…Abu Ya’qub Ishaq bin Badran al-Faqih vertelde ons in Mekka, op gezag van Ibrahim bin Al-Arar, op gezag van Ibn Abi Al-Dunya, op gezag van Muhammad bin Al-Hussein, op gezag van Saeed bin Khalid bin Zaid Al-Ansari, op gezag van een man uit Basra die de graven bijwoont, zei hij : Ik woonde op een dag een graf bij en legde mijn hoofd dicht bij hem, toen kwamen twee vrouwen naar me toe in mijn slaap, en een van hen zei : O Abdullah, God smeekte je om ons niet van deze vrouw af te leiden en niet met haar naast ons te gaan zitten . Hij zei, ik werd wakker in paniek, en toen werd de begrafenis van een vrouw gebracht, dus ik zei dat het graf achter je ligt, dus stuurde ik ze naar dat graf . Toen het nacht was, zie, de twee vrouwen waren in mijn droom, een van hen zei : Moge God je voor ons belonen, want je hebt een lange tijd bij ons doorgebracht . Ik zei : wat is er met je vriend aan de hand? Praat niet met me zoals je met me praat. Ze zei : Deze stierf zonder een wil, en het recht van degenen die stierven zonder wil om niet te spreken tot de Dag der Opstanding ….
Dromen over Een man gooit bommen naar en naar ons
(156 betekenissen van dromen over Een man gooit bommen naar en naar ons )…En wie ziet dat hij in het vuur van de hel is, dan wordt hij bestraft voor zijn zonden die hij erop aandringt, en als hij rechtvaardig is, zal hij verhit worden of in rampspoed of gevangenschap vallen, en als hij uitgaat, zal hij zal er vanaf komen. Hij at iets van haar eten, want dat is een van de daden van de zondaar, en als een vrouw ziet dat ze het vuur is ingegaan, duidt dit op haar scheiding. Als de scheiding haar schaadt, en degene die haar ziet en geen schade van haar lijdt, dan is dat een van de zorgen en smarten van de wereld die hem zo erg kwellen als hij ontving van haar hitte en degene die haar op een aangegeven plaats zag dat er een bedrieglijke sultan of een dominante man is die noch toelaat noch verboden verboden is, en op die plaats zal er oorlog of honger zijn en hoge prijzen en goederen…
…En wie ziet dat hij in de herfstdagen een tuin is binnengegaan, en het valt erop van de bladeren van de bomen, het geeft aan dat ze lijden, leed en ellende van het leven hebben ….
…En wie onze ogen ziet op een plek die is opgedroogd, dan is die plek achterhaald ….
…Interpretatie van het visioen van de hel, we zoeken er toevlucht bij God voor Abu Amr Muhammad bin Jaafar bin Matar vertelde ons : Hamad bin Saeed bin Muhammad vertelde ons , hij zei : Muhammad bin Yaqoub al-Karabsi vertelde ons, Muhammad bin Abi Bakr al-Muqaddami vertelde ons al-Hakam bin Zuhair, Thabet bin Abdullah bin Abi vertelde ons. Op gezag van zijn vader, op gezag van zijn grootvader, zei hij : Wie ziet dat hij wordt verbrand, hij is in de hel . Als hij het ziet alsof een koning zijn leiding nam en hem in het vuur gooide, dan maakten zijn visioenen zijn vernedering noodzakelijk . Als de eigenaar van de vuurwachter een giftig schot zag, zou hij de politieagent, de beul of degene die de sultan kwelde . Als hij vuur van dichtbij ziet , valt hij in nood en ongeluk waaruit hij niet kan ontsnappen, omdat de Almachtige God zegt : “ En de misdadigers zagen het vuur, dus dachten ze dat ze het meenamen en vonden ze er geen uitweg uit. . ~ En hij leed een immoreel verlies, want de Almachtige zei: ~ Haar kwelling was een last .~ Zijn visioenen waren voor hem een voorproefje om zich van zijn zonde te bekeren ….
…Abu Al-Hassan Muhammad bin Ahmed bin Al-Abbas Al-Akhmimi vertelde het ons in Egypte. Hij zei : Abu Jaafar Muhammad bin Salama al-Tahawi vertelde het ons , hij zei : Muhammad bin Ibrahim bin Janad vertelde het ons . En Ibrahim bin Abi Dawood en Abu Umayyah zeiden : Sulayman bin Harb vertelde het ons, en de bewoordingen waren van Ibn Janad. Hij zei : Hammad bin Zaid vertelde ons op gezag van Al-Hajjaj Al-Sawwaf, en Abu Al-Zubayr op gezag van Jaber, dat Al-Tafil bin Amr naar de Profeet kwam, vrede en zegeningen zij met hem, en hij zei : O Boodschapper van God, bent u U bent in het fort van zijn fort en verhindert dat het versterkt wordt, hij werd vertrapt in de Jahiliyya, dus de Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, die de Almachtige God noemde aan de Ansar emigreerde toen naar Medina, de parasiet bin Amr migreerde naar hem, en een man van zijn volk migreerde met hem, en hij bevatte Medina. Dus hij werd ziek en ging naar buiten en nam de haken en sneed er zijn knokkels mee, en zijn handen werden bijgesneden totdat hij stierf . Al- Tafil Bin Amr zag hem in goede vorm en zei : Wat heeft jouw Heer jou aangedaan? Hij zei : Hij vergaf me mijn immigratie naar Medina naar zijn Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn. Hij zei : Wat zie ik als je je handen bedekt? Hij zei : mij is verteld dat wat je hebt bedorven, niet bij je past . Hij zei zijn verhaal tegen de Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, dan zei de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken : O God, zijn twee zonen, vergeef zo ….
…Hel : een teken van autoriteit voor zijn essentie en autoriteit over wat eronder is, met zijn schade en voordeel, en misschien duidt het op de hel zelf, en de straf van God, en het kan wijzen op zonden, zonden en verboden, en alles wat leidt eraan toe en brengt het dichterbij . Van zeggen of doen . Misschien duidde het op leiding, de islam, kennis en de koran, omdat het daarmee geleid wordt in de duisternis, samen met de woorden van Mozes , vrede zij met hem : ~ Of vind leiding in vuur ~, en hij vond en hoorde de woorden van God Almachtig met leiding . Misschien duidt het op levensonderhoud, voordelen en rijkdom, omdat het goedheid in het pensioen voor de reiziger en het heden bevat, zoals de Almachtige God zei: ~ We hebben er een herinnering van gemaakt en een genoegen voor de gelovigen .~ Er wordt tegen hem die arm is of sterft gezegd, zijn vuur is gedoofd . Omdat de Arabieren als geschenk werden aangeboden aan Ibn al-Sabil en de stopgezette gast, zodat ze voor haar zou worden geleid en beschermd, zodat ze met haar aanwezigheid vrijgevigheid en rijkdom zouden uiten, en haar passiviteit van gierigheid en armoede . Misschien duidde het op de djinn omdat ze zijn gemaakt uit giftig vuur . En het kan duiden op het zwaard en opruiing, als het geluid, donder, tongen en rook heeft . Misschien duidde het op de kwelling van de autoriteit, want het is de kwelling van God en hij is de autoriteit van de twee werelden . Misschien duidde het op de onvruchtbaarheid en sprinkhanen . En het kan wijzen op ziekten, pokken en pest . Wie een vuur uit de lucht ziet vallen in huizen en winkels, en als het tongen en rook heeft, dan is het oproer en een zwaard die daar woont, vooral als het in de huizen van de rijken en de armen is, en minnaar gooit het op de mensen, vooral als het in de huizen van de rijken in het bijzonder is, en als het kolen zijn zonder tongen. Het zijn ziekten, pokken of epidemieën, vooral als ze algemeen zijn in het mengen van mensen . Maar als het vuur naar beneden gaat in de duinen en feddans en plaatsen van cultivatie en planten, dan is het een onvruchtbaarheid die planten of sprinkhanen verbrandt die ze verbranden en vangen . Wat betreft degene die een vuur ontsteekt op een pad dat loopt, of dat mensen erdoor geleid worden als hij het vindt wanneer hij het nodig heeft, dan is het kennis en leiding die hij verkrijgt, of hij zendt het uit en publiceert het als hij dat is. waardig, anders krijgt hij gezag, gezelschap en voordeel, en de mensen profiteren samen met hem . Als het vuur zich op een andere weg bevindt dan de weg, of het verbrandt iemand die er langs passeert of het doet vonken of hem pijn doet met zijn rook, of het verbrandt zijn kledingstuk of zijn lichaam of schaadt zijn gezichtsvermogen, dan is het een ketterij dat hij maakt of overziet, of een onrechtvaardige autoriteit die zijn toevlucht bij hem zoekt of hem onrechtvaardig is volgens de omvang van zijn dienst eraan of zijn ontsnapping aan hen . Maar als het een groot vuur was dat niet op het vuur van deze wereld leek, werd het voor hem ontstoken om erin te worden geworpen, dan wilden veel van zijn vijanden hem plagen, zodat hij de overwinning over hen zou behalen en superieur zou zijn aan hen , en als ze hem erin hadden gegooid, zou hij Ibrahim hebben gered, vrede zij met hem . En dat alles als degenen die het pleegden zijn vijanden waren, of het voorwerp in hem een rechtvaardig man was . Maar als hij ziet dat zij hem in het bijzonder bedreigt, of degenen die de verlichting ervan hebben overgenomen, met hem uitgaan, laat God dan zijn Heer vrezen en wegnemen van wat hij is van de daden van de mensen van de hel voordat hij naar haar toe komt, dan hij berispte haar omdat hij haar vreesde . Wat betreft degene die met hem vuur ziet in een oven, oven, kanon of iets dergelijks van de plaatsen waar hij wordt verbrand, het is rijkdom en voordelen die hij verkrijgt, vooral als zijn levensonderhoud omwille van vuur is, vooral als dat ook in de winter is . En als hij ziet dat zijn vuur gedoofd of gedoofd, of in as verandert, of water of regen het heeft gedoofd, dan zal het hem ontbreken en worden opgehangen aan zijn werk en nijverheid . En als iemand die er op zulke plaatsen niet van leeft om in voedsel te passen, dan zou hij geld of levensonderhoud willen hebben om een heerser of zijn gezag en hulp te dienen, of door rechtszaken, rentmeesterschap, strijd en makelaardij, anders zal hij worden aangevallen door woorden en slechte en slechte woorden . Wat betreft degene die het ziet, het wordt verbrand met voedsel, olie of iets van de verkoop, dan overdrijft hij, en misschien zal de sultan naar hem vragen en zullen de mensen zijn geld meenemen . Wat betreft de dood van het eten van vuur, het is verboden geld en een schadelijk levensonderhoud dat hij eet, en misschien is het van het geld van wezen, vanwege wat er in de Koran staat. Als hij vuur zag spreken in een pot of een zak of een kom met andere vaten die zowel mannen als vrouwen aanduidden, dan zal wat aan dat vat wordt toegeschreven de djinn en zijn ingangen raken, totdat hij op zijn tong spreekt . Sommigen van hen zeiden : Vuur is oorlog als het een vlam en een geluid heeft, en als de plaats waar je het ziet geen oorlogsland is, dan is het daar een plaag, pijn, pokken of dood . Abu Amr Al-Nakha’i zei tegen de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn : ik zag een vuur dat uit de aarde kwam en zich tussen mij en een zoon van mij keerde, en ik zag het zeggen : A Vlam van het zicht en een blinde, voed me dat jullie allemaal je familie en je geld opeten, dus zei hij, vrede zij met hem : dit is een beproeving die aan het einde der tijden zal plaatsvinden , waarbij mensen voor hun ogen worden gedood, dan maken ze ruzie met gerechten en ruzie tussen zijn vingers, en de overtreder denkt dat hij een filantroop is, en het bloed van de gelovigen is beter voor de gelovigen dan het drinken van water . En wie een vuur aansteekt om het te verbranden, hij woedt een bevel om zijn armoede te vullen, want de kou is armoede . Ibn Sirin werd gevraagd naar een man die een lamp op zijn duim zag en zei : Dit is een blinde man geleid door een van zijn zoons . Als ik het roer om er vlees mee te braden, verlicht ik iets waar mensen last van hebben . Als ik de barbecue raakte, zou ik met verdriet een beetje in mijn levensonderhoud kunnen voorzien . Als hij het roerde om een pot met voedsel erin te koken, kweekte hij iets dat zou profiteren van de waarde van zijn huis . Als er geen voedsel in de pot zit, moet hij een man met woorden aanvallen en hem iets onaangenaams laten doen . Wat het vuur ook raakt en verbrandt door het lichaam of de kleding, het is schade en calamiteiten . En wie in brand vliegt, krijgt verboden geld van Sultan . En wie wordt geraakt door de gloed van vuur, mensen zullen hem roddelen ….
…Torrent, de staat en het leven . En wie ziet dat hij een slang heeft gedood, dan zal hij met een vrouw trouwen, en wie ziet dat de slang een huis heeft verlaten, het huis heeft verwoest en zijn volk heeft vernietigd . En wie leven uit zijn mond ziet komen en ziek is, zal sterven . En wie een slang in zijn mond ziet komen, hij zal zijn vijand verslaan . En wie ziet dat er een slang uit zijn neus of uit zijn rug komt, hij krijgt een zoon . En als het uit zijn oor of zijn maag komt, begaat hij een zonde . En buikslangen verwijzen naar familieleden, dus wie een van deze slangen ziet, laat iemand achter die het eet . Wie ziet dat hij slangen van zijn stoel in zijn hand gooit, zal een ramp ondergaan van de kant van zijn familieleden en zijn familie . Huizen zijn buren . De levens van de Badia zijn bandieten . En leven is kwaad en jaloezie, bedrog en bedrog, bedrog en voorwendselen van vijandschap . Yel, de staat en het leven . En wie ziet dat hij een slang heeft gedood, dan zal hij met een vrouw trouwen, en wie ziet dat de slang een huis heeft verlaten, het huis heeft verwoest en zijn volk heeft vernietigd . En wie leven uit zijn mond ziet komen en ziek is, zal sterven . En wie een slang in zijn mond ziet komen, hij zal zijn vijand verslaan . En wie ziet dat er een slang uit zijn neus of uit zijn rug komt, hij krijgt een zoon . En als het uit zijn oor of zijn maag komt, begaat hij een zonde . En buikslangen verwijzen naar familieleden, dus wie een van deze slangen ziet, laat iemand achter die het eet . Wie ziet dat hij slangen van zijn stoel in zijn hand gooit, zal een ramp ondergaan van de kant van zijn familieleden en zijn huishouden . Huizen zijn buren . De levens van de Badia zijn bandieten . En de levenden zijn kwaad en jaloezie, bedrog en bedrog, bedrog en voorwendselen van vijandschap ….
…Onze boodschap Walid bin Ahmed Alzzouzna, zei hij, vertelde ons Abdul Rahman bin Abi Hatim, zei vertelde ons Mohammed bin Yahya Wasti, zei tegen ons Mohammed bin Hassan Alberglana, Yahya bin Bassam, zei vertelde me Omar bin Sabih al – Saadi zei : ik zag Abdul Aziz bin Suleiman Abed in een droom, en het was Khader’s kleren, met een krans van parelmoer op zijn hoofd, dus zei ik Abu Muhammad, hoe was je na mij? Hoe heb je de smaak van de dood gevonden? Hoe heb je de dingen daar gezien? Hij zei : Dood, vraag niet naar de ernst van zijn smart en zijn smart, behalve dat de genade van God alle smet van ons is verdwenen, die we hebben verkregen behalve door Zijn, de Allerhoogste ….
…Al-Hasan bin Bakir vertelde ons over Akka. Hij zei : Abu Ya’qub Ishaq bin Ibrahim al-Azra’i vertelde ons op gezag van Abd al-Rahman bin Wasel, op gezag van Abu Ubayd al-Tastari, hij zei : ik zag alsof de opstanding was opgestaan, en de mensen hadden zich verzameld, dus de beller riep : O mensen, die een van de hongerige mensen in House of the world was, laat hem gaan lunchen . Dus de mensen stonden een voor een op, toen belde ik O Abu Ubayd Qom, dus ik stond op met gedekte tafels en ik zei tegen mezelf : wat ik blij ben, is gekomen . Toen vertelde Abu Al-Hassan Al-Hamdhani ons over Mekka dat God bewaakte. Hij zei dat Muhammad bin Jaafar ons, op gezag van Ahmad bin Masruq, in het veld vertelde : ik zag in een droom alsof de opstanding was opgestaan, en de schepping was bijeengekomen, toen de beller samen riep voor het gebed, en de mensen stonden in rijen opgesteld, en een koning kwam naar me toe met een gezichtsbreedte van een mijl. Zo’n lengte. Hij zei: ~Een hoofdstuk over de vooruitgang van de mensen~, dus ik dacht na over zijn gezicht. Tussen zijn ogen zat Gabriël, de secretaris van God, geschreven ….
…Abu Ali al-Hasan bin al-Hasan bin Shizhim al-Balkhi vertelde ons : Hij vertelde ons : Al-Hassan bin Muhammad vertelde ons : Ahmed bin Abi Saleh al-Karabisi vertelde ons : Ik hoorde Ibrahim al-Dalal, de zoon van mijn broer, Makki bin Ibrahim, zeggende : Ik hoorde Ibn Ayaynah zeggen : ik zag Sufyan al-Thawri in slaap, dus ik zei wat God van jou maakte? Hij zei en zei iets . Zei je dat God je redde? Hij zei mijn gebrek aan kennis van mensen . Hij zei, dus ik zei hem, beveel me aan . Hij zei : ik verminder de kennis van mensen ….
…Hyena : Een slechte, lelijke, dwaze, oude heksenvrouw. Als hij op haar of haar koning rijdt, slaat hij in deze hoedanigheid een vrouw. Als hij haar met een pijl gooit, zullen woorden en berichten tussen hen in stromen . Als hij het met een steen of met een geweer gooit, gooit hij het . En als hij het heeft neergestoken . En als hij haar met een zwaard slaat, spreidde hij zijn tong over haar, dan is het eten van haar vlees betoverd en genezen, en als hij haar melk dronk, verraadde ze hem . Haar haar, huid en botten zijn geld . De mannelijke hyena is een onrechtvaardige vijand, een meesterbrein, en er werd gezegd dat zijn knieën kracht kregen . En er werd gezegd dat een date was verloren en beroofd, en al-Dabaa zou een hybride vrouw zijn ….
…Pebbles haar visie in een droom duidt op mannen en vrouwen, jonge mensen, dirham, bedevaart en stenen gooien, hardheid en verdriet, beledigingen en laster . Dus wie een vogel uit de lucht zag neerdalen en een kiezelsteen pakte en ermee vloog, en dat was in een moskee waaruit een goede man omkwam, en als de dromer ziek was, en hij was een van de mensen van goedheid of een wie bidt in deze moskee, dan is de eigenaar van het visioen dood . Als hij het kiezelsteentje uit een kerk pakte, werd rekening gehouden met de corruptie van de patiënt . En als hij het van zijn huis of van een onbekende plaats zou meenemen, dan zou de persoon van het visioen een zoon hebben . Wat betreft degene die een aantal kiezelstenen opraapte, hij bedekte ze in zijn kledingstuk of slikte ze in, en hij raapte ze op van een moskee, het huis van een geleerde of iemands herinnering aan kennis en de Koran, en hij profiteerde evenveel van herinnering en verduidelijking als de kiezelstenen werden opgepakt . Als het van de markt wordt gehaald, dan is het interesse in deze wereld, en dirhams daarvoor bestaan uit handel of liefdadigheid . En als het van achter de bomen komt, dan zijn geschenken van de sultan als hij hem dient, of profiteert hij van de zee als hij erin handelt, of kennis die hij opdoet van een wereld als dat een geschenk is van een rijke vrouw, als hij dat heeft gedaan. een zoon, en als hij geen zoon heeft, krijgt hij een zoon . Wat betreft degene die kiezelstenen in de zee gooit, zijn geld zal verloren gaan . Als hij het in een put gooit, geeft hij geld voor een huwelijk of rijkdom voor een bediende . En als hij een dier gooide zoals een leeuw, een tijger, een aap, een sprinkhaan, een kraai en dergelijke, en dat was tijdens de dagen van de hadj, gooide hij de stenen, en de oorsprong van de stenen is die Gabriël, vrede zij met hem, beval Adam, vrede zij met hem, om de duivel naar hen te werpen toen hij aan hem werd blootgesteld, toen werd het Sunnah, en als dat niet tijdens de dagen van de hadj was, was het een kiezelsteen. Zijn smeekbede tegen een vijand of immoreel persoon, of beledigend, beledigend, of getuigenis tegen hem . En als hij het met andere dan deze rassen gooide, zoals duiven en moslims onder de mensen, zou de man achterwaarts vloeken, sprekend over de rechtvaardigen onder de mensen en de versterkte . En kiezelstenen geleerden mensen . En er werd gezegd : bekering aan de ongehoorzamen en leiding aan de ongelovige, en misschien duidden kiezelstenen op martelaarschap, omdat hij in de palm van de profeet zwom, moge God hem zegenen en hem vrede schenken . Kiezelstenen kunnen wijzen op ziekten, zoals zand . En hij kan de gepensioneerden aangeven waarmee ze overspel plegen of advies zoeken, of wat ervan wordt gedaan . Kiezelstenen zijn harde woorden, en veel ervan is een punt van zorg . En wie ziet dat hij een kiezelsteen heeft waarvan de citrusvrucht in zijn oor zit en die weggooit, dan hoort hij een hard woord en zijn oor vleit het ….
…Een kamer Stenen zien in een droom duidt op eindeloze problemen, zorgen en mislukkingen . En als je droomt dat je tussen rotsen of stenen loopt, betekent dit dat je een tijdje in nood en ontberingen zult leven . En als u een deal sluit in het land van zijn rotsen en stenen die rijk zijn aan mineralen, betekent dit uw succes en de welvaart van uw handel na een periode van stagnatie . En als je verliest van de deal, verwacht dan leed en zorgen . En als u droomt dat u zich grote zorgen maakt over het stoppen van de handel, dan geeft dit uw succes aan met het verkopen of kopen van dingen die u winst opleveren . Het zien van kiezelstenen of kleine stenen in een droom duidt op kleine zorgen en problemen . Als je droomt dat je met stenen gooit, betekent dit dat je iemand verwijten maakt . Als je ziet dat je kiezelstenen en stenen gooit naar een persoon met wie je vecht, betekent dit dat je aan angst en gevaar zult ontsnappen vanwege je zorg voor gezondheidsprincipes en -waarden ….
…Arch Nut :, gooien hem in het wild buit Halal geld, en in het land leugen en laster en afwezigheid, en richtte het op de deur van de Sultan _mez . De werpduif gooit een vrouw, en wie ziet dat hij de boeg van de noot met adel gooit, dan spreekt hij woorden die niet op hun plaats zijn, en als zijn worp hem voor hem raakt, en als hij een fout maakt, zijn spraak zou een ramp voor hem zijn . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag dat ik aan het schieten was met de boog van een ontsnapping uit de gevangenis en ik vergiste me en werd geraakt . Hij zei : Vrees God, want jullie lasterlijke mensen ….
…Parels Als de parels zijn geregen, dan is het in een droom de Koran en kennis, of een kind . Dus wie ziet dat hij een parel doorboort, interpreteert de Koran . En wie ziet dat hij parels heeft ingeslikt of verkocht, vergeet de Koran . En parelvlag . En wie ziet dat hij parels verkoopt, zal veel kennis hebben en onder de mensen opgroeien . Hij die parels in zijn mond legt, heeft een goede religie . Als hij ziet dat hij parels uit zijn mond verstrooit, en mensen nemen ze, dan is hij een rechter die mensen aanspoort, en mensen profiteren van hem . En wie ziet dat hij een parel heeft geleend, dan wordt hij geboren en blijft hij niet . Veel parels hebben veel gediend en geërfd, en de wereld heeft een vlag, de gouverneur heeft een mandaat en de koopman heeft handel . De parel is de perfectie en schoonheid van alles . En wie ziet dat hij op een parel heeft gekauwd, steunt mensen met hypocrisie, dus als hij braakt, kauwt en doorslikt, intrigeert hij mensen en lastert ze hen . Als de parels door hen werden geschild en gegooid, zou hij de graven graven . Als hij een kast opent en er parels en juwelen uit haalt, dan vraagt hij een wetenschapper naar een probleem . En wie de parels zag, voelde plezier . Parels zijn geld en goede woorden . Een halsketting van parels is een huwelijkscontract, of een halsketting van geld, of een zegel uit de Koran. En wie ziet dat hij parels in de badkamer gooit, reciteert de Koran op straat . En er werd gezegd : wie ziet dat hij parels inslikt, dan is hij wijsheid en kennis bewaart ze . En wie ziet dat hij een parel in een vuilnisbak gooit of op een plek waar het duidelijk is dat hij de vlag op iemand anders dan zijn familie zal zetten . Een grote parel is beter dan een kleine . Misschien duidt een groot aantal op de lange soera’s van de koran . De niet-doorboorde parel duidt de eerstgeboren slavin aan, en de doorboorde parel duidt op een dringend levensonderhoud dat niet moe wordt . Misschien wees zijn visioen op de tranen die uit het oog vloeiden, omdat ze tranen met parels vergeleken . Zie ook de schaal ….
…Zeldzaam, zei sjeik Nasrallah de adviseur van de industrie, en hij was een van de betrouwbaarste soennieten. Ik zag in een droom Ali bin Abi Talib, moge God zijn gezicht vereren. Ik zei tegen hem: ~Commandant van de Gelovigen, je opent Mekka~, en je zegt: ~Degene die het huis van Abi Sufyan is binnengegaan is veilig, dan zal het op je zoon Hussein worden voltooid op de dag van de tufsteen. Ibn al-Saifi hierover en ik zei nee, dus hij zei dat ik het van hem moest horen, dus werd ik wakker en rende naar het huis van Ibn al-Saifi, dus hij ging naar mij toe, en ik vertelde hem het visioen, en hij barstte in tranen uit en barstte in tranen uit, en zwoer bij God of het uit mijn mond kwam of een handschrift aan iemand, en als het georganiseerd was behalve op deze avond, dan zong hij me : ( Onze koning, dus de vergeving van ons was een teken van schaamte … toen je het bezat , werd het met bloed uitgegoten . () En je gaf toestemming om de gevangenen te doden, en zolang … we bij de gevangenen kwamen, dus vergeven en vergeven we ons . ((En je telt deze ongelijkheid tussen ons … en elk vat erin straalt uit. )…
…Wat is het verschil tussen droomuitdrukking en waarzeggerij? Of hoe zit het met de manieren waarop mensen kennis van het ongeziene claimen, en maakt interpretatie van dromen deel uit van het claimen van kennis van het ongeziene? En hoe reageer je op degenen die zeggen dat het uiten van dromen een vorm van waarzeggerij of astrologie is …! ? Deze toespraak wordt overgebracht onder mensen, en het bestaat, en de auteurs van deze lezing moeten zichzelf eerst een vraag stellen : wat is het verschil tussen iemand die een kristallen bol vasthoudt en beweert dat hij daardoor naar de toekomst kijkt, of u vraagt naar de naam van je moeder? Hier bespot hij in het huwelijk en beschuldigt hij u van overspel, wat wordt beweerd door degene die door hem is geboren aan zijn moeder, of hij vraagt u een van uw hand op te steken en de regels in uw hand te lezen en u dan te vertellen wat u wilt. u overkomen, of hij stapt in het zand, of hij vraagt u naar uw teken … en andere methoden die onder de eigenaren van de horoscopen en de charlatans het verschil is tussen hen en tussen degenen die de visioen met de verzen van de Edele Koran, of de gezuiverde Sunnah, en zeg in het begin van de interpretatie wat er is genoemd en wat is bewezen over de Boodschapper, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, of het is bewezen op het gezag van zijn metgezellen, zoals : [ Goed, ik heb het gezien en het kwaad is voldoende, als je je visie gelooft, gebeurde dat-en-dat ] en hij zegt voor of na zijn interpretatie : En God weet het het beste? Ik denk dat het verschil duidelijk is voor iedereen die eerlijk is en voor iedereen die ontdaan is van zijn passie. Wat betreft degenen die dit veld bestrijden om persoonlijke redenen, of vijandig staan tegenover sommige benaderingen van de uitdrukkers die in de uitdrukking hebben opgenomen wat er niet van is, zoals daden van aanbidding, de tekenen van het uur of de voorspelling van gebeurtenissen die zullen plaatsvinden, en de zekerheid ervan, en het bepalen van specifieke periodes waarin ze voorkomen En hij denkt onbewust na over onze aanpak, en volgt niet wat we voorstellen, en hij heeft misschien niet één aflevering van dit programma gezien, maar hij is nog steeds rijdend op de golf van oppositie, denkt hij dat wij tot deze mensen behoren, ik zeg stop ….. en blijf je niet tegen je verzetten totdat je ons argument ziet, en luister naar ons gezegde, en wees niet als een brandweerman bij nacht . Ik nodig elke eerlijke persoon uit om te lezen wat Ibn al-Qayyim, moge God genade met hem hebben, zei in Zad al-Maad [4/255]. Hij zei toen hij werd blootgesteld aan de manieren waarop mensen beweren het onzichtbare te kennen : Het is voldoende om een van de takken ervan te beschouwen, wat de uitdrukking is van het visioen, want als de dienaar erin implementeerde en zijn kennis voltooide, kwam hij met wonderen . Wij en anderen hebben vreemde zaken gezien waarin de oversteek wordt geregeerd door snelle en langzame, eerlijke oordelen, en degenen die het horen zeggen: dit is een onzichtbare wetenschap ! Het is eerder kennis van wat afwezig is bij anderen om redenen die uniek zijn voor hun kennis en verborgen zijn voor anderen … totdat hij zei : In tegenstelling tot de kennis van de visie is het waar, niet ongeldig. Omdat het visioen is gebaseerd op droomopenbaring, en het maakt deel uit van de delen van het profeetschap . Daarom, hoe meer de ziener waarachtiger, onschuldiger en beter geïnformeerd is, hoe correcter zijn uitdrukking is, in tegenstelling tot de priester, de astroloog en hun aanvallen, die een verlengstuk van hun broers hebben van de demonen, want hun maken is niet geldig voor iemand die waarheidsgetrouw is, of die rechtvaardig is, of wie de wet aanbidt, maar eerder zijn ze meer als magiërs die meer liegen en blikken en verder weg van God En zijn boodschapper en zijn religie, magie was bij hem sterker en meer invloedrijk, in tegenstelling tot de kennis van de sharia en de waarheid, want hoe meer rechtvaardig, waarheidsgetrouw en oordeelkundig, hoe meer zijn kennis van hem en zijn invloed op hem was, en God is succes . Zijn woorden hielden op . Hier zeg ik tegen degenen onder ons die tegen de uitdrukking zijn of beweren dat we doen alsof we niet worden gezien, wat denk je na deze verklaring…
…Dood Als u droomt dat u een van uw kennissen dood ziet, wordt u gewaarschuwd voor aanstaande ellende of verdriet . Dergelijke dromen worden altijd gevolgd door teleurstellingen . Als je hoort dat een vriend of familielid is overleden, ontvang je slecht nieuws van hem . Dromen over dood of sterven zijn misleidend en verwarren zelfs de beginnende vertolker van dromen wanneer hij ze probeert te interpreteren . De persoon die intens denkt, vult de aura die hem omringt in gedachten, of met zelfbeelden die levendig in wisselwerking staan met de emoties die ze hebben gecreëerd . Door op andere gebieden te denken of te werken, kan een persoon deze afbeeldingen vervangen door andere afbeeldingen van een andere vorm en aard . Hij kan deze afbeeldingen zien sterven of sterven, en door hun dood of begrafenis kan hij ze aanzien voor afbeeldingen van vrienden of vijanden . In dit geval kan hij zichzelf of zijn naaste familielid zien sterven als hij slaapt, terwijl dit in werkelijkheid een waarschuwing voor hem is dat een slecht idee of een slechte handeling een goed idee of handeling zal vervangen . Ter verduidelijking : als hij een goede vriend of een van zijn familieleden in de dood ziet, dan is dit een waarschuwing tegen een immoreel idee of actie, maar als hij een vijand of iets hatelijks ziet op het moment van sterven, kan hij zijn slechte methoden overwinnen. en zo zichzelf of zijn vrienden een reden tot vreugde geven . Dromen van deze aard duiden vaak op het einde of begin van intense angst of angst . Deze dromen komen ook weer voor wanneer iemand bezeten is door illusoire staten van goed en kwaad . En de mens is in dit geval niet hetzelfde . Het is wat de dominante invloeden ervan maken . Hij kan waarschuwen voor het naderen van bepaalde situaties of hem uit deze situaties bevrijden . In onze dromen ben je dichter bij onszelf dan dat we wakker zijn . De vreugdevolle of vreugdevolle gebeurtenissen in onze dromen, zichtbaar of hoorbaar, hebben we allemaal zelf gemaakt, omdat ze de toestand van onze ziel en ons lichaam op de grond weerspiegelen, en we kunnen ze niet vermijden tenzij we ze uit ons bestaan verwijderen door de gebruik van goede ideeën en glorieuze daden, dat wil zeggen door middel van energie. De ziel die in ons op de loer ligt ….
…Abu Ya’qub Ishaq bin Badran al-Faqih vertelde ons in Mekka, hij zei dat Ibrahim bin Muhammad ons vertelde, hij zei: Abu Bakr bin Abi al-Dunya vertelde ons, hij zei : Mohammed zei dat Malik bin Dhigham me vertelde, hij zei: Ik hoorde Bakr bin Muadh zeggen over Anbasah al-Khawas, dat een man uit de eerste kist de graven binnenging, hij passeerde een schedel die uit sommige graven te zien was, en hij werd erg verdrietig en begroef hem, daarna sloeg hij rechtsaf en linksaf , en hij zag niemand en zag alleen een graf . Hij zei, en hij sprak in zichzelf en zei : Als hij er een paar aan mij onthulde, zou ik hem vragen wat ik zie . Hij zei, toen kwam hij in zijn slaap, en er werd tegen hem gezegd : Laat je niet misleiden door de bouw van graven erboven, want de mensen hebben hun wangen in het vuil laten slijten, en onder degenen die gelukkig zijn, wachten op de beloning. van God, en onder degenen die bedroefd zijn, zal hij van zijn straf worden genezen, dus pas op dat u niet vergeet wat u hebt gezien . Toen werkte de man ijverig tot hij stierf ….
…Kan iemand zonder dromen leven? ! Om deze vraag te beantwoorden, moet ons een belangrijke kwestie duidelijk zijn. Wat is : Moeten we hier de visie bespreken die van God komt, of de droom die van Satan komt als een realiteit, niet als een metafoor, of een pijpdroom die van een persoon en zijn denken is ……. ? De waarheid is dat de onderzoeken die ik heb gezien en gevonden aangeven dat er medicijnen worden gebruikt om sommige gevallen te behandelen, zoals zenuwinzinkingen of depressie, en deze medicijnen helpen dromen te elimineren !!!!!! Inderdaad, sommige van deze gevallen werden geregistreerd tijdens het slapen zonder dromen gedurende een periode van zes maanden !! Maar er werd ontdekt dat toen deze procedure werd geannuleerd, de hersenen een compensatieproces uitvoerden. Op de eerste nacht waarin de hersenen terugkeren naar hun normale positie, dromen ze bijvoorbeeld van 250 minuten in plaats van 100 minuten, en uiteindelijk erkende de studie dat het niet in staat was de oorzaak van het fenomeen dromen te achterhalen . Maar de kwestie die deze westerse wetenschappers verbijsterde, kan eenvoudig worden opgelost als het onderwerp van de visie uit de biologische materiële mal wordt verwijderd. Omdat de visie van God is, gerelateerd aan de ziel, en niet gerelateerd aan het lichaam en de materie, en het buiten de grenzen van menselijk of laboratoriumgevoel en controle valt, en de nobele boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zegt in de overeengekomen hadith door Abu Qatada : [De rechtvaardige visie is van God en de droom is van Satan ]. Wat betreft dromen, ze zijn van Satan een realiteit en geen metafoor, en zijn vijandschap is permanent voor de mens, en hij heeft beloofd voor ons te zitten en ons van het rechte pad te weerhouden, en zijn oorlog is permanent, of het nu gaat om waken of dromen. , en deze aanval kan tijdens de slaap worden afgeweerd of verminderd door de wettige zaken te blijven volgen, de wetten van God te behouden en door je niet af te wenden van de herinnering aan Allah, en je zult de bevestiging daarvan vinden in de woorden van de Heer. Almachtige : [ en stel hem voor is een leven van ontbering en Nhacrh de dag van de opstanding blind, de Heer niet Hchertna blind zei, ik zag, hij ook ( heb je onze tekenen gekregen Vnciha zowel als vandaag gedenkwaardig ]! ( Plan 124 : 126)….
…In de interpretatie van het visioen van de moskee, de mihrab, de vuurtoren en de herdenkingsraden, vertelde Abdullah bin Hamid al-Faqih ons: hij zei: Ibrahim bin Muhammad al-Harawi vertelde ons, hij zei: Abu Shakir Maysara bin Abdullah vertelde ons, op gezag van Abu Abdullah al-Ajli, op gezag van Amr bin Muhammad, op gezag van al-Aziz bin Abi Dawud, zei hij : Het was een man in de woestijn die een moskee had ingenomen, en hij maakte stenen in zijn hart, dus toen hij klaar was met zijn gebed, zei hij: O stenen, ik getuig tot jullie dat er geen god is dan God . Hij zei, toen werd de man ziek en stierf, en hij draaide zijn ziel om, en hij zei, en ik zag in mijn droom dat hij me had verteld om naar de hel te gaan, en ik zag dat een van die stenen van been was, en een van de poorten van de hel was voor mij geblokkeerd, zei hij totdat de rest van de stenen de poorten van de hel blokkeerde ….
…Abu Saeed Abdullah bin Muhammad bin Abd al-Wahhab al-Razi vertelde ons, Muhammad ibn Ayyub al-Razi vertelde ons, hij zei dat moslim bin Ibrahim het ons vertelde. Koran zei, wat zei de koran dat het beste is? Kursiy zei: hij hoopt mensen? Hij zei: ~Ja, je weet het niet, en we weten het niet en werken ook niet .~…
…Abu al-Hasan Ahmad bin Muhammad al-Ghasani vertelde het ons in Saida. Hij zei : Abu Muhammad Jaafar bin Muhammad bin Ali al-Hamdani vertelde ons, hij zei Ibrahim bin al-Hussein bin Ali al-Hamdani, op gezag van Abu Muammar Abdullah bin Omar al-Maqri, op gezag van Abd al-Warith bin Said, op gezag van al-Hasan bin Dhakwan al-Muallem, Dat Yahya bin Katheer hen vertelde, dat Ikrimah bin Khalid hem vertelde, dat Omar Ibn al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn, in een droom zag, en hem werd verteld om naastenliefde te geven aan uw land, daarna kreeg hij te horen dat drie keer, en de profeet, vrede en zegeningen zij met hem, kwam en vertelde hem daarover, en hij zei : O Boodschapper van God We hadden geen geld dat werd ons daaruit beschreven, dus de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Geef naastenliefde en bepaal het ….
…En wie ziet dat hij een andere koe gooide dan jagen, dan gooit hij een vrouw, en als hij hem gooit om te jagen, krijgt hij geld en een prijs ….
…Vitruel Als u ervan droomde dit brandende zuur te zien, voorspelt dit dat u de schuld bij een onschuldig persoon zult leggen . Als je droomt dat je dit zuur op mensen gooit, voorspelt dit dat je mensen zult aanvallen die goed voor je houden . Als een jaloerse minnaar dit zuur op het gezicht van een vrouw van wie hij houdt, gooit, voorspelt dit dat zij een onschuldig slachtoffer van haat voor die persoon zal zijn . Voor een zakenman voorspelt dit de aanwezigheid van vijanden die verzoening zullen belemmeren, en voorspelt het kwelling en verdriet . ~ Alvetroyl : scherp zuur .~…
…Wat de ontlasting betreft : er werd gezegd dat het de voorziening van onrecht is, en er werd gezegd dat het het bewijs is van opluchting, en wie ziet dat het nieuw is, zijn verdriet is verdwenen . Als hij geld heeft, moet hij zakaat over zijn geld betalen . En als hij ziet dat hij veel ontlasting heeft voortgebracht en op reis was, reist hij niet en is de weg afgesneden . Het eten van een maagd : om het te vangen en te verkrijgen, is geld met spijt verboden . Misschien was het een toespraak waar hij spijt van had vanwege hebzucht, en degene die de gebeurtenis ter sprake bracht, was statisch, hij zou een deel van zijn geld aan welzijn besteden . En als hij erom vraagt, geeft hij over het algemeen zijn geld uit . Als de plaats van de gebeurtenis bekend is, zoals de wassing, dan zijn zijn kosten bekend door zijn verlangen . Als het onbekend is, geeft hij onwettig geld uit aan iets waarvan hij niet weet en waarvoor hij noch beloond noch bedankt wordt, en dat alles met de goedheid van een ziel ervan . Wat er ook uit de magen van mensen en dieren uit de erfenis komt, het is geld, maar de analyse en het verbod, hoe sterk het ook ruikt, vies en mensen schaden het, tenzij het iets heel dierbaars is vanwege de maagdelijkheid van mensen die bijna modder, het zijn zij of angst voor autoriteit . Als hij een nieuwere immoreel aan zijn kleding introduceert, en als hij hem zijn broek introduceert, wordt hij boos op zijn vrouw en redt hij haar bruidsschat, en als hij ziet dat hij een plek heeft gecreëerd en hem bedekt met vuil, dan zal hij is geld verdoezelen . De laatste op zichzelf verviel in een zonde . Als hij een langdurige ziekte in zijn bed veroorzaakte, omdat hij dat alleen doet terwijl hij wakker is, en hij die niet kan opstaan, en dit visioen wijst ook op het vertrek van de man van zijn vrouw . En er werd gezegd dat degene die zag dat hij brood at met een excuus, aangaf dat hij brood met honing at terwijl hij wakker was, en er werd gezegd dat het in strijd is met de Sunnah . Als hij onbedoeld poepen, draag het dan in zijn hand, want hij is gezegend met een zak met verboden dinars volgens de hoeveelheid uitwerpselen en wie het ziet alsof het gebeurt op de passerende markten, of in de baden en gemeenten, geeft de toorn van God tegen hem en de engelen, en hij ontvangt een groot schandaal, een groot verlies en de opkomst van wat de mens verbergt. En het duidt ook op een tekortkoming die aan de visionair wordt gepresenteerd . Als het voorkomt in een vuilnisbak of aan de kust van de zee, of op een plaats die dat niet ontkent, dan is het een bewijs van goedheid en het wegnemen van zorgen en pijn . Als hij ziet alsof een bekend persoon hem met wat van de mensenmest gooit, dan duidt dat op vijandigheid, onenigheid en onrechtvaardigheid, en hij zal worden blootgesteld aan iemand die hem ermee heeft gegooid, en een grote schade . En het grote aantal uitschot van mensen duidt ook op een belemmering voor de bewegingen en de vraag naar veel schade . Smudging is menselijke paresthesie, ziekte of angst . Het is ook een goed teken van zijn lelijke daden, en we hebben getest of ze hiervan profiteren . Wat betreft het ongeluk : het is een toespraak die vernedering inhoudt, dus wie zich ellendig voelt, zal met ellende worden gekweld, en als het zich onder de mensen bevindt, zal het in schande vervallen . En wie het ziet alsof iemand anders flauwgevallen is terwijl hij snuffelt, dan zal hij het voorbij laten gaan . Wie het ziet alsof hij in gebed is en er geen wind van hem stinkt, hij zoekt een behoefte en roept God om hulp, en spreekt woorden die vernedering inhouden, en die kwestie wordt moeilijk voor hem ….
…De muur: Wie in een droom ziet dat hij op een muur staat of erop rijdt, dan is de muur een ondoordringbare man die een schuld heeft en geld heeft en in staat is om de breedte, dichtheid en hoogte van de muur te meten. muur . Als een man ziet dat zijn muur is gevallen, wordt het een schat . En wie ziet dat er een muur op is gevallen, heeft vele zonden begaan en versnelt zijn straf . En wie schoolmuren ziet, hij is een groot geleerde en imam, dus als hij ze vernieuwt, zullen zijn metgezellen en soldaten worden vernieuwd en zal hun eerste toestand in de staat terugkeren . Als hij ziet dat hij aan een muur is bevestigd, dan is hij net zo goed ter ere van de verwijdering ervan als hij het eraan kan bevestigen, en er wordt gezegd : het is eerder gerelateerd aan een magere man . Als hij een muur opheft en die eraf gooit, zal hij een man uit zijn levensonderhoud laten vallen, of hij zal worden vernietigd of gedood, en als hij tegen de muur slaat, zal de eigenaar in nood omkomen . Er werd gezegd : de muur is een man met dominante autoriteit . En de stadsmuur valt mannen aan, een machtige heerser of een machtige heerser die zijn geld bewaarde. Als hij van een muur stuitert of op een stok vertrouwt, verandert hij van een gelovige in een hypocriet, of hij verlaat het advies van een gelovige met het advies van een hypocriet . En wie naar een muur kijkt en daarin zijn voorbeeld ziet, zal sterven . En wie van een muur valt, is uit zijn toestand of zonder hoop gevallen . En wie het ziet alsof hij op een muur zit met een gouden armband in zijn hand, dan zal hij hoogheid of eer, rijkdom en eer bereiken . Het zien van een muur in een droom duidt op kennis en leiding, het zien van de goddelozen, oordeel of verdeeldheid tussen vrienden . En wie de muur zag, viel in het huis, de eigenaar van het huis werd ziek . En als de muur buiten het huis valt, is dat zijn dood . En als hij op reis was, kwam hij van zijn reis . En wie een muur ziet die op zijn plaats is vernieuwd, is door gemengde huwelijken . Wie een muur van lemen bouwt, zal een rechtvaardige daad doen, en het gebouw zal niet worden geprezen met loon en gips . Als de muur op zijn plaats wordt gespleten, is het een toename van de opsluiting op die plaats ….
…Al-Hassa : duidt mannen en vrouwen aan, jonge vrouwen en getelde witte dirhams, omdat het van de aarde komt en door memoriseren en tellen, vanwege de kennis of poëzie die de student opdoet, de pelgrimstocht en het gooien van stenen, de wreedheid en verdriet, en de beledigingen en laster . Degene die een vogel uit de hemel naar de aarde zag neerdalen, pakte toen een kiezelsteen en vloog ermee, en als dat in een moskee was, stierf een goede man of een van de rechtvaardige mensen ervan, en als de ziener ziek was, en hij behoorde tot de goede mensen of iemand die er ook in bad, en niemand betrok hem bij de ziekte. Degenen die er ook in bidden, dan is de persoon met het visioen dood, en als hij het kiezelsteentje van een kerk oppakte, is de overweging voor de corruptie van de patiënt hetzelfde als degene die we presenteerden, en als hij het uit een huis of van een onbekende plaats, dan is de patiënt van de persoon die het gezichtsvermogen van een kind of een ander had, verloren, wat betreft degene die een aantal kiezelstenen en hun lot in zijn kledingstuk heeft opgepakt of het in zijn maag heeft ingeslikt, en als hij pakte het op van een moskee of het huis van een geleerde of een mannenkring, hij telde op basis van kennis en de koran, en hij profiteerde evenveel van de herinnering en de verklaring als hij oppikte van het beleg . Als het wordt opgepikt van de markten of van hectares en boomwortels, dan is het voordelen van de wereld, en in dirhams bestaat het voor hem uit de oorzaak van fruit of planten of uit handel en makelaardij, of uit het vragen en geven van liefdadigheid aan elke persoon overeenkomstig zijn bezorgdheid en gewoonte bij zijn ontwaken . Als zijn vangst uit de zee is, dan zijn er geschenken van de sultan als hij hem dient, of profiteert hij van de zee als hij erin handelt, of kennis die hij verkrijgt van een wetenschapper als dat zijn verzoek is, of een geschenk en een link van een rijke vrouw als ze een zoon heeft of iets dergelijks . Wat betreft degene die het in zee gooide, zijn geld ging erin . En als hij haar in een put gooit, neemt hij geld om te trouwen of een bediende te kopen . En als hij het in een regenachtige of onder omstandigheden van voedsel gooide, of in een voorraadschuur van de zee, kocht hij met wat hij had of zoveel als hij het gooide, een handel die blijkt uit de plaats waar hij gooide wat was met hem . Het gewone volk zegt : Zo-en-zo gooide wat hij had van dirhams in tarwe of olie of iets anders . Als hij ze een dier gooide, zoals een leeuw, een aap, een sprinkhaan, een kraai en dergelijke . Dat was tijdens de dagen van de hadj, en het werd aangekondigd door de bedevaart en het gooien van stenen in de toekomst van zijn bevel, omdat de oorsprong van het gooien van de stenen is dat Gabriël, vrede zij met hem, Adam beval, vrede wees op hem, om de duivel te werpen toen het hem werd aangeboden, en het werd Sunnah voor zijn zoon . Als dit niet werd gedaan tijdens de dagen van de hadj, was het kiezelsteen zijn smeekbede tegen een vijand of een immoreel persoon, of hem vervloeken en beledigen, of getuigenissen om tegen hem te getuigen . En als hij ze tegen deze rassen gooide, zoals duiven en moslims uit de mensen, zou de man een laster zijn, sprekend in de gerechtigheid en de vrouwen beschermd ….
…Bom Als je van bommen hebt gedroomd, voorspelt dit woede en geschillen die eindigen in rechtszaken . Veel verontrustende gebeurtenissen volgen deze droom ….