…En wie ziet dat bloed uit zijn aderen komt, zal worden uitgelegd met een tekort aan zijn geld naar de hoeveelheid bloed, en als hij arm is, profiteert hij van zijn rijkdom ….

…Het visioen van Farao met het vertrek van een rechtvaardige man op gezag van Ibn Masoud – moge God tevreden met hem zijn – en op gezag van enkele van de metgezellen van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken – moge God zij tevreden met hen -: dat Farao in zijn droom zag dat er vuur uit het Heilige Huis kwam totdat het de huizen van Egypte omvatte, dus het verbrandde de Kopten en liet de kinderen van Israël achter. De huizen van Egypte werden verwoest , dus noemde hij de magiërs, de priesters, de clans en de bezitter, en hij vroeg hen naar zijn visioenen, en ze zeiden tegen hem : Hij komt uit dit land waar de kinderen van Israël vandaan kwamen – dat wil zeggen het Heilige Huis – een man wiens gezicht zal wees de vernietiging van Egypte. . Wat met de rechtvaardige wordt bedoeld, is Mozes, vrede zij met hem…

Komt hij naar de slaper luieren tijdens de Ramadan? In de vorige artikelen en discussies hebben we besloten tot een vaststaand feit, namelijk dat de droom van Satan een realiteit is, geen metafoor, en we noemden destijds de juiste hadith in de Sahih : de visie is van de Beneficent en de droom is van de duivel . Maar ook in de gezegende maand Ramadan werd de hadith van Abu Hurairah gerapporteerd, dat hij zei, de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : Wanneer Ramadan binnenkomt, worden de poorten van de hemel geopend, de poorten van de hel zijn gesloten, en de duivels zijn geketend . Verteld door Bukhari . Betekent de reeks demonen dan de afwezigheid van dromen, nachtmerries en kraakpanden in deze heilige maand? Het antwoord vanaf het begin : Nee, u kunt nachtmerries zien, en de persoon kan slapen tijdens de Ramadan, en hier is meer uitleg . De reden voor de verwarring is de zin : de duivels zijn geketend, en de betekenis ervan is op verschillende manieren, waaronder : 1 / Dat de ketting specifiek is voor degenen die het gehoor zoeken, en dat hun volgorde plaatsvindt tijdens de nachten van Ramadan in plaats van zijn dagen, omdat ze ten tijde van de openbaring van de Koran niet konden afluisteren, dus verhoogden ze de volgorde, overdreven in het onthouden . 2 / Het kan zijn dat er bedoeld wordt dat de duivels de verleiding van de moslims tot wat ze in anderen vinden niet kwijtraken, omdat ze vasten dat hun verlangens onderdrukt, en omdat ze bezig zijn met het lezen van de koran en herinnering en rechtvaardige daden . 3 / Dat de ketting specifiek is voor sommigen, en zij zijn de Marada, en het heeft bewijs, en het is de hadith van Abu Huraira met de bewoording : Als de eerste nacht van Ramadan werd vastgeketend door de duivels en de terugkeer van het Paradijs . En in de bewoordingen : en de duivels hebben daarin de overhand . Concluderend, het aaneenketenen van demonen kan te maken hebben met het uiterlijk en de waarheid, en dat dit alles een teken is voor de engelen om de maand binnen te gaan en de heiligheid ervan te maximaliseren en om te voorkomen dat de demonen de gelovigen schaden, en dit kan een aanwijzing zijn van de overvloed aan beloning en vergeving, en dat de demonen minder verleid worden en als de geketende worden, dus ik zie niet wat de opkomst van dromen of nachtmerries verhindert om erin te slapen . Al-Qurtubi zei, na te hebben gesuggereerd dat hij het naar buiten zou uitvoeren : Als er wordt gezegd, hoe zien we dan veel kwaad en zonden tijdens de Ramadan, en als de duivels vastgeketend zijn, zal dat niet gebeuren? Het antwoord is dat het minder is dan het vasten van de vastende mensen wiens omstandigheden behouden blijven en de etiquette ervan in acht worden genomen, of de geketende enkele van de duivels en zij zijn de afvallige, niet allemaal, of wat bedoeld is om het kwaad te verminderen erin en dit is een tastbare zaak, omdat het voorkomen daarvan minder is dan andere, aangezien het niet nodig is dat ze allemaal vastgeketend zijn dat er geen kwaad gebeurt. Er is geen zonde, want daarvoor zijn er andere oorzaken dan de demonen, zoals slechte zielen, lelijke gewoonten en menselijke demonen, en God weet het het beste ….

…Musk komt uit de mond. 92 – Hij zei : En Nafeh al-Qari, als hij sprak, ruikte de geur van muskus, en er werd tegen hem gezegd : Wanneer ik zat, parfumeerde ik, en hij zei : Wat gisteren goed was en niet dichterbij, maar ik zag een boodschapper van God – moge God hem zegenen en vrede schenken – in een droom terwijl hij in mijn mond las uit die tijd ruikt degenen die dit ruiken ….

…Al-Fasad is in een droom een ​​man die gehoorzaamt aan het gesprek . Als hij een man kapot maakt door vertoning, dan wordt hij neergestoken en is hij vijandschap, en als hij in lengte breekt, dan spreekt hij de schoonheid en componeert hij onder de mensen . En Almusdod bewijs van troost en genezing van kwalen . En wie in een droom van een orgel is gegrepen , hij moet erin worden opgemerkt terwijl hij wakker is . En wie ziet dat een jonge man zijn zweet lang laat draaien, dan hoort hij een vijand spreken of steken die hem raakt . En als hij ziet dat hij zijn zweet heeft verloren en zijn zweet is afgesneden, dan zal zijn familielid sterven . En als de aderlaten in zijn rechterhand is, dan verdubbelt zijn geld, en als het in zijn linkerhand is, dan overwint hij zijn partner . En als hij ziet dat een persoon hem heeft afgewezen, dan hoort hij een woord van een vriend, en als er bloed uit zijn zweet komt, dan zal hij ervoor worden beloond, en als er geen bloed uit hem komt, dan is het zo. zei dat het juist is en degene die zonde begaat, komt eruit . Als een geleerde hem breekt en het bloed komt uit hem in een kom of in een bord, dan wordt hij ziek . Als hij hem breekt en geen bloed ziet, hoort hij woorden van zijn vrouw . En als hij het bloed veracht dat uit hem komt, dan zal hij ziek worden en zal hij schade lijden in zijn geld . En als zijn vrouw een dochter baart als de bovenarm longitudinaal is, en als de bovenarm longitudinaal is, en als het transversaal is, dan zal wat er tussen haar en haar familieleden is, worden afgesneden door dood of leven . En wie ziet dat hij wil rouwen, dan wil hij berouw hebben van zonde . En als hij denkt dat bloed hem heeft verslagen, dan is hij in een gril en de zonde overwint . Als het bloed zwart is, dan volhardt hij in een ernstige zonde en zal hij zich daarvan bekeren . En de aderlating is de uitstroom van geld bij het schrijven van een argument, en de scalpel is als de pen, en het bloed is als de inkt, en de maagd als ze baart, dan trouwt ze . Een aderlaten voor een jongen wordt besneden . En de gevangene bezocht Bishara, omdat er bloed in de aderen zit . En de zwangere vrouw bezocht haar en haar bevalling . Als de aderlaten niet in de maand van bevalling plaatsvonden, wordt deze afgebroken . En de rijke man betaalde zakaat over zijn geld . En het bezoek van de onbekende vrouw in de wereld komt naar degenen die haar hebben gezien ….

…En er werd gezegd, en wie een villa ziet, komt naar een plaats waar hij is, dan keert hij zich ervan af ….

…En wie ziet dat dit uit zijn huis komt vliegen in de lucht, en als hij een geleerde is die zijn kennis vergeet, en als hij een positie heeft, dan is hij geïsoleerd, en als hij kinderen had die stierven, mag de koning zijn geld en als hij geen geld had, dan is de straf niet Mahmoud ….

…En als ze ziet dat dat brood uit haar komt, dan duidt dat op armoede, bankroet en nood, en wat ze ook in haar vagina ziet vanuit een scheenbeen of zin, dan is het haar terugkeer ….

…En wie ziet dat een vis uit een kanaalput komt, geeft aan dat er geld wordt verkregen van het gewone volk door middel van bedrog en bedrog ….

…Als een man ziet dat hij naar een bekende vrouw komt, zal haar huishouden het goed doen in hun wereld . Als hij zag dat hij haar niet bedroog, maar hij kreeg de schuld van haar, dan is de rijkdom van haar huishouden minder dan dat, want vervalsing is beter en welsprekender ….

…En wie ziet dat bloed uit zijn lichaam komt uit een steek met een speer, dan is zijn lichaam gezond en neemt zijn geld toe, en als hij reist, duidt dit op veiligheid en zijn terugkeer ….

…En wie ziet dat er in zijn lichaam een ​​plaats is waaruit bloed of etter komt, en hij bevlekt zijn lichaam of zijn kleed, dan zal hij verboden geld in zijn maat slaan, en als hij niets bevlekt, dan is hij dat wel. uit zonde ….

…Wat betreft de stem en spraak, zei Abu Saeed, de predikant: ~Hij die ziet dat zijn keel een blokkade is en dat er geen geluid uit komt. Zijn visioenen duiden erop dat hij zo scherp en beperkt is om aan zijn huis te besteden totdat hij sterft. , en dat is niet Mahmoud . ~…

…Ibn Ishaq zei : Rabi’a bin Nasr, koning van Jemen, was een van de koningen . Altbabah en zag het visioen van zijn aura en Feza, het liet geen priester of tovenaar, noch Aaiva, noch een astroloog van de mensen van zijn koninkrijk toe, maar wekte hem op en zei tegen hen: Ik zag een visioen Hltinay en Fezat hen en zij vertelden ik het en Ptooelha , ze zeiden tegen hem : Aqssa we laten je weten Ptooelha , hij zei : ik zei je dat het niet geruststellend was. Hij vertelde je over de interpretatie ervan, omdat hij alleen de interpretatie kende voordat hij hem erover vertelde , en een van Ze zeiden tegen hem : Als de koning dit wil, dan moet hij mij een platte sturen en hij is niet een van hen die meer kennis van hen heeft. Ze vertellen hem erover . Hij vroeg ernaar , dus stuurde hij naar hen, en hij kwam naar hem toe voordat hij sneed en zei tegen hem : Ik zag een visioen dat me verbaasde en ik schrok ervan, dus hij vertelde me erover, want als ik erop raakte, Ik zou het interpreteren. Hij zei : ik wel , ik zag een lava die uit de duisternis kwam , en het viel in de grond van een beschuldiging, en iedereen at er een schedel van , dus de koning zei tegen hem : wat heb ik ervan gemist, o Satih, wat heb je in zijn interpretatie? Hij zei : Ik zweer bij de Ahartin van Hanash naar Thbtun land Turkije , Vlimlkn tussen Abyan en Jerash , de koning zei tegen hem : en mijn vader Facet dit voor ons drol object is kwetsend wanneer zal , Avi Zamani dit of daarna? Hij zei : zelfs na meer dan zestig of zeventig Laken , Aamadan-jaren , zei : Ofedom van hun koning of afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden voor een paar zeventig jaar , daarna worden ze gedood en ontsnapt . Hij zei : En wie komt daarna die hen doodt en verdrijft? Hij zei : Het wordt gevolgd door Iram bin Dhi Yazan , die uit Aden komt , en hij laat geen van hen achter met de eed . Hij zei : Komt dat door zijn autoriteit of is het afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden . Hij zei : Wie zal het snijden? Hij zei : Een slimme profeet , aan wie de openbaring komt van de Allerhoogste. Hij zei : Wie is deze profeet? Hij zei : Een man uit de zoon van Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , de koning zal tot het einde van het tijdperk in zijn volk zijn . Hij zei : is er een ander tijdperk ? Hij zei : Ja , waarop Alolon en anderen worden verzameld , is het gelukkig waar Verbeteraars , en Ishqy het Misbruikers , meer zeiden dat ze verdienen wat je me vertelt? Hij zei : Ja , en schemering en zonsondergang , en breuken als ze consistent zijn . Wat ik je heb verteld , is waar . Toen presenteerde hij een spleet op hem, en hij zei tegen hem, zoals hij tegen Sateh zei en het verborg, wat hij zei om te zien: zijn ze het eens of oneens , en hij zei : Ja , ik zag een lava die uit de duisternis kwam en viel tussen een weiland en een hoop en elke ziel at ervan. Hij zei : Toen hij hem dat vertelde, wist hij dat ze het ermee eens waren , omdat hun gezegde er maar één is. That Surface zei : Je viel op de grond van een beschuldiging, en elk lichaam at ervan , en hij zei een deel : het viel tussen een kleuterschool en een heuvel, en elke ziel at, dus de koning zei : ik heb een fout gemaakt, o deel ervan, wat heb je in de interpretatie ervan? Hij zei : ik zweer bij de Ahartin van de mens , het land Anzln Sudan , Vlegbann op elk kind Banan , en bezit tussen Abyan en Najran , de koning zei tegen hem : en mijn vader heeft dit aan ons doorgesneden, en wanneer zal drol kwetsend voorwerp? Op mijn tijd of daarna? Hij zei : Wie is deze grote zaak? Hij zei : Een jonge man die fysiek noch steden is , haalt ze uit het huis van iemand die weegt , dus laat hij niemand van hen achter in Jemen . Hij zei : Is zijn heerschappij blijvend of afgesneden? Hij zei : maar snijd de afzender van de Boodschapper af , komt goed en gerechtigheid , tussen de mensen van religie en de eer , wees koning in zijn volk – het huidige hoofdstuk , zei : welk daghoofdstuk? Hij zei : een dag waarop beloonde gouverneurs , en noemde het vanuit de hemel roept , hoorden van hen levenden en de doden , waarin mensen samenkomen om Meeqaat , zij het voor degenen die vrezen voor overwinning en goede daden , hij zei : verdienen wat er staat ? Hij zei : Ja, Heer van de hemelen en de aarde , en wat er tussen hen is van omhoog en omlaag brengen , als je wat ik heb voorzegd, volgt wat erin is . Ibn Ishaq zei : Hij viel in dezelfde Rabia ibn Nasr Maqla Fjhz zijn zonen, en beledigde zijn huis aan Irak, inclusief fixeren en schreef ze aan de koning van de koningen van Perzië vertelde hem Sabor bin Khrzad Vosknhm verwarring , het is de rest van de geboren Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , hij komt uit Jemen verhoudingen en kennis Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Die koning . Ibn Hisham zei : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir waarin hij me Khalaf al-Ahmar vertelde . Dit verhaal Ibn Hisham werd genoemd in de biografie en Ibn Jarir in zijn geschiedenis en Obongam Asbahani in tekenen van profetie en de zoon van velen aan het begin en het einde, allemaal van de zoon van Isaac en vermeerderd met Ibn Jarir in de roman tegen hem van Ibn Ishaq zei : Toen de Facet-constructie van Rabia Nasr zei dat bin zo Rabia, zijn zoon en zijn familie maakte, maakte Hij geen goud. Hij noemde dat bij de Arabieren en ze spraken erover totdat hij het noemde en het in hen wist . Toen Abessinië naar Jemen kwam, en de kwestie waarover ze spraken, gebeurde op bevel van de priesters . Al- Ashah zei : Ik ben een bin Qais bin Tha’labah al-Bakri in sommige van wat hij zegt en hij vermeldt wat er gebeurde uit de kwestie van die twee priesters. Plat en stekelig keek ze met lippen, zoals haar blik werkelijk, als de zei wolf toen hij gilde ….

…Als hij in zijn maag een worm zag die uit zijn maag at, dan waren het zijn kinderen die van zijn geld aten . De luizen zijn kinderen van een man, en als hij ziet dat hij luizen of wormen uit zijn lichaam of van sommige van zijn leden verstrooit, en hij ziet dat ze erg op zijn lichaam, kleren of een van hen zitten, dan de eigenaar daarvan zal geld, bescheidenheid en kinderen treffen ….

…En wie ziet dat de zon is opgegaan nadat hij is ondergegaan, en als het een onduidelijke zaak is, zal het aan hem worden geopenbaard of zijn goederen en industrie zijn opgebruikt na zijn depressie, of hij zal zijn vrouw herzien ….

…En wie ziet dat de zon is opgekomen vanuit het westen of niet, dan is het een ongeluk dat gebeurt of is het een teken voor de zoeker als hij gehoorzaam is, dan is het een prediking, en als hij ongehoorzaam is, dan is het een waarschuwing ….

En wie ziet dat de zon van de aarde is opgegaan en schijnt zoals hij is, en als hij ziek is, geeft hij aan dat hij ontwaakt is, en als hij afwezig is, geeft hij aan dat hij veilig is teruggekeerd ….

…Wie ziet dat hij in een schommel terugkeert, speelt met zijn religie ….

…En met betrekking tot de baard : wie ziet dat hij te lang is geworden, zijn visioenen duiden op schulden en leed . Als het doorgaat totdat het op de grond valt, duidt het op de dood, omdat de Almachtige God zegt : ~Daaruit hebben wij u geschapen en daarin zullen wij u teruggeven .~ Als het duurde tot het aan zijn maag bleef plakken, sloeg hij geld en het gezicht waarmee hij net zo moe zou worden als op zijn buik . Als hij inzag dat haar lengte van een goede maat was, zou hij geld, waardigheid en een goed leven hebben verdiend . En er werd gezegd dat als het werd verlengd tot het de navel bereikte, het aangaf dat het niet in gehoorzaamheid aan God was . Als hij zag dat de zijkanten lang waren zonder middel, dan zou hij geld krijgen waar anderen van zouden genieten, en Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : Ik zag dat mijn baard mijn navel bereikte en ik keek ernaar . Hij zei : je bent een muezzin die naar de rol van de buren kijkt . De baard wordt niet geprezen in de interpretatie van de jongen die geen volwassene is, en als hij ziet dat hij een andere baard dan hij in zijn hand nam en eraan trok, dan erft hij zijn geld en eet het op . Het verlies van de baard als deze niet toeneemt, is een bewijs van gemak en het wegwerken van schulden en vagina . En als de afname groter is, duidt dit op vernedering en geld en prestige . Als hij ziet alsof een kussen tegen zijn vrouw spreekt, wordt zijn zaak in de war gebracht door zijn bestemming, en maakt hij een scheiding tussen hem en zijn geliefden, omdat de duivel, God hem vervloekte, tot Eva sprak in de vorm van een cosmetisch middel . En de zwartheid van het haar van de baard duidt op uitgifte als het donker was, dus als het zwart werd tot groen, zou hij veel bezit en geld verwerven, maar hij zou een tiran zijn, omdat het een kenmerk is van Farao’s baard . Zijn gelige kleur is een teken van armoede en schaarste, en de rode is een teken van vroomheid . En als hij zag dat hij zijn baard pakte en haar haar in zijn hand had verspreid . Hij greep het en gooide het niet naar hem toe, want geld gaat uit zijn hand en keert er dan weer naar terug. Als hij ziet alsof hij het heeft gegooid, is er geld van hem weggegaan en wordt het niet aan hem teruggegeven . Meer snorhaar is verfoeilijk . En de onvolledigheid ervan is prijzenswaardig, en de interpretatie van het plukken van de baard voor de rijke man is zijn buitensporigheid van zijn geld, en voor de armen geeft aan dat twee mensen hem samen ontmoeten, en geeft aan dat hij iets van een persoon leent en het aan een ander leent . En het scheren van de baard, geld en prestige gaan . Als hij ziet alsof hij zijn baard heeft afgeknipt wat er nog over is van zijn hand, dan betaalt hij zakaat over zijn geld . En grijze haren in de baard en waardigheid en prestige . En hemoglobine : Lester, als Hb Balhina, gaf zijn toewijding aan het jaar aan . Als hij zag alsof hij zijn hoofd had geschoren zonder zijn baard, zou hij het geheim van zijn baas bewaren . Als hij ziet alsof hij ze allemaal heeft gekweld, dan probeert hij zijn armoede te verbergen en zoekt hij het lot bij de mensen . En als poëzie zijn pigmentatie accepteert, zal het terugkeren naar zijn richting en niet veel blijven . Als hij ziet alsof hij sterft met modder of gips, dan vraagt ​​hij om winkels en zijn zaak is algemeen bekend . De baard van een vrouw geeft aan dat ze nooit bevalt, en er werd gezegd dat het haar ziekte aangeeft. Er werd gezegd dat het werd geïnterpreteerd als de toename van het geld van haar man en van haar zoon en de eer van haar zoon, en er werd gezegd dat als ze getrouwd was, ze de laster van haar man aangaf . Als ze ziet dat ze zwanger is, zal ze een zoon baren en zijn zijn zaken vervuld . En er werd gezegd dat hij met een lange baard en veel haar een lang leven en meer geld zal hebben . En er werd gezegd dat iets dat vóór zijn tijd gebeurt, op kwaad duidt, zoals wanneer mannelijke jongens een baard of wit in het gevoel zien, en vrouwelijke jonge jongens een bruiloft of een zoon hebben . Evenzo is alles wat buiten zijn tijd valt behalve spreken, want spreken is een goede gids, omdat de mens van nature een pratend dier is . Als een jonge man die de droom nog niet heeft bereikt, ziet dat hij een baard heeft, dan sterft hij en bereikt hij de droom niet, en dat komt omdat de tijd is verstreken waarop hij een baard had moeten hebben . Als de jongen niet ver verwijderd is van de tijd van de baardplant, dan is dat een bewijs dat hij alleen is en zijn eigen ding doet . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof mijn baard langer werd en Sabalai niet lang werd, dus hij zei : je hebt geld geslagen waarmee anderen kunnen feliciteren . En de haak is de hulp van de man die ermee pronkt en ermee samenleeft onder de mensen, dus wat hij erin zag gebeurde, dus interpreteerde hij het zoals je zei . En wie de helft van zijn baard geschoren ziet, dan ontbreekt hij en gaat hij ernaar toe, dus als hij het een onbekende jongeman schoor, ging hij naar de hand van een vijand die hij kende, of zijn naam of zijn tegenhanger . Als een sjeik het scheert, gaat hij met zijn geschatte limiet, en als het onbekend is, gaat hij in zijn richting door de handen van een onderdrukkende uitbuitende chef, die geen basis heeft, en als hij ziet dat het wordt afgesneden, dan moet hij van zijn geld worden afgesneden en evenveel van zijn zijde gaan als van zijn baard . Als hij ziet dat ze zijn gevlogen, gaat hij naar zijn familie, en zijn vermogen komt van zijn geld . Scheren is gemakkelijker dan epileren, en epileren kan goed zijn voor sommige van zijn aangelegenheden als het gezicht niet achterdochtig is, maar die goedheid is moeilijk voor hem ….

…Bloedzuigers in een droom zijn als een worm die het menselijk lichaam opeet, en het zijn zijn en zijn kinderen . En wie een bloedzuiger uit zijn neus, anus of zijn mond ziet komen, zijn vrouw zal voor de voltooiing van zijn zwangerschap een kind baren . En bloedzuigers duiden de vijanden aan ….

…Wat zijn de beschrijvingen van de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, die kwamen in de biografie , en als ik het in een droom zag, weet ik waardoor ik hem echt zag . . ? Ik schreef graag zijn beschrijvingen, dus als iemand van jullie een visioen in de Boodschapper zag, moge God hem zegenen en vrede schenken, laat hem dan wat hij zag vergelijken met de beschrijvingen, als ze overeenkomen. Hij zag hem, en laat hem op dat moment zich verheugen en niet blij zijn, en als het niet samenvalt, dan zag hij hem niet, en op dat moment is het visioen een visioen van uitlegging, en volgens de toestand van de ziener , en de beschrijving ervan werd genoemd in verschillende hadiths, waaronder : de hadith van Ali bin Abi Talib, moge God tevreden met hem zijn, zei hij : De profeet , moge God tevreden met hem zijn, zei : God zij met hem, met lange en geen korte, gebogen handen en voeten – dat wil zeggen dikke en ruwe vingers – groothoofdige, enorme wiegen – dat wil zeggen de botten en het corpus, elk compleet bot is groot – lang gelekt – dat wil zeggen, het haar dat tussen de borst en de navel – . Als hij loopt, zijn ze geboeid, alsof ze afdalen van een stapel die ik ervoor of erna niet heb gezien, vrede zij met hem . Al-Tirmidhi zei : Dit is een goede en authentieke hadith . De man vroeg aan Al-Bara : Was het gezicht van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, als een zwaard? Hij zei : Nee, net als de maan . En Ali bin Abi Talib, moge God tevreden met hem zijn, zei in een andere beschrijving : Het was niet een lange, donzige, noch een aarzelende korte, en het waren vier mensen, en er was geen gekrulde kat, noch een stam. . Ik krimp de ogen ineen, omzoom de lippen, het glorieuze van de paddenstoel en de schouder, de blote met een lek, de handen en de voeten gebogen. Hij heeft een toon en verzacht ze, en ik eer ze met tien. Wie hem ziet, zal hem humor geven, en wie hem vermengt met een kennis die hij liefheeft, hij zegt zijn naam die ik niet voor of na hem heb gezien, moge God hem zegenen en hem vrede schenken . Verklaar het vreemde gesprek : Almmguet : uitgaande lengte AC : binnen een deel ervan in sommige paleiskatten : ernstig Aljaudh Almthm : Albadn veel vlees Almkltm : Medawar gezichtsdrank : dat in albumine rood Alodj : ernstig donker worden van het oog Alohdb : lange schaamlippen Ketd : schoudersgemeenschap, die uitlekte. Het is de delicate poëzie die als een penis is van de borst tot de navel. De dunne : de dikke vingers van de handen en de voeten, de ontwrichte : lopen met de kracht van Jalil Al- Mushash : de hoofden van de processies Aisha zei over hem : De Boodschapper van God heeft dit verhaal van jou niet verteld, maar hij sprak woorden die het verduidelijken, een hoofdstuk dat hij bewaart voor degene die hem bespioneert . En Abdullah bin Al-Harith zei over hem : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, lachte altijd behalve met een glimlach . Op gezag van Jabir bin Samra zei hij : Er was een Hamousha in de benen van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, en hij lachte alleen met een glimlach, en als ik naar hem keek, zei dat de ogen donkerder zijn, niet donkerder . En tegen hem zei hij : Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, had vroeger een geribbelde mond in de vorm van ogen, geobsedeerd door de hielen . Verklaar de vreemde toespraak : verwarde ogen : een lange incisie oog manhoos Stub : weinig vlees ,,,,, onder vermelding van Sunan al – Tirmidhi, Boek deugden…

…En wie een slang ziet die uit zijn oor, zijn navel of zijn anus komt, wordt uitgelegd door de vijandschap van zijn kinderen tegen hem ….

…En wie een worm in zijn tas ziet, daalt op twee manieren: iemand verraadt hem of zijn leven is nabij ….

…Het vlechtwerk van de palmbomen is als het haar van een schaap, en de grond van hout is als een worm in het lichaam . En wie hem in zijn lichaam sloeg, laat hem een ​​verwantschap met hem zijn…

…Pijn is in een droom wroeging door schuldgevoel . Wie een kies aan zijn kiezen ziet of een kiespijn, dan hoort hij een lelijke van zijn familielid . De pijn in de nek geeft aan dat de eigenaar seksuele omgang heeft misbruikt totdat deze het gevolg was van zijn klachten, en de nekpijn kan erop wijzen dat hij een vertrouwen heeft geschonden maar het niet heeft uitgevoerd, en dat hem een ​​straf is opgelegd . En de pijn van de schouder duidt op een ongeluk in zijn winst en hard werken . Buikpijn geeft aan dat hij zijn geld in zonde heeft uitgegeven terwijl hij spijt heeft, en er werd gezegd : buikpijn duidt op de gezondheid van familieleden en huisgenoten, en de pijn van de navel geeft aan dat het gaat om de behandeling van zijn vrouw . De pijn van het hart is het bewijs van zijn slechte bed in religieuze aangelegenheden . Leverpijn is een bewijs van misbruik van de jongen . De pijn van de milt is het bewijs van een grote corruptie van het geld dat erin zat en dat van zijn familie en kinderen . En als zijn pijn zo hevig werd dat hij de dood vreesde, duidt dat op het vertrek van de religie . Longpijn is een indicatie van de naderende term, en rugpijn duidt op de dood van de broer, en als hij in zijn rug een buiging van pijn ziet, duidt dit op gebrek en veroudering . En pijn in de dij geeft aan dat hij beledigend is voor zijn clan . De pijn van een man duidt op wandelen zonder de Almachtige God te gehoorzamen, en er werd gezegd : de pijn van een man duidt op een overvloed aan geld ….

…Jaafar al-Sadiq zei: De maag wordt op zes manieren geïnterpreteerd, zoals de darm. Wat betreft de navel, voor degenen die het uiten, het is de behandeling van een persoon en zijn geluk en zijn vrouw ….

…Wat betreft de ‘awrah : zijn uiterlijk is een onfatsoenlijke aanval en leedvermaak door de vijanden, die zich tussen de navel en de knie bevindt . Degene die ziet dat hij ermee is begonnen of ze heeft onthuld door zijn kleren of sommige daarvan, hij zal van hem verschijnen in overeenstemming met wat hij eruit zag . En als er iets kleins aan hem is dat het in het bijzonder verbergt, dan kan hij voorzichtig in een zaak worden uitgekleed . Als dat een aanwijzing is voor een schuld, bereikt het een bedrag dat onpartijdig is in religie en goedheid . En als dat in zonde was, dan heeft hij in zijn zonde een bedrag bereikt waar hij doorheen gaat . Wie in zijn slaap zijn ontkenning van religie of zonde niet kent, en de plaats waar hij wordt uitgekleed, is als de markt of te midden van het publiek, en het privégedeelte is prominent aanwezig, hij zal het met eigen ogen zien, alsof hij zich ervoor schaamt, en hij heeft wat van zijn kleren eraan, en hij ziet niets dat wijst op de daden van gerechtigheid, want hij beledigt zijn dekmantel, noch het goede erin . Als hij was ontdaan van wat ze beschreef, en hij zag de naaktheid niet prominent, en hij stond er niet op om zich ervoor te schamen, en er was niets van zijn kleren aan, dan is hij veilig voor iets waarin hij zich bevindt. benauwdheid, als hij ziek is, genas God, en als hij een schuldenaar is die zijn schuld heeft voldaan, en als hij bang is voor zekerheid, als hij geen kleren aan heeft, dan valt hij van de hoop van degene die smeekte hem, of hij is geïsoleerd van het gezag waarin hij zich bevindt, of hij overtreedt een zaak waaraan hij vasthoudt . En dat alles als zijn ‘awrah duidelijk zichtbaar is, en hij is als degene die zich ervoor schaamt . Als de naaktheid niet duidelijk is, en hij schaamt zich er niet voor, dan duidt de overdracht van zijn toestand die beschreven is op een staat van veiligheid, en geen enkele vijand zal hem aan de kaak stellen, zo God wil ….

…Het is in een droom dat een man rijk en trots is . Als hij ziet dat het wordt verlengd, zal hij profiteren van goed geld en een goed leven . En als hij ziet dat de zijkanten lang zijn en niet in het midden kijkt, dan zal hij geld hebben om het voor anderen klaar te maken . En als het langer duurt dan zijn bestemming, dan is het een schuld van de eigenaar en zijn ze ziek . En als het duurde tot het op de grond viel, zou de eigenaar sterven . En ze zeiden : Hij die een lange baard heeft en veel haar is ouder dan zijn leeftijd en geld, en als het de navel bereikt, dan is hij een man die de Almachtige God niet gehoorzaamt . Als de vuist groter wordt, is hij een geldschieter . En als hij ziet dat het haar van zijn baard zwart wordt, zal hij rijk zijn . Als het zwart of groen is, zal het een koning krijgen, tenzij het een tiran en onderdrukkend is, en de baard van de farao was zwart en groen geslagen . En als hij de kleur naar geel zou zien overhellen, zou hij armoede en ziekte bereiken . En als hij haar als blondine zou zien, zou hij doodsbang zijn . En als hij ziet dat hij de baard van een man in zijn hand heeft terwijl hij eraan trekt, dan moet hij zijn geld verdunnen en het opeten . Als een jonge man die de droom nog niet heeft bereikt, ziet dat hij een baard heeft, dan sterft hij en bereikt hij de droom niet . Als hij ziet dat zijn baard gebrekkig en licht is, en hij is een schuld verschuldigd, dan moet hij die afbetalen, en als hij overweldigd is, is zijn verdriet verdwenen . En als hij ziet dat de helft van zijn baard van goud is, zal een deel van zijn rijkdom of rijkdom verloren gaan . En als hij ziet dat zijn baard wordt afgesneden, wordt hij van zijn geld afgesneden . Wie zich aan zijn baard vastklampt en wat meer is dan de vuist, dan is hij een man die zakaah van zijn geld moet betalen . En wie de baard van iemand anders afknipt, het is een verhoging van het geld van zijn of zijn zoon . En er werd gezegd : de baard van een vrouw is een middel dat ze geen zoon zal baren . Als een vrouw ziet dat ze een baard heeft en getrouwd is, dan verliest ze haar man, en als ze weduwe is, dan trouwt ze met een man die het met haar eens is, en als ze ziet dat ze zwanger is, baart ze een mannelijk, en als ze ruzie heeft, zegeviert ze en neemt ze de plaats in van mannen . En wie ziet dat hij zijn baard plukt, dat is geld dat hij tussen zijn handen bederft . En wie zijn baard en hoofd samen zag scheren en ziek was, hij was genezen, en als hij schulden had, zou zijn schuld worden afbetaald, en als hij van streek was, waren zijn zorgen verdwenen . En wie ziet dat zijn baard zo lang groeit dat hij erin valt en er een kledingstuk van weeft en het op de markt verkoopt, dan is hij vals . En baard prestige . Misschien wees de baard op zijn winkel, zijn kleren en zijn winst . En als hij zijn baard afsnijdt met zijn verdriet, zijn pijn en verdriet lang . En de baard is een sectie om gezworen te worden, en het duidt op waarachtigheid, liegen, gierigheid en vrijgevigheid . Misschien verwijst de baard naar de vrouw . Het witte haar in de baard is een waarschuwing vanwege wat hij begaat . Misschien duidt de witheid van de baard op ziekte en impotentie . En als de baard wit was in het wakkere leven en hij zag hem zwart in een droom, duidt dat op kracht, kracht, vastberadenheid en intensiteit . Als zijn baard langer wordt dan normaal, duidt dat op plezier en spelletjes of geldverspilling zonder gezicht . De baard van de zondaar heeft berouw, en als hij verloren is, wordt hij geleid, vooral als hij er wit in ziet . Het laten groeien van een baard voor een vrouw is kroezig of onbeschoft en het begaan van verboden dingen . De baard van het kind heeft een lange levensduur . Zien wat aan de baard vastzit van stro of iets anders is slecht, ontroerende woorden of de vrouw dragen met iets dat niet is gemaakt ….

…Wat betreft het hypochondrium : wat volgt op de navel, erboven en eronder geeft de kracht van het lichaam en de kennis van de koning aan . Telkens wanneer er pijn is in een van de delen ervan, is dat de ziekte en armoede van de visionair ….