…Wie in een droom een onbekende persoon uit de kinderen van Adam ziet, dan is misschien het visioen van die persoon hijzelf . Als hij ziet dat die persoon het goede doet, kan hij degene zijn die het doet, en als hij ziet dat hij kwaad doet, is hij degene die het heeft gepleegd . En misschien is een van hen de enige die in zijn levensonderhoud of zijn vertraging terechtkomt . En als hij er twee zag, als hij bang was, voelde hij zich veilig . Als hij er drie zag, is dat een bewijs van vroomheid voor het plegen van incest . En wie een man ziet die hem kent, hij neemt iets van hem of van zijn gelijkenis, en wie ziet alsof hij iets van hem afneemt dat hij liefheeft, hij zal krijgen waar hij op hoopt . En als hij van de mensen van de staat was en hij zag alsof hij een nieuw hemd van hem nam, dan zou hij het dragen, en als hij een touw van hem nam, dan is het een verbond . Als hij het ziet alsof hij geld van hem heeft afgenomen, dan wanhoopt hij eraan en zal er vijandschap en haat tussen hen zijn . En wie een bekende persoon ziet, die persoon zal naar een hoge rang verhuizen, en als hij van een hoge rang is, wordt zijn waarde verlaagd, of wordt hem een plaag aangedaan, dan duidt dat op de neerdaling van goed of kwaad in hem zoals hij zag, en dat is bijvoorbeeld met een voorbeeld, of de tekortkoming is een toename van zijn aantal of een toename Bij de ziener is er een afname in zijn aantal, en als dit niet te wijten is aan degene van zijn geslacht of gelijkenis of die uit zijn land komt ….
Dromen over Een dode persoon sterft
(111 betekenissen van dromen over Een dode persoon sterft )…Maar als iemand ziet dat hij een snavel heeft, dan werd zijn uitdrukking in hoofdstuk dertiende gepresenteerd in de uitdrukking van de schepping ….
…Hoe dove mensen dromen ?? Horen ze het geluid in hun dromen? Komt er een nachtmerrie over hen? Verschilt een doof geboren persoon in dromen, ze zien en zich de geluiden voorstellen van wat ze zien, en wie later doof werd? Dit zijn verschillende vragen die bij iedereen die geïnteresseerd is of een specialist in de wetenschap van droomuitdrukking kan opkomen, en het trekt ook de aandacht van iedereen die ook van deze kunst houdt. Hoe kan een dove dromen? Hoe kunnen zijn dromen worden verklaard? Is zijn symbolische taal voldoende om het te begrijpen? En wanneer een normaal persoon deze kinetische taal vertaalt, nadat hij deze van hem heeft ontvangen, in een gesproken taal; Is dit genoeg, en kunnen hun visioenen dan worden uitgedrukt? Leidt de taal van de vertaler hier naar de exacte betekenis die de dove persoon wil? In het begin is er een verschil tussen degene die doof werd geboren en degene die kon horen, maar later doof werd … en elk van deze twee secties heeft zijn eigen manier van dromen … en dit is wat Ik zal het in het volgende artikel beschrijven … Wie wordt geboren in staat om te horen Toen werd hij volledig doof, dus hij zal hoogstwaarschijnlijk de droom zien, en hij zal het geluid niet horen, maar wanneer hij je zijn visie vertelt die hij zag, na zijn doofheid, zal hij u vertellen wat hij zag, en hij zal meten wat hij ziet van de dingen die hij zag, en hij hoorde ze niet, volgens wat hij reduceerde en in zijn geheugen bewaarde Voordat hij doof werd . Wat betreft degene die doof werd geboren, al deze mensen kunnen de stemmen nooit horen, dus zien ze de verschillende scènes en scènes in hun dromen zonder geluid, en hij kan meerdere scènes zien van mensen of levenloze voorwerpen, of hij kan zie bijvoorbeeld zijn ouders, of zijn familieleden of zijn vrienden, enz., en door met hen om te gaan en van hen te horen, ontdekte hij dat ze vaak degenen zien die het met hen eens zijn met deze handicap; De verklaring hiervoor is dat ze emotioneel of ruimtelijk heel dicht bij hen staan, dus het is niet verwonderlijk dat ze ook dicht bij hun ziel zijn, als de slaapstaat is gestegen, en de zielen, zoals vermeld in de Sahih, zijn gerekruteerde soldaten, dus ze zijn niet dicht bij hen, en wat door hen wordt afgewezen, is anders, dus de slaper ontmoet elkaar in de slaap in het algemeen, beiden en zijn vriend is een van de mensen van deze wereld, en het wordt afgemeten aan deze dove mensen, dus ze zien veel dove mensen . Nu we weten hoe dove mensen visioenen zien, hebben we een heel belangrijke kwestie. Wat is hoe hun visioenen kunnen interpreteren? Zal gebarentaal – of het nu van de vertaler is of van de doven zelf – voldoende zijn om de symbolische taal te begrijpen die van hen komt voor de overtocht? Ik zeg, hier is een heel belangrijke zaak, want de taal waarnaar uitdrukking wordt verwezen, is de taal van de spreker wanneer de dove het aan de toehoorder vertelt, of de toehoorder de kruising is en hier is de taal wat de kruising begrijpt naar zijn eigen cultuur, of de toehoorder is de vertaler voor degene die zal oversteken, en hier wordt u geleid door de taal en cultuur van de vertaler De oversteek moet zich hiervan dus bewust zijn en proberen eerlijk te zijn in het overbrengen van visioenen van zulke mensen , aangezien de dove persoon misschien een woord of een specifieke zin wil, en de vertaler van zijn symbolen een woord of een andere zin uitdrukt … Dit is erg illusoir, vooral wanneer het woord vervangen is, leidt het tot een heel andere betekenis . … Bij het uiten, en aan deze taak moet door de spreker aandacht worden besteed, om ervoor te zorgen dat vóór de uitdrukking van het symbool dat de doven wilden, en dit wordt gedaan door hem te vragen naar wie hij voor hem vertaalde … of door de doven zelf te vragen a over wat hij op een bepaalde manier naar hem wilde verwijzen. Nauwkeurig, omdat sommige tekens in de taal van doven meerdere verbale connotaties betekenen, zoals ik het door vertalers begreep, en zoals ik het in hun beeldtaal zag, en ik nam een visioen van een dove persoon in mijn programma en live in de ether in het Al-Raya-kanaal, en toen de vertaler aan de doven verscheen door het te vertalen, was ik verbaasd over het woord dat hij zei, hij wilde uitdrukken waar de vinger in de schoen kwam, dus zei hij: Ring !! En toen ik hem vroeg of dit is wat de doven zelf zeiden? Hij antwoordde ontkennend en dat dit uit zijn woorden komt: hij noemt dit deel van de schoen een ring … terwijl je iemand vindt die dit type bijvoorbeeld de neus van schoenen noemt, en veel woorden meet met brede betekenissen bijvoorbeeld. En hij weet het of is geïnteresseerd in onderscheid tussen hen, alleen de oversteek . . ….
…Al-Hassa : duidt mannen en vrouwen aan, jonge vrouwen en getelde witte dirhams, omdat het van de aarde komt en door memoriseren en tellen, vanwege de kennis of poëzie die de student opdoet, de pelgrimstocht en het gooien van stenen, de wreedheid en verdriet, en de beledigingen en laster . Degene die een vogel uit de hemel naar de aarde zag neerdalen, pakte toen een kiezelsteen en vloog ermee, en als dat in een moskee was, stierf een goede man of een van de rechtvaardige mensen ervan, en als de ziener ziek was, en hij behoorde tot de goede mensen of iemand die er ook in bad, en niemand betrok hem bij de ziekte. Degenen die er ook in bidden, dan is de persoon met het visioen dood, en als hij het kiezelsteentje van een kerk oppakte, is de overweging voor de corruptie van de patiënt hetzelfde als degene die we presenteerden, en als hij het uit een huis of van een onbekende plaats, dan is de patiënt van de persoon die het gezichtsvermogen van een kind of een ander had, verloren, wat betreft degene die een aantal kiezelstenen en hun lot in zijn kledingstuk heeft opgepakt of het in zijn maag heeft ingeslikt, en als hij pakte het op van een moskee of het huis van een geleerde of een mannenkring, hij telde op basis van kennis en de koran, en hij profiteerde evenveel van de herinnering en de verklaring als hij oppikte van het beleg . Als het wordt opgepikt van de markten of van hectares en boomwortels, dan is het voordelen van de wereld, en in dirhams bestaat het voor hem uit de oorzaak van fruit of planten of uit handel en makelaardij, of uit het vragen en geven van liefdadigheid aan elke persoon overeenkomstig zijn bezorgdheid en gewoonte bij zijn ontwaken . Als zijn vangst uit de zee is, dan zijn er geschenken van de sultan als hij hem dient, of profiteert hij van de zee als hij erin handelt, of kennis die hij verkrijgt van een wetenschapper als dat zijn verzoek is, of een geschenk en een link van een rijke vrouw als ze een zoon heeft of iets dergelijks . Wat betreft degene die het in zee gooide, zijn geld ging erin . En als hij haar in een put gooit, neemt hij geld om te trouwen of een bediende te kopen . En als hij het in een regenachtige of onder omstandigheden van voedsel gooide, of in een voorraadschuur van de zee, kocht hij met wat hij had of zoveel als hij het gooide, een handel die blijkt uit de plaats waar hij gooide wat was met hem . Het gewone volk zegt : Zo-en-zo gooide wat hij had van dirhams in tarwe of olie of iets anders . Als hij ze een dier gooide, zoals een leeuw, een aap, een sprinkhaan, een kraai en dergelijke . Dat was tijdens de dagen van de hadj, en het werd aangekondigd door de bedevaart en het gooien van stenen in de toekomst van zijn bevel, omdat de oorsprong van het gooien van de stenen is dat Gabriël, vrede zij met hem, Adam beval, vrede wees op hem, om de duivel te werpen toen het hem werd aangeboden, en het werd Sunnah voor zijn zoon . Als dit niet werd gedaan tijdens de dagen van de hadj, was het kiezelsteen zijn smeekbede tegen een vijand of een immoreel persoon, of hem vervloeken en beledigen, of getuigenissen om tegen hem te getuigen . En als hij ze tegen deze rassen gooide, zoals duiven en moslims uit de mensen, zou de man een laster zijn, sprekend in de gerechtigheid en de vrouwen beschermd ….
…Fadl Abdullah bin Salam . Op gezag van Qais ibn Abbad zei hij : Ik was in Medina met mensen, waaronder enkele metgezellen van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en een man kwam in zijn gezicht met een spoor van eerbied. Sommige mensen zeiden : Dit is een man uit de mensen van het Paradijs. Dit is een man uit de mensen van het paradijs. Hij bad twee rak’ahs waarin het is toegestaan. Toen ging hij naar buiten en volgde hem. Toen ik me op mijn gemak voelde, zei ik tegen hem : Toen je eerder binnenkwam, zei een man zo-en-dat en hij zei : Glorie zij God, wat moet iemand zeggen over wat hij niet weet, en ik zal met je praten Waarom zag dat een visioen in de tijd van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, dus vertelde ze hem dat je me in een weiland zag – hij noemde zijn capaciteit, gras en groen – en in het midden De kleuterschool is een ijzeren pilaar eronder in de grond en erboven in de lucht, daarboven een lus, en er werd mij verteld : ik zei hem : ik kan het niet. Dus Moncef kwam naar mij toe. Ibn Aoun zei, en de eerlijke dienaar zei : Met mijn kleren achter me, beschreef hij dat hij het met zijn hand van achter hem optilde, dus ik werd gescheiden totdat ik boven aan de pilaar was, dus ik nam het handvat , en het werd mij verteld. : Ostmk werd wakker en ze moet in mijn handen Vqsstha over de Profeet vrede zij met hem, hij zei : ( de kleuterkolom van de islam en die islamcolumn en die houvast het meest betrouwbaar en je bent op de islam tot je sterft ) zei de man Abdullah bin Salam . En in een overlevering : ik was in een cirkel waarin Saad bin Malik en Ibn Umar langskwamen, en Abdullah Ibn Salam kwam langs en ze zeiden: Dit is een man van de mensen van het Paradijs, dus ik stond op en zei tegen hem : Ze zeiden zo-en-dat en hij zei : Glorie aan God, ze hadden niet mogen zeggen: ik heb er geen kennis van, maar ik zag alsof er een pilaar in was geplaatst. Er was een groene kleuterschool in geïnstalleerd, met een knoopsgat hoofd, en op de bodem ervan was mooi – en de beurs was de Wasif – en mij werd verteld : ik bedierf het, en ik bedierf het totdat ik de handgreep nam, dus ik vertelde het aan de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, en de Boodschapper van God, moge God’s gebeden en vrede zij met hem, zei : ( Abdullah sterft terwijl het nemen van de meest betrouwbare pijl ) Op gezag van Kharsha ibn al-Hur, zei hij : ik was zittend in een cirkel in de Madinah-moskee. Hij zei : En er is een sjeik met een goede reputatie , Abdullah bin Salam. Hij zei : hij heeft een goed gesprek met hen gevoerd. Hij zei : Toen hij opstond , zeiden de mensen : hij die graag naar een man van de mensen van het paradijs kijkt, laat hem dit zien, zei hij. : Dus ik zei : Bij God, ik zal hem volgen , dus ik weet de locatie van zijn huis . Hij zei : ik volgde hem, en hij ging tot hij bijna Medina verliet, en ging toen zijn huis binnen. Hij zei : Dus ik vroeg hem om toestemming, dus hij gaf me toestemming, dus hij zei : Wat heb je nodig, zoon van mijn broer? Hij zei : ik zei tegen hem : ik hoorde mensen je vertellen wat je : is verheugd om een man van de mensen van het paradijs te zien, laat hem naar deze Vojbna kijken om bij je te zijn zei : God kent de mensen van het paradijs en ik zal vertel je mm zei dat ik terwijl ik slaap als je naar me toe kwam een man tegen me zei : toen nam Met mijn hand, ik vertrok met hem. Hij zei: Dus ik zat op een paard in mijn noorden. Hij zei : ik nam om het te nemen. Hij zei tegen mij : neem het niet, want het is het pad van de eigenaren van het noorden. Hij zei : Als een paard een pad aan mijn rechterkant is, dan zei hij tegen mij : Neem hier mee en breng me een berg en hij zei tegen mij : Ga omhoog Hij zei : Dus ik ging als ik omhoog wilde, ik viel op Estée zei : dus ik deed het herhaaldelijk zei : dan zap me zodat hij me Amoad zijn hoofd in de lucht en onder de grond bracht in de bovenstaande aflevering, hij zei tegen me : stijg naar boven zei dit : ik zei : hoe ga ik omhoog met dit hoofd in de lucht, zei : hij nam mijn hand Vzgel mij zei : Als ik verwant ben aan lus zei : dan raakte de kolom trots zei : bleef gerelateerd aan de aflevering totdat er werd gezegd : twee doden Profeet vrede zij met hem Allah zij met gezegd : ( De manieren waarop ik aan de linkerkant zag, zijn de manieren waarop noordelijke eigenaren zeiden : De manieren waarop ik je rechterhand zag, dat zijn de wegen van de rechtshandigen, en wat de berg betreft, het is het huis van de martelaren , en je zult het niet bereiken. Hij klampt zich er nog steeds aan vast terwijl je sterft ). Zijn gezegde : Als een paard een methode is, zei Al-Nawawi : Het paard is een meervoud van avenue . En de benadering is het rechte pad en het pad van de methode tussen helder en zeggen : Zajal me betekent me gooien ….
…Het schaakbord is in een droom de wereld die wordt opgewekt en geplaatst, en degene die leeft en degene die sterft, sterft, en de rechte en de krommen verschijnen erin, en er is vrede en oorlog, en daarin haat, strijd , afgunst, rijkdom en armoede ….
…Hij is de borgsteller en borgsteller, en zijn visie kan duiden op angst, en misschien op het hoogtepunt van het lot, het presidentschap, de vooruitgang, het opleggen van goede en ondeugd . Misschien wees ze op de wenkbrauw, de vader, de moeder of de professor. Als hij in een droom een imam werd en bad met mensen die met volledige zuiverheid naar de qiblah gingen, niet meer of minder, daarin, en als hij het voogdijschap, de uitspraak of de confrontatie met wat gunstig is voor de mensen waard was, dat zal hem overkomen, en het kan zijn dat hij zich heeft aangemeld voor een garantie of een groepssponsoring Of hij nam deel aan een volk dat op hen hoopte, en als hij had gebeden met andere mensen dan de qiblah, verraadde hij zijn metgezellen en kocht hij zijn ketterijen , en hij kan iets verboden hebben begaan en de mensen vragen hem er samen met hem om, en wie ziet dat hij een volk gebiedt in gebed, dan volgt hij een toestand waarin hij zich aanpast nadat zijn kus oprecht is, zijn gebed is voltooid, of hij beveelt mensen of verbied ze . En wie ziet dat hij onbekende mensen naar een onbekende plaats leidt en niet weet wat hij moet lezen, dan is hij ter ere van de dood . En als een vrouw ziet dat ze het mannengebed leidt, sterft ze omdat ze niet geschikt is om de gebeden te leiden, dus dat is alleen wanneer ze voor hen sterft als ze tot haar bidden . Evenzo, als hij een niet-mahram-man ziet die niet weet hoe hij moet bidden of reciteren, dan leidt hij een volk, en wie ziet dat hij bidt in een zittend volk, dan overtreedt hij hun rechten niet, maar dat zijn ze wel. tekortschieten in zijn rechten, of zijn visioenen geven aan dat hij een ziek volk onderneemt, en als hij met hen bidt zittend terwijl ze staan en zitten, dan verkort hij niet In een zaak die hij overneemt, als hij bidt met een staande mensen en zittend, dan volgt hij het bevel van de rijken en de armen, en als hij met hen zittend bidt terwijl ze zitten, dan worden ze vervloekt door verdrinking of diefstal van kleren of armoede . Als hij ziet dat hij met vrouwen bidt, volgt hij het bevel van een zwak volk. Als de moeder van het volk aan zijn kant staat, of hij liegt en draagt witte kleren, en hij ontkent zijn standpunt, en hij reciteert niet in zijn gebed of zegt geen takbier, dan zal hij sterven en bidden mensen voor hem . Als de gouverneur ziet dat hij het volk leidt, is hij geïsoleerd en is zijn geld op . Wie bidt met mannen en vrouwen, zal het oordeel onder de mensen bereiken als hij dat waardig is, anders zal hij kunnen bemiddelen en zich onder de mensen kunnen verzoenen . En wie ziet dat hij het gebed met de mensen heeft voltooid, zijn mandaat zal worden vervuld, en als zijn gebed wordt onderbroken, wordt zijn voogdij onderbroken en zijn regels en woorden niet uitgevoerd, en als hij alleen bidt en de mensen individueel bidden, dan zijn ze buiten . En als hij een overbodig gebed bidt, gaat hij een garantie aan die hem geen kwaad zal doen, en als het volk hem tot imam heeft gemaakt, zal hij een erfenis erven . Als hij denkt dat hij mensen leidt en niet goed leest, dan vraagt hij iets en vindt hij het niet . En wie bidt met een volk op een dak, dan zal hij mensen goed doen en een reputatie hebben in termen van zijn lening of liefdadigheid ….
…En wie sterft zonder ziekte of het lichaam van iemand die sterft, zijn leven zal worden verlengd ….
…Graven opgraven : De aaseter vraagt om een verborgen gezochte man, omdat de Arabieren hem verbergen, hetzij in goed of kwaad, dus als opgegraven een wetenschapper is, dan wordt hij opgegraven volgens zijn leer en de heropleving van wat hij heeft geleerd zijn kennis, evenals het graf van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, tenzij hij hem naar een achterhaalde hoop leidt En hij breekt gescheurde of gebroken beenderen, dan komt hij in zijn kennis naar ketterij en ongeluk , en als hij hem levend aantreft, haalt hij iets goeds uit zijn graf en bereikt hij zijn doel om zijn Sunnah en zijn wetten te doen herleven in overeenstemming met zijn bestemming en dergelijke . Als de opgraving van het graf van een ongelovige of een ketterij of een van de mensen van de dhimmah de leer van de mensen van misleiding verzocht of verboden geld met bedrog en bedrog behandelde, en als de opgraving ertoe leidt dat het tot een stinkend lijk leidt, slib , of een heleboel excuus, dat sterker is in het bewijs en aangeeft dat de vereiste corruptie is bereikt . Wat betreft degene die een overleden persoon ziet die heeft geleefd, zijn Sunnah leeft voor goed of kwaad voor zijn zoeker, vooral als hij uit zijn huishouden komt of hij hem in zijn huis ziet, of voor alle mensen als hij een heerser of een geleerde is . Wat betreft het eten van de overledene uit een ziek huis, dit is het bewijs van zijn vernietiging, anders gaat er geld naar haar familie . Wat betreft degene die hem de doden noemde, als hij ziek was, volgde hij hem, en als hij een jurist was, dan spoorde hij hem aan en herinnerde hij hem aan wat nodig is om terug te keren van waar hij in zit en te repareren wat hij is, en wat betreft degene die hem dood sloeg of hem ontmoette met fronsend en bedreigend en de vrede verliet, hij zou moeten oppassen en wat hij over hem heeft overgelaten uit de wil is als het voor hem is of in de daden van hemzelf en zijn zonden tussen hem en God Almachtig . En als hij hem ontving met menselijke wezens, dankzegging, groeten en omhelzing, dan zou hij hem hebben opgeruimd tegen de toestand van de eerste, en de vermelding van de deur van de doden is vermeld boven wat er rijk aan is . Wat betreft het lam boven de kist : het ondersteunt wat de dood aangeeft in het visioen, en het kan een toestand volgen waarin het de nek overwint . Wat betreft de begrafenis, het wordt onderzocht zoals aangegeven door de dood, en het kan goed zijn voor degene die zijn schuld heeft gecorrigeerd, en het kan duiden op het lange verblijf van de reiziger, het huwelijk en de bruid, en de toegang tot het huis. in het geheel met de bruid van het wassen, het dragen van witte en aanrakende parfum, dan bezoeken zijn broers hem tijdens zijn week . En misschien wees hij op gevangenisstraf voor degenen die het verwachtten, en als hij zijn slaap en de slaap van een bruid uitbreidde, dan wordt het beste van zijn eten bewezen, de goede gevolgen en overvloed van zijn wereld, en als anders zijn toestand verslechterde en zijn leven was verontrustend . Ibn Sirin zei altijd : ~ Ik hou ervan om uit de dood te nemen en ik haat het om het te geven .~ En hij zei : Als de doden van je worden weggenomen, sterft er iets . En wie sterft en het lichaam van de doden daar niet ziet, dan is het de sloop van zijn huis of zoiets, en als de buurt ziet dat hij een graf voor zichzelf aan het graven is, bouwt hij een huis in dat land of dat plaats en verblijft erin, en wie tijdens zijn leven in een graf wordt begraven, wordt daarvoor opgesloten en vastgehouden, en als hij een dode ziet die hem omhelst en zich met hem vermengt, is dat een lang leven. hij zag de doden slapen, dat was zijn rust ….
…Als hij ziet dat hij ziek is en op het punt staat verwijderd te worden, dan sterft hij en trouwt zijn vrouw, en dan sterft hij door ontrouw . Het is wenselijk dat de patiënt zichzelf dik of groot of breed ziet, of schapen en koeien van veraf ziet, of zich met water wast, want dit zijn allemaal bewijzen van genezing en welzijn voor de patiënt ….
…Het is in een droom duidt een vrouw of een bediende aan . En misschien gaven glazen mokken het uiterlijk van verborgen voorwerpen aan . Een volle mok duidt op een zwangere vrouw. Als het water zich verspreidt, zal haar zwangerschap afnemen en als de mok kapot gaat, zal de vrouw sterven . En wie een mok in zijn hand ziet, en de mok valt van zijn hand en breekt, en het water blijft in zijn hand, dan baart zijn vrouw een jongen en sterft en haar zoon blijft, en als hij de mok en de water is weg, dan sterft het kind en ontvangt de vrouw . En de mok is onderweg . En mokken van de essentie van vrouwen . Glazen mokken kunnen duiden op ernst vanwege hun breking . En wie ziet dat hij een bril eet, zal in grote nood vallen, en wie zijn beker breekt, zal zijn benen sterven . Zie ook Al-Qab ….
…De begrafenis is degene die in een droom ziet dat hij bidt op een begrafenis, dan frustreert hij mensen in de Almachtige God en er werd gezegd : De begrafenis is een hypocriet man, slechte mensen komen om door zijn hand . Als hij ziet dat het op de kist is geplaatst en niemand het draagt, wordt hij gevangen gezet, en als het wordt gedragen, volgt hij de eigenaar van de autoriteit, krijgt geld van hem en profiteert ervan . Als hij een begrafenis volgt, volgt hij een corrupte autoriteit . En wie ziet dat hij op een kist ligt, zijn geld zal toenemen . En wie ziet dat hij op de schouders van mensen wordt gedragen, zo treft hij zijn hoogheid en autoriteit, overwint mensen en controleert hen, en als ze om hem huilen, is zijn gevolg prijzenswaardig, en als ze niet om hem huilen en de schuld geven. hem is het gevolg van zijn affaire niet prijzenswaardig . En als ze goed voor hem bidden en hem goed prijzen, dan wordt zijn straf geprezen . Als hij ziet dat hij op een begrafenis op de grond is, dan vaart hij in een schip, en als hij een begrafenis in de lucht ziet, dan sterft een heerser of een geleerde, of sterft een groot man in vervreemding of op de weg naar de hadj of jihad . Als iemand ziet dat er veel begrafenissen op een bepaalde plaats worden gehouden, dan is zijn gezin rijk aan hoererij en hoererij . En wie zag dat hij een begrafenis droeg, zou onwettig geld hebben . Als een vrouw ziet dat ze is overleden en zwanger is, dan gaat ze trouwen, en als ze een man heeft, is haar schuld verlost. Als hij een begrafenis op de markt ziet, dan is de bagage daar hypocriet . Het dragen van de kist in een droom is gebaseerd op zijn bestemming, of reizen over land of zee . En wie ziet dat hij een begrafenis bijwoont, betekent dat hij afscheid moet nemen van de reiziger, of de zoeker in de comfort van zichzelf door degene die de overledene naar hem toe leidt, want de rouwende begrafenisondernemer krijgt één karaat van de beloning, en als hij woont de begrafenis bij, twee karaat zal worden geteld, en alleen de Almachtige God telt de grootte van de karaat en zijn grootheid niet ….
…In een droom is ze de gestalte van een man, en de twee mannen zijn zijn kracht in goede en slechte tijden . Als hij zag dat zijn voeten naar de hemel stegen en van hem weg bewogen, dan sterft zijn vader . Als hij zag dat ze werden gebracht, zou hij in de steek gelaten worden . Als hij ziet dat hij overspel pleegt met zijn been, dan loopt hij achter de vrouwen aan . En als hij ziet dat hij op blote voeten loopt, dan zal hij moe en geobsedeerd zijn, en als hij ziet dat hij een man eet, zal hij nabijheid en middelen verwerven bij de Almachtige God, en zijn zaken zullen succesvol zijn, en al zijn behoeften. worden vervuld vanuit de kwestie van zijn religie en wereld . En wie ziet dat zijn voeten branden, wat hij bezit, zal veranderen en veranderen . En wie ziet dat hij veel benen heeft, dan is het goed en een voordeel voor de reiziger, en voor degenen die leiderschap verdragen, en voor de zeelieden een reis met veel voordeel, voor de armen zijn er dingen voor degenen die van goede dingen hopen , voor de rijken, ziekte en ziekte, voor de zieken van het oog, verdwijnt zijn gezichtsvermogen, en voor de goddelozen gevangenschap, verdriet en schuld . En wie een van zijn voeten als een steen ziet, hij droogt op en profiteert er niet van . Hij voelde dat Das koning, het treft twee mannen twee mannen, lopende dinars een foto van de koning . En wie zag dat zijn been de helft van zijn geldgoud sneed . En de twee mannen zijn vader . En wie een gestrekt been of veel tenen in zijn been heeft, hij zal troost, meedogenloosheid en kracht ontvangen . En wie zag dat twee mannen zijn goud afsneden, duidt misschien op zijn dood . En wie ziet dat zijn been gebroken is, kom dagenlang niet in de buurt van de sultan, laat hem zijn land verlaten en God om gezondheid vragen . Er werd gezegd : als hij ziek is, is dat zijn dood . En wie ziet dat een van zijn benen langer is dan de andere, zal reizen en hulp halen . En als hij rijk is, zal hij ziek worden, omdat de rijken iemand nodig hebben om in zijn zaken te lopen . En de man van de koning duidt zijn mannen aan, en als een koning ziet dat hij de man van een andere koning heeft afgesneden, neemt hij slaven van zijn mannen . En wie ziet dat hij vier benen heeft, als hij arm is, reist hij en krijgt hij hulp, en als hij rijk is, wordt hij ziek, en dat kan duiden op zijn lange levensduur en ouderdom, en het geeft de patiënt aan dat hij dat is. stervend, en wie ziet dat hij op één been loopt, geeft aan dat de helft van zijn geld of de helft van zijn leven is verdwenen . En wie ziet dat hij op drie benen loopt, sterft pas als hij met de stok loopt, hetzij vanwege zijn hoge leeftijd, een lang leven, of vanwege een ziekte die hem overkomt . En als de rechter en de gouverneur zien dat hij veel benen heeft om mee te lopen, dan is hij geïsoleerd en loopt hij alleen met agenten . En wie ziet dat zijn voeten van ijzer zijn, geeft aan dat zijn lange levensduur, goed geld in zijn levensonderhoud en geld, en als hij ze van glas ziet, duidt op zijn gebrek aan leven en zwakte van zijn bekwaamheid . Als hij ze van goud ziet, zal hij ze voor hem in goud zoeken, met een boete . En als hij ze van zilver ziet, zal hij ze zoeken bij het zoeken naar vrouwen . En als hij ze van koper zag, zocht hij ze failliet . Als hij ze vanuit lood ziet die duiden op gevoelloosheid of verlamming, tenzij er bewijs is in het visioen dat op goedheid duidt, dan streeft hij met hen naar het genoegen van de Almachtige God, of staat hij bij hen ter wille van de Almachtige God . En als hij ziet dat het vlees van zijn voeten verdwenen is, duidt dat op zijn gerechtigheid . En de tenen van zijn voeten duiden op de daden van gerechtigheid . En wie ziet dat zijn benen pijnlijk zijn, heeft tegenslagen nagestreefd en hem wordt straf opgelegd . En er werd gezegd : hij die aan zijn been lijdt, verandert van de ene toestand in de andere ….
…De beker : duidt de vrouwen aan, en als hij het zag alsof hij in een beker of een glazen beker water gaf, duidden zijn visioenen op een foetus in de baarmoeder van zijn vrouw . Als hij ziet dat de beker gebroken is en er nog water is, dan zal de vrouw sterven en zal de foetus leven . Er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik water trok, dus bracht ik een beker water en zette die op mijn hand, zodat de mok brak en het water in mijn handen bleef . Hij zei tegen hem : heb je een vrouw? Hij zei : Ja . Hij zei : is er een touw? Hij zei : Ja . Hij zei : ze baart, dan sterft ze, en het kind blijft aan je hand . Het was zoals hij zei . Als hij ziet alsof het water wordt uitgeschonken en de beker gezond blijft, dan wordt de moeder bevallen en sterft het kind . Er werd gezegd dat als de beker gebroken was, de waterman stierf ….
…Wat betreft de spil, het geeft het meisje aan, en als een vrouw zag dat ze een spil in haar hand nam als ze zwanger was, dan baart ze een meisje of haar moeder baart een meisje, anders een vrouw uit haar familieleden als ze zwanger is, en als een vrouw ziet dat ze twee gewichten in haar hand heeft, dan zal ze met haar en haar zus trouwen en als een vrouw ziet dat het gebroken is, dan sterft haar dochter Of sterft haar zus ….
…Lucht : misschien aangegeven met zijn naam . Wie zichzelf in hem ziet staan, zitten of zoeken, dan is hij in de grillen van zijn religie, of in bedrog in zijn wereld, en zijn geest van wandelen waarin zijn werk in de lucht of in een staat van waakzaamheid is, en zijn hoopt, als hij in zijn ketterij is, dan is hij zijn ketterij, en als hij een ongelovige autoriteit is, dan zal zijn schuld bij hem worden gecorrumpeerd, anders zal hij met hem vrezen voor zijn ziel, en als hij in het zeeschip is , hij is bang voor schade . En als hij op reis was, kreeg hij angst . En als hij ziek is, leidt hij het verderf, en als hij van zijn plaats valt, zal hij beschadigd raken in zijn toestand en vervallen in zijn daden, omdat de Almachtige God zegt : “ Of de wind waait op een verpletterende plaats. ‘ Als hij sterft tijdens zijn miskraam, is dit het hoogste doel dat wordt bereikt door degene die sterft, ketterij of doden of zo . En wat betreft de lucht om een structuur te bouwen, of om er een plank in te slaan, of om er een dier of een wiel in te installeren, en als een zieke stierf, of met hem stierf een patiënt, en dat is zijn kist en graf , als het groen was, was hij een martelaar, en als hij zag dat hij als heerser of heerser geïsoleerd is van zijn werk Of hij verloor zijn macht door dood of leven, en als hij zag dat hij die een huwelijkscontract had of bouwde zijn familie, dan wordt hij met haar bedrogen, en zonder veiligheid voor haar, en als hij ziet dat wie zich in de zee bevindt, zijn schip is beschadigd, of zijn vijand is gevangengenomen, of iemand houdt toezicht op het verderf. De twee dingen . Dit kan duiden op een corrupte daad die hij zonder kennis of Sunnah deed, als hij het niet op een fundering bouwde, noch was zijn feesttent of zijn pensioen gebaseerd op een beslissing . Wat betreft vliegen in de lucht, duidt dit op reizen op zee of over land . Als het met een vleugel was, dan is het sterker voor de eigenaar, en het is veilig voor hem en duidelijker, dan kan zijn vleugel geld zijn dat hij opneemt, een heerser die in zijn armen en onder zijn vleugels reist . Hetzelfde geldt voor zwemmen in de lucht, en het kan ook aangeven of het zonder vleugel is, om te misleiden wat er binnenkomt in termen van jihad, berekening of andere reizen dan de reistijd, over land of zee, en wie het ziet dat hij nonchalant door de lucht vliegt, ver weg reisde of eer verwierf . Wat betreft de sprong, het geeft de overdracht aan van wat erin zit naar anderen, hetzij van markt naar andere, van huis naar plaats, of van werk naar andere, afhankelijk van de omvang van de twee plaatsen. Als hij van moskee naar markt springt, zal hij de wereld verkiezen boven het hiernamaals, en als het van markt tot markt is. Een moskee, in tegenstelling tot dat, en vliegen in de lucht kan opstijgen tot degenen die ambities en hoop vermenigvuldigen, en worden een pijp . Van plek tot plek, getransformeerd van staat naar staat . De verre sprong is een lange reis, dus als zijn sprong afhangt van een stok, vertrouwt hij op een sterke man . Wat betreft de kleuren van de lucht, als de ogen van de zoeker zwart werden totdat hij de lucht niet zag, als zijn zicht dan het donkerst was tussen hem en de hoofden boven hem, dan, als hij hem niet aan een hoofd had toegewezen, zijn ogen waren verblind en zijn blik werd geblokkeerd door het licht van leiding, en als het visioen van de wereld was en ze huilden in een droom of huilden of ze smeken, met intensiteit die evenveel over hen neerdaalde als duisternis, hetzij verdrukking of somberheid of onvruchtbaarheid en onvruchtbaarheid . De Hetzelfde geldt voor roodheid, en de Arabieren zeggen dat het jaar van droogte : een stoffige jaar, voor het stof te stijgen naar mij van de ernst van de droogte, zodat de lucht is in de ogen van de honger, en hij zich voorstelt dat er rook daarin, dus als degene die de lucht verduistert rook is, dan is het een kwelling van onvruchtbaarheid of iets anders, en wat betreft mist is het verwarring en opruiing. Mensen worden overweldigd door verwarring ….
…Ziekte is hypocrisie in een droom, want de Almachtige God zegt : ( In hun hart is een ziekte, dus heeft God de ziekte voor hen verhoogd ). En wie zag dat hij ziek was, zijn religie was gebrekkig en zijn lichaam correct . En wie zag dat zijn vrouw ziek was, haar religie was gebrekkig en haar lichaam gezond . Als de patiënt ziet dat hij op een varken, kameel of os rijdt, is hij bang voor de dood . Een ziek kind zal, als het van zijn ziekte wordt genezen, sterven . En wie zag dat hij ziek was, versloeg zijn vijanden en verkreeg veel geld, een lang leven en geluk . En wie in nood verkeert en ziet dat hij ziek is, zal het overleven . En als de patiënt ziet dat hij een slaaf heeft vrijgelaten, sterft hij omdat de doden geen eigendom hebben . Als een onbekende man ziet dat hij ziek is, dan behoort de ziekte toe aan de visionair . Ziekte is het uitgeven van geld, berouw, smeekbede en smeekbede, en ziekte is liefde, en liefde is ook een ziekte . En er werd gezegd : wie ziet dat hij ziek is, krijgt gezondheid . En wie zag dat zijn twee zonen ziek waren, zijn ogen werden zwart . En wie ziet dat zijn vader ziek is, krijgt hoofdpijn, want het hoofd is in plaats van de vader . En wie ziet dat hij ziek is, dan is hij een hoop leugen en corruptie . En er werd gezegd : hij die ziet dat hij ziek is, wiens ziekte langer duurt en zijn zonden zijn gevallen, zal sterven . En er werd gezegd : de ziekte treft hem evenzeer als zijn ziekte . En wie ziet dat de sultan ziek is, dan wordt hij ziek in zijn religie, anders sterft hij dat jaar . En de zieke man isoleerde hem van zijn vrouw . De ziekte van geleerden is een zwakte in religie . De ziekte van de beleefde is een verstrooiing en scheiding van zijn jongens van hem, en de ziekte van het kind is een bewijs van de zorgen en het leed van zijn ouders . En de ziekte die Faraj zijn dood wenst . En algemene ziekte bij de mensen is het bewijs van droogte en pensioendepressie . Zie ook Epidemie ….
…En met betrekking tot de baard : wie ziet dat hij te lang is geworden, zijn visioenen duiden op schulden en leed . Als het doorgaat totdat het op de grond valt, duidt het op de dood, omdat de Almachtige God zegt : ~Daaruit hebben wij u geschapen en daarin zullen wij u teruggeven .~ Als het duurde tot het aan zijn maag bleef plakken, sloeg hij geld en het gezicht waarmee hij net zo moe zou worden als op zijn buik . Als hij inzag dat haar lengte van een goede maat was, zou hij geld, waardigheid en een goed leven hebben verdiend . En er werd gezegd dat als het werd verlengd tot het de navel bereikte, het aangaf dat het niet in gehoorzaamheid aan God was . Als hij zag dat de zijkanten lang waren zonder middel, dan zou hij geld krijgen waar anderen van zouden genieten, en Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : Ik zag dat mijn baard mijn navel bereikte en ik keek ernaar . Hij zei : je bent een muezzin die naar de rol van de buren kijkt . De baard wordt niet geprezen in de interpretatie van de jongen die geen volwassene is, en als hij ziet dat hij een andere baard dan hij in zijn hand nam en eraan trok, dan erft hij zijn geld en eet het op . Het verlies van de baard als deze niet toeneemt, is een bewijs van gemak en het wegwerken van schulden en vagina . En als de afname groter is, duidt dit op vernedering en geld en prestige . Als hij ziet alsof een kussen tegen zijn vrouw spreekt, wordt zijn zaak in de war gebracht door zijn bestemming, en maakt hij een scheiding tussen hem en zijn geliefden, omdat de duivel, God hem vervloekte, tot Eva sprak in de vorm van een cosmetisch middel . En de zwartheid van het haar van de baard duidt op uitgifte als het donker was, dus als het zwart werd tot groen, zou hij veel bezit en geld verwerven, maar hij zou een tiran zijn, omdat het een kenmerk is van Farao’s baard . Zijn gelige kleur is een teken van armoede en schaarste, en de rode is een teken van vroomheid . En als hij zag dat hij zijn baard pakte en haar haar in zijn hand had verspreid . Hij greep het en gooide het niet naar hem toe, want geld gaat uit zijn hand en keert er dan weer naar terug. Als hij ziet alsof hij het heeft gegooid, is er geld van hem weggegaan en wordt het niet aan hem teruggegeven . Meer snorhaar is verfoeilijk . En de onvolledigheid ervan is prijzenswaardig, en de interpretatie van het plukken van de baard voor de rijke man is zijn buitensporigheid van zijn geld, en voor de armen geeft aan dat twee mensen hem samen ontmoeten, en geeft aan dat hij iets van een persoon leent en het aan een ander leent . En het scheren van de baard, geld en prestige gaan . Als hij ziet alsof hij zijn baard heeft afgeknipt wat er nog over is van zijn hand, dan betaalt hij zakaat over zijn geld . En grijze haren in de baard en waardigheid en prestige . En hemoglobine : Lester, als Hb Balhina, gaf zijn toewijding aan het jaar aan . Als hij zag alsof hij zijn hoofd had geschoren zonder zijn baard, zou hij het geheim van zijn baas bewaren . Als hij ziet alsof hij ze allemaal heeft gekweld, dan probeert hij zijn armoede te verbergen en zoekt hij het lot bij de mensen . En als poëzie zijn pigmentatie accepteert, zal het terugkeren naar zijn richting en niet veel blijven . Als hij ziet alsof hij sterft met modder of gips, dan vraagt hij om winkels en zijn zaak is algemeen bekend . De baard van een vrouw geeft aan dat ze nooit bevalt, en er werd gezegd dat het haar ziekte aangeeft. Er werd gezegd dat het werd geïnterpreteerd als de toename van het geld van haar man en van haar zoon en de eer van haar zoon, en er werd gezegd dat als ze getrouwd was, ze de laster van haar man aangaf . Als ze ziet dat ze zwanger is, zal ze een zoon baren en zijn zijn zaken vervuld . En er werd gezegd dat hij met een lange baard en veel haar een lang leven en meer geld zal hebben . En er werd gezegd dat iets dat vóór zijn tijd gebeurt, op kwaad duidt, zoals wanneer mannelijke jongens een baard of wit in het gevoel zien, en vrouwelijke jonge jongens een bruiloft of een zoon hebben . Evenzo is alles wat buiten zijn tijd valt behalve spreken, want spreken is een goede gids, omdat de mens van nature een pratend dier is . Als een jonge man die de droom nog niet heeft bereikt, ziet dat hij een baard heeft, dan sterft hij en bereikt hij de droom niet, en dat komt omdat de tijd is verstreken waarop hij een baard had moeten hebben . Als de jongen niet ver verwijderd is van de tijd van de baardplant, dan is dat een bewijs dat hij alleen is en zijn eigen ding doet . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof mijn baard langer werd en Sabalai niet lang werd, dus hij zei : je hebt geld geslagen waarmee anderen kunnen feliciteren . En de haak is de hulp van de man die ermee pronkt en ermee samenleeft onder de mensen, dus wat hij erin zag gebeurde, dus interpreteerde hij het zoals je zei . En wie de helft van zijn baard geschoren ziet, dan ontbreekt hij en gaat hij ernaar toe, dus als hij het een onbekende jongeman schoor, ging hij naar de hand van een vijand die hij kende, of zijn naam of zijn tegenhanger . Als een sjeik het scheert, gaat hij met zijn geschatte limiet, en als het onbekend is, gaat hij in zijn richting door de handen van een onderdrukkende uitbuitende chef, die geen basis heeft, en als hij ziet dat het wordt afgesneden, dan moet hij van zijn geld worden afgesneden en evenveel van zijn zijde gaan als van zijn baard . Als hij ziet dat ze zijn gevlogen, gaat hij naar zijn familie, en zijn vermogen komt van zijn geld . Scheren is gemakkelijker dan epileren, en epileren kan goed zijn voor sommige van zijn aangelegenheden als het gezicht niet achterdochtig is, maar die goedheid is moeilijk voor hem ….
…En wie het ziet alsof zijn ogen zijn uitgestoken, hij zal iets lijden van wat zijn oog toegeeft, en wat betreft blindheid, het is een waanvoorstelling in religie en het leed van geld van de kant van sommige bendes . En er werd gezegd dat degene die zag dat hij blind was, want als hij arm was, zou zij rijkdom verwerven, en blindheid duidt erop dat de Koran vergeten werd, omdat de Almachtige God zei : “ Heer, waarom heb je me blind gemaakt? ”Het vers . Als hij ziet alsof iemand hem heeft verblind, dan misleidt hij hem en verwijdert hij hem uit zijn mening . En het zien van een blinde kafir duidt op een verlies dat hem overkomt, zorgen of verdriet . En als hij ziet alsof hij blind is, blind in nieuwe kleren, dan sterft hij . En als een blinde ziet dat een man hem heeft behandeld en zijn gezichtsvermogen ziet, dan leidt hij hem naar wat voordelen heeft en de campagne tot bekering . En misschien duidde het zien van blindheid op de lethargie van de man . Als hij de zwartheid van het oog met witheid ziet, duidt hij op een somberheid en ze kwellen hem . Er werd overgeleverd dat een man naar Jaafar al-Sadiq kwam, moge God tevreden met hem zijn, en zei : ik zag alsof ik wit in mijn ogen had . Hij zei : je krijgt een tekort aan geld, en je mist iets waar je op hoopt . En als sommige van zijn familieleden bij hem afwezig zijn, als de afwezige kwam terwijl hij blind was, dan sterft de persoon van het visioen omdat zijn visioenen aangeven dat de blinde bezoeker op bezoek is, en er werd gezegd dat de wazige ogen van de witheid anders dan hij duidt op grote droefheid die de ziener treft en er geduld mee heeft, vanwege Jacobs verhaal over hem Vrede . En wie ziet alsof zwart water uit zijn ogen neerdaalt en niets ziet, zijn visioenen duiden op zijn gebrek aan bescheidenheid, omdat het oog het voorwerp is van verlegenheid . Wat betreft het probleem in het aangezicht van lelijkheid en gebarsten, het is een indicatie van bescheidenheid en gebrek daaraan, net zoals een goed gezicht het bewijs is van bescheidenheid in interpretatie . En een geel gezicht, bewijs van verdriet dat de visionair treft . En sproeten in het gezicht, bewijs van veelvuldige zonden . Wat betreft de neus, wie ziet dat iemand in zijn neus heeft gestoken, spreekt tot hem met woorden waartoe hij zijn neus dwingt . En er werd gezegd dat de stomp van de neus zijn oorsprong is, wat wijst op de dood van de stomp, en er werd gezegd dat dit de dood aangeeft van een vrouw die een stomp had, als ze zwanger was, en er werd gezegd dat de stomp van de neus is dat hij aan verlies lijdt, want als de neus ervan lelijkheid vertoont, en de handelaar als hij het ziet alsof zijn neus een stomp is, verliest hij in zijn vak ….
…Wat betreft cupping, het is vertrouwen, toestand, isolement, geld of ontsnapping aan nood, en wie ziet dat hij een cupping heeft, neemt een trust of schrijft er een boek over, en als hij onschuldig ziek is en wie ziet dat hij heeft gecupt en zijn baldakijn is bevlekt met zijn bloed, dan sterft hij en Abu Saeed de predikant zei dat cupping tegen de gouverneur geïsoleerd is en misschien gaat er geld in een voordeel of een redding van nood, en als hij zag dat hij cupping had en in voogdij, toen scheidde hij, en wie zag dat hij cupping had gemaakt en er kwam niets uit, dan begroef hij waar hij niet naartoe kon worden geleid of betaalde hij een borgsom aan iemand die het niet aan hem teruggaf. Zijn vrouw of hij sterft, en wie een cupping ziet, hij zal worden gered van kwaad of angst…
En wie een nieuwe maan ziet, wordt een pasgeborene geboren, en als hij het ziet, valt hij op de grond, en een geleerde sterft, of een koning ziet het, dan vecht, en als een man de halve maan ziet zonder iemand anders, hij sterft eerder en wie de maan in een kamer ziet, trouwt met een man of een vrouw en de volle maan en het licht daarvan zullen mensen ten goede komen