…En wie ziet dat hij daar iets van verwijdert met een licht, en als hij rijk is, zijn zijn rijkdom en macht verdwenen, en er wordt gezegd dat zijn geld zal gaan om een ​​eigendom te kopen, en als hij arm is, is hij onmisbaar en moge God hem vrijlaten, en als hij wat verwijdert en de rest achterlaat, zal er iets uit zijn genade verdwijnen en wordt er iets uitgesteld en er wordt gezegd dat zijn trots zal verdwijnen en zijn genade voortduurt ….

…Al-Hassa : duidt mannen en vrouwen aan, jonge vrouwen en getelde witte dirhams, omdat het van de aarde komt en door memoriseren en tellen, vanwege de kennis of poëzie die de student opdoet, de pelgrimstocht en het gooien van stenen, de wreedheid en verdriet, en de beledigingen en laster . Degene die een vogel uit de hemel naar de aarde zag neerdalen, pakte toen een kiezelsteen en vloog ermee, en als dat in een moskee was, stierf een goede man of een van de rechtvaardige mensen ervan, en als de ziener ziek was, en hij behoorde tot de goede mensen of iemand die er ook in bad, en niemand betrok hem bij de ziekte. Degenen die er ook in bidden, dan is de persoon met het visioen dood, en als hij het kiezelsteentje van een kerk oppakte, is de overweging voor de corruptie van de patiënt hetzelfde als degene die we presenteerden, en als hij het uit een huis of van een onbekende plaats, dan is de patiënt van de persoon die het gezichtsvermogen van een kind of een ander had, verloren, wat betreft degene die een aantal kiezelstenen en hun lot in zijn kledingstuk heeft opgepakt of het in zijn maag heeft ingeslikt, en als hij pakte het op van een moskee of het huis van een geleerde of een mannenkring, hij telde op basis van kennis en de koran, en hij profiteerde evenveel van de herinnering en de verklaring als hij oppikte van het beleg . Als het wordt opgepikt van de markten of van hectares en boomwortels, dan is het voordelen van de wereld, en in dirhams bestaat het voor hem uit de oorzaak van fruit of planten of uit handel en makelaardij, of uit het vragen en geven van liefdadigheid aan elke persoon overeenkomstig zijn bezorgdheid en gewoonte bij zijn ontwaken . Als zijn vangst uit de zee is, dan zijn er geschenken van de sultan als hij hem dient, of profiteert hij van de zee als hij erin handelt, of kennis die hij verkrijgt van een wetenschapper als dat zijn verzoek is, of een geschenk en een link van een rijke vrouw als ze een zoon heeft of iets dergelijks . Wat betreft degene die het in zee gooide, zijn geld ging erin . En als hij haar in een put gooit, neemt hij geld om te trouwen of een bediende te kopen . En als hij het in een regenachtige of onder omstandigheden van voedsel gooide, of in een voorraadschuur van de zee, kocht hij met wat hij had of zoveel als hij het gooide, een handel die blijkt uit de plaats waar hij gooide wat was met hem . Het gewone volk zegt : Zo-en-zo gooide wat hij had van dirhams in tarwe of olie of iets anders . Als hij ze een dier gooide, zoals een leeuw, een aap, een sprinkhaan, een kraai en dergelijke . Dat was tijdens de dagen van de hadj, en het werd aangekondigd door de bedevaart en het gooien van stenen in de toekomst van zijn bevel, omdat de oorsprong van het gooien van de stenen is dat Gabriël, vrede zij met hem, Adam beval, vrede wees op hem, om de duivel te werpen toen het hem werd aangeboden, en het werd Sunnah voor zijn zoon . Als dit niet werd gedaan tijdens de dagen van de hadj, was het kiezelsteen zijn smeekbede tegen een vijand of een immoreel persoon, of hem vervloeken en beledigen, of getuigenissen om tegen hem te getuigen . En als hij ze tegen deze rassen gooide, zoals duiven en moslims uit de mensen, zou de man een laster zijn, sprekend in de gerechtigheid en de vrouwen beschermd ….

…En wie ziet dat hij een patrijs heeft gekocht, zal een dienstmeisje kopen en een meisje baren, en zijn vlees heeft nieuwe kleren ….

…Staan in Arafah : Het kan op vasten duiden, want wat ervan vereist is, is te blijven kijken als de zon ondergaat en de dageraad aanbreekt, en het wordt ervan betaald als de zon ondergaat . Als de dageraad aanbreekt en daar niet blijft staan, mist hij de hadj, net als de vastende, met zijn vasten, hij ziet de coma van de zon . Als hij afwezig is, mag hij eten en drinken . En eten is de oorzaak van leven en beweging die wordt betaald door degene die in Arafah staat . Misschien wees ik in Arafah op de ontmoeting met de geliefde van de graven en de duizend vreemdelingen . Omdat Adam, vrede zij met hem , Eva ontmoette na scheiding met Arafah, en daarom werd het Arafah genoemd, omdat ze elkaar leerden kennen . Wie er ook bij blijft staan ​​tijdens het aanbreken van de nacht tot het ochtendgloren komt van degenen die behoeften zoeken bij de koningen en anderen, hij zal beseffen wat er nodig is . Ik heb het . En wie er tijdens de komst van de dag naar toe komt, hij zal niet ontvangen wat hij hoopt en verbiedt wat hij vraagt, vooral omdat het woord Eufraat in de naam Arafat staat . En Arafa kan het marktseizoen en het tijdstip van verkoop aangeven . Als hij er bij het vallen van de avond bij zou blijven staan, zou hij profiteren van het kopen en verkopen ervan . En als hij bij de opkomst overdag stond, verloor hij daarin . De dag van Arafah kan vrijdag aangeven, omdat ze het eens zijn over de verdienste, de ontmoeting van de schepping en de verplichting tot oplegging . Het kan duiden op een dag van de oorlog . Kan de positie van de menigte ondersteboven aangeven en God weet het het beste…

…Wat betreft de emmer, deze komt toe aan de bediende van het huis, en Jaber al-Maghribi zei dat degene die zag dat hij een nieuwe emmer kocht, een mooie dikke slavin zou kopen ….

…Jaafar al-Sadiq zei dat een visioen van de verfijning in zeven aspecten wordt geïnterpreteerd: een vrouw, een bediende, een slavin, geld, manieren, een kind, een jongen kopen, en elke zen of scheen die hij erin ziet, wordt geïnterpreteerd met deze vermeldingen ….

…En wie ziet dat hij een kiezelsteen in een put heeft gegooid, zal geld uitgeven aan het huwelijk of het kopen van een bediende ….

…Wat de ontlasting betreft : er werd gezegd dat het de voorziening van onrecht is, en er werd gezegd dat het het bewijs is van opluchting, en wie ziet dat het nieuw is, zijn verdriet is verdwenen . Als hij geld heeft, moet hij zakaat over zijn geld betalen . En als hij ziet dat hij veel ontlasting heeft voortgebracht en op reis was, reist hij niet en is de weg afgesneden . Het eten van een maagd : om het te vangen en te verkrijgen, is geld met spijt verboden . Misschien was het een toespraak waar hij spijt van had vanwege hebzucht, en degene die de gebeurtenis ter sprake bracht, was statisch, hij zou een deel van zijn geld aan welzijn besteden . En als hij erom vraagt, geeft hij over het algemeen zijn geld uit . Als de plaats van de gebeurtenis bekend is, zoals de wassing, dan zijn zijn kosten bekend door zijn verlangen . Als het onbekend is, geeft hij onwettig geld uit aan iets waarvan hij niet weet en waarvoor hij noch beloond noch bedankt wordt, en dat alles met de goedheid van een ziel ervan . Wat er ook uit de magen van mensen en dieren uit de erfenis komt, het is geld, maar de analyse en het verbod, hoe sterk het ook ruikt, vies en mensen schaden het, tenzij het iets heel dierbaars is vanwege de maagdelijkheid van mensen die bijna modder, het zijn zij of angst voor autoriteit . Als hij een nieuwere immoreel aan zijn kleding introduceert, en als hij hem zijn broek introduceert, wordt hij boos op zijn vrouw en redt hij haar bruidsschat, en als hij ziet dat hij een plek heeft gecreëerd en hem bedekt met vuil, dan zal hij is geld verdoezelen . De laatste op zichzelf verviel in een zonde . Als hij een langdurige ziekte in zijn bed veroorzaakte, omdat hij dat alleen doet terwijl hij wakker is, en hij die niet kan opstaan, en dit visioen wijst ook op het vertrek van de man van zijn vrouw . En er werd gezegd dat degene die zag dat hij brood at met een excuus, aangaf dat hij brood met honing at terwijl hij wakker was, en er werd gezegd dat het in strijd is met de Sunnah . Als hij onbedoeld poepen, draag het dan in zijn hand, want hij is gezegend met een zak met verboden dinars volgens de hoeveelheid uitwerpselen en wie het ziet alsof het gebeurt op de passerende markten, of in de baden en gemeenten, geeft de toorn van God tegen hem en de engelen, en hij ontvangt een groot schandaal, een groot verlies en de opkomst van wat de mens verbergt. En het duidt ook op een tekortkoming die aan de visionair wordt gepresenteerd . Als het voorkomt in een vuilnisbak of aan de kust van de zee, of op een plaats die dat niet ontkent, dan is het een bewijs van goedheid en het wegnemen van zorgen en pijn . Als hij ziet alsof een bekend persoon hem met wat van de mensenmest gooit, dan duidt dat op vijandigheid, onenigheid en onrechtvaardigheid, en hij zal worden blootgesteld aan iemand die hem ermee heeft gegooid, en een grote schade . En het grote aantal uitschot van mensen duidt ook op een belemmering voor de bewegingen en de vraag naar veel schade . Smudging is menselijke paresthesie, ziekte of angst . Het is ook een goed teken van zijn lelijke daden, en we hebben getest of ze hiervan profiteren . Wat betreft het ongeluk : het is een toespraak die vernedering inhoudt, dus wie zich ellendig voelt, zal met ellende worden gekweld, en als het zich onder de mensen bevindt, zal het in schande vervallen . En wie het ziet alsof iemand anders flauwgevallen is terwijl hij snuffelt, dan zal hij het voorbij laten gaan . Wie het ziet alsof hij in gebed is en er geen wind van hem stinkt, hij zoekt een behoefte en roept God om hulp, en spreekt woorden die vernedering inhouden, en die kwestie wordt moeilijk voor hem ….

…Al-Raha : De molen verwijst naar het levensonderhoud van de eigenaar en zijn winkel, en iedereen die bij hem woont of degene die hem bedient en zijn eten klaarmaakt en met hem trouwt uit een vrouw en een slaaf . Misschien duidde het op reizen naar zijn rotatie, en misschien duidde het op de epidemie en de oorlog om het te vernietigen . Arabieren en dichters drukken het vaak van hen uit, dus wie genade koopt, trouwt als hij celibatair is, of de echtgenoot of zoon van zijn dochter, of koopt een bediende voor gemeenschap of dienst, of reist als hij een reiziger is en als hij dat is slecht is, zal hij profiteren van wat voldoende is, omdat Al-Raha alleen heeft het nodig Wie heeft wat te slijpen in deze . Wat betreft degene die een molen opzet om mensen te malen op water, zee of andere dingen, hij opent een winkel of een winkel als hij geen winkel heeft, en genereert er zijn brood in als hij niet in staat is geweest, of hij zit voor mensen met de hulp van een heerser van de regering, voordeel of vertrouwen, en hij heeft gevoel voor de mensen . Wat betreft degene die het meel in zijn hand neemt, hij zal trouwen, zich op zijn gemak voelen of gemeenschap hebben, want de twee stenen zijn als het paar, en de hechting is als de man en de zieke . En als ze geen paal had, dan was geslachtsgemeenschap verboden, en twee vrouwen kunnen walgelijk zijn, en als hij daar niets van had, bemiddelt hij misschien het contract tussen een paar of twee partners, of hij reist op zoek naar voedsel . Wat betreft de grote verwoestingen als ze worden gezien in het midden van de stad of in de moskeeën, als het een land van oorlog is, dan is het oorlog, vooral als het vuur of steen is . Anders was het een molen, vooral als de grond vrijgesteld was van gerst, of water, modder en mager vlees . Sommigen van hen zeiden : Al- Raha op het water, een man met veel geld op zijn handen, een verzorger van zaken, en degene die zijn toevlucht bij hem zocht, zijn goede grootvader zag een wind draaien, een flinke hoeveelheid meel . En de stroom water die Al-Raha binnenkomt vanuit de richting hiervan vermeld . Misschien was het al-Raha als het een reis was . Als het zonder tarwe gaat, dan is het rel, en als het scheef wordt, zal het voedsel gekookt worden . Twee meedogenloze mannen zijn partners die niemand anders bereid is te repareren . Er werd verteld dat een man zag alsof hij zich zonder water keerde, dus vertelde hij zijn visioen op een kruising, en hij zei : Je leven is dichtbij gekomen . De wind liet een argument achter dat niet overleeft . En de gebrokenheid van de raha is anders in zijn interpretatie, sommige duiden op de opluchting van de eigenaar van de zorgen, en sommige zeiden dat het de dood van de eigenaar aangeeft . En wie hem ziet vermalen, hij zal beter af zijn van het harde werk van anderen . Al-Raha duidt oorlog aan, omdat de Arabieren zeggen dat er oorlog is ….

…De kuilen : een teken van bedrog, bedrog, netten, de rol van overspelers, gevangenissen, restricties, observatoria en dergelijke, en de oorsprong daarvan is wat er voor woeker in wordt gegraven om te jagen als ze erin vallen, en de begraven kan duiden op een zwangere, zwangere moeder, de oppas, omdat het voedsel van het kind in de baarmoeder van zijn moeder wordt opgepot als voedsel op de vuilstort. Het gaat vergezeld van iets achter iets, totdat het leeg is of van iets anders is afgezien . Misschien betekende het onbekende de breedte van het voedsel dat plaatsvond terwijl de opgravingen erin plaatsvonden, omdat het een put was, en iedereen die een begraven land zag instortte of instortte, als zijn moeder ziek was, kwam ze om, en als hij een zwangere vrouw, ze zou worden gered en haar graf werd begraven, omdat het graf van de zwangere vrouw open is, tenzij er is wat haar dood bevestigt in het visioen. Dan zou dat haar begraven . Als dat allemaal niet het geval is, ziet u . Als hij er voedsel in had terwijl hij wakker was, verkocht hij het, en het vuil en afval dat je erin goot, was de vervanging ervan, en het is de prijs . En als hij zijn specifieke voedsel als uitschot of vuil ziet, is zijn prijs goedkoop en is zijn geld erin op, en als hij er geen voedsel in heeft en hij ziet dat het gevuld is met vuil of vuil, dan vult hij het met voedsel als het is toegestaan . En als ze vol eten zat, werd haar vrouw zwanger als hij arm was of zijn moeder . Als de stortplaats onbekend is in een moskee of tafelkleed, of er moet een groep mensen zijn, en er zit voedsel in terwijl er een tekort is, dan zal de prijs in het gebied worden verlaagd in de mate dat de stortplaats ontbreekt . En als het overstroomt en stroomt en de mensen zich ervan scheiden en het niet missen, is de prijs goedkoop en is er genoeg eten . En als hij een vuur zag dat in het voedsel viel, was het in het voedsel dat een hoge prijs bevatte, of een ongeluk van de sultan in de uitgestrektheid, of sprinkhanen of een steen in de hectares . Als hij dadels of suiker in haar eten ziet, gaat de prijs omhoog en wordt de seks die ze in het eten heeft overdreven, afhankelijk van de hoeveelheid zoetheid die het in de weinige en vele bevat . Als het de helft van haar voedsel is, dan is het in de helft, anders voor dit bedrag . Wat betreft degene die in een stortplaats of een onbekende put valt, wordt volgens het bovenstaande beschouwd als een val in een put ….

…Hij zag dat hij pompoen eet : gekookt in stukjes zonder dat er iets mee in contact komt dat het verandert van zijn essentie en zijn smaak van kruiden, of van wat zijn soort haat in interpretatie, omdat de specerijen hun zijn en verdrietig, als hij van pompoen eet gekookt en verandert niet van zijn smaak, het is aan hem te wijten aan iets dat hij in zichzelf had gemist Of aan zijn geld of aan zijn religie of werelds, of aan zijn volk of aan de gezondheid van zijn lichaam of weggaan terwijl zijn geest en geest terugkeren aan hem nadat hij ze van hem had overgedragen, of een plekje van een oog dat hij miste, terug naar hem, of een associatiebijeenkomst die van hem gescheiden was, of een kennis bewaren die hij was vergeten en vertrokken om het te bewaren, en zijn geest keert terug aan hem erin en zijn kennis van de hoeveelheid gekookte pompoen die hij at, volgens de manier waarop ik de goedheid ervan beschreef, zijn smaak en zijn overvloed, en hoe lekkerder en malser het was, dus de kwestie is voor hem met betrekking tot aan die zegeningen die hem toekomen, de zwakkere a n sterker ….

…En wie ziet dat hij woonde op een plaats waar een dode was, dan bereikt hij zijn hoeveelheid religieuze en wereldse zaken, en wie ziet dat er een plaats is gevallen over die erin, dan komt de ziener en onthult dat en vindt ze dood , dan impliceert het het optreden van de dood in dat aspect, en God weet wat juist is ….

…En wie ziet dat hij kauwgom eet van boomgom, eet het beste van iemands geld boven de hoeveelheid kauwgom in de vergadering ….

…Wat betreft de vingers : er werd een broer geboren, volgens wat werd gezegd dat de hand een broer is . En verstreng het zonder strakke hand . En zich bezighouden met het werk van het huishouden en de zonen van de broers, met een zaak die ze voor zichzelf vreesden, en ze deden alsof ze het betaalden en dat het voldoende was . En er werd gezegd dat de vingers van de rechterhand de vijf dagelijkse gebeden zijn, de duim is het Fajr-gebed, de wijsvinger is het middaggebed, de middelvinger is het middaggebed, de ringvinger is het zonsonderganggebed, de pink is het duistere gebed, en de kortheid ervan duidt op tekortkomingen en luiheid erin, en de lengte ervan geeft aan dat hij de gebeden bewaart, en de val van een ervan duidt erop dat hij dat gebed verlaat . En wie een van de vingers ziet in de plaats van de andere, zal dat gebed bidden op het moment van de andere . Als hij zag alsof hij een mens bijt, wijst hij op de slechte manieren van de gebeten persoon, en de overdrijving van de beet in zijn discipline . Als hij melk uit zijn duim ziet komen, en bloed uit zijn wijsvinger, terwijl hij ervan drinkt, moet hij de moeder van zijn vrouw of haar zus benaderen . Het kraken van de vingers duidt op lelijke woorden tussen zijn familieleden . Als de imam een ​​toename van zijn vingers zag, was dat een toename van zijn hebzucht, zijn fatsoen en zijn gebrek aan eerlijkheid . En er werd overgeleverd dat Harun al-Rashid zag dat de engel des doods, vrede zij met hem, hem had vertegenwoordigd, dus zei hij tegen hem : O koning des doods, hoe lang ben ik nog over? Hij wees naar hem met vijf vingers uit zijn handpalm, dus keek hij met afgrijzen toe, huilend om zijn visioenen, en hij vertelde ze op een formaat dat wordt beschreven door de uitdrukking. Hij zei : O Commandant van de Gelovigen , hij vertelde je dat hij vijf dingen wist met God, die in dit vers samenkomen : “ God heeft de kennis van het uur . ” Het vers . Aaron en Farah lachten . De vingers van de linkerhand zijn de kinderen van een broer en zus, en de nagels zijn het vermogen van een man in deze wereld, en het wit van de nagels geeft de snelheid aan van onthouden en begrijpen, en het zien van de nagels in de hoeveelheid van Saladin en de wereld . En de behandeling erdoor is een bewijs van fraude bij het verzamelen van de wereld, de lengte ervan met zijn goedheid, geld en kleding, en de voorbereiding van een vijandelijk wapen, of een argument of geld, om hun kwaad te vermijden . En zijn lengte, zodanig dat hij bang is voor zijn breuk, is het bewijs dat iemand anders de leiding neemt over het bederven van iets in zijn hand, omdat hij zijn bekwaamheid te veel gebruikt . Hij betaalt zakat al-fitr, en als hij het ziet alsof een oude man zijn pen heeft besteld, dan beveelt hij hem, als hij die vindt, zichzelf te verplichten en zijn eer hoog te houden . Het verven van de vingers van een man met henna is een bewijs van veel bewapening, en het verven van de vingers van een vrouw met henna geeft de vriendelijkheid van haar man aan haar aan . Als hij zag alsof hij haar had laten vallen, accepteerde ze de pigmentatie niet, dan toonde haar man haar liefde niet . Als de man zijn handpalm zag vervagen door een monster, zou hij moeten zwoegen in zijn pensioen, en als zijn rechterhand gepigmenteerd was door een monster, gaven zijn visioenen aan dat hij een man aan het vermoorden was . Als hij ziet dat zijn handen met henna zijn geverfd, laat hij zien wat er in zijn hand is van goed of kwaad, of van zijn geld of van zijn verdiensten of zijn industrie . Als hij zijn handen met henna gegraveerd ziet, probeert hij een trucje uit het huis, om een ​​deel van het huismeubilair op zijn kosten te besteden vanwege zijn gebrek aan inkomsten, en zijn vijand beledigt hem en hij wordt vernederd . Als een vrouw haar hand gegraveerd ziet, bedriegt hij haar versiering in een zaak die juist is . Als de inscriptie klei was, duidde dit op een groot aantal lof . Als ze de gravures van haar handen door elkaar had gezien, zou ze haar kinderen hebben verwond . Als ze ziet dat haar hand met goud is gegoten of ermee is gegraveerd, dan betaalt ze haar geld aan haar man of schenkt ze haar vreugde van hem, en als een man ziet dat hij is geïmpregneerd of gegraveerd met goud, dan bedriegt hij een truc waarin zijn geld of zijn levensonderhoud zal verdwijnen . Het okselhaar : de lengte van het bewijs van de behoefte aan Neil, het vers : ~ and Admm your hand to your wing white out of non- arm ~ en toont de religie van de eigenaar en vrijgevigheid . Als hij veel okselhaar ziet, dan is hij een man die zijn beul vraagt ​​om geld in te zamelen in kennis, voogdij, handel enzovoort, en hij keert niet terug naar de vrouw en religie . Als er veel minder zijn, duidt dat op het grote aantal kinderen ….

…En wie ziet dat hij in hout aan het graven is, dan probeert hij een zaak met een huichelaar, en zijn hoeveelheid daarvan is zoveel als hij kan graven ….

…Jaber al-Maghribi zei dat Ruya Dinar een vrouw, een jongen, een slavin is, en de overvloed aan dinars is een extra hoeveelheid geld die moeilijk en moeilijk wordt ….

…Als deze vereiste aangeeft dat als hij zag dat iemand hem met een zwaard sloeg, hij interpreteerde dat hij hem met woorden zou beledigen, en dat de hoeveelheid daarvan evenveel zou zijn als hij was afgesneden en er werd gezegd dat hij die zag dat hij nadoen vier zwaarden zouden met vier vrouwen trouwen ….

…En wie zag dat hij een rots beklom om die uit te graven, hij probeert iets moeilijks, en zijn hoeveelheid ervan is zoveel als dat ….

…En wie ziet dat hij een dinar aan iemand heeft gegeven of dat er een dinar door verloren is gegaan, dan geeft hij aan dat kennis van hem is verdwenen met de hoeveelheid van die dinar, zodat het niet meer of minder is dan het ….

…Wat betreft kiespijn, als hij ziet dat een van zijn kiezen of een van zijn tanden pijn doet, dan hoort hij lelijk van zijn verwantschap aan wie die kies wordt toegeschreven in interpretatie, en hij behandelt het met een zwaardere behandeling voor hem volgens de hoeveelheid van pijn die hij vindt ….

…Al-Kirmani zei: “Wie zoete groene watermeloen in zijn seizoen ziet en eet, het geeft het verlies van verdriet aan door de hoeveelheid daarvan en de mate van wat er van over is, ze zullen verdriet krijgen ….

…En wie ziet dat bloed zonder wond uit hem komt, dan als hij in een positie verkeert, accepteert hij steekpenningen en neemt hij het aan, dan is hij geïsoleerd, en zo niet, dan zal er schade optreden, en als hij het bloed ziet komen van operaties, dan zijn ze lijden en leed en verlies en wie ziet dat hij bloed dronk, het is verboden geld en bloed wordt onrechtvaardig vergoten, en wie dat in zijn lichaam ziet Een plaats waaruit bloed of etter komt, zodat het zijn lichaam of zijn kleed, dan raakt hij verboden geld met zijn maat, en als hij niets bevlekt, komt het voort uit de zonde. Vanuit zijn aderen heeft hij een tekort aan zijn geld naargelang de hoeveelheid bloed, en als hij arm is, profiteert hij van zijn rijkdom, en wie bloed uit zijn penis ziet komen, geeft aan dat zijn vrouw is gevallen en wie bloed uit zijn anus ziet komen. Als hij zijn lichaam of zijn kleren sloeg, sloeg hij verboden geld, en wie bloed uit zijn tanden zag komen, zou hem voor zijn verwanten hebben geslagen, en wie ergens een rivier van bloed of een vloeibare goot ziet, dan zal het gebeurt op een plaats waar bloed wordt vergoten, en wie ziet dat bloed uit zijn neus komt, dan wordt het geïnterpreteerd door verboden geld te verkrijgen, en als het bloed klein was en geen zwakte zag toen het naar buiten kwam, dan werd het verlicht van hen en verdriet en er werd gezegd dat bloedneuzen een schatkist zijn. Als zijn neus op de weg druipt, dan betaalt hij zakaat over zijn geld aan het project, en als hij ziet dat bloed uit zijn oog komt, dan is hij verdrietig Verfijnd…

…Wat strijken betreft, het is de schade van geld met een grote hoeveelheid uitgaven die niet in gehoorzaamheid aan de Almachtige God zijn. Strijken werd gezegd met pijnlijke woorden en misschien hebben de mensen in posities misschien consistentie in zaken en misschien duidt strijken op huwelijk en vrouwen tot bevalling en sommigen zeiden dat als strijken te wijten was aan een ziekte, dit de goedheid van zijn religie en wereldse leven aangeeft. Met vuur gestreken, duidt het op het voorkomen van zakaat…

…Wat betreft de tong : de vertaler van de eigenaar, degene die zijn zaken leidt, die doet wat in zijn hart en zijn ledematen is, hetzij uit goedheid of uit corruptie, dit wordt gedaan door het te vertalen met wat hij spreekt . Als er een toename in lengte, breedte of breedte in spraak is bij argumenten, dan is het kracht en overwinning . En als hij zag dat zijn tong lang was en niet in het geval van ruzies en geschillen, duidt dit op een smerige tong . En de lengte van de tong kan de nagel van zijn metgezel zijn in zijn welsprekendheid, logica, kennis, etiquette en prediking . Als hij de imam ziet alsof zijn tong lang is, dan vergroot hij zijn wapens en geeft aan dat hij geld krijgt vanwege zijn interpretaties . De tong in de interpretatie is het bewijs van armoede en de gids voor de patiënt . Als hij ziet alsof er zwart haar op zijn tong is gegroeid, dan is dat een dringend kwaad . En als het wit haar is, dan is het een toekomstig kwaad . Als hij ziet dat hij twee talen heeft, zal hij voor zijn weten een briefje nalaten, een bewijs van zijn argument en overwinning op zijn vijanden . En er werd een matige hoeveelheid in de rechter mond gezegd, prijzenswaardig voor alle mensen ….

…Als hij veel voedsel in zijn mond ziet en er is capaciteit om het op te vouwen, zijn zijn zaken in de war en zijn visioenen geven aan dat de hoeveelheid van dat voedsel dat hij binnenkrijgt uit zijn leven is verdwenen, en dat er evenveel van zijn leven overblijft. leven zoals er in zijn mond is ….

Surat Al-Mutafifin geeft aan dat zijn reciteerder de Almachtige God vreest en de maatstaf en het evenwicht vervult of eerlijk is en leidt tot het vertrouwen aan zijn mensen, en er werd gezegd dat de hoeveelheid en het gewicht worden onderschat

…Het is de schade van geld als gevolg van een grote hoeveelheid geld die is uitgegeven in andere dan gehoorzaamheid aan de Almachtige God voor Zijn gezegde: “ Op een dag zal hij haar beschermen in het vuur van de hel, daarna klaagde hij erover. ‘Het vers kan duiden op de gierigheid van de eigenaar en de ironie waren pijnlijke woorden, en misschien hadden de mensen in functie stabiliteit in zaken, en misschien duidde strijken op huwelijk, reizen en vrouwen naar de bevalling ….

…Wijn : Oorspronkelijk was geld zonder ontberingen verboden. Als iemand ziet dat hij wijn drinkt, zal hij veel zonde en rijkdom lijden, want de Almachtige zegt : ‘Ze vragen je naar alcohol en de facilitator, zeggen dat er een grote zonde in hen zit, en dat er een groter voordeel in zit. hen . ~ En wie ziet dat het drinken ervan, niemand heeft om ermee te twisten, want het zal verboden geld raken, en ze zeiden, liever gezegd, geld is geoorloofd . Als hij het drinkt en hij heeft iemand om het te betwisten, zal hij evenveel met hem discussiëren in termen van spraak en ruzie . Als hij ziet dat hij een rivier van wijn heeft geslagen, dan is hij oproer in zijn wereld . Het bracht hem net zozeer in opstand als hij van hem kreeg . Sommige uitleggers zeiden : Het overmatig drinken van wijn in het visioen is niet alleen slecht, en als iemand ziet dat hij zich onder een grote menigte bevindt die wijn bederft, dan is dat slecht, omdat de overvloed aan drinken wordt gevolgd door dronkenschap, en dronkenschap erin is de oorzaak van oproer, oppositie en gevechten . Al-Khamr zei tegen degenen die een huwelijk en een huwelijk wilden vanwege de vermenging ervan . En er werd overgeleverd dat een man zag alsof hij een zwart gezicht had met een geschoren hoofd dat wijn dronk, en toen vertelde hij zijn visioen op een kruising en zei : Wat betreft de zwartheid van het gezicht, jij hebt de overhand over je volk, en wat betreft als je het hoofd scheert, verlaten je mensen je en is je bestelling weg, en wat betreft het drinken van wijn, je hebt een vrouw . Een man kwam naar Ibn Sirin en zei : Ik zag alsof er in mijn handen twee vaten waren, een daarvan was wijn en het andere had melk . Hij zei : Melk is gerechtigheid en wijn is geïsoleerd, en al snel was hij geïsoleerd en was hij gouverneur . En hij dronk wijn aan de gouverneur, die geïsoleerd was, en hij deelde met argwaan wijn van dadels uit, en hij dronk dadelwijn . Ze verschilden in het drinken van wijn vermengd met water, en er werd gezegd dat hij geld ontvangt, waarvan een deel is toegestaan ​​en een deel verboden, en er werd gezegd dat hij geld aanneemt in gezelschap, en er werd gezegd dat hij geld aanneemt van een vrouw en valt in opruiing . En suiker zonder drank is angst en afschuw . Want de Almachtige God zegt : ~En je zult de mensen dronken zien, maar ze zijn niet dronken .~ En dronkenschap door drinken is geld, slechtheid en macht die de visionair verkrijgt . En suiker uit drinken is een veiligheid van angst, omdat een dronken persoon nergens door in paniek raakt . Als hij zag dat hij dronken was en zijn kleren scheurde . Want hij is een man als zijn wereld zich uitbreidt, en hij kan geen zegeningen tolereren, en hij heeft geen controle over zichzelf . En wie alcohol drinkt en er dronken van wordt, hij zal verboden geld verdienen, en hij zal evenveel aan dat geld verdienen als de hoeveelheid suiker ervan . Er werd gezegd dat dronkenschap slecht is voor mannen en vrouwen, en dat is dat het duidt op veel onwetendheid, en hij zag een man alsof hij een voogd was, en hij reed in zijn werk met een volk, en wanneer hij wilde weggaan, vond hij ze allemaal dronken, dus hij kon geen van hen helpen, en iedereen bleef op zijn dronkenschap . Hij vertelde het aan Ibn Sirin, dus hij zei : Ze financieren en doen afstand van je en geven geen antwoord en volgen je niet ….