…Ezel Als je droomt dat een ezel in je gezicht bijt, geeft dit aan dat een corrupte en corrupte persoon je sociaal zal beledigen . Als je een verre vechtpartij hoort die de ruimte vult met verdriet en somberheid, dan zul je rijkdom ontvangen en bevrijd worden van de hatelijke ketenen met de dood van iemand die dicht bij je staat . Als je jezelf op een ezel ziet rijden, zul je vreemde landen bezoeken en ontdekkingen doen op moeilijke plaatsen om over te steken . Als je anderen op ezels ziet rijden, geeft dit aan dat ze een kleine erfenis zullen ontvangen en dat hun leven moeilijk zal zijn . En als je droomde dat een aantal oude patriarchen op ezels reisden, dan geeft dit aan dat de invloed van het christendom je ervan zal weerhouden je roekeloos te dwingen de mensenrechten en plichten jegens de mens te overstijgen . Als je een ezel bestuurt, geeft dit aan dat je al je energie en moed zult besteden aan het onder ogen zien van de wanhopige poging van je vijanden om je te verslaan . Maar als je verliefd bent, zal een slechte vrouw je problemen bezorgen . Als een ezel je trapt, betekent dit dat je in verboden gebeden bent die je veel zorgen baren, en dat je bang zult zijn voor verraad . Als je droomde dat je een ezel van zijn halsband trok, dan betekent dit dat je de touwtjes in handen hebt en vrouwen verleidt met je kenmerkende manier van complimenteren . Als je kinderen op ezels ziet rijden, geeft dit aan dat ze gezond en gehoorzaam zullen zijn . Als je van een ezel valt of als een ezel je op de grond tegenkomt, duidt dit op pech en teleurstelling in wereldse zaken, of op de strijd of scheiding van dierbaren . Als je een dode ezel in je droom ziet, betekent dit dat je aan je verlangens voldoet door je over te geven aan immoraliteit en immoraliteit . Als je droomt dat je ezelinnenmelk drinkt, geeft dit aan dat een vreemde wens zal worden vervuld, zelfs als dit ten koste gaat van belangrijke taken . Als je in je dromen een vreemde ezel ziet dwalen tussen je pilaren of op het land van je gebouw, dan ervaar je een waardevol bezit . Als je ervan droomde een ezel te bezitten, kreeg je een geschenk of aankoop, dan ontvang je een promotie op het niveau van werk of samenleving, en als je alleenstaand bent, word je geassocieerd met een passend huwelijk . Als je droomt van een witte ezel, duidt dit op permanente en zekere rijkdom, waardoor je plezier of studies kunt nastreven die je na aan het hart liggen . Wat de vrouw betreft, dit duidt op haar intrede in de samenleving waar ze altijd van gedroomd heeft . In haar mentale vorming bezit een vrouw de eigenschappen van gehoorzaamheid en koppigheid, wat perfect van toepassing is op de kwaliteiten van de ezel, aangezien ze allebei uit dezelfde voorraad groeien, dat wil zeggen, van de moeder natuur, en dienovereenkomstig deze relatie onderhouden . De lelijkste vorm van ezel in haar droom is niets anders dan een metafoor voor de aard van de vrouw om te zwijgen wanneer ze haar waarschuwt, of vice versa wanneer haar geluk volledig in het verschiet ligt ….

…Hell: Wie in een droom ziet dat hij de hel is binnengegaan, begaat grote zonden . Als hij eruit komt zonder een hekel aan te hebben, vervalt hij in de zorgen van deze wereld . En wie het vuur ziet naderen, hij zal in de benauwdheid en beproeving van een heerser vallen, en hij zal er niet van worden gespaard, en hij zal worden getroffen door een boete en grove schade, en hij is een voorbode voor hem om zich te bekeren en terugkeer van wat in hem is, en als hij het binnengaat, dan zal hij de grote zonden en immoraliteit veroorzaken die de Almachtige God hem de grens heeft opgelegd. Hij spreekt immoraliteit en kwaad . En als hij ziet dat hij er met een glimlach naar binnen is gegaan, dan is hij corrupt, tirannie en ongehoorzaam aan de Almachtige God . Als hij ziet dat hij nog steeds opgesloten zit in de hel, dan is hij nog steeds in deze wereld arm en beroofd, hij bidt of vast niet en noemt God de Almachtige niet . En als hij zag dat hij at van Zaqqum Hell en zijn boezem en zijn pus, dan zal hij ongerechtigheid verwerven en bloed vergieten, en zijn zaken tegen hem intensiveren . En wie ziet dat hij een zwart gezicht en blauwe ogen heeft in de hel, dan zal hij de vijand van de Almachtige God vergezellen, en hij zal worden vernederd en zijn gezicht zwart gemaakt onder de mensen, en de Almachtige God zal hem in het hiernamaals straffen met zijn kwaaddoen. . En wie de hel persoonlijk in zijn slaap ziet, moet op zijn hoede zijn voor de sultan of voor de toorn van de meest barmhartige . En wie ziet alsof hij de hel is binnengegaan, zal vrij zijn van elke zonde waarvan hij zich niet bekeerde, en als hij ziet dat hij uit de hel is gekomen, zal hij berouw hebben van de zonden, dus als hij drinkt van de drinkt of at van zijn voedsel, begaat hij nog steeds zonden of zoekt kennis die een ramp voor hem wordt . En de hel in een droom is een teken van de ondergang van de positie in deze wereld, en misschien duidt het op armoede na rijkdom, eenzaamheid na de mensheid, vervallen in tegenspoed, permanente gevangenschap en schaamte in deze wereld . Als ze de vrouw aangeeft, was ze een onruststokervrouw, en als ze aangeeft dat ze in hun levensonderhoud voorziet, is haar inkomen verboden, en als ze het huis aangeeft, staat het naast de mensen van immoraliteit en nalatigheid . Als het op ziekte duidt, is het gevolg de dood met een slecht einde, en als het op dienstbetoon duidt, is het met een onrechtvaardige autoriteit, en als het wijst op kennis is het ketterij, en als het op werk duidt, was het een onaanvaardbare daad, en als het duidt het kind was hij een kind van hoererij . En het binnentreden van de hel duidt op dezelfde vraag na rijkdom, en het duidt op het huis van ketterij en immoraliteit, de kerk, verkoop, vuurhuizen, duiven, leerlooierij, slachthuizen en ovens die worden gebruikt om vuur aan te steken voor een voordeel, en hun intrede duidt op overwinning met verlangens . Evenzo kunnen al-Hatimah en al-Hatata degene zijn die denkt aan al-Hamz, al-Malaz en al-Majmiyyah, en Jhannam voor de ongelovigen en de hypocrieten . En Saqr duidt op het verlaten van de waarheid, en het verdiepen in wat niet betekent, en het ontkennen van de Dag des Oordeels . En de prijs van demonen en degenen die hun moraal creëren . En de afgrond is een teken van onderschatting in maat en evenwicht, of voor degenen wier weegschaal verlicht is en hen niet belasten met goede daden . En de hel is voor degenen die heersen en de voorkeur geven aan het leven van deze wereld, en de lagere greep van de meesters van hypocrisie, als hij haar hoofd eet of degenen drinkt die haar wassen, of haar schorpioenen hem bijten, of haar leven hem treft, of zijn huid verandert naar de huid van haar volk, of hij wordt aan zijn gezicht getrokken, of wordt teruggedraaid van het opstijgen op zijn hoofd, of op zijn plaats geslagen Of, zijn klantenlijsten hekelden het, want dit alles en dergelijke is het bewijs van innovaties in religie, de deelname van de onderdrukkers, het naleven van de wetten van de ongelovigen, de creatie van de moraal van de polytheïsten en de minachters, de tegenstrijdigheid van de profeten en het verlaten van de vromen, de afvalligheid van religie, de gierigheid van Gods geld van de verdiensten en de ongehoorzaamheid van de Heer der werelden, of de ontkenning van zijn heerschappij en zijn macht En hem vergelijken met zijn schepping, moge Hij worden verheerlijkt en verhoogd, en het zien van de eigenaar van de Vuurvoeder is een aanwijzing van degene die in zijn c apacity of voedde hem iets goeds op liefde voor de Almachtige God en Zijn Boodschapper en voor de gelovigen en de sultan, en op de afstand van hypocrisie en afstand doen van zonden, zonden en grillen na misleiding en jaloezie in religie, als hij de penningmeester zag, vrede zij met hem, komend tot hem. Hij wijst op zijn veiligheid en zekerheid door zijn vuur, en als hij ziet dat hij zich van hem afkeert, of hem in zijn gezicht verandert, geeft hij aan dat hij zich heeft voorgedaan in wat zijn vuur nodig heeft . En de schatkamer van Hell zijn de beheerders, bewaarders, soldaten, assistenten, politie-eigenaren, ouders en familieleden . En wie zag dat Malik zijn kant koos en hem in het vuur gooide, dan vereist zijn visioen vernedering voor hem . Als hij ziet dat hij de hel is binnengegaan en daaruit is vertrokken, dan zal hij de hemel binnengaan, zo God het wil, of hij zal een zonde begaan en zich ervan bekeren . En als hij ziet dat zijn lichaamsdelen tot hem spreken, dan is dat een bewijs van bestraffing van zonden en alertheid op de kwestie van het Hiernamaals ….

…Parels : Parels zijn gereguleerd in de interpretatie van de Koran en kennis, dus wie ziet alsof hij een platte parel doorboort, interpreteert de Koran correct, en wie het ziet alsof hij parels verkocht of ingeslikt heeft, hij vergeet de Koran, en er werd gezegd dat wie het ziet alsof hij parels verkoopt, hij een vlag giet en die onder de mensen uitspreidt . En parels in de mond steken duidt op een goede religie. Als hij ziet alsof hij parels van hem verstrooit en mensen nemen ze terwijl hij ze niet neemt, dan is hij een nuttige predikant . De parel zou een vrouw zijn waarmee hij trouwt of een bediende . En er werd gezegd dat parels werden geboren, omdat de Almachtige God zei : ~ Twee jongens zullen ze rondlopen als je ze ziet, en je telt ze als verstrooide parels .~ De metafoor van parels duidt op een kind dat niet leeft, en de winning van parels uit de bodem van de zee of uit de rivier is toegestaan ​​geld van sommige koningen . Veel parels zijn ook een erfenis, en het is voor de gouverneur van de staat, de wereld heeft een vlag en de koopman heeft winst . De parel is de perfectie en schoonheid van alles . En wie ziet alsof hij een parel met een boom doorboort, zal trouwen met een vrouw die verboden is . En wie parels inslikt, hij verbergt zijn getuigenis bij zich, en van het kauwen op parels steunt hij mensen, en wie het ziet alsof hij overgeeft, kauwt en doorslikt, hij lijdt aan mensen en steunt hen, en wie parels ziet veel van wat is gemeten door sprongen en draagt ​​met eerbied alsof hij het uit de zee heeft gehaald, dan haalt hij het toegestane geld uit de schatten van koningen. Alsof hij parels aan het tellen was, werd er gezegd dat ze ontberingen zouden lijden . En wie het ziet alsof hij de deur van een kast met een sleutel opende en er juwelen uit haalde, dan vraagt ​​hij een wetenschapper naar kwesties, want de wereld is een schatkamer en de sleutel is de vraag, en misschien was dit visioen een vrouw die in staat zouden zijn om Hassans kinderen te overwinnen en te baren . En wie ziet alsof hij een parel in een rivier of een put heeft gegooid, zal het volk een gunst bewijzen . Wie het ziet alsof hij onderscheid heeft gemaakt tussen een parel en zijn schelp, en de schil pakt en erin gooit wat er in het midden zit, dan is hij een aaseter, en een grote parel is beter dan een kleine, en misschien een grote parel. één duidt de lange muur van de koran aan . En de niet-gecorrigeerde parel duidt de jongen aan, en als het geschreven is, dan is het buurt, en misschien geeft zijn verstrooiing aan dat het wordt aanbevolen om te spreken, en de variëteiten van parels, essentie en andere duiden op de liefde voor verlangens van vrouwen en jongens . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag twee mannen parels in hun mond steken . Een van hen komt er kleiner uit dan wat hij erin heeft gestopt, en de andere komt er groter uit . Hij zei : Wat betreft wat ik klein zag uitkomen, je zag het aan mij terwijl ik aan het praten was over wat ik hoorde, en wat betreft degene die ik het groot zag uitkomen, ik zag het voor Hassan al-Basri en de daad van aanbidding meer spreken dan wat ze hoorden . En een vrouw kwam naar hem toe en zei : Ik zag twee parels in mijn stenen, waarvan de ene groter is dan de andere, dus mijn zus vroeg me een van hen, en ik gaf haar de jongere, dus hij zei tegen haar: Jij zijn een vrouw die twee soera’s heeft geleerd, waarvan de ene langer is dan de andere, dus heb ik het je jongere zus geleerd . Ze zei : ik leerde de koe en de familie Imran, net als mijn zus de familie Imran . Een man kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik parels inslikte en ze dan gooide, dus hij zei: je bent een man wanneer je de koran uit je hoofd leert en het vergeet, dus vreest God . Een ander kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik een parel doorboorde, dus hij zei : Is het je moeder? Hij zei ja, dat was ze, en ze werd verbannen. Hij zei : je hebt een meid die haar uit gevangenschap heeft gekocht. Hij zei ja. Hij zei : Vrees God, want ze is je moeder . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof ik op parels liep, dus hij zei : Parels zijn de koran en mogen de koran niet onder je voeten leggen . En een ander kwam naar hem toe, hij zei : ik zag alsof mijn mond vol parels is en ik oprolmechanisme het is niet verteld, hij zei : je bent een man die de koran verbetert en het leest, jij, hij zei : geratificeerd . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof er een parel in een van mijn oren zat die op een oorbel leek, dus zei hij: Vrees God en zing de Koran niet . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof de parels uit mijn mond waren verstrooid, dus liet hij mensen ervan nemen en ik neem er niets van. Hij zei : je bent een verteller die zegt wat je niet doet ….

…Qureis Als je droomde dat je door de doornen van Qureis liep zonder je te steken, voorspelt dit dat je omstandigheden zullen floreren . Maar als u de steek van doornen in een droom voelt, voorspelt dit dat u zich bedroefd en depressief zult voelen en anderen leed zal bezorgen . Als een meisje droomt dat ze door de doornen van een snuifje loopt, zullen veel mannen haar huwelijk aanbieden, en haar angstige beslissing zal haar in verwarring brengen . Als je ervan droomde een brandneteldoorn te zien, voorspelt dit dat je door een crisis en moeilijke omstandigheden zult gaan, en dit zal de rebellie van kinderen of bedienden vergezellen ….

…Over Wahab bin alarm dat Nebukadnezar na de ruïnes van Jeruzalem en voerde de kinderen van Israël in zeven jaar, de mening in een droom, een grote visie van zijn aura verzamelde priesters en Alhzar en vroeg hen over zijn visie dat , zeiden zij : tot Iqsa koning vertelde hem zelfs Ptooelha , hij zei : ik ben het vergeten, maar heb het me niet verteld aan drie dagen mensen die je vermoordden voor Akrkm werden bang en Glenn van zijn festival hoorde dat Daniel – vrede zij met hem – en in de gevangenis zit, zei de gevangenbewaarder : Ga naar hem , zeg hem : dat hier een man die kennis van uw heeft visie en interpretatie ging naar hem vertelde hem Aftlbh toen hij het niet buigen voor hem en zei tegen hem : wat u verhinderd uitputting Mine? Hij zei : God gaf me kennis, leerde me en gebood me om voor niemand anders neer te knielen , dus zei hij hem kort : ik houd van degenen die hun verbonden met hun heren nakomen , dus hij vertelde me over mijn visioen , dus zei Daniël tegen hem : ik zag een groot idool met zijn voeten op de grond en zijn hoofd in de lucht , erboven van goud, het midden van zilver en de onderkant van koper En zijn been van ijzer en zijn voeten van klei, dus terwijl je als je naar hem keek, hield je van zijn schoonheid en de strakheid van zijn maken, God gooide hem met een steen uit de lucht, en hij viel op zijn kruin totdat hij het verpletterde en zijn goud, zilver, koper en ijzer vermengden zich tot je stelde je voor dat als mensen en djinns elkaar zouden ontmoeten om sommigen van hen te onderscheiden van anderen, ze dat niet zouden kunnen doen. De steen die hij werd gegooid, werd verhoogd, vergroot en verspreid totdat hij de hele aarde vulde , zodat je zag niets anders dan de steen en de lucht , dus zei hij : Het visioen dat ik zag was waar, dus wat is de interpretatie ervan? Daniël zei : Wat de afgod betreft, er zijn verschillende naties aan het begin der tijden en in zijn midden en in zijn midden en aan het einde , en wat betreft de steen waarmee een afgod werd geworpen, het is een religie waar God naar werpt. deze naties aan het einde der tijden, dan zal hij het hun laten zien, dus stuurt God een analfabete profeet van de Arabieren, zodat de naties en religies erin zullen worden geworpen zoals ik de steen heb zien duizelen over de soorten afgoden En het verschijnt op de religies en naties zoals ik heb gezien dat de steen verscheen al over de aarde , zodat God de waarheid met onderzoekt, wordt de valsheid verloren gaat met het, begeleidt de mensen van misleiding door het, onderwijst de ongeletterde door hem, versterkt de zwakke , versterkt daarmee de vernedering en ondersteunt de zwakken . In een andere roman : over Wahab bin alarm , en waarin die Nebukadnezar, de mening van een visie, terwijl hij had graag wat advies als het advies van iets letsel Vonsah die heette Daniel en Ananias en Azaria en Mahil van de stammen van de profeten, hij zei : Vertel me over het visioen dat ik zag en dan ben ik iets geworden waar Vonsaneha van hield , wat zij? Ze zeiden tegen hem : Vertel het ons door Ptooelha laat het je weten , hij zei : Wat zei ze niet als je me vertelde aan Ptooelha Onzaan Octavkm , ze gingen bij hem weg, ze riepen God en Astgathua, en baden tot hem en vroegen hem om leer ze Voalmanm, die hem Fjah vroeg, ze zeiden tegen hem : Ik zag een standbeeld? Hij zei : je hebt gelijk . Ze zeiden : Zijn voeten en benen zijn van klei, zijn knieën en dijen van koper, zijn buik van zilver, zijn kist van goud en zijn hoofd en nek van ijzer? Hij zei : je hebt geloofd . Ze zeiden : Terwijl je naar hem keek, vond hij je aardig, en God stuurde een rots uit de lucht op hem, dus ontmoette hij hem. Hij zei : je hebt gelijk , dus wat is de interpretatie ervan? Ze zeiden : je zag dat de Koning der Koningen een of andere Allen-koning was van sommigen , en sommigen van hen waren de beste koning van sommigen , en sommigen waren meer koning van sommigen, was de eerste koning van aardewerk, een verzwakte en Olinh , toen was het boven het koper is het beste ervan en meer , en toen was het boven het koper zilver dat beter is dan dat en beter , dan was er meer dan zilver, goud, dat is beter dan zilver en beter , toen was ijzer van jou, omdat hij was krachtiger en duurder dan hij vóór hem was , en de rots die je zag was God die vanuit de hemel naar hem was gezonden, dus zijn nauwkeurigheid was een profeet die God hem uit de hemel verkocht, zodat alles klopte en de zaak tot hem kwam . . En in een andere overlevering : Daniël en zijn metgezellen zeiden tegen Bakhtasar : Ik zag zus -en-dat en ze vertelden het hem , dus hij zei : Je hebt gelijk , ze zeiden : We steken het voor je over . Wat betreft het afgodsbeeld waarvan u het hoofd van goud zag, het is uw bezit zo goed als goud , en het bezat de hele aarde , en de hals lijkt erop. De koning van uw zoon na u bezit, dus zijn bezit zal goed zijn en niet als goud , en wat betreft zijn kist die van ijzer is, het is de koning van het volk van Perzië, die na uw zoon bezit, dus hun bezit zal sterk zijn als ijzer , en wat zijn humeur betreft, hij gaat naar de koning van het volk van Perzië en het volk betwist de koning in elk dorp totdat de koning zal regeren voor een dag en twee dagen, maand en twee maanden, en dan doodt niet de mensen hebben de kracht ervan, want het was niet de kracht van de fetisj op de twee mannen van aardewerk , terwijl ze net zo goed zijn als God gezonden – de Almachtige – een profeet van het land van de Arabieren Vozarh over de rest van het volk van Perzië en de rest van de koning van uw zoon, en uw en vernietigde en Ohlkh om hem niets te houden toen de rots kwam en het afgodsbeeld vernietigde ….

…Naald is in een droom een ​​teken voor het celibatair in het huwelijk, en voor de armen om de situatie te verbergen . En wie een draad in een naald ziet, zijn zaken zullen worden genezen, en wat van zijn zaken was gescheiden, zal voor hem worden verzameld . En wie ziet dat zijn naald waarmee hij is genaaid, is gebroken of van hem is afgenomen , zijn zaken zullen worden verstrooid en zijn zaken bederven . De naald wijst ook naar de vrouw om in te rijgen . Evenzo de obelisk : wie ziet dat hij een obelisk in zijn hand heeft en dat zijn vrouw zwanger is, baart een dochter . Omdat er geen last was die duidde op zijn reis . Als iemand ziet dat hij een naald eet, leidt hij zijn geheim naar degenen die hem kwaad doen . En wie ziet dat hij een naald in een persoon heeft gestikt, zal hem steken . En wie kleding naait voor de mensen, hij adviseert hen en streeft naar gerechtigheid onder hen, want in de taal van de Arabieren is de kleermaker het naaiwerk, en de naald is het advies en de draad is het advies . Als hij zijn kleren naait, zal hij rijk zijn als hij arm is, en hij zal herenigd worden als hij verspild is en als hij corrupt is . Als hij hun zijn mantel zag, bekeert hij zich van afwezigheid, of vraagt ​​hij vergeving van zonde, als Rafiyeh uitweidt, anders verontschuldigde hij zich onwettig, en bekeerde hij zich van gevolgd, en vernederde hij de eigenaar van genezende kracht niet, en dit kwam in de gelijkenis : het geklets werd geschonden, en bekeerde zich heeft Rafa ….

…Luizen zijn in een droom een ​​wereld met geld, en als de luizen in het nieuwe hemd zaten, was het de verlenging van het mandaat . Als het overhemd wordt gedragen, is het een schuld die moet worden gevreesd . En de luizen op de grond zijn zwakke mensen, en als ze ze knijpen, steken ze zwak . En wie een luis uit zijn borst ziet vliegen, dan is zijn gehuurde knecht of zijn jongen of zijn zoon ervoor gevlucht . En luizen hebben soldaten en vijanden, en predikers zijn chakrians, en politie heeft assistenten, geleerden hebben studenten en zieke mensen hebben een langdurige ziekte . Als hij zag dat hij een levende luis gooide, dan zou hij iets doen dat in strijd is met de Sunnah . Veel luizen zijn een kwelling, en de mensen zijn kinderen en een lichtzinnig volk dat slecht behandeld wordt, of het is goed, genade, zegen en redding van verdriet en zorgen . Als hij veel luizen heeft gezien, dan is dat een bewijs van een langdurige ziekte, verlies en armoede, en Faraj, geteisterd door zijn leed en redding van zijn leed, heeft haar gedood . En wie luizen van zijn kleren vangt, wordt hem een ​​obscene leugen voorgelogen . Vanuit een snuifje luizen gooien zwakke mensen woorden naar hen ….

Een torrent is in een droom een ​​vijandelijke aanval, net zoals een vijandelijke aanval een torrent is . Wie een stortvloed ziet, zal gekwetst, ziek of op reis zijn . Als de stroom de winkels opstijgt, is het een overstroming of onrecht van de sultan . En wie ziet dat hij een hevige stroom uit zijn huis verhindert, zal een vijand behandelen die hem belet zijn familie of zijn gevolg te schaden . De stroom is indicatief voor de vijand als ze het klooster slopen, bomen vernietigen, dieren doden of mensen verdrinken. Als mensen er baat bij hebben, duidt dit op opeenvolgende goede daden . En de torrent geeft het gesprek en de leugen in het artikel aan . En als de stroom van bloed en karkas stroomde, duidt dit op de afkeer van de Almachtige God . En het zien van de stroom is een bewijs van regen . Misschien duidde de stroom op een ander moment op ketterij dan de richting waar de stroom vandaan kwam . En wie ziet dat de stroom het huis van een volk binnenkwam en ging met hun geld en vee, dan is het een vijand die jaloers op hen is . En de stroom in de winter duidt op een volk dat ongehoorzaam is en geen kennis heeft . En wie ziet dat hij uit dat water is gezwommen naar het land, dan zal hij worden gered van een onderdrukkende heerser, en als hij niet in staat is over te steken, laat hem dan oppassen dat hij niet in de handen van een heerser zit en zijn heerser niet ongehoorzaam is. ….

Een afgrond Als u ervan droomde in een afgrond te kijken, betekent dit dat u te maken krijgt met dreigementen om uw eigendom in beslag te nemen en dat er ruzies en slagen van persoonlijke aard zullen zijn die niet bij u passen om de problemen van het leven het hoofd te bieden . Als een vrouw in een afgrond kijkt, voorspelt dit dat ze met ongewenste belangen zal worden belast . Als het in de afgrond valt, zal het een complete teleurstelling zijn, maar als het erin slaagt de afgrond over te steken of te ontwijken, zal het zichzelf hervormen ….

…Sommigen kunnen worden opgevat als uitdrukkingen afbakening Balhfezh ziener om de omgeving over te steken roept in goed zicht het ziet een studio, het uitzicht was een goede logica voor Fidel en dat deed hij, hoewel hij een slecht beeld van het tegenovergestelde zag, is het vers: ~ Als je onthouden ~ God weet het ….

…Bot Als u ziet dat uw botten uit uw lichaam steken, geeft dit aan dat verraad werkt om u in de val te lokken . Als je een stapel botten ziet, betekent dit hongersnood en verderfelijke invloeden om je heen ….

…Wat is de relatie tussen dromen en seks? En duidt het hebben van seks met een van de incest, zoals de omgang van een broer met zijn zus, of bijvoorbeeld voor een van de echtgenoten met een ander dan de ander, op een verboden relatie? Zijn dit soort dromen oprechte visioenen? Of is het een pijpdroom die niet voorbijgaat en er geen aandacht aan besteedt? Deze vraag is belangrijk in deze techniek, en ik vind bellers, of bellers, erg verlegen als ze me dit soort visies vertellen . De waarheid is dat verlegenheid hier normaal is. Omdat het moeilijk voor te stellen is dat dergelijke beelden voorkomen in conservatieve moslimgemeenschappen, en vanwege het ernstige taboe op deze handeling in alle hemelse wetten . Maar wat ik hier zou willen zeggen : De situatie in dromen is heel anders dan de situatie in de werkelijkheid, aangezien dromen hun eigen connotaties hebben, die totaal anders zijn dan de werkelijkheid. Daarom zie ik geen echte rechtvaardiging om me te schamen voor het vertellen van zulke dromen … In plaats daarvan kunnen sommige een indicatie zijn van liefde, gerechtigheid, vriendelijkheid of voordeel van de ene kant naar de andere, en maar heel weinig van deze dromen hebben een slechte connotatie, maar zelfs als de betekenis ervan slecht is, lijdt het geen twijfel dat het vertellen van zulke visioenen aan degenen die zijn liefde, advies of kennis vertrouwen, voldoende is om alle angst weg te nemen die gepaard gaat met het optreden van dergelijke visioenen, en het belangrijkste is is om deze visioenen in detail te vertellen, en geen informatie achter te houden die de kruising van de visie ten goede zou kunnen komen . . Misschien van de partij die hier vertelt dat een man van Arabische nationaliteit mij zijn sponsor noemde, en me vertelde dat zijn werknemer eerder naar zijn land wilde reizen, op basis van een visie die hij zag en belangrijk voor hem was, en ik zette hem aan het denken veel, en hij werd ontslagen in zijn werk, en de sponsor vertelde me dat hij twijfelde of hij iets van plan was, en vroeg of ik deze werknemer wilde ontmoeten en zijn visie wilde horen, op verzoek van de werknemer zelf. Ik ging naar de winkel waar de werker werkt, en de sponsor ontmoette me en stelde me voor aan de werker, die zodra Farah me zag, zei : ik heb een visioen waarvan ik hoop dat je het naar me toe kunt steken . Hij gaf de dokter geen gelegenheid om te accepteren of af te wijzen, en ging verder met het vertellen van zijn visioen dat hij had gezien, en nodigde hem uit om naar zijn land te gaan om zijn eer te wreken, zijn zuster te straffen die zijn reputatie had aangetast, en veranderde deze. beschrijvingen die ik van hem hoorde over zijn zus, en het visioen was : dat hij haar naakt zag op een van de plaatsen. Toen ze hem zag, voelde ze angst en rende van hem weg, en hij volgde haar, denkend dat ze een overspelige was . Hier was de man klaar met het afsnijden van zijn visioen en het zweet stroomde van hem, dus ik zei tegen hem : ik zag goed en genoeg kwaad, als je je visioen gelooft, zal ik je iets vertellen over je zuster, en dat doe ik niet ken haar, dus hij zei : ga je gang , dus ik zei tegen hem : wil je me geloven en laten wat je denkt? Hij zei : Als wat je zegt correct is, dan zal ik je geloven, anders zal ik je niet geloven . Ik zei : voordat je naar Saoedi-Arabië kwam, begon je zus niet religieus te worden? Hij zei : Ja . Dus ik zei tegen hem : was je niet verbaasd over haar plotselinge toewijding? Hij zei : Ja, dit is waar. Ik zei tegen hem : Want deze zuster van jou telt haar nu, en God is haar vriend onder de trouwe, conservatieve, kuise vrouwen die erin zijn geslaagd de zonden van haar jong en oud weg te nemen. Dit is de betekenis van haar volledig ontdaan van haar kleren. Wat betreft haar uitkleden voor mensen, dat betekent. Iedereen heeft gehoord van haar gerechtigheid, haar ascese in deze wereld, en haar afstand doen van vele daden die haar geloof verminderen, en hier begon deze man te huilen, en begon hij God vergeving te zoeken en zijn toevlucht te zoeken bij God tegen de vervloekte Satan, en hoe verbaasd ze was toen hij hem vertelde dat hij kwaad jegens haar had begaan en dat hij had besloten zijn idee zo snel mogelijk uit te voeren, en ik zeg hier : God zij geprezen die ons missionarissen heeft gemaakt en niet vervreemd heeft gemaakt ….

…Wat betreft strijken : steken met goede en pijnlijke woorden is voor degene die het dichtschroeit, en wie ziet dat hij een man strijkt die voorzichtig en pijnlijk is, dan steekt hij het ijzer met slechte woorden en met pijn van gezag . Als het strijken rond was, dan is het standvastigheid in de kwestie van de sultan in tegenspraak met de soenna, en er werd gezegd dat hij die zag dat hij een ader uit zijn aderen drukte, een slavin heeft, of hij trouwt, of ziet zijn vrouw met een vreemde man ….

Met betrekking tot slijm, wie ziet dat hij op de grond is geroerd, hij baart een meisje, en wie ziet dat hij een miskraam heeft gehad bij een vrouw, wordt zwanger van hem en zijn zoon is gevallen, en als hij een vrouw ziet die een overtreding heeft begaan, zij baart uit hem en heeft een andere zoon gespeend, en wie ziet dat hij ergens een miskraam heeft gehad, dan trouwt hij daar en wie ziet dat hij in iemands bed is blijven steken, verraadt hem in zijn vrouw, en wie ziet dat hij snot eet, dan eet hij geld, en wie ziet dat zijn neus gehecht is, zijn visioenen geven aan dat zijn vrouw zwanger is

…Krabben : steken en spreken ….

…Abu Sa’id, de prediker, zei in het visioen van parels, hij zei dat er een man naar Ibn Sirin kwam, en hij zei dat wanneer de slaper ziet dat twee mannen zijn mond binnenkomen met parels, een van hen komt er kleiner uit dan wat hij komt binnen, en de andere komt groter uit dan hij binnenkomt, dus hij zei: wat betreft degene die ik hem klein zag komen, je zag het voor mij, ik ben recenter dan wat ik hoorde en wat ik zag, het komt eruit Dus ik zag het van twee leugenaars die meer spraken dan ze hoorden, en de parel in de interpretatie duidt op de koran en kennis. Dus wie het ziet alsof hij parels doorboort, hij zal veel kennis doorboren, dan verspreidt hij veel naar mensen, en parels in de mond steken duidt op goede religie .)…

…Wat is het verschil tussen droomuitdrukking en waarzeggerij? Of hoe zit het met de manieren waarop mensen kennis van het ongeziene claimen, en maakt interpretatie van dromen deel uit van het claimen van kennis van het ongeziene? En hoe reageer je op degenen die zeggen dat het uiten van dromen een vorm van waarzeggerij of astrologie is …! ? Deze toespraak wordt overgebracht onder mensen, en het bestaat, en de auteurs van deze lezing moeten zichzelf eerst een vraag stellen : wat is het verschil tussen iemand die een kristallen bol vasthoudt en beweert dat hij daardoor naar de toekomst kijkt, of u vraagt ​​naar de naam van je moeder? Hier bespot hij in het huwelijk en beschuldigt hij u van overspel, wat wordt beweerd door degene die door hem is geboren aan zijn moeder, of hij vraagt ​​u een van uw hand op te steken en de regels in uw hand te lezen en u dan te vertellen wat u wilt. u overkomen, of hij stapt in het zand, of hij vraagt ​​u naar uw teken … en andere methoden die onder de eigenaren van de horoscopen en de charlatans het verschil is tussen hen en tussen degenen die de visioen met de verzen van de Edele Koran, of de gezuiverde Sunnah, en zeg in het begin van de interpretatie wat er is genoemd en wat is bewezen over de Boodschapper, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, of het is bewezen op het gezag van zijn metgezellen, zoals : [ Goed, ik heb het gezien en het kwaad is voldoende, als je je visie gelooft, gebeurde dat-en-dat ] en hij zegt voor of na zijn interpretatie : En God weet het het beste? Ik denk dat het verschil duidelijk is voor iedereen die eerlijk is en voor iedereen die ontdaan is van zijn passie. Wat betreft degenen die dit veld bestrijden om persoonlijke redenen, of vijandig staan ​​tegenover sommige benaderingen van de uitdrukkers die in de uitdrukking hebben opgenomen wat er niet van is, zoals daden van aanbidding, de tekenen van het uur of de voorspelling van gebeurtenissen die zullen plaatsvinden, en de zekerheid ervan, en het bepalen van specifieke periodes waarin ze voorkomen En hij denkt onbewust na over onze aanpak, en volgt niet wat we voorstellen, en hij heeft misschien niet één aflevering van dit programma gezien, maar hij is nog steeds rijdend op de golf van oppositie, denkt hij dat wij tot deze mensen behoren, ik zeg stop ….. en blijf je niet tegen je verzetten totdat je ons argument ziet, en luister naar ons gezegde, en wees niet als een brandweerman bij nacht . Ik nodig elke eerlijke persoon uit om te lezen wat Ibn al-Qayyim, moge God genade met hem hebben, zei in Zad al-Maad [4/255]. Hij zei toen hij werd blootgesteld aan de manieren waarop mensen beweren het onzichtbare te kennen : Het is voldoende om een ​​van de takken ervan te beschouwen, wat de uitdrukking is van het visioen, want als de dienaar erin implementeerde en zijn kennis voltooide, kwam hij met wonderen . Wij en anderen hebben vreemde zaken gezien waarin de oversteek wordt geregeerd door snelle en langzame, eerlijke oordelen, en degenen die het horen zeggen: dit is een onzichtbare wetenschap ! Het is eerder kennis van wat afwezig is bij anderen om redenen die uniek zijn voor hun kennis en verborgen zijn voor anderen … totdat hij zei : In tegenstelling tot de kennis van de visie is het waar, niet ongeldig. Omdat het visioen is gebaseerd op droomopenbaring, en het maakt deel uit van de delen van het profeetschap . Daarom, hoe meer de ziener waarachtiger, onschuldiger en beter geïnformeerd is, hoe correcter zijn uitdrukking is, in tegenstelling tot de priester, de astroloog en hun aanvallen, die een verlengstuk van hun broers hebben van de demonen, want hun maken is niet geldig voor iemand die waarheidsgetrouw is, of die rechtvaardig is, of wie de wet aanbidt, maar eerder zijn ze meer als magiërs die meer liegen en blikken en verder weg van God En zijn boodschapper en zijn religie, magie was bij hem sterker en meer invloedrijk, in tegenstelling tot de kennis van de sharia en de waarheid, want hoe meer rechtvaardig, waarheidsgetrouw en oordeelkundig, hoe meer zijn kennis van hem en zijn invloed op hem was, en God is succes . Zijn woorden hielden op . Hier zeg ik tegen degenen onder ons die tegen de uitdrukking zijn of beweren dat we doen alsof we niet worden gezien, wat denk je na deze verklaring…

…En wie ziet dat hij in iemands bed is blijven steken, zal hem met zijn vrouw verraden, en evenzo als hij dat met hem deed ….

…Al-Kirmani zei: “ Wie ziet dat hij brandhout uit de woestijn en uit al-Nabigha verzamelt en het op zijn rug draagt, zal lelijk, afgunst, laster en roddelen interpreteren, maar hij zal snel worden gestraft voor wat de Almachtige zegt. de lading hout . ~ En wie ziet dat hij een of drie houtstokken heeft gelegd om het vuur erin aan te steken, dan zal hij gedurende de uren goede woorden laten zien ….

…Zelden kwam er een man naar Ibn Sirin en hij zei: hij zag een man die wit van zijn hoofden was gesneden, dus nam hij de blanken en liet de dooiers achter, dus zei Ibn Sirin, vertel de man, hij komt naar me toe om het naar hem over te steken , zei hij, vertel hem over jou, hij zei nee. Hij beval een van zijn metgezellen om hem naar iemand van het politiehuis te brengen, hem naar hem toe te dragen en hem te laten weten dat hij de doden had geplunderd en hun lijkwaden had gestolen, dus zei hij dat ik tot u getuig dat ik berouw heb voor God en daar kom ik niet op terug ….

…En wie ziet dat zijn naald waarmee hij is genaaid, is gebroken en doorboord of van hem is afgenomen, dan wordt hij gescheiden en verwend, en wie denkt dat hij verloren is gegaan of van hem is gestolen, hij maakt niet af wat in hem is, ik bedoel wat hij van plan is te doen, en zijn zaken zijn gescheiden, en de naald geeft aan dat de vrouw de draad in haar moet steken ….

…Kat : is een kat, een kat, verschilde in zijn interpretatie, zou de server bewaken , en er werd verteld dat het de dief is van de mensen van het huis, het vrouwtje en vertelde hem dat een vrouw ziek was – bedrieglijk schaamteloos, en toegeschreven aan beide cruisen Palmra en bewaakt en Echtlsh en stelen, het zal hem pijn doen en hem helpen, de gebeten of gekrast Hij werd verraden door iemand die hem bedroog, of het zou hem ziek maken . Ibn Sirin zei altijd : het is een Sunnah-ziekte . En als de katachtige wild is, dan is het ernstiger, en als het een stille cent is, dan is het Sunnah waarin het comfortabel en vreugdevol is, en als het wreedheid en veel kwaad is, dan is het een jaar van ergernis, en het zal vermoeidheid en angst in zich hebben . En er werd overgeleverd dat een vrouw naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag een cent zijn hoofd in de maag van mijn man steken, dus nam hij er iets uit en at het op, en hij zei tegen haar : Als je je visioen gelooft, ze zullen vanavond de winkel van je man binnengaan en driehonderdzestien dirham van hem stelen. Als neger namen ze hem mee en eisten de diefstal, dus namen ze die van hem terug . Er werd tegen Ibn Sirin gezegd : Hoe wist je dat en waar heb je het vandaan gehaald? Hij zei : De katachtige is een dief, de buik is de schatkist, en het eten van de katachtige daarvan is een koopje. Wat betreft de hoeveelheid geld, ik haalde het van de rekening van de kameel, en dat zijn : de zesenzestig, de middag vijftig, de waw zes en de r’s tweehonderd, dus dit is de som van de katachtige ….

…Wie ziet dat hij veel bijen heeft geslagen of meegenomen, dan heeft hij buit geslagen, en de bijen kunnen mannen zijn van wie, en wie ziet dat de bijen ze steken, dan legde hij uit dat hij met vermoeidheid toelaatbaar geld kreeg ….

…2 – Tijd voor visie : dit aspect is met name materieovergangen ; Omdat zij degenen zijn die zich ermee bezighouden , aangezien het kennen van het tijdstip van het visioen van groot belang is voor de oversteek , en sommige visioenen kunnen een teken zijn van een huwelijk, zwangerschap of succes bij het studeren , dus de vraag over het tijdstip van de visie is nodig zodat de persoon die de vraag van onderzoek en inzicht doorloopt, zijn verband met de tijd kan uitdrukken . Visies en tijd met een sterke relatie met de expressie , wat gezien de extreme hitte verschilt van hetgeen werd waargenomen in de ernst van de koude , Valenar bij voorbeeld in de eerste afkeurenswaardige , en in de tweede prijzenswaardige en vruchten in de visioenen die op dat moment werden gezien als gegeten, zijn ze welkom , en werden ze gezien als gegeten op het verkeerde moment. Nee , en vooral wat in zijn tijd en in zijn tijd wordt gezien, is in uitdrukking goed . Alsof hij zag dat hij winterkleren draagt ​​in deze wintertijd is goed en het tegenovergestelde is waar , en aangezien hij zag dat hij de hadj uitvoerde en de tijd van het visioen ten tijde van de hadj verschilt van degenen die zagen dat hij de hadj deed om een andere tijd dan zijn tijd , enzovoort , we ontdekken dat de vraag van degene die zich uitspreekt over de tijd van het visioen zijn verdiensten heeft . Is een ander ding om hem een ​​vraag te stellen over het visioen van de tijd ? Enkele van de vragenstellers over visioenen die je vertellen : ik zag dit en dat, en wees verrast door je te vertellen over oude gebeurtenissen die zich vermenigvuldigen met vragen over de tijd van Alra O zegt tegen je : het is van zo’n jaar , en dit soort visioenen kunnen zijn bereikt Voor de kijker is er geen voordeel van de acties van de geest erin en heeft het geen zin voor de oversteek en daarom negeert hij het , en het is beter om de visioenen bij de kruising op een voor hem geschikte tijd te vertellen en het niet te overdrijven , en sommige auteurs hebben verklaard dat de uitdrukking van visioenen de voorkeur geniet na zonsopgang en voordat de zon opkomt, om twee redenen : Ten eerste : de visionair herinnert zich het niet te vergeten visioen duurde niet lang daarna , en de tweede : zijn relatie overschreed het betere tijd dan anderen om het begrip van de twee kruisingen bij te wonen , vrede zij met hem, zei hem : ( God zegene mijn natie in Bkorha ) (1 ), en naar mijn bescheiden mening n dat de toewijzing van tijd zonder tijd De voorkeur voor de ene keer boven de laatste is relatief en verschilt van persoon tot persoon, en dit is te wijten aan de gewoonte om in de eerste plaats over te steken . Is er iets anders te doen in de tijd ? Sommigen geloven dat het visioen van de dag sterker is dan het visioen van de nacht, en dit is ook geen sluitend bewijs , en sommigen van hen zeiden : hij geeft haar wat er aan het slapen was , en in mijn mening, het belangrijkste is om het visioen af te snijden als het visioen , omdat de geest misschien in beslag wordt genomen door Bachgalh in de levens van de wereld En omdat het bewind van de ziener er dichtbij is en omdat er iets wenselijks in kan zijn om te bespoedigen , zoals goed aandringen of waarschuwen tegen zonde en dergelijke (2). ____________________ (1) Het is overgeleverd door Imam al-Tirmidhi in het verkoopboek, hoofdstuk over wat er vroeg in de handel komt – vorige referentie – en het werd verteld door Abu Dawud in het boek van de jihad, hoofdstuk over innovatie in reizen – vorige referentie – , en Imam Ibn Majah heeft het overgeleverd in het boek van de handel over wat wordt gezocht in de zegen van de eerstgeborene – vorige referentie En het werd overgeleverd door Ahmad in zijn Musnad in de Musnad van de tien Missionarissen van het Paradijs en van de Musnad van Imam Ali bin Abi Talib, moge God tevreden met hem zijn – vorige referentie – en het werd overgeleverd door Al-Darami in het Boek van de Heren , Hoofdstuk, God zegene mijn Ummah in zijn eerstgeborene – vorige referentie . (2) Zie : Al- Nawawi over de uitleg van Sahih Muslim – Vorige referentie – (15/35) ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Wat betreft het slijm : wie het ziet alsof hij slijm heeft . Omdat hij zijn schuld nakomt, of van hen spaart, of hij toestaat dat een volk iets doet wat ze hebben gedaan . Er werd gezegd dat het slijm de gids van de jongen was, evenals het bewijs dat het poesje werd gegenereerd uit het slijm van de leeuw . En wie ziet dat hij op de grond wordt gereden, hem zal een dochter worden geboren . Als hij zag alsof hij zijn vrouw overtrad , zou ze zwanger worden en een zoon baren . En als hij ziet dat zijn vrouw een miskraam bij hem heeft, zal ze een zoon baren of een jonge zoon spenen, en wie seks heeft in het huis van een man, trouwt met een vrouw uit dat huis, of het nu is toegestaan ​​of verboden . Als hij in het bed van een man blijft steken, dan verraadt hij zijn vrouw. Als hij in zijn zakdoek steekt, verraadt hij hem in zijn knecht. Als hij ziet dat hij rouwt, en een vrouw neemt zijn snot, dan bedriegt ze hem en draagt ​​ze het . Als hij ziet alsof hij het slijm van iemand anders wast, dan bedriegt een man zijn vrouw en streeft hij ernaar hem te bedekken en niet te verbergen . Als hij ziet dat hij zijn eigen snot at, eet hij het geld van zijn zoon . En als hij het slijm van iemand anders at, at hij het geld van de zoon van een ander . Als hij ziet alsof hij in zijn neus snot, dan duiden zijn visioenen op het koord van zijn vrouw . En als hij zag alsof hij niesde en een dier uit zijn neus kwam, wordt er een ander kind aan toegeschreven . Als de buitenkant een leeuw was, dan was hij de zoon van een dief . Als het een duif was, dan een geliefde dochter . Als hij zijn slijm ziet stromen, sloeg hij kinderen zoals hij, en als hij een persoon met een steek in zijn kledingstuk ziet, zal hij het met een huwelijk verbinden ….