Wat betreft zwangerschap, het is voor een vrouw een toename in geld, en een man heeft verdriet, en er werd gezegd dat het zien van zwangerschap een bewijs is van genade en geld, of de visionair een man of een vrouw is, en het zien van een jongen die heeft de puberteit niet bereikt dat hij zwanger is, zal aan zijn vader worden doorgegeven, en als hij een meisje ziet dat voor haar moeder is, en wie denkt dat zijn vrouw zwanger is, hoopt hij op iets vanuit de kijk op deze wereld en zei sommigen van hen en zwangerschap is geldig voor mannen En vrouwen in ieder geval, en wie ziet dat iets van het dier drachtig is, dan is het goed en heilzaam, vooral als de soort geliefd is

…V : Is het mogelijk om de Boodschapper te zien, moge God hem zegenen en vrede schenken? Had degene die de Boodschapper zag, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, op welke bladzijde dan ook, het als in de waarheid gezien? Ja , en misschien wel de belangrijkste voorbeelden van goede visie, de visie van de Profeet vrede zij met hem werd geleid door Imam Bukhari en het moslimwoord uit de hadith van Abu Hurayrah zei : De Boodschapper van Allah, vrede zij met hem : ~ van Rani in een droom heeft Rani, de duivel is niet voor mij ~(1). In zijn roman, ~ van Rani in een droom wakker Vsarani of alsof Rani waakzaamheid niet voor de duivel mij is . In de roman zei hij vrede zij met hem :~ van Rani was de mening van rechts ~, zei Ibn Sirin : Als Rah naar zijn beeld (2 ). Het feit dat wetenschappers verschilden in de betekenis van vrede zij met hem : van Rani in een droom zag ze mij … ~ Ibn Albaqlani zei : betekent dat zijn visie correct is, niet Bodgat noch vergelijkingen de duivel , en ondersteund door te zeggen dat de roman ‘ was de mening van de juiste ‘ zucht visie is correct , en het was Ibn Sirin als hij door een man werd gesneden dat hij de profeet (vrede zij met hem) zag , zei : roei me dat ik zag als hij beschreef een attribuut dat hij wist het niet, zei hij : Je zag hem niet . Ibn Hajar zei en zijn transmissieketen is authentiek (3). Anderen zeiden : maar het moderne fenomeen betekende dat hij het had gezien, het maakt het niet uit, het verhindert het . Anderen zeiden : waarschijnlijk zeggende vrede zij met hem : ~ verloren Rani of de rechter zag de duivel is in beeld ~ te doen als de mening van de beschreven bekende hem in zijn leven, de achter het geschil was een visie-interpretatie van Araaa feit , en het is waar dat hij een feit ziet, of het nu op zijn bekende of andere capaciteit was . Sommige geleerden zeiden : aangeduid Nabih Almachtige God die mensen zien hem te corrigeren alle oprechtheid en te voorkomen dat de duivel me voorstellen dat in geschapen opdat liggend op zijn tong in slaap als een schending van God de gewoonte van de profeten, vrede zij met hen een wonder , en als onmogelijk dat de duivel verbeeldde zich in zijn beeld in de waakzaamheid , als hij getekend was, verdacht hij de waarheid met leugen en deed hij niet wat hij bracht angst voor deze waarneming Vhamaha Allah van Satan en Nzgh en Osuste en reciteerde en Kedah (4), zei Imam Ibn Hajar : het lijkt mij dat wat in een droom met Rani wordt bedoeld, elk recept Felictbhr was en wist dat hij de waarheid van de Openbaring had gezien die van God komt, niet de verkeerde, dat is de droom, de duivel is niet voor mij (5) ~ Maar de betekenis van ~ alsof Rani waakzaam is ~ is onderworpen aan de woorden : een van hen : dat wat wordt bedoeld met de mensen van zijn tijd en betekent dat Rah slaapt en niet was geëmigreerd, help hem de Almachtige God voor migratie en zie dan de apostel zichtbaar de tweede vraag : hij ziet th e bekrachtiging van die visie met waakzaamheid in het Hiernamaals ; omdat hij in het hiernamaals de hele natie van Rah in de wereld ziet en niet heeft gezien . III : hij ziet in het Hiernamaals visioen van zijn eigen in de nabijheid van en krijg Chweath en dus ________________________________ (1 ) Verteld door Bukhari Net als in de opening (12 /383 ) deur zag de Profeet vrede zij met hem in een droom , en als moslim in de nucleaire sector ( 15/24 ). (2 ) Overgeleverd door Bukhari zoals in de opening ( 12/383 ) de Profeet vrede zij met hem in een droom zag , en als moslim in de nucleaire ( 15/26 ). (3 ) Zie : Ibn Hajar – op (4) Ibn Hajar – op – (12/389) en nucleaire vorige referentie – (15/25). (5) Ibn Hajar – Vorige referentie – (12/389). ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…De Koran zien . Wat betreft het zien van de Koran, het wordt geïnterpreteerd door de koning en de rechter, en door iedereen die er met kennis en wijsheid op vertrouwt. Wie ziet dat de Koran er niet is, is verbrand of gewassen, dan sterft een koning, een rechter of een geleerde. En als de sultan ziet dat hij het schrijft, dan verschijnt hij kennis en gerechtigheid, en als een handelaar ziet dat hij het schrijft, verdient hij geld en wie ziet dat hij de koran in de koran leest of kijkt het duidt op de verspreiding van zijn kennis, wijsheid en eerlijkheid in de schepping, en hij kan een erfenis krijgen en wie ziet dat hij een koran heeft gekocht, zal ermee instemmen in religie en wie het zag Dat hij een kopie van de Koran, het geeft de corruptie van zijn religie en zijn gebrek aan verstand aan. En wie zag dat hij een exemplaar verkocht, werd verstoken van kennis en werd verachtelijk en vernederd. En wie zag dat hij de kranten van de Koran at, werd veel gereciteerd. Hij leeft maar een beetje, of een rechter ziet dat, dan wordt hij omgekocht in zijn oordeel, en wie ziet dat hij zijn papieren scheurt, zal lui zijn in zijn gebed. Medewerker en degene die zag dat hij de Koran opende, vindt hij er geen schrift in, omdat er niets goeds in staat en hij wil misschien dat iemand anders een kopie voor hem kopieert en misschien weet iemand anders of hij van zijn familie is en wie ziet dat hij een kopie van de koran heeft aangenomen, doet dan goed. En als hij ziet dat hij erop leunt of het onder zijn hoofd legt, als hij een van de goede mensen is, maakt hij er bezwaar tegen en zo niet, dan pleegt hij wat niet is toegestaan ​​voor hem en wie ziet dat zijn koran heeft verloren is gegaan, dan vergeet hij kennis en de koran, en wie ziet dat hij een koran heeft bedacht, volgt een mandaat of neemt een trust aan en is drager van de koran en er werd gezegd dat de Koran werd gered, veiligheid en onderhoud. Kwaad en kwaad, en wie ziet dat de Mushaf uit zijn hand valt of van hem wordt afgenomen, en als hij een baan heeft, dan is hij ervan geïsoleerd, en als dat niet zo is, dan zit er geen goed in, en wie dan ook ziet dat hij de koran achter zijn rug legt, dan wordt hij een vernieuwer…

…Wat is de basis voor haar in het hart van de betekenis van de expressie , zoals huilen uiting van vreugde , en de dood in het leven? Wat gebruikelijk is bij uitdrukkingen van uitdrukkingsmethoden ; Uitdrukking in het hart van betekenis , zoals huilen dat overgaat van vreugde , en de dood die leven uitdrukt , en dit zie ik het nut ervan wanneer er een slechte betekenis is , het verandert in optimisme , en wat ik heb gevonden aan de hand van bewijs dat deze benadering ondersteunt in het gezegde van de Allerhoogste : ( Als God ze een beetje laat zien in je droom, en als hij ze veel laat zien, zou je falen en zou je onthecht zijn in de zaak. Maar God zegene je, Hij is zich bewust van dezelfde borsten (43), en zoals hij ze laat zien wanneer je elkaar even in je ogen ontmoette, en je in hun ogen verkleint, zodat God beslist over een zaak die van kracht was, en tot God zullen de zaken terugkeren (44) ( Al-Anfal : 43, 44) Mujahid zei : God toonde hun leven in een kleine slaap . Hij vertelde de profeet vrede zij met hem metgezellen die aan hen waren vastgemaakt . Sayyid Qutb zei : het visioen is oprecht in echte betekenis , een kleine profeet volgde hen en ze zijn veel nummers , maar weinig hun muziek , een beetje gewicht in de strijd … enz . Zoals de p arties gezicht correspondeert met gezicht herhaalde visie profetisch oprecht in het macroscopische beeld van de twee kanten , zodat de gelovigen de ongelovigen een paar zien , en de ongelovigen de gelovige weinigen , zodat beide teams Aggrey ten strijde trekken . de reden dat de ongelovigen de weinige getrouwen zien ; zoals Razi zei : ongelovigen niet voorbereiden Ka klaar , en Ajtraoa gelovigen Afhankelijk van mij vertelde ik hen , Toen verraste en verwarde de menigte hen . . . Totdat hij zei : Er is een oppositie in het minimaliseren van de twee partijen die bekend staan ​​als meditatie . Als de ongelovigen in feite veel waren , en de gelovigen waren weinigen , en het visioen van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, een paar in het visioen had , kwam hij tot grote wijsheid , namelijk dat God de gelovigen uitdaagt tegen de ongelovigen op het slagveld , en dit is wat de gelovigen hielp de overwinning te behalen , en God weet het het beste . En er is een foto in de buurt hiervan , dus familieleden handelen soms namens elkaar in een droom , dus we kunnen de oom zien , en de betekenis is een andere oom , en we kunnen een van de broers zien , en de betekenis is besteed op een andere broer , enzovoort ….

…Hoe zit het met het zien van de Boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken, is het mogelijk? Wat betekent het? Is het altijd een waar visioen, of de boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken, een visioen was zoals beschreven in de biografie van de profeet, of hij was anders? Door te zeggen of te beschrijven; Als er bijvoorbeeld een jonge man wordt gezien, of met een witte baard, of kleren draagt ​​die hij niet gewend is te dragen, of als hij bepaalde dingen bestelt die in strijd zijn met de gezuiverde sharia, zoals het vereren van graven, het doorsnijden van de baarmoeder, of doden, … en anders dan wat ik heb bewezen uit de verhalen en verslagen van degenen die hem zagen … ? Om te beginnen zeg ik dat het visioen van de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, mogelijk is, en het is een van de meest prominente voorbeelden van de rechtvaardige visie. De twee sjeiks kwamen uit de hadith van Abu Hurairah, moge God tevreden met hem zijn, die zei : De Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : [ Wie mij in een droom ziet, heeft mij gezien, de Duivel imiteert mij niet. . ] En in een verhaal over hem : [ Wie me in een droom ziet, zal me zien terwijl ik wakker ben, of alsof hij me zag terwijl hij wakker was, Satan zal me niet imiteren . ] In de roman : [ Wie mij ziet, zag het goed ]. Maar moet dit een visie op basis van een jaar en biografie van beschrijvingen, dus Imam Muhammad Ibn Sirin zei na het gesprek voor, [ van de juiste Mij gezien heeft gezien ] , : als hij naar zijn beeld zag . En deze imam vertelde hem altijd dat hij de profeet zag, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, die zei : Beschrijf mij wat je zag. Als hij beschreef een attribuut dat hij wist het niet, zei hij : Je zag hem niet . Ibn Hajar zei en zijn transmissieketen is correct . Daarom, wie de Boodschapper in tegenspraak met zijn beschrijving ziet, is het visioen niet een visioen op zijn gezicht, of een ware visie, maar eerder een visie die moet worden geïnterpreteerd. Deze interpretatie heeft betrekking op de kijker . Daarom zeiden sommige geleerden : wie hem ziet in zijn uiterlijk en toestand is een bewijs van de goedheid van de ziener en de perfectie van zijn gezag en zegeviert over degenen die tegen hem zijn, en wie hem in een veranderende staat ziet, fronst of heeft een scheenbeen of een tekortkoming in een deel van zijn lichaam, is een bewijs van de slechte toestand van de ziener . Maar het lijdt geen twijfel dat degene die de Boodschapper ziet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, ongeacht de hoedanigheid, hem blij moet zijn, en hij moet weten dat ofwel de betekenis goed is om aan te geven, ofwel dat het kwaad verboden is, en dit is wat Imam Ibn Hajar, moge God hem genadig zijn, besliste….

…Wat betekent het om de zee te zien en erin te verdrinken? Voor sommige mensen is er een angstaanjagend symbool ; En dat is : de zee en daarin verdrinken !!! Dus waarom betekent dit symbool , en wordt het afgevuurd ???? In feite herhaal ik hier en bevestig dat er geen enkel teken van een symbool is , en dat het visioen volledig gehoord moet worden met al zijn symbolen , maar zolang we het nu over dit symbool hebben , zeg ik : de betekenis van de zee of verdrinking daarin is niet altijd slecht , het kan bijvoorbeeld wijzen op : Aan de student , Ali Vergroting van diepgaande kennis en specialisatie in een discipline . En voor de koopman kan de zee de markt zijn waarop hij werkt . En voor de zondaar en de zondaar , kan het een verdrinking van berouw en contemplatie van de Almachtige zegt te zijn : “ Zelfs als verdrinking , troffen hem aan , hij zei, ik geloofde dat er geen god is dan degene die in hem geloofden ” ( Bani Yasir : 90). De betekenis van zwemmen, onderdompeling en verdrinking in de zee is goed als je de zee in de zomer ziet, en wat betreft het zien in de winter, het kan een slecht teken zijn, maar ik herhaal dat het nodig is om naar de rest van de symbolen te kijken van het visioen, en van wat er wordt gezegd over enkele van de slechte connotaties van zwemmen, duiken of verdrinken in de zee : 1 / Zonden en grote zonden begaan, en nadenken over wat de Almachtige God zei : [ Van welke zonden zij verdronken en in vuur en vonden hun aanhangers niet naast God. ] Noah : 25 2 / onderdompeling in de wereld en haar genoegens . Maar de oversteek moet ervoor oppassen als hij een visioen of een droom ziet die er een slechte betekenis van kan hebben , zodat hij , als God het wil, kan afleiden van de oversteek met hem , deze slechte betekenis ….

…Is het toegestaan ​​om God in een droom te zien? Het antwoord hierop : dat de mensen van meningsuiting het erover eens zijn dat het toegestaan ​​is om God in een droom en gezondheid te zien , behalve dat de Profeet vrede zij met hem is . Ibn Albaqlani zei : zie God in een droom gedachten in het hart van een semantiek achter mij over dingen dan of wees zoals elke andere bittere Iaat , en God weet het (1). Vraag : Wat is de etiquette van goed zicht? Wat is haar voorbeeld? A : De geleerden noemden etiquette die degenen die een rechtvaardig visioen zagen, zouden doen, namelijk : 1 Om er dankbaar voor te zijn . 2 • Anne Astbhr uit . 3 • Anne wordt gesproken, maar iedereen die liefheeft zonder de gehate . Vrede zij met hem, zei hij : Als je een visioen van liefde zag, want hij is van God , Fleihmd door God en het gebeurt . . ~(2) . De secties van Openbaring corrigeren inspiratie als al een Maagayh God in het hart van de dienaar, zegt een woord tot de Heer, zijn dienaar in een droom, zoals hij zei bin stille aanbidding en anderen, waaronder : de samenvloeiing van de geest van de slapende leven van de dood van zijn familie en zijn familie en zijn metgezellen , en ik zal het later wel in een grotere activering, als God het wil . , waaronder : de beklimming van zijn ziel aan God en haar aan hem . inbegrip van : het invoeren van de geest van het Paradijs en Mhahadtha en andere (3). ___________________ (1) Ibn Hajar – op – (388 \ 12) (2) vertellers Bukhari ook in de Open – op – (369 \ 12) (3) zoon van waarden – geest – op – blz. 63 ** onder vermelding van Dr. Fahad Al – Osaimi…

…En Al-Salmi zei: ~Degene die Zina of Shin in de vingers van zijn rechterhand zag, drukt het vervolgens uit in de vijf gebeden, evenals of hij in de vingers van zijn linkerhand zag, dan zijn interpretatie van de kinderen van de broer . ~…

Als er een vis uitkomt, baart hij een lelijke dochter

…En wie ziet dat hij een verse vis vangt, hij haalt geld uit het gezicht van een oplossing ….

…En er werd gezegd dat als een vrouw zag dat er een vis uit haar vagina kwam, dit door het meisje zou worden geïnterpreteerd ….

…En wie een vis uit hem ziet komen, dan komt er een meisje naar hem toe, en er werd gezegd dat als hij uit zijn plasbuis kwam, ze een dochter was, en als hij uit zijn mond kwam, het een woord was dat was onmogelijk, en als het uit zijn anus kwam, zit er niets goeds in ….

…En wie ziet dat een vis uit een kanaalput komt, geeft aan dat er geld wordt verkregen van het gewone volk door middel van bedrog en bedrog ….

…En wie ziet dat hij een stinkende vis vangt en die eet en wat lekkers uit het eten laat, dan komt hij verboden en laat wat toegestaan ​​is ….

…Wat vis betreft, is het toegestaan ​​om aan geld en levensonderhoud te komen ….

En als er een vis uitkwam, werd hem een ​​slavin geboren van een vrouw die haar sloeg vanaf de kust van de Zee van het Oosten

…En wie ziet dat hij de buik van een vis heeft afgesneden en er een ring uit tevoorschijn komt, dan zal hij de eer en de staat uitleggen ….

…En wie zag dat hij een vis uit de zee ving, geeft aan dat hij evenveel een zegen ontving ….

…En wie een vis voor zich ziet terwijl hij ervan eet, en iemand die hem deelt, moet op zijn vrouw letten ….

…En Daniël zei dat het zien van vissen op hete plaatsen ellende en ontbering is, en op koude plaatsen zijn uitleg tegen hem ….

…Wat betreft de twee mannen, ze verwijzen naar de ouders, twee broers en de twee partners, wie denkt dat er een ongeluk bij hen is gebeurd, dan zijn interpretatie van hen, en wat betreft de bovenarmen, het zijn broers of twee zonen, hij heeft gerealiseerd. En zijn vriend en de alimentatie die hij spaart, en de lengte van de handen is een geschatte toename en hun tekort is daar tegen. En wie zag dat zijn hand was afgesneden en ervan gescheiden, zijn broer, partner of vriend stierf, of wat er tussen hen werd onderbroken in termen van continuïteit en harmonie, en het kan een eed zijn afgesneden om erbij te zweren en misschien was het ook zo. het afsnijden van een werk of anders dan de kost, anders zou het zijn barmhartigheid afsnijden. De ziener is een van de mensen van gerechtigheid die is afgesneden van incest, en er werd gezegd dat het zien van de afgehakte hand een beschuldiging is van diefstal of diefstal. En wie ziet dat zijn linkerhand is afgehakt, verbindt zijn verwantschap en ziet in zijn familie al het goede, en wie ziet dat zijn handen of een van hen gebroken is, het is een gesel die hem treft, en wie ziet dat een hand is witter dan de andere, dan is het. Hij ontsnapt aan het kwaad en overwint zijn tegenstanders, en als hij ziet dat hij zijn handen waste en ze schoonmaakte, is er niets mis met hem. En wie ziet dat hij zijn hand zonder pijn snijdt, dan is zijn hart gehecht aan de liefde van iemand, en er werd gezegd dat de handen de lengte van het leven afsnijden, en wie ziet dat hij op zijn handen loopt, is afhankelijk van sommige van zijn familieleden en die zagen dat hij ontsproot. Hij heeft wat hij ontkent als hij wakker is, dus het is niet Mahmoud. En wie ziet dat hij een hand in hand heeft, dan stopt hij de zonden, en wie ziet dat hij klapt, het is aan twee kanten, er werd gezegd vreugde en plezier, en er werd gezegd dat er geen voordeel in zit en op de poten slaan op het eerste gezicht duidt op het optreden van een calamiteit…

…Wat de vingers betreft, zei Ibn Sirin dat de vijf vingers van de rechterhand de vijf dagelijkse gebeden aangeven. Wat betreft de vingers van de linkerhand, ze worden geïnterpreteerd door de kinderen van de broer. Als hij een versiering of een sheena op de vingers van zijn rechterhand ziet, dan drukt hij dat uit in de vijf gebeden. Evenzo, als hij in de vingers van de linkerhand ziet, zijn interpretatie in de kinderen van de broer en het zien van de vingers van de twee benen duidt op de versiering En de rechtheid van de dingen, en wie ziet dat ze versierd of vernederd zijn, dan is zijn interpretatie daarvan, en als hij in zijn vingers een kromtrekking ziet, of het nu in zijn handen of zijn voeten is, dan is het een weerspiegeling, en dit is niet met Mahmoud, en wie ziet dat hij zijn vingers verstrengeld, dit is hard en arm, en wie ziet dat hij met zijn vingers breekt, duidt erop dat er lelijke woorden voorkomen tussen zijn familieleden. De vingers kraken werd als een aanfluiting beschouwd en misschien doen wat hij niet zou moeten doen…

…En het zien van de pigmentatie in de baard duidt op het verbergen van daden en gehoorzaamheid, het bedekken van armoede, en het kan duiden op kunstmatigheid en hypocrisie als het geverfd is, in tegenstelling tot de pigmentatie van moslims, en wie ziet dat hij pigmentatie heeft en de pigment, dan bedekt hij van zijn toestand wat beroemd is voor mensen. Hij toont zijn slimheid in zijn fabricage…

…Met betrekking tot het zien van de leden, wie een afgehakt hoofd ziet en een positie en een doorn heeft, dan is het een toename van zijn pracht, en als het anders is dan dat, dan krijgt hij geld en trots en zijn gezicht, en wie ziet dat zijn hoofd er uit komt zonder door zijn nek geraakt te worden of iets dergelijks, dan verlaat hij zijn baas, zijn ouders of zijn leraren, en wie ziet dat zijn nek is geslagen En als zijn hoofd van hem is, als hij rijk is , gebrek aan zijn geld, of arm, hij is traag, of een slaaf die geëmancipeerd is of schulden heeft, God heeft zijn schuld vereffend of maakt zich zorgen, dan zal God van zijn bezorgdheid worden verlost, en als hij ziek is en zijn ziekte daar is geen medicijn voor hem dat zijn dood aangeeft en wie ziet dat zijn nek volledig is geslagen en het slaan pijnlijk is, dan duidt het op het begaan van zonden. Het kan een grote boetedoening zijn en het kan een beloning zijn en het hoofd van een persoon kan naar zijn kapitaal wijzen. Als hij ziet dat zijn hoofd van hem is verwijderd, dan zal zijn kapitaal waarin zijn gestalte van hem wordt verwijderd, van hem worden verwijderd en kan hij zijn hoofd scheren of zijn kap of tulband uit elkaar halen in de oorlog of zijn kamer of het dak van zijn huis slopen en als hij is een slaaf die hem zijn meester verkocht en die zag dat zijn hoofd in zijn hand was terwijl hij naar hem keek, want dat is een maatstaf voor zijn kapitaal en zijn levensonderhoud, en wie ziet dat hij met zijn hoofd ging, dan hij ziek wordt en zijn geld kan weggaan en wie ziet dat zijn hoofd naar zijn lichaam wordt teruggebracht, is op drie manieren de terugkeer van verloren geld of terugkeer naar zijn baas of zegen van het martelaarschap en wie denkt dat hij tegen het hoofd spreekt, komt goed A lot van tien dirham tot twintigduizend en wie de hoofden van mensen ziet afhakken, geeft aan dat goedheid en zegeningen van het martelaarschap…

…En wie ziet dat hij de buik van een parelvis heeft geslagen, wordt geïnterpreteerd als het krijgen van een kind van een vrouw ….

En als ze zag dat ze uit haar mond kwam, dan is ze bedroefd en verdrietig voor haar ….

Het is op de gezichten van de ouderen en de jongeren zijn zorgen. Als de ouderen en jongeren bij elkaar zijn, is het geld ….

…Het zien van een forelvis in een droom betekent de groei en groei van uw bedrijf en projecten . En als je forel eet, betekent dit dat veel geluk naar je zal glimlachen en een zorgeloos en gelukkig leven zal leiden . En als je een vis aan de haak hebt gevangen, ben je gelukkig en tevreden in je leven . En als je in het water bent gevallen, weet dan dat je geluk niet lang zal duren . Als u vis in het net vangt, betekent dit dat u ongeëvenaard succes zult vinden in uw bedrijf en handel . Als u vissen in troebel water ziet, zal uw succes in uw liefdesrelatie u verdriet en zorgen bezorgen . ~ Forel : een soort vis ~…

Vissen zien hem in een droom, wat duidt op kwaad, strijd, zorgen en verdriet, of vagina na nood . En zijn verkoper, Tara, zijn visioen wijst op Dalal Al-Jawary en Mamluks, de verkoper van edelstenen en Mamelukken, de halal rijkdom en geld, kennis, hard werken en fraude . Wie een vis van een vis koopt, koopt een slavin of trouwt met een vrouw ….

…Donder : Het kan een aanwijzing zijn voor het feest van de sultan, hem bedreigen en bedreigen, en daaruit wordt gezegd dat het dondert en schijnt . Misschien gaf hij goede beloften en korte bevelen aan, omdat hij de koning van de wolken beveelt om op te staan ​​en vrijgevig te zijn naar wie ze ook werden gestuurd . Donder duidt ook op de trommels van kruipen en wedergeboorte, wolken op soldaten, bliksem op pijlpunten en kleurrijke gepubliceerde items en vlaggen, regen op bloedvergieten en bliksemschichten over de dood . Wie de donder in de lucht ziet, het zijn bevelen die van de sultan komen, en als hij dat vanuit zijn goedheid in de regen ziet en de mensen hem nodig hebben, duidt dit op de regen of de beloften van de goede sultan, en hij kan naar de twee gezichten wijzen en de twee dingen prediken, zelfs als de persoon met het visioen iemand is die door de regen zal worden geschaad, zoals de reiziger, de minderjarigen en het wassen en bouwen en oogsten, en degene die hun gang gaat, Ofwel regen doet hem pijn en doet het en bederft wat hij heeft gedaan, en ze hebben het geautoriseerd voor het ochtendgloren, zodat ze waarschuwen om het geschenk te nemen en zich voor te bereiden op de regen, en ofwel de bevelen van de sultan, ofwel een misdrijf daarvoor is schadelijk . En als de regen op dat moment net zo schadelijk was als zomerregen ? En als hij donder met bliksem ziet, dan wordt de betekenis van de belofte bevestigd in wat hij aangeeft . En als de zon daarbij prominent aanwezig was en er was geen regen, dan kwamen trommels en voorwerpen die uit de sultan kwamen om het te openen naar hem toe, en het goede nieuws werd aan hem gepresenteerd, of om het contract van enkele van zijn heersers te leiden, of om hem op pad te sturen of het te ontvangen van enkele van zijn pooiers . En als er regen, duisternis en bliksemschichten zijn, dan komen ofwel plagen uit de lucht, zoals hagel, wind, sprinkhanen en beer, of pest en dood, of strijd of oorlog als het land een land van oorlog is, of mensen verwachten dat van een vijand . Sommigen van hen zeiden : Donder zonder regen van angst. Als hij donder ziet, dan zal hij een schuld afbetalen, en als hij ziek is, is hij onschuldig, en als hij gevangen zit, zal hij worden vrijgelaten . Wat betreft de donder, bliksem en regen, het is een eer voor de reiziger en hebzucht voor de bewoner . Thunder was de eigenaar van een grote politiemacht . Sommigen van hen zeiden : Donder zonder bliksem duidt op moord, bedrog, leugens en leugens, omdat het donder verwacht na bliksem . Er werd gezegd dat het geluid van de donder duidt op ruzie en controverse . Bliksem : duidt op angst voor de heerser, zijn dreiging en zijn belofte, het mes van de messen en het slaan van de zwepen, en misschien de autoriteit die daartegen wordt aangegeven, de goede belofte, het gelach, het plezier, het verlangen en de hebzucht van verlangen en hoop, vanwege wat hij heeft van kwelling, kwelling en steen, genade en regen, want volgens wat de mensen van het nieuws beschrijven, de koning van de wolken aan wie haar zweep is toevertrouwd, en zijn stem dondert eroverheen met de woorden van de Almachtige : ~De bliksem toont je met angst en hebzucht .~ Het werd gezegd uit angst voor de reiziger en hebzucht voor de bewoner, de boer, vanwege de regen die bij hem zou zijn . Elke keer dat de bliksem het aangeeft, is het snel en urgent vanwege de snelheid waarmee het vertrekt en het gebrek aan transmissie . Wie bliksem ziet zonder mensen, of ziet dat de lichten hem raken of zijn ogen grijpen, of zijn huis binnendringen, als hij op reis is, zal hij in vakantie zijn, hetzij door regen of op bevel van een heerser, en als hij een boer wiens land is opgedroogd en de dorst heeft om het te planten, zal hij prediken tot kuisheid en barmhartigheid, en als zijn meester, vader of autoriteit verontwaardigd op hem is. , En lachte hem uit . En dichters vergeleken lachen met bliksem en huilen met regen, want lachen onder de Arabieren is de vertoning van verborgen dingen en het verschijnen van verhullingen, dus worden ze pollen genoemd als ze aan het ooglid genezen als gelach, en als er regen mee valt. , het geeft de lelijkheid aan van wat hem verschijnt dan waar hij om huilt, dan is het ofwel bliksem . Treurende woorden, of een zweep die hem roept, en de regen zal zijn bloed zijn of een zwaard dat zijn ziel wegneemt . En als hij ziek is, glanst zijn gezichtsvermogen en tranen in zijn ogen, en zijn familie huilde en zei dat zijn volharding en het versnellen van zijn dood snel waren, en wie ziet dat hij de bliksem heeft opgegeten of erop heeft geslagen, dan dringt een persoon aan hem om iets rechtvaardigs en goeds te doen . En bliksem wijst op angst met voordeel . En er werd gezegd dat bliksem het voordeel van een verre plaats aangeeft . En wie bliksem zag, verbrandde zijn kleren, zijn vrouw zou sterven als ze ziek was ….