…En er werd gezegd dat wie ziet dat hij wanhopig op zoek is naar een persoon, hij dan erg moe zal zijn, laat hem daarop voorbereid zijn ….

Als hij ziet alsof hij het hoofd van een rauw persoon heeft opgegeten, dan hekelt hij een heerser en maakt hij geld van sommige bazen

…En als hij ziet dat hij boos is op een persoon ter wille van deze wereld, dan negeert hij de religie van de Almachtige God ….

…En wie ziet dat iemand een persoon heeft vermoord en hem om zijn nek legt, zal eisen dat hij verliefd is en hem van die schade verlossen volgens het gewicht en de lichtheid van de mobiel ….

…En wie ziet dat een bekend persoon is overleden terwijl hij om hem rouwt en daarover aankondigt, dan zal hun beiden een ramp overkomen ….

…Het komt zelden voor dat een ongegronde persoon van degenen die onwetend zijn, ziet dat hij als een sultan wandelde terwijl hij op de binnenplaats van het koninkrijk zat, dus vertelde hij dat aan sommigen van hen en schreef de zaak toe aan iemand die op hem lijkt, en dat is hij ook. in deze hoedanigheid en noemde zichzelf niet, dus stak hij het over om hem te slaan en te belasteren, en het kan een ramp zijn dat hem een ​​beetje is overkomen ….

…En wie zijn herinnering eraan ziet dat hij jong is, of losser wordt, of het verliest terwijl hij dat verbergt en het voor mensen verbergt, dan is hij armoede en heeft hij er behoefte aan ….

Jong Als je jonge mensen op school ziet, voorspelt dit dat succes en voordeel je geschenken zullen schenken ….

…Wie zag dat zijn hoofd kleiner was dan het was, nam zijn eer af ….

…Wie ziet dat een jonge persoon met een goed gezicht aan hem wordt voorgesteld, dan zal hij op twee gezichten interpreteren als een koning en een goed nieuws, aangezien hij niet op zijn armen werd gedragen ….

…En er werd gezegd dat hij die zag dat hij een kleine draagt, zij en verdriet zijn ….

En wie zag dat hij een nieuw tapijt had dat breed en brutaal was, dan zou hij in zijn wereld een lang leven en veel levensonderhoud verwerven, en als het tapijt klein dik was, dan zou hij een lang leven en een beetje levensonderhoud hebben, en als het lange tijd dun was, zou zijn levensonderhoud veel zijn en zou zijn leeftijd klein zijn, en wie zag dat hij een kleed van onbekende substantie had op een onbekende plaats of onder een onbekend volk, hij is vervreemd van zijn land en zijn volk, en in zijn ballingschap verkrijgt hij de eer van hem en wie ziet dat hij op een mat zit, dan komt hij tot een zaak waar hij spijt van heeft en spijt van heeft en wie ziet dat hij in een mat gewikkeld is, dan wordt hij opgesloten of verkregen door het opvangen van urine, en de mat kan aangeven wat het tapijt aangeeft

Degene die zijn baard voorbij zijn bestemming ziet uitstrekken, dat is hun bezorgdheid en verdriet, en er werd gezegd van schuld en spijt, en er werd gezegd dat lichtheid, gebrek aan geest of gebrek aan management en idiotie ….

…En wie denkt dat hij bouwt wat hij niet behoort te bouwen, dan kost hij zichzelf waar hij geen kracht mee heeft ….

…Abu Saeed, de predikant, zei: ~Wie zag dat hij een toren bouwde, dan deed hij Mahmoud .~…

…En wie denkt dat zijn lichaamshaar langer is geworden, en als het waardig is, dan een toename van zijn geld en pracht in zijn status, en als hij ziet dat dat arm, hard en smal is, en als de vrouw ziet dat haar haar geschoren of uitgetrokken zonder de oorsprong, dan is dit het bewijs van haar misbruik ….

…Degene die ziet dat zijn haar lange tijd arm, religieus is geweest en mogelijk gevangen zit ….

…Wie ziet dat hij een dorp aan het bouwen is, geeft de goedheid van zijn religie aan en geeft ook de opsluiting van zijn vijanden in de zeestraat aan, en wie ziet dat hij een kasteel vernietigt, anders ….

En wie ziet dat de schuld van zijn ezel heeft verlengd en zijn haar is toegenomen, duidt op de overvloed van zijn volgelingen .)…

…En wie ziet dat hij voor iemand pleit, geeft aan dat hij dierbaar is, zijn eer, zijn hoge rang en het behalen van een beloning en beloning ….

…Als hij het zag alsof de dode hem zei: ~Je zult op die en die tijd sterven~, dan is zijn uitspraak waar . Als hij zag alsof hij een dode volgde en niet met hem een ​​huis binnenging, of binnenkwam en toen vertrok, dan nadert hij de dood en ontsnapt dan ….

…Als hij zag dat iemand zijn duim van zijn been had afgehakt, zou hij hem een ​​schuld inhouden, of geld afsnijden waarop hij vertrouwde ….

En wie ziet dat hij doet wat niet is toegestaan ​​voor de vastende, heeft zijn religie verlaagd ….

…Maar als iemand ziet dat hij een snavel heeft, dan werd zijn uitdrukking in hoofdstuk dertiende gepresenteerd in de uitdrukking van de schepping ….

…Al-Hassa : duidt mannen en vrouwen aan, jonge vrouwen en getelde witte dirhams, omdat het van de aarde komt en door memoriseren en tellen, vanwege de kennis of poëzie die de student opdoet, de pelgrimstocht en het gooien van stenen, de wreedheid en verdriet, en de beledigingen en laster . Degene die een vogel uit de hemel naar de aarde zag neerdalen, pakte toen een kiezelsteen en vloog ermee, en als dat in een moskee was, stierf een goede man of een van de rechtvaardige mensen ervan, en als de ziener ziek was, en hij behoorde tot de goede mensen of iemand die er ook in bad, en niemand betrok hem bij de ziekte. Degenen die er ook in bidden, dan is de persoon met het visioen dood, en als hij het kiezelsteentje van een kerk oppakte, is de overweging voor de corruptie van de patiënt hetzelfde als degene die we presenteerden, en als hij het uit een huis of van een onbekende plaats, dan is de patiënt van de persoon die het gezichtsvermogen van een kind of een ander had, verloren, wat betreft degene die een aantal kiezelstenen en hun lot in zijn kledingstuk heeft opgepakt of het in zijn maag heeft ingeslikt, en als hij pakte het op van een moskee of het huis van een geleerde of een mannenkring, hij telde op basis van kennis en de koran, en hij profiteerde evenveel van de herinnering en de verklaring als hij oppikte van het beleg . Als het wordt opgepikt van de markten of van hectares en boomwortels, dan is het voordelen van de wereld, en in dirhams bestaat het voor hem uit de oorzaak van fruit of planten of uit handel en makelaardij, of uit het vragen en geven van liefdadigheid aan elke persoon overeenkomstig zijn bezorgdheid en gewoonte bij zijn ontwaken . Als zijn vangst uit de zee is, dan zijn er geschenken van de sultan als hij hem dient, of profiteert hij van de zee als hij erin handelt, of kennis die hij verkrijgt van een wetenschapper als dat zijn verzoek is, of een geschenk en een link van een rijke vrouw als ze een zoon heeft of iets dergelijks . Wat betreft degene die het in zee gooide, zijn geld ging erin . En als hij haar in een put gooit, neemt hij geld om te trouwen of een bediende te kopen . En als hij het in een regenachtige of onder omstandigheden van voedsel gooide, of in een voorraadschuur van de zee, kocht hij met wat hij had of zoveel als hij het gooide, een handel die blijkt uit de plaats waar hij gooide wat was met hem . Het gewone volk zegt : Zo-en-zo gooide wat hij had van dirhams in tarwe of olie of iets anders . Als hij ze een dier gooide, zoals een leeuw, een aap, een sprinkhaan, een kraai en dergelijke . Dat was tijdens de dagen van de hadj, en het werd aangekondigd door de bedevaart en het gooien van stenen in de toekomst van zijn bevel, omdat de oorsprong van het gooien van de stenen is dat Gabriël, vrede zij met hem, Adam beval, vrede wees op hem, om de duivel te werpen toen het hem werd aangeboden, en het werd Sunnah voor zijn zoon . Als dit niet werd gedaan tijdens de dagen van de hadj, was het kiezelsteen zijn smeekbede tegen een vijand of een immoreel persoon, of hem vervloeken en beledigen, of getuigenissen om tegen hem te getuigen . En als hij ze tegen deze rassen gooide, zoals duiven en moslims uit de mensen, zou de man een laster zijn, sprekend in de gerechtigheid en de vrouwen beschermd ….

…En wie zijn tong lang ziet tijdens het procederen, dan is de overwinning. En wie ziet dat zijn tong gebonden is, duidt op armoede en ziekte, en er wordt gezegd: overwinning en ongeluk, en wie met zijn tong iets ziet dat hem schaadt of zoiets als hem ontkent terwijl hij wakker is, het is niet prijzenswaardig en de welsprekendheid van de tong is niet wijsheid, logica en zachtheid van spreken, en wie denkt dat zijn tong lang is, kan veel spreken en misschien vereenvoudigen Schadelijk en wie ziet dat hij op zijn tong heeft gebeten, dan heeft hij spijt en wie ziet dat hij naar zijn tong kijkt , dan wordt hij behoed voor uitglijden, en wie ziet dat zijn tong zwart is, dan zal hij een dichter zijn of hij ziet dat hij geel is, wat op ziekte duidt, en wat betreft de verandering van de tong, het is niet prijzenswaardig, en wie ziet dat hij stom of zwaar is, dan is het corruptie in zijn religie en daaruit zag Hij dat zijn tong was afgesneden, omdat hij goed is in zijn religie en een beetje gepraat kan worden tenzij hij in ruzie is, en als hij erin zit , dan is hij afgeweken van zijn argument ent en er is niets goeds in hem, en als hij ziek is stervend of met een doorn of een positie die de dood van zijn schrijver of zijn vertaler aangeeft en er werd gezegd dat hij van zijn gezag was verwijderd en er werd gezegd dat dit en onderwerping en misschien was de tong de herinnering aan de mens, zijn trots en oprechtheid…

…Al-Kirmani zei: ~Wie denkt dat zijn tapijten klein zijn, geeft zijn korte leven aan .~ En wie denkt dat zijn vloerkleed klein maar breed is, dan duidt het op zijn korte leven en breedte . En wie denkt dat zijn eenvoud klein en oud is, het duidt op zijn gebrek aan leven, levensonderhoud, slecht leven, en misschien heeft hij een andere dan het goede pad bewandeld ….

…Wie ziet dat zijn haar lang is en hij verlangt dat, dan wordt hij rijk en vervult zijn schuld, en als zijn lengte een ongeluk is onder de mensen, dan is het een schuld dat hij rijdt en ze zeiden dat sommigen van hen zeiden dat degene die zijn haar zag buitensporig verlengd, dan zijn zij het en verdriet, en als de vrouw ziet dat het een versiering is en een toename in glorie en er werd gezegd dat het zien van de lengte van het haar voor degenen die arm waren. Er is niets mis mee, en wie het ziet dat zijn haar gebrekkig is, het is een tekort dat ze zijn en wie ziet dat hij zijn hoofd heeft geschoren terwijl hij daaraan gewend is en ervan houdt, dan is hij rijk en als hij iemand is die zijn haar optilt en het niet scheert, dan hij is niet Mahmud en wie ziet dat hij zijn hoofd heeft geschoren terwijl hij in de hadj of de heilige maanden is, dan is hij goed in zijn religie en boetedoening vanwege zijn zonden en het wegnemen van zijn zorgen en leed, en het was zei dat als hij dat met een positie zag, het niet Mahmood is, en als t de vrouw zag dat, het duidt op de dood van haar man of een van haar mahrams of het breken van haar sluier, en als ze zag dat haar haar was afgeknipt of een deel ervan, dan duidt het op een ruzie met haar man en dat was zei dat er een calamiteit plaatsvond en het zien van de wenkbrauwen als een lange tijd aangeeft dat Geld en versiering en er werd gezegd een lang leven en wie ziet dat zijn snor geschoren of uitgedund is, dan is het goed voor de snor, en de afname van de snor is een hekel aan, en de toename ervan kan een indicatie zijn van een bedwelmende drank, een verbod op zakat en een weigering van een aanbetaling, en dat zijn ze en wie ziet dat zijn hoofd geen haar heeft terwijl hij kaal is of dat hij aan het dansen was en haar is gegroeid in zijn hoofd geeft aan dat goed…

Lang zijn in een droom is een indicatie van opruiing, en misschien duidt dit op schaarste en schijn van lengte . Een groot postuur heeft geen goed als het klein is, omdat het een teken is van het afnemen van het lot of de nabijheid van het leven . En wie ziet dat zijn gestalte de limiet overschrijdt, zijn leven zal dichterbij zijn vanwege zijn nabijheid tot de hemel, of zijn val van zijn positie . En wie een minderjarige van zijn postuur zag en daar een mandaat van had verwijderd . Klein van gestalte was niet in staat tot vervolging of ruzie . En de lengte van de studentenstaat en de koning bereiken hoop ….

…De onbekende vogel is een aanwijzing voor de engel des doods, als hij een kiezelsteen, een blad, een worm of iets dergelijks oppakt en ermee naar de lucht vliegt vanuit een huis waar een zieke en dergelijke stierf . Hij kan verwijzen naar de reiziger die zag hem vallen op hem, en hij kan verwijzen naar het werk van degene die hem op zijn hoofd zag, op zijn schouder, op zijn schoot of op zijn nek, want de Almachtige zegt : “ En elke persoon heeft zijn vogel in zijn nek gebonden, ~ wat betekent zijn werk, en als het wit is, dan is het puur, en als het gekleurde duisternis is, dan is het werk verschillende niet – net, alleen om een zwangere vrouw te hebben, de vogel was een mannelijke jongen het, hoewel vrouw is een meisje, het verhaal heeft geleefd en bleef bij hem, en hij vloog was klein om te blijven . Wat betreft het kuiken dat zichzelf niet voedt, het spawt op degene die het draagt, het vindt of het neemt, tenzij het een lam heeft, dus het is een kind, en dat geldt ook voor elk klein diertje van het dier . Wat betreft de grootste vogel en zijn zevende . Het is een teken van koningen, presidenten, mensen van rijkdom, geleerden, mensen van rijkdom en rijkdom, en wat betreft aaseters zoals de kraai, adelaar, honingdauw en marmot, ze zijn immoreel, dieven of slechte eigenaren, en wat betreft de watervogels, ze staan ​​onder toezicht, ze hebben het leiderschap op twee manieren bereikt, en ze handelden tussen twee machten : de autoriteit van het water en de kracht van de lucht, en misschien duidde het op mannen die over land en over zee reizen . En als ze bliezen, waren ze aan het kreunen en huilen, en wat de vogels betreft zingen of treuren, ze waren aan het zingen en noah, mannelijk of vrouwelijk . Wat betreft de kleinste vogels, zoals mussen, korhoenders en nachtegalen, het zijn jonge jongens : en de groep vogels is degene die het bezit of geld, dinars en autoriteit heeft, vooral als hij erom geeft, voedt het, of wijst het toe ….