…En wie ziet dat hij voor zichzelf screent en niet voor anderen, dan zal hij vertolken ten voordele van hem .)…

…En wie ziet dat hij stierf en zichzelf niet ziet als het lichaam van de doden, dan wordt zijn huis verwoest en verlaat hij het ….

…En als hij zag alsof hij tegen zichzelf had gesproken, verviel hij in een zonde ….

…Al-Kirmani zei dat wie zag dat hij zichzelf of anderen had toegewijd aan een graf of een put, hij in dat land moest bouwen of er wonen ….

…En er werd gezegd dat wie zag dat hij een vos voor zichzelf nam, het een vrouw zou treffen met wie zijn ogen gesloten waren ….

…En wie ziet dat hij zichzelf heeft gekruisigd, dan heeft hij de overhand over zijn familieleden en de mensen van dit huishouden als hij ziet dat ze naar hem kijken, en als hij ziet dat ze hem de rug toekeren, dan gehoorzamen ze hem niet zoals hij hun heeft opgedragen. te doen ….

…En sommigen van de sprekers zeiden: Degene die iets in zichzelf impliceert en heeft geaarzeld om het te onderzoeken en een visioen heeft gezien, dan kan hij dat interpreteren door dat voornaamwoord te noemen, en sommigen zeiden dat hij naar de ziener verwijst om de naam af te leiden ….

…En wie ziet dat een dode zichzelf wast, dan is het een bewijs van het verdwijnen van zijn probleem van zorgen en een toename van wat ze hebben, en degene die werd gebaad was oorspronkelijk een koopman van welvaart, waardoor mensen uit zijn zorgen zouden gered worden, of een eerzaam man bekeerde zich van zijn hand door corrupte mensen ….

…En wie ziet dat hij zichzelf heeft afgeslacht, zijn vrouw is met hem in het verboden ….

…En wie een onbekende boom zonder papier ziet, het zijn zijn zorgen en verdriet ….

…Het huwelijk is in een droom duidt op een geweldige positie . Elk huwelijk waarin sperma wordt gezien in een droom totdat het nodig is om het wakker te wassen, is ongeldig en wordt niet geïnterpreteerd omdat het een natte droom is . En wie zijn vijand trouwt, hij zal hem verslaan . En wie met een van zijn vrouwelijke familieleden trouwt, zal het heiligdom binnengaan . En wie ziet dat hij met zijn moeder in het graf trouwde, zal sterven . Als je een vijand uit de ongelovigen ziet trouwen met een moslimvrouw, dan is dat een bewijs van een inval . Het huwelijk duidt op het elimineren van religie en het wegnemen van zorgen . Degene die een naakte vrouw neukte, ontsnapte aan hen . En wie ziet dat hij met een overspelige vrouw trouwt, zal worden gekweld door een heilige wereld . En wie ziet dat hij trouwt met de vrouwen van de hemel, zal lijden onder godsdienstige zaken . Wie ziet dat hij naar een naakte vrouw kijkt zonder het te weten, zal een fout maken . Zie ook het geheim, zie geslachtsgemeenschap en zie compositie ….

…En wie ziet dat zijn hart zwart is en een sluier heeft en dergelijke, dan is hij verloren van de waarheid en zijn er vele zonden op zijn hart gedrukt, blind van leiding, en wat betreft de zetel van een persoon en zijn mechanisme, hij verdient, geld, werk, uitkering en levensonderhoud ….

Jaber Marokkaanse koning Amaroy die de handdoek bedekt, toont gerechtigheid en eerlijkheid en dat de rechter vond dat het erdoor bedekt was, toont de stop in het oordeel en als de polytheïst zag dat het erdoor bedekt was, legde hij hem uit tot de islam en als verworpen zag dat het eronder bedekt een bewijs van berouw voor hem als de dief zag dat het bedekt was, want het duidt op berouw daarvan

…En melk die geen melk heeft, de zee bereikt, vanwaar het niet telt . En de borstvoeding van een persoon is een bewijs van verraad…

…Hij voelde dat het onder dezelfde zonden van het vers ~ allemaal hetzelfde als een pion ~ verwerft en er werd hem niets goeds verteld bij uitsluiting, wat hij zei, sommigen van hen wilden rein leven en niets uitlenen bezwaren ….

…En wie een meid ziet die zich aan de mensen presenteert als een misdadiger, dan zal ze een oproer zijn die op die plek kabbelt, en wat betreft emancipatie, puberteit en klappen, ze wordt in de buurt geïnterpreteerd in tegenstelling tot wat eerder werd genoemd in slaven ….

…Dus wie ziet dat hij naakt is terwijl hij zich schaamt voor mensen en hen vraagt ​​wat hij bedekt, dan zal hij van hen worden onthuld en zijn geheim verspreiden, en als hij zich niet voor hen schaamt en hen niet vraagt ​​om wat hij bedekt , dan is hij gezegend . En wie ziet dat hij naakt is, zijn geslachtsdelen zijn bedekt, en hij is in zichzelf niet corrupt, dan wordt hij geïnterpreteerd met vergeving, vergeving en overwinning, en als hij daarvoor niet gekwalificeerd is, dan is hij niet Mahmud ….

…Het is in een droom om vergeving te vragen en vergeving zoeken is de tuin en wie ziet dat hij zijn boomgaard water geeft, zijn familie zal komen . Als hij zijn boomgaard droog ziet, dan is zijn vrouw verlaten . En wie een onbekende tuin betreedt waarvan de bladeren verspreid zijn, zal worden geslagen . En de boomgaard wijst de vrouw aan, want ze krijgt water en ze wordt zwanger en baart . De onbekende boomgaard kan verwijzen naar de Edele Koran, omdat het als de tuin is in de ogen van de toeschouwers, en in zijn handen oogst de lezer van de vruchten van zijn wijsheid, en het blijft bij zijn oorsprong met wat mensen noemen: dat is de oude en bijgewerkte boom, en de belofte en belofte is als zijn zoetzure vruchten . Misschien duidde de onbekende boomgaard op het paradijs en zijn gelukzaligheid, want de Arabieren noemen het de hemel . Misschien wees hij het bosje naar de markt en het huis van de bruid, zodat de bomen haar tafels waren en het fruit haar voedsel . En misschien wees hij een plaats of een dier aan om van te gebruiken en om daarin te worden gebruikt, zoals winkels, khans, duiven, geiten, dieren, vee en andere gewassen . Als iemand zichzelf in een tuin ziet, kijk ik naar zijn toestand, als hij in het Huis van Waarheid is, dan is hij in het Paradijs en Gelukzaligheid, en als hij ziek is, stierf hij aan zijn ziekte, als de boomgaard onbekend is, en als hij een Mujahid is, bereikt hij het martelaarschap, vooral als hij ziet dat een vrouw hem bij zichzelf roept, of hij dronk er melk of melk in. Honing van zijn rivieren, of als de vruchten ervan niet lijken op wat hij heeft gekend, en als daar niets van is, en als hij alleenstaand is of een huwelijkscontract heeft gehad, trouwde hij of ging een vrouw aan en verkreeg zoals hij zag in de tuin . En wie een tuin binnengaat en een werknemer of een slaaf in zijn benen ziet plassen, of hem water geeft zonder zijn chauffeurs of uit een andere bron dan de zijne, dan is hij een man die hem in zijn familie verraadt . De bekende boomgaard is een indicatie van de eigenaar, borgsteller of heerser, en duidt de moskee aan voor het grote publiek, inclusief de mensen, de private, de onwetende, de geleerden, de gierige, de vrijgevige, en het geeft de marktplaats of de rol van kennis, zoals de school en andere plaatsen waar aanbidders en studenten wetenschap samenkomen . Het geeft het universiteitshuis aan voor rijk en arm, goed en immoreel . Degene die in een droom de tuin binnengaat, alsof hij deze binnengaat op het moment dat de vruchten binnenkomen, duidt op goedheid, levensonderhoud en een toename van goede daden, echtgenoten en kinderen, en of het op het moment van zijn einde en bladeren die eruit zijn gevallen, duidt het op het onthullen van de situatie en schulden of echtscheiding van echtgenoten of het verlies van kinderen, als de binnenkant Aan de Bustan dood is, dan is hij in de hemel, en als hij gezond was, was hij misschien onrechtvaardig tegenover zichzelf en niet betrouwbaar in zijn religie. Als hij heerst over hem of zijn bezit, verkrijgt hij heerlijkheid en gezag, anders verkwist hij zichzelf . Misschien wees de boomgaard op de vrouw, de zoon, geld, goed leven en het wegnemen van zorgen . En misschien heeft de Bustan de locatie van het feest aangegeven met verschillende soorten voedsel en kleuren, en het huis van de sultan dat legers en soldaten verzamelt ….

…Kijken naar de vagina : Wie ziet alsof hij naar de vagina van zijn vrouw of andere vrouwen kijkt, naar de vagina kijkt of aanraakt , dan houdt hij zich bezig met een gehaat vak . En als hij zag dat hij zonder haar medeweten naar een naakte vrouw keek, zou hij zich vergissen ….

…De muilezel : een onvruchtbare vrouw als ze een zadel, een zadel, een aak of iets van de vrouwenboten heeft . En de naakte muilezel, voor wie geen god bekend is, noch wordt hij vernederd, want hij is een moeilijk en boosaardig man van afrekening en natuur . Er is niets mis met het berijden van muilezels op hun gewicht als de muilezel wordt vernederd en de berijder in staat is . En het vlees en de huiden van muilezels zijn geld . En als hij ziet dat hij de melk van zijn muilezel drinkt, dan zal het hem net zoveel overkomen als hij ervan dronk . Als hij ziet dat zijn muilezel een product is, dan hoopt zijn vrouw zijn geld te verhogen . Als de muilezel baart, dan is het een geloof in die hoop, en hetzelfde geldt voor de hengst als hij drachtig is en baart . Als hij ziet dat hij zijn dij ondersteboven berijdt, of een kledingstuk ondersteboven draagt, dan doet hij iets zonder het te weten . Als hij ziet dat hij een plaatsvervanger is voor een man op een paard, dan zal hij met die man reiken tot de kwestie waartoe de interpretatie van de visie van de Perzen reikt in een religie of een wereld, en de overeenkomstige interpretatie van die man. is een ondergeschikte of opvolger . Misschien was het hard streven naar de eigenaar die het leidt ….

…Als hij zichzelf een graf voor zichzelf ziet graven, bouwt hij een huis voor zichzelf ….

…Beschuldigen : het duidt op liefde en zingt : als er geen smaad is, dan is het geen genegenheid … en vriendelijkheid blijft zolang smaad blijft bestaan. Als hij ziet alsof hij zichzelf de schuld geeft, dan doet hij iets waar hij spijt van heeft en waar hij zichzelf de schuld van geeft, want de Almachtige God zegt : ~ Op de dag komt elke ziel om voor zichzelf te pleiten .~…

…Gevangenisstraf : het geeft aan wat de duiven aangeven, en misschien duidt het op de ziekte die hen belet te handelen en op te staan, en misschien duidt het erop dat de geest niet reist, en misschien duidt het op het graf, en het kan op de hel duiden, omdat het de gevangenis van de ongehoorzame en ongelovige, en omdat de gevangenis de verblijfplaats van straf is en de plaats van mensen van misdaad en onrecht . Wie zichzelf in de gevangenis ziet, kijk naar zijn toestand en de staat van de gevangenis, en als hij ziek is en de gevangenis is onbekend, dan is dat zijn graf, waarin hij zal worden opgesloten tot aan de opstanding, en als de gevangenis bekend is, zijn ziekte duurt en ik hoop dat hij opstaat en opstijgt naar de wereld die een gevangenis is voor iemand zoals hij, wanneer het nieuws aangeeft dat het de gevangenis is van de gelovige en het paradijs van de ongelovige, en of de patiënt een crimineel was , dus gevangenschap is onbekend, zijn graf en bekend is een teken van de duur van zijn verblijf in zijn ziekte, en zijn leven hoopte niet tenzij hij berouw had of hem begroette tijdens zijn ziekte . En als hij een dode in de gevangenis ziet, als hij een ongelovige is, is dat een bewijs van de hel, en als hij een moslim is, dan wordt hij vanuit het paradijs opgesloten met zonden en gevolgen die op hem blijven. Wat betreft de gezonde buurt, hij ziet zichzelf in de gevangenis, dus kijk ook naar waar hij in zit. Als hij op een land of een schip reist, wordt hij getroffen door een geest. En obstructie door regen, wind, vijand, oorlog of een bevel van een heerser . En als hij niet op reis was, zou hij een plaats binnengaan waar hij God ongehoorzaam was, zoals de kerk, het huis van denken en ketterij, het huis van een overspeler of de sluier, elke persoon volgens zijn bestemming . En wat is er in zijn waakzaamheid dat wordt onthuld wanneer de kwestie, of bekend over hem door roem of de toename van zijn slaap door zijn woorden en daden in zijn dromen . Sommigen van degenen die zagen dat hij voor zichzelf koos, omdat een vrouw door hem zou worden verzocht namens hemzelf, en God zou hem afleiden van haar complot en hem van hem vertellen, want de Almachtige zei : ‘De Heer van de gevangenis is mij dierbaarder dan waartoe ze me roepen . ~ Het is overgeleverd dat Sapur bin Ardashir, tijdens het leven van zijn vader, zag alsof hij het bouwen van gevangenissen, waarbij varkens en apen van de Romeinen, en het invoeren van hen in het, en hij had eenendertig kronen op hem, dus hij vroeg de ene die hem kruiste en zei : Ze heeft eenendertig jaar, en wat betreft het bouwen van gevangenissen, met hun aantal bouwt u steden en neemt u de Romeinen en neemt u ze in . Het was zo . Alsof hij na de dood van zijn vader de koning van de Romeinen nam en de stad Nishapur, de stad Ahvaz en de stad Sauran bouwde ….

…V : Bracht de Sunnah ons de legitimiteit van lezen voor zieke mannen en vrouwen? C : Profeet vrede zij met hem charme , is hij gegaan om de betoverende charme te verliezen ? Wordt het genoemd in de Sunnah-lezing voor vrouwen? Waarheid – mijn kennis – het jaar waarin het tegenovergestelde van wat er vandaag de dag heerst . Boodschapper vrede zij met hem beval behandeling en hij zei dat : ~ Er is alleen ziekte en Allah heeft hem genezing geopenbaard ~ (1), zijn kennis van zijn kennis en zijn onwetendheid van onwetendheid , en aan hem geopenbaard vanuit de Koran die genezend is. en genade voor de gelovigen , het werd door Gabriël voorgelezen aan de Boodschapper van Allah vrede Moge God met hem zijn en hem vrede schenken, en het is bewezen dat hij zichzelf tot een kom maakte voor behandeling, wat legitiem is voor deze ummah, maar werd het gerapporteerd dat hij voorlas aan een van de zieke patiënten? Is er gemeld dat een van de vrouwen tijdens zijn regering door enkele metgezellen aan haar werd voorgelezen en het antwoord was : Nee ; Dit is het bewijs dat dit werk nieuw is vandaag, en de Sunnah geeft aan dat een persoon voor zichzelf leest – en een vader of moeder bijvoorbeeld voorleest aan hun kinderen vanwege hun kleinheid of handicap, en het is bewezen dat de Boodschapper, moge God gebeden en vrede zij met hem, beval Aisha, moge God tevreden met haar zijn, om bescherming tegen het oog te zoeken (2). De vrede zij met hem wanneer . De slaap leest in zijn handen en spuugt erin, de twee hendels en de stoel, en veegt er dan zijn lichaam mee af. Dit is de Soenna (3), en niemand zal erop gebrand zijn om zelf van jou te genezen , dus lees over jezelf en vraag God om te genezen terwijl je zeker bent van het antwoord (4), en er is niets mis met onwetendheid over het lezen van sommigen ‘ om het zijn vader of zijn moeder of zijn vrouw te vragen, deze lezing is het project ‘ de vrouwen studeerden af ​​met een mahram aan een buitenlandse man en lazen ze dan op, mogen op haar borst spugen, dit is illegaal en kan de straf veroorzaken aan de eigenaar, en alle visioenen waarin hij de mens ziet, bevinden zich in deze cirkel of draaikolk van de patiënt en degenen om hem heen die ze dagelijks medeleven en vriendelijkheidsuitdrukkingen horen Kcolhm : Arme , ontzagwekkende waar, doe hetzelfde , Mndol , zijn oog . . . Enz . Deze zinnen maken goed en goed , ziek . . . En deze uitdrukkingen, bij God, dragen bij aan zijn slechte toestand . Ik zeg dat alle visioenen onder dergelijke omstandigheden pijpdromen kunnen zijn , wat inhoudt dat hij slaapt terwijl hij onder controle is van het zoeken naar een remedie of een medicijn of een tovenaar , en wie is hij? In plaats daarvan vragen sommigen van hen God voordat hij slaapt om het oog te zien. !! slaap, denkend aan degenen die Anah , en zijn magie? en dan slaapt en ziet in zijn droom dat de mensen het misschien voor het slapengaan hebben gedacht , of er kan aan worden getwijfeld , Vitohm daarom wordt het voorgeschreven in de stappen genomen uit de overblijfselen van zijn kleren of geïmpregneerd , en werd het zo het verzoek om genezing gebaseerd op dromen in een tijd van wetenschap , klopt dit ? Ik herhaal hier dat ik niet tegen één ben , en ik ben niet tegen de koranbehandeling met ziekenhuisopname , maar ik ben met de wetenschap tegen onwetendheid , die ons in deze tijd heeft gedood, verspreid door dodelijke ziekten , psychische aandoeningen , ziekten Chronische ziekten en daarmee ziekten – zoals ze zeggen . De gedwongen berijdt het moeilijke – en het publiek kan het zelf oplossen , dus als je tegen hen zegt : waarom? Hij zal door hen verrast zijn, en ze zullen geen bewijs afleiden uit de Koran of de Sunnah, maar uit de spreuken : … (Niemand voelt vuur behalve een man die er inferieur aan is ) … vertel het haar zuchtte ka NH wil dat je het steunt op deze gids , de ik zei tegen hem : dit is haram , hij zei : ( landde tussen jou en Ben vuurgegloeid !) Wisten de armen dat het vuur Stoklh en eet Mutawa, die Lefty en ruzie in God zonder kennis of begeleiding of Munir-boek , ~ tweede – vriendelijkheid om van het pad van Allah in deze wereld af te dwalen, schande en Nazigah de Dag des Oordeels, de pijniging van vuur ~ ( Hajj : 9 ). Ik bel hier om de juiste manier van behandelen te volgen . Nodig namens u dromen uit omdat er geen recept voor ziekte is, en ga naar de dokter of het ziekenhuis en neem een ​​behandeling , vraag God om te genezen , en lees de Koran voor uzelf en vraag God om te genezen , maar laat staan ​​deze illusies die er zijn. verspreiden : ( ik ben een verteller , ik Maaon , ik heb hetzelfde ). . . Enz. , En God zal je genezen, als God het wil , vertrouw alleen op God en zet angst, paniek en illusie van je opzij, en je zult genezen, als God het wil , en je zult niets verliezen . Ten zesde : sommige visioenen over kruisingen droegen bij aan de verspreiding van dit fenomeen – ik bedoel – het fenomeen van het zoeken naar behandelingen door middel van visioenen – interpreteren vaak sommige visioenen als Mndhirat om ziekten te krijgen vanwege de verspreiding van zonde . . , En door het gezegde van een aantal van hen dat hij het voorwerp door middel van de visie kan weten, en sommigen zeggen dat hij een positieve en genezing behandeling door middel van visioenen die hij heeft geprobeerd en gewerkt heeft bereikt , en ga zo maar door . . . De ketting gaat door , en ik zeg hier Predik niet emigreren , en Arvqgua-mensen , wees niet bang voor hen , en jij, wanneer de uitdrukking van een visie, want het was het kwaad van de ziener om hem te vragen wat Heer als de mens ziet wat hij haat de dingen die ik in het begin van het boek noemde (5), hoewel waar bewijs van iets onaangenaams voor zijn visie , jij, mijn broer, aan hem gehecht bent en bang maakt , Ibn Hajar (438 \ 12 ) wanneer de moderne woorden van de Profeet vrede zij met hem aan Abu Bakr : ~ Ik was sommigen en miste sommigen ~ (6) , dat Met deze uitdrukking de wereld het recht heeft om te zwijgen over de uitdrukking van het visioen of een deel ervan wanneer het waarschijnlijker is dat verborgenheid dan de herinnering . God zegene je met je kennis, en we staan ​​weer wanneer Aisha de dood van de vrouw van haar man kruist en ze bevalt van een jongen Vajra door te zeggen : ~ Meh O Aisha, als Abernhm voor een moslimvisie Vaabroha Ali goed, de visie zal zijn op wat de eigenaar kruist ” , verhaalde recaps (7). Ibn al- Arabi zei in zijn commentaar op de h’adieth van Abdullah bin Abbas, moge Allah tevreden zijn dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem), zei : ~ Terwijl ik sliep, zag ik dat hij Swaran in mijn handen legde, ging Vqtathma en Lthma, gaf me toestemming Venfajthma Aftara, Voolthma Kmaban uit te gaan . ~ Ubaid Allah zei : Een van hen was Al-Ansi, die werd vermoord door Fayrouz in Jemen, en de andere was Musaylimah . Verteld door Al-Bukhari (8). Ibn al- Arabi zei : De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) verwachtte dat de ongeldigheid Musaylimah beval Ansi Het eerste visioen van hen te leiden naar Lain hen en betaalde voor intact, het visioen indien doorgestreept, en is waarschijnlijk geïnspireerd, en de eerste sterker (9) , en dit is mogelijk, zoals we zeiden als De uitdrukking een correct aspect heeft, dus we kijken ernaar, en daarom kan er in het visioen van een van de vragenstellers of vragen zijn die een oog of aanraking aangeven, dus is het beter om het niet uit te drukken, en op je hoede te zijn voor wat er wordt gezegd dat het het kwaad van zulke visioenen zal afweren, en God weet het het beste, tenzij je het hebt ondertekend, is de zaak anders, Vijbrh om hier geduldig te zijn en het voordeel kan een visie zijn die de realiteit van het grote publiek waarschuwt, aangezien het wetenschappers onderdrukt, zeiden het mannelijke overwicht van geheimhouding (10). ________________ (1 ) Bukhari overleverde van Abu Hurayrah en intonaties : ~ Wat Allah heeft geopenbaard, heeft alleen een genezing gezonden ~ Zie : Fath al – Bari (134 \ 10 ) – op -. (2 ) Zie toespraak in Sunan Ibn Majah, het boek van de geneeskunde van de deur Astrqy van het oog . (3 ) Overgeleverd door Al- Bukhari door Aisha, moge Allah gezegd worden : De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) ging naar bed, trekjes in zijn handpalmen peulvrucht is één God en Palmaoztin allen , veeg dan haar gezicht af en sloeg zijn handen van zijn lichaam . Aisha zei : Toen klaagde hij vertelde me dat ik het door ~ . Conquest (10 /209 ) – op .. (4 ) Zie : Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah (168 \ 4 ) aan de Profeet te erkennen behandeling in detail , en om de profetische Altaomat te erkennen die God wil, grote resultaten leiden zoals Ibn zei waarden ( en probeer deze noemt Alaoz de hoeveelheid van hun voordelen en de ernst van de behoefte die het kent die de komst van de impact van Ain en betaal na zijn aankomst, volgens het geloof van de kracht van Qailha en de kracht van zichzelf en zijn bereidheid en kracht, de stabiliteit van zijn hart en de taken die het zijn toevertrouwd wapens en wapens Darabh ) a . van . zijn eerdere referentie . (5 ) zie blz. 24 et seq . (6 ) verschaft zijn commentaar, zie blz. 37. (7 ) verschaft zijn commentaar, zie blz. 39 . (8 ) overeengekomen verteld door Bukhari in het boek van expressie indien de deur gevlogen zaak in een droom ( 12/42 0 ) – op – , en Muslim in het boek Openbaring ( 15/34 ) – Referentie voormalige -. (9 ) zie Ibn Hajar – verovering – de vorige referentie ( 12/421 ). (10) Aangepast : Ibn Hajar – op (438.421 / 12) ** onder vermelding van Dr. Fahad Al – Osaimi…

…De behandeling van slaapstoornissen : Algemene procedures : . Weg met slechte gewoonten die de slaap beïnvloeden , zoals : te veel eten voor het avondeten . . . Of drink veel vloeistoffen voor het slapengaan , of drink stimulerende middelen zoals thee, koffie, Coca-Cola, chocolade en roken . . De onopgeloste problemen en zorgen van de dag ervoor niet naar de slaapkamer brengen . . Dat het individu wordt gekarakteriseerd door voor zichzelf op te komen en zichzelf uit te drukken , en openhartigheid met anderen, zodat hij zichzelf niet boven zijn capaciteit uitdraagt ​​of wroeging voelt, wat hem blootstelt aan nachtmerries en angstaanjagende dromen vanwege het nadenken over deze zaken en fouten die tijdens de dag . . Het kiezen van de juiste positie om op de zij te slapen , en daarbij de leiding van de profeet volgen, is een zeer nuttige zaak . En begin aan de rechterkant te slapen en lees wat uitspraken voor het slapengaan . . Voor de slaapkamer zorgen en er rekening mee houden dat deze weg is van lawaai en veel licht en er alleen een slaapplaats van maken ** Geciteerd door Dr.Fahd Al-Osaimi…

…Het visioen van Al-Mobtan op gezag van Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi op gezag van zijn vader – en er zijn honderdvijftig jaar voorbijgegaan – zei hij : Wanneer de nacht waarop de Boodschapper van God, moge God zegenen hem en schenk hem vrede, werd geboren, een gebroken iwan schudde en veertien balkons vielen er vanaf, en het vuur van Perzië was gedoofd en doofde niet duizend jaar daarvoor , en het meer daalde neer. Saveh , en mening Mobman Ebla moeilijkheden bij het leiden van de paarden peetvader werd afgesneden van de Tigris en verspreid in haar land , toen hij een fractie met afschuw vervulde welke mening Vsber zou aanmoedigen , en dan de mening die het niet verhult voor zijn ministers en Mrasbeth Hij zette zijn kroon en ging op zijn bed zitten en legde ze aan hem voor toen ze hem ontmoetten, vertelde hun over hem die hen erin had gestuurd en hen uitnodigde En terwijl ze zo zijn, toen er een boek aan hem werd genoemd bij het uitsterven uit het vuur , nam hij toe van zijn nood , en de afvalligen zeiden : En ik hervormde God de koning , ik zag op deze avond – en vertelde hem het visioen in kamelen – toen zei hij : Wat is deze Yamauban en hij wist dat bij zichzelf – toen zei hij : Ongeval Het komt van de Arabieren , dus schreef hij daarover : Hij die de koning der koningen brak aan Nu’man ibn al-Mundhir , maar nadat hij naar een man had verwezen die wist wat hij hem wilde vragen , en hij richtte zich tot hem Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Toen hij bij hem kwam, zei hij tegen hem : Weet je wat ik je erover wil vragen? Hij zei : Laat de koning me vertellen of ik kennis van hem heb. Anders heb ik hem verteld wie hij kent . Ze vertellen je wat de mening is , hij zei : me ervan bewust dat ik gratis woonde in de buitenwijken van al – Sham zei tegen hem Facet , zei : dood vraag hem wat ik hem vroeg en ik miste zijn antwoord , hij reed Abdul Christ-kameel zelfs gepresenteerd op Facet heeft toezicht gehouden op de dood en begroette hem en het leven niet Ihr Facet Gowaya hij schiep Abdul Christus Hij zegt een dove moeder die de samenkomsten van Jemen hoort en zeven verzen van poëzie noemde . Toen Satih zijn haar hoorde, hief hij zijn hoofd op en zei : De dienaar van Christus op een kameel viel op het dak en hij heeft het graf vervuld. De vallei van Ashawah en het meer van Sawa stroomden over, en het vuur van Perzië was gedoofd, dus de Levant is niet voor de oppervlakte van Shama, van wie er koningen en koninginnen zijn volgens het aantal balkons en alles wat komt. Toen bracht Satih zijn plaats door, dus ging Abd al-Masih op reis en hij zei – en hij noemde hem zeven verzen van poëzie. Toen Abd al-Masih naar Kashri kwam, werd mij verteld door te zeggen dat Suatih zei totdat hij veertien koningen onder ons had, wat zaken en zaken waren. Tien van hen regeerden over vier jaar, en de rest aan de opvolging van Othman bin Affan – moge God tevreden met hem zijn – en op basis van het visioen dat plaatsvond, wat werd bevolen door Abdul-Muttalib bin Hashem, de grootvader van de profeet, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, die Zamzam naar Anders groef op zijn locatie en gratie voor het effect ervan. Ibn Ishaq vertelde me Yazid bin Abi Habib al-Masri, op gezag van Murthad bin Abdullah al-Yazni, op gezag van Abdullah bin Zaryer al-Ghafiqi, dat hij hoorde over Ibn Abi Talib – moge God tevreden met hem zijn – de hadith van Zamzam vindt plaats toen hij Abdul Muttalib opdracht gaf om het te graven, dus Abd al-Muttalib zei dat ik uitslaap. Toen de steen naar me toe kwam, zei hij : ik graaf goed. Hij zei : ik zei: wat heb je eraan? Hij zei : Toen vertrok hij van mij. Toen ik de volgende dag terugkeerde naar mijn bed en erin sliep, kwam hij naar me toe en zei : Graaf een put . Hij zei : Dus ik zei : het klopt niet . Hij zei : toen ging hij weg . Toen het morgen zover was , keerde ik terug naar mijn bed en sliep erin , dus hij kwam naar me toe en zei : Graaf de gek , hij zei : Dus ik zei : wat is degene die gek is? Hij zei : toen verliet hij me . Toen ik de volgende dag naar mijn bed terugkeerde en erin sliep, kwam hij naar me toe en zei : Dig Zamzam , hij zei : Ik zei : Wat is Zamzam? Hij zei : Bloed nooit en rouw nooit , de grootste pelgrims krijgen water , en het is tussen het graan en het bloed , in de put van de machtige kraai , in het dorp van mieren . Ibn Ishaq zei : Toen tussen hem dat aangegeven door de plaats en wisten dat hij morgen had bekrachtigd Bmaolh en zijn zoon Harith bin Abdul Muttalib niet hem die dag werd geboren andere haf toen hij aan Abdul verscheen grote vraag Quraish vouwen wist dat toen hij besefte dat zijn nodig hebben en ze tegen hem en ze zeiden : O Abdul Muttalib het goed Onze vader Ismaël, en dat we er recht op hebben . Dus we waren met jou erin . Hij zei : ik doe deze kwestie niet. Deze zaak werd er zonder jou aan toegewezen en ik heb het uit jullie midden gegeven . Dus zeiden ze tegen hem: zo doen we recht aan hem , want ik verlaat je niet voordat we er ruzie over hebben . Hij zei : Dus maak tussen mij en jou wie je wilt, ik veroordeel je aan hem , ze zeiden : Priesteres Bani Saad bin Hudhaim? Hij zei : Ja , hij zei : En het was onder toezicht van de Levant, dus Abd al-Muttalib reed met een groep van zijn vaders zonen van Bani Abd Manaf en reed van elke stam uit de Quraysh van Nafar. Hij zei : En het land is dan een contingent . Hij zei : Dus ze gingen uit, zelfs als er enkele van deze verschuivingen waren tussen de Hijaz en de Levant. De Muttalib en zijn metgezellen hadden dorst totdat ze zeker werden van de dood, dus zochten ze bij de Quraysh-stammen met hen, en ze weigerden en zeiden : We zijn in een metafoor en we zijn voor onszelf bang zoals wat er met jou is gebeurd . Toen Abdul Muttalib zag wat de mensen deden en wat hij vreest voor zichzelf en zijn metgezellen, zei hij : Wat zie je? Ze zeiden : we hebben niets anders gezien dan je mening volgen, dus we hebben doorgenomen wat je wilde . Hij zei : ik zie dat ieder van jullie het voor zichzelf graaft als je nu veel kracht hebt. Telkens wanneer een man sterft, duwen zijn metgezellen hem in zijn kuil en laten het hem zien totdat de laatste van jullie één man is, het schandaal van één man , een gevangene van een dorp waar hij allemaal samen op reed . Ze zeiden : Ja, wat ik besteld heb . Dus elk van hen stond op, groef het en zat toen te wachten op de dood van de dorst . Bovendien zei Abd al-Muttalib tegen zijn metgezellen : Bij God, als we ons in onze handen werpen, is de dood dat ook. We slaan niet op de grond en zoeken niet zelf vanwege onmacht. Hopelijk zal God ons in sommige landen van water voorzien. uitgezonden door de uitbarsting van Takht Khvha werd aangesteld als zoet water, vergroot Abdul Muttalib en de grootte van zijn metgezellen kwam toen naar beneden en dronk en dronk zijn metgezellen en trok zelfs Osagathm gevuld toen riep de stammen van Quraish : Kom naar het water dat God ons heeft gegeven om Vacherboa en Astqgua te drinken kwamen ze Fsharbwa en Astqgua zeiden toen : moge God je aan ons hebben besteed , o Abdul Muttalib, bij God, we maken nooit ruzie met je in Zamzam . Het water dat je gegeven wordt om dit te drinken in deze wildernis, wat een gegeven is dat je Zamzam drinkt, verwijst naar de Sagaatk-volwassene , en hij kwam terug en keerde met hem terug en bereikte de priesteres niet en stierf tussen hem en hen . Ibn Ishaq zei : Dit is degene die mij bereikte vanuit de hadith van Ali bin Abi Talib – moge God tevreden met hem zijn – in Zamzam . In de roman Bayhaqi is de context de context waarin het voorgaande en waarin hij zei : hij heeft zelfs Fajrgaha water toevertrouwd in de beslissing en dan bloeden Tbhrha niet eens en toen bouwde hij een zwemmende Vtefq hij en zijn zoon Bntzaaan. Ze vullen dit bassin, dit resulteert in hem Haj Vixrh-mensen apart van de Quraish-nacht Faisalha Abdul Muttalib wanneer het wordt , wanneer hij zijn corruptie at genaamd Abdul Muttalib Rabbo Vari in een droom die tegen hem werd gezegd : Zeg : O Allah, ik doe het niet los het op voor bader maar is Sharp oplossing Lobel , dan Kvihm , dus hij Abdul Muttalib toen Quraish het niet eens was in de moskee riep met hem dat ik toen besteedde niet zijn bekken bedierf door een van de Quraish Behalve een ziekte in zijn lichaam gooien totdat ze vertrokken zijn bekken en water geven ….

…Honger : het is geld en gretigheid om pensioen te zoeken . Verzadiging : pensioen verzamelen en geld beloven . Eten : verschilt in de omstandigheden . Sommigen van hen zeiden dat honger beter is dan verzadiging, en water geven beter is dan dorst . En er werd gezegd dat hij die zag dat hij honger had, gezond zou zijn, en wees voorzichtig . En wie ziet dat iemand anders hem uitnodigt voor de lunch, zijn visioenen duiden op een reis niet ver weg, want de Almachtige God zegt : ~ We hebben van onze reis gezien dat dit een ritueel is .~ Als hij hem halverwege de dag uitnodigt om te eten, is hij uitgerust van vermoeidheid . Als hij hem uitnodigt voor een diner, bedriegt hij een man en bedriegt hij hem voordat hij hemzelf bedriegt . En wie ziet dat hij voedsel heeft gegeten en zich heeft aangesloten, zal ernaar streven zijn vak na te streven . En wie ziet dat hij het vlees van zichzelf heeft gegeten, eet van het opgeslagen geld en zijn schatten . Als hij het vlees van iemand anders eet, dan zal hij of een van zijn familieleden, als hij het rauw eet, hem tegenspreken, en als hij het gekookt of gegrild eet, dan eet hij het kapitaal van iemand anders . Als hij ziet alsof hij in het vlees van zichzelf bijt, het snijdt en op de grond gooit, dan is hij een man voor een maz . En de vrouw eet het vlees van de vrouw die onderdrukkend of onderdrukkend is . En een vrouw die het vlees van zichzelf eet, is het bewijs dat ze hoererij is en het harde werk van haar vagina verteert . Het eten van het vlees van een man in interpretatie is als het eten van het vlees van een vrouw, en het eten van het vlees van een jonge man is sterker in interpretatie dan het eten van het vlees van de sjeik . Als hij ziet dat hij het vlees van zijn eigen tong eet, zal hij voordeel halen uit zijn tong, en misschien geeft dit visioen aan dat de eigenaar eraan gewend is te zwijgen en woede en melancholie in bedwang te houden ….

…De naakte die in een droom ziet dat hij iets van waarde heeft geleend, duidt op een voorliefde voor de waarde van wat hij leende . De naaktheid, als die onbekend is, kan duiden op de komst van de wereld, en misschien duidt de naaktheid op de schaamte waartegen men zich moet hoeden uit angst voor opruiing . En wie ziet dat hij iets heeft geleend of uitgeleend, en als dat ding sympathiek is, dan verkrijgt het een goed dat niet blijvend is, en als het verwerpelijk is, dan zal hij worden getroffen door een haat die niet duurt, omdat het naakte ding blijft niet . En er werd gezegd : wie heeft geleend van een teddybeer, de geldschieter draagt ​​de benodigdheden van de lener ….

…En Jaber al-Maghribi zei: ~Wie denkt dat hij op een naakte olifant rijdt om te kijken, hij zal met een buitenlandse vrouw trouwen ~ met een bruidsschat en dat zal ze kunnen doen . En wie anders ziet, zal dat kunnen ….

…En wie ziet dat hij is ingepakt als een dode, dan is het zijn dood als hij zijn hoofd en voeten bedekt, en als hij zijn hoofd en voeten niet bedekt, dan is zijn religie corrupt ….