…En wie een dode ziet, kent hem en begroette hem en vroeg hem, omdat hij dat jaar niet stierf, en het duidt op zijn goedheid en de goedheid van de doden ….
Dromen over Een overledene zien en met haar praten
(186 betekenissen van dromen over Een overledene zien en met haar praten )…Sommige samenstellers van interpretatieboeken zeiden hier dat de jujube en granaatappelboom het mandaat en de handhaving van een bevel is, en dat het kan worden geïnterpreteerd door een eerbare man ….
…En wie een boom ziet en de eigenaar kent, dan ziet hij hoe hij van de ene plaats naar de andere wordt overgebracht, dan wordt het geïnterpreteerd door de vervreemding van die man, en als hij de eigenaar niet kent, kruist het hem ….
…Al-Kirmani zei: ‘Wie ziet dat hij de woorden van priesters, kalligrafen en dergelijke spreekt, of tot hen woorden spreekt die daarvoor geschikt zijn, de interpretatie ervan is valsheid en ijdelheid en gelooft dat hij in een droom en wakker wordt is onwetendheid . ~…
…En wie een wetenschapper ziet en mensen eraan werken en ervan profiteren, het is een mineraal dat mensen van plan zijn en er voordeel uit halen ….
…En wie dit als een autoriteit of autoriteit ziet, dan wordt zijn autoriteit van hem verwijderd en wordt zijn bevel voor hem niet vervuld ….
…En wie ziet dat het schip kapot is gegaan en de planken zijn verspreid en aan een van hen zijn vastgemaakt, dan zal hij toezicht houden op zijn vernietiging en dan worden gered, en als hij een handelaar was die zijn handel verloor, dan zou hij winst maken ….
…En wie ziet alsof hij is verdronken en hem een keer laat duiken en een andere laat drijven en zijn handen beweegt, zal status en staat bereiken ….
…Abu Sa’id, de prediker en al-Karmani, zei: ~Wie zag dat hij een wilde koe had geslagen en het vlees ervan had opgegeten, zou geld van een mooie vrouw krijgen .~…
…En wie ziet dat hij gemeenschap heeft met een bekende dode vrouw, dan zal hij het goede bereiken en datgene waarvan hij hoopt dat wordt bereikt in termen die niet worden meegeteld, en als de dode man een bekende man is, dan zal er ook goed gebeuren. Hij heeft gemeenschap met zijn overleden vrouw, dus er is niets goeds in hem, en wie ziet dat een dode gemeenschap met hem heeft, geeft aan dat de voorziening van het geld van de overledene de zoeker heeft bereikt….
…Telt het om iemand te zien die heel kort heeft geslapen, zoals iemand die overdag een korte slaap slaapt of zijn hand op het bureau legt, bijvoorbeeld tijdens het werk, en dan in slaap valt voor een heel kort dutje , en sommigen kunnen zelfs ontspannen bij de verkeerslichten en hun ogen sluiten, en dit moment zien als een slaap of een visioen, zijn deze visioenen betrouwbaar en drukken ze uit ….. ? Dit is een vraag die vaak wordt gesteld door degenen die geïnteresseerd zijn in deze kunst, en mijn antwoord daarop is dat visioenen in dergelijke gevallen betrouwbaar en expressief zijn, en ze kunnen zelfs meer waar zijn dan de visioenen die worden gezien tijdens een lange, uitgesponnen slaap . Dus je vindt wetenschappers die geïnteresseerd zijn in deze kunst de voorkeur geven aan visioenen van hekserij, of dutjes; Het is een middagrust, in tegenstelling tot anderen . Sommigen hebben hun woorden afgeleid uit de hadith van Abu Sa’id [de meest waarheidsgetrouwe openbaring door de tovenaars ], die door Ahmad werd voorzien van een marfoo ‘en geauthenticeerd door Ibn Hibban . In Al-Fath noemde Ibn Hajar het hoofdstuk over het nachtzicht, en hij legde het uit : Dat wil zeggen, iemands zicht ‘s nachts, zijn zijn visioenen overdag gelijk of verschillend, en zijn er verschillen tussen de tijden van elk ? Er werd vermeld dat Nasr bin Yaqoub al-Dinouri zei : De interpretatie van het visioen aan het begin van de nacht vertraagt de interpretatie ervan, en vanaf de tweede helft versnelt het met de wisselende delen van de nacht, en dat de snelste interpretatie van de visioenen van magie, vooral als de dageraad aanbreekt . Op gezag van Jaafar al-Sadiq : Dat is de snelste interpretatie van het visioen van de siësta . En als dit alles de voorkeur heeft boven het visioen van de dag boven het visioen van de nacht, dan vinden we dat sommigen zeggen dat er gelijk is tussen hen, en dat er geen verschil is tussen hen, en van wat er kwam van wat er werd verteld hierover is wat er in Sahih al-Bukhari kwam, op gezag van Ibn Sirin die zei : Het visioen van de dag is als het visioen van de nacht . Al-Qayrawani zei, haar uitleggend : Dat wil zeggen, er is geen verschil in de uitspraak van de uitdrukking tussen nacht- en dagvisioenen, en ook niet in de visie van vrouwen en mannen….
…Sommige tolken zeiden dat het visioen van wassen met zuiver water voor de overledene aangeeft dat de overledene arm is, maar dat hij zijn religie aan het hervormen is ….
…Als een vrouw ziet dat een dode man met haar is getrouwd en haar in huis of bij haar brengt, dan is dat een vermindering van haar geld, een verandering in haar situatie en een scheiding van haar zaken . Als de overledene het in het huis van de doden is binnengegaan, is het onbekend, omdat het sterft . Als het huis bij de doden bekend is, wordt het beschreven als een afname van het geld ….
…Graven opgraven : De aaseter vraagt om een verborgen gezochte man, omdat de Arabieren hem verbergen, hetzij in goed of kwaad, dus als opgegraven een wetenschapper is, dan wordt hij opgegraven volgens zijn leer en de heropleving van wat hij heeft geleerd zijn kennis, evenals het graf van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, tenzij hij hem naar een achterhaalde hoop leidt En hij breekt gescheurde of gebroken beenderen, dan komt hij in zijn kennis naar ketterij en ongeluk , en als hij hem levend aantreft, haalt hij iets goeds uit zijn graf en bereikt hij zijn doel om zijn Sunnah en zijn wetten te doen herleven in overeenstemming met zijn bestemming en dergelijke . Als de opgraving van het graf van een ongelovige of een ketterij of een van de mensen van de dhimmah de leer van de mensen van misleiding verzocht of verboden geld met bedrog en bedrog behandelde, en als de opgraving ertoe leidt dat het tot een stinkend lijk leidt, slib , of een heleboel excuus, dat sterker is in het bewijs en aangeeft dat de vereiste corruptie is bereikt . Wat betreft degene die een overleden persoon ziet die heeft geleefd, zijn Sunnah leeft voor goed of kwaad voor zijn zoeker, vooral als hij uit zijn huishouden komt of hij hem in zijn huis ziet, of voor alle mensen als hij een heerser of een geleerde is . Wat betreft het eten van de overledene uit een ziek huis, dit is het bewijs van zijn vernietiging, anders gaat er geld naar haar familie . Wat betreft degene die hem de doden noemde, als hij ziek was, volgde hij hem, en als hij een jurist was, dan spoorde hij hem aan en herinnerde hij hem aan wat nodig is om terug te keren van waar hij in zit en te repareren wat hij is, en wat betreft degene die hem dood sloeg of hem ontmoette met fronsend en bedreigend en de vrede verliet, hij zou moeten oppassen en wat hij over hem heeft overgelaten uit de wil is als het voor hem is of in de daden van hemzelf en zijn zonden tussen hem en God Almachtig . En als hij hem ontving met menselijke wezens, dankzegging, groeten en omhelzing, dan zou hij hem hebben opgeruimd tegen de toestand van de eerste, en de vermelding van de deur van de doden is vermeld boven wat er rijk aan is . Wat betreft het lam boven de kist : het ondersteunt wat de dood aangeeft in het visioen, en het kan een toestand volgen waarin het de nek overwint . Wat betreft de begrafenis, het wordt onderzocht zoals aangegeven door de dood, en het kan goed zijn voor degene die zijn schuld heeft gecorrigeerd, en het kan duiden op het lange verblijf van de reiziger, het huwelijk en de bruid, en de toegang tot het huis. in het geheel met de bruid van het wassen, het dragen van witte en aanrakende parfum, dan bezoeken zijn broers hem tijdens zijn week . En misschien wees hij op gevangenisstraf voor degenen die het verwachtten, en als hij zijn slaap en de slaap van een bruid uitbreidde, dan wordt het beste van zijn eten bewezen, de goede gevolgen en overvloed van zijn wereld, en als anders zijn toestand verslechterde en zijn leven was verontrustend . Ibn Sirin zei altijd : ~ Ik hou ervan om uit de dood te nemen en ik haat het om het te geven .~ En hij zei : Als de doden van je worden weggenomen, sterft er iets . En wie sterft en het lichaam van de doden daar niet ziet, dan is het de sloop van zijn huis of zoiets, en als de buurt ziet dat hij een graf voor zichzelf aan het graven is, bouwt hij een huis in dat land of dat plaats en verblijft erin, en wie tijdens zijn leven in een graf wordt begraven, wordt daarvoor opgesloten en vastgehouden, en als hij een dode ziet die hem omhelst en zich met hem vermengt, is dat een lang leven. hij zag de doden slapen, dat was zijn rust ….
Wat betreft zwangerschap, het is voor een vrouw een toename in geld, en een man heeft verdriet, en er werd gezegd dat het zien van zwangerschap een bewijs is van genade en geld, of de visionair een man of een vrouw is, en het zien van een jongen die heeft de puberteit niet bereikt dat hij zwanger is, zal aan zijn vader worden doorgegeven, en als hij een meisje ziet dat voor haar moeder is, en wie denkt dat zijn vrouw zwanger is, hoopt hij op iets vanuit de kijk op deze wereld en zei sommigen van hen en zwangerschap is geldig voor mannen En vrouwen in ieder geval, en wie ziet dat iets van het dier drachtig is, dan is het goed en heilzaam, vooral als de soort geliefd is
…De Koran zien . Wat betreft het zien van de Koran, het wordt geïnterpreteerd door de koning en de rechter, en door iedereen die er met kennis en wijsheid op vertrouwt. Wie ziet dat de Koran er niet is, is verbrand of gewassen, dan sterft een koning, een rechter of een geleerde. En als de sultan ziet dat hij het schrijft, dan verschijnt hij kennis en gerechtigheid, en als een handelaar ziet dat hij het schrijft, verdient hij geld en wie ziet dat hij de koran in de koran leest of kijkt het duidt op de verspreiding van zijn kennis, wijsheid en eerlijkheid in de schepping, en hij kan een erfenis krijgen en wie ziet dat hij een koran heeft gekocht, zal ermee instemmen in religie en wie het zag Dat hij een kopie van de Koran, het geeft de corruptie van zijn religie en zijn gebrek aan verstand aan. En wie zag dat hij een exemplaar verkocht, werd verstoken van kennis en werd verachtelijk en vernederd. En wie zag dat hij de kranten van de Koran at, werd veel gereciteerd. Hij leeft maar een beetje, of een rechter ziet dat, dan wordt hij omgekocht in zijn oordeel, en wie ziet dat hij zijn papieren scheurt, zal lui zijn in zijn gebed. Medewerker en degene die zag dat hij de Koran opende, vindt hij er geen schrift in, omdat er niets goeds in staat en hij wil misschien dat iemand anders een kopie voor hem kopieert en misschien weet iemand anders of hij van zijn familie is en wie ziet dat hij een kopie van de koran heeft aangenomen, doet dan goed. En als hij ziet dat hij erop leunt of het onder zijn hoofd legt, als hij een van de goede mensen is, maakt hij er bezwaar tegen en zo niet, dan pleegt hij wat niet is toegestaan voor hem en wie ziet dat zijn koran heeft verloren is gegaan, dan vergeet hij kennis en de koran, en wie ziet dat hij een koran heeft bedacht, volgt een mandaat of neemt een trust aan en is drager van de koran en er werd gezegd dat de Koran werd gered, veiligheid en onderhoud. Kwaad en kwaad, en wie ziet dat de Mushaf uit zijn hand valt of van hem wordt afgenomen, en als hij een baan heeft, dan is hij ervan geïsoleerd, en als dat niet zo is, dan zit er geen goed in, en wie dan ook ziet dat hij de koran achter zijn rug legt, dan wordt hij een vernieuwer…
…Wat de vingers betreft, zei Ibn Sirin dat de vijf vingers van de rechterhand de vijf dagelijkse gebeden aangeven. Wat betreft de vingers van de linkerhand, ze worden geïnterpreteerd door de kinderen van de broer. Als hij een versiering of een sheena op de vingers van zijn rechterhand ziet, dan drukt hij dat uit in de vijf gebeden. Evenzo, als hij in de vingers van de linkerhand ziet, zijn interpretatie in de kinderen van de broer en het zien van de vingers van de twee benen duidt op de versiering En de rechtheid van de dingen, en wie ziet dat ze versierd of vernederd zijn, dan is zijn interpretatie daarvan, en als hij in zijn vingers een kromtrekking ziet, of het nu in zijn handen of zijn voeten is, dan is het een weerspiegeling, en dit is niet met Mahmoud, en wie ziet dat hij zijn vingers verstrengeld, dit is hard en arm, en wie ziet dat hij met zijn vingers breekt, duidt erop dat er lelijke woorden voorkomen tussen zijn familieleden. De vingers kraken werd als een aanfluiting beschouwd en misschien doen wat hij niet zou moeten doen…
…Met betrekking tot het zien van de leden, wie een afgehakt hoofd ziet en een positie en een doorn heeft, dan is het een toename van zijn pracht, en als het anders is dan dat, dan krijgt hij geld en trots en zijn gezicht, en wie ziet dat zijn hoofd er uit komt zonder door zijn nek geraakt te worden of iets dergelijks, dan verlaat hij zijn baas, zijn ouders of zijn leraren, en wie ziet dat zijn nek is geslagen En als zijn hoofd van hem is, als hij rijk is , gebrek aan zijn geld, of arm, hij is traag, of een slaaf die geëmancipeerd is of schulden heeft, God heeft zijn schuld vereffend of maakt zich zorgen, dan zal God van zijn bezorgdheid worden verlost, en als hij ziek is en zijn ziekte daar is geen medicijn voor hem dat zijn dood aangeeft en wie ziet dat zijn nek volledig is geslagen en het slaan pijnlijk is, dan duidt het op het begaan van zonden. Het kan een grote boetedoening zijn en het kan een beloning zijn en het hoofd van een persoon kan naar zijn kapitaal wijzen. Als hij ziet dat zijn hoofd van hem is verwijderd, dan zal zijn kapitaal waarin zijn gestalte van hem wordt verwijderd, van hem worden verwijderd en kan hij zijn hoofd scheren of zijn kap of tulband uit elkaar halen in de oorlog of zijn kamer of het dak van zijn huis slopen en als hij is een slaaf die hem zijn meester verkocht en die zag dat zijn hoofd in zijn hand was terwijl hij naar hem keek, want dat is een maatstaf voor zijn kapitaal en zijn levensonderhoud, en wie ziet dat hij met zijn hoofd ging, dan hij ziek wordt en zijn geld kan weggaan en wie ziet dat zijn hoofd naar zijn lichaam wordt teruggebracht, is op drie manieren de terugkeer van verloren geld of terugkeer naar zijn baas of zegen van het martelaarschap en wie denkt dat hij tegen het hoofd spreekt, komt goed A lot van tien dirham tot twintigduizend en wie de hoofden van mensen ziet afhakken, geeft aan dat goedheid en zegeningen van het martelaarschap…
…De begraafplaats zien in een droom, veiligheid voor angst en angst voor veiligheid . Misschien duidde lafheid op angst en hoop, en een terugkeer naar leiding na misleiding . Het zien van de lafheid van de mensen van polytheïsme is frustratie, angst en twijfel over religie, en het zien ervan duidt op een eenzame gevangenis, en duidt op het Hiernamaals . Misschien duidden het huis van Rabat, ascese, aanbidding, het verlaten van de wereld, huilen en vermaningen aan, en misschien wees het zien van lafheid op de dood omdat het zijn thuis is . Misschien duidde het op de rol van de wijn waarin de dronkaards worden achtergelaten als de doden en de achtelozen die niet bidden en zich de Almachtige God niet herinneren . Misschien wees ze op gevangenschap omdat de overledene in zijn graf opgesloten zit, dus wie in een droom een begraafplaats betreedt en ziek was bij zijn waakzaamheid, komt erin en sterft aan zijn kwaal. Treurend over de graven of wandelend met de doden, dan treedt hij de mensen van het kwaad, immoraliteit en corruptie van religie binnen, en als hij ze binnengaat met de adhaan, predikt hij degene die niet onderwijst en het goede beveelt . Een bekend kerkhof is een recht . En de begraafplaats in een droom duidt op vermaning, huilen, eerbied en onthechting van deze wereld . En misschien aangegeven door de geleerden, asceten, vorsten en legers . Misschien wezen de begraafplaatsen van de islam hun tenten aan . En de begraafplaats van de dhimmi’s duidt op ketterij, nalatigheid, alcohol, hoererij, immoraliteit, ongeloof en angst . En pre-islamitische begraafplaatsen zijn indicatief voor winst, gewin, gevangenschap en onthulling van geheimen ….
…En wie ziet dat een dode gemeenschap met hem heeft, geeft aan dat de voorziening van het geld van de overledene de zoeker heeft bereikt ….
…En wie ziet dat hij een dode volgt en achter hem staat als hij naar buiten en naar binnen gaat, imiteert in zijn daden de doden die hij zag, en hij beschouwt de goedheid of corruptie van de overledene ….
…De vlaggen op de kleding zullen naar de hadj reizen . En wie ziet dat hij een dun kleed onder zijn kleren draagt, dan zal hij geld hebben om te sparen, en zijn bed zal beter zijn dan zijn openheid, en als hij het over zijn kleren draagt, dan heeft hij een hekel aan hem en heeft hij zich vergist in zijn religie, is openbaar in losbandigheid, en een brutale jurk is beter dan een dunne jurk . Als een vrouw ziet dat ze een dun kledingstuk heeft aangetrokken, is dat haar eer, en als ze een dik kledingstuk draagt, is het haar harde werk . En de kleding geweven met goud en zilver is goed in religie en de wereld en het bereiken van de dood . En wie denkt dat hij zachte kleding van grote waarde draagt, dit is een goed bewijs voor de rijken en de armen . Voor de slaven duidt het op de zieken . Het dragen van nieuwe kleren voor de rijke zal zijn levensonderhoud verbeteren, want de armen hebben rijkdom en de schuldenaar heeft het recht om een schuld uit te geven . En wie een bad neemt en nieuwe kleren aantrekt, zijn verdriet is weg en het komt wel goed . En wie de wassing doet en geen nieuwe kleren draagt, wat hij van Faraj krijgt, beantwoordt zijn zaken niet in overeenstemming met datgene waarmee hij het eens is . Als de nieuwe kleren gescheurd en gescheurd waren, en zoals zij niet kunnen worden gerepareerd in waakzaamheid, dan geven ze aan dat hun eigenaar geen kind heeft geboren, en als ze kunnen worden gerepareerd, is de drager behekst . En wie twee kleren draagt, versleten en onderbroken, het is zijn dood . En wie ziet dat hij een versleten kledingstuk draagt, zal verdrietig en ziek worden . En wie ziet dat zijn kleed per ongeluk wordt gescheurd, de breedte zal worden gescheurd en door hen worden geslagen aan de zijde van een goddeloze, en als het voor een lengte wordt gescheurd, zal zijn bevel van hem worden ontheven . En als hij ziet dat zijn kleed gescheurd is, dan zal zijn religie verscheurd worden of zal zijn levensonderhoud afnemen . De lelijke lappendeken van kleding duidt op verlies en werkloosheid . En wie nattigheid in zijn kleding ziet, hij blijft op reis en wordt opgesloten voor iets waar hij zich zorgen over heeft gemaakt, en dat wordt pas voor hem gedaan nadat het kledingstuk is opgedroogd . En wie het ziet alsof hij zijn kleren aan het wassen was of die van anderen, dit duidt op de last en het kwaad waaraan hij werd blootgesteld in zijn pensioen, en duidt op het verschijnen van verborgen dingen . En wie ziet dat al zijn kleren van zijn gezag zijn afgenomen . Wie ziet dat hij kleren verspilt, is een goed teken, tenzij de persoon die droomt arm is, een slaaf, een gevangene of een schuldenaar . En wie ziet dat hij vrouwenkleren draagt, en hij in zijn geweten heeft dat hij ze imiteert, zal lijden onder een streng en vreselijk gezag . En als hij ziet dat hij vrouwenkleren droeg en denkt dat hij een vagina heeft, dan zal zijn toestand veranderen en in de steek gelaten worden . En wie ziet dat hij onbekende kleding aan heeft, dan draait zijn hart het rond zoals hij wilde . En wie ziet dat hij zijn kleed eet, eet van zijn geld . Als hij in een droom een hond ziet die een wollen kledingstuk draagt, duidt dat op de eerlijkheid en rechtvaardigheid van de sultan . Als hij een leeuw ziet die een kledingstuk van katoen of linnen draagt, dan is hij een onrechtvaardige heerser die mensen van hun geld berooft . En de blauwe kleren zijn een wolk en een illusie . En wie zag dat hij een linnen kleed droeg, zou een eerbaar bestaan en toegestaan geld ontvangen . En het verwijderen van vuile kleren in een droom, het wegnemen van zorgen en het verbranden ervan . Nieuwe kleren eten is halal geld eten, en vuile kleren eten is verboden geld eten . En het kopen van versleten kleding heeft een hekel aan interpretatie, en slijtage is armoede . En groene kleren zijn goed omdat ze de kleren zijn van de mensen in het paradijs . Als iemand groene kleren ziet, duidt dit op religie, kracht en toegenomen aanbidding in de levenden, en de goede toestand van de doden bij de Almachtige God . Groen dragen voor de levenden duidt op een erfelijke verwonding en geeft aan de overledene aan dat hij als martelaar uit deze wereld is gekomen . En de interpretatie van groenheid is de islam, en als hij denkt dat hij dat in zijn slaap heeft bereikt, dan is hij een vroom en religieus persoon . Koud duidt het goede van deze wereld en het hiernamaals aan . De beste zwarte kledingstukken zijn godslasterlijk, en het is sterker in interpretatie dan wol . En koudheid die in religie gestreept is, is beter dan in deze wereld, en kilte dan klaver is een verboden geld, en als het van katoen is, is het een werelds religieus geld ….
…En het zien van de pigmentatie in de baard duidt op het verbergen van daden en gehoorzaamheid, het bedekken van armoede, en het kan duiden op kunstmatigheid en hypocrisie als het geverfd is, in tegenstelling tot de pigmentatie van moslims, en wie ziet dat hij pigmentatie heeft en de pigment, dan bedekt hij van zijn toestand wat beroemd is voor mensen. Hij toont zijn slimheid in zijn fabricage…
…En wie ziet dat een dode persoon vertelt over een persoon dat hij plotseling stierf of sterft, er is niets goeds in hem voor die persoon of voor de zoeker, en misschien stierf hij plotseling ….
…Hij dacht dat hij een van de meest gedenkwaardige mensen zou zijn voor hadith, dus hij was ook voor jou. 101 – Imam Al-Hadith Al-Jahbadh Abu Zar’ah Al-Razi beschouwd als een van de hoeders van de wereld, dus wat is Gods zegen op hem daarin en wat zegt hij? Hij zei : ik zag wat de slaper zag alsof ik in de moskee van de profeet was – moge God hem zegenen en vrede schenken – en alsof ik mijn hand afveegde aan de preekstoel van de profeet – moge Gods gebeden en vrede met hem zijn – de stoel en de ernaast, die ik toen ving, dus zijn verhaal gaat over een man uit de mensen van Sijistan die bij ons in Harran was . Hij zei : Je bent bezorgd over de hadith van de profeet – moge Gods gebeden en vrede met hem zijn – en de metgezellen en Taabi’een. Destijds leerde ik niet veel van de kwesties van Al-Awza’i, Malik, Al-Thawri en anderen uit mijn hoofd. Toen bedoelde ik het na (2). Het visioen werd vervuld en hij werd een van de meest memorabele mensen voor hadiths , totdat Imam Ahmad over hem zei : Hij memoriseerde meer dan zeshonderdduizend hadiths….
…Als iemand in een droom in verschillende talen spreekt, geeft hij aan dat hij het verhaal van Salomo in grote mate in bezit heeft, vrede zij met hem . Evenzo, de woorden van vogels tot de zoeker, die aankondigingen zijn van het bereiken van een grote koning, en welbewust en precies . En de woorden van de vogel zijn allemaal goed en goed, en wie ziet dat de vogel sprak, zijn status zal worden verhoogd, en wie ziet dat de slang zijn woord sprak met vriendelijke woorden, hij zal tevreden en goed zijn bij een vijand . En wie ziet dat een dier zijn woord is, dan zal hij sterven, want de Almachtige God zegt : ( En als de woorden op hen vallen, zullen we ze uit de aarde halen om met hen te spreken ). En wie ziet dat zijn hoofd of neus heeft gesproken, wat aan dat orgaan wordt toegeschreven, ontbreekt of er wordt een zware klap aan gegeven, en zijn woord is een boom die aangeeft dat hij iets heeft verworven waar mensen zich over afvragen . En de woorden van het kind, wat hij ook zei in een droom, is waar . Misschien wees het horen van de woorden van het kind erop dat hij in het verboden viel . En de woorden van levenloze voorwerpen, vrede of preek . En de toespraak van het dier zou marteling en vloek kunnen zijn . En de bomen zijn hoog . De woorden van de doden zijn beproeving, en de woorden van de prooi, verdriet van het gezin en het plegen van zonde . En over alles gesproken, als het Boek van God of de Soenna van de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, akkoord gaan of redelijk zijn, acceptabel is en onderhevig aan interpretatie, en het is goed voor de eigenaar en moet worden opgevolgd. , en wat in strijd is met het Boek van God of de Sunnah van Zijn Boodschapper, vrede zij met hem, is verboden en moet worden vermeden . En als iets van zijn leden tot hem spreekt, dan is het advies dat door zijn familie en verwanten moet worden aanvaard, omdat zij de martelaren zijn op de Dag der Opstanding met de Almachtige God tegen de ontkenning van zijn actie met hen . De woorden van de muur waarschuwen voor afscheiding en de mensheid met de gevolgen ervan, omdat de gelovige zich zorgen maakt over hen als iemand die over hen spreekt en praat . De woorden van de bomen zijn het bewijs van een ruzie . De woorden van de vijand in een droom duiden op het verstrijken van de periode van desertie, en de vorige werd voorafgegaan door woorden . En de woorden van de Almachtige God tot de dienaar in zijn slaap op de Dag der Opstanding, in het bijzonder, duiden op het verhogen van de status, de nabijheid van de heersers van zaken, rechtvaardige daden en goed gedrag, en duiden op de aandacht van de koning voor de onderdanen met genade en eer . Als de ziener een van de mensen van abstractie is, wordt hij van de wereld ontdaan en omarmd het Hiernamaals ….
…Wat de dood betreft, wie ziet dat hij is gestorven en dat mensen om hem wenen, of hem waste en omhulde, hem op de kist droeg of hem in het graf begroef, dat alles duidt op de corruptie van zijn religie, en dat is zo. hoopte dat deze overledene het recht op zijn religie heeft, tenzij hij wordt begraven. Als hij werd begraven, ontmoette God iets anders dan berouw, tenzij hij zag dat hij leefde en het graf verliet.Na de begrafenis heeft hij berouw en wie ziet dat hem is verteld dat je nooit bent gestorven, dan zal hij als martelaar sterven, en wie dat ziet hij is gestorven en wat het dode lichaam te danken heeft, en wie ziet dat hij is gestorven en wat op hem is, is het lichaam van de doden, en niemand weent over hem, werd niet gewassen en was niet gehuld, hij reist. Hij zag dat hij van een onvruchtbaar land naar een vruchtbaar land ging, dan zou hij van ketterij naar een soenna verhuizen, en als hij zag dat hij van een vruchtbaar land naar een onvruchtbaar land ging, dan zou hij van de soenna naar ketterij verhuizen. zag dat hij zijn handen van het vuil afstootte dan zou hij arm zijn, en als hij ziek was stierf hij en wie zag dat hij dood was in de graven Lange tijd reist hij ver weg en vergezelt de onwetenden en de mensen van immoraliteit , en wie ziet dat hij stierf en daarna leefde, reist ver weg en keert dan terug, en wie ziet dat hij stierf en op de nek van mensen gedragen werd, slaat een heerser en voert zijn bevel uit, maar bederft zijn religie en is hoopte later op goed tenzij hij wordt begraven en die ziet dat hij stierf Hij zag geen graf, lijkwade, begrafenis of huilen, want dat is een troost voor de ziener die erin zit En wie ziet dat hij is ingepakt zoals de dode is ingepakt, dan is het zijn dood, en wie ziet dat een leven is gestorven en t Hen leefde, dan is hij afvallig, wij zoeken daarvoor onze toevlucht bij God. En wie ziet dat de imam is overleden, corruptie komt voor in de religie van de ziener, en sommigen van hen zeiden: wie zag dat de imam stierf, dan keert dat land terug naar corruptie en draait het om met wat Hij ruïneert en wie dat ziet, een van zijn ouders stierf, dan is zijn wereld weg en is zijn toestand bedorven, en als hij een van de studenten van het Hiernamaals is, zal zijn werk worden opgeschort, en als hij ziet dat zijn broer stierf, als hij ziek is, dan is het zijn dood of de dood van een van zijn aspecten. In een van zijn ogen en een van zijn handen, en wie ziet dat zijn vrouw stierf, vernietigt ze zijn industrie, en er werd gezegd dat hij rijk zou worden en van geld zou profiteren van een oplossing, en wie zag dat zijn zoon stierf, hij zou worden gered van zijn vijand, en wie zag dat zijn dochter stierf, dan is hij wanhopig van vreugde. Ibn Sirin zei dat de dood van de jongen de veiligheid van een vijand is en dat de erfenis en de dood van het meisje een terugkeer is van Hoop in hem is vreugde, de dood van het kind en de dood van de vader, verwarrende zaken vanwege zijn levensonderhoud en de dood van de moeder. Het gebrek aan toegang tot de doelen en het bereiken ervan en het verdriet en wie een van zijn familieleden ziet, is overleden, het is een afname van zijn bekwaamheid, de dood van de vrouw is het paradijs en de dood van de zwangere vrouw is erg goed en goed voor haar. Vanwaar hij daar niet op hoopt, en wie ziet dat een zwangere vrouw is overleden, zal ze een mannelijke zoon baren. Hij was tevreden met hem en misschien duidde de dood op een scheiding, en wie zag dat een bekend persoon was overleden terwijl hij rouwde om hem, toen gebeurde er een ongeluk voor beiden, en wie zag dat hij stierf onder een volk, hij zou verwikkeld zijn in hun daden en er werd gezegd dat hij zou sterven als een ketterij of hij reisde op reis, hij zou niet van hem terugkeren en wie zag dat hij een dode droeg, zou verboden geld slaan En wie ziet dat hij de overledene over de grond heeft gesleept, dan krijgt hij een zonde, en wie ziet dat hij de doden naar de graven heeft vervoerd, dan hij doet het goede, en als hij het naar de markt bracht, voorzag hij in zijn behoefte en was zijn vak uitgeput, en wie ziet dat een wetenschapper is overleden, wijst op de ongeldigheid van kennis en de sharia op die plaats, en wie ziet dat een van de mensen van innovatie is hij gestorven, dan is hij bec om meer tiranniek te zijn en wie ziet dat een ambachtsman is gestorven, duidt het op een depressie van zijn werk, en wie ziet dat zijn dienaar, zijn dienaar of zijn dienaar is gestorven, dan ontbreekt het hem aan zijn pracht, tenzij hij iemand anders heeft, dan stopt hij een aantal dingen, en wie ziet dat zijn vriend stierf, ofwel de ziener sterft of verliest zijn vriend, en wie ziet dat zijn beest gestorven is, is niets goeds in hem, en als hij andere dingen heeft, dan is hij lichter, en wie ziet dat er iets van het dier is gestorven terwijl het ligt, en als het een hoektand of een klauw heeft, dan duidt het op de overwinning van de vijanden, vooral als het type schadelijk is en de spijker steeds meer een indicatie geeft Over veiligheid en veiligheid, zeiden sommigen van hen dat als ze zagen dat een onbekende oude man was overleden, dit erop duidt dat zijn grootvader niets van hem voortbrengt wat hij van plan was, hij in hem vond, en wie ziet dat een onbekende vrouw is overleden, zijn wereld is ontwricht…
…De twee winden verschillen in een droom door hun geur en gebruik, aangezien ze duiden op het verlichten van zorgen, goede daden en een oprechte belofte . Als de overledene de levende basilicum geeft of het bij hem ziet, geeft dat aan dat hij in de hemel is . En basilicum voor de single is een vrouw, en de vrouw heeft een zoon, of een kennis die hem kenmerkt, of een mooie lof . Misschien duidt de introductie van basilicum aan een persoon in een droom op zorgen en verdriet, en misschien op ziekte omdat het aan de patiënt wordt aangeboden . De ontmoeting van water en groen in een droom is het bewijs van het verdwijnen van zorgen . En de duif heeft er geen zin in om het te zien als het de patiënt binnenkomt, omdat het zijn dood aangeeft omdat hij een bad en vlees heeft . Evenzo wijzen alle winden erop dat de dood op handen is, en kunnen ze wijzen op een epidemie . En Al-Basil Al-Sattari geeft aan wat een persoon nodig heeft, geschreven . En als basilicum op zijn plaats ontspruit, dan is het een mooie mannelijke en aangename toespraak . En de zoethout van basilicum werd als een mannetje geboren . En wie een krans van basilicum op zijn hoofd ziet, zal uit zijn ambt worden verwijderd als hij een heerser is . De verkoper van de twee winden maakt zich zorgen . Als de twee winden worden afgesneden, duidt dit op alle angst en verdriet, en als ze op hun plaats worden gezien, duidt het op troost, een echtgenoot of een kind . En wie Rehana aan de ene kant van de aarde naar de hemel ziet opstaan, dat is de dood van de geleerde van die kant . Basilicum geeft eerder een kind aan als het in de tuin groeit . En het geeft de vrouw aan of het in een bundel was verzameld . En het geeft de ramp aan als het van zijn plaats werd afgesneden als het geen geur had . En er werd gezegd : Basilicum is een vrouw, zijn goedheid is goed, en het ruikt naar zijn liefde voor haar . Als basilicum plat in het huis van een man wordt gezien, dan is het een lof voor hem . Als iemand een andere persoon met twee manden gooit, zal een andere man hem tegenhouden, en degene die tussen hen verzameld is, raakt verdrietig . En wie iemand anders in een moskee en rond een bassin ziet zitten, dat is zijn afwezigheid en herinnert hem aan iets dat er niet in zit . En Rihani in een droom is een man die tevreden is met calamiteiten, geduldig over het lot ….
…Professor Abu Saad, moge God hem genadig zijn, zei : Het basisprincipe met betrekking tot de visie van de dode persoon, en God weet het het beste, is dat als je een dode in je droom ziet die iets goeds doet, hij je aanspoort om dat te doen, en als je ziet dat hij iets slechts doet, dan verbiedt hij je iets te doen en zegt hij dat je het moet verlaten . En wie het ziet alsof hij het graf van een overledene aan het opgraven is, dan zoekt hij bij zijn leven in religie en in de wereld naar het leven van die dode, zodat hij zijn eigen leven kan volgen . Als hij de doden levend in zijn graf zou zien, zou hij wettige gerechtigheid, wijsheid en geld ontvangen . En als hij dood in zijn graf wordt aangetroffen, liquideer dat geld dan niet . Sommigen van hen zeiden : Degene die het zag alsof hij naar de graven was gekomen, ze had opgegraven en ze levend of dood had gevonden, het duidt op het voorkomen van een catastrofale dood in dat district of die stad, en God weet het het beste . Uit dit hoofdstuk komen veel kwesties naar voren in het negenendertigste en achtendertigste hoofdstuk, dus wie ze liefheeft, laat hij ze daar zoeken ….
…Nek is de plaats van vertrouwen in een droom . Als hij ziet dat zijn nek dun is, dan is hij onrechtvaardig en niet in staat om datgene te vertrouwen dat hij heeft . En wie een slang om zijn nek gevouwen ziet, betaalt geen zakaat over zijn geld . En als de imam een doorn in zijn nek ziet, dan is hij zwak in zijn gerechtigheid en onderdrukking van zijn vijanden . En wie pijn in zijn nek heeft gezien, heeft misbruik gemaakt van geslachtsgemeenschap of heeft misbruik gemaakt van zijn vertrouwen . En wie ziet dat zijn nek door het zwaard wordt geraakt, hij zal genezen als hij ziek is, en als een opstandige jongen zijn nek slaat, dan sterft hij, omdat de opstandige jongen als een koning is . En wie zijn nek slaat terwijl hij bezorgd is, dan zal God met hem bezig zijn, en als hij eigendom is, zal hij worden vrijgelaten, en als hij schulden heeft, zal hij sterven, en de gevangene zal ook uit de gevangenis worden vrijgelaten . En de nek is de plaats van voogdij, getuigenis, wil, zakat en religie . En wie ziet dat zijn nek glad, dik en passend in zijn lichaam is, geeft een eervolle positie aan, en als hij een getuige is, dan is hij onschuldig, en als hij een aanbetaling heeft, kan hij zijn schuld kwijtraken of afbetalen. . En als hij steenpuisten, etter of vloeibaar bloed in zijn nek ziet, geeft dit aan dat zijn verantwoordelijkheid werkt . Als hij een boek om zijn nek ziet, geeft dat aan dat hij bezig is met de verplichting tussen hemzelf en de Almachtige God . En als hij een veer in zijn nek ziet, dan duidt dat op het vuur . Een goede nek van de overledene wordt onschuldig getoond . Ook de goede nek van de reiziger is het bewijs van zijn komende geluid . En wie een touw of draad van juwelen of parels om zijn nek ziet, is het bewijs van deugd, kennis en waarachtigheid . En als de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, zag dat zijn nek geknepen werd, dan berispte hij hem van zijn slechte verzorging, en het kan duiden op de rest van de schuld en de genezing van ziekte . Hij die zijn nek van gemiddelde lengte ziet, heeft een goed karakter, en als hij dapper is, neemt zijn moed toe, en als hij een zwak karakter heeft, dan is hij vrijgevig . En de nek van de secretariaten van vrouwen en de nek van de secretariaten van mannen . En wie een vogel in zijn nek ziet en hij is wit, dan is het een goede daad, en als hij zwart is, dan is het een lelijke daad . En wie een Koran om zijn nek ziet, hij is de vervulling van de waarheid en het verbond en de recitatie van de Heilige Koran ….