…Khimar is in een droom de echtgenoot van de vrouw . Het is aan een vrouw om haar te bedekken en te versieren . Als een vrouw ziet dat ze een regenachtig kleed op haar hoofd heeft, of dat ze een regenkleed draagt, dan willen haar vijanden haar wegvliegen met ijdelheid en ijdelheid van de kant van de echtgenoot . Als de khimar zwart en versleten is, dan is haar man arm en dwaas . Het ongeluk met de khimar is het ongeluk van de vrouw in haar man, en als ze geen man heeft, is het schadelijk voor haar geld of rampspoed in de waarden van haar broer of oom . Als een man ziet dat hij een masker draagt, komt hij een dienend volk over . Als een vrouw in een groep mensen ziet dat ze haar sluier van haar hoofd heeft gedaan, zal ze geplaagd worden door iets dat haar bescheidenheid wegneemt . Als ze ziet dat haar sluier verdwenen is, verlaat haar man haar, en als hij naar haar terugkeert, zal haar man terugkeren . Khimar is de menselijke religie ….

…De moskee duidt in een droom aan de koning aan omdat hij religieuze zaken doet, en de heerser die onderscheid maakt tussen de zaak en het verboden, en de markt waarin mensen van plan zijn te profiteren, en elke persoon komt eruit met winst op basis van zijn lot en zijn werk . En het geeft al diegenen aan die gehoorzaamd moeten worden door een vader, een leraar, een beleefde en een wetenschapper . En duidt op gerechtigheid voor degenen die erin zijn binnengekomen in een droom die onrecht is aangedaan . En duidt de Heilige Koran aan voor het grote aantal dat het bevat . Het geeft de begraafplaats aan, een plaats van eerbied, wassen, parfum, stilte en richting de qiblah . En het geeft aan wat door de vijanden wordt gebruikt als bolwerk voor beveiliging tegen angst . De daken van de moskee zijn eigendom van de koning en degenen die bekend zijn met zijn omstandigheden . En burgemeester, senior staat en zijn vorsten . En hem beperken tot de breedte van gerechtigheid en geleerden die onder zijn gehoorzaamheid zijn . En de deuren zijn bedekt . De minaret is zijn plaatsvervanger of de eigenaar van zijn nieuws . En als hij de heerser aangeeft, dan zijn zijn pilaren van zijn tijd, zijn lampen, de verdiensten van zijn tijd en zijn jurisprudentie, en zijn beperking tot de vereenvoudiging van zijn uitspraken of wat hij erop werpt vanuit de wetenschappen, en zijn plafond is zijn boeken die hem bedekken en naar hen verwijzen, en zijn minaret is degene die mensen verzamelt voor wat hij hun van de verdienste geeft, en de preekstoel van de slaaf, en de mihrab van zijn vrouw, of wat duidt op levensonderhoud. De toegestane, de vuurtoren is een minister en de imam, en misschien geeft de vuurtoren zijn muezzin aan, de koran is zijn reciteerder, de preekstoel is zijn preek, de deur is bij zijn poort, en de curator staat op zijn lampen en borstels . Wat betreft de moskee die de koningen van de islam op hun reizen voortzetten en de feestelijke gebeden en andere dingen verrichten, het duidt op de oprichting van de religie, de suprematie van het woord van moslims, de overwinning op hun vijanden en de uitspraak over interpretatie is de regel van wat ze oprichten vanuit de legitieme gangen die de kastelen uitdrukken . En de moskee van Medina duidt zijn mensen aan, zijn leiders, zijn leiders, zijn lagere en zijn meesters, de mensen van herinnering, de peetvader van de imam van het volk, de preekstoel van hun autoriteit of hun prediker, en zijn lantaarns zijn de mensen van kennis, welwillendheid, jihad en voogdij in de ribat. Begeleiding en het volgen van zijn leiding en het uitvoeren van zijn bevelen, en gelooft in zijn smeekbede, en wat betreft de deuren zijn arbeiders, secretarissen en politie-eigenaren ….

…Wat betreft de quilt, deze wordt door de vrouw geïnterpreteerd, en wie een jurk ziet die van hem is weggegaan of van hem is weggenomen, dan is zijn vrouw uit hem met dood of leven. Wat betreft de bleke, het is de pracht, het gezicht en de zichtbaarheid van een man, net zo goed als de bleekheid van zijn grootmoeder, zijn slimheid, kracht en breedte, en wie ziet dat hij een bruidegom draagt ​​en hij is niet van iemand die het draagt ​​terwijl hij wakker is , dan zal hij een goede naam hebben in de mensen die voor hem samenkomen, zich bij hem voegen en goed worden. Wat betreft de pet, zijn positie is het hoofd en het hoofd is het hoofd van de man. Wie ziet dat er in zijn pet een ongeluk is geweest van verbranding of een val of iets dergelijks, dan is zijn interpretatie in zijn toestand bij zijn baas en wie ziet dat de sultan zijn kap heeft afgenomen, dan neemt hij zijn geld, zelfs als hij een factor in zijn verwijdering…

…En wie de pet van de koningen op zijn hoofd ziet, een van de koningen zal hem met genade en eer bereiken, en wie de pet van de indringers op de voorkant van zijn hoofd ziet, hij geeft de overwinning op zijn tegenstander aan ….

…Ibn Sirin zei: ~Wie een pet van Turkmeense kleding op zijn achterhoofd ziet, zal baat hebben bij ontberingen, en de pet van de sjaal wordt geïnterpreteerd door de overvloed van de wereld en de zwakte van religie .~…

…Al-Mukhlah is in een droom een ​​rechtvaardige vrouw die met belangstelling streeft in zaken van vuur en hervorming van hun religie en geld, omdat het oog de basis is van religie, en de kohlah is gemaakt om het te repareren . En wie een modder in zijn schaduw legt om zijn ogen te bedekken en celibatair was, hij trouwde, en als hij arm was, werd hij rijk, en als hij onwetend was, zou hij het alleen leren als zijn oogleden as of een maagd waren. hij zou vragen om iets dat verboden is om te verdienen of ketterij . En misschien betekende de makhala het bewaren van geheimen en geldverspilling ….

…Stone of Madness Als je een steen van waanzin ziet op een wond veroorzaakt door de tanden van een hondsdolle dier, geeft dit aan dat je zoveel mogelijk van je energie zult proberen om jezelf te beschermen tegen de machinaties van vijanden die je binnenkort zullen bedekken met een sluier. van oneervolle nederlaag ….

…En wie ziet dat hij zijn handen of voeten heeft gebogen, dan siert hij zijn huishouden en zijn familieleden, en misschien was het corruptie in religie, en er werd gezegd dat hij zaken behandelt die verband houden met zijn familie, en als het niet zijn ding is, dan zal het gebeuren dat ze ziek zijn en dan spoedig verlichting vinden, en als de henna in zijn baard zit, dan wordt het geïnterpreteerd op drie aspecten: verhulling van daden en gehoorzaamheid, armoede van mensen bedekken, ouderdom, waardigheid, voogdij en jihad omwille van God, en als ze een vrouw is, dan is ze een bedrieglijke truc, en er werd gezegd dat ze interesse heeft in de zaken van haar man, en als er iets anders is dan henna dat hij haat in de sharia, daar is er niet goed in behalve voor bruiden, en er werd gezegd dat dat ook niet Mahmoud is, omdat het een soort vreugde is ….

Een mengsel van twee metalen Als je droomt van een mengsel van twee metalen, geeft dit aan dat je werk je zal verwarren met zijn complexiteit . Als een vrouw droomt van een mengsel van twee metalen, symboliseert dit verdriet en problemen die het plezier volledig bedekken ….

…De quilt : staat voor veiligheid en rust, en voor een vrouw om met haar te bedekken ….

…Als je jezelf naakt in een droom ziet, is dit een voorbode van schandalen en problemen voor jou . Anderen naakt in een droom zien, betekent dat er slechte mensen zijn die je verleiden om van het pad van gerechtigheid af te wijken . Je wordt ziek, wat tot mislukking zal leiden . Als je droomde dat je jezelf plotseling naakt ontdekte en dat je probeert te bedekken, dan is dit de interpretatie ervan dat je verboden genoegens hebt gepleegd die in strijd zijn met je opvoeding en genereuze opvoeding, en dat je ernaar streeft om je gedrag te corrigeren . Als een meisje droomt dat ze haar naaktheid bewondert, betekent dit dat ze zal winnen waar ze om vraagt, maar dat ze niet het respect van eerlijke mensen zal krijgen . Je zult rijkdom en bekendheid verwerven vanwege zijn schoonheid . Als ze droomt dat ze lelijk is, betekent dit dat een schandaal haar reputatie zal schudden . En als ze ervan droomde naakt in helder water te zwemmen, zal ze betrokken zijn bij verboden seksuele relaties, maar ze zal spoedig ziek worden en haar schoonheid verliezen . En als ze mannen naakt in helder water ziet zwemmen, betekent dit dat ze veel geliefden zal hebben . En als het water troebel is, betekent dit dat een jaloerse fan haar problemen zal bezorgen en een schandaal dat haar zal vernietigen ….

…Abu Sa’id, de predikant, zei dat de pet in drie aspecten wordt geïnterpreteerd: een verre reis, trouwde met een vrouw of een vrouwelijke slavin en legde haar op het hoofd om zijn leiderschap en goedheid te verkrijgen en te profiteren van zijn baas of de macht van zijn meerdere, en als het wordt verbrand of verontreinigd, gaat het met verdriet over op zijn baas, en het kan het recht zijn van degene die haar zonden ziet begaan ….

…En wie ziet dat er een ongeluk is gebeurd in zijn pet door verbranding, verwijdering, vallen of iets dergelijks, dan zal hij dat in zijn geval met zijn meerdere interpreteren ….

…En er werd gezegd dat iedereen die zag dat hij een onbekende tulband draagt ​​en de kleur of het uiterlijk ervan niet kent, aangezien het een van de dode tulbanden is, hem daarop moet voorbereiden, of zij is een vrouw die haar op de hoogte brengt van haar zaken en weet niet wat ze is en wat ze aan dingen doet en hij is daar in de war over, en er werd gezegd dat de tulband wordt verwijderd als het hoofd onbedekt wordt Het wordt geïnterpreteerd in tien aspecten van echtscheiding en isolatie, dan de toestand verzwakken, ontwortelen de koning, gebrek aan pracht, verliefdheid en de paradox van een opperhoofd, het veranderen van een zaak waarin hij is, een weg over hem snijden en de dood van zijn vrouw. Hij kreeg van wat er werd vermeld van wat er werd genoemd, en wat de baret betreft, hij was er trots op, en elke pet was in eer en aanzien in overeenstemming met zijn waarde ….

…En wie een hoed van gekleurd of niet gekleurd brokaat op zijn hoofd ziet, duidt het isolement van de wereld en de corruptie van religie aan, en de hagelmuts en de sjaal duiden de goedheid van de wereld en religie aan, en de pet die eronder zit de tulband, dan doet hij iets en verbergt iets voor de mensen ….

…Wie een sultan in een huis ziet en een moskee of een land binnengaat, is het bewijs dat er een ramp plaatsvindt voor de mensen van die plaatsen, en wie ziet dat hij tegen de sultan vecht of dat de sultan ruzie met hem maakt, hij zal zijn behoefte, en wie ziet dat de sultan zijn rechterhand afhakt, zweert bij hem, en wie ziet dat de sultan van een hoge plaats is gevallen, of een beest hem heeft afgesneden of zijn pet, zijn zwaard of zijn hoofd heeft geschoren , dan is het zijn verwijdering of dood, en wie ziet dat hij een sultan is geworden, als hij daarvoor waardig is, dan wordt hij verheerlijkt en een staat, en als hij niet waardig is, dan is het een ongeluk voor de zoeker, en wie ziet dat de sultan hem uitbreidt met een eenvoudig middel, dan verkrijgt hij levensonderhoud en een zegen, en als hij hem gescheiden ziet, zal hij met iets goeds worden gekweld. Vloeiendheid in het gezicht, en wie ziet dat hij hem kleedt en geeft hem of berijdt hem geïnstalleerd, dan krijgt hij een sultanaat van hem, en als hij daartoe gekwalificeerd is een baan op zich nemen, moet hij die overnemen, en als hij ziet dat hij met hem eet of hem voedsel geeft, dan zal hij van zijn kant net zoveel verdriet hebben als hij hem heeft gevoed en wie ziet dat de sultan een plaats en het zijn niet zijn zaken Het is een vernedering en oneer, en als de sultan rechtvaardig was, werd er gezegd dat hij gerechtigheid betoonde op die plaats, en wie zag dat de sultan iets uit zijn kleding nam, hij zou zijn geld aannemen, en als hij een isolerende baan had of een gepensioneerde, dan was zijn pensioen depressief en vernederd, en wie zag dat de sultan naar een hoge plaats steeg en dat er niets hoger is dan hij Het is het einde van zijn bevel en de ondergang van zijn autoriteit en degene die het in A. zag. De sultan heeft wat hij te schande maakt, want het is een gebrek in zijn pracht, en als hij ziet wat hem siert, dan is hij daar tegen. En wie ziet dat de sultan zat om het werk van de mensen te dienen, dan is hij het bewijs dat hij aandacht heeft voor hun belangen, en als hij ziet dat hij slaapt, dan is hij daar tegen. En wie een van de vertegenwoordigers ziet, dan is hij verheerlijkt en een staat. Misschien geeft het visioen van de vertegenwoordiger de sultan aan en degene die hij zag dat de vertegenwoordiger een sultan is geworden, omdat hij standvastig in hem is en zijn pracht verhoogt, in tegenstelling tot wanneer hij zag dat de sultan een plaatsvervanger werd, dan is zijn uitdrukking tegen hem…

…En wie een onbekende jongeman zijn kap van zijn hoofd ziet afnemen, hij interpreteerde de dood van zijn baas, en de puur witte pet was goed in religie en de wereld, en de zwarte was zwart, en de groene verhoogde vroomheid en rechtvaardigheid in zaken. , en het ondersteboven dragen van de kap geeft aan dat zijn baas hem heeft veranderd vanwege een wereldse kwestie ….

…Het verstrooien van juwelen, als niemand ze opraapte, duidt op het bedekken van kennis en het gebrek aan winst ….

…En het zien van de pigmentatie in de baard duidt op het verbergen van daden en gehoorzaamheid, het bedekken van armoede, en het kan duiden op kunstmatigheid en hypocrisie als het geverfd is, in tegenstelling tot de pigmentatie van moslims, en wie ziet dat hij pigmentatie heeft en de pigment, dan bedekt hij van zijn toestand wat beroemd is voor mensen. Hij toont zijn slimheid in zijn fabricage…

…De kast is een mannenvrouw in een droom, dus wie ziet dat zijn kast kapot is, zal zijn vrouw sterven . De kast is aan de gang, en in een droom is het een teken van het bewaren van geheimen, het bedekken van zaken en het beschermen van vrouwen . En er werd gezegd : nacht en dag zijn twee reservoirs, wie er iets in stopt, vindt hij ….

…De cover-up in een droom duidt op het huwelijk van een vrijgezel en de zwangerschap van een vrouw, en dat het zwaard in de cover is als een jongen in de buik, en zijn visie duidt op dingen bedekken, geheimen verbergen en geld sparen ….

…Wat betreft de beenderen, de rijkdom van de man van wie hij in zijn levensonderhoud moet voorzien en van hem afhankelijk moet zijn, is als slaven en beesten. Wat hij daarin ook ziet vanuit een zin of een shein, het wordt door hen geïnterpreteerd. Ibn Sirin zei: Botten zijn geld en levensonderhoud. Wie iets slaat, als hij iets heeft om het te bedekken, dan is het meer dan dat. Het bereiken van pracht en praal, en sommigen van hen zeiden dat alle botten, of ze nu voor mensen of dieren zijn, geld zijn en de hersenen verborgen geld. Wat werd toegeschreven aan wat werd gegeten, is toegestaan ​​en wat niet werd gegeten, is verboden en wie ziet dat hij at uit de hersenen van een overleden persoon, eet voor zover dat van zijn geld. Hij was onbekend, dus hij kreeg in ieder geval een uitkering, en wie zag dat zijn hersenen uit zijn neus op de grond kwamen, zijn kapitaal was weg…

…Teer is in een droom dat een man spoilers voorkomt omdat hij wormen doodt . En wie er zalving mee pleegt , dan begaat hij zonden, want de Almachtige God zegt over de mensen van de hel : ( Hun zakken zijn gemaakt van teer en hun gezichten bedekken het vuur )….

…En wie ziet dat de markt leeg of gesloten is, en de mensen, mensen, zullen ze in ruil daarvoor bedekken ….