…Wie ziet dat een jonge persoon met een goed gezicht aan hem wordt voorgesteld, dan zal hij op twee gezichten interpreteren als een koning en een goed nieuws, aangezien hij niet op zijn armen werd gedragen ….

…Hij voelde dat zijn dinars op een gezicht van Gods naam en het beeld van het hiernamaals dat hij een moslim was van de boemerang ) religie maar een ongelovige bezorgt ….

…Al-Kirmani zei: ~Wie ziet dat hij op zijn gezicht is gevallen, als hij niet van plan is te knielen, is er niets goeds in hem, en als hij in een ruzie, oorlog of geschil zit, zal hij niet overwinnen .~…

…En wie ziet dat hij is flauwgevallen en mensen hun gezicht van zijn urine vegen, dan zal er een kind naar hem toe komen waarmee mensen gezegend zullen worden door zijn goedheid ….

…En wie ziet dat zijn gezicht opgeblazen is, er is niets goeds in hem, en als ze een vrouw is, dan sterft haar man, en wat betreft de lippen, die zijn de zoeker behulpzaam, want de onderlip is meer dan de bovenlip. in alle betekenissen, en er werd gezegd dat de lip verwant is, dan is de bovenlip mannen en de onderlip vrouwen. Dat onderaan duidt op het overlijden van zijn vrouw en kan duiden op echtscheiding ….

En wie ziet dat de matten van de moskee zijn gesneden en geëmancipeerd, dan is zijn familie verrot naar zijn goedheid ….

…En wie ziet dat er een ongeluk is gebeurd in zijn pet door verbranding, verwijdering, vallen of iets dergelijks, dan zal hij dat in zijn geval met zijn meerdere interpreteren ….

…Als hij zag dat hij in de winter een kledingstuk verkocht of wegnam, dan duidt dat op zijn armoede en zijn behoefte aan mensen . Hij zei dat Abu Said predikant kleding hoofd van de man waarschijnlijk zijn vak was dat hij doet en beveiligt ze van de armoede-enquête waarin een fout in de levenden en gaan rijkdom en uitbreiding in hen bevrijden en schade in de winter gunst ) en Almparty hem als de opschrift wordt aangegeven door een vrouw . Zei Jafar Sadiq interpreteerde Paljarah of de jongen, wat hij het ook van Zain of Shin zag, in hen zal terugkeren , en het aftrekken van de kleding die ze aan bepaalde aspecten ervan geven, wordt gevoeld dat het dragen van iets waarvan het goed wordt opgevat en er baat bij heeft als ze afkomstig zijn van katoen, een schoon en ruim en als Dd dus Vtobeirh tegen hem is en als ze van Silk zijn en niets is er niets mis mee en de verkoper ervan, want hij kiest deze wereld boven zijn hiernamaals . Abu Sa’eed zei dat het visioen van de predikant koud was, of ze nu gedetailleerd of niet gedetailleerd waren, ze tonen goed overgeleverd dat Abu Bakr, moge Allah tevreden met hem zijn, zei: O Boodschapper van Allah, ik zag gisteren op de papyrus petechia zei : twee zonen Thabr hen . En de inkt duidt op vreugde, geluk en kou, dat is naast het belachelijk maken van uitdrukking, behalve dat intimiteit in de wereld beter is dan in religie, en het is in interpretatie sterker dan wol . Men is van mening dat het dragen van Prada of gemengd met katoen Bharir het zonder het is, zelfs als het haraam rijkdom is zijde en de decoraties zijn gekleed op de markten, ze welkom zijn en alleen in tijden van plezier en voortekenen, evenals als ze in de rol zijn, tenzij het is een soort amusement . En wie ziet het vonnis van het kleed van de gekleed persoon wordt geïnterpreteerd in zijn geheel . En wie ziet dat hij in de winter zomerkleding draagt, zal het goede en het voordeel evenzeer verhogen als de waarde van wat hij draagt . Hij voelde dat hij kleren van vrouwen draagt, het verhoogde het geld met hen en de angst, maar de gevolgen zijn verschrikkelijk en overleven als ze een vrouw zagen die kleren van de mannen droeg, dat toont goed en nuttig . Al-Karmani zei: ~Wie zag dat hij minder kleren droeg dan de zijne, dan duidt het op de corruptie van zijn zaken, en als ze eleganter zijn dan zijn kleren, dan geeft hij de volgorde van zijn zaken aan .~ En wie ziet dat hij de kleding van de oudsten bij zich heeft, dan geeft het de hoogte van de zaak aan en het bedrag waaraan die kleren aan hem worden toegeschreven als hij daarvoor een gezin is, anders is het goed en nuttig . En wie ziet dat hij kleding heeft van de kleding van verdorven mensen, hij zal vele zonden en overvloedige zonden hebben . En wie ziet dat hij koningen draagt, wordt geïnterpreteerd op drie aspecten: dichter bij hen komen, goedheid, voordeel en regelmaat van zijn zaken verkrijgen, en de waardigheid en eer verkrijgen . Men is van mening dat het dragen van kleding van wetenschappers Welkom in Salah was voor de wereld van wetenschap en liefdadigheid en het Hiernamaals .) Hij voelde dat hij kleding draagt ​​van de wol waarvan het wordt geïnterpreteerd om het geld te verzekeren . Men is van mening dat het dragen van kleren dhimmis of Aharbeyen of zo, of Alrvdh, het zou geneigd zijn tot wat hij zei Jafar Sadiq’s visiekleren gaan nooit over negen aspecten van religie en rijkdom en prestige en voordeel en leven en werken ten gunste van de gerechtigheid van deze en schadeloosstelling als het is niet wat je de uitdrukking ontkennen en als de vrouw zag, dat ze ze droeg wat werd genoemd van het prijzenswaardig kleding, en haar interpretatie maakte haar recht met haar man en de integriteit van haar zaken . En Daniël zei een visioen van de kleren van de man: Als je kleren aantrekt, zul je worden uitgelegd als winst, en als je zwarte kleding ziet, dan heeft de koning het goede en is de parochie in nood . Al-Karmani zei: ~Wie ziet dat hij zwarte kleding draagt, zal lijden aan pijn, verdriet en verdriet, tenzij hij iemand is die ze draagt ​​terwijl hij wakker is en ervan op de hoogte is, en hij zal in moeilijkheden verkeren .~ Abu Sa’eed zei de predikant zwarte kleren voor degenen die gebruikt worden om letsel gehate dragen en werd verteld is de patiënt bewijs van de dood, omdat de mensen van calamiteiten dragen zwarte kleren en kleding nul dieback ziekte alleen in Dibaj of twinge of zijde, en deze dingen zijn geldig voor vrouwen en mannen van de corruptie van religie . Al-Karmani zei: Als de patiënt ziet dat hij een geel kledingstuk wast totdat het geel is verwijderd en de witheid verschijnt, dan wordt het kledingstuk geïnterpreteerd als een lichaam en wordt de gelige kleur overgedragen door zijn ziekte en zijn vertrek van hem . Het voelde dat het ontwapenen van een gele jurk het uit Sagmh niet gebeurde hem pijn deed wat hij haat in het geel van het scheuren van de jurk of zo, in tegenstelling tot alles wat in kleur wordt gedragen en de kleren groenen verheugden zich en plezier en Tawfiq Abu Sa’eed zei dat de predikant Groenen kleedde buurtmacht van religie en een toename van aanbidding en een dood goed geval wanneer God, die de kleding is van de mensen van de hemel, voor Zijn gezegde: Kom, en draag groene kledingstukken van Sundus en Abraq, en het dragen van groen duidt op de levenden de schade van een erfenis, en voor de doden dat hij als martelaar uit de wereld kwam . Al-Kirmani zei: “Wie ziet dat hij groene kleren draagt, wordt met eer en eer geïnterpreteerd. Wat betreft de witte kleding, ze zullen worden geïnterpreteerd als gewenst, vooral als het puur is . ~ Abu Sa’id, de predikant, zei dat witte kledingstukken geschikt zijn om ze als religie te dragen, en voor degenen die gewend zijn ze te dragen terwijl ze wakker zijn, en wat betreft de eigenaren van ambachten en ambachten, ze moeten het voor hen dragen . Al-Karmani zei: “Wie zag dat hij puur witte kleding draagt, geeft de goedheid van zijn religie en zijn goede conditie aan. ‘En zijn zorgen gingen naar zijn zeggen dat hij puur witte kleren draagt, en wat zijn blauwe kleren betreft, hij is schoon . Hij zei dat Kirmani zag dat hij kleren draagt ​​Zarka het is religie is goed en de kleren Rouge, ze haatten mannen alleen Almlhvh en Plinth beddengoed de blos van deze dingen duidt op plezier en is geldig voor vrouwen in Dnaahn zou roodachtige shows dragen die vechten zeer ernstig geschil en werd verteld snappers vreugde met punk In de wereld, zoals blijkt uit het verhaal van Qarun, en er werd gezegd dat het duidt op een overvloed aan geld terwijl het de rechten van God daarin verhindert . En wie zag dat hij droeg het op een feest of een groep, dat hij hem niet schaden . Hij zei dat Kirmani zag dat hij kleren van Hamra droeg, het wierp strijd en geschil, hoewel Welkom bij het mandaat dat hij ontving, misschien ging de vreugde van het vers uit naar zijn volk in de opsmuk en was gekleed in kleding Hamra en er werd gezegd dat het visioen van blozen , of het nu in kleding of iets anders is, ze tonen goedheid en misschien het visioen van erysipelas getoond in de jurk naar plezier . En wie ziet dat zijn kleren worden verbrand, dan zal hij evenveel schadelijke gevolgen voor hem krijgen als dat hij daardoor is verbrand, en wie ziet dat zijn kleren gescheurd zijn, zal het geheim uitleggen . Men is van mening dat het dragen van kleren van wol of dierenhaar of haar of zo. Het totaal van dat geld, als het zijde was of zo Fmal haram-jurk, een geplaveid bewijs van immoraliteit en de kleren vies, ze verdelen Bgham en verdriet, en de jurken Alkagd ze verdelen Baelchenaah niet goed erin, en de huid van de jurken krijgt interesse en voordeel in de mate die aan hem wordt toegeschreven dat de huidjurk je niet naait in termen van groothandel van alle variëteiten toont volledig gevuld met religie en misschien was dit weer een oude op het gezicht en kleren van de schatkist zullen Baezz en rijkdom overdragen . En wie ziet dat hij een kreupele jurk draagt, zal een vrouw in haar anus komen . Jaber zei dat de Marokkaan hun gehechtheid uitdrukte aan dingen alledaags Valbaad in kleding als het schoon is als nieuw, die gehecht is aan religie en de wereld en als de vuile vintage strakke Vdd dus misschien Del vuil in de jurk over de zwakte in religie en werd verteld of de vrouw zag dat ze een geel gewaad droeg, het was haar man, het verzwakt echter ) Hij was niet voor haar, dus nam hij een man . En wie ziet dat hij een opgevouwen kleed opent, duidt op reizen, en wie ziet dat hij een open kleed opvouwt, duidt op de afwezigheid van zijn reis . Khaled al- Isfahani zei dat de beste kleding en wat katoen was als het niet iets is van zijderupszijde, want het is puur, het is een goede religie en wereldse kleding als het patroon, katoen of zijde, ze verdelen geld haram en de corruptie van religie en zorgeloos . Hij zei Jafar Sadiq nieuwe jurk blanke man een vrouw en een vrouw en de koning van genade en het voordeel van een paar, het zag dat hij zijn mantel met hem uittrok dat hij in de koning van de dienst was, het is van zijn dienst maar niet zo goed als het wordt genoemd, en zag dat hij zijn kleren sneed, legde hij uit dat hij goed was . En wie ziet dat de dief zijn kleed uittrekt, hindert het voorkomen van corruptie onder vrouwen . Abu Saeed, de predikant, zei dat het kledingstuk met twee kanten of twee kleuren beleefdheid en voogdij aanduidt voor de mensen van religie en de wereld, en dat het nieuwe kledingstuk goed is voor de rijken en de armen . Het voelde dat magsuot kleren als nieuwe Vtmzkt niet in staat zijn om te repareren zoals het fascineert, zelfs zozeer als dat het leeft en het kind en de hoge waarde van de dienaren van de ziekte en de vrije genade jurken een soort hernieuwde schuld verhogen , de gedragen over zijn kleren toonde de goedkeuring van zijn geheime Alanath en misschien was de bedoeling goed van het schijnbare en misschien verdiende geld. Mdkhora en zijdebrokaat zijn niet geschikt om sokken te dragen voor de juristen want zij Aaolan hun verzoek minimaal en nodigen mensen uit tot ketterij en waren waarschijnlijk geldig voor niet- geleerden, ze interpreteren het werk vereist Paradise en besmet met dit vorstendom geeft ook aan dat huwelijken door een vrouw, eerlijk of concubinaat Bjarah Belle setting noemt de kruising in de uitdrukking van alles dat is van het geval van de ziener . De mantel duidt zijn gezichten aan . Al-Kirmani zei: ~Het wordt geïnterpreteerd als rechtvaardigheid in religie, voor de corrupte mensen met zwepen en voor anderen met pokkeninfectie in het lichaam .~ Abu Sa’eed zei dat de predikant de penistoestand overdraagt ​​die van haar familie was, vooral van de mensen van het ploegen en planten en het vruchtbare jaar voor degenen die van haar familie het toenemende plezier van een vrouw hebben en gaf Xia geld vanaf het punt van de Perzen en de mensen van onthulling en gokken, en kunnen zwepen opbouwen . Een toelaatbaar degene die een gezicht met gevolgen, en niemand is de schuld van dat, of het nu voor mannen of vrouwen, tenzij er iets van het verwerpelijke type wordt gemengd met hem . Wat betreft de inkt, het wordt met gratie geïnterpreteerd, en er zit niets in behalve het beste, vooral voor vrouwen, en er werd gezegd dat de visie van de kleding van vrijgevigheid een verdriet is . De zag dat zijn twee kledingstukken die Khgayn Mottagtaan boven elkaar droeg, wordt aangegeven door zijn dood en gescheurde kleding, terloops geïnterpreteerd letselproblemen en gescheurde langer geïnterpreteerde vulva en het dient als Alqaba en Duwaji als de vrouw zag dat haar kleren gewoon kort ontbraken, HTC verborgen en eten de nieuwe jurk eet halal geld en eet de jurk, zei Salmi zag dat zijn kleren nat van hem waren terwijl hij ze aantrok. Als hij op reis is, dan reist hij niet, en als hij iets van plan was , zou hij niet hebben . En hij die ziet dat hij zijn kleren verkoopt, is goed voor hem en er is niets goeds voor hem die ze koopt, en als hij ziet dat hij ze van zichzelf duwt, dan is dit de kwijtschelding van zijn armoede . En wie ziet dat hij nieuwe kleren draagt ​​nadat hij een bad heeft genomen, dan weigert hij met verlies van zorgen en verdriet, en wordt hij gespaard van iets onrechtvaardigs . En wie ziet dat hij draagt een verboden kledingstuk of iets toe te schrijven aan vrouwen, trouwt hij met een vrouw die is verboden, en voor de geborduurde kledingstukken, worden ze gedragen door hen, mijnen, en misschien wel de bekendheid van de vrouwen zijn gebroken . Hij voelde dat hij vrouwenkleding droeg, ze waren zwanger, ze kwamen naar het vrouwtje, hoewel hij niet zwanger was, het beïnvloedt schade of angst in hetzelfde geld net zo veel als Hnaatha waarschijnlijk zijn tijd en het kleed, dat is op de schouder geplaatst, interpreteerde het de menselijke religie die hem in de nek-aan-nekpositie van het secretariaat draagt . Er wordt gevoeld dat het een mantel is. Wel, hij Salah Dinh en te goeder trouw, en als hij de mantel zag die het op de Well-schouder draagt , nam de schuld toe en de gezondheid van de religie is niet goed in dun .) De waskleding die hij moet trekken het voelde dat het wassen van zijn kleren van vuil het toont zijn goedheid en redding van somberheid en verdriet en zijn welzijn en zijn schuld zal worden terugbetaald als hij het draagt, maar als hij het niet draagt, is het zonder dat . Al-Karmani zei: ~Schone kleren wassen als er vuil uit komt, dan is het corruptie in religie en het begaan van zonde .~ Abu Saeed Al-Waseer zei: Kleding wassen van vuil is een berouw, het wassen van sperma is een berouw van hoererij, en het wassen van bloed is een berouw van moord, en het wassen van excuus als berouw . Jaafar al-Sadiq zei: Kleding wassen met koud water betekent vier aspecten van berouw, welzijn, redding van Asir en veiligheid van angst, en ze wassen met warm water, verdriet, verdriet en ziekte . En er werd gezegd dat wie zag dat hij schone kleren wast, het een toename is van zijn vroomheid en vroomheid, en er werd gezegd dat dit extravagant was omdat het niet verdiende om gewassen te worden, en anderen zeiden dat daar geen kwaad in zit. en dat kan geen kwaad ….

…Burning Head Als je droomt van een persoon met een verbrand hoofd, zul je je zorgen maken en rouwen om de ziekte of de scheiding van iemand die je dierbaar is . Als je ziet dat je hoofd zelf verbrand is, dan wordt je bedreigd door gevaren en tegenslagen ….

…Achammlh zei, Ibn Sirin is de server en al het draaien ziet het rendement op de server en de kleurinterpretatieserver worden toegeschreven aan die kleur het is een servet geworden het toont Salah-dienaar maar van Gazz laat het zien dat het haar vernedert om niet te vervullen en te eten niemandsland en als het zwart is, toont het Haar ontrouw en liefdesverdriet . Degene die zag dat het werd verbrand, het is de dood van zijn dienaar, en als een deel ervan werd verbrand, duidt dit op een ziekte ….

…Steenkool is in een droom een ​​gevaarlijke man . En er werd gezegd : het is verboden geld . En er werd gezegd : het is het levensonderhoud van de sultan . En wie zag dat er steenkool in werd verbrand, dan is hij een beproefd man, en de sultan deed hem onrecht en nam zijn geld als straf . En kolen in de winter is geld . En wie ziet dat een man hem een ​​Nubische slaaf heeft gegeven, zal een geschenk van zakken houtskool naar hem toekomen . En er werd gezegd : alles wat in het vuur wordt verbrand, is een bewijs van immoraliteit ….

…Wat betreft de sluier van de vrouw, haar man of haar waarden die haar verbergen, als hij ziet dat haar hoofddoek breder, klepper en beter is dan erin, dan is dat prima voor de man, en als ze ziet dat haar hoofddoek van haar is afgenomen en verbrand of van haar is verdwenen, dan sterft haar man of scheidt haar. Als een deel ervan wordt verbrand, zal de echtgenoot schade en angst lijden, en als ze ziet dat ze haar sluier van haar hoofd heeft aangetrokken in een bijeenkomst van mensen, is het een kwestie van bescheidenheid die van haar afwijkt, en als ze zag dat ze achtervolgde zonder gewaad op de markten, dan is het de dood van haar man, en als een vrouw zag dat ze haar hoofd droeg met een ongebruikelijke sluier, tulband of iets anders, dan trouwde ze met een man, en als de man zag dat het masker van zijn vrouw op zijn hoofd zat, dan zou hij in zijn zaak worden blootgesteld…

…Hij zag dat het een vuur aanwakkerde om een beetje te koken : het voedsel dat het opwekt, brengt iets op dat hem ten goede komt aan de mensen van het huis van waarden . Als er geen voedsel in de pot zit, irriteert het een man die de waarden van het huishouden met woorden is, en leidt het hem tot een onaangename zaak . Als hij ziet dat het vuur sommige van zijn lichaamsdelen heeft verbrand, zal hij evenveel schade oplopen als de verbranding, als sommige organen worden verbrand . Als het kledingstuk zijn hele lichaam of zijn hele lichaam is, dan zal het een ramp ondergaan in wat eraan wordt toegeschreven in de interpretatie, of in een deel van zichzelf, of in degene die het dierbaar is . Als het vuur een vlam of een tong is, dan is het kwaad dat hem overkomt in handen van een heerser of in oorlog . Als het geen vlam had, dan zouden dat ziekten, plagen en schilder zijn . Als hij zag dat het een vuur in de pot raakte of behaalde : het is haramgeld, alsof hij zijn hand zag vlammen, het beïnvloedt de mensen van de sultan . En als het een vlam of rook had, dan zou het die oorlog en verschrikking in zijn macht hebben, en de Almachtige God is de opvolger van het juiste ….

…Hel : een teken van autoriteit voor zijn essentie en autoriteit over wat eronder is, met zijn schade en voordeel, en misschien duidt het op de hel zelf, en de straf van God, en het kan wijzen op zonden, zonden en verboden, en alles wat leidt eraan toe en brengt het dichterbij . Van zeggen of doen . Misschien duidde het op leiding, de islam, kennis en de koran, omdat het daarmee geleid wordt in de duisternis, samen met de woorden van Mozes , vrede zij met hem : ~ Of vind leiding in vuur ~, en hij vond en hoorde de woorden van God Almachtig met leiding . Misschien duidt het op levensonderhoud, voordelen en rijkdom, omdat het goedheid in het pensioen voor de reiziger en het heden bevat, zoals de Almachtige God zei: ~ We hebben er een herinnering van gemaakt en een genoegen voor de gelovigen .~ Er wordt tegen hem die arm is of sterft gezegd, zijn vuur is gedoofd . Omdat de Arabieren als geschenk werden aangeboden aan Ibn al-Sabil en de stopgezette gast, zodat ze voor haar zou worden geleid en beschermd, zodat ze met haar aanwezigheid vrijgevigheid en rijkdom zouden uiten, en haar passiviteit van gierigheid en armoede . Misschien duidde het op de djinn omdat ze zijn gemaakt uit giftig vuur . En het kan duiden op het zwaard en opruiing, als het geluid, donder, tongen en rook heeft . Misschien duidde het op de kwelling van de autoriteit, want het is de kwelling van God en hij is de autoriteit van de twee werelden . Misschien duidde het op de onvruchtbaarheid en sprinkhanen . En het kan wijzen op ziekten, pokken en pest . Wie een vuur uit de lucht ziet vallen in huizen en winkels, en als het tongen en rook heeft, dan is het oproer en een zwaard die daar woont, vooral als het in de huizen van de rijken en de armen is, en minnaar gooit het op de mensen, vooral als het in de huizen van de rijken in het bijzonder is, en als het kolen zijn zonder tongen. Het zijn ziekten, pokken of epidemieën, vooral als ze algemeen zijn in het mengen van mensen . Maar als het vuur naar beneden gaat in de duinen en feddans en plaatsen van cultivatie en planten, dan is het een onvruchtbaarheid die planten of sprinkhanen verbrandt die ze verbranden en vangen . Wat betreft degene die een vuur ontsteekt op een pad dat loopt, of dat mensen erdoor geleid worden als hij het vindt wanneer hij het nodig heeft, dan is het kennis en leiding die hij verkrijgt, of hij zendt het uit en publiceert het als hij dat is. waardig, anders krijgt hij gezag, gezelschap en voordeel, en de mensen profiteren samen met hem . Als het vuur zich op een andere weg bevindt dan de weg, of het verbrandt iemand die er langs passeert of het doet vonken of hem pijn doet met zijn rook, of het verbrandt zijn kledingstuk of zijn lichaam of schaadt zijn gezichtsvermogen, dan is het een ketterij dat hij maakt of overziet, of een onrechtvaardige autoriteit die zijn toevlucht bij hem zoekt of hem onrechtvaardig is volgens de omvang van zijn dienst eraan of zijn ontsnapping aan hen . Maar als het een groot vuur was dat niet op het vuur van deze wereld leek, werd het voor hem ontstoken om erin te worden geworpen, dan wilden veel van zijn vijanden hem plagen, zodat hij de overwinning over hen zou behalen en superieur zou zijn aan hen , en als ze hem erin hadden gegooid, zou hij Ibrahim hebben gered, vrede zij met hem . En dat alles als degenen die het pleegden zijn vijanden waren, of het voorwerp in hem een ​​rechtvaardig man was . Maar als hij ziet dat zij hem in het bijzonder bedreigt, of degenen die de verlichting ervan hebben overgenomen, met hem uitgaan, laat God dan zijn Heer vrezen en wegnemen van wat hij is van de daden van de mensen van de hel voordat hij naar haar toe komt, dan hij berispte haar omdat hij haar vreesde . Wat betreft degene die met hem vuur ziet in een oven, oven, kanon of iets dergelijks van de plaatsen waar hij wordt verbrand, het is rijkdom en voordelen die hij verkrijgt, vooral als zijn levensonderhoud omwille van vuur is, vooral als dat ook in de winter is . En als hij ziet dat zijn vuur gedoofd of gedoofd, of in as verandert, of water of regen het heeft gedoofd, dan zal het hem ontbreken en worden opgehangen aan zijn werk en nijverheid . En als iemand die er op zulke plaatsen niet van leeft om in voedsel te passen, dan zou hij geld of levensonderhoud willen hebben om een ​​heerser of zijn gezag en hulp te dienen, of door rechtszaken, rentmeesterschap, strijd en makelaardij, anders zal hij worden aangevallen door woorden en slechte en slechte woorden . Wat betreft degene die het ziet, het wordt verbrand met voedsel, olie of iets van de verkoop, dan overdrijft hij, en misschien zal de sultan naar hem vragen en zullen de mensen zijn geld meenemen . Wat betreft de dood van het eten van vuur, het is verboden geld en een schadelijk levensonderhoud dat hij eet, en misschien is het van het geld van wezen, vanwege wat er in de Koran staat. Als hij vuur zag spreken in een pot of een zak of een kom met andere vaten die zowel mannen als vrouwen aanduidden, dan zal wat aan dat vat wordt toegeschreven de djinn en zijn ingangen raken, totdat hij op zijn tong spreekt . Sommigen van hen zeiden : Vuur is oorlog als het een vlam en een geluid heeft, en als de plaats waar je het ziet geen oorlogsland is, dan is het daar een plaag, pijn, pokken of dood . Abu Amr Al-Nakha’i zei tegen de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn : ik zag een vuur dat uit de aarde kwam en zich tussen mij en een zoon van mij keerde, en ik zag het zeggen : A Vlam van het zicht en een blinde, voed me dat jullie allemaal je familie en je geld opeten, dus zei hij, vrede zij met hem : dit is een beproeving die aan het einde der tijden zal plaatsvinden , waarbij mensen voor hun ogen worden gedood, dan maken ze ruzie met gerechten en ruzie tussen zijn vingers, en de overtreder denkt dat hij een filantroop is, en het bloed van de gelovigen is beter voor de gelovigen dan het drinken van water . En wie een vuur aansteekt om het te verbranden, hij woedt een bevel om zijn armoede te vullen, want de kou is armoede . Ibn Sirin werd gevraagd naar een man die een lamp op zijn duim zag en zei : Dit is een blinde man geleid door een van zijn zoons . Als ik het roer om er vlees mee te braden, verlicht ik iets waar mensen last van hebben . Als ik de barbecue raakte, zou ik met verdriet een beetje in mijn levensonderhoud kunnen voorzien . Als hij het roerde om een ​​pot met voedsel erin te koken, kweekte hij iets dat zou profiteren van de waarde van zijn huis . Als er geen voedsel in de pot zit, moet hij een man met woorden aanvallen en hem iets onaangenaams laten doen . Wat het vuur ook raakt en verbrandt door het lichaam of de kleding, het is schade en calamiteiten . En wie in brand vliegt, krijgt verboden geld van Sultan . En wie wordt geraakt door de gloed van vuur, mensen zullen hem roddelen ….

…Burning Burn symboliseert goed nieuws . Als je je hand brandt in een brandend en helder vuur, betekent dit een zuiver doel en de steun van je vrienden . Als je je voet hebt verbrand terwijl je over kolen of open haarden liep, betekent dit dat je in staat bent om welk werk dan ook te doen, hoe onmogelijk het ook is in de ogen van anderen . Uw gebruikelijke goede gezondheid blijft bij u, maar als u door vuur wordt overweldigd, symboliseert dit dat uw belangen zullen lijden onder het verraad van zogenaamde vrienden . Als je in een droom bent verbrand, betekent dit dat trieste gebeurtenissen alle verwachte geneugten en geneugten teniet zullen doen ….

…Brandhout is aan het roddelen in een droom . En wie twee of drie stokken hout ziet en ze in het vuur steekt om het aan te steken, er zullen grove woorden zijn die groeien en toenemen . En iedereen die een vuur in een bos aansteekt, is iemands jacht op een heerser, en misschien was het brandhout degene die het in een droom droeg met pijnlijke woorden en een belediging voor de eer van mensen . Als hij ziet dat hij brandhout heeft, duidt dat op levensonderhoud en de vervulling van behoeften, en de erfenis of het geld van de nutteloze schenking . Als het brandhout iets was dat gebroken en uitgespreid moest worden, was het een bron van vermoeidheid of kwaad, en als het uitgerust was, duidde het op nabijheid van de autoriteit en het gemak van moeilijkheden . En het hout kan duiden op saaiheid of gierigheid van het wezen, omdat er wordt gezegd : Zo en zo is Hatabah, als hij gierig of saai is . En de bundel brandhout is geld van verschillende soorten . Hij die een held was en met hem een ​​bundel hout zag, diende een groot man . En het verzamelen van hout voor de patiënt, medicijnen en onschuld . En elk hout dat in een droom aan zijn vrucht wordt toegeschreven, duidt op de corruptie van het geld van die vrucht . En wie hout aanbiedt aan het vuur, duidt op nabijheid tot zijn Heer, of het aanbieden van zijn kleintje aan een schoolmeester, of een rivaal aan een heerser, of een zieke aan een dokter, en of het hout met vuur wordt aangestoken vóór zijn offer , zal zijn kleintje slagen en zegevieren over zijn tegenstander . Als hij in een droom brandhout at, at hij verboden geld, of werd hij wakker met hout geslagen . En wie een schip heeft en in een droom ziet dat het is verbrand, of hij heeft brandhout verbrand dat duidt op het zinken van zijn schip . De stronk van het hout is het bewijs van volharding en passiviteit . En de stronk voor grillen, afstoten, lassen en soortgelijk aan hen is een bewijs van interesse en pensioen, als het wordt gewijzigd, en als dat niet het geval is, duidt het op het kromtrekken van de vrouw of de maker of de opschorting van de rente ….

…Als de eieren op een plek of in een kom liggen, duidt dit op vrouwen of buurt . Wie ziet dat zijn kippen gaan liggen, krijgt een zoon . Als hij ziet dat hij rauwe eieren heeft gegeten, eet hij verboden geld, of hoererij, of ze overkomen hem . Als hij eieren in zijn hand ziet, wordt zijn vrouw als de doden . Als hij ziet dat zijn vrouw heeft geovuleerd, dan zal ze een ongelovige zoon baren, en als hij ziet dat hij een witte kip heeft uitgebroed, dan staan ​​de kippen voor hem weg, dan leeft er een dode materie voor hem, het kan moeilijk zijn voor hem. hem, en een gelovige zoon zal bij hem geboren worden . Hij heeft misschien meer kinderen dan het aantal kuikens . Als de eieren een klap krijgen en zijn vrouw zwanger is, wil hij met zijn buurman trouwen, maar dat kan hij niet . Als hij ziet dat hij veel wit heeft, dan heeft hij geld en bezittingen waarvan hij vreest dat ze zullen bederven . En papegaaieneieren een vrome meid . En wie ziet dat hij eieren in zijn hand heeft gekookt, dan is een zaak die lang en moeilijk voor hem is geweest, geschikt voor hem, en hij zal geld krijgen door het te repareren, en een dode zaak zal voor hem leven, en als hij eet het geld van een vrouw of er extravagant mee is, dan zal hij , als hij het eet, met een rijke vrouw trouwen . En de eieren van kraanvogels zijn arme kinderen . En wie ziet dat hij een ei aan hem heeft gegeven, hij heeft een eerbare zoon, en als het ei breekt, zal zijn kind sterven . En wie ziet dat hij eierschalen eet, dan is hij een man die graven graaft en de doden berooft . En eieren zijn veel voor alleenstaande, gehuwde en gehuwde kinderen . Jonge meisjes zijn blank en volwassenen zijn jongens . En eieren duiden goud en zilver aan, want zijn witheid is zilver en zijn dooier is goud . En eieren duiden op kinderen, echtgenoten en slaven, en kunnen op graven duiden . Misschien duidden de eieren op een ontmoeting met familie, familieleden en dierbaren . Misschien duidde het op het verzamelen en bewaren van dirhams en dinars . En wie ziet dat eieren worden verbrand op een plaats zoals mest wordt verbrand, het duidt op de gevangenschap van de vrouwen van die plaats ….

…En wie een tapijt in het huis van een buitenlander ziet en hij kent het tapijt of de plaats niet, dan duidt het op een verandering in zijn toestand, en als hij het opgevouwen of verbrand ziet, dan wordt het geïnterpreteerd als zijn vervreemding ….

…Al-Sarraj : Hij is de beheerder van een huis, dus wie ziet dat hij een lamp heeft geleend, zal kennis en aanzien verwerven . Het voelde dat het een lamp uitdoet , het ongeldig maakt is een man aan de rechterkant, maar het maakt niet ongeldig, het vers : ~ ze willen Atefaa het licht van Allah met hun mond, maar Allah zal aansteken ~ , en zag zoals wandelen overdag in SE, het zal een heel rechte godsdienst zijn, zegt hij : ~ En hij zal voor je een licht maken waarmee je kunt wandelen .~ Als hij ziet alsof hij ‘s nachts in een lamp loopt, dan hij zou tahajjud moeten verrichten als hij een van zijn familie is, anders wordt hij geleid naar een zaak waarin hij in de war zal raken, omdat duisternis verward is en licht leiding is . En misschien is hij in zonde, hij zal er berouw van hebben, en als hij ziet alsof er een lamp bloeit aan zijn vingers of aan enkele van zijn leden, dan wordt hem een ​​vage kwestie duidelijk totdat hij er zeker van is met duidelijk bewijs. , en als hij ziet dat hij een lamp heeft, is er in hem een ​​kracht, een geleerde of een gezegende voorziening, dan is zijn licht de zon als hij ziet dat hij een lamp heeft, want hij bewaart en interpreteert de koran en de lamp. vergroot het licht van het hart en de kracht in religie en bereikt wat gewenst is . Er werd gezegd dat de Siraj een vrome geleerde, een jurist of een edelmoedige koopman was . En wie een lamp in zijn huis ziet, er zal een jongen bij hem worden geboren, Mubarak . En wie ziet dat hij een lamp in zijn hand heeft, of een kaars, of een vuur, dooft het dan, en als hij een geïsoleerde sultan is, of een verliezer, een koopman of een eigenaar, dan is zijn geld op, omdat God Almachtige zegt : ~Als de gelijkenis van degene die werd verbrand door een vuur, wanneer wordt aangestoken wat er om hem heen is, zal God afwijken van hun licht en hen vernietigen .~ En de lamp in huis is voor een alleenstaande vrouw om te trouwen, en voor de patiënt een bewijs van welzijn . Als de brandstof niet brandt . Het duidt op somberheid . En het zadel duidt allemaal op het verschijnen van verborgen dingen ….

…Ash : valse spraak die er geen baat bij heeft . En wie een vuur aansteekt bij de poort van de sultan, hij zal bezit en macht verkrijgen . Als hij een hoog, helder vuur ziet dat een groot licht geeft ten behoeve van de mensen, dan is hij een koninklijke man van voordeel . Als hij ziet dat hij zit met een gezegde over een vuur dat zijn inwoners redt, dan is dat een zegen, een zegen en een kracht, want de Almachtige God zegt : ~ Gezegend zijn zij die in het vuur zijn en degenen eromheen .~ En als hij een vuur zag, werd je uit zijn huis gehaald, hij zou een staat, handel of macht in een handel krijgen. Als hij een vuur zag dat van zijn hoofd viel of uit zijn hand kwam en licht en stralen had, en zijn vrouw was zwanger, dan beviel ze van een jongen, en hij zou geweldig nieuws hebben . Als hij een vlam van vuur bij de deur van zijn huis ziet en er is geen rook in, dan moet hij de hadj verrichten . Als hij haar in zijn huis ziet, is hij in dat huis aan het trouwen . Als hij in een donkere nacht een vuur bederft, verkrijgt hij kracht, overwinning, plezier, genade en autoriteit, volgens het verhaal van Mozes, vrede zij met hem . En wie in zijn rok een brandend vuur ziet, zijn vrouw zal het dragen als hij fit is . Als hij vuur uit de lucht zag neerdalen en het verbrandde en het branden had geen invloed op hem, dan zouden de soldaten zijn huis afdalen . Als hij vuur uit zijn vinger ziet komen, dan is hij een onrechtvaardige schrijver, en als het uit zijn mond komt, dan is het een kuiltje . Als het uit zijn hand komt, is hij een onrechtvaardige maker . En wie een vuur in puin verbrandt en mensen er toe roept, hij roept hen op tot dwaling en ketterij, en hij beantwoordt hem van zijn verwonding . En wie zijn huis in brand ziet staan, zijn huis zal op korte termijn worden vernietigd . En Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : Ik zag alsof ik aan het bidden was met mijn angst met vuur, dus een van hen viel in het vuur en het werd verbrand, en het vuur sloeg van een ander . Ibn Sirin zei : Je hebt vee op het land Perzië, en de helft ervan is veranderd en verdwenen, en een klein deel van de andere helft is geraakt . Het was zo . En wie ziet alsof hij in vuur is en zijn vrijheid niet vindt, zal volgens het verhaal van Abraham naastenliefde, een koning en overwinning op zijn vijanden verkrijgen . En wie een dovend vuur of vlammen of kwaad ziet, hij zal in rellen, strijd en ellende leven op de plaats waar het wordt gedoofd . En wie een vuur ziet worden aangestoken in zijn huis, zijn mensen zullen erdoor worden aangestoken, het wordt gedoofd, want de waarden van het huis zullen sterven, en als dat in een land is, dan is het de dood van zijn wereldleider. . Als het in zijn tuin wordt gedoofd, is het zijn dood of de dood van zijn familie . Als de wind gaat liggen en er staat een wind in zijn huis en steekt hem aan, dan komen de dieven zijn huis binnen . Als hij zag dat hij een vuur aanstak en wakker was in oorlog, dan als hij werd geblust, onderdrukking, en als hij een handelaar was, won hij niet ….

…De deuren : De deuren die openstaan, zijn de poorten van het levensonderhoud, en de deur van het huis zijn zijn waarden, dus wat erin gebeurde, zijn de waarden van het huis . Als hij een kleine deur in het midden van zijn huis ziet, dan is dat een hekel aan, omdat hij de mensen van de schande binnengaat, en hij zal dat huis binnengaan om zijn vrouw te verraden . De betekenis van de deuren van huizen valt op vrouwen, en als ze nieuw zijn, zijn ze maagd, en als ze vrij zijn van sluitingen, dan zijn ze maagd . En als hij ziet dat de deur van een huis is gevallen, verscheurd, verbrand of gebroken, is dat een ramp voor de waarde van het huis . Als de deur van zijn huis groot of verbreed en sterk is, dan is het de goede staat van de waarden, en als hij ziet dat hij om de deur van zijn huis vraagt, dan vindt hij die niet, dan is hij in de war over een wereldse zaak . En wie ziet dat hij door een poort is binnengegaan, en als hij in ruzie is, dan overwint hij, want de Almachtige God zegt : ~ Ga de deur bij hen binnen en als je die binnengaat, zul je de overwinning behalen .~ Als hij deuren ziet die zijn geopend vanuit bekende of onbekende plaatsen, dan worden de deuren van deze wereld voor hem geopend, tenzij hij zijn bestemming overtreft, en als hij verder gaat, dan verstoort hij dat huis en ruïneert het . Als de poorten naar de weg zijn, gaat wat uit deze wereld komt naar vreemden en het gewone volk . En als het werd geopend voor een huis in het huis, werd het aan de mensen van zijn huis gegeven . Als hij ziet dat de deur van zijn huis groter is dan het aantal deuren, dan is het de binnenkomst van een volk boven hem zonder toestemming bij een calamiteit, en misschien was de ondergang van de deur van het huis vanaf zijn locatie de ondergang van de huiseigenaar over zijn creatie en zijn verandering van de mensen van zijn huis . Als hij ziet dat hij van een smalle poort naar een brede poort is gegaan, dan is hij zijn uitgang van smal naar breed, en degenen die in een vagina zitten . En als hij ziet dat zijn huis twee deuren heeft, dan is zijn vrouw corrupt, en als hij twee ringen in het vruchtvlees ziet, dan is hij een schuld aan zichzelf verschuldigd, en als hij ziet dat hij zijn deurbel heeft weggetrokken, gaat hij binnen in ketterij . En de blokkering van de deur van het huis is een groot ongeluk voor de mensen van het huis . De drempel : een vrouw : Er is overgeleverd dat Ibrahim al-Khalil, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, tegen de vrouw van zijn zoon Ismael zei : Zeg hem dat hij niet de drempel van je deur is, en zij vertelde hem dat, dus hij scheidde van haar, en er werd gezegd dat de drempel de staat is, en de lijkwade de vrouw, en de pilaar het hoofd van het huis en haar waarden, dus ontwortelde hij haar voor de waarden van het huis na de glorie en haar afwezigheid Vanuit het oogpunt scheidt de dood van de waarden, net zoals de verwijdering van de zonden van de vrouw . Er werd overgeleverd dat een vrouw naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag in een droom dat de bovenste bovendorpel van mijn deur op de onderste viel, en ik zag de twee deuren vallen, en de ene viel buiten het huis en de andere binnen het huis. . Hij zei tegen haar : heb je een afwezige man en zoon? Ze zei ja . Hij zei: Wat betreft de val van de bovenste dorpels, je man zal snel komen, en wat betreft het luik dat naar buiten valt, je zoon trouwt met een vreemde vrouw . Al snel, totdat haar man en zoon een vreemde bijeenkomst presenteerden ….

…Het is in een droom goed nieuws en waarschuwing, oorlog en kwelling, macht en gevangenschap, verlies en zonden, en wie vuur ziet en vonken heeft en geluid en commotie heeft, het is een beproeving waarin een wereld van mensen omkomt . En wie een vuur in zijn hart ziet, dat is de liefde van de overwinnaar en de onderdrukking van degenen die zijn geliefde verlaten . En wie twee branden ziet, ze zijn militair . Hoe hoger het vuur is met luide rook, hoe groter de verschrikking en kwelling . Wie in een donkere nacht een vuur aansteekt om mensen naar de weg te leiden, zal een vlag ontvangen die mensen leidt, en wie het vuur zonder duisternis aansteekt, dan is hij een ketterij . En er werd gezegd : als je overdag vuur ziet, dan is dat een teken van oorlog en opruiing . En wie ziet dat hij vuur aanbidt, houdt van oorlog, en misschien gehoorzaamde hij Satan in zijn ongehoorzaamheid . En wie ziet dat hij in de winter met vuur vuurt, zal rijk worden . En wie ziet dat hij vuur eet, eet ten onrechte het geld van wezen of eet verboden geld . En wie ziet dat hij vuur heeft verkocht en een tuin heeft gekocht, dan verkoopt hij duiven en koopt hij een tuin, en vice versa . En wie een persoon het vuur ziet binnengaan en gemarteld wordt, dan verliest hij zijn geld of begaat hij zonden die het vuur noodzakelijk maken . En wie door het vuur is geraakt en hem niet heeft verbrand, houd zijn tijd . En wie het vuur iets van het graan ziet verbranden, de prijs is hoger . En het brandende vuur is een ramp van Sultan . En wie onder de gouverneurs ziet dat hij een vuur aansteekt terwijl het gedoofd is, hij zal geïsoleerd worden en zijn vuur gedoofd . En wie zonder rook een vlam van vuur op zijn deur ziet, duidt op de hadj . En het vuur in de vingers duidt op het onrecht van de schriftgeleerden . En vuur in de palm is een onrechtvaardigheid in vakmanschap . En wie een vuur ziet dat alles wat komt opeten . Op hem en het heeft een geweldige stem, want het is oorlog, pest, pokken of dood die daar plaatsvindt . En als hij zag dat het van een plaats naar de hemel is opgestegen, dan hebben de mensen van die plaats de Almachtige God met zonden bestreden . Wie een vuur ziet, verbrandt een deel van zijn kleren of een deel van zijn organen, en hem overkomt een ramp . En wie ziet dat hij wordt getroffen door een gloed van vuur, zal in de tongen van mensen vallen en zich aanvullen . En het nuttige, glanzende vuur is een zekerheid van de angstige en nabijheid van de sultan . En wie een brand vanuit zijn huis zag komen, zou een staat of een beroep krijgen . En wie zag dat een straal van zijn vuur van oost naar west scheen, dan zal hij weten dat hij in het oosten en het westen zal worden genoemd . En als hij een vuur uit zijn hoofd zag schijnen en het had licht en stralen, en zijn vrouw was zwanger, dan beviel ze van een jongen die zou zegevieren en een geweldige man zou krijgen . En wie ziet dat hij een vuur aansteekt op de top van een berg, hij zal dichter tot de Almachtige God komen of zijn behoeften vervullen, en als hij afwezig is, zal hij veilig terugkeren . En wie in zijn rok een brandend vuur ziet en getrouwd is, dan wordt zijn vrouw zwanger . En het vuur in de woestijn is oorlog . En als hij een kolen uit het midden van het vuur pakt, slaat hij verboden geld van de sultan . En wie mensen in brand steekt, ik zal vijandschap en afkeer onder hen veroorzaken . En wie een vuur uit zijn hoofd laat schijnen, wordt ernstig ziek . En wie ziet dat hij in het midden van het vuur is en zijn vrijheid niet vindt, dan zal hij waarachtigheid, zekerheid en overwinning over zijn vijanden verkrijgen . En wie vuur ziet, wordt gedoofd, en tweedracht leeft . Als het vuur in een land is, dan is het de dood van zijn heerser of zijn geleerde, en als het in zijn tuin wordt gedoofd, dan is het zijn dood . En het vuur kan een aanwijzing zijn voor de afrekening, omdat ze zijn ontstaan ​​uit het vuur van gifstoffen, en misschien duidde het op droogte en sprinkhanen . En wie vuur zag praten in een pot of in de buurt ervan, zou worden geslagen door een djinn . Schadelijk vuur duidt op onrechtvaardige autoriteit, en als mensen er baat bij hebben, duidt het op rechtvaardige autoriteit . En het vuur in de winter duidt de vrucht aan, zoals ze zeggen : vuur is de winterfruit . Vuur eten duidt op eten en drinken in verboden vaten, zoals goud en zilver . Misschien wees ze haar aanbidder aan . Evenals licht en duisternis ….

Een bundel ijzeren staven Als je ervan droomde dikke rook te zien opstijgen uit een stapel ijzeren staven, geeft dit aan dat de vijanden je overweldigen, maar als de staven die bedoeld zijn voor het smeden van behandeling op hoog vuur helder ontbranden, zul je alle vervelende complicaties overleven en geniet van groot succes . Als je op ijzeren staven loopt die bedoeld zijn voor smeedbehandeling onder hoge temperaturen en in brand staan, zul je gewond raken door onhandige acties van vrienden . Als het je lukt om eroverheen te lopen zonder te worden verbrand, dan zul je een wonderbaarlijke stijging van het potentieel hebben . Als je ervan droomde deze tralies opgestapeld te zien worden om geëxecuteerd te worden door ze te verbranden, dan symboliseert dit dat je met verlies wordt bedreigd, maar als je het overleeft, zul je een lang succesvol leven hebben ….

…Als hij zag dat hij was verbrand . Een koran die zijn religie bedierf ….

Een vloerkleed in een droom is eenvoudig, waardig en subtiel, vooral als het eigendom is van de visionair . En wie ziet dat hij op een tapijt ligt, koopt land, en als hij in oorlog is, is hij er veilig voor . Het tapijt is inferieur aan de eigenaar, die het naar hem heeft verspreid . Hij zag het kleed opgevouwen en zijn hele wereld voor hem weggevouwen . Als het vloerkleed nieuw, ruim en goed gemaakt is, zal het een lange en brede levensduur hebben . En als hij ziet dat een onbekend kleed voor hem wordt uitgespreid op een onbekende plaats onder onbekende mensen, dan zal hij een wereld verwerven in zijn ballingschap en zijn afstand tot zijn land en zijn volk . Als het vloerkleed dun of versleten is, dan is het een wereld met weinig leven . En wie zijn kleed op zichzelf gevouwen ziet, keert zich van zijn positie naar een onbekende locatie, verlaat zijn bezit en vouwt zijn wereld op . Als het tapijt naar hem werd uitgebreid, werd zijn levensonderhoud uitgebreid en werd hij vrijgelaten . Het kleed duidt op het zitten met heersers en leiders en iedereen die zijn kleed betreedt, dus wie zijn kleed opvouwt, zijn heerschappij zal worden opgeheven, of zijn reis is niet mogelijk, of zijn wereld wordt van hem weggehouden . En als zijn tapijt van hem werd weggerukt of met vuur werd verbrand, zou hij sterven, of was het onmogelijk om te reizen, en als het tapijt tegen zijn uiterste datum werd gedood en hij uitgemergeld of bijna dood was . En het versleten kleed is een schande . En het kleed is de man die zichzelf prijst, prijst en opheft, zodat het niet groter wordt dan met onwaarheid en onwaarheid ….

…Wick : Kahramana dient mensen, en als hij ziet dat het allemaal verbrand is, dan sterft de Kahramana, en als er een vonk uit valt in katoen en brandt, dan maakt het een fout en verwijdert het een slip ….

…Enig : ze zijn wreed, wat betreft reisslippers, wie ze draagt, reist of reist, iemand die zijn visie met hem deelt, of reist met geld, en dat als hij erin loopt in een droom . Maar als hij het draagt ​​en hij hoopt te reizen, kan het worden voltooid en kan het niet worden voltooid als hij er niet in loopt, en als hij het niet meer draagt ​​of het uittrekt, verblijft hij van zijn reis en rede hem . En als ze een muiltje is, dan is ze een vrouw of een slavin die baat heeft bij haar of haar gemeenschap . Wat betreft de pantoffels van Taif of wat handelaars op de markten hebben, het is een indicatie van geld, acquisitie en pensioen . Het kan de vrouw ook aangeven of hij tijdens de rol met haar heeft gelopen, haar heeft gekocht of aan hem is gegeven . Als het nieuw is, is het vroeg, gratis of actueel, en als het oud is, is het versleten, dan is het gedempt . Als het zand wordt afgesneden, wordt zijn levensonderhoud verstoord, of staat zijn industrie stil of wordt hij zonder obstakels gehinderd, zelfs als zijn vrouw boos op hem werd en haar verraad aan hem verscheen . En als haar enkelbanden waren afgesneden en ze ziek en omgekomen was, of ongehoorzaam, dan was ze gescheiden, tenzij hij in een droom werd behandeld om het te repareren, of hij beloofde dat te doen, of hij regelde dat in zichzelf, dan wordt ze ontslagen na de menopauze, en hij beoordeelt haar na scheiding . Als hij ziet dat hij versleten sandalen droeg en erin loopt op het beoogde pad, dan is hij op reis . Als hij sandalen draagt ​​en er niet in loopt, komt hij een vrouw of een dienstmeisje tegen . Evenzo, als hij zag dat hij een schoen in zijn hand gaf en deze nam of bezat of bij zich bewaarde in een huis of een container, dan bezit hij een vrouw van wat ze beschreef . Als de zool niet wordt gedragen, heeft dit gevolgen voor een vrouw of een dienstmeisje, een maagd, en evenzo of ze gekleed is en niet gedragen . Als de zool van koeienhuid was, was de vrouw van buitenlandse oorsprong . En als het van paardenhuiden was, was het van de Arabieren of van de loyale Arabieren . Evenzo als het van kameelhuiden was . Als hij zag dat hij in twee sandalen liep, een ervan van zijn been werd getrokken en hij ging met de ander mee, dan is dit het afscheid van een broer die een zus of partner heeft op de rug van een reis, want als hij liep daarin werd hij in de interpretatie van reizen, toen een van hen zijn broer vertrok op de rug van een reis . En als hij geen broer of leeftijdgenoot was, en hij zag zijn enige verloren of in een put gevallen of iemand overweldigde hem, dat was een geval bij zijn vrouw . Als de enige daarna ongeldig wordt, wordt zijn vrouw ziek en wordt ze gezond, of heeft de vrouw hem in de steek gelaten of met pensioen gegaan, of wat aan vrouwen wordt blootgesteld, keert dan terug naar haar eerste toestand . Als hij zag dat de zool van hem was gestolen en iemand anders het droeg, dan antwoordde ze erop of wist het niet, dan is dat niet goed voor de eigenaar, want hij heeft zijn vrouw of slavin die het droeg, vermoord . Als hij ziet dat de tong is weggerukt of verbrand totdat hij niets of iets dergelijks meer heeft, dan is het de dood van zijn vrouw of zijn dienstmaagd . Als hij ziet dat hij zijn zool heeft hersteld, dan beheert hij de situatie van zijn vrouw of heeft hij gemeenschap met haar . Als iemand anders het repareert, zit er niets goeds in de naakte vrouwen . Als het een slipper is die aan reizen wordt toegeschreven, dan is die reis niet voltooid . Als hij een zool ziet zonder het leer van een schoen, iets dat erop lijkt, verachtelijk is, of in interpretatie wordt toegeschreven aan iets anders dan dat van de zool bij een gezin, dan wordt de vrouw die het draagt ​​toegeschreven aan de essentie daarvan. enig, of het nu goedheid of corruptie is . En als het komt van de zolen die worden toegeschreven aan een reis, dan schrijf ik die reis toe aan de essentie van die schoen, of die nu goed of slecht is, zoals beschreven . En als hij haar vallen zag, die hij versleten of zwak afgebroken vasthoudt . De toestand van de eigenaar wanneer hij die reist, of in een vrouw die erop trapt, is evenzeer als de essentie van de vallen, de schoonheid, de kracht en het uiterlijk ervan ….

…Wie ziet dat zijn vacht is verbrand of gescheurd, het is met hen dat hij er kapot van is, en met pijn en gebrek aan geld ….

…Het is in een droom een ​​indicatie van de waarden van het huis . En open deuren zijn de poorten van het levensonderhoud . De betekenis van huisdeuren valt op vrouwen; als de deuren nieuw zijn, zijn vrouwen maagden, en als de deuren niet gesloten zijn, zijn vrouwen maagd . En wie zag dat hij de deur van een ijzeren huis sloot, zou met een maagd trouwen . En wie ziet dat de deur van het huis is veranderd van zijn toestand, dan heeft hij de toestand van de eigenaar van het huis veranderd, en als hij ziet dat het naar buiten is gevallen of ontworteld, of hij ziet dat het verbrand of gebroken is, dan is het een calamiteit waaraan de waarden van de woning worden blootgesteld . Evenzo, als de slaper ziet dat de deur gesloten is nadat deze is uitgetrokken, dan is het aan de man om te blijven, en als hij ziet dat hij geblokkeerd is, dan is dat een groot ongeluk voor de mensen van dat huis . En als hij een kleine deur in het midden van zijn huis ziet, dan is het niet prettig, omdat het de schaamte binnendringt, omdat het de deur van zijn huis heeft vergroot en zich heeft uitgebreid en sterk is zonder lelijkheid, dan is dat het goede van de waarden . En als hij een van de leeuwen voor de deur van zijn huis ziet springen, volgen de immorele mensen zijn vrouw . Als hij ziet dat hij de deur van zijn huis zoekt, vindt hij hem niet, want ze is in de war over zijn wereldse zaken . En als hij zag dat hij door een deur naar binnen ging, had hij ruzie en won hij . En als hij poorten geopend ziet, dan worden de poorten van deze wereld voor hem geopend . En als hij ziet dat de deur van zijn huis groter is dan het aantal deuren, dan is het de binnenkomst van mensen boven hem zonder toestemming . Misschien was de ondergang van de deur uit zijn positie de ondergang van de eigenaar van het huis van zijn moraal en voorwaarden, en zijn verandering van de omstandigheden van zijn huishouden in tegenspraak met wat ze voorheen hadden . Als hij ziet dat hij van een smalle deur naar een brede plaats is gegaan, dan vertrekt hij van nood naar capaciteit, en van angst en angst naar zekerheid . En de deurbel is als de wenkbrauw of de boodschapper, dus wie ziet dat de kern ervan twee ringen heeft, heeft een schuld voor twee mensen, en als hij ziet dat hij zijn deurbel afsnijdt, gaat hij een innovatie binnen . En wie het vuur de deuren ziet branden, zijn vrouw zal spoedig sterven . En de poorten van de stad zijn indicatief voor de eigenaar die de leiding heeft over de kwestie van religie en de wereld daarin . De deur van het huis is een indicatie van de bouwer en degene die verantwoordelijk is voor de belangen van zijn mensen . En de deur van het huis geeft aan wie erin woont . En binnenkomen door de onbekende deuren duidt op overwinning op de vijanden, en misschien duiden de onbekende deuren op wetenschap, levensonderhoud, winst en reizen . Het verlaten van de deuren is een paradox van wat we hebben genoemd. Als de deur goed is, geeft dit aan dat hij afscheid heeft genomen van het goede, en als hij vernietigd of smal is, geeft hij aan dat hij afscheid neemt van het kwaad en van plan is voor zichzelf te redden . Misschien duidt de deur op de dood, en als hij de deur verlaat en een uitgestrektheid, groen of een aangename geur vindt, wijst dat op het goede hiernamaals, en als hij duisternis, lijk of vuur vindt, zal hij uiteindelijk gestraft worden . Het openen van de deur in een droom geeft aan dat dingen gemakkelijker worden gemaakt, en het sluiten van de deur van nood, angst en verstoring om redenen . Het openen van de deur in de lucht geeft het antwoord aan op de smeekbede of het verbod om te begaan wat verboden is, of de duur van kwelling, wraak en tegenspoed, en als de regen gevangen zit, duidt dit op zijn afdaling en de heropleving van de aarde na haar dood . Het hoofdstuk over het geheim dat in het huis is bijgewerkt, geeft het goede en slechte aan dat de visionair inhoudt, aangezien hij verborgen en goed gebouwd was, hij zijn doel bereikte door het te verbergen, en als hij van hem in huis verschijnt, geeft dit aan dat hij geheimen en het onthullen van zijn voorwaarden, en misschien duidt de deur van mysterie op glorie, verheffing, natie en jeugd . Misschien duidde het op de naastenliefde van het geheim en de goede behandeling tussen hem en zijn Heer . En wie een nieuwe deur naar zijn huis ziet, of een timmerman ziet die het heeft geïnstalleerd of geïnstalleerd, dit is een goed nieuws van gezondheid . En wie ziet dat hij een deur wil sluiten maar niet kan, dan is dat voor hem iets moeilijks bij zijn vrouw . En wie ziet dat hij een volk door de poort is binnengegaan, zal de overwinning behalen over zijn vijanden en de argumenten van zijn tegenstanders weerleggen . En wie zijn deur ontworteld ziet en iemand anders heeft geïnstalleerd, hij verkoopt zijn huis, en wie een huis binnengaat en zijn deur sluit, is beschermd tegen zonde, en de deur en de twee ringen zijn vrijgevig en eisen een schuld ….