…Al-Baroud ( Al-Yamaniyyah ) kleding, omdat het het goede van deze wereld en het hiernamaals aangeeft . De beste kleding is cool en verward, en ze zijn sterker in hermeneutiek dan wol . En koud gestreept in religie is beter dan in deze wereld . En koudheid van Albrism is verboden geld . De twee wezens zijn gewolkte kledingstukken, dus wie ziet alsof hij twee scheppingskledingstukken droeg die over elkaar waren uitgesneden, geeft zijn dood aan . De jurk werd nonchalant gescheurd, de breedte was eraf . En een gescheurde jurklengte is het bewijs van vulva, zoals overleven en trouwen . Als een vrouw haar shirt met korte kleding ziet, wordt ze opgesloten en wordt haar sluier geschonden . En wie zijn hemd aan zichzelf scheurt, hij maakt ruzie met zijn familie en maakt zijn levensonderhoud ongeldig, als hij over elkaar gescheurde hemden draagt, dan is dit zijn armoede en de armoede van zijn zoon . Als je de schepping over de ongelovige heen ziet, dan is het zijn slechte toestand in zijn wereld en in het hiernamaals . En de lelijke patchworkkleding zou duiden op verlies en werkloosheid . Vuil is of het in de kleding, het lichaam of het haar zit . En vuil in kleding zonder vet duidt op corruptie van religie en de overvloed aan zonden, en als het met vet is, dan is het de corruptie van de wereld, het wassen van vuil is berouw, het wassen van sperma is berouw van hoererij, het wassen ervan van bloed is berouw van moord, en het wassen van maagdelijkheid is berouw van onrechtmatig gewin . En verwijder de vuile kleren, het verwijderen van zorgen, en verbrand ze ook . Wat betreft nat worden in een kledingstuk, het is een obstakel om te reizen, of van hun bevel ernaar toe, en het is pas voltooid als het kledingstuk opdroogt . En wie zag dat hij nieuwe lompen had, zou geld hebben gebroken ….

…En wie ziet dat zijn kleren versleten zijn, geeft zijn geld uit aan zijn kinderen, maar met aftrek ….

…Witte kleding dragen : het is geldig voor een goede religie en voor degenen die terugkeren om ze wakker te dragen . Wat de professionals en ambachtslieden betreft, het is een vakantie voor hen als ze geen witte kleren dragen tijdens het werk ….

…En wie ziet dat hij geen andere kleren heeft dan speciale korte broeken, dan duidt dit op armoede, en het ondersteboven dragen pleegt een immorele daad van de kant van zijn familie ….

…Als hij ziet dat de doden vuile kleren hebben, of alsof hij ziek is, dan is hij verantwoordelijk voor zijn religie tussen hem en de Almachtige God, vooral zonder de mensen ….

…Als hij ziet dat iemand zijn kleren wast, is dat beter voor de doden dan de wasmachine ….

…Eden zag dat zijn gezicht zwart was en zijn kleren vuil, en zijn visioenen gaven aan dat hij tegen God loog . Als hij zijn gezicht als stoffig zwart ziet, duiden zijn visioenen op zijn dood ….

…Als hij ziet alsof een bekend volk is opgestaan ​​uit een plaats met nieuwe en gelukkige kleding, dan zullen de dingen voor hen leven en ze achtervolgen hen, en Iqbal en de staat worden voor hen vernieuwd, en of ze rouwen of hun kleren zijn onrein, dan worden ze arm en begaan ze immoraliteit ….

…Als hij ziet alsof ze rouwen om een ​​dode gouverneur, hun kleren scheuren en stof op hun hoofd schudden, dan maakt die gouverneur misbruik van zijn gezag ….

…En wie een dode persoon groene kleren ziet dragen, zijn visioenen geven aan dat zijn dood een soort getuigenis was ….

…En wie ziet dat de duivel zijn kleren uittrekt, wordt uit zijn positie gehaald ….

…En wie ziet dat hij in de badkamer is met zijn kleren aan, dan overkomen ze hem van zijn moeder, zus of een van zijn mahrams ….

…En wie ziet dat zijn zweet, liever zijn kleren, zijn vrij om evenveel geld voor zijn gezin te sparen ….

…Wie zag dat zijn kleren waren verbrand, een ruzie en een breuk tussen hem en zijn familieleden zal vallen ….

…En er werd gezegd dat wie een dode persoon goede kleren ziet dragen, een teken is dat God tevreden met hem is, en als hij hem anders ziet, zit er niets goeds in ….

…En wie een dode persoon vuile kleren ziet dragen of alsof hij ziek is, dan is hij verantwoordelijk voor zijn religie tussen hem en de Almachtige God, vooral zonder de mensen ….

…En wie ziet dat hij in het water is gegaan terwijl hij zijn kleren droeg en niet nat was of verborgen was, dan legde hij het uit met de kracht van religie en de geldigheid van zekerheid en vertrouwen in God in alle zaken, en zijn zaken zouden hierin recht zijn. wereld en het hiernamaals ….

…Hij zag dat zijn kleren nat van hem waren toen hij ze droeg, omdat hij verblijft in de zaak waaraan dat kledingstuk aan hem wordt toegeschreven, en hij blijft erin ….

…En wie ziet dat hij linzenbrood of tuinbonen eet, duidt op verdriet en armoede ….

…En wie ziet dat hij houtachtig brood eet, dan is hij bekrompen in leven en rechtvaardig in schulden ….

…En wie ziet dat hij het vlees van een gebraden vogel eet, geeft aan dat geld wordt verkregen door bedrog en bedrog ….

…En wie ziet dat hij gierstbrood eet, wordt geïnterpreteerd als het equivalent van Khashkar ….

…En wie denkt dat hij eet van de lever van alles wat er gebeurt, dan krijgt hij geld, en als het gekookt is, dan is het toegestaan, en als het dat niet is, dan is het niet lekker ….

…En wie ziet dat hij met de kalief in een kom eet of hem iets te eten geeft, zal evenveel verdriet lijden als hij at ….

…En wie ziet dat hij gerstebrood eet, is onzelfzuchtig en tevreden ….

…En wie ziet dat hij brood eet zonder mensen, dan wordt hij vanzelf ziek en sterft hij eveneens ….

…En wie ziet dat hij groene kleren draagt, duidt op religie en aanbidding. En wie ziet dat hij rode kleren draagt, hij zal worden gedood en evenzeer een dispuut als de rode en haar roem, of hij zal een voogdij hebben als hij erom vraagt ​​of versiering en vreugde met een prostituee in religie, en als de ziet de vrouw dat ze een rode jurk droeg, dan heeft hij goedheid. Hij draagt ​​zwarte kleren, dus lijdt hij aan zorgen en verdriet, tenzij hij iemand is die het draagt ​​terwijl hij wakker is en het weet, en als hij ziet dat hij blauwe kleren draagt, is zijn religie niet goed, en wie ziet dat hij gele kleren draagt, dan wordt hij ziek en wie ziet dat hij een kledingstuk draagt ​​dat hem verboden is of dat hij hem haat, wat aangeeft dat vrouwen een hekel hebben. Verboden, en wie ziet dat hij wollen kleding draagt, omdat wol de beste kleding is, dan krijgt hij veel geld dat is toegestaan, ascetisch en rechtvaardig in zijn religie, en wie ziet dat hij een katoenen kledingstuk of haar of haar draagt , dan is hij in interpretatie zonder wol en wie denkt dat hij vrouwenkleren draagt ​​en als hij een zwangere vrouw heeft, komt zij met een vrouw en zo niet heeft hij een zwangere vrouw die bang is en zichzelf en zijn geld schade berokkent. Als hij ziet dat hij uit die staat is veranderd, zal hij worden gered. Als een vrouw ziet dat ze mannenkleren draagt, is dat goed voor haar en gezag voor haar man…

De gelige : ziekte en zwakte in kleding, behalve in brokaat, stekels en zijde. Er is gezegd dat deze dingen gelden voor vrouwen, en de religie van mannen is corrupt ….

En de zwarte kleding van de sultan, die zijn macht vergroot ….

Eieren vergroten hun pracht en bevrijding van zonde ….