…En wie ziet dat hij wat van de vruchten van het paradijs heeft gegeten of aan iemand heeft gegeven en eet, zal hem bereiken met die hoeveelheid goedheid en troost, en wie ziet dat hij fruit at met zijn hand en eet, dan leert hij de wetenschap van religie en bereikt het leven van de vrome en profiteert er niet van ….

…En wie ziet dat hij slijm eet, eet geld ….

…En wie mieren in iets van het voedsel ziet, wordt uitgelegd door de hoogheid of huichelarij van dat ding ….

…~De visie van veel mieren wordt geïnterpreteerd door geld en genade~, zei Al-Kirmani ….

…Abu Saeed, de predikant, zei dat veel mieren het leger van de sultan interpreteren ….

…Jaafar al-Sadiq zei dat de visie van de mieren wordt geïnterpreteerd op vier aspecten van het huishouden, familieleden, groep en geld ….

…En wie ziet dat hij een schat heeft gevonden op een plaats van ondergang, geeft aan dat hij is vernietigd door een ziekte of dat zijn ziekte langdurig is, en als hij die op een blinde plaats heeft gevonden, geeft dit aan dat er genezing heeft plaatsgevonden ….

…Het komt zelden voor dat een vrouw naar Ibn Sirin kwam en ze zei: ~Ik zag een dochter van mij die stierf, dus ik zei tegen haar, mijn dochter, welke werken beter zijn.~ Ze zei : O moeder, je hebt noten en zweer het bij de armen. Ibn Sirin zei: Als je je visioen geloofde, dan heb je een schat bij je begraven, dus haal hem eruit en geef de armen hun deel ervan, en ze zei: Je begraaft hem in de dagen van de pest. ….

…Een visioen van de schat van haar vader 81 – Hij zei : een man vertelde me dat ik het niet als een leugen beschouw. Hij zei : Een vrouw van de mensen van deze wereld heeft mij ingehuurd om haar huis te slopen en te bouwen met een bekend geld. Dus toen ik de sloop nam, was zij en degene die bij haar was, verplicht dit te doen, dus ik zei : bij God, ik heb mijn geld in dit huis, maar mijn vader stierf en bleef achter. We vonden niet veel voor hem, dus Ik was bang dat zijn geld werd begraven, dus ging ik verder met de sloop van het huis om iets te vinden. Sommige aanwezigen zeiden tegen haar : je hebt gemist wat gemakkelijker voor je is dan dit . Ze zei : wat is er? Hij zei : Dus als je naar een machine gaat en hem vraagt ​​of ik je vanavond je verhaal zal brengen, dan zal hij misschien je vader zien en je vertellen waar zijn geld is, zonder vermoeidheid of kosten, dus ging ik naar hem toe en keerde toen terug en beweerde dat hij haar naam en die van haar vader samen met hem had geschreven. Toen hij de volgende dag kwam werken en de vrouw kwam van de man en zei : De man vertelde me dat ik je vader het geld in de uitsparing zag zeggen , hij zei : Dus we hebben onder de uitsparing en de zijkanten gegraven tot een kier kwam naar me toe, en als het geld erin zat , zei hij : We waren stomverbaasd en de vrouw onderschatte wat ik vond en zei : Het geld van mijn vader was meer dan dit, maar ik ging terug naar hem , dus ging ze en ik vertelde hem toen vroeg ik hem terug te keren . het was morgen kwam en zei : hij vertelde haar dat je vader zegt Ahfra onder Jabiya quadrangle dat in de olieopslag , zei : ze opende de winkel. Als Bjabah de in hoek Vazlnaha vierkant maakte en eronder groef en Cozza grote Vokzth vond, dan ging ze, zolang hun hebzucht naar recidive en ik dat deed, van hem terug, en de somberheid Ze zei : Hij beweerde dat hij hem zag terwijl hij hem vertelde, ~Ik nam wat voor haar bestemd was.~ Wat betreft wat er overbleef, een kabouter van de djinn zat op hem en beschermde me tegen hem….

…En wie denkt dat hij eet van de lever van alles wat er gebeurt, dan krijgt hij geld, en als het gekookt is, dan is het toegestaan, en als het dat niet is, dan is het niet lekker ….

…En wie ziet dat hij gierstbrood eet, wordt geïnterpreteerd als het equivalent van Khashkar ….

…En wie ziet dat hij het vlees van een gebraden vogel eet, geeft aan dat geld wordt verkregen door bedrog en bedrog ….

…En wie ziet dat hij met de kalief in een kom eet of hem iets te eten geeft, zal evenveel verdriet lijden als hij at ….

…En wie ziet dat hij brood eet zonder mensen, dan wordt hij vanzelf ziek en sterft hij eveneens ….

…En wie ziet dat hij houtachtig brood eet, dan is hij bekrompen in leven en rechtvaardig in schulden ….

…En wie ziet dat hij gerstebrood eet, is onzelfzuchtig en tevreden ….

…En wie ziet dat hij linzenbrood of tuinbonen eet, duidt op verdriet en armoede ….

Degene die Surat An-Naml reciteert, ik zal het als een koning beschouwen ….

En wie een mier iets uit zijn huis ziet verwijderen, er zit niets goeds in, en als het naar zijn huis wordt overgebracht, dan is het anders ….

En wie een mier zijn huis ziet verlaten terwijl hij door de lucht vliegt, wordt geïnterpreteerd door de reis van zijn familie, en hun gezelschap en hun aantal kunnen veilig zijn op reis, en hun beloften zijn zich niet bewust ….

Wie een mier zijn huis ziet binnengaan, laat hem tegen hen oppassen ….

…Het dorp : het bekende duidt zichzelf en zijn mensen aan en wat er vandaan komt en wordt erdoor gekend, omdat de plaats zijn mensen aanduidt, zoals de Almachtige zei : ~ Vraag het dorp ~, waarmee hij zijn mensen bedoelt . Misschien wees het dorp op de verblijfplaats van onrecht, ketterijen, corruptie, vertrek uit de groep en afwijking van de opiniegemeenschap van de mensen van Medina, en daarom noemde de Almachtige God de rol van de onderdrukkers in zijn boek in de dorpen . Het kan verwijzen naar het huis van de mieren, en het huis van de mieren verwijst naar het dorp, omdat de Arabieren het een dorp noemen . Degene die een dorp verwoest of verwoest, of ziet dat het verwoest is en degenen die erin zijn verdwenen zijn, of er is een stroom in verdwenen of met vuur verbrand, en als het bekend is, loopt er autoriteit over het, en dit kan wijzen op sprinkhanen. , wildernis, takjes en woeker . En vul de mierenhoop in het dak van het huis in, evenals ondersteboven die dat gemaakt heeft met de nis van mieren of slangen, behalve de mensen van het dorp met onrecht en agressie, en op een kerk of huis dat beroemd is om immoraliteit, en wie ziet dat hij een versterkt dorp is binnengegaan, doodt of vecht omdat de almachtige God zegt : “Ze vechten niet allemaal tegen jullie, behalve in versterkte dorpen . ‘ En er werd gezegd dat wie zag dat hij van land naar dorp ging, hij een eenvoudige zaak zou verkiezen boven een mooie zaak, of hij heeft een goede daad verricht waarvan hij denkt dat deze goed is, of hij heeft goed gedaan dat hij denkt is slecht, dan keert hij ervan terug, en niet met bewering, en als hij ziet dat hij een dorp is binnengegaan, dan volgt Sultan, als hij vertrekt uit een dorp, dan zal hij ontsnappen aan ontbering en rust, omdat de Almachtige God zegt : ~ Breng ons uit dit dorp, de onderdrukker van zijn mensen .~ Als hij ziet dat een welvarend dorp is verwoest en boerderijen leeglopen, dan is dat een misleiding of een ongeluk voor de eigenaren . En als hij ziet dat het vol is, dan is hij dat ook. de goedheid van de religie van haar meesters ….

…En wie mieren ziet op een plek die niet gewend is aan de overvloed aan mieren, is niet lovenswaardig in relatie tot de mensen van die plek ….

…Het dorp verkeert in een droom onrechtvaardigheid en vernietiging, omdat de Almachtige God zei : ( Ze zeiden : Wij zijn de vernietigers van de mensen van dit dorp, omdat de mensen onrechtvaardig waren .) En wie ziet dat hij een versterkt dorp is binnengegaan, zal vecht of dood iemand anders . En wie ziet dat hij zijn land doorkruist naar een dorp, hij kiest iets nederigs boven een mooie zaak . Als hij ziet dat hij een dorp is binnengegaan, zal hij het gezag volgen of een werk van gerechtigheid aangaan . En als hij een dorp verlaat, zal hij aan de nood ontsnappen . Als hij een verwoest dorp ziet, is dat een ongeluk voor de eigenaren, en het visioen is vol Salahuddin . Het bekende dorp duidt zichzelf, zijn mensen en wat er vandaan komt aan . Misschien betekende het dorp de verblijfplaats van onrecht, misbruik en corruptie . Het dorp kan verwijzen naar het huis van de mieren, en het huis van de mieren verwijst naar het dorp . Voor wie een dorp vernielt of bederft, of door de stroom is gegaan, of het werd verbrand met vuur en het was bekend dat de sultan er naar toe rent, en dit kan wijzen op sprinkhanen, hagel, pandemieën en een epidemie . En wie ziet dat hij een dorp verlaat, is goed voor hem in religie . En wie ziet dat hij van dorp naar stad verhuist, zal van vermoeidheid naar rust, van angst naar veiligheid en vice versa gaan . Zie ook het dorp ….

…De jurist, Muhammad bin Sirin, moge God hem genadig zijn, zei: we gingen een keer op reis en we waren met drie mensen, dus een van ons sliep en we zagen een licht als een lamp die uit zijn neus kwam, dus hij veegde zijn gezicht af en zei: Ik zag in deze grot een schat. Hij zei dat we toen binnenkwamen en daarin een overblijfsel van een schat vonden en er werd gezegd dat een vrouw naar Aber kwam en zei dat ik in een droom zag alsof mijn man me Nrjdzisa overhandigde en Dharta gaf Asa zei tegen haar: scheid je en blijf uit maar ik hoorde de woorden van de dichter ( niet het tijdperk van Nargis maar Covenant Las …)…

…Zelden vertelde hij dat drie mensen op reis gingen, en een van hen sliep en zag iets uit zijn neus komen, zoals een lamp. Toen ging hij een grot binnen en zag wat hij zag, en keerde toen terug naar zijn neus. Hij werd wakker en veegde zijn gezicht af, en hij zei: Ik zag in deze grot een schat, dus gingen ze erin en vonden de rest van de schat die erin zat, en ze namen hem mee ….

…En de schat wordt in al zijn gezichten verslonden, en wie ziet dat hij een schat heeft gevonden, zal ziek worden, strijken of iets hebben dat hem pijn doet, zoals strijken ….

…De sleutel is in een droom, voorziening, hulp of het openen van de deur naar kennis . De sleutels kunnen verwijzen naar kinderen, spionnen, jongens, of echtgenoten naar echtgenotes . Misschien gaven de sleutels een besef aan van wat hij hoopt van de onzichtbare God Almachtig . Het zien van de sleutels voor degenen met posities is een land en de koningen zijn een boer, en de sleutel is een overwinning op de vijand, omdat de Almachtige God zegt : ( Gods overwinning en verovering spoedig ). En wie een sleutel zonder tanden in zijn hand ziet, zal de wees onderdrukken . En wie de sleutel tot de hemel in zijn hand ziet, zal ascese en kennis ontvangen, of een toegestane schat of geld vinden . De toets geeft een beantwoord gesprek aan . Hij die vele sleutels in zijn hand zag, verwierf grote autoriteit . De sleutels zijn de kluisjes omdat ze worden geopend . De sleutel wordt uitgelegd door Hajj . En de sleutel is gemaakt van ijzer, een man van geluk en gevaar . En wie ziet dat hij een deur of een slot heeft geopend, dan overwint hij zijn vijanden, en wie het opent met een sleutel, zal verkrijgen wat hij wil met de hulp van de Almachtige God, en als hij het opent zonder sleutel, zal hij zal overwinnen met zijn behoefte aan gebed, naastenliefde of de smeekbede van zijn ouders voor hem . En wie ziet dat hij een sleutel heeft gepakt, zal een schat of geld van de grond slaan . En als hij de eigenaar van geld is, dan heeft de Almachtige God recht op zijn geld, dus laat hem God vrezen en zijn recht van zijn geld uitsluiten . En als hij de sleutels van de Kaaba in zijn hand had, dan werd hij een grote sultan . Degene die zag dat het moeilijk voor hem was om de deur te openen, bereikte niet wat hij vroeg . En misschien duidde de sleutel op de intrede van de doden in zijn eenzaamheid . En de sleutel tot de stad en tot haar of haar eigenaar . Misschien verwijst de sleutel naar de wereld naar welke kennis ervoor wordt geopend ….

…Earth’s poppy : alles duidt de schurken van mensen en hun gewone mensen en hun kwaad aan, elk dier staat voor zijn naam, karakter, werk, kwaad en vijanden . En mieren zijn dieven en ongezien ….

…Het visioen van Al-Mobtan op gezag van Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi op gezag van zijn vader – en er zijn honderdvijftig jaar voorbijgegaan – zei hij : Wanneer de nacht waarop de Boodschapper van God, moge God zegenen hem en schenk hem vrede, werd geboren, een gebroken iwan schudde en veertien balkons vielen er vanaf, en het vuur van Perzië was gedoofd en doofde niet duizend jaar daarvoor , en het meer daalde neer. Saveh , en mening Mobman Ebla moeilijkheden bij het leiden van de paarden peetvader werd afgesneden van de Tigris en verspreid in haar land , toen hij een fractie met afschuw vervulde welke mening Vsber zou aanmoedigen , en dan de mening die het niet verhult voor zijn ministers en Mrasbeth Hij zette zijn kroon en ging op zijn bed zitten en legde ze aan hem voor toen ze hem ontmoetten, vertelde hun over hem die hen erin had gestuurd en hen uitnodigde En terwijl ze zo zijn, toen er een boek aan hem werd genoemd bij het uitsterven uit het vuur , nam hij toe van zijn nood , en de afvalligen zeiden : En ik hervormde God de koning , ik zag op deze avond – en vertelde hem het visioen in kamelen – toen zei hij : Wat is deze Yamauban en hij wist dat bij zichzelf – toen zei hij : Ongeval Het komt van de Arabieren , dus schreef hij daarover : Hij die de koning der koningen brak aan Nu’man ibn al-Mundhir , maar nadat hij naar een man had verwezen die wist wat hij hem wilde vragen , en hij richtte zich tot hem Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Toen hij bij hem kwam, zei hij tegen hem : Weet je wat ik je erover wil vragen? Hij zei : Laat de koning me vertellen of ik kennis van hem heb. Anders heb ik hem verteld wie hij kent . Ze vertellen je wat de mening is , hij zei : me ervan bewust dat ik gratis woonde in de buitenwijken van al – Sham zei tegen hem Facet , zei : dood vraag hem wat ik hem vroeg en ik miste zijn antwoord , hij reed Abdul Christ-kameel zelfs gepresenteerd op Facet heeft toezicht gehouden op de dood en begroette hem en het leven niet Ihr Facet Gowaya hij schiep Abdul Christus Hij zegt een dove moeder die de samenkomsten van Jemen hoort en zeven verzen van poëzie noemde . Toen Satih zijn haar hoorde, hief hij zijn hoofd op en zei : De dienaar van Christus op een kameel viel op het dak en hij heeft het graf vervuld. De vallei van Ashawah en het meer van Sawa stroomden over, en het vuur van Perzië was gedoofd, dus de Levant is niet voor de oppervlakte van Shama, van wie er koningen en koninginnen zijn volgens het aantal balkons en alles wat komt. Toen bracht Satih zijn plaats door, dus ging Abd al-Masih op reis en hij zei – en hij noemde hem zeven verzen van poëzie. Toen Abd al-Masih naar Kashri kwam, werd mij verteld door te zeggen dat Suatih zei totdat hij veertien koningen onder ons had, wat zaken en zaken waren. Tien van hen regeerden over vier jaar, en de rest aan de opvolging van Othman bin Affan – moge God tevreden met hem zijn – en op basis van het visioen dat plaatsvond, wat werd bevolen door Abdul-Muttalib bin Hashem, de grootvader van de profeet, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, die Zamzam naar Anders groef op zijn locatie en gratie voor het effect ervan. Ibn Ishaq vertelde me Yazid bin Abi Habib al-Masri, op gezag van Murthad bin Abdullah al-Yazni, op gezag van Abdullah bin Zaryer al-Ghafiqi, dat hij hoorde over Ibn Abi Talib – moge God tevreden met hem zijn – de hadith van Zamzam vindt plaats toen hij Abdul Muttalib opdracht gaf om het te graven, dus Abd al-Muttalib zei dat ik uitslaap. Toen de steen naar me toe kwam, zei hij : ik graaf goed. Hij zei : ik zei: wat heb je eraan? Hij zei : Toen vertrok hij van mij. Toen ik de volgende dag terugkeerde naar mijn bed en erin sliep, kwam hij naar me toe en zei : Graaf een put . Hij zei : Dus ik zei : het klopt niet . Hij zei : toen ging hij weg . Toen het morgen zover was , keerde ik terug naar mijn bed en sliep erin , dus hij kwam naar me toe en zei : Graaf de gek , hij zei : Dus ik zei : wat is degene die gek is? Hij zei : toen verliet hij me . Toen ik de volgende dag naar mijn bed terugkeerde en erin sliep, kwam hij naar me toe en zei : Dig Zamzam , hij zei : Ik zei : Wat is Zamzam? Hij zei : Bloed nooit en rouw nooit , de grootste pelgrims krijgen water , en het is tussen het graan en het bloed , in de put van de machtige kraai , in het dorp van mieren . Ibn Ishaq zei : Toen tussen hem dat aangegeven door de plaats en wisten dat hij morgen had bekrachtigd Bmaolh en zijn zoon Harith bin Abdul Muttalib niet hem die dag werd geboren andere haf toen hij aan Abdul verscheen grote vraag Quraish vouwen wist dat toen hij besefte dat zijn nodig hebben en ze tegen hem en ze zeiden : O Abdul Muttalib het goed Onze vader Ismaël, en dat we er recht op hebben . Dus we waren met jou erin . Hij zei : ik doe deze kwestie niet. Deze zaak werd er zonder jou aan toegewezen en ik heb het uit jullie midden gegeven . Dus zeiden ze tegen hem: zo doen we recht aan hem , want ik verlaat je niet voordat we er ruzie over hebben . Hij zei : Dus maak tussen mij en jou wie je wilt, ik veroordeel je aan hem , ze zeiden : Priesteres Bani Saad bin Hudhaim? Hij zei : Ja , hij zei : En het was onder toezicht van de Levant, dus Abd al-Muttalib reed met een groep van zijn vaders zonen van Bani Abd Manaf en reed van elke stam uit de Quraysh van Nafar. Hij zei : En het land is dan een contingent . Hij zei : Dus ze gingen uit, zelfs als er enkele van deze verschuivingen waren tussen de Hijaz en de Levant. De Muttalib en zijn metgezellen hadden dorst totdat ze zeker werden van de dood, dus zochten ze bij de Quraysh-stammen met hen, en ze weigerden en zeiden : We zijn in een metafoor en we zijn voor onszelf bang zoals wat er met jou is gebeurd . Toen Abdul Muttalib zag wat de mensen deden en wat hij vreest voor zichzelf en zijn metgezellen, zei hij : Wat zie je? Ze zeiden : we hebben niets anders gezien dan je mening volgen, dus we hebben doorgenomen wat je wilde . Hij zei : ik zie dat ieder van jullie het voor zichzelf graaft als je nu veel kracht hebt. Telkens wanneer een man sterft, duwen zijn metgezellen hem in zijn kuil en laten het hem zien totdat de laatste van jullie één man is, het schandaal van één man , een gevangene van een dorp waar hij allemaal samen op reed . Ze zeiden : Ja, wat ik besteld heb . Dus elk van hen stond op, groef het en zat toen te wachten op de dood van de dorst . Bovendien zei Abd al-Muttalib tegen zijn metgezellen : Bij God, als we ons in onze handen werpen, is de dood dat ook. We slaan niet op de grond en zoeken niet zelf vanwege onmacht. Hopelijk zal God ons in sommige landen van water voorzien. uitgezonden door de uitbarsting van Takht Khvha werd aangesteld als zoet water, vergroot Abdul Muttalib en de grootte van zijn metgezellen kwam toen naar beneden en dronk en dronk zijn metgezellen en trok zelfs Osagathm gevuld toen riep de stammen van Quraish : Kom naar het water dat God ons heeft gegeven om Vacherboa en Astqgua te drinken kwamen ze Fsharbwa en Astqgua zeiden toen : moge God je aan ons hebben besteed , o Abdul Muttalib, bij God, we maken nooit ruzie met je in Zamzam . Het water dat je gegeven wordt om dit te drinken in deze wildernis, wat een gegeven is dat je Zamzam drinkt, verwijst naar de Sagaatk-volwassene , en hij kwam terug en keerde met hem terug en bereikte de priesteres niet en stierf tussen hem en hen . Ibn Ishaq zei : Dit is degene die mij bereikte vanuit de hadith van Ali bin Abi Talib – moge God tevreden met hem zijn – in Zamzam . In de roman Bayhaqi is de context de context waarin het voorgaande en waarin hij zei : hij heeft zelfs Fajrgaha water toevertrouwd in de beslissing en dan bloeden Tbhrha niet eens en toen bouwde hij een zwemmende Vtefq hij en zijn zoon Bntzaaan. Ze vullen dit bassin, dit resulteert in hem Haj Vixrh-mensen apart van de Quraish-nacht Faisalha Abdul Muttalib wanneer het wordt , wanneer hij zijn corruptie at genaamd Abdul Muttalib Rabbo Vari in een droom die tegen hem werd gezegd : Zeg : O Allah, ik doe het niet los het op voor bader maar is Sharp oplossing Lobel , dan Kvihm , dus hij Abdul Muttalib toen Quraish het niet eens was in de moskee riep met hem dat ik toen besteedde niet zijn bekken bedierf door een van de Quraish Behalve een ziekte in zijn lichaam gooien totdat ze vertrokken zijn bekken en water geven ….