…Wat is de reden voor zoveel uitdrukkingen die erop aandringen de namen te kennen van degenen die in het visioen reageren? Dit is een belangrijke vraag, die ook met de vraagsteller te maken heeft. Omdat sommige vragenstellers zich misschien schamen als ze naar namen vragen, en ik weet niet waarom deze verlegenheid en de kwestie niets meer is dan een droom? In termen van de reden, is de reden voor de vraag van de sprekers relevant voor de relatie van het antwoord op de uitdrukking, aangezien de namen een verband hebben en een negatieve of positieve invloed hebben op de uitdrukking van de visie, en de boodschapper, moge God gebeden en vrede zij met hem, hield van optimisme over de betekenis van sommige namen in werkelijkheid, maar hij gaf opdracht om sommige namen te veranderen in andere met een betere betekenis en betekenis, en dit werd genoemd vanuit authentieke manieren van hem, moge God hem zegenen en toestaan hem vrede, en in termen van expressie, hij, vrede en zegeningen zij met hem, rapporteerde een zwakke keten van overlevering in de Sunnah van Ibn Majah met zijn ketting van overdracht op gezag van Anas ibn Malik zei : Hij , vrede en zegeningen zij op hem, zei : ((Ze beschouwden ze bij hun namen, en ze maakten ze naar hun betekenis, en het visioen voor de eerste voorbijgaande )) Ibn Majah vertelde het in het boek ‘De visie van het visioen’ hoofdstuk over wat het visioen drukt uit en wat wordt er bedoeld met te zeggen : ze worden beschouwd met hun namen, dat wil zeggen om hun interpretatie af te leiden van de namen die in het visioen worden genoemd. Moe, dan begint hij moe te worden, of hij ziet een Westen, dan beschouwt hij de immorele man om hem in de h’adieth te noemen, enzovoort . Wat wordt bedoeld met te zeggen : (( Kanawha Pkinaha )) , die haar een voorbeeld gaf als via Tamoha, is afgeleid van het gezegde : Knyt erover en Knut hem als een over iemand anders schrijft, en deze hadith noemde de geleerde Shaykh al – Albaani Almachtige God ‘s genade in een zwakke Sunan Ibn Majah [ r 315_ h 849] en hij gesymboliseerd door te zeggen : zwakke en Sjeik Muhammad Fu’ad Abd al-Baqi – Muhaqqiq van Sunan Ibn Majah – nadat hij het aan Ibn Majah’s transmissieketen, in Zuaid : In zijn transmissieketen zit Yazid ibn Aban al-Raqashi, en hij is zwak, en in ieder geval hebben we geen geluk in onze bespreking van voorbeelden van enkele van de visioenen die de Heilige Profeet, moge God zegen hem en schenk hem vrede, stak enkele visioenen over, gebruikmakend van de aanduiding van namen in sommige visioenen, wat de juistheid bevestigt van de benadering van sommige van de uitdrukkers als ze soms naar namen vroegen, en uit die hadith : Anas bin Malik zei : De Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, zei : (( I zag op een nacht dat de slaper ziet alsof ik in het huis van Uqba ibn Rafi ben ). We misten Ratab Ibn Tab – een man uit Medina – en ik noemde de tekst van de hadith en zijn afstuderen in ( p. 50), en ik legde uit dat de Boodschapper, vrede en zegeningen van God zij met hem, het eerste obstakel is voor de straf en hief de verhoging , En het is van de afleiding van de namen zoals het tussen is ….

…Wat is de mening van de auteur over degene die een beroep doet en vervolgens een visie heeft? Gezien het grote aantal vragenstellers over deze onderwerpen , vooral meisjes die worden benaderd door indieners , vragen ze God om hunentwil en vragen ze God om hun een visie te laten zien die hen helpt te weten of deze sollicitant goed voor hen is, en sommige van hen kunnen de visioenen die onder deze omstandigheden worden gegenereerd een basis maken voor antwoord of acceptatie. Deze vrijer !!! En voor degenen die verbaasd zijn over de acties van de vrouwen, voeg ik eraan toe en zeg dat er enkele vaders zijn die hem benaderen en zijn dochter aanspreken, en hij schrijft naar mij en vraagt ​​me, na Istikharah, naar dromen die hij zag, en zij kunnen visioenen zijn, terwijl hij voor haar in de war is. Brengt hij de preek door of reageert hij op de vrijer? Ik heb hier verschillende pauzes. Ik hoop erover na te denken en erover na te denken voor iedereen die onder de vorige beschrijving valt : 1 / Wie haar een vrijer voorstelt, zij moet het pad van kennis volgen, niet dromen !! 2 / Aan degene die haar voorlegde, richt de vraag over zijn religie, karakter en trouw, en dit wordt meestal gedaan door de voogd, van een vader, broer of iets dergelijks, en na de vraag neemt hij het pad van Istikharah en er is geen bezwaar om het te herhalen, en daarna kijkt hij naar de mening van het meisje, en na de juridische visie wordt het beslist en beslist. Haar bevel, en dus is haar beslissing geïnformeerd en wijs, en niet over dromen of visioenen . 3 / Het viel me op dat veel vrouwen die naar mij schrijven, vooral vrouwen, degenen die haar vroeg aanvragen enorm accepteren en onlogische argumenten aanvoeren, waaronder : studie, jonge leeftijd, ietwat ouderdom van de verloofde, gebrek aan financieel, werk of stamboom, en sommige. Deze meisjes weigeren zonder reden, maar omdat ze niemand vond die haar adviseerde of haar aanspoorde om te accepteren, en de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei over de maagd : en haar oren zijn haar stilte … als bewijs van bescheidenheid, of het onvermogen om goedkeuring uit te spreken, dus de mensen om haar heen denken dat ze het afwijst. Dit nodigt me uit om te zeggen dat de voogd een grote taak heeft om het huwelijk te beheren en te ondertekenen, of te belemmeren – als je wilt . 4 / De voogd van een vrouw of een meisje mag dromen of visioenen niet meenemen in zijn besluitvorming, met of zonder toestemming, en de meeste dromen die in dergelijke omstandigheden worden gezien en gegenereerd, zijn als de frustraties die uit het gesprek voortkomen van de ziel . 5 / Meisjes moeten hun eerste leeftijd niet opgeven, en om te weten dat hoe eerder de leeftijd van het huwelijk, hoe beter voor hen, en met liefde, gezelschap, compromissen en begrip met de echtgenoot, ze elk onderwerp kan bespreken. Om te studeren, haar studie af te ronden of te werkenenz. 6 / De ervaring heeft geleerd dat een vrouw liever trouwen, of zwanger worden en kinderen krijgen dan studeren of werken, en daarom zie ik geen reden waarom een ​​meisje dat zou doen haar huwelijk uitstellen onder het voorwendsel haar studie af te ronden, en wat doet ze? Dat iemand het zal aanvragen? En hoe weet je dat de toespraak bij haar blijft kloppen? Vraag het veel van degenen die het huwelijk hebben gemist of de gouden eeuw van het huwelijk hebben gemist, en hun weigering was te wijten aan werk, zelfvorming of studie, en u zult merken dat de meesten van hen, en de meesten van hen, wensen dat ze getrouwd en hebben een gezin en kinderen . 7 / Het is geen vereiste dat degene die Gods dochters, vaders of moeders aanroept, een goed visioen ziet, en wat als hij zo’n goed visioen zou zien; Het is geen vereiste dat hij haar juiste interpretatie kent, of erover geïnformeerd wordt vanaf de kruising. De uitdrukking kan in strijd zijn met de situatie, of afwezig in de waarheid – en dit is mogelijk door de uitdrukkers – het zijn mensen die fouten maken en lijden, en er is geen onfeilbaarheid behalve een profeet . 8 / De meeste dromen die na Istikharah werden gezien, hebben weinig, zo niet onbestaande, ruimte voor eerlijkheid. Dus wie het aanroept, of die iets vraagt, dan is het denken erop gericht, in de staat van ontwaken en voor het slapen, en dit zorgt ervoor dat de persoon die istikhaarah zoekt iets ziet dat verband houdt met het onderwerp van zijn Istikharah, en het komt door erover na te denken, terwijl de eigenaar denkt dat het een oprecht visioen is en dat het uitgedrukt moet worden. En een beslissing nemen op basis van het licht, maar wat ik zie is een droom . 9 / De abstractie kan een visioen zien waarin er geen directe symbolen van het onderwerp zijn die omwille van het onderwerp worden aangeroepen, want hier kan het een betekenis hebben in zijn visie die een betekenis kan hebben voor het extractieve, en dit alles is in overeenstemming met de uitdrukking van degene die de visie uitdrukt . 10 / Er kan een soort visie zijn die een sterke betekenis heeft voor de extractieve; En dat is als de ziener een persoon was die ver verwijderd was van de gezochte, en hij wist niet van zijn nieuws dat werd vernieuwd en werd teruggevorderd omwille ervan, en toen zag hij een visioen dat rechtstreeks hiermee verband houdt en wordt gezocht, en wat hij aanriep ter wille van hem, en dit wordt beantwoord en gebeurt heel vaak, en in dit soort visioen is er een grote mate van waarachtigheid, vooral als de ziener bekend staat om zijn eerlijkheid en gerechtigheid . 11 / Misschien is een van de grappige dingen aan wat hier wordt gezegd, wat er wordt gezegd over de oude Indianen, dat ze zeiden : de nacht geeft ons advies, en dat is dat ze via hun dromen een indicatie ontdekken van hun goede of slechte geluk, en deze betekenis is aanwezig in de betekenis van een goede visie en de legitimiteit om ernaar te zoeken, te informeren en te wachten op de realisatie ervan ….

…De ring : Wat betreft de ring, het geeft aan wat hij bezit en waartoe hij in staat is, dus wie een ring gaf, kocht of hem gaf, zou autoriteit of koning krijgen als hij een van zijn familie was, omdat de koning van Salomo, vrede zij met hem, was in zijn ring, en het is ook van wat de koningen hun boeken drukken en het meest eervolle hun schatten . De koning kan een huis hebben waarin hij woont en het binnengaat of het bezit, en hij sluit het op haar deur, en het kan een vrouw zijn die met haar trouwt en bezit neemt van haar onschendbaarheid en haar ring breekt of zijn buik erin doordringt, en de kruidnagel wordt haar gezicht, en het nemen van de ring van de Almachtige God kan voor de asceet en aanbidder zijn om veilig te zijn van de Almachtige God voor het slechte bij de voltooiing van de conclusie. En hij nam het van de profeet over, moge Gods gebeden en vrede zijn over hem, of van de wereld, een goed nieuws van het verwerven van kennis, en dit alles is wat de ring zilver is, maar als het goud is, is er niets goeds in, en evenzo als het ijzer is, omdat het het sieraad is van de mensen van de hel, of koper voor wat in de naam van het woord slecht is, en wat gemaakt is met inbegrip van een van de uiteinden van de djinn, zoeken we toevlucht bij God tegen alle kwaad . Er werd gezegd : de ring duidt ook op de vader en de vrouw, of de aankoop van een slavin, huis, dier, geld of voogdij, en als het van goud is, dan is het de vernedering van een man, en er werd gezegd dat wie ziet dat hij een ijzeren ring draagt, duidt op een goed dat hij bereikt na vermoeidheid, en als het van goud is en een kruidnagel heeft, is het moeilijk . De holle en stille ringen zijn altijd goed, en de opgeblazen ringen met een vulmiddel binnenin duiden op moord en bedrog, omdat er iets in verborgen zit, of ze duiden op hoop op iets groots en veel voordelen omdat hun botten groter zijn dan hun gewicht, en wat betreft de ringen van een hoorn of ivoor, die zijn lovenswaardig bij vrouwen . En er werd gezegd dat de ring een grote sultan is, en de ring is de oorsprong van de koning, de lob is zijn prestige, het zegel is de toelaatbaarheid van de sultan, zijn geld en het mandaat, en de ring is zijn bevel en het verbod ervan, en de inscriptie erin is zijn bedoeling en bedoeling . Wie denkt dat de koning zijn karakter heeft ingeprent, krijgt snel het gezag van de koning, spreekt hem niet tegen, want de stempel is sterker dan de ring . En wie ziet dat hij een zilveren ring draagt ​​en die vervolgens uitvoert waar hij maar wil, en het is toegestaan ​​voor hem om dat te doen, dan zal hij autoriteit verwerven . En wie ziet dat hij is gestempeld met het zegel van de kalief en hij is van Bani Hashem of van de Arabieren, dan krijgt hij een groot mandaat, en als hij van de loyalist is of een vader heeft, dan sterft zijn vader en wordt hij een opvolger, en als hij geen vader heeft, dan zal zijn zaak veranderen in iets dat in strijd is met wat hij wenst . En als hij zag dat een buitenstaander een ongeldig mandaat had . En wie een ring vindt, hij heeft geld van de niet-Arabieren, of hij heeft een zoon geboren of getrouwd, en wie de kruidnagel van zijn ring ziet, wordt onstabiel, zijn gezag over de scheiding wordt verstoord, en als hij zijn kruidnagel ziet is gevallen, zijn zoon sterft of is weggegaan met een deel van zijn geld . En wie zijn ring afpakt en gouverneur is, dan wordt hij verwijderd, zijn bezittingen zijn weg, of is zijn vrouw gescheiden . En dat voor de vrouw de dood is van haar man of de mensen die het dichtst bij haar staan, en er is gezegd dat als iemand het draagt, iets dat aan de ring wordt toegeschreven, voor hem zal worden vernieuwd, en wie de ring ziet, wordt verbroken. en weg en de lob blijft, zijn autoriteit zal worden verwijderd en zijn naam, herinnering en schoonheid blijven . En de ring van goud is een ketterij en heeft een hekel aan religie en verraad in zijn bezit en bedrog in zijn kudde, en de ring is gemaakt van ijzer van een dappere sultan of een onderscheidende koopman, maar hij is inactief, en de ring is van geleid door een heerser in hem en dat zijn ze, en de ring met twee lobben is een schijnbare en verborgen autoriteit, en als die ring iets is dat aan handel wordt toegeschreven, dan is het winst. En als het wordt toegeschreven aan kennis, dan geneest het mensen van religie en de wereld . En de strakheid van de ring duidt op comfort en vulva . Wie een ring leent, heeft iets dat niet kan overleven, en wie op een ring met sproeten slaat, heeft iets dat hij nooit heeft gehad, zoals een huis, een dier, een dienstmeisje of een jongen . En als hij ziet dat ringen op de markt worden verkocht, dan verkoopt hij het eigendom van de hoofden van mensen . Als hij zeehonden in de lucht ziet regenen, krijgt hij in dat jaar kinderen . De ring is voor de Arabieren een vrouw, en van de gouden ring wordt gezegd dat het een vrouw is wiens geld op is . En wie het verzegelt met een ring aan zijn pink, verwijdert het dan van haar en steekt het in iets anders, dan leidt hij tegen zijn vrouw en roept op tot corruptie, en als hij ziet dat zijn ring die om zijn ringvinger zat eens in zijn overwinning en eenmaal in het midden zonder bij hem in de buurt te zijn, verraadde zijn vrouw hem . Wie zijn ring verkoopt voor een dirham, meel of sesam, hij verlaat zijn vrouw met goede woorden of met geld . Het kruidnagel wordt geboren, en als het kruidnagel van zijn ring van wezenlijk belang is, dan is het een kracht met goedheid, pracht, veel geld, herinnering en glorie . Als zijn kruidnagel van aquamarijn was, als hij een heerser was, dan was hij een dapper, majestueus en sterk, en als hij in de jongen was, dan was hij een beleefde jongen die een zak zou zijn, en als zijn kruidnagel kralen was, toen was hij een zwakke en beledigende autoriteit, en als de kruidnagel saffiergroen was, dan werd hij voor hem geboren als een kind van een gelovige die een wereld van begrip is, en de ring is van het hout van een hypocriete vrouw of een koning van hypocrisie, en als een vrouw een ring kreeg, zou ze trouwen of baren . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof mijn ring gebroken was . Hij zei dat als je gelooft, je van je vrouw zult scheiden . Het duurde slechts drie dagen voordat hij van haar scheidde . Een man kwam naar hem toe en zei : ik zag dat ik een ring in mijn hand had waarmee ik hem zou verzegelen in de mond van mannen en de baarmoeder van vrouwen, dus hij zei: je bent een man die de muezzin tegelijk roept behalve de tijd in de maand Ramadan, dus het is mensen verboden om te eten en te eten . En wie ziet dat het een zegel is voor een man op klei, dan zal degene die voor hem verzegeld is, autoriteit krijgen van de eigenaar van de ring . En wie ziet dat een koning of een heerser hem zijn ring heeft gegeven, hij doet hem om en hij was dat waardig, en hij kreeg macht, anders zou hij die teruggeven aan een volk dat hem of zijn clan zag of hem onder het volk noemde. of zijn tegenhanger erin, en het verkopen van de ring met de vrouw ….

…Al-Kirmani zei dat wie zag dat hij zichzelf of anderen had toegewijd aan een graf of een put, hij in dat land moest bouwen of er wonen ….

…Ruya Atika bint Abdul-Muttalib 56 – Op gezag van Muhammad bin Ishaq zei hij : Muhammad ibn Muslim al-Zuhri, Asim Ibn Umar ibn Qatada, Abdullah bin Abi Bakr en Yazid bin Roman vertelden me op gezag van Urwa bin al- Zubayr en andere geleerden op gezag van Ibn Abay – moge God tevreden met hen zijn – elk van hen vertelde me dat deze lezing bijeenkwam om te praten terwijl ze gevoed werden door de hadith van Badr, zei : tegen Masama de Boodschapper van Allah – vrede zij met hem – Abu Sufyan kwam van Sham littekens moslims naar hen toe en zei : deze Ir Quraish waar hun geld vandaan kwam moge God Infelkmoha Vantdb mensen bang zijn voor sommigen van hen en het gewicht van sommigen van hen en dat ze dat niet deden Ze dachten dat de Boodschapper van God – moge Gods gebeden en vrede met hem zijn – gooit een oorlog, en Abu Sufyan, toen hij naderde vanuit de Hijaz, was gevoelig voor het nieuws en vroeg diegenen die elkaar ontmoetten vanuit de Rukban uit angst voor de zaken van het volk totdat hij nieuws hoorde van enkele van de Rukban die Mohammed had een beroep gedaan op zijn metgezellen voor jou en voor je smaad, dus waarschuwde hij dat hij Dhamdam bin Amr Al-Ghafari inhuurde, hem naar Mekka stuurde en hem beval naar de Qoeraisj te komen, en hij zou ze uitschakelen voor hun geld, en hij vertelde dat Mohammed het aan zijn metgezellen had aangeboden, dus ging Dhamdham bin Amr snel naar Mekka . Ibn Ishaq zei : Dus vertel me wie ik niet beschuldig, op gezag van Ikrimah op gezag van Ibn Abbas, en Yazid bin Roman op gezag van Urwa bin Al-Zubayr, die zei : Atika, de dochter van al-Muttalib , zag de komst van de annexatie van Mekka in drie nachten, een visioen dat me bang maakte en vreesde dat uw volk er kwaad en ongeluk van zou binnenkomen, dus verborg hij wat hij u vertelde. Hij zei tegen haar : wat heb je gezien? Ze zei : ik zag een passagier naar een kameel komen voor hem totdat hij in de kom stond en toen met luide stem zei : vervreemd je niet, o familie van verraad aan je worstelaar in drie keer, dus ik zie mensen verzamelde zich om hem, toen ging hij de moskee binnen en de mensen volgden hem, terwijl ze om hem heen waren zoals hij met zijn kameel op de achterkant van de Kaaba en toen riep hij zo: vervreemd je Al Treachery niet voor je worstelaar in drie keer, toen vertegenwoordigde hij zijn kameel op het hoofd van Abu Qubays, toen schreeuwde hij zoals het, toen nam hij een steen en stuurde het, en het kwam te vallen, zelfs als het op de bodem van de berg was, zou het worden afgewezen . Al-Abbas zei : Bij God, dit is een visioen, en dat bent u, dus verberg het en vertel het aan niemand . Toen kwam Al-Abbas naar buiten en ontmoette Al-Walid bin Utbah bin Rabi’a en hij had een vriend . Al-Abbas zei : Dus ik ging het huis rond, en Abu Jahl bin Hisham in Rahat van Quraish Qud sprak met een somber visioen, en toen Abu Jahl me zag zei hij : O Abu Al-Fadl, als je klaar bent met je rondgang, dan kom bij ons, dus toen je klaar was, kwam je bij hen zitten. Abu Jahl zei tegen mij : Oh Bani Abdul Muttalib Wanneer is deze profetes met jou overkomen? Hij zei : wat is dat? Hij zei : Dat visioen dat ze zag, is onfatsoenlijk. Hij zei : Dus ik zei : wat heeft ze gezien? O zoon van Abd al-Muttalib, accepteerde u uw mannen niet om te profeteren zodat uw vrouwen zouden profeteren, en Atika beweerde in haar visioen dat hij zei: ~Ga je voor over drie, en we zullen op je wachten deze drie. Als je echt bent wat je zegt, dan zal het zijn dat als de drie slagen en daar niets van is, we een boek over je schrijven dat je liegt tegen de mensen van het Arabische huis. Abbas zei : zeker van wat het was van mij voor hem een groot ding, maar ik Jehdt het en Ankkrt om iets gezien te worden, hij zei : verdeel ons dan als ik niet langer een vrouw ben van de zonen van Abdul Muttalib kwam alleen naar mij , zei ze : Oorteurtm deze verworpen kwaadaardige die zich in je mannen bevindt en vrouwen mogen je opeten hoor je dan heb je er niet, iets wat ik hoorde, hij zei : ik zei : moge God deed wat ik had van mij tot hem van een grote HEM God Otardhan hem de teruggekeerde Okwilkenh, zei : Vdot op de derde dag van het visioen van Atika en Onaa ijzer geïrriteerd Ars ik ze hadden gemist het is alsof hij hem vangt, hij zei : ik ging de moskee binnen Ik zag hem ik zweer het Ik loop naar hem toe Otardh terug naar een deel van de deur van de moskee wordt intenser , hij zei : ik zei tegen mezelf : wat tegen hem over God, eet dit verschil met mij op dat Ohatmh, hij zei : als hij heeft gehoord wat ik niet heb hoorde, De stem van het toetreden tot Bin Amr Al-Ghafari die in de buik van de vallei schreeuwde, staande op zijn kameel, had zijn kameel en rond zijn reis en scheurde zijn shirt terwijl hij zei : Oh, leef Quraish, Al-Latimah Al-Latimah, je geld met Abi Sufyan. Mohammed bood het aan aan metgezellen waarvan ik niet zie dat jullie het zullen beseffen. Opluchting is opluchting, zei hij : Dus hij leidde me van hem af en wat uit het bevel kwam, nam van me af (1). * En in een verhaal : ik werd afgeleid door wat er van het bevel kwam, en het was niets anders dan het apparaat totdat we vertrokken, en het raakte Quraish met wat er gebeurde op de dag van Badr, door hun edelen te doden en hun keuze vast te leggen . Atika bint Abdul-Muttalib zei over wat ze zag, en wat de Qoeraisj daarover zei : was het visioen niet waar en kwam hij naar je toe om het te geloven, omdat een van de mensen voortvluchtig is, dus je zei, en ik niet liegen, maar wie een leugenaar is, vertelt het ons naar waarheid….

…De boom Bomen duiden vrouwen en mannen met een verschillende moraal aan . Het zien van bomen is een teken van ruzie, en onbekende bomen zijn een teken van zorgen en verdriet, vooral als hij ze ‘s nachts in een droom ziet . Als het een ketterij is, dan houdt het op, of als hij een ongelovige is, wordt hij moslim . Als de ziener een ongelovige is, wordt hij moslim of een zondaar, dan heeft hij berouw . Welke bomen ook specifiek zijn voor mashmum, zoals henna- en rozenbomen, duidt op de meesters van goedheid en kennis zonder actie of zeggen zonder actie . Zien wat specifiek is voor mashmum en citroensap, zoals sinaasappel en citroen, is specifiek voor mashmoum, en het restaurant, zoals sinaasappel en citroen, en actie, en woord en daad . Zien wat specifiek is voor de mutam, niet voor de mot, zoals de palm en walnoten, duidt op de heren die niet nemen wat ze hebben, behalve door inspanning en vermoeidheid . Zien wat geen restaurant is of snuffelt, zoals populier en cipres, duidt op gierigheid en gierigheid . Elke boom waarvan de bladeren vallen, duidt op armoede en rijkdom, behoud en vergeetachtigheid, vreugde en verdriet . En elke boom die zijn bladeren niet laat vallen, is een teken van een lang leven, eeuwig levensonderhoud, rijkdom en standvastigheid in religie . En wie zag dat hij op bomen lag, zijn kinderen namen toe . En wie een boom plant die wordt opgehangen, dan huwt hij met een volk en komt hij eer toe . En een boom zonder vrucht duidt op harde, enorme mannen, die noch rijkdom noch goed hebben . En de boom met de doornen is een moeilijke man . En wie zag dat hij een boom omhakte, zijn vrouw stierf, en als een boom verdroogde, zou daar een ziek persoon sterven . En boomschors is een vijver . En wie ziet dat hij bomen plant in een bos, hij zal kinderen krijgen . En wie zag dat bomen een berg omsingelden, de nakomelingen van die stad zouden zich vermenigvuldigen . En de boom voor het huis geeft de loyaal aan . De boom waarmee de Almachtige God tot Mozes sprak, vrede zij met hem, duidt op de nabijheid van de Almachtige God . De boom duidt op de genade van de Almachtige God, en de droge boom is leiding en onderhoud . Met mensen onder een boom zitten is een bewijs van de goedkeuring van de Almachtige God. Als de zoeker een ongelovige, een moslim of een ongehoorzame is, zal hij berouw hebben, en een gezegende boom in een droom duidt op een goede terugkeer, en een goede boom als een palmboom is een goed woord, en een slechte boom is als een meloen , een kwaadaardig woord . En wie ziet dat hij van een andere boom oogst dan zijn vrucht, dan neemt hij geld zonder oplossing . Er werd gezegd : het kappen van bomen is een ziekte die de kotter en zijn mensen treft ….

…Regen : duidt op Gods genade, religie, opluchting en hulp, kennis, de Koran en wijsheid, want water is het leven van de schepping en de goedheid van de aarde, en met zijn verlies de vernietiging van mensen en vee en de corruptie van de kwestie op het land en de zee, dus wat dacht u ervan als het water melk, honing of vet is . Het duidt op vruchtbaarheid, welvaart, goedkope prijzen en rijkdom . Omdat hij de reden is voor dit alles, en hij verschijnt, en hoe, als het tarwe, gerst, olie, dadels, rozijnen of stof zonder stof enzovoort is, wat duidt op geld en levensonderhoud, en het kan duiden op de behoeften die uit de lucht komen, zoals sprinkhanen, hagel of wind, vooral als het erin zit. Vuur of het water ervan was heet, omdat God, glorie zij Hem, in Zijn boek uitdrukte wat Hij aan de naties had geopenbaard van Zijn kwelling met regen, zoals de Almachtige zegt : ~En wij regenden op hen, dus de regen van de waarschuwende .~ En misschien aangegeven door opruiing en bloed dat wordt vergoten, vooral als het water bloed was . En misschien worden de kwalen en ziekten aangegeven door pokken en de tekening, als het niet op zijn tijd is en terwijl het schadelijk is voor zijn koude en zijn goede punt, en alles wat de aarde en zijn vegetatie daardoor schaadt, is schadelijk voor de lichamen. die er ook uit werden geschapen en erin groeiden, dus wat als de regen vooral in een onbekend huis, dorp of plaats was, en misschien duidde het op de verdrukking en kwelling van de sultan, zoals tegenstanders en bevelen, vooral als het was regent met levens, enzovoort . Onder de bewijzen van foltering, en misschien wel het bewijs van medicijnen, rede, preventie en vakantie voor reizigers, ambachtslieden en iedereen die in de open lucht werkt, omdat de Almachtige God zegt : ~ Als er schade in u is door regen .~ Degene die een openbare regen in het land zag, als de mensen in slechte vruchtbaarheid waren, was hun prijs goedkoop, hetzij met regen zoals hij het zag, of vanwege zijn vriendelijkheid, of schepen die voedsel aanboden . En als ze in onderdrukking, kwelling en ziekte waren, laat dat dan bij hen weggaan als de regen op dat moment gunstig was, en als het schadelijk was of als er een steen of vuur in was, vermenigvuldig dan wat ze frequentie met hen volgens de sterkte en zwakte van de regen . Als het aan het sproeien was, is de kwestie licht aanwezig . En wie zichzelf in de regen ziet of gevangen zit onder een dak of een muur, dan beveelt hij schade door spraak en schade . En of hij sloeg evenveel toe als de regen hem trof, of hij werd geraakt door een afdruiprek als hij ziek was, of dat was zijn tijd, of de plaats was zijn plaats . Wat betreft wat verboden is onder de muur, ofwel is hij afwezig van zijn werk of van zijn reizen of vanwege zijn ziekte of de oorzaak van zijn armoede, of hij zit gevangen in de gevangenis volgens wat in elk aspect ervan wordt afgeleid in de plaats waar hij zichzelf zag, en met een toename van zijn gezichtsvermogen, en wat is in zijn waakzaamheid, tenzij hij zich heeft gewassen in de regen van onreinheid, of zuivering ervan voor gebed, of zijn gezicht heeft gewassen met zijn water, zodat zijn gezichtsvermogen correct is, of hij werd gewassen met onreinheid die op zijn lichaam of zijn kleren zat, als hij een ongelovige was, werd hij moslim, en als hij een innovator of een zondaar was, had hij berouw, en als hij arm was, verrijkte God hem, en als hij hoopte dat een nood met de sultan of iemand zoals hij hem zou opvolgen, en hij hem toestond wat hij nodig had . En elke soort is wenselijk voor zijn soort, want hij is prijzenswaardig, en elke soort die zijn soort haat, wordt gehaat . En Ibn Sirin zei : Er is geen verlichting in het boek van God Almachtig als de naam van regen komt, het is bewolking, zoals de Almachtige zei : ~En we hebben met regen op hen laten regenen .~ En hij zei : ~ En we lieten er stenen op strooien .~ Als het niet heet Faraj regen het grote publiek, voor het vers : ~ en we gingen naar beneden uit de hemel, gezegend water ~ , en sommigen van hen zeiden : regen toont een konvooi kamelen, en de karavaan kamelen laten regen zien . En de algemene regen is absurd, en als hij ziet dat de lucht zwaarden heeft geregend, dan worden mensen gekweld door ruzies en ruzies, en als het watermeloenen regent, worden ze ziek, en als het regent zonder wolken, dan ontkent hij dat niet , omdat de regen uit de lucht neerdaalt . En er werd gezegd dat hij een verademing was van een plek waar geen hoop is, en een bestaan ​​van een plek die niet telt . Het woord regen en water dat valt en dergelijke, is correcter van interpretatie dan het woord regen ….

…De badkamer : duidt de vrouw aan om de mizara met hem op te lossen, en de persoon wordt met hem meegenomen als zijn zweet naar buiten komt, als zijn sperma in de baarmoeder valt, en het is als een vulva . En misschien wees hij op de rol van de mensen van de hel en de mensen van het kwaad, strijd en spraak, zoals de rol van overspelers en gevangenissen, en de rol van heersers en verzamelaars voor zijn vuur en onderdrukking of het rumoer van zijn familie en de goede poorten ervan en de overvloed aan water dat erin stroomt . En misschien aangegeven door de zee en ziekte, en naar de hel . Wie zichzelf in een badkamer ziet of iemand anders ziet hem erin, en als hij hem dood ziet, dan is hij in het vuur en het intieme, omdat de hel opmerkzaam is en verschillende poorten heeft, en daarin het intieme en het blozende, en als een patiënt dat ziet, zal ik naar zijn toestand kijken, en als hij ziet dat hij zich buiten het huis van warmte naar het huis van reinheid bevindt, en zijn ziekte is vrij van Wakker, stond ik op . Dus degene die wast en eruit kwam, kwam er intact uit . Als zijn ziekte verkouden was, nam het toe en werd er voor hem gevreesd . Als hij echter wast en witte kleren draagt, in tegenstelling tot zijn gewoonte, en op een boot vaart die niet geschikt is voor hem, dan is dat hem wassen, hem en zijn kist omhullen . En als dat in de winter was, maakte de kramp hem bang . Als hij ziet dat hij zich in het huis van warmte bevindt, dan is hij tegen wat eerder in de uitgang werd genoemd, dan zal de afweging worden gemaakt, en het middelste huis zal zijn voor de zieken die erin zaten, wat aangeeft dat hij bemiddelt in zijn ziekte totdat hij binnenkomt of vertrekt, dan is het ofwel tegenslag ofwel herstel . En als hij niet ziek was, en hij ruzie of nood had in het huis van een heerser, een heerser of een heerser, dan is een oordeel voor hem en hem gebaseerd op de mate van warmte of koude die hij in de badkamer ontving, of glad of spray . Als dat allemaal niet gebeurde, en de man was celibatair, trouwde of woonde een feest of begrafenis bij, en er was lawaai of lawaai, zorgen en verdriet, zoals die in de badkamer, anders zou hij een reden voor hem hebben van de geld van de wereld met een heerser vanwege de stroom van water en zweet, wat geld is . Zweet kan duiden op zorgen, vermoeidheid en ziekte, vooral in de troebelheid en temperatuur van de badkamer . Als hij van zijn kleren is ontdaan, dan is het met zijn vrouw, en ter wille van haar en voor haar gezin en voor haar gezin, zal wat het bad vraagt, bij hem worden uitgevoerd . Als hij in zijn kleren zit, dan is de zaak vanuit een vreemd standpunt of een aantal verboden zaken, zoals de moeder, dochter en zus, zodat ook naar zijn omstandigheden wordt gekeken, en zijn rangen en woonplaatsen worden overgedragen, en wat hij ontmoet of ontmoet door zijn beschikking in de badkamer, en zijn overbrenging daarin van plaats naar plaats . En als hij ziet dat hij het binnenkwam via een kanaal of een kleine energie in zijn deur, of dat er een leeuw, leeuwin, beest, kraaien of leven in zat, dan is hij een vrouw die haar binnenkomt in een versiering, en hij ontmoet met haar de mensen van kwaad en immoraliteit onder de mensen . Sommigen van hen zeiden : De badkamer is een huis van schade, en wie er binnenkomt, wordt gewond door de vrouwen . Duiven zijn afgeleid van hun intieme naam, want ze zijn ham, en duiven zijn een zwager of familielid . Als er warm water in werd gebruikt, zouden de vrouwen overstuur raken, en als het overweldigd was en de badkamer binnenkwam, kwam het uit zijn wolk . Als hij in de badkamer gaat zitten, breekt hij de vrouw en kondigt hij zijn bevel aan, omdat de badkamer de plaats is waar de ‘awrah wordt blootgesteld . Als hij een bad bouwt, zal hij onfatsoenlijk zijn en hem daarmee verafschuwen . Als de badkamer warm en zacht is, dan zijn zijn familie, schoonzoon en familieleden van zijn vrouwen het erover eens, hem helpen en medelijden met hem hebben . Als het koud is, mengt het er niet mee en heeft het er geen baat bij . En als hij het erg warm had, dan zouden ze ruig zijn, en hij zag ze niet blij met hun strengheid . En er werd gezegd dat hij zag dat hij in het warme huis was . Want een man verraadt hem met zijn vrouw, en hij probeert hem tegen te houden, dus hij bereidt zich niet op hem voor . Als het bassin vol is en water stroomt van het warme huis naar het middelste huis, dan zal hij boos worden op zijn vrouw, en als de badkamer wordt toegeschreven aan de toorn van de wereld, en als het koud is, dan zal de persoon die heeft de visie is slecht en met weinig inkomen, en zijn hand bereikt niet wat hij wil . En als hij warm, zacht en sympathiek is, dan zijn zijn zaken van liefde, en hij zal een liefhebber zijn van een staat, die in hem een ​​opluchting en vreugde ziet . En als het erg heet is, dan zal het vruchtbaar zijn, en het zal geen maat hebben, en het zal niet geprezen worden door de mensen . En er werd gezegd dat hij die zag dat hij een badkamer binnenging, het bewijs was van een huiveringwekkende koorts . Als hij ziet dat hij heet water uit het hete huis heeft gedronken, of het heeft uitgegoten of ermee heeft gebaad op een andere manier dan wassen, dan is dat net zoveel zorgen, angst, ziekte en angst als het hete water, en als hij het dronk. uit het middelste huis, dan is het een stevige koorts . Als hij drinkt uit een koud huis, dan is hij een schilder, en als hij ziet dat hij zich in heet water wast en wil reizen, dan moet hij niet reizen . Als hij wordt ingehuurd door een persoon die zijn voordeel zoekt, heeft hij geen verlichting, want de Almachtige God zegt : ~ En als ze hulp zoeken, zullen ze als een tijd des tijds met water worden behandeld .~ Als het bad, de wassing en de noura worden gecombineerd, neem dan het bad en het bad en verlaat het bad, want dat is sterker in interpretatie . Als hij een onbekende duif in zijn plaats ziet, dan is er een vrouw waar mensen naar zullen kijken . En sommigen van hen zeiden : wie het zag alsof hij een badkamer aan het bouwen was, hij ontlastte zichzelf . En hij vertelde dat een man zag alsof hij in de badkamer was uitgegleden, dus hij sneed het bij een kruising, en hij zei : Je bent zo slecht . Hij liet hem zien dat hij in de badkamer was uitgegleden en zijn been was gebroken ….

En wie ziet dat hij een kind eet, dan eet hij onrechtmatig verkregen geld, en als een vrouw ziet dat ze een kind eet, dan geeft dat aan dat ze zwanger is, omdat zwangere vrouwen het kind zouden willen en het opeten ….

En wie het vlees van de gekruisigde eet, eet verboden geld van een hooggeplaatste man, als hij geen resultaat eet ….

…Hij zag dat hij pompoen eet : gekookt in stukjes zonder dat er iets mee in contact komt dat het verandert van zijn essentie en zijn smaak van kruiden, of van wat zijn soort haat in interpretatie, omdat de specerijen hun zijn en verdrietig, als hij van pompoen eet gekookt en verandert niet van zijn smaak, het is aan hem te wijten aan iets dat hij in zichzelf had gemist Of aan zijn geld of aan zijn religie of werelds, of aan zijn volk of aan de gezondheid van zijn lichaam of weggaan terwijl zijn geest en geest terugkeren aan hem nadat hij ze van hem had overgedragen, of een plekje van een oog dat hij miste, terug naar hem, of een associatiebijeenkomst die van hem gescheiden was, of een kennis bewaren die hij was vergeten en vertrokken om het te bewaren, en zijn geest keert terug aan hem erin en zijn kennis van de hoeveelheid gekookte pompoen die hij at, volgens de manier waarop ik de goedheid ervan beschreef, zijn smaak en zijn overvloed, en hoe lekkerder en malser het was, dus de kwestie is voor hem met betrekking tot aan die zegeningen die hem toekomen, de zwakkere a n sterker ….

…Banaan is in een droom geeft het geld aan, of het kind in de placenta, of een man in zijn graf of gevangenschap, of met betrekking tot het boek over het bovenstaande nieuws, of de map met de vlag omdat het een vrucht is van het paradijs, de Almachtige zei : ( en Talh plantains ). Bananen duiden kleding, intimiteit en liefde aan, en bananen zijn een vrijgevige man met goede manieren . En wie ziet dat hij het eet, krijgt geld van een bedrijf of van een buitenlander . En er werd gezegd : het is voor de eigenaar van de schuld die hij in zijn aanbidding heeft verworven . En bananen voor de koopman zijn geld, en de asceet heeft een schuld en ritualisme, en het eten ervan voor de zieken is slecht en hij vreest de dood voor hem, en dat komt door zijn kleur en naam, want als het zai-punt een punt is het wordt de dood ….

…Hoe dove mensen dromen ?? Horen ze het geluid in hun dromen? Komt er een nachtmerrie over hen? Verschilt een doof geboren persoon in dromen, ze zien en zich de geluiden voorstellen van wat ze zien, en wie later doof werd? Dit zijn verschillende vragen die bij iedereen die geïnteresseerd is of een specialist in de wetenschap van droomuitdrukking kan opkomen, en het trekt ook de aandacht van iedereen die ook van deze kunst houdt. Hoe kan een dove dromen? Hoe kunnen zijn dromen worden verklaard? Is zijn symbolische taal voldoende om het te begrijpen? En wanneer een normaal persoon deze kinetische taal vertaalt, nadat hij deze van hem heeft ontvangen, in een gesproken taal; Is dit genoeg, en kunnen hun visioenen dan worden uitgedrukt? Leidt de taal van de vertaler hier naar de exacte betekenis die de dove persoon wil? In het begin is er een verschil tussen degene die doof werd geboren en degene die kon horen, maar later doof werd … en elk van deze twee secties heeft zijn eigen manier van dromenen dit is wat Ik zal het in het volgende artikel beschrijven … Wie wordt geboren in staat om te horen Toen werd hij volledig doof, dus hij zal hoogstwaarschijnlijk de droom zien, en hij zal het geluid niet horen, maar wanneer hij je zijn visie vertelt die hij zag, na zijn doofheid, zal hij u vertellen wat hij zag, en hij zal meten wat hij ziet van de dingen die hij zag, en hij hoorde ze niet, volgens wat hij reduceerde en in zijn geheugen bewaarde Voordat hij doof werd . Wat betreft degene die doof werd geboren, al deze mensen kunnen de stemmen nooit horen, dus zien ze de verschillende scènes en scènes in hun dromen zonder geluid, en hij kan meerdere scènes zien van mensen of levenloze voorwerpen, of hij kan zie bijvoorbeeld zijn ouders, of zijn familieleden of zijn vrienden, enz., en door met hen om te gaan en van hen te horen, ontdekte hij dat ze vaak degenen zien die het met hen eens zijn met deze handicap; De verklaring hiervoor is dat ze emotioneel of ruimtelijk heel dicht bij hen staan, dus het is niet verwonderlijk dat ze ook dicht bij hun ziel zijn, als de slaapstaat is gestegen, en de zielen, zoals vermeld in de Sahih, zijn gerekruteerde soldaten, dus ze zijn niet dicht bij hen, en wat door hen wordt afgewezen, is anders, dus de slaper ontmoet elkaar in de slaap in het algemeen, beiden en zijn vriend is een van de mensen van deze wereld, en het wordt afgemeten aan deze dove mensen, dus ze zien veel dove mensen . Nu we weten hoe dove mensen visioenen zien, hebben we een heel belangrijke kwestie. Wat is hoe hun visioenen kunnen interpreteren? Zal gebarentaal – of het nu van de vertaler is of van de doven zelf – voldoende zijn om de symbolische taal te begrijpen die van hen komt voor de overtocht? Ik zeg, hier is een heel belangrijke zaak, want de taal waarnaar uitdrukking wordt verwezen, is de taal van de spreker wanneer de dove het aan de toehoorder vertelt, of de toehoorder de kruising is en hier is de taal wat de kruising begrijpt naar zijn eigen cultuur, of de toehoorder is de vertaler voor degene die zal oversteken, en hier wordt u geleid door de taal en cultuur van de vertaler De oversteek moet zich hiervan dus bewust zijn en proberen eerlijk te zijn in het overbrengen van visioenen van zulke mensen , aangezien de dove persoon misschien een woord of een specifieke zin wil, en de vertaler van zijn symbolen een woord of een andere zin uitdrukt … Dit is erg illusoir, vooral wanneer het woord vervangen is, leidt het tot een heel andere betekenis . … Bij het uiten, en aan deze taak moet door de spreker aandacht worden besteed, om ervoor te zorgen dat vóór de uitdrukking van het symbool dat de doven wilden, en dit wordt gedaan door hem te vragen naar wie hij voor hem vertaalde … of door de doven zelf te vragen a over wat hij op een bepaalde manier naar hem wilde verwijzen. Nauwkeurig, omdat sommige tekens in de taal van doven meerdere verbale connotaties betekenen, zoals ik het door vertalers begreep, en zoals ik het in hun beeldtaal zag, en ik nam een ​​visioen van een dove persoon in mijn programma en live in de ether in het Al-Raya-kanaal, en toen de vertaler aan de doven verscheen door het te vertalen, was ik verbaasd over het woord dat hij zei, hij wilde uitdrukken waar de vinger in de schoen kwam, dus zei hij: Ring !! En toen ik hem vroeg of dit is wat de doven zelf zeiden? Hij antwoordde ontkennend en dat dit uit zijn woorden komt: hij noemt dit deel van de schoen een ring … terwijl je iemand vindt die dit type bijvoorbeeld de neus van schoenen noemt, en veel woorden meet met brede betekenissen bijvoorbeeld. En hij weet het of is geïnteresseerd in onderscheid tussen hen, alleen de oversteek . . ….

En Al-Sayrafi : een wetenschapper die niet profiteert van zijn kennis behalve voor het doel van de wereld, en hij is degene die de artefacten heeft gemaakt van spraak, controverse, ruzie, vraag en antwoord, voor wat er in de dinars en dirham zit die hij neemt en geeft uit de ingeschreven toespraak, zoals de rechter, zijn evenwicht, zijn oordeel en zijn gerechtigheid, en misschien zijn evenwicht, zijn tong, zijn handen, zijn oren, zijn cimbalen en zijn gewichten Zijn rechtvaardigheid en uitspraken, dirham en dinars zijn de kortingen van mensen, en er werd gezegd dat hij de jurist is die een vraag beantwoordt en een rechtvaardig en evenwichtig antwoord geeft, en hij is ook de oversteekplaats omdat er wordt gekeken naar wat hem wordt gegeven, zijn gewicht en zijn zin , dus neemt hij een contract zoals dinars en geeft een woord uitgegeven als dirham, of hij neemt een apart woord als een dirham, en geeft de zin een groep als een dinar, Degene die in zijn slaap een dinar heeft uitgegeven van een bankier en een dirham heeft genomen van hem, ik keek naar zijn situatie, en of het in h is tegenstanders, is het afgenomen . En als hij een handelswaar had dat hij verkocht en zijn bezit verliet, deed zich anders een incident voor waarbij hij het aan een jurist moet vragen, of hij ziet een visioen waarin hij een uitdrukkelijke vraag nodig heeft, en wat hij haat en treurt, zal hem overkomen in de gevolgen van wat we hebben genoemd, voor wat hij haat en treurt, voor het nemen van hem de dirhams, omdat het de verblijfplaats is van zorgen met zoete harten en bezorgdheid . Het is afgeleid van de naam, behalve dat hij de goede gewoonte heeft om dirham te zien die hij in al zijn dagen en in zijn leven heeft gebruikt . Evenzo, als hij goud ontvangt en dirham betaalt, omdat er een hekel aan goud is en een boete in de interpretatie van zijn naam, en zijn voordeel daar niet bij past, en zo is de gewoonte van wat hij zag ….

En wie ziet dat hij uit het oog eet, eet van zijn geld ….

…Wie ziet dat hij geduld eet, geeft aan dat hij de kennis aanvaardt van een wetenschapper die deze eigenschap bezit, en als hij die niet eet, dan is dat tegen hem ….

En wie ziet dat hij dadels eet met de zaden, dan mengt hij toegestaan ​​met verboden, en evenzo de rest van zijn soort en elke vrucht die duimen heeft, en hij ziet dat hij dadels en hun pitten eet, dus hij drukt het op dezelfde manier uit ….

En wie ziet dat hij het vlees van de gekruisigde eet, eet verboden geld, en hij kan misschien autoriteit hebben en er goed van worden ….

En wie ziet dat hij slijm eet, eet geld ….

En wie ziet dat hij de Koran eet, eet ermee ….

En wie ziet dat hij aan een tafel eet en celibatair is, dan trouwt hij, en als hij er niet van eet, wordt het meisje maagd ….

En er werd gezegd dat iedereen die zag dat hij zwarte druiven eet, het aantal graankorrels van een stok eet als het buiten het seizoen is ….

En wie ziet dat hij kauwgom eet van boomgom, eet het beste van iemands geld boven de hoeveelheid kauwgom in de vergadering ….

En wie ziet dat hij wat van de vruchten van het paradijs heeft gegeten of aan iemand heeft gegeven en eet, zal hem bereiken met die hoeveelheid goedheid en troost, en wie ziet dat hij fruit at met zijn hand en eet, dan leert hij de wetenschap van religie en bereikt het leven van de vrome en profiteert er niet van ….

En de Khula : eer, voogdij en leiderschap . En als je een nieuw kledingstuk eet, eet je halal geld…

…Al-Salmi zei: Wie ziet dat hij lever eet, hij eet van het geld van zijn zoon, en er werd gezegd dat hij die zag dat zijn lever was afgesneden, dan zou zijn zoon sterven omdat hij zei: vrede zij met hem : onze kinderen zijn onze levers ….

…Wie ziet dat hij het vlees van zichzelf of het vlees van iemand anders eet en geen enkel spoor eet, zal eten van zijn eigen geld of dat van iemand anders . Als het geen effect had, laster dan iemand uit zijn huishouden of anderen ….

En wie ziet dat hij zijn slijm eet, eet van het geld van zijn zoon . En het slijm van anderen eten is het geld van de eigenaar van het slijm opeten ….

…Apple Dit is een uitstekende droom voor de meeste mensen . Het zien van rode appels aan bomen met groene bladeren is een goed voorteken voor de droom . Wat betreft het eten ervan, het is in die mate niet goed, tenzij de appels heel en foutloos zijn . Zegt een vriend van degenen die dromen interpreteren . Rijpe appels aan de boom geven aan dat het tijd is om je hoop te realiseren . Denk na over wat u van plan bent te doen en ga zonder angst verder . Rijpe appels als ze aan de bovenkant van de boom staan, waarschuwen u voor een te hoge aspiratie . Als ze op de grond liggen, geven appels aan dat neppe en flirterige vrienden je pijn doen . Rotte appels symboliseren vruchteloze inspanningen . ~…

…Ernstig . En als het negenentwintig is, duidt het op goedheid, opluchting en plezier . En als hij donder hoorde in een droom, en het visioen was op negen dagen in mei, duidde het op de dood van de edelen met de duif, en de dood vond plaats bij de Turken, en evenzo bij de schapen, en er zou veel regen vallen. , en de beste van de boomgaarden waren er in overvloed . Als het in de middelste tien is, treden er ernstige ziekten op . Als er donder wordt gehoord in een droom, en het visioen is in juni, tot tien dagen later, dan duidt het op de dood van geleerden en de meest eervolle in het land Egypte, de prijzen zijn laag, het geld groeit, en land en zee de visserij neemt toe . En als donder wordt gehoord en het visioen is in juli tot zes dagen ervan, dan zal de regen vallen in de maand december, en het planten zal vooruitgaan en groeien, en het grote volk van de Romeinen zal sterven, en de prijs daalt. in Jemen, en oorlog valt in het land van de Perzen en er is kwaad in het land van Egypte aan de kant van de koning, en ze vallen in gevangenschap in Children, en een koning komt uit het Oosten om hen als gevangenen naar zijn land te brengen. land . En als de donder aan het einde is of zeven overblijfselen ervan, dan duidt het op veiligheid in het hele land, en de prijs is goedkoop in het land Basra en het land Abessinië, en het land is zwart gemaakt tot de zwartheid van de Eufraat. , en sommige vruchten, zoals palm en bananen, krijgen gesel, en tarwe is er in overvloed . En als mensen aan het eind van het jaar bang zijn hun koning te vermoorden . Als er onweer wordt gehoord in een droom, en het visioen is in de maand augustus, dan is dat een goed teken voor de mensen van Levant en de mensen van Gorgan en Azerbeidzjan. De sprinkhanen worden verminderd en de koning van de Khazaren en de koning van Gog en Magog zullen sterven, en de gevechten vallen tussen hen in . En als er aan het einde ervan donder is, dan zal het vruchtbaar zijn in het land van Egypte en zijn overvloedige landen, en de prijzen zijn er goedkoop na onvruchtbaarheid, hoge prijzen en dood . Als er onweer wordt gehoord in een droom en het visioen is in de maand september in de tweede dagen ervan, dan zal er veel regen zijn, en droogte aan het begin van het jaar, en vruchtbaar aan het einde, en de sprinkhanen zal in het land van Kufa en de Tabahs van Basra zijn, en mensen vallen in grote honger, en moslims openen forten, en tussen de Romeinen en de Turken vechten voor een lange tijd, bevrucht de schijnvertoning en ontvangen zijn vruchten en granen . En als het op de tiende was, duidde het op het gebrek aan regen in dat jaar in de Maghreb, en de Almachtige God weet het het beste en Zijn afwezigheid is wijzer . En als het negenentwintig is, duidt het op goedheid, opluchting en plezier . En als hij donder hoorde in een droom, en het visioen was in negen dagen van mei, duidde het op de dood van de edelen met de duif, en de dood vond plaats bij de Turken, en evenzo bij de schapen, en er zou veel regen vallen. , en het goede van de boomgaarden was overvloedig aanwezig . Als het in de middelste tien is, treden er ernstige ziekten op . Als er donder wordt gehoord in een droom, en het visioen is in juni, tot tien dagen daarna, dan duidt het op de dood van geleerden en de meest eervolle in het land Egypte, de prijzen zijn laag, het geld groeit, en land en zee de visserij neemt toe . En als donder wordt gehoord en het visioen is in juli tot zes dagen ervan, dan zal de regen vallen in de maand december, en het planten zal vooruitgaan en groeien, en het grote volk van de Romeinen zal sterven, en de prijs daalt. in Jemen, en oorlog valt in het land van de Perzen en er is kwaad in het land van Egypte aan de kant van de koning, en ze vallen in gevangenschap in Children, en een koning komt uit het Oosten om hen naar zijn land te brengen als gevangenen . En als de donder aan het einde is of zeven overblijfselen ervan, dan duidt het op veiligheid in het hele land, en de prijs is goedkoop in het land Basra en het land Abessinië, en het land is zwart gemaakt tot de zwartheid van de Eufraat. , en sommige vruchten, zoals palm en bananen, krijgen gesel, en tarwe is er in overvloed . En als mensen aan het eind van het jaar bang zijn hun koning te vermoorden . Als er onweer wordt gehoord in een droom, en het visioen is in de maand augustus, dan is dat een goed teken voor de mensen van Levant en de mensen van Gorgan en Azerbeidzjan. De sprinkhanen worden verminderd en de koning van de Khazaren en de koning van Gog en Magog zullen sterven, en de gevechten vallen tussen hen in . En als er aan het einde daarvan onweer is, dan zal het vruchtbaar zijn in het land van Egypte en zijn overstromingen in de Nijl en de prijzen zijn er goedkoop in na onvruchtbaarheid, hoge prijzen en dood . Als er onweer wordt gehoord in een droom en het visioen is in de maand september in de tweede dagen ervan, dan zal het veel regenen, en zal er aan het begin van het jaar droogte zijn en aan het einde vruchtbaar, en de sprinkhanen zullen in het land van Koefa en de Tabahs van Basra zijn, en de mensen lijden grote honger, en moslims openen forten, en tussen de Romeinen en de Turken vechten voor een lange tijd, bevrucht de schijnvertoning en ontvangen zijn vruchten en granen . En als het op de tiende was, duidt dit op het gebrek aan regen in dat jaar in Marokko, en de Almachtige God weet het het beste, en Zijn afwezigheid is wijzer ….