En wie zag dat hij twee maanden vastte, zou zich van zijn zonden bekeren ….

En wie ziet dat zijn hand wordt afgehakt terwijl hij bij hem is, dan is het alsof hij viel en een broer of zoon ten goede komt, of als hij van hem weggaat, dan is het een ramp, en als de zoeker een vreemdeling, hij sloeg geld en keerde terug naar zijn land ….

…Wat betreft het vasthouden aan het olijfblad of zijn nerven, u houdt het bij de meest betrouwbare ader ….

…Al-Kirmani zei dat het hek en wat zich dicht bij de stadsmuur bevindt vanaf de rechterkant de sultan aangeeft en vanaf de linkerkant de gouverneur, en dat wat ver van de stadsmuur verwijderd is, wordt geïnterpreteerd door veiligheid en goed leven ….

…Als hij ziet dat hij wil reizen of een volk dat zich bij hem voegt, dan scheidt hij een situatie die het in goed of slecht verandert, en evenzo als hij een volk sjiiteert ….

…Als hij zichzelf bij de imam ziet staan, is er geen barrière tussen hen, dan staat de imam op en blijft hij slapen, wat aangeeft dat de imam hem haat . En als de begeleiding tussen hen wordt bewezen, dan wordt zijn geld de imam, want de slaper is als de doden, en de aanwezigheid van de doden is de aanwezigheid van geld ….

Een visioen van Umm Habibah dat de Boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken, met haar zal trouwen . Op gezag van Umm Habibah, moge God tevreden met haar zijn, zei ze : ik zie in slaap alsof hij tegen me kwam zeggen, o moeder van de gelovigen, dus ik was geschokt en vertelde haar dat de boodschapper van God, God zegene hem en schenk hem vrede, zou met mij trouwen. Ze zei : Dus wat is het nu dat mijn iddah is geëindigd, en ik voelde niets anders dan de Boodschapper van de Negus bij Babi die om toestemming vroeg. was gebaseerd op zijn kleren en het schilderen van hem kwam binnen Ali zei : de koning vertelt je dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) mij schreef dat ik zei : Ozojk : onttrek God ‘s fijn en zei : je zegt de koning en het geheel regelen uw huwelijk ….

…** Een visioen van Umm Salamah bij het doden van Hussein . Op gezag van Razeen – die Al – Juhani is – zei hij : Salma – die al – Bakriya is – vertelde me : Ze zei : ik ging huilend naar Umm Salamah, dus ik zei : Wat maakt je aan het huilen? Ze zei : ik zag de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, dat wil zeggen in een droom, en in zijn gedachten was zijn baard vuil, dus ik zei : ~ Malik, Boodschapper van God?~ Hij zei : (ik was getuige van het doden van Hussein in de neus. ) En in een overlevering zei ze : ik zag de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, in een droom huilend met vuil op zijn hoofd en baard . Heeft de Almachtige God van de moordenaars van al gewroken – Hoessein moge Allah tevreden met hem zijn op Mukhtar ibn Abi handslaven Althagafi leugenaar Vtaatbahm en hen doden zag populair in dat visioen overgeleverd door Tabarani in ( groot ) want het volk ​​zei : Ik zag slaap zo als de mensen van de hemel naar beneden kwam bajonetten te traceren van de moordenaars van Al – Hussein moge God tevreden zijn met hem, zodra de Mukhtar kwam naar beneden en inspireerde hen . Al-Haythami zei : De transmissieketen is goed ….

…Wat de borsten betreft, het zijn de dochters, dus wat er ook met hen gebeurt vanuit Zayn of Shin, wordt aan hen toegeschreven . Wie ziet dat er in plaats daarvan iets voor hem is ontsproten, geeft aan dat er steeds minder dochters tegen hem zijn ….

…Banat Wardan : een zwakke vijand ….

En wie ziet dat hij het graf aan het graven is van een man die zijn huis, zijn naam en bijnaam kent, zal een weg inslaan, vooral als hij die bereikt ….

…Het visioen van de koning van Egypte, God is genoemd – de Almachtige – genoemde interpretatie hiervan is de eerste door Jozef – vrede zij met hem – zei hij – de Almachtige -: ( En de koning zei, ik zie zeven vette koeien hij zou zeven magere Snblatt en zeven groenten en andere Iabsat eten. O publiek Geef me alstublieft advies in mijn visioen, als je een visioen ziet Je passeert , zeiden ze pijpdromen , en we interpreteren geen dromen in twee werelden , en hij zei dat hij die eraan ontsnapte en onthoud na zijn moeder, ik vertel je door zijn interpretatie , dus zullen ze sturen , Jozef , o vriend, we hebben zeven vette koeien, ze eten zeven magere koeien en zeven spikes van groen en de andere droog, zodat ik kan terugkeren naar de mensen zodat ze het zouden weten , zei hij dat je zeven jaar zult planten die je altijd hebt geoogst en het in het graan ervan strooit, behalve een klein beetje van wat je eet , daarna zullen er zeven mannen komen die zullen eten wat je gegeven hebben, behalve voor een beetje van wat je hebt versterkt , dan daarna komt er een jaar waarin de mensen zullen helpen en waarin ze knijpen ). Surah Yusuf verzen 43-49. En hij – de Almachtige – zei : ( Ze zeiden pijpdromen ) Ibn Jarir zei : Ze bedoelen dat het een mengeling is van een valse visie die geen waarheid heeft , en het is een verzameling van stress , en stress heeft zijn oorsprong in een bundel van hasj die lijkt op gemengde dromen die geen interpretatie hebben . Al-Mawardi en Al-Qurtubi vermeldden op gezag van Abu Ubaidah dat hij zei : Al- Adghat is een onverklaarbaar visioen van het visioen , en Ibn Jarir vertelde ook op gezag van Qatada in het gezegde: (Onze fatwa is in zeven vetten koeien die worden opgegeten door zeven magere dieren ). Hij zei : Wat kwartels betreft, de jaren ervan zijn vruchtbaar , en de zeven magere jaren zijn onvruchtbare jaren waarin niets groeit , en hij zei : ( Zeven spikes zijn groen en de andere is droog .) Wat betreft het groen, ze zijn de vruchtbare jaren , wat het droge land betreft , de droge zijn de getransformeerde , en de magere zijn de Almazel . En zeggende : ( hij zaait zeven jaar harder ), zei het vers : Toen ik het visioen ken dat hem uitgelegd moest worden , zei hij : zeven van de koeien, kwartels en Alsnblatt greens zeven jaar, kunstmest , en de koeien mager en Alsnblatt hoger landt Vsba jaar Magdbat zegt het 🙁 cultiveer zeven jaar harder ). Elke opeenvolgende reeks . Al-Qurtubi zei : Dit vers is gebaseerd op de geldigheid van het visioen van de ongelovige, en dat het eruit komt in overeenstemming met wat hij zag . En hij zei : ~ Dan komt er een jaar daarna, waarin mensen zullen helpen en ze zullen knijpen .~ Ibn Jarir zei : Dit is een rapport van Yusef – vrede zij met hem – aan de mensen over wat niet in de visie van hun koning was, maar vanuit de kennis van het onzichtbare dat God een indicatie van zijn profeetschap werd en een bewijs van zijn waarheidsgetrouwheid , dan vertelde hij op gezag van Qatada dat hij zei dat God hem kennis van een Sunnah verschafte waar ze hem niet naar vroegen, dus zei hij : ( Daarna zal er een jaar komen waarin mensen verlichting vinden en knijpen .) Betekent zeggen : ( het zijn Agat-mensen ) regen en Ghaith , ook overgeleverd van Ibn ‘ Greg zei : Ibn Abbas – God zegene hen -: (en kwam dan na dat jaar ), hij vertelde hen dat iets hem niet vroeg God had hem een jaar geleerd waarin Agat-mensen regenden . En Al-Qurtubi vermeldde op gezag van Qatada dat hij zei : God heeft hem een ​​Sunnah-kennis gegeven waar ze hem niet naar vroegen om zijn deugd te tonen en om zijn plaats van kennis en zijn kennis te informeren ….

…Hij zag dat hij een bruidegom was : hij zag zijn vrouw niet, kende haar niet, noch werd ze genoemd of aan hem toegeschreven, behalve dat hij een bruidegom werd genoemd, omdat hij sterft of een persoon doodt, en dit wordt bewezen door bewijs . Als hij zijn vrouw zag, haar kende of naar hem vernoemd werd, dan is het als een huwelijk . En als hij zag dat hij getrouwd was, zou hij autoriteit verwerven in de mate van de vrouw, haar deugd, haar gevaar, de betekenis van haar naam en haar schoonheid als hij haar naam of afkomst kende . Als hij ziet dat hij van zijn vrouw is gescheiden, dan is hij geïsoleerd van zijn autoriteit, tenzij hij vrije vrouwen en slaven heeft, dan is dit een gebrek aan zijn autoriteit . Als sommige kinderen van deze wereld zien dat hij gaat trouwen met een overspelige vrouw, dan zal hij deze wereld hebben gekweld ….

En wie zag dat hij een haan ving en hem in bedwang hield, zou een hoge uitloper hebben ….

En wie ziet dat hij op mijn kraan rijdt, dat duidt op zijn armoede en zijn ballingschap ….

En wie ziet dat een man hem buigt, geeft aan dat er een zoon of een broer is gebeurd ….

En de jonge man : in interpretatie de vijand van de man, als hij blank is, dan is hij een verborgen vijand . Als het zwart is, dan is het een rijke vijand, en als het blond is, dan is het de vijand van een oude man . Als hij een Dilmun was, dan is hij een trouwe vijand . Als hij een Rustaq was, is hij een grove vijand . Als hij sterk is, dan is hij de intensiteit van zijn vijandschap, en als hij onbekend is, en als hij bekend is, dan is hij de zijne . Wie ziet dat een jonge man hem volgt, dan is hij een vijand die hij zal winnen . Als hij een ouderling ziet die toezicht op hem houdt, stelt hij hem in staat goed te doen . En als hij een jonge man is die toezicht op hem houdt, dan is hij een vijand die tot hem in staat is, omdat hij boven hem staat . En als hij een oude man zag alsof hij een jonge man was geworden, verschilde hij in de interpretatie van zijn visioen, en sommigen zeiden dat hij een hernieuwd genoegen had, en sommigen zeiden dat hij in zijn religie of zijn wereldse tekortkoming verscheen, en sommigen zei dat hij stervende was, en sommigen zeiden dat zijn visioenen zijn scherpzinnigheid aantonen, omdat het hart van de sjeik jong is van bezorgdheid en hoop . Als hij een onbekende jongeman ziet en hem haat, dan lijkt het hem dat hij een hatelijke vijand voor de mensen heeft . Als hij van hem houdt, lijkt hij hem een ​​geliefde vijand ….

En wie ziet dat hij een blanke slavin heeft gekocht, dan is zijn beroep winstgevend en vindt het goed, en wie ziet dat hij een gele slavin heeft gekocht, zijn nood zal moeilijk voor hem zijn, en er wordt gezegd dat hij ziek is ….

…Wie ziet dat hij de ‘aqeeqah heeft gegeven, zal door zo iemand worden vergezeld en zijn verlies is tegen hem ….

En wie ziet dat wat gegeten moet worden, uit de zee wordt gehaald, dan zal hij zijn brood verdienen met een oplossing ….

En wie ziet dat hij iemand pemphigus heeft gegeven, geeft aan dat het voordeel zal worden behaald ….

…Al-Kirmani zei dat als een vrouw zag dat ze viooltjes uit zijn zweet plukte en het aan haar man gaf, dit duidt op zijn scheiding ….

En wie ook zag dat hij zwijgt over het vragen om vergeving, hij wees op zijn huichelarij, want de Almachtige zei: ~ En als het hun werd verteld: Kom, de Boodschapper van God zou om vergeving voor je vragen, ze verdraaiden hun hoofd .~…

En wie denkt dat een mangat van hem is afgenomen, en als hij een vrouw had, dan is ze hem kwijt vanwege overlijden of scheiding, en als hij geen vrouw had, dan miste hij zijn recht, en het kan zijn een verduidelijking omdat het mangat werd vervangen door de jas, en er werd gezegd dat het verwijderen van de sluier of het achterlaten ervan aangeeft dat hij ziek was in het huis, het is zijn dood. En er werd gezegd dat de vrouw een man heeft, en de man is een vrouw, en de bestemming en het gezicht van hem, dus wat hij daarin ook ziet, Zayn of Shin kruist dat ….

En wie zag dat hij opzettelijk zijn vasten verbrak, hij zou tijdens zijn reizen moe worden en zou problemen krijgen ….

En wie zag dat hij een slavin had uitgekozen, zou gezag en goed hebben gehad ….

En als hij zwart wordt, zal hij problemen en angst hebben ….

En wie het ziet alsof hij brood met kaas eet, zijn levensonderhoud wordt gewaardeerd, en er werd gezegd : wie brood met kaas eet, wordt plotseling ziek . En er werd gezegd dat het serum een ​​schuld was die de zuurgraad overheerst, en er werd gezegd dat het geld is dat in slaap is gevallen, een klein bedrag neemt de plaats in van veel geld dat het ontvangt na hard werken . En de pick-up is een heerlijk gekoesterd geld ….

…Al-Kirmani zei dat als een vrouw zou zien dat ze Nilofra had uitgekozen en haar man had gegeven, hij van haar zou scheiden ….

En wie zag dat hij dunner werd of klopte, en dat er haar uit zijn hoofd was gesprongen, wat duidt op een toename in pracht, grootsheid en goedheid ….