…Wie haar in een droom in een prachtig handschrift ziet, geeft kennis, leiding en onderhoud aan met zijn zegen, en misschien verwijst de basmalah naar het kind en de kleinzoon om aan elkaar te hechten . En misschien gaf ze aan dat ze besefte wat er was gebeurd om haar brieven te herhalen . Het duidt op het nastreven van een huwelijk . En misschien gaf ze leiding aan na misleiding . Als je in een droom in een prachtig handschrift schrijft, zal de kijker voedsel en geluk verwerven in zijn fabricage of kennis . En als het dood is geschreven, is het een genade van God Almachtig . En misschien duidde het schrijven op winst bij het planten . Als het na het schrijven is gewist en een vogel gekaapt, del raakte de leeftijd van de ziener en vacuüm levend, en dit wordt gemeten aan de hand van de boeken op zijn handen iets uit de koran of iets anders, er werd gezegd dat Hassan bin Ali moge Allah tevreden zijn met hem zag in een droom geschreven op zijn voorhoofd ( en ochtend, en de nacht wanneer het donker wordt ). Dus bracht hij dat naar Saeed bin Al-Musayyib en zei : O zoon van de Boodschapper van God, adviseer en vraag om vergeving, dus verliet hij de wereld na een nacht . Als hij de Basmalah reciteert terwijl hij bidt, en zijn leer is om de Basmalah in gebed achter te laten, dan is zijn basmalah daarin een bewijs van het begaan van een religie die hij niet nodig had, en het kan duiden op een neiging tot de vader zonder de moeder, en de moeder boven de vader, of hij verkiest een Sunnah boven een fard, of naafil boven een Sunnah, of ketterij. Wenselijk . En wat ermee in een droom werd geschreven, wordt overwogen, als het in goud was geschreven, duidt het op levensonderhoud en interesse in gehoorzaamheid of de hervorming van goede tijden, en het kan wijzen op de prachtige herinnering en goede daden . En hij overwoog waarmee de pennen waren geschreven, dus de lijn van de tumar is vliegend geld, de lijn van de onderzoeker is een onderzoek naar wat hij wil, de lijn van de lijn is proportioneel, de lijn van kopiëren is geïsoleerd, en de regel van het wild omvat iets langs, en de regel van poëzie duidt op nalatigheid en aanbidding, en de regel van al-Rayhani is hypocrisie, en de stoflijn is een ziekte in het oog . En wat er anders op is geschreven, het schrijven in het handtekeninghandschrift van Ezz en Nasr en het schrijven in het handschrift van al-Waraqa wordt beschouwd als beproevingen, en als er niets duidelijk uit het schrijven blijkt, dan is het een bewijs van de kleuring in de leer of het geloof . Wat betreft de vreemde pennen waarmee werd geschreven, zoals Hebreeuws, Syrisch, Hindi en dergelijke, het is een bewijs van vreemde dinars, echtgenoten, slaven of slaven, of bekendheid met vreemden . Geschreven met een ijzeren pen duidde op kracht, levensonderhoud en standvastigheid in zaken . En als hij het schreef met een zilveren pen, en als het was zoals de gebruikelijke pen, geeft het de bemiddelende situatie aan, vooral als het werd geschreven met een pen die gedraaid of geknoopt was, en als de pen recht en fijn was, gaf dat aan de eervolle positie of kennis en werk van degenen die het in een droom deden. Als het in Kagd was geschreven, heeft hij misschien een goede daad verricht of gevolgd. Het is verplicht, en als het op perkament was geschreven, zocht hij een erfenis, en als het in rood, geel of wit geweven stof was, bereikte het vreugde en plezier, en als het van groen geweven stof was, zou het getuigenis krijgen van de Almachtige God . En schrijven met licht of goud is goed nieuws . De punten en vorm in de basmalah in een droom zien : als de basmalah verwijst naar de vrouw, dan verwijst het naar haar, de vorm van haar geld, haar apparaat, haar kinderen en haar onfeilbaarheid, en als dat het geld aangeeft, dit is zijn nuttige zakaat, en als het gebed aangeeft, is dat haar Sunnah, en als het het land aangeeft, was dat haar familie en notabelen van geleerden, deugden en meesters in het vak. Van de parochie en de winnende winkels . En de tekenen van meningsuiting werden overwogen en gezien in een droom : het accusatieve teken is de positie, het neerwaartse teken is isolatie, het verhoogde teken is hoogte, dood of werkruimte, het verbindingsteken is een link, het assertieve teken is assertief in zaken, en het stress-teken is beklemming in zaken en moeilijkheden, dus wat de basmalah van deze tekens binnenkwam, schreef het toe aan de religie van de ziener of zijn wereldse leven, en evenzo, als het tekortschiet, zag hij de basmalah in het tegenovergestelde orde, zoals iemand die de Meest Barmhartige de Almachtige een plaats van Bismillah maakt of de naam van God aan de naam van Bismillah geeft. Onder andere bekend . Als iemand anders het heeft geschreven en het zelf heeft gewist, duidt dit op een schending van het verbond, een afstand van de islam, of dat hij met wat hij heeft aan kennis en geld spaart . En als de zoeker dat deed in een droom terwijl hij ziek was, dan zou hij genezen zijn, en als hij een zondaar was, dan zou hij berouw tonen, en misschien trouwde hij en had hij goede kinderen of verdiende hij uit de handel . En wie ziet dat hij in zijn slaap reciteert in de Naam van God, de Genadigste, de Genadevolle, dan werpt de Almachtige God de zegen op zijn geld ….

…Dirhams : De dirham van een paard is een religie, kennis en de vervulling van een behoefte of gebed, en het zuivere is het minimum van de visionair en zijn behandeling van elke zondag voor loyaliteit en het voortbestaan ​​van inkomsten en vertrouwen . Al-Sahih en zijn verwarring over een man die de goede woorden hoort . En hun aantal is het aantal daden van gerechtigheid, omdat er op geschreven staat dat er geen god is dan God en Mohammed is de Boodschapper van God, en de daden zijn niet voltooid zonder de herinnering aan de Almachtige God . Als iemand het ziet, dan zal de kwestie van religie en de wereld voor hem in vervulling gaan. Als hij met hem een ​​breed en mooi hoofdstuk ziet, dan is het een religie, en als hij een van de kinderen van deze wereld is, zal hij een wijde wereld en een goed bestaan ​​ontvangen . En als een zwangere vrouw een brave jongen heeft gebaard . En de vele dirham als hij wordt gekweld door een getuigenis is veel beter dan vreugde en plezier, en als hij ziet dat hij een goede en gezonde dirham op een persoon heeft, dan heeft hij een juist certificaat, en als hij hem erom vraagt, dan vraagt ​​hij hem om een ​​getuigenis, dus zijn terugkeer is een getuigenis van waarheid en gezondheid. Welnu, hij adviseert onwetende mensen en accepteert hem niet . De opgeblazen dirhams zijn bedrog, leugens, onenigheid en verraad in het leven, of het begaan van grote zonden waarin geen inscriptie staat in woorden die geen vroomheid bevatten . En die werd gegraveerd door Tyrus, ketterij in religie en immoraliteit, en de onderbroken rivaliteit houdt niet op, en er werd gezegd dat het artikel is afgesneden . Het nemen is beter dan het betalen, omdat ze het hebben betaald. Als hij een dirham steelt en die uit liefdadigheid geeft, dan vertelt hij wat hij niet kan horen . Als hij tien dirham bij zich ziet, dan wordt vijf zijn geldgebrek, en als hij er vijf ziet, wordt het tien, wat zijn geld verdubbelt . Sommigen van hen zeiden dat de dirhams in het visioen het bewijs zijn van het kwaad, en dat alles was verzegeld met de reling, en van de dirham werd gezegd dat ze veelvuldige woorden van nobele dingen aanduidden, en dat de dirhams woorden en argumenten waren als ze prominent waren, en als de dirhams in een bundel of zak werden gegeven, werden ze in het geheim neergelegd . Misschien was één dirham een ​​kind, en het geld was slecht en moeilijk, en de paardendirham waren goede woorden, en de slechte dirham waren slechte woorden. Er werd verteld dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik er twee dinars in had, dus ik vroeg ernaar en hij zei : kijk, ik ben iets uit je boeken kwijtgeraakt . Hij zei, en ik keek of ik twee argumenten had verloren . En er werd overgeleverd dat er een man naar de profeet kwam, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en zei : ik zag alsof ik vierentwintig dinars had geraakt, die voor hen allemaal werden geteld, en ik vond er slechts vier van hen . Hij zei : Je bidt alleen en mist de gemeenten . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik een dirham had geslagen als een kasrawi, dus hij zei : je zult het goede verkrijgen, maar hij raakte het niet aan totdat hij er iets aan had . Toen kwam er nog een en zei : ik zag alsof ik een Arabische dirham had geschoten . Hij vertelde hem dat je slaat . Dus werd hem getoond dat hij honderd knopen had bereikt . Er werd tegen Ibn Sirin gezegd. Hoe weet je dat? Hij zei : De kasrawi heeft een koning en een kroon op zich, en de Arabier moet deze dirham raken . En een ander kwam en zei : ik zag alsof ik dirham sloeg . Hij zei: voel je je? Hij zei ja . En hij zag een man alsof hij een dirham onder zijn voet had gelegd, dus vertelde hij zijn visioenen op een kruising . Hij zei: ~ U bent – u zult zich afkeren van schulden .~ De persoon van het visioen was doodsbang en stond op, en hij was van plan om zijn religie over te geven aan de jihad. Toen de twee groepen de familie van zijn ongelovigen zagen, werd hij getroffen door de kleuren van kwelling totdat hij van zijn religie afvallig werd, en het bewijs voor zijn afvalligheid is dat hij op de naam van de Almachtige God trapt . Een andere man kwam en zei : Het is alsof ik het gezicht van de profeet vertrapte, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, met mijn voeten. Ibn Sirin zei tegen hem : ~ Gisteren gebeten en bang voor je in je been?~ Hij zei ja . Hij zei, doe het eraf . Dus hij nam het af, en een dirham viel van hem af, waarop de naam van God en de naam van de boodschapper van God ….

…Vrijgevigheid en druiven : vrijgevigheid duidt op vrouwen, omdat het als de tuin is voor het drinken en dragen ervan en het plezier van zijn smaak, vooral omdat de verdovende suiker van het lichaam eruit komt, en het is als gevoelloosheid bij het omgang met het sap erin, en het duidt op een huwelijk omdat het op het sperma lijkt . En misschien wees de vrijgevige man het nuttige paard aan vanwege de overvloed aan voordelen van druiven, aangezien hij is als de heerser, de wereld en het paard met geld, dus wie een wijngaard bezit zoals we die beschrijven, zal met een vrouw trouwen als hij dat is. celibatair, of hij is in staat om een ​​vrijgevige man te zijn, dan kijkt hij naar zijn gevolgen en wat er met hem zal gebeuren in de tijd van vrijgevigheid in de opkomst en het management. Dit was in de tijdsperiode en de vrouw was ziek en kwam om van haar ziekte, en als ze zwanger was, kwam ze bij een slavin, en als hij hoopte op een vrijlating, verbinding of geld van een heerser of door toedoen van een heerser of een heerser of een vrouw zoals een moeder, zus en echtgenote, dat is verboden en kan hij niet, zelfs als haar huwelijkscontract niet was.Hij moet zijn vrouw bij hem bereiken, en als hij welvarend is, dan hij is arm, en als hij veel gevraagd en hypocriet is in zijn markt en zijn industrie, is hij verontschuldigd en stagneert, en als dat in de komende tijd en zomer is, is de zaak tegen hem, en dat is allemaal geldig . Zwarte druiven zijn in hun tijd ziekte en angst, en ze kunnen zwepen zijn voor degenen die ze bezitten naargelang het aantal liefde, en het profiteert niet van de zwartheid van zijn kleur met schade aan zijn substantie . Witte druiven zijn in zijn tijd het sap en de goedheid van de wereld, en op andere momenten zal hij geld ontvangen vóór de tijd waarop hij hoopte . En wie ziet dat hij een wijngaard aan het persen is, neemt het sap en laat wat er overblijft, namelijk dat de koning met geweld de koning van het sap in bezit moet nemen . Evenzo, rietsap en andere dingen, omdat sap en de voordelen ervan prevaleren boven wat anders is dan wat er bij is, van wat niet door het vuur wordt aangeraakt, behalve wat in zijn essentie gedifferentieerd is . Er werd gezegd dat degene die een tros druiven oppikte van zijn vrouw een geldbedrag kreeg, en er werd gezegd dat het geld 1.000 dirham was . En er werd gezegd dat zwarte druiven geld zijn dat niet blijft, en als ze ze van hun wijnstok zien hangen, dan is het erg koud en angstig . Sommige commentatoren zeiden : Zwarte druiven zijn niet slecht, omdat de Almachtige God zegt : ~ Suiker en lekker eten .~ Zacharias, vrede zij met hem, vond hem altijd bij Maria, daar hij niet haatte en de meeste mensen hem haatten . Er werd gezegd dat hij naast de zoon van Noach was toen zijn vader hem riep, en hij was wit van kleur, dus toen de kleur veranderde, veranderden de druiven om hem heen, en dat is de oorsprong van het zwart . En wat fruit was, wordt niet in alle delen afgesneden, en het heeft geen tijd en geen substantie die het bederft, het is goed als dadels en rozijnen, en wat er toen ook werd gevonden en uitgevoerd op het moment van anderen, het is goed gedurende zijn tijd, behalve dat het een gehate naam heeft of een lelijk nieuws, en in andere dan zijn tijd wordt het uiteindelijk gehaat . Alles wat een oorsprong heeft die op de gruwel duidt, zit in zijn verlangen en verdriet, en op andere momenten werd hij geslagen of ziek, zoals de twee . Omdat Adam, vrede zij met hem, bang was voor zijn bladeren en hem de schuld gaf van zijn boom, en hij zich zorgen maakte en spijt had, dus dit was te allen tijde nodig, en zijn boom en papier waren ook vereist . Alles wat geel van kleur was, was een ziekte, zoals kweepeer, meidoorn en watermeloen, waarvan de schade buiten zijn leven lag, en behalve vergeling van zorgen en verdriet . Als het zuur was, werd het met de zwepen geslagen om het op te eten, vooral als het een nummer was, omdat de vrucht van de zweep aan het eind was . En de bomen, die de wortel van de vrucht zijn, zijn een droge stok . En wat een naam had in zijn afleiding van voordeel, draag zijn interpretatie naar zijn bewoording als die sterker was dan zijn betekenis, zoals groene kweepeer op andere momenten moe is, en geel is een ziekte . En groene perziken : de pijn van hen of een broer, en gele ziekte . En de jujube : in zijn tijd wordt hij aangesteld door het bedrijf of de divisie, en het groen in de andere tijd dan zijn tijd is ongeluk en ongelukken die hem treffen, en zijn droogte heeft te allen tijde een blauwe bloem, en zijn boom is een een man met een complete geest en een goed gezicht, en er werd gezegd een eerbare man die een man van plezier, trots en sultanaat is ….

…Vraag : Is het toegestaan ​​dat de Aanklager de visie afsnijdt? Aanklagers in Cut Vision verwelkomen als de vloeibare vrouw een gesprek beschaamd vindt bij de kruising . En de vraagsteller had een goed visioen gezien waarin er duidelijk goed nieuws voor hem was, dus wendde hij zich tot anderen en maakte een buiging om de uitdrukking ervan te kennen . Volgens om de hadith van Ibn ‘ Umar zei : Ik zag in een droom Ka n in de handen van een stuk Aestbrq – waarvan de Brocade dikker – en niet een plek waar ik wil in het Paradijs niet vloog naar hem , hij zei : Vqsstha Hafsah , Vqstha de Profeet vrede zij met hem zei de Profeet, vrede zij met hem : ~ Ik zie Abdullah, een goede man ,~ Overgeleverd door Muslim in zijn Sahih (1) , zoals ook werd overgeleverd door Ibn Umar, zei hij : de man in het leven van de Profeet vrede zij met hem als hij een visioen voor de Boodschapper van Allah zag, vrede Moge God hem zegenen en vrede schenken, dus ik wilde een visioen zien dat ik aan de Profeet zou vertellen, moge God hem zegenen en schenk hem vrede . Hij zei : ik was een jongen, jonge Azba , en ik sliep in de moskee ten tijde van de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) en zag slapen alsof twee koningen Okhmana waren, ze gingen me naar het vuur , als Kti goed is opgevouwen , en als je hebt twee horens Kqrna goed , en als de mensen ze kunnen weten dat ze gemaakt zeg ik : ik zoek mijn toevlucht in God van het Vuur ( drie ). . Hij zei : Vlekayama koning zei dat de Profeet vrede zij met hem : ~ Ja Man Abdullah als hij de nacht bad ~ . Salem zei : Abdullah sliep ‘s nachts niet, behalve een weinig overeengekomen woord van de stoom (2). Deze hadith, zoals Ibn Hajar zei in Al-Fath, bevat de legitimiteit van de Aanklager bij het vertellen van het visioen, en Ibn Umar’s beleefdheid met de Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en zijn angst voor hem zoals hij niet vertelde. zijn visioenen zelf , alsof wanneer zijn aura hem niet beïnvloedde het zelf te vertellen , dus vertelde hij het aan zijn zus om het te bewijzen (3), evenzo Niet zeker bij het uiten , en Al-Tabarani bracht met zijn keten van vertellers naar buiten op de autoriteit van Abu Bakr dat Aisha zei : O Boodschapper van God, ik zag drie manen van Hein in mijn kamer . Hij zei tegen haar : “ Als je je visioen gelooft, zal hij in jouw huis worden begraven als de beste mensen van het paradijs. “ Toen greep de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , zijn beste manen, toen werd Abu Bakr gevangengenomen, toen werd Omar meegenomen en ze werden begraven in haar huis (4). De Sunnah voor de oversteek als je begint te zeggen : goed , of goed of zag goed , en dit optimisme . Er werd overgeleverd als te stellen dat meer dan één van de metgezellen van de Boodschapper van Allah, deze Abu Bakr zei toen de uitdrukking : dat uw visie bekrachtigde en voordat de Profeet vrede zij met hem , prijzen heeft in Snih overgeleverd door Umm Fadl zei : O Boodschapper van Allah ik zag Ka n In mijn huis een lid van je leden . Hij zei : ~ Ik heb het goede gezien . Fatima baart een jongen en geeft hem borstvoeding ~ (5). Nou of zij heeft Hasina gebaard » Vordath melk haar zoon Qtm zoon van Abbas bin Abdul Muttalib . Het is overgeleverd dat de Profeet vrede zij met hem, hij zei : ~ Laat hem vanuit het visioen dat hem werd aangeboden , zeggen tegen degenen die hem aanboden : goed ~ . Aldus liepen de rest van zijn metgezellen op deze benadering , was Omar ibn al- Khattab moge Allah tevreden met hem zijn , als hij het visioen vertelde , zei : Oh God, als het goed is, hebben we dat , en dat was het slechte Vltna . Hij zei dat Abdul Razak Muammar Ayoub Ibn Sirin zei : Abu Bakr als hij Alraia wilde uiten , zei hij : zowel bekrachtigd worden als uw visie, evenals (6). Evenals de oversteek om onderscheid te maken tussen wat lof in een droom en kleineren in waakzaamheid , zoals dit drag-shirt voor mannen , ze is in een droom die Mahmoud heeft meegemaakt de Profeet vrede zij met hem tot het tijdperk van religie, maar in het kielzog van God heeft Almspl een kledingstuk gezworen , en deze priester . Ik benadruk hier dat het erg belangrijk is, niet te hopen op een volgorde van herhaling , dat het visioen dat meer heeft doorstaan ​​dan het gezicht ervan is gelokaliseerd volgens de woorden van de eerste voorbijgaande persoon die toesloeg , en het geen pijn deed voor degenen die daarna geïnfecteerd waren , omdat het is niet alleen een baan op het letselrecht in de uitdrukking van een droom , om dit te bereiken naar Gods verlangens in wat hij als een spreekwoord stelde, zoals Ibn Hajar en anderen zeiden (7). Als hij werd geraakt, zou hij het niet aan iemand anders moeten vragen , en als hij dat niet was, dan zou hij naar de tweede moeten vragen , en de vraagsteller zou hem moeten vertellen wat hij heeft . Sommige geleerden hebben een deel van de andere literatuur verklaard dat er geen bewijs is, inclusief : dat weerspiegelt niet de visioenen bij zonsopgang en zonsondergang en ‘s middags en ‘ s nachts , wat – naar mijn mening – er geen bewijs is dat het geen zonde is voor degenen die anders werken , is er niets mis met degenen die bij zonsopgang of bij zonsondergang of ‘s nachts overstaken , en wat er werd gemeld over de zonsondergang tussen de hoorns van Satan houdt geen verband met de uitdrukking van visioenen, en God weet het het beste . __________________ (1 ) Overgeleverd door Bukhari als in de verovering van de uitdrukking in het boek van de deur Alaestbrq en de hemel binnengaan in een droom (12 \ 03 4 ) – op – en moslim verteld in het boek van de deugden van de zoon van de deugden van de bewoners van Ibn Omar, zoals in de kern (16 / 38 ) – op -. (2 ) al ontladen , p. 33 (3 ) Open ( 12/437 ) – op -. (4 ) vond hem niet in de negen boeken die door al . (5 ) Overgeleverd door Ibn Majah in het boek Openbaring uitdrukking – de deur van de uitdrukking van Openbaring – 0 en overgeleverd door Ahmad in de rest van de palm Ansar – de hadith van Umm al- Fadl ibn Abbas, een zuster van veelbelovende Allah wees tevreden met hen allen 0 en veroordeeld om de Albanees zwak te markeren . (6 ) Ibn Jawziyyah – verhoogd opnieuw – een verwijzing eerder . ( 2/459 , 460 ) (7 ) Zie Ibn Hajar . Vorige referentie . ( 12/396 – 432 ). ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Het visioen van God, moge God tevreden met hem zijn, zei professor Abu Saad, moge God tevreden met hem zijn : wie ziet in zijn slaap alsof hij in de handen van de almachtige God staat, en de almachtige God kijkt naar hem, en als de visionair is een van de rechtvaardigen, dan is zijn visie een visioen van barmhartigheid, en als hij niet een van de rechtvaardigen is, dan moet hij voorzichtig zijn, want de Almachtige God zegt : ( Op de dag zullen mensen opstaan ​​tot de Heer van de werelden ). Als hij ziet alsof hij tegen hem spreekt, wees dan aardig voor hem en houd van de mensen, dan zegt de Almachtige God : (En breng hem dichtbij tijdens de vlucht ). Evenzo, als hij zag dat hij zich ter aarde wierp in de handen van God de Almachtige, omdat de Almachtige God zei : ~ Werp neer en kom dichtbij .~ Als hij zou zien dat hij van achter een sluier tot hem sprak, dan zou hij goed zijn in zijn religie en zou hij een trust uitoefenen als hij die in zijn hand had, en zou hij zijn gezag versterken . En als hij zag dat hij tot hem sprak zonder een sluier, dan zou het een vergissing zijn in zijn religie, omdat de Almachtige God zei : ( En geen mens zou tot hem kunnen spreken zonder een openbaring of van achter een sluier ) , als hij zag hem met zijn hart groot, alsof hij hem verheerlijkte, hij bracht hem dicht bij hem, eerde hem en vergaf hem, of hij rekende hem niet aan als attributen, ontmoette de almachtige God in de opstanding . Evenzo, als de Almachtige Hem ziet, Hij hem vergeving en genade heeft beloofd, is de belofte ongetwijfeld waar, omdat de Almachtige God de deadline niet overschrijdt, maar hem kwelt met rampspoed in zichzelf en zijn levensonderhoud zolang hij leeft . Als de Almachtige hem ziet alsof hij hem aanspoort, is hij klaar met datgene waar de Almachtige God niet mee instemt, omdat de Almachtige God zegt : ~Hij spoort u aan, zodat u het zult gedenken .~ Als hij gekleed was met een kledingstuk, dan is hij de zorg en ziekte van wat hij heeft geleefd, maar hij verdient veel dank . Er werd overgeleverd dat sommige mensen zagen alsof God hem in twee kledingstukken had gekleed, dus legde hij ze op zijn plaats, en hij vroeg het aan Ibn Sirin, en hij zei: bereid je voor op zijn rampspoed, en niet lang daarna haalde hij uit totdat hij de almachtige God ontmoette, en als hij een licht in hem zag, kon hij hem niet beschrijven, hij profiteerde niet van zijn handen wat hij leefde . Als hij zag dat de Almachtige God hem bij zijn naam of een andere naam noemde . Zijn bevel is hoog en hij overwint zijn vijanden, en als hij hem wat van de goederen van deze wereld geeft, verdient hij eerder zijn genade . Als hij ziet dat de Almachtige God boos op hem is, duidt dat op de verontwaardiging van zijn ouders jegens hem. Als hij ziet alsof zijn ouders boos op hem zijn, geeft dit aan dat God boos op hem is . Want Ezz zei dat zijn naam is ~ Dank mij en je ouders .~ En er werd in wat nieuws over verteld, het plezier van de Almachtige God, de tevredenheid van ouders, en de toorn van de Almachtige God in de toorn van de ouders . En er werd gezegd : wie ziet alsof de almachtige God boos op hem is, dan zal hij van een hoge plaats vallen . Omdat de Almachtige God zegt : ( En wie toorn tegen hem toelaat, hij zal zijn gril verliezen ). Als hij zag alsof hij van een muur, lucht of berg viel, duidt dat op de toorn van God Almachtig op hem . Als hij zichzelf in de handen van de Almachtige God ziet, op een plaats die hij kent, zullen gerechtigheid en vruchtbaarheid zich op die plek verspreiden, en de onderdrukkers komen om en de onderdrukten zegevieren . Als hij zag alsof hij naar de troon van God keek, de Gezegende en Verhevene is Hij, zou hij genade en barmhartigheid hebben . Als hij een voorbeeld of een beeld ziet, en hem wordt verteld dat hij jouw god is, of hij denkt dat hij zijn god is, glorie zij hem, dan aanbad hij hem en aanbad hij hem, dan is hij bezig met valsheid, op de begrijpen dat het waar is, en dit is een visioen van iemand die liegt tegen God de Almachtige . Als hij ziet alsof hij de Almachtige God beledigt, dan is hij een ongelovige van de genade van zijn Heer, de Verhevene, en is hij niet tevreden met zijn oordeel ….

…Vraag : Is er een naam voor de koning aan wie het visioen is toevertrouwd? C : het visioen dat we al kenden , en we hebben het uit de definitie ervan gehaald , het wordt vermenigvuldigd met de acties van de koning, die haar God sloeg en het hele visioen, bewezen door de ziener, inclusief het raken van zijn idealen, en naar zijn gelijkenis, en daarom een uitdrukking van interpretatie genoemd . Deze koning kreeg te horen : dat zijn naam ( Sidikon ) niet op het nieuws stond, is trouw aan dit label, maar zegt dat de koning van het visioen, of de koning zonder de toewijzing van de naam van het bewijsmateriaal, overgeleverd door Ahmad in Musnad, overgeleverd is van Jabir ibn Abdullah dat de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, hij zei: ~ Ik zag alsof ik met een dadelmis was gekomen en de stronk ervan was in mijn mond, en ik vond daarin een pit die me pijn deed, dus ik blies het , toen nam ik er nog een en ik vond het erin, en ik vond er een kern in, dus ik blies het, toen nam ik een derde, en ik vond er een kern in, dus ik blies het . Abu Bakr zei : Laat me Hij zei : Hij zei, steek het over . Abu Bakr, moge God tevreden met hem zijn, zei : Het is uw leger dat u hebt gestuurd om te begroeten en te winnen, dus wierpen ze een man uit en hij zocht ze voor u uit en riepen hem, toen ontmoetten ze een man en hij zocht hen op voor jouw verantwoordelijkheid en riep hem, toen ontmoetten ze een man en hij zocht jouw verantwoordelijkheid en riep hem. De koning zei : Evenzo de koning zei . Wat me zorgen baart van de vermelding van de hadith is dat de nobele boodschapper hem de koning noemde, maar hij noemde hem niet, zelfs als hij een naam had om hem te noemen, zoals hij andere engelen noemde, zoals Gabriël, Israfil, Michael, en anderen . Er zijn enkele beschrijvingen genoemd over deze koning, wiens authenticiteit ik niet heb gevonden. Met inbegrip van dat wat er tussen zijn oorlellen en zijn schouder ligt, een reis is van zevenhonderd jaar . Ibn Hajar zei in Al-Fath : Al-Hakim zei : God vertrouwde het visioen toe aan een engel die op de hoogte was van de omstandigheden van de zonen van Adam van de bewaarde tablet, en hij kopieerde ze en gaf elk zijn verhaal een voorbeeld, en of als iemand sliep, zou de koning dingen met hem willen op het pad van wijsheid, zodat hij goed nieuws, een waarschuwing of smaad zou krijgen ….

…Psychotherapie Sommige slaapstoornissen, zoals nachtmerries, storende dromen, lopen tijdens de slaap en praten tijdens de slaap, worden veroorzaakt door onopgeloste problemen en conflicten en omringende ervaringen. Daarom moet het individu een psychologische behandeling ondergaan, zoals het wordt gedaan door het proces van emotionele ontlading en vrije associatie om dergelijke conflicten te identificeren en te proberen ze aan de patiënt uit te leggen en vervolgens Astbesarh te verhogen, waardoor hij terug kan keren naar de normale slaap en ziet : ~ Encyclopedia of Psychiatry ~ – Deel I – d . Abdel Moneim El Hefny . ~ Gedragsstoornissen en hun behandeling .~ D. Jumu’ah Syed Yusuf c : De Jathoom : Het is afgeleid van ons gezegde : de persoon of het dier zat hoog neergestreken , en de betekenis bleef op zijn plaats en ging niet weg , of wat het betekent is : aan de grond kleven, dus hij neergestreken . Een nachtmerrie en genaamd Word in Jathaam of al Koran 🙁 ze werden in hun huis Jtman ) ( gebruik : 78 ) Dit Arabische woord heet barok Alnidlan , kan zich bevinden in een druk op de borst van de slaper die niet kan bewegen met hem (1). Om dit te illustreren , leg ik je uit of hij een man zag in een droom van zogenaamde Paljathom beschreven om te voelen dat de slaper Bshi E zichzelf dempt , noch kan redding , en proberen wakker te worden , niet alleen na zware pogingen , Vistiqz heeft zijn vermoeidheid bereikt, ernstige hoeveelheid zweet en hand , en maakte zich zorgen , en het gevoel van deze zaak kwam naar hem toe voordat hij Kalmchlol wakker werd , en hoopt dat een glijbaan , ongetwijfeld deze zaak die man in de slaap van paniek raakte . De vrede zij met hem weten wanneer zijn metgezellen dit gebed vrezen : ~ Ik zoek mijn toevlucht bij de woorden van God, vol woede en tegen het kwaad van Zijn slaven en tegen de boze demonen Bibliografie , en woon het bij ~ (2). Zoals vermeld in de isti’aadhah van intimidatie in een droom die werd verteld door Malik, zei hij : Khalid bin Walid zei in de uitverkoop! : O Boodschapper van Allah , ik ben in een droom . Hij zei vrede zij met hem : ~ Zeg : ik zoek toevlucht bij Allah’s volmaakte Ichaelmat tegen het kwaad van woede en kwelling en kwaadaardige cultus , en Bibliografie van demonen , en woon het bij ~ (3). Hier mediteerde in deze gesprekken dat de profeet vrede zij met hem de dienaar leidde wanneer je zulke verontrustende dromen , nachtmerries ziet , geleid door de toevlucht tot God en bij hem toevlucht zoekt tegen het kwaad van woede en angst , en een bibliografie van demonen en ergernis , om hem niet bij te wonen , en organiseerde een sit-in God Esme God . Het lijdt geen twijfel dat de weerspiegeling van de toestand van de mensen tegenwoordig opmerkt wanneer de meesten van hen weg zijn van God en vertrouwen op de wereld en de genoegens en afstand van het Boek van Allah en vreemde uitspraken , en deze vervangen door te luisteren naar muziekinstrumenten en liedjes, zodat sommige jonge mensen slapen en koptelefoonmuziek in zijn oren en of die hem Moellah Ikh bijwonen en op hem neerdalen? Maar vandaag dat moskeeën zijn geteisterd door muziek , werden net als zij ontbering ; Dit komt door de mobiele apparaten, waarvan de meeste tonen muziekstukken zijn geworden die het gehoor van de aanbidders tijdens hun gebeden schaden , en waarvan de eigenaren de afdaling van genade en de aanwezigheid van de engelen kunnen voorkomen , aldus Abu Bakr bin Musa, die zei : ik was bij Salem bin Abdullah bin Omar , dus ik passeerde het gezelschap van de moeder van de jongens in de klokken , Salem kwam langs zijn vader van de Profeet vrede zij met hem, hij zei : ~ engelen begeleiden hen niet Rkpo jingle , ~ en Algelgel : kleine bel bevestigd aan de nek van dieren (4). Velen hebben gekozen voor mensen vandaag de dag zijn ver van God , en de afstand van de Koran , en de afstand van de man , en dus vervangen door de keuze van het goede gezelschap slecht Balrvqh , Is niet God in zijn boek zegt : ) omn levend vermelding Rahman antithese van zijn duivel is hij zijn echtgenote ) ( Zukhruf : 36 ). Wat wordt bedoeld : vertoningen voor Rahman en zijn vereniging In tegenstelling tot wat dan ook zijn metgezel van de duivel is, is hij zijn metgezel in deze wereld en in het vuur (5). En deze duivel siert hem met valsheid en kwaad , verveelde hem met dhikr en gehoorzaamheid, en maakt zijn gelukkigste tijden met amusement, muziek en zang , en op deze manier is het voor hem noodzakelijk om zichzelf verantwoordelijk te houden en ervoor te corrigeren , en te lijken op de rechtvaardig en de laatsten die zich God gedenken, staande en rustend en op hun zij , de herinnering is niet gescheiden van hun tong , mensen in Gflathm snijden Flathm . Het voelt ook alsof dit soort visioenen troosteloos en bang voor hen zijn , leg hem uit om bij hen toevlucht te zoeken , zei Stone Son in al- Fath werd genoemd in het recept om toevlucht te zoeken tegen het slechte visioen effect is waar , verteld door Sa ‘ eed ibn Mansoor en Ibn Abi Shaybah en Abdul Razak isnaads corrigeren Ibrahim Nakha’i zei : ~ Als je in een droom zag wat hij haat, laat hem dan zeggen als hij wakker werd : ik zoek toevlucht bij Aazt bij Gods engelen en boodschappers van dit kwaad dat me opvalt waar mijn visie Maol is in religieuze Dnaaa ”(6). Ik raad iedereen aan die hier wird wilde lezen voordat Sayings slapen en is gemakkelijker te vinden dan veel folders in moskeeën en bibliotheken , en de belangrijkste hiervan is : 1 – Staat van de stoel . 2 – ~ Zeg, Hij is God is één ~ 3 – Al- Mu`wadhatan : ( Zeg dat ik mijn toevlucht zoek bij de Heer van de mensen ) , ( Zeg dat ik mijn toevlucht zoek bij de Heer van de mensen ). 4 – Ik zoek mijn toevlucht in de volledige woorden van God tegen het kwaad van wat Hij heeft geschapen . 5 _ Ik zoek mijn toevlucht bij de woorden van God vol van elke duivel en elk oog is belangrijk voor de natie . 6 _ In de naam van God, die niets doet met zijn naam op aarde noch in de hemelen en Hij is de Alhorende, de Alwetende . 7 _ Uw naam Lord zet mijn kant en uw Heer dragen up , als ik mezelf pakte Varahmha , en stuurde hem opslaat, waaronder reservering rechtvaardig slaven . 8 _ Oh God, ik onderwerp mijzelf aan u en stuurde mij naar u en machtigde mijn bevel aan u , en mijn rug naar u verlangt GATT en het ontzag voor u , geen toevluchtsoord noch u alleen aan u gespaard , uw boek veiliggesteld, dat werd onthuld en Npik die je stuurde . 9 _ in uw naam Oh God, ik sterf en leef . 10 – verzen van de drie dagen van Sura startvers . : ~ God is wat in de hemelen is en wat op aarde is, en dat je manifesteert wat in jezelf is …~ de verzen . Deze Awrad zijn – als God het wil – Caldra, die je beschermen tegen PROD, de vervloekte Satan en zijn kwaad , en dit is precies zoals de strijd die binnenkwam en de oorlogskleding.De komst van de speren en zwaarden voor hem hebben moeilijkheden , en tot hem en hem pijn doen om te voorkomen dat zij zich kleedt en zo ook, die slaapt en onderdak biedt voor het slapengaan deze wird. De legende bereikt Satan niet met de hulp van God (7). ________________________________ (1 ) lexicon bemiddelaar – op – r (107 ). (2 ) hasan h’adieth overgeleverd door Imam Tirmidhi in het boek roept de deur op van wat Gah met de hand ter ere hield – op – 0 overgeleverd door Imam Ahmad in de palm van Almkherijnse metgezellen, palm Abdullah ibn Amr ibn al – Aas, moge Allah zijn tevreden met hen – op – En het is overgeleverd door Abu Dawood in het Book of Medicine, Bab How to Raqqa – vorige referentie -. (3 ) visioenen van de Profeet vrede zij met hem ( p. 19 ) – op – en overgeleverd door Imam Ibn Hajar in al- Fath (371/12 ) en toegeschreven aan Imam Malik en vrouwen, een andere Bosanao, zei oorspronkelijk Abu Dawood, Tirmidhi en geclassificeerd als heerser En corrigeer het . Zie : Zaad voor de zoon van waarden (2 /468 ) – op -. (4 ) Verteld door Imam Vrouwen in de deurversieringen Algela Gel boek , Imam Ahmad in de palm van Almkherijnse metgezellen , palm Abdullah ibn Umar ibn al – Khattab moge Allah tevreden met hem zijn, een directeur in de rechterketen van Albany (4 \ 493 ) – een verwijzing eerder -. (5 ) interpretatie van Ibn Abbas – op – ( p. 413 ). (6 ) Zie : Ibn Hajar – Fath al – Bari , ( 12/371 ) – op -. (7 ) Zie : Zaad Ibn waarden – op – (365 \ 2 ) , ik zei : bewezen dat veel wetenschappers het effect hebben van moderne djinn-mensen, en ze zeiden : is het echte effect als het fenomeen niet zichtbaar is ; En ze concludeerden het binnendringen van lucht, microben en anderen in het menselijk lichaam . Dit bevestigt de mogelijkheid van het invoeren van de dejinn het menselijk lichaam ook . ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Maand Als het visioen in de maand Muharram is, dan is het correct en niet verkeerd . Hem in een droom zien, duidt op verlichting, redding uit de gevangenis en genezing van ziekten . En als de ziener zich had teruggetrokken uit zijn volk of zijn land, zou hij naar hen terugkeren volgens het verhaal van Yunus, vrede zij met hem, voor zijn vertrek in hem uit de buik van de walvis . Misschien was hij getuige van een grote fitnah, zoals de dood van een rechtvaardige imam of de opkomst van een geleerde, omdat de Almachtige God Adam en Eva in hem schiep, vrede zij met hen . En als de ziener ongehoorzaam is, zal hij zich bekeren tot God de Almachtige, omdat de Almachtige God zich in hem bekeerd heeft voor Adam, vrede zij met hem . En als de ziener een van degenen was die status en eer zochten, zou dat met hem gebeuren omdat de Almachtige God Idris, vrede zij met hem, hoog in hem opwekte . En als de reiziger in de zee het overleefde, hij en zijn metgezel, omdat het schip in hem werd bezet door de Judi . En als de ziener hoopte dat het kind een goede zoon zou hebben, omdat er de zoon van Ibrahim en Jezus was, vrede zij met hen beiden . En als de ziener in nood was, zou hij van hem worden verlost of ontsnapt aan zijn vijand, omdat de Almachtige God Abraham redde, vrede zij met hem, van het vuur van Nimrod . En misschien zal de ziener zich afkeren van zijn ketterij en misleiding en zich bekeren tot de Almachtige God en zijn zonden opgeven, omdat de Almachtige God zich in hem heeft bekeerd voor David, vrede zij met hem . En als de ziener uit zijn mandaat werd verwijderd, keerde hij terug naar zijn positie omdat de Almachtige God hem antwoordde aan Salomo: vrede zij met hem, en als hij arm of ziek was, werd hij genezen van zijn ziekte en verrijkte God de Almachtige hem omdat God de Almachtige openbaarde in hem de schade van Job, vrede zij met hem . Misschien stuurde de ziener boodschappers omdat de Almachtige God over Mozes sprak, vrede zij met hem, en misschien opende hij een land voor moslims uit de landen van ongeloof . En als het visioen in de maand Safar is, dan is het niet prijzenswaardig . Zijn visie op iemand die in nood verkeert, is niet schadelijk, en als hij ziek is, duiden zijn visioenen op genezing en gezondheid . En de maand Rabi` al-Awwal, als het visioen erin staat, dan zal hij profiteren van zijn vak en het zegenen en tevreden zijn en zich verheugen . Misschien had hij een rechtvaardige zoon, en als de mensen in nood waren, werden ze van hen verwijderd, en als ze onderdrukt werden, zouden ze winnen, dan in hem . De profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, werd geboren . Misschien hebben de mensen een gezegende aanval overwonnen, waarbij het de verovering van Dumat al-Jandal was . En de maand Rabi` al-Akhir, als zijn visioenen goedheid aangeven, zal langzamer zijn, en als ze op kwaad duiden, haast je . En daarin overwint een persoon zijn vijand, of baart een zoon met kennis van zaken, waarin Imam Ali werd geboren, moge God hem genadig zijn . En de maand Jumada al-Awwal, als het visioen erin staat, is niet wenselijk om te kopen of verkopen . En wie hem zag, verloor zijn dochter of vrouw. Fatima al-Zahra, moge God tevreden met haar zijn, stierf erin . En de maand Jumada al-Akhira zal, als zijn visioenen goedheid aangeven, langzamer verlopen . En wie de maand Rajab in een droom ziet, duidt op een verhoogde status, waarin hij opstijgt tot de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, naar de hemel . En de maand Sha`ban, als het visioen erin goed is, zal het geldig zijn, groeien en de goede wil vermenigvuldigen, en de heersers van zaken kunnen geïsoleerd zijn . En tijdens de maand Ramadan zijn de poorten van ontbering, immoraliteit en gierigheid gesloten, en het visioen van goedheid versnelt en vertraagt ​​niet, en het visioen duidt op zegen, goedheid, het goede opleggen en het kwade verbieden, en als hij op zoek is naar kennis , overkwam het hem omdat daarin de Edele Koran werd geopenbaard . Als een patiënt met epilepsie uit hem ontwaakt, worden de duivels vastgeketend . De maand Shawwal in een droom duidt op redding van tegenspoed, plezier en vreugde, omdat het begint met een feest en vreugde, en het omvat het bouwen van de Kaaba en de strijd om de loopgraaf . En de maand Dhul-Qi’dah, als het visioen erin op reizen duidt, dan zou hij niet moeten reizen, en als het ze aangeeft, laat hem het dan vermijden . En de maand Dhu al-Hijjah, als het visioen erin verwijst naar reizen, dan zou hij moeten reizen en tijd aan zaken moeten besteden, omdat het een gezegende maand is en het omvat de Eid en het offer, en daarin was de dood van Omar bin Al-Khattab en Othman bin Affan, moge God tevreden met hen zijn ….

Naam Als de naam van een persoon in een droom wordt veranderd in een andere, dan wordt dit uitgedrukt in voorteken, dan is hij gelukkig met geluk . Vrede zij met je . En als hij een persoon wordt met een handicap, zoals blindheid en kreupelheid, dan heeft hij daar last van . En wie ziet dat hij zonder zijn naam wordt geroepen, als hij een lelijke naam wordt genoemd, zal hij hem een ​​obscene fout of een dodelijke ziekte laten zien . En als hij Hassan heette, zou hij glorie, eer en waardigheid verwerven zoals vereist door de betekenis van die naam ….

…En wie ziet dat hij een specifieke naam heeft, de eerste die zijn naam ontleent ….

…Moord Als je een moord in een droom ziet, voorspelt dit dat je veel zult lijden onder de fouten van je vrienden . Lauw werk . Je zult een overlijdensincident zien . Als je droomt dat je een moord pleegt, voorspelt dit dat je betrokken raakt bij een oneervol avontuur dat je naam en reputatie zal aantasten . Als je gedroomd hebt dat iemand je heeft vermoord, voorspelt dit dat de vijanden van plan zijn je omver te werpen . Als een vrouw droomde dat ze getuige was van of een relatie had met een moord, voorspelt dit dat ze in paniek zal raken uit angst dat haar naam in verband wordt gebracht met een schandaal . Als je gedroomd hebt dat je een moord hebt gepleegd, dan voorspelt dit dat je veel leed zult lijden vanwege de onverschilligheid van anderen, en dat de somberheid van de atmosfeer om je heen verwarrende angst zal veroorzaken bij degenen die dicht bij je staan . Als je droomt dat je vriend zelfmoord heeft gepleegd, zul je het moeilijk vinden om een ​​heel belangrijke kwestie op te lossen . Als je droomde dat je een ongewapende man aan het vermoorden was, voorspelt dit verdriet en mislukking in zakelijke aangelegenheden . Als je een persoon ter verdediging doodt of een verpletterend monster doodt, betekent dat overwinning en stijgen in het midden ….

…Tellen: Wie in een droom ziet dat hij vijfduizend telt, dan zal hij zegevieren over zijn vijanden, en het aantal overwinningen is twintig en honderd . En wie zag dat hij er zeven of acht telde, zou in hen vallen . En wie ziet dat hij negen telt, vervalt in een moeilijke zaak en vergezelt een verdorven volk, en wie denkt dat hij als tien wordt geteld, zit in een zaak die is voltooid en voltooid, of geeft de pelgrimstocht aan, en het aantal van veertig geeft aan dat hij in iets is dat is beloofd, en wie tot dertig wordt gerekend, is in een valse belofte . En een van de dingen is het bewijs van exclusiviteit in kennis, geld, huwelijk of een kind, en het kan duiden op inactiviteit, of degene die waar is en geen ander heeft : de twee zijn overwinning op vijanden, de drie zijn de vervulling van een belofte , de vier zijn een argument, en de vijf zijn twijfel over religie, evenals de zes, en het kan duiden op de zes over overwinning op de vijanden en de oprichting van een argument over de tegenstander, en er is niets goeds in het aantal van zeven en acht . En tien boetedoening voor een eed . En wie ziet dat hij dirham bereidt waarin de naam van de Almachtige God geprezen moet worden, en als hij ziet dat hij dinars telde die de naam van God bevatten, dan zal hij profiteren van kennis . Als hij parels telde, reciteerde hij de soera’s van de koran . Als hij juwelen telt, onthoudt hij kennis of leert hij . En als hij kralen telde, zou hij het druk hebben met onbeduidende zaken of met datgene waar hij niet mee bezig was . Als hij vette koeien telt, gaan er vruchtbare jaren voorbij . En als hij een kameel met zijn ladingen telde en een heerser was, dan zou hij zijn vijanden kwaad doen . Als hij ziet dat hij buffels telt, raakt hij in moeilijkheden en vermoeidheid ….

…Wat betreft het veranderen van de naam, op twee manieren, als hij wordt geroepen zonder zijn naam en de naam is zonder zijn naam, dan vertoont het een obscene fout of een dodelijke ziekte, en als hij wordt genoemd met een naam die beter is dan zijn naam, of het is duidelijk of afgeleid van de betekenis van het goede, dan geeft het aan dat hij eer, eer en verheffing verkrijgt volgens het rijm van de naam ….

…Visioenen Kunt u het geslacht of de naam van de geboorte aangeven? Het verschil tussen de twee uitdrukkingen is overvloedig aanwezig bij degene die denkt dat hij een meisje heeft en een zoon is, of omgekeerd , dat zij een pijp is die voortkomt uit het denken , en voor deze zwangere vrouw die van deze soort is, droomt hij over een bevalling en het geslacht van de pasgeborene is er in overvloed , en alleen de auditor onderscheidt het van de twee uitdrukkingen . Wat betreft het kiezen van de naam van de pasgeborene op basis van een visioen , is het niet nodig om het gebod uit te voeren dat wordt gepresenteerd door middel van visioenen of dromen in het algemeen , en hier moeten we onderscheid maken tussen de visioenen van de profeten, die openbaringen zijn die verplicht zijn uit te voeren , en de visies van anderen , die niet mogen worden uitgevoerd , vooral als het komt met een opdracht het in strijd met de sharia , bijvoorbeeld , en zoals voor wat wordt ontvangen via visioenen voor sommigen en draagt een oog op naam iets , is het niet verplicht om me eraan te houden en er is geen zonde op mij die het overtreedt ….

…In afbeeldingen blazen : de eerste slag is een indicatie van de pest, of de roep van de sultan in de opstanding, of een bestaande opstanding, of een algemene reis in alles . Evenzo zal een ieder die in een droom de opstanding en de nabijheid belooft, als hij ziek is, sterven . De belofte van de opstanding duidt op een grote gebeurtenis van de sultan . Wat betreft de tweede slag, als deze tijdens de epidemie was, dan steeg deze omdat de mensen ermee leven . Misschien duidde het op de roeping van de sultan onder het volk en bracht het hen bijeen voor een grote zaak die hij wilde en gepland had . En wie het pad passeert, is veilig voor tegenslag, verdrukking en verdrukking, als hij in de Hijaz is, zal hij het afsnijden en eraan ontsnappen, en het Paradijs dat erop volgt is de Kaaba . En het pad kan een obstakel voor hem zijn, dus wat er met hem gebeurde, daalde ermee af, anders is het pad zijn religie, en wat het belemmerde, betrad hij het zoals in religie en op het rechte pad ….

…Op gezag van Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, op gezag van zijn vader op gezag van zijn grootvader, zei hij : Ik hoorde Abu Talib spreken op gezag van Abd al-Muttalib zei : Terwijl ik sliep in de steen, ik zag een visioen dat me trof, en ik was er doodsbang voor, dus kwam ik bij de Quraish-priester aan het einde van de prik en mijn koker raakte mijn schouders, dus toen ik ernaar keek wist ik In mijn gezicht de verandering , en ik ben op dat moment de meester van mijn natie , en ze zei : Onze meester Mabal is naar ons toe gekomen met een verandering van kleur. Heb je iets gezien van de twee gebeurtenissen van die tijd? Dus ik zei : Ja , en niemand sprak met haar totdat hij haar rechterhand kuste en dan zijn hand op de moeder van haar hoofd legde en vervolgens zijn behoefte noemde, en ik deed het niet omdat ik een groot nationalist was , dus ik zat en zei : ik zag vanavond terwijl ik in de steen sliep alsof een boom was gegroeid, zijn kop had de hemel bereikt en zijn heldere takken geraakt. En de Maghrib en ik zagen er geen bloeiend licht van was zeventig keer groter dan het licht van de zon, en ik zag Arabieren en niet-Arabieren ervoor neerknielen terwijl het elk uur toenam in kracht , licht en hoogte , een uur verborgen en een uur bloeien, en ik zag een band van Quraysh die zich aan zijn takken vastklampte, en ik zag mensen van de Qoeraisj die het willen snijden. Het gezicht was beter dan hij, en de wind was niet beter dan hij, dus brak hij hun ribben en trok hun ogen uit, dus ik hief mijn hand op om er een deel van te nemen, dus de jongeman hield me tegen, dus ik zei : Wie is het aandeel? Hij zei : Het aandeel is voor degenen die zich aan haar vastklampten en jou voorgingen aan haar , en ik merkte in paniek en paniekerigheid op , en ik zag dat het gezicht van de priesteres was veranderd, toen zei ze : als je je visie gelooft, zullen ze uit je hart, een man die het Oosten en het Westen bezit en mensen aan hem verschuldigd is , toen zei hij tegen Abu Talib : Misschien word je deze pasgeborene . Hij zei : Dus het was Abu Talib. Deze hadith komt voor en de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , is uitgegaan en zegt : “ De boom was. ~ En God kent Abu al-Qasim al-Amin het beste , dus er wordt tegen hem gezegd : Geloof je er niet in? Hij zegt : ( Belediging en schaamte )….

Wat betreft het veranderen van de naam, wie ziet dat hij met een andere naam werd genoemd en de naam is zonder zijn naam, dan zal hij hem een ​​obscene fout of ziekte laten zien, en als hij wordt genoemd met een naam die beter is dan zijn naam, dan zal hij dat doen. eer, eer en prestige verwerven

…Wat is de uitspraak over degenen die in het visioen liegen? Een strenge waarschuwing voor degenen die liegen kwam in een droom, met Bukhari in zijn Sahieh deur : loog in zijn droom, en een been waarin recente voorbeelden : Ten eerste : de hadith van Ibn Abbas dat de Profeet vrede zij met hem zei : (( uit de droom van een droom die niet werd gezien die zou plaatsvinden tussen Sairtin en niet zal doen, en luisterde naar een interview met de mensen die ze met tegenzin of die van hem wegvluchtten, Alank de dag van de opstanding in zijn oor gieten , en beelden beeld gemarteld en opgedragen om het op te blazen en niet Bnafaj )) Verteld door Ahmad en Vrouwen uit de roman Qatada, moge Allah tevreden met hem zijn en kwam in een ander rapport van Abu Hurayrah : (( Wie heeft gelogen over zijn visioenen )). De tweede : de hadith van Ibn Umar dat de Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, zei : ((Het is de meest ongelukkige van de harige dat zijn ogen zien wat hij niet zag )) , en in de overlevering : (( wat hij niet zag )) en de betekenis : de harige is de grootste leugen, en de schuldige The Great Lie . En wat het betekent : hij die droomde, dat wil zeggen, aan wie deze droom was toegewezen . En je merkt uit de twee hadiths de ernst van de kwelling van de leugenaar in de droom op. De reden hiervoor wordt ons uitgelegd door Imam al-Tabari, die zei : De waarschuwing is alleen maar sterker geworden, hoewel wakker liggen misschien corrupter is dan het. Zoals het een getuigenis kan zijn bij het doden, hudud of het aannemen van geld; Omdat liegen in een droom tegen God loog dat ik zie wat ik niet heb gezien, en liegen tegen God meer dan liegen over de schepselen van het vers : { Het is onrechtvaardiger dan hij die een leugen verzint tegen Allah die degenen die aan de Heer offeren en zeggen hardop degenen die tegen hun Heer logen, niet Gods vloek over de onderdrukkers } [ Hood : 18] In plaats daarvan was liegen in een droom een ​​leugen tegen God vanwege de hadith : ((Het visioen maakt deel uit van het profeetschap )) , en wat was een deel van het profeetschap is van God, en ik keer terug naar het woord : (de ank ) ; En nu je opgelost lood bent, wordt het in zijn oor gegoten omdat de beloning hetzelfde is als het werk, en hier heb ik geen geluk dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in de hadith zei : (( Hij die droomt van een droom )) en noemde het een droom en noemde hem geen visioen omdat hij beweerde dat hij iets zag en niet zag, dus hij was een leugenaar en een leugen. Hij is van Satan, en de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: ~Ga voorbij : (De droom is van Satan )) , en alles wat van Satan is, is niet waar . Hier, geen geluksgelijkenis straffotograaf namelijk : (( Vlakhalqgua-pil of maak ritueel …)) praten, straf, die ligt in de droom die is : [te houden tussen Sairtin ] en de betekenis van het contract tussen de Alsairtin : om naar elkaar te spinnen , en dit is meestal onmogelijk, en de overeenkomst Hier tussen de fotograaf en de leugenaar in zijn droom : dat het visioen is gemaakt vanuit de schepping van God en het is een moreel beeld, dus ging hij in zijn leugen een beeld dat niet voorkwam, net zoals de fotograaf een beeld in het leven heeft geroepen dat geen werkelijkheid is, omdat het ware beeld het beeld is waarin de ziel zich bevindt, dus de eigenaar van het zachte beeld – de dromer – heeft iets aardigs en het is De connectie die wordt uitgedrukt door het contract tussen de twee gerst, en hij wees de eigenaar van het dichte beeld – de fotograaf – een ernstige zaak toe, namelijk om te voltooien wat hij creëerde door zijn claim door de ziel te blazen, en hij tekende en beloofde elk van hen dat hij wil Ik zou worden gemarteld totdat hij deed wat hem was toevertrouwd terwijl hij geen doener was, het is een metafoor voor de marteling van elk van hen altijd, behalve dat God genade met hen heeft, en deze nadruk op de leugenaar in zijn droom omdat hij loog over het geslacht van het profeetschap, en de fotograaf betwistte de Schepper in zijn macht…

…De vrouwen van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, hun visioen in een droom duidt op moeders en duidt op goedheid, zegen en dochters. Misschien duidt hun visie op tegenstrijdigheid, en aan de rechterkant vanwege het tonen of verbergen van een geheim . Als een vrouw Aisha zou zien, moge God tevreden met haar zijn, in een droom, zou ze een hoge status, goede roem en gunst bij vaders en echtgenoten bereiken . Als ze Hafsa ziet, moge God tevreden met haar zijn, duidt haar visioen op bedrog . Als ze Khadija ziet, moge God tevreden met haar zijn, wijst ze op geluk en rechtschapen nageslacht . Het visioen van Fatima, moge God tevreden zijn met haar, de dochter van de Boodschapper van God, duidt op het verlies van echtgenoten, vaders en moeders . Wat betreft de visie van Al-Hassan en Al-Hussein, moge God tevreden met hen zijn, het is een aanwijzing voor opruiing en het verkrijgen van een getuigenis, en kan wijzen op reizen en immigratie, en dat de ziener als martelaar sterft . En wie onder de mannen een van de vrouwen van de profeet ziet, moge God hem zegenen en vrede schenken, en celibatair was, hij zal een rechtvaardige vrouw trouwen . Evenzo, als de vrouw een van hen ziet, duidt haar visioen op Baal Saleh, die voor haar voldoende is ….

…En wie het ziet alsof hij een smeekbede doet waarin de naam van de Almachtige God niet staat, dan moet hij een huichelachtig gebed uitspreken ….

…En wie iets van de bloemen ziet, die zijn naam niet kent en niet weet wat het is, dan wordt het op twee manieren geïnterpreteerd, ofwel door verschillende mensen te zien die gekleed zijn en ze niet kennen, ofwel een geweven ding waarin er veel kleuren, en er werd gezegd dat het zien van de geurige bloemen in termen van de zin, of ze nu geel zijn of anders, het wordt met veel lof geïnterpreteerd Vooral voor degene die eraan rook, en als het geen geur heeft, kan het een probleem zijn of een kwestie die niet standhoudt voor degene die het visioen heeft, en het kan een tijdje duren, en er werd gezegd dat het visioen van een enkele bloem als deze goed is en het is een enkele die zijn lichaam doordringt, dus wat hij er ook in ziet van een ongeluk, hij bekeert zich met zijn leven voor de Almachtige die zegt ~de bloem van het wereldse leven ~….

…En wie ziet dat hij het graf aan het graven is van een man die zijn huis, zijn naam en bijnaam kent, zal een weg inslaan, vooral als hij die bereikt ….

…De vrouwen van de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, hun visioen in een droom duidt zowel op moeders als op goedheid, zegeningen en kinderen, van wie de meesten dochters zijn . Misschien duidde hun visioen op Al-Anad en Al-Right vanwege het tonen of verbergen van een geheim, en laster . Als de vrouw Aisha zag, moge God tevreden met haar zijn in een droom, dan verwierf ze een hoge status, goede roem en gunst bij vaders en echtgenoten, en als Hafsa het zag, moge God tevreden met haar zijn, duidde haar visie op bedrog, en als ze zag Khadija, moge God tevreden met haar zijn, ze duidde geluk en rechtschapen nageslacht aan, en Fatimas visioen geeft aan dat de dochter van de Boodschapper God, moge God hem zegenen en vrede schenken, het verlies is van echtgenoten en vaders en moeders. Wat betreft het zien van Hassan en Hoessein, moge God tevreden met hen zijn, het is een aanwijzing voor opruiing en het verkrijgen van een getuigenis, en het kan duiden op de veelheid van echtgenoten en kinderen, reizen en immigratie, en dat de ziener als martelaar sterft . En wie een van de mannen van de vrouwen van de profeet ziet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en hij is alleenstaand, hij zal een rechtvaardige vrouw trouwen . Als de vrouw er een ziet, duidt haar visioen op Baal Saleh, dat is voldoende voor haar ….

…Koningskrans, een bewijs van extra geld, kennis en een jongen . En de kroon voor een vrouw is een buitenlandse man . En als een koopman ziet dat hij een krans op zijn hoofd heeft gelegd, is zijn geld op . Als zijn status gezaghebbend is, zal hij een fout maken in zijn religie . En als de koning ziet dat zijn kroon of kroon van zijn hoofd is opgeheven, houdt zijn bezit op ….

…Wat betreft al-Darrat : wie ziet dat hij onder een volk is dat een scheet uit hem kwam zonder wil, dan zal hij verlichting krijgen van verdriet en ontberingen, en hij zal laster in zich hebben . Als hij opzettelijk blaast en een luide en stinkende stem heeft, dan spreekt hij lelijke woorden of doet hij een lelijke daad en krijgt hij slechte lof van hem voor de omvang van zijn stank, en hij walgt van die stem . Als hij hem een ​​stank zonder geluid ziet, dan is het een lelijke lof die niet zo walgelijk is als zijn stank, en als het onder mensen vuurt, als ze in verwarring zijn of als ze van hen zijn verlost, en als ze dat wel doen. moeilijk te transformeren is gemakkelijk . Als hij hard vuurt, zal hij het ondraaglijke doen . Als hij gemakkelijk een scheet liet, zou hij doen wat hij kon verdragen ….

Naamswijziging : Wie het ziet alsof hij wordt geroepen zonder zijn naam, als hij een lelijke naam wordt genoemd, dan zal hij hem een ​​obsceen defect of een dodelijke ziekte laten zien . Als hij wordt genoemd met de naam Hassan, zoals Muhammad, Ali, Hassan of Saeed, zal hij eer, eer en waardigheid verkrijgen in overeenstemming met de betekenis van die naam ….

…En wie in de Haram een ​​rechtvaardige koning ziet, wiens naam bekend staat om zijn vriendelijkheid, welwillendheid en goede daden, en als hij onrechtvaardig is, verwerp hem dan en er wordt gezegd dat hij het heiligdom van de sultan zal binnengaan ….

…Al-Kirmani zei: ~Degene die een beller op een algemene manier naar mensen ziet roepen over een schijnbare kwestie en zijn woorden zijn in overeenstemming met wijsheid, en de beller is een oude man of uit de dood of heeft een naam die goedheid of zijn naam aangeeft. naam van de rechtvaardige, of hij is in een moskee of op een plaats die bezocht moet worden en dergelijke, dan zal alles wat hij zei gebaseerd zijn op de waarheid. De beller heeft geen van deze beschrijvingen, dus de ziener accepteert en sommigen van hen zeiden dat degene die een oproep hoorde en de beller kende, en in het visioen was er bewijs van goed of slecht, en als de beller iemand was die zijn woorden aanvaardde terwijl hij wakker was, dan is het zoals hij zei, en als zijn gezegde is niet acceptabel waakzaamheid is geen uitdrukking in het gezegde, en de beller, die oproept om iets te verkopen, toont de leugens en demonisering om te zeggen dat sommige van de aanvragers de duivel Vliezb wilden straffen en de betekenis veilingmeester komt terug voor een set Bellman ….

…Als hij ziet alsof hij twee rak’ahs bidt voor Zuhr, Asr of Atma, dan zal hij reizen . Als ze een vrouw zoals zij ziet, menstrueert ze vanaf haar dag ….

Een timmermuis Als je in een droom ziet dat een timmerman een timmermuis gebruikt, voorspelt dit dat je snel vooruitgang zult boeken en dat je zult slagen in je bedrijf en bedrijf ….