…Vraag : Is er een naam voor de koning aan wie het visioen is toevertrouwd? C : het visioen dat we al kenden , en we hebben het uit de definitie ervan gehaald , het wordt vermenigvuldigd met de acties van de koning, die haar God sloeg en het hele visioen, bewezen door de ziener, inclusief het raken van zijn idealen, en naar zijn gelijkenis, en daarom een uitdrukking van interpretatie genoemd . Deze koning kreeg te horen : dat zijn naam ( Sidikon ) niet op het nieuws stond, is trouw aan dit label, maar zegt dat de koning van het visioen, of de koning zonder de toewijzing van de naam van het bewijsmateriaal, overgeleverd door Ahmad in Musnad, overgeleverd is van Jabir ibn Abdullah dat de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, hij zei: ~ Ik zag alsof ik met een dadelmis was gekomen en de stronk ervan was in mijn mond, en ik vond daarin een pit die me pijn deed, dus ik blies het , toen nam ik er nog een en ik vond het erin, en ik vond er een kern in, dus ik blies het, toen nam ik een derde, en ik vond er een kern in, dus ik blies het . Abu Bakr zei : Laat me Hij zei : Hij zei, steek het over . Abu Bakr, moge God tevreden met hem zijn, zei : Het is uw leger dat u hebt gestuurd om te begroeten en te winnen, dus wierpen ze een man uit en hij zocht ze voor u uit en riepen hem, toen ontmoetten ze een man en hij zocht hen op voor jouw verantwoordelijkheid en riep hem, toen ontmoetten ze een man en hij zocht jouw verantwoordelijkheid en riep hem. De koning zei : Evenzo de koning zei . Wat me zorgen baart van de vermelding van de hadith is dat de nobele boodschapper hem de koning noemde, maar hij noemde hem niet, zelfs als hij een naam had om hem te noemen, zoals hij andere engelen noemde, zoals Gabriël, Israfil, Michael, en anderen . Er zijn enkele beschrijvingen genoemd over deze koning, wiens authenticiteit ik niet heb gevonden. Met inbegrip van dat wat er tussen zijn oorlellen en zijn schouder ligt, een reis is van zevenhonderd jaar . Ibn Hajar zei in Al-Fath : Al-Hakim zei : God vertrouwde het visioen toe aan een engel die op de hoogte was van de omstandigheden van de zonen van Adam van de bewaarde tablet, en hij kopieerde ze en gaf elk zijn verhaal een voorbeeld, en of als iemand sliep, zou de koning dingen met hem willen op het pad van wijsheid, zodat hij goed nieuws, een waarschuwing of smaad zou krijgen ….

…Palace : de punkgevangenis en krap en het gebrek aan geld, en Mastour Gah en de verhoging is een religie en besteden . En als hij hem van verre ziet, is hij koning . En het paleis is een man van vrome religie . Wie ziet dat hij een paleis is binnengegaan, wordt een groot heerser en verbetert zijn religie, en wordt veel goeds, want de Almachtige God zegt : ‘ Gezegend is hij die, zo Hij wil, voor jou beter maakt dan dat, tuinen waaronder hij zal rivieren voor je maken . ~ En wie zichzelf ziet als staande op een paleis en het paleis is van hem, dan zal hij worden gekweld door groot prestige, majesteit en macht . Als het paleis voor anderen is, komt het de eigenaar ervan ten goede ….

…70 – Al-Mansur zag het in zijn slaap en er wordt gezegd, maar hij schreeuwde door een telefoon en zei : Wat betreft de Heer van stilte en beweging, de manie is veel polytheïsme op jou, o ziel. Als je verkeerd doet, en als je ziel het goed doet, dan is dat voor jou. Zijn gezag ligt bij een deelnemer, de pracht van de lucht en de aarde, en het anker van de bergen, die toegewijd is aan de astronomie, zei Al-Mansour : Dit is de tijd voor mijn aanwezigheid en het einde van mijn leven . Hij had de mening voor de Qasra-mol, die werd gebouwd en maniërisme waarin een droom met afschuw vervuld is , zei de lente : Wee Aarabie ~ Ik zag een droom Ik was geschokt , ik zag een gezegde stop in dit deurpaleis , hij zegt : Als Ik was in dit paleis iPad-familie en Oouhh hem zijn familie en zijn huizen en werd hoofd van het paleis na De vreugde van de pasgeborene (3) Hij bouwt zijn soldaten op hem, dus hij bleef niet in de mol behalve voor minder dan een jaar totdat hij ziek werd op de weg naar de Hadj , en hij Mekka binnenkwam met een zware begrafenis , en hij stierf op zaterdagavond, en er werd gezegd dat het zeven dagen was vanaf Dhu al-Hijjah , en de laatste van wat hij sprak was dat hij zei : God zegene mij om u te ontmoeten . er werd gezegd : hij zei, Heer, dat u Asatk in veel dingen gewoon Ataatk verliefd op u verklaart dingen die God maar God Redder . toen stierf hij . de ring inscriptie . Gods vertrouwen in Abdullah en heeft geloofd . bij zijn dood drieënzestig jaar oud en was een jaar op de beroemde , waarvan tweeëntwintig zijn scheppingsjaren , en Ban al-Mualla werd begraven in Mekka ….

…De ruïne van de bouw : wie deze wereld ziet als een ruïne van boerderijen en huizen, en zichzelf in puin ziet met een goede vorm van kleding en composiet, hij is in een waanvoorstelling . En wie de muren van het huis ziet instorten door een stroom water, dan is het de dood van zijn mensen . Als hij de ondergang in zijn kamp ziet, zal daar de dood plaatsvinden . En wie ziet dat hij op zijn huis stuitert en het vernietigt, dan is het de dood van zijn vrouw . En wie ziet dat zijn huis erop is gevallen en dat er stof is, dan zijn het mazelen, en de val van het dak kan een ramp zijn geweest . En wie de ondergang ziet, zal terugkeren naar een echte constructie, want dat is goedheid in de religie van de eigenaar en zijn terugkeer van dwaling naar leiding . En wie iets van zijn huis, paleis of huis ziet vallen in het binnenste, en hij heeft een afwezige, hij is daarheen gekomen, en als hij hem iets aan te spreken heeft van een dochter of zus of anderen, en als de wind slaat een huis neer, dan is het de dood van iemand daarin door toedoen van een onrechtvaardige heerser ….

…En Jaber al-Maghribi zei dat het betreden van de grot betekent dat je de gevangenis binnengaat, en misschien betekent het dat je een moeilijke zaak binnengaat ….

Van de engelen, vrede zij met hen . Wie in een droom ziet dat hij met een koning praat of hem iets geeft, dan is dit een getuigenis dat hij zal geven, als de Almachtige het wil . En wie zag dat de engelen ergens neerdaalden, als zijn volk in oorlog was, zouden ze winnen, en als ze in angst waren, dan zouden ze worden afgelost . Misschien duidde de afdaling van engelen op een epidemie of plaag, of op prinsen, pooiers of arbeiders . En wie ziet dat hij met de engelen vliegt, zal het martelaarschap ontvangen, en hij zal het plezier en de eer van de Almachtige God winnen . En wie de engelen ergens ziet, terwijl hij bang voor ze is, er zal oorlog, strijd, strijd en vijandschap zijn . En als hij ziet dat de engelen voor hem neerknielen of neerknielen, wordt aan zijn behoeften voldaan en wordt gezorgd voor gerechtigheid en goede herinnering . En als hij ze naar het beeld van een vrouw ziet, liegt hij tegen de Almachtige God . En als hij ziet dat de engelen tot een jongen prediken, zal er een goede, vrome geleerde voor hem geboren worden . Als hij een groep engelen in een stad ziet, zal daar een geleerde of asceet sterven en zal een onderdrukte man worden gedood . En wie ziet dat hij koning is geworden, zal eer en trots ontvangen . En wie ziet dat hij tegen een koning vecht, hij zal van zijn plaats, trots en rang worden verwijderd, en hij zal bedroefd zijn . En als hij de engelen zijn huis zag binnengaan, kwam er een dief in hem . Als hij ziet dat een engel zijn wapen van hem heeft afgenomen, is dat een bewijs dat zijn geld, macht en voordeel zijn verdwenen, en misschien heeft hij zijn vrouw verlaten . Als de koning een jongen ziet, geeft hij de toekomst aan, en als hij hem als een jonge man ziet, duidt hij het heden aan, en als een oude man hem ziet, duidt hij het verleden aan . En wie ziet dat hij koning is geworden, zal priester worden, of waarzegger, of een truc, en als hij ziek is, duidt hij zijn dood aan . En wie de engelen ziet vragen om vergeving voor hem, om vrede in zijn religie en toestand, en zijn rijkdom zal toenemen . En als de engelen naar beneden gaan op de begraafplaatsen, worden de rechtvaardigen daar begraven . Als hij engelen op de markt ziet, is dat een bewijs van onderschatting . Wie zag dat hij tegen een koning vocht, zou na de glorie worden vernederd en vernederd . En wie ziet dat hij naar het beeld van een koning is geworden, als hij in intensiteit was, zou hij verlichting krijgen, en als hij in manumission-slavernij was, en als hij eerbaar was, zou hij een toename en een presidentschap verwerven . En wie de engelen hem zag begroeten, God gaf hem inzicht in zijn leven en verzegelde hem goed . En als een ongelovige ziet dat de engelen voor hem bidden en vergeving voor hem vragen, wordt hij moslim . Misschien duidt het visioen van de engelen op de kinderen en degenen met voorwaarden . En de engelen van pijniging als ze de doden binnengaan en niet bang voor hen zijn, duidt op veiligheid, vooral als hij op reis is, dan is hij veilig voor de bandieten . En hun visioen duidt op de boodschapper van de koning, zijn plaatsvervanger of de heerser, en als hij een schuld had, werd zijn aansprakelijkheid kwijtgescholden, en als hij ziek was, werd hij genezen . Misschien duidde hun visie op de vertalers die bekend zijn met de talen van de mensen, want ze vragen het allemaal in zijn eigen taal ….

…En er werd gezegd dat degene die zag dat iets daarvan was weggenomen en dat er iets uit kwam, hij werd verlost van verdriet en waanideeën, en dat hij misschien verlichting had van vermoeidheid en angst ….

…En wie ziet dat hij van zijn paard afstapt en op een ander paard rijdt, zal van de ene toestand in de andere veranderen ….

Koning Als je droomt van een koning, vecht je met je kracht en ambitie, je meester . Als je droomt dat je een koning bent, sta je boven je kameraden en degenen die met je samenwerken . Als een koning je bekritiseert, zul je een berisping krijgen wegens plichtsverzuim . Als een meisje droomt dat ze in de aanwezigheid van een koning is, zal ze trouwen met een man voor wie ze bang is . Als ze gunsten van een koning ontvangt, zal ze naar hoge posities stijgen en op de juiste manier trouwen . Als je een koning in een droom ziet, voorspelt dit een toekomst in naam van en om nieuwe vrienden te leren kennen ….

…Na die koning . En wie de rechtvaardige autoriteit een plaats ziet binnenkomen, de genade van de Almachtige God onderdrukt die plaats, en als de plaats iets is dat de toegang tot de waakzaamheid ontzegt, dan is het een ramp . En wie ziet dat hij verschilt van de poorten van koningen, zal de overwinning behalen door te geven . Als hij ziet dat hij een koning is binnengegaan, zal hij eer en genoegen ontvangen . En wie zag dat hij met een koning twistte, hij verkreeg genade van oog, plezier en goedheid, en toen hij de dode koningen zag, gaf hij aan wat ze na hen achterlieten . Het visioen van de koning duidt op overwinning op vijanden en immoraliteit . Het zien van de onbekende sultan duidt op vuur, zee en slaap . Als hij zag dat de koning van slechte kwaliteit was, was dat een bewijs van zijn slechte beheer in de parochie . Misschien wees het zien van de koning op de munt van dirhams of dinars . En wie in een droom een ​​prins of sultana ziet, misschien overziet hij de symptomen van mensen . Wie ziet dat hij de sultan omhelst of hem de hand schudt, zal zijn toestand met hem regelen . En wie ziet dat hij ruzie heeft met een sultana, dan maakt hij ruzie met de koran, omdat de autoriteit in de taal van het argument is . En als de patiënt ziet dat een onbekende sultan in zijn verzoek is gestuurd, zijn dat de boodschappers van de Engel des Doods, en God is de Sultan . En wie zag dat de sultan zijn kappen afnam, zou zijn geld aannemen . En wie ziet dat de sultan in nood verkeert, dan is hij van streek . En wie ziet dat de sultan gek is, maakt zich zorgen . En wie denkt dat de sultan zich heeft teruggetrokken uit zijn raad, dat is de vermindering of ondergang van zijn gezag . En wie zag dat de preekstoel van de sultan ermee werd gebroken, of dat hij zijn gebed niet voltooide, of dat zijn zwaard van hem werd afgenomen, of zijn huis werd verwoest, of een stier hem doodschoot, of dat hij vertrapt werd door een dier , dat alles verwijderde hem van zijn gezag . De zwarte kledingstukken van de sultan verhoogden de kracht, de blanken verhoogden de pracht en het loslaten van zonde, de katoenen kledingstukken de schijn van vroomheid en bescheidenheid, en de kleding van wol was een overvloedige zegen . Als de spion ziet dat hij een heerser is geworden, wordt zijn toestand duidelijk, en als de vrouw ziet dat ze een heerser is, wordt ze onthuld, en als ze ziek is, sterft ze . Als hij de blindheid van de sultan ziet, zal ik hem blind maken voor het nieuws van zijn volk . Die koning . En wie de rechtvaardige autoriteit een plaats ziet binnenkomen, de genade van de Almachtige God onderdrukt die plaats, en als de plaats iets is dat de toegang tot de waakzaamheid ontzegt, dan is het een ramp . Wie ziet dat hij verschilt van de poorten van koningen, zal de overwinning behalen door te geven . Als hij ziet dat hij een koning is binnengegaan, zal hij eer en genoegen ontvangen . En wie zag dat hij met een koning twistte, hij verkreeg genade van oog, plezier en goedheid, en toen hij de dode koningen zag, gaf hij aan wat ze na hen achterlieten . Het visioen van de koning duidt op overwinning op vijanden en immoraliteit . Het zien van de onbekende sultan duidt op vuur, zee en slaap . Als hij zag dat de koning van slechte kwaliteit was, was dat een bewijs van zijn slechte beheer in de parochie . Misschien wees het zien van de koning op de munt van dirhams of dinars . En wie in een droom een ​​prins of sultana ziet, misschien overziet hij de symptomen van mensen . En wie ziet dat hij de sultan omhelst of hem de hand schudt, zal zijn toestand met hem regelen . En wie ziet dat hij ruzie heeft met een sultana, dan maakt hij ruzie met de koran, omdat de autoriteit in de taal van het argument is . En als de patiënt ziet dat een onbekende sultan in zijn verzoek is gestuurd, zijn dat de boodschappers van de Engel des Doods, en God is de Sultan . En wie zag dat de sultan zijn kappen afnam, zou zijn geld aannemen . En wie ziet dat de sultan in nood verkeert, dan is hij van streek . En wie ziet dat de sultan gek is, maakt zich zorgen . En wie denkt dat de sultan zich heeft teruggetrokken uit zijn raad, dat is de vermindering of ondergang van zijn gezag . En wie zag dat de preekstoel van de sultan erdoor werd gebroken, of dat hij zijn gebed niet voltooide, of dat zijn zwaard van hem werd afgenomen, of zijn huis werd verwoest, of dat een stier hem doodschoot, of dat hij werd vertrapt door een dier, dat alles verwijderde hem van zijn gezag . En de zwarte kledingstukken van de sultan verhoogden de kracht, de blanken verhoogden de pracht en het loslaten van zonde, de katoenen kledingstukken de schijn van vroomheid en bescheidenheid, en de kleren van wol waren een overvloedige zegen . En als een spion ziet dat hij een heerser is geworden, wordt zijn toestand duidelijk, en als een vrouw ziet dat ze een heerser is, wordt ze onthuld, en als ze ziek is, sterft ze . Als hij de blindheid van de sultan ziet, zal ik hem blind maken voor het nieuws van zijn volk ….

…En wie zag dat hem werd verteld de hemel binnen te gaan, zou een erfenis ontvangen ….

Als hij het ziet alsof hij de hel is binnengegaan, dan begaat hij immoraliteit en grote zonden die de straf vereisen, en er wordt gezegd dat hij onder mensen is gearresteerd

…Degene die zichzelf naar de hadj ziet gaan : of dit wordt door hem gezien, als hij ziek was, stierf hij en ging hij naar God terwijl hij in zijn kist reed in plaats van te dragen, anders ging hij naar de sultan of naar het hoofd van kennis in nood, tenzij hij heeft schulden, dan begint hij het goed te maken, of hij is een verwaarlozer Voor het gebed keert hij terug naar de qiblah, tenzij hij met een vrouw trouwde en haar niet binnenging, dus droeg hij zijn kap en stuurde hem naar haar, om binnen te gaan en om haar heen met zijn metgezellen ….

…En wie zag dat hij het pad passeerde, is veilig voor tegenslagen en tegenslagen ….

…En wie ziet dat hij van hem afstamt, geeft aan dat zijn zorgen en verdriet zijn verdwenen .)…

…Ibn Ishaq zei : Rabi’a bin Nasr, koning van Jemen, was een van de koningen . Altbabah en zag het visioen van zijn aura en Feza, het liet geen priester of tovenaar, noch Aaiva, noch een astroloog van de mensen van zijn koninkrijk toe, maar wekte hem op en zei tegen hen: Ik zag een visioen Hltinay en Fezat hen en zij vertelden ik het en Ptooelha , ze zeiden tegen hem : Aqssa we laten je weten Ptooelha , hij zei : ik zei je dat het niet geruststellend was. Hij vertelde je over de interpretatie ervan, omdat hij alleen de interpretatie kende voordat hij hem erover vertelde , en een van Ze zeiden tegen hem : Als de koning dit wil, dan moet hij mij een platte sturen en hij is niet een van hen die meer kennis van hen heeft. Ze vertellen hem erover . Hij vroeg ernaar , dus stuurde hij naar hen, en hij kwam naar hem toe voordat hij sneed en zei tegen hem : Ik zag een visioen dat me verbaasde en ik schrok ervan, dus hij vertelde me erover, want als ik erop raakte, Ik zou het interpreteren. Hij zei : ik wel , ik zag een lava die uit de duisternis kwam , en het viel in de grond van een beschuldiging, en iedereen at er een schedel van , dus de koning zei tegen hem : wat heb ik ervan gemist, o Satih, wat heb je in zijn interpretatie? Hij zei : Ik zweer bij de Ahartin van Hanash naar Thbtun land Turkije , Vlimlkn tussen Abyan en Jerash , de koning zei tegen hem : en mijn vader Facet dit voor ons drol object is kwetsend wanneer zal , Avi Zamani dit of daarna? Hij zei : zelfs na meer dan zestig of zeventig Laken , Aamadan-jaren , zei : Ofedom van hun koning of afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden voor een paar zeventig jaar , daarna worden ze gedood en ontsnapt . Hij zei : En wie komt daarna die hen doodt en verdrijft? Hij zei : Het wordt gevolgd door Iram bin Dhi Yazan , die uit Aden komt , en hij laat geen van hen achter met de eed . Hij zei : Komt dat door zijn autoriteit of is het afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden . Hij zei : Wie zal het snijden? Hij zei : Een slimme profeet , aan wie de openbaring komt van de Allerhoogste. Hij zei : Wie is deze profeet? Hij zei : Een man uit de zoon van Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , de koning zal tot het einde van het tijdperk in zijn volk zijn . Hij zei : is er een ander tijdperk ? Hij zei : Ja , waarop Alolon en anderen worden verzameld , is het gelukkig waar Verbeteraars , en Ishqy het Misbruikers , meer zeiden dat ze verdienen wat je me vertelt? Hij zei : Ja , en schemering en zonsondergang , en breuken als ze consistent zijn . Wat ik je heb verteld , is waar . Toen presenteerde hij een spleet op hem, en hij zei tegen hem, zoals hij tegen Sateh zei en het verborg, wat hij zei om te zien: zijn ze het eens of oneens , en hij zei : Ja , ik zag een lava die uit de duisternis kwam en viel tussen een weiland en een hoop en elke ziel at ervan. Hij zei : Toen hij hem dat vertelde, wist hij dat ze het ermee eens waren , omdat hun gezegde er maar één is. That Surface zei : Je viel op de grond van een beschuldiging, en elk lichaam at ervan , en hij zei een deel : het viel tussen een kleuterschool en een heuvel, en elke ziel at, dus de koning zei : ik heb een fout gemaakt, o deel ervan, wat heb je in de interpretatie ervan? Hij zei : ik zweer bij de Ahartin van de mens , het land Anzln Sudan , Vlegbann op elk kind Banan , en bezit tussen Abyan en Najran , de koning zei tegen hem : en mijn vader heeft dit aan ons doorgesneden, en wanneer zal drol kwetsend voorwerp? Op mijn tijd of daarna? Hij zei : Wie is deze grote zaak? Hij zei : Een jonge man die fysiek noch steden is , haalt ze uit het huis van iemand die weegt , dus laat hij niemand van hen achter in Jemen . Hij zei : Is zijn heerschappij blijvend of afgesneden? Hij zei : maar snijd de afzender van de Boodschapper af , komt goed en gerechtigheid , tussen de mensen van religie en de eer , wees koning in zijn volk – het huidige hoofdstuk , zei : welk daghoofdstuk? Hij zei : een dag waarop beloonde gouverneurs , en noemde het vanuit de hemel roept , hoorden van hen levenden en de doden , waarin mensen samenkomen om Meeqaat , zij het voor degenen die vrezen voor overwinning en goede daden , hij zei : verdienen wat er staat ? Hij zei : Ja, Heer van de hemelen en de aarde , en wat er tussen hen is van omhoog en omlaag brengen , als je wat ik heb voorzegd, volgt wat erin is . Ibn Ishaq zei : Hij viel in dezelfde Rabia ibn Nasr Maqla Fjhz zijn zonen, en beledigde zijn huis aan Irak, inclusief fixeren en schreef ze aan de koning van de koningen van Perzië vertelde hem Sabor bin Khrzad Vosknhm verwarring , het is de rest van de geboren Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , hij komt uit Jemen verhoudingen en kennis Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Die koning . Ibn Hisham zei : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir waarin hij me Khalaf al-Ahmar vertelde . Dit verhaal Ibn Hisham werd genoemd in de biografie en Ibn Jarir in zijn geschiedenis en Obongam Asbahani in tekenen van profetie en de zoon van velen aan het begin en het einde, allemaal van de zoon van Isaac en vermeerderd met Ibn Jarir in de roman tegen hem van Ibn Ishaq zei : Toen de Facet-constructie van Rabia Nasr zei dat bin zo Rabia, zijn zoon en zijn familie maakte, maakte Hij geen goud. Hij noemde dat bij de Arabieren en ze spraken erover totdat hij het noemde en het in hen wist . Toen Abessinië naar Jemen kwam, en de kwestie waarover ze spraken, gebeurde op bevel van de priesters . Al- Ashah zei : Ik ben een bin Qais bin Tha’labah al-Bakri in sommige van wat hij zegt en hij vermeldt wat er gebeurde uit de kwestie van die twee priesters. Plat en stekelig keek ze met lippen, zoals haar blik werkelijk, als de zei wolf toen hij gilde ….

En wie ziet alsof hij naar het beeld van een koning is geworden, als hij in nood verkeert, zal hij verlichting krijgen

…De waarheid is in een droom een ​​paleis, dus wie ziet dat hij er een stuk parel in heeft geslagen, zal een paleis raken waarin bedienden en kruiken zijn . En het recht van al-Ashnan is een functie van het verlichten van zorgen en verdriet en het elimineren van schulden . De Jemenitische waarheid is een indicatie van het kind of de vrouw die in stand houdt, en kan worden aangegeven door het boek dat met twee uiteinden is gebonden . En de waarheid van vrouwen is een teken van zorgen en angst, en misschien een vagina voor degenen die in nood zijn, en van vreugde, echtgenoten en kinderen . En het glas rechts is een vriend die geen loyaliteit heeft . En de waarheid van verdriet duidt op de dienaar en de dienaar ….

…The Elephant : Er is onenigheid over, sommigen van hen zeiden dat hij een enorme koning is, en sommigen van hen zeiden een verdomde man omdat hij een monster is . Er werd verteld dat er een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik een olifant was . Ibn Sirin zei : De olifant is niet een van de moslimboten, ik vrees dat je tegen de islam bent . En er werd gezegd dat het een beroemd, groots ding is dat nutteloos is, omdat het vlees niet wordt gegeten of gemolken . Sommigen van hen zeiden : Hij die een olifant zag en er niet op reed, zou een vermindering van zichzelf zien en een verlies van zijn geld . Als zijn knieën een enorm en schaars bezit krijgen, en hij zal zegevieren als hij geschikt is voor autoriteit . Als hij niet fit was, ontmoette hij een oorlog en won hij niet, omdat zijn berijder nooit in een complot zit, dus hij wint niet, omdat de Almachtige God zegt : ‘ Heb je niet gezien hoe hij de metgezellen van de olifant aandeed? , ” En misschien werd hij erin vermoord . Als hij op het zadel knielt terwijl hij hem gehoorzaamt, trouwt hij met de dochter van een enorme, buitenlandse man . Als hij een koopman was, zou zijn vak geweldig zijn . Als hij overdag voor haar knielt, scheidt hij van zijn vrouw en maakt hem ziek vanwege haar . Wie een altviool hoedt, frustreert vervolgens de Perzische koningen, en ze worden geleid in overeenstemming met zijn gehoorzaamheid . Als hij ziet dat hij een olifant aan het melken is, dan beraamt hij een grote koning en krijgt hij toegestaan ​​geld van hem . En olifantenpoep het geld van de koning . Hij zag een olifant gedood in zijn land, want de koning van die stad, of een man van zijn leider, sterft . En wie ziet alsof de olifant hem bedreigt of hem wil, dan is dat ziek, en als hij ziet alsof hij hem onder zich heeft gegooid en over hem heen valt, duidt dit op de dood van de persoon van het visioen . Als hij hem niet onder zich werpt, zal hij in moeilijkheden komen en zal hij worden gered . Er wordt gezegd dat de olifant de koning van de hel is . Wat vrouwen betreft, het is geen goede gids, hoe ze het ook zien . En er werd gezegd dat hij die zag alsof hij tegen de olifant sprak, veel goeds van de koning zou ontvangen . Als hij zag dat hij werd gevolgd door een rennende olifant, kreeg hij een voorbereiding van een koning . En wie de olifant met zijn slurf sloeg, hij zou geluk hebben . En er werd gezegd dat het zien van de olifant in andere landen dan India ernstig en doodsbang was . En in Nubië, een koning . En de olifanten vechten tegen twee koningen . De olifant is het meest kenmerkend voor de buitenlandse sultan, en misschien de grote vrouw en het grote schip, en duidt ook op de vernietiging en cirkel, als het ging om degenen die de olifant naar de Kaaba brachten vanuit de vogels van Ababil en stenen van de steen . En misschien aangegeven door de dood . En rijdend duidt op het huwelijk van een alleenstaande, of aan boord van een schip of een dragende persoon als hij reist . Anders krijgt hij macht of krijgt hij de macht over een koning, tenzij hij in oorlog is, want hij is ondersteboven en wordt gedood . En wie de olifant uit een stad ziet, en zijn koning is ziek, hij zal sterven, anders reist hij ervan af, of wordt hij ervan geïsoleerd, of een schip reisde erin, als het een zeestad was, tenzij er een epidemie of een vernietiging of nood, dan verdwijnt het van hen doordat de olifant hen verlaat ….

…Zelden vertelde hij dat hij in de stad was van een koning genaamd Jozef, en hij had drie witte haren in zijn baard, en hij had ook een plaatsvervanger, Jozef genaamd, aan één kant van de zijkanten, en hem werd verteld dat de plaatsvervanger was gegroeid. drie witte haren in zijn baard zoals de koning, dus de koning sliep die nacht en zag dat de bovengenoemde plaatsvervanger was gekomen en op de rang van de koning zat en de koning stond tussen zijn handen. Gouverneur werd doodsbang wakker en kreeg zijn visioen niet op een dag riep de genoemde advocaat de advocaat op om hem te bevelen wanneer hij zijn handen vertegenwoordigt en de beul wilde opdragen hem te vermoorden riep Bgeles zijn smaak en kennis op en beweert kennis te hebben van expressie Varafh wat hij zag en wat hij bedoelde in de genoemde parlementslid op dat moment tijd houden Maulana koning zei tegen hem van de misbruiken en verbieden het doden Een ziel zonder misdaad en de uitdrukking van wat de koning zag verscheen in zijn bewoordingen, hij zei hoe dat is, en hij zei: Als de koning hem zag vanaf de vergadering van de hiervoor genoemde d Afgezien van zijn eervolle rang, is het de persoonlijke zitting van de koning omdat hij wordt genoemd en vergelijkbaar in het grijs, en wat betreft de koning die in zijn handen staat, het is de plaatsvervanger die in deze staat verkeert waarin hij zich bevindt. Het visioen kwam uit ….

…Uit nauwe deuren komen : een goed nieuws van redding en veiligheid, voor jongeren en de welgestelden voor volwassenen . Bij de zieken duidt het op dood, verlossing, leven en rust . En wie veilig is, is een indicatie van ziekte, want de veiligheid is er niet blij mee, behalve voor degene die het heeft verloren ….

…En wie ziet dat hij een ladder van één trede beklimt, gaat geleidelijk naar de leiding, en geeft misschien aan dat de retoriek wordt aangenomen voor degenen wier mensen dat zijn, en God weet het het beste ….

…En Jaafar al-Sadiq zei: het paleis wordt geïnterpreteerd in tien aspecten van zegen, geld, voogdij, rang, presidentschap, eer, sultanaat en het bereiken van Murad, vreugde en plezier, net zo goed als hij hoog en goed is ….

…In een droom is hij een buitenlandse koning die angstig, saai van hart is, zwaargewichten bij zich heeft en weet van oorlog en vechten . Dus degene die in een droom op een olifant rijdt, of zijn koning, nam contact op met Sultan en bereikte een hoge status en leefde lange tijd in glorie en prestige . En wie overdag op een olifant rijdt, scheidt van zijn vrouw, en misschien ook van verraad en bedrog, en beantwoordt zijn verraad en dwang tegen hem, want de Almachtige God zegt : ( Heb je niet gezien hoe jouw Heer de eigenaren van de olifant heeft aangedaan ). En een olifant in een droom is een vervloekte man . Hij die ‘s nachts op een olifant rijdt, zal een enorme, bleke koning overwinnen en hem overweldigen . En als hij zag dat hij in een zadel reed terwijl hij hem gehoorzaamde, dan zou hij trouwen met de dochter van een enorme niet-Arabische man, en als hij een koopman was, zou zijn zaak groter zijn . Als hij ziet dat hij de olifant aan het melken is, dan beraamt hij een grote koning en krijgt hij toegestaan ​​geld van hem . En er werd gezegd : de olifant is een koning van grote gratie en vrijgevigheid, vrijgevigheid en geduld, beleefdheid en zachtheid . Als hij zag dat hij hem met zijn slang had geslagen, zou hij worden beloond . En als hij het installeerde, ontving hij een bediening en een staat . De olifant duidt op rechtvaardige mensen, geleerden en nobele mensen, en duidt op verdriet, ellende en vermoeidheid . Als hij zag dat de olifant in een stad werd gedood, zou de koning sterven of worden gedood . En wie ziet dat de olifant hem bedreigt, dan duidt dit op een ziekte, en als hij het onder zich gooit en valt, zal de persoon die droomt, sterven . Als een vrouw het ziet, dan is het geen goede gids, hoe ze het ook ziet . En wie zag dat hij met de olifant sprak, hij kreeg veel goeds van de koning, en als hij zag dat de olifant hem volgde terwijl hij rende, kreeg hij schade van zijn koning . En wie ziet dat hij op een olifant in de oorlog reed, hij zal omkomen . En wie ziet dat hij het vlees van een olifant heeft gegeten, krijgt geld van Sultan, en evenzo als hij van zijn organen, huid of botten heeft afgenomen . Het heeft geen zin om de olifant te zien voor mensen van gerechtigheid en vroomheid . Als de olifant wordt gezien die uit een land komt dat een plaag heeft, wordt hij bij hen verwijderd . En wie zag dat hij een olifant had gedood, versloeg een buitenlandse man . En wie mensen op olifanten zag rijden en in oorlog was, werd verslagen . Misschien wees het rijden op een olifant op onrecht en leugens . En wie een olifant van de ene stad naar de andere ziet komen, is een heerser die zich van de ene stad naar de andere verplaatst ….

…En wie ziet dat een koning hem een ​​valk heeft gegeven die aan de koning wordt toegeschreven terwijl hij met hem jaagt, dan is hij verbonden met de dienst van een koning en krijgt hij zijn eer en rang, en het is toegestaan ​​voor anderen ….

Het komt zelden voor dat hij vertelt dat een koning een soefi-persoon op een school had en hij was dicht bij hem terwijl hij zijn rang had en hij geloofde er goed in, en hij zag op sommige avonden dat hij in de school zat waaraan die Soefi werd toegeschreven, en hij vond een schorpioen, dus stierf hij aan zijn angel, dus vertelde hij zijn visioenen op een slimme oversteek en zei tegen hem: Als je je visie gelooft, zal hij je dat laten zien. van wie je veel pijn zult lijden, dus denk je aan zichzelf over de eerder genoemde Soefi. Hij vertelde hem dat dit een van de goede mensen is wat van hem komt en dat hem kwaad doet. Wat anderen betreft, hij pas op voor hem. Al snel gebeurde er een nalatige kwestie met de koning, die hij beweerde als ongeloof, en hij werd bijgewoond door de commandant van de gelovigen die dat onderneemt in de sharia.Dus hij riep de koning naar die school, en hij was de eerste die zijn script met dat noemde Soefi, en dat was hij ook…

Het visioen van de koning van Egypte, God is genoemd – de Almachtige – genoemde interpretatie hiervan is de eerste door Jozef – vrede zij met hem – zei hij – de Almachtige -: ( En de koning zei, ik zie zeven vette koeien hij zou zeven magere Snblatt en zeven groenten en andere Iabsat eten. O publiek Geef me alstublieft advies in mijn visioen, als je een visioen ziet Je passeert , zeiden ze pijpdromen , en we interpreteren geen dromen in twee werelden , en hij zei dat hij die eraan ontsnapte en onthoud na zijn moeder, ik vertel je door zijn interpretatie , dus zullen ze sturen , Jozef , o vriend, we hebben zeven vette koeien, ze eten zeven magere koeien en zeven spikes van groen en de andere droog, zodat ik kan terugkeren naar de mensen zodat ze het zouden weten , zei hij dat je zeven jaar zult planten die je altijd hebt geoogst en het in het graan ervan strooit, behalve een klein beetje van wat je eet , daarna zullen er zeven mannen komen die zullen eten wat je gegeven hebben, behalve voor een beetje van wat je hebt versterkt , dan daarna komt er een jaar waarin de mensen zullen helpen en waarin ze knijpen ). Surah Yusuf verzen 43-49. En hij – de Almachtige – zei : ( Ze zeiden pijpdromen ) Ibn Jarir zei : Ze bedoelen dat het een mengeling is van een valse visie die geen waarheid heeft , en het is een verzameling van stress , en stress heeft zijn oorsprong in een bundel van hasj die lijkt op gemengde dromen die geen interpretatie hebben . Al-Mawardi en Al-Qurtubi vermeldden op gezag van Abu Ubaidah dat hij zei : Al- Adghat is een onverklaarbaar visioen van het visioen , en Ibn Jarir vertelde ook op gezag van Qatada in het gezegde: (Onze fatwa is in zeven vetten koeien die worden opgegeten door zeven magere dieren ). Hij zei : Wat kwartels betreft, de jaren ervan zijn vruchtbaar , en de zeven magere jaren zijn onvruchtbare jaren waarin niets groeit , en hij zei : ( Zeven spikes zijn groen en de andere is droog .) Wat betreft het groen, ze zijn de vruchtbare jaren , wat het droge land betreft , de droge zijn de getransformeerde , en de magere zijn de Almazel . En zeggende : ( hij zaait zeven jaar harder ), zei het vers : Toen ik het visioen ken dat hem uitgelegd moest worden , zei hij : zeven van de koeien, kwartels en Alsnblatt greens zeven jaar, kunstmest , en de koeien mager en Alsnblatt hoger landt Vsba jaar Magdbat zegt het 🙁 cultiveer zeven jaar harder ). Elke opeenvolgende reeks . Al-Qurtubi zei : Dit vers is gebaseerd op de geldigheid van het visioen van de ongelovige, en dat het eruit komt in overeenstemming met wat hij zag . En hij zei : ~ Dan komt er een jaar daarna, waarin mensen zullen helpen en ze zullen knijpen .~ Ibn Jarir zei : Dit is een rapport van Yusef – vrede zij met hem – aan de mensen over wat niet in de visie van hun koning was, maar vanuit de kennis van het onzichtbare dat God een indicatie van zijn profeetschap werd en een bewijs van zijn waarheidsgetrouwheid , dan vertelde hij op gezag van Qatada dat hij zei dat God hem kennis van een Sunnah verschafte waar ze hem niet naar vroegen, dus zei hij : ( Daarna zal er een jaar komen waarin mensen verlichting vinden en knijpen .) Betekent zeggen : ( het zijn Agat-mensen ) regen en Ghaith , ook overgeleverd van Ibn ‘ Greg zei : Ibn Abbas – God zegene hen -: (en kwam dan na dat jaar ), hij vertelde hen dat iets hem niet vroeg God had hem een jaar geleerd waarin Agat-mensen regenden . En Al-Qurtubi vermeldde op gezag van Qatada dat hij zei : God heeft hem een ​​Sunnah-kennis gegeven waar ze hem niet naar vroegen om zijn deugd te tonen en om zijn plaats van kennis en zijn kennis te informeren ….

…En wie ziet dat hij zijn paleis heeft ingekort en zijn paleis niet wit heeft gemaakt, zijn berouw was niet zuiver ….

…En wie ziet dat hij een plaats op een berg heeft ingenomen, zal zich met allerlei dienaren tot een koning bekeren en het kunnen doen ….

…En wie ziet dat hij ergens seks heeft, dan trouwt hij van daaruit, of het nu is toegestaan ​​of verboden ….