…Hinderlaag Als je droomde dat je werd aangevallen vanuit een hinderlaag, duidt dit op een gevaar dat in het geheim en dicht bij je op de loer ligt, en het zal je spoedig met geweld aanvallen en zal je verdrijven als je je niet bewust bent van de waarschuwingen . Als je in een hinderlaag ligt om jezelf van anderen te wreken, zul je zonder aarzelen afdalen in oneervolle daden die je vrienden beroven ….

Als hij het ziet alsof hij de hel is binnengegaan, dan begaat hij immoraliteit en grote zonden die de straf vereisen, en er wordt gezegd dat hij onder mensen is gearresteerd

…En elk visioen waarin er vuur is, duidt op het optreden van een snelle fitnah, want de Almachtige God zegt : ~ Proef je eigen charme waarmee je vroeger haast had .~ Als hij ziet alsof hij zijn zwaard trekt en het vuur ingaat, dan spreekt hij immoreel en slecht ….

En wie ziet dat hij een stad verlaat, hij is bang voor hem, omdat de Almachtige God zei: ~ Dus ging hij er met angst uit en wachtte .~…

En wie ziet dat hij een stad verlaat, is bang ….

En Jaber al-Maghribi zei dat het betreden van de grot betekent dat je de gevangenis binnengaat, en misschien betekent het dat je een moeilijke zaak binnengaat ….

En wie ziet dat hij van hem afstamt, geeft aan dat zijn zorgen en verdriet zijn verdwenen .)…

En wie ziet dat hij ergens seks heeft, dan trouwt hij van daaruit, of het nu is toegestaan ​​of verboden ….

Als hij ziet alsof hij een zwaard trekt en het binnengaat, dan beveelt hij het zwaard en verbiedt hij het kwaad, en verkrijgt hij genade, lof en beloningen ….

…En wie ziet dat hij tijdens het huilen van het pad afwijkt, wordt geïnterpreteerd door nalatigheid in de religie, maar er wordt voor hem op vergeving gehoopt, en misschien duidt de visie van het pad op ascetisme in deze wereld ….

Als hij ziet alsof hij onder een boom zit, gezegend, dan zal hij het beste van beide werelden bereiken, want de Almachtige God zegt : ~ Gezegend zijn zij en goed gedaan .~…

En er werd gezegd dat degene die zag dat iets daarvan was weggenomen en dat er iets uit kwam, hij werd verlost van verdriet en waanideeën, en dat hij misschien verlichting had van vermoeidheid en angst ….

Er wordt gevoeld dat het zitten met mensen rond het vuur Jamon kwaad doet, het een zegen ontvangt en de zegen van de Almachtige als hij zegt dat Burke in het vuur en rond ….

En wie ziet dat hij het zwaard trekt en de hemel binnengaat, hij beveelt het goede en verbiedt het kwaad ….

Ja ‘zei dat de visie van al-Tal afhing van vier aspecten: lengte, geld, kracht en verraad ….

…En wie zag dat hem werd verteld de hemel binnen te gaan, zou een erfenis ontvangen ….

…En wie ziet dat hij van zijn paard afstapt en op een ander paard rijdt, zal van de ene toestand in de andere veranderen ….

…Najad die in een droom ziet, duidt op de zanger die zichzelf bewondert, of troost na vermoeidheid . En de nobele mannen die beleefd zijn en hen begeleiden naar het goede . De Najad is een man die hypocriete mensen behandelt en geld van hen afneemt met bedrog ….

…En wie ziet dat hij in een boot zit terwijl de boot op zee vaart en hij is bang voor hem, hij geeft aan dat hij net zo dicht bij de koning is als de boot, en als hij ziet dat hij daar tegen is, zijn uitdrukking is tegen hem ….

Al-Kirmani zei: ~Degene die zag dat hij een gebroken bot trok, omdat het pompeus en sterk was en het bot verbrijzelde, er is onenigheid tussen hen die zeiden dat hij Mahmoud was en sommigen die iets anders zeiden .~…

…En wie ziet dat de doden zijn opgestaan ​​uit hun graven en zijn teruggekeerd naar hun rol, dan zal degene die in de gevangenis zit de planten laten vrijgeven, of God zal de planten doen herleven na hun dood op die plaats ….

En Ismail bin Al-Ash’ath zei dat het visioen van de vingers van de twee mannen de versiering en de rechtheid van de dingen aangeeft. En wie in hen ziet wat versierd of te schande is, dan zijn interpretatie daarvan, en als hij in zijn vingers een vervorming ziet, of ze nu aan zijn handen of voeten vastzitten, dan is het een weerspiegeling en dat is niet die van Mahmoud ….

…En wie ziet dat iets daarvan een plaats heeft geraakt en het niet heeft geraakt, dan heeft het geen invloed op het, maar het gebeurt daardoor, en alles wat iemand hem van allerlei aard naar hem werpt, is spraak, en wat er goed van was , de spraak had effect, en als zijn pijn heviger was, en als het geen pijn deed, dan heeft die spraak geen effect en weet God wat juist is ….

…En Ibn Sirin zei in de betekenis: ik ben verbaasd over degene die een paar centimeter op de grond ligt, hoe hij geen arm opheft, vooral niet als hij iets aan het hebben is dat goed is om op te zitten zoals hij terwijl hij wakker is ….

…En wie ziet dat hij aanbidt op een plaats waar aanbidding niet is toegestaan, duidt op hypocrisie ….

…En het wiel draait op zijn kop, en wie ziet dat hij op een wiel rijdt terwijl het ermee rijdt, geeft aan dat hij eer en verheffing heeft bereikt ….

Het wordt geïnterpreteerd in negen aspecten zoals verborgenheid, uitkering, geld, kleding, waardigheid, prestige, religie, goedheid en een goed bevel ….

En wie ziet dat hij een kleed tot het einde ervan wikkelt, dan wordt hij aan het einde van zijn leven geïnterpreteerd, dus laat hem God vrezen en berouw tonen. De inscriptie in het vloerkleed is meer dan vermeld, en het goede erin is krachtiger ….

…En het is op zijn gezichten, en wie ziet dat er veel voedsel op zijn tafelkleed wordt uitgestrekt terwijl hij in zijn borst zit, dan wordt het uitgelegd op elf gezichten van glorie, eer, voogdij, vreugde, besnijdenis, een banket , goed nieuws, huwelijk, staat, goedheid en voordeel ….

…En wie zag dat de leeuw waarop hij reed, hem niet gehoorzaam was, en als hem dat overkwam, lieten de koningen en oudsten het hem niet zien ….