…En wie ziet dat hij wordt gekweld door wat hij van zijn lichaam eet, zoals ongedierte en andere dingen, dan zal hij worden gekweld door veel geld, bescheidenheid en kinderen ….

…Al-Wind : duidt de autoriteit op zichzelf aan vanwege zijn macht en autoriteit over de wezens zonder hen, met hun voordeel en schade . Misschien duidde het op de koning van de sultan, zijn soldaten, zijn bevelen, zijn ongelukken, zijn dienaren en zijn assistenten, en zij was een dienaar van Salomo, vrede zij met hem . Misschien duidde het op kwelling, ongedierte en ongedierte omdat ze optraden terwijl ze woedden, en de vele bomen die vielen en verdronken van schepen erin, vooral als het een wesp was, en omdat het de wind was die omkwam, keerde het mee terug , en omdat het een wind is die niet bestuift . En misschien duidde de wind op vruchtbaarheid, levensonderhoud, overwinning, overwinning en goed nieuws, omdat de Almachtige God hen door de handen van Zijn genade zendt en schepen spaart die op Zijn bevel lopen, dus hoe zit het met hen als ze van pollenwinden zijn, wanneer ze terugkeren van hen uit de goedheid van planten en vruchten, dat is de jeugd en hij, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei. : ~Ik overwon de jeugd en kwam om . Hij keerde terug met de horzel .~ En de Arabieren noemen acceptatie door jongens omdat het overeenkomt met de wesp, en als acceptatie en de horzel alleen door de naam werden afgeleid, is dat voldoende . Misschien duidt de wind op ziekten en aandoeningen en woeden bij mensen, zoals verkoudheid en hoofdpijn, en onder hen is wat mensen zeggen dat dit een woedende wind is, omdat het een ziekte is die door de Almachtige God is gecreëerd wanneer een wind waait en de lucht wordt veranderd of gescheiden . Wie een wind ziet die het draagt ​​en het zonder angst, angst, duisternis of mist draagt, dan bezit hij mensen als het gepast is om dat te doen, of hij gaat over hen heen en ze maken grapjes over zijn dienst met glorie, of hij reist ongeschonden in de zee als hij van de mensen van dat is of die hem hoopt, of zijn industrie is opgebruikt als het traag was . Of onder hem een ​​wind die hem draagt ​​en opricht, en voorziet in levensonderhoud als hij arm is, en als hij het opheft en ermee meegaat, wordt het weggetrokken en is hij bang en vreselijk ongerust . Of het had duisternis, stof, verstoring en gevoel, en als het zich in een schip bevond, werd het erdoor beschadigd, en als het ziek was, nam het erdoor toe, anders zal het worden getroffen door aardbevingen en ongelukken, of het zal erin uitgaan, of het bevel van de sultan of de heerser eindigt erin tot wat hij in een droom bereikte . Als dat allemaal niet zou worden getroffen door een stoffige opruiing met winden en verontrustende aardbevingen . Als hij in dat geval ziet dat de wind bomen ontwortelt en muren vernietigt, of vliegende mensen, dieren of voedsel, dan is het een algemene aandoening onder de mensen, ofwel een plaag, een zwaard, een opruiing, een overval, een gevangenschap, een affaire. , een onrechtvaardigheid en dergelijke . Als de algemene wind stil was of het was van pollenwinden, dan veranderden hun omstandigheden, als de mensen onrechtvaardig waren, angst, epidemieën of belegerden door een vijand, hun zaken bewogen en hun zorgen werden weggenomen . Gifwind is warme ziekten . En de wind met geel is een ziekte, en de wind met donder is onrechtvaardig kracht met kracht . En wie de wind van de ene plaats naar de andere bracht, hij sloeg een heerser of reisde een reis waarvan hij niet terugkeerde, omdat de Almachtige God zei : ~ Of de wind zal mee vallen op een plaats ver weg .~ De val van de wind op een stad of leger, en als ze in oorlog waren, kwamen ze om, en de zachte en heldere wind is goed en zegenend, en de stormachtige wind is de onderdrukking van de sultan, en de wind met stof is een teken van oorlog ….

…En wie ziet dat hij is verzwolgen door de aarde, zal in rampspoed en moeilijkheden, waanvoorstellingen, benauwdheid en rampspoed vervallen, of zijn geld wordt vernietigd door een vrouw ….

…Alle huwelijken : in een droom, als een persoon een natte droom heeft, dan is het voor hem verplicht om zich te wassen, dan is het geen visie…

…Het voordeel van een duidelijke, correcte droom als aan de voorwaarden wordt voldaan volgens wat we hebben genoemd, en het onder andere betrouwbaar is dat de consumptie ervan matig en niet vol is, en het eten van knoflook de droom verstoort ….

…Wat is de uitspraak over het gebruik van de term ~belichaming van God~ bij de bespreking van de vraag : kan God in een droom worden gezien? Wanneer je deze kwestie bespreekt, zul je enkele beschrijvingen vinden die niet geschikt zijn voor Hem, de Almachtige, zei de rechter : De geleerden zijn het erover eens dat het toegestaan ​​is om de Almachtige God in een droom en de geldigheid ervan te zien. En andere dergelijke uitdrukkingen van de bijgewerkte uitdrukkingen die niet uit de woorden van God kwamen, noch de woorden van Zijn Boodschapper, en daarom worden ze niet ontkend en bevestigd pas na uitwerking, en als hun betekenis juist is, dan is het bewezen, anders het wordt ontkend . Daarom is het niet toegestaan ​​om te zeggen : zijn toestand is een van de kenmerken van de lichamen, en het is niet toegestaan ​​dat hij hem belichaamt. Omdat dit een van de bijgewerkte uitdrukkingen is ….

Ibn Sirin zei dat poëzie niet prijst omdat ze vals is, en poëzie ter ere van de Boodschapper en soortgelijke woorden en wijsheid, want het is prijzenswaardig ….

Ibn Sirin Al-Shahd zei dat veel levensonderhoud voor de eigenaar aan de ene kant is toegestaan ​​zonder vermoeidheid, omdat het vuur hem niet raakte, en honing een klein middel was aan de ene kant dat hij het vuur aanraakte, en als hij zag honing neerdaalde uit de hemel voor een jaar, zijn visioenen wezen op Saladin en de algemene zegen ….

…Wat de farao’s betreft, ze worden geïnterpreteerd volgens Ibn Sirin zei: wie een van de geavanceerde farao’s of een oneerlijke koning zag die een stad of land binnenkwam en erin woonde, het geeft de opkomst van de biografie van de farao’s op die plaats aan ….

…En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei: ~Ik zag alsof er een varken in mijn bed lag, en hij zei: ‘Ik zette voet op een Joodse vrouw .’…

…Wat de jakhals betreft, het wordt geïnterpreteerd op een manier die Ibn Sirin zei, degene die zag dat hij ruzie had met een jakhals, aangeeft dat er ruzie is tussen hem en zijn familieleden ….

…Wat betreft de taoos, Ibn Sirin zei dat het mannetje van hem een ​​niet-Arabische koning is, en als hij ziet dat hij een mannelijke poot heeft, dan geeft dit zijn status aan bij een niet-Arabische koning, en het vrouwtje van hem is een niet-mahram-vrouw met geld, hasj en bedienden, hij trouwt met haar en krijgt kinderen van haar ….

…En Ibn Sirin zei, als het aantal dinars vijf is, dan geeft het aan dat je iets doet dat acceptabel is, en als hij één dinar heeft, is een zoektocht niet groot of klein, dan wordt het geïnterpreteerd met een klein huis van goede daden. Als hij honderd dinar of duizend dinars heeft, wordt het geïnterpreteerd door kennis van de test te verkrijgen, maar als het aantal een paar is, zijn het geen individuen ….

Ibn Sirin zei dat het duidt op een dienstmeisje en een bediende in een huis, en haar kuikens verwijzen naar de kinderen van slaven en bedienden ….

Ibn Sirin zei dat het visioen van de molen duidt op een ruzie en een gevecht, maar als de molen zijn eigendom is, dan is het minder een verleiding ….

Ibn Sirin zei : Het visioen van de minaret duidt op een man die mensen oproept tot het goede ….

Ibn Sirin zei dat schaken vals is en valse spraak ….

…En Ibn Sirin zei: Wie heeft gezien dat hij watermeloen eet, komt uit verdriet en als hij in de gevangenis zit, wordt het vrijgelaten voor de woorden van de Almachtige. Een zwaarmoedige man, koud van hart, had geen glorie in de ogen van mensen ….

…Zei Ibn Sirin, en wie zag dat zijn geld werd geplunderd, geeft aan dat ze verontrust waren door de hoeveelheid van die overval ….

…Later werd het visioen overgeleverd aan Ibn Sirin en Qatada noemde hem niet, dus hij zei dat dit een man van eer en reputatie is ….

…En Ibn Sirin zei dat de parels een mooi slavin zijn of een mooie vrouw, wie ziet dat hij veel parels heeft, dan wordt hij uitgelegd met de overvloed aan geld en genade, en er werd gezegd dat het visioen van sporadische parels wordt geïnterpreteerd door de Koran en als het is voorgeschreven, dan wordt het geïnterpreteerd met kennis en wijsheid, en wie ziet dat hij parels eet, geeft de woorden van monotheïsme en wijsheid of vergeet de Koran .)…

…Catastrofe Als u droomt dat u zich in een ramp bevindt die wordt veroorzaakt door het openbaar vervoer, dan loopt u het risico eigendommen te verliezen of dat u door een besmettelijke ziekte niet kunt werken . Als een meisje droomt van een ramp waaraan ze deelneemt, voorspelt dit dat ze zal rouwen om het verlies van haar geliefde, hetzij door de dood, hetzij door Abu door desertie . Als een zeeman droomde van een ramp op zee, betekent dit ellende en gederfde winst . Wat anderen betreft, duidt deze droom op verlies als gevolg van de dood . Als je droomt dat je het hebt overleefd, kom je in moeilijke situaties terecht, maar je zult er zonder schade uitkomen . Als je gedroomd hebt van een ramp op een spoorlijn en je hebt geen hand in deze ramp gehad, dan zul je geïnteresseerd zijn in het einde van een ongeval omdat een vriend of familielid die gewond is geraakt door Abu een probleem van functionele aard zal tegenkomen ….

…En de maat wordt geïnterpreteerd door een man en een rechtvaardige man als hij niet is uitgedoofd ….

…Wie ridders door de ronde ziet rennen en het land of kamp binnengaat, is een gevaar voor hen ….

…En wie ziet dat een waterrad door de huizen en huizen ging, dan is het een goed leven als het water zoet is, en als het zout is, dan is het schadelijk of slecht en wordt het verspreid, en er wordt gezegd dat het waterrad is een vrouw, dus wat erin wordt gezien van Zayn of Shein, is in de vrouw ….

…Degene die in een droom terugkeert naar een toestand waarin hij wakker was, keert naar hem terug wat hij daarin tegenkwam van goed of kwaad ….