…Al-Kirmani zei: De rode roos aan de boom duidt op leiderschap, geluk en handhaving van de zaak, en de gele roos aan de boom geeft een vrouwelijke koopman aan die de behoeften van mensen beoordeelt, en de witte roos aan de boom geeft de staat aan. , trots en eer ….

…Wat betreft het zien van de doden, het mengen met hen, van hen nemen en aan hen geven, wie ziet dat een dode heeft geleefd, dan zal vreugde en geluk gebeuren. En wie ziet dat hij de doden heeft doen herleven, dan begroet hij een ongelovige en wie ziet dat er een dode heeft geleefd en vraagt ​​hem dan dat je gestorven bent en hij zei nee, maar je leefde, het geeft zijn goede toestand aan in het hiernamaals, en wie ziet dat een dode persoon boos is, geeft aan dat hij een testament heeft gegeven en niet naar zijn wil heeft gehandeld. En wie zag dat een dode lachte, is gunstig, geeft aan dat hij naastenliefde heeft ontvangen en dat het acceptabel is, en wie ziet dat een dode in goede conditie is terwijl hij zijn kleren draagt, geeft aan dat zijn dood goed is voor monotheïsme. Hij leefde terwijl hij in een moskee was, omdat hij veilig was voor de straf van de Almachtige God, en wie zag dat hij omging met de doden, reisde toen ver weg, en wie zag dat een dode lachte en huilde, het geeft aan dat hij stierf buiten de religie van de islam, en wie ziet dat een dode zijn gezicht zwart heeft gemaakt, geeft aan dat hij stierf als een ongelovige. Hij zag dat een dode hem over zijn zaak vertelde, want zoals hij zei, omdat de doden in het Huis van de Waarheid niets anders spreken dan een waarheid. En wie ziet dat een dode een kroon, juwelen of ringen heeft, of wat hem siert, of hij ziet hem op een bed zitten, dan geeft hij de goedheid van zijn beurt aan, en wie ziet dat een dode groene kleren draagt, het geeft aan dat zijn dood een soort getuigenis was, en een ieder die zag dat een dode het zou betwisten terwijl hij aarzelde om het te doen, of hij zou het prediken met de woorden van G.Laze, het geeft aan dat hij een zonde heeft begaan, dus hij zou zich tot God moeten bekeren, en misschien is de dode persoon in het bijzonder, en wie ziet dat de doden naakt zijn en zijn naaktheid blootgelegd, dan duidt het op zijn vertrek uit deze wereld naakt van goede daden, en als hij van de mensen van gerechtigheid, dan ruikt hij ernaar en wie een dode ziet met vuile kleren of ziek is, hij is verantwoordelijk voor zijn religie Het is tussen hem en de Almachtige God, vooral zonder de mensen, en wie ziet dat een dode bezig is iets goeds te doen baan, dan is hij goed in zijn recht in het Hiernamaals, en als zijn werk verwijtbaar is, dan daartegen, en wie een dode ziet die heeft geleefd en zijn plaats heeft ingenomen, dan krijgt iemand die hem volgt de voogdij en wie ziet dat een dode persoon klaagt over zijn hoofd, dan is hij verantwoordelijk voor het verwaarlozen van zijn ouders zaken, en als hij klaagt over zijn nek, dan is hij verantwoordelijk voor het verspillen van zijn geld of de vriendschap van zijn vrouw, en als hij klaagt over zijn hand, is hij verantwoordelijk voor zijn broer of partner of voor een eed die hij heeft gezworen een leugenaar en als hij klaagde over zijn maag, dan is hij verantwoordelijk voor de rechten van de vader en familieleden, en als hij klaagde over zijn been, is hij verantwoordelijk voor het uitgeven van zijn geld anders dan God wil, en als hij klaagt over zijn dij, dan is hij verantwoordelijk voor het doorsnijden van zijn baarmoeder, en als hij klaagt over zijn benen, dan is hij verantwoordelijk voor de dood van zijn leven in valsheid, en wie ziet dat een dode persoon bidt met de levenden, ze schieten tekort in wat wordt opgelegd de m van gehoorzaamheid, en wie ziet dat hij achter de doden in een onbekend huis is binnengegaan, dan deed hij het niet Hij komt eruit, hij sterft, en wie ziet dat hij met een dode persoon reist Omdat zijn zaak door hem en wie dan ook in de war is zag een dode persoon die hem kende en groette hem en vroeg hem, omdat hij dat jaar niet stierf en zijn goedheid en de goedheid van de toestand van de overledene aangeeft, en wie ziet dat een bekende dode weer is gestorven en zijn dood huilt, hij zal trouwen met een aantal van zijn familie en hij zal een bruid onder hen zijn, anders zal iemand sterven als hij geen reden heeft. De dood van zijn tegenhanger of zijn naam, en wie ziet dat een dode kreunt en zijn toestand niet dezelfde is, duidt op zijn slechte werk en beloning voor zijn lelijke daden. En wie ziet dat een groep doden op een plek iets eet, dat ding is duur en wie denkt dat hij de doden omhelst terwijl ze op een kussen liggen, zijn leven zal worden verlengd….

…Slaap is in een droom onoplettendheid . En wie ziet dat hij slaapt of wil slapen, dan duidt dat op werkloosheid, en het is slecht voor alle mensen, behalve voor degenen die bang zijn, of verwachten dat leed of kwelling in hem zal vallen . En wie ziet dat hij slaapt op een begraafplaats of op een graf, geeft aan de zieke de dood aan en de juiste aan werkloosheid . Slapen is een bewijs van het uitstellen van voordelen en het negeren van wat de Almachtige God een persoon van gerechtigheid heeft opgedragen . En misschien duidt slaap op een verontschuldigde reis voor gehoorzaamheid en ijver, en het verlaten van de wereld en het vieren van haar versiering . Als mensen mensen in een droom zien slapen, duidt dit op een algemeen overlijden of hoge prijzen . En wie ziet dat hij op zijn rug slaapt, zal uit deze wereld kunnen komen, en slapen duidt op een gebrek aan zorgen . Slapend op een gezicht dat niet prijst, en aan de bestuurders van hun isolement, en aan anderen wijst op gebrek en armoede . En slapen voor een alleenstaande vrouw is een huwelijk . En er werd gezegd : Slaap is het wegnemen van zonde, omdat de pennen van de engelen uit de slaper worden verwijderd . En er werd gezegd : slaap is een suiker die de geest bedekt, of een ziekte . En wie ziet dat hij slaapt en bang is, dan is hij veilig . En er werd gezegd : slaap duidt op verwaarlozing van belangen . Op de rug slapen is een afleiding, vernedering en dood, en duidt misschien op een zakelijk vacuüm . En aan de zijkant slapen is nieuws, ziekte of overlijden . En wie zag dat hij onder vele bomen lag, zijn zaad zou zich hebben vermenigvuldigd . En slapen op de buik, het land, het geld en de jongen winnen ….

…Hij zag dat hij pompoen eet : gekookt in stukjes zonder dat er iets mee in contact komt dat het verandert van zijn essentie en zijn smaak van kruiden, of van wat zijn soort haat in interpretatie, omdat de specerijen hun zijn en verdrietig, als hij van pompoen eet gekookt en verandert niet van zijn smaak, het is aan hem te wijten aan iets dat hij in zichzelf had gemist Of aan zijn geld of aan zijn religie of werelds, of aan zijn volk of aan de gezondheid van zijn lichaam of weggaan terwijl zijn geest en geest terugkeren aan hem nadat hij ze van hem had overgedragen, of een plekje van een oog dat hij miste, terug naar hem, of een associatiebijeenkomst die van hem gescheiden was, of een kennis bewaren die hij was vergeten en vertrokken om het te bewaren, en zijn geest keert terug aan hem erin en zijn kennis van de hoeveelheid gekookte pompoen die hij at, volgens de manier waarop ik de goedheid ervan beschreef, zijn smaak en zijn overvloed, en hoe lekkerder en malser het was, dus de kwestie is voor hem met betrekking tot aan die zegeningen die hem toekomen, de zwakkere a n sterker ….

…Als hij ziet alsof het haar aan de linkerkant van zijn hoofd is uitgespreid, geeft hij aan dat hij lijdt aan mannen en aan zijn familieleden ….

…Wat het oog betreft : de schuld en het inzicht van de man waarmee hij leiding en misleiding kan zien . Als hij veel ogen in zijn lichaam ziet, duidt hij op een toename van zijn goedheid en religie . Als hij ziet dat zijn maag opengespleten is en hij ogen in zijn maag ziet, dan is hij een ketter, want de Almachtige God zei : ~ God heeft geen man gemaakt uit twee harten in zijn buik .~ Als hij zijn ogen ziet als de ogen van een andere vreemde, onbekende persoon, geeft zijn visie aan dat zijn ogen verdwenen zijn en zal iemand anders hem de weg wijzen . Als de man bekend is, zal de dromer met zijn dochter trouwen, en ze zal het goed met hem doen . Als hij zag dat zijn ogen verdwenen waren, stierven zijn kinderen, en wie zag dat hij blinde ogen was terwijl hij vervreemd was, gaf de omvang van zijn ballingschap tot aan zijn dood aan . Als hij zag alsof zijn ogen van ijzer waren, zou hij erg bezorgd zijn dat dit zou leiden tot de vernietiging van zijn dekmantel . Als hij ziet dat hij zijn ogen heeft geopend voor een man, zal hij zijn zaak onderzoeken en hem helpen . En als hij ziet alsof hij hem slecht heeft gezien, dan haat hij hem, en als hij ziet alsof hij hoort met het oog en kijkt met het oor, dan drijft hij zijn familie en dochter tot zonden . En wie op zijn handpalm een ​​oog van een mens of een oog van een dier ziet, hij krijgt geld in natura . En wie ziet alsof hij in een oog heeft gekeken en het leuk vindt en het toejuicht, dan doet hij iets dat zijn religie schaadt . En blauw oog religie . Awalblauwe ketterij en al-Shahla die religie schendt . En groen is een religie die in tegenspraak is met religies . Als hij een oog of ogen in zijn hart ziet, dan is hij even goed in religie als licht . Als hij zag dat hij hoererij in de ogen bedreef, zou hij naar vrouwen kijken . Als hij ziet dat zijn ogen bruin zijn, dan kijkt hij achterdochtig naar de vrouw van zijn vriend, de scherpte van het gezichtsvermogen is goed voor alle mensen, en wie kinderen heeft en dit visioen ziet, geeft aan dat ze ziek zijn, want kinderen zijn als de ogen zijn geliefd . Al-Hajjaj bin Yusef zag alsof zijn ogen in zijn schoot waren gevallen, dus rouwden zijn broer Muhammad en zijn zoon Muhammad om hem . Sommige joden zagen een slavin in de lucht of een slavin, dus vertelde hij zijn visioenen over Barhami, en hij zei: ~Het zal geld uit de handel halen .~ Als een maker het ziet, zal hij geld hebben van zijn fabricage . En de wimpers : in interpretatie en bescherming voor religie . Omdat het sterker is voor de ogen dan de wenkbrauwen . Er werd gezegd dat gerechtigheid en corruptie te danken zijn aan het kind en aan geld . Als hij ziet alsof de randen van zijn ogen veel goeds zijn, dan is zijn religie onschendbaar . Als hij ziet alsof hij in de schaduw van de randen van zijn ogen zit, als hij een religie en kennisdrager is, dan leeft hij onder de schaduw van zijn religie . Als hij de eigenaar is van een wereld, dan neemt hij het geld van mensen en verbergt zich, en als hij ziet alsof hij geen franje in zijn ogen heeft, dan verkwist hij de sharia van religie . Als iemand het heeft geplukt, adviseert zijn vijand hem in zijn religie . Als hij ziet alsof zijn haar wit is, duidt dit op een ziekte die hem treft via het hoofd, de ogen, de oren of de kies . Er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik een baard vasthield en leende hem totdat ik hem had uitgeroeid . Hij zei : Je eet de erfenis van je oom, en hij heeft geen andere erfgenaam dan jij. Als je er iets van eet, erf je in de mate daarvan . En wie zag dat zijn baard wit was, glanzend, hij zou trots worden op het gezicht, de naam en de herinnering aan het land, want Abrahams baard, vrede zij met hem, was wit . Als hij ziet dat ze een krans is, dan slaat hij op gezicht en waardigheid . Als hij ziet dat het donkerder en beter is dan in waakzaamheid, en zwart in waakzaamheid, dan treft het prestige, trots, waardigheid en schoonheid . Als hij ziet dat hij grijs is en er is nog iets zwarts, dan is hij waardig . Als er niets over is van zijn zwartheid, dan zal het ontbreken en ernaartoe gaan . En Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : Ik zag dat mijn baard wit is, en dat ik hem bleek zodat het pigment er niet aan vastzit, en de man was jong met een zwarte baard, dus hij zei : Wit is een gebrek aan uw eigendom en u wilt het dekken, en hij wist ervan . Hij zei : bekrachtigd ….

…Wat betreft de tanden in interpretatie, de mensen van het huis en verwantschap, wat betreft de hogere, de mannen en de lagere, de vrouwen, de hoektand is de meester van de mensen van zijn huishouden of wie hem maar past, en de rechterboven Fang zou een jongen zijn die de plaats van zijn vader inneemt en de linker is onder hem. Hij zag iets van schoonheid en schoonheid of tegen hen, dus hij ziet dat in degene die de tand aan hem toeschreef, en degene die zag dat hij opgroeide met een kant die vergelijkbaar was met hem, hij profiteert van degenen die worden toegeschreven aan hem van de genoemde of wie zijn plaats inneemt, en wie zijn tanden ziet, dan is hij een gebrek aan zijn huishouden en misschien duidt dit op een toename van Al-Hassan en is het aanraken van je tanden een bewijs van een ruzie tussen de mensen van zijn huishouden, en de discrepantie van de tanden geeft aan dat hij geld heeft uitgegeven aan het ontkennen van de zorgen en de witheid van de tanden, hun lengte en perfectie, een toename van de kracht van zijn gezicht, en wie ziet dat hij een tand laat groeien terwijl hij pijn heeft, is een schande of ellende en wie ziet dat iemand aan zijn tanden trekt, geeft aan dat hij zijn baarmoeder snijdt of dat hij zijn geld uitgeeft om hem te haten, en wie ziet dat zijn tand op de grond valt en hem ontmoet, geeft aan dat hem een ​​kind is geboren. Als hij hem niet heeft gevonden, duidt dit op de dood van een van zijn familieleden, en als hij ziet dat zijn tanden zijn afgenomen, dan is dit niet Mahmoud. Sommigen van hen zeiden dat de kleinheid van tanden duidt op goed en hun oudheid op het goede nieuws. Een link defect Het is waakzaam, het is in drie aspecten: ze zijn, verdriet, bankroet, de dood van verwantschap of zwakte van energie, en wie ziet dat al zijn tanden zijn gevallen en verdwenen, dan is hij in vijf opzichten de dood van al zijn familieleden en de lengte van zijn leven en zijn geld en zijn levensonderhoud en zijn religie en hij kan sterven en als ze in zijn schoot of in zijn hand vallen, of in wat er toevallig wordt bewaard Tien manieren om aan geld te komen, veel hebben van nageslacht, zijn familieleden ontmoeten op een plaats, zijn huis slopen, schulden betalen, geld in rente betalen, achtentwintig jaar leven en een periode van tweeëndertig jaar hebben geleefd en een boete van dertig dirham tot dertigduizend, afhankelijk van de plaats en het geld gaan ten koste en wie denkt dat hij zijn tanden poetst gedurende de tijdsperiode, dit is niet Mahmoud En wie ziet dat er geen tanden in zijn mond zijn en er dan nieuwe zijn ontsproten, dan veranderen er op drie manieren dingen en een lang leven en zijn management i s in het belang van hemzelf en sommigen van hen zeiden dat hij die zag dat er niets in zijn mond is dan een tand, dat dan een jaar aangeeft, en als hij meer ziet dan dat van minder dan tien, dan is er één uitdrukking van het is een jaar. Een tand op een plaats waar het niet nodig is om het te laten groeien, het duidt op iets dat niet prijzenswaardig is, en wie denkt dat hij zijn tanden of een deel ervan heeft ingeslikt, eet wat hem niet is toegestaan ​​van geld…

…Als je het goed in een droom ziet, duidt het op een goede toestand in deze wereld, goede tijdingen en geluk . En als je hem als zwart ziet, dan geeft hij aan degene die een zwangere vrouw heeft goede tijding van een vrouw te kennen , want de Almachtige God zegt : ( En als een van hen goed nieuws brengt aan de vrouw, zal zijn gezicht zwart blijven en zal hij is walgelijk ). En het gelige gezicht duidt op vernedering en afgunst, en zijn gele gezicht kan hypocriet zijn . En er werd gezegd : Zijn fluitje duidt op aanbidding, want de Almachtige God zegt : ( Hun gezichten zijn zichtbaar door de sporen van neerknieling ). Het is de gelige gezichten . En wie onder de Ethiopiërs en negers zag dat zijn gezicht blank was, wijst op zijn hypocrisie . En als hij zag dat het vlees van zijn wangen weg was, zou hij het de mensen vragen en hij zou alleen van de zaak leven . En in de h’adieth : ( De zaak blijft bij een van jullie totdat hij God ontmoet, en er wordt geen vlees in zijn gezicht verstrooid .) Als hij duisternis of kromtrekken in zijn gezicht ziet, geeft hij de corruptie van zijn religie of het gebrek aan van zijn status . En als hij zijn gezicht blauw ziet, dan is hij een misdadiger, want de Almachtige God zegt : (En de misdadigers op die dag zullen volgepropt zitten met blauw ). En als hij zijn gezicht zwart ziet, duidt dat op een groot aantal leugens, of een ketterij die hij in zijn religie heeft veroorzaakt . Als zijn gezicht groot is, geeft dit zijn gestalte aan . Misschien duidt het gelige gezicht op liefde en liefde . Als een vrouw ziet dat ze haar gezicht zwart heeft gemaakt met roet, dan is het de dood van haar man, en als ze ziet dat ze parfum draagt, dan is dat goed voor haar en haar man . De vloeiendheid van het gezicht, zijn glimlach en zijn witheid zijn het bewijs van de goede toestand van de eigenaar, of hij nu dood of levend is . En wie ziet dat hij twee gezichten heeft in een droom, duidt op een slecht einde, want hij zegt: vrede zij met hem : ( God kijkt niet naar de twee gezichten ). En wie zag dat hij gezichten had, gaf aan dat hij zich had afgekeerd van de islam, omdat de Almachtige God zei : (En de engelen slaan hun gezicht ). Misschien duidt de zwartheid van het gezicht op angst . En een gebarsten gezicht duidt op een gebrek aan bescheidenheid . Samaajah in het gezicht is een defect en het defect is Samajah ….

…Tayammum geeft in een droom de nabijheid van de vagina aan, dus wie ziet dat hij tayammum doet voor gebed of zuivering van onzuiverheid, heeft zijn vagina benaderd, en dat tayammum het bewijs is van een vagina dicht bij de Almachtige God . Tayammum in een droom is een bewijs van reizen of een waarschuwing voor ziekte waarbij de wassing nodig is . Misschien duidde het op het gebrek aan water van de reiziger, omdat hij wees was met zand, of met iets dat niet aan de handen was gehecht, wat een bewijs was van de onmogelijkheid van reizen, de beschikbaarheid van vergunningen en werken met plezier . En tayammum duidt op armoede na rijkdom, de ziekte van de gezonde, het welzijn van de zieken, en tayammum met water duidt op ongeldige daden . De opvatting dat de tayammum was met het gebrek aan water, wordt aangegeven nabij de vagina, en de ondergang van de intensiteit, zij het met de aanwezigheid van water, is onderhevig aan vijf uitspraken : één : om een ziener te zijn, zou je liever een concubinaat trouwen . De tweede : dat hij een van degenen is die liever over land reist dan op zee . En de derde : dat hij iemand is die op vergeving hoopt terwijl hij de schuld vasthoudt . En de vierde : om een ​​van degenen te zijn die deze wereld verkiezen boven het Hiernamaals . Ten vijfde : hij zou zijn religie moeten manipuleren en de concessies moeten volgen van de uitspraken van geleerden, en er werd gezegd : het duidt op ontsnapping aan ziekte of gevangenschap ….

…Wat betreft de lijkwade, wie ziet dat hij een lijkwade heeft vervaardigd voor een dode, dan wordt deze door hem afgegeven in verhouding tot die in het geval van de doden, het goede en de beloning en de beloning. En als de lijkwade voor de kost is en het is bekend, dan komt het bij de zoeker uit die moeite en vermoeidheid, en als het onbekend is, is het beter. En wie ziet dat hij een dode lijkwade heeft genomen, en als hij van de mensen van gerechtigheid is, dan werkt hij met een nauwkeurige en vreemde kennis, en misschien heeft hij geld verkregen van een verboden kant, en als het van de mensen van corruptie, dan duidt het op het gebrek aan zijn religie en zijn verwarring over mensen en wie ziet alsof hij in de lijkwade is gewikkeld zoals de doden zijn gewikkeld aan zijn hoofd en voeten vastgebonden Het duidt op zijn dood, en wat niet was vastgebonden zoals het lichaam van de doden, is het een bewijs van de corruptie van zijn zaak, en hoe minder de lijkwade is, het is dichter bij berouw, en als het toeneemt, dan is het verder, en wie ziet dat hij de lijkwaden scheidt of ze scheidt, dan hij doet de gunst, en wie ziet dat hij een lijkwade zoekt maar deze niet vindt, dit is Mahmoud niet. Iemand kwam naar hem toe met een lijkwade, want hij verkreeg een zegen en wie zag dat hij lijkwaden van de doden plukte, hij zou genade met ze hebben, hij zou zijn pad volgen, en wie zag dat hij een dode lijkwade nam, als hij was van de mensen van gerechtigheid, dan werkte hij met nauwkeurige buitenlandse kennis en misschien kreeg hij geld van een verboden kant, en als hij van de corrupte mensen was, dan duidt dat op zijn gebrek aan schulden En verdraai het over mensen en wie het ziet alsof het is in de lijkwade gewikkeld zoals het is gewikkeld De doden worden aan zijn hoofd en voeten vastgebonden, omdat het zijn dood aangeeft, en wat niet vastgebonden is zoals het lichaam van de doden, is het bewijs van de corruptie van zijn zaak, en hoe minder lijkwade is, het is dichter bij berouw, en als het toeneemt, gaat het verder en wie ziet dat hij de lijkwade scheidt of scheidt, dan doet hij de gunst en wie ziet dat hij een lijkwade zoekt, maar deze niet vindt. Dit is niet met Mahmoud, en wie ziet dat iemand met een lijkwade naar hem toe kwam, zal een zegen ontvangen, en wie ziet dat hij lijkwaden van de doden plukt, hij heeft genade met hen….

…Al-Karmani zei: “Wie zag dat hij naakt was, was toegewijd aan een kwestie die hij zorgvuldig had overwogen . Het voelde alsof hij naakt was op de markt of het centrum vol met mensen en zag zijn geslachtsdelen prominente fenomeen van een bepaald volk naar hem kijken en hij schaamt zich voor de mensen het is een gebrek laten zien dat hij voor hen verborgen was wil niet ontdekken en kan duiden op een schending van de verhulling, maar voelde dat het zich ontdoet in een moskee, hij ontdoet zich van zijn zonden en misschien Del In de moskee, onthechting van het tonen van de religie die hij heeft, zoals de oproep tot gebed, gebed, recitatie, de imam , enzovoort . En hij die ziet dat hij naakt is en sommige dingen heeft die hij onder de mensen verbergt, dan interpreteert hij een man die rijk was en zijn geld is verdwenen en de rest van wat hij verbergt, zodat hij het zou moeten bewaren en het pad zou volgen van godsvrucht . Hij voelde dat naakt en niet dat het iets is dat niemand zijn fouten heeft gezien en hij denkt niet dat hij het had onthuld dat hij ziek was genezen, hoewel hij bezorgd was dat hij zijn voornaamste zorg ging doen, hoewel hij zijn religie verschuldigd was en dat ) een rijk goudgeld was of verkocht zijn huis of sterft zijn vrouw, en gaf misschien aan dat hij berouw had en misschien is Hij ontdaan van de wereld en bedekt in het hiernamaals, en misschien zal hij worden geslagen met zijn geld, en kan hij worden gezegd over wat hij haat en het uittrekken van de rechtvaardige man is goed en weldadig, en zij en de ongehoorzamen gaan erop uit en schande en belasteren zijn dekmantel en leggen het bloot . Er wordt gevoeld dat hij naakt is, wordt beschuldigd van het feit dat hij onschuldig is aan het vers, o gij die gelooft! En zag dat hij naakt was en het eigendom of de eigenaar van de baan was, het snijdt eromheen, vooral als je hem boos beroofde als hij zag wat blij was met die lussen, het is lichter dan de isolatie en misschien gebrek aan pracht . En als de vrouw ziet dat ze naakt is, dan is er niets goeds in hem voor haar, en als ze een man heeft, scheidt hij van haar . Als het het op de markt of het centrum vol met mensen beschouwt en met dat hoofd onthuld zag dat hij haar grote rampspoed ofwel haar man interpreteerde of hen of zichzelf verheerlijkte en beroemd is in haar geld en bescheidenheid gaat, is het niet goed om te zien dat de vrouwen alle zinnen, jongens of oud ….

…En wie ziet dat hij een aangestoken kaars in zijn hand heeft, en iemand dooft hem, dan geeft hij aan dat iemand jaloers is op wat erin zit van ( genade ) . En wie ziet dat hij een aangestoken kaars in zijn hand heeft en het gebrek aan licht, dan wijst hij op het gebrek aan zijn genade en staat . En wie in zijn hand een kaars ziet die niet brandt, dan geeft hij aan dat er iets kleins is gebeurd ….

…Ashes is in een droom beperkt in leven of nalatigheid . En conjunctivitis is een gebrek aan schulden . En die zag dat zijn ogen werden gekarnd door de ziekte van zijn vader . En wie as ziet met zijn ogen, dan heeft hij geen gelijk en is hij bang dat zijn religie zal worden bedorven . En wie ziet met zijn ogen as, hij heeft de blindheid voorgezeten, en als conjunctivitis zijn gezichtsvermogen niet vermindert, dan wordt in zijn religie gezegd dat wat er onschuldig aan is, en elk gebrek aan visie is een afname van religie . En wie met eigen ogen as ziet, hij getuigt van leed van de kant van zijn kinderen . En wie met een oog en as ziet, hij zal beschadigd en vertroebeld worden ….

…En wie het ziet alsof zijn ogen zijn uitgestoken, hij zal iets lijden van wat zijn oog toegeeft, en wat betreft blindheid, het is een waanvoorstelling in religie en het leed van geld van de kant van sommige bendes . En er werd gezegd dat degene die zag dat hij blind was, want als hij arm was, zou zij rijkdom verwerven, en blindheid duidt erop dat de Koran vergeten werd, omdat de Almachtige God zei : “ Heer, waarom heb je me blind gemaakt? ”Het vers . Als hij ziet alsof iemand hem heeft verblind, dan misleidt hij hem en verwijdert hij hem uit zijn mening . En het zien van een blinde kafir duidt op een verlies dat hem overkomt, zorgen of verdriet . En als hij ziet alsof hij blind is, blind in nieuwe kleren, dan sterft hij . En als een blinde ziet dat een man hem heeft behandeld en zijn gezichtsvermogen ziet, dan leidt hij hem naar wat voordelen heeft en de campagne tot bekering . En misschien duidde het zien van blindheid op de lethargie van de man . Als hij de zwartheid van het oog met witheid ziet, duidt hij op een somberheid en ze kwellen hem . Er werd overgeleverd dat een man naar Jaafar al-Sadiq kwam, moge God tevreden met hem zijn, en zei : ik zag alsof ik wit in mijn ogen had . Hij zei : je krijgt een tekort aan geld, en je mist iets waar je op hoopt . En als sommige van zijn familieleden bij hem afwezig zijn, als de afwezige kwam terwijl hij blind was, dan sterft de persoon van het visioen omdat zijn visioenen aangeven dat de blinde bezoeker op bezoek is, en er werd gezegd dat de wazige ogen van de witheid anders dan hij duidt op grote droefheid die de ziener treft en er geduld mee heeft, vanwege Jacobs verhaal over hem Vrede . En wie ziet alsof zwart water uit zijn ogen neerdaalt en niets ziet, zijn visioenen duiden op zijn gebrek aan bescheidenheid, omdat het oog het voorwerp is van verlegenheid . Wat betreft het probleem in het aangezicht van lelijkheid en gebarsten, het is een indicatie van bescheidenheid en gebrek daaraan, net zoals een goed gezicht het bewijs is van bescheidenheid in interpretatie . En een geel gezicht, bewijs van verdriet dat de visionair treft . En sproeten in het gezicht, bewijs van veelvuldige zonden . Wat betreft de neus, wie ziet dat iemand in zijn neus heeft gestoken, spreekt tot hem met woorden waartoe hij zijn neus dwingt . En er werd gezegd dat de stomp van de neus zijn oorsprong is, wat wijst op de dood van de stomp, en er werd gezegd dat dit de dood aangeeft van een vrouw die een stomp had, als ze zwanger was, en er werd gezegd dat de stomp van de neus is dat hij aan verlies lijdt, want als de neus ervan lelijkheid vertoont, en de handelaar als hij het ziet alsof zijn neus een stomp is, verliest hij in zijn vak ….

…En wie ziet dat zijn huis is verwoest of gedeeltelijk is verwoest, dan zal er een persoon in sterven of de eigenaar lijdt een grote ramp of een gruwelijk ongeluk, en de visie van het slopen van forten en torens is een gebrek aan schulden en een gebrek aan leven. , en het slopen van bogen is een vreselijke zaak van waaruit schade zal worden toegebracht aan een trotse groep, en het kan corruptie in religie zijn, en er werd gezegd dat huis, winkel en dergelijke verwoestte, geldgebrek en waanideeën bij de taken van deze wereld ….

…Dromen dieren? Het is bekend dat de Almachtige God de mens onderscheidt van dieren met rede, en de rede zoals bekend is van waarop het is gebaseerd op de opdracht, en daarom heeft God de pen van de krankzinnigen opgewekt, en als we hebben besloten dat dromen over hen zijn geen goed nieuws voor hun eigenaar of waarschuwen hem, en dit is onmogelijk voor het dier omdat het niet de aanwezigheid van haar geest is; Wat het onderwerp is van de opdracht, zoals we al zeiden, we besluiten hier dat het dier niet de visioenen heeft die vervat zijn in de betekenis van het goede nieuws of de waarschuwing, maar het kan het vermogen hebben om enkele van de dromen te zien waarvan de gebeurtenissen geleefd, maar waar is de machine die deze dromen naar ons laat uitkomen in het licht van zijn onvermogen om te spreken en dialoog en begrip? Ik heb veel specialisten en fokkers van huisdieren gevraagd, en ze besloten dat hun dieren ‘s nachts veel onrust, beweging, verandering in mondbewegingen of geschreeuw hebben, wat het resultaat is van dromen van deze dieren . De studie vond een van de instituten in de Verenigde Staten namens : (MIT News) De studie getiteld : Animals have Complex dreams MIT-onderzoeker bewijst uitgegeven in de geschiedenis van 24-1-2001 en die bewees dat deze studie omvat : dat dieren dromen , en elke eigenaar van de dieren kan dit feit zien en ontdekken, en dit lijkt misschien vreemd, maar het is de waarheid. De geest van het dier is actief tijdens de slaap, net als tijdens het werken, en de slaap van het dier verschilt tussen diepe slaap en gewone slaap, en er zijn veel experimenten uitgevoerd op muizen waardoor is bewezen dat muizen in hun slaap van het stadium naar een en uit wat bekend is dat dromen bij mensen voorkomen tijdens de fase van diepe slaap, en hetzelfde gebeurt met muizen . Dieren hebben complexe en complexe dromen – zoals de studie bewijst – en ze dromen over specifieke gebeurtenissen die hen overkomen tijdens het wakkere leven . En de conclusie die ik kom is : 1_ dat dieren het vermogen hebben om te slapen en het op te nemen . 2_ Dieren zien enkele van de dromen waarin ze hun evenementen of hun evenementen beleven . 3_ Er zijn geen eerste en tweede soorten dierendromen, en dan bedoel ik veelbelovende visioenen of waarschuwende dromen . 4_ Het dier kan de droom niet vertellen vanwege zijn onvermogen om te spreken, maar het bereikt eerder het optreden van zijn dromen door de uitdrukkingen van zijn gezichten tijdens de slaap . 5_ De reden voor de onmogelijkheid van de eerste en tweede soorten dromen bij dieren is de afwezigheid van de geest, en daarom wordt het vergeleken met de gek die uit de opdracht werd gehaald en niet verantwoordelijk wordt gehouden voor zijn daden, in plaats daarvan mag hij niet voel wat hem omringt of voor hem van plan is, zo valt bijvoorbeeld op Eid al-Adha op dat de dieren die gevangen zaten De nacht van Eid laat haar onnatuurlijke emoties niet zien tijdens haar slaap, ook al zal ze ‘s ochtends wel worden afgeslacht, en dit is te wijten aan haar gebrek aan bewustzijn en bewustzijn vanwege het gebrek aan haar verstand, en hetzelfde geldt voor het kind dat niet is opgemerkt en voor de krankzinnigen, ze kunnen met hun ogen slapen, zelfs als de ochtend is de aankondiging van hun executie !! En God weet het het beste ….

…Het paleis in een droom is voor de immorele persoon, een gebrek aan geld en een gebrek aan prestige . De grondwet heeft de verhoging van een bevel en de afschaffing van een schuld . Als je hem van ver ziet, is hij koning . En het paleis is een verborgen man met een vrome religie . Wie ziet dat hij een paleis is binnengegaan, zal een groot heerser worden en zijn religie verbeteren . Het paleis in een droom is een goed werk voor de mensen van religie . Wie een paleis betreedt, zal trouwen . En er werd gezegd : De visie van het paleis geeft acht aspecten aan : zegen, geld, voogdij, orde, regering, sultanaat, Murad verkrijgen en plezier . En wie zag dat hij in een van de paleizen van het paradijs was, won het presidentschap en won met zijn vijand, of trouwde met een mooie meid . Zie ook het huis en zie het gebouw ….

…Het landgoed duidt in een droom een ​​levensonderhoud en goedheid aan, omdat de schuldenaar zich uitstrekt vanaf zijn verlies . Wat er met het landgoed gebeurde in de droom van verdrinking of verbranding, was een gebrek aan fruit of productie . Misschien duidt het verlies op het levensonderhoud en het levensonderhoud, of de helpende vrouw of de geduldige echtgenoot bij het harde werk van zijn kinderen, en als er een toename in hem is, is dat een bewijs van groei, zegen en onderhoud . Misschien duidde de verspilling op het verlies van mensenlevens door nalatigheid en gebrek aan plezier ….

…Daniel Altailasan zei eerlijkheid, religie en kracht van religie, en elke tekortkoming die in de onwaarheid wordt gezien, wordt geïnterpreteerd als een gebrek aan vertrouwen en gebrek aan religie ….

…Hij vond dat het noemen van de collectie totdat hij Kkabh werd, het zes aspecten van geld interpreteerde en weggestopt zodat het niet werkt en het paleis van zijn kinderen en zijn onvermogen om te begrijpen wat bereikte posities en leefde een gebrek aan handicap en gebrek aan leeftijd en moeilijkheden in zijn zaken en slib in verdienste, en zag dat het onmogelijk was het tekort na macht te hebben ….

…Degene die zijn baard voorbij zijn bestemming ziet uitstrekken, dat is hun bezorgdheid en verdriet, en er werd gezegd van schuld en spijt, en er werd gezegd dat lichtheid, gebrek aan geest of gebrek aan management en idiotie ….

…Sawa’s visie, gebrek aan geld, verlies van levensonderhoud en gebrek aan succes ….

…Een kluizenaar Als je van je droomde, dan betekent dit verdriet en isolatie veroorzaakt door het gebrek aan loyaliteit van vrienden . En als u zelf een kluizenaar bent, dan zult u proberen moeilijke onderwerpen te onderzoeken . Ik zal goed letten op het bespreken van de stand van de dag . Als je je in de cel van een kluizenaar bevindt, betekent dit een gebrek aan egoïsme jegens vijanden en vrienden ….

…De aap is in een droom een ​​man bij wie er elk defect is, dus als hij een aap doodt en verslaat, wordt hij ziek en geneest hij er dan van, en als de aap hem verslaat, lijdt hij aan een ziekte die niet te genezen is. . En er werd gezegd : de aap is een man die grote zonden brengt . En wie apenvlees eet, zal worden behandeld voor een gebrek waarvan hij niet kan worden genezen, of hij zal nieuwe kleren krijgen . En wie ziet dat een aap hem bijt, krijgt ruzie tussen hem en een persoon . De aap is een sluwe man, een bedrieglijke tovenaar en een ziekte . De aap is een verslagen vijand . En wie ziet dat hij op een aap rijdt, verslaat een vijand . En wie ziet dat hij hem een ​​aap heeft gegeven, is een vijand die hij zal winnen . En wie ziet dat een aap het op zijn schouder draagt, haalt diefstal uit zijn huis en is er beroemd om . En er werd bij de aap gezegd dat hij zich ellendig voelt tegenover wie hij ook als zijn bezit of dragen zag . De aap is een man wiens genade groot blijft . En de aap is een man die vijanden, ongehoorzaamheid en vervallen in wat haat vereist, zoals een varken, aanduidt, en misschien duidt hij op de Joden, en het eten van zijn vlees is gebrek en behoefte . De aap is een arme, behoeftige man wiens genade is weggenomen ….

…En wie ziet dat zijn ogen as zijn, dan komt corruptie voor in zijn religie en houdt hij toezicht op het verderf, want het gebrek aan conjunctivitis was het gebrek daaraan, en als het toenam, dan is het ook, en hij zei dat sommige mensen informeren erover met iets dat ze het ontkennen, en het schaadt hem niet tussen hem en God ….

…En wie het gezicht van de kalief fronsend ziet, er woedend naar kijkt, of daarin een tekortkoming of gebrek ziet, dan is het een afname van de religie van de ziener, en het gebrek behoort hem toe ….

…En wie ziet dat hij zijn handen of voeten heeft gebogen, dan siert hij zijn huishouden en zijn familieleden, en misschien was het corruptie in religie, en er werd gezegd dat hij zaken behandelt die verband houden met zijn familie, en als het niet zijn ding is, dan zal het gebeuren dat ze ziek zijn en dan spoedig verlichting vinden, en als de henna in zijn baard zit, dan wordt het geïnterpreteerd op drie aspecten: verhulling van daden en gehoorzaamheid, armoede van mensen bedekken, ouderdom, waardigheid, voogdij en jihad omwille van God, en als ze een vrouw is, dan is ze een bedrieglijke truc, en er werd gezegd dat ze interesse heeft in de zaken van haar man, en als er iets anders is dan henna dat hij haat in de sharia, daar is er niet goed in behalve voor bruiden, en er werd gezegd dat dat ook niet Mahmoud is, omdat het een soort vreugde is ….

…Othman bin Affan, moge God tevreden met hem zijn, zijn visioen in een droom duidt op een viering van kennis en een interesse in het verzamelen ervan, en het verlagen van het aspect van de Almachtige God en zijn dienaren . Misschien gaf zijn visioen aan dat de vijanden de ziener aanvielen, ze van hem verwierven en het martelaarschap verwierven, en misschien had hij geluk, levensonderhoud, positie en nabijheid tot de oudsten vanwege het magma, omdat hij de twee lichten en de echtgenoot was. van de twee dochters . Naar de mening van Uthman, moge God tevreden met hem zijn, hij is een religieus en Mujahid met zichzelf en zijn geld, en hij bewaart de Koran en waarschuwt zijn tegenstanders . En wie hem ziet op weg naar het land, of wie hem ziet in de stad van de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, zal de integriteit van het hart verkrijgen door bedrog . En als hij ziet dat hij wegdoet en verkoopt, dan is degene die droomt een student van deze wereld en is hij versierd met kennis . En wie Uthman in een huis ziet vermoorden, hij beledigt de familie van de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, en zijn hart wendt zich niet tot hen . En wie het op de markt ziet, hij zal worden verpakt met de martelaren en de rechtvaardigen, en hij zal kennis vergaren . En wie hem opgesloten ziet in zijn huis, wordt zwaar onderdrukt . En wie zag dat hij naar zijn beeld was getransformeerd of zijn jurk had aangetrokken en een sultan was, doodde zijn kudde hem . En wie ziet dat hij zijn metgezel is, aan hem heeft deelgenomen of bij hem heeft gewoond, laat hem zich voorbereiden op een ongeluk dat hem overkomt met een zwaard, gevangenschap of kwelling . Wie hem in leven ziet, zal met schaamte en prestige leven en zal zijn afgunst vergroten ….

…Surat Al-Nazi’at, die het voorleest of aan hem reciteert, zoals Jaafar Al-Sadiq, moge God tevreden met hem zijn, zei : hij zal geluk hebben in de handel en interesse in de industrie, en de Almachtige God verwijdert achterdocht en verraad van zijn hart . En er werd gezegd : Hij stelt het gebed uit, en dat zijn dood nabij is ….

…Wat betreft de bultrug, deze wordt op zijn gezicht geïnterpreteerd, en Al-Kirmani zei dat de vlieger wordt geïnterpreteerd door een inerte, mannelijke koning, een nederige en nederige die geen interesse heeft ….