…Wat betreft de gebroken dirham, ze worden geïnterpreteerd in drie aspecten: ware spraak, strijd, angst, verdriet, terughoudendheid, opsluiting en slechte dirham zoals vermeld voor geld en de uitdrukking ervan komt in het hoofdstuk ….

En hij vertelde dat een man tegen sommige voorbijgangers zei: Ik zag in het oor van mijn vrouw een ring waarvan de helft goud en de helft zilver, dus hij zei: misschien heb je hem twee ronden gegeven en er een overgelaten, dus hij zei ja dat is het ….

En wie ziet dat hij twee oorbellen heeft, dan treft hij autoriteit en versiering in mensen en schoonheid in hen, of er wordt een slavin voor hem geboren, en er werd gezegd dat hij verlangt naar al-Khanna, en of hij in elke van zijn oren een parel of meer, dan verzamelt hij de Koran of de kennis van gerechtigheid

Abu Sa’id, de prediker, zei al-Qurt en het zwaard in interpretatie zijn hetzelfde voor mannen en vrouwen ….

En wie ziet alsof hij een schaal met goud, een kruik of een mok heeft geraakt en een knoopsgat heeft, dan is hij een bediende die het koopt, of een vrouw die met haar trouwt, of een dienstmeisje met een slechte moraal . Sommigen van hen zeiden : Wie ziet alsof hij gebruiksvoorwerpen van goud en zilver gebruikt, begaat zonden, en wat hij daarvan ziet voor de doden, de soennieten, is goed nieuws, want de Almachtige God zegt : ‘ Ze zijn omgeven door platen van goud en bekers . ~…

Wat het goud betreft, het wordt met gezag geïnterpreteerd ….

Al-Dhahabi’s visie duidt op vreugde en genot . En misschien verwijzen naar degenen die waarheid met leugen vermengen ….

Contracten als ze van goud zijn en ze zijn gekroond of van goud en ze zijn verboden en gevuld, dan worden ze geïnterpreteerd met een verbond, vertrouwen, pact of testament. Wat voor goeds en schoonheid hij daar ook van vindt, dan is hij een vervulling van het verbond, en als hij iets anders ziet, dan is zijn uitdrukking tegen hem en haalde hij zijn uitspraak aan: O jullie die geloven, vervul de contracten . En wie denkt dat hij veel contracten verschuldigd is, dan is hij zwak van wat we hierboven noemden als hij denkt dat het dragen van haar een last is, en het contract wordt overgedragen aan de vrouw in het huwelijk ….

Wat betreft de dinars, zei Daniël, wie ziet dat hij meer dan vier dinars in zijn bezit heeft, zal ergens door gehaat worden of hij hoort woorden en het is moeilijk voor hem evenzeer als het grote aantal dinars, en als het aantal van dinars is bekend, zijn bezorgdheid is klein ….

En wie vijf dinars in zijn handpalm ziet, geeft aan dat er vijf gebeden worden gehouden, en als ze uit zijn handpalm zijn verdwenen, dan interpreteert hij het in tegenstelling tot hem, en als er twee verloren zijn gegaan, duidt dit op een verspilling van twee tijden en het wordt daarop afgemeten, en wie veel dinars vindt en ze op een krappe plek plaatst, geeft het behoud van het vertrouwen van moslims aan ….

Wie ziet dat hij goud heeft geslagen, bijna ogenblikkelijk of anderszins, dan zal hij door hen worden geslagen, en hij blijft en sieraden zijn beter dan anderen ….

En wie ziet dat zijn zadel kapot is, zal zijn vrouw sterven ….

En wie de sultan ziet op een kansel die is gevallen of de kansel eronder breekt, dan valt hij uit zijn positie, hetzij door de dood of anderszins ….

En wie ziet dat zijn bed kapot is, zal zijn trots en autoriteit verliezen, anders zal hij zijn vrouw met dood of leven achterlaten .)…

Wat betreft het breken van de tanden, het zal worden toegepast op alles wat aan die tand wordt toegeschreven, zoals hierboven vermeld bij het scheiden van organen ….

Als het zwaard in zijn schede breekt . De jongen stierf in de baarmoeder van zijn moeder ….

En wie ziet dat hij de horens van een ram breekt, en een van hen, dan klaagt hij een groot man aan, en zijn kracht en voordeel gaan verloren ….

Door de speer en de boog aan drie kanten te breken, wordt het kind, de kracht en het vermogen uitgedrukt ….

…Boogschutter is een vrouw die snel bevalt, of een jongen, een broer, of een reis of nabijheid tot God de Almachtige . En de boog in de omslag van een jongen in de schoot van zijn moeder . De boog met andere wapens, Sultan en Glorie . En wie zijn vrouw buigt, baart een meisje, en als de vrouw hem buigt, krijgt hij een zoon . Het verlengen van de boog zonder pijl is een reisgids . En wie ziet dat hij een Arabische boog heeft uitgestrekt, zal naar een eerbare man reizen om in Glorie te reizen, en als de boog Perzisch is, zal hij naar de mensen van Ajam reizen . Het wegvallen van de pees is een bewijs van reisbelemmering en duidt op de scheiding van een vrouw . En de gebroken boog is het bewijs van de dood van de vrouw of de jongen en de partner of enkele familieleden, en misschien duidt de boog op een mandaat, en zijn gebrokenheid duidt op isolatie . De moeilijkheid van de boog is een aanwijzing voor de reiziger van te veel vermoeidheid, voor de kooplieden om te verliezen, bij het kind aan ongehoorzaamheid en bij de vrouw aan ongehoorzaamheid, en haar gemak duidt op het tegenovergestelde daarvan, en als hij een pijl werpt op haar en raakt het doel, hij bereikt zijn doel . En misschien duidt het zien van de boog op de nabijheid van enkele van de edelen , omdat de Almachtige God zegt : ~ Toen kwam hij naar beneden en hing neer ~ het vers . En wie een boog zonder pijl uitsteekt, zal ver reizen en terugkeren naar een goede conditie : als de draad wordt afgesneden, blijft hij in de positie waarnaar hij reisde als hij die had bereikt . En als zijn boog was gebroken, overkwam hem een ​​ramp in zijn gezag, door te bevelen en te verbieden . Gooien met de boeg van noten is gooien met degenen die het werpen . Wie een buiging maakt, zal een jonge jongen slaan en meer autoriteit krijgen . En wie ziet dat hij een boog snijdt en alleenstaand is en van plan is te trouwen, zal trouwen en zijn vrouw wordt zwanger wanneer hij met haar binnenkomt . En als hij aantreedt, gehoorzaamt de parochie hem niet . In plaats daarvan maakte hij de uitleg van de boog tot een vrouw, omdat mensen zeggen : een vrouw is als een boog , als haar niveau gebroken is . De boog die aan de jongen wordt toegeschreven, is een kind dat schrijven en brieven heeft, en als hij een boog met een duidelijke stem uitstrekt en weggooit en de pijl uitvoert, dan volgt hij een waardige staat en voert hij zijn bevel uit over gerechtigheid en eerlijkheid . Er werd gezegd dat hij die in zijn hand een gebroken boog zag, met een vrije vrouw trouwde ….

…Goud is niet prijzenswaardig in de interpretatie van de afkeer van zijn woord en zijn gele kleur, en zijn interpretatie van verdriet en een geldboete, en de armband ervan, als hij die draagt, is een erfenis in zijn hand, dus wie ziet dat hij draagt ​​iets van goud dan trouwt hij met een incompetent volk, en wie een goudstaaf slaat, zijn geld is weg of ze worden evenveel door hen geslagen Hij sloeg goud, of Sultan was boos op hem en legde hem een ​​boete op, en als hij dat zag het goud ging weg, hij argumenteerde in een haatkwestie en het viel in de tongen van mensen, en wie zijn huis zag met een madhhab of van goud, het vuur ontstond . En wie aan hem een ​​ketting of zilver of kralen of de essentie van een bewaker ziet en een vertrouwen imiteert, en wie twee armbanden van goud of zilver op hem ziet, er zal hem iets ergs overkomen van wat zijn handen bezitten, en zilver is beter dan goud, en er is niets beters in de armband en de saaie, de boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei: ~ Ik zag het was alsof er twee gouden armbanden in mijn handen waren, en ik blies ze op en ze vielen, dus Mosaylimah, de leugenaar, en al-Ansi, de eigenaar van Sanaa , namen ze mee. En wie denkt dat hij een enkelbandje van goud of zilver heeft, zal angst of opsluiting en terughoudendheid ervaren . En er wordt gezegd dat enkelbanden voor mannen hun kettingen zijn, en niets van sieraden is geschikt voor mannen in een droom, behalve een ketting, ketting, ring en oorbel . Alle sieraden voor vrouwen zijn een versiering, en misschien is de interpretatie van de armband en enkelband voor de echtgenoot speciaal . Als goud niet met juwelen is versierd, krijgt het een boete, en als het met juwelen is versierd, is het zwakker in het kwaad omdat er een andere naam in is opgenomen . En er werd gezegd dat vrouwenjuwelen vrouwen voor hun kinderen aanduiden, dus goud is voor hun mannen, zilver voor hun vrouwen, en het mannetje kan verwijzen naar mannen en het vrouwelijke naar vrouwen . En er werd overgeleverd dat een vrouw tegenkwam en zei : ik zag alsof ik een kom met fijn goud had, en het brak en snelde de grond in, dus ik vroeg erom, maar ik vond het niet, dus hij zei : Ben je een zieke slaaf of een slaaf? Ze zei ja, hij zei : hij gaat dood . Een persoon zag alsof zijn ogen van goud waren, dus hij wilde dat zijn ogen weggingen ….

…Goud Als u goud in uw droom bezit, zult u buitengewoon succesvol zijn in al uw projecten . Als een vrouw droomde dat ze geschenken van goud ontving, of het nu contant geld of gouden sieraden waren, dan zal ze trouwen met een rijke maar hebzuchtige man . Als u goud vindt, betekent dit dat uw sublieme capaciteiten u gemakkelijk in de voorhoede van de race om eer en rijkdom plaatsen . Als u goud verliest, verliest u door verwaarlozing de grootste kans in uw leven . Als je ervan droomde een gouden race te vinden, betekent dit dat je een ongemakkelijk voorrecht wordt opgelegd . Als u droomt dat u overweegt een goudmijn te runnen, dan zult u proberen de rechten van anderen toe te eigenen, en het is absoluut noodzakelijk dat u op uw hoede bent voor familieschandalen ….

…Een koning is moe, of hij is verlost van de nood die van een koning kwam, dus als hij een ring leent, heeft hij iets dat niet kan overleven . En als hij ringen ziet die op de markt worden verkocht, dan koopt hij het eigendom van de hoofden van de mensen . Als hij ziet dat de lucht ringen regent, krijgt hij in dat jaar kinderen . Als de vrijgezel ziet dat hij een ring heeft omgedaan, zal hij trouwen met een rijke vrouw, een maagd . Als de ring van goud is, dan is ze een vrouw wiens geld op is . Als hij hem verzegelt met een ring om zijn pink, hem er dan uit haalt en hem in zijn overwinning plaatst, hem dan afneemt en in het midden legt, dan beledigt hij zijn vrouw . Als hij ziet dat zijn ring om zijn pink een keer in zijn overwinning zit en het is in het midden, dan verraadt zijn vrouw hem . Als hij zijn ring verkoopt voor een dirham, meel of sesam, dan laat hij zijn vrouw achter met goede woorden of geld . En de lob was geboren . Als het kruidnagel van zijn ring van wezenlijk belang is, dan is het macht met prestige, pracht, veel geld en trots, en als het kruidnagel van zijn ring van aquamarijn is en hij een heerser is, dan is het een moedige en majestueuze sterke autoriteit, en als zijn kruidnagel een kracht is, dan is het een zwakke en beledigende autoriteit, en als de kruidnagel een groene saffier is, wordt hij geboren als een zoon van een gelovige en een begrip van wijsheid . De ring is gemaakt van het hout van een huichelachtige vrouw, en als een vrouw een ring krijgt, zal ze trouwen of baren . En wie een van de mannen met een gouden ring verzegelt, de heerser zal hem binden, of hij zal worden gekweld door angst, benauwdheid, vernedering of verdriet . Of iemand wordt boos op zijn zoon of zijn vrouw . En er werd gezegd : wie een ring ontvangt, krijgt een mooie vrouw en veel goeds, of hij hoort nieuws dat hij tevreden is . En wie een ring draagt ​​met twee lobben, een aan de onderkant van zijn handpalm, en de andere aan de achterkant van de handpalm, en hij breekt elk van hen is niet in tegenspraak met de andere, dan volgt hij twee staten, beide zichtbaar en naar binnen . En wie een gouden granaatring draagt, hij zal arm worden, en hij neemt de ring van de koning een huis om in te wonen, of zilver dat hij koopt of een vrouw met wie hij trouwt . De ring van God Almachtig nemen voor de asceet en aanbidder is de bescherming van de Almachtige God voor het kwaad . En het nemen van de ring van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, of van de wereld het goede nieuws van het verkrijgen van kennis, dit is als de ring van zilver is, en als het van goud is, is er niets goeds in. , en evenzo als het ijzer is omdat het het sieraad is van de mensen van de hel, en evenzo als het koper is, vanwege de inhoud van slechte woorden . En de ring van leidende sultan erin en zo . En wie onder de koningen zag dat hij het zegel van Salomo in zijn hand had, vrede zij met hem, dit duidde op de uitbreiding van zijn koninkrijk, zijn verovering van streken en het bereiken van doelen, en hij had zijn bezit kunnen afnemen en daarna terug naar hem, zelfs als hij een van degenen was die leefden van de oproep van de elfen, die daar een groot inkomen uit hadden . En wie ziet dat hij zijn zegel naar zijn volk stuurt, dan geven ze hem terug, dan preekt hij tot een volk en zij geven hem terug . En wie ziet dat zijn ring hem ernstig is ontnomen, dan zal zijn autoriteit van hem worden verwijderd . En wie ziet dat zijn ring verloren is gegaan, treedt erin binnen in zijn macht of in wat hij bezit, iets dat hem haat ….

…En sommigen van degenen die het visioen van de gouden armbanden uitdrukken, als ze in de handen worden gelegd en er oud op worden, dan bedoelen ze dat ze zullen gebeuren, en er werd gezegd van leugenachtige mensen, volgens wat werd genoemd in Sahih al- Bukhari zei op gezag van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn : “ We sliepen toen ik kwam met de schatten van de aarde, en hij plaatste twee gouden armbanden in mijn handen. Totdat ik ze blies, daarna blies ik ze, en ze vertrokken, dus de eerste van hen zijn de twee leugenaars tussen wie ik de eigenaar van Sanaa ben en de eigenaar van de duif ….

…Wat betreft de gordel, het is het voorkomen van voogdij, en als het bezaaid is, dan is het meer uitgesproken in de staat, en het is zo hoog als de waarde van de ring, en het staat bekend om zijn eerlijkheid en billijkheid in die staat. . Al-Kirmani zei: “Wie een halsband in zijn nek ziet, geeft aan dat hij beweert dat hij van een zo-en-zo stam is of van een zo-en-zo volk, en in zijn geval is hij een leugenaar . En Jabir al-Maghribi zei: ~Wie een gouden halsband in zijn nek ziet, dan duidt het op de hadj, en als het allemaal van goud is, dan duidt het op het bereiken van wat gewenst is .~ En wie ziet dat er een gouden ring in zijn nek zit, en als hij een verdorven persoon is, dan wordt hij geïnterpreteerd door zonden te begaan en door zijn onverzettelijkheid daarin .) En er werd gezegd dat wie zag dat zijn nek een pakking had van welk metaal dan ook, dan interpreteerde hij door zijn volharding in corruptie en zijn verspilling van zijn zaken en zijn verraad in zijn trouw, laat hem God vrezen en verzoenen wat tussen hem en God is en ophouden mensen pijn te doen ….

…De kroon : Wat betreft de kroon, als een vrouw die op haar hoofd ziet, dan zal ze trouwen met een magere man met autoriteit of rijk, en als ze zwanger is, baart ze een jongen . En als een man hem op zijn hoofd ziet, dan zal hij buitenlandse macht verwerven, en als hij binnentreedt wat geschikt is voor hem, komt de vrede van zijn religie tot hem, anders is er iets dat de religie bederft, want het dragen van goud is niet prettig in de sharia voor mannen, en hij kan ook een vrouw zijn die met haar trouwt met een hoge mate van rijkdom en rijkdom, en als hij ziet dat wie gevangen zit in de gevangenis van de sultan, omdat hij hem naar buiten leidt en zijn zaak met hem eert, net zoals de orde van Yusef, vrede zij met hem, werd geëerd met de koning, tenzij hij een afwezige vader heeft, en hij sterft niet totdat hij hem ziet, zodat hij zijn kroon is, en de met substantie bezaaide kroon beter is dan alleen de gouden kroon . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag alsof er een gouden kroon op mijn hoofd was, en hij zei tegen hem : Je vader in een rijtuig was uit zijn zicht verdwenen, en hij had de boek over hem, en hij zei dat de kroon op het hoofd van de man is, zijn baas die boven hem stond, en dat iets dat hem dierbaar is, van hem is verdwenen. En zijn gezichtsvermogen is het meest dierbaar ….

…De kroon De kroon in een droom verwijst naar kennis, de Koran en de koning . Misschien duidde het dragen ervan op de vernieuwing van het land of op de dwang van de vijand . Als een vrouw de kroon op haar hoofd ziet, zal ze trouwen met een magere, rijke of machtige man . En als ze zwanger was, beviel ze van een jongen . En als een man een kroon op zijn hoofd ziet, dan zal hij buitenlandse macht verwerven, en als iets dat hem fixeert de vrede van zijn religie binnengaat, anders zit er iets in dat bederft, want het dragen van goud is in de sharia voor mannen een afkeer . De kroon kan een vrouw zijn met een hoge macht, rijk en welvarend . En wie dat zag en een gevangene was in de gevangenis van de sultan, hij zou uitgaan en zijn bevel respecteren, net zoals het bevel van Jozef, vrede zij met hem, met de koning was, tenzij hij een afwezig kind had, dan zou hij niet sterven totdat hij hem zag en hij zijn kroon zou zijn . De met stof bezaaide kroon is beter dan alleen een vergulde kroon . En de kroon is de koning van de Perzen of Sultan . En als een vrouw zag dat er een gouden kroon op haar hoofd was, bezaaid met juwelen, en als ze ooit een man had getrouwd die werelds en rijkdom had en alleen waardig was, dan was kleine ziekte vreemd, als hij alleen dan van goud was. hij was de echtgenoot van een oudere sjeik, en als ze een man had, zou ze een zoon baren die de mensen van zijn huishouden zou domineren . Als Sultan ziet dat hij een gouden kroon droeg en vervolgens niet geloofde of prostitueerde, dan is zijn gezichtsvermogen verloren . Als hij een kroon van goud en essentie draagt, zal hij buitenlandse autoriteit verwerven en zijn religie verliezen . En er werd gezegd : wie ziet dat hij een kroon op zijn hoofd heeft en daarvoor in aanmerking komt, dan verkrijgt hij het leiderschap over zijn volk . Als een vrouw ziet dat haar kroon is ontvoerd en haar man ziek is, dan sterft haar man ….

…Al-Qarqat is de vagina van de visionair in een droom . Degene die zag dat hij een sjaal droeg en een zoon verwachtte, zij is een slavin, en dat de oorbel onder het zwaard wordt gedragen, de Almachtige God zei : ( Mannen zijn de hoeders van vrouwen ). Er werd gezegd : Alqrqq was geboren ….

…Parels : Parels zijn gereguleerd in de interpretatie van de Koran en kennis, dus wie ziet alsof hij een platte parel doorboort, interpreteert de Koran correct, en wie het ziet alsof hij parels verkocht of ingeslikt heeft, hij vergeet de Koran, en er werd gezegd dat wie het ziet alsof hij parels verkoopt, hij een vlag giet en die onder de mensen uitspreidt . En parels in de mond steken duidt op een goede religie. Als hij ziet alsof hij parels van hem verstrooit en mensen nemen ze terwijl hij ze niet neemt, dan is hij een nuttige predikant . De parel zou een vrouw zijn waarmee hij trouwt of een bediende . En er werd gezegd dat parels werden geboren, omdat de Almachtige God zei : ~ Twee jongens zullen ze rondlopen als je ze ziet, en je telt ze als verstrooide parels .~ De metafoor van parels duidt op een kind dat niet leeft, en de winning van parels uit de bodem van de zee of uit de rivier is toegestaan ​​geld van sommige koningen . Veel parels zijn ook een erfenis, en het is voor de gouverneur van de staat, de wereld heeft een vlag en de koopman heeft winst . De parel is de perfectie en schoonheid van alles . En wie ziet alsof hij een parel met een boom doorboort, zal trouwen met een vrouw die verboden is . En wie parels inslikt, hij verbergt zijn getuigenis bij zich, en van het kauwen op parels steunt hij mensen, en wie het ziet alsof hij overgeeft, kauwt en doorslikt, hij lijdt aan mensen en steunt hen, en wie parels ziet veel van wat is gemeten door sprongen en draagt ​​met eerbied alsof hij het uit de zee heeft gehaald, dan haalt hij het toegestane geld uit de schatten van koningen. Alsof hij parels aan het tellen was, werd er gezegd dat ze ontberingen zouden lijden . En wie het ziet alsof hij de deur van een kast met een sleutel opende en er juwelen uit haalde, dan vraagt ​​hij een wetenschapper naar kwesties, want de wereld is een schatkamer en de sleutel is de vraag, en misschien was dit visioen een vrouw die in staat zouden zijn om Hassans kinderen te overwinnen en te baren . En wie ziet alsof hij een parel in een rivier of een put heeft gegooid, zal het volk een gunst bewijzen . Wie het ziet alsof hij onderscheid heeft gemaakt tussen een parel en zijn schelp, en de schil pakt en erin gooit wat er in het midden zit, dan is hij een aaseter, en een grote parel is beter dan een kleine, en misschien een grote parel. één duidt de lange muur van de koran aan . En de niet-gecorrigeerde parel duidt de jongen aan, en als het geschreven is, dan is het buurt, en misschien geeft zijn verstrooiing aan dat het wordt aanbevolen om te spreken, en de variëteiten van parels, essentie en andere duiden op de liefde voor verlangens van vrouwen en jongens . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag twee mannen parels in hun mond steken . Een van hen komt er kleiner uit dan wat hij erin heeft gestopt, en de andere komt er groter uit . Hij zei : Wat betreft wat ik klein zag uitkomen, je zag het aan mij terwijl ik aan het praten was over wat ik hoorde, en wat betreft degene die ik het groot zag uitkomen, ik zag het voor Hassan al-Basri en de daad van aanbidding meer spreken dan wat ze hoorden . En een vrouw kwam naar hem toe en zei : Ik zag twee parels in mijn stenen, waarvan de ene groter is dan de andere, dus mijn zus vroeg me een van hen, en ik gaf haar de jongere, dus hij zei tegen haar: Jij zijn een vrouw die twee soera’s heeft geleerd, waarvan de ene langer is dan de andere, dus heb ik het je jongere zus geleerd . Ze zei : ik leerde de koe en de familie Imran, net als mijn zus de familie Imran . Een man kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik parels inslikte en ze dan gooide, dus hij zei: je bent een man wanneer je de koran uit je hoofd leert en het vergeet, dus vreest God . Een ander kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik een parel doorboorde, dus hij zei : Is het je moeder? Hij zei ja, dat was ze, en ze werd verbannen. Hij zei : je hebt een meid die haar uit gevangenschap heeft gekocht. Hij zei ja. Hij zei : Vrees God, want ze is je moeder . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof ik op parels liep, dus hij zei : Parels zijn de koran en mogen de koran niet onder je voeten leggen . En een ander kwam naar hem toe, hij zei : ik zag alsof mijn mond vol parels is en ik oprolmechanisme het is niet verteld, hij zei : je bent een man die de koran verbetert en het leest, jij, hij zei : geratificeerd . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof er een parel in een van mijn oren zat die op een oorbel leek, dus zei hij: Vrees God en zing de Koran niet . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof de parels uit mijn mond waren verstrooid, dus liet hij mensen ervan nemen en ik neem er niets van. Hij zei : je bent een verteller die zegt wat je niet doet ….

…Enkelbanden is in een droom een ​​zoon . En wie denkt dat er goud in zit, dan wordt hij ziek, of hij heeft een fout in zijn religie, en als de enkelbanden om de vrouw zijn, dan is ze veilig voor angst, en als ze zonder echtgenoot is, trouwt ze met een vrijgevige en vrijgevige echtgenoot, ze zal het goede van hem zien . En wie ziet dat hij een enkelbandje van goud of zilver heeft, zal erdoor worden geraakt, door verdriet, opsluiting of terughoudendheid . En er wordt gezegd : de twee mannen hebben hun kettingen . Niets van sieraden is geschikt voor een man in een droom, behalve de ketting, ketting, ring en oorbel . En wat een vrouw zag in haar enkelbanden van goedheid of corruptie, de interpretatie daarvan is in haar echtgenoot, en als ze geen echtgenoot heeft, dan is haar versiering onder de mensen evenveel als de schoonheid van de enkelbanden en hun uiterlijk . En de enkelband in een droom is verheffing, breedte, glorie en schoonheid ….

…En wie een ongeluk of meer in zijn oren ziet, wordt dit geïnterpreteerd door de vrouw, dochter, zus of soortgelijke vrouwen van de man. Wie ziet dat zijn oor daardoor verouderd raakt, is de dood van een van hen of haar vertrek, en wie denkt dat het waar is, de doven, dan duidt dit op zijn begrip, kennis, geldigheid van zijn zekerheid en zijn bedoeling. Corruptie in zijn religie, en wie ziet dat hij in zijn oor is binnengegaan wat hij niet lekker vindt als hij wakker is, of dat er iets van hem is gestoord, hij hoort wat hij niet leuk vindt, en wie ziet dat hij een oorbel in zijn oor heeft oor. Als zijn soort prijzenswaardig is, dan is het goed in het recht van de man van de vrouwen, en als het niet prijzenswaardig is, is het in hun recht en zag Hij vele oren, omdat het aangeeft dat hij de woorden hoort en niet besteed er enige aandacht aan en begrijpt hem niet…