En wie ziet dat hij de horens van een ram breekt, en een van hen, dan klaagt hij een groot man aan, en zijn kracht en voordeel gaan verloren ….

…En wie de sultan ziet op een kansel die is gevallen of de kansel eronder breekt, dan valt hij uit zijn positie, hetzij door de dood of anderszins ….

…De winkel : duidt elke plaats aan waar een persoon baat heeft bij interesse in zijn wereld en andere dingen, zoals zijn boomgaard, zijn feddan, zijn palmboom, zijn vrouw, zijn vader en zijn moeder, of zijn boek, uit de woorden van de publiek voor wie een interessante plaats heeft aangenomen, maak er zijn winkel van . Degene die zijn winkel zag, werd vernietigd, als zijn vader ziek was, stierf hij, omdat hij van hem leefde . En als zijn moeder ziek was, zou ze omkomen, want ze voedde hem op met haar melk en versterkte het met haar levensonderhoud . En zijn vrouw was zwanger of ziek, ze stierf omdat zij zijn wereldse leven is, zijn plezier en zijn plezier, en wie in haar schoot is, is zijn water, en zijn zoon is zijn geld in interpretatie . Als dat niet het geval is, wordt zijn levensonderhoud moeilijk en worden de plaatsen waar zijn kracht voor hem belemmerd, belemmerd . En wie ziet dat hij de deur van de winkel openbreekt, draait zich er vanaf . Als hij zag dat de deuren van de winkels gesloten waren, was hun bagage neergeslagen en hun zaak gesloten . Als hij ziet dat hun deuren geblokkeerd zijn, zullen ze sterven en zal de herinnering aan hen verdwenen zijn . Als hij zag dat het werd geopend, zou het de deuren van de handel voor hen openen ….

…Ibn Sirin zei: Wie ziet dat hij een beker heeft en dat hij kapot is en wat erin is veranderd, dan wordt het geïnterpreteerd door de dood van zijn vrouw en veiligheid, en wie een lege beker ziet, dan wordt het geïnterpreteerd als niet kinderen krijgen ….

…En wie ziet dat hij een bittere drank uit een beker drinkt, het is de beker van wens en de leegte van het leven, vooral voor de zieken ….

…Een glas wijn Als u droomde van een beker wijn, voorspelt dit dat teleurstelling u diep zal raken, aangezien u niets aangenaams zult zien totdat het besef van het probleem u een schok geeft ….

…En Ibn Sirin kwam en een man zei : ik zag alsof een dier tegen me had gesproken . Hij zei tegen hem : je bent dood . De Almachtige zei : ~ En toen het woord op hen viel, brachten we ze naar buiten met een tocht vanaf de grond om met ze te spreken .~ Dus de man stierf vanaf die dag ….

Het hoofdstel hangt door Als je het hoofdstel in je dromen ziet grijpen, voorspelt dit dat je elk obstakel voor je vooruitgang of je geluk zult overwinnen en overwinnen . Als de verdenkingen zijn verbroken of de verdenkingen zijn verbroken, wordt u gedwongen concessies te doen aan de vijanden . Al- Saghima : Hodeidah doorkruiste de mond van de Perzen vanaf de teugel ….

…Alemsrjh : Huiswaarden voor zijn Beslaham, en misschien toonde hij zijn vrouw, en het OS op haar man, en misschien de vrouw van de lamp en de pit van haar man, en misschien buiten haar kind vanaf haar buik, en misschien Del OS op zowel leidend als Astdhae zijn licht van het oog en anderen, zag hij een lamp uitgaan , een geleerde, filantroop of kind die aangeeft dat hij stierf, of zijn vriend was verblind, of hij werd gekweld door zijn religie vanwege zijn bestemming en de verhoging van zijn voordelen . Als hij een brandende lamp in zijn huis zag, zou zijn vrouw of zoon een goede man zijn ….

…Glazen Het zien van een bril tijdens de zwangerschap geeft aan dat vreemden veranderingen in uw projecten zal leiden . Ze zullen profiteren van uw eenvoud om hen te bedriegen en te misleiden . Als u een gebroken bril ziet, voorspelt dit de vervreemding van uw naasten vanwege uw liefde en uw voorliefde voor ongeoorloofde genoegens . Als u droomt van het zien of dragen van een bril, geeft dit aan dat u geplaagd zult worden door onaangename vriendschappen, waarvan u moeite zult hebben om er vanaf te komen . Als een meisje haar minnaar een bril ziet dragen, luidt dit een breuk in de liefdesaangelegenheden in ….

Beker Als je van een beker hebt gedroomd, betekent dit dat je plezier zult hebben dat zina veroorzaakt bij anderen . Als je een kopje breekt, voorspelt dit dat je je vriend niet onder controle kunt houden ….

…Al-Kirmani zei : Wie zijn naam erop ziet staan ​​en er een beker uit neemt en ervan drinkt, geeft aan dat hij verbonden is met een grote of vrijgevige geleerde en van hem een ​​voordeel zal behalen in deze wereld en het hiernamaals ….

…En wie ziet dat hij een beker in zijn hand heeft om water te drinken van waar het water ook stroomt of stilstaat, zal worden getroffen door rampspoed en benauwdheid ….

…Als hij zag dat hij dat voedsel verwerkte tot hij er vanaf was, zei hij, en als hij er niet vanaf kwam, dan zou hij zich op de dood moeten voorbereiden ….

…Hoe zit het met het zien van de doden, heeft dit een praktische verklaring, en kunnen de geesten van de levenden en de zielen van de doden samenkomen? A : De geleerden hebben dit soort visie bewezen, en sommigen van hen beschouwden het als een soort rechtvaardige of correcte visie. Ibn al-Qayyim zei (Al- Ruwah _ p. 63) Het juiste visioen heeft secties : Een ervan is : een inspiratie die God, glorie aan Hem, werpt in het hart van een dienaar, en onder hen : de ontmoeting van de ziel van de slaper met de zielen van de doden uit zijn familie En zijn familieleden, metgezellen en anderen, inclusief : de hemelvaart van zijn ziel naar God, glorie zij Hem en haar toespraak tot Hem, inclusief : Zijn ziel gaat het Paradijs binnen en getuige daarvan , enzovoorts. De ontmoeting tussen levende en dode geesten is een van de soorten ware visioenen die mensen hebben van dezelfde soort sensuele . Bewijs van dit vers : ( God sterft zelf wanneer haar dood en die niet in haar droom zijn geweest door te onderzoeken wat door de dood is uitgegeven en de ander voor onbepaalde tijd heeft gezonden in dat zijn tekenen voor degenen die nadenken …) [ kliekjes : 42] Dit is de betekenis van het vers, dat God de levens van de dienaren beëindigt door hun ziel te nemen aan het einde van hun leven (en degene die niet stierf in haar slaap ), dwz de slaaptijd weerhoudt het ervan om te doen alsof het was een in beslag genomen ding, dus degene die tijdens het slapen ter dood werd veroordeeld, neemt het terwijl hij slaapt, en hij stuurt de ander die niet ter dood was veroordeeld, dus de eigenaar leeft tot het einde van zijn leven . Ibn Abbas en andere commentatoren zeiden : De zielen van de levenden en de doden ontmoeten elkaar in een droom, zodat ze bekend raken met wat God van hen wil. Als ze allemaal willen terugkeren naar de lichamen, greep God de zielen van de doden met Hem en zendt zielen naar hun lichamen . ( Abu Bakr Al-Jazaery – p. 1124) Dus echte dood wordt een grote dood genoemd, en een slaapdood wordt een kleine dood genoemd, en de Boodschapper, vrede en zegeningen van God zij met hem, toen hij ontwaakte uit zijn slaap zou zeggen : ( Geprezen zij God, die soms nadat hij ons heeft gedood en voor hem de opstanding is ) , dus noemde hij slaapdood . En hij was getuige van de Sunnah, ik bedoel, ziel die vasthield wat de twee sjeiks maakten van de hadith van smeekbeden voordat ze gingen slapen. Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : (( Als een van jullie naar zijn bed gaat, laat hem dan zijn bed binnen zijn sluier afschudden, dan weet hij niet wat hij hem heeft achtergelaten, dan zegt hij : uw naam, mijn Heer, ik legde mijn zijde en met u hef ik het op als ik mezelf vasthield, dus heb medelijden met haar, en als ik haar zend, zal ik het bewaren met wat u uw rechtvaardige dienaren bewaart )). En de getuige bij het vangen van de ziel in een droom en het verzenden ervan, en omdat er iets wordt genoemd, was hij een van degenen die beroemd was om gehoorzaamheid, gebed, vasten en naastenliefde, die altijd klaagde over zijn gebrek aan visie op zijn overleden vader, met zijn grote reputatie voor het zien van de doden en hun omstandigheden, en velen van degenen die dicht bij hem stonden, werd naar hun doden gevraagd, en hij was verbaasd hem niet te zien Aan zijn vader, en een keer ontmoette ik hem met vreugde, meeslepend en gelukkig, en zei welke goede eigenschappen wil je aan zijn toestand, en voordat ik hem naar zijn geluk vraag, haastte hij me alsof hij mijn vraag onthulde door te zeggen: ik zag mijn vader gisteren, ik zag mijn vader gisteren, en hij vertelde me zijn visioenen, dus Ik zei tegen hem : Goed, ik zag een slechte cuvette als God het wilde, godzijdank is dit visioen beter voor je, en moge God je vader God Verwah ten goede komen aan je status, dus Nhspk God Hsepk raden we de ene God niet aan, (het waren de soennieten het erover eens dat de doden baat hebben bij het zoeken naar buren orhoods, Bdaaihm en Astgfaarham hen, liefdadigheid, vasten en het lezen van Koran en andere werken, dit hoofdstuk spreekt in het uitleggen van de leer Tahhaawi mark Ibn Abi Ezz Hanafi p. 115 e.v. ) huilde veel Hamad God en vroeg om vergeving, heeft bewezen dat de zielen van de doden in verschillende Mstqrha in de landengte grootste ongelijkheid, de mismatch : de levens van de hoogste Illiyun-geesten Alonbea A, inclusief : geesten in de gewassen van groene vogels zoals sommige van de martelaren, en sommigen van hen zitten opgesloten bij de poort van de hemel, en sommigen van hen zijn opgesloten in hun graven, en sommigen van hen zijn het hoofdkwartier van de poort van de hemel, en sommigen van hen zijn opgesloten in de aarde wiens ziel is niet tot de Allerhoogste gestegen, en in het Boek van de Geest zorgde Ibn al-Qayyim voor dergelijke onderzoeken…

…Een zeldzame man vertelde me ook dat Sheikh Muhammad bin Sheikh Issa al-Rahawi, beroemd om de berg Bani Alim uit het land Aleppo, in een droom zag alsof Ibrahim al-Khalil, vrede zij met hem, hem veertig kamelen gaf, dus hij kwam naar Sheikh Shihab al-Din Ahmad bin al-Mohsen al-Maghribi, en hij was op dat moment in een dorp vanuit de hoek van de bar, daalde erin af en vertelde hem het visioen Toen vertelde hij hem dat de openbaringen veertig jaar vanaf die dag, zei de verteller, en hij bleef tot het einde van de veertig. Toen zei Sheikh Shihab al-Din tegen hem dat hij de Hajj moest verrichten, omdat het het einde van het jaar was dat overbleef van de rest van het visioen, dus de eerder genoemde Hajj Sheikh Muhammad, toen hij terugkeerde naar zijn dorp in de eerder genoemde uitsluiting, bleef hij gedurende drie dagen en stierf en werd begraven ter ere van zijn vader, noemde meneer Isa. Vervolgens bad Sheikh Shehab al-Din voor hem en stierf toen na hem, zei de verteller, en ik hoorde dat van de eerder genoemde Sheikh Shehab al-Din , en zijn verhaal is bekend in zijn land ….

…En wie ziet dat hij is opgestegen naar een hoge plaats met heuvels, daken, paleizen enzovoort, dan wordt hij gekweld door macht en verheffing, en er werd gezegd dat hij die zag dat hij in een hoge positie was en dat de mensen allemaal waren onder hem en als hij ziek was, dan zou hij zijn doodskist zijn en als hij celibatair was en hij hoopte op een huwelijk, dan zou hij trouwen met een eervolle vrouw en degene die zag dat hij ergens van viel, want hij keert terug uit de staat en wie het ziet dat hij van plan was een graad te behalen om onze heerser te raken of om de zaak te bereiken die hij zoekt, en als hij ziek is en heeft gezien dat hij het einde van de trap heeft bereikt, dan is het einde van zijn leven en als hij ziet dat hij is opgestegen vele trappen dan volgt hij de aangelegenheden van mannen en zijn rang stijgt met hen en misschien duidt de afdaling van de trap op dictaat en overtuiging en van Hij zag dat hij de trap afging, en als hij een arbeider was, kwam hij uit zijn werk of reizen in de buurt van zijn reizen, en als hij een zieke vrouw had die omkwam, en wie zag dat hij een oude moslim was beklommen, werd hij getroffen door iets goeds uit de handel en andere dingen, en als hij zag dat hij van een nieuwe ladder was gevallen, zou hij vastzitten in zijn religie en wie zag dat hij een ladder voor hem opzette Dus daalde hij van hem af naar zijn bekende plaats, omdat hij veilig is voor wat hij in gevaar brengt en bang is voor vernietiging…

…Ibn Ishaq zei : Rabi’a bin Nasr, koning van Jemen, was een van de koningen . Altbabah en zag het visioen van zijn aura en Feza, het liet geen priester of tovenaar, noch Aaiva, noch een astroloog van de mensen van zijn koninkrijk toe, maar wekte hem op en zei tegen hen: Ik zag een visioen Hltinay en Fezat hen en zij vertelden ik het en Ptooelha , ze zeiden tegen hem : Aqssa we laten je weten Ptooelha , hij zei : ik zei je dat het niet geruststellend was. Hij vertelde je over de interpretatie ervan, omdat hij alleen de interpretatie kende voordat hij hem erover vertelde , en een van Ze zeiden tegen hem : Als de koning dit wil, dan moet hij mij een platte sturen en hij is niet een van hen die meer kennis van hen heeft. Ze vertellen hem erover . Hij vroeg ernaar , dus stuurde hij naar hen, en hij kwam naar hem toe voordat hij sneed en zei tegen hem : Ik zag een visioen dat me verbaasde en ik schrok ervan, dus hij vertelde me erover, want als ik erop raakte, Ik zou het interpreteren. Hij zei : ik wel , ik zag een lava die uit de duisternis kwam , en het viel in de grond van een beschuldiging, en iedereen at er een schedel van , dus de koning zei tegen hem : wat heb ik ervan gemist, o Satih, wat heb je in zijn interpretatie? Hij zei : Ik zweer bij de Ahartin van Hanash naar Thbtun land Turkije , Vlimlkn tussen Abyan en Jerash , de koning zei tegen hem : en mijn vader Facet dit voor ons drol object is kwetsend wanneer zal , Avi Zamani dit of daarna? Hij zei : zelfs na meer dan zestig of zeventig Laken , Aamadan-jaren , zei : Ofedom van hun koning of afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden voor een paar zeventig jaar , daarna worden ze gedood en ontsnapt . Hij zei : En wie komt daarna die hen doodt en verdrijft? Hij zei : Het wordt gevolgd door Iram bin Dhi Yazan , die uit Aden komt , en hij laat geen van hen achter met de eed . Hij zei : Komt dat door zijn autoriteit of is het afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden . Hij zei : Wie zal het snijden? Hij zei : Een slimme profeet , aan wie de openbaring komt van de Allerhoogste. Hij zei : Wie is deze profeet? Hij zei : Een man uit de zoon van Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , de koning zal tot het einde van het tijdperk in zijn volk zijn . Hij zei : is er een ander tijdperk ? Hij zei : Ja , waarop Alolon en anderen worden verzameld , is het gelukkig waar Verbeteraars , en Ishqy het Misbruikers , meer zeiden dat ze verdienen wat je me vertelt? Hij zei : Ja , en schemering en zonsondergang , en breuken als ze consistent zijn . Wat ik je heb verteld , is waar . Toen presenteerde hij een spleet op hem, en hij zei tegen hem, zoals hij tegen Sateh zei en het verborg, wat hij zei om te zien: zijn ze het eens of oneens , en hij zei : Ja , ik zag een lava die uit de duisternis kwam en viel tussen een weiland en een hoop en elke ziel at ervan. Hij zei : Toen hij hem dat vertelde, wist hij dat ze het ermee eens waren , omdat hun gezegde er maar één is. That Surface zei : Je viel op de grond van een beschuldiging, en elk lichaam at ervan , en hij zei een deel : het viel tussen een kleuterschool en een heuvel, en elke ziel at, dus de koning zei : ik heb een fout gemaakt, o deel ervan, wat heb je in de interpretatie ervan? Hij zei : ik zweer bij de Ahartin van de mens , het land Anzln Sudan , Vlegbann op elk kind Banan , en bezit tussen Abyan en Najran , de koning zei tegen hem : en mijn vader heeft dit aan ons doorgesneden, en wanneer zal drol kwetsend voorwerp? Op mijn tijd of daarna? Hij zei : Wie is deze grote zaak? Hij zei : Een jonge man die fysiek noch steden is , haalt ze uit het huis van iemand die weegt , dus laat hij niemand van hen achter in Jemen . Hij zei : Is zijn heerschappij blijvend of afgesneden? Hij zei : maar snijd de afzender van de Boodschapper af , komt goed en gerechtigheid , tussen de mensen van religie en de eer , wees koning in zijn volk – het huidige hoofdstuk , zei : welk daghoofdstuk? Hij zei : een dag waarop beloonde gouverneurs , en noemde het vanuit de hemel roept , hoorden van hen levenden en de doden , waarin mensen samenkomen om Meeqaat , zij het voor degenen die vrezen voor overwinning en goede daden , hij zei : verdienen wat er staat ? Hij zei : Ja, Heer van de hemelen en de aarde , en wat er tussen hen is van omhoog en omlaag brengen , als je wat ik heb voorzegd, volgt wat erin is . Ibn Ishaq zei : Hij viel in dezelfde Rabia ibn Nasr Maqla Fjhz zijn zonen, en beledigde zijn huis aan Irak, inclusief fixeren en schreef ze aan de koning van de koningen van Perzië vertelde hem Sabor bin Khrzad Vosknhm verwarring , het is de rest van de geboren Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , hij komt uit Jemen verhoudingen en kennis Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Die koning . Ibn Hisham zei : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir waarin hij me Khalaf al-Ahmar vertelde . Dit verhaal Ibn Hisham werd genoemd in de biografie en Ibn Jarir in zijn geschiedenis en Obongam Asbahani in tekenen van profetie en de zoon van velen aan het begin en het einde, allemaal van de zoon van Isaac en vermeerderd met Ibn Jarir in de roman tegen hem van Ibn Ishaq zei : Toen de Facet-constructie van Rabia Nasr zei dat bin zo Rabia, zijn zoon en zijn familie maakte, maakte Hij geen goud. Hij noemde dat bij de Arabieren en ze spraken erover totdat hij het noemde en het in hen wist . Toen Abessinië naar Jemen kwam, en de kwestie waarover ze spraken, gebeurde op bevel van de priesters . Al- Ashah zei : Ik ben een bin Qais bin Tha’labah al-Bakri in sommige van wat hij zegt en hij vermeldt wat er gebeurde uit de kwestie van die twee priesters. Plat en stekelig keek ze met lippen, zoals haar blik werkelijk, als de zei wolf toen hij gilde ….

…En wie ziet dat hij het einde van het gebed roept, is het einde van een bevel ….

…En wie ziet dat de maan is ondergegaan of bij zonsondergang is, dan is de materie waarin hij ondergaat aan het einde gekomen, en evenzo kan aan het begin van de nacht of het midden of het einde van de nacht de materie verdwijnen als zolang het er vanaf is ….

Het is in een droom duidt een gelofte aan, en een gelofte duidt op vasten . En wie ziet dat een vastende zijn vasten verbreekt, wordt ziek, of hij lastert een moslim, en als hij niet vastt door vergeetachtigheid, zal hij een goed bestaan ​​hebben, en wie ziet dat hij vast, zal eer en berouw ontvangen. of verzoening voor een eed of hadj, of als hij ziet dat hij aan het vasten is in de maand Ramadan en analfabeet was, memoriseerde de Koran. De Almachtige God is bezorgd over hem, en als hij ziek was, zou de Almachtige God hem genezen, en als hij in een waanvoorstelling verkeerde, zou hij geleid worden, en als hij schulden had, zou hij zijn schuld uitgeven . En wie ziet dat hij opzettelijk het vasten verbreekt in de maand Ramadan, dan doodt hij moedwillig een man en mist hij een van de wetten van de islam . En wie ziet dat het vasten in de maand Ramadan wordt verbroken, mag reizen in gehoorzaamheid aan de Almachtige God . Vasten kan duiden op de dood van de patiënt, vreugde en plezier, of toewijding aan de Almachtige God . Als de vastende persoon in een droom ziek is, duidt dit op zijn herstel, en als hij het vasten verbreekt, is dit een bewijs van het voorkomen van verboden dingen . Ramadan vasten in een droom is een bewijs van veiligheid door angst, of van het afbetalen van de schuld en berouwvolle mensen . Het vasten van de zes dagen van Shawwal is een bewijs van het herhalen van het gebed, het betalen van zakaat of het betreuren van wat hij heeft gemist . Maandag en donderdag vasten is een bewijs van de band van verwantschap en verkering met hen . Het vasten van de blanke dagen in een droom is een indicatie van de verdeling van religie of de leer van de Koran . Het vasten van de tiende van Muharram in een droom is een bewijs van ascese, vroomheid en bedevaart . Vasten op de dag van Arafah is een bewijs van het aanvaarden van aalmoezen . Het vasten van de tien dagen van Dhu al-Hijjah in een droom geeft aan dat hij het einde van zijn leven zal zegenen met een goed einde, of de vervulling van een beloofde belofte . Het vasten van de dag van Ashura in een droom is een bewijs van het doen van goede daden en getuigen van verleiding en veiligheid voor hen, op de getuigen van de seizoenen en feesten, en als zijn vrouw zwanger is, komt ze tot een goed kind en heeft ze toegestane rijkdom . Het vasten van de maand Rajab in een droom is het bewijs van hooggeplaatste Zoe-service . Het vasten van Shaban in een droom geeft aan dat de stijgbeugels een verzoek om winst in de winkel ontvangen . Vasten op de dag van twijfel in een droom is een bewijs van het begaan van zonden en zonden . Het vasten van de rechterlijke macht in een droom is het bewijs van het vrijlaten van de gevangene, het berouw van de zondaar en het betalen van schulden . Een gelofte in een droom vasten is een bewijs van het vervullen van behoeften, vreugde en geluk . Voor altijd vasten in een droom geeft aan dat het een moeilijke Sunnah heeft uitgevoerd, en het kan veel stilte zijn geweest . En als hij op een dag vast en op een dag pauzeert in een droom, misschien een combinatie van een slavin en een vrije vrouw, of een dhimmi en een moslimvrouw . Doen wat het vasten in een droom bederft, duidt op het verbreken van het verbond, de liefde van de wereld boven het Hiernamaals begunstigen, en vervallen in wat boete van een eed en anderen vereist . En het verbreken van het vasten na het vasten is een bewijs van het herstel van de patiënt . Degene die zag dat hij voor altijd aan het vasten was en onder de mensen van gerechtigheid en goedheid was, gaf te kennen dat hij zonden moest vermijden . Wie ziet dat hij de Ramadan inhaal, wordt ziek, en wie vrijwillig vast, wordt dat jaar niet ziek . En wie heeft gezien dat hij voor iemand anders dan God vastte, maar uit huichelarij en reputatie, hij zal niet vinden waar hij om vraagt ….

…Hij duidt in een droom de oorzaken van hoogte en hoogte aan, en het verlangen in deze wereld en het hiernamaals, en geeft misschien de stadia van reizen aan, de huizen van de reizigers die ze naar de status van status brengen en het stadium van het toneel, en misschien de dagen van het leven die tot het einde leiden, en het kan duiden op de dienaar van het huis, en de dienaar . Wie een onbekende trap oploopt, het einde ervan bereikt en ziek is, zal sterven . Wat betreft het afdalen van de trap, als hij een reiziger was, hij kwam van een reis, en als hij een president was, trad hij af van zijn presidentschap en werd hij ontslagen van zijn werk, en als hij een ruiter was die op zijn voeten liep , en als hij een zieke vrouw had die omkwam, dan ging hij op haar af als hij de patiënt was en als hij naar een bekende plaats ging of naar zijn familie En zijn huis herstelde van zijn tegenslag, en als zijn afdaling was naar een onbekende plaats die hij niet kende, of voor een dood volk dat hij kende, dan zoals hierboven vermeld, en als hij in een gat of een begraven put viel voor een leeuw die het verslond of voor een vogel die hem ontvoerde, dan de trap zijn de dagen van zijn leven . En de la als het van melk was, was goed, en als het van de beloning was, had het een hekel aan . Sommigen van hen zeiden : leiding is goede daden, de eerste is gebed, de tweede is vasten, de derde is zakat, de vierde is liefdadigheid, de vijfde is de hadj, de zesde is jihad en de zevende is de koran. . En al het bezinksel is in goede daden als ze van klei of melk zijn, en er is niets goeds in als ze van baksteen zijn . En het uitspreiden in de modder is voor de heilige een verheffing en trots met een schuld, en voor het verhandelen van winst met een schuld, en als het van stenen is, dan is het een verhoging met een wreedheid van hart, en als het van hout, dan is het een verhoging met hypocrisie en hypocrisie, en als het van goud is, dan verkrijgt de eigenaar zijn staat, vruchtbaarheid en goedheid, en als het zilver is, zal hij naast mij het nummer van elke promotor ontvangen, en als het is klein, het zal de goederen van deze wereld verkrijgen . En wie Maraqah bestijgt, zal profiteren van begrip en scherpzinnigheid die hen beiden zullen verheffen . En er werd gezegd : De graad is een ascetisch man die aanbidt, en wie hem benadert, zal een hoge status en ascese bereiken . En elke graad voor de gouverneur is de staat . En de ingebouwde trappen duiden op het faciliteren van dingen . En als de houten trap een bouwwerk werd, duidde dat op standvastigheid in de zaken, en zou je verbergen wat gehoopt werd . En het oplopen van de trap is een verhoging die geleidelijk wordt bereikt . En cijfers zijn huizen in de hemel . En wie daarna de trap op gaat, hij zal jaren boven hun aantal leven . En de vijf niveaus zijn de vijf dagelijkse gebeden, dus wat er ook in hen gebeurde, staat in de gebeden ….

…Over Wahab bin alarm dat Nebukadnezar na de ruïnes van Jeruzalem en voerde de kinderen van Israël in zeven jaar, de mening in een droom, een grote visie van zijn aura verzamelde priesters en Alhzar en vroeg hen over zijn visie dat , zeiden zij : tot Iqsa koning vertelde hem zelfs Ptooelha , hij zei : ik ben het vergeten, maar heb het me niet verteld aan drie dagen mensen die je vermoordden voor Akrkm werden bang en Glenn van zijn festival hoorde dat Daniel – vrede zij met hem – en in de gevangenis zit, zei de gevangenbewaarder : Ga naar hem , zeg hem : dat hier een man die kennis van uw heeft visie en interpretatie ging naar hem vertelde hem Aftlbh toen hij het niet buigen voor hem en zei tegen hem : wat u verhinderd uitputting Mine? Hij zei : God gaf me kennis, leerde me en gebood me om voor niemand anders neer te knielen , dus zei hij hem kort : ik houd van degenen die hun verbonden met hun heren nakomen , dus hij vertelde me over mijn visioen , dus zei Daniël tegen hem : ik zag een groot idool met zijn voeten op de grond en zijn hoofd in de lucht , erboven van goud, het midden van zilver en de onderkant van koper En zijn been van ijzer en zijn voeten van klei, dus terwijl je als je naar hem keek, hield je van zijn schoonheid en de strakheid van zijn maken, God gooide hem met een steen uit de lucht, en hij viel op zijn kruin totdat hij het verpletterde en zijn goud, zilver, koper en ijzer vermengden zich tot je stelde je voor dat als mensen en djinns elkaar zouden ontmoeten om sommigen van hen te onderscheiden van anderen, ze dat niet zouden kunnen doen. De steen die hij werd gegooid, werd verhoogd, vergroot en verspreid totdat hij de hele aarde vulde , zodat je zag niets anders dan de steen en de lucht , dus zei hij : Het visioen dat ik zag was waar, dus wat is de interpretatie ervan? Daniël zei : Wat de afgod betreft, er zijn verschillende naties aan het begin der tijden en in zijn midden en in zijn midden en aan het einde , en wat betreft de steen waarmee een afgod werd geworpen, het is een religie waar God naar werpt. deze naties aan het einde der tijden, dan zal hij het hun laten zien, dus stuurt God een analfabete profeet van de Arabieren, zodat de naties en religies erin zullen worden geworpen zoals ik de steen heb zien duizelen over de soorten afgoden En het verschijnt op de religies en naties zoals ik heb gezien dat de steen verscheen al over de aarde , zodat God de waarheid met onderzoekt, wordt de valsheid verloren gaat met het, begeleidt de mensen van misleiding door het, onderwijst de ongeletterde door hem, versterkt de zwakke , versterkt daarmee de vernedering en ondersteunt de zwakken . In een andere roman : over Wahab bin alarm , en waarin die Nebukadnezar, de mening van een visie, terwijl hij had graag wat advies als het advies van iets letsel Vonsah die heette Daniel en Ananias en Azaria en Mahil van de stammen van de profeten, hij zei : Vertel me over het visioen dat ik zag en dan ben ik iets geworden waar Vonsaneha van hield , wat zij? Ze zeiden tegen hem : Vertel het ons door Ptooelha laat het je weten , hij zei : Wat zei ze niet als je me vertelde aan Ptooelha Onzaan Octavkm , ze gingen bij hem weg, ze riepen God en Astgathua, en baden tot hem en vroegen hem om leer ze Voalmanm, die hem Fjah vroeg, ze zeiden tegen hem : Ik zag een standbeeld? Hij zei : je hebt gelijk . Ze zeiden : Zijn voeten en benen zijn van klei, zijn knieën en dijen van koper, zijn buik van zilver, zijn kist van goud en zijn hoofd en nek van ijzer? Hij zei : je hebt geloofd . Ze zeiden : Terwijl je naar hem keek, vond hij je aardig, en God stuurde een rots uit de lucht op hem, dus ontmoette hij hem. Hij zei : je hebt gelijk , dus wat is de interpretatie ervan? Ze zeiden : je zag dat de Koning der Koningen een of andere Allen-koning was van sommigen , en sommigen van hen waren de beste koning van sommigen , en sommigen waren meer koning van sommigen, was de eerste koning van aardewerk, een verzwakte en Olinh , toen was het boven het koper is het beste ervan en meer , en toen was het boven het koper zilver dat beter is dan dat en beter , dan was er meer dan zilver, goud, dat is beter dan zilver en beter , toen was ijzer van jou, omdat hij was krachtiger en duurder dan hij vóór hem was , en de rots die je zag was God die vanuit de hemel naar hem was gezonden, dus zijn nauwkeurigheid was een profeet die God hem uit de hemel verkocht, zodat alles klopte en de zaak tot hem kwam . . En in een andere overlevering : Daniël en zijn metgezellen zeiden tegen Bakhtasar : Ik zag zus -en-dat en ze vertelden het hem , dus hij zei : Je hebt gelijk , ze zeiden : We steken het voor je over . Wat betreft het afgodsbeeld waarvan u het hoofd van goud zag, het is uw bezit zo goed als goud , en het bezat de hele aarde , en de hals lijkt erop. De koning van uw zoon na u bezit, dus zijn bezit zal goed zijn en niet als goud , en wat betreft zijn kist die van ijzer is, het is de koning van het volk van Perzië, die na uw zoon bezit, dus hun bezit zal sterk zijn als ijzer , en wat zijn humeur betreft, hij gaat naar de koning van het volk van Perzië en het volk betwist de koning in elk dorp totdat de koning zal regeren voor een dag en twee dagen, maand en twee maanden, en dan doodt niet de mensen hebben de kracht ervan, want het was niet de kracht van de fetisj op de twee mannen van aardewerk , terwijl ze net zo goed zijn als God gezonden – de Almachtige – een profeet van het land van de Arabieren Vozarh over de rest van het volk van Perzië en de rest van de koning van uw zoon, en uw en vernietigde en Ohlkh om hem niets te houden toen de rots kwam en het afgodsbeeld vernietigde ….

…Honing is in een droom geld uit halal erfenis, of geld uit buit of bedrijf . Honing voor de mensen van de religie is de zoetheid van religie, het reciteren van de Koran en de daden van gerechtigheid, en voor de mensen van deze wereld is het een verwonding zonder vermoeidheid . Honing is een beetje levensonderhoud van een gezicht dat moe is . Als hij zag dat de lucht honing regende, wijst hij Saladin aan . Misschien duidt honing op de zoetheid van een vrouw of een man, zoals het in de hadith kwam : totdat je zijn honing proeft en hij de jouwe proeft. Misschien duidt honing op zorgen, klagen, jaloezie en waken voor de complotten van jaloerse mensen, want honing verzamelt vliegen, wespen en mieren . Honing gefilterd door vuur vrijgegeven na ontberingen, werd geboren na het einde van zijn maanden, en een vrouw na het einde van haar iddat, en geld dat kan worden opgeblazen met zakat, kennis die is gered van ketterij en achterdocht, en leiding die niet is maar toch misleid . Pure honing is geld . En er werd gezegd : het is geld in vermoeidheid . Honing is een remedie tegen ziekte . En er werd gezegd : Honing eten duidt op het knuffelen en kussen van een geliefde . En wie brood met honing eet, zal van de buit leven ….

…En wie ziet dat hij een kleed tot het einde ervan wikkelt, dan wordt hij aan het einde van zijn leven geïnterpreteerd, dus laat hem God vrezen en berouw tonen. De inscriptie in het vloerkleed is meer dan vermeld, en het goede erin is krachtiger ….

…Umrah is in een droom duidt op het einde van zijn leven, en de patiënt heeft het einde van zijn leven bereikt . Misschien duidt de Umrah voor degenen die het uitvoeren op een toename van geld en leeftijd ….

…Als hij ziet dat hij de vagina van zijn vrouw aanraakte en vanaf het begin stil was, dan vraagt ​​hij haar om opluchting en wanhoop voor haar ….

…Lengte, lang, of lengte : Een van de belangrijkste betekenissen waarmee we uit deze vorm komen is rijkdom en de hoogte, en het kan worden gegeven in de zin van arrogantie of lange tijd, zich te houden en de overvloed aan goede doelen .. Deze betekenissen kwam in de volgende teksten zei de Almachtige : ( Wandel niet op aarde, vrolijk, dat je niet zult schenden. De aarde zal de bergen niet in de lengte bereiken. ~ Soera Al-Israa 37 De Almachtige zei :~ En vanaf de nacht heb ik werp voor hem neer en prijs hem ‘s nachts voor een lange tijd. ” Soera Al-Man 26 en de Almachtige zeiden (… uw hulp, maak de lengte van hen …) Soera al-Tawbah 86 en de Boodschapper, vrede en zegeningen zij met hem, zegt over de muezzins. De langste mensen op de Dag der Opstanding, en naar verluidt beschreef hij een van zijn dochters zo lang als een hand, wat een metafoor is voor naastenliefde ….

…Abu Saeed, de predikant, zei: ~Wie ooit een dode heeft gezien die heeft geleefd, dan is het goed voor de ziener, en plezier zal gebeuren vanaf een plek die niet telt .~…

…Mok Als je droomde dat je uit een zilveren mok dronk, zul je in de nabije toekomst met ongunstige wetenschappelijke resultaten te maken krijgen. Als je oud ontworpen mokken ziet, ontvang je gunsten en voordelen van vreemden . Als een zwangere vrouw een man een glazen beker met water geeft, duidt dit op verboden genoegens ….