En wie ziet dat zijn zadel kapot is, zal zijn vrouw sterven ….

En wie ziet dat zijn bed kapot is, zal zijn trots en autoriteit verliezen, anders zal hij zijn vrouw met dood of leven achterlaten .)…

Wat betreft het breken van de tanden, het zal worden toegepast op alles wat aan die tand wordt toegeschreven, zoals hierboven vermeld bij het scheiden van organen ….

En wie ziet dat hij een sleutel of sleutels heeft geraakt, dan raakt hij net zoveel macht of geld en geluk als de sleutel, en als de vrouw ziet dat er een sleutel naar haar is gegooid, dan zal ze met een man trouwen, en met wie dan ook ziet dat hij een deur met een sleutel opende en die voor hem opent, dan roept hij een smeekbede in die voor hem beantwoord zal worden of hij zal gezegend worden met gerechtigheid en goedheid in zijn religie en wereld, of hij zal zijn verzoek krijgen dat hij vraagt Als hij zag dat het moeilijk voor hem was om de deur te openen, bereikte hij niet waar hij om vroeg totdat hij die opendeed, en als hij zag dat hij een nieuwe deur had gesloten, dan zou hij met een rechtvaardige vrouw trouwen, en als hij zag dat hij het had geopend, hij zou haar verlaten, en als hij zag dat hij een oude deur had gesloten, zou hij zijn vrouw verlaten, en als hij zag dat hij het had geopend, was hij blij met haar en wie dat ook zag hij sloot Lock or unlock trouwde met een vrouw

…Boogschutter is een vrouw die snel bevalt, of een jongen, een broer, of een reis of nabijheid tot God de Almachtige . En de boog in de omslag van een jongen in de schoot van zijn moeder . De boog met andere wapens, Sultan en Glorie . En wie zijn vrouw buigt, baart een meisje, en als de vrouw hem buigt, krijgt hij een zoon . Het verlengen van de boog zonder pijl is een reisgids . En wie ziet dat hij een Arabische boog heeft uitgestrekt, zal naar een eerbare man reizen om in Glorie te reizen, en als de boog Perzisch is, zal hij naar de mensen van Ajam reizen . Het wegvallen van de pees is een bewijs van reisbelemmering en duidt op de scheiding van een vrouw . En de gebroken boog is het bewijs van de dood van de vrouw of de jongen en de partner of enkele familieleden, en misschien duidt de boog op een mandaat, en zijn gebrokenheid duidt op isolatie . De moeilijkheid van de boog is een aanwijzing voor de reiziger van te veel vermoeidheid, voor de kooplieden om te verliezen, bij het kind aan ongehoorzaamheid en bij de vrouw aan ongehoorzaamheid, en haar gemak duidt op het tegenovergestelde daarvan, en als hij een pijl werpt op haar en raakt het doel, hij bereikt zijn doel . En misschien duidt het zien van de boog op de nabijheid van enkele van de edelen , omdat de Almachtige God zegt : ~ Toen kwam hij naar beneden en hing neer ~ het vers . En wie een boog zonder pijl uitsteekt, zal ver reizen en terugkeren naar een goede conditie : als de draad wordt afgesneden, blijft hij in de positie waarnaar hij reisde als hij die had bereikt . En als zijn boog was gebroken, overkwam hem een ​​ramp in zijn gezag, door te bevelen en te verbieden . Gooien met de boeg van noten is gooien met degenen die het werpen . Wie een buiging maakt, zal een jonge jongen slaan en meer autoriteit krijgen . En wie ziet dat hij een boog snijdt en alleenstaand is en van plan is te trouwen, zal trouwen en zijn vrouw wordt zwanger wanneer hij met haar binnenkomt . En als hij aantreedt, gehoorzaamt de parochie hem niet . In plaats daarvan maakte hij de uitleg van de boog tot een vrouw, omdat mensen zeggen : een vrouw is als een boog , als haar niveau gebroken is . De boog die aan de jongen wordt toegeschreven, is een kind dat schrijven en brieven heeft, en als hij een boog met een duidelijke stem uitstrekt en weggooit en de pijl uitvoert, dan volgt hij een waardige staat en voert hij zijn bevel uit over gerechtigheid en eerlijkheid . Er werd gezegd dat hij die in zijn hand een gebroken boog zag, met een vrije vrouw trouwde ….

…Parels : Parels zijn gereguleerd in de interpretatie van de Koran en kennis, dus wie ziet alsof hij een platte parel doorboort, interpreteert de Koran correct, en wie het ziet alsof hij parels verkocht of ingeslikt heeft, hij vergeet de Koran, en er werd gezegd dat wie het ziet alsof hij parels verkoopt, hij een vlag giet en die onder de mensen uitspreidt . En parels in de mond steken duidt op een goede religie. Als hij ziet alsof hij parels van hem verstrooit en mensen nemen ze terwijl hij ze niet neemt, dan is hij een nuttige predikant . De parel zou een vrouw zijn waarmee hij trouwt of een bediende . En er werd gezegd dat parels werden geboren, omdat de Almachtige God zei : ~ Twee jongens zullen ze rondlopen als je ze ziet, en je telt ze als verstrooide parels .~ De metafoor van parels duidt op een kind dat niet leeft, en de winning van parels uit de bodem van de zee of uit de rivier is toegestaan ​​geld van sommige koningen . Veel parels zijn ook een erfenis, en het is voor de gouverneur van de staat, de wereld heeft een vlag en de koopman heeft winst . De parel is de perfectie en schoonheid van alles . En wie ziet alsof hij een parel met een boom doorboort, zal trouwen met een vrouw die verboden is . En wie parels inslikt, hij verbergt zijn getuigenis bij zich, en van het kauwen op parels steunt hij mensen, en wie het ziet alsof hij overgeeft, kauwt en doorslikt, hij lijdt aan mensen en steunt hen, en wie parels ziet veel van wat is gemeten door sprongen en draagt ​​met eerbied alsof hij het uit de zee heeft gehaald, dan haalt hij het toegestane geld uit de schatten van koningen. Alsof hij parels aan het tellen was, werd er gezegd dat ze ontberingen zouden lijden . En wie het ziet alsof hij de deur van een kast met een sleutel opende en er juwelen uit haalde, dan vraagt ​​hij een wetenschapper naar kwesties, want de wereld is een schatkamer en de sleutel is de vraag, en misschien was dit visioen een vrouw die in staat zouden zijn om Hassans kinderen te overwinnen en te baren . En wie ziet alsof hij een parel in een rivier of een put heeft gegooid, zal het volk een gunst bewijzen . Wie het ziet alsof hij onderscheid heeft gemaakt tussen een parel en zijn schelp, en de schil pakt en erin gooit wat er in het midden zit, dan is hij een aaseter, en een grote parel is beter dan een kleine, en misschien een grote parel. één duidt de lange muur van de koran aan . En de niet-gecorrigeerde parel duidt de jongen aan, en als het geschreven is, dan is het buurt, en misschien geeft zijn verstrooiing aan dat het wordt aanbevolen om te spreken, en de variëteiten van parels, essentie en andere duiden op de liefde voor verlangens van vrouwen en jongens . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag twee mannen parels in hun mond steken . Een van hen komt er kleiner uit dan wat hij erin heeft gestopt, en de andere komt er groter uit . Hij zei : Wat betreft wat ik klein zag uitkomen, je zag het aan mij terwijl ik aan het praten was over wat ik hoorde, en wat betreft degene die ik het groot zag uitkomen, ik zag het voor Hassan al-Basri en de daad van aanbidding meer spreken dan wat ze hoorden . En een vrouw kwam naar hem toe en zei : Ik zag twee parels in mijn stenen, waarvan de ene groter is dan de andere, dus mijn zus vroeg me een van hen, en ik gaf haar de jongere, dus hij zei tegen haar: Jij zijn een vrouw die twee soera’s heeft geleerd, waarvan de ene langer is dan de andere, dus heb ik het je jongere zus geleerd . Ze zei : ik leerde de koe en de familie Imran, net als mijn zus de familie Imran . Een man kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik parels inslikte en ze dan gooide, dus hij zei: je bent een man wanneer je de koran uit je hoofd leert en het vergeet, dus vreest God . Een ander kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik een parel doorboorde, dus hij zei : Is het je moeder? Hij zei ja, dat was ze, en ze werd verbannen. Hij zei : je hebt een meid die haar uit gevangenschap heeft gekocht. Hij zei ja. Hij zei : Vrees God, want ze is je moeder . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof ik op parels liep, dus hij zei : Parels zijn de koran en mogen de koran niet onder je voeten leggen . En een ander kwam naar hem toe, hij zei : ik zag alsof mijn mond vol parels is en ik oprolmechanisme het is niet verteld, hij zei : je bent een man die de koran verbetert en het leest, jij, hij zei : geratificeerd . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof er een parel in een van mijn oren zat die op een oorbel leek, dus zei hij: Vrees God en zing de Koran niet . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof de parels uit mijn mond waren verstrooid, dus liet hij mensen ervan nemen en ik neem er niets van. Hij zei : je bent een verteller die zegt wat je niet doet ….

…** Het visioen van de profeet, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, dat hem de sleutels tot de schatten van de aarde zijn gegeven . Op gezag van Uqbah bin Amer – moge God tevreden met hem zijn – dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, op een dag naar buiten ging en bad voor de familie van een van zijn gebeden tijdens de overnachting en daarna ging naar de preekstoel en zei : ( Ik ben over u en ik ben een martelaar tegen u en ik, bij God, kijk nu naar mijn bassin en dat ik de sleutels heb gegeven tot de schatten van de aarde. Of de sleutels van het land, en Ik, bij God, ben niet bang dat je me na mij zult voegen, maar ik ben bang dat je erin zult strijden .) Abu Hurairah – moge Allah tevreden met hem zijn – zei : De Boodschapper van Allah, vrede zij met hem ( Nusrat verschrikking en gezien de beknoptheid van spraak en terwijl ik slaap als Ji-toetsen grondkasten in mijn handen heeft geplaatst ), zei Abu Hurairah – moge Allah tevreden met hem zijn -: De Boodschapper van Allah is vertrokken Allah zegene vrede zij met hem, terwijl je haar optilt . Al-Hafiz ibn Hajar zei in ( Fath al-Bari ): De mensen van expressie zeiden : De sleutel is geld, eer en macht . Als hij ziet dat hij een deur opent met een sleutel, zal hij in zijn behoefte voorzien met de hulp van iemand die in de problemen zit, en als hij ziet dat hij sleutels in zijn hand heeft, raakt hij een grote autoriteit . Al-Khattabi werd overgeleverd dat hij zei : Wat wordt bedoeld met de schatkamers van het land is wat voor de natie werd geopend uit de munitiebuit van Khosrau en Caesar en anderen, en het is mogelijk dat de mineralen van de aarde goud en zilver . Anderen zeiden : het wordt eerder algemeen gedragen dan dat. Al-Hafiz zei : De sleutels tot de schatkist van het land die bedoeld zijn, zijn wat voor zijn ummah na hem wordt geopend vanuit al-Futuh, en er werd gezegd : mineralen . Ik zei : Dit is identiek aan de realiteit in onze tijd, zoals zal worden uitgelegd door God Almachtig . En Al-Hafiz zei in zijn toespraak over zijn gezegde, en je trekt het uit de nosel door de non en de driehoek, wat betekent dat je het eruit haalt, je zegt : je snijdt de put als je de grond eruit haalt . De authenticiteit van de twee overleveringen van Uqba en Abu Huraira – moge God ermee tevreden zijn – verscheen in onze tijd, toen bronnen van olie en water ver in de diepten van de aarde verschenen, en wat ook verscheen uit goudmineralen en andere schatten van de aarde die mensen alleen in deze tijden konden bereiken ….

…En wie ziet dat hij de sleutels van het paradijs in zijn bezit heeft, sterft op het monotheïsme, want hij, vrede zij met hem, zei : De sleutel tot de hemel. Er is geen god dan God en Mohammed is de boodschapper van God ….

…En wie ziet dat hij de hemel is binnengegaan, doet een rechtvaardige daad die door de hemel wordt vereist, en als hij bang is voor zekerheid en als hij ziek is, is hij van deze wereld naar die wereld verhuisd. Als hij ziet dat hij ernaartoe is gekomen om een ​​persoon binnen te gaan die ontwaakt van zijn ziekte en wie ziet dat hij van de vruchten ervan heeft gegeten of het hem door iemand anders heeft gegeven en ervan heeft gegeten, dan profiteert hij van een werk van gerechtigheid en wie ziet dat hij erin is en niet weet wanneer hij erin is gekomen, dan is hij nog steeds een kostbare zegen in deze wereld, en wie degenen ziet die erin leven of haar twee zonen, dan is het uit de daden van gerechtigheid in het geval en wie ziet dat hij de sleutel tot het paradijs in zijn hand heeft, sterft dan aan het monotheïsme…

…Wat betreft de fles, deze wordt overgedragen aan de bediende die de sleutel van het huis in zijn hand heeft toevertrouwd ….

…De mond is in een droom de sleutel tot de zaak van de eigenaar en zijn zegel, het vat van zijn goedheid en corruptie, de loop van zijn levensonderhoud en de kracht van zijn bevel . Wat uit de mond komt, is de interpretatie van de essentie van spraak in goed en kwaad . Wie ziet dat zijn mond voor hem gesloten is, is een ongelovige in de Almachtige God . En de mond duidt op dood en leven, spraak en wonen, gevangenis en duiven, de molen en de vrouw, de tempel en het levensonderhoud . Als de patiënt ziet dat zijn mond groot en goed is geworden, geeft hij zijn veiligheid en zijn leven aan ….

…Mond : de sleutel en conclusie van zijn bevel ….

…Jaafar Al-Sadiq zei dat het visioen van de lippen wordt geïnterpreteerd door de kinderen, dus de bovenste is een man en de onderste is een vrouw, dus wat in hen is gezien van Zayn en Shane zal daarop worden geïnterpreteerd. Wat betreft de mond, het is de sleutel tot het bevel van de man en zijn conclusie, de loop van zijn levensonderhoud en de plaats van zijn kracht ….