Een transplantatie is een persoon die in een droom ziet dat hij een implantaat heeft geplant, waarna zijn vrouw zwanger wordt . En het verbranden van gewassen is honger en droogte . En wie ziet dat hij streeft naar een groene boerderij, dan jaagt hij de werken van gerechtigheid en ascese na, en hij weet niet of hij van hem zal worden aangenomen of niet . En wie ziet dat hij in een land is geplant, dan heeft de gehuwde een zoon, de celibatair heeft een huwelijk, de eigenaar van de oogst heeft een toename van zijn inkomen en de sultan heeft capaciteit in zijn koninkrijk . En groen planten duidt op een lange levensduur . En droge transplantatie is indicatief voor de korte termijn . Gerechtigheid zaaien neemt het met gerechtigheid of naastenliefde, waardoor de beloning wordt verdubbeld . Misschien duidde een tarwepunt op ontbering, net zoals een tarwekop duidde op een verdubbeling van de beloning . En sensorgerst met goed . En implantatie duidt op actie . Dus wie ziet dat hij zich in een land bevindt dat geschikt is voor teelt, doet een baan waarvan hij hoopt op een goede toekomst . En wie zaait op een andere plaats dan de transplantatie, pleegt overspel . Als hij ziet dat de gewassen op een ander tijdstip worden geoogst, duidt dit op de dood in die plaats of op oorlog . En wie tussen de velden liep, liep tussen de rijen van de Mujahideen . En wie ziet dat hij een bekend zaadje heeft, dan is dat zijn werk in zijn religie of wereld . De boerderij duidt de vrouw aan omdat ik ploeg, zaai, draag en baar en borstvoeding geef tot het moment van de oogst, en de plant wordt van het land afgezien, dus zullen we haar haar kind of haar geld geven . Misschien geeft de boerderij de markt aan, zijn middelen van bestaan, en geeft de boerderij het slagveld aan, en wordt de boerderij gebruikt voor het rekruteren en oogsten met het zwaard . En misschien werd de wereld, en haar adel, aangeduid door de groep mensen, hun jong en oud, hun sjeik en hun ouderen . De boer heeft misschien elke plaats aangegeven waar hij wordt geploegd voor het hiernamaals, en de beloning en beloning worden daarin verwerkt, zoals moskeeën, dassen en dhikr-ringen ….

…Wie in een droom zag dat hij een wond aan zijn lichaam had, dat zou geld voor hem zijn . Als hij gewond is geraakt aan zijn rechterhand, dan is het geld dat hem profiteert van een mannelijke verwantschap die hij heeft, en als hij gewond is geraakt aan zijn linkerhand, is het geld dat profiteert van een relatie die hij heeft van vrouwen . Als er een wond aan zijn linkerbeen zit, dan is zijn geld afkomstig van ploegen en planten, en als hij gewond is aan zijn hiel, dan is het geld dat van zijn zoon naar hem toekomt . Als hij een wond heeft en er stroomt bloed uit hem, dan heeft hij een schuld en besteedt hij er moeite aan . En wie ziet dat zijn lichaam zachte wonden heeft waaruit bloed stroomt, dan is het schadelijk voor zijn eigenaar in geld en spraak . Hij werd in het hoofd geslagen en had geld om te houden . En als hij zag dat hij gewond was en geen bloed vergoot, dan heeft hij een deugd over het hoofd gezien die hem zal overkomen . En wie gewond is en bloed van hem vergiet, dan zal hij geld hebben, waarvan de uitwerking op hem duidelijk wordt . En als hij de sultan zag alsof hij aan zijn hoofd gewond was geraakt, zou hij de dood van zijn collega’s zien . Als zijn bot gebroken is, zal zijn leger worden verslagen en zijn leiderschap zwak . Als hij gewond raakte aan zijn linkerhand, zouden zijn soldaten verdubbelen . Als hij geblesseerd was aan zijn rechterhand, dan zou wat aan zijn hand was dubbel zijn . Als hij in zijn maag gewond zou raken, zou het geld in zijn kluis verdubbelen . En als een wond in zijn dij zich vermenigvuldigde, zou zijn clan zich vermenigvuldigen, en als een wond in zijn benen zijn leven zou verdubbelen . Als hij aan zijn voeten gewond zou raken, zou hij zijn standvastigheid in zijn koninkrijk verdubbelen . Als een man hem verwondt, zijn organen afsnijdt en ze verdeelt, dan heeft degene die slaat, gezag over degene die met de rechtertong wordt geslagen . Als hij gewond was en met bloed uit de gewonde persoon kwam, dan zondigt degene die hem sloeg en zal degene die geslagen werd voor hem worden beloond. Als hij degene met zijn bloed bevlekt, zal hij zonde en geld ontvangen dat verboden is in die mate dat hij het bloed bevlekt . En wie ziet dat hij een ongelovige heeft verwond, dan heeft hij controle over een vijand die schijnbare vijandschap heeft, en de waarheid in hem zegt, en van hem zowel geld als bloed krijgt, en dat het bloed van de ongelovige voor de gelovige is toegestaan . En als hij zag dat een persoon hem verwondde, en er kwam geen bloed uit hem, dan zegt hij in al-Majrouh in ware woorden, hij zal geen antwoord hebben . Als hij zag dat hij gewond was en er bloed uit hem kwam, dan steunt hij hem met wat men gelooft . En wie ziet dat hij gewond is met een mes of iets van ijzer, dan verschijnt zijn verdorvenheid en is er niets goeds in hem . En wie ziet dat sommige delen van zijn lichaam geopereerd zijn, dan is de uitdrukking erin voor het orgaan waarin de operatie zal plaatsvinden, en als het in de borst of in het hart is, dan is het in de jeugd, en jonge vrouwen duiden op liefde, en bij bejaarden en bejaarden duidt het op verdriet . En als het op de duim van de rechterhand zit, dan duidt het op een schuld die hij berijdt, en een instrument om op te schrijven . En wie ziet dat een engel van de engelen hem met zijn zwaard in zijn buik heeft verwond, alsof hij was gestorven, hij zal wonden en zweren oplopen, en dan zal hij daarvan genezen . En wie zag dat hij gewond was aan zijn nek, kreeg geld aan de zijkant van zijn hiel ….

…Wat betreft de tanden in interpretatie, de mensen van het huis en verwantschap, wat betreft de hogere, de mannen en de lagere, de vrouwen, de hoektand is de meester van de mensen van zijn huishouden of wie hem maar past, en de rechterboven Fang zou een jongen zijn die de plaats van zijn vader inneemt en de linker is onder hem. Hij zag iets van schoonheid en schoonheid of tegen hen, dus hij ziet dat in degene die de tand aan hem toeschreef, en degene die zag dat hij opgroeide met een kant die vergelijkbaar was met hem, hij profiteert van degenen die worden toegeschreven aan hem van de genoemde of wie zijn plaats inneemt, en wie zijn tanden ziet, dan is hij een gebrek aan zijn huishouden en misschien duidt dit op een toename van Al-Hassan en is het aanraken van je tanden een bewijs van een ruzie tussen de mensen van zijn huishouden, en de discrepantie van de tanden geeft aan dat hij geld heeft uitgegeven aan het ontkennen van de zorgen en de witheid van de tanden, hun lengte en perfectie, een toename van de kracht van zijn gezicht, en wie ziet dat hij een tand laat groeien terwijl hij pijn heeft, is een schande of ellende en wie ziet dat iemand aan zijn tanden trekt, geeft aan dat hij zijn baarmoeder snijdt of dat hij zijn geld uitgeeft om hem te haten, en wie ziet dat zijn tand op de grond valt en hem ontmoet, geeft aan dat hem een ​​kind is geboren. Als hij hem niet heeft gevonden, duidt dit op de dood van een van zijn familieleden, en als hij ziet dat zijn tanden zijn afgenomen, dan is dit niet Mahmoud. Sommigen van hen zeiden dat de kleinheid van tanden duidt op goed en hun oudheid op het goede nieuws. Een link defect Het is waakzaam, het is in drie aspecten: ze zijn, verdriet, bankroet, de dood van verwantschap of zwakte van energie, en wie ziet dat al zijn tanden zijn gevallen en verdwenen, dan is hij in vijf opzichten de dood van al zijn familieleden en de lengte van zijn leven en zijn geld en zijn levensonderhoud en zijn religie en hij kan sterven en als ze in zijn schoot of in zijn hand vallen, of in wat er toevallig wordt bewaard Tien manieren om aan geld te komen, veel hebben van nageslacht, zijn familieleden ontmoeten op een plaats, zijn huis slopen, schulden betalen, geld in rente betalen, achtentwintig jaar leven en een periode van tweeëndertig jaar hebben geleefd en een boete van dertig dirham tot dertigduizend, afhankelijk van de plaats en het geld gaan ten koste en wie denkt dat hij zijn tanden poetst gedurende de tijdsperiode, dit is niet Mahmoud En wie ziet dat er geen tanden in zijn mond zijn en er dan nieuwe zijn ontsproten, dan veranderen er op drie manieren dingen en een lang leven en zijn management i s in het belang van hemzelf en sommigen van hen zeiden dat hij die zag dat er niets in zijn mond is dan een tand, dat dan een jaar aangeeft, en als hij meer ziet dan dat van minder dan tien, dan is er één uitdrukking van het is een jaar. Een tand op een plaats waar het niet nodig is om het te laten groeien, het duidt op iets dat niet prijzenswaardig is, en wie denkt dat hij zijn tanden of een deel ervan heeft ingeslikt, eet wat hem niet is toegestaan ​​van geld…

…En wie ziet dat een dode hem iets van eten en drinken geeft en het niet eet, dan vermindert hij zijn geld met zijn maat, en dat hij het eet, is goed en nuttig, en als hij hem iets geeft van de goederen van de wereld, dan is het een goede gebeurtenis en is er hoop gekomen en wie een dode ziet, geeft hem iets van zijn kleren en trekt hem aan, dan zal er verdriet en ziekte zijn, en als hij het niet aanraakt en laat staan ​​tot hij het aanneemt De dode persoon en zijn kleding, omdat het eerder het bewijs is van zijn reis van de wereld en Ibn Sirin zei: Wie zag dat een dode hem twee gewassen kledingstukken gaf, werd toen rijk, en wie zag dat een dode de zijne had geleend. kledingstuk en vroeg hem toen, het is een bewijs van de rechtspraak van die dode persoon uit goedheid en wie zag dat een dode hem een ​​oud kledingstuk gaf, geeft gebrek aan.De ziener, zelfs als het kledingstuk nieuw is, geeft zijn rijkdom en hoge waarde aan, en wie ziet dat een dode hem heeft gegeven iets uit de Koran of boeken van jurisprudentie en dergelijke, dan is dit het bewijs dat de verzoening van gehoorzaamheid heeft plaatsgevonden en wie ziet dat hij iets aan de doden heeft verkocht, dan is het bewijs dat dat ding duur is en wie ziet dat hij heeft iets aan de doden gegeven Zijn antwoord op hem, omdat het schadelijk en gebrekkig is, en sommigen van hen zeiden dat iedereen die zag dat de doden hem iets van de lieveling van de wereld had gegeven, dus het is beter voor hem vanaf een punt waar hij is niet meegeteld, en wie ziet dat de doden hem kennen, zal evengoed goedheid in zijn religie hebben, en wie denkt dat hij zijn kleren uittrekt en ze draagt ​​voor de doden, hij zal dit volgen als hij weet dat het is uit zijn bezit, en dat schaadt hem niet en alles wat hij ziet zal niet. Zoals hij het aan een dode gaf, dan is het niet aan Mahmoud behalve in twee gevallen. Als hij ziet dat hij zijn oom of tante iets heeft gegeven, dan heeft dat gevolgen voor een erfenis, en het zien van de oom en tante op welke manier dan ook dat het veilig was voor niet-bestaan, en wie ziet dat een dode voedsel koopt, dan is het van weinig bestaan, en als hij het verkoopt, zal het depressief zijn en wie ziet dat hij zich overgeeft aan de doden, dan predikt hij en keert terug verloren van hun misleiding…

…Wat is de uitspraak over het toeschrijven van een droom aan de duivel? Wat is de uitspraak over toeschrijving aan hem alleen als metafoor? Toen het tot ons kwam, werd gemeld dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : ((Het ware visioen is van God en de droom is van de duivel )) . Veel betrouwbare geleerden hebben iemand gevonden aan wie de droom wordt toegeschreven als metafoor voor het voorbeeld van de Mazzari in Sharh Sahih Muslim en Ibn Hajar in Fath al-Bari, terwijl ze spreken over de rechtvaardige visie : ( Het is met betrekking tot wat de duivel niet heeft toegang tot, en wat betreft wat een inkomen heeft, het wordt aan hem toegeschreven als een metaforisch percentage ). Ik zei : Maar de juiste mening is dat de acties worden toegeschreven aan hun onderwerp. Omdat Hij degene is die het initieerde en het deed, en het werd toegeschreven aan de Almachtige God, omdat Hij degene is die het heeft verordend en geschapen, zoals de Almachtige zei : { Wat is er van goedheid overkomen, is van God } dat wil zeggen, een act en een begin . En de Almachtige zei : ( Iedereen is bij God ), waarmee hij hun schepping en waardering bedoelt . En hieruit de daden van de duivel, zoals waswasah, misleiding, verleiding en het sluiten van een contract met de groep mensen, die allemaal echt aan de duivel worden toegeschreven. Het is de directe haar dit veel ontvangst in de Koran Almachtige zei : { Satan Sol ze dicteerde hen } , en de Almachtige zei : { Satan belooft je armoede en beveelt je immoreel te plegen } zei ook { en Kasemhma, ik ben ook voor degenen wie Nashan } en de Almachtige zeiden { ik ben een buurman jij } en gaven dit ook aan door vrede zij met hem te zeggen (( houd het hoofd van de duivel op het rijm van jou …)) Moslim nucleaire uitleg (6/65) en zeggende vrede zij met hem : ((de duivel is de zoon van Adam bloedstroom )) overeengekomen . Dit en zijn soortgenoten is een feit dat ze op een echte manier aan Satan toeschreef, omdat hij er de directe acteur van is, zelfs als ze allemaal naar de mening van God Almachtig en Zijn schepping en wil Almachtig zijn . Als hij, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : ((De droom is van Satan )) , dan moet het op het eerste gezicht gezegd worden, en de droom is van het soort dat hij de kinderen van Adam verleidt en intimideert . Al-Qadi en anderen zeiden : ( Hij is op zijn gezicht en dat God de Almachtige voor hem de kracht en het vermogen heeft gemaakt om door de binnenkant van de mens zijn bloed te laten stromen )….

…Wat is uw boodschap aan degenen die geïnteresseerd zijn in het zien van de doden , en aan degenen die bang zijn door dit type te zien , of om de kwestie opmerkelijk te overdrijven? 1 – Je komt nu uit de levenden en je bent op de werkvloer. Vandaag is werk, geen afrekening, morgen is afrekening, en geen werk, dus wat gaat u vandaag doen? Wat ga je morgen doen ? 2- Je moet rechtvaardigheid en vriendelijkheid betonen aan de ouders in hun leven . En wacht niet tot als ze sterven, of een van hen sterft – na Omar Mubarak, zo God het wil – je spijt begint te krijgen en hoopt dat je ze in visioenen zult zien en hun instructies zult uitvoeren, wat misschien wel een droom is en lang nadenken. en wroeging over hun dood . 3- Als je twee ouders hebt of een van hen, en ze zijn erg oud, ga dan bij hen zitten en vergeet hun eenzaamheid en denk aan de woorden van de Boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken : “ Ondanks een neus ondanks een neus ondanks een neus ondanks een neus – hij zei het drie keer – wie zeiden ze, o boodschapper van God? Hij zal de hemel binnengaan . De betekenis is dat hij rechtvaardig is met hen, en in de roman ~ On the Greatness ~, wat betekent wanneer ze grappen maken en hun bewegingen verzwakken en de kracht van een zoon of dochter nodig hebben . 4- Heb je je testament geschreven? De lezer is misschien jong van leeftijd en zegt wat de reden is? Ik zeg : de dood kent jong of oud niet, en onze nobele boodschapper, zoals die van Ibn Umar kwam – moge God tevreden met hem zijn – zei : “ Wat is het recht van een moslim die iets aan te bevelen heeft om twee nachten zonder zijn testament is met hem geschreven ” Het lijdt geen twijfel dat de uitvoering van de wil van de overledene vereist is, tenzij hij bijvoorbeeld een Muharram of een breuk van de baarmoeder beval , net zoals het schrijven van een testament ook onenigheid tussen de erfgenamen voorkomt, en God weet beste ….

…Ik heb een gebrek aan gezichtsvermogen, geeft dit iets aan? A : Deze vraag doet me denken aan de uitspraak van Ibn Omar, moge God tevreden zijn met hem, die zei : De man in het leven van de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zag een visioen dat hij vertelde aan de Boodschapper. van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, dan wenste ik een visioen te zien dat hij vertelde aan de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn. Ik heb eerder de hadith genoemd in het onderwerp van een vorige (1), en het antwoord op de vraag : Er zijn maar weinig visioenen van de mens die niets aangeven , aangezien het overvloedige niets aangeeft van Salah of corruptie zou niet menselijk moeten zijn. zo nerveus dat hij een visioen zag dat alarmerend was , Vidtrb en treurde en begon degenen die hem kruisten te onderzoeken . Integendeel, hij behandelt de zaak zoals vermeld in de Sunnah, dat als hij iets ziet dat hem verheugt, hij God dan laat prijzen. En als hij ziet wat hij haat, laat hij dan zijn toevlucht zoeken bij God tegen zijn kwaad, en het drie keer laten gaan en niemand overkomen, want het kan hem niet schaden . Bukhaari vertelde van Abu Qatada zei : Ik kon het visioen Vtmrdhana zien totdat ik de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) hoorde zeggen : ~ Openbaring goed van God. Als je zag wat hij liefheeft, gebeurt dat niet alleen door liefdes , en als hij zag wat hij haat Kulaitaoz Allah van het kwaad en spuugt Drie keer en praat met niemand, het zal hem geen kwaad doen . ~…

…En wie ziet dat hij water heeft doorgegeven aan het huis van anderen, duidt erop dat hij geld inzamelt ter wille van anderen, en hij kreeg daar niets van ( voordeel en niets goeds behalve voor wat hij at, en zijn geld is in de verdeling van anderen , en er werd gezegd dat de waterman die mensen vraagt ​​waarvoor hij trekt, een man van gerechtigheid en rein is ….

…Zeldzaam zei Abdullah bin Malik Al-Khuzaie, ik was politieagent in Harun al-Rashid, dus zijn boodschapper kwam ‘s nachts naar me toe (een tijd dat hij nooit bij me kwam, dus nam hij me uit mijn bed en zorgde ervoor dat ik niet kon omkleden. mijn kleren, dus zorgde hij ervoor. Toen ik bij het huis aankwam, gaf hij me toestemming om naar binnen te gaan, en ik ging naar binnen en vond hem zittend in zijn bed, dus ik groette hem een ​​uur lang, en mijn geest vloog en vermenigvuldigde zich. Hij was doodsbang over mij, toen zei hij: O Abdullah, weet je waarom ik het je op dit moment vroeg? Ik zei nee, Commandant van de Gelovigen. Hij zei, ik zag het. Hij zei: ik zag het uur in mijn slaap alsof een Habashiaanse slaaf was naar me toe gekomen met een speer. Hij zei: als ik Musa bin Jafar voor een uur zou verlaten, of anders zullen we je met deze speer doden, ga dan weg, dus ik zei : Oh de commandant van de gelovigen heeft Musa bin vrijgelaten Jaafar en gaf hem drie keer terug, totdat hij zei: ~Bepaal het uur totdat je hem laat gaan, geef hem dertigduizend dirham, en vertel hem of je van de plaats voor ons houdt en je hebt wat je wilt. ke, en als je naar Medina wilt lopen, dan is de toestemming voor jou. ~Malik zei dat ik naar de gevangenis kwam en hem eruit nam en hem gaf wat de Commandant van de Gelovigen had bevolen. En ik vertelde hem dat ik een wonder zag over jouw zaak. Hij zei, ik zeg je dat ik tussen de slaper en de wakkere was, dus de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, kwam, o Mozes, je sloot een onderdrukte persoon op. Zeg deze woorden. Je slaapt vannacht niet in de gevangenis. Dus ik zei tegen mijn vader en moeder wat ik zeg, en hij zei: “Hoor elk geluid en wie is er voorbij, O vleesbeenderen cassis Beschadig het na de dood. Ik vraag u bij uw mooie namen en in uw grootste en grootste naam, de opslagruimte die geen van de schepselen ooit heeft gezien, o lief, geduldig, meest genadig voor degene die niet in staat is geduld te hebben, o hij die bekend is, die nooit wordt afgesneden en telt niet het aantal mensen dat van mij werd vrijgelaten, en het was zoals je zag ….

…Alkanun : gemaakt van ijzer, een vrouw uit een huis van kracht en kracht, en als het van nul was, dan een van de bewoners van het huis van de wereldbagage en zijn versiering, en als het van hout was, dan uit het huis van een volk in hen hypocrisie . En als het van gips was, dan is het van de mensen van het huis die op de farao’s lijken . Als het van klei is, dan is het van de mensen van Beiteddine . Als de brand de staat aangeeft . Geef de feestdag aan als het vuurvrij is ….

…En wie ziet dat hij iets van een plant water geeft met een bronwater, dan zal hij geld krijgen en ermee trouwen, of het is gemakkelijk, en als er iets of fruit mee groeit, dan geeft dat aan dat er een kind zal komen ….

…Polshorloge Als u droomt van een polshorloge, betekent dit dat u succesvol zult zijn in goed gecontroleerde commerciële speculaties . Als je op een horloge kijkt hoe laat het is, worden je inspanningen gefrustreerd door de concurrentie . Als u een polshorloge breekt, wordt u bedreigd door ongeluk en verlies . Als u een flesje met een polshorloge laat vallen, voorspelt dit onverschilligheid of ongelukkig gezelschap . Maar als een vrouw een polshorloge verliest, geeft dit aan dat intimidatie door het gezin tot ongeluk zal leiden . Als je je voorstelt dat je een polshorloge-dief bent, zul je te maken krijgen met een gewelddadige vijand die je reputatie zal aanvallen . Geef je een horloge cadeau, dan betekent dit dat je last krijgt van verminderde rente door het volgen van triviale ontwikkelingen ….

…En wie zag dat hij daar iets van aan iemand gaf, dan geeft hij de concessies op die plaats in dat jaar aan en anderen duiden een verzoek om levensonderhoud aan ….

…Gerst : geld met een gezond lichaam voor degenen die het bezaten of het eten, en het is beter dan tarwe, en sommigen van hen zeiden dat het van korte duur werd geboren omdat het het voedsel van Jezus is, vrede zij met hem . En door het op zijn bestemde tijd te oogsten, zal er geld aan worden verdiend, en de Almachtige God moet er recht op hebben, want de Almachtige God zegt : “En geef wat hij toekomt op de dag van zijn oogst. ‘En het cultiveren ervan duidt op een werk dat de goedkeuring van de Almachtige God vereist . Natte gerst is vruchtbaar, en gerst kopen van tarwe is geweldig goed . En wie loopt in het zaaien van gerst of een van de gewassen, zal zorgen voor de jihad . En de visie van gerst is in ieder geval goed, voordeel en levensonderhoud ….

…En wie ziet dat hij het aan iemand heeft gegeven, geeft aan dat hij zijn geld heeft gestort ….

…Soorten visioenen : reeds gedefinieerde visie en het feit dat we in onze tijd steeds meer aandacht hebben voor de inzichten en haar verhaal op de twee kruisingen en daar vaak vragen over vinden? Is het een droom of een visioen , maar u kunt vinden sommige publiek heeft dit gebied gebroken , en is uitgegroeid tot een muur uitdrukking van visie zeer paleis klim op tussen een keer en nog een . Dit is gewoon onwetendheid in Klein en urgentie en vrijmoedigheid voor de fatwa als de uitdrukking van visioenen van een fatwa op dit vers op de tong Aziz : En de koning zei, ik zie zeven vette koeien, hij zou zeven magere Snblatt en zeven groenten en andere eten. Iabsat O public Geef me alsjeblieft advies in mijn visioen , als je visioen voorbijgaat ( Yusef 43) en zijn uitspraak : ( Geef me advies ) geeft aan dat de uitdrukking van het visioen een fatwa is die niet zonder kennis moet worden gezegd . Sterker nog , de mediterende in de visies en uitspraken van geleerden vinden waar ze worden onderverdeeld in drie soorten : 1. Visie verafschuwden 2. Wat is de moderne self – 3- ware dromen of goed ** citeren Dr. Fahad Al – Osaimi ….

…En wie Jozef ziet, vrede zij met hem, hij zal onrecht, gevangenschap en vervreemding van zijn familieleden ondergaan, en hij wordt beschaamd, dan zal hij bij een koning komen en de vijanden onderwerpen zich aan hem . Er is in de uitdrukking gezegd dat de broeder een vijand is, en dit is een bewijs van de overvloed aan naastenliefde voor de eigenaar, want de Almachtige zei : ~En geef ons aalmoezen .~ Er werd overgeleverd dat sommige mensen zagen alsof Yusef, vrede zij met hem, hem een ​​van zijn slaven had gegeven, en hij merkte dat hij expressief was geworden . Er werd overgeleverd dat Ibrahim bin Abdullah al-Karmani zag alsof Yusef, vrede zij met hem, tot hem sprak, dus hij vertelde hem me te leren wat God je had geleerd, dus drapeerde hij zijn eigen shirt, dus werd hij wakker en hij was een van de uitdrukkers . Op gezag van Ibn Sirin zei ze : ik zag in een droom alsof ik de moskee was binnengegaan, dus ik was met drie sjeiks, en een jonge man had een goed gezicht naast hen, dus ik zei tegen de jonge man : Wie bent u, moge God u genadig zijn? Hij zei : ik ben Youssef. Ik zei : zijn dit sjeikdoms? Hij zei : Mijn vaders Abraham, Isaak en Jacob, dus ik zei dat hij me leerde wat God jou had geleerd. Hij zei het, hij opende zijn mond en zei : kijk wat je ziet, dus ik zei dat ik je tong zie, toen opende hij zijn mond en zei : kijk wat je ziet, dus ik zei tegen je wangen, toen opende hij zijn mond en zei : Kijk wat je ziet, ik zei dat ik je hart zie. Toen zei hij: ~Wees niet bang~, en wat ze me vertelde werd een visioen, behalve alsof ik ernaar keek in mijn hand ….

…Hij zag dat hij pompoen eet : gekookt in stukjes zonder dat er iets mee in contact komt dat het verandert van zijn essentie en zijn smaak van kruiden, of van wat zijn soort haat in interpretatie, omdat de specerijen hun zijn en verdrietig, als hij van pompoen eet gekookt en verandert niet van zijn smaak, het is aan hem te wijten aan iets dat hij in zichzelf had gemist Of aan zijn geld of aan zijn religie of werelds, of aan zijn volk of aan de gezondheid van zijn lichaam of weggaan terwijl zijn geest en geest terugkeren aan hem nadat hij ze van hem had overgedragen, of een plekje van een oog dat hij miste, terug naar hem, of een associatiebijeenkomst die van hem gescheiden was, of een kennis bewaren die hij was vergeten en vertrokken om het te bewaren, en zijn geest keert terug aan hem erin en zijn kennis van de hoeveelheid gekookte pompoen die hij at, volgens de manier waarop ik de goedheid ervan beschreef, zijn smaak en zijn overvloed, en hoe lekkerder en malser het was, dus de kwestie is voor hem met betrekking tot aan die zegeningen die hem toekomen, de zwakkere a n sterker ….

…En wie ziet dat een bekend persoon roekeloos is geworden, zal interpreteren in drie aspecten van goedheid, aanbidding, kennis en wijsheid, en als hij in oorlog is, zal hij vernederd en overwonnen worden ….

…En wie ziet dat een bekend persoon is overleden terwijl hij om hem rouwt en daarover aankondigt, dan zal hun beiden een ramp overkomen ….

…En wie een bekende dode ziet, sterft opnieuw en huilde om hem zonder te schreeuwen of te rouwen, dan zal hij met een persoon trouwen vanaf zijn hielen, en het huilen is een teken van opluchting tussen hen, en er werd gezegd dat wie een dode ziet, sterft. een nieuwe dood, het is de dood van een persoon op de hielen van die overledene en de mensen van zijn huishouden, totdat die dode wordt alsof hij een tweede keer was gestorven ….

…Al-Mustaqim : Een van de belangrijkste betekenissen die we aan deze vorm ontlenen, is discipline op het werk en het niet overtreden van wetten of functionele wetgeving, evenals het niet begaan van ketterijen of zonden op het niveau van aanbidding, en deze betekenissen kwamen binnen de volgende teksten : De Almachtige zei : ( Degene die op een vuilnisbelt op zijn gezicht loopt, geef een veilig persoon die samen op een recht pad loopt ) Surah Koning 22 en de Almachtige zeiden : ( Toon ons het rechte pad ) Al – Fatihah 6 en de Almachtige zei : ( hij antwoordde, let op de dingen Aqaden ze recht pad ) Surah Yunus 25…

…En wie ziet dat hij hem een ​​hemd heeft gegeven, dat is goed nieuws ….

…Al-Kirmani zei: De rode roos aan de boom duidt op leiderschap, geluk en handhaving van de zaak, en de gele roos aan de boom geeft een vrouwelijke koopman aan die de behoeften van mensen beoordeelt, en de witte roos aan de boom geeft de staat aan. , trots en eer ….

…Goed doen : wie het ziet alsof hij goed bezig is, krijgt geld . Als hij het ziet alsof hij geld heeft uitgegeven in gehoorzaamheid aan God, dan is hij rijk aan geld, want de Almachtige God zegt : ~ Wat voor goeds geef je aan je uit .~ Wat betreft fysionomie en het markeren van sommige afwezigen, dit duidt op de overvloed aan goed en geborgenheid voor kwaad, omdat de Almachtige God zegt : ~En als ik het ongeziene had gekend, zou ik goed hebben vermenigvuldigd en kwaad zou me niet raken .~…

…Als hij ziet alsof het haar aan de linkerkant van zijn hoofd is uitgespreid, geeft hij aan dat hij lijdt aan mannen en aan zijn familieleden ….

Het is in een droom ongehoorzaamheid en onrechtvaardigheid . En wie ziet dat hij werd afgeslacht, moet zijn toevlucht zoeken bij de Almachtige God . En wie een volk ziet doden, dit is een goed bewijs van de perfectie van de dingen van de ziener . En wie in zijn slaap ziet dat hij een andere persoon heeft afgeslacht , of dat een andere persoon hem afslacht, dit geeft aan dat de dingen ook perfect zijn . En wie ziet dat iemand wordt afgeslacht door een slachter, dan zal de afgeslachte goed ontvangen van de slachter, en als hij gevangen zit, zal hij absoluut ontvangen, en als hij bang is, zal hij onze zekerheid verkrijgen, en als hij bezeten is, zal hij worden bevrijd, of een gevangene wordt verlost, of een prins, dan zal hij in zijn staat worden toegevoegd . En wie ziet dat hij een persoon afslacht, dan onderdrukt hij hem, evenals alles wat niet is toegestaan ​​om hem af te slachten, want degene die kwaad doet, is het doel ervan . En wie sommige van zijn mahrams afslacht, hij negeert zijn bestemming en onderbreekt het, en als een slaaf in een droom wordt afgeslacht, zal hij worden vrijgelaten . En wie bedroefd was en zag dat hij was afgeslacht, zijn angst zal worden losgelaten . Slachten is trouwen, dus wie het bewijs van vrouwen slacht, zoals duiven en ooien, zal trouwen . En wie iets van zijn rug afslacht, zal het in de achterpassage brengen . En wie een afgeslachte persoon ziet die niet weet wie hem heeft afgeslacht, is een man die een ketterij heeft uitgevonden of een valse getuigenis heeft afgelegd op zijn nek . Wat betreft degene die zijn vader en moeder heeft afgeslacht, hij moet hem voorkomen . Als hij het zag . Hij slachtte een jonge jongen die roosterde, en de barbecue werd niet gekookt, omdat het onrecht daarin is voor zijn vader en moeder . En als een persoon ziet dat een sultan een man afslacht en hem op de nek legt van de persoon die droomt, dan onderdrukt de sultan een persoon en vraagt ​​hem wat hij niet kan, en deze drager eist die bewering . En als het hoofd van de afgeslachte persoon bij hem is, dan zal hij ermee worden meegenomen en geen boete krijgen, en de boete komt toe aan degene die het heeft gepleegd, maar het bezorgt hem een ​​illusoire last . En wie ziet dat een man is afgeslacht of een volk is afgeslacht, ze zijn waanvoorstellingen en hebben grillen en innovaties . Wie ziet dat hij zichzelf afslacht, dan is zijn vrouw daarvan verboden . Als het bloed van de slachting naar buiten komt, dan is het onrechtvaardigheid en ongehoorzaamheid, en als er geen bloed uitkomt, is het een relatie en een waardigheid ….

…En er werd gezegd dat wie zag dat hij verse paardendirham gaf, hij om hem zou huilen, en als hij dirham aan iemand betaalde, en wie zag dat hij een dirham verloor of van hem gestolen had, hij om zijn kind zou huilen of wat hij zou krijgen. hij haat voor hem ….

Het is algemeen bekend dat het goede bevelen in een droom is als iemand die mensen opdraagt ​​te bidden of te getuigen of hen te vermanen, want dat is een bewijs van geloof in de Almachtige God en de vervulling van Zijn recht, en als hij het mandaat waardig is, neemt het over, of de uitspraak wordt beslist . Evenzo, als hij in een droom zag dat hij wijn morste of dobbelstenen gooide of iets dergelijks, dan duidt dat op geloof, en misschien duidt dit op iets dat geduld vereist . Wat betreft het opleggen van een kwaad en het verbieden van wat bekend is in een droom, dit is een bewijs van hypocrisie ….

Het is algemeen bekend dat het goede bevelen in een droom is als iemand die mensen opdraagt ​​te bidden of te getuigen of hen te vermanen, want dat is een bewijs van geloof in de Almachtige God en de vervulling van Zijn recht, en als hij het mandaat waardig is, neemt het over, of de uitspraak wordt beslist . Evenzo, als hij in een droom zag dat hij wijn morste of dobbelstenen gooide of iets dergelijks, dan duidt dat op geloof, en misschien duidt dit op iets dat geduld vereist . Wat betreft het opleggen van een kwaad en het verbieden van wat bekend is in een droom, dit is een bewijs van hypocrisie ….