…De rode vlaggen duiden granen aan, en nul duidt op het optreden van een epidemie in het leger, en groen duidt op goed reizen, wit duidt op regen en zwart duidt op droogte . En er werd gezegd dat degene die een banier in een stad zag, werd genoemd en verbijsterd…
Dromen over Geel witte en zwarte blouse
(115 betekenissen van dromen over Geel witte en zwarte blouse )…Het begin van de dag geeft het begin aan van het bevel waarom de persoon die droomt, en het midden van de dag geeft het midden van de zaak aan, en het einde van de dag geeft het einde van de zaak aan . En wie ziet dat er iets voor hem verloren is gegaan en het vindt toen de dageraad explodeerde, dan moet hij zijn tegenstander bewijzen wat hij ontkent, volgens het getuigenis van de getuigen, want de Almachtige God zegt : “ Het reciteren van de dageraad werd gezien . ~ En wie ziet dat de hele tijd dag is en niet nacht, en de zon niet ondergaat maar eerder rond de hemel draait, geeft aan dat de sultan zijn mening geeft en geen minister raadpleegt over wat hij van zaken wil ….
…Als de bewijzen van pracht en rijkdom in het visioen zouden worden herhaald, zou dat terugkeren naar autoriteit . En welk bewijs van verdriet en ongerustheid er ook in wordt versterkt, het is een angst geworden op gezag van de autoriteit, omdat het de grootste angst is, en het kan de dood worden ….
…En wie ziet dat hij op een weg liep en een pracht ziet en terugkeert vanwege hem, dan begaat hij wat hem overkomt als een tekortkoming in zijn religie ….
…En wie ziet dat hij hem heeft gekleed, hem heeft gegeven en hem ter ere heeft gekleed, en hem bereden berijdt, dan zal hij zijn sultanaat van hem overkomen, en als hij gekwalificeerd is om een baan op zich te nemen, dan moet hij het overnemen ….
…Wie ziet dat hij zich van de islam heeft bekeerd tot een van de valse religies, dan begaat hij zonden, en er werd gezegd: vernedering en minachting, en wie ziet dat hij het vuur aanbidt, dan wordt hij verzocht met de sultan, en als het vuur is slapend dan zoekt hij verboden geld en wie ziet dat hij een houten afgod aanbidt, dan benadert hij een valse man naar een goddeloze man. Zilver, het komt voor een vrouw in iets dat niet gepast is, en als het van goud is, dan nadert hij iets dat hij haat, en het zal hem daardoor schaden, en als het van koper, ijzer, lood of zoiets is. op die manier benadert hij het verzoek van de wereld, en als het van steen is, dan benadert hij een hardvochtige man. Van aardewerk en dergelijke komt het dichter bij iemand die geen voordeel heeft. En in de zin is het zien van afgoden niet prijzenswaardig…
…Als hij zag dat hij in de winter een kledingstuk verkocht of wegnam, dan duidt dat op zijn armoede en zijn behoefte aan mensen . Hij zei dat Abu Said predikant kleding hoofd van de man waarschijnlijk zijn vak was dat hij doet en beveiligt ze van de armoede-enquête waarin een fout in de levenden en gaan rijkdom en uitbreiding in hen bevrijden en schade in de winter gunst ) en Almparty hem als de opschrift wordt aangegeven door een vrouw . Zei Jafar Sadiq interpreteerde Paljarah of de jongen, wat hij het ook van Zain of Shin zag, in hen zal terugkeren , en het aftrekken van de kleding die ze aan bepaalde aspecten ervan geven, wordt gevoeld dat het dragen van iets waarvan het goed wordt opgevat en er baat bij heeft als ze afkomstig zijn van katoen, een schoon en ruim en als Dd dus Vtobeirh tegen hem is en als ze van Silk zijn en niets is er niets mis mee en de verkoper ervan, want hij kiest deze wereld boven zijn hiernamaals . Abu Sa’eed zei dat het visioen van de predikant koud was, of ze nu gedetailleerd of niet gedetailleerd waren, ze tonen goed overgeleverd dat Abu Bakr, moge Allah tevreden met hem zijn, zei: O Boodschapper van Allah, ik zag gisteren op de papyrus petechia zei : twee zonen Thabr hen . En de inkt duidt op vreugde, geluk en kou, dat is naast het belachelijk maken van uitdrukking, behalve dat intimiteit in de wereld beter is dan in religie, en het is in interpretatie sterker dan wol . Men is van mening dat het dragen van Prada of gemengd met katoen Bharir het zonder het is, zelfs als het haraam rijkdom is zijde en de decoraties zijn gekleed op de markten, ze welkom zijn en alleen in tijden van plezier en voortekenen, evenals als ze in de rol zijn, tenzij het is een soort amusement . En wie ziet het vonnis van het kleed van de gekleed persoon wordt geïnterpreteerd in zijn geheel . En wie ziet dat hij in de winter zomerkleding draagt, zal het goede en het voordeel evenzeer verhogen als de waarde van wat hij draagt . Hij voelde dat hij kleren van vrouwen draagt, het verhoogde het geld met hen en de angst, maar de gevolgen zijn verschrikkelijk en overleven als ze een vrouw zagen die kleren van de mannen droeg, dat toont goed en nuttig . Al-Karmani zei: ~Wie zag dat hij minder kleren droeg dan de zijne, dan duidt het op de corruptie van zijn zaken, en als ze eleganter zijn dan zijn kleren, dan geeft hij de volgorde van zijn zaken aan .~ En wie ziet dat hij de kleding van de oudsten bij zich heeft, dan geeft het de hoogte van de zaak aan en het bedrag waaraan die kleren aan hem worden toegeschreven als hij daarvoor een gezin is, anders is het goed en nuttig . En wie ziet dat hij kleding heeft van de kleding van verdorven mensen, hij zal vele zonden en overvloedige zonden hebben . En wie ziet dat hij koningen draagt, wordt geïnterpreteerd op drie aspecten: dichter bij hen komen, goedheid, voordeel en regelmaat van zijn zaken verkrijgen, en de waardigheid en eer verkrijgen . Men is van mening dat het dragen van kleding van wetenschappers Welkom in Salah was voor de wereld van wetenschap en liefdadigheid en het Hiernamaals .) Hij voelde dat hij kleding draagt van de wol waarvan het wordt geïnterpreteerd om het geld te verzekeren . Men is van mening dat het dragen van kleren dhimmis of Aharbeyen of zo, of Alrvdh, het zou geneigd zijn tot wat hij zei Jafar Sadiq’s visiekleren gaan nooit over negen aspecten van religie en rijkdom en prestige en voordeel en leven en werken ten gunste van de gerechtigheid van deze en schadeloosstelling als het is niet wat je de uitdrukking ontkennen en als de vrouw zag, dat ze ze droeg wat werd genoemd van het prijzenswaardig kleding, en haar interpretatie maakte haar recht met haar man en de integriteit van haar zaken . En Daniël zei een visioen van de kleren van de man: Als je kleren aantrekt, zul je worden uitgelegd als winst, en als je zwarte kleding ziet, dan heeft de koning het goede en is de parochie in nood . Al-Karmani zei: ~Wie ziet dat hij zwarte kleding draagt, zal lijden aan pijn, verdriet en verdriet, tenzij hij iemand is die ze draagt terwijl hij wakker is en ervan op de hoogte is, en hij zal in moeilijkheden verkeren .~ Abu Sa’eed zei de predikant zwarte kleren voor degenen die gebruikt worden om letsel gehate dragen en werd verteld is de patiënt bewijs van de dood, omdat de mensen van calamiteiten dragen zwarte kleren en kleding nul dieback ziekte alleen in Dibaj of twinge of zijde, en deze dingen zijn geldig voor vrouwen en mannen van de corruptie van religie . Al-Karmani zei: Als de patiënt ziet dat hij een geel kledingstuk wast totdat het geel is verwijderd en de witheid verschijnt, dan wordt het kledingstuk geïnterpreteerd als een lichaam en wordt de gelige kleur overgedragen door zijn ziekte en zijn vertrek van hem . Het voelde dat het ontwapenen van een gele jurk het uit Sagmh niet gebeurde hem pijn deed wat hij haat in het geel van het scheuren van de jurk of zo, in tegenstelling tot alles wat in kleur wordt gedragen en de kleren groenen verheugden zich en plezier en Tawfiq Abu Sa’eed zei dat de predikant Groenen kleedde buurtmacht van religie en een toename van aanbidding en een dood goed geval wanneer God, die de kleding is van de mensen van de hemel, voor Zijn gezegde: Kom, en draag groene kledingstukken van Sundus en Abraq, en het dragen van groen duidt op de levenden de schade van een erfenis, en voor de doden dat hij als martelaar uit de wereld kwam . Al-Kirmani zei: “Wie ziet dat hij groene kleren draagt, wordt met eer en eer geïnterpreteerd. Wat betreft de witte kleding, ze zullen worden geïnterpreteerd als gewenst, vooral als het puur is . ~ Abu Sa’id, de predikant, zei dat witte kledingstukken geschikt zijn om ze als religie te dragen, en voor degenen die gewend zijn ze te dragen terwijl ze wakker zijn, en wat betreft de eigenaren van ambachten en ambachten, ze moeten het voor hen dragen . Al-Karmani zei: “Wie zag dat hij puur witte kleding draagt, geeft de goedheid van zijn religie en zijn goede conditie aan. ‘En zijn zorgen gingen naar zijn zeggen dat hij puur witte kleren draagt, en wat zijn blauwe kleren betreft, hij is schoon . Hij zei dat Kirmani zag dat hij kleren draagt Zarka het is religie is goed en de kleren Rouge, ze haatten mannen alleen Almlhvh en Plinth beddengoed de blos van deze dingen duidt op plezier en is geldig voor vrouwen in Dnaahn zou roodachtige shows dragen die vechten zeer ernstig geschil en werd verteld snappers vreugde met punk In de wereld, zoals blijkt uit het verhaal van Qarun, en er werd gezegd dat het duidt op een overvloed aan geld terwijl het de rechten van God daarin verhindert . En wie zag dat hij droeg het op een feest of een groep, dat hij hem niet schaden . Hij zei dat Kirmani zag dat hij kleren van Hamra droeg, het wierp strijd en geschil, hoewel Welkom bij het mandaat dat hij ontving, misschien ging de vreugde van het vers uit naar zijn volk in de opsmuk en was gekleed in kleding Hamra en er werd gezegd dat het visioen van blozen , of het nu in kleding of iets anders is, ze tonen goedheid en misschien het visioen van erysipelas getoond in de jurk naar plezier . En wie ziet dat zijn kleren worden verbrand, dan zal hij evenveel schadelijke gevolgen voor hem krijgen als dat hij daardoor is verbrand, en wie ziet dat zijn kleren gescheurd zijn, zal het geheim uitleggen . Men is van mening dat het dragen van kleren van wol of dierenhaar of haar of zo. Het totaal van dat geld, als het zijde was of zo Fmal haram-jurk, een geplaveid bewijs van immoraliteit en de kleren vies, ze verdelen Bgham en verdriet, en de jurken Alkagd ze verdelen Baelchenaah niet goed erin, en de huid van de jurken krijgt interesse en voordeel in de mate die aan hem wordt toegeschreven dat de huidjurk je niet naait in termen van groothandel van alle variëteiten toont volledig gevuld met religie en misschien was dit weer een oude op het gezicht en kleren van de schatkist zullen Baezz en rijkdom overdragen . En wie ziet dat hij een kreupele jurk draagt, zal een vrouw in haar anus komen . Jaber zei dat de Marokkaan hun gehechtheid uitdrukte aan dingen alledaags Valbaad in kleding als het schoon is als nieuw, die gehecht is aan religie en de wereld en als de vuile vintage strakke Vdd dus misschien Del vuil in de jurk over de zwakte in religie en werd verteld of de vrouw zag dat ze een geel gewaad droeg, het was haar man, het verzwakt echter ) Hij was niet voor haar, dus nam hij een man . En wie ziet dat hij een opgevouwen kleed opent, duidt op reizen, en wie ziet dat hij een open kleed opvouwt, duidt op de afwezigheid van zijn reis . Khaled al- Isfahani zei dat de beste kleding en wat katoen was als het niet iets is van zijderupszijde, want het is puur, het is een goede religie en wereldse kleding als het patroon, katoen of zijde, ze verdelen geld haram en de corruptie van religie en zorgeloos . Hij zei Jafar Sadiq nieuwe jurk blanke man een vrouw en een vrouw en de koning van genade en het voordeel van een paar, het zag dat hij zijn mantel met hem uittrok dat hij in de koning van de dienst was, het is van zijn dienst maar niet zo goed als het wordt genoemd, en zag dat hij zijn kleren sneed, legde hij uit dat hij goed was . En wie ziet dat de dief zijn kleed uittrekt, hindert het voorkomen van corruptie onder vrouwen . Abu Saeed, de predikant, zei dat het kledingstuk met twee kanten of twee kleuren beleefdheid en voogdij aanduidt voor de mensen van religie en de wereld, en dat het nieuwe kledingstuk goed is voor de rijken en de armen . Het voelde dat magsuot kleren als nieuwe Vtmzkt niet in staat zijn om te repareren zoals het fascineert, zelfs zozeer als dat het leeft en het kind en de hoge waarde van de dienaren van de ziekte en de vrije genade jurken een soort hernieuwde schuld verhogen , de gedragen over zijn kleren toonde de goedkeuring van zijn geheime Alanath en misschien was de bedoeling goed van het schijnbare en misschien verdiende geld. Mdkhora en zijdebrokaat zijn niet geschikt om sokken te dragen voor de juristen want zij Aaolan hun verzoek minimaal en nodigen mensen uit tot ketterij en waren waarschijnlijk geldig voor niet- geleerden, ze interpreteren het werk vereist Paradise en besmet met dit vorstendom geeft ook aan dat huwelijken door een vrouw, eerlijk of concubinaat Bjarah Belle setting noemt de kruising in de uitdrukking van alles dat is van het geval van de ziener . De mantel duidt zijn gezichten aan . Al-Kirmani zei: ~Het wordt geïnterpreteerd als rechtvaardigheid in religie, voor de corrupte mensen met zwepen en voor anderen met pokkeninfectie in het lichaam .~ Abu Sa’eed zei dat de predikant de penistoestand overdraagt die van haar familie was, vooral van de mensen van het ploegen en planten en het vruchtbare jaar voor degenen die van haar familie het toenemende plezier van een vrouw hebben en gaf Xia geld vanaf het punt van de Perzen en de mensen van onthulling en gokken, en kunnen zwepen opbouwen . Een toelaatbaar degene die een gezicht met gevolgen, en niemand is de schuld van dat, of het nu voor mannen of vrouwen, tenzij er iets van het verwerpelijke type wordt gemengd met hem . Wat betreft de inkt, het wordt met gratie geïnterpreteerd, en er zit niets in behalve het beste, vooral voor vrouwen, en er werd gezegd dat de visie van de kleding van vrijgevigheid een verdriet is . De zag dat zijn twee kledingstukken die Khgayn Mottagtaan boven elkaar droeg, wordt aangegeven door zijn dood en gescheurde kleding, terloops geïnterpreteerd letselproblemen en gescheurde langer geïnterpreteerde vulva en het dient als Alqaba en Duwaji als de vrouw zag dat haar kleren gewoon kort ontbraken, HTC verborgen en eten de nieuwe jurk eet halal geld en eet de jurk, zei Salmi zag dat zijn kleren nat van hem waren terwijl hij ze aantrok. Als hij op reis is, dan reist hij niet, en als hij iets van plan was , zou hij niet hebben . En hij die ziet dat hij zijn kleren verkoopt, is goed voor hem en er is niets goeds voor hem die ze koopt, en als hij ziet dat hij ze van zichzelf duwt, dan is dit de kwijtschelding van zijn armoede . En wie ziet dat hij nieuwe kleren draagt nadat hij een bad heeft genomen, dan weigert hij met verlies van zorgen en verdriet, en wordt hij gespaard van iets onrechtvaardigs . En wie ziet dat hij draagt een verboden kledingstuk of iets toe te schrijven aan vrouwen, trouwt hij met een vrouw die is verboden, en voor de geborduurde kledingstukken, worden ze gedragen door hen, mijnen, en misschien wel de bekendheid van de vrouwen zijn gebroken . Hij voelde dat hij vrouwenkleding droeg, ze waren zwanger, ze kwamen naar het vrouwtje, hoewel hij niet zwanger was, het beïnvloedt schade of angst in hetzelfde geld net zo veel als Hnaatha waarschijnlijk zijn tijd en het kleed, dat is op de schouder geplaatst, interpreteerde het de menselijke religie die hem in de nek-aan-nekpositie van het secretariaat draagt . Er wordt gevoeld dat het een mantel is. Wel, hij Salah Dinh en te goeder trouw, en als hij de mantel zag die het op de Well-schouder draagt , nam de schuld toe en de gezondheid van de religie is niet goed in dun .) De waskleding die hij moet trekken het voelde dat het wassen van zijn kleren van vuil het toont zijn goedheid en redding van somberheid en verdriet en zijn welzijn en zijn schuld zal worden terugbetaald als hij het draagt, maar als hij het niet draagt, is het zonder dat . Al-Karmani zei: ~Schone kleren wassen als er vuil uit komt, dan is het corruptie in religie en het begaan van zonde .~ Abu Saeed Al-Waseer zei: Kleding wassen van vuil is een berouw, het wassen van sperma is een berouw van hoererij, en het wassen van bloed is een berouw van moord, en het wassen van excuus als berouw . Jaafar al-Sadiq zei: Kleding wassen met koud water betekent vier aspecten van berouw, welzijn, redding van Asir en veiligheid van angst, en ze wassen met warm water, verdriet, verdriet en ziekte . En er werd gezegd dat wie zag dat hij schone kleren wast, het een toename is van zijn vroomheid en vroomheid, en er werd gezegd dat dit extravagant was omdat het niet verdiende om gewassen te worden, en anderen zeiden dat daar geen kwaad in zit. en dat kan geen kwaad ….
…Abu Saeed, de predikant, zei: Witte druiven zijn een rijkdom aan rijkdom voor degenen die ze eten als ze ze op dat moment zien, en als ze ze op een later tijdstip zien, komt het nieuws naar hem toe vóór de tijd dat hij hoopt, en er werd gezegd dat er een verboden rijkdom is, en zwarte druiven zijn een fatsoenlijk bestaan voor degenen die ervan eten ….
…Vrijgevigheid en druiven : vrijgevigheid duidt op vrouwen, omdat het als de tuin is voor het drinken en dragen ervan en het plezier van zijn smaak, vooral omdat de verdovende suiker van het lichaam eruit komt, en het is als gevoelloosheid bij het omgang met het sap erin, en het duidt op een huwelijk omdat het op het sperma lijkt . En misschien wees de vrijgevige man het nuttige paard aan vanwege de overvloed aan voordelen van druiven, aangezien hij is als de heerser, de wereld en het paard met geld, dus wie een wijngaard bezit zoals we die beschrijven, zal met een vrouw trouwen als hij dat is. celibatair, of hij is in staat om een vrijgevige man te zijn, dan kijkt hij naar zijn gevolgen en wat er met hem zal gebeuren in de tijd van vrijgevigheid in de opkomst en het management. Dit was in de tijdsperiode en de vrouw was ziek en kwam om van haar ziekte, en als ze zwanger was, kwam ze bij een slavin, en als hij hoopte op een vrijlating, verbinding of geld van een heerser of door toedoen van een heerser of een heerser of een vrouw zoals een moeder, zus en echtgenote, dat is verboden en kan hij niet, zelfs als haar huwelijkscontract niet was.Hij moet zijn vrouw bij hem bereiken, en als hij welvarend is, dan hij is arm, en als hij veel gevraagd en hypocriet is in zijn markt en zijn industrie, is hij verontschuldigd en stagneert, en als dat in de komende tijd en zomer is, is de zaak tegen hem, en dat is allemaal geldig . Zwarte druiven zijn in hun tijd ziekte en angst, en ze kunnen zwepen zijn voor degenen die ze bezitten naargelang het aantal liefde, en het profiteert niet van de zwartheid van zijn kleur met schade aan zijn substantie . Witte druiven zijn in zijn tijd het sap en de goedheid van de wereld, en op andere momenten zal hij geld ontvangen vóór de tijd waarop hij hoopte . En wie ziet dat hij een wijngaard aan het persen is, neemt het sap en laat wat er overblijft, namelijk dat de koning met geweld de koning van het sap in bezit moet nemen . Evenzo, rietsap en andere dingen, omdat sap en de voordelen ervan prevaleren boven wat anders is dan wat er bij is, van wat niet door het vuur wordt aangeraakt, behalve wat in zijn essentie gedifferentieerd is . Er werd gezegd dat degene die een tros druiven oppikte van zijn vrouw een geldbedrag kreeg, en er werd gezegd dat het geld 1.000 dirham was . En er werd gezegd dat zwarte druiven geld zijn dat niet blijft, en als ze ze van hun wijnstok zien hangen, dan is het erg koud en angstig . Sommige commentatoren zeiden : Zwarte druiven zijn niet slecht, omdat de Almachtige God zegt : ~ Suiker en lekker eten .~ Zacharias, vrede zij met hem, vond hem altijd bij Maria, daar hij niet haatte en de meeste mensen hem haatten . Er werd gezegd dat hij naast de zoon van Noach was toen zijn vader hem riep, en hij was wit van kleur, dus toen de kleur veranderde, veranderden de druiven om hem heen, en dat is de oorsprong van het zwart . En wat fruit was, wordt niet in alle delen afgesneden, en het heeft geen tijd en geen substantie die het bederft, het is goed als dadels en rozijnen, en wat er toen ook werd gevonden en uitgevoerd op het moment van anderen, het is goed gedurende zijn tijd, behalve dat het een gehate naam heeft of een lelijk nieuws, en in andere dan zijn tijd wordt het uiteindelijk gehaat . Alles wat een oorsprong heeft die op de gruwel duidt, zit in zijn verlangen en verdriet, en op andere momenten werd hij geslagen of ziek, zoals de twee . Omdat Adam, vrede zij met hem, bang was voor zijn bladeren en hem de schuld gaf van zijn boom, en hij zich zorgen maakte en spijt had, dus dit was te allen tijde nodig, en zijn boom en papier waren ook vereist . Alles wat geel van kleur was, was een ziekte, zoals kweepeer, meidoorn en watermeloen, waarvan de schade buiten zijn leven lag, en behalve vergeling van zorgen en verdriet . Als het zuur was, werd het met de zwepen geslagen om het op te eten, vooral als het een nummer was, omdat de vrucht van de zweep aan het eind was . En de bomen, die de wortel van de vrucht zijn, zijn een droge stok . En wat een naam had in zijn afleiding van voordeel, draag zijn interpretatie naar zijn bewoording als die sterker was dan zijn betekenis, zoals groene kweepeer op andere momenten moe is, en geel is een ziekte . En groene perziken : de pijn van hen of een broer, en gele ziekte . En de jujube : in zijn tijd wordt hij aangesteld door het bedrijf of de divisie, en het groen in de andere tijd dan zijn tijd is ongeluk en ongelukken die hem treffen, en zijn droogte heeft te allen tijde een blauwe bloem, en zijn boom is een een man met een complete geest en een goed gezicht, en er werd gezegd een eerbare man die een man van plezier, trots en sultanaat is ….
…Ibn Sirin zei: Als het witte glas is gemaakt, wordt het geïnterpreteerd volgens de religie en de wereld, vooral als zijn naam erop staat, en als het koning is, dan zal het worden geïnterpreteerd zodra het verschuldigd is ….
…De zwarte steen duidt in een droom de hadj aan . Wie ziet dat hij de zwarte steen aan het hakken is, wil volgens zijn mening mensen verzamelen . En als hij ziet dat de mensen de Zwarte Steen verloren hebben, en ze zoeken hem en vinden hem op zijn plaats, dan is hij een man waarvan alle mensen denken dat hij misleid is en hij heeft de juiste leiding . En misschien wees hij op een kennis die uniek voor hem is en die hem voor zijn studenten verbergt . Wie ziet dat hij de Zwarte Steen heeft aangeraakt, volgt een Hijaz-imam . Als hij ziet dat hij het heeft ontworteld, dan neemt hij het voor zichzelf, vooral omdat hij uniek is voor ketterij in zijn religie en niet voor de moslims, en als hij ziet dat hij het heeft ingeslikt, dan misleidt hij mensen in hun religies . Als hij zag dat hij de hand schudde met de zwarte steen, dan verricht hij de hadj en duidt hij op de belofte van trouw aan kaliefen en koningen, of op berouw door de hand van een geleerde imam . Dit kan duiden op het kussen van de jongen, vrouw of echtgenoot . Misschien duidde dit op de dienst van degenen die in functie waren, zoals heersers ….
…En wie dit als een autoriteit of autoriteit ziet, dan wordt zijn autoriteit van hem verwijderd en wordt zijn bevel voor hem niet vervuld ….
…En wie ziet alsof hij is verdronken en hem een keer laat duiken en een andere laat drijven en zijn handen beweegt, zal status en staat bereiken ….
…Al-Kirmani zei: ‘Wie ziet dat hij de woorden van priesters, kalligrafen en dergelijke spreekt, of tot hen woorden spreekt die daarvoor geschikt zijn, de interpretatie ervan is valsheid en ijdelheid en gelooft dat hij in een droom en wakker wordt is onwetendheid . ~…
…En het zwaard werd geboren als een man en een sultan . En zijn natuur was geboren . En zijn enige was geboren ….
…Als de vrouw ziet dat ze de preek leest en met kennis en wijsheid spreekt, wordt ze duidelijk ….
…En wie een wetenschapper ziet en mensen eraan werken en ervan profiteren, het is een mineraal dat mensen van plan zijn en er voordeel uit halen ….
…En wie ziet dat het water van de zee woedde en zijn golven botsten en de wereld zwart maakten, dan is dat een bewijs van corruptie, ongehoorzaamheid en de overvloed aan zonde en zonden, want de Almachtige God zegt: ~Het is bedekt door golven van bovenaf. , met wolken erboven . ~…
…En er werd gezegd dat iedereen die zag dat hij honing en honing at, sommigen van de uitdrukkers het haatten totdat ze het vertelden met het huwelijk van de moeder ….
…Hij zei dat het voordeel van de visie van de moslim Kirmani geloof de visie van de ongelovige en de visie van de wereld geloven dat de visie van de onwetenden en de visie van de visie van de verborgen geloven verborgen is en de visie van de man jinx en de visie van Sheikh getrouwere visie van de jonge man ….
…En wie een boom ziet en de eigenaar kent, dan ziet hij hoe hij van de ene plaats naar de andere wordt overgebracht, dan wordt het geïnterpreteerd door de vervreemding van die man, en als hij de eigenaar niet kent, kruist het hem ….
…En wie ziet dat het schip kapot is gegaan en de planken zijn verspreid en aan een van hen zijn vastgemaakt, dan zal hij toezicht houden op zijn vernietiging en dan worden gered, en als hij een handelaar was die zijn handel verloor, dan zou hij winst maken ….
…Sommige samenstellers van interpretatieboeken zeiden hier dat de jujube en granaatappelboom het mandaat en de handhaving van een bevel is, en dat het kan worden geïnterpreteerd door een eerbare man ….
…Er werd gezegd van de mening dat het geautoriseerd is en beoordeelt het gebed en de mensen zijn verenigd niet komen tot gebed, het roept op tot het recht van een volk Viobon en ze zijn onrechtvaardig aan het vers ~ Hij gaf hen een muezzin waarop Gods vloek de onderdrukkers . ~…
…Abu Sa’id, de prediker en al-Karmani, zei: ~Wie zag dat hij een wilde koe had geslagen en het vlees ervan had opgegeten, zou geld van een mooie vrouw krijgen .~…
…En wie ziet dat hij in zijn graf wordt gelegd, en een ontkenner en een ontkenner, vragen ze hem, want het geeft aan dat de koning agenten naar hem stuurt in volgorde en eis, en als hij ziet dat hij ze met een juist antwoord beantwoordt, dan is hij veilig van zijn kant, en als het antwoord fout is, verwerpt hij dat ….
…Jaber al-Maghribi zei: “Degene die zag dat iemand hem sloeg en niet wist wat de reden was om hem te slaan, dan zal hij goed en geld verdienen en iets nieuws aantrekken. Als hij bang is het pak slaag te stenigen, is hij veilig voor wat hij vreest . ~…
…Het aantal honderdduizend vijfduizend 100-1000-5000: geeft de overwinning op de vijand van de Almachtige God aan : ( Uw Heer breidt u uit met vijfduizend angstige engelen ) en de duizend kunnen duiden op gebed in de Moskee van de Profeet ….
…Daniël zei: Degene die zag dat hij was gestorven en de mensen om hem huilden, ze rouwden om hem, wasten hem en wikkelden hem in de lijkwade, droegen hem op de kist en begroeven hem in het graf, dat alles wijst op de corruptie van zijn religie, en als hij niet werd begraven, dan duidt dit op de goedheid van zijn zaken ….
…En wie een dode ziet, kent hem en begroette hem en vroeg hem, omdat hij dat jaar niet stierf, en het duidt op zijn goedheid en de goedheid van de doden ….