…Als hij ziet alsof een bekend volk is opgestaan ​​uit een plaats met nieuwe en gelukkige kleding, dan zullen de dingen voor hen leven en ze achtervolgen hen, en Iqbal en de staat worden voor hen vernieuwd, en of ze rouwen of hun kleren zijn onrein, dan worden ze arm en begaan ze immoraliteit ….

…En wie zijn groene tulband met de rest van zijn kleren ziet, geeft door middel van een getuigenis zijn overgang van deze wereld aan ….

…En wie ziet dat zijn zweet, liever zijn kleren, zijn vrij om evenveel geld voor zijn gezin te sparen ….

…Wie zag dat zijn kleren waren verbrand, een ruzie en een breuk tussen hem en zijn familieleden zal vallen ….

…Als hij ziet dat iemand zijn kleren wast, is dat beter voor de doden dan de wasmachine ….

…En wie ziet dat de duivel zijn kleren uittrekt, wordt uit zijn positie gehaald ….

…En wie ziet dat hij in het water is gegaan terwijl hij zijn kleren droeg en niet nat was of verborgen was, dan legde hij het uit met de kracht van religie en de geldigheid van zekerheid en vertrouwen in God in alle zaken, en zijn zaken zouden hierin recht zijn. wereld en het hiernamaals ….

…Als het laatste in zijn kleren hij pleegde een immorele ….

…Al-Baroud ( Al-Yamaniyyah ) kleding, omdat het het goede van deze wereld en het hiernamaals aangeeft . De beste kleding is cool en verward, en ze zijn sterker in hermeneutiek dan wol . En koud gestreept in religie is beter dan in deze wereld . En koudheid van Albrism is verboden geld . De twee wezens zijn gewolkte kledingstukken, dus wie ziet alsof hij twee scheppingskledingstukken droeg die over elkaar waren uitgesneden, geeft zijn dood aan . De jurk werd nonchalant gescheurd, de breedte was eraf . En een gescheurde jurklengte is het bewijs van vulva, zoals overleven en trouwen . Als een vrouw haar shirt met korte kleding ziet, wordt ze opgesloten en wordt haar sluier geschonden . En wie zijn hemd aan zichzelf scheurt, hij maakt ruzie met zijn familie en maakt zijn levensonderhoud ongeldig, als hij over elkaar gescheurde hemden draagt, dan is dit zijn armoede en de armoede van zijn zoon . Als je de schepping over de ongelovige heen ziet, dan is het zijn slechte toestand in zijn wereld en in het hiernamaals . En de lelijke patchworkkleding zou duiden op verlies en werkloosheid . Vuil is of het in de kleding, het lichaam of het haar zit . En vuil in kleding zonder vet duidt op corruptie van religie en de overvloed aan zonden, en als het met vet is, dan is het de corruptie van de wereld, het wassen van vuil is berouw, het wassen van sperma is berouw van hoererij, het wassen ervan van bloed is berouw van moord, en het wassen van maagdelijkheid is berouw van onrechtmatig gewin . En verwijder de vuile kleren, het verwijderen van zorgen, en verbrand ze ook . Wat betreft nat worden in een kledingstuk, het is een obstakel om te reizen, of van hun bevel ernaar toe, en het is pas voltooid als het kledingstuk opdroogt . En wie zag dat hij nieuwe lompen had, zou geld hebben gebroken ….

…Hij zag dat zijn kleren nat van hem waren toen hij ze droeg, omdat hij verblijft in de zaak waaraan dat kledingstuk aan hem wordt toegeschreven, en hij blijft erin ….

…Ibn Sirin zei: Wie zag dat een dode hem twee gewassen kleren gaf, dan zou hij rijkdom hebben vergaard ….

…En wie ziet dat zijn kleren versleten zijn, geeft zijn geld uit aan zijn kinderen, maar met aftrek ….

…En wie ziet dat hij veel bomen bezit die alle vruchten dragen, dan is hij toegewijd aan een goed leven, een hoge status, meer leven en overwinning op vijanden ….

…Het dragen van alle wapens is een paradijs voor de vijanden . Het schild is immuniteit tegen religie . Het is een zegen voor het publiek en een bescherming tegen tegenslagen en intriges . God Almachtig zei : “ Sarabels beschermen je tegen de hitte, en Sarabil beschermt je ter ere van jou. Evenzo zal hij zijn zegen over u voltooien . ~ En de Almachtige zei : ~En we leerden hem kleren voor je te maken, om je tegen je macht te beschermen .~…

…En wie ziet dat hij een ram op zijn rug draagt, moet de proviand van een oude man dragen ….

…Wat het dragen van een schild betreft, het wordt geïnterpreteerd als een broer Dhahir of een neef. Al-Kirmani zei: ~Wie ziet dat hij een schild heeft gedragen, is veilig voor alle tegenslagen .~…

…Er is niets mis met het dragen van zijde voor de doden, want het is een van de bezittingen van het hiernamaals, en nu zijn ze van deze wereld overleden ….

…En wie ziet dat hij geen haar heeft terwijl hij kaal is, duidt op een toename van het leven ….

…En hij zag een man alsof hij ziek was en geen dokter had om hem te behandelen, en hij had met de laatste ruzie 0, dus stelde hij hem voor dat zijn tegenstander hem had verslagen, en de ziekte was het bewijs van een tegenstander, en de dokter was zijn helper ….

…Als hij geen broer heeft en dat ziet hij, dan is dat op twee manieren. Of hij sterft of zijn geld verdwijnt, en er werd gezegd dat hij gewond was geraakt aan een van zijn ogen of een van zijn handen ….

…En wie ziet dat hij is gestorven en geen graf, lijkwade, begrafenis of huilen heeft gezien, dan is dat een troost voor de persoon die het visioen heeft dat erin is ….

…Het is nuttig en het kan geen kwaad bij de oversteek als hij weet wat betrekking heeft op elk van de zeven dagen, zijn saud, zijn sensaties, zijn uren en wat erop betrekking heeft, en hij vertelt een visioen om het uur van geluk te onderzoeken om beter te zijn dan het uur van ongeluk ….

…En wie ziet dat hij geen spijker heeft, is bankroet en zijn zaak is verminderd, en er werd gezegd dat het zien van de spijkers als ze waren gebroken, duidt op de dood, evenals of hij ze als geel, groen of blauw ziet ….

…Wat betreft de stem en spraak, zei Abu Saeed, de predikant: ~Hij die ziet dat zijn keel een blokkade is en dat er geen geluid uit komt. Zijn visioenen duiden erop dat hij zo scherp en beperkt is om aan zijn huis te besteden totdat hij sterft. , en dat is niet Mahmoud . ~…

…Als hij ziet dat er geen tanden in zijn mond zitten en er nieuwe ontkiemen, wordt dat op drie manieren geïnterpreteerd die zijn zaken veranderen: een lang leven en een maatstaf voor zijn eigen belang ….

…En wie een feest ziet en geen feestmaal is van de waarheid, als hij een van de mensen van eer en eer is, dan is zijn positie verminderd, en als hij niet van eer is, dan zal hij opstaan ​​in zijn levensonderhoud ….

…En wie ziet dat hij zegt dat er geen god is dan God, dan zal er spoedig verlichting komen en zal hij van verdriet worden verlost en voor hem verzegeld met een getuigenis ….

…En wie ziet dat zijn huis geïsoleerd is en dat er geen huis om hem heen is, dan is hij niet prijzenswaardig ….

…En wie ziet dat hij de wassing zoekt en geen water vindt, de kwestie die hij vraagt, is moeilijk voor hem, maar er wordt gehoopt dat hij uit de genade van God het zal vergemakkelijken ….

…Degene die ziet dat hij iemand heeft vermoord en geen lid van hem afsnijdt, dan zal hij goed worden en van hem profiteren voor die vermoorde persoon, en er werd gezegd dat de moordenaar de vermoorde onrecht heeft aangedaan, en wie zag dat hij werd vermoord, hij heeft een lange levensduur ….