En wie ziet dat hij zijn geld verdeelt, en als er enig bewijs ten goede is, dan zal hij met zijn zoon of zijn gezin trouwen en zijn geld tussen hen verdelen in gerechtigheid en goedheid, en als hij anders aangeeft, dan zijn zijn zaak en zijn toestand gescheiden zijn door leven of dood en wie ziet dat hij een van de mensen van rijkdom en capaciteit is, dan zal zijn zaak of zijn val veranderen Vanwege zijn geld of een dood die hem bespoedigt, en als hij denkt dat hij een van de mensen van armoede en kort leven, dan is hij goed in zijn religie en is hij stabiel in zijn toestand of erna

…De zee : Wat betreft de zee, het verwijst naar iedereen die gezag heeft over de schepping, zoals koningen, sultans, verzamelaars, heersers, geleerden, meesters en geesten vanwege zijn macht en groot gevaar, en zijn nemen en geven en zijn geld en zijn kennis van zijn water, en het leiden van zijn mannen of zijn krachten of zijn argumenten en bevelen, zijn vissen zijn zijn onderdanen, zijn mannen zijn zijn levensonderhoud en zijn geld of zijn zaken en zijn leiderschap, en zijn vee Zijn assistenten en studenten, zijn schepen , zijn soldaten, zijn woningen, zijn vrouwen, zijn beheerders, zijn handel, winkels, boeken, korans en jurisprudentie . En de zee kan wijzen op de wereld en haar gruwelen die de een koestert en financiert, en een ander verarmt en hem doodt, en vandaag bezit en hem morgen doodt, haar voor vandaag voorbereidt en daarna vernietigt . Zijn schepen, hun markten, hun seizoenen en hun huidige reizen verrijken mensen en verarmen anderen . En zijn winden zijn zijn middelen van bestaan, zijn aantal, zijn ongelukken, zijn Touaregs, zijn bewoners, zijn vissen, zijn levensonderhoud, zijn dieren en zijn vee, zijn ongedierte, zijn Touaregs, zijn koningen en zijn dieven, en zijn zorgen en zijn opruiing . Hij heeft macht als dat in de zomer en in deze zee is, of hij drijft in kennis en mengt zich met geleerden, of hij breidt uit in geld en handel in de mate van zijn lof in de zee en zijn macht over het water, en als hij zinkt in zijn toestand en sterft niet in zijn verdrinking, noch wordt hij geraakt, of verkeert in een staat van pijn, zeilen terwijl hij erin is. En door hun uitspraak dat die en die verdronken in deze wereld en verdronken in gelukzaligheid en kennis, en met de autoriteit, en als er iets sterft, verdrinkt hij, corrumpeert hij zijn schuld en is zijn bedoeling verkeerd voor wat nodig is, om aan de geboorte en verdrinking . Maar als hij erin binnenkwam of erin zwom in de winter en de kou, of terwijl hij beefde, overkwam hem een ​​ramp van de sultan, hetzij opsluiting of kwelling, of ziekte, waterigheid en schadelijke winden, anders zou hij in fatale opruiing komen . Als hij op dat moment verdronk, werd hij in zijn kamp vermoord of werd zijn schuld in een fitnah gecorrumpeerd . En wie uit zijn water neemt, het drinkt of het verwerft, hij zamelt geld in van een macht als hij, of hij wint van deze wereld naar hem toe . En wie de zee binnengaat en die vanaf de bodem, modder of modder raakt, zij zijn van de grootste koning of van de autoriteit van die plaats . En wie een zee of rivier oversteekt naar de overkant, hij zal afgesneden worden door gefluister en met afschuw of uit angst, en hij zal ervan worden verlost . En sommigen van hen zeiden : Hij die zag dat de zee iets raakte waar hij op hoopte, en wie zag dat hij tegen de zee vocht, dan gaat hij het werk van de koning in en bedriegt hij, dus als hij al zijn water drinkt, zal hij is eigenaar van de wereld en verlengt zijn leven, en hij slaat als het geld van de koning of zijn macht, of zijn tegenhanger is in zijn bezit . Als hij het dronk totdat het ervan werd verteld, dan ontvangt hij van de koning geld waarmee hij financiert met zijn lange leven en kracht, en als hij daaruit put, zoekt hij een baan bij de koning en krijgt het evenveel als hij komt ervan af. Als hij het in een vat zou gieten, zou hij veel geld verdienen aan een koning of de Almachtige God zou hem een ​​staat geven waarin hij geld inzamelde. De staat is sterker, breder en duurzamer dan de zee, omdat het de gave van God is . En wie van de zee baadt, zijn zonden zullen voor hem worden verzoend en zijn zorg voor de koning zal worden weggenomen . En hij die in de zee zwerft, hij leeft op zonden . En wie de zee van ver ziet, hij ziet afschuw, en er werd gezegd dat er iets naar hem toe zal komen dat hij hoopt . Het is beter om de zee kalm te zien dan om turbulente golven te hebben ….

…Tarwe : is toegestaan geld in moeilijkheden en ontberingen, en het kopen van tarwe geeft aan dat het geld is geraakt door een toename van het aantal kinderen. Het verbouwen van tarwe is een werk in het genoegen van de Almachtige God, en het streven om het te cultiveren duidt op jihad . Als hij het ziet alsof hij tarwe zaaide en gerst verbouwde, dan geeft dat aan dat het van buiten beter is dan van binnen . Als hij gerst zaait en tarwe groeit, is de kwestie tegen de eerste . En als hij tarwe zaaide en bloed liet groeien, zou hij woekerrente eten . En de groene aar maakt de soenna vruchtbaar, en de droge aar die op zijn been groeit, is de onvruchtbaarheid van de soenna, omdat de Almachtige God zei in het verhaal van Jozef en de aar in de hand van een persoon, of in een dorsvloer of in een container, geld dat de eigenaar krijgt van de verdiensten van anderen, of kennis die hij leert . Er werd overgeleverd dat ik zoals Hamadan zag alsof hij tarwe voor gerst had verkocht, daarna vertelde hij al-Shabi over zijn visioen en zei : hij verving poëzie door de koran . En wie de Al-Sanabel-kloof ophaalt van een plantage die de eigenaar kent, hij krijgt geld gescheiden van de eigenaar . Als hij ziet dat het zaaien op een ander tijdstip wordt geoogst, duidt dit op de dood in dat kamp of oorlog . Als de oren nul zijn, duidt dit op de dood van de oudsten . Als het groen is, dan is het de dood of moord op jonge mensen . En de tarwe in het bed is het touw van de vrouw, en er werd gezegd dat hij die zag dat hij gewassen plantte, het touw van zijn vrouw is. Als hij ziet dat hij ploegt op het land van iemand anders en hij kent de eigenaar, dan trouwt hij met zijn vrouw . En wie in zijn eigen tijd een zaadje zaait, heeft goed werk verricht . Als hij een wali was die een macht verwierf, als hij een koopman was die winst behaalde, en als hij een vulgair was, dan werd hij een muilezel, en als hij een asceet was die vroomheid bereikte . Als wat hij zaaide groeit, is het nieuws acceptabel, en als hij het oogst, zal hij worden beloond . Wie ziet dat hij gestoofde of droge tarwe eet, zal teleurgesteld zijn . Wie ziet dat zijn maag, huid of mond gevuld is met droge of gekookte tarwe, dan is dat de dood van zijn leven, anders is wat er in hem overblijft wat er van zijn leven overblijft . En wie ook tussen een verzamelde plant liep, hij liep tussen de rijen van de Mujahideen . En er werd gezegd dat de transplantatie het werk is van de zonen van Adam, als het bekend is, is zijn positie vergelijkbaar met de plaatsen van transplantatie in zijn lengte . Er wordt gezegd in het spreekwoord : ~ Wie goed zaait, oogst gelukzaligheid, en wie kwaad zaait, oogst wroeging .~ De dichter zei : als je niet zaaide en een maaier zag … je had spijt van de verwaarlozing op het moment van zaaien, en als het zaaien deze eigenschap schond, dan zijn het mannen die zich verzamelen in oorlog . De geoogste doden . God, moge Hij verheerlijkt en verhoogd worden, zei: ~ Dit is vergelijkbaar met hen in de Torah en hun gelijkenis in de Bijbel, als een zaadje dat uit zijn oever kwam, het zo prees, dus het maakte er gebruik van .~ Als hij zag dat hij vochtige groene tarwe at, dan is hij goed en een kluizenaar in de religie . En wie ziet dat hij een bekend zaadje heeft, dan is dat zijn werk in zijn religie of wereld . Door dit alles, wat werd afgeleid uit de woorden van de eigenaar van het visioen en de directeur ervan, en als het in zijn religie was, dan is de beloning voor zijn werk in zijn religie in de hoeveelheid van die aanplant, de hoeveelheid en de voordeel, en als het in zijn wereld was, was het een geldbedrag dat hem zou worden en een beloning voor werk . Als zijn werk in zijn wereldse zaken ligt, en hij ziet zijn kleed volgens wat hij ziet aan de staat van de aanplant, dan blijft dat geld verzameld totdat de liefde uit de aar komt, en als het uitgaat, wordt dat geld gescheiden vanaf zijn eerste staat, behalve dat het eerbaar is van geld in ontbering of misleiding, vooral als het tarwe was, en als het gerst was, het de beste is, en het wordt gefeliciteerd met de gezondheid van het lichaam en de lichtheid van de voorraden . Als het juist is, dan is het geld dat als vanzelfsprekend wordt beschouwd, en het is beter dan tarwe en beter dan brood, omdat het brood door het vuur is aangeraakt ….

…Over Wahab bin alarm dat Nebukadnezar na de ruïnes van Jeruzalem en voerde de kinderen van Israël in zeven jaar, de mening in een droom, een grote visie van zijn aura verzamelde priesters en Alhzar en vroeg hen over zijn visie dat , zeiden zij : tot Iqsa koning vertelde hem zelfs Ptooelha , hij zei : ik ben het vergeten, maar heb het me niet verteld aan drie dagen mensen die je vermoordden voor Akrkm werden bang en Glenn van zijn festival hoorde dat Daniel – vrede zij met hem – en in de gevangenis zit, zei de gevangenbewaarder : Ga naar hem , zeg hem : dat hier een man die kennis van uw heeft visie en interpretatie ging naar hem vertelde hem Aftlbh toen hij het niet buigen voor hem en zei tegen hem : wat u verhinderd uitputting Mine? Hij zei : God gaf me kennis, leerde me en gebood me om voor niemand anders neer te knielen , dus zei hij hem kort : ik houd van degenen die hun verbonden met hun heren nakomen , dus hij vertelde me over mijn visioen , dus zei Daniël tegen hem : ik zag een groot idool met zijn voeten op de grond en zijn hoofd in de lucht , erboven van goud, het midden van zilver en de onderkant van koper En zijn been van ijzer en zijn voeten van klei, dus terwijl je als je naar hem keek, hield je van zijn schoonheid en de strakheid van zijn maken, God gooide hem met een steen uit de lucht, en hij viel op zijn kruin totdat hij het verpletterde en zijn goud, zilver, koper en ijzer vermengden zich tot je stelde je voor dat als mensen en djinns elkaar zouden ontmoeten om sommigen van hen te onderscheiden van anderen, ze dat niet zouden kunnen doen. De steen die hij werd gegooid, werd verhoogd, vergroot en verspreid totdat hij de hele aarde vulde , zodat je zag niets anders dan de steen en de lucht , dus zei hij : Het visioen dat ik zag was waar, dus wat is de interpretatie ervan? Daniël zei : Wat de afgod betreft, er zijn verschillende naties aan het begin der tijden en in zijn midden en in zijn midden en aan het einde , en wat betreft de steen waarmee een afgod werd geworpen, het is een religie waar God naar werpt. deze naties aan het einde der tijden, dan zal hij het hun laten zien, dus stuurt God een analfabete profeet van de Arabieren, zodat de naties en religies erin zullen worden geworpen zoals ik de steen heb zien duizelen over de soorten afgoden En het verschijnt op de religies en naties zoals ik heb gezien dat de steen verscheen al over de aarde , zodat God de waarheid met onderzoekt, wordt de valsheid verloren gaat met het, begeleidt de mensen van misleiding door het, onderwijst de ongeletterde door hem, versterkt de zwakke , versterkt daarmee de vernedering en ondersteunt de zwakken . In een andere roman : over Wahab bin alarm , en waarin die Nebukadnezar, de mening van een visie, terwijl hij had graag wat advies als het advies van iets letsel Vonsah die heette Daniel en Ananias en Azaria en Mahil van de stammen van de profeten, hij zei : Vertel me over het visioen dat ik zag en dan ben ik iets geworden waar Vonsaneha van hield , wat zij? Ze zeiden tegen hem : Vertel het ons door Ptooelha laat het je weten , hij zei : Wat zei ze niet als je me vertelde aan Ptooelha Onzaan Octavkm , ze gingen bij hem weg, ze riepen God en Astgathua, en baden tot hem en vroegen hem om leer ze Voalmanm, die hem Fjah vroeg, ze zeiden tegen hem : Ik zag een standbeeld? Hij zei : je hebt gelijk . Ze zeiden : Zijn voeten en benen zijn van klei, zijn knieën en dijen van koper, zijn buik van zilver, zijn kist van goud en zijn hoofd en nek van ijzer? Hij zei : je hebt geloofd . Ze zeiden : Terwijl je naar hem keek, vond hij je aardig, en God stuurde een rots uit de lucht op hem, dus ontmoette hij hem. Hij zei : je hebt gelijk , dus wat is de interpretatie ervan? Ze zeiden : je zag dat de Koning der Koningen een of andere Allen-koning was van sommigen , en sommigen van hen waren de beste koning van sommigen , en sommigen waren meer koning van sommigen, was de eerste koning van aardewerk, een verzwakte en Olinh , toen was het boven het koper is het beste ervan en meer , en toen was het boven het koper zilver dat beter is dan dat en beter , dan was er meer dan zilver, goud, dat is beter dan zilver en beter , toen was ijzer van jou, omdat hij was krachtiger en duurder dan hij vóór hem was , en de rots die je zag was God die vanuit de hemel naar hem was gezonden, dus zijn nauwkeurigheid was een profeet die God hem uit de hemel verkocht, zodat alles klopte en de zaak tot hem kwam . . En in een andere overlevering : Daniël en zijn metgezellen zeiden tegen Bakhtasar : Ik zag zus –en-dat en ze vertelden het hem , dus hij zei : Je hebt gelijk , ze zeiden : We steken het voor je over . Wat betreft het afgodsbeeld waarvan u het hoofd van goud zag, het is uw bezit zo goed als goud , en het bezat de hele aarde , en de hals lijkt erop. De koning van uw zoon na u bezit, dus zijn bezit zal goed zijn en niet als goud , en wat betreft zijn kist die van ijzer is, het is de koning van het volk van Perzië, die na uw zoon bezit, dus hun bezit zal sterk zijn als ijzer , en wat zijn humeur betreft, hij gaat naar de koning van het volk van Perzië en het volk betwist de koning in elk dorp totdat de koning zal regeren voor een dag en twee dagen, maand en twee maanden, en dan doodt niet de mensen hebben de kracht ervan, want het was niet de kracht van de fetisj op de twee mannen van aardewerk , terwijl ze net zo goed zijn als God gezonden – de Almachtige – een profeet van het land van de Arabieren Vozarh over de rest van het volk van Perzië en de rest van de koning van uw zoon, en uw en vernietigde en Ohlkh om hem niets te houden toen de rots kwam en het afgodsbeeld vernietigde ….

…Al-Kirmani zei: ~Potten met zilver en goud worden gebruikt voor vrouwen, en zilver is goed, en goud is daar tegen .~…

…Wie dadels in een droom ziet, ze zijn een symbool van regen, en voor wie ze eet een puur algemeen levensonderhoud dat door hem zal worden bereikt, en niemand zal hem ermee associëren . De begraven dadels zijn bespaard geld, evenals het riet en de gezaagde dadels zijn dirhams die niet blijven, en wie tarwegras eet, hij is van de dhimmah . En wie ziet dat er een date naar hem toe komt, geld komt naar hem toe van mannen met gevaren, en de agent van dates is een buit . En wie op zijn tijd een afspraakje maakt, hij zal trouwen met een rijke, eerbare vrouw, die veel goedheid en zegen heeft, of dat de man zonder vermoeidheid een aantal eerbare mannen met geld slaat, en misschien zal hij kennis hebben . Als de datums niet in de tijd zijn, hoort hij kennis en handelt hij er niet naar . Als hij zich vanuit een droge palmboom op zichzelf verspreidt, dan leert hij van een hypocriet man met kennis, en als hij in een wolk is of ze zo ver van God verwijderd zijn voor het verhaal van Maria, vrede zij met haar : ( En hij bespotte je met de stam van de dadelpalm die vochtig op je viel ) . Als ze ziet dat ze dadels eet met teer, dan neemt ze een erfenis van haar man en wordt ze in het geheim gescheiden, en is erfenis verboden . Als iemand zag dat hij een dadel nam en die sneed en er zijn producten uit haalde, zou hij een zoon krijgen . En wie zag dat hij een zwarte druivenpit van een palmboom plukte, dan baart zijn vrouw een zoon van een zwart koningschap . Datums worden verklaard door goed en halal levensonderhoud . En wie ziet dat hij goede dadels eet, hij hoort goede woorden en krijgt er veel profijt van . En wie zag dat hij een date aan het begraven was, kreeg geld uit de kluizen, of uit het geld van wezen, of opgeslagen geld . En wie zag dat hij veertig dadels at bij de deur van de sultan, en dat was niet de tijd waarop de dadels verschenen, noch de tijd van hun Istiha, hij sloeg veertig zwepen . En wie het ziet alsof hij veertig dadels heeft gegeten en op het moment van rijpheid was, hij zal veertigduizend dirham hebben . En wie manden met bruine dadels uit de maag van varkens ziet vallen, terwijl hij ze grootbrengt en naar zijn huis draagt, hij krijgt buit van het geld van de ongelovigen, en wie het ziet alsof hij een date zuigt en aan een ander geeft en zuigt, dan zal hij een goede gunst met hem delen . En wie ziet alsof hij dadels heeft gegeten, zal de zoetheid van het geloof vinden . En wie ziet alsof hij zijn date splitst en de bedoeling ervan onderscheidt, dan krijgt hij een zoon ….

…Wat betreft de tanden in interpretatie, de mensen van het huis en verwantschap, wat betreft de hogere, de mannen en de lagere, de vrouwen, de hoektand is de meester van de mensen van zijn huishouden of wie hem maar past, en de rechterboven Fang zou een jongen zijn die de plaats van zijn vader inneemt en de linker is onder hem. Hij zag iets van schoonheid en schoonheid of tegen hen, dus hij ziet dat in degene die de tand aan hem toeschreef, en degene die zag dat hij opgroeide met een kant die vergelijkbaar was met hem, hij profiteert van degenen die worden toegeschreven aan hem van de genoemde of wie zijn plaats inneemt, en wie zijn tanden ziet, dan is hij een gebrek aan zijn huishouden en misschien duidt dit op een toename van Al-Hassan en is het aanraken van je tanden een bewijs van een ruzie tussen de mensen van zijn huishouden, en de discrepantie van de tanden geeft aan dat hij geld heeft uitgegeven aan het ontkennen van de zorgen en de witheid van de tanden, hun lengte en perfectie, een toename van de kracht van zijn gezicht, en wie ziet dat hij een tand laat groeien terwijl hij pijn heeft, is een schande of ellende en wie ziet dat iemand aan zijn tanden trekt, geeft aan dat hij zijn baarmoeder snijdt of dat hij zijn geld uitgeeft om hem te haten, en wie ziet dat zijn tand op de grond valt en hem ontmoet, geeft aan dat hem een ​​kind is geboren. Als hij hem niet heeft gevonden, duidt dit op de dood van een van zijn familieleden, en als hij ziet dat zijn tanden zijn afgenomen, dan is dit niet Mahmoud. Sommigen van hen zeiden dat de kleinheid van tanden duidt op goed en hun oudheid op het goede nieuws. Een link defect Het is waakzaam, het is in drie aspecten: ze zijn, verdriet, bankroet, de dood van verwantschap of zwakte van energie, en wie ziet dat al zijn tanden zijn gevallen en verdwenen, dan is hij in vijf opzichten de dood van al zijn familieleden en de lengte van zijn leven en zijn geld en zijn levensonderhoud en zijn religie en hij kan sterven en als ze in zijn schoot of in zijn hand vallen, of in wat er toevallig wordt bewaard Tien manieren om aan geld te komen, veel hebben van nageslacht, zijn familieleden ontmoeten op een plaats, zijn huis slopen, schulden betalen, geld in rente betalen, achtentwintig jaar leven en een periode van tweeëndertig jaar hebben geleefd en een boete van dertig dirham tot dertigduizend, afhankelijk van de plaats en het geld gaan ten koste en wie denkt dat hij zijn tanden poetst gedurende de tijdsperiode, dit is niet Mahmoud En wie ziet dat er geen tanden in zijn mond zijn en er dan nieuwe zijn ontsproten, dan veranderen er op drie manieren dingen en een lang leven en zijn management i s in het belang van hemzelf en sommigen van hen zeiden dat hij die zag dat er niets in zijn mond is dan een tand, dat dan een jaar aangeeft, en als hij meer ziet dan dat van minder dan tien, dan is er één uitdrukking van het is een jaar. Een tand op een plaats waar het niet nodig is om het te laten groeien, het duidt op iets dat niet prijzenswaardig is, en wie denkt dat hij zijn tanden of een deel ervan heeft ingeslikt, eet wat hem niet is toegestaan ​​van geld

En als het rood wordt, is het het werk van de wereld ….

…Als hij kennis in zijn droom ziet, duidt dat op zijn bekering, want de Almachtige God zegt : ~ En het is kennis voor het uur, dus rust er niet bij .~ Kennis van een vrouw is een echtgenoot . En de kennis die wordt toegeschreven aan de ascetische wereld, als deze rood is, is het een opluchting en plezier . En als het zwart is, wordt het ervan gezien . En zwarte vlaggen duidden op algemene regen, witte vlaggen duidden op regen en rode vlaggen waren oorlog ….

En er werd overgeleverd dat een jonge man zag dat zijn gezicht rood gekleurd was als vrouwen, alsof hij op het vrouwenverblijf zat, dus stelde hij hem voor dat hij overspel had gepleegd, en hij openbaarde het ….

…Kleding geweven met goud en zilver : Salah in religie en de wereld, en het bereiken van de dood . En wie denkt dat hij een kledingstuk van zijde of stabraq bezit of het draagt ​​als een kroon of een krans van robijn, dan is hij een vrome, religieuze overwinnaar en bereikt hij niettemin zijn presidentschap . En Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : Ik zag alsof ik een gevouwen brokaat had gekocht en het uitgespreid, en er was rot in het midden, en hij zei tegen hem : Heb je een Andalusisch slavin gekocht? Hij zei : Ja . Hij zei : heb je gestudeerd? Hij zei : Nee, want ik heb haar nog niet genezen . Hij zei : Doe dat niet, want ze krijgt vergeving . Toen ging de man haar de vrouwen zien, als ze gespaard bleef . Een man zag dat hij een brokaat droeg, dus vroeg hij een expressief en zei : Een dienstmeisje zal trouwen met een mooie maagd van gelijke waarde ….

En navigatie, of het nu van goud of zilver is, het wordt geïnterpreteerd door een fijne vrouw, en zilver kan meer onderscheiden worden ….

En wie ziet alsof hij goud aan het smelten is, dan maakt hij ruzie over een onaangename zaak die al lang in de tongen van mensen is terechtgekomen ….

En wie denkt dat zijn ring van goud is, dan is alles wat hij bezit een afkeer en verboden, en als het van zilver is, is alles wat hij bezit geoorloofd en goed, en als het van ijzer is, dan is wat hij bezit een nederige en nederige, en als dat zo is, zei Jaber al-Maghribi: Wie aan zijn vinger een ijzeren ring zag, duidt op kracht en rijkdom. Als het van koper is, dan geeft het aan dat er een voordeel is van een persoon van lage afkomst ….

…Als je de afgod hebt die hij van goud aanbad, dan is hij dicht bij een man die de Almachtige God haat, en wat hij haat, overkomt hem, en zijn visioenen geven aan dat zijn geld verdwenen is met de zwakte van zijn religie ….

En wie ziet dat hij van goud of iets dergelijks dronk, dan wordt het uitgelegd door een vrouw met een lage schuld, en er is niets mis met zijn zilveren vaten ….

En wie in de lucht rode tekens ziet als pilaren, zo’n plek zal kracht en overwinning hebben ….

En wie ziet dat de kleur van zijn gezicht felrood is, duidt op genot en opluchting ….

En sommigen van degenen die het visioen van de gouden armbanden uitdrukken, als ze in de handen worden gelegd en er oud op worden, dan bedoelen ze dat ze zullen gebeuren, en er werd gezegd van leugenachtige mensen, volgens wat werd genoemd in Sahih al- Bukhari zei op gezag van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn : “ We sliepen toen ik kwam met de schatten van de aarde, en hij plaatste twee gouden armbanden in mijn handen. Totdat ik ze blies, daarna blies ik ze, en ze vertrokken, dus de eerste van hen zijn de twee leugenaars tussen wie ik de eigenaar van Sanaa ben en de eigenaar van de duif ….

Goud Als u goud in uw droom bezit, zult u buitengewoon succesvol zijn in al uw projecten . Als een vrouw droomde dat ze geschenken van goud ontving, of het nu contant geld of gouden sieraden waren, dan zal ze trouwen met een rijke maar hebzuchtige man . Als u goud vindt, betekent dit dat uw sublieme capaciteiten u gemakkelijk in de voorhoede van de race om eer en rijkdom plaatsen . Als u goud verliest, verliest u door verwaarlozing de grootste kans in uw leven . Als je ervan droomde een gouden race te vinden, betekent dit dat je een ongemakkelijk voorrecht wordt opgelegd . Als u droomt dat u overweegt een goudmijn te runnen, dan zult u proberen de rechten van anderen toe te eigenen, en het is absoluut noodzakelijk dat u op uw hoede bent voor familieschandalen ….

…Al-Kirmani zei: ~Als een koning hem een ​​armband geeft, zal hij een zoon krijgen of voor zijn broer zorgen .~ En wie ziet dat hij twee gouden armbanden in zijn hand heeft, dan zal hij vastzitten in wat hij in zijn hand heeft en hij verafschuwt wat hij bezit ….

En wie ziet dat hij er iets van eet, spaart geld voor zijn gezin ….

En Khaled Al-Isfahani zei: de dinars zijn lichter dan de sieraden, vooral als ze de naam van God hebben

…Al-Kirmani zei: “Degene die zag dat hij een dinar vond, duidt op een ongeluk vanwege de jongen, en als er veel dinars zijn, zal het lijden aan vermoeidheid en ontberingen. Wat betreft de dinars, trusts leiden tot Zijn gezegde: Als je in een kantar gelooft, zal hij het je brengen . ~…

Abu Saeed, de prediker, zei dat al-Dhahab de uitdrukking niet prijst voor twee betekenissen, een daarvan is dat de term is gebaseerd op

En Jaber al-Maghribi zei: ~Degene die zag dat hij een dinar had gevonden, hij zou er een getuigenis op moeten schrijven ter wille van een vertrouwen dat aan hem werd betaald, en misschien denken veel mensen dat hij een dinar heeft geraakt, dus slaat hij hem in waakzaamheid zoals hij zag ….

En Ibn Sirin zei, als het aantal dinars vijf is, dan geeft het aan dat je iets doet dat acceptabel is, en als hij één dinar heeft, is een zoektocht niet groot of klein, dan wordt het geïnterpreteerd met een klein huis van goede daden. Als hij honderd dinar of duizend dinars heeft, wordt het geïnterpreteerd door kennis van de test te verkrijgen, maar als het aantal een paar is, zijn het geen individuen ….

En Jaafar al-Sadiq zei dat als het aantal van vijf dinars vijf gebeden aangeeft ….

En wie zag dat hij een kiezelsteen in de zee gooide, zijn geld ging erin ….

…Het is in een droom een ​​bedekking en een bedekking . En de pigmentatie in de baard is een bewijs van hypocrisie en oneerlijkheid . En de deprimerendheid van degene die hem waardig is, doet zich voor als zegeningen en het dwingen van de vijanden, en het bewijs van veiligheid tegen angst, en voor degenen die niet bij hem passen, bewijzen van leed en verdriet, schulden en verlating van geliefden . En de regel over de pigmentatie van het hoofd van de vrouw is dezelfde als de regel van de pigmentatie van het haar van de baard . En het donker worden van grijs haar is kracht, brutaliteit en prestige, en als hij ziet dat hij het met henna heeft geverfd, dan is het Sunnah volgens de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken . Als hij zijn hoofd schudt zonder zijn baard, verbergt dat het geld van zijn baas . Als hij ze allemaal heeft verraden, dan verbergt hij zijn armoede en vraagt ​​hij om een ​​gezicht onder de mensen . Als vóór poëzie het pigment wordt verfraaid met tevredenheid en vervolgens wordt onthuld . Als hij zag dat hij was geverfd met henna, en vóór de pigmentatie, dan is hij een onwetende man, maar hij heeft berouw en keert zich af van zijn fout . En als een man ziet dat zijn vingers gepigmenteerd zijn met henna, dan krijgt hij meer lof, en als hij ziet dat zijn handpalm wordt geschoren, zal hij gelukzaligheid verwerven in zijn levensonderhoud, dan ziet hij dat zijn rechterhand is geworpen, dan doodt hij een man. Van zijn geld, of van zijn verdiensten . Als hij ziet dat zijn handen zijn gegraveerd met henna, dan probeert hij een truc uit het huis vanwege noodzaak of gebrek aan winst, en zijn vijand wordt erdoor beledigd, en misschien staat hij bijna bekend om zijn verovering van zijn handen, en hij bereikt vernedering . Als een vrouw ziet dat haar hand gegraveerd is, dan bedriegt ze haar versiering in een zaak die waar is, en als de gravure van goud is, dan is het een beleefd verworven truc . En als de inscriptie van klei is, dan is het lof voor de Almachtige God, en als ze ziet dat ze met henna is overgoten, dan is haar man er goed in, en als ze ziet dat ze het heeft aangebracht en ze accepteert de pigment, dan toont haar man haar liefde niet . Als ze ziet dat haar handen met elkaar zijn gegraveerd, dan raakt ze besmet met haar kinderen . Als de hand van een man met goud is gegraveerd, bedriegt hij en gaat zijn geld of levensonderhoud erin verloren . Als een vrouw ziet dat haar hand met goud is gegoten, dan betaalt ze haar geld aan haar man, zodat hij ervan kan eten en van haar man vreugde, kracht en staat kan ontvangen . En wie zag dat zijn benen waren geschoren en hij had ze gegraveerd, dan sloeg hij zijn familie, en als een vrouw dat zag, zou ze door haar man worden verwond . De varkenshand is een grimmig leven . En wie zijn hand sterft in een karkas, zal oproer worden . En wie zijn handen met pigmenten ziet, heeft de vernietiging van wat in zijn hand is, over het hoofd gezien . En wie een pigment in zijn hand ziet met een strakke doek, hij wordt verslagen in de ruzie en is niet in staat tot zijn vijand . En pigmentatie is een versiering en vreugde voor vrouwen en mannen, tenzij ze verder gaan dan het gewone . En depigmentatie duidt op het verbergen van daden en gehoorzaamheid, het verbergen van armoede voor de ogen van mensen, en misschien op hypocrisie en hypocrisie als het in tegenstelling tot moslims wordt geverfd . En de veren van de handen en de voeten sieren zijn huis, zijn slaven en zijn geld op een manier die niet gepast is voor hem om zijde en goud te dragen voor de kinderen, en voor vrouwen is het plezier, goede kleren en vreugde, omdat het een van hun versieringen is op de bruiloft . En de hemoglobine kan zich in de handen en voeten bevinden, zoals bij vrouwen. Hij was erg bang voor zijn geld of zijn metgezel, voor zover hemoglobine . En wie ziet dat het geverfd is zonder henna, zal hem overkomen wat hij haat . Het zwart worden van het haar duidt op het ongeluk en de corruptie van zaken, want er wordt gezegd : De eerste die zwart wordt gemaakt is de farao ….