…Moskeeën : De moskee duidt het Hiernamaals aan omdat het erin wordt gezocht, net zoals de vuilnisbelt de wereld aangeeft, en het duidt de Kaaba aan omdat het het huis van God is, en het geeft de plaatsen aan die wind, voordeel, beloning en hulp combineren , zoals het huis van de heerser, de cirkel van herinnering, het seizoen, de ribat, het veld van oorlog en de markt omdat het de markt is voor het hiernamaals . Vervolgens geeft elke moskee haar manier aan in grootte, roem en essentie . Degene die een moskee bouwt in een droom, en als hij de rechterlijke macht waardig is, zal hij die verkrijgen, en evenzo als het een onderwerp is van de fatwa en hij kan in de wereld een nuttig classificatiewerk aangeven, en in de kranten aan een koran die hij schrijft, en in de vrijgezellen over huwelijk en huwelijk, en voor de studenten van geld en de wereld op een gebouw waarop hij bouwt waarvan de opbrengsten en de voordelen blijvend zijn. Zoals de badkamer, het hotel, de winkel, de oven, het schip en dergelijke, vanwege de huidige beloning in de moskee met de overvloed aan winsten erin in gemeentelijk gebed, en mensen komen er van alle kanten naartoe, en voer het zonder toestemming in . En wie tijdens zijn ontwaken de wereld en haar geld heeft beïnvloed, of haar hiernamaals heeft beïnvloed door de urgentie ervan, de winnende spreekwoorden keerden terug naar de winsten en voordelen in deze wereld voor hem, of naar het hiernamaals en de beloning in de toekomst die zijn eis is. bij zijn ontwaken . Wat betreft degene die een moskee vernietigt, hij gaat in tegen degene die het heeft gebouwd, en hij kan de vulgariteit van zijn situatie afleiden door degene die het op zijn plaats bouwt of ervoor zorgt dat het op zijn plaats gebeurt nadat het is gesloopt, dus als hij bouwt een winkel hij geeft de voorkeur aan de wereld boven het Hiernamaals, en als hij een bad bouwt, is zijn schuld gecorrumpeerd vanwege een vrouw, en als hij een gat in de plaats daarvan graaft, zondigt hij. Degene die een dwangmatig bedrog is, of voor de ter wille van een groep die hem scheidde van kennis, goedheid en daden, of ter wille van een heerser die hem ontsloeg, of een rechtvaardige man die hem vermoordde, of een plaats waar hij een vakantie had of een contracthuwelijk, corruptie en maakte hem ongeldig . En als hij zichzelf ontdaan van kleren ziet in een moskee, zal hij worden ontdaan van wat passend is voor hem van de tekens van de moskee, en als dat tijdens de dagen van de hadj is, dan zal hij de bedevaart verrichten, zo God wil, vooral als hij roept de oproep tot gebed op en als hij schuldig is, gaat hij uit van wat hij is naar berouw en gehoorzaamheid, en als hij daarin bidt op basis van berouw en gehoorzaamheid. Een andere situatie dan de richting van de richting van het gebed in het licht van de storm, omdat hij toegewijd is aan het zoeken van de wereld op een markt van markten en een seizoen van seizoenen, waarin hem wordt beroofd van datgene waarop hij hoopte, en in hij verliest alles wat hij heeft gekocht en verkocht als gevolg van de corruptie van zijn gebed en het verlies van zijn arbeid . Dit kan duiden op de corruptie van wat is inbegrepen in zijn nalatigheid van het verboden en woeker als het erdoor wordt opgevangen . Wat betreft de Heilige Moskee, het duidt op de bedevaart naar degenen die het ontkennen of toestemming geven, zelfs als dat niet in de dagen van de hadj met zijn essentie daarin en zijn bewijs, omdat de Kaaba dat de bedevaart daarin is . Het kan duiden op het verboden huis van de sultan die het wil van wiens inkomen hij veilig is, het huis van de wereld, de moskee van Medina en de grote markt van grote en verboden zaken, zoals de wisselmarkt en de goudsmeden vanwege het grote aantal onderzoeken dat erin vereist is en wat bij zijn mensen binnenkomt van verboden, tekort en zonde, evenals al het verboden door wat er menselijk in is. De voogd moet voorkomen dat hij verboden dingen doet, van het overtreden van dieren, en om schade te veroorzaken ….

…De markt : duidt de moskee aan, net zoals de moskee de markt aanduidt, omdat ze er allebei in handelen en profiteren . En het kan duiden op een slagveld waarin een volk wint en een volk daarin verliest. De Almachtige God noemde jihad een handel in zijn gezegde : ~ Zal ik je leiden naar een handel die je zal redden ~. De mensen van de markten vechten tegen elkaar met zichzelf en hun geld . En het kan duiden op een plaats waar beloningen van beloning en winst zijn, zoals het huis van kennis, banden en het Hajj-seizoen . En van wat op de markt wordt verkocht inferentie naar bewijs . Dit alles was niet de markt was onbekend, dus de vleesmarkt is als een plaats van oorlog met bloedvergieten en ijzer . En de markt van essentie en fijn linnen is zoiets als de keel van dhikr, en de rol van kennis . En de wisselmarkt, zoiets als het huis van de heerser, vanwege de variaties in spraak, gewicht en balans . Wie zichzelf op een onbekende markt ziet, heeft een deal of winst in een handelswaar gemist, en als hij wakker was in een jihad, miste hij het martelaarschap en was hij een opzettelijke voogd, en als hij op hadj was, miste of bedierf hij het, en als hij een student van kennis was, stopte hij ermee of miste een afspraak en vroeg om iets anders dan God, en als daar niets van was, dan miste hij het gemeentelijk gebed in de moskee . Wat betreft degene die steelt op zijn markt bij zijn verkoop en aankoop, als hij een moedjahid is, dan is hij een pelgrim, en als hij een pelgrim is die verboden is te jagen, gemeenschap heeft of plezier heeft, en als hij een geleerde was die was onrechtvaardig in zijn debat of verraden in zijn fatwa’s, of anders zag hij zijn gebed, of zijn imam ging eraan vooraf met zijn buiging of knieling, of niet voltooid Dit is in het gebed van hemzelf, want dat is de ergste diefstal, zoals in de rapporteren . Wat betreft de bekende markt : wie het ziet, is vol met mensen, of ziet een vuur dat erin is gevallen, of een zuiver waterrad dat er middenin loopt, of het hooi is in de winkels gestopt, of een goede wind waait erdoorheen, het levensonderhoud van de mensen wordt tot stand gebracht, en ze zijn gewend aan winsten, en huichelarij zal hun overkomen . Als de mensen van de markt slaperig zien, of de winkels zijn gesloten, of de spin heeft rondgedraaid of op wat er wordt verkocht, dan is er een depressie, of is er een feestdag voor de mensen gevallen . En als hij een markt ziet die is verhuisd, is de status van de migrant verplaatst naar de essentie van waar hij naartoe is verhuisd, zoals de markt van linnen, waar je de butlers erin ziet, want hij verhoogt de winst van de fabrikanten , aangezien de goederen worden gescheiden en achtergelaten . En als de eigenaren van aardewerk en schaarste het zien, zullen hun winsten afnemen en zullen hun inkomsten zwak zijn . En als de eigenaren van potten en pannen het zouden zien, zou er een beproeving op neerdalen, hetzij door een brand, een rivier, of een sloop, of iets dergelijks . Sommigen van hen zeiden : de minimummarkt, de verbreding van de markt, de breedte van de wereld . En er werd gezegd dat de markt onrust en oproer aangeeft vanwege de mensen die ermee te maken hebben . Wat betreft degene die van de markt leeft, het is een goed teken als hij daarin een geweldige creatie of werk ziet, maar als de markt kalm is, duidt dit op de werkloosheid van de marketeers ….