…De beker : duidt de vrouwen aan, en als hij het zag alsof hij in een beker of een glazen beker water gaf, duidden zijn visioenen op een foetus in de baarmoeder van zijn vrouw . Als hij ziet dat de beker gebroken is en er nog water is, dan zal de vrouw sterven en zal de foetus leven . Er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik water trok, dus bracht ik een beker water en zette die op mijn hand, zodat de mok brak en het water in mijn handen bleef . Hij zei tegen hem : heb je een vrouw? Hij zei : Ja . Hij zei : is er een touw? Hij zei : Ja . Hij zei : ze baart, dan sterft ze, en het kind blijft aan je hand . Het was zoals hij zei . Als hij ziet alsof het water wordt uitgeschonken en de beker gezond blijft, dan wordt de moeder bevallen en sterft het kind . Er werd gezegd dat als de beker gebroken was, de waterman stierf ….

…Het is in een droom van de essentie van vrouwen . Wie zag dat hij water gaf in een beker, werd geboren in de moederschoot . Als hij de beker gebroken ziet en het water blijft staan, dan is het de dood van de vrouw en het overleven van het kind in haar maag . Als het water weg is en de beker blijft staan, is het de dood van het kind en de veiligheid van de moeder . Een gebroken beker kan wijzen op de dood van de waterman . En wie ziet dat hij een beker kreeg terwijl hij ziek was, en de wijn, het water, de mosterd, de bittere meloen of het geduld erin dronk, dan is het de beker van manie . Zie ook jam en mok ….

Glasruit Als u droomt dat u een ruit vasthoudt, voorspelt dit dat u tijdens uw stappen op het werk in de war en gestoord zult raken . Als je een glasplaat breekt, voorspelt dit een complete mislukking in je leven . Als je met iemand vanachter een ruit praat, voorspelt dit dat er in de toekomst obstakels en problemen zullen zijn die je een lichte waanvoorstelling zullen bezorgen ….

Glasdierententoonstelling Als u ervan droomt om een ​​tentoonstelling voor glasdieren te bezoeken, dan voorspelt dit verschillende problemen ….

En wie ziet dat hij wijn met mensen die hen een kopje geeft drinkt, dan geeft hij het optreden van vijandschap tussen hen en het conflict, omdat de Almachtige God zegt: “ Satan wil alleen toebrengen vijandschap en haat tussen u , ” en misschien zal hij begaat een zonde met hen, en hij kan gewond raken in zijn geld ….

…En wie een mok ziet die leeggemaakt is van wat er in zit, of hij hem nu drinkt of bekers, dan zal het worden geïnterpreteerd zodra het verschuldigd is, en als er iets in zit dat hij de smaak haat, dan zal het worden geïnterpreteerd. zal worden geïnterpreteerd door de dood .)…

…En wie ziet dat hij boter of boter eet, dan wordt hij vruchtbaar, of een verhoging van zijn geld, en koeienvet in interpretatie is beter dan schapenvet en wie ziet dat hij zachte kaas eet, dan krijgt hij winst uit zijn vak of werk , en wie ziet dat hij honing eet of het bij zijn huis verzamelt of het drinkt met water, dan krijgt hij geld.En als hij een geëmancipeerde slaaf is of een zieke persoon die door God is genezen, en misschien duidt honing op de woorden van gerechtigheid en het verzoek van de Koran en kennis, of huwelijk en huwelijk, en als hij ziet dat hij honing van een bord likt of zoet in een bord, trouwt hij met een vrouw en wie ziet dat hij suiker eet, dan is het goed en lekker. Op wat hij veel over hem zegt, en wie ziet dat hij wijn drinkt met niemand die met hem in discussie is, dan treft hij verboden geld in verhouding tot wat hij ervan dronk, en er werd gezegd dat hij een grote zonde, en wie ziet dat hij wijn drinkt of iets anders dat bedwelmend wordt, dan is geld verboden zonder alcohol, en wat niet is van wat niet bedwelmd is, is toegestaan ​​geld erin Hij heeft bedrogen en wie ziet dat hij dronken is van alcohol , dan zal hij verboden geld slaan, en van dat geld valt aan de macht, en als hij dronken is zonder te drinken, dan zal hij worden gekweld door ernstig verdriet en als de patiënt ziet dat hij dronken is, dan zijn dood, en wie het ziet dat hij wijn drinkt met een volk dat hun de beker geeft, dit duidt op het voorkomen van vijandschap tussen hen en conflicten En wie ziet dat hij de beker bestrijdt, duidt op kwaad en strijd, en wie dan ook, hij dronk een drinken en schrok ervan, want de zaak waarin hij zich bevindt heeft zijn einde bereikt en er werd gezegd dat zijn leven op is. Als er nog sommigen van zijn leven overblijven, is de hoeveelheid daarvan en wie ziet dat hij wijn aan het persen is, dan dient hij de autoriteit en werkt aan zijn handen botzaken en als de patiënt ziet dat hij een beker wijn of iets anders heeft gekregen En drink het tot het einde is het de beker des doods…

…Hij is in een droom een ​​goed leven, dus wie hem in zijn huis ziet, is geluk, rijkdom, een verzameling, een buit en een huwelijk, omdat de Almachtige God zegt : ( Hij is degene die uit water een mens heeft geschapen en hem een ​​afstamming en een band ). En wie ziet dat het water helder en overvloedig is, de prijs zal goedkoop zijn en de eerlijkheid zal worden verspreid . En kauwen op water duidt op ernstige moeilijkheden in het leven, en het drinken ervan als veiligheid voor de vijand, en een vruchtbaar jaar voor zijn drinker . En als hij tijdens zijn slaap meer water dronk dan tijdens zijn waakzaamheid, duidt dat op een lang leven . En Ibn Sirin, moge de Almachtige God hem genadig zijn, zei : Water tijdens het slapen is een beproeving in de religie, omdat de Almachtige God zegt : ( Water in het donker, laten we ze erin verstrikken ). En het is een ramp, omdat de Almachtige God zegt : ( Voorwaar, God treft u met een rivier, en wie daarvan drinkt, is niet van mij, en wie hem niet voedt, is van mij, behalve degene die een kamer doorzoekt met zijn hand ). En wie zag dat hij water in een mok kreeg, dat was het bewijs van een kind . En wie ziet dat hij drinkt in een beker helder water, hij zal het goede ontvangen van zijn zoon en zijn vrouw, en dat het glas de essentie van vrouwen is, en water is de foetus . En wie zag dat hij warm water dronk, zou heel verdrietig worden . En wie ziet dat hij in water is, dan is hij verdrukking, verdrukking en benauwdheid . En wie ziet dat hij een heldere watervoorraad heeft, dan krijgt hij geld geërfd . En wie ziet dat hij water put, zoekt liegen onder de mensen . Stilstaand water zal opsluiten . Stinkend water is een moe leven . Heet water als het overdag wordt gebruikt, is een straf en straf, en als het ‘s nachts wordt gebruikt, is het een angst voor de djinn . Zout water is een zwoegen in het leven . Chagrin water is verboden geld . Zwart water geruïneerd . Geel water is een ziekte . En wie ziet dat hij zeewater drinkt, wordt ziek van de koning . Er werd gezegd : waterchaos is een oneerlijke sultan . En wie in troebel water baadt en in nood verkeert, hij zal er vanaf komen, ook al is dat zo . Hij is ziek, genezen door de Almachtige God, en als hij gevangen zit, zal hij overleven . Het zoute water is troebel . Hij voelde dat hij boven het water liep, dat de kracht van geloof en zekerheid in God, en er werd gezegd : hij reist of riskeert . En wie in diep water valt, dan valt hij in een wereld, en wordt erdoor gefinancierd, en dat de wereld een diepe zee is, en er werd gezegd : hij zal genot en genade verwerven . En wie ziet dat hij naar helder water kijkt en zijn gezicht er prima in ziet, dan is het goed voor zijn familie en buren . En wie zag dat hij water in de zee goot, zou aan een vrouw besteden . En het overheersende water zijn pijniging en opruiing . En wie ziet dat het water in een stad is toegenomen en de limiet heeft overschreden, dan zal er grote oproer en onenigheid zijn, en de goddelozen komen om . En zoet water is een toegestaan ​​levensonderhoud, een goed hart, kennis en leven voor degenen die de dood nabij zijn, omdat de Almachtige God zegt : ( Wij hebben van water al het levende gemaakt ). En misschien duidde het water de vrouw aan de alleenstaande, en de echtgenoot aan de vrijgezellin, en misschien duidde drinkwater op de drank van de armen . En wie zout zoet water wordt, verlaat zijn religie of wordt moeilijk voor haar zaken . Als hij water in een container droeg, droeg zijn vrouw . De toename van water in de tijd van zijn tekort, of het gebrek daaraan in de tijd van zijn toename, is een bewijs van onrechtvaardigheid en prijskaartje . En de explosie van water in plaats van hen en verdriet . En groen water is een lange ziekte . En van het drinken van zwart water, verdween zijn gezichtsvermogen . En wie ziet dat hij werd gemorst met heet water, zal worden opgesloten, ziek of ernstig ziek of doodsbang door de djinn . En wie ziet dat zijn kleren nat zijn van water, dan verblijft hij op reis of zit hij gevangen voor iets waar hij zich zorgen over maakt . En wie ziet dat hij water in een bundel of kledingstuk draagt, of dat het niet mogelijk is om er water in te dragen, dan is hij arrogant over zijn geld, zijn toestand of zijn leven . En wie ziet dat hij water kreeg in een beker, en hij had een zwangere vrouw, en de beker brak, dan zou de vrouw sterven, en als het water weg was en de beker niet brak, dan zou het kind sterven en vrouw zou worden afgeleverd . De wassing met koud water is berouw, een remedie tegen ziekte, een vrijlating uit de gevangenis en het wegnemen van schulden en zekerheid uit angst . En wie water uit een bron haalt, krijgt geld door bedrog en bedrog ….

…Het is in een droom duidt een vrouw of een bediende aan . En misschien gaven glazen mokken het uiterlijk van verborgen voorwerpen aan . Een volle mok duidt op een zwangere vrouw. Als het water zich verspreidt, zal haar zwangerschap afnemen en als de mok kapot gaat, zal de vrouw sterven . En wie een mok in zijn hand ziet, en de mok valt van zijn hand en breekt, en het water blijft in zijn hand, dan baart zijn vrouw een jongen en sterft en haar zoon blijft, en als hij de mok en de water is weg, dan sterft het kind en ontvangt de vrouw . En de mok is onderweg . En mokken van de essentie van vrouwen . Glazen mokken kunnen duiden op ernst vanwege hun breking . En wie ziet dat hij een bril eet, zal in grote nood vallen, en wie zijn beker breekt, zal zijn benen sterven . Zie ook Al-Qab ….

…Een mok is ook een van de damesjuwelen, aangezien hij van glas is . En drinken in een mok is geld van de kant van een vrouw . Er werd gezegd dat glazen van goud en zilver in het visioen beter zijn voor hun overleving, en glazen van glas breken snel en duiden de verborgen objecten van hun licht aan . En mokken een dialoog of er gebeurde een jongen ….

…Mok Als je droomde dat je uit een zilveren mok dronk, zul je in de nabije toekomst met ongunstige wetenschappelijke resultaten te maken krijgen. Als je oud ontworpen mokken ziet, ontvang je gunsten en voordelen van vreemden . Als een zwangere vrouw een man een glazen beker met water geeft, duidt dit op verboden genoegens ….

Beker Als je van een beker hebt gedroomd, betekent dit dat je plezier zult hebben dat zina veroorzaakt bij anderen . Als je een kopje breekt, voorspelt dit dat je je vriend niet onder controle kunt houden ….

…Ibn Sirin zei: Wie ziet dat hij een beker heeft en dat hij kapot is en wat erin is veranderd, dan wordt het geïnterpreteerd door de dood van zijn vrouw en veiligheid, en wie een lege beker ziet, dan wordt het geïnterpreteerd als niet kinderen krijgen ….

…En wie ziet dat hij een bittere drank uit een beker drinkt, het is de beker van wens en de leegte van het leven, vooral voor de zieken ….

…En wie ziet dat hij water neemt in een nieuwe glazen container en het drinkt, dan wordt zijn vrouw zwanger, en als het gebroken is, zal de moeder sterven en wordt het kind bevallen, en als het anders is, zal hij weigeren dit te doen. ….

…De verstopping is in een droom, bekering voor de zondaar, ruzie, kennis, of het tonen van een geheim aan degenen die het willen verbergen . Wie denkt dat hij in een glazen klomp loopt, is een huichelaar van een slechte gezondheid ….

Glazen Het zien van een bril tijdens de zwangerschap geeft aan dat vreemden veranderingen in uw projecten zal leiden . Ze zullen profiteren van uw eenvoud om hen te bedriegen en te misleiden . Als u een gebroken bril ziet, voorspelt dit de vervreemding van uw naasten vanwege uw liefde en uw voorliefde voor ongeoorloofde genoegens . Als u droomt van het zien of dragen van een bril, geeft dit aan dat u geplaagd zult worden door onaangename vriendschappen, waarvan u moeite zult hebben om er vanaf te komen . Als een meisje haar minnaar een bril ziet dragen, luidt dit een breuk in de liefdesaangelegenheden in ….

…Water : duidt de islam en kennis aan, en leven, vruchtbaarheid en welvaart, omdat het het leven van alles bevat, zoals de almachtige God zei : ~ Laten we hun water geven dat eruit stroomt om ze erin te verstrikken .~ En misschien wees hij op het sperma, omdat de Almachtige God het water noemde, en de Arabieren veel water een sperma noemen, en het duidt op geld omdat hij ermee verdient, dus wie zuiver zuiver water uit een bron of een gietend water dronk en dat deed niet het laatste ervan absorberen, als hij ziek was, zou hij van zijn ziekte herstellen en zijn leven versnelde zijn dood niet. Hij was niet ziek en getrouwd als hij celibatair was, om te genieten van het drinken en de stroming van water van bovenaf tot zijn vermelding, en als hij getrouwd was en niet met zijn gezin trouwde op een avond dat hij haar ontmoette en van haar genoot . En als dat allemaal niet lukte, dan omarmde hij de islam als hij een ongelovige was, en hij verkreeg kennis als hij goed was, en kennis was een student, anders kreeg hij een toegestane schuld als hij een handelaar was, tenzij iets het water bedierf, wat geeft zijn verboden en zonde aan, zoals het drinken ervan uit de rol van de dhimmi’s. Ofwel de wetenschap is corrupt of slecht of kwaadaardig geld . Als het water bruinachtig, bitter of stinkend is, wordt het ziek, bederft het zijn inkomsten, blijft hij in zijn levensonderhoud voorzien, of verandert zijn leerstelling voor elke persoon in overeenstemming met zijn bestemming en wat geschikt is voor hem en de plaats waar hij uit dronk en de vat waarin hij was . Wat betreft degene die water in een kom droeg, als hij arm was, zou hij profiteren van geld, en als hij alleenstaand was, trouwde hij, en als hij getrouwd was, droeg zijn vrouw of moeder hem van hem, als hij de iemand die het water in de container heeft geleegd of zijn vrouw of bediende uit zijn bron of zijn dienaar of familielid . Wat betreft de stroming van water in huizen en het binnendringen in de woning, er is niets goeds in, en als dat een jaar was waarin mensen in verleiding, genegenheid, gevangenschap, ziekte of plagen kwamen, en als dat in een privé-huis, ik heb de zaak onderzocht, en als er een patiënt in was die stierf, dan zochten de mensen hem in zijn overlijdensbericht. Huilen en tranen . Evenzo, als goten door het huis stroomden of ogen erin explodeerden, zijn ze huilende ogen bij de dood van de patiënt, of wanneer de reiziger afscheid neemt, of over het kwaad en speculatie onder zijn inwoners, aandoeningen die hem overkomen door de ziekte van Sultan . Evenzo luidt de stroom van water of de stagnatie ervan een bijeenkomst van mensen in . Zijn stroom op plaatsen met planten duidt op vruchtbaarheid, en zijn overvloed en overheersing over de woningen en huizen vanuit de ogen van de aarde of de stroom ervan is een aandoening van de Almachtige God over de mensen van die plaats, hetzij een ingrijpende plaag of een vernietigend zwaard als de woningen worden verwoest en mensen verdrinken erin, anders wordt het een kwelling van de sultan of een pandemie van pandemieën . Als hij zag dat hij water gaf in een mok, dan duidt dat op de jongen, en als hij zuiver water dronk in een mok, kreeg hij goed van zijn zoon of vrouw, want het glas is de essentie van vrouwen en water is de foetus . Sommigen van hen zeiden : Wie het zag alsof hij heet water dronk, werd troebel, en als hij zag dat hij in helder water werd gegooid, een verrassing . En er werd gezegd dat de bron van water voor de mensen van gerechtigheid goed en een zegen is, omdat de Almachtige God zegt : ~ Twee ogen vloeien uit hen .~ En voor degenen die geen rechtvaardige ramp zijn . En de explosie van water uit een muur van verdriet van mannen, zoals een broer, schoonzoon of vriend, en als hij ziet dat het water is gebarsten en het huis heeft verlaten, dan komt het uit alle zorgen, en als het er niet uitkomt, is het een permanente zorg . Als die plek puur is, dan is het verdriet in de gezondheid van een lichaam . En dit alles is in Al-Ain, aangezien ze geen dienstmeisje was, en als ze een dienstmeisje was, dan is hij de beste buur voor zijn eigenaar, levend en dood, tot de dag des oordeels . En sommigen van hen zeiden dat als hij zag dat er stromend water in zijn huis was, hij een dienstmeisje zou kopen . En als hij ziet alsof de ogen zijn geëxplodeerd, krijgt hij geld in een berisping . En zuiver water is goedkoop en eerlijk, en wie het ziet alsof hij te veel water dronk dan zijn gewoonte om wakker te zijn, zijn leven zal lang zijn . Er werd gezegd dat het drinken van water een veiligheid is voor de vijand, en kauwen is een behandeling voor vermoeidheid en angst tijdens het leven . En spreid de hand in het water, roer geld en geef het uit . En stilstaand water is in ieder geval zwakker dan stromend water, en er werd gezegd dat stilstaand water opsluiting is, en wie ziet dat hij in stilstaand water is gevallen, bevindt zich in opsluiting en benauwd, en zout water is troebel, en wat leeuwen betreft als hij uit de put loopt, dan is ze een vrouw die met haar trouwt en er is niets goeds in haar . Er werd gezegd dat het zien van zwart water de rol verpestte, en het drinken ervan verdween . En oud water is een kwellend leven, en stinkend water is verboden geld, en geel water is een ziekte, en de diepte van water is isolatie, vernedering en het verdwijnen van genade, want de Almachtige God zegt : ‘ Zeg : als uw wateren worden depressief, wie brengt je dan bepaald water ”. Het hete, zeer hete water, als hij zag dat hij het ‘s nachts of overdag gebruikte, werd zwaar getroffen door de sultan, en als hij zag alsof hij het’ s nachts had gebruikt, zou hij bang zijn voor de djinn . Waterchagrijn is hard en moe, en het drinken ervan is een ziekte . Waterschuim is geen goed geld . En wie van het zeewater drinkt als het bruinachtig is, zal door de koning worden geslagen . En wie het ziet alsof hij in helder water kijkt en zijn gezicht erin ziet zoals hij het in de spiegel ziet, hij zal veel goeds verkrijgen . Als hij zijn gezicht er goed in ziet, dan doet hij zijn huishouden goed . En het uitgieten van water is om geld uit te geven in andere dan zijn omstandigheden, zoals een bundel of een kleed als bewijs van de vallei, omdat hij denkt dat hij het heeft bereikt en niet . En wassing uit water is niet slecht, of het nu helder of donker is, warm of koud nadat het schoon is, het is toegestaan ​​om wassing uit te voeren, omdat wassing sterker in interpretatie is dan de uitlaten en verschillen van water . En gehaat uit de ogen van water verdriet liep niet . En over water lopen is ijdelheid en risico, en als hij eruit komt, wordt aan zijn behoeften voldaan . En wie ziet dat hij in veel diep water is en erin valt en de bodem niet bereikt, dan treft hij een grote wereld en wordt hij moe, en er wordt gezegd dat het in de zaak van een groot man valt . Wassen met koud water is een berouw en een remedie tegen ziekte, een vrijlating uit de gevangenis, het wegwerken van schulden en zekerheid van angst . En wie het ook ziet alsof hij veel vers water dronk, het was een lang leven en een goed leven. Als hij het uit de zee dronk, kreeg hij geld van de koning, en als hij het uit de rivier dronk, kreeg hij het van een man, zoals die van een rivier in rivieren, en als hij het uit een put haalde, sloeg hij geld met bedrog en bedrog . En wie ziet dat hij water put en een boomgaard besproeit en ermee bebouwt, hij zal profiteren van geld van een vrouw, dus als de boomgaard of zaailingen vrucht dragen, zal hij die vrouw geld en een kind geven, en de boomgaard en de boomgaard water geven. planten, omgang met zijn vrouw . En het water zit in de glazen mok van een jongen, als de mok kapot is en het water blijft, zal de moeder sterven en het kind blijft, en als het water weg is en de mok blijft, zal het kind sterven en de moeder blijft . Ibn Sirin werd gevraagd naar een vrouw die een visioen had dat ze water dronk, dus hij zei : Laat deze vrouw God vrezen en niet liegen onder de mensen . Een man kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof ik aan het drinken was uit de lompen van mijn kleding, heerlijk koud water, en hij zei : Vrees God en wees niet alleen met een vrouw die niet voor jou is toegestaan, dus hij zei : Ze is een vrouw die ik mezelf heb voorgesteld ….

…Als hij zag dat hij dronk uit een mok helder water, kreeg hij iets goeds van zijn familie en zijn zoon, en de glazen mok is een man, en als hij van metaal of een substantie is, dan is hij een vrouw ….

…Mishkat Als je ervan droomde een probleem voor je neus in het donker te zien, symboliseert dit een onverwachte liefde . Als de lantaarn plotseling uit het zicht verdwijnt, neemt uw succes een ongepaste wending . Als je in je dromen van een probleem hebt gedroomd, geeft dit aan dat je door je welwillende neiging veel vrienden zult krijgen . Als je uitschakelt, bereik je niet de roem die je wenst . Als je struikelt en het breekt, zal je proberen anderen te helpen, maar door dit te doen, verlies je je positie of word je teleurgesteld in een onderneming . Als je een lantaarn schoonmaakt, symboliseert dit dat er geweldige mogelijkheden voor je opengaan . Verlies je een lamp, dan betekent dat depressie op het werk en ergernis thuis . Als je een lamp koopt, symboliseert dit geluksovereenkomsten . Als een meisje droomt dat ze de lamp van haar minnaar heeft aangestoken, dan kondigt dit haar een waardige man en een comfortabel huis aan . Als je op haar blaast en haar uit haar hoofd zet, verliest ze de kans om te trouwen . Al- Mishkat : Een glazen doos waarin een lamp is geplaatst ….

…De opluchting na leed en nood 99 – – Op gezag van Khalid bin Yazid Al-Azdi vertelde Abdullah bin Yaqoub bin Dawood me, hij zei : Mijn vader zei dat de Mahdi me opsloot in een put en er een koepel over bouwde, en Ik bleef daar vijftien pelgrims tot de opvolging van al-Rasheed voorbij was, en elke dag werd mij een brood en een beker water gegeven. Hij leerde de tijden voor gebed. Toen het hoofd van het hoofd van dertien pelgrims in mijn slaap naar me toe kwam en zei : We zijn op Joseph, Heer, dus bracht hij hem uit de bodem van een holte en een wolk om hem heen. Hij zei : ik dankte God en zei : De vagina is gekomen. Hij zei : ik bleef in de buurt en ik zag niets, dus toen het hoofd van het jaar kwam, kwam dat. De volgende zei tegen mij : Moge God hem naar Faraj brengen dat hij elke dag iets heeft in zijn schepping. Hij zei : toen zette ik een cirkel op en ik zie niets. Toen kwam dat na een jaar en zei : Moge het leed waarin ik ben gegaan een relatieve opluchting zijn, dus hij is bang, en de vreemdeling komt. : toen hij Naudet werd, dacht ik dat ik Oozn bid Vdly Li zwart touw en vertelde me : ik zal zijn midden verharden, en ik deed Vokhrgeony toen ik de licht syncope optische Vantlgulwa Pei ontmoette die een compliment over het goede introduceerde en werd verteld : vrede op de commandant van de gelovigen, zei ik : Gegroet de commandant van de gelovigen en Gods genade en zegeningen zijn met jullie , Mahdi zei : ik ben er niet in. Ik zei : Vrede zij met jou, Commandant der Gelovigen, en Gods genade en zegeningen zijn met jou. Oh, Al-Hadi zei : ik ben niet met hem. Ik zei : Vrede zij met u, de Leider van de Gelovigen, en de genade en zegeningen van God. Hij zei : Al-Rasheed, dus ik zei : Al-Rasheed. Hij zei: Ja Jacob, de zoon van David, God kwam voor niemand tussenbeide, behalve dat ik vanavond een meisje voor me op mijn nek droeg, en ik zei dat ik me op je nek droeg en ik viel voor je vanuit de plaats waar ik was. en ik heb je eruit gehaald. Hij zei : eerde me en liep naar mijn stoel. Hij zei : Toen vermomde Yahya bin Khaled me alsof hij bang was dat hij de Commandant van de Gelovigen zonder hem zou overwinnen, dus ik was bang voor hem, dus ik vroeg om de hadj, dus hij gaf me toestemming, en hij woonde nog steeds in Mekka tot hij stierf daar (1)….

…Het is verboden geld in een droom . Wie ziet dat hij wijn drinkt, zal worden gekweld door grote zonde en overvloedig levensonderhoud . En wie zag dat hij het dronk en geen twist had in de beker, hij zou onwettig geld hebben, en er werd gezegd : het is eerder toegestaan ​​geld . Als hij een deelnemer had, zou hij met hem discussiëren in woorden en ruzies . Als hij ziet dat hij een rivier van wijn heeft geslagen, dan zal hij door beproeving in zijn wereld worden gekweld, en als zijn inkomen evenveel in een fitnah valt als hij van hem heeft verkregen . En alcohol zien voor iemand die wil delen of trouwen is een goedkeuring vanwege de vermenging ervan . En wijn drinken om de gouverneur te isoleren . En het drinken van wijn vermengd met water duidt op geld, waarvan een deel is toegestaan ​​en een deel verboden . En er werd gezegd : geld in een bedrijf . En wie ziet dat hij wijn perst, zal de autoriteit dienen en er zullen grote dingen met zijn handen gebeuren . En wie ziet dat hij geroepen is voor een wijnbijeenkomst waar veel vrucht is, dan wordt hij geroepen tot de jihad en het martelaarschap daarin . En wijn in een droom duidt op opruiing en kwaad, vijandschap en haat . Misschien duidde het drinken van wijn op een remedie voor de ziekte, en misschien was de geest gek geworden of was hij afwezig . En als de ziener twistziek is, dan is hij zijn tegenstander met onwaarheid vanwege de brutaliteit die op zijn tong gebeurt . En als hij werkloos was, diende hij iemand anders, of hij was arm, of hij was alleenstaand, getrouwd of ziek die van zijn ziekte was genezen . Hoewel de snor onder de mensen in de rivier en het plezier aangegeven werden geslagen, en Nkthm Covenant voogd of ze bevechten en hun eden breken . Als de alcoholdrinker een wetenschapper is, neemt zijn kennis toe door de gedachte die aan iemand wordt gepresenteerd tijdens het drinken . En hij overwoog wat hij van de wijn dronk : als de wijn van druiven was, zou de ziener op een verkeerde tijd druiven kunnen hebben gegeten, of hij verviel in een smet omdat het woord ‘defect’ wordt gecorrigeerd door het woord ‘druif’, en misschien is zijn voorziening geoorloofd . En als er alcohol werd gekocht, of hij nam zijn sap over, dan is hij misschien in iets verkeerds gevallen dat een vloek op hem vereist . En wijn duidt op liegen en geklets in het spreken, het onthullen van het geheim en hoererij . En hoe het werd genoemd werd beschouwd : alcohol is een zonde, en misschien dat verwijst naar een overspelige vrouw, die de drug, en het drinken van het in een droom kan ongehoorzaamheid aan de ouders, of de verkoop van iets van het geneesmiddel, dat is de Slaven aan te geven . Misschien duidt het drinken ervan in een droom op religie en vooruitgang, wat de geest is . Misschien duidde haar drinken op de geest van geld of de jongen, en zou haar drinker verlichting kunnen vinden, zelfs als hij moe was . En zij is de oude vrouw, dus de ziener kan gedronken hebben met een oude vrouw, of hij trouwde ook met een vrouw . En het drinken van wijn duidt op de domheid en onwetendheid van de drinker . En als men een dode wijn ziet drinken, dan zal hij in het Hiernamaals gezegend worden, omdat alcohol een drank is van de mensen van het Paradijs, tenzij hij stierf terwijl hij erop stond, of hij was in zijn leven die het zou beschouwen toelaatbaar . En wijn duidt op goed voor iemand die wil trouwen, omdat er water mee wordt gemengd en ermee gemengd ….

…Een glas wijn Als u droomde van een beker wijn, voorspelt dit dat teleurstelling u diep zal raken, aangezien u niets aangenaams zult zien totdat het besef van het probleem u een schok geeft ….

…En wie ziet dat hij een beker in zijn hand heeft om water te drinken van waar het water ook stroomt of stilstaat, zal worden getroffen door rampspoed en benauwdheid ….

…Voorbeelden van visioenen : In dit deel zal ik het hebben over de voorbeelden van enkele van de visioenen van de Profeet vrede zij met hem en enkele van de visioenen van de metgezellen, moge Allah tevreden met hen zijn , en ik begin . Visioenen van de Profeet vrede zij met hem : ( a ) de visioenen van de Profeet vrede zij met hem : ik noteer hier aan de overeengekomen Aisha overgeleverd door Bukhari in zijn Sahieh zei : (de eerste is het begin van de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem) op hem door de openbaring van de ware. In de slaap zag hij geen visioen tenzij het tot hem kwam, zoals het ochtendbeen. ) (1) De roman kwam in een ander goed visioen , en het oprechte en gezonde verstand voor een van de zaken van het Hiernamaals in het recht van de profeten . Wat betreft het minimum van dingen , Valsalehh verschilt van oprecht ; Als goede single uit , zijn Fraaa-profeten allemaal eerlijk , kunnen geldig zijn en zijn de meeste , misschien niet geldig voor een minimum dat ook op een visioen is getekend toen hij een visioen zag en door het doden van de eigenaars . En vergeleek Pflq waxen zonder de ander , omdat de zon van profetie het visioen was dat Mpadi licht geeft, er is nog steeds dat licht zelfs de zon kan accommoderen , het was innerlijk Noria was in de bekrachtiging Bakraa Ka mijn eerstgeborene , en was innerlijk donker in ongeloof Khvacha als Abu onwetendheid , en de rest van de mensen tussen deze twee statussen elk van hen zoveel als er licht werd gegeven . (2) Voorbeelden van visioenen van de Profeet vrede zij met hem het volgende voorbeeld : ( a – 1) van Anas, moge Allah tevreden met hem zijn vanuit de Profeet vrede zij met hem, zei hij : ~ Paradise Fright ging een paleis van goud binnen . ik zei : Voor wie is dit . Ze zeiden : Voor een jonge man uit de Qoeraisj , ik dacht dat ik hem was ze zeiden. : Om Omar bin Al-Khattab . (3) dit gesprek kwam in de roman van een ander : ~ Terwijl ik werd slapen, zag me in het paradijs ~ en zei :~ Zij zeiden : Omar, ~ zeggen : Jibril en zijn Mullah Ikh ~ kwam in de juiste uit de hadith van Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zei : de Boodschapper van God, moge God zegene hem en schenk hem vrede : “ Terwijl ik sliep, zag je me in de hemel , en er was een vrouw die de wassing deed naast mijn paleis , dus ik zei : Voor wie is dit? Ze zeiden dat Omar zijn jaloezie Follette vals spel verklaarde . ~ Riep Omar, moge Allah tevreden met hem zijn en zei : Je viel O Boodschapper van Allah, vrede zij met hem aan? In de roman toen Imam Ahmad : Abu Hurairah zei : Riep Omar We zijn allemaal in deze Raad met de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem. op hem Omar zei : vader van je, O Boodschapper van Allah , ? Oalik aangevallen en wassing hier Alaudhaeh die netheid en Hassan als het paradijs is niet een huis opdracht , heeft zoon zei steen (4) , dat de vrouw, die de bewaakte apostel volgende naar het paleis is een geluid of was in leven toen zag hij haar Profeet vrede zij met hem in het paradijs samen met een kort leven zal hij het van de mensen van het Paradijs afleggen omdat de ziener de Boodschapper van Allah is, vrede zij met hem , en samen met een kort leven is onderhevig om aan te geven dat het zich bewust is van zijn opvolging en het was zo . ( a – 2 ) Op gezag van Abdullah bin Omar, op gezag van de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , zei hij : “ Terwijl ik sliep, toen zag ik een beker met melk erin , ik dronk het zodat ik kon zien dat mijn irrigatie in mijn nagels liep. ” Toen gaf ik Omar bin Al-Khattab mijn gunst . Ze zeiden : Wat heb je dat uitgelegd, o boodschapper van God? Hij zei: ~ Wetenschap .~ (5) Hier Wa’el de Profeet vrede zij met hem melkwetenschap Sommige wetenschappers brengen een verband tussen melk en wetenschap door te zeggen : melk Rizk geschapen door Gods goed tussen de bloedslakken Vrt zoals wetenschappelijk licht getoond door God in de duisternis van onwetendheid , Vdob spreekwoordelijk in een droom als degenen die melk besloten uit bloed en bloed, hij is in staat om kennis te creëren uit twijfel en onwetendheid, en om werk te behoeden voor nalatigheid en misstap . In het gesprek dat de wetenschap van de Profeet vrede zij met hem in God het niet een graad in de te bereiken is , omdat hij dronk, totdat hij zag irrigatie uit de ledematen , en terwijl het geven van hem de voorkeur leeftijd is onderworpen aan een verwijzing naar wat er is gebeurd tot het tijdperk van God , zodat hij Aeachzh in God de schuld krijgt . (6) ( a – 3 ) en Aisha, moge Allah tevreden met haar zijn : De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) ~ Aritk in een droom drie nachten, ik ontving je koning in de diefstal van zijde zegt : Deze Amrotk . Vokhv van . je gezicht Als je bent , zeg ik : dat dit is van God, zal het worden doorgegeven . Afgesproken woord van de stoom ). (7) en de betekenis van : diefstal van zijde : jurk of witte doek van zijde . het wordt opgemerkt in het eerste voorbeeld, het derde voorbeeld van de visioenen van de profeet vrede zij met hem dat de profeet vrede zij met hem niet Aabarhama Omar en Aisha , Begrijpen of het visioenen zijn waarin de visie op haar gezicht en nominale waarde is hoeft niet uit te drukken en te interpreteren , zei zoon een steen in Zijn uitleg van de hadith van Ibn Omar en zijn visioen van vuur dat sommige visioenen geen uitdrukking behoeven . (8) Het visioen van Abdullah bin Omar was door de Profeet vrede zij met hem het visioen wanneer de eerste Omar ibn al- Khattab drinkt, moge Allah tevreden met hem zijn melk wetenschap ———— —– (1 ) was het met Aisha eens . Overgeleverd door Bukhari in het boek om de deur van de eerste uit te drukken, is het begin van de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) ware dromen (351 \ 12 ) , en geleid door een moslim zoals in het nucleair uitgelegd in het boek van geloof in de deur van Leptis openbaring aan de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem ( 2/197 ) – vorige referentie . (2 ) Zie Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van expressie , de paleisdeur in een droom (416 \ 12 ) – op – overgeleverd door Ahmad in zijn Musnad in de palm Anas bin Malik, zie uitleg bv Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Vorige referentie . En Tirmidhi vertelde in Sahih Sunan al- Tirmidhi in het boekpersonage en de deur van de deugden van Omar ibn al- Khattab moge Allah tevreden met hem zijn – gepubliceerd Dar herleven Arabisch erfgoed – Beiroet . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Overgeleverd door Bukhari zoals in de opening ( 12/393) _ op – Muslim zoals in de nucleaire (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Bari (12 /41 0 ) – op -, Mohamed Abdelaziz Halawi : Visions van de Profeet vzmh en dromen van het gezelschap , gepubliceerd Dar Vanguard , Cairo : 1412 van R 5 . (7) Het werd opgenomen door Al-Bukhari zoals in Al-Fath (12/399), vorige referentie en (7/223), en het werd overgeleverd door Muslim zoals in Al-Nawawi (15/202) in het Boek van de deugden van de metgezellen en in de deugd van Aisha, moge God tevreden zijn met haar, eerdere verwijzing . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – vorige referentie (12/419). ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Wat betreft de zee, het is de autoriteit, en de rivier is een heerser zonder haar. Dus wie de zee ziet of erop staat, dan gebeurt er iets met hem van de sultan dat hij niet wilde. En wie ziet dat de zee een tekort is en een kloof is geworden, dan verzwakt de autoriteit en gaat weg uit die landen waaruit de zee is verdwenen, en wie ziet dat hij de zee is ingegaan door te zwemmen totdat hij niet ziet, dit is zijn verderf. En wie zag dat hij verdronk in een zee of een rivier en er niet in stierf, dan verdrinkt hij in de kwestie van deze wereld, en misschien was hij veel zonden en zonden, en wie zag dat hij in een zee ging of een rivier en hem van zijn bodem en modder en modder raakt, dan zal hij door hen worden geraakt van de sultan of een oude man, en wie ziet dat hij een duiker in de zee is, duikt op parels of iets anders, dan zal hij ging uit, omdat hij kennis of geld zocht, en het raakte het volgens het schijnbare aantal parels en anderen, en wie zag dat hij water putte uit de zee of de rivier en het in een kom deed, dan slaat hij geld van een heerser , en als het water donker is, krijgt hij angst en iedereen die ziet dat hij een bad neemt of zich wast uit het zeewater of de rivier, en als hij ziek was, genas God hem of had hij een schuld die God regeerde, of maakte zich zorgen, zo God wil hij was bezorgd, of vreesde veiligheid, of in een gevangenis, hij ging eruit naar het goede, en als hij zag dat hij over het water liep in een zee of een rivier , dan duidt het op zijn goede religie en de geldigheid van zijn zekerheid, en wie een zwak waterrad zo vaak zag, zou een mens er niet in moeten verdrinken, want het is een goed leven voor mensen als het een gewone man is of voor degenen die dat waterrad bezitten Een man erin, want het is een goed leven voor mensen als het een algemeen leven is of voor iemand die dat waterrad in het bijzonder bezit, en wie ziet dat de zee uit de aarde is opgestegen, dan is hij een heerser die vreest dat hij wordt bedrogen of onrecht aangedaan, en wie ziet dat hij een zee of een rivier is binnengegaan, gaat een heerser of een heerser binnen, en als hij ziek is, zal zijn ziekte erger worden en als hij eruit gaat, slaat het goed van de sultan en voert weg van hem. En wie ziet dat hij een zee of een rivier aan de overkant heeft uitgehouwen, dan hakt hij ze of een heuvel en wordt daarvan verlost. En wie ziet dat hij vers water drinkt uit een rivier of een waterrad, dan zal hij het plezier van het leven en een lang leven lijden, en als het bitter of donker is, is zijn leven in zorgen, angst of verdriet en er werd gezegd dat hij evenveel ziek is als hij drinkt, en als hij weinig water ziet in een vat of op een plaats waar hij opgesloten zit, dan werd hij geboren, en als hij ziet dat hij heet water op hem is uitgegoten vanwaar hij dat doet niet voelen, dan is hij gevangen of ziek of gekweld door hen of bang voor de djinn in de mate van zijn hitte en wie het ook zag. Als hij in het water viel, zou hij in ernstige nood of ellende vallen, en wie denkt water in een kom, en als hij arm is, dan komt hij geld of een vrijgezel tegen, hij is getrouwd of getrouwd, zijn vrouw of ummah baarde zijn vrouw of zijn slavin, en als hij ziet dat hij water droeg in een kledingstuk of in wat hij ontkent dat hij er water in draagt, is ijdelheid en wie ziet, drinkt Hij water uit een mok of een beker of iets dergelijks. Als hij celibatair is, trouwt hij, en als hij ziet dat hij water leegt in een pot of een voorraadbak of een zak of iets anders, dan trouwt hij met een vrouw en wie ziet dat hij water naar zijn huis drijft, dan wordt al het goede naar haar toe gedreven en wie ziet dat er water in zijn huis is gestroomd of ogen erin barsten, want het zijn huilende ogen op een zieke of om afscheid te nemen van een reiziger of anderszins, en wie ziet dat het kanaal van zijn huis of boomgaard loopt, als hij zich zorgen maakt, zal hij worden vrijgelaten En als hij ziet dat het geblokkeerd is, worden zijn doctrines door hem geblokkeerd…

…Trigger De beker in een droom is om naar een order te zoeken totdat deze winstgevend is en ervoor geldig is . Degene die zag dat hij een vuur had aangestoken om het te verwarmen, zocht hulp bij een hardvochtig man met autoriteit en een sterke en machtige man . En als de vrouw zag dat ze een vuur aanstak, dan baarde ze een zoon . En wie ziet dat hij een steen op een steen heeft gegooid en dat er vuur uit is gebrand, dan zullen twee wrede mannen hard vechten . En er werd gezegd : als de ellepijp het huwelijk van een vrijgezel aangeeft, als het vuur uitbreekt, wordt de vrouw zwanger . Als het vuur een kledingstuk of een voorwerp verbrandt, is dat schade die in dat huis plaatsvindt met geld, uitstalling of lichaam . Als je een koran verbrandde, was dat een gebrek aan religie ….

…Al-Kirmani zei : Wie zijn naam erop ziet staan ​​en er een beker uit neemt en ervan drinkt, geeft aan dat hij verbonden is met een grote of vrijgevige geleerde en van hem een ​​voordeel zal behalen in deze wereld en het hiernamaals ….

…Uitdrukkingen en uitdrukkingen passen het woord ( uitdrukking ) toe op de interpretatie van de visie in het bijzonder . De uitdrukking is : de overgang van schijnbare visie naar het interieur . Dit is de mening van Ragheb . Er werd gezegd : de overweging van het ding wordt overwogen, een deel ervan krijgt zelfs enig begrip hiervan is overgeleverd door al- Azhari . De oorsprong van de expressie wordt afgeleid van : lessen , dat inhalen van de gebeurtenis tot gebeurtenis , en teams van vertalers tussen water en niet – water bypass, zei zij : het water een hoger zwemmen of een schip of ander zo- genaamd : transit . Ze zeiden : let op de les is het geval dat de kijker reikt om te weten wat niet de scènes zijn . Het zei : kruiste elke beperking, interpreteerde de visie . En : doorkruist door de overdrijving erin te benadrukken . In de download : ~ Als u overgaat naar het visioen van ~ (1), waarvan u bidt tot een einde, zult u zich haar geld herinneren . De kruising : de naam van een acteur van de handeling tot , zei : door de visie en kruiste alle woorden geïnterpreteerd . Abu Bakr was moge Allah tevreden zijn met hem van de meest vooraanstaande metgezellen, vermaarde interpretatie van visioenen en uitdrukkingen, en hoe is zijn leraar, de Boodschapper van Allah, de leraar van de natie , beschreven als een van de metgezellen, zoals in de ~ verovering ~ (2): ~ Een van de uitdrukkelijke mensenvisie nadat de Boodschapper van Allah op hem was ~ . Het is ook berucht om hun woorden, visioenen van imam Abu Bakr Muhammad bin Sirin Ansari Basri loyaliteit, geboren in 33 van de overledene in 110 van en schreven hem een boek ( uitdrukking van visie ) toe, een gedrukt en genoemd door Ibn al- Nadim in de index , dat is het boek dat tussen zijn mensen rolt namens : ( teamgesprek in de interpretatie van dromen ), en zie de vlaggenknop totaal (25 \ 7 ) vind een geschikte vertaling volgens een machtige Zrcelli en eindigde waarin de deel van de niet – geldigheid van de boeken van Ibn Sirin . Een andere wereld is : Abdul Ghani bin Ismail Nabulsi, een van de soefi’s , en heeft vele publicaties, waaronder : ( parfumeren wezens in de uitdrukking van een droom ) bevat dingen en percepties en de namen van vrouwen en vrouwen kunnen niet slechts zelden als het optreden kan het is onmogelijk om iets van het hiernamaals te zien en dit en dat het de soefi’s waren. Het is waar dat er wordt gezegd dat het is vervuld en uitgebreid op dit gebied , en veel schrijvers hebben zijn werk geprezen, zoals professor Muhammad Qutb , toen Ik zeg : in dit deel zal ik het hebben over de methodologieën van de expressers en de noodzakelijke zaken die bij de oversteek moeten worden voorzien , en daarvoor wijs ik erop dat er veel moderne en oude expressers zijn , ik zoek dit niet in hun namen, maar ik zal het hebben over de aanpak die velen van hen volgen via mijn follow-up over dit onderwerp . . Ik zeg : Mabro-visioenen zijn onlangs onderverdeeld in drie secties : 1 – Sectie I : De eigenaren van deze sectie zijn niet alleen een beetje terughoudend voor de uitdrukking en sluiten de deur van het leren van expressie , en dat hem een vraag werd verteld over de uitdrukking en kwaliteit antwoordde : dat inzicht ras met een en voorkomt het leren , en de bestemming deze zaak die we hebben gehoord van een aantal oude Mchaikhana gewaardeerde God genade met degenen die zijn omgekomen , en zegen ons in de huidige tijd . B – Deel II : De Hola In tegenstelling tot het eerste deel , het uitbreiden van de expressie , en de retoriek van de kwestie van de visioenen in elke gemeente , Palmchaffhh, vervoer, en zelfs door te schrijven naar de eigenaar of anderen , en sommige van Hola vondst vertelt u uitgedaagd door middel van construeren en hoe de interpretatie van de visie verantwoordelijk voor hen . C – Sectie III : sectie tussen Hola en Hola kruist alleen Palmchaffhh , en vereist dat de eigenaar van het zicht vloeiend is en de overdracht slechts eng verhindert , en Hola , zoveel ongeremde uitdrukking : en je vertellen over hoe de interpretatie soms is . Misschien is de verwennerij in de expressie van visioenen , en open de deur op elk bord en een lezing iets ongeval in deze dagen , en hier ben ik niet tegen de expressie van visioenen als een wetenschap , maar tegen clementie in de expressie van visioenen , en een open de deur op het hele bord en lezingen over alles wat er in deze dagen is gebeurd en hier ben ik niet tegen de uitdrukking Visioenen als wetenschap, maar tegen toegeven aan expressie, niet onderzoeken, niet vragen naar de toestand van de visionair en vragen naar de visie, zijn bewoordingen en zijn tijd. Dit zijn dingen die nodig zijn voor de kruising om de optimale expressie mogelijk te maken , en daarom vind je onder de uitdrukkers die het horen van visioenen tolereren, die beweren dat de mate van correctheid in zijn uitdrukking door ze te lezen niet meer dan vijftig cent !! Ik zeg niet dat alleen Almtsahlain de schuldige is , maar dat zowel het eerste deel als de eigenaren fout zijn – naar mijn bescheiden mening – De term visioenen is niet alleen onderscheidingsvermogen , maar ook onderscheiding en leer en oefen de vaardigheid van het verwerven en ontwikkelen en beheersen , ze verschillen van persoon tot persoon ; Ja, het is onderscheidingsvermogen toen Jozef, zoon van Jacob, hen vrede en zegeningen van de Almachtige zei: ~ Ijetbik als uw Heer en leer u de interpretatie van gesprekken en de genade van u en heel Jakob, zoals voltooid door de ouder door Abraham en Isaak dat uw Heer is Alwetend, Alwijs ~( Yusuf : 6 ). Ibn Abbas zei in zijn interpretatie ( en leer je de interpretatie van gesprekken ) elke uitdrukking van visie , en leer je zowel als te weten wat mensen hem interpreteren (3)). Ja , het is onderscheidingsvermogen wanneer Jacob , en wanneer Abraham en Daniël en Mohammed over hen spreken dat profeten en vrede , evenals metgezellen wanneer Abu Bakr, moge Allah tevreden zijn met hem en Omar ibn al- Khattab en Othman bin Affan en Ali ibn Abi Talib en Abdullah bin Abbas en Abdullah ibn Amr ibn al – Aas en Anas bin Malik Salman Al-Farsi, Huzaifa bin Al-Yaman, Aisha bint Abi Bakr Al-Siddiq, moge God tevreden zijn met hen allemaal , en anderen . Maar als anderen dat niet doen . . . , Niet al is het een firaasa , maar het bevat firaasa , inspiratie , en de aftrek van de Koran, Sunnah, taal , spreekwoorden , en andere dingen waarvan bekend is dat iedereen die geïnteresseerd is in deze techniek . Kwam in het recht om te praten over Abu Hurairah, moge Allah tevreden met hem zijn, zei : Ik hoorde de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) zeggen : ~ niet alleen de profetie over van de missionarissen ~ , ze zeiden : Welke missionarissen? Hij zei : ~The Righteous Vision ~ (4) en dit is de bewoording van Bukhari . Het gegeven van Imam Ahmad, vrede zij met hem, zei hij : ~ dromen worden gezien door de moslim of zien hem ~ (5). Betekenis : dat de openbaring onderbroken door zijn dood vrede zij met hem en blijft wat het hem leert wat alleen het visioen zal zijn dat door de gelovige wordt gezien , evenals inspiratie, het nieuws zoals het zal worden gelokaliseerd, niet de profeten vertelden ook de profeet vrede wees op hem op de leeftijd van het gezegde is in de Verenigde Naties geweest vóór u Mahdthon – elke visionair en er werd gezegd : heb gelijk en Bukhari zei : gelijk hebben op hun tong . Het was niet in mijn natie, waaronder een van de Omar bin al- Khattab waren ‘ overeengekomen’ (6). Hij vertelde veel van de heiligen dat Omowo afwezig was , werd ook deze inspiratie verteld , we kunnen ons afvragen, welke inspiratie en waarom zeggen we vandaag Ik zeg : Imam Ibn Hajar zei in Al-Fath : Het geheim was in de cyclus van inspiratie in zijn tijd, moge God hem zegenen en hem vrede schenken en zijn overvloed na hem , de overheersing van openbaring aan hem, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, die wakker was en wonderen van hem wilde laten zien , dus het was gepast dat hem in zijn tijd niets overkwam , en toen de openbaring werd onderbroken door zijn dood viel de inspiratie voor wie God heeft uitgekozen voor zekerheid van verwarring daarin … en door te ontkennen dat dit gebeurde ondanks zijn overvloed en zijn roem is arrogantie van degenen die het ontkennen . Ibn Hajar heeft in al-Fath het verschil tussen inspiratie en visie uiteengezet en vermeld dat inspiratie is : wat beweegt het hart naar een wetenschap dat hij wordt verzocht om naar te handelen zonder gevolgtrekking. Abizaid Dabbousi van de imams van de tap , zei dat het publiek dat het niet toegestaan is om te handelen alleen als het beschikt over alle argumenten in de deur is toegestaan , en zei woorden laatste Shinar . hij was de profeet vrede zij met hem soms snijden visioen metgezellen Viabbarha een het ofwel op zijn woorden , en dit komt door de kwestie van de opvoeding van hem, moge God hem zegenen en hem vrede schenken , en wat hierover wordt verteld, is wat er werd gerapporteerd door Ibn Sh Wahab zei : zag de Profeet vrede zij met hem een visioen Vqsa aan Abu Bakr zei : ~ O Abu Bakr , ik zag alsof ik jou voorging en ik Vsbaktk graad Bmrqotin en een half ~ en hemostaten : klasse . Abu Bakr zei : O Boodschapper van Allah , Allah Iqdk tot Zijn genade en vergeving, en ik leef na jou twee en een half jaar . Deze hadith werd genoemd door al-Suyuti in de belangrijkste kenmerken en schreef het toe aan Ibn Saad, maar het is mursal (7). Dit is een firaasa van Abu Bakr . Ibn al- Qayyim zei in zijn boek ( landingsbanen ) (8): ~ De fysionomie was en blijft de status van huizen :~ Pas op voor aanbidding en jullie zijn wij ~(9), en dat alleen omdat het het licht van God is. in het hart van zijn dienaar maakt hem onderscheid tussen goed en kwaad en de huidige werklozen en oprecht en onwaar . de huidige werklozen en zeggen : de stroom is versierd en analyse, de werklozen tegen hem , zeiden : vrouwen verstoord alle lege sieraden zijn werkloos , en wat betekent dat hij onderscheid maakt tussen één ding en tegen hem, en deze fysionomie volgens de kracht van het geloof , het was een sterker geloof, het is er een van onderscheidingsvermogen . Ibn Masood moge Allah over hem hebben gezegd : Avars mensen drie : Aziz Yousef, waar hij zei tegen zijn vrouw : ( hij zei dat hij kocht van Egypte naar zijn vrouw akrami rustplaats kan Infna of onze zoon ) ( Yusuf : 21 ). de dochter van Shoaib toen ze zei : ~ Astijrh ~ ( verhalen : 36). Abu Bakr in Umar, moge Allah tevreden zijn als Astkhalafh . het waren veel metgezellen, God zegene hen Athlon hen , en de vriend moge Allah tevreden met hem zijn in de voorhoede ervan is het grootste onderscheidingsvermogen van de natie en na Omar ibn al- Khattab moge Allah tevreden met hem zijn , is het wat hij zei tegen iets : ik denk ook, maar hij zei ook , en genoeg in Frasth OK Te Rabbo in posities die bekend zijn – wat niet het gebied van ons gesprek is (10), en zoals ik ook zei : onderscheiding metgezellen geloven fysionomie , en uit van dit soort fysionomie van leven en licht, die Ahbhma God voor wie Hij wil van Zijn slaven , en zo hartelijk en verlicht leven, nauwelijks verkeerd kan Frasth , dit bevestigt het vers : ‘ Ik geloof dat het dood was Vohieddinah en liet hem Nora binnenlopen mensen zoals hij in de duisternis is niet buiten hen zo goed als Zain voor de ongelovigen wat ze aan het doen waren ~( Anaam : 122 ). Als de uitdrukking van de visioenen Balfrash er veel is wanneer voorouders niet betekent dat het afziet wanneer anderen , maar ik heb het verschil in termen van de weinigen en de menigte alleen , er kan in dit tijdperk van God hem fysionomie zijn , was Jah in het gesprek : ~ Vrees het inzicht van de gelovige, wordt hij gezien door het licht van God (11). Volgens om de goddelijke hadith overgeleverd via Aboe Hoerayrah zei Abu Hurayrah zei : de Boodschapper van Allah vrede zij met hem : dat God zei: : Het is ongebruikelijk voor mij en Leah was de Aznth-oorlog , en dichter bij mijn dienaar, iets wat ik graag doe dan door hem wordt aangenomen , en toch komt Abdi dichter bij Balnoavl totdat ik van hem hou , als ik van je hield, hoorde dat hij hoort , en zijn aanblik waarmee hij ziet , zijn hand waarmee hij slaat , en zijn voet waarmee hij loopt , en vroeg me naar Oattiynh , en terwijl ik mijn toevlucht zocht bij Oaivnh . Wat ik aarzelde over iets, ik ben een acteur aarzeling over dezelfde gelovige dood en ik haat Madsth ‘(12), en dat maakt hem profiteren van wat ze horen van wetenschap, wijsheid en prediking de goede ervaringen nuttig en maakt het ook ziet het licht van God in de hemelen en de aarde is vanuit de staat van staan, zijn geloof en zijn geloof . Hij zei Mark Mnari in zijn boek, als commentaar op de lezing die eraan voorafging : ~ vrees het inzicht van de gelovige .~ fysionomie : de afleidende lichamen van mensen en vormen , en kleuren en zijn woorden , over zijn moraal en deugden , en ondeugden , God heeft Tepe over oprechtheid, zeggende : ~ als de verzen van Mtosameen ~ ( steen : 75 ), en zei : ~ weet je Besimhm ( Baqarah : 277 ), wat de afgeleide is van het zeggen van de merrie zeven taal ooi , en riep op de zeven afstanden die hij prooi in bewaring , was fysionomie verduistering van Arif, bijvoorbeeld, de persoon beschouwen en de zaak identificeren , die bestaat uit twee typen : De eerste : een type dat bij iemand opkomt vanuit een geest waarvan hij de oorzaak niet kent – en het is een soort inspiratie, die de bijgewerkte eigenaar wordt genoemd, zoals in het nieuws : ~ Als er een modernist in deze natie, dan is het Omar. ”(13) Deze inspiratie kan in een staat van waken of dromen verkeren , dit is het eerste type. En de waarheid is dat het zo is : een gedachte die het hart aanvalt en erop stuitert als een sprong De leeuw is op zijn prooi, en deze firaasa is volgens de kracht van het geloof . Seco nd : industrieel opgeleid zijn , namelijk weten wat de kleuren, vormen en tussen temperamenten en ethiek , natuurlijke handelingen zijn , en weten dat het een constant begrip was , sterk in fysionomie (14). . . De conclusie Ik kom er na al deze gesprekken toe . . . Er is iemand die de visie kruist met inspiratie, er zijn er die de visie kruisen met inspiratie, en er zijn er die de visie kruisen met industrie en onderwijs, maar er moet hier op worden gewezen dat het beter is voor een persoon om niet over zichzelf te zeggen dat zijn uitdrukking komt onder de noemer fysionomie of inspiratie, want dit is de zuivering van de ziel, en de Almachtige God zegt : “ Do not jezelf te zuiveren. je weet dat wordt afgeweerd ” ( ster : 32 ). De term visioenen is niet alleen gebaseerd op fysionomie, maar is ook gebaseerd, en op de andere inspiratie, en vindingrijkheid in de op wetenschap gebaseerde uitdrukking op de kennis van de Koran en de Sunna en kennis over de oorsprong van deze kunst van interpretatie in de zin of de afleiding van de namen en een voorbeeld hiervan is overgeleverd in Sahieh Muslim van Anas ibn Malik. Hij zei : De Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: ‘ Op een avond zag ik de slapers alsof ik in het garnizoen van Uqba ibn Rafi was, en we kwamen naar Rutab vanuit Rattab ibn Tabab – een man uit de mensen van Medina die hem dit soort goede natte dingen toeschreef – Hij zei: gebeden en vrede zij met hem : dus veranderde ik grootsheid voor ons in deze wereld en de consequentie voor ons in het hiernamaals, en dat onze vrolijkheid ‘(15) , die vervuld is en zijn voorzieningen heeft geregeld . Boodschapper vrede zij met hem de eerste hindernis : een gevolg, Rafie : anciënniteit en vrolijk : de stabiliteit van religie en de voltooiing van haar voorzieningen . Iets anders dan hermeneutiek Balostakkak : interpretatie die de spreekwoordelijke en gelijkenis trof : overgeleverd door Bukhari in zijn Sahieh van Abdullah ibn Umar dat de Profeet, vrede zij met hem, zei : ~ Ik zag alsof het rebellenhoofd, een zwarte vrouw uit de stad – totdat de Bmhaah werd gezegd : Mhaah Van groot gewicht, dat is al – Juhfa – wat de namen zijn van plaatsen in de stad – dus ik zei dat de plaag van de stad erop was overgebracht. ”(16) Muhallab zei : Dit visie van het Department of Vision Expressive. Het werd geraakt door de idealen, en het gezicht van representatie dat is afgeleid van de naam van de ( zwarte ), twee woorden : slecht, en de ziekte indien geïnstalleerd twee woorden met elkaar aan de linkerkant woord aan u : zwart, Valrcol heilige vrede zij met hem exit, inclusief een verzameling van haar naam, en de uitbarsting van haar poëzie ook geïnterpreteerd, dat wat het kwaad opwekt uit de stad komt . Ze merkte hier op dat niet alle zwartheid fronste in een droom als de visioenen zoals ik je vertelde : je zou verschillende dingen moeten overwegen, waaronder de tijd van Openbaring, en de stad was in die tijd land geteisterd, zo bewezen Aisha, moge Allah tevreden zijn, zei : ~ We hebben van de stad een Oba-land God gemaakt ~ (17). De profeet riep heilige vrede zij met hem om God Abaha over te brengen op de knappe mensen zei : ~ Oh lief voor ons, de stad en beweeg beschermd door de knappe ~ (18), zodat je achter het visioen en de kleur van zwart kunt zien , dus uitgedrukt dat zijn ontleend aan soevereiniteit niet van slecht is , en dus wat hier belangrijk is, is de diversiteit van meningsuiting en de methoden ervan , en de diversiteit van de uitdrukking van de boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, voor visioenen en de boodschapper van God was met zijn metgezellen die het visioen zouden uiten en hun de reden zouden vertellen voor zijn uitdrukking als het vorige voorbeeld . . . Neem ook dit voorbeeld : op gezag van Abu Musa op gezag van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei hij : ik zag in een droom dat ik migreerde van Mekka naar een land met palmbomen, dus hij en ik ging naar het punt dat het Al-Yamamah of Hajar was. Dus als Medina aan het slaan is, en ik zag in mijn visioen dat ik een zwaard schudde, dan werd zijn borst afgesneden. Hij werd op zondag door de gelovigen gewond, waarna een ander hem door elkaar schudde, en hij keerde het beste terug dat er was. Het is dus wat God met hem meegebracht heeft van de verovering en de bijeenkomst van de gelovigen, en ik zag er ook een koe in, en God is goed. Dus als ze een groep gelovigen op een zondag, en als goedheid is wat God met het na de beloning van eerlijkheid dat God na de ons heeft gebracht heeft gebracht dag van Badr ‘ . Dit is de tekst van een moslim (19) . Valmlahz hier dat de Profeet vrede zij met hem metgezellen het vertellen visie en hij het noemde, en deze opleiding ervan , en dat is ook overgeleverd door Ahmad in zijn Musnad overgeleverd van Anas dat de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, zei hij: : ~ Ik zag tijdens het slapen kijken of ik Mirdif ram was Zbh mijn zwaard gebroken , heeft geplaatst ik dood de eigenaar van het bataljon , en een man van de mensen van mijn huis doodt ~ (20)., De Boodschapper van Allah, vrede zij met hem Talha bin Abi Talha eigenaar van de vlag van de ongelovigen , en doodde Hamza bin Abdul vraag moge Allah tevreden met hem zijn Al-. Nawawi zei in het uitleggen van de ware moslim zijn commentaar op de hadith van Ibn Abbas : dat de Boodschapper van Allah liet me tegen zijn metgezellen zeggen : ‘ Wie onder jullie een visioen ziet, l laat hem het vertellen, geef het aan hem door . . . ~ Enz. (21), zei de rechter :de betekenis van de term doen ze vaak ook, alsof hij zei : zou . In moderne inductie bewust van de visie, en de vraag over de interpretatie, zeiden de wetenschappers : een laptop en vraag God hem te zegenen en hen de deugd te leren interpreteren en opnemen volgens wat de Almachtige God wil om het ongeziene te informeren, en het kwam in de authentieke hadith van Al- Bukhari. Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : Terwijl ik sliep, kwam ik met een beker melk, en ik dronk die zodat ik het water kon zien . ”(22) De hadith is al genoemd en het was de eerste van de boodschapper, moge Gods gebeden op hem zijn. Hij gaf de melk aan de kennis , en het is belangrijk voor ons hier wanneer we het hebben over de wettigheid van het onderwijzen van de visie en ernaar vragen wat er kwam uit de vertelling van Abu Bakr bin Salem dat Gods gebeden en vrede met hem zijn. Hij zei tegen hen : “ Geef het. ‘ Ze zeiden : O Boodschapper van God, dit is kennis die God je gaf , dus vervulde Hij je met genade , dus ik gaf de voorkeur aan een beloning en ik gaf het. Omar. Hij zei :’ Je was gewond. ‘ Hier , moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, van het nieuws van de metgezellen over het uitlenen van visioenen tot hun ondervraging ervan . Hij, moge God hem zegenen en vrede schenken, zoals Ibn Hajar zegt in Al-Fath : Hij was vloeiend in de uitdrukking van het visioen, en hij had een deelnemer in dat onder hen, omdat de veelheid van dit gezegde niet wordt uitgegeven aan hen die erin hebben getraind en vertrouwd met een vrouw . In een commentaar op de hadith zei hij : In de hadith, de legitimiteit van de geleerde om vragen te stellen en zijn metgezellen te testen in hun interpretatie . Hij zei op een andere plaats : de deugd van uitdrukking van visie , wat het inhoudt toegang tot enkele van het onzichtbare en de geheimen van organismen (23). De oversteek ook moet worden vertrouwd gelijkenissen in de Koran en de betekenissen , en het overwegen kennisgeving en spreekwoorden en afleiding van de taal en hun betekenis en zijn een wereld van wat er gebeurt op de tongen van de mensen , en het moet de kruising niet alleen om veel te leren over de toestand van de ziener , is er geen gebrek om hem te vragen naar zijn werk of zijn baan , leeftijd , sociale status en alles. Wat hij nodig acht is wat blijkt uit de kennis van zijn probleem of zijn visie , en de kruising hier is als een dokter. Als de patiënt informatie over zijn ziekte achterhoudt, kan hij een fout maken bij de diagnose en hem een ​​verkeerd medicijn voorschrijven, en het is noodzakelijk om niet te haasten naar de vraagsteller en de verantwoordelijke, en het werd gerapporteerd door Ibn Sirin, moge God heb genade met hem, dat hij was. Als er een mechanisme is van een visiekwestie waarin hij vol van de dag bleef, vraagt ​​hij de eigenaar over zichzelf, zijn industrie en zijn mensen, en dit kan natuurlijk gebeuren met de bekwame oversteek en het is geen schande voor hem om zo’n tijd te blussen, en het lijdt geen twijfel dat het meeste van wat op gezag van Ibn Sirin is overgeleverd niet lang nodig heeft om het uit te drukken en erover na te denken. Maar ik noemde hem omdat de aanwezigheid hiervan van hem ondanks zijn schaarste en zijn vaardigheid in het uitdrukken een bewijs is van het belang van vertelling, en vertelling is nuttig om de woorden van de verteller te verifiëren en om zijn toestand te leren kennen in termen van gerechtigheid, waarachtigheid, gerechtigheid. , en de tijd van visie . . En andere dingen die nodig kunnen zijn bij de oversteek, en die niet verveeld of boos moeten zijn bij het kruisen van vragen – vooral – als je op geen enkele manier weet dat er zoveel vloeistof valt in deze leeftijd als gevolg van telefoontjes van mensen – mannen of vrouwen – ken ze niet de oversteek, het moet in twijfel trekken. Zijn vragen over hen kunnen door sommige van de vragenstellers worden afgewezen en geïnterpreteerd door inbreuk te maken op zijn privacy . Evenals de vraag van een belangrijke religie van de oversteek, en de bestuurder moet eerlijk zijn in het antwoord Vslah man of boosdoeners, met een sterke relatie, zei de kunst : om honing te eten voor een mosliminterpretatie zoetheid van de koran en de man in zijn hart, dat is de ongelovige zoetheid van de wereld en de Gnimetha, Valray in tegenstelling tot religie, geloofsbelijdenissen en landen moet – bij het overdragen van visie – vaardigheid overbrengen naar de oversteek, en hem vertellen over de eigenaar, man of vrouw, zijn sociale leeftijd . . . Enz., En alles wat hij ziet als de oversteek die nodig is om het overgebrachte visioen uit te drukken , werd door Ibn Hajar-interesse genoemd op de woorden van de Profeet vrede zij met hem : ~ Vanuit het visioen van Vliqsa Oabbarha hem ~ (24) zegt het vers : ~ Vliqsa ~ om haar verhaal te herinneren en volgt de breuken tot er niets meer van over is. Snijd het effect als je het volgt . De Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, werd gevraagd en gevraagd, en hij is de Boodschapper van God . Het kwam in de hadith : een man genaamd Muti’a ibn al-Aswad zag in zijn droom dat hij hem een ​​zakje dadels gaf , dus zei hij dat tegen de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en hij zei : ‘ Is een van uw dochters zwanger geweest? ‘ Zei hij. : Ja, met een vrouw van mijn zoon . Laith . . Ze is de moeder van Abdullah. Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , zei : ~ Zij zal een jongen baren. ”En ze baarde een jongen , dus de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, noemde hem Abdullah en Hanakah met een date en noemde hem zegen . . Deze hadith werd genoemd door al-Haythami in Majma ‘al-Zawaid (25) en toegeschreven aan al- Tabarani, en het was niet opgenomen in een van de negen boeken . 77 ________________________________ (1) Yusuf : 43 (2) Ibn Hajar . Op – (434 \ 12) (3) Elvir en Zabadi – interpretatie van Ibn Abbas . Op. Cit. P. 193 (4 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van expressie door missionarissen , zie de opening (12 \ 375 ) – op – overgeleverd door 0 Ahmad in Musnad Abu Hurayrah – een verwijzing eerder . (5 )) Overgeleverd door Muslim in de deur van het gebedenboek is het verboden om de Koran te lezen in de buiging en neerknieling zoals in de nucleaire ( 4/196 ) – op -. (6 ) Overgeleverd door Bukhari in het Book of Virtues of the Companions deur van de deugden van Umar ibn al- Khattab, zoals in de opening (7/42 ) – op -, en Muslim in het boek van de deugden van de metgezellen deur van de deugden van Umar ibn al- Khattab, zoals in de nucleaire ( 15/166 ) – vorige referentie -. (7 ) Jalaluddin Suyuti – Belangrijke eigenschappen – (2- / 115 ). (8 ) banen tussen de huizen pas op voor aanbidding en Thine wij om hulp aan Mohammed ibn Abi Bakr Ayoub Zorai – Arab Book House – Beiroet , i 2, in (1393 – 1973 ) te bereiken : Mohammed al – Feki . ( P. 115 ). (9 ) licht : 5 . (10 ) جاء في الحديث الصحيح الذي أخرجه مسلم من طريق ابن عمر عن عمر قال : قال : عمر : ( وافقت ربي في ثلاث : في مقام إبراهيم وفي الحجاب وفي اسارى بدر ) انظر : النووي شرح صحيح مسلم (167 \ 15 ) ولا شك في فضله رضي الله عنه كما قال حين احتج نساء النبي عليه في الغيرة : عسى ربه إذ طلقكن أن يبدله أزواجأ خيرا منكن فنزلت الاية بذلك , وجاء في الحديث الذي ذكره مسلم أيضأ موافقته في منع الصلاة على المنافقين ونزول الأية بذلك (167 \ 15 ) وجاءت أيضأ موافقته في تحريم الخمر , قال النووي : فهذه ست وليس في لفظ الحديث السابق ما ينفي زيادة الموافقة , والله أعلم . (11 ) رواه الترمذي في كتاب تفسير القران باب تفسير سورة الحجر . ورواه الطبراني والبخاري في التاريخ , وحكم عليه الألباني بالضعف . (12 ) أخرجه البخاري في كتاب الرقاق باب التواضع (11 /341 ) كما في الفتح – مرجع سابق -. (13 ) يشير إلى الحديث الذي سبق ذكره في فضل عمر وسبق تخريجه ص 58 (14. ) Mohammad Razi Almsthr Bouktaib analfabeet – fysionomie gids voor de kennis van de ethiek van de mensen en hun natuur als waren zij een open boek – de prestatie van Mustafa Ashour – publiceerde de Koran r Library 21-22. (15 ) Verteld door Muslim in zijn Sahih in het Boek der Openbaringen, zoals in de nucleaire (15 / met 31 ) – op -. (16 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van meningsuiting als de deur dat ding uit Keh zag en hier woonde als laatste onderwerp ( 12/425 ) en in de deur : zwarte vrouwen ( 12/426 ) – op -. (17 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van de deugden van de stadspoort van de haat tegen de Profeet vrede zij met hem dat de stad naakte verovering (99/4 ) – op – Muslim in het Boek van de Hadj en de deur van de stad het voordeel van de wortel in een residentiële stad om nucleaire leggen (9 /0 15 ) – op -. (18 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van de deugden van de stad , de deur van de haat tegen de Profeet vrede zij met hem dat de stad werd blootgelegd zoals bij de verovering – de vorige verwijzing . ( 4/99 ), zoals uitgelegd in de nucleaire ware moslim . Vorige referentie . In het boek Hajj en de deur van de stad bevoordeelde de wortel in een woonstad (150 \ 9 ). (19 ) Akkoord en uitspraak van Muslim Zie : Fath Bari , een boek over de deugden van profetie, spreken over tekenen (627 \ 6 ) – op -. En om nucleair moslim uit te leggen in het boek Openbaring (31 \ 15 ) • op .. (20 ) Verteld door Ahmad in de rest van de palm Almktherin in de palm van Anas bin Malik . (21 ) Overgeleverd door Muslim in het boek Openbaring, zoals in de nucleaire (30 \ 15 ) – op -. (22 ) Terwijl ik sliep, kwam ik Bakdh-melk en dronk ervan tot ik irrigatie zie . . Aanbiedingen gelost p. 30 . (23 ) Ibn Hajar Fath al – op – (440437394 \ 12) 0 (24) biedt alumna, p. 65 . (25) Al -Haythami – vorige referentie – (7/184) ** Geciteerd uit Dr. Fahd Al-Osaimi…