…Goud is een verwerpelijk iets in een droom . Er werd gezegd : het is troebelheid . En wie ziet dat hij iets van goud droeg, zal trouwen met een volk dat onbekwaam voor hem is . En als hij een goudstaaf sloeg, zouden ze hem net zo veel slaan als hij goud sloeg, of de sultan was boos en legde hem een boete op . Als hij ziet dat hij goud aan het oplossen is, wordt hij aan de kant gezet in een haatzaak en valt hij in de tongen van mensen . En wie zag dat hij een groot stuk goud kreeg, zou autoriteit en heerschappij verwerven . En wie ziet dat hij gezonde dinars heeft gevonden, hij zal het gezicht van de koning zien, en hij zal er veilig van terugkeren . Als hij zag dat hij goud had gegoten, zou hij kwaad en vernietiging hebben ondergaan . En wie ziet dat zijn huis van goud is, zal door vuur worden getroffen . En wie ziet dat zijn handen van goud zijn, worden onbeweeglijk . En wie zag dat zijn ogen van goud waren, mijn oom zijn ogen . Wie denkt dat hij een ketting van goud, zilver, kralen of essence heeft, hij is de bewaker van de staat en neemt een trust aan . Goud zien duidt op vreugde en levensonderhoud, goede daden en opgeluchte zorgen, echtgenoten en kinderen, kennis en begeleiding . Als goud in een droom zilver werd, duidt dit op een verandering in de situatie van de vrouwen, geld, kinderen en bedienden, van een toename naar een afname, net zoals zilver, als het in een droom goud werd, duidt op de goede toestand van de echtgenoten, familie of clan . Degenen die zijn geweven met goud en andere soortgelijke offers aan God, moge Hij verheerlijkt worden, en wat degenen betreft die bedekt zijn met goud, het duidt op een imitatie van de kinderen van deze wereld of de daden van de mensen van het hiernamaals . Het zuivere goud en zilver duidt op oprechtheid, zuiverheid van intentie en het juiste verbond, en het gesponnen goud en zilver bleef bestaan, evenals het uitgestrekte koper en ijzer ….
Dromen over Goud vinden
(60 betekenissen van dromen over Goud vinden )…Goud is niet prijzenswaardig in de interpretatie van de afkeer van zijn woord en zijn gele kleur, en zijn interpretatie van verdriet en een geldboete, en de armband ervan, als hij die draagt, is een erfenis in zijn hand, dus wie ziet dat hij draagt iets van goud dan trouwt hij met een incompetent volk, en wie een goudstaaf slaat, zijn geld is weg of ze worden evenveel door hen geslagen Hij sloeg goud, of Sultan was boos op hem en legde hem een boete op, en als hij dat zag het goud ging weg, hij argumenteerde in een haatkwestie en het viel in de tongen van mensen, en wie zijn huis zag met een madhhab of van goud, het vuur ontstond . En wie aan hem een ketting of zilver of kralen of de essentie van een bewaker ziet en een vertrouwen imiteert, en wie twee armbanden van goud of zilver op hem ziet, er zal hem iets ergs overkomen van wat zijn handen bezitten, en zilver is beter dan goud, en er is niets beters in de armband en de saaie, de boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei: ~ Ik zag het was alsof er twee gouden armbanden in mijn handen waren, en ik blies ze op en ze vielen, dus Mosaylimah, de leugenaar, en al-Ansi, de eigenaar van Sanaa , namen ze mee. En wie denkt dat hij een enkelbandje van goud of zilver heeft, zal angst of opsluiting en terughoudendheid ervaren . En er wordt gezegd dat enkelbanden voor mannen hun kettingen zijn, en niets van sieraden is geschikt voor mannen in een droom, behalve een ketting, ketting, ring en oorbel . Alle sieraden voor vrouwen zijn een versiering, en misschien is de interpretatie van de armband en enkelband voor de echtgenoot speciaal . Als goud niet met juwelen is versierd, krijgt het een boete, en als het met juwelen is versierd, is het zwakker in het kwaad omdat er een andere naam in is opgenomen . En er werd gezegd dat vrouwenjuwelen vrouwen voor hun kinderen aanduiden, dus goud is voor hun mannen, zilver voor hun vrouwen, en het mannetje kan verwijzen naar mannen en het vrouwelijke naar vrouwen . En er werd overgeleverd dat een vrouw tegenkwam en zei : ik zag alsof ik een kom met fijn goud had, en het brak en snelde de grond in, dus ik vroeg erom, maar ik vond het niet, dus hij zei : Ben je een zieke slaaf of een slaaf? Ze zei ja, hij zei : hij gaat dood . Een persoon zag alsof zijn ogen van goud waren, dus hij wilde dat zijn ogen weggingen ….
…Wie ziet dat hij goud heeft geslagen, zal erdoor worden geslagen of iets dat hij haat, of er gaat geld van hem weg volgens wat hij zag, of de koning is boos op hem, zelfs als hij een taak heeft om te isoleren en de bekende hoeveelheid goud snijden is beter dan het onbekende en het meest verontrustende over goud is het visioen van stof en gegoten zonder het en wat er zonder dat wordt gedaan en het gesmede zonder het en ze verbergen in het belang van dinars en gegraveerd goud, als het gebroken is, dan is het het equivalent van dinars, en er werd gezegd dat de visie van goud in termen van de zin op geen enkele manier prijzenswaardig is ….
…Wie ziet dat hij goud heeft geslagen, zal door hen worden geraakt en iets dat hij haat, of zijn geld zal zover gaan dat hij zag dat hij goud heeft geslagen, en het bekende aantal is beter dan het onbekende aantal, en wie het ziet dat hij bekende dinars heeft geraakt, hij zal net zo goed worden gekweld door bezorgdheid, en als ze onbekend zijn, weet hij hun aantal niet, dan zal zijn bezorgdheid sterker en sterker zijn. Hij zag dat een man hem dinars gaf, hij was een onrecht aangedaan man, en als hij zag dat hij het aan iemand betaalde, dan is hij onrechtvaardig en misschien waren de dinars dat wel als het vijf van de vijf dagelijkse gebeden waren, en als er iets verloren gaat daaruit, dan verspilt hij enkele van de vijf gebeden, en wie ziet dat hij één dinar heeft geraakt, zal een kind slaan en er kan geld aan worden toevertrouwd, dus hij is een verrader En wie ziet dat een dode hem dinar heeft gegeven, dan is hij veilig voor onderdrukking en zijn dinars minder dan stof, en wie ziet dat hij goud heeft geslagen dat is gemaakt als een vat en sieraden en dergelijke, dan zal hij er meer door worden geraakt dan dinars, en wie denkt dat hij goud smelt, hij krijgt slechte woorden te horen en hij is vrij van wat er niet in staat…
…En wie ziet alsof hij een schaal met goud, een kruik of een mok heeft geraakt en een knoopsgat heeft, dan is hij een bediende die het koopt, of een vrouw die met haar trouwt, of een dienstmeisje met een slechte moraal . Sommigen van hen zeiden : Wie ziet alsof hij gebruiksvoorwerpen van goud en zilver gebruikt, begaat zonden, en wat hij daarvan ziet voor de doden, de soennieten, is goed nieuws, want de Almachtige God zegt : ‘ Ze zijn omgeven door platen van goud en bekers . ~…
…Over Wahab bin alarm dat Nebukadnezar na de ruïnes van Jeruzalem en voerde de kinderen van Israël in zeven jaar, de mening in een droom, een grote visie van zijn aura verzamelde priesters en Alhzar en vroeg hen over zijn visie dat , zeiden zij : tot Iqsa koning vertelde hem zelfs Ptooelha , hij zei : ik ben het vergeten, maar heb het me niet verteld aan drie dagen mensen die je vermoordden voor Akrkm werden bang en Glenn van zijn festival hoorde dat Daniel – vrede zij met hem – en in de gevangenis zit, zei de gevangenbewaarder : Ga naar hem , zeg hem : dat hier een man die kennis van uw heeft visie en interpretatie ging naar hem vertelde hem Aftlbh toen hij het niet buigen voor hem en zei tegen hem : wat u verhinderd uitputting Mine? Hij zei : God gaf me kennis, leerde me en gebood me om voor niemand anders neer te knielen , dus zei hij hem kort : ik houd van degenen die hun verbonden met hun heren nakomen , dus hij vertelde me over mijn visioen , dus zei Daniël tegen hem : ik zag een groot idool met zijn voeten op de grond en zijn hoofd in de lucht , erboven van goud, het midden van zilver en de onderkant van koper En zijn been van ijzer en zijn voeten van klei, dus terwijl je als je naar hem keek, hield je van zijn schoonheid en de strakheid van zijn maken, God gooide hem met een steen uit de lucht, en hij viel op zijn kruin totdat hij het verpletterde en zijn goud, zilver, koper en ijzer vermengden zich tot je stelde je voor dat als mensen en djinns elkaar zouden ontmoeten om sommigen van hen te onderscheiden van anderen, ze dat niet zouden kunnen doen. De steen die hij werd gegooid, werd verhoogd, vergroot en verspreid totdat hij de hele aarde vulde , zodat je zag niets anders dan de steen en de lucht , dus zei hij : Het visioen dat ik zag was waar, dus wat is de interpretatie ervan? Daniël zei : Wat de afgod betreft, er zijn verschillende naties aan het begin der tijden en in zijn midden en in zijn midden en aan het einde , en wat betreft de steen waarmee een afgod werd geworpen, het is een religie waar God naar werpt. deze naties aan het einde der tijden, dan zal hij het hun laten zien, dus stuurt God een analfabete profeet van de Arabieren, zodat de naties en religies erin zullen worden geworpen zoals ik de steen heb zien duizelen over de soorten afgoden En het verschijnt op de religies en naties zoals ik heb gezien dat de steen verscheen al over de aarde , zodat God de waarheid met onderzoekt, wordt de valsheid verloren gaat met het, begeleidt de mensen van misleiding door het, onderwijst de ongeletterde door hem, versterkt de zwakke , versterkt daarmee de vernedering en ondersteunt de zwakken . In een andere roman : over Wahab bin alarm , en waarin die Nebukadnezar, de mening van een visie, terwijl hij had graag wat advies als het advies van iets letsel Vonsah die heette Daniel en Ananias en Azaria en Mahil van de stammen van de profeten, hij zei : Vertel me over het visioen dat ik zag en dan ben ik iets geworden waar Vonsaneha van hield , wat zij? Ze zeiden tegen hem : Vertel het ons door Ptooelha laat het je weten , hij zei : Wat zei ze niet als je me vertelde aan Ptooelha Onzaan Octavkm , ze gingen bij hem weg, ze riepen God en Astgathua, en baden tot hem en vroegen hem om leer ze Voalmanm, die hem Fjah vroeg, ze zeiden tegen hem : Ik zag een standbeeld? Hij zei : je hebt gelijk . Ze zeiden : Zijn voeten en benen zijn van klei, zijn knieën en dijen van koper, zijn buik van zilver, zijn kist van goud en zijn hoofd en nek van ijzer? Hij zei : je hebt geloofd . Ze zeiden : Terwijl je naar hem keek, vond hij je aardig, en God stuurde een rots uit de lucht op hem, dus ontmoette hij hem. Hij zei : je hebt gelijk , dus wat is de interpretatie ervan? Ze zeiden : je zag dat de Koning der Koningen een of andere Allen-koning was van sommigen , en sommigen van hen waren de beste koning van sommigen , en sommigen waren meer koning van sommigen, was de eerste koning van aardewerk, een verzwakte en Olinh , toen was het boven het koper is het beste ervan en meer , en toen was het boven het koper zilver dat beter is dan dat en beter , dan was er meer dan zilver, goud, dat is beter dan zilver en beter , toen was ijzer van jou, omdat hij was krachtiger en duurder dan hij vóór hem was , en de rots die je zag was God die vanuit de hemel naar hem was gezonden, dus zijn nauwkeurigheid was een profeet die God hem uit de hemel verkocht, zodat alles klopte en de zaak tot hem kwam . . En in een andere overlevering : Daniël en zijn metgezellen zeiden tegen Bakhtasar : Ik zag zus -en-dat en ze vertelden het hem , dus hij zei : Je hebt gelijk , ze zeiden : We steken het voor je over . Wat betreft het afgodsbeeld waarvan u het hoofd van goud zag, het is uw bezit zo goed als goud , en het bezat de hele aarde , en de hals lijkt erop. De koning van uw zoon na u bezit, dus zijn bezit zal goed zijn en niet als goud , en wat betreft zijn kist die van ijzer is, het is de koning van het volk van Perzië, die na uw zoon bezit, dus hun bezit zal sterk zijn als ijzer , en wat zijn humeur betreft, hij gaat naar de koning van het volk van Perzië en het volk betwist de koning in elk dorp totdat de koning zal regeren voor een dag en twee dagen, maand en twee maanden, en dan doodt niet de mensen hebben de kracht ervan, want het was niet de kracht van de fetisj op de twee mannen van aardewerk , terwijl ze net zo goed zijn als God gezonden – de Almachtige – een profeet van het land van de Arabieren Vozarh over de rest van het volk van Perzië en de rest van de koning van uw zoon, en uw en vernietigde en Ohlkh om hem niets te houden toen de rots kwam en het afgodsbeeld vernietigde ….
…Al-Kirmani zei: ~Potten met zilver en goud worden gebruikt voor vrouwen, en zilver is goed, en goud is daar tegen .~…
…En wie een bekende plek ziet, is een ruïne geworden, en de mensen kunnen geen plek vinden om in te wonen, want hun eigendom is een onrecht tegen hen, zodat ze geen redder voor hen zullen vinden ….
…En wie ziet dat hij van goud of iets dergelijks dronk, dan wordt het uitgelegd door een vrouw met een lage schuld, en er is niets mis met zijn zilveren vaten ….
…Als je de afgod hebt die hij van goud aanbad, dan is hij dicht bij een man die de Almachtige God haat, en wat hij haat, overkomt hem, en zijn visioenen geven aan dat zijn geld verdwenen is met de zwakte van zijn religie ….
…Kleding geweven met goud en zilver : Salah in religie en de wereld, en het bereiken van de dood . En wie denkt dat hij een kledingstuk van zijde of stabraq bezit of het draagt als een kroon of een krans van robijn, dan is hij een vrome, religieuze overwinnaar en bereikt hij niettemin zijn presidentschap . En Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : Ik zag alsof ik een gevouwen brokaat had gekocht en het uitgespreid, en er was rot in het midden, en hij zei tegen hem : Heb je een Andalusisch slavin gekocht? Hij zei : Ja . Hij zei : heb je gestudeerd? Hij zei : Nee, want ik heb haar nog niet genezen . Hij zei : Doe dat niet, want ze krijgt vergeving . Toen ging de man haar de vrouwen zien, als ze gespaard bleef . Een man zag dat hij een brokaat droeg, dus vroeg hij een expressief en zei : Een dienstmeisje zal trouwen met een mooie maagd van gelijke waarde ….
…En wie denkt dat zijn ring van goud is, dan is alles wat hij bezit een afkeer en verboden, en als het van zilver is, is alles wat hij bezit geoorloofd en goed, en als het van ijzer is, dan is wat hij bezit een nederige en nederige, en als dat zo is, zei Jaber al-Maghribi: Wie aan zijn vinger een ijzeren ring zag, duidt op kracht en rijkdom. Als het van koper is, dan geeft het aan dat er een voordeel is van een persoon van lage afkomst ….
…En navigatie, of het nu van goud of zilver is, het wordt geïnterpreteerd door een fijne vrouw, en zilver kan meer onderscheiden worden ….
…En wie ziet alsof hij goud aan het smelten is, dan maakt hij ruzie over een onaangename zaak die al lang in de tongen van mensen is terechtgekomen ….
…Goud Als u goud in uw droom bezit, zult u buitengewoon succesvol zijn in al uw projecten . Als een vrouw droomde dat ze geschenken van goud ontving, of het nu contant geld of gouden sieraden waren, dan zal ze trouwen met een rijke maar hebzuchtige man . Als u goud vindt, betekent dit dat uw sublieme capaciteiten u gemakkelijk in de voorhoede van de race om eer en rijkdom plaatsen . Als u goud verliest, verliest u door verwaarlozing de grootste kans in uw leven . Als je ervan droomde een gouden race te vinden, betekent dit dat je een ongemakkelijk voorrecht wordt opgelegd . Als u droomt dat u overweegt een goudmijn te runnen, dan zult u proberen de rechten van anderen toe te eigenen, en het is absoluut noodzakelijk dat u op uw hoede bent voor familieschandalen ….
…En wie een dode ziet en mensen vragen hem zich te wassen en hem niet te vinden, het geeft aan dat die dode een zonde heeft begaan, en mensen verwijzen hem naar het goede, maar het heeft geen invloed op hem ….
…En sommigen van degenen die het visioen van de gouden armbanden uitdrukken, als ze in de handen worden gelegd en er oud op worden, dan bedoelen ze dat ze zullen gebeuren, en er werd gezegd van leugenachtige mensen, volgens wat werd genoemd in Sahih al- Bukhari zei op gezag van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn : “ We sliepen toen ik kwam met de schatten van de aarde, en hij plaatste twee gouden armbanden in mijn handen. Totdat ik ze blies, daarna blies ik ze, en ze vertrokken, dus de eerste van hen zijn de twee leugenaars tussen wie ik de eigenaar van Sanaa ben en de eigenaar van de duif ….
…Al-Kirmani zei: ~Als een koning hem een armband geeft, zal hij een zoon krijgen of voor zijn broer zorgen .~ En wie ziet dat hij twee gouden armbanden in zijn hand heeft, dan zal hij vastzitten in wat hij in zijn hand heeft en hij verafschuwt wat hij bezit ….
En wie ziet dat hij er iets van eet, spaart geld voor zijn gezin ….
Al-Kirmani zei: “Degene die zag dat hij een dinar vond, duidt op een ongeluk vanwege de jongen, en als er veel dinars zijn, zal het lijden aan vermoeidheid en ontberingen. Wat betreft de dinars, trusts leiden tot Zijn gezegde: Als je in een kantar gelooft, zal hij het je brengen . ~…
En wie zag dat hij een kiezelsteen in de zee gooide, zijn geld ging erin ….
En Khaled Al-Isfahani zei: de dinars zijn lichter dan de sieraden, vooral als ze de naam van God hebben
En Jaber al-Maghribi zei: ~Degene die zag dat hij een dinar had gevonden, hij zou er een getuigenis op moeten schrijven ter wille van een vertrouwen dat aan hem werd betaald, en misschien denken veel mensen dat hij een dinar heeft geraakt, dus slaat hij hem in waakzaamheid zoals hij zag ….
Abu Saeed, de prediker, zei dat al-Dhahab de uitdrukking niet prijst voor twee betekenissen, een daarvan is dat de term is gebaseerd op
En Jaafar al-Sadiq zei dat als het aantal van vijf dinars vijf gebeden aangeeft ….
En Ibn Sirin zei, als het aantal dinars vijf is, dan geeft het aan dat je iets doet dat acceptabel is, en als hij één dinar heeft, is een zoektocht niet groot of klein, dan wordt het geïnterpreteerd met een klein huis van goede daden. Als hij honderd dinar of duizend dinars heeft, wordt het geïnterpreteerd door kennis van de test te verkrijgen, maar als het aantal een paar is, zijn het geen individuen ….
En wie ziet dat hij de Koran heeft geopend en er geen schrift in heeft gevonden, dan zit er niets goeds in, en misschien wil iemand anders een kopie voor hem kopiëren, en misschien weet iemand anders of hij een van hem is. familie ….
…Kun je de uitdrukking van dromen leren? Of is de gave van God geeft het aan wie Hij wil van aanbidding , zoals gebruikelijk is bij een groot deel van de grensovergangen van dromen , en de mensen ? Is het een wetenschap die kan worden verworven en geleerd en er vervolgens vooruitgang in kan worden geboekt – al naar gelang haar talenten – of gaat ze op één niveau verder als resultaat van haar capaciteiten , die niet kunnen worden overtroffen? Is het een miraisah waarmee de eigenaar wordt afgesneden , of is het speculatie en veronderstelling , en de veronderstelling mist en gebeurt? Dat is duidelijk voor degenen die dit boek lezen , de auteur heeft de neiging zich bewust te zijn van de uitdrukking op een hoge, en door sommige profeten God uitgekozen , vrede zij met hen Kyousef, Abraham, Jacob en Mohammed, en blonk uit toen velen van de metgezellen eerbiedwaardige Abu Bakr, Omar en Aisha, en anderen, maar dit is geen wetenschap Farasa wordt geboren met de eigenaar, niet alleen de marihuana, en als de kruising van het visioen een van de eigenaren van deze twee typen is, is het beter en zijn mening is correcter, maar dit betekent niet dat we de deur sluiten om de visie anders dan deze twee typen te onderwijzen ! Ja , het drukt de visie uit van de fysionomie van de deur of de inspiratie die aan jaloezie wordt verschaft, maar ik heb hier een simpele vraag : wie wordt geclassificeerd als van deze twee soorten niet- apostelen van niet-voorouders, metgezellen en volgelingen van de geprezen? Wie anderen dit recht moet geven, zijn de apostelen – vrede zij met hen . ? Misschien was onder hen Mohammed, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, toen hij tot enkele van zijn metgezellen getuigde van hun superioriteit in sommige wetenschappen en kennis. Daarom getuigde hij tot Abu Bakr, moge God tevreden met hem zijn, om uit te blinken in dit aspect, tegen Omar in het aspect van inspiratie, en tegen Ibn Abbas in de wetenschap van interpretatie enzovoort, er zijn veel vragen, maar de Boodschapper , vrede zij met hem En vrede zij met hem, moge God verheerlijkt en geprezen worden, zei: ~ Wat er wordt gezegd over gril (3) dat het niets anders is dan een openbaring suggereert (4)~. Vanaf dit punt analyseren we de vraag om het antwoord te vinden door ons begrip van de teksten en Bastaradhana-verhalen die we ontvangen voor senior overtochten, wat vinden we? We ontdekken dat deze goddelijke wetenschap in oorsprong schenkt, maar het kan worden geleerd en geleerd door te bestuderen hoe het uit te drukken wanneer degenen in de rij stonden , van de apostelen en rechtvaardigen, of erin uitblonken die na hen kwamen, die hem zagen van de mensen van deze wetenschap . Het wijst dit standpunt toe, de opkomst van veel metgezellen aan deze zijde en leert hem door de handen van de Boodschapper van Allah vrede zij met hem . Laten we eens kijken naar de woorden van Abu Bakr, de Profeet vrede zij met hem bij een bepaalde gelegenheid toen hij werd onderbroken door het visioen van de Profeet dat is : Ibn Shihab zei : zag de Profeet vrede zij met hem een visioen Vqsa tegen Abu Bakr zei : ~ O Abu Bakr, ik zag dat Kanye je voorrang gaf en ik graad Vsbaktk Bmrqatin en een half ~ , hij zei : O Boodschapper van Allah, moge Allah Iqdk tot Zijn genade en vergeving, en ik leef na jou twee en een half jaar, genoemd door Suyuti in het groot en toegeschreven aan Ibn Saad-eigendommen ‘1’). Hier vinden we de Profeet vrede zij met hem Biskute de uitdrukking van Abu Bakr alsof hij hem een gezondheidscertificaat gaf voor deze uitdrukking . . We vinden in een andere positie een ander visioen zegt, en dat is : vrede zij met hem, zei hem : ‘ Ik zag of ik de massa passeerde Vagamtha in mijn mond en ik vond de kern Aztna Vlfeztha , nam toen een andere Vagamtha waar de kern Vlfeztha vond, en nam toen een derde Vagamtha en vond de kern van Vlfeztha ~ , dus zei Abu Bakr : Laat me die oversteken. Hij zei : Hij zei : ~ Steek het over .~ Hij zei : Het is uw leger dat u bent gestuurd om te begroeten en te winnen, en zij zullen een man werpen, en hij zal hen zoeken in uw plicht, en hij zal hen aanroepen . Hij zei: ~ Evenzo zei de koning .~ Overgeleverd door Ahmad in Musnadah, merkte hij hier op dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, de waarheid niet vleide toen hij aan Menna Abu Bakr werd gevraagd om het over te steken, en ware het niet vanwege zijn kennis van Abu Bakr’s vindingrijkheid, hij zou niet hebben ingestemd met een trommel, en hij merkte hier op dat de edele Boodschapper dit zei . Tijd voor Abu Bakr : ~ Koning zei ook ~ , geef hem een hoog getuigenis van de gezondheid van zijn woorden . Iemand, als je mag zeggen : dat Abu Bakr, die deze wetenschap inspireerde, er geen ruimte is voor fouten bij hem, en reageer op dit standpunt dat tegenover Aboe Bakr en hem hier zondaars in een ander onderwerp zag, en dit bewijst dat dit de wetenschap leert, haar kan erin slagen te leren als Hij faalt en misschien fouten maakt . Zie deze andere positie . Ibn Abbas, moge Allah tevreden dat het gebeurde dat een man kwam naar de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, zei : ~ Ik zag vanavond in een droom parasol ‘1’ Tnnzv ` 2 ` ghee, honing, en ik zie mensen Atkvvon inclusief ‘3’ Valmcetkther en onafhankelijk, en als Oorzaak ( 4 ‘ ) Hij van de aarde naar de hemel ging, en ik zag dat je het geld nam, dan werd er daadwerkelijk een man achter je aan genomen, een andere man werd feitelijk door hem meegenomen, toen werd een andere man door hem meegenomen en hij sneed hem af en toen bereikte hij hem daadwerkelijk . Abu Bakr zei : O Boodschapper van God, mijn vader, jij en God, laat me Flaabrnha tegen hem zeggen, de Boodschapper van Allah : ~ Oabbarha ~ , en in de roman prijzen : ~ door ~ Abu Bakr zei : De overkapping van de islam is . Wat betreft de Antef van honing en ghee, de Koran Hlaute Tntef Valmcetkther uit de Koran en de toekomst . De reden om van hemel naar aarde te verbinden, het recht dat jij Neemt hem Vialik God, dan neemt hij door een man Viallo hem, dan neemt hij een andere man, Viallo hem, en dan neemt hij een ma n zal van hem worden afgesneden, en dan verbindt hem Viallo hem . hij vertelde me, o Boodschapper van Allah, mijn vader, jij dat ik werd neergeschoten of ik miste? en hij zei dat de Profeet vrede zij met hem : ~ Ik was een en miste er een paar? Aboe Bakr zei : Bij God, o Boodschapper van God, heb je me verteld wat ik verkeerd heb gedaan? Hij zei :~ Zweer niet , ~was het eens. . Kroon met deze moderne lange pauze dat is : dat Abu Bakr werd hier niet in een aantal van pijn zijn woorden en dus reageren op een man die zegt : dat Abu Bakr, die het uitdrukt visie of inzicht en inspiratie is er geen ruimte voor het verhaal van het martelaarschap van meningsuiting, heb ik het visioen geleerd . Hij die bij hem was vóór het profeetschap, noemde de uitdrukkingsvisioenen van hen niet . Integendeel, naar mijn mening zijn ze afgestudeerden van de school van de leraar van de natie, die vroeger vroeg hen toen ze ze zagen , en hij zei vaak tegen hen toen hij langs ons liep : ~ Degene van jullie heeft een visioen gezien .~ Zoals in Sahih Muslim `2` , en de mensen zeiden wetenschap : dat de voordelen van deze lezing : inductie bewust van de visie, en de vraag over de interpretatie, en de Profeet vrede zij met hem om hen de interpretatie van visioenen en deugden te leren , en opgenomen uit het nieuws van het ongeziene, dit is zoals je dagelijks ziet uit de lessen van de profeet vrede zij met hem voor de oren van metgezellen, waarin ze niet alleen onderwijzen, maar ook onderwijzen en in dialoog treden en uitleggen aan en ontwikkelen , en Hola die blonk uit in de uitdrukking van visioenen van hen zijn Kaltlamiv in de handen van hun leraar, van wie sommigen uitblonken in de wetenschap van interpretatie, en sommigen van hen blonken uit in jurisprudentie, Sommigen van hen blonken uit in de wetenschap van erfelijkheid, en sommigen van hen blonken uit in de moderne wetenschap is het geen wonder dat sommigen van hen uitblinken in de wetenschap van expressie . En als we dit accepteren . Theoretische leertheorie, evenals kan in onze tijd bekwaam zijn in de wetenschap van expressie en kunnen deze deze kunst aan anderen bestuderen, en deze opvatting kan voor sommigen in deze wetenschap een vreemde zijn, maar misschien lijkt Thrjhm van deze wetenschap meer op inspiratie en fysionomie alsof het een imitatie is van de apostelen en werd ze in verlegenheid gebracht Van deze kant , en vanuit het standpunt van de schrijver dat deze mening ondergeschikt is en anderen verplicht te doen wat niet nodig is. Dit wordt gezegd tegen degenen die degenen schenden die naar visioenen proberen te vragen en de uitdrukking leren. Al-Nawawi zei, als commentaar op de hadith van Samarah bin Jundub : Als de profeet ‘s morgens bad, kwam hij met zijn gezicht naar hen toe en zei: ~ Heeft iemand het gezien? Had je gisteren een visioen? ~ Dit omvat de wenselijkheid om te vragen naar de visie en het initiatief nemen om het te interpreteren en te bespoedigen aan het begin van de dag, en het omvat de toelaatbaarheid om te spreken over kennis en interpretatie van de visie en dergelijke . Imam Ibn al- Saadi zei ( 2/442 ) , als commentaar op het vers dat Allaah schenkt aan Yusuf-interpretatiegesprekken : dat waar oorspronkelijk een uitdrukking van visie was, de wetenschap van expressie, wetenschappelijke missie die God geeft aan wie Hij wil van Zijn slaven, en dat de menselijke wetenschap zal worden beloond op instructie en leren . En daarom bewees het dat Umar ibn al- Khattab de meisjesnamen van Umay Ktamip voor Taperalraaa vroeg als Tahdheeb ibn Hajar (12 \ 399 ). Volgens Ibn Sa’d in de lessen (7 \ 124 ): Saeed bin Musayyib was om de visie van mensen uit te drukken , en hij nam het van de namen van het meisje Abu Bakr en nam de namen van haar vader en nam hem Abu Bakran Waller Sol Karim vrede zij met hem . Ibn Abd al- Barr zoals in de laars ( 1/313 ) Commentaar op het interview Samra ook : Deze h’adieth geeft aan dat ter ere van wetenschappelijke visie en deugden ; Omdat hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, alleen naar haar vroeg om het hem te vertellen en door te geven . En zodat de metgezellen weten hoe ze moeten spreken over de interpretatie ervan, en Sheikh Muhammad Ibn Abd al-Wahhab zei dat, net als in de verzameling van zijn boeken ( 5/130 ), de wetenschap van expressie een ware wetenschap is die God zegent met wie hij testamenten van aanbidding . Hij zei ook (5 \ 143 ): Openbaring is een ware kennis van God genoemd in de Koran, en want er werd gezegd : weerspiegelt niet het visioen alleen is een van de geleerden Ptooelha, want het is de openbaring van de secties . Heeft Shatibi genade van God in goedkeuringen gewaarschuwd (2 \ 415): dat er geen voordeel is en versluierd geef het Alnaa vrede zij met hem alleen als vrijgesteld, maar het heeft zijn natie-model gekregen, dit leert Extrapolatie, en dat het de openbaring gaf aan hem, en zijn natie kreeg een visioen Goed . Ibn Hajar zei : aandringen op de visie van wetenschappelijk onderwijs en de uitdrukking ervan aan de linkerkant en het weglaten van de vraag en de vloek de deugd over wat de afgestudeerde toegang inhoudt tot enkele van het onzichtbare en de geheimen van de objecten . E zijn woorden . Dus als de leerling de instrumenten heeft van deze kennis van kennis van de Koran, de Sunnah, beheersing van de Arabische taal, de spreekwoorden en de notulen van deze kennis, wat belet hem dan om de uitdrukking te leren en deze vervolgens uit te drukken? Ik denk dat dit een legitiem recht is, en kennis is breed en er niet door omgeven, maar mijn standpunt moet een student zijn die goed is in deze kennis en goed is in het exporteren naar anderen die door God zijn begiftigd om de informatie en het vergemakkelijken voor de ontvangers. We moeten de weg niet openen voor het publiek dat niet over de tools van deze kunst beschikt, van degenen die het zelf oplossen en beroofd zijn op basis van een vluchtige droom . Hier zijn de beelden van eenvoudige absurde geesten van sommigen van hen : In sommige Palestina wacht de binnenplaats van de Grote Moskee op het Akhosv-leger, dat naar het huis van God zal komen en zal zuiveren van Tdnashm en vliegtuigen laten vallen en recepten uitgeven op basis van dromen en zo gaat de lijst op Zal ik me afvragen dat onze natie een natie van dromen is geworden? Zelfs aanbidding kwam dromen binnen vanuit de breedste poort, kijk naar de Nacht van Kracht, je vindt het gedefinieerd door visioenen, en kijk naar naastenliefde om het grootste motief te vinden, zeggen de doden tegen deze mensen ! Veel mensen zien dat de deur van naastenliefde pas opengaat als Itsedk uitlegt dat zijn droom tekortschiet in de deur . Wilt u meer voorbeelden en grotere afbeeldingen? Bij God, sommigen van hen gooien een vrouw met hoererij vanwege een droom waarin hij een vrouw zag, dus een les voor zichzelf door enkele boeken te lezen dat ze een overspelige is, dus scheidde hij van haar ! Er zijn zelfs mensen die beweren dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) naar hem toe kwam in een droom en hem beval Nhah, en toen hij zich bewust werd van mensen en begon te werken zoals in deze visioenen ! De browser, bijvoorbeeld, het internet dat naar de kwantumgod Il kijkt, analyseert en verhandelingen die bladerden en vonden op basis van een visioen van hier of daar, en misschien grapt wat ik las, bevestigt dat de Mahdi pelgrims was in dit en dat, en het incident van een pelgrim neersteken die naar verluidt doordringt dat de Antichrist die het visioen bouwde haar zag op de avond van het incident ! De schrijfster stelt een belangrijke vraag : wanneer moet de natie van haar dromen wakker worden gemaakt en gehecht aan de wetenschap ten tijde van de wetenschap? Wetenschap heeft zijn voorwaarden, instrumenten en methoden, die niet kunnen worden overwonnen, wetende dat de expressie van Ashraf-wetenschap niet de moeite waard is dat een mens visioenen uitdrukt, moet kennis van de Koran en zijn woorden zijn. Als hij er een zag, bijvoorbeeld iets, dan zou hij eerst de Koran moeten beschouwen, hij vond een verband tussen het visioen en de staat van de verzen die ze hier met elkaar verbinden en voorbeelden geven : het schip kan bijvoorbeeld oversteken om aan de woorden van God te ontsnappen. Almachtige : De Almachtige zei : ~ We hebben hem en de eigenaren van het schip gered ~ ( Spider : 15). En hout kan door de huichelaars gaan vanwege het gezegde van de Almachtige : ~ alsof ze hout waren ~ (Al- Munafiqun : 4). Het kind kan de vijand passeren vanwege de uitspraak van de Almachtige : “ Dus de farao’s pakten hem op, zodat ze een vijand zouden hebben en van verdriet . En as kan door de ijdele actie van de Almachtige gaan, zeggende : De gelijkenis van degenen die hun daden niet geloofden door hun Heer als as waarmee de wind versterkte ( Ibrahim : 18). Dus de Sunnah, de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, legde de basisprincipes en regels voor deze kunst vast, en hij vertelde de metgezellen over hun literatuur en typen en vroeg hen naar hun visioenen en drukte ze voor hen uit. . Voorbeelden en aspecten ervan zijn genoemd in de vouwen van het boek, dus herhaling is niet nodig, maar hij moet hier weten dat de visioenen van de profeten waar zijn. Van God, de plicht tot uitvoering op het eerste gezicht, of het reageert op het beeld van symbolen, en deze symbolen worden uitgelegd door de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, aan haar metgezellen, en dan zien ze hoe ze gerealiseerd worden als tastbare materiële feiten . Dit is een van de ervaringen die deze metgezellen hebben meegemaakt, dus ze hebben er baat bij gehad, en moge God later tevreden over hen zijn . Het is ook noodzakelijk om de oorsprong van deze kunst te kennen, dat de lentetijd een van de beste tijden is voor visioenen, gebaseerd op het gezegde, vrede en zegeningen van God zij met hem : “ Wanneer de tijd nadert, zal de visie van de gelovige liegt nauwelijks . ~ (1) Moslimvertellers, en ik heb hem aangegeven en dat de betekenis ervan gelijk is. Dag en nacht en deze lente wordt jaloers . . Hij moet ook de waarden kennen van de mensen die hun visioenen over hem vertellen, dus de visie van eenvoudige werkers is niet de visie van de mensen van posities en geleerden, en hij moet weten over hun landen, doctrines en de tijd van de visie . Evenzo moet hij weten dat leeuwen en vogels – behalve wat zeldzaam is – in de uitdrukking mannen voorkomen en dat tarwe, gerst, honing, wol en ijzer vaak geld zijn, en dus heeft deze kunst regels en is het niet gemakkelijk te bereiken. Het moet eerder worden bestudeerd en in de leer gedaan door Majid, die er perfect voor is voor degenen die willen leren, en God ik weet het ….
Als je droomt dat je aardig gevonden wordt, geeft dit aan dat je je de liefde van voormalige collega’s zult herinneren, ook al zal je situatie je uit hun kring tillen ….
…Het is in een droom een bedekking en een bedekking . En de pigmentatie in de baard is een bewijs van hypocrisie en oneerlijkheid . En de deprimerendheid van degene die hem waardig is, doet zich voor als zegeningen en het dwingen van de vijanden, en het bewijs van veiligheid tegen angst, en voor degenen die niet bij hem passen, bewijzen van leed en verdriet, schulden en verlating van geliefden . En de regel over de pigmentatie van het hoofd van de vrouw is dezelfde als de regel van de pigmentatie van het haar van de baard . En het donker worden van grijs haar is kracht, brutaliteit en prestige, en als hij ziet dat hij het met henna heeft geverfd, dan is het Sunnah volgens de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken . Als hij zijn hoofd schudt zonder zijn baard, verbergt dat het geld van zijn baas . Als hij ze allemaal heeft verraden, dan verbergt hij zijn armoede en vraagt hij om een gezicht onder de mensen . Als vóór poëzie het pigment wordt verfraaid met tevredenheid en vervolgens wordt onthuld . Als hij zag dat hij was geverfd met henna, en vóór de pigmentatie, dan is hij een onwetende man, maar hij heeft berouw en keert zich af van zijn fout . En als een man ziet dat zijn vingers gepigmenteerd zijn met henna, dan krijgt hij meer lof, en als hij ziet dat zijn handpalm wordt geschoren, zal hij gelukzaligheid verwerven in zijn levensonderhoud, dan ziet hij dat zijn rechterhand is geworpen, dan doodt hij een man. Van zijn geld, of van zijn verdiensten . Als hij ziet dat zijn handen zijn gegraveerd met henna, dan probeert hij een truc uit het huis vanwege noodzaak of gebrek aan winst, en zijn vijand wordt erdoor beledigd, en misschien staat hij bijna bekend om zijn verovering van zijn handen, en hij bereikt vernedering . Als een vrouw ziet dat haar hand gegraveerd is, dan bedriegt ze haar versiering in een zaak die waar is, en als de gravure van goud is, dan is het een beleefd verworven truc . En als de inscriptie van klei is, dan is het lof voor de Almachtige God, en als ze ziet dat ze met henna is overgoten, dan is haar man er goed in, en als ze ziet dat ze het heeft aangebracht en ze accepteert de pigment, dan toont haar man haar liefde niet . Als ze ziet dat haar handen met elkaar zijn gegraveerd, dan raakt ze besmet met haar kinderen . Als de hand van een man met goud is gegraveerd, bedriegt hij en gaat zijn geld of levensonderhoud erin verloren . Als een vrouw ziet dat haar hand met goud is gegoten, dan betaalt ze haar geld aan haar man, zodat hij ervan kan eten en van haar man vreugde, kracht en staat kan ontvangen . En wie zag dat zijn benen waren geschoren en hij had ze gegraveerd, dan sloeg hij zijn familie, en als een vrouw dat zag, zou ze door haar man worden verwond . De varkenshand is een grimmig leven . En wie zijn hand sterft in een karkas, zal oproer worden . En wie zijn handen met pigmenten ziet, heeft de vernietiging van wat in zijn hand is, over het hoofd gezien . En wie een pigment in zijn hand ziet met een strakke doek, hij wordt verslagen in de ruzie en is niet in staat tot zijn vijand . En pigmentatie is een versiering en vreugde voor vrouwen en mannen, tenzij ze verder gaan dan het gewone . En depigmentatie duidt op het verbergen van daden en gehoorzaamheid, het verbergen van armoede voor de ogen van mensen, en misschien op hypocrisie en hypocrisie als het in tegenstelling tot moslims wordt geverfd . En de veren van de handen en de voeten sieren zijn huis, zijn slaven en zijn geld op een manier die niet gepast is voor hem om zijde en goud te dragen voor de kinderen, en voor vrouwen is het plezier, goede kleren en vreugde, omdat het een van hun versieringen is op de bruiloft . En de hemoglobine kan zich in de handen en voeten bevinden, zoals bij vrouwen. Hij was erg bang voor zijn geld of zijn metgezel, voor zover hemoglobine . En wie ziet dat het geverfd is zonder henna, zal hem overkomen wat hij haat . Het zwart worden van het haar duidt op het ongeluk en de corruptie van zaken, want er wordt gezegd : De eerste die zwart wordt gemaakt is de farao ….