…Al-Kirmani zei: ~Degene die een witte slang ziet en deze opricht, wordt geïnterpreteerd door een ordelijke uitkomst, en als de slang zwart is en eromheen een jong leven is, dan wordt het geïnterpreteerd door het kuiken en zwart vuil te vergroten, en als het groen is, wordt het geïnterpreteerd door twee vijanden, dus laat hij zich tegen hen hoeden ….

En Al-Salmi zei dat de slang een vijand is van onderdrukking, en dat de slang van de kou slecht is, en dat de zwartheid erger is ….

…Een kip is in een droom een ​​domme, dwaze vrouw met schoonheid . Er werd gezegd : ze is een geheim of een bediende . En wie een kip slacht, trouwt met een maagdelijke slavin, en wie op haar jaagt, zal gemakkelijk en geoorloofd geld ontvangen, en wie haar vlees eet, zal geld ontvangen uit gevangenschap van niet-Arabieren . En wie een kip of een pauw in zijn huis ziet verspillen, hij is de eigenaar van ongeluk en immoraliteit . En er werd gezegd : de kip en zijn veren zijn nuttig geld . En wie zag dat hij een zwarte kip had geslacht, zou met een maagd trouwen . De kip kan een vrouw zijn die wezen grootbrengt en voor een aalmoes zoekt, wat gunstig is . Kippen zijn vernederde en vernederde vrouwen . De slapende kip is van activiteit en originaliteit, en de laaglandkip is van lage afkomst, en haar kuikens zijn kinderen van hoererij . De kip kan verwijzen naar dezelfde kinderen, en de toegang tot de patiënt is gezondheid en welzijn . Evenals de vleeskuikens en de kippenoren, kwaad, angst of dood . Misschien duidde haar inzending op een waarschuwing voor ziekte, of het verdwijnen van zorgen en vreugde, en een schijn van voorspoed en zegeningen . De Faraj is een kind of een vrolijke jurk, of een vagina voor degenen die in nood zijn . En wie veel kippen in huis ziet, dat duidt op leiderschap, rijkdom en angst ….

…Schaamte is in een droom duidt op dezelfde schoonheid en schoonheid ….

En peren : In die tijd kwam of kwam er een levensonderhoud of afwezig, en op andere momenten kwam er een ziekte als het geel was, of ze kwamen als het groen was . Als een patiënt ziet dat hij een peer eet, is hij genezen . En hij had geen afkeurende naam en een afkeer van oorsprong die altijd over hem werd samengesteld, zoals al-Kharnoub : een ruïne van zijn naam, en wat werd overgeleverd door Salomo, vrede zij met hem, daarin . Misschien duidden groene vijgen en witte druiven in de winter op regen, en de zwarten van allemaal op de kou . Dit kan ‘s nachts zijn of de eerste dag van de dag, dus wie daaraan gewend is in beide of het publiek, ziet hem of op de markten of op de daken, dat is zijn interpretatie, en de zorg daarin wordt niet beoefend , omdat de regen met zijn weldaad en goedheid een reden is voor de reiziger, en een vakantie voor de ambachtslieden onder de lucht, en het slepen en slopen en modder . De groene vrucht buiten zijn periode, die geldig is in zijn tijd, als hij vergezeld gaat van een getuige die zijn schade in deze wereld voorkomt, kan wijzen op verboden levensonderhoud en geld als hij wordt gegeten of eigendom is van iemand die er geen toegang toe heeft en die is verboden ….

…Tarwe : is toegestaan geld in moeilijkheden en ontberingen, en het kopen van tarwe geeft aan dat het geld is geraakt door een toename van het aantal kinderen. Het verbouwen van tarwe is een werk in het genoegen van de Almachtige God, en het streven om het te cultiveren duidt op jihad . Als hij het ziet alsof hij tarwe zaaide en gerst verbouwde, dan geeft dat aan dat het van buiten beter is dan van binnen . Als hij gerst zaait en tarwe groeit, is de kwestie tegen de eerste . En als hij tarwe zaaide en bloed liet groeien, zou hij woekerrente eten . En de groene aar maakt de soenna vruchtbaar, en de droge aar die op zijn been groeit, is de onvruchtbaarheid van de soenna, omdat de Almachtige God zei in het verhaal van Jozef en de aar in de hand van een persoon, of in een dorsvloer of in een container, geld dat de eigenaar krijgt van de verdiensten van anderen, of kennis die hij leert . Er werd overgeleverd dat ik zoals Hamadan zag alsof hij tarwe voor gerst had verkocht, daarna vertelde hij al-Shabi over zijn visioen en zei : hij verving poëzie door de koran . En wie de Al-Sanabel-kloof ophaalt van een plantage die de eigenaar kent, hij krijgt geld gescheiden van de eigenaar . Als hij ziet dat het zaaien op een ander tijdstip wordt geoogst, duidt dit op de dood in dat kamp of oorlog . Als de oren nul zijn, duidt dit op de dood van de oudsten . Als het groen is, dan is het de dood of moord op jonge mensen . En de tarwe in het bed is het touw van de vrouw, en er werd gezegd dat hij die zag dat hij gewassen plantte, het touw van zijn vrouw is. Als hij ziet dat hij ploegt op het land van iemand anders en hij kent de eigenaar, dan trouwt hij met zijn vrouw . En wie in zijn eigen tijd een zaadje zaait, heeft goed werk verricht . Als hij een wali was die een macht verwierf, als hij een koopman was die winst behaalde, en als hij een vulgair was, dan werd hij een muilezel, en als hij een asceet was die vroomheid bereikte . Als wat hij zaaide groeit, is het nieuws acceptabel, en als hij het oogst, zal hij worden beloond . Wie ziet dat hij gestoofde of droge tarwe eet, zal teleurgesteld zijn . Wie ziet dat zijn maag, huid of mond gevuld is met droge of gekookte tarwe, dan is dat de dood van zijn leven, anders is wat er in hem overblijft wat er van zijn leven overblijft . En wie ook tussen een verzamelde plant liep, hij liep tussen de rijen van de Mujahideen . En er werd gezegd dat de transplantatie het werk is van de zonen van Adam, als het bekend is, is zijn positie vergelijkbaar met de plaatsen van transplantatie in zijn lengte . Er wordt gezegd in het spreekwoord : ~ Wie goed zaait, oogst gelukzaligheid, en wie kwaad zaait, oogst wroeging .~ De dichter zei : als je niet zaaide en een maaier zag … je had spijt van de verwaarlozing op het moment van zaaien, en als het zaaien deze eigenschap schond, dan zijn het mannen die zich verzamelen in oorlog . De geoogste doden . God, moge Hij verheerlijkt en verhoogd worden, zei: ~ Dit is vergelijkbaar met hen in de Torah en hun gelijkenis in de Bijbel, als een zaadje dat uit zijn oever kwam, het zo prees, dus het maakte er gebruik van .~ Als hij zag dat hij vochtige groene tarwe at, dan is hij goed en een kluizenaar in de religie . En wie ziet dat hij een bekend zaadje heeft, dan is dat zijn werk in zijn religie of wereld . Door dit alles, wat werd afgeleid uit de woorden van de eigenaar van het visioen en de directeur ervan, en als het in zijn religie was, dan is de beloning voor zijn werk in zijn religie in de hoeveelheid van die aanplant, de hoeveelheid en de voordeel, en als het in zijn wereld was, was het een geldbedrag dat hem zou worden en een beloning voor werk . Als zijn werk in zijn wereldse zaken ligt, en hij ziet zijn kleed volgens wat hij ziet aan de staat van de aanplant, dan blijft dat geld verzameld totdat de liefde uit de aar komt, en als het uitgaat, wordt dat geld gescheiden vanaf zijn eerste staat, behalve dat het eerbaar is van geld in ontbering of misleiding, vooral als het tarwe was, en als het gerst was, het de beste is, en het wordt gefeliciteerd met de gezondheid van het lichaam en de lichtheid van de voorraden . Als het juist is, dan is het geld dat als vanzelfsprekend wordt beschouwd, en het is beter dan tarwe en beter dan brood, omdat het brood door het vuur is aangeraakt ….

En er werd overgeleverd dat er een man naar de profeet kwam, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en hij zei gisteren dat ik een groene weide zag met een gedekte tafel en een preekstoel met zeven treden, en ik zag je opstaan de zevende graad en riep erom en riep mensen aan tafel. Hij zei: vrede zij met hem : wat betreft de tafel, de islam, en de groene weide is de hemel, of de preekstoel stijgt tot het einde der tijden. De oproep, ik nodig mensen uit voor de islam en de hemel, en er werd gezegd dat de tafel is gewijd aan vrouwen ….

…Zwangerschap Als je droomt van lammeren die dartelen in groene weiden, voorspelt dit pure vriendschappen en onschuldige genoegens . En het voorspelt overvloedige gewassen voor boeren . En het bezit van anderen vergroten . Als je een dood lam ziet, symboliseert dit verdriet en verdriet . Het zien van bloed op een witte lamswol symboliseert dat de onschuldigen zullen worden misleid door het onrechtmatige gedrag van anderen . Een verloren lading geeft aan dat ondeugende mensen onder jouw controle zullen staan ​​en dat je voorzichtig moet zijn met je gedrag . Het zien van lammerenvellen duidt op comfort en plezier dat je van anderen oogst . Het slachten van een lam voor huishoudelijk gebruik symboliseert succes door plezier en tevredenheid op te offeren . Wat betreft het eten van lamskoteletten, duidt dit op een ziekte en grote bezorgdheid in het belang van de kinderen . Het zien van lammeren die voedsel van hun moeder krijgen, duidt op het geluk van opgewekte en intelligente huisgenoten, maar ook van mooie en geliefde kinderen . Als je droomde dat honden of wolven lammeren aten, dan geeft dit aan dat onschuldige mensen zullen lijden door toedoen van verraderlijke en sluwe klootzakken . Als je het geblaat van de lammeren hoort, zullen de mensen om je grootmoedigheid schreeuwen . Als je lammeren ziet in een winterstorm of in gevaar, duidt dit op teleurstelling in de hoop en bitterheid van het geluk . Als u een lam in uw dromen heeft, symboliseert dit dat uw omgeving vreugdevol en winstgevend zal zijn . Als je een lam in je armen draagt, zul je overweldigd worden door gelukkige interesses, waarop je een schat aan toewijding zult verdrijven, en je zult geen spijt krijgen van enige kosten als je reageert op de motieven van je hartstocht . Als je lamswol scheert, voorspelt dit dat je onzorgvuldig en hebzuchtig zult zijn . Je zult eerlijk zijn, maar je zult hardvochtig zijn . Als een vrouw droomde dat ze een lam had gevild, en ze ontdekte terwijl ze dat aan het doen was, dat het haar eigen kind was, dan duidt dit erop dat ze anderen verdriet zal bezorgen, en dit verdriet zal bij haar terugkeren en haar verdriet en verlies veroorzaken. ….

…Uien in een droom zijn het bewijs van kwaad voor degenen die ze eten, dus wie ziet alsof hij een ui at en ziek is, zal sterven, en groene uien geven winst aan met moeite, en veel ervan duidt op de gezondheid van het lichaam , samen met verdriet en scheiding . Als de patiënt in zijn slaap veel uien eet, is hij genezen van zijn ziekte . En wie de ui ziet en niet eet, is goed, en als hij hem eet, is hij slecht . En wie ziet dat hij de uien aan het schillen is, vleit een man . Uien zijn geld en het geeft de reiziger de gezondheid en veiligheid van reizen aan ….

…Perzik Als je ervan droomde groene perziken onder de bomen te zien, betekent dit persoonlijke problemen met familieleden . Maar als de perziken rijp zijn, betekent dit dat je gelukkige, gelukkige, maar korte momenten zult leven . En als je perziken eet, betekent dit dat je je overgeeft aan sensuele genoegens en waanzin . Als je perziken in een droom hebt geplukt, betekent dit dat je je verlangens vervult, maar ze zullen niet duren zoals je gedroomd hebt . En als je droomde dat je pruimen van de grond plukte en je vond rot fruit onder de goede, dan betekent dit dat je toegeeft dat je verwachtingen hol fictief waren en dat het leven niet alleen op plezier en plezier is gebaseerd ….

…Sabbagh Als u droomt van het verven van stoffen of kleding, hangt uw geluk of ongeluk af van de kleur van de kleurstof . De blauwe, rode en gouden kleuren duiden op succes, terwijl de zwarte en witte kleuren verdriet in al zijn vormen aangeven ….

…Als rundvlees rauw is en er bloed op zit, zal de dromer kwaadaardige tumoren en kanker aanvallen . Wees voorzichtig en pas op voor blauwe plekken en schade van welke aard dan ook . Als je gekookt rundvlees ziet of eet, zal het je ondragelijke pijn bezorgen die het menselijk vermogen te boven gaat . Het verlies van mensenlevens zal gebeuren met angstaanjagende middelen . Op de juiste manier en onder aangename omstandigheden wrijven van koeien duidt op harmonieën van liefde en werk . Het kwaad daarentegen is de voorloper, hoewel het misschien van triviale aard is ….

En wie ziet dat hij groene kleren draagt, duidt op religie en aanbidding. En wie ziet dat hij rode kleren draagt, hij zal worden gedood en evenzeer een dispuut als de rode en haar roem, of hij zal een voogdij hebben als hij erom vraagt ​​of versiering en vreugde met een prostituee in religie, en als de ziet de vrouw dat ze een rode jurk droeg, dan heeft hij goedheid. Hij draagt ​​zwarte kleren, dus lijdt hij aan zorgen en verdriet, tenzij hij iemand is die het draagt ​​terwijl hij wakker is en het weet, en als hij ziet dat hij blauwe kleren draagt, is zijn religie niet goed, en wie ziet dat hij gele kleren draagt, dan wordt hij ziek en wie ziet dat hij een kledingstuk draagt ​​dat hem verboden is of dat hij hem haat, wat aangeeft dat vrouwen een hekel hebben. Verboden, en wie ziet dat hij wollen kleding draagt, omdat wol de beste kleding is, dan krijgt hij veel geld dat is toegestaan, ascetisch en rechtvaardig in zijn religie, en wie ziet dat hij een katoenen kledingstuk of haar of haar draagt , dan is hij in interpretatie zonder wol en wie denkt dat hij vrouwenkleren draagt ​​en als hij een zwangere vrouw heeft, komt zij met een vrouw en zo niet heeft hij een zwangere vrouw die bang is en zichzelf en zijn geld schade berokkent. Als hij ziet dat hij uit die staat is veranderd, zal hij worden gered. Als een vrouw ziet dat ze mannenkleren draagt, is dat goed voor haar en gezag voor haar man…

…Verbinden : wat lijkt op zangeressen, de wereld is leuk en leeg, en gekunstelde spraak . Omdat de strings dezelfde woorden uitspreken . En niets dan woorden, behalve dat de visionair religieus en vroom is, en dat is een goede lof . De link kan liggen bij degene die zag dat hij erdoor getroffen was en geen schuldenaar was, een slechte lof voor zichzelf terwijl hij een leugenaar was . De hobo en de dans zijn een groot ongeluk ….

…Al-Kirmani zei dat de knie door een persoon wordt gedaan, dus hij onderscheidde het van vele leden en waardeerde het, en we zoeken toevlucht bij God tegen het ongeluk erin . Wat betreft dezelfde granaatappel en zijn oog, sommige vertrekken ervan met de hoofdstad ….

…Houtskool : Van de bomen een gevaarlijke man, en er werd gezegd dat het verboden geld was, en er werd gezegd dat het de voorziening van de sultan is . En steenkool die niet op dezelfde manier wordt gebruikt als as is ongeldig uit de materie, en als het steenkool is die in brandstof wordt gebruikt, dan is het de uitrusting van de mens in het werk waarin steenkool wordt gebruikt, omdat het een van de voordelen . Saif bin Dhi Yazan zag alsof er vuur uit de lucht was gevallen naar het land Eden, en er viel op zijn beurt een kool in elk huis, dus het ging naar buiten en veranderde in steenkool . Hij vertelde het aan de grensovergangen van zijn koninkrijk en ze zeiden : Abessinië neemt je land over . Het was zo . Er werd gezegd dat as verboden geld is, en er werd gezegd dat het een levensonderhoud was van Sultan . Degene die de as ziet, hij wordt moe in de kwestie van de sultan, en hem zullen alleen problemen overkomen, en er werd gezegd dat het een wetenschap is die geen nut heeft . En wie ziet dat hij verlicht is, zal winst behalen in zijn geld en een voordeel in zichzelf . Als hij in het huis van de koning een verlichting ziet, dan is het voor de koning een probleem van verlichting en leiding, en als hij vijanden heeft die de overwinning over hen zullen behalen . Als hij ziet dat hij een verlichting aan het opbouwen is en de voogdij waardig is, zal hij het mandaat en gezag verwerven, en zal hij van zijn vijand worden gered als hij een vijand heeft . En wie zonder as in een oven slaat, zal trouwen met een vrouw zonder goed ….

…Als hij ziet dat hij een hemd droeg zonder viool, dan is hij van goede zaken en heeft hij geen geld, want geld heeft één hand en hij heeft niet dezelfde hand, namelijk de viool ….

…Ze zijn in zekere zin voor kooplieden en reizigers, omdat kooplieden in hotels verblijven en er hun goederen in bewaren, en de khans zijn vooral de schuilplaats van de reizigers, maar de regel is dezelfde ….

…De zeven zijn geen Bmahmodh van het vers ‘ heeft zeven poorten’, zei Zain of bedevaart, en toonde misschien in die dagen dezelfde bezorgdheid . Sommige uitdrukkingen zeiden dat als een vrouw dat zou zien terwijl ze zwanger was, ze gered zou worden, want als de gescheiden vrouw bevalt, zal ze zeven dagen blijven . Wat betreft de acht, ze zijn niet prijzenswaardig omdat de Almachtige God zegt: ~ zeven nachten en acht dagen zijn doorslaggevend. ~ En er werd gezegd dat hij een heerser of een groot man nadert, en sommige van de uitdrukkers zeiden dat als het aantal op een bepaalde groep en ze wantrouwen hen, dan zijn ze dat omdat de Almachtige God zegt: ~ Zeven en de achtste is hun hond .~ Wat betreft de negen, ze zijn niet prijzenswaardig omdat de Almachtige zegt: “ Negen rassen die corrupt zijn op aarde. ~ Er werd gezegd een verklaring en een argument tegen de vijanden voor de Almachtige, zeggende: ~ Negen verzen van bewijs . ~ En sommigen van hen zeiden dat als iemand van zijn religie zwakte zag, dit erop kan wijzen dat hij een neiging heeft tot de afwijzers . Wat betreft de tien, het is gezegend en het bereiken van een religieus en werelds verlangen voor de uitspraak van de Almachtige: ~We hebben het veilig gemaakt met tien ~ en de Almachtige zegt: ~ Dit zijn er tien compleet. “ Er werd gezegd dat er in zaken compleet en perfect is ….

…Sla Als je ziet dat sla gezond en groen groeit, geeft dit aan dat je na triviale verwarring een veel wenselijk voordeel zult genieten . Als je sla at, zal de ziekte je scheiden van je vriendin of collega, of het kan secundaire jaloezie zijn . Als een vrouw droomt dat ze sla verspilt, voorspelt dit dat ze dezelfde oorzaak zal zijn als de oorzaak van haar vroege ziekte of voortijdige dood . Als je sla verzamelt, duidt dit op je extreme gevoeligheid en dat je jaloerse neigingen je volledig verdriet en verdriet zullen bezorgen . Als je sla hebt gekocht, geeft dit aan dat je handelt op een manier die tot instorting leidt ….

En als hij ziet dat zijn hand tekortschiet in wat hij wil door ermee te werken en onderdrukking of verdorren, dan krijgt de interpretatie ervan in dezelfde hand en bekwaamheid niet wat hij wil, en wordt hij in de steek gelaten door degenen die zijn hulp zoeken . En als hij in zijn hand de deugd ziet van kracht en ontspanning bij onderdrukking, dan is zijn interpretatie in zijn hand en zijn vermogen om te doen wat hij wil, en de hulp van degenen die hulp bij hem zoeken, en er zit nog een ander aspect in , dat zijn lengte, kortheid, kracht en zwakte een product is van zijn eigenaar, aan wie de hand wordt, en een hand van goede handen.Volgens hem, zoals het gezegde van Abu Bakr en Saeed bin Al-Musayyib, gebruikten ze de uitdrukking ~visie~ met namen en hun betekenissen, en vertrouwde op die visie . Als hij ziet dat zijn hand is verzwakt, geopend, opgedroogd of zijn wind stinkt : anderen uitsluiten van de prooi, dan is dit een verbastering van het werk van de eigenaar, tot wat het is geworden, of hij heeft de voltooiing ervan aan hem overgelaten , of een zwakte van zijn macht over hem . Als hij ziet dat zijn hand de hand van een profeet heeft afgewend van onder de profeten of een van de rechtvaardigen, kijk dan hoe die profeet of die rechtvaardige was als in degene die God op hun handen leidde van misleiding, of die hem redde van verderf, en hoe zijn bestemming was onder zijn volk, wat hij van hen leed aan schade, en hoe het was. Het gevolg van hun bevel en bevel, zo leidt God ook een volk door de hand van de visionair, en het is de hand die is beschreven, en waardoor God een volk verlost van misleiding naar leiding, en welke schade daarin ook wordt veroorzaakt, vergelijkbaar met wat de profeet in God ontmoette, dus zijn toestand en zijn daden zijn als gevolg daarvan, zoals de ambachten die profeet, en dit is een eervolle visie die alleen mensen met deugdzaamheid en die ze ontmoetten nauwelijks zien . En wie zo’n visie in het bijzonder ziet zonder de mensen van deugd, vroomheid en bekwaamheid, en wat het ook wordt beschreven, kan onmogelijk worden geaccepteerd en afgewezen ….

…Degene die ziet dat hij op een muur of zijn bewoner staat, dan is de muur dezelfde staat die hij aan het opzetten is, als hij dichtbij is, is hij in goede staat, anders is hij aan de muur en kan hij eraan . En als hij van die muur viel, zou hij uit zijn staat vallen, of hij zou naakt zijn in de hoop voor hem, of over een kwestie waarin hij vastzit in een relatie ….

…Hij voelde dat het onder dezelfde zonden van het vers ~ allemaal hetzelfde als een pion ~ verwerft en er werd hem niets goeds verteld bij uitsluiting, wat hij zei, sommigen van hen wilden rein leven en niets uitlenen bezwaren ….

…As-Sahab : duidt de islam aan die het leven en de verlossing van mensen is, en het is de reden voor de genade van de Almachtige God voor het dragen van het water waarin het leven van de schepping zich bevindt, en misschien duidt dit op kennis, jurisprudentie, wijsheid en uitleg, omdat het bevat de zachte wijsheid als het met een korreltje water door de lucht stroomt, en als er water uit wordt geperst . Misschien duidde het op soldaten en kameraden, voor het dragen van water dat duidt op schepping uit water . Misschien duidde het op de komende kamelen die ontsproot met water, zoals voedsel en linnen, toen er werd gezegd dat ze naar wolken wijzen, omdat de Almachtige God zei : ~ Kijken ze niet naar de kamelen, hoe ze zijn gemaakt ~. Misschien wees ze op schepen die in water varen in een ander land dan op het land of in de lucht, met een stromende wind met winden, en ze kan verwijzen naar een vrouw die zwanger is, omdat ze allebei water dragen en het in hun maag brengen, tenzij haar Heer haar toestaat het eruit en gooi het, en misschien duidt ze de regen zelf aan, omdat het van haar en vanwege haar is, en misschien duidde het op de symptomen van de sultan, zijn kwelling en zijn bevelen, en of ze daar zwart waren of met hen was het bewijs van marteling, toen er bliksemschichten en stenen erin zaten, samen met wat er was neergedaald door de mensen van de duisternis toen ze dachten dat ze regenden en hen tot pijniging brachten, en op dezelfde manier als de mensen van de hel, wie wolken in zijn huis Of daalde als moslim op zijn schoot als hij een ongelovige was, en hij verkreeg kennis en een uitspraak als hij een gelovige was, of hij droeg zijn vrouw als hij dat wilde, of bood zijn kameel en zijn schip aan als hij daar iets van had . Als hij zichzelf op de wolken ziet rijden, of hij ziet haar als een slavin, trouwt hij met een rechtvaardige vrouw als hij celibatair is, of reist of hadj als hij dat hoopt, of anders kondigt hij kennis en wijsheid aan als hij zoekt, anders hij wordt geleid door een soldaat of een compagnie, of hij komt in gezelschap als hij daarvoor gekwalificeerd is. Anders voedde de sultan hem op met een eerbaar dier als hij een van degenen was die zijn toevlucht bij hem zochten en te voet was, of anders zou hij hem als boodschapper naar Naguib sturen . En als hij opeenvolgende wolken naast hem ziet komen, en de mensen daarom wachten op zijn wateren, en het is vanuit de wolken aan de hemel die geen tekenen van kwelling bevatten, presenteer dan dat aspect wat mensen verwachten en wat ze verwachten van het goed dat wordt aangeboden, of het gezelschap dat komt, of soldaten die terugkeren, of konvooien die binnenkomen . En als hij zag dat het op de grond viel, of het was neergedaald op huizen, in hectares, of op bomen en planten, dan is het stortregens, sprinkhanen, een kat of een vogel . En als er enig teken van bezorgdheid en haat in zit, zoals vergif, harde wind, vuur, stenen, slangen en schorpioenen, dan is het een inval die hen verandert en hen op hun plaats slaat, of een karavaan die de dood van de meesten van hen die stierven in hun misdrijf, of een fond en een abces opgelegd door de sultan aan hen, of sprinkhanen en een beer die hun planten schaadt En hun coëxistentie, of doctrines en ketterijen verspreiden zich over hun toppen en kondigen ze aan op hun hoofden, en sommigen van hen zeiden dat de wolken een barmhartige koning of een meedogende kracht zijn, dus wie wolken mengt, mengt zich met mannen onder hen, en wie wolken eet, profiteert van een man met toegestaan ​​geld of wijsheid . En als zijn combinatie wijsheid kreeg van een man als hij, dan kreeg zijn koning wijsheid en een koning, en als hij zag dat zijn wapen van marteling was, dan is hij een man in nood . Als hij ziet dat hij een huis op wolken bouwt, zal hij met wijsheid en verheffing een eerbare, wettige wereld bereiken . Als hij een paleis op wolken bouwt, vermijdt hij zonden met een wijsheid die hen ten goede komt en verkrijgt hij goede dingen die hij weet . Als hij wolken in zijn hand ziet regenen, verwerft hij wijsheid en laat hij wijsheid op zijn hand glijden . Als hij zag dat hij wolken liet regenen op mensen, zou hij geld krijgen en mensen kregen er geld van . En de wolken als er geen regen in is, en als hij een van degenen is die aan de staat worden toegeschreven, dan doet hij door God geen recht en doet hij geen recht, en als hij wordt toegeschreven aan handel, doet hij dat niet. vervullen wat volgt of wat wordt gegarandeerd . Als hij wordt toegeschreven aan een wetenschapper, staat hij sceptisch tegenover zijn werk . Als hij een vakman is, dan is hij een wijze meester in de industrie en hebben de mensen hem nodig . En wolken zijn sultans die een hand over mensen hebben, en mensen hebben geen hand over hen . En als een wolk met donder en bliksem opkomt, is het de verschijning van een majestueuze heerser die de waarheid bedreigt . En wie wolken uit de lucht ziet neerdalen en een algemene regen regent, dan dringt de imam die plaats binnen als een schone imam in hen, of de wolken nu wit of zwart zijn, en wat de rode wolken op andere momenten betreft, het is leed, opruiing of ziekte . Sommigen van hen zeiden: ~Degene die wolken zag die van de aarde naar de hemel rezen terwijl ik een land bleef, dan duidt het op goedheid en zegen, en als de visionair een reis wil, is het voor hem gedaan en keert hij veilig terug, en als hij is niet verborgen, hij reikt naar wat het kwade zoekt, en sommigen van hen zeiden dat de wolken die opstijgen van de aarde ‘Naar de hemel duidt het op reizen en het geeft aan wie terugkeerde van zijn reis . En een donkere wolk duidt op somberheid, en zwarte wolken duiden op ernstige kou of verdriet ….

…Fennec-bont, omdat geld werd verkregen van de kant van een fatsoenlijke vrouw, en als hij alleenstaand is, en hij denkt dat hij dat draagt, dan trouwt hij met dezelfde ….

…Al-Kirmani zei: “Wie ziet dat hij wordt gescreend, het is aan twee kanten zodra hij dirham veegt of bekritiseert, en dezelfde zeef wordt geïnterpreteerd door de vrouw en de bediende ….

En wie ziet dat hij twee zilveren armbanden om zich heeft, dan zal hij door dezelfde hand worden gekweld en zal hij een hekel hebben aan wat hij bezit. Als ze van goud zijn, dan is het taaier dan zilver en is de holte beter dan de stille. Gevangenschap of dwang, als het van zilver is, is het gemakkelijker en sneller vrij te laten

…De beloning voor het vervloeken van de metgezellen 84 – Hij zei : Al-Qayrawani zei : Een sjeik van de mensen van al-Fadl vertelde me : Abu al-Hasan al-Muttalibi, de imam van de moskee van de Profeet – moge Gods gebeden en vrede zijn hem – vertelde me : Hij zei : ik zag een wonder in Medina. Een man vervloekte Abu Bakr en Omar en ze zeiden : O Boodschapper van God, dit wat ons en Aspena pijn doet, zei tegen mij, de Boodschapper van Allah – vrede zij met hem -: (( jij dit, O Abu Qais )) ? Ik zei tegen hem : op, en ik heb een mechanisme gedraaid tot de punt van zijn hand, inclusief zijn vingers en het verlengde van de oorzaken en Centraal en mijn ogen bedoeld, hij zei : dat ik loog, dus God zette je ogen op zijn vingers in mijn ogen, en ik werd wakker uit mijn slaap terwijl ik in deze toestand was. Hij huilde voor het welzijn van de mensen en kondigde berouw aan 85 – Op gezag van Abu Hatim Al-Zari op gezag van Muhammad bin Ali, zei hij : We zaten in Mekka in de Grote Moskee, dus een man stond half -zwart en half-wit en zei : Oh oh mensen dachten aan Pei Vanni, je pakt de twee sjeiks en Achtmanma op terwijl ik dezelfde nacht slaap als je naar mij toe kwam en hij stak zijn hand op Vltm mijn gezicht, Li zei : O vijand van God, punk niet jij vervloekt Abu Bakr en Umar – moge Allah tevreden met hen zijn – werden en ik ben in deze zaak (1)….

…Al-Azahiah : Een slecht persoon bederft de mensen, dus wie het doodt, zal op dezelfde manier een mens winnen, en wie van het gekookte vlees eet . Hij at van het geld van die persoon, en als hij onverdraagzaam was, trok hij zich terug ….

…Mieren : veel, dus rekruteerden ze, en ze op het bed zien zijn kinderen, en het zien van mieren duidt op dezelfde visionair, en er werd gezegd dat ze familie van hem waren, en er werd gezegd dat de uitgang van de mieren uit hun hol is een somberheid, en het zien van mieren over de patiënt zijn dood, en het kennen van de woorden van de mieren is een mandaat, voor het verhaal van Salomo, vrede zij met hem. En wie mieren met voedsel zijn huis binnen ziet komen . Het beste van zijn huis is er in overvloed . En wie mieren met voedsel uit zijn huis naar buiten ziet komen, is arm, en de mieren die uit de neus of het oor of andere organen komen, duidt op de dood van de persoon van het visioen als een martelaar, als hij zichzelf verheugt in zijn vertrek, en als de exit slecht is, dan is hij bang voor, en de mieren zijn een zwak en zorgvuldig persoon, en velen van hen zijn geworven of Offspring, eigenaar, of het leven lengte . En wie mieren een dorp of een land ziet binnenkomen, een soldaat komt dat land binnen, en als ze het verlaten, dragen ze het, en als hij ziet dat de mieren uit een land of een huis vluchten, dan dragen de dieven iets van dat land. locatie en er is een gebouw, want de mieren en architectuur ontmoeten elkaar niet . En het grote aantal mieren in een land zonder iemand schade te berokkenen, geeft de overvloed aan van de mensen van het land ….