…En wie ziet dat zijn hand van hem is gezuiverd, dan is hij arm aan geld, kennis, zoon of broer ….
Dromen over Haal de doorn uit de hand
(94 betekenissen van dromen over Haal de doorn uit de hand )…En wie zag dat zijn hand zonder pijn was afgehakt, legde uit dat hij lief zou hebben en zich aan zijn hart zou hechten met de liefde van iemand, omdat de Almachtige God zei: ~En zij sneden hun handen .~…
En wie ziet dat hij een noot in zijn hand heeft, maar als hij een noot gooit, is zijn verdriet minder
…En wie ziet dat hij de zon in zijn hand nam, maar niet uit de lucht, noch het licht, noch de straal, en dat het niet donker was, hij zou verlichting krijgen van de wolken, zelfs als het donker was, en hij was niet op een plek waar de sultan in een kwestie van zaken behoefte had aan een kijkje ….
…En wie zijn hoofd in zijn hand ziet terwijl hij ernaar kijkt, dat is een maatstaf voor zijn kapitaal en levensonderhoud ….
…En wie in zijn hand een met bloed bevlekt hemd ziet, geeft aan dat de Almachtige God verdriet heeft door te zeggen: ~En zij kwamen op zijn hemd met vals bloed .~…
Wie zichzelf ziet als een duiker in de zee om parels te halen : hij zoekt een schat of geld van een koning…
En wie ziet dat het wordt weggenomen, is ter ere van het verwijderen ….
…Met betrekking tot het zien van de leden, wie een afgehakt hoofd ziet en een positie en een doorn heeft, dan is het een toename van zijn pracht, en als het anders is dan dat, dan krijgt hij geld en trots en zijn gezicht, en wie ziet dat zijn hoofd er uit komt zonder door zijn nek geraakt te worden of iets dergelijks, dan verlaat hij zijn baas, zijn ouders of zijn leraren, en wie ziet dat zijn nek is geslagen En als zijn hoofd van hem is, als hij rijk is , gebrek aan zijn geld, of arm, hij is traag, of een slaaf die geëmancipeerd is of schulden heeft, God heeft zijn schuld vereffend of maakt zich zorgen, dan zal God van zijn bezorgdheid worden verlost, en als hij ziek is en zijn ziekte daar is geen medicijn voor hem dat zijn dood aangeeft en wie ziet dat zijn nek volledig is geslagen en het slaan pijnlijk is, dan duidt het op het begaan van zonden. Het kan een grote boetedoening zijn en het kan een beloning zijn en het hoofd van een persoon kan naar zijn kapitaal wijzen. Als hij ziet dat zijn hoofd van hem is verwijderd, dan zal zijn kapitaal waarin zijn gestalte van hem wordt verwijderd, van hem worden verwijderd en kan hij zijn hoofd scheren of zijn kap of tulband uit elkaar halen in de oorlog of zijn kamer of het dak van zijn huis slopen en als hij is een slaaf die hem zijn meester verkocht en die zag dat zijn hoofd in zijn hand was terwijl hij naar hem keek, want dat is een maatstaf voor zijn kapitaal en zijn levensonderhoud, en wie ziet dat hij met zijn hoofd ging, dan hij ziek wordt en zijn geld kan weggaan en wie ziet dat zijn hoofd naar zijn lichaam wordt teruggebracht, is op drie manieren de terugkeer van verloren geld of terugkeer naar zijn baas of zegen van het martelaarschap en wie denkt dat hij tegen het hoofd spreekt, komt goed A lot van tien dirham tot twintigduizend en wie de hoofden van mensen ziet afhakken, geeft aan dat goedheid en zegeningen van het martelaarschap…
…Wordt de visie uitgedrukt in één vorm , of verschilt ze naar tijd, plaats en lichamen? Die moet worden begrepen door de oversteek en goed op de hoogte zijn ; De symbolen kunnen verschillen afhankelijk van tijd en plaats , dus de kruising kan een visioen op een specifieke tijd of plaats kruisen met een uitdrukking , en hetzelfde visioen kan worden uitgedrukt in een andere uitdrukking , vanwege het verschil in tijd of plaats , en dit , door de manier, veel gebeurt , en enkele van de weinige in de goederen kan het te bewonderen in de wetenschap . De persoon van de visie heeft ook een rol in het verschil in expressie ; Wel of niet volgens de geldigheid van de eerlijkheid en zo over zaken die verband houden met Balraia , en misschien hier de steun vermelden van wat ik zei , het verhaal van de parasiet toen hij met het moslimleger meeging in de strijd tegen de afvalligen in de duif , en het was zijn zoon Amr ibn parasiet , zei de parasiet moge Allah tevreden met hem zijn : hij zei : ging uit naar degene die Musaylimah met mijn zoon Amr stuurde, zelfs als ik op de een of andere manier een visioen zag, zag ik alsof mijn hoofd was geschoren, en er kwam een vogel uit mijn mond, alsof een vrouw me in haar vagina had gestopt, alsof mijn zoon het me dringend vroeg, dus ging hij tussen mij en hem in, dus ik sprak met haar, dus zeiden ze : goed , dus zei ik : zoals ik heb vastgemaakt, en mijn hoofd stuk voor stuk geschoren , en de vogel Forouhi, vrouwen land begraven waar, het was met afschuw vervuld om een martelaar te doden , en het verzoek van mijn zoon op mij, wat ik zie alleen Saadhir in het certificaatverzoek, en zie hem niet gehecht aan het reizen dit, hij zei : de parasiet doden op de dag van Yamama, en zijn zoon w als gewond werd hij op de Dag van Yarmouk gedood als martelaar tijdens het bewind van Omar bin Al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn . Ibn al-Qayyim zei in “ Zad al- Ma’ad ” na het verhaal ( 3/627 ): Wat betreft de uitdrukking om het hoofd te scheren met een positie , dit is omdat het scheren van het hoofd zijn haar op de grond plaatst en het geeft niet alleen de positie van zijn hoofd aan, aangezien het duidt op de redding van zorgen, ziekte of nood voor degenen die daarbij passen, en over de armoede, het leed en de teloorgang van leiderschap, confronteerde hij degenen die niet bij hem pasten, maar in de droom van de parasiet zijn er aanwijzingen die het noodzakelijk maakten dat hij zijn hoofd neerlegde, inclusief : dat hij in de jihad was en de vijand met een doorn en moed bestreed . Met inbegrip van : dat hij de buik van de vrouw binnenging , waarin hij een land zag dat is als zijn moeder, en zag dat hij in een positie was gekomen die eruit kwam , en dit wordt teruggebracht naar de aarde, zoals hij zegt : { waarvan we hebben gemaakt en waarin Naidkm inclusief Nkrjkm } Taha : 155 , de eerste vrouw Met de grond, aangezien beide de plaats van geslachtsgemeenschap zijn, en de eerste toegang tot zijn vagina is door ernaar terug te keren zoals het eruit is gemaakt, en de eerste vogel die eruit kwam met zijn geest, het is als de vogel die gevangen zit in het lichaam, en als hij eruit kwam, was het als de vogel die zijn opsluiting verliet en ging waar hij maar wilde. Daarom vertelde de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, “ dat de ziel van de gelovige een vogel is die in de bomen van het paradijs hangt. ” Geplaatst door Ahmad, Al-Nasa’i en Malik . En de betekenis van opmerkingen : dat wil zeggen, hij eet en zorgt voor . Mediteer dus op deze woorden van Ibn al-Qayyim en leer elke visie uit te drukken en te meten in overeenstemming met de eigenaar en de tijd waarin deze werd gezien, en hoop dat de metgezellen elkaar bestudeerden in de wetenschap van het uiten van visioenen, om te leren dat dit een wetenschap is die kan worden geleerd en onderwezen, zelfs als degenen die het niet met deze mening eens zijn het niet met ons eens zijn, en God weet het het beste ….
…De keuze : wie ziet alsof hij gekozen is onder zijn volk, dan zal hij zijn leiderschap treffen, want de Almachtige God zegt : ( En jouw Heer schept wat Hij wil en kiest ). De man regisseerde : vanuit stal toont het de overgebleven zorgen . En hij vertelde dat een man naar enkele voorbijgangers kwam en zei : ik zag alsof mijn buren me uit mijn huis hadden gehaald . De oversteek zei hem : ben je een vijand? Hij zei : Ja . Hij zei : ben je verdrietig? Hij zei : Ja . Hij zei : Het goede nieuws, want de Almachtige God verlost je van het kwaad van elke vijand en verlost je van alle zorgen en verdriet, want de Almachtige zei in de mensen van Lot : ( Haal de familie Lot uit je dorp, ze zijn mensen die gezuiverd zijn, dus hebben we hem en zijn gezin gered )….
…Schorpioen is in een droom duidt op de zorgen en het leed van de roddelende persoon . En de schorpioen is een roddel onder mensen . Een schorpioen bijt een deugd die een persoon wordt, en als een schorpioen hem slaat, zal de vijand hem aanklagen of ontdekken dat er iets mis is . En het verbranden van schorpioenen in zijn huis, de dood van zijn vijanden . Als het een gekookt of gegrild schorpioenvlees eet, zal het geld verdienen van de vijand van een roddel, zoals een toegestane erfenis, en als het rauw is, dan is het verboden . Als hij een schorpioen in zijn hemd of in zijn winkel ziet, dan is het een vijand en een zorg voor zijn levensonderhoud en verdiensten, en als hij het op zijn bed ziet, dan is het een vijand terwijl ze in zijn familie zijn . Als hij schorpioenen in zijn maag ziet, dan zijn ze zijn vijanden van zijn arbeiders . En als het uit zijn anus komt, dan zijn het zijn vijanden van zijn nakomelingen, of een vijandschap tussen hen . En wie een rauwe schorpioen eet, hij zal een losbandige rug bijten . En de schorpioen duidt een man aan die zijn vriend niet van zijn vijand kent . De schorpioen is een zwakke vijand . En wie ziet dat hij een schorpioen heeft gedood, zal zijn vijand winnen . En wie ziet dat hij een schorpioen in zijn hand heeft die mensen steekt, dan is hij een persoon die mensen lastert en elkaar tegen elkaar irriteert . En wie de gelijkenis van een schorpioen ziet en niet van een schorpioen, dan is het een man die denkt dat het zijn vijand is en niet een vijand . En de doorn van de schorpioen is de tong van de roddelende man ….
…Al-uil : Een persoon met een sterke doorn, een doorn, zonder soldaat, prestige en een metamorfose ….
…De bugger : een lethargische koning, met een sterke doorn, bescheiden en onrechtmatig, voorbestemd vanwege zijn nabijheid tot de aarde tijdens zijn vlucht, en zijn gebrek aan fouten in zijn meester met wat erin gebeurt, dus wie een paard bezit en er vallen voor , hij zal een eigendom en geld raken, dan zag hij dat hij een wild beest sloeg dat hem niet vangt of Hij gehoorzaamde hem, en zag alsof hij hem in zijn hand hield, zoals hij een jonge jongen sloeg die niet reikt het niveau van mannen totdat hij koning is . Als hij in dat geval ziet dat het kitten bij hem weg is, dan wordt de jongen dood geboren of duurt het maar even voordat hij sterft . En zijn kuikens zijn zijn kinderen . En de ene is een vrouw die verraadt en niet verbergt . Vliegers zouden dieven en bandieten, hoeren en bedriegers aanduiden die iets goeds verbergen voor hun vrienden ….
…En wie een afgehakt hoofd ziet, en hij heeft een positie en een doorn, dan gaat hij naar groter dan het is, of een toename in pracht en wijsheid, en als het niet anders is, dan wordt geld verkregen uit een andere dan de richting van een vrouw of glorie en prestige ….
Wat het varken betreft, wie ziet dat hij een varken heeft geslagen, hij zal dat kunnen doen van een gemene man met een sterke doorn, en wie ziet dat hij op een varken heeft gereden, hij zal een heerser slaan en zijn vijand overwinnen, en wie ziet dat hij met een varken vecht, hij overwint een onrechtvaardige vijand, en wie ziet dat hij varkens laat grazen, hij volgt lage mensen en wie ziet dat hij uit het haar van varkens heeft geslagen Of iets ervan, het raakt daar geld is er niet goed in
…Wat betreft kruisiging, de kracht van een persoon en misschien was het een jongen. Sommigen van hen zeiden dat iedereen die zag dat er iets uit zijn lichaam komt, hem een kind zal geven. Wat betreft de rug, de kracht van een persoon, zijn rug en zijn steun, zijn verlies, zijn armoede, zijn ouderdom en zijn ongeluk. Wie ziet dat hij een zware last op zijn rug draagt, begaat dan zonden, en wie een handelswaar op zijn rug ziet, dan hij De schuld en de achterste ketting zijn kinderen, en wie ziet dat hij een dode op zijn rug heeft, dan neemt hij zorg voor de familie van de doden, en wie zijn rug ziet, is zijn vijand, hij is veilig voor zijn gezin. Wat betreft de rug van de oude man, die namens hem de wereld beheert, en wie de rug van zijn vijand ziet, hij is veilig voor zijn nakomelingen. Hij pleegde een doorn en er werd gezegd dat er een reis heeft plaatsgevonden en er geld is verkregen, en wie zijn rug ziet of zijn rug is gebroken, het is de dood van zijn baas….
…Hij is in een droom een sterke, vervloekte vijand, wanhopig als hij lastig is, en hij zegt en vervult niet wat hij zegt . Als iemand zag dat hij op een varken reed, had hij veel geld . Als hij ziet dat hij zijn vlees eet, zal hij, zolang hij het weet, iets eten dat verboden is . Als hij gekookt vlees at, zou hij met zijn vak geld verdienen dat niet gezoet was, en evenzo als het gegrild was . En wie zag dat hij liep als een varken, zou al snel een appel raken . En wilde zwijnen duiden op regen en hevige hagel voor degenen die op reis waren . En wijst bij de mensen van de dorpen op het leed en de ernst die ze lijden . En iemand die een implantaat implanteert, geeft aan dat het niet is wat het zou moeten zijn, en wie met een vrouw wil trouwen, zal het niet met hem eens zijn . En varkensvlees in een droom is goed voor alle mensen . En wie ziet dat er een varken in zijn bed ligt, duidt op een joodse vrouw . En de varkenskinderen zijn de zorgen van degenen die het hebben gezien . Het tamme varken is vruchtbaar voor degenen die het zien en voor zichzelf zorgen . En wie een varken in een droom ziet, en ik heb een bewaker over een volk van joden en christenen . En wie besluit ruzie te maken met zijn vrouw en een varken of varken in zijn slaap ziet, zal van haar scheiden . En het varken kan een man kruisen van de joden of de christenen . Het zien van een varken duidt op kwaad, verdriet, geduld en verboden geld . Zijn vrouwtjes geven aan dat er veel wordt gewassen, en als iets hem in een droom schaadt, kan hij door een christen van streek raken . En wie zag dat God een varken sloeg, was in staat om een man met een sterke doorn te slaan . Het is de varkenskoning die groepsgeld bezit . En wie zag dat hij een varken was geworden, hij verkreeg geld en vruchtbaarheid met onbeduidendheid en zwakte in religie . Het varken is een enorme, invloedrijke man, corrupte en sinistere schuld . Hij die op een varken rijdt, zal een sultan raken en zijn vijand overwinnen . En wie ziet dat hij met een varken vecht, overwint een onrechtvaardige vijand . En wie ziet dat hij varkensvlees eet, stoot op puur verboden geld of begaat een zonde . En wie kleine biggetjes in zijn huis of zijn huis ziet binnenkomen , de dienst van de sultan zal ervoor zorgen dat hij op zijn hoede is . En wie ziet dat hij varkens uit zijn huis verdrijft, verlaat het werk van de sultan ….
…Nek is de plaats van vertrouwen in een droom . Als hij ziet dat zijn nek dun is, dan is hij onrechtvaardig en niet in staat om datgene te vertrouwen dat hij heeft . En wie een slang om zijn nek gevouwen ziet, betaalt geen zakaat over zijn geld . En als de imam een doorn in zijn nek ziet, dan is hij zwak in zijn gerechtigheid en onderdrukking van zijn vijanden . En wie pijn in zijn nek heeft gezien, heeft misbruik gemaakt van geslachtsgemeenschap of heeft misbruik gemaakt van zijn vertrouwen . En wie ziet dat zijn nek door het zwaard wordt geraakt, hij zal genezen als hij ziek is, en als een opstandige jongen zijn nek slaat, dan sterft hij, omdat de opstandige jongen als een koning is . En wie zijn nek slaat terwijl hij bezorgd is, dan zal God met hem bezig zijn, en als hij eigendom is, zal hij worden vrijgelaten, en als hij schulden heeft, zal hij sterven, en de gevangene zal ook uit de gevangenis worden vrijgelaten . En de nek is de plaats van voogdij, getuigenis, wil, zakat en religie . En wie ziet dat zijn nek glad, dik en passend in zijn lichaam is, geeft een eervolle positie aan, en als hij een getuige is, dan is hij onschuldig, en als hij een aanbetaling heeft, kan hij zijn schuld kwijtraken of afbetalen. . En als hij steenpuisten, etter of vloeibaar bloed in zijn nek ziet, geeft dit aan dat zijn verantwoordelijkheid werkt . Als hij een boek om zijn nek ziet, geeft dat aan dat hij bezig is met de verplichting tussen hemzelf en de Almachtige God . En als hij een veer in zijn nek ziet, dan duidt dat op het vuur . Een goede nek van de overledene wordt onschuldig getoond . Ook de goede nek van de reiziger is het bewijs van zijn komende geluid . En wie een touw of draad van juwelen of parels om zijn nek ziet, is het bewijs van deugd, kennis en waarachtigheid . En als de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, zag dat zijn nek geknepen werd, dan berispte hij hem van zijn slechte verzorging, en het kan duiden op de rest van de schuld en de genezing van ziekte . Hij die zijn nek van gemiddelde lengte ziet, heeft een goed karakter, en als hij dapper is, neemt zijn moed toe, en als hij een zwak karakter heeft, dan is hij vrijgevig . En de nek van de secretariaten van vrouwen en de nek van de secretariaten van mannen . En wie een vogel in zijn nek ziet en hij is wit, dan is het een goede daad, en als hij zwart is, dan is het een lelijke daad . En wie een Koran om zijn nek ziet, hij is de vervulling van de waarheid en het verbond en de recitatie van de Heilige Koran ….
…Het komt zelden voor dat een vrouw naar Ibn Sirin kwam en ze zei: ~Ik zag een dochter van mij die stierf, dus ik zei tegen haar, mijn dochter, welke werken beter zijn.~ Ze zei : O moeder, je hebt noten en zweer het bij de armen. Ibn Sirin zei: Als je je visioen geloofde, dan heb je een schat bij je begraven, dus haal hem eruit en geef de armen hun deel ervan, en ze zei: Je begraaft hem in de dagen van de pest. ….
…Haal een zucht van verlichting : bewijs dat hij doet wat verdriet veroorzaakt ….
…Wat het varken betreft, het draait zich om en Al-Kirmani zei: ~Wie zag dat hij een varken had geslagen, zou in staat zijn om een gemene man met een sterke doorn te doen .~…
…Kelder is in een droomsterkte en terug . Wie denkt dat hij een gewelf heeft van doorn, abriisme of brokaat, dan interpreteert dat gezag in de mate van het gevaar van bekleding in zijn delicatesse en grootsheid . En de kebab voor de kleren Faraj . En de overleving in de kelder ….
…En wie ziet dat hij met zijn rug tegen een muur leunt, geeft aan dat hij vertrouwde op de eigenaar van een doorn, en er werd gezegd dat er was gereisd en geld was vergaard ….
…Als hij ziet dat hij ijzeren spijkers inslikt : of een tand, een doorn of een steen, of hij droogt het met zijn ruwheid en toelaatbaarheid in zijn keel, behalve voor eten en drinken, dan zal hij evenveel woede lijden als moeilijk is. en ruw in zijn keel, en hij heeft zoveel geduld met hem als hij het kan verdragen . En als wat hij inslikte van de essentie van eten of drinken zo ruw in zijn keel was, dan is zijn interpretatie dat zijn leven, levensonderhoud en verdiensten hem zo moeilijk maken . Evenzo, als de vraag evenzeer bitterheid, zoutgehalte en zuurheid, of hitte en kou is, zodat hij ervan afziet zijn keel toe te staan, dan is dat vanwege een tekort in zijn leven en in zijn levensonderhoud, en als hij inziet dat hij niet een zoete melk, of iets zoets, dan is het goed leven, leven, verlagen en laten, behalve dat het iets verwerpelijks is in de hermeneutiek, zoals vijgen, zwarte beer en gele watermeloen, en gehate granen in hermeneutiek, peulvruchten, hums en sahnaa , dus de interpretatie daarvan is een zorg en er zit niets goeds in ….
…En wie zijn tong lang ziet tijdens het procederen, dan is de overwinning. En wie ziet dat zijn tong gebonden is, duidt op armoede en ziekte, en er wordt gezegd: overwinning en ongeluk, en wie met zijn tong iets ziet dat hem schaadt of zoiets als hem ontkent terwijl hij wakker is, het is niet prijzenswaardig en de welsprekendheid van de tong is niet wijsheid, logica en zachtheid van spreken, en wie denkt dat zijn tong lang is, kan veel spreken en misschien vereenvoudigen Schadelijk en wie ziet dat hij op zijn tong heeft gebeten, dan heeft hij spijt en wie ziet dat hij naar zijn tong kijkt , dan wordt hij behoed voor uitglijden, en wie ziet dat zijn tong zwart is, dan zal hij een dichter zijn of hij ziet dat hij geel is, wat op ziekte duidt, en wat betreft de verandering van de tong, het is niet prijzenswaardig, en wie ziet dat hij stom of zwaar is, dan is het corruptie in zijn religie en daaruit zag Hij dat zijn tong was afgesneden, omdat hij goed is in zijn religie en een beetje gepraat kan worden tenzij hij in ruzie is, en als hij erin zit , dan is hij afgeweken van zijn argument ent en er is niets goeds in hem, en als hij ziek is stervend of met een doorn of een positie die de dood van zijn schrijver of zijn vertaler aangeeft en er werd gezegd dat hij van zijn gezag was verwijderd en er werd gezegd dat dit en onderwerping en misschien was de tong de herinnering aan de mens, zijn trots en oprechtheid…
…En wie ziet dat iemand hem met zijn snor trekt, er is niets goeds in hem, en sommigen van de sprekers zeiden dat spreken over de snor, of het nu in laster of dankzegging is, op degene boven de lip zit, niet op zijn zij, en wat betreft zijn lengte aan de twee kanten aan de rechterkant van de mensen van de positie van de mensen van de doorn en het prestige en wat betreft het recht van anderen, het is niet Mahmoud ….
…De tijger is in een droom een onrechtvaardige heerser of een luide vijand, met een sterke doorn, dus wie hem doodt, zal een vijand onderwerpen, en wie zijn vlees eet, zal geld en eer krijgen, en wie zijn knieën krijgt, zal grote autoriteit krijgen, en wie met een tijgerin trouwt, zal een immorele vrouw domineren . En wie een tijger in zijn huis zag, een immorele man viel zijn huis aan . En doordat hij door een tijger wordt gebeten, raakt hij gewond . En de tijger duidt een man of een vrouw aan, en het is bedrieglijk en bedrieglijk, en duidt op ziekte . De melk van de tijger toont vijandigheid tegenover zijn snor . De tijger is een zeer vijandige vijand . En er werd gezegd : Wie de tijger in zijn slaap ziet, zal vergeving vragen aan de Almachtige God voor zijn zonden . En de tijger geeft mensen aan die mensen vrezen en hevig vrezen ….
…De pluchen boom in een droom is een magere, medelevende man, veel kinderen, enorm, met slechte manieren, zonder voordeel . En de verdikking van haar benen is volgens hem, en haar aderen zijn van oorsprong . Wie aan zijn vrucht lijdt, krijgt geld van een man als hij . En als hij door een doorn werd geraakt, zou hij gehaat worden . En er werd gezegd : pruimenbomen en jalapia zijn een goede gids voor degenen die oorlog willen voeren, en voor de rest van de mensen duiden ze op armoede en armoede ….
…En wie veel sjerpen in de lucht ziet, het duidt op de aankomst van een soldaat naar die plaats, en de wesp zou een persoon met een doorn zijn, en zijn stem werd beloofd door een stekende man, waaruit een persoon alleen kon komen ontdoen van een onzedelijke man die hem zou helpen ….