…Telt het om iemand te zien die heel kort heeft geslapen, zoals iemand die overdag een korte slaap slaapt of zijn hand op het bureau legt, bijvoorbeeld tijdens het werk, en dan in slaap valt voor een heel kort dutje , en sommigen kunnen zelfs ontspannen bij de verkeerslichten en hun ogen sluiten, en dit moment zien als een slaap of een visioen, zijn deze visioenen betrouwbaar en drukken ze uit ….. ? Dit is een vraag die vaak wordt gesteld door degenen die geïnteresseerd zijn in deze kunst, en mijn antwoord daarop is dat visioenen in dergelijke gevallen betrouwbaar en expressief zijn, en ze kunnen zelfs meer waar zijn dan de visioenen die worden gezien tijdens een lange, uitgesponnen slaap . Dus je vindt wetenschappers die geïnteresseerd zijn in deze kunst de voorkeur geven aan visioenen van hekserij, of dutjes; Het is een middagrust, in tegenstelling tot anderen . Sommigen hebben hun woorden afgeleid uit de hadith van Abu Sa’id [de meest waarheidsgetrouwe openbaring door de tovenaars ], die door Ahmad werd voorzien van een marfoo ‘en geauthenticeerd door Ibn Hibban . In Al-Fath noemde Ibn Hajar het hoofdstuk over het nachtzicht, en hij legde het uit : Dat wil zeggen, iemands zicht ‘s nachts, zijn zijn visioenen overdag gelijk of verschillend, en zijn er verschillen tussen de tijden van elk ? Er werd vermeld dat Nasr bin Yaqoub al-Dinouri zei : De interpretatie van het visioen aan het begin van de nacht vertraagt ​​de interpretatie ervan, en vanaf de tweede helft versnelt het met de wisselende delen van de nacht, en dat de snelste interpretatie van de visioenen van magie, vooral als de dageraad aanbreekt . Op gezag van Jaafar al-Sadiq : Dat is de snelste interpretatie van het visioen van de siësta . En als dit alles de voorkeur heeft boven het visioen van de dag boven het visioen van de nacht, dan vinden we dat sommigen zeggen dat er gelijk is tussen hen, en dat er geen verschil is tussen hen, en van wat er kwam van wat er werd verteld hierover is wat er in Sahih al-Bukhari kwam, op gezag van Ibn Sirin die zei : Het visioen van de dag is als het visioen van de nacht . Al-Qayrawani zei, haar uitleggend : Dat wil zeggen, er is geen verschil in de uitspraak van de uitdrukking tussen nacht- en dagvisioenen, en ook niet in de visie van vrouwen en mannen….

En wie ziet dat hij jong of klein is, dan verkoopt hij zijn huis of zijn vee, zelfs als hij een isolerende functie heeft, en er werd gezegd dat hij onderdrukt en bankroet was, en hij kan de dood vrezen, en een verklaring daarvoor komt in de sectie met anekdotes ….

…En wie denkt dat hij zijn gebed verkort , dan is het een reis omdat de Almachtige zei: ~ En als je de grond raakt, hoef je niets verkeerds te doen door je gebed te verkorten .~…

…Wie ziet dat hij op een merrie zit die met hem lastert, dan begaat hij een zonde of een verschrikking die hem zo zwaar treft als de moeilijkheid van het paard, en de interpretatie van de Perzen in die tijd kan zijn gril zijn, er wordt gezegd dat dat zo is. -en-zo bereden zijn grillen en sloot hem uit . En als de merrie oud was, zou de zaak erger en groter zijn, en het heeft geen zin om te rijden behalve in de plaats van dieren, en dat heeft niets aan een muur of een dak of een silo, behalve om te zien of de merrie een vleugel waarmee hij tussen hemel en aarde vliegt, want dit is een eer in deze wereld en religie met een reis . Balak is beroemd, en hun vader is rijkdom en kracht in reizen, en blond duidt op verdriet, en in een ander aspect is dat blond een overwinning is omdat de paarden van de engelen blond waren . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik op een paard zat waarvan de voeten van ijzer waren . Zei hij, in afwachting van de dood . Er werd overgeleverd dat Ali bin Isa al-Wazir, voordat hij de kroonprins werd, zag alsof hij in de winter in de schaduw van de zon op een merrie reed met goede kleren, en zijn tanden waren verspreid, dus lette hij op om in paniek te raken, dus vertelde hij zijn visioenen aan enkele van de expressers, dus zei hij : Wat betreft de merrie is een prins en een staat, en de goede kleding is een staat en orde. En omdat hij in de schaduw van de zon was, bereikte hij de bediening van de koning of zijn sluier en leefde hij binnen zijn opsluiting, en wat zijn tanden betreft, zijn leven was lang . En er werd gezegd dat wie een paard ziet dat stierf in zijn huis of in zijn hand, het de vernietiging is van degene die droomt . En wie een merrie berijdt die met al zijn instrumenten een heide lokt, terwijl hij de kleren van de merrie draagt, zal gezag, glorie, goede lof, een goed leven en veiligheid van de vijanden krijgen ….

…Kruisiging : de plaats van nuchterheid, de positie van het kind en de kracht, dus wie zijn kruisiging ziet, is sterk, hij zal een geest hebben, en er wordt gezegd een sterke jongen, en er werd gezegd dat de kruisiging een sterke man is die hangt van hem af, en de lengte van de lengte van het bedrag is prijzenswaardig, en het overschrijden van de limiet is een bewijs van de nabijheid van het leven en het overleden leven, evenals zijn tekort is een bewijs van een kort leven en goedheid . Vetheid en kracht in het lichaam is de kracht van religie en geloof. Als hij zijn lichaam als een levend lichaam ziet, laat hij zien wat vijandschap verbergt . Als hij ziet dat hij een mechanisme heeft zoals het mechanisme van een ram, dan heeft hij een gemarmerde zoon die na hem leeft . En wie ziet dat zijn lichaam van ijzer of van stenen is, zal sterven . Als hij een toename in zijn lichaam ziet zonder schade, dan is het een toename van de zegen voor hem, en een man die inactief is in het geheugen, met weinig geld, kwam naar een kruising en zei : ik zag alsof mijn lichaam toenam en vermenigvuldigde, en ik had licht en pracht, en alsof ik roekeloos was, en ik wandelde in de bergen en overtrof . De oversteek zei : je zult dat waardig zijn , en een koning slaan en rijk worden en trots worden . Kort daarna ging hij uit met de indringers en was dapper, dus versloeg hij de polytheïsten en verkreeg hij geld en buit ….

…Voorbeelden van visioenen : In dit deel zal ik het hebben over de voorbeelden van enkele van de visioenen van de Profeet vrede zij met hem en enkele van de visioenen van de metgezellen, moge Allah tevreden met hen zijn , en ik begin . Visioenen van de Profeet vrede zij met hem : ( a ) de visioenen van de Profeet vrede zij met hem : ik noteer hier aan de overeengekomen Aisha overgeleverd door Bukhari in zijn Sahieh zei : (de eerste is het begin van de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem) op hem door de openbaring van de ware. In de slaap zag hij geen visioen tenzij het tot hem kwam, zoals het ochtendbeen. ) (1) De roman kwam in een ander goed visioen , en het oprechte en gezonde verstand voor een van de zaken van het Hiernamaals in het recht van de profeten . Wat betreft het minimum van dingen , Valsalehh verschilt van oprecht ; Als goede single uit , zijn Fraaa-profeten allemaal eerlijk , kunnen geldig zijn en zijn de meeste , misschien niet geldig voor een minimum dat ook op een visioen is getekend toen hij een visioen zag en door het doden van de eigenaars . En vergeleek Pflq waxen zonder de ander , omdat de zon van profetie het visioen was dat Mpadi licht geeft, er is nog steeds dat licht zelfs de zon kan accommoderen , het was innerlijk Noria was in de bekrachtiging Bakraa Ka mijn eerstgeborene , en was innerlijk donker in ongeloof Khvacha als Abu onwetendheid , en de rest van de mensen tussen deze twee statussen elk van hen zoveel als er licht werd gegeven . (2) Voorbeelden van visioenen van de Profeet vrede zij met hem het volgende voorbeeld : ( a – 1) van Anas, moge Allah tevreden met hem zijn vanuit de Profeet vrede zij met hem, zei hij : ~ Paradise Fright ging een paleis van goud binnen . ik zei : Voor wie is dit . Ze zeiden : Voor een jonge man uit de Qoeraisj , ik dacht dat ik hem was ze zeiden. : Om Omar bin Al-Khattab . (3) dit gesprek kwam in de roman van een ander : ~ Terwijl ik werd slapen, zag me in het paradijs ~ en zei :~ Zij zeiden : Omar, ~ zeggen : Jibril en zijn Mullah Ikh ~ kwam in de juiste uit de hadith van Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zei : de Boodschapper van God, moge God zegene hem en schenk hem vrede : “ Terwijl ik sliep, zag je me in de hemel , en er was een vrouw die de wassing deed naast mijn paleis , dus ik zei : Voor wie is dit? Ze zeiden dat Omar zijn jaloezie Follette vals spel verklaarde . ~ Riep Omar, moge Allah tevreden met hem zijn en zei : Je viel O Boodschapper van Allah, vrede zij met hem aan? In de roman toen Imam Ahmad : Abu Hurairah zei : Riep Omar We zijn allemaal in deze Raad met de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem. op hem Omar zei : vader van je, O Boodschapper van Allah , ? Oalik aangevallen en wassing hier Alaudhaeh die netheid en Hassan als het paradijs is niet een huis opdracht , heeft zoon zei steen (4) , dat de vrouw, die de bewaakte apostel volgende naar het paleis is een geluid of was in leven toen zag hij haar Profeet vrede zij met hem in het paradijs samen met een kort leven zal hij het van de mensen van het Paradijs afleggen omdat de ziener de Boodschapper van Allah is, vrede zij met hem , en samen met een kort leven is onderhevig om aan te geven dat het zich bewust is van zijn opvolging en het was zo . ( a – 2 ) Op gezag van Abdullah bin Omar, op gezag van de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , zei hij : “ Terwijl ik sliep, toen zag ik een beker met melk erin , ik dronk het zodat ik kon zien dat mijn irrigatie in mijn nagels liep. ” Toen gaf ik Omar bin Al-Khattab mijn gunst . Ze zeiden : Wat heb je dat uitgelegd, o boodschapper van God? Hij zei: ~ Wetenschap .~ (5) Hier Wa’el de Profeet vrede zij met hem melkwetenschap Sommige wetenschappers brengen een verband tussen melk en wetenschap door te zeggen : melk Rizk geschapen door Gods goed tussen de bloedslakken Vrt zoals wetenschappelijk licht getoond door God in de duisternis van onwetendheid , Vdob spreekwoordelijk in een droom als degenen die melk besloten uit bloed en bloed, hij is in staat om kennis te creëren uit twijfel en onwetendheid, en om werk te behoeden voor nalatigheid en misstap . In het gesprek dat de wetenschap van de Profeet vrede zij met hem in God het niet een graad in de te bereiken is , omdat hij dronk, totdat hij zag irrigatie uit de ledematen , en terwijl het geven van hem de voorkeur leeftijd is onderworpen aan een verwijzing naar wat er is gebeurd tot het tijdperk van God , zodat hij Aeachzh in God de schuld krijgt . (6) ( a – 3 ) en Aisha, moge Allah tevreden met haar zijn : De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) ~ Aritk in een droom drie nachten, ik ontving je koning in de diefstal van zijde zegt : Deze Amrotk . Vokhv van . je gezicht Als je bent , zeg ik : dat dit is van God, zal het worden doorgegeven . Afgesproken woord van de stoom ). (7) en de betekenis van : diefstal van zijde : jurk of witte doek van zijde . het wordt opgemerkt in het eerste voorbeeld, het derde voorbeeld van de visioenen van de profeet vrede zij met hem dat de profeet vrede zij met hem niet Aabarhama Omar en Aisha , Begrijpen of het visioenen zijn waarin de visie op haar gezicht en nominale waarde is hoeft niet uit te drukken en te interpreteren , zei zoon een steen in Zijn uitleg van de hadith van Ibn Omar en zijn visioen van vuur dat sommige visioenen geen uitdrukking behoeven . (8) Het visioen van Abdullah bin Omar was door de Profeet vrede zij met hem het visioen wanneer de eerste Omar ibn al- Khattab drinkt, moge Allah tevreden met hem zijn melk wetenschap ———— —– (1 ) was het met Aisha eens . Overgeleverd door Bukhari in het boek om de deur van de eerste uit te drukken, is het begin van de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) ware dromen (351 \ 12 ) , en geleid door een moslim zoals in het nucleair uitgelegd in het boek van geloof in de deur van Leptis openbaring aan de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem ( 2/197 ) – vorige referentie . (2 ) Zie Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van expressie , de paleisdeur in een droom (416 \ 12 ) – op – overgeleverd door Ahmad in zijn Musnad in de palm Anas bin Malik, zie uitleg bv Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Vorige referentie . En Tirmidhi vertelde in Sahih Sunan al- Tirmidhi in het boekpersonage en de deur van de deugden van Omar ibn al- Khattab moge Allah tevreden met hem zijn – gepubliceerd Dar herleven Arabisch erfgoed – Beiroet . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Overgeleverd door Bukhari zoals in de opening ( 12/393) _ op – Muslim zoals in de nucleaire (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Bari (12 /41 0 ) – op -, Mohamed Abdelaziz Halawi : Visions van de Profeet vzmh en dromen van het gezelschap , gepubliceerd Dar Vanguard , Cairo : 1412 van R 5 . (7) Het werd opgenomen door Al-Bukhari zoals in Al-Fath (12/399), vorige referentie en (7/223), en het werd overgeleverd door Muslim zoals in Al-Nawawi (15/202) in het Boek van de deugden van de metgezellen en in de deugd van Aisha, moge God tevreden zijn met haar, eerdere verwijzing . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – vorige referentie (12/419). ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…In een droom is ze een dienstmeisje of een vrije, eerlijke vrouw . Als hij erop reed, mishandelde hij een vrouw . Het perkament is een vrouw, maar ze is een buitenlander . En Almmah duidt mensen aan die bekend zijn in de literatuur . En wie zag dat hij een kruiwagen installeerde, hem bezat of kocht en vrijgezel was, trouwde met een eerbare, gezegende vrouw . Als de wasbeer een bloedeloze vrouw was, dan was de vrouw rijk en eerbaar, en als ze een mooie vrouw was, en als ze rood was, had ze schulden en was ze verantwoordelijk, en als ze blond was, had ze schulden, en als ze geel was, had ze ziekten en pijn, en wie zag dat zijn hark dood of gestolen of verloren was, dan is dat met zijn vrouw . En wie ziet dat hij zijn achterwerk heeft verlaten of haar verlaat, dan zal hij zijn vrouw met dood of scheiding achterlaten, of zijn huis of dorp verlaten . En wie ziet dat zijn hark vruchtbaar is, is het bewijs van een toename van zijn geld . En wie ziet dat hij de melk van wasbeer drinkt, de sultan zal het dicht bij zichzelf brengen en het goede van hem krijgen ….

…En de jonge man : in interpretatie de vijand van de man, als hij blank is, dan is hij een verborgen vijand . Als het zwart is, dan is het een rijke vijand, en als het blond is, dan is het de vijand van een oude man . Als hij een Dilmun was, dan is hij een trouwe vijand . Als hij een Rustaq was, is hij een grove vijand . Als hij sterk is, dan is hij de intensiteit van zijn vijandschap, en als hij onbekend is, en als hij bekend is, dan is hij de zijne . Wie ziet dat een jonge man hem volgt, dan is hij een vijand die hij zal winnen . Als hij een ouderling ziet die toezicht op hem houdt, stelt hij hem in staat goed te doen . En als hij een jonge man is die toezicht op hem houdt, dan is hij een vijand die tot hem in staat is, omdat hij boven hem staat . En als hij een oude man zag alsof hij een jonge man was geworden, verschilde hij in de interpretatie van zijn visioen, en sommigen zeiden dat hij een hernieuwd genoegen had, en sommigen zeiden dat hij in zijn religie of zijn wereldse tekortkoming verscheen, en sommigen zei dat hij stervende was, en sommigen zeiden dat zijn visioenen zijn scherpzinnigheid aantonen, omdat het hart van de sjeik jong is van bezorgdheid en hoop . Als hij een onbekende jongeman ziet en hem haat, dan lijkt het hem dat hij een hatelijke vijand voor de mensen heeft . Als hij van hem houdt, lijkt hij hem een ​​geliefde vijand ….

…Abu Saeed, de jonge prediker, zei de vijand van een man, als hij blank is, dan is hij een verborgen vijand, en als hij Adham is, dan is hij een rijke vijand, en als hij blond is, dan is hij de vijand van een oude man ….

…In een droom is het het streven en het nastreven van de mens, en de grootsheid van de twee paradijzen was de beste wereldse aangelegenheid . En er werd gezegd : de vrouw is de bardoon, dus wie ziet dat hij wanhopig is en niet in staat is hem vast te houden, dan zal zijn vrouw de touwtjes in handen hebben . Als hij met hem sprak, kreeg hij van zijn vrouw veel geld en werd hij verheven . Als hij ziet dat hij met een maagd trouwt, veinst hij voor gunst bij zijn vrouw en zij bedankt hem daarvoor niet . En er werd gezegd : een barzoon is een reis, dus wie ziet dat hij op de achterkant van zijn barzone loopt, zal ver reizen en goed worden van zijn vrouw . Als hij zag dat hij reed en vloog tussen hemel en aarde, zou hij met zijn vrouw reizen en zou zijn status worden verhoogd . Als hij ziet dat zijn barzone zich wentelt in vuil en mest, dan neemt zijn strijd toe en groeit zijn geld . Als hij sterft met zijn schip, dan is het de dood van zijn vrouw . En wie zijn onderhandelingsfiche zou stelen, zou van een vrouw scheiden . En wie ziet dat zijn barzone verloren is, laat zijn vrouw tot ontploffing brengen . En wie ziet dat de hond op zijn zeepokken springt, dan heeft hij een magische vijand die zijn vrouw volgt, en evenzo als een aap op hem springt, dan is hij een joodse man, en het blond van de scheuten duidt op het verdriet van de eigenaar . Men is van mening dat de koning van de koning Brdhuna een vrouw of een dienaar is . En er werd gezegd : de barathon duidt op een ruzie of duidt op een buitenlandse man . En wie ziet dat hij op een vernederd, vernederd en gehaast rijdt, zal goed en gelukkig zijn . En er werd gezegd : Wie ziet dat hij een parachute berijdt en zijn gewoonte is om op een merrie te rijden, dan valt zijn gestalte en zijn waarde daalt, en hij mag zijn vrouw verlaten . En wie ooit op een ezel reed, toen zag hij in een droom dat hij reed met onze toestemming, dan zou zijn herinnering stijgen, zijn inkomsten zouden toenemen en zijn glorie zou hoger zijn . Dit kan duiden op een vrij huwelijk na de natie . En de barathons riepen de immoraliteit van de vrouw . De Amerikaanse zeearend is macht, en de zwarte is geld en glorie . En wie ziet alsof een onbekende barathon een stad is binnengekomen, dan zal dat land worden betreden door een buitenlander . De Albazhon Adham heeft gezag ….

…Als je over vrouwen droomt, voorspelt dit intriges . Als je ruzie maakt met een vrouw, voorspelt dit dat je het slachtoffer wordt van bedrog en frustratie . Als je een vrouw ziet met donker haar met blauwe ogen en een stompe neus, dan bepaalt dit onvermijdelijk je terugtrekking uit een race waarin je een zegevierend voorkomen hebt aangenomen . Als haar neus Roemeens is en haar ogen blauw, zal bewondering je tot gevaarlijke zakelijke speculatie drijven . Als haar haar roodbruin is met dit mengsel, zal deze droom je verwarring en angst vergroten . Als ze blond is, zul je merken dat al je verlovingen vrolijk en gepast zijn ….

…Wat betreft het paard, wie ziet dat hij op een merrie zit met zijn zadel en hoofdstel aan hem terwijl hij er langzaam op loopt, dan zal hij zoveel mogelijk autoriteit en eer bewijzen aan de merrie, en als de merrie dat is meer onvermurwbaar, dan is het de opluchting van hen en de vreugde die hem overkomt van autoriteit en er werd gezegd dat zwartheid sterk zal zijn, en als hij blond is, dan zijn zij het en verdriet in religie, en als het geel is, dan is het ziekte Hij overkomt hem in gezag, en als hij oogverblindend is, dan staat hij erom bekend. En wie ziet dat hij een merrie berijdt en in zijn zadel, harnas of knieën is een tekort, het is een vermindering van zijn autoriteit en eer, en wie ziet dat hij een vastgebonden paard heeft, dan treft hij enige eer en eer, en wie ziet dat hij een paard heeft vastgebonden, hij verslaat zijn vijand en wie ziet dat hij rijdt op een merrie zonder hoofdstel, er is niets goeds in religie en de wereld, en wie ziet dat de merrie rent, dit is een eer voor hem, en wie ziet dat hij van een merrie of iemand anders is gevallen en daarvan afstamt, dan wordt zijn status verlaagd en verlaagd, en zijn afkomst kan zijn als hij naar hem teruggaat dat hij zijn geld uitgeeft en wie dat ziet hij is van zijn paard afgedaald en heeft gereden. Anders dan dat, verandert het van de ene staat in de andere, en wie ziet dat hij het vlees van een paard eet, zal een goede naam hebben en een mannetje onder de mensen, en wie een gezadeld paard zonder ruiters, het zijn vrouwen die samenkomen voor een begrafenis of een bruiloft, en wie dan ook ziet dat hij een vervanger is voor een man die bekend is bij een merrie, dan bereikt deze man wat hij vraagt ​​in een kwestie van schulden Of de wereld, en als de man onbekend is, dan is hij toch een vijand…

…Een jonge man is de vijand van een man in een droom, en als hij blank is, dan is hij een verborgen vijand, en als hij bruin is, dan is hij een rijke vijand, en als hij blond is, dan is hij de vijand van een oude man . Als hij een Dilman was, dan is hij een trouwe vijand, en als hij een Dilmah was, dan is hij een grove vijand . Als hij ziet dat hij een jonge man volgt, dan zal hij zijn vijand overwinnen, en als een jonge man hem volgt, dan zal zijn vijand hem winnen . En als hij een onbekende jongeman ziet en hem haat, zal hij hem een ​​hatelijke vijand van de mensen laten zien . En als hij een jonge man ziet die toezicht op hem houdt, is hij een vijand die de controle over hem heeft verworven . En wie een oude man was en zag dat hij een jonge man was geworden, hij zou een groot tekort krijgen . De volwassen jongeman is een vijand, en hij is sluw en bedrog, of een gehate vijand, en zijn visie duidt op beweging, kracht en de overheersing van onwetendheid, en misschien duidt hij op genade en dankbaarheid jegens de Almachtige God ….

…Fosfor Het zien van fosfor in een droom duidt op het heldere en bedrieglijke zelf . Deze droom betekent voor het meisje een briljant en kort succes in de oceaan van passie ….

…En wie een put met lastig water ziet, dan zal hij bedroefd zijn en te kort komen ….

…Het is zeldzaam dat hij vertelde dat een vrouw zichzelf haar hoofd zag scheren met haar gezicht onbedekt tussen de mannen, dus kwam ze naar de kruising en sneed haar visioenen af, en hij zei tegen haar: Een man die je dierbaar is, zal sterven en jij worden blootgesteld aan mensen met een schandaal en de zin is goed voor haar. Ze deed het niet kort daarna, en haar man stierf, en ze viel in een zaak die ze vanwege hem werd ontmaskerd ….

…En wie denkt dat hij een lang hemd aan heeft, dan geeft dit aan dat er al een lange tijd een order heeft plaatsgevonden, en als deze kort is, anders ….

…Het visioen van de loodgieter in een droom duidt op de verkwistende arbeiders, die geen geheim bewaren en geen verbond nakomen . Misschien duidde zijn visie op de critici die het goede uit het slechte halen, of op de heerser die onderscheid maakt tussen goed en kwaad . En de loodgieter duidt de drukbezette man aan . En hij duidt de vertolker van dromen aan omdat hij de juiste visie van de mond onderscheidt . En geeft kort aan . En de loodgieter is een man die slechte woorden te horen krijgt . Er werd gezegd : de loodgieter is een man met een mandaat ….

…Er zijn vier soorten kleding : soefi, poëtisch, katoen en linnen, gemaakt van wol is geld, en haar is geld zonder geld, en gemaakt van katoen is geld, en linnen is geld zonder, en de beste kleding is wat is nieuw en breed en brutaal, en ongebleekt is beter dan kort, en het creëren van kleding en hun vuil is armoede, illusie en corruptie van religie. Vuil en shag in het lichaam en hoofd zijn ze . De witheid van de kleding is een schoonheid in deze wereld en religie, en de roodheid in de kleding voor vrouwen is goed, en mannen hebben er een hekel aan omdat het de versiering van de duivel is, tenzij het rood in een jasje of bed zit, of dekbed, en wanneer de man er niet in verschijnt, dan is het op dat moment geluk en vreugde, en het gelige in de kleding is allemaal een ziekte . Er wordt gezegd dat zij roodheid zijn, en dat roodheid en geelheid in het lichaam geen kwaad doen, omdat ze de mens niet ontkennen of tevreden stellen, en groen in kleding is goed in religie, omdat het de kleding is van de mensen van Paradijs . Zwarte kleding is geldig voor degenen die ze dragen terwijl ze wakker zijn, en ze kennen, en ze zijn oppermachtig, rijkdom en autoriteit, en er is geen hekel aan hen ….

…En sommige van de sprekers zeiden dat als de lijkwade van de doden en de lijkwade overvloedig is, het goed is, en als het kort is, het misschien niet prijzenswaardig is ….

…Zijn er zogenaamde langetermijnvisies? Of met podia? Langetermijnvisies, of met podia. Door mijn meditatie over de vele teksten die te maken hebben met visioenen in de Koran of de Sunnah, langetermijnvisies, of met stadia : Door mijn reflectie op de vele teksten die te maken hebben met visioenen, in de Koran of Sunnah, kan worden geclassificeerd in termen van de snelheid van optreden of het wordt vertraagd in twee hoofdonderdelen : 1 / Visioenen die snel optreden of verificatie, en we hebben er herhaaldelijk over gesproken, en we noemden dat een van de grootste dingen die bijdragen aan de snelheid van optreden : de waarachtigheid van de toon en hadith van de visionair, of als hij het voor of kort na zonsopgang zag, en we noemden het bewijs hiervan. De woorden, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zeggen : De meest waarheidsgetrouwe visioenen waren wat er in de betoveringen stond, en de hadith van [ ik geloof dat je een visie is die gelooft dat je het meest authentiek bent ]. 2 / Langetermijnvisies, of wat je zou kunnen noemen : dezelfde stadia; Het is de titel van mijn artikel hiervoor, en dat is waar ik het vandaag over wilde hebben; Het zijn die visioenen die lang duren als ze worden vervuld en hun expressie wordt gerealiseerd, en hun eigenaar ze leeft, en hun gebeurtenissen leven lange periodes van zijn leven, en verschillen van de visie die plotseling optrad, na wanhoop en een lang wachten. Dat waar ik het nu over heb, wordt gedeeltelijk en continu bereikt gedurende het leven van de eigenaar of in een lang deel van zijn leven, wat betreft wat plotseling werd bereikt en de eigenaar het had aangekondigd, en het gebeurde niet, en toen gebeurde het plotseling, dit type waarvan niets ooit valt voordat het volledig of gedeeltelijk valt . Ik zal je een voorbeeld geven; Met het verhaal van Yusef, vrede zij met hem, en zijn visioen dat in de Koran kwam, zag hij de zon, de maan en elf sterren voor hem neerknielen, en dit visioen werd voor hem vervuld gedurende veertig jaar van de verschillende stadia van zijn leven, en hij leefde seizoenen die werden bereikt door kinderen, jongeren en volwassenen ….

…Wat betreft aanraken, wie ziet dat hij iets aanraakt dat voor hem niet is toegestaan, dan begaat hij een onaangename zaak, en er werd gezegd dat hij die zag dat hij iemand aanraakte, het zou testen en er werd gezegd dat degene die zag dat hij raakte iemand aan die hij liefhad, hij is tevreden en wie zag dat hij aanraakte en ejaculeerde, het is wat er gebeurde en wie zag dat hij aanraakte en de was moest doen, zijn visie is ongeldig, want wie Satan doet, is geld uit schatten, geel sperma wordt geboren uit veel ziekten, rood heeft een kort leven en zwarte mensen van zijn huis en sommigen van hen zeiden dat onreinheid geld en genade is, en sommigen zeiden dat janaabah en sperma dezelfde betekenis hebben en sperma is een andere en de uitdrukking ervan is vreugde en plezier. Het is de uitstoot van geld, en als hij zegt dat ik het sperma heb, dan is het geld en Jaafar al-Sadiq zei: “Het zien van onzuiverheid duidt op drie aspecten van een kind en het verwerven van geld en het verlaten ervan….

…Jaber al-Maghribi zei: ~Wie denkt dat hij dun brood eet, wordt geïnterpreteerd als zijnde in staat om te leven, en duidt misschien op een kort leven .~…

…De nek : Vemoda-secretariaat, en de toename van de schuld en de toename van de prestaties van het secretariaat, en de onvolledigheidsafname in de prestaties van het secretariaat : de zaag was in de buurt van de nek omringd, het onderschrijft zijn geld niet en zegt de Almachtige : ~ Satoukon wat Boukloa de Dag van de Wederopstanding . ~ Als hij ziet dat zijn hond in bloed is ontploft, gaat hij dood . Als de imam een ​​ruwheid in zijn nek ziet, dan is het zijn kracht in zijn gerechtigheid, en zijn onderdrukking van zijn vijanden, en verharding van de rug is een kracht over wat God imiteerde, en een goede gestalte duidt op vlucht en vlucht . Het haar op de rug geeft aan dat hij geld heeft en dat hij geld heeft . En schoor de achterkant van de prestaties van het secretariaat en schrapt schulden . Als hij ziet dat hij geen haar heeft, geeft hij zijn faillissement aan . En een man zag alsof zijn nek niet lang of kort was, dus vertelde hij zijn visioenen op een kruising, dus zei hij : als je slechte manieren hebt, is je karakter goed, en als je dapper bent, neemt je moed toe, en als je een zwak karakter hebt, word je geëerd ….

…Voetgangersbrug Droomt u dat u een voetgangersbrug over een stroom helder water oversteekt, dan betekent dit een prettige baan en winst . Als het water dik en modderig is, betekent dit verlies en tijdelijk ongemak . Voor een vrouw betekent deze droom een ​​twistzieke echtgenoot of een echtgenoot met een prettige stemming en regelmatige gewoonten, afhankelijk van of het water modderig of helder is . Wat het vallen van een voetgangersbrug in helder water betreft, dit betekent een kort weduwschap dat eindigt in een goed huwelijk . Als het water niet helder is, betekent dit bestaande borden ….

…Als voor het scheren van mannen haar tijdens Hajj en verkorting van het, in de interpretatie is veiligheid, verovering, en de vervulling van een schuld en een kuiken, omdat de Almachtige God zegt : “Gij zult de Heilige Moskee, als God het wil invoeren, in veiligheid, scheren hoofden en te kort schieten, en je zult niet bang zijn . ~ En ook in niet-Hajj, behalve dat het in Hajj sterker is . Dit is als de persoon met de visie geen president is, en als hij een leider is en het seizoen heeft afgeschoren, zijn visioenen duiden op zijn gebrek, isolement of schending van zijn dekking, dus deze visie is voor de armen om een ​​schuld uit te geven. , en voor de rijken om geld te verliezen . En als de persoon van het visioen een van de mensen van gerechtigheid was, was zijn wreedheid zwak, en als hij niet zag dat hij zijn hoofd niet schoor, maar zag dat hij geschoren was, zegevierde hij over de vijanden en won hij aan kracht en trots . Sommigen van hen zeiden : Het scheren is alleen geschikt voor interpretatie voor degenen die gewend zijn om te scheren, en het is niet geschikt voor degenen die scheren een gewoonte hebben . En er werd gezegd dat het scheren van het hoofd van een krijger een vertolking vereist ….

…Over Wahab bin alarm dat Nebukadnezar na de ruïnes van Jeruzalem en voerde de kinderen van Israël in zeven jaar, de mening in een droom, een grote visie van zijn aura verzamelde priesters en Alhzar en vroeg hen over zijn visie dat , zeiden zij : tot Iqsa koning vertelde hem zelfs Ptooelha , hij zei : ik ben het vergeten, maar heb het me niet verteld aan drie dagen mensen die je vermoordden voor Akrkm werden bang en Glenn van zijn festival hoorde dat Daniel – vrede zij met hem – en in de gevangenis zit, zei de gevangenbewaarder : Ga naar hem , zeg hem : dat hier een man die kennis van uw heeft visie en interpretatie ging naar hem vertelde hem Aftlbh toen hij het niet buigen voor hem en zei tegen hem : wat u verhinderd uitputting Mine? Hij zei : God gaf me kennis, leerde me en gebood me om voor niemand anders neer te knielen , dus zei hij hem kort : ik houd van degenen die hun verbonden met hun heren nakomen , dus hij vertelde me over mijn visioen , dus zei Daniël tegen hem : ik zag een groot idool met zijn voeten op de grond en zijn hoofd in de lucht , erboven van goud, het midden van zilver en de onderkant van koper En zijn been van ijzer en zijn voeten van klei, dus terwijl je als je naar hem keek, hield je van zijn schoonheid en de strakheid van zijn maken, God gooide hem met een steen uit de lucht, en hij viel op zijn kruin totdat hij het verpletterde en zijn goud, zilver, koper en ijzer vermengden zich tot je stelde je voor dat als mensen en djinns elkaar zouden ontmoeten om sommigen van hen te onderscheiden van anderen, ze dat niet zouden kunnen doen. De steen die hij werd gegooid, werd verhoogd, vergroot en verspreid totdat hij de hele aarde vulde , zodat je zag niets anders dan de steen en de lucht , dus zei hij : Het visioen dat ik zag was waar, dus wat is de interpretatie ervan? Daniël zei : Wat de afgod betreft, er zijn verschillende naties aan het begin der tijden en in zijn midden en in zijn midden en aan het einde , en wat betreft de steen waarmee een afgod werd geworpen, het is een religie waar God naar werpt. deze naties aan het einde der tijden, dan zal hij het hun laten zien, dus stuurt God een analfabete profeet van de Arabieren, zodat de naties en religies erin zullen worden geworpen zoals ik de steen heb zien duizelen over de soorten afgoden En het verschijnt op de religies en naties zoals ik heb gezien dat de steen verscheen al over de aarde , zodat God de waarheid met onderzoekt, wordt de valsheid verloren gaat met het, begeleidt de mensen van misleiding door het, onderwijst de ongeletterde door hem, versterkt de zwakke , versterkt daarmee de vernedering en ondersteunt de zwakken . In een andere roman : over Wahab bin alarm , en waarin die Nebukadnezar, de mening van een visie, terwijl hij had graag wat advies als het advies van iets letsel Vonsah die heette Daniel en Ananias en Azaria en Mahil van de stammen van de profeten, hij zei : Vertel me over het visioen dat ik zag en dan ben ik iets geworden waar Vonsaneha van hield , wat zij? Ze zeiden tegen hem : Vertel het ons door Ptooelha laat het je weten , hij zei : Wat zei ze niet als je me vertelde aan Ptooelha Onzaan Octavkm , ze gingen bij hem weg, ze riepen God en Astgathua, en baden tot hem en vroegen hem om leer ze Voalmanm, die hem Fjah vroeg, ze zeiden tegen hem : Ik zag een standbeeld? Hij zei : je hebt gelijk . Ze zeiden : Zijn voeten en benen zijn van klei, zijn knieën en dijen van koper, zijn buik van zilver, zijn kist van goud en zijn hoofd en nek van ijzer? Hij zei : je hebt geloofd . Ze zeiden : Terwijl je naar hem keek, vond hij je aardig, en God stuurde een rots uit de lucht op hem, dus ontmoette hij hem. Hij zei : je hebt gelijk , dus wat is de interpretatie ervan? Ze zeiden : je zag dat de Koning der Koningen een of andere Allen-koning was van sommigen , en sommigen van hen waren de beste koning van sommigen , en sommigen waren meer koning van sommigen, was de eerste koning van aardewerk, een verzwakte en Olinh , toen was het boven het koper is het beste ervan en meer , en toen was het boven het koper zilver dat beter is dan dat en beter , dan was er meer dan zilver, goud, dat is beter dan zilver en beter , toen was ijzer van jou, omdat hij was krachtiger en duurder dan hij vóór hem was , en de rots die je zag was God die vanuit de hemel naar hem was gezonden, dus zijn nauwkeurigheid was een profeet die God hem uit de hemel verkocht, zodat alles klopte en de zaak tot hem kwam . . En in een andere overlevering : Daniël en zijn metgezellen zeiden tegen Bakhtasar : Ik zag zus -en-dat en ze vertelden het hem , dus hij zei : Je hebt gelijk , ze zeiden : We steken het voor je over . Wat betreft het afgodsbeeld waarvan u het hoofd van goud zag, het is uw bezit zo goed als goud , en het bezat de hele aarde , en de hals lijkt erop. De koning van uw zoon na u bezit, dus zijn bezit zal goed zijn en niet als goud , en wat betreft zijn kist die van ijzer is, het is de koning van het volk van Perzië, die na uw zoon bezit, dus hun bezit zal sterk zijn als ijzer , en wat zijn humeur betreft, hij gaat naar de koning van het volk van Perzië en het volk betwist de koning in elk dorp totdat de koning zal regeren voor een dag en twee dagen, maand en twee maanden, en dan doodt niet de mensen hebben de kracht ervan, want het was niet de kracht van de fetisj op de twee mannen van aardewerk , terwijl ze net zo goed zijn als God gezonden – de Almachtige – een profeet van het land van de Arabieren Vozarh over de rest van het volk van Perzië en de rest van de koning van uw zoon, en uw en vernietigde en Ohlkh om hem niets te houden toen de rots kwam en het afgodsbeeld vernietigde ….

…Waden in het water Als je waadt terwijl je droomt van schoon, helder water, betekent dit dat je een kort vals geluk zult beleven . Als het water troebel is, wordt u met ziekte bedreigd of krijgt u een pijnlijk ongeval . Als je droomde van kinderen die in helder water waden, is dit een goed voorteken, want je zult slagen in je werk . Als ze droomt dat ze in helder schuimend water waadt, dan zullen haar emotionele dromen en ambities uitkomen ….

…Jaafar Al-Sadiq zei : Het visioen van het verhaal van de opstanding wordt geïnterpreteerd op zes aspecten van kwelling, waaronder eigendom, werk, ziekte, verdriet, problemen of een kort leven ….

…En wie ziet dat hij het verplichte gebed verricht en dat zijn gebed is voltooid en zijn kus is rechtgetrokken, dan is zijn behoefte vervuld en bereikt hij wat hij had gehoopt. En als hij ziet dat hij Fajr bidt, dan heeft hij een toelaatbare of een belofte verdiend die goed of slecht is, en als hij ziet dat hij het Dhuhr-gebed bidt, zal hij alles wat hij vraagt ​​in de kwestie van deze wereld overwinnen. en het hiernamaals. Als hij ziet dat hij vrijdag bidt, dan zal hij afmaken wat hij wil en bereiken wat hij hoopt, en als hij ziet dat hij Asr bidt, dan is het een verlangen, maar na ontbering, en als hij ziet dat hij bidt Maghrib, dan is de zaak waar hij om vroeg in termen van goed of kwaad voorbij, en als hij ziet dat hij aan het bidden is, dan behandelt hij zijn familieleden en krijgt hij plezier en er werd gezegd dat bedrog en huilen hem overkomen, en een voorwaarde in wat hij noemde, is dat hij elk gebed volledig op tijd uitvoert, en als er een afname of een toename in is, dan is het in strijd met wat werd genoemd en wie ziet dat hij aan het bidden is, mist een gebed van deze gebeden , dan geeft hij de vervulling van zijn religie aan en wie ziet dat hij kort bidt in zijn gebed, dan reist hij en van waaruit Hij zag dat hij een overbodige nacht of dag bidt, doet hij dus een rechtvaardige daad. En wie ziet dat hij bidt terwijl hij erom lacht, dan heeft hij er veel afleiding van. En wie ziet dat hij bidt terwijl hij junub is of op een plaats waar gebed niet is toegestaan, dan heeft hij de religie bedorven, en wie ziet dat hij bidt zonder wassing, dan wordt hij ziek. Hij bidt oost of west, aangezien hij van de islam is afgeweken en mogelijk een verzoekschrift heeft ingediend bij zijn vrouw d Er wordt gezegd dat de mensen van de moskee bidden tot anderen dan een qiblah, en iedereen die een geleerde ziet die bidt zonder qiblah of handelt in strijd met de soenna , of dat hij bidt over de Kaaba, de Sharia heeft geschonden en de grillen heeft gevolgd en wie ziet dat hij bidt In de woestijn is het reizen of hadj, en wie ziet dat hij bidt in een van de drie moskeeën, het is een bewijs van zijn loon verdubbelen en zijn daden aanvaarden. En wie ziet dat hij bidt op een dier, het is hun gebeurtenis, en wie ziet dat het gebed zijn tijd heeft gemist en geen plaats vindt om het te bidden in een moeilijke kwestie….