…Het visioen van een mager meisje, mijn vader, een zomers ding Balastsaga voor opengewerkte ibn Nawfal – moge Allah tevreden met hem zijn – van zijn moeder mager meisje vader zomer zoon Hashim Lydda was Abdul Muttalib zei : Opeenvolgende de Quraish jaren Jdbh Oqahlt huid en schuur het bot , zei ze : Terwijl ik lieg Oh God, of Mhomh als ik Met een beroemde telefoon schreeuwend met een sahl-stem zeggend : Oh, Qoeraisj, deze profeet is door jou gestuurd, en dit is tijdens zijn vertrek, dus hij leeft in goedheid en vruchtbaarheid . Zie van jou geen lange, blanke man die naar twee ogen riekt , trots op hem is en een jaar aan hem gewijd is , maar laat hem hem en zijn zoon redden en vanuit elke buik een man tot hem wenden , niet Fliscnoa van water en geschaad van het goede en om de hoek te ontvangen , en vervolgens zorgvuldig gekozen House zeven keer om te leven, vader FBI’s Felictsag man en gelooft in de mensen , niet inclusief het pure en goede voor zichzelf , niet Vgshm als je wilt en je leeft . Ze zei : Dus de kennis van God werd een bange vrouw. Mijn huid en zijn geest stonden op. Mijn visie werd afgebroken, dus sliep ik in de rivieren van Mekka . Dus de heiligheid en het verboden, als hij erbij blijft , is abtahi, tenzij hij zegt dat dit de shaybah van lof is , dit is een shaybah , en de Quraysh zijn compleet met hem . En brak hem de hele buik van een man enscenering en Spreek en ontving brullen en klom toen op naar de vader Qubais en sloeg mensen die om hem heen begraven waren eens hun zoektocht tot armoede piek Vacetknoa Jnabiah en met hen de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, die dat dag Ghulam moge Oaf of angst ontstond, Abdul Muttalib zei : Oh God zegevierde Alkhalp De detector Courba jij de wereld is een leraar en beheerder is Mboukl en Hola Abdaak en Amaak Badhirat Ahramk klagen bij jou over hun jaar dat Oqahlt pantoffels mag splitsen , Vasaman God en Amatarn Geetha verschrikkelijke Mgdakka , wat Eu zelfs uit de lucht ging Pmaiha Okz-vallei Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, zegt ze Abdul Muttalib : Gefeliciteerd aan jou, Aba Al-Bathaa , Hanaa , dat wil zeggen , want je leefde de mensen van Batha, en in dat er staat Raqifa : Bashisa Al-Hamd, moge God onze stad water geven. We verloren het leven en het onderstreepte water. Dus de wateren en bomen leefden in een stroom van God met het gunstige. Er is niets in de mensen van gerechtigheid of gevaar, en in deze hadith is het vreemd dat we het kort uitleggen en zeggen : de moeder van Abd al-Muttalib is een soennitische daad . En verving Epast . En het dunner worden van het bot maakte hem zwak van inspanning . En hypnose eerste slaap en zonsopgang tijd . Door Hala geïnspireerde woordversnelling . En Hia – beperkt – regen en vruchtbaar , nauwelijks Otakm regen en vruchtbaarheid . En de botten die zich bij het oog voegen, zijn luider dan de grote . Sommige zijn dun van teint . En het hoge snuiven . En zeggende : Hij heeft een trots die hem bedroeft, hij moet zich verbergen en niet trots op zijn . De Sunnah is de weg . En leid hem , dat wil zeggen , mensen laten het zien . Laat ze schijnen , met de Sein en het Shin , dat wil zeggen , laat ze uitgieten , dat wil zeggen , laat ze dan wassen . Dan zonde, elke opluchting en opluchting . En elke Fasht en Shaybah Al-Hamad heeft de titel Abdul Muttalib gekregen . En ze voltooide het , dat wil zeggen , ze kwamen allemaal . En de tijdslimiet voor zijn zwijgen en zeggen : angst, dat wil zeggen, nabijheid . De eigenschap is nodig . En de binnenplaatsen excuses . En het jaar van droogte en nood . En hij bedoelt de schachten en de pantoffels van schapen en kamelen . En veel verwend . Geen druk . En het geluid is erg vloeibaar water . En Sheikh Sheikhs . En Aljzl laat en Jouni zwarte wolken . Zijn gezegde : in de stem van Sahl, met een zoete betekenis erin . En zijn gezegde : Een man is lang, wat betekent dat hij lang is, en als hij buitengewoon lang is, wordt er gezegd dat hij lang is met nadruk . En hij zei : Laat hem gaan , het delif is het langzame lopen, er wordt gezegd : hij loopt als hij loopt en de stepping boat . En ze zei : en in hen puur en goed van vreugde – betekent de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem – en zeggende : Mviodh , Mufiod is degene die zijn hart heeft gekwetst – een hart – pijn van . Paniek, annexatie, angst en paniek . En hij zei : Mijn huid stond op, wat het klemmen betekende, en er werd gezegd : ze wilde mijn haar stoppen, dus stond hij op van paniek . En God dwaalde door de geest en verbijsterd door de ernst van de emotie . En haar zei : Zo is de heiligheid en het verboden , dit komt door te zweren bij iets anders dan God en het is shirk , en dat gebeurde daaruit in de tijd van onwetendheid, en als dat polytheïsme is . En haar zei : Ze begraven eromheen, dat wil zeggen, ze lopen op het pad van Lena . En het gunstige vlak is een vlak, en het beste waarvoor het predikte schadelijk is, is de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn. Het is niet onwaarschijnlijk dat de verlichting van de Quraish te wijten is aan het feit dat hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, een van degenen is die onder hen hulp zoeken ….

…Sneeuw, ijs en hagel : al deze dingen duiden op ongelukken, ziekte, pokken en verf, en op kwellingen en kwellingen die neerdalen op de plaats waar hij dat ziet, en in het land waarin hij is neergedaald, en ook op stenen en vuur, omdat ze planten, bomen en vruchten bederven, schepen rationaliseren, de armen schade berokkenen en hem vernietigen in roest en kou En het wordt soms erger, en het kan duiden op oorlog, sprinkhanen en soorten pandemieën, en misschien duidt het op vruchtbaarheid, rijkdom, overvloed aan voedsel in de zeldzaamheden, en de stroom van stromen tussen bomen . Als iemand sneeuw zag die uit de lucht naar beneden kwam en zich naar de aarde verspreidde, en als dat was op de plantplaatsen en de tijden van gebruik, duidt dit op de overvloed aan licht en zegeningen van de aarde en de overvloed aan vruchtbaarheid, dus dat het die plaatsen vult met voedsel en ontkieming, zoals het gevuld is met sneeuw, maar als dat er is op momenten dat het land nutteloos is En zijn vegetatie, is dit een bewijs van het onrecht van de sultan en de achtervolging van de eigenaars van de monden . Evenzo, als de sneeuw in een tijd van voordeel of iets anders ligt, vaak op de woningen, bomen en mensen, dan is het een onrecht dat hen overkomt en een plaag die hun groep treft, of een plaag voor hun geld in de mate van de toename van de visie en zijn bewijzen . Evenzo, als hij in de beschaving ziet, en op een andere plaats dan sneeuw, zoals huizen en winkels, dan is dit een kwelling, kwelling en ziekte, of dood of liefde die naar hen wordt geworpen en op hen neerdaalt, en misschien duidt dit op de belegering en het gebrek aan reizen en het aanvragen van pensioen . Evenzo sneeuw : omdat er niets goeds in zit, en dat kan de huid van Satan zijn, of een koning of iemand anders. Wat betreft de kou : als het zich op de teelt- en plantenplaatsen bevindt en niets bederft of iemand schaadt, dan is het vruchtbaar en goed, en het kan wijzen op bladluizen en sprinkhanen die geen kwaad doen, en op de kat. En de vogel, hoe zit het als mensen het in die tijd oppikten in de containers en het in de waterwegen verzamelden ? Evenzo sneeuw of ijs, want het zijn voordelen, opbrengsten, vruchten, buit en ei-dirham, en als de kou planten of mensen schaadt, of het is op huizen en winkels, dan zijn het pandemieën en misdaden die op mensen worden geworpen, of pokken, korrels en zweren die zich verzamelen en oplossen, hetzij door het dragen van de kou in een zeef of een kledingstuk, of in wat Hij er geen water in draagt, als hij rijk is, zullen zijn verdiensten smelten, en als hij goederen in de zee heeft, zal hij is er bang voor, en als hij arm is, dan zal alles wat hij verdient en wat hem ten goede komt niet bij hem blijven, en niets wordt voor zijn tijd bewaard, en sommigen van hen zeiden : Sneeuw martelt de sultan overweldigend voor zijn kudde, en zijn woorden zijn lelijk voor hen. En wie er sneeuw op zag vallen, reisde ver weg met een geit . De sneeuw is alleen als het een beetje sneeuw is dat niet overheersend is in de zijkant en op de plaats waar de plaats sneeuwt, en op de plaats waar sneeuw niet wordt geweigerd, en als dat zo is, dan is de sneeuw vruchtbaar voor de mensen van die plaats, en als het te veel is, vaak niet kan worden afgeveegd, dan vindt er een kwelling op die plaats plaats . En wie de koude sneeuw vangt in winter en zomer, hij zal worden gekweld door armoede, en wie sneeuw koopt in de zomer, hij zal slaan waar hij niet voor rust, en hij rust uit een wolk met goede woorden, of bidt voor de plaats van sneeuw, en als de sneeuw snel smelt, dan is hij moe terwijl hij snel gaat. Dat het land wordt bewerkt met droog land en sneeuw, het is als regen, en het is barmhartigheid en vruchtbaarheid . Het is sneeuw en het heeft bescherming tegen sneeuw, want het is niet moeilijk voor hem, omdat hij bedekt en beschermd was, en hij is een vastberaden man en hij laat zich er niet door intimideren . En wie ontelbare dingen uit de kou haalt, zal geld en parels vangen . En er werd gezegd : de kou komt uit de lucht, marteling van de sultan naar de mensen, en het nemen van hun geld . Slapen op sneeuw duidt op therapietrouw, en wie het ziet alsof er sneeuw boven ligt, de zorgen zijn groot, en als de sneeuw smelt, worden de zorgen weggenomen . Wat betreft de oorsprong van Al-Qar, het is armoede . En ijs zijn zij en kwelling, tenzij iemand ziet dat hij water in een kom maakte en ermee bevroor, dan duidt dit op de schade van het resterende geld . En het bevroren huis van het geld van de koning en anderen ….

…Leidt de zoektocht naar droominterpretatie tot wat wordt genoemd anticiperende angst en leidt vervolgens tot wanen, wanen en pessimistisch denken? Dit is een standpunt, en ik hoor het vaak van sommige beroepen in de psychiatrie, en de waarheid is dat dit waar kan zijn voor een groep patiënten, en dat zijn er maar weinig, maar velen van degenen die herhaaldelijk visioenen hebben gehad, hebben hun betekenis indicatief voor goed nieuws of goed nieuws, en herhaalde dromen kunnen een zonde voorspellen die is opgetreden Met de dromer, en dan is de uitdrukking van deze droom een ​​reden voor de eigenaar van deze droom om de zonde op te geven, en het kan zijn een grote zonde . Samenvattend : deze hypothese heeft enkele therapeuten, psychologen geloven over het algemeen niet en zouden niet gegeneraliseerd moeten worden voor iemand met herhaalde visioenen of dromen . Deze aanname kan de reden zijn voor de vijandigheid van een grote groep van hen tegenover het uiten van visioenen, maar hier moet een onderscheid worden gemaakt tussen visioenen, dromen en dromen, en veel van de woorden van psychiaters zijn van toepassing op de zogenaamde pijpdromen. , die verschillen van het visioen dat van God komt en niet de droom van Satan, dus laat hem dat weten . Concluderend : ik merk hier op dat de aspecten van de visie niet gescheiden zijn en geen relatie tussen hen hebben, maar met elkaar in verband staan ​​in de zin dat degene die zich uitspreekt een ervan niet mag weglaten, dus het zien van datums en het eten ervan, bijvoorbeeld is niet aanbevelenswaardig tenzij het wordt ondersteund door het taalkundige en tijdelijke aspect, en het zien van vuur is niet altijd verwerpelijk als het winter is Het werd ondersteund door de afgeleide kant van het visioen, en we kunnen zeggen dat de volgende figuur ons de aspecten van de visie overlapt : deze cirkel draait in de geest van de persoon die de visie uitdrukt wanneer hij de visie hoort, en in een zeer korte tijd; Hij probeert de visie te verbinden met een van de aspecten om vreedzaam aan de oever van de verlossing te komen, wat de uitdrukking is, en daarom werd de interpretatie een uitdrukking genoemd, hier bied ik wat begeleiding aan degenen die wilden zeggen : 1_ Bewapening met het wapen van juridische kennis uit de Heilige Koran, de Sunnah van de Profeet en de Arabische taal en hun synoniemen en bewoordingen, de tijd van het visioen kennen en de eigenaar onderzoeken . 2_ rekening houden met de legitieme literatuur wanneer de uitdrukking, en om de fijne manieren en vrede zij met hem te volgen . 3_ Om mensen niet bang te maken en hen te terroriseren met de verkregen resultaten – denkend – aan de visioenen . 4_ Om niet zeker te zijn over de uitdrukking door degenen die de uitdrukking uiten of er bij zweren, dus de uitdrukking van visioenen is te wijten aan gissingen zoals het ons duidelijk wordt . 5_ Om dit soort kennis niet bij elke sessie of lezing te vergroten; Omdat dit leidt tot clementie in de uitdrukking door de beperkingen die ik noemde in de aspecten van de uitdrukking van de visie niet in acht te nemen, net zoals hij die meer in de kunst is erin is verbrand, en dit is bekend . 6_ kruist zichzelf om niet te zeggen dat degenen die uiting geven aan welk inzicht of inspiratie in deze aanbeveling van zichzelf, ons hebben bevolen onszelf niet te prijzen . 7_ Dat degene die uitdrukt – wat hij in staat was – zou proberen visioenen naar het goede te leiden, en als hij daar geen manier voor kon vinden, zou hij ze niet moeten uitdrukken en ervoor oppassen . 8_ Niet vertrouwen op dromen en illusies, dus hoeveel mensen werken er in dit tijdperk met deze wetenschap, en de velen die eraan beginnen en ernaar informeren, behalve dat één teken, hoewel triest, aangeeft dat we een droomnatie zijn geworden, de bittere en droevige realiteit ervan, van dromen, en dan paleizen bouwen en realiseren De overwinningen, het gebed in Jeruzalem en de nederlaag van de legers en de soevereiniteit over de naties, niet door actie maar door te dromen, en dit is onze bittere realiteit , en het moet eerst worden herkend om het te corrigeren en te behandelen, en dan komen we van deze zwakheid en onzedelijkheid af . 9_ Degene die zich uitspreekt , moet de geheimen bewaren van de mensen die hem naar hun visioenen vragen, en ze niet met trots of spottend onthullen . Ja, we moeten ons aansluiten bij de gelederen van de ontwikkelde landen in termen van wetenschap, macht en economie, een realiteit en geen droom, tenzij ze God bereikten, getuigenis afleggen ….