…Al-Kirmani zei dat een visioen van het eten van warm brood duidt op een goed leven ….

…De zon is in een droom de grootste koning, kalief, vader of prins . En wie ziet dat hij in de zon is veranderd, zal als koning worden geworpen . En als hij de zon raakt hangt er een ketting van bewaker en gerechtigheid in . En als hij in de zon zit en er nadert, dan zal hij van de koning een zegen en geld, en kracht en steun krijgen, en als hij op de stralen ervan schijnt, zal hij gezegend worden met een vlag die in de twee wordt genoemd . Als hij haar zag, Safia Munira en hij een gouverneur was die macht verwierf in zijn mandaat, en als ze in zijn huis opstond, trouwde hij, en als een vrouw haar zag, trouwde ze, en als hij haar zag, zou een koopman er profijt van hebben. zijn vak . En zonlicht is de trots van de koning en zijn gerechtigheid . Als hij de zon zag raakte de hoogte van praten met hem kalief, evenals de maan . En als hij de zon op zijn hoofd zag opkomen, dan zou hij een ernstige zaak krijgen, en als hij op zijn voeten opkwam, zou hij veel cultivatie hebben ontvangen, en als hij zag dat hij op zijn buik was opgekomen, zou hij melaatsheid, en als het op zijn borst verscheen, zou hij ziek zijn . En wie ziet dat de zon is ondergegaan terwijl hij erachter staat, zal sterven . En als hij de zon eruit ziet branden en de sterren eromheen branden, dan zal de koning zijn gevolg verdrijven . Als hij ziet dat de zon rood is, dan is het corruptie in zijn koninkrijk, en als hij ziet dat hij vergeelt, wordt hij ziek, en als hij zwart wordt, zal hij zegevieren . Als hij ziet dat ze afwezig is, is de zaak waar hij om vraagt ​​voorbij . Het verraad van de zon, het verraadt de koning . En als de zon op de grond viel, zou zijn vader sterven . En als hij ziet dat de zon in het huis is opgekomen, zal hij eer, eer en eer verwerven . En wie ziet dat hij de zon heeft ingeslikt, zal sterven . Als hij de zon van zijn toestand ziet veranderen, valt de opruiing . Als hij ziet dat de zon opkomt na zonsondergang, duidt dat op het verschijnen van verborgen dingen, en als hij ziek is, is hij genezen en als hij op reis is, zal hij terugkeren . Als iemand ziet dat de zon donker is, is dat voor alle mensen een slecht teken, dat duidt op werkloosheid, ziekte of angst . Als hij de zon in zijn bed ziet zakken en hem bedreigt, duidt dat op een ernstige ziekte . En wie ziet dat de zon hem verlicht heeft, zal de kalief vergezellen . En als de zon heet werd, werd hij getroffen door de sultan . Als hij ziet dat hij voor de zon vlucht, dan vlucht hij voor zijn vrouw, voor autoriteit of voor kwaad . En als hij wolken zag die de zon bedekten, gebeurde er een ongeluk met de koning . Als de zon op de grond komt, is dat een teken van droogte of verbranding . Misschien was de zon een wereld om te leiden . En als hij er een verduistering in zou zien, of de opeenhoping van stof of rook erop, zou dat een bewijs zijn van een ongeluk van ziekte, zorgen, troebelheid of angst . Misschien wees haar afwezigheid erop dat de gevangene na zijn vrijlating was teruggebracht naar de gevangenis . En wie een zon en een maan in alle richtingen ziet, zal worden getroffen door angst of nederlaag . En wie ziet dat hij de zon of de maan heeft aanbeden, begaat een ernstige zonde . Misschien duidde de zon op voedsel, begeleiding, het volgen van de waarheid en het genezen van ziekten, en misschien duidde het op reizen . En misschien gaf de zon zijn naam aan als Shams al-Din, zoals de volle maan Badr al-Din aangeeft . Het zien van de zon, de maan en de sterren is een bewijs van verdrukking, gevangenschap of afgunst van familie . En het zien van de zon wijst op de lamp, omdat de Almachtige God zei : ( En hij maakte van de zon een lamp ). Het opkomen van de zon vanuit haar ondergang is een teken van angst en bezorgdheid, en het gezag van de sultan over de parochie, of de komst van de afwezigheid of afvalligheid van religie en de immoraliteit van de boetelingen . En wie zag dat de zon de landbouw verbrandde of de hitte ervan mensen schaadde, duidt op ziekten, epidemieën en onderdrukking door de ouderen . Zie ook de maan ….

…En sommigen van hen zeiden, misschien gaf een visioen van het eten van aubergine aan dat wat hij bedoelde van goed of kwaad zou gebeuren omdat hij, vrede zij met hem, zei : ~ Aubergine is wanneer hij voor hem werd gegeten, en wat dragon betreft, het is geïnterpreteerd met een slecht humeur, en het kan duiden op een man van slechte afkomst en werk . ~…

…Heeft Ma’youn voordeel – van degene die hij in het oog heeft geslagen – wat hij van visioenen of dromen ziet bij het ontdekken van zijn oorzaak , of zijn oog, wanneer hij – die hem met het oog veroorzaakte – ? Dit is een probleem dat constant aan de orde wordt gesteld, en het is van wat ik besprak in het droomprogramma op het Mbc- scherm , en de aflevering kreeg een goede en geweldige respons tegelijk, God zij geprezen, en wat de ogen zien vanuit mijn standpunt is niet zonder twee aspecten : 1 / Om het visioen te zien nadat hij op God aandringt Door smeking, om te genezen en te herstellen zonder na te denken of ze te overdrijven, en zonder iemand te verdenken . Hier en in dit geval kunnen de visioenen hun eigenaars ten goede komen, en misschien in hun uitdrukking een reden voor de ontsnapping van de eigenaar, of zijn indicatie van de oorzaak van zijn zaak . 2 / Om de visie te zien; Hij twijfelt aan een persoon, familie of vriend, of twijfelt aan een situatie, zoals iemand die naar hem toe is gekomen na een feestje of een examen, dus hij twijfelt bijvoorbeeld aan wie deze evenementen heeft bijgewoond, en deze persoon begint zijn geest te bewerken , en gedachten en gefluister beginnen rechts en links met hem te spelen, en het is niet verborgen Dat dit waswas een van de daden van de duivel is, dan kan deze persoon zijn Heer uitnodigen om hem in een droom een ​​visioen te laten zien dat naar de oog, en dan slaapt en droomt hij over een of meer mensen, of een gezin, en hij kan een collega of familielid zijn, en hij kan zelfs een minnaar zijn van de mensen die hem het meest liefhebben !!!! Hij brengt hem in verband met zijn ongeluk, omdat ik hier zeg dat dit een vergissing is, en het is een van de acties van de duivel, en zijn minnares voor de mens, om hem blijvend verdrietig te maken en een cyclus waaruit hij niet kan komen, en van hieruit begint voor sommige mensen een eindeloze reis met de sprekers, dan met de lezers, dan met de doktoren … enz., en deze reis kan eindigen in herstel, of misschien niet eindigen; En hij is overheersend, en de reden in dit geval : het zijn deze waanvoorstellingen die het gevolg zijn van het feit dat dromen kunnen aangeven wie leed of het oog veroorzaakte . Hier zeg ik een waarheid zodat hij uit mijn woorden de absolute generalisatie niet begrijpt : dat herkenning van het oog door de dromen van het oog mogelijk is, en er zijn velen die baat hebben gehad bij deze methode, maar niet op de manier waarop het bestaat vandaag, en waarin de therapeut de hulp vraagt ​​om hem na het lezen, of de behandelsessie, te vertellen: Degene die in slaap ziet en beweert dat hij de ‘Ain is, en wat Ma’un zag in zo’n valse situatie is ongeldig, en dat wat op onwaarheid is gebouwd, is ongeldig … Als deze patiënt opgewonden raakt en hem vraagt ​​nadat hij hem in slaap heeft voorgelezen, en dan zal hij zijn oog in zijn slaap zien. Het is als een pijp die het product is van ergens aan denken zorgen, of projecten, en als de eigenaar in slaap valt, ziet hij het in zijn slaap, en dit heeft geen uitdrukking en geen aandacht voor, en God weet het het beste ….

…Sommige sprekers zeiden: ik hoorde van sjeik Muhammad al-Qarouni, een van de sjeiks van de uitdrukking, dat sommige koningen in zijn slaap zagen alsof hij een zeemeermin had gegeten, dus hij vertelde het hem, dus zei hij tegen hem dat u in iets moet geloven dat het kwaad van u zal afweren. Commando en misschien wel duidelijk ….

…En wie ziet dat hij een kat slaat totdat hij hem krabt of hem opeet, dan wordt hij geïnterpreteerd door de verwonding van een lange ziekte en wordt er dan van genezen, of wie ziet dat hij een kat krabt en dan wakker wordt en gezond wordt, de dief versterkt ….

…Bellen om eten duidt op een goede ontmoeting in een droom . Dus wie ziet dat hij een volk wil uitnodigen, gaat zelf over tot beschuldiging en klaagt erover . Toen hij zag dat hij een uitnodiging aannam, en sommige mensen erbij waren, en ze zag alsof ze klaar waren met eten, dan zou hij leiding over hen krijgen, zelfs als hij in die kwestie verdrietig of ziek was, hij was genezen . Als hij zag dat hij een uitnodiging had aangenomen, zou hij bij verstek naar hem toe komen . En wie ziet dat hij een volk uitnodigt voor gastvrijheid, komt in iets terecht dat wordt geërfd door wroeging en schuld . En wie zag dat hij werd geroepen voor een onbekende raad waarin veel fruit en drank was, zou tot de jihad worden geroepen omdat hij de marteldood stierf . En de uitnodiging om te feesten in een droom, schuld en spijt ….

…De lente is in een droom een ​​zegen, de beste zegen en de vervulling van een wens . En wie bronnen zag die in zijn huis ontploften, werd getroffen door rampspoed . En wie in zijn huis ziet dat er een bron uit barst, zodat hij in zijn levensonderhoud, goedheid en voordeel kan voorzien, en als de bron uit een muur barst, wordt hij geraakt door een man in dat huis, zoals een broer of zoon -in-law . Het wordt veeleer gehaat door de ogen dat het water troebel is en niet stroomt . En wie zag dat hij in zijn huis een bron had ontploft, zou een bediende kopen . En wie de wassing verricht uit het water van een bron en ongerust was, moge God hem vergeven, of is hij bang of ziek, wie is genezen, of een schuldenaar wiens schuld is afgelost, of hij heeft zonden die God van hem niet heeft geloofd . En wie een helder oog zijn huis ziet binnenstromen, net zozeer als een man zijn hand vasthoudt, dan is dat voorziening en goedheid waartoe hij gedreven wordt . Zie ook Al-Ain ….

Het eten van de oudsten : Er zit een verschil in, sommigen van hen zeiden dat hij het geld van wezen verteerde , en sommigen van hen zeiden dat hij het geld van de oudsten van mensen consumeerde , omdat de herders geld zijn en de schapen het bewijs zijn van de trots van mensen ….

…En sommigen van de uitleggers zeiden: wie zag dat hij het vlees van een dode persoon eet, zal hem dan kwalijk nemen dat hij zei: ~ Eet iemand van jullie graag het vlees van zijn overleden broer? ~ Het vers, en God weet het het beste. ….

…Wat betreft eten : dat is zo zuur dat hij het niet kan eten, dan is het een ziekte of pijn die hij niet kan eten . Het nemen van zuur voedsel van een persoon duidt op het horen van lelijke woorden, en als hij ziet alsof hij het aanneemt en hem aan iemand anders voedt, dan hoort hij dat restaurant zoals hij, en als hij verdriet of ziekte heeft getroffen . En als hij zou zien dat hij geduld had met het eten ervan en de Almachtige God voor hem zou prijzen, zou hij verlichting krijgen ….

…Wat is de uitspraak over degenen die in het visioen liegen? Een strenge waarschuwing voor degenen die liegen kwam in een droom, met Bukhari in zijn Sahieh deur : loog in zijn droom, en een been waarin recente voorbeelden : Ten eerste : de hadith van Ibn Abbas dat de Profeet vrede zij met hem zei : (( uit de droom van een droom die niet werd gezien die zou plaatsvinden tussen Sairtin en niet zal doen, en luisterde naar een interview met de mensen die ze met tegenzin of die van hem wegvluchtten, Alank de dag van de opstanding in zijn oor gieten , en beelden beeld gemarteld en opgedragen om het op te blazen en niet Bnafaj )) Verteld door Ahmad en Vrouwen uit de roman Qatada, moge Allah tevreden met hem zijn en kwam in een ander rapport van Abu Hurayrah : (( Wie heeft gelogen over zijn visioenen )). De tweede : de hadith van Ibn Umar dat de Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, zei : ((Het is de meest ongelukkige van de harige dat zijn ogen zien wat hij niet zag )) , en in de overlevering : (( wat hij niet zag )) en de betekenis : de harige is de grootste leugen, en de schuldige The Great Lie . En wat het betekent : hij die droomde, dat wil zeggen, aan wie deze droom was toegewezen . En je merkt uit de twee hadiths de ernst van de kwelling van de leugenaar in de droom op. De reden hiervoor wordt ons uitgelegd door Imam al-Tabari, die zei : De waarschuwing is alleen maar sterker geworden, hoewel wakker liggen misschien corrupter is dan het. Zoals het een getuigenis kan zijn bij het doden, hudud of het aannemen van geld; Omdat liegen in een droom tegen God loog dat ik zie wat ik niet heb gezien, en liegen tegen God meer dan liegen over de schepselen van het vers : { Het is onrechtvaardiger dan hij die een leugen verzint tegen Allah die degenen die aan de Heer offeren en zeggen hardop degenen die tegen hun Heer logen, niet Gods vloek over de onderdrukkers } [ Hood : 18] In plaats daarvan was liegen in een droom een ​​leugen tegen God vanwege de hadith : ((Het visioen maakt deel uit van het profeetschap )) , en wat was een deel van het profeetschap is van God, en ik keer terug naar het woord : (de ank ) ; En nu je opgelost lood bent, wordt het in zijn oor gegoten omdat de beloning hetzelfde is als het werk, en hier heb ik geen geluk dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in de hadith zei : (( Hij die droomt van een droom )) en noemde het een droom en noemde hem geen visioen omdat hij beweerde dat hij iets zag en niet zag, dus hij was een leugenaar en een leugen. Hij is van Satan, en de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: ~Ga voorbij : (De droom is van Satan )) , en alles wat van Satan is, is niet waar . Hier, geen geluksgelijkenis straffotograaf namelijk : (( Vlakhalqgua-pil of maak ritueel …)) praten, straf, die ligt in de droom die is : [te houden tussen Sairtin ] en de betekenis van het contract tussen de Alsairtin : om naar elkaar te spinnen , en dit is meestal onmogelijk, en de overeenkomst Hier tussen de fotograaf en de leugenaar in zijn droom : dat het visioen is gemaakt vanuit de schepping van God en het is een moreel beeld, dus ging hij in zijn leugen een beeld dat niet voorkwam, net zoals de fotograaf een beeld in het leven heeft geroepen dat geen werkelijkheid is, omdat het ware beeld het beeld is waarin de ziel zich bevindt, dus de eigenaar van het zachte beeld – de dromer – heeft iets aardigs en het is De connectie die wordt uitgedrukt door het contract tussen de twee gerst, en hij wees de eigenaar van het dichte beeld – de fotograaf – een ernstige zaak toe, namelijk om te voltooien wat hij creëerde door zijn claim door de ziel te blazen, en hij tekende en beloofde elk van hen dat hij wil Ik zou worden gemarteld totdat hij deed wat hem was toevertrouwd terwijl hij geen doener was, het is een metafoor voor de marteling van elk van hen altijd, behalve dat God genade met hen heeft, en deze nadruk op de leugenaar in zijn droom omdat hij loog over het geslacht van het profeetschap, en de fotograaf betwistte de Schepper in zijn macht…

…Hasj : is het naast elkaar bestaan ​​van dieren en vee, en het is als het geld van de wereld waaruit iedereen krijgt wat zijn Heer heeft verdeeld en zijn brood voor hem heeft gemaakt, omdat hij vlees, melk, boter, ghee, honing, wol teruggeeft , haren en pluisjes, dus het is als geld waarin de kracht van mensen zit . Misschien verwijst de prairie naar elke plaats die de wereld wint, ervan krijgt, er bekendheid mee krijgt en eraan wordt toegeschreven, zoals het huis van het geld en de markt . Met name de Nawwir kunnen de wisselmarkt, goudsmeden en plaatsen van goud aangeven . Er is overgeleverd dat de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, de weide met de wereld en zijn groen uitlegde, en dat hij, vrede zij met hem, zei : De wereld is zoet groen. Zoetheid, alles wat op de monden van kamelen valt, geeft aan wat is toegestaan, en elk zuur erin geeft aan wat verboden is en wat hen beïnvloedt, oplichting en bitterheid . En wat van de plant komt, is een medicijn om mee te behandelen, het valt buiten het geld en het levensonderhoud, en duidt op wetenschap, wijsheid en preken, en het kan duiden op puur wettig geld . En als het zuur van smaak is, dan is zijn zuurgraad te wijten aan het leed en de strijd bij het bereiken en vermoeidheid . Wat het ook was een dodelijk giftige, het duidde op verboden ongeluk, de wereld veroveren door religie, de deuren van woeker, innovatie en grillen, en alles wat uit de mond komt en ze van het ergste binnenkomt . Maar als hij andijvie zag : en vouw Kalksberh : en zoals vrouwen met bitterheid, hitte, Vhmum en verdriet en geld is haram . Er is gezegd dat toen Adam op de grond viel en viel in India, zijn geur aan een boom hing terwijl hij verdrietig was en bij zichzelf huilde . Het kan duiden op zijn zorgen in het Hiernamaals, en de beloning is met de juwelen van het Paradijs, die eraan worden toegevoegd zonder koriander en karwij en dergelijke . Wat er ook uit de aarde kwam, werd genoemd in het verbod in het boek of de Sunnah, of een reden die vroeger afkeurenswaardig was, het duidt op het vermogen in spraak en levensonderhoud, zoals knoedels, hout, knoflook, komkommer, linzen en uien , en wat de plant heeft een naam die domineert in zijn afleiding, wat betekent dat hij sterker is dan zijn aard Of, er werd een aanhanger van zijn essentie op gedragen, zoals munt waarvan het overlijdensbericht en het overlijdensbericht zijn afgeleid, ook al is het een peulvrucht . Evenals de eilanden, die alsnar zijn in spijt en vuur . Welke planten ook groeien zonder zaden en geen wortels op de grond hebben, zoals truffels en paddenstoelen, het duidt onder de mensen op een vondeling, zwangerschap en het nageslacht van hoererij, en degenen die hun afkomst niet kennen, en het geld duidt op het zaad , schenking, liefdadigheid enzovoort . Wie het ziet alsof hij in een weiland is of hasj die hij kan verzamelen of eten, dan kijk ik naar zijn situatie, en als hij arm is, wordt hij rijk, en als hij rijk is, is hij rijker geworden, en als hij een asceet in deze wereld die het wil, dan keert hij ernaar terug en is erdoor gefascineerd . Als hij van een weiland naar een weiland verhuisde, reisde hij op zoek naar de wereld en verhuisde hij van de ene markt naar de andere en van de ene industrie naar de andere ….

…Al-Kirmani zei: ~Wie ziet dat hij mensenvlees eet en wanneer hij eet, heeft dat een duidelijk effect, dan eet hij van het geld van die persoon als hij het weet, en als hij het niet weet, dan krijgt hij in elk geval geld. geval . ~…

…In het paradijs, zijn schatkamer, zijn pleinen, zijn paleizen, zijn rivieren en zijn vruchten, vertelde Al-Walid bin Ahmed de prediker ons, hij zei dat Ibn Abi Hatim ons vertelde, hij zei dat Muhammad bin Yahya al-Wasiti ons vertelde, hij zei Muhammad bin al-Hussein al-Barjalani vertelde ons, hij zei dat Bishr bin Omar al-Zahrani Abu Muhammad ons vertelde, hij zei dat Hammad bin Zaid ons vertelde, op gezag van Hisham Bin Hassan, op gezag van Hafsa bint Rashid, zei : Marwan al-Mahlami was onze buurman, en hij was een ijverig monster, dus hij stierf, dus ik vond hem een ​​zeer sterke man, dus ik zag hem zoals hij de slaper zag, dus ik zei, O Abu Abdullah, wat deed jouw Heer aan jou? Hij bracht me naar de hemel. Ze zei : ik zei, wat dan? Zeide hij, ging toen naar de rechtshandigen, ze zei : ik zei, wat dan? Hij zei, toen hief je het op tot die dichtbij, ik zei: Wie heb je gezien van je broers? Hij zei: ik zag Al-Hassan, Ibn Sirin en Maimouna . Hammad zei, Hisham bin Hassan zei, Umm Abdullah sprak tot mij, en het was de keuze van de vrouwen van Basra. Ze zei dat ik in mijn slaap zag alsof ik een goed huis binnenging, toen ging ik een tuin binnen, en ik zag van de goedheid wat God wilde, dus als ik een man ben die leunt op een bed van goud en eromheen en in hun handen Al-Akarib, zei ze, ~Ik sta versteld van wat ik zie, zo goed als hij kwam, en werd hem dit verteld?~ Hij zei dit, Marwan Al-Mahlami kwam en ging op zijn bed zitten, zei ze, dus ik werd wakker uit mijn slaap, dus als Marwans begrafenis dat uur voor mij voorbij was . Abu Al-Hussein Abdel-Wahhab bin Jaafar Al-Midani vertelde ons in Damascus, hij zei dat Ali bin Ahmed Al-Bazar ons vertelde, hij zei: ik hoorde Ibrahim bin Al-Sirri Al-Mughalis zeggen : ik hoorde mijn vader zeggen : ik was op een dag alleen in mijn moskee nadat we ‘s middags hadden gebeden, en ik had een kegel water gezet om het af te koelen voor mijn ontbijt in de nis van de moskee. Dus mijn ogen vielen in slaap en ik zag alsof een groep populieren al-Ain de moskee was binnengekomen, klappend in de handen, dus ik zei tegen een van hen : Wie ben jij? Ze zei tegen Thabit al-Banani, dus ik zei tegen de ander : En jij? Ze zei tegen Abd al-Rahman bin Zaid, en ik zei tegen de ander : En jij zei tegen de drempel, en ik zei tegen de ander : En jij? Ze zei tegen Farqad, totdat je één bleef, dus ik zei : Voor wie ben je? En ze zei tegen degenen die het water niet koelen om zijn vasten te verbreken . Dus ik vertelde haar, als ik eerlijk was, laat dan de kegel achter, en de kegel draaide zich om en viel uit de nis, en ik merkte op uit mijn droom om de kegel te breken ….

…Met betrekking tot het eten van mensenvlees, wie ziet dat hij het eet en wanneer hij het eet is er een zichtbaar spoor, dan eet hij van het geld van die persoon als hij het weet, en als hij het niet weet, dan krijgt hij geld. in elk geval, en als het geen duidelijk effect heeft, zal hij hem achtervolgen en wie ziet dat hij het vlees van zichzelf eet, dan zal hij veel geld en grote autoriteit hebben. En wie ziet dat hij het vlees van zijn vijand eet, zal het winnen…

…En wie de vonken ziet eten wat tot hem kwam, dan is het spraak en kwaad en een ruzie of oorlog tussen een volk en hen kwaad te doen, en het visioen van rook is een grote verschrikking en felle gevechten en oorlog, en als met die rook daar is een vlam, dan is het een ernstige moord die mensen treft, en als het geen vlam is, dan wordt het gecombineerd zonder oorlog en opruiing zonder te doden ….

…Abu al-Hasan Ahmad bin Muhammad al-Ghasani vertelde het ons in Saida. Hij zei : Abu Muhammad Jaafar bin Muhammad bin Ali al-Hamdani vertelde ons, hij zei Ibrahim bin al-Hussein bin Ali al-Hamdani, op gezag van Abu Muammar Abdullah bin Omar al-Maqri, op gezag van Abd al-Warith bin Said, op gezag van al-Hasan bin Dhakwan al-Muallem, Dat Yahya bin Katheer hen vertelde, dat Ikrimah bin Khalid hem vertelde, dat Omar Ibn al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn, in een droom zag, en hem werd verteld om naastenliefde te geven aan uw land, daarna kreeg hij te horen dat drie keer, en de profeet, vrede en zegeningen zij met hem, kwam en vertelde hem daarover, en hij zei : O Boodschapper van God We hadden geen geld dat werd ons daaruit beschreven, dus de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Geef naastenliefde en bepaal het ….

…En wie ziet dat hij klei heeft waarvan hij eet, dan zal hij geld verdienen, en er werd gezegd dat een visioen van modder geïnterpreteerd zal worden met ziekte ….

…Hebben visioenen iets met magie te maken? En kunnen we , om u het onderwerp uit te leggen , de magie afleiden en wie het formuleert? En wanneer? Waar? Wat is de behandelingsmethode? Door middel van visioenen? Veel mensen die naar het visioen werden gevraagd, zagen haar , je merkt dat nadat je het visioen hebt afgesneden , het je vertelt . . Wetende dat ik betoverd ben . Of : ik zie Mnamat dromen en legde me uit dat ik de charme en het werk van mijn werk heb ; Het is bekend dat de betoverde vergezeld gaat van enkele dromen . Of : ik ben al heel lang een besmet oog , ik heb geen remedie gevonden . Of : ik vertelde dat ik Maaon of Maaonh ben , en vertelde me dat mensen betrouwbaar zijn ! ! Of : weten wanneer ik zo en te lezen , zodat de duur van die en die , en ik begon beter te voelen . En anderen . . . . ~ Dit , broeders en zusters, zijn voorbeelden en voorbeelden van sommige communicaties of sommige geschreven berichten die van tijd tot tijd worden ontvangen , en hier zijn mijn pauzes . . Ik hoop dat u het met belangstelling zult lezen, zodat uw oordeel correct kan zijn, zo God het wil . Ten eerste : magie bestaat , het beïnvloedt de werkelijke menselijke invloed , evenals het rechteroog en het heden , kwam het recht om de woorden te spreken, vrede zij met hem : ‘ Als het iets eerder was, ging Qadr aan het oog ‘ (1), en de woorden evenals het ~ rechteroog ~ (2). Ten tweede : onoplettendheid om God te noemen bestaat en escaleert onder de mensen om vele redenen en de bekende liefde voor de wereld en hun fascinatie en de verspreiding van zonden en de toegeeflijkheid , toegeven aan het eten van moslims . Ten derde : de afschaffing van de Koran en de hoek op de schappen in de moskeeën , of huizen , en heeft uitgegroeid tot een heleboel van ons niet gelezen door slechts een paar keer , en sommige lees het alleen in Ramadan, en een aantal op vrijdag , niet dit feit . . . En wat een feit ! ! Sommigen hangen zelfs gewoon aan de muur zonder het te lezen . Ten vierde : meer ouders voor zijn kinderen, geen vervuilende stoffen terug op dhikr en een andere legitimiteit die wordt gezegd in de ochtend en avond en voor het slapengaan en bij het betreden van het huis, het toilet betreden en eten en nieuwe dragen . . . En anderen . Dingen die ons allemaal elke dag overkomen . Ten vijfde : verspreid onwetendheid, laten we zeggen, wetenschap, en hier bedoel ik dat de legitieme en veel van de wetenschap wetenschap wordt genoemd, die Lifton-mensen zonder kennis en zonder curriculum of functionaris vinden, en Hola vindt dat ze de taak van een perversie van Ahdaah doen, en Ocefathm klaar om worden besteed aan degenen die hen bezoeken, soms zeggen ze : daar heb je charme, andere : daar heb je een oog, en je moet bijwonen en blinde sessies van behandeling, en jij en jij, en deze mensen aarzelen niet om te onthullen het lichaam van de patiënt, zelfs als het een vrouw is, en het blazen in haar lichaam, en ik vraag hier of dit werk legaal is? Laten we goed nadenken voor het antwoord, en we bieden het Shara categoriseren . Dit is wat nodig is . ___________________________________ (1 ) overgeleverd door Imam Muslim als in de nucleaire uitgelegd in het boek van vrede deur geneeskunde, ziekte en verfijning (16 \ 171 ) 0 vervolg gesprek : ~ Als Astgseltm Vagsilwa ~ – op – en Tirmidhi in de overgeleverd boek van de geneeskunde de deur van wat er in de spreuk van al-Ain en Bab Ma Jah kwam in die zin dat het oog goed is en haar wast – vorige referentie – en het werd overgeleverd door Ahmad in zijn Musnad in de Musnad al-Qabail . De hadith van Asma bint Umais, moge God tevreden zijn met haar – vorige referentie -. (2 ) Overeengekomen vanuit de h’adieth van Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zijn, zie Fath al – Bari boek medicijndeur rechteroog (203 \ 10 ) – op • Nucleair en om een moslim uit te leggen in het boek van geneeskunde, ziekte en Alrqi (14 \ 170 ) – Vorige referentie -. ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Al-Kirmani: Wie ziet dat hij op een vlijmscherpe parel heeft geslagen, zal zowel het lezen van de Koran als het onderwijzen van kennis interpreteren . En als hij ziet dat hij een verstrooide parel heeft geslagen, dan zal hij kinderen of jonge mannen slaan, omdat de Almachtige God zegt dat er kinderen zullen zijn die onsterfelijk worden gemaakt . En als de parels in ons zijn, dan wordt het geïnterpreteerd door vrouwen of door goede en mooie vrouwen, omdat de Almachtige God zegt en Hor Ain zijn als verborgen parels . En als de parels groot zijn, dan geeft dit aan dat er in het levensonderhoud zal worden voorzien, omdat de Almachtige God zegt dat parels, koraal en het visioen van parels, als ze vastgebonden ladingen zijn, eruit komen, dan wordt het met droefheid uitgelegd . En wie ziet dat hij een parel inslikt, het is wijsheid en kennis die hij bewaart . En wie ziet dat er parels uit komen, dan zijn hij de woorden van gerechtigheid en vroomheid . En wie parels op een vuilnisbak ziet liggen of op een plaats waar dat niet nodig is, hij bespot de vlag . En wie ziet dat hij een parel heeft geslagen en deze verbrandt als een vuur in plaats van hout, dan wordt uitgelegd dat hij een persoon naar een zaak voert en hem aanspoort om dat te doen op basis van de woorden van gerechtigheid ….

…En wie ziet dat hij eet vanaf zijn datum of zijn geheim, dan zal hij winst maken en in zijn levensonderhoud voorzien, en wie ziet dat hij een date heeft gehaald of heeft gegeten, hij zal een cadeautje krijgen van een oude man en dadels eten is een goede voorziening, en wie ziet dat hij dadels eet met de zaden, dan mengt hij toelaatbaar met een haram, en wie ziet dat hij één date of één date heeft bereikt. Als zijn vrouw zwanger is, dan komt ze met een mannetje en wie denkt dat hij aten dadels anders dan hij zullen van been en heldere kleur zijn in deze wereld, dan denkt hij na over wat God heeft geboden en verbiedt het, en wie ziet dat hij de datums van de dadels heeft gehaald, dan is hij van plan te reizen en wie ziet dat hij heeft een dadelpalm geraakt, dan krijgt hij geld. Het is de grens van een palmboom, dus de kwestie waarin het afkomstig is van een argument of iets anders zal worden gesloten…

…Wat is de uitspraak over het toeschrijven van een droom aan de duivel? Wat is de uitspraak over toeschrijving aan hem alleen als metafoor? Toen het tot ons kwam, werd gemeld dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : ((Het ware visioen is van God en de droom is van de duivel )) . Veel betrouwbare geleerden hebben iemand gevonden aan wie de droom wordt toegeschreven als metafoor voor het voorbeeld van de Mazzari in Sharh Sahih Muslim en Ibn Hajar in Fath al-Bari, terwijl ze spreken over de rechtvaardige visie : ( Het is met betrekking tot wat de duivel niet heeft toegang tot, en wat betreft wat een inkomen heeft, het wordt aan hem toegeschreven als een metaforisch percentage ). Ik zei : Maar de juiste mening is dat de acties worden toegeschreven aan hun onderwerp. Omdat Hij degene is die het initieerde en het deed, en het werd toegeschreven aan de Almachtige God, omdat Hij degene is die het heeft verordend en geschapen, zoals de Almachtige zei : { Wat is er van goedheid overkomen, is van God } dat wil zeggen, een act en een begin . En de Almachtige zei : ( Iedereen is bij God ), waarmee hij hun schepping en waardering bedoelt . En hieruit de daden van de duivel, zoals waswasah, misleiding, verleiding en het sluiten van een contract met de groep mensen, die allemaal echt aan de duivel worden toegeschreven. Het is de directe haar dit veel ontvangst in de Koran Almachtige zei : { Satan Sol ze dicteerde hen } , en de Almachtige zei : { Satan belooft je armoede en beveelt je immoreel te plegen } zei ook { en Kasemhma, ik ben ook voor degenen wie Nashan } en de Almachtige zeiden { ik ben een buurman jij } en gaven dit ook aan door vrede zij met hem te zeggen (( houd het hoofd van de duivel op het rijm van jou …)) Moslim nucleaire uitleg (6/65) en zeggende vrede zij met hem : ((de duivel is de zoon van Adam bloedstroom )) overeengekomen . Dit en zijn soortgenoten is een feit dat ze op een echte manier aan Satan toeschreef, omdat hij er de directe acteur van is, zelfs als ze allemaal naar de mening van God Almachtig en Zijn schepping en wil Almachtig zijn . Als hij, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : ((De droom is van Satan )) , dan moet het op het eerste gezicht gezegd worden, en de droom is van het soort dat hij de kinderen van Adam verleidt en intimideert . Al-Qadi en anderen zeiden : ( Hij is op zijn gezicht en dat God de Almachtige voor hem de kracht en het vermogen heeft gemaakt om door de binnenkant van de mens zijn bloed te laten stromen )….

…Is wat we zien in een droom van visioenen , dromen , of Alodgat , in kleur , of zwart-wit? Als een van jullie over deze vraag nadenkt en er een antwoord op zoekt, dan kan hij op zoek gaan naar een antwoord erop door : te proberen terug te halen wat hij eerder in de slaap heeft gezien … en sommigen slagen er misschien in het zich te herinneren . Anderen kunnen mislukken . Maar zeer zeker zal zeggen dat we niet weten of wat we zien in kleur of in zwart-wit . Ik zeg hier mijn eigen mening door onderzoek en vragen, dat het meeste van wat we zien in zwart en wit is, en er zijn weinig visioenen in kleur, en op dat moment heeft de kleur die in de droom kwam zijn sterke betekenis en er zijn er veel voorbeelden die bij me opkwamen, of het nu tijdens de presentatie van het droomprogramma was, of tijdens mijn uitdrukking in Op maandag of vrijdag, waarin er een verwijzing is naar kleuren in visioenen, maar wat in de Koran of Sunnah wordt gevonden, is gebaseerd op het, en er is bewijs voor het bestaan ​​van kleuren in een droom, wat Al-Tirmidhi vertelde in het boek Openbaring, hoofdstuk over wat er in het visioen van de profeet kwam, vrede en zegeningen zij met hem, in de weegschaal En Waterman, op gezag van Aisha, die zei : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, werd gevraagd naar een krant, en Khadija zei tegen hem : Hij geloofde je en dat hij stierf voordat je verscheen, dus de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : ( ik toonde hem in een droom met witte kleren aan, zelfs als hij van de mensen van Hellfire was. Hij zou zich anders gekleed hebben .) De aanwezigheid van kleuren wordt ook aangegeven door de hadith van Abdullah bin Salam, die Al-Bukhari vertelde in zijn Sahih, en hem zelfs de titel gaf door te zeggen : De deur van het groen in de droom en de groene tuin , en de hadith werd erin gepresenteerd, en daarin : Abdullah bin Salam passeerde een cirkel waarin Saad bin Malik en Ibn Omar, en ze zeiden : dit is een man van de mensen van het Paradijs, ik zei : geen verteller zei: ze zeiden dat en dat, hij zei : Halleluja ! Ze hadden niet mogen zeggen waar ze geen kennis van hadden, maar ik zag alsof er een pilaar in een groene weide was geplaatst en er een lendenen in was opgericht, en in zijn hoofd was er een lendenen, en op de bodem ervan was een schoner, en hij was de bediende, of de bediende, en dat werd hem verteld, dus ik ging uit elkaar totdat ik de pijl nam . Ze vertelde het aan de Boodschapper van God, en hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: [ Abdullah zal sterven terwijl hij de meest betrouwbare pijl neemt ]. Dit bewijs bewijst wat u zei, en God weet het het beste ….

…Ziet de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, de droom? Ik vroeg me af over een belangrijke wetenschappelijke kwestie in de wetenschap van meningsuiting, dat is wat mijn artikel hem heeft genoemd, en ik zeg erover : het begin van het visioen is van God, en de droom is van de duivel, en dit staat vast door de tekst van de expliciete Sunnah. De Profeet, vrede en zegeningen zij met hem, zegt : [Het visioen is van God en de droom is van Satan ] Overeengekomen . Satan is toegewijd aan de permanente vijandigheid van elk menselijk wezen, denk dat de ooit vrijgelatenen in de slaap dromen komen die hen angstaanjagend zijn, of waakzaamheid zal onheil reageren, zegt de Almachtige God : [ en leef om Rahman te noemen, de antithese van zijn demon, hij is zijn tegenpool. ] waardoor we hem veroorzaken dat een duivel hem op de ongelovigen schopt , ‘ hij is aan hem toegewezen ‘, werd er in deze wereld gezegd , hem verhinderen moslim te worden , en het heilige opwekken , en hem gehoorzaamheid vertellen , en hem bevelen te zondigen ; Het is de betekenis van de uitspraak van Ibn Abbas . Dus Valohlam is alarmerend over wie zich van de man heeft verwijderd en het verlaten van de gehoorzaamheid en gebedsgroep, en hoopt de woorden van de Almachtige God voor zijn erfgenamen : [ niet de vrienden van Allah, er is geen angst, noch zullen zij degenen bedroeven die geloven en vrees voor hen mensen in dit leven en in het Hiernamaals …] geïnterpreteerde menselijke visie Het goede wordt gezien door de gelovige of gezien door hem . Dromen zijn verminderd of ontbreken voor de beschermers van God, omdat hun daden hen geïsoleerd hebben gemaakt van de schade van de vervloekte Satan, waarvan het belangrijkste geloof en vroomheid is . De Profeet, vrede zij met hem en zie nooit de droom, en dus de rest van de profeten en het bewijs van dit interview : Abdullah bin Masood zei : De Boodschapper van Allah, vrede zij met hem : [ Wat een van jullie alleen heeft al zijn echtgenote van de djinn, zeiden ze : Pas op, O Allah’s Boodschapper? Hij zei : En tegen mij, behalve dat God me met hem hielp, dus omarmde hij de islam, dus beveelt hij me alleen wat goed is. ] ﴾ Sahih Muslim . Degene die deze waardigheid geeft in het wakkere leven, wordt niet belet hem deze tijdens de slaap te geven, en hij zal de droom nooit zien in de juridische betekenis die we aan het begin van dit artikel hebben besloten . God weet…

…En wie ziet dat wormen van zijn vlees eten, zijn kinderen en bescheidenheid eten van zijn geld ….

…Is het toegestaan ​​om God in een droom te zien? Het antwoord hierop : dat de mensen van meningsuiting het erover eens zijn dat het toegestaan ​​is om God in een droom en gezondheid te zien , behalve dat de Profeet vrede zij met hem is . Ibn Albaqlani zei : zie God in een droom gedachten in het hart van een semantiek achter mij over dingen dan of wees zoals elke andere bittere Iaat , en God weet het (1). Vraag : Wat is de etiquette van goed zicht? Wat is haar voorbeeld? A : De geleerden noemden etiquette die degenen die een rechtvaardig visioen zagen, zouden doen, namelijk : 1 Om er dankbaar voor te zijn . 2 • Anne Astbhr uit . 3 • Anne wordt gesproken, maar iedereen die liefheeft zonder de gehate . Vrede zij met hem, zei hij : Als je een visioen van liefde zag, want hij is van God , Fleihmd door God en het gebeurt . . ~(2) . De secties van Openbaring corrigeren inspiratie als al een Maagayh God in het hart van de dienaar, zegt een woord tot de Heer, zijn dienaar in een droom, zoals hij zei bin stille aanbidding en anderen, waaronder : de samenvloeiing van de geest van de slapende leven van de dood van zijn familie en zijn familie en zijn metgezellen , en ik zal het later wel in een grotere activering, als God het wil . , waaronder : de beklimming van zijn ziel aan God en haar aan hem . inbegrip van : het invoeren van de geest van het Paradijs en Mhahadtha en andere (3). ___________________ (1) Ibn Hajar – op – (388 \ 12) (2) vertellers Bukhari ook in de Open – op – (369 \ 12) (3) zoon van waarden – geest – op – blz. 63 ** onder vermelding van Dr. Fahad Al – Osaimi…

…Surat Al-Shams, degene die het leest, zal wat werk aan zijn hand bederven . Al-Kirmani zei dat hij berouw heeft en gezegend is voor zijn daden, en er werd gezegd dat hij een voorliefde had voor geleerden . Jaafar Al-Sadiq zei dat hij het begrip en de slimheid van een werkende wetenschapper zou hebben ….

Surat Al-Shams geeft aan zijn lezer zijn berouw en wroeging voor zijn daden aan, of zijn neiging tot geleerden, of hij is een begrip en geleerde, of een rechtvaardige koning woont op aarde

…Surat Al-Shams is degene die het leest of reciteert, zoals Nafi ‘en Ibn Katheer zeiden, dat hij is toegestaan ​​in een land met rechtvaardige autoriteit, of hij is gezegend met overwinning en overwinning in alle dingen, en het was zei : Hij zal een goede zoon zegenen, en hij zal veilig zijn in zijn wereldse leven, niet bang voor zijn einde ….