…En wie ziet dat een groep een persoon heeft begraven, is fanatiek over zijn vernietiging en er is niet goed genoeg om een ​​geheel te begraven ….

…En wie ziet dat hij een persoon met een kiezelsteen gooit, hij gooit het met woorden, en de hoeveelheid daarvan zal even groot zijn als de verwonding ….

…Hoe dove mensen dromen ?? Horen ze het geluid in hun dromen? Komt er een nachtmerrie over hen? Verschilt een doof geboren persoon in dromen, ze zien en zich de geluiden voorstellen van wat ze zien, en wie later doof werd? Dit zijn verschillende vragen die bij iedereen die geïnteresseerd is of een specialist in de wetenschap van droomuitdrukking kan opkomen, en het trekt ook de aandacht van iedereen die ook van deze kunst houdt. Hoe kan een dove dromen? Hoe kunnen zijn dromen worden verklaard? Is zijn symbolische taal voldoende om het te begrijpen? En wanneer een normaal persoon deze kinetische taal vertaalt, nadat hij deze van hem heeft ontvangen, in een gesproken taal; Is dit genoeg, en kunnen hun visioenen dan worden uitgedrukt? Leidt de taal van de vertaler hier naar de exacte betekenis die de dove persoon wil? In het begin is er een verschil tussen degene die doof werd geboren en degene die kon horen, maar later doof werd … en elk van deze twee secties heeft zijn eigen manier van dromen … en dit is wat Ik zal het in het volgende artikel beschrijven … Wie wordt geboren in staat om te horen Toen werd hij volledig doof, dus hij zal hoogstwaarschijnlijk de droom zien, en hij zal het geluid niet horen, maar wanneer hij je zijn visie vertelt die hij zag, na zijn doofheid, zal hij u vertellen wat hij zag, en hij zal meten wat hij ziet van de dingen die hij zag, en hij hoorde ze niet, volgens wat hij reduceerde en in zijn geheugen bewaarde Voordat hij doof werd . Wat betreft degene die doof werd geboren, al deze mensen kunnen de stemmen nooit horen, dus zien ze de verschillende scènes en scènes in hun dromen zonder geluid, en hij kan meerdere scènes zien van mensen of levenloze voorwerpen, of hij kan zie bijvoorbeeld zijn ouders, of zijn familieleden of zijn vrienden, enz., en door met hen om te gaan en van hen te horen, ontdekte hij dat ze vaak degenen zien die het met hen eens zijn met deze handicap; De verklaring hiervoor is dat ze emotioneel of ruimtelijk heel dicht bij hen staan, dus het is niet verwonderlijk dat ze ook dicht bij hun ziel zijn, als de slaapstaat is gestegen, en de zielen, zoals vermeld in de Sahih, zijn gerekruteerde soldaten, dus ze zijn niet dicht bij hen, en wat door hen wordt afgewezen, is anders, dus de slaper ontmoet elkaar in de slaap in het algemeen, beiden en zijn vriend is een van de mensen van deze wereld, en het wordt afgemeten aan deze dove mensen, dus ze zien veel dove mensen . Nu we weten hoe dove mensen visioenen zien, hebben we een heel belangrijke kwestie. Wat is hoe hun visioenen kunnen interpreteren? Zal gebarentaal – of het nu van de vertaler is of van de doven zelf – voldoende zijn om de symbolische taal te begrijpen die van hen komt voor de overtocht? Ik zeg, hier is een heel belangrijke zaak, want de taal waarnaar uitdrukking wordt verwezen, is de taal van de spreker wanneer de dove het aan de toehoorder vertelt, of de toehoorder de kruising is en hier is de taal wat de kruising begrijpt naar zijn eigen cultuur, of de toehoorder is de vertaler voor degene die zal oversteken, en hier wordt u geleid door de taal en cultuur van de vertaler De oversteek moet zich hiervan dus bewust zijn en proberen eerlijk te zijn in het overbrengen van visioenen van zulke mensen , aangezien de dove persoon misschien een woord of een specifieke zin wil, en de vertaler van zijn symbolen een woord of een andere zin uitdrukt … Dit is erg illusoir, vooral wanneer het woord vervangen is, leidt het tot een heel andere betekenis . … Bij het uiten, en aan deze taak moet door de spreker aandacht worden besteed, om ervoor te zorgen dat vóór de uitdrukking van het symbool dat de doven wilden, en dit wordt gedaan door hem te vragen naar wie hij voor hem vertaalde … of door de doven zelf te vragen a over wat hij op een bepaalde manier naar hem wilde verwijzen. Nauwkeurig, omdat sommige tekens in de taal van doven meerdere verbale connotaties betekenen, zoals ik het door vertalers begreep, en zoals ik het in hun beeldtaal zag, en ik nam een ​​visioen van een dove persoon in mijn programma en live in de ether in het Al-Raya-kanaal, en toen de vertaler aan de doven verscheen door het te vertalen, was ik verbaasd over het woord dat hij zei, hij wilde uitdrukken waar de vinger in de schoen kwam, dus zei hij: Ring !! En toen ik hem vroeg of dit is wat de doven zelf zeiden? Hij antwoordde ontkennend en dat dit uit zijn woorden komt: hij noemt dit deel van de schoen een ring … terwijl je iemand vindt die dit type bijvoorbeeld de neus van schoenen noemt, en veel woorden meet met brede betekenissen bijvoorbeeld. En hij weet het of is geïnteresseerd in onderscheid tussen hen, alleen de oversteek . . ….

…Wie in een droom een ​​onbekende persoon uit de kinderen van Adam ziet, dan is misschien het visioen van die persoon hijzelf . Als hij ziet dat die persoon het goede doet, kan hij degene zijn die het doet, en als hij ziet dat hij kwaad doet, is hij degene die het heeft gepleegd . En misschien is een van hen de enige die in zijn levensonderhoud of zijn vertraging terechtkomt . En als hij er twee zag, als hij bang was, voelde hij zich veilig . Als hij er drie zag, is dat een bewijs van vroomheid voor het plegen van incest . En wie een man ziet die hem kent, hij neemt iets van hem of van zijn gelijkenis, en wie ziet alsof hij iets van hem afneemt dat hij liefheeft, hij zal krijgen waar hij op hoopt . En als hij van de mensen van de staat was en hij zag alsof hij een nieuw hemd van hem nam, dan zou hij het dragen, en als hij een touw van hem nam, dan is het een verbond . Als hij het ziet alsof hij geld van hem heeft afgenomen, dan wanhoopt hij eraan en zal er vijandschap en haat tussen hen zijn . En wie een bekende persoon ziet, die persoon zal naar een hoge rang verhuizen, en als hij van een hoge rang is, wordt zijn waarde verlaagd, of wordt hem een ​​plaag aangedaan, dan duidt dat op de neerdaling van goed of kwaad in hem zoals hij zag, en dat is bijvoorbeeld met een voorbeeld, of de tekortkoming is een toename van zijn aantal of een toename Bij de ziener is er een afname in zijn aantal, en als dit niet te wijten is aan degene van zijn geslacht of gelijkenis of die uit zijn land komt ….

…En wie ziet dat de engelen zijn hand naar de hemel hebben gebracht, hij zal zich tot God bekeren en zal spoedig de wereld verlaten ….

…Jaber al-Maghribi zei dat als hij denkt dat zijn ouders hebben geleefd of niet hoopvol zijn, hij in zijn eigen belang tekort schiet ….

…En wie ziet dat zijn benen vier kettingen hebben, dan krijgt hij vier kinderen ….

…Wie een deugd in zijn lichaam ziet, dan is hij zijn kracht in zijn kracht ….

…Degene die in een droom terugkeert naar een toestand waarin hij wakker was, keert naar hem terug wat hij daarin tegenkwam van goed of kwaad ….

…Wat betreft de christenen, ze worden op een manier geïnterpreteerd dat als hij ziet dat hij een christen is geworden, hij aangeeft dat hij een fout begaat, op het pad van ketterij en dat hij niet in de religie van de islam gelooft ….

…Maar als iemand ziet dat hij een snavel heeft, dan werd zijn uitdrukking in hoofdstuk dertiende gepresenteerd in de uitdrukking van de schepping ….

En wie ziet dat hij doet wat niet is toegestaan ​​voor de vastende, heeft zijn religie verlaagd ….

…En wie ziet dat hij voor iemand pleit, geeft aan dat hij dierbaar is, zijn eer, zijn hoge rang en het behalen van een beloning en beloning ….

…Als hij zag dat iemand zijn duim van zijn been had afgehakt, zou hij hem een ​​schuld inhouden, of geld afsnijden waarop hij vertrouwde ….

…Als hij het zag alsof de dode hem zei: ~Je zult op die en die tijd sterven~, dan is zijn uitspraak waar . Als hij zag alsof hij een dode volgde en niet met hem een ​​huis binnenging, of binnenkwam en toen vertrok, dan nadert hij de dood en ontsnapt dan ….

En wie ziet dat hij gemeenschap heeft met zijn overleden familieleden, dan zal er grote bezorgdheid ontstaan ….

…Sheikh is in een droom de grootvader en het geluk . En als een vrouw een oude man in een droom ziet, dan is hij werelds . Als een jonge man ziet dat hij een oude man is geworden, zal hij kennis en literatuur ontvangen . En de onbekende Sheikh duidt op glorie en prestige . En de joodse sjeik duidt een vijand aan die een persoon wil vernietigen . En de christelijke sjeik is een vijand wiens vijandigheid niet wordt verzocht . En de ongelovige Sheikh duidt een oude vijand van vijandschap aan . Als een sjeik ziet dat hij een jonge man is geworden, geeft hij zijn kracht en omvang van zijn levensonderhoud aan . En als een sjeik ziet dat zijn moeder hem heeft gebaard, als hij ziek is, geeft hij zijn dood aan, en als hij arm is, is de kans groter dat hij wordt geboren . En de rechtvaardige Sheikh duidt op glorie, eer, levensonderhoud, zegen en een lang leven . En Sheikh Al-Haram en dat zijn ze . Misschien duidde de visie van de sjeik op hulpeloosheid, mislukking, luiheid en zwakte ….

…Al-Hassa : duidt mannen en vrouwen aan, jonge vrouwen en getelde witte dirhams, omdat het van de aarde komt en door memoriseren en tellen, vanwege de kennis of poëzie die de student opdoet, de pelgrimstocht en het gooien van stenen, de wreedheid en verdriet, en de beledigingen en laster . Degene die een vogel uit de hemel naar de aarde zag neerdalen, pakte toen een kiezelsteen en vloog ermee, en als dat in een moskee was, stierf een goede man of een van de rechtvaardige mensen ervan, en als de ziener ziek was, en hij behoorde tot de goede mensen of iemand die er ook in bad, en niemand betrok hem bij de ziekte. Degenen die er ook in bidden, dan is de persoon met het visioen dood, en als hij het kiezelsteentje van een kerk oppakte, is de overweging voor de corruptie van de patiënt hetzelfde als degene die we presenteerden, en als hij het uit een huis of van een onbekende plaats, dan is de patiënt van de persoon die het gezichtsvermogen van een kind of een ander had, verloren, wat betreft degene die een aantal kiezelstenen en hun lot in zijn kledingstuk heeft opgepakt of het in zijn maag heeft ingeslikt, en als hij pakte het op van een moskee of het huis van een geleerde of een mannenkring, hij telde op basis van kennis en de koran, en hij profiteerde evenveel van de herinnering en de verklaring als hij oppikte van het beleg . Als het wordt opgepikt van de markten of van hectares en boomwortels, dan is het voordelen van de wereld, en in dirhams bestaat het voor hem uit de oorzaak van fruit of planten of uit handel en makelaardij, of uit het vragen en geven van liefdadigheid aan elke persoon overeenkomstig zijn bezorgdheid en gewoonte bij zijn ontwaken . Als zijn vangst uit de zee is, dan zijn er geschenken van de sultan als hij hem dient, of profiteert hij van de zee als hij erin handelt, of kennis die hij verkrijgt van een wetenschapper als dat zijn verzoek is, of een geschenk en een link van een rijke vrouw als ze een zoon heeft of iets dergelijks . Wat betreft degene die het in zee gooide, zijn geld ging erin . En als hij haar in een put gooit, neemt hij geld om te trouwen of een bediende te kopen . En als hij het in een regenachtige of onder omstandigheden van voedsel gooide, of in een voorraadschuur van de zee, kocht hij met wat hij had of zoveel als hij het gooide, een handel die blijkt uit de plaats waar hij gooide wat was met hem . Het gewone volk zegt : Zo-en-zo gooide wat hij had van dirhams in tarwe of olie of iets anders . Als hij ze een dier gooide, zoals een leeuw, een aap, een sprinkhaan, een kraai en dergelijke . Dat was tijdens de dagen van de hadj, en het werd aangekondigd door de bedevaart en het gooien van stenen in de toekomst van zijn bevel, omdat de oorsprong van het gooien van de stenen is dat Gabriël, vrede zij met hem, Adam beval, vrede wees op hem, om de duivel te werpen toen het hem werd aangeboden, en het werd Sunnah voor zijn zoon . Als dit niet werd gedaan tijdens de dagen van de hadj, was het kiezelsteen zijn smeekbede tegen een vijand of een immoreel persoon, of hem vervloeken en beledigen, of getuigenissen om tegen hem te getuigen . En als hij ze tegen deze rassen gooide, zoals duiven en moslims uit de mensen, zou de man een laster zijn, sprekend in de gerechtigheid en de vrouwen beschermd ….

…Op gezag van Muhammad bin Abdullah bin Amr bin Othman zei hij : Khaled Ibn Saeed was oud en was de eerste van zijn broers die de islam omarmden , en het begin van zijn bekering tot de islam was dat hij in zijn slaap zag dat hij op de rand van vuur, en hij noemde vanuit zijn hoedanigheid wat God het beste weet , en hij ziet in de slaap alsof zijn vader hem erin duwt en de boodschapper van God ziet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zijn lendenen zo nam dat hij wilde niet vallen, dus raakte hij in paniek uit zijn slaap en zei : ik zweer bij God dat dit een waar visioen is . Dus ontmoette hij Abu Bakr bin Qahfa en hij vertelde hem dat. Aboe Bakr zei : Ik wil je goed , dit is de Boodschapper van God, vrede zij met hem, dus je zult hem volgen en met hem de Islam binnengaan die jou ervan weerhoudt erin te vallen en je vader is erin . Dus de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, ontmoette hem terwijl hij met paarden was en zei : O Mohammed, hoe noem je dat? Hij zei : Ik bid alleen tot God, zonder partner, en dat Mohammed zijn dienaar en zijn Boodschapper is, en hij stelt de aanbidding waarop je bent uit met een steen die niet hoort of ziet, die geen kwaad doet of er voordeel bij heeft, en het is niet bekend van zijn dienaar die hem niet aanbad . Khaled zei: Ik getuig dat er geen god is dan God en ik getuig dat jij de boodschapper van God bent. De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, legde zijn islam uit . Khaled was afwezig en zijn vader kende zijn islam, dus stuurde hij zijn verzoek naar degenen die van zijn zoon waren overgebleven van degenen die geen moslim werden en voedden zijn meester en zijn aanwezigheid op, ze brachten hem naar zijn vader Abi Ahiha, dus hij waarschuwde en huilde en sloeg hem met een klop in zijn hand totdat hij het op zijn hoofd brak, daarna zei hij : Je volgde Mohammed terwijl je zijn volk zag en wat hij teweeg bracht door het defect van hun goden en gebreken. Degene die van hun vader was vertrokken , zei Khaled : Bij God, hij had berouw en volgde hem, dus werd Abu Ahiha boos en viel zijn zoon aan en beledigde hem, daarna zei hij : Ga je buigen waar je maar wilt. Bij God, ik zal voorkomen dat u in uw levensonderhoud voorziet. Khaled zei : Als je me belet, zal God me geven waarmee ik leef . Dus hij bracht hem naar buiten en zei tegen zijn zonen : Niemand van jullie zou met hem praten tenzij ik met hem deed wat ik met hem deed, dus wendde Khaled zich tot de boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, en hij was verplicht om bij hem te zijn . Bruikbaarheid :::: En wie de islam omarmde door middel van een droom, de islamitische professor en denker Muhammad Asad, de Oostenrijkse geleerde, God leidde hem na een visioen dat hij zag en zag in zijn boek (De weg naar Mekka ). Evenzo bekeerde een christelijke vrouw zich tot de islam nadat ze een telefoon had gehoord die haar opriep om tot de religie van de islam toe te treden, en ze bekeerde zich tot de islam . Evenzo heeft een man van wie ik denk dat hij Nederlands is, zich door een droom tot de islam bekeerd .. En God is de helper. Bekijk de verhalen van deze mensen in ons boek binnen deze realistische serie ( Repentants to God ), een boek dat verhalen bevat uit de tijd van Adam tot de huidige tijd ….

Het is in een droom een ​​overwinning . De christelijke sjeik is een vijand die in zijn kwaad gelooft . En wie denkt dat hij een christen is, dan verkeert hij in een ketterij die lijkt op de mening van de christenen . En wie ziet dat hij een gordel heeft, hem zal een mannetje worden geboren . En wie ziet dat hij een christen wordt genoemd en hem haat, dan zal hij ontsnappen aan iets waar hij bang voor is . En een christen is een man van genegenheid, omdat de Almachtige God zei : (En je zult de grootste genegenheid van hen vinden voor degenen die geloofden, die zeiden dat we christenen zijn ). Overwinning is een overwinning, en het christendom duidt een kameel van wijn aan, of een vuur van vuur, of varkens, en christenen in een droom zijn vijanden in de beelden van vrienden . En wie ziet dat hij een christen is en een beproeving heeft, zal overwinnen met onwaarheid ….

…De bel is in een droom een ​​man die wordt geroepen door de sultan . Een bel is goed als hij op de nek van beesten zit . En misschien duidde het op reizen . En de christelijke bel geeft de geleerde aan die door hem wordt geleid in de missies of ruzies . En misschien wel aangegeven door levensonderhoud, oorlog en gebed . En de klokken van de christenen, eigenaren van nieuws of eigenaren van advies en meningen . Misschien wezen de klokken op de meesters van de oproep tot gebed, of om zich voor te bereiden om vijanden te ontmoeten . Het horen van het geluid van klokken in een droom kan wijzen op de komst van caravans met goede daden, of ze van de ene naar de andere kant verplaatsen . Misschien duidden de klokken op de gekopieerde boeken of de Sunnah van de vroege generaties, of de ruzie en controverse ….

…Godslastering : In interpretatie betekent rijkdom, want de Almachtige zegt : ~ Nee, een persoon is tiranniek, als hij hem ziet, wordt hij rijk .~ En het kan wijzen op onrecht, want hij zegt : ~De ongelovigen zijn de onrechtvaardigen .~ Het duidt op een ziekte waarvan de eigenaar niet baat heeft bij genezing, omdat de Almachtige God zegt : ~ Of je ze nu waarschuwt of niet verlicht, ze zullen het niet geloven .~ Het grote aantal ongelovigen, het grote aantal kinderen . De ongelovige sjeik is een vijand van oude vijandigheid en schijnbare haat, de sjeik magi is een vijand die de vernietiging van zijn tegenstander niet wil, en de joodse sjeik is een vijand die de vernietiging van zijn tegenstander wil . De christelijke sjeik is een vijand wiens vijandschap geen kwaad doet, en de ongelovige meid is tevreden met Khanna . En wie ziet alsof hij zijn schuld heeft kwijtgescholden, hij heeft de mensen bedrogen en hen pijn gedaan, alsof hij zag dat hij zijn schuld kwijtraakte, want de Almachtige God zei : ~ En dat hij altijd zei dat onze dwaas tegen God is .~…

…Hij zag alsof het een christelijke bekering was : het compenseert de zegeningen van de Almachtige God en beschrijft het als iets dat niet geheiligd is . Als hij ziet dat hij is veranderd van de verblijfplaats van de islam naar de verblijfplaats van polytheïsme, dan doet hij verzoening voor God de Almachtige naar zijn geloof ….

…De gordel De christelijke broeksband in interpretatie wordt geboren, dus wie ziet dat zijn riem is afgesneden, zal zijn zoon sterven . De gordel is een teken van kluizenaar, aanbidding, aanvaarding en gehoorzaamheid aan de kleding van de christenen, en voor andere moslims duidt het op roem en standvastigheid voor de mensen van goedheid en overwinning voor de religie . Misschien duidde het op hoererij en vuur, en misschien duidde het op een middellange leeftijd . De riem geeft een kind aan als hij nieuwe kleren draagt, als hij onder de kleren zit, duidt het op de corruptie van de religie en de wereld ….

…En wie ziet dat de ongelovigen hem in zijn huis binnengaan, dan worden ze uitgelegd door vijanden van verontwaardigd ongeluk en hun hoeveelheid ervan is even groot als ze in zijn huis blijven, en wie een van de ongelovigen ziet, neemt hem gevangen, hij zal ernstig worden getroffen. door hen en een ieder die ziet dat hij een gijzelaar is bij hen of zelf hypotheken, hij heeft vele zonden verworven terwijl hij een pion is en wie ziet dat hij een ongelovige is, dan trad Hij toe tot de islam, omdat het op twee manieren zijn erkenning van de zegen na zijn ontrouw en het naderen van zijn tijd, en het wordt de waarheid. Er werd gezegd dat wie zag dat hij een ongelovige was geworden, zijn neiging tot ongeloof te kennen geeft, en wie zag dat een polytheïst het Paradijs binnenging of tot de qiblah bad of God dankte of een fort binnenging, het duidt op zijn islam en wie een christen zag, hij overwint zijn tegenstander als hij ruzie heeft met iemand, en wie een christelijke moslim ziet, dan bekeert hij zich snel of sterft eerder en wie ziet alsof hij een christen is geworden, zal zijn oom of zijn tante van moederszijde erven als hij is van de mensen van gerechtigheid en als hij tot de corrupte mensen behoort, dan zal hem worden gevraagd de zegeningen van de Almachtige God niet te geloven en een ieder die ziet dat hij een monnik is geworden, want hij is een vernieuwer die buitensporig is in zijn ketterij, en sommigen van hen zeiden dat eenieder die zag dat hij monnik was geworden en zich onder het volk van prostituees bevond, hij vervolgens met overvloedige eerbied en vrees voor de Almachtige God vertolkte, en er werd gezegd dat het visioen van de monnik werd uitgelegd door een sluwe man die een verraderlijke innovator is en wie ziet dat hij een Jood is geworden, volgt het pad van ketterij en wie een groep Joden ziet, hij bekeert zich tot de Almachtige God en wie een enkele Jood ziet Dit wordt geïnterpreteerd door leiding, en er werd gezegd dat wie zag dat hij Jood was geworden, zijn oom of zijn tante zou erven, en wie Magi zag, vertaalde hij door de zaken te compliceren en aan te scherpen….