…Als iemand droomt van een zoon, neef of oom van moederskant, tante of tante, dan betekent dit teleurstelling en verdriet . Deze droom voorspelt een droevig leven . Als hij ervan droomde correspondentie met een van de genoemde te verplaatsen, dan betekent dit een onvermijdelijk conflict tussen families ….

…Als hij zijn oom van moederszijde ziet of wie het ook ziet alsof hij dood is, dan begroet hij een ongelovige of een overspelige heeft berouw ….

…De kuilen : een teken van bedrog, bedrog, netten, de rol van overspelers, gevangenissen, restricties, observatoria en dergelijke, en de oorsprong daarvan is wat er voor woeker in wordt gegraven om te jagen als ze erin vallen, en de begraven kan duiden op een zwangere, zwangere moeder, de oppas, omdat het voedsel van het kind in de baarmoeder van zijn moeder wordt opgepot als voedsel op de vuilstort. Het gaat vergezeld van iets achter iets, totdat het leeg is of van iets anders is afgezien . Misschien betekende het onbekende de breedte van het voedsel dat plaatsvond terwijl de opgravingen erin plaatsvonden, omdat het een put was, en iedereen die een begraven land zag instortte of instortte, als zijn moeder ziek was, kwam ze om, en als hij een zwangere vrouw, ze zou worden gered en haar graf werd begraven, omdat het graf van de zwangere vrouw open is, tenzij er is wat haar dood bevestigt in het visioen. Dan zou dat haar begraven . Als dat allemaal niet het geval is, ziet u . Als hij er voedsel in had terwijl hij wakker was, verkocht hij het, en het vuil en afval dat je erin goot, was de vervanging ervan, en het is de prijs . En als hij zijn specifieke voedsel als uitschot of vuil ziet, is zijn prijs goedkoop en is zijn geld erin op, en als hij er geen voedsel in heeft en hij ziet dat het gevuld is met vuil of vuil, dan vult hij het met voedsel als het is toegestaan . En als ze vol eten zat, werd haar vrouw zwanger als hij arm was of zijn moeder . Als de stortplaats onbekend is in een moskee of tafelkleed, of er moet een groep mensen zijn, en er zit voedsel in terwijl er een tekort is, dan zal de prijs in het gebied worden verlaagd in de mate dat de stortplaats ontbreekt . En als het overstroomt en stroomt en de mensen zich ervan scheiden en het niet missen, is de prijs goedkoop en is er genoeg eten . En als hij een vuur zag dat in het voedsel viel, was het in het voedsel dat een hoge prijs bevatte, of een ongeluk van de sultan in de uitgestrektheid, of sprinkhanen of een steen in de hectares . Als hij dadels of suiker in haar eten ziet, gaat de prijs omhoog en wordt de seks die ze in het eten heeft overdreven, afhankelijk van de hoeveelheid zoetheid die het in de weinige en vele bevat . Als het de helft van haar voedsel is, dan is het in de helft, anders voor dit bedrag . Wat betreft degene die in een stortplaats of een onbekende put valt, wordt volgens het bovenstaande beschouwd als een val in een put ….

…In het visioen van de profeten en boodschappers in het algemeen en het visioen van Mohammed in het bijzonder, hoorde ik Abu Bakr Ahmed bin Al-Husayn bin Mahran Al-Maqri, hij zei : ik kocht een dienstmeisje waarvan ik denk dat het Turks is, en dat deed ze niet ken mijn tong, en ik ken haar tong niet, en mijn metgezellen hadden een buurman die van haar vertaalt, zei hij, dus op een dag sliep ze, dus realiseerde ik me terwijl ze huilde En ze huilt en zegt : O mijn heer, leer me de opening van het boek, dus ik zei tegen mezelf, ik kijk naar haar boosaardigheid, je kent mijn tong en praat niet met mij, dus mijn vrienden kwamen bij elkaar en zeiden tegen haar : je kende zijn tong niet en de tijd , hoe spreek je met hem? En de meid zei : ik zag in mijn droom een ​​boze man en veel mensen stonden achter hem terwijl hij liep, dus ik zei: wie is dit? Ze zeiden Mozes: vrede zij met hem . Toen zag ik een man die beter was dan hij en met mensen terwijl hij liep, dus ik zei: wie is dit? Dus zeiden ze Mohammed, vrede en zegeningen zij met hem, dus ik zei dat ik hiermee mee zou gaan, dus hij kwam bij een grote deur, dat is de poort van de hemel, dus klopte het en ging open voor hem en voor wie hij binnenkwam, en ik en twee vrouwen bleven, dus we controleerden de deur en die ging open, en er werd gezegd dat iemand die goed is om de opening van het boek te lezen toestemming krijgt, dus lezen en geven ze toestemming, en blijven ik ben . Dus hij leerde me de opening van het boek, zei hij, en ik leerde het met grote ontbering, en toen ik het bewaarde, viel het dood neer . Professor Abu Saad, moge God hem genadig zijn, zei : Het visioen van de profeten, moge Gods gebeden op hen zijn, is een van twee dingen, hetzij als goed nieuws, hetzij als waarschuwing . Dan zijn er twee aanvallen : een daarvan is dat hij een profeet ziet in zijn toestand en uiterlijk, want dat is het bewijs van de goedheid van de persoon van het visioen, zijn trots, de perfectie van zijn status en zijn overwinning op degenen die zijn tegen hem aan, en de tweede ziet hem met een fronsend gezicht de situatie veranderen. een profeet, gaf aan dat het Secretariaat en het Verbond verraden om het vers aan de kaak te stellen : ( let op de dingen Nqdahm hun verbond en ongeloof in de verzen van Allah en dood de profeten onrechtvaardig ). Dit is over het geheel genomen, en wat betreft de details : als hij Adam, vrede zij met hem, in zijn uiterlijk had gezien, zou hij een groot mandaat hebben bereikt als hij het waardig was . Omdat de Almachtige God zegt : ( Ik ben een kalief op aarde ) , en als hij ziet dat hij tot hem sprak, zal hij een briefje ontvangen waarin de Almachtige zegt : ( En Adam kende alle namen )….

…En wie ziet dat hij mijn veiligheid aanraakt, het zal gebeuren, en misschien zal hij geamuseerd zijn ….

…Abu Sa’eed zei dat de predikant op een dag een vrouw naar de kruising kwam Ahwani ze zei tegen hem : ik zag alsof mijn man me Nrjdzisa overhandigde en Dharta gaf Asa zei, en klampt zich vast om van je te scheiden Bdhartk hoorde de woorden van de dichter : niet voor het Nargis-tijdperk … maar het Covenant to Las…

Het visioen van beschrijvend gebouwd verlegen van de profeet – vrede zij met hem – om met 60 te trouwen – vertelde haar verhaal Mohammed bin Saad in (( klassen )) en Tabarani in (( groot )) , ofwel Ibn Sa’d vertelde in de genoemde invasie van Khyber van het aantal metgezellen – moge Allah tevreden zijn Op hun gezag – dat de Boodschapper van God – moge God hem zegenen en vrede schenken – Safiye koos op de dag van Khyber en dat hij in haar gezicht een spoor van groen dicht bij haar zag oog, dus hij zei : (( Wat is dit )) ? En ze zei : O Boodschapper van God, ik zag in een droom een ​​maan komen naar iemand die aan het verdrinken was totdat hij in mijn steen viel, en ik vertelde dat aan mijn man Kenana, en hij zei : Je wilt onder deze koning zijn die komt uit Medina, en hij sloeg mijn gezicht . Wat betreft Al-Tabarani, het werd overgeleverd op gezag van Ibn Omar – moge God tevreden met hem zijn – die zei : Safiyyah had groen in mijn ogen, dus de Profeet – moge God hem zegenen en vrede schenken – zei tegen haar ( ( Wat is dit voor groen met je ogen )) ? Ze zei : ik zei tegen mijn man dat ik zag toen de slaper een maan zag die in mijn schoot viel, dus hij sloeg me en zei : wil je een koning die aan het keffen is ?…

…Watervogel : de beste vogel in de hermeneutiek, omdat ze vruchtbaarder en minder productief zijn . En wie het vangt, krijgt geld en bederft, want de Almachtige God zegt : “Het vlees van een vogel is iets dat het begeert. ‘En de vogel is een man van mensen, zoals die vogel in vogels is in zijn kracht, wapen, voedsel, kracht, veren, vlucht en hoogte in de lucht. En hij heeft een rijke vrouw, want eenden zijn zijn schuilplaats en water, en er wordt gezegd dat eenden mannen zijn van gevaar, vroomheid, discipline en kuisheid . En uit zijn woord, de eend, kreeg hij eer en verheffing door een vrouw . Er werd overgeleverd dat er een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik veel watervogels nam, dus ik maakte de eerste slachting, daarna de eerste, en hij zei : Als je geen water ziet, zijn het veren. dat raakte het . En wie de vogel om zijn kop ziet slaan, hij verkrijgt de staat en heerschappij, want de Almachtige God zegt : “En de vogel zit propvol, en iedereen heeft een tak. ‘ Als hij vogels in zijn plaats ziet vliegen, dan zijn ze jaloers op de engelen . En hij vertelde dat sommige van de indringers zagen alsof de kapper zijn hoofd schoor en de vogel groen geschoren in de lucht verliet , alsof hij terugkeerde in de baarmoeder van zijn moeder , ‘ die we creëerden en waarin Naidkm inclusief Nkrjkm andere keren ~ Vqsa op zijn metgezellen, en toen tot zichzelf, zei hij : met betrekking tot het scheren van mijn hoofd sloeg mijn nek, wat betreft de vogel, mijn ziel en zijn opstijging, naar de hemel, en wat betreft mijn terugkeer, mijn moeders buik tegen de aarde, hij werd gedood op de tweede dag van zijn visioen . En een man kwam naar Ibn Sirin en zei : Ik zag alsof er een vogel uit de lucht kwam en tussen mijn handen viel en zei : Het is goed nieuws waar je blij mee zult zijn ….

…Haar hand droogde op in Manan 88 – op gezag van Hashan bin Hassan op gezag van Wasel Mawla Abi Ayyainah, op gezag van Musa bin Ubaidah, op gezag van Safiya bint Shaybah, die zei : Ik was bij Aisha – moge God wees tevreden met haar – en een vrouw kwam naar haar toe met haar hand en hij liet vrouwen haar vervloeken en ze zei : ik kwam naar jou behalve mijn hand Mijn vader was een man van tolerantie, en ik zag in een droom mannen die menstrueerde met gieters die degene die naar hen kwam drenken, en ik zag mijn vader, ik zei : Waar is mijn moeder? Hij zei : Kijk, toen keek ik, en als mijn moeder niets anders bij zich had dan een stuk vod, zei hij : ze gaf nooit liefdadigheid behalve met die lap en het vet van een koe die ze slachtten, want dat vet smolt en werd er zachter. , en ze zei en kreeg dorst, zei ze : Dus ik nam een ​​vat met vat en gaf het water, en ik riep van boven : wie het te drinken gaf , God zal zijn hand drogen Dus mijn hand werd zoals je kunt zien…

…Parels : Parels zijn gereguleerd in de interpretatie van de Koran en kennis, dus wie ziet alsof hij een platte parel doorboort, interpreteert de Koran correct, en wie het ziet alsof hij parels verkocht of ingeslikt heeft, hij vergeet de Koran, en er werd gezegd dat wie het ziet alsof hij parels verkoopt, hij een vlag giet en die onder de mensen uitspreidt . En parels in de mond steken duidt op een goede religie. Als hij ziet alsof hij parels van hem verstrooit en mensen nemen ze terwijl hij ze niet neemt, dan is hij een nuttige predikant . De parel zou een vrouw zijn waarmee hij trouwt of een bediende . En er werd gezegd dat parels werden geboren, omdat de Almachtige God zei : ~ Twee jongens zullen ze rondlopen als je ze ziet, en je telt ze als verstrooide parels .~ De metafoor van parels duidt op een kind dat niet leeft, en de winning van parels uit de bodem van de zee of uit de rivier is toegestaan ​​geld van sommige koningen . Veel parels zijn ook een erfenis, en het is voor de gouverneur van de staat, de wereld heeft een vlag en de koopman heeft winst . De parel is de perfectie en schoonheid van alles . En wie ziet alsof hij een parel met een boom doorboort, zal trouwen met een vrouw die verboden is . En wie parels inslikt, hij verbergt zijn getuigenis bij zich, en van het kauwen op parels steunt hij mensen, en wie het ziet alsof hij overgeeft, kauwt en doorslikt, hij lijdt aan mensen en steunt hen, en wie parels ziet veel van wat is gemeten door sprongen en draagt ​​met eerbied alsof hij het uit de zee heeft gehaald, dan haalt hij het toegestane geld uit de schatten van koningen. Alsof hij parels aan het tellen was, werd er gezegd dat ze ontberingen zouden lijden . En wie het ziet alsof hij de deur van een kast met een sleutel opende en er juwelen uit haalde, dan vraagt ​​hij een wetenschapper naar kwesties, want de wereld is een schatkamer en de sleutel is de vraag, en misschien was dit visioen een vrouw die in staat zouden zijn om Hassans kinderen te overwinnen en te baren . En wie ziet alsof hij een parel in een rivier of een put heeft gegooid, zal het volk een gunst bewijzen . Wie het ziet alsof hij onderscheid heeft gemaakt tussen een parel en zijn schelp, en de schil pakt en erin gooit wat er in het midden zit, dan is hij een aaseter, en een grote parel is beter dan een kleine, en misschien een grote parel. één duidt de lange muur van de koran aan . En de niet-gecorrigeerde parel duidt de jongen aan, en als het geschreven is, dan is het buurt, en misschien geeft zijn verstrooiing aan dat het wordt aanbevolen om te spreken, en de variëteiten van parels, essentie en andere duiden op de liefde voor verlangens van vrouwen en jongens . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag twee mannen parels in hun mond steken . Een van hen komt er kleiner uit dan wat hij erin heeft gestopt, en de andere komt er groter uit . Hij zei : Wat betreft wat ik klein zag uitkomen, je zag het aan mij terwijl ik aan het praten was over wat ik hoorde, en wat betreft degene die ik het groot zag uitkomen, ik zag het voor Hassan al-Basri en de daad van aanbidding meer spreken dan wat ze hoorden . En een vrouw kwam naar hem toe en zei : Ik zag twee parels in mijn stenen, waarvan de ene groter is dan de andere, dus mijn zus vroeg me een van hen, en ik gaf haar de jongere, dus hij zei tegen haar: Jij zijn een vrouw die twee soera’s heeft geleerd, waarvan de ene langer is dan de andere, dus heb ik het je jongere zus geleerd . Ze zei : ik leerde de koe en de familie Imran, net als mijn zus de familie Imran . Een man kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik parels inslikte en ze dan gooide, dus hij zei: je bent een man wanneer je de koran uit je hoofd leert en het vergeet, dus vreest God . Een ander kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik een parel doorboorde, dus hij zei : Is het je moeder? Hij zei ja, dat was ze, en ze werd verbannen. Hij zei : je hebt een meid die haar uit gevangenschap heeft gekocht. Hij zei ja. Hij zei : Vrees God, want ze is je moeder . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof ik op parels liep, dus hij zei : Parels zijn de koran en mogen de koran niet onder je voeten leggen . En een ander kwam naar hem toe, hij zei : ik zag alsof mijn mond vol parels is en ik oprolmechanisme het is niet verteld, hij zei : je bent een man die de koran verbetert en het leest, jij, hij zei : geratificeerd . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof er een parel in een van mijn oren zat die op een oorbel leek, dus zei hij: Vrees God en zing de Koran niet . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof de parels uit mijn mond waren verstrooid, dus liet hij mensen ervan nemen en ik neem er niets van. Hij zei : je bent een verteller die zegt wat je niet doet ….

…En wie ziet dat hij zegt tegen een kruising die uit mijn neus kwam, dan komt er geld voor, en als hij zegt dat het eruit kwam, gaat het geld weg. In de index is weergegeven dat degene die een uitdrukking bedoelt zowel rekening houdt met de uitdrukking in wat hij bedoelt als met de kruising ….

…Ervaar mijn keel Het zien van deze ziekte in een droom geeft aan dat u een beetje ziek wordt en in de nabije toekomst moeilijkheden zult ondervinden . En als je ziet dat anderen er ziek van worden, dan betekent dat dat je van streek raakt door de vele verzoeken om hulp en donatie aan anderen ….

…En wie ziet dat hij op mijn kraan rijdt, dat duidt op zijn armoede en zijn ballingschap ….

…En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei: Ik zag alsof ik twee chips in mijn handen had die ik van deze en van deze zou eten, en hij zei: Jij bent een man die de twee zussen en de tablet profiteert een beetje en het brood is een grote winst ….

…En wie zag dat hij het vlees van mijn grootvader bracht, kreeg geld ….

…En wie ziet dat hij met een pen schrijft terwijl hij mijn moeder is, er zit niets goeds in, en het kan duiden op zijn aanstaande dood ….

…Jaber al-Maghribi zei dat als hij denkt dat zijn ouders hebben geleefd of niet hoopvol zijn, hij in zijn eigen belang tekort schiet ….

…En wie ziet dat de engelen zijn hand naar de hemel hebben gebracht, hij zal zich tot God bekeren en zal spoedig de wereld verlaten ….

…En wie ziet dat zijn benen vier kettingen hebben, dan krijgt hij vier kinderen ….

…En wie een bekende jonge persoon het ziet spelen, is Mahmoud niet, en als hij dat ziet, leert hij wat er met hem gebeurt als hij weigert dit te doen ….

Degene die Surat Amma reciteert, zal zich afvragen hoe groot hij is en dat zijn herinnering eraan zo mooi is ….

…De aap : een arme, behoeftige man wiens genade werd weggenomen. Er werd gezegd dat hij van metamorfose was, en hij is een sluwe en kwijlende man, en wijst ook op de Jood, en wie zag dat hij een aap vocht en hem versloeg, hij werd ziek en was er onschuldig aan, en als de aap dat wel was de overwinnaar, hij was niet genezen . Als hem een ​​aap wordt gegeven, verschijnt hij op zijn vijand . En wie het vlees van een aap eet, is ernstig ziek of ziek, en wie een aap wordt, heeft een voordeel van de kant van de heksen, en wie seks heeft met een aap begaat immoraliteit, en wie hem bijt, heeft een ruzie en ruzie tussen hem en een persoon . En er werd gezegd dat de aap een man is van de eigenaren van grote zonden . En wie zag dat een aap het bed van een bekende man binnenging, een Jood of een atheïst zou zijn vrouw opblazen, en er werd gezegd dat wie apenvlees at, nieuwe kleren zou krijgen . En er werd overgeleverd dat een van de koningen een aap met hem aan zijn tafel zag eten, dus hij vertelde het aan een goed geïnformeerde vrouw en zij zei : Passeer je vrouwen en laat ze zich uitkleden, dus hij beval ze dat te doen, en als er was een opstandige jongen onder hen ….

…En hij vertelde dat Abdullah zei: O Boodschapper van God, ik zag in een droom dat deze vinger van vet drupte, en deze drupte van honing, en ik likte eraan. Dus de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Je leest de twee boeken . Honing voor de mensen van religie is de zoetheid en recitatie van de Koran en daden van gerechtigheid, en voor de mensen van deze wereld een verwonding zonder vermoeidheid. We zeiden eerder dat honing duidt op de Koran omdat de Almachtige God hen beiden als genezing beschreef, dus zei hij bij de bijen: “Er komt een drankje van verschillende kleuren uit hun maag waarin een remedie voor mensen is. ” En hij zei in de Koran: “ Oh, jij. Mensen zijn naar je toe gekomen een preek van je Heer en een remedie voor wat er in de borsten zit ”, het vers ….

…En wie een helder oog in een vloeibaar ding ziet rennen, drukt het uit als een uitdrukking van wat werd gepresenteerd in de scheiding van rivieren ….

…Op gezag van Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, op gezag van zijn vader op gezag van zijn grootvader, zei hij : Ik hoorde Abu Talib spreken op gezag van Abd al-Muttalib zei : Terwijl ik sliep in de steen, ik zag een visioen dat me trof, en ik was er doodsbang voor, dus kwam ik bij de Quraish-priester aan het einde van de prik en mijn koker raakte mijn schouders, dus toen ik ernaar keek wist ik In mijn gezicht de verandering , en ik ben op dat moment de meester van mijn natie , en ze zei : Onze meester Mabal is naar ons toe gekomen met een verandering van kleur. Heb je iets gezien van de twee gebeurtenissen van die tijd? Dus ik zei : Ja , en niemand sprak met haar totdat hij haar rechterhand kuste en dan zijn hand op de moeder van haar hoofd legde en vervolgens zijn behoefte noemde, en ik deed het niet omdat ik een groot nationalist was , dus ik zat en zei : ik zag vanavond terwijl ik in de steen sliep alsof een boom was gegroeid, zijn kop had de hemel bereikt en zijn heldere takken geraakt. En de Maghrib en ik zagen er geen bloeiend licht van was zeventig keer groter dan het licht van de zon, en ik zag Arabieren en niet-Arabieren ervoor neerknielen terwijl het elk uur toenam in kracht , licht en hoogte , een uur verborgen en een uur bloeien, en ik zag een band van Quraysh die zich aan zijn takken vastklampte, en ik zag mensen van de Qoeraisj die het willen snijden. Het gezicht was beter dan hij, en de wind was niet beter dan hij, dus brak hij hun ribben en trok hun ogen uit, dus ik hief mijn hand op om er een deel van te nemen, dus de jongeman hield me tegen, dus ik zei : Wie is het aandeel? Hij zei : Het aandeel is voor degenen die zich aan haar vastklampten en jou voorgingen aan haar , en ik merkte in paniek en paniekerigheid op , en ik zag dat het gezicht van de priesteres was veranderd, toen zei ze : als je je visie gelooft, zullen ze uit je hart, een man die het Oosten en het Westen bezit en mensen aan hem verschuldigd is , toen zei hij tegen Abu Talib : Misschien word je deze pasgeborene . Hij zei : Dus het was Abu Talib. Deze hadith komt voor en de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , is uitgegaan en zegt : “ De boom was. ~ En God kent Abu al-Qasim al-Amin het beste , dus er wordt tegen hem gezegd : Geloof je er niet in? Hij zegt : ( Belediging en schaamte )….

En wie zag dat hij opzettelijk zijn vasten verbrak, hij zou tijdens zijn reizen moe worden en zou problemen krijgen ….

…En wie een helder oog ziet, dan is het een goed leven, en als het zich afspeelt door huizen, dan is het een leven voor het publiek, en als het op hoge plaatsen plaatsvindt, dan is het een leven voor de eigendommen, en als het in de woestijn plaatsvindt, dan is het een leven voor Arabieren ….

…En wie een oog ziet dat open is en er komt water uit totdat het het huis vult, dan komt het uit alle zorgen, en misschien kunnen de corrupte mensen verdriet hebben vanwege de gezondheid van dit lichaam als ze geen dienstmeisje is, en als ze een dienstmaagd is, dan is het goed en een zegen omdat de Almachtige God zegt: ~Er loopt een oog in .~…

Wie een deugd in zijn lichaam ziet, dan is hij zijn kracht in zijn kracht ….

Het is een teken van het einde van de term in een droom . Tanden kunnen duiden op geld, dieren, loontrekkenden, dood en leven, en op deposito’s en geheimen . De tanden zijn de bewoners van het huishouden van de man, de hogere zijn de mannen aan de kant van zijn vader, en de lagere zijn de vrouwen aan de kant van zijn moeder . De bovenste twee zijn de vader en de oom, of zussen en twee zonen . Het kwartet is de neef van de man . De hoektand is de meester van zijn huishouden . En premolaren mannetjes en zonen van ooms van moederskant . En kiezen voorouders . De twee onderste plooien zijn de moeder en tante, of de twee zussen en twee dochters . Het onderste kwadrant is de dochter van een neef of tante . De onderste hoektand is de meester van zijn huishouden . En de lagere premolaren, de dochter van zijn tante of de dochter van zijn oom . De onderste en bovenste kiezen zijn het verst verwijderd van het huishouden van de man en de grootmoeder . Als een enkele tand er vanaf beweegt, is het een ziekte, en als hij valt of verloren gaat, is het de dood . Als iemand ziet dat sommige van zijn tanden eroderen, zal hij door rampspoed worden getroffen . En als hij ziet dat zijn kudde langer, mooier en witter is dan hij was, dan zullen zijn vader en oom aan kracht winnen en meer geld verdienen . En als hij zag dat hij zijn tanden behandelde, trok hij ze eruit, en als hij zijn geld uitgeeft aan haat of de baarmoeder snijdt . En als hij een zwartverkleuring in zijn tanden ziet, dan is hij een defect in zijn huishouden . Als hij een stank van zijn tanden ziet, prijst hij de mensen van zijn huishouden lelijk . Als zijn tanden bewegen, is dat de ziekte van zijn familieleden . Als hij ziet dat zijn tanden gebroken zijn, gaat een van zijn familieleden of vrienden dood . De tanden aan de rechterkant duiden mannen aan, en wat aan de linkerkant was, duidt op vrouwtjes, en de tanden aan de rechterkant duiden op oudere mannen en vrouwen, en de tanden aan de linkerkant duiden op jongeren van hen . De maqadiem van de tanden duiden de jongens aan, de hoektanden duiden de helft aan, en de kiezen van de kiezen duiden op de ouderen onder hen . Als iemand ziet dat zijn tanden van goud zijn, is dat prijzenswaardig en het bewijs van een brand in hun huis of geelzucht . Als hij ziet dat zijn tanden van glas of hout zijn, duidt dat op een dood die hem verslaat, en als hij ze van zilver ziet, dan is dat een bewijs van schade en verlies . En als hij zag dat zijn deprimerend was gebroken, stierf zijn zoon . En als hij een of meer wormen op de winningsplaats ziet, zal hij ze opvolgen . Als hij zag dat sommige van zijn tanden lang waren, zou hij ruzie maken met zijn familie . Als hij zag dat hij al zijn tanden had uitgetrokken, zou zijn familie vóór hem sterven . En wie zijn tanden ziet graven, zijn familie laat hem in de steek . En wie ziet dat hij een fout in zijn gebit heeft, geeft aan dat zijn gezin uiteen is gedreven en dat er een defect tussen hen is of dat zijn geld afneemt . En als het vlees van tussen zijn tanden wordt gezuiverd, zal hij een volk roddelen . En er werd gezegd : de tanden duiden op de parelketting voor vrouwen . Ibn Sirin, moge de Almachtige God hem genadig zijn, zei : De kies werd uitgetrokken in een droom, de baarmoeder van een jongen werd doorgesneden . De vermoeidheid van de tanden duidt op de zwakte van de mensen van zijn huishouden . En de ramen in de droomvolgers . Het trekken van de tand duidt op de komst van de afwezige of de dood van iemand die hij dierbaar is . Hij trok zijn tanden uit met zijn hand, hij gaf zijn geld op een slechte manier uit, of bond met zijn familie vast zonder dat hij het wist, of hij deed iets verwerpelijks en had er spijt van, dus als hij zijn tanden naar hem uittrok , gaf iemand zijn behoefte aan voor een hypotheek of verkoop . En het vernieuwen van de tanden die in een droom zijn verwijderd, is het bewijs van tegenstand en winst na verlies ….