…De vlaggen op de kleding zullen naar de hadj reizen . En wie ziet dat hij een dun kleed onder zijn kleren draagt, dan zal hij geld hebben om te sparen, en zijn bed zal beter zijn dan zijn openheid, en als hij het over zijn kleren draagt, dan heeft hij een hekel aan hem en heeft hij zich vergist in zijn religie, is openbaar in losbandigheid, en een brutale jurk is beter dan een dunne jurk . Als een vrouw ziet dat ze een dun kledingstuk heeft aangetrokken, is dat haar eer, en als ze een dik kledingstuk draagt, is het haar harde werk . En de kleding geweven met goud en zilver is goed in religie en de wereld en het bereiken van de dood . En wie denkt dat hij zachte kleding van grote waarde draagt, dit is een goed bewijs voor de rijken en de armen . Voor de slaven duidt het op de zieken . Het dragen van nieuwe kleren voor de rijke zal zijn levensonderhoud verbeteren, want de armen hebben rijkdom en de schuldenaar heeft het recht om een ​​schuld uit te geven . En wie een bad neemt en nieuwe kleren aantrekt, zijn verdriet is weg en het komt wel goed . En wie de wassing doet en geen nieuwe kleren draagt, wat hij van Faraj krijgt, beantwoordt zijn zaken niet in overeenstemming met datgene waarmee hij het eens is . Als de nieuwe kleren gescheurd en gescheurd waren, en zoals zij niet kunnen worden gerepareerd in waakzaamheid, dan geven ze aan dat hun eigenaar geen kind heeft geboren, en als ze kunnen worden gerepareerd, is de drager behekst . En wie twee kleren draagt, versleten en onderbroken, het is zijn dood . En wie ziet dat hij een versleten kledingstuk draagt, zal verdrietig en ziek worden . En wie ziet dat zijn kleed per ongeluk wordt gescheurd, de breedte zal worden gescheurd en door hen worden geslagen aan de zijde van een goddeloze, en als het voor een lengte wordt gescheurd, zal zijn bevel van hem worden ontheven . En als hij ziet dat zijn kleed gescheurd is, dan zal zijn religie verscheurd worden of zal zijn levensonderhoud afnemen . De lelijke lappendeken van kleding duidt op verlies en werkloosheid . En wie nattigheid in zijn kleding ziet, hij blijft op reis en wordt opgesloten voor iets waar hij zich zorgen over heeft gemaakt, en dat wordt pas voor hem gedaan nadat het kledingstuk is opgedroogd . En wie het ziet alsof hij zijn kleren aan het wassen was of die van anderen, dit duidt op de last en het kwaad waaraan hij werd blootgesteld in zijn pensioen, en duidt op het verschijnen van verborgen dingen . En wie ziet dat al zijn kleren van zijn gezag zijn afgenomen . Wie ziet dat hij kleren verspilt, is een goed teken, tenzij de persoon die droomt arm is, een slaaf, een gevangene of een schuldenaar . En wie ziet dat hij vrouwenkleren draagt, en hij in zijn geweten heeft dat hij ze imiteert, zal lijden onder een streng en vreselijk gezag . En als hij ziet dat hij vrouwenkleren droeg en denkt dat hij een vagina heeft, dan zal zijn toestand veranderen en in de steek gelaten worden . En wie ziet dat hij onbekende kleding aan heeft, dan draait zijn hart het rond zoals hij wilde . En wie ziet dat hij zijn kleed eet, eet van zijn geld . Als hij in een droom een ​​hond ziet die een wollen kledingstuk draagt, duidt dat op de eerlijkheid en rechtvaardigheid van de sultan . Als hij een leeuw ziet die een kledingstuk van katoen of linnen draagt, dan is hij een onrechtvaardige heerser die mensen van hun geld berooft . En de blauwe kleren zijn een wolk en een illusie . En wie zag dat hij een linnen kleed droeg, zou een eerbaar bestaan ​​en toegestaan ​​geld ontvangen . En het verwijderen van vuile kleren in een droom, het wegnemen van zorgen en het verbranden ervan . Nieuwe kleren eten is halal geld eten, en vuile kleren eten is verboden geld eten . En het kopen van versleten kleding heeft een hekel aan interpretatie, en slijtage is armoede . En groene kleren zijn goed omdat ze de kleren zijn van de mensen in het paradijs . Als iemand groene kleren ziet, duidt dit op religie, kracht en toegenomen aanbidding in de levenden, en de goede toestand van de doden bij de Almachtige God . Groen dragen voor de levenden duidt op een erfelijke verwonding en geeft aan de overledene aan dat hij als martelaar uit deze wereld is gekomen . En de interpretatie van groenheid is de islam, en als hij denkt dat hij dat in zijn slaap heeft bereikt, dan is hij een vroom en religieus persoon . Koud duidt het goede van deze wereld en het hiernamaals aan . De beste zwarte kledingstukken zijn godslasterlijk, en het is sterker in interpretatie dan wol . En koudheid die in religie gestreept is, is beter dan in deze wereld, en kilte dan klaver is een verboden geld, en als het van katoen is, is het een werelds religieus geld ….

Kind Als je ervan droomt veel mooie kinderen te zien, luidt dit een groot succes en zegeningen in . Als een moeder droomt dat haar kind ziek is met een lichte ziekte, kan ze hem in goede gezondheid zien, maar andere trivia kunnen haar lastig vallen . Als je kinderen ziet werken of studeren, betekent dit rustige tijden en algemeen succes . Als je droomt dat je kind hopeloos ziek of dood is, dan zou iets je veel angst moeten opwekken als zijn gezondheid helaas wordt bedreigd . Als je droomde van je overleden kind, duidt dit op angst en teleurstelling in de nabije toekomst . Als je ervan droomde droevige kinderen te zien, betekent dit problemen veroorzaakt door vijanden en een waarschuwing die angst opwekt bij een misleidende handeling die wordt uitgegeven door mensen die doen alsof ze vriendelijk tegen je zijn . Als je plezier hebt en met kinderen speelt, geeft dit aan dat alle liefdesprojecten en commerciële speculatie zullen zegevieren . Dromen over huilende kinderen duidt op een slechte gezondheid en frustraties . Een helder, rein kind betekent compensatie voor de vele warme liefde en vrienden . Als het kind alleen loopt, is dit een zeker teken van onafhankelijkheid en totale minachting voor jongere mensen . Als een vrouw droomt dat ze een kind borstvoeding geeft, zal ze worden misleid door iemand die ze meer vertrouwt dan wie dan ook . Als je droomt dat je je kind meeneemt terwijl hij ziek is en koorts heeft, is dit een slecht voorteken . U zult door uw verlangen gekweld worden door verdriet . Als u droomde van de geboorte van een nieuw kind, betekent dit aangename verrassingen bij u in de buurt . Als een meisje droomde dat ze een kind had, voorspelt dit dat ze ervan beschuldigd zal worden zich over te geven aan immoreel amusement . Als je een kind ziet zwemmen, voorspelt dit een gelukkige ontsnapping uit een val ….

…Is het correct om het kind en de junub, de ongelovige en de menstruerende vrouw te zien? Wat betreft de visie van het kind, als dit kind iemand is die zijn visie vertelt en zich het herinnert, dan is zijn visie geldig en uitgedrukt, en als hij niet verduidelijkt en niet weet hoe hij zijn visie moet vertellen, dan wordt deze niet overwogen , dus de referentie hierin is voor de vaardigheid van dit kind om zijn visioen te formuleren, en Joseph, vrede zij met hem, was zeven jaar oud toen hij zijn visioen zag. Juist, en hier is een belangrijk ding, namelijk dat het kind vaak niet weet wat liegen is, en dit versterkt de mate van zijn visie, en horen van het kind is toegestaan . Al-Bukhari sprak in zijn Sahih het hoofdstuk Wanneer is het goed om de jongeren te horen . Ibn Hajar vermeldde daarin dat hij zei : Het doel van dit hoofdstuk is om te concluderen dat puberteit geen voorwaarde is om bewijs te leveren dat Mahmoud ibn al-Rabi ‘, een van de jongste metgezellen, zei : (ik dacht van de Profeet, Gods gebeden en vrede zij met hem, om een ​​mok in mijn gezicht te hebben toen ik vijf jaar oud was uit een emmer ) Verteld door Imam Al-Bukhari in het hoofdstuk over het Boek van Kennis: Wanneer is het juist om een ​​jong kind te horen zoals in Al -Fath (1/172), zoals het de Sunnah van zijn bedoeling naar ons heeft omgezet en in de compilatie dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, gericht in zijn gezicht. Als het toegestaan ​​is voor het kind om kennis te dragen zoals in deze hadith, dan is het toegestaan ​​voor hem om de vertelling van het visioen te verdragen, op voorwaarde dat hij het is. Ze begrijpen de verhandeling en zijn in staat om de visioenen ervan te vertellen, en er waren veel kinderen die zag visioenen en uitgedrukt in het oude en het nieuwe . De visioenen van menstruerende vrouwen en menstruerende vrouwen zijn ook geldig, en menstruatie of onreinheid wordt niet voor hen verhinderd, omdat de visioenen van de ongelovige correct zijn, zoals blijkt uit het visioen van de koning en Jozef kruiste het en hij was een ongelovige, en de onreinheid van menstruatie en onzuiverheid is minder dan de onreinheid van de ongelovige ….

…Maakt mijn vaardigheid in het interpreteren van de visioenen en dromen van mijn familie mij representatief? Er is een man of vrouw die leest in de wetenschap van interpretatie van visioenen en dromen, en zijn liefde voor deze wetenschap ontwikkelt zich om te proberen zijn dromen te interpreteren, en dit kan zich ontwikkelen voor interpretatie aan degenen om hem heen, vooral voor degenen die dicht bij hem staan, en het kan hem lukken sommige of veel ervan te interpreteren, al naar gelang zijn vindingrijkheid, bezit en cultuur . Een meisje kan slagen als ze verschillende visioenen van haar moeder hoort en waarin het symbool van regen wordt herhaald, en dit is bijvoorbeeld, maar niet beperkt tot, weten wat juist is bij het bepalen van de betekenis ervan bij het zien van haar moeder in het bijzonder, en dit is mogelijk, maar mijn vraag is : zal het haar lukken als ze voor veel vrouwen zit en misschien Kent ze hen niet de betekenis van het symbool zelf kennen en verwachten dat het de juiste betekenis krijgt voor iedereen die het haar vraagt? Een van hen kan er misschien in slagen om zijn collega één keer naar analogie uit te drukken, bijvoorbeeld over de uitdrukking van een visie waardoor iemand die bekwaam is in deze techniek, maar hij zal niet in staat zijn soortgelijke visies te uiten aan anderen dan zijn vriend. Vanwege het verschil tussen zijn vriend en andere vragers, en dit lijkt sterk op iemand die zijn zoon medicijnen geeft om warmte te verlichten, maar hij is niet in staat en kan zelfs als een dader worden beschouwd als hij hem bij een andere ziekte een ander medicijn toediende, de kwestie is zeer ernstig, aangezien de visioenen niet tegen elkaar worden afgemeten in uitdrukking en hier Moeilijkheidsgraad; Daarom ligt het criterium niet in de vindingrijkheid van zo-en-zo, zijn succes in interpretatie is niet alleen voor zijn gezin en zijn gezin, maar de norm is breder en uitgebreider dan dit, en dus zei ik wat ik eerder zei. Wie een succesvolle expresser wil zijn, moet oefenen en dit is in het uitdrukken van visioenen voor veel monsters zonder diepgaande kennis ervan, en het ritme van de visie volgens de juiste bedoelde betekenis, gedetailleerd volgens de grootte van de eigenaar . Het succes van een persoon bij het uiten van de visioenen van zijn collega’s, en het succes van een persoon bij het uiten van de visioenen van zijn familie is niet voldoende om hem de titel [ expressief ] te geven , en wat er van tijd tot tijd wordt gepresenteerd over dit onderwerp van verhalen voor sommigen over hun succes bij het uiten van visioenen of dromen van familie of vrienden vallen onder deze sectie, let alstublieft op. Voor dat verschil…

…Uitkleden van kleren Degene die zag dat hij van zijn kleren was ontdaan en niet wist of hij hem in gerechtigheid of in ongehoorzaamheid aan het uittrekken was, en of de plaats waar hij hem uitdeed een markt was of onder de mensen, en de ‘awrah prominent aanwezig was, en alsof hij er verlegen voor was, en hij heeft er wat kleren aan, dan wordt zijn dekking geschonden, en niet. Er is een angst in dat, en als de naaktheid niet prominent aanwezig is, en hij staat er niet op om er verlegen voor te zijn , en hij heeft geen kleren aan, dan is hij veilig voor iets waar hij een hekel aan heeft, en als hij ziek is, zal de Almachtige God hem genezen, en als hij schulden heeft, zal God zijn schuld uitgeven, en als hij is bang, God zal hem beveiligen. De Almachtige, als hij geen kleren aan had, dan wanhoopte hij aan een man die om hem smeekte, of hij was geïsoleerd van het gezag waarin hij zat, of hij maakte een bevel ongeldig door waaraan hij zich vastklampt, dat alles als zijn naaktheid zichtbaar was en hij is als degene die zich ervoor schaamt, en als het niet ap ouder dan verandert zijn geld in een staat. Veiligheid en gezondheid door zijn vijand te verknoeien . En er werd gezegd : de onpartijdigheid is onrechtvaardigheid, en het uitkleden van de doden in een droom duidt erop dat de zoeker gedwongen wordt om van een vrouw te scheiden, of te reizen, of zich te bekeren van het opgeven van zonden en zich tot de islam te bekeren ….

…Er werd verteld dat een man zei : ik zag mijn hoofd geschoren en er kwam een ​​vogel uit mijn mond, en dat een vrouw me ontmoette en me in haar vagina stopte, en ik zag dat mijn vader me dringend eiste, en toen sloot hij me op. . Dus hij vertelde het aan zijn metgezellen, en hij zei dat ik het had genomen, en wat betreft de vogel die uit mij kwam, mijn ziel, en de vrouw die me in haar vagina bracht, de aarde graaft voor mij en ik ben afwezig erin, en wat betreft mijn vader die mij vraagt ​​en hem vervolgens voor mij opsluit, hij streeft ernaar om geraakt te worden door wat mij is overkomen . Toen werd de visionair als martelaar gedood . En een ander zag alsof hij zijn hoofd met zijn hand schoor, dus sneed hij het op een kruising en zei : Je betaalt je schuld af ….

…Ter afsluiting van dit boek en in reactie op de wens van velen, zijn dit voorbeelden van wat ik uitdrukte vanuit mijn visioenen : Veel verlangens kwamen met de vraag om enkele van de visioenen te noemen die ik uitsprak, en toen werden ze vervuld, en ik zou graag hier om degenen die deze verzoeken hebben niet teleur te stellen, maar ik wil ook graag iets verduidelijken dat ik graag geheimen wil.Daarom zal ik de namen van de zieners niet noemen, noch zal ik de visioenen noemen waarin er heel speciale dingen kunnen zijn, bijvoorbeeld, en ik bied bij voorbaat mijn excuses aan aan iedereen die dit onderwerp heeft gelezen en er onder de visionairs zelf bezwaar tegen heeft gemaakt . 1 / Een vragensteller zei dat haar tante ziet dat ze gouden armbanden om heeft en haar lastig viel, dus ik zei tegen haar : als je je visioen gelooft, kan het een simpele infectie in de luchtpijp zijn en het zal genezen met Gods hulp . En ze zei: ‘Glorie zij God, ik heb echt een tracheitis, moge God u belonen . 2 / Een beller zei dat ik een man zie die ik ken die op de deur klopt . Dus ik zei: hoe heet hij? Muhammad Al-Wahaibi zei, ik zei dat, als God het wil, hij een zoon zal hebben, dus zei hij: ik heb de genade van God gehad. Ik zei : ik noemde hem Mohammed? Hij zei ja, dan dank ik God . 3 / Een van de ondervragers vertelde me dat ik zie dat ik op geiten of eenden jaag, dus ik zei: ~Als God het wil, zal ze een aanzoek doen aan een braaf meisje, en haar vader zal een muezzin zijn. Hij vertelt me ​​later, toen ik me wilde aansluiten, ik een man ging zoeken die de oproep tot gebed deed in de moskee in de buurt waar het meisje woont, dus hij is de vader van de dochter . 4 / Een vragensteller zei tegen me dat ik zag dat ik een stoel zou betalen aan koning Fahd – moge God zijn leven zegenen – dus ik zei dat je een baan zou krijgen met een dergelijk salaris, zegt ze, en vanaf de volgende dag werd ze voor iets minder aangenomen, en ze geloofde niet dat ze in dienst zou komen . 5 / Een dokter vertelde me : Mijn man ziet dat hij nooit onder zijn auto vandaan komt . Ik zei: ga je reizen? Ze zei ja . Dus ik zei: ‘Geprezen zij God, voor de veiligheid, maar ik hoop de auto van onderaf te controleren, met name de kolom die onder de auto draait, en ik wist de naam niet, en ze vertelde me later dat mijn man in de auto ging. auto en vond een defect op de plaats die u ons heeft aangegeven . 6 / Een vrouw zei: ~Ik zie dat ik het haar van een jonge dochter van mij knip, en haar haar reikt tot haar heup, dus ik zei: Ben jij een van degenen die meisjes besnijden? Ze zei: ~Ja, dus ik zei, doe de Sunnah tijdens de besnijdenis, en verminder het niet meer dan de aangegeven limiet .~ 7 / A vader noemde Ali en zei dat zijn zoon ziet dat zijn rug kies doet hem pijn, dus ik zei dat uw zoon lijdt aan de wreedheid van de wetenschap leraar, dus ik kon hem vragen, en hij antwoordde ja, dus ik zei : Lof wees voor God, zie de leraar, en hij deed het . 8 / Een man vertelde me : ik zie dat ik het dak van het huis op ga, en ik zie een ladder, en ik ga omhoog . Ik vertelde hem dat iemand onderzoek doet en naar je vraagt, en misschien heb je zijn dochter aangesproken, en toen ik hem na een tijdje zag, vertelde hij me dat wat ik over hem zei, is gebeurd . 9 / Een vrouw zei dat ik zag dat ik een jongen borstvoeding gaf, en de hoeveelheid melk kwam met kracht uit mijn borsten en raakte de muur . Dus ik zei dat ik denk dat je een probleem hebt met het hormoon melk, en je zult herstellen en zwanger worden, als God het wil . Ze zei dat is wat je zegt, godzijdank . 10 / Een man vertelde me dat ik mijn zus zie, en ik zie de zon opkomen na zonsondergang . Ik zei, ik heb het haar beloofd en ik heb haar verlaten, dus ik zal nakomen wat ik haar beloofde . Hij zei, ik beloofde haar om umrah uit te voeren en dat kon ik niet . 11 / Een vrouw zei dat ik zie dat ik een schaap slacht . Dus ik zei dat het een gelofte is die je niet bent nagekomen, dus doe het . En ze zei ja . 12 / Een vrouw zei dat ik zie dat ik naar de Kaaba kijk en dat die wordt vernietigd . Ik zei: ‘Je bent in een westers land en je denkt er altijd over om het te verlaten, maar dat doe je niet . Ze zei dat is wat je zegt door God . 13 / Een man riep en zei dat ik zie dat ik op een vrije vogel jaag en ik heb een lieve kameel, en ik ging een berg op en vond mensen die aanboden om de vogel te kopen, dus ik zei dat het niet te koop is, en hij noemde de rest van het visioen . Dus ik zei dat je aan het jagen bent en bezig bent met jagen? En je bent de broer van een van de prinsen, en je hebt een landtoelage ingediend en de zaak zal naar je toekomen, en dan zullen sommigen je aanbieden om het te kopen, dus denk goed na voordat je het verkoopt . Hij zei: ‘Ik hou van jagen en ik ga naar hem toe en volg de tijd van de trek van vogels. Ik diende bij een van de prinsen een verzoek in voor een landtoelage en ben pas op dit moment vertrokken . ~ Dus ik zei: Geprezen zij God . 14 / Een van de bellers zag een vrouw naar haar toe komen en ze noemde haar naam . 15 / Een man belde me en zei dat ik Gabriël zag, moge God hem zegenen en vrede schenken, vliegend . Dus ik zei: ~Werk je in een baan die verband houdt met de luchtvaart?~ Hij zei: ~Ja, ik studeer vliegen~, dus ik zei dat ik 600 vlieguren had afgemaakt en dat je half vertrokken was, dus noemde hij er heel snel een aantal, God zij geprezen . 16 / Continu: Ze zei dat ik zie dat ik twee witte en zwarte snaren uit mijn mond neem , dus ik zei tegen haar : Soms kom je van Satan met enige obsessie en twijfel over religie, dus vrees God . En ze zei: Bij God, dat ik soms de superogen observeer naast de verplichte gebeden, maar soms hoop ik en laat alles achter tot het gebed … bid dus voor haar dat God ze bevestigt op de religie 17 / Een man zei : Mijn overleden vader kwam naar mij toe en zei tegen mij : Vernietig de moskee bakens niet, dus ik zei : Ja, ik zei : Doe dit niet, het is niet toegestaan . 18 / Een man zei tegen mij : ik zie dat ik rondloop en niet compleet ben . Ik zei : je bent van plan je te vermenigvuldigen en het niet te doen? Hij zei : Ja . 19 / Een vragensteller belde en zei : ik zie dat ik in beweging ben en mijn geest is niet bij mij !! Ik zei : je kent een man die je geest maar manipuleert , dus pas op , en ze zei : het is wat je zegt , en moge God je goed belonen , en hier is het voordeel van te waarschuwen voor de slechte betekenis in sommige visioenen , en de impact ervan op het leven van de eigenaar . 20 / Een man zei : ik zie dat ik rijst eet en er zijn mensen die stelen !! Dus zei ik tegen hem : dit is jouw project en jij vertelt het idee van een oneerlijk man . Hij zei : Ja , wat je zei is gebeurd . 21 / man contact opnemen met het programma en vertelde me : Ik zag de zon en de maan in de aarde, en dit was voor de heilige maand Ramadan , in 1428 van , zei ik tegen hem : Dit is een verschil tussen de mensen van visie , en de mensen van de rekening bij het bepalen van de inschrijving van de maand , was wat ik kreeg van het gekibbel tussen de twee partijen ! 22 / Een man zei tegen mij : Ik zag dat ik zonder pijn een romp uit mijn mond haalde , dus ik zei : Dit is een kind dat je ergert , en hij zei : Ja, dat is het . 23 / Een vrouw zei : Ik zie een slang in de mond van een roos , dus ik zei : Je man belooft je en slaagt , en je bidt voor hem? Ze zei : Ja , dat is wat ik zei , dus ik waarschuwde haar en vreesde God ….

En wie zag dat hij een rots beklom om die uit te graven, hij probeert iets moeilijks, en zijn hoeveelheid ervan is zoveel als dat ….

…En als hij engelen op een plaats op paarden ziet, komt daar een machtige om, en als hij vogels ziet vliegen en hun fouten niet kent, dan zijn het engelen, en als hij ze in een droom op een plaats ziet, is dat een bewijs van wraak tegen de onderdrukkers en de overwinning van de onderdrukten ….

…Hij zag dat hij op de trompet en op de bel blies : het was een bekend vals nieuws . Als hij ziet dat op een onbekende badkamerlocatie mensen binnenkomen, dan is die plek een vrouw waar mensen naar zullen kijken ….

…En wie ziet dat hij de hele schepping roept, en wie ziet dat hij in het bijzonder voor zichzelf bidt, dan zal de Almachtige God hem een ​​zoon geven omdat de Almachtige zegt: “En als Zacharias zijn Heer aanroept , neem mij dan niet kwalijk. een individu en jij bent de beste erfgenaam . ~…

…Is de uitdrukking van visioenen gebaseerd op stukken of op vermoedens? De uitdrukking van de visioenen is een verwijzing naar vermoeden , en het vermoeden is verkeerd en gekweld , en een persoon onderbreekt de uitdrukking niet, maar eerder voor de zekerheid, en dat is te danken aan de wil van God . Daarom is het beter voor de oversteek om een ​​verklaring af te geven die zegt : Als je gelooft dat je visie zo-en-dat is , of om zijn woorden af ​​te sluiten met het gezegde : Bij God (1) Daarom mag Yusef, op hem, gebeden en vrede zij met hem, zei hij tegen de vraagsteller toen hij naar hem toe wilde oversteken : ( En hij zei tegen degene die dacht dat hij aan hen ontsnapt was, denk aan mij met je Heer …) Enz. Het vers , een film dat beweert dat hij een van degenen is die God heeft vertrouwd met het uiten van dromen , en het was een uiting van de openbaring van Gods gebeden en over onze profeet Mohammed, zijn heerser en metgezellen en vrede . God weet…

…Fadl Abdullah bin Salam . Op gezag van Qais ibn Abbad zei hij : Ik was in Medina met mensen, waaronder enkele metgezellen van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en een man kwam in zijn gezicht met een spoor van eerbied. Sommige mensen zeiden : Dit is een man uit de mensen van het Paradijs. Dit is een man uit de mensen van het paradijs. Hij bad twee rak’ahs waarin het is toegestaan. Toen ging hij naar buiten en volgde hem. Toen ik me op mijn gemak voelde, zei ik tegen hem : Toen je eerder binnenkwam, zei een man zo-en-dat en hij zei : Glorie zij God, wat moet iemand zeggen over wat hij niet weet, en ik zal met je praten Waarom zag dat een visioen in de tijd van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, dus vertelde ze hem dat je me in een weiland zag – hij noemde zijn capaciteit, gras en groen – en in het midden De kleuterschool is een ijzeren pilaar eronder in de grond en erboven in de lucht, daarboven een lus, en er werd mij verteld : ik zei hem : ik kan het niet. Dus Moncef kwam naar mij toe. Ibn Aoun zei, en de eerlijke dienaar zei : Met mijn kleren achter me, beschreef hij dat hij het met zijn hand van achter hem optilde, dus ik werd gescheiden totdat ik boven aan de pilaar was, dus ik nam het handvat , en het werd mij verteld. : Ostmk werd wakker en ze moet in mijn handen Vqsstha over de Profeet vrede zij met hem, hij zei : ( de kleuterkolom van de islam en die islamcolumn en die houvast het meest betrouwbaar en je bent op de islam tot je sterft ) zei de man Abdullah bin Salam . En in een overlevering : ik was in een cirkel waarin Saad bin Malik en Ibn Umar langskwamen, en Abdullah Ibn Salam kwam langs en ze zeiden: Dit is een man van de mensen van het Paradijs, dus ik stond op en zei tegen hem : Ze zeiden zo-en-dat en hij zei : Glorie aan God, ze hadden niet mogen zeggen: ik heb er geen kennis van, maar ik zag alsof er een pilaar in was geplaatst. Er was een groene kleuterschool in geïnstalleerd, met een knoopsgat hoofd, en op de bodem ervan was mooi – en de beurs was de Wasif – en mij werd verteld : ik bedierf het, en ik bedierf het totdat ik de handgreep nam, dus ik vertelde het aan de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, en de Boodschapper van God, moge God’s gebeden en vrede zij met hem, zei : ( Abdullah sterft terwijl het nemen van de meest betrouwbare pijl ) Op gezag van Kharsha ibn al-Hur, zei hij : ik was zittend in een cirkel in de Madinah-moskee. Hij zei : En er is een sjeik met een goede reputatie , Abdullah bin Salam. Hij zei : hij heeft een goed gesprek met hen gevoerd. Hij zei : Toen hij opstond , zeiden de mensen : hij die graag naar een man van de mensen van het paradijs kijkt, laat hem dit zien, zei hij. : Dus ik zei : Bij God, ik zal hem volgen , dus ik weet de locatie van zijn huis . Hij zei : ik volgde hem, en hij ging tot hij bijna Medina verliet, en ging toen zijn huis binnen. Hij zei : Dus ik vroeg hem om toestemming, dus hij gaf me toestemming, dus hij zei : Wat heb je nodig, zoon van mijn broer? Hij zei : ik zei tegen hem : ik hoorde mensen je vertellen wat je : is verheugd om een ​​man van de mensen van het paradijs te zien, laat hem naar deze Vojbna kijken om bij je te zijn zei : God kent de mensen van het paradijs en ik zal vertel je mm zei dat ik terwijl ik slaap als je naar me toe kwam een man tegen me zei : toen nam Met mijn hand, ik vertrok met hem. Hij zei: Dus ik zat op een paard in mijn noorden. Hij zei : ik nam om het te nemen. Hij zei tegen mij : neem het niet, want het is het pad van de eigenaren van het noorden. Hij zei : Als een paard een pad aan mijn rechterkant is, dan zei hij tegen mij : Neem hier mee en breng me een berg en hij zei tegen mij : Ga omhoog Hij zei : Dus ik ging als ik omhoog wilde, ik viel op Estée zei : dus ik deed het herhaaldelijk zei : dan zap me zodat hij me Amoad zijn hoofd in de lucht en onder de grond bracht in de bovenstaande aflevering, hij zei tegen me : stijg naar boven zei dit : ik zei : hoe ga ik omhoog met dit hoofd in de lucht, zei : hij nam mijn hand Vzgel mij zei : Als ik verwant ben aan lus zei : dan raakte de kolom trots zei : bleef gerelateerd aan de aflevering totdat er werd gezegd : twee doden Profeet vrede zij met hem Allah zij met gezegd : ( De manieren waarop ik aan de linkerkant zag, zijn de manieren waarop noordelijke eigenaren zeiden : De manieren waarop ik je rechterhand zag, dat zijn de wegen van de rechtshandigen, en wat de berg betreft, het is het huis van de martelaren , en je zult het niet bereiken. Hij klampt zich er nog steeds aan vast terwijl je sterft ). Zijn gezegde : Als een paard een methode is, zei Al-Nawawi : Het paard is een meervoud van avenue . En de benadering is het rechte pad en het pad van de methode tussen helder en zeggen : Zajal me betekent me gooien ….

…Psychotherapie Sommige slaapstoornissen, zoals nachtmerries, storende dromen, lopen tijdens de slaap en praten tijdens de slaap, worden veroorzaakt door onopgeloste problemen en conflicten en omringende ervaringen. Daarom moet het individu een psychologische behandeling ondergaan, zoals het wordt gedaan door het proces van emotionele ontlading en vrije associatie om dergelijke conflicten te identificeren en te proberen ze aan de patiënt uit te leggen en vervolgens Astbesarh te verhogen, waardoor hij terug kan keren naar de normale slaap en ziet : ~ Encyclopedia of Psychiatry ~ – Deel I – d . Abdel Moneim El Hefny . ~ Gedragsstoornissen en hun behandeling .~ D. Jumu’ah Syed Yusuf c : De Jathoom : Het is afgeleid van ons gezegde : de persoon of het dier zat hoog neergestreken , en de betekenis bleef op zijn plaats en ging niet weg , of wat het betekent is : aan de grond kleven, dus hij neergestreken . Een nachtmerrie en genaamd Word in Jathaam of al Koran 🙁 ze werden in hun huis Jtman ) ( gebruik : 78 ) Dit Arabische woord heet barok Alnidlan , kan zich bevinden in een druk op de borst van de slaper die niet kan bewegen met hem (1). Om dit te illustreren , leg ik je uit of hij een man zag in een droom van zogenaamde Paljathom beschreven om te voelen dat de slaper Bshi E zichzelf dempt , noch kan redding , en proberen wakker te worden , niet alleen na zware pogingen , Vistiqz heeft zijn vermoeidheid bereikt, ernstige hoeveelheid zweet en hand , en maakte zich zorgen , en het gevoel van deze zaak kwam naar hem toe voordat hij Kalmchlol wakker werd , en hoopt dat een glijbaan , ongetwijfeld deze zaak die man in de slaap van paniek raakte . De vrede zij met hem weten wanneer zijn metgezellen dit gebed vrezen : ~ Ik zoek mijn toevlucht bij de woorden van God, vol woede en tegen het kwaad van Zijn slaven en tegen de boze demonen Bibliografie , en woon het bij ~ (2). Zoals vermeld in de isti’aadhah van intimidatie in een droom die werd verteld door Malik, zei hij : Khalid bin Walid zei in de uitverkoop! : O Boodschapper van Allah , ik ben in een droom . Hij zei vrede zij met hem : ~ Zeg : ik zoek toevlucht bij Allah’s volmaakte Ichaelmat tegen het kwaad van woede en kwelling en kwaadaardige cultus , en Bibliografie van demonen , en woon het bij ~ (3). Hier mediteerde in deze gesprekken dat de profeet vrede zij met hem de dienaar leidde wanneer je zulke verontrustende dromen , nachtmerries ziet , geleid door de toevlucht tot God en bij hem toevlucht zoekt tegen het kwaad van woede en angst , en een bibliografie van demonen en ergernis , om hem niet bij te wonen , en organiseerde een sit-in God Esme God . Het lijdt geen twijfel dat de weerspiegeling van de toestand van de mensen tegenwoordig opmerkt wanneer de meesten van hen weg zijn van God en vertrouwen op de wereld en de genoegens en afstand van het Boek van Allah en vreemde uitspraken , en deze vervangen door te luisteren naar muziekinstrumenten en liedjes, zodat sommige jonge mensen slapen en koptelefoonmuziek in zijn oren en of die hem Moellah Ikh bijwonen en op hem neerdalen? Maar vandaag dat moskeeën zijn geteisterd door muziek , werden net als zij ontbering ; Dit komt door de mobiele apparaten, waarvan de meeste tonen muziekstukken zijn geworden die het gehoor van de aanbidders tijdens hun gebeden schaden , en waarvan de eigenaren de afdaling van genade en de aanwezigheid van de engelen kunnen voorkomen , aldus Abu Bakr bin Musa, die zei : ik was bij Salem bin Abdullah bin Omar , dus ik passeerde het gezelschap van de moeder van de jongens in de klokken , Salem kwam langs zijn vader van de Profeet vrede zij met hem, hij zei : ~ engelen begeleiden hen niet Rkpo jingle , ~ en Algelgel : kleine bel bevestigd aan de nek van dieren (4). Velen hebben gekozen voor mensen vandaag de dag zijn ver van God , en de afstand van de Koran , en de afstand van de man , en dus vervangen door de keuze van het goede gezelschap slecht Balrvqh , Is niet God in zijn boek zegt : ) omn levend vermelding Rahman antithese van zijn duivel is hij zijn echtgenote ) ( Zukhruf : 36 ). Wat wordt bedoeld : vertoningen voor Rahman en zijn vereniging In tegenstelling tot wat dan ook zijn metgezel van de duivel is, is hij zijn metgezel in deze wereld en in het vuur (5). En deze duivel siert hem met valsheid en kwaad , verveelde hem met dhikr en gehoorzaamheid, en maakt zijn gelukkigste tijden met amusement, muziek en zang , en op deze manier is het voor hem noodzakelijk om zichzelf verantwoordelijk te houden en ervoor te corrigeren , en te lijken op de rechtvaardig en de laatsten die zich God gedenken, staande en rustend en op hun zij , de herinnering is niet gescheiden van hun tong , mensen in Gflathm snijden Flathm . Het voelt ook alsof dit soort visioenen troosteloos en bang voor hen zijn , leg hem uit om bij hen toevlucht te zoeken , zei Stone Son in al- Fath werd genoemd in het recept om toevlucht te zoeken tegen het slechte visioen effect is waar , verteld door Sa ‘ eed ibn Mansoor en Ibn Abi Shaybah en Abdul Razak isnaads corrigeren Ibrahim Nakha’i zei : ~ Als je in een droom zag wat hij haat, laat hem dan zeggen als hij wakker werd : ik zoek toevlucht bij Aazt bij Gods engelen en boodschappers van dit kwaad dat me opvalt waar mijn visie Maol is in religieuze Dnaaa ”(6). Ik raad iedereen aan die hier wird wilde lezen voordat Sayings slapen en is gemakkelijker te vinden dan veel folders in moskeeën en bibliotheken , en de belangrijkste hiervan is : 1 – Staat van de stoel . 2 – ~ Zeg, Hij is God is één ~ 3 – Al- Mu`wadhatan : ( Zeg dat ik mijn toevlucht zoek bij de Heer van de mensen ) , ( Zeg dat ik mijn toevlucht zoek bij de Heer van de mensen ). 4 – Ik zoek mijn toevlucht in de volledige woorden van God tegen het kwaad van wat Hij heeft geschapen . 5 _ Ik zoek mijn toevlucht bij de woorden van God vol van elke duivel en elk oog is belangrijk voor de natie . 6 _ In de naam van God, die niets doet met zijn naam op aarde noch in de hemelen en Hij is de Alhorende, de Alwetende . 7 _ Uw naam Lord zet mijn kant en uw Heer dragen up , als ik mezelf pakte Varahmha , en stuurde hem opslaat, waaronder reservering rechtvaardig slaven . 8 _ Oh God, ik onderwerp mijzelf aan u en stuurde mij naar u en machtigde mijn bevel aan u , en mijn rug naar u verlangt GATT en het ontzag voor u , geen toevluchtsoord noch u alleen aan u gespaard , uw boek veiliggesteld, dat werd onthuld en Npik die je stuurde . 9 _ in uw naam Oh God, ik sterf en leef . 10 – verzen van de drie dagen van Sura startvers . : ~ God is wat in de hemelen is en wat op aarde is, en dat je manifesteert wat in jezelf is …~ de verzen . Deze Awrad zijn – als God het wil – Caldra, die je beschermen tegen PROD, de vervloekte Satan en zijn kwaad , en dit is precies zoals de strijd die binnenkwam en de oorlogskleding.De komst van de speren en zwaarden voor hem hebben moeilijkheden , en tot hem en hem pijn doen om te voorkomen dat zij zich kleedt en zo ook, die slaapt en onderdak biedt voor het slapengaan deze wird. De legende bereikt Satan niet met de hulp van God (7). ________________________________ (1 ) lexicon bemiddelaar – op – r (107 ). (2 ) hasan h’adieth overgeleverd door Imam Tirmidhi in het boek roept de deur op van wat Gah met de hand ter ere hield – op – 0 overgeleverd door Imam Ahmad in de palm van Almkherijnse metgezellen, palm Abdullah ibn Amr ibn al – Aas, moge Allah zijn tevreden met hen – op – En het is overgeleverd door Abu Dawood in het Book of Medicine, Bab How to Raqqa – vorige referentie -. (3 ) visioenen van de Profeet vrede zij met hem ( p. 19 ) – op – en overgeleverd door Imam Ibn Hajar in al- Fath (371/12 ) en toegeschreven aan Imam Malik en vrouwen, een andere Bosanao, zei oorspronkelijk Abu Dawood, Tirmidhi en geclassificeerd als heerser En corrigeer het . Zie : Zaad voor de zoon van waarden (2 /468 ) – op -. (4 ) Verteld door Imam Vrouwen in de deurversieringen Algela Gel boek , Imam Ahmad in de palm van Almkherijnse metgezellen , palm Abdullah ibn Umar ibn al – Khattab moge Allah tevreden met hem zijn, een directeur in de rechterketen van Albany (4 \ 493 ) – een verwijzing eerder -. (5 ) interpretatie van Ibn Abbas – op – ( p. 413 ). (6 ) Zie : Ibn Hajar – Fath al – Bari , ( 12/371 ) – op -. (7 ) Zie : Zaad Ibn waarden – op – (365 \ 2 ) , ik zei : bewezen dat veel wetenschappers het effect hebben van moderne djinn-mensen, en ze zeiden : is het echte effect als het fenomeen niet zichtbaar is ; En ze concludeerden het binnendringen van lucht, microben en anderen in het menselijk lichaam . Dit bevestigt de mogelijkheid van het invoeren van de dejinn het menselijk lichaam ook . ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Zeldzaam, en met een verwante transmissieketen naar Salim bin Issa, zei hij dat ik Hamza bin Habib Al-Zayyat binnenging, moge God tevreden met hem zijn, en vond hem met zijn wangen op de grond rollen en huilend, dus hij zei: God zegene jij, wat is dit huilen. Alleen degenen die aan de Koran werkten, kwamen binnen, dus ik keerde terug naar de kreet, dus chantte hij in mijn naam. Waar is Hamzah ibn Habib al-Zayyat, dus ik zei tegen je, bid tot God? Toen wijdde een koning me aan, en hij zei: ~Zeg tegen God, God zegene u.~ Dus als ik op een preekstoel van witte parels en een tent van rode saffier en een tent van groene aquamarijn, en er werd gezegd, ik zou mager moeten zijn en lezen, dus ging ik weg, en hij zei tegen mij: ik reciteer Surat al- An’am, dus ik lees en ik weet niet wie ik moet lezen totdat ik de top van zestig verzen heb bereikt, en hij is de overwinnaar over zijn dienaren. Lees en lees de normen totdat ze het einde ervan bereikten, dus ik ging neerknielen, dus hij zei: ~Ga gewoon, werp niet neer, o Hamzah.~ Degene die je deze lezing heeft voorgelezen, zei ik dat Suleiman de waarheid zei van wie Suleiman reciteert. Ik zei Yahya zei Yahya zei: Wie Yahya reciteert, zei ik tegen Abu Abd al-Rahman. Abdul Rahman s De neef van uw profeet, Ali bin Abi Talib, zei: “Degene die mij voorleest, dus ik zei uw profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei de waarheid van mijn profeet. Degene die mijn profeet reciteert, ik zei Gabriël, vrede zij met hem, hij zei degene die Gabriël reciteert en hij zweeg en zei: Hamzah, zeg je, dus ik zei dat het niet beter voor mij is om te zeggen dat hij zei dat je bent, dus ik zei je Hij zei: “Je hebt gelijk gehad, Hamza, en de waarheid van de Koran, om de mensen van de Koran te eren, vooral omdat ze handelden met de Koran, O Hamza, de Koran. Mijn woorden: ik heb nog nooit van iemand gehouden zoals mijn liefde voor de mensen van de Koran, kom dicht bij mij, Hamzah. Boven jou en zonder jou, en degene die de Koran leest zoals ik heb gelezen, niemand dan ik zal antwoorden, en wat ik voor jou verborgen heb met mij of meer, dus ik weet dat je metgezellen van wat was van mijn liefde voor de mensen van de Koran. Zij zijn de rechtvaardige mensen, Hamza, mijn glorie en mijn majesteit. Dus hij zei: O Hamzah, waar zijn de opzichters van de Korans? Ik zei, o Heer, dat is hun behoud. Hij zei dat ze dat zijn, maar ik zal voor ze zijn totdat ze me werpen tot de Dag der Opstanding. Als ze mij ontmoeten, voed ik ze op bij elk vers, een graad. Beschuldig je mij ervan te huilen en mijn gezicht in het vuil te drenken ….

…En wie ziet dat hij zich heeft gewassen en zijn kleren heeft aangetrokken, dan zal hij zich geen zorgen meer maken en veilig zijn voor alle ellende en ziekte, en als de kleren nieuw waren, was hij beter geïnformeerd omdat Job zich waste en nieuwe kleren droeg, dus kwam hij. uit de ramp die in hem was ….

Kind : Het geeft het geld en de rente aan die worden aangegeven door vuil, omdat het uit de aarde van de aarde komt . Het is daarin het meest gunstige en bewijs van verdienen en overleven . Wie een kind in een droom profiteert, koopt of graaft, zal geld verdienen . Als het eten ervan verboden is, is het ook verboden om het op te eten . Het eten van het kind duidt de berg aan, want het is een van de verlangens van de zwangere vrouw ….

…In het paradijs, zijn schatkamer, zijn pleinen, zijn paleizen, zijn rivieren en zijn vruchten, vertelde Al-Walid bin Ahmed de prediker ons, hij zei dat Ibn Abi Hatim ons vertelde, hij zei dat Muhammad bin Yahya al-Wasiti ons vertelde, hij zei Muhammad bin al-Hussein al-Barjalani vertelde ons, hij zei dat Bishr bin Omar al-Zahrani Abu Muhammad ons vertelde, hij zei dat Hammad bin Zaid ons vertelde, op gezag van Hisham Bin Hassan, op gezag van Hafsa bint Rashid, zei : Marwan al-Mahlami was onze buurman, en hij was een ijverig monster, dus hij stierf, dus ik vond hem een ​​zeer sterke man, dus ik zag hem zoals hij de slaper zag, dus ik zei, O Abu Abdullah, wat deed jouw Heer aan jou? Hij bracht me naar de hemel. Ze zei : ik zei, wat dan? Zeide hij, ging toen naar de rechtshandigen, ze zei : ik zei, wat dan? Hij zei, toen hief je het op tot die dichtbij, ik zei: Wie heb je gezien van je broers? Hij zei: ik zag Al-Hassan, Ibn Sirin en Maimouna . Hammad zei, Hisham bin Hassan zei, Umm Abdullah sprak tot mij, en het was de keuze van de vrouwen van Basra. Ze zei dat ik in mijn slaap zag alsof ik een goed huis binnenging, toen ging ik een tuin binnen, en ik zag van de goedheid wat God wilde, dus als ik een man ben die leunt op een bed van goud en eromheen en in hun handen Al-Akarib, zei ze, ~Ik sta versteld van wat ik zie, zo goed als hij kwam, en werd hem dit verteld?~ Hij zei dit, Marwan Al-Mahlami kwam en ging op zijn bed zitten, zei ze, dus ik werd wakker uit mijn slaap, dus als Marwans begrafenis dat uur voor mij voorbij was . Abu Al-Hussein Abdel-Wahhab bin Jaafar Al-Midani vertelde ons in Damascus, hij zei dat Ali bin Ahmed Al-Bazar ons vertelde, hij zei: ik hoorde Ibrahim bin Al-Sirri Al-Mughalis zeggen : ik hoorde mijn vader zeggen : ik was op een dag alleen in mijn moskee nadat we ‘s middags hadden gebeden, en ik had een kegel water gezet om het af te koelen voor mijn ontbijt in de nis van de moskee. Dus mijn ogen vielen in slaap en ik zag alsof een groep populieren al-Ain de moskee was binnengekomen, klappend in de handen, dus ik zei tegen een van hen : Wie ben jij? Ze zei tegen Thabit al-Banani, dus ik zei tegen de ander : En jij? Ze zei tegen Abd al-Rahman bin Zaid, en ik zei tegen de ander : En jij zei tegen de drempel, en ik zei tegen de ander : En jij? Ze zei tegen Farqad, totdat je één bleef, dus ik zei : Voor wie ben je? En ze zei tegen degenen die het water niet koelen om zijn vasten te verbreken . Dus ik vertelde haar, als ik eerlijk was, laat dan de kegel achter, en de kegel draaide zich om en viel uit de nis, en ik merkte op uit mijn droom om de kegel te breken ….

…Wat het kind betreft, zei Al-Kirmani: ~Wie zag dat hij een gecombineerd kind had geslagen, zou in dezelfde mate geld hebben .~…

…En wie denkt dat hij een kind afveegt om ermee te worden gewassen, het wordt op twee manieren geïnterpreteerd om een ​​schuld en een overdaad aan geld uit te geven, net zoals het kind wordt losgemaakt, en het kan een resultaat hebben ….

…De vertelling van een kind in een droom duidt op zorgen, angst en vermoeidheid bij het contempleren van onwetende mensen . En wie een klein meisje oppakte of droeg en gevangen zat, moe, in de schulden zat of arm, God zou zich over hem verheugen, anders lijdt het kind en lijdt het, vooral als het uit de mond werd geboren, dan duidt dit op de dood ….

…En wie zijn groene tulband met de rest van zijn kleren ziet, geeft door middel van een getuigenis zijn overgang van deze wereld aan ….

…En wie ziet dat hij zijn kleren uittrekt en ze draagt ​​voor de doden, dan zal hij dit met hem vervolgen als hij weet dat het zijn eigendom heeft verlaten, anders kan het hem niet schaden, en alles wat de levenden zien dat hij de doden gaf voor hem geldt niet voor Mahmoud behalve in twee gevallen ….

…En wie een dode persoon vuile kleren ziet dragen of alsof hij ziek is, dan is hij verantwoordelijk voor zijn religie tussen hem en de Almachtige God, vooral zonder de mensen ….

…En er werd gezegd dat wie een dode persoon goede kleren ziet dragen, een teken is dat God tevreden met hem is, en als hij hem anders ziet, zit er niets goeds in ….

…Hij zag dat zijn kleren nat van hem waren toen hij ze droeg, omdat hij verblijft in de zaak waaraan dat kledingstuk aan hem wordt toegeschreven, en hij blijft erin ….

…En wie ziet dat zijn kleren versleten zijn, geeft zijn geld uit aan zijn kinderen, maar met aftrek ….

…Ibn Sirin zei: Wie zag dat een dode hem twee gewassen kleren gaf, dan zou hij rijkdom hebben vergaard ….

…En wie ziet dat hij in het water is gegaan terwijl hij zijn kleren droeg en niet nat was of verborgen was, dan legde hij het uit met de kracht van religie en de geldigheid van zekerheid en vertrouwen in God in alle zaken, en zijn zaken zouden hierin recht zijn. wereld en het hiernamaals ….

…Als hij ziet alsof ze rouwen om een ​​dode gouverneur, hun kleren scheuren en stof op hun hoofd schudden, dan maakt die gouverneur misbruik van zijn gezag ….