En wie een vos voor hem ziet wegrennen, interpreteert hij door zijn tegenstander af te buigen ….

En wie ziet dat hij een plaatsvervanger is voor een man die een merrie kent, dan zal hij de hulp van die man zoeken voor wat hij vraagt ​​of bereikt, en er werd gezegd dat hij wordt gezien als een plaatsvervanger voor een man, dan is het zo. geïnterpreteerd dat die man een afhankelijkheid, een partner of een opvolger van een afstand is, en als de man onbekend is, dan is hij een vijand ….

Het meest bekende dier voor zijn mannetjes is een mannetje als wolven, totdat het wordt gezegd door wolven, vossen totdat hij slaperigheid zegt, en geiten totdat hij waterig zegt, apen totdat hij stro zegt, en paarden totdat hij zegt te gooien en dergelijke . En wat beroemd is om zijn vrouwtjes, zijn vrouwen, totdat het wordt genoemd, zoals een patrijs totdat Jacob het zegt, en de muis totdat hij rat zegt, de kat totdat hij zegt dat de leeftijd buitensporig is, en de kevers totdat hij de haagbeuk zegt . Dit en dergelijke ….

En wie ziet dat hij zich op een silo bevindt of op een plaats die niet gepast is voor de Perzen om eroverheen te klimmen, dan zal hij een gehate sultan slaan of onmogelijk in religie, of hij begaat een zonde zo groot als de lelijkheid van de plaats ….

En wie ziet dat hij op een merrie met twee vleugels rijdt, zal een groot bezit krijgen als het van zijn familie is, anders is het een verlangen en soevereiniteit ….

…Hij vertelde dat Ali bin Isa al-Wazir in zijn slaap had gezien voordat hij naar de bediening kwam, alsof hij op een goedgeklede merrie reed, en in de schaduw van de zon tijdens de winterdagen, en zijn tanden waren verstrooid, dus hij was doodsbang, dus vertelde hij zijn visioenen aan degenen die overstaken, en er werd tegen hem gezegd: Wat betreft uw paardrijden, eer, staat, autoriteit en voogdij, en wat betreft goede kleding, u bent een goede religie, mooi en nette lof. Wat betreft de schaduw van de zon, deze gaat ruwweg over op de koning en om in zijn schaduw te leven, en de voogdij is ofwel een bediening, een sluier, of een door mensen gemaakte en een levende, en wat betreft het verstrooien van tanden, het wordt uitgelegd met een lange levensduur ….

…Al-Raml : Ook de loop van vuil loopt door middel van, met vermelding van de dood, het leven, rijkdom en bewoning, want het is uit de aarde, en de Arabieren zeggen : Een man voller als hij slecht is . Het omvat ook de weduwen, die hun echtgenoten zijn van wie de echtgenoten zijn overleden, en misschien duidt het nastreven ervan op beperkingen, rede, belegering, oproer en oplichting, en alles wat hij daarin zocht van zorgen, verdriet, strijd en grieven, omdat degene die erin wandelt, rent en rent niet, wandelt erin of rijdt, al naargelang zijn overvloed en gebrek eraan. En het laten zakken van de voet erin, de betekenis ervan is in intensiteit en lichtheid, en wie ziet dat zijn hand in het zand is, dan wordt hij met hun orde in wereldse zaken meegesleurd . Als hij ziet dat hij het zand heeft verzameld, of verzameld, of gedragen, dan moet hij geld inzamelen en hij zal gezond zijn . En wie in het zand loopt, hij behandelt een druk werk, zo veel en zo weinig als het is ….

…Wat is de waarheid van slaap? Al-Khattabi zei in Gharib al-Hadith : Het is een zware trance die het hart aanvalt en het afsnijdt van kennis van uiterlijke zaken . Er werd een vreemde definitie genoemd, namelijk : het is de bloedstroom naar de lever en de ontmoeting daarin is niets anders dan . Op gezag van de profeet is bewezen [ moge Gods gebeden en vrede met hem en zijn gezin zijn ] dat hij zei : slaap is de broer van de dood, en de mensen van het paradijs slapen niet . Het werd geverifieerd door al-Albani in al-Sahih [1087] en op dit moment zijn er [ verschillende theorieën ] die slaap probeerden te verklaren, waaronder : De vasculaire theorie : slaap wordt verklaard door het gebrek aan bloed in de hersenen . Chemische theorie : het zegt dat slaap het resultaat is van het effect van chemische reacties en metabolisme, dus giftige stoffen worden in het bloed gevormd die in overvloed aanwezig zijn, naar de hersenen gaan en de slaap verhogen . Pavlov’s Theory : Concerning Causation and Arousal . Ray Medes-theorie : Hij is een professor in de geesteswetenschappen aan de Universiteit van Londen, en hij legde de slaap gewoonlijk uit, en zegt dat iemand gewend is te slapen en daarom slaapt, en daarom, als hij eraan gewend raakt om beetje bij beetje uit de slaap te gaan, deed hij dat ook. helemaal niet geslapen en wakker gebleven . Deze verstoring of verwarring in de slaapkwestie is bij degene die niet in het ongeziene gelooft. Wat betreft de moslim en de gelovige, hij gelooft in wat hij van God en Zijn Boodschapper kwam, omdat hij weet dat dit het waarheidsgetrouwe nieuws is om kennis, waarachtigheid en de volledigheid van de verklaring te verzekeren, zoals de Almachtige zei [ Doet hij dat niet? weet wie er geschapen is en hij is het soort en de expert ] ,,,,, dus hij gelooft in een duidelijk omschreven geloof in wat mooier en gedetailleerder is in wat gedetailleerd is, en vertrouwt kennis toe aan zijn wereld, en of hij al dan niet de methode beseft, en of hij nu de wijsheid van de zaak kent of niet, en hij gehoorzaamt God en zijn wijsheid, wet en wet, zijn staat is wat de engelen zeiden : [ Glorie zij u, we hebben geen kennis behalve wat U ons leerde dat U de Kenner, de Wijze bent ]. Houd er rekening mee dat slaap aanvankelijk een verwarrende zaak is in zijn aanval op de mens en zijn controle over hem en het verbreken van de relatie van deze persoon met de buitenwereld, zonder de minste wil van de mens, en sommigen wachten uren en komen niet naar hem toe, en kunnen komen naar hem op een moment dat hij hem niet wil, en sommigen vluchten uit bed en uit de slaap uit angst voor wat hij was. Kwest hem en komt voort uit nachtmerries of Jathoom ….

…Valt de oprechte visie ? En de rechtvaardige is geen goed mens? Het is inderdaad een belangrijke vraag, en zijn antwoord is : dat de rechtvaardige Alodgat kan zien, maar een paar zeldzame mensen slaagden erin om Satan van hem te zien , anders dan omgekeerd, de waarachtigheid van zijn visioen van een zeldzame overheersing vergoot de duivel, het was overgeleverd door Anas ibn Malik dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem), zei : ~ A voor visie Een goede daad van een rechtvaardige maakt deel uit van zesenveertig delen van het profeetschap . Overeengekomen (1). Moslim vertelde Gods genade van Abu Hurayrah dat de Profeet vrede zij met hem, zei hij : ~ Als de tijd nauwelijks het visioen van een moslimleugen , en Asedkkm onlangs heeft benaderd, en het visioen van het moslimgedeelte van de vijfenveertig, is een deel van de profetie ~ (2). Al-Nawawi zei : er wordt gezegd dat het een retorische tijd is als een boot die de dagen en nachten deze lentedag matigt . En er werd gezegd dat wat wordt bedoeld is als de opstanding nadert , en de eerste is de beroemdste onder de mensen van de visie , en het kwam in een hadith die de tweede ondersteunt, en God weet het ws het beste . Van . Waarachtigheid is de grootste beschrijving van de profeten, wakker en dromend, en wie ze in de waarheid beschouwt, zal waarachtigheid verkrijgen uit zijn visioenen . Al-Muhallab zei : Mensen hebben drie graden hiervan : A – De profeten en hun visioenen zijn allemaal oprecht, en wat moet worden uitgedrukt, kan in hen vallen . B – rechtvaardig , en vooral op basis van hun visie op eerlijkheid , het bevond zich waar wat hun visioenen als Vtqa Raayaha niet volledig in een droom hoefde uit te drukken . C – Wie nog meer . . In hun visie is er waarheid en grieven, en ze zijn van drie soorten : 1 – Ze zijn gedekt , dus de meeste situaties zijn gelijk aan hen . 2 boosdoeners , en meestal op hun visie Alodgat en zeggen waar eerlijkheid , is getiteld Bukhari in zijn Sahieh : de deur van de visie van de mensen van gevangenissen, corruptie en shirk (3). 3 _ ongelovigen , en neigen naar hun visioenen Alodgat en zeer zeldzaam waar eerlijkheid en verwijst naar dit interview : ~ De nieuwe Osedkkm visie Osedkkm ~ die werd overgeleverd door Muslim . Echte dromen van sommige van de ongelovigen hebben , zoals in het visioen van de schrijvers van de gevangenis met Jozef op hem , Allah zei : ~ ging binnen met de gevangenisjongens, zei een van hen, ik liet me Crush-wijn zien en de ander zei dat ik het liet zien ik breng boven mijn hoofd brood eet de vogel van hem Nbina Ptooelh Voorwaar, we zien je van weldoeners ( Yusuf : 36 ). zoals eerder getiteld Bukhari in zijn Sahih-deur : de visie van de mensen van gevangenissen, corruptie en shirk , en vond plaats in de roman : een drankje dat ze mensen drinken , en je wilt drinken verboden , en naar verluidt zei sommelier tegen Joseph : Wright zoals gezien slapend, ik plantte een graan Vneptt ging waar drie clusters Fsrthn waren Sagit koning zei : blijf drie keer in de gevangenis en dan ga uit Vtsagah op uw gewoonte . was zoals hij uitkwam (4) , evenals het visioen van Mllekema, de Almachtige zei : ~de koning zei, ik zie zeven vette koeien hij zou zeven magere Snblatt en zeven groenten eten en andere Iabsat O Vul mij mijn visioenen in, als je de passagier wilt zien e van visie ( Joseph 43) wat betekent : magerheid is afgeleid van magerheid en de combinatie is mager en mager, en wat wordt bedoeld is het verschijnen van aansporingen M van humor . Sommige visioenwetenschappers schreven aan het deel van de profetie-visie alleen een goede gelovige toe die niet verworpen was . We hebben al het vers bij ons dat zegt : ~ oprechte goede moslim is degene die past als de profeten , Vokrm type, die Akram door de profeten , die het onzichtbare zien . Wat betreft de ongelovige en verworpenen en gemengd niet , indien bekrachtigd visioenen zijn soms hetzelfde is ook waar Clip Islamitisch vals , en niet alle gebeurtenissen hebben allemaal ervaring met de onzichtbare delen van de profetie , Kalkahen en de mijne ~(5) is voor ons voorzien om Imam Muhammad Safaareeni Hambali genade om te zeggen : laat het hem weten . Maar moet hier opletten dat de visie van het goede die de oorzaak is van enkele van de bepalingen is ingeleid, of deze nu zijn ondertekend in het tijdperk van de Boodschapper van de Apostelen, alleen goedgekeurd. » Wat betreft de andere mensen zijn missionarissen of Mndhirat , het kan in de uitdrukking Bishara naar zijn eigenaar van een charitatieve wereld of het hiernamaals , dat zijn de plekken waar hem te waarschuwen voor een gebrek aan of zijn werk of in zijn religie te verkorten , kwam in de interpretatie van het vers : ( en hij predikte dat Ichaelmh God alleen levend of van achter een sluier of zendt een boodschapper Viouha met zijn toestemming wat hij wil, hij is wijs ) ( Shura : 51). Enkele van de voorganger zei : ~ Van Ray Veil ~ , die in zijn droom, wat zelf – gezuiverd van ondeugden , wijkt vrouw het hart , en ontmoette Lawh slaap , en Antakec van de wonderen van de onzichtbare , en de eigenaardigheid minimum . Het is vriendelijk om hem in een droomoproepgesprek te hebben » en hem naar God te bevelen en hem in een droom te vertellen : De profeet vroeg vrede zij met hem voor het vers :~ zij mensen in dit leven en in het hiernamaals ~(6) En hij zei, ~ is de visie van het goede ziet de man of ziet hem ~ Verteld door Imam Ahmad (7). __________ (1 ) Akkoord , zie Ibn Hajar – op – ( 12/361 ) en nucleair – op (23 \ 15) (2 ) nucleair – op – (15 \ 0 2 ) (3 ) Ibn Hajar – op – (381 \ 12) (4 ) Ibid ( 12/382 ). (5 ) Ibn Hajar – op – (379 \ 12) (6) Yunus : 64. (7 ) Overgeleverd door Imam Ahmad 173 \ 1 verdrievoudigt Safaareeni – een verwijzing eerder ….

En wie ziet dat hij een merrie berijdt terwijl hij rent totdat hij zweet en zweet, dan wordt hij geïnterpreteerd door zichzelf te begaan, en wie een merrie van een afstand ziet, zal het met vertraging worden uitgelegd ….

Het dorp verkeert in een droom onrechtvaardigheid en vernietiging, omdat de Almachtige God zei : ( Ze zeiden : Wij zijn de vernietigers van de mensen van dit dorp, omdat de mensen onrechtvaardig waren .) En wie ziet dat hij een versterkt dorp is binnengegaan, zal vecht of dood iemand anders . En wie ziet dat hij zijn land doorkruist naar een dorp, hij kiest iets nederigs boven een mooie zaak . Als hij ziet dat hij een dorp is binnengegaan, zal hij het gezag volgen of een werk van gerechtigheid aangaan . En als hij een dorp verlaat, zal hij aan de nood ontsnappen . Als hij een verwoest dorp ziet, is dat een ongeluk voor de eigenaren, en het visioen is vol Salahuddin . Het bekende dorp duidt zichzelf, zijn mensen en wat er vandaan komt aan . Misschien betekende het dorp de verblijfplaats van onrecht, misbruik en corruptie . Het dorp kan verwijzen naar het huis van de mieren, en het huis van de mieren verwijst naar het dorp . Voor wie een dorp vernielt of bederft, of door de stroom is gegaan, of het werd verbrand met vuur en het was bekend dat de sultan er naar toe rent, en dit kan wijzen op sprinkhanen, hagel, pandemieën en een epidemie . En wie ziet dat hij een dorp verlaat, is goed voor hem in religie . En wie ziet dat hij van dorp naar stad verhuist, zal van vermoeidheid naar rust, van angst naar veiligheid en vice versa gaan . Zie ook het dorp ….

En wie ziet dat een ezel hem op zijn rug opheft en hem afschermt of erdoorheen rent als een rivier, dan geeft het de kracht van het uithoudingsvermogen en de hoge rang en opkomst aan, en er werd gezegd dat de visie van de ezel niet lichter was dan die van hem. stem, en hij ontkende dat de Almachtige zei dat hij de geluiden van de stem van de ezel ontkende ….

En wie ziet dat de stroom en het water de aarde verdelen, dan is het een ramp en een boete die mensen overkomt of een vijand die naar hen toe rent, of een epidemie die op hen valt, tenzij het uit de lucht neerdaalt, dan is het goed en een zegen voor mensen, en wie ziet dat de stroom ermee meeging en vervolgens ontsnapte, dan overkomt hem een ​​ernstige zaak van de sultan of iemand anders. Van een stortvloed komt het voort uit zorgen of ziekte, en wie ziet dat de stortvloed bruinachtig of regenwater bevat, raakt geld…

…Zwemmen Wie in een droom in zee zag zwemmen en zich daarvan bewust was, bereikte in kennis zijn behoefte . En er werd gezegd : zwemmen is opsluiting, dus wie ziet dat hij op het land zwemt, zal worden opgesloten en bekneld raken in zijn opsluiting, en hij blijft daar evenzeer als zwemmen moeilijk of gemakkelijk is, en zo ver als zijn nabijheid om te landen . Als hij ziet dat hij in een vlakke vallei zwemt tot hij een plaats bereikt die hij wil, dan treedt hij in het werk van een machtige en onderdrukkende sultan, en wordt er een behoefte aan hem gevraagd en hij vervult die, en de Almachtige God verzekert hem als zoals hij in de vallei rent, en als hij hem vreest, dan vreest hij onze autoriteit . Als hij de zee betreedt en er beter in zwemt, komt hij in een belangrijke zaak of een grote toestand terecht . En hij is in staat om macht en glorie en kracht te verwerven, en als hij op zijn rug zwemt, bekeert hij zich en keert hij terug van zijn ongehoorzaamheid . En als hij in de zee zwemt en het water ervan stagneert, dan komt hij in het werk van een koning en wordt hij gestoord door het werk, en de koning zal boos op hem zijn, en als hij de zee oversteekt, is hij gered, en als hij zwemt terwijl hij bang is, zal hij angst, opsluiting of ziekte krijgen, waarin dit zich tot hem uitstrekt tot aan zijn afstand van het land, en als hij denkt dat hij dat niet is, wordt hij meegesleurd, dan sterft hij in die zorg, en als hij moedig is in zijn zwemmen, dan wordt hij van dat werk bespaard. Als hij een sultan ziet die in een zee wil zwemmen, en de zee is turbulent met een golf, dan staat hij tegenover een koning onder de koningen, en als het doorsnijden van de zee door te zwemmen die koning doodt, en elke zee is dan opgedroogd hij zal een staat gaan, en als hij ziet dat het water is teruggekeerd, dan is de staat terug . En als hij ziet dat hij in een rivier of meer zwemt en dat hij stikt als een vis die op de grond ligt, dan stelt die persoon hem bloot aan het leed in het water, zoals wat wordt blootgesteld aan vissen op het land . En wie ziet dat hij aan het zwemmen is, strijdt tegen hem, en verslaat zijn tegenstander, en overwint hem . En wie zag dat hij de zee in ging door te zwemmen totdat hij niet meer kon zien, dan zou dat zijn vernietiging zijn vanwege zijn stopzetting . Als hij zag dat het water hem verdronk totdat hij erin stierf, dan zal hij als martelaar sterven . Wandelen over water in een zee of rivier duidt op zijn goede religie en de geldigheid van zijn zekerheid . En er werd gezegd : hij is eerder zeker van iets waarover hij twijfelt . En er werd gezegd : hij reist eerder in gevaar . En wie het water over het oppervlak zag stromen, hij trof een bacterievuur van de sultan ….

En wie hooi op het water ziet, dan is de uitdrukking van dat water, of het nu een zee met de koning of een rivier is, zijn visioen zoals het eerder werd genoemd of anders dan wat we in hoofdstuk achtendertig noemden, dus de interpretatie daarvan is dat aan degene die aan hem wordt toegeschreven dat water dat op het rietje zit, een bedrieglijke verschijning is die zijn innerlijk tegenspreekt wanneer hij tussen mensen rent. Het is alsof je water onder stro bent, en misschien degene die verzameld van het wateroppervlak zou geld opleveren om daaraan toe te schrijven, en in de zin is er helemaal geen lof en haat voor de zee ….

…The Scoop : Kahraman Mohsen rent op zijn handen, begrijpt zijn familie ….

Het dak is in een droom een ​​vrouw van hoge rang . En er werd gezegd : een man van hoge rang . En wie over het dak rent, wordt getroffen door een ramp van de sultan . En oplossingen op de daken wijzen in de zomer op rust en kleding en het wegnemen van zorgen, angst, ziektes en onthullende geheimen ….

…Als je droomt dat je met anderen hardloopt, dan is de interpretatie ervan dat je aan sommige evenementen en festivals zult deelnemen, en je zult voelen dat de dingen in je voordeel gaan en dat je rijkdom en prestige zult verwerven . Als u struikelt of valt, is de interpretatie ervan een verlies van uw reputatie en eigendom . Als je alleen rent, dan is de interpretatie ervan dat je je vrienden voorgaat in het achterhalen van rijkdom en geld en dat je bekend wordt en roem verwerft in het sociale leven . En als je droomt dat je wegrent voor een gevaar, dan wordt je bedreigd met een verlies dat je zal treffen en zal je wanhopen aan je vermogen om de dingen goed te doen . Als je droomt dat je anderen ziet rennen, dan is de interpretatie ervan dat je je zorgen zult maken over het lot van je vrienden, die met mislukking worden bedreigd . En als je in een droom vee ziet wegrennen, dan is de interpretatie ervan de noodzaak om op je hoede te zijn voor het maken van nieuwe deals of nieuwe projecten ….

En wie ziet dat hij voor veel kamelen zorgt en zij is zijn eigendom, dan heeft voogdijschap plaatsgevonden en wordt een bevel afgedwongen, en er werd gezegd dat de kameel rent, en als het een factie heeft, dan geeft dit aan dat een kind heeft geboren bij zijn vrouw, de toename van zijn geld en het bereiken van zijn verlangen ….

En de visie van iemand die iets van dit soort dingen begaat, kan duiden op een tekortkoming in de zaken en een weerspiegeling van de omstandigheden, behalve dat hij van de mensen van vroomheid is en zijn visioenen in tegenspraak uitdrukt, en wat rust betreft, het is prijzenswaardig omdat het uit stilte komt , en het kan duiden op wonen en onbeweeglijkheid in wat er niet toe leidt, en het kan duiden op tegenstrijdigheid, en wat betreft de stroom. En de vijand, of hij nu reed of liep, duidt op gretigheid en hebzucht, en als hij ziet dat iemand die rent hem of zijn vijand is gestopt, dan is hij tevreden en niet geneigd tot hebzucht ….

Het meer : duidt een vrouw aan de linkerkant aan die direct liefheeft, omdat het meer staat en niet loopt, en het doodt iedereen die erin valt en het niet duwt . En de golven zijn streng en kwellend, omdat de Almachtige God zegt : ~Ze zijn bedekt door golven als schaduwen .~ En de Almachtige zei : ~En de golven stopten tussen hen .~ En er werd overgeleverd dat een koopman zag dat hij in de zee liep, en hij schrok van de angst voor de zee, dus vertelde hij zijn visioenen op een overtocht . Hij zei : als je wilt reizen, komt alles goed . Dit komt omdat zijn visioenen de stabiliteit van zijn zaken aangeven . En een man zag alsof het zeewater boos was totdat de rand verscheen . Dus hij vertelde het aan Ibn Masada, en hij zei : Een aandoening die op aarde neerdaalde door de kalief, of droogte in landen, of het geld van de kalief werd gestolen . Het was maar een klein bedrag totdat de kalief werd gedood, zijn geld werd geplunderd en landen werden onderdrukt . En wie zag dat hij een parel uit de zee haalde, zou van de koning profiteren in geld, slaaf of vlag . En als hij ziet dat het zeewater of ander water is toegenomen totdat het de limiet heeft overschreden, wat de betekenis is van de stroom totdat het huizen, huizen en huizen binnendringt, dan houden de mensen toezicht op de verdrinking, dan zal er een grote beproeving zijn . Het principe is in het dominante water dat ze zijn en opruiing, omdat de Almachtige God zijn overwinning en de overvloed ervan tirannie noemde, en hij zei dat verdrinking duidt op het plegen van een grote ramp en de manifestatie van ketterij, en de dood door verdrinking is een dood boven ongeloof. . Wat betreft de ongelovige, als hij ziet dat hij in water is verdronken, dan gelooft hij, omdat de Almachtige God zegt : “ Zelfs als hij door verdrinking wordt getroffen, zegt hij, ik geloof . ”Het vers . En wie ziet alsof hij is verdronken en in de zee is gezonken, de sultan zal hem vernietigen . Als hij ziet alsof hij is verdronken en hem één keer heeft laten duiken en één keer heeft laten drijven en zijn handen en voeten heeft bewogen, dan zal hij rijkdom en staat verwerven . Als hij het ziet alsof hij hem heeft verlaten en niet is verdronken, keert hij terug naar de kwestie van religie, vooral als hij groene kleren aan zichzelf ziet . Er werd gezegd dat hij die zag dat hij verdronk in het water, dat zijn vijand zou willen verdrinken in het zuivere water, verdronk in veel geld . Wat betreft zwemmen : wie ziet dat hij in de zee zwemt en een wetenschapper was die zijn behoefte aan kennis heeft bereikt, als hij op het land zwemt, dan wordt hij opgesloten en wordt hij krap in zijn opsluiting, en hij blijft daar zo vaak als zwemmen is moeilijk of gemakkelijk, en evenveel als zijn kracht . Als hij ziet dat hij in een vlakke vallei zwemt tot hij een plaats bereikt die hij wil, dan treedt hij in dienst van een onrechtvaardige en machtige sultan die van hem een ​​behoefte eist die hij voor hem vervult en die hem en God Almachtig kan vervullen. stelt hem net zo goed vast als hij in de vallei rent . Als hij hem vreest, dan is hij ook bang voor een heerser , en als hij ontsnapt, ontsnapt hij aan hem, en als hij de zee ingaat en er beter in zwemt, dan gaat hij een grote zaak aan en een groot mandaat, en dat is hij ook. in staat om de koning te bezitten en glorie en macht te verkrijgen . Als hij op zijn rug zwemt, heeft hij berouw en keert hij terug van zonde . En wie bidt terwijl hij bang is, hij zal net zoveel angst, ziekte of gevangenschap ontvangen als zijn afstand tot gerechtigheid . En als hij denkt dat hij niet aan hem zal ontsnappen , dan zal hij in die zorgen sterven, en als hij moedig is in zijn zwemmen, dan wordt hij van dat werk gespaard . En als een sultan ziet dat hij in een zee wil zwemmen en de zee is turbulent met een golf, dan vecht hij tegen een koning onder de koningen, en als hij de zee breekt door te zwemmen, zal hij die koning doden . En elke zee, rivier of vallei die is opgedroogd, het is de toestand van degenen die eraan worden toegeschreven, en als het water terugkeert, zal de toestand terugkeren . En er werd gezegd dat als een persoon ziet dat hij uit het water is ontsnapt voordat hij zich bewust is van zijn slaap, het beter voor hem is om het op te merken terwijl hij in het water zwemt . En er werd gezegd dat hij die zag dat hij aan het zwemmen was, een tegenstander bestreed en zijn tegenstander versloeg en won . En wandelen over water in een zee of rivier duidt op zijn goede religie en de geldigheid van zijn zekerheid, en er werd gezegd dat hij zeker is van iets waarover hij twijfelt, en er werd gezegd dat hij op een reis reist die gevaar loopt voor zijn leven. vertrouwen . En wie ziet alsof het water op het oppervlak stroomt, zal worden getroffen door een ramp van de sultan, die indicatief is voor het been van de heerser, dat hij alleen aankan, vanwege zijn stroom en autoriteit . En degene die van hem is gestagneerd is gemakkelijker en vriendelijker, en duidt een krijger aan die de weg afsnijdt, en als hij op reis is, steekt een dief of een leeuw de weg op hem over, of zijn gedachten over zijn reis zijn regen, een heerser, of een mekka . En als hij aanwezig was, zou hij door verdriet en rampspoed worden gekweld, omdat de Almachtige God zei : ~U bent vervloekt door een rivier .~ Wat Sultan betreft, het wordt aan hem gepresenteerd, vooral als hij erin is binnengegaan . Of hij zet hem gevangen, beveelt hem te worden geslagen, of hij krijgt verdriet als hij hem groot heeft gemaakt, of hij verhindert dat hij uit zijn stroom wordt gered, dan valt er een ziekte in hem door kou of waterzucht, dus als dat in hem was de winter en zijn water was slecht, dan is het ernstiger in alles wat erop wijst? Als het wordt afgesneden, gekruist of eruit gehaald, zal hij worden gered van alles wat erin is van verdriet en ziekte, en van alle bewijzen van verdriet en smart . En wie put uit een rivier en dronk, krijgt geld van een man die zo gevaarlijk is als die rivier . En wie een rivier binnengaat en deze raakt vanaf de bodem van modder of modder, zal worden getroffen door een man wiens toestand is als die van die rivier in rivieren . En wie een rivier naar de overkant snijdt, hij zal zorgen, afschuw of angst afsnijden, en hij zal ervan worden verlost als er modder is ….

…College Als je ervan droomde om een ​​college te zien, betekent dit dat je onmiddellijk doorgaat naar een centrum zolang je er achteraan rent . Als je droomt dat je weer gaat studeren, betekent dit dat je een baan krijgt door middel van een goede baan ….

…Thorn : een moeilijke, onwetende bedoeïenenman . Er werd gezegd dat het een verzoeking of een religie is . En wie ziet alsof hij op doornen rent, stelt zijn schulden af . Wie aan doornen lijdt, krijgt evenveel schade van religie als hij die heeft . En elke boom heeft doornen, dus hij is zo hard als zijn doornen ….