…De lamp is in een droom een ​​kind of een echtgenoot als het verwarring is, en als het een collectief persoon is zonder een opening erin, dan is het een vrouw of echtgenoot zonder kinderen tussen hen in . De lamp duidt op kennis, berouw voor de zondaar en leiding voor de ongelovige . Misschien was de lamp een teken van het visioen of een gids naar de caravan, omdat ze erdoor worden geleid in de duisternis . En de lantaarn baarde het met pracht en praal, en noemde zijn reputatie en voordeel . En er werd gezegd : De lampen in moskeeën zijn rijke geleerden, vroomheid en lezingen . En wie de moskeelamp heeft gezien, is uitgegaan, de moskeewetenschapper stierf . En de lamp is een vrouw, en de pit zijn kinderen . De kwal kruist de sterren . En het breken en doven van de lampen, de dood van de patiënt . En als iemand sterren uit de lucht haalde, zou hij lampen van de moskee nemen ….

…Al-Kirmani zei: De vrouw is haar echtgenoot, en wat de vrouw in haar ziet is glans, zain of kleur, ze duidt haar echtgenoot aan, en als ze geen echtgenoot heeft, dan wordt ze uitgelegd door een man die met haar trouwt. ….

Een mannenhemd : het is hetzelfde in zijn inkomsten, levensonderhoud en religie. Alles wat hij erin zag, of het nu meer of minder was, zit daarin. Er werd gezegd dat het shirt goed nieuws was voor de Almachtige door te zeggen : ~ Ga met dit shirt van mij .~ Er werd gezegd dat een man een vrouw is, en een vrouw heeft een echtgenoot, omdat de Almachtige God zegt : ~Zij zijn uw klederen en gij zijt hun klederen .~ Als hij zag dat zijn hemd was genezen, verliet hij zijn vrouw, en als hij zag dat hij een hemd droeg en geen hinderlaag had, dan is hij goed in zijn religie, behalve dat hij geen geld heeft en niet kan werken, omdat werk en geld heeft één hand en hij heeft niet dezelfde hand, namelijk de viool . Als een zak zijn overhemd gescheurd ziet, is dat een teken van armoede . Als hij ziet dat hij veel hemden heeft, geeft dit aan dat hij veel goede daden heeft waarvoor hij in het hiernamaals een grote beloning zal krijgen . Het witte hemd is een schuld en goedheid, en het dragen ervan is hetzelfde als degene die het draagt, en dat geldt ook voor zijn kleed, en hun goedheid en corruptie met betrekking tot hun slijtage . Als een vrouw zag dat ze een nieuw, brutaal, wijd hemd droeg, dan is dat goed voor haar in haar religie en wereld en de toestand van haar echtgenoot, en de profeet, vrede zij met hem, zei : ik zag alsof mensen Hij bood me een hemd aan, waarvan sommige tot aan de borsten reiken, sommige reiken tot aan de onderkant, en Omar bood Ali aan, en aan hem een ​​hemd. Hij sleepte hem, zeiden ze, wat heb je daarvoor betaald, o Boodschapper van God? Hij zei : religie ….

…Zeldzaam, zeiden sommige uiters, ik was de sluier en keek naar de eervolle kenmerken van het heiligdom van Alexandrië, dus ik zag alsof ik op een pittige kust op een klifstrand was, dus viel ik eronder, dus stond ik op na we vielen allemaal en wilden van die klif opstaan. Mijn briefpapier is alleen met een gouden zadel, een brokaat en een brokaat en veren en eer, dus ik kleedde me ter ere en reed dat paard, en als ik te midden van veel mensen ben ) lopen ze terwijl ik midden in de hen, zo weinig is er verstreken, en er gebeurden tussen mij en de plaatsvervanger van het nobele sultanaat, twee dingen en hij raakte in de war en lastig gevallen door te zeggen en hij wilde grote dingen doen, God kon dat niet doen En ik zag dat het een horror, en het was de uitdrukking van al-Zakiba en ik was erbij. Toen, na deze zaak een korte tijd later, kwam iemand die me vertelde over de komst van die man die ik met mijn hand van onder de klif met zijn ogen vandaan trok, samen met een eervolle traditie om de vervolging van het eervolle sultanaat te delegeren aan de eerder genoemde kloof. van wat er tussen mij en hem gebeurde, dus leek ik hem te ontmoeten, en als ik een Pers ben En ik gebruikte het op de manier van wat ik zag, dus deed ik eer aan en knielde ik neer dankzij God Almachtig, en een les volgde me in zijn uitdrukking, en ik reed op het paard, en de schepping volgde de manier die ik zag, dus wees God geprezen en dankbaar, en ik noemde dat om Gods zegen over mij te tonen ….

…Zuivering toen de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, de Arabieren zond. Tafil ibn Amr al-Dousi ging uit met de moslims en liep met hen mee tot ze Taliha naderden en liepen tot we vonden, daarna Quba met de moslims naar de duif. Hij zei tegen zijn metgezellen dat ik zag dat mijn hoofd geschoren was en dat er een vogel uit mijn mond kwam en dat een vrouw me ontmoette en me in haar vagina stopte en ik zag dat mijn zoon me krachtig eiste, toen zag ik hem opgesloten namens mij. Ze zeiden goed, ik zag het, en hij zei: wat mij betreft, ik deed het. Hij werd geraakt door wat mij overkwam, dus doodde hij de parasiet als martelaar met de duif en verwondde hij zijn zoon zwaar, daarna trok hij eruit en doodde toen het jaar van Yarmouk…

…** De visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, de oorzaak van zijn ziekte . Onder de hypocrisie is de visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in zijn ziekte dat de pijn die hem gekweld werd veroorzaakt door hekserij. Volgens Hisham bin Urwa, op gezag van zijn vader, op gezag van Aisha – moge God tevreden zijn met haar – zij zei : De magie van de Boodschapper van God, moge God zegene haar. Over hem en hem een ​​Jood uit de Joden van Bani Zureik genaamd Lapid bin Al-Asam die zei : Tot de boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, stelde hij zich voor dat hij iets aan het doen was en wat hij deed, zelfs als het was een dag of een nacht, de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, geroepen, toen gesmeekt, toen geroepen en toen zei Aisha : Ik voelde dat God me toestemming had gegeven toen ik hem ernaar vroeg. Twee mannen kwamen naar me toe, en een van hen zat aan mijn hoofd en de ander aan mijn been, en hij zei dat degene aan mijn hoofd tegen die aan mijn been of degene met een man zei tegen degene aan mijn hoofd : Welke pijn heeft de man? Hij zei : Van zijn medicijn? Hij zei : Labaid bin Al-Asam zei : In Hij zei : In Mashtat en Mushatta zei hij : Het is noodzakelijk om uit te gaan. Hij zei : waar is hij? Hij zei : In de put van Dhi Arawan. Ze zei : Toen kwam de Boodschapper van God, vrede en zegeningen van God zij met hem, naar haar toe met enkele van zijn metgezellen en zei toen : O Aisha, bij God, want haar water is henna, en alsof haar hoofd is gezeefd. De demonen . ”Ze zei : ik zei : O Boodschapper van God, heb je hem niet verbrand ? Hij zei : “ Nee, wat mij betreft, God heeft mij genezen en ik haatte het kwaad tegen mensen uit te lokken, dus beval ik het Vent ). Op gezag van Hisham bin Urwa op gezag van zijn vader op gezag van Aisha – moge God tevreden met haar zijn – zei ze : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, bracht zes maanden door met zien dat hij was komen en niet komen, dus twee engelen kwamen naar hem toe, en een van hen zat aan zijn hoofd en de andere aan zijn voeten, en een van hen zei : Wat is het? Hij zei : Matboub zei : Wie is zijn medicijn? Hij zei : Labaid bin Al-Aasem zei : Wat? Hij zei : kammen en kammen in gedroogde sorties zei in een put Dhiroan onder Raovh wekte de Profeet vrede zij met hem uit zijn slaap, hij zei : ( dwz Aisha Heb je gezien dat God Oftana in Ostftith ) en bracht de put en beval hem te nemen uit, zei hij : ( Deze put, die haar God liet zien alsof het water was De henna huilde, alsof de hoofden werden gezeefd door de hoofden van duivels. ( dus Aisha zei : Als je was alsof je wilde verspreiden, zei hij : ( Wat God betreft, God heeft mij gespaard en ik haat het om mensen hierdoor kwaad te provoceren. ~…

…Wat is de behandeling voor slapeloosheid? Slapeloosheid is ‘s nachts niet slapen . Het heeft zich verspreid en verergerd, vooral in deze moderne tijd, en het is niet gunstiger of effectiever dan de gezuiverde profetische voorschriften voor de behandeling van deze ziekte, en nadat we het uitgestrekte veld van het jaar waren binnengegaan, bracht ik je de volgende medicijnen, dus eet hen, drink en voed de ellendige armen . Al-Tirmidhi vertelde in zijn Sunnah dat Buraidah zei : Khaled klaagde bij de Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en zei : O Boodschapper van God ! Ik slaap ‘s nachts nooit van slapeloosheid, dus de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : Als ik naar je bed ga, zeg dan : O God, Heer van de zeven hemelen en wat ik ben gebleven, en Heer van de twee aarden en wat ik heb verlaagd, en de Heer van de demonen en wat ik ben gebleven, wees voor mij een naaste van het kwaad van uw schepping, allemaal dat een van hen mij zou verlaten. Of hij begeert mij, de glorie van uw naaste, de glorie van uw lof, en er is geen god dan u . Al-Tirmidhi zei : Dit is een hadith waarvan de transmissieketen niet sterk is . Deze hadith wordt echter ondersteund door wat hij hen leerde over angst : ik zoek toevlucht in de perfecte woorden van God tegen Zijn woede en straf, het kwaad van Zijn dienaren en de grillen van demonen, en ik zoek toevlucht bij U, Heer. , om bij te wonen . En het werd ook genoemd in een overlevering door Ibn al-Sunni, dat Zaid bin Thabit, moge God tevreden met hem zijn, klaagde over slapeloosheid bij de profeet, vrede en zegeningen zij met hem, en tegen hem zei : Zeg : O God, de sterren zijn misleid en de ogen zijn gekalmeerd, en je leeft en leeft, slaap niet. O buurt, o Qayyum, kalmeer. Nacht, en slaap mijn ogen . Hij zei het, dus ik ga naar de Almachtige God om te doen wat hij vond . Abdullah bin Amr ibn al-Aas, moge God tevreden met hem zijn, was gewoon om hen te onderwijzen vanuit de geest van zijn zonen, en wie zijn boeken niet begreep, gaf er vervolgens commentaar op, en het is niet duidelijk hoe relevant dit excuus voor behandel deze ziekte . Zie : Zad al- Ma`ad door Ibn Qayyim al-Jawziyyah : 4/212….

…De schaduw is in een droom in de zomer, comfort, voordeel en prestige, en in de winter is het een teken van bezorgdheid, ongeluk en ketterij . De schaduw geeft de autoriteit aan omdat het Gods schaduw op aarde is . En de schaduw is de wereld, de ascetische Al-Hafiz-aanbidder . En wie ziet dat hij in een schaduw verblijft waarin hij rust van de hitte, hij zal van zorgen worden gered en in hun onderhoud voorzien . De vrouw bleef haar echtgenoot . Als een vrouw zonder echtgenoot in de schaduw wordt overgelaten, zal ze trouwen met een man van trots en rijkdom . Als hij in de schaduw is en hij vindt het koud, dan zit hij in de zon, dan is zijn armoede weg, want de kou is armoede ….

…Voetgangersbrug Droomt u dat u een voetgangersbrug over een stroom helder water oversteekt, dan betekent dit een prettige baan en winst . Als het water dik en modderig is, betekent dit verlies en tijdelijk ongemak . Voor een vrouw betekent deze droom een ​​twistzieke echtgenoot of een echtgenoot met een prettige stemming en regelmatige gewoonten, afhankelijk van of het water modderig of helder is . Wat het vallen van een voetgangersbrug in helder water betreft, dit betekent een kort weduwschap dat eindigt in een goed huwelijk . Als het water niet helder is, betekent dit bestaande borden ….

…Khimar is in een droom de echtgenoot van de vrouw . Het is aan een vrouw om haar te bedekken en te versieren . Als een vrouw ziet dat ze een regenachtig kleed op haar hoofd heeft, of dat ze een regenkleed draagt, dan willen haar vijanden haar wegvliegen met ijdelheid en ijdelheid van de kant van de echtgenoot . Als de khimar zwart en versleten is, dan is haar man arm en dwaas . Het ongeluk met de khimar is het ongeluk van de vrouw in haar man, en als ze geen man heeft, is het schadelijk voor haar geld of rampspoed in de waarden van haar broer of oom . Als een man ziet dat hij een masker draagt, komt hij een dienend volk over . Als een vrouw in een groep mensen ziet dat ze haar sluier van haar hoofd heeft gedaan, zal ze geplaagd worden door iets dat haar bescheidenheid wegneemt . Als ze ziet dat haar sluier verdwenen is, verlaat haar man haar, en als hij naar haar terugkeert, zal haar man terugkeren . Khimar is de menselijke religie ….

Het landgoed duidt in een droom een ​​levensonderhoud en goedheid aan, omdat de schuldenaar zich uitstrekt vanaf zijn verlies . Wat er met het landgoed gebeurde in de droom van verdrinking of verbranding, was een gebrek aan fruit of productie . Misschien duidt het verlies op het levensonderhoud en het levensonderhoud, of de helpende vrouw of de geduldige echtgenoot bij het harde werk van zijn kinderen, en als er een toename in hem is, is dat een bewijs van groei, zegen en onderhoud . Misschien duidde de verspilling op het verlies van mensenlevens door nalatigheid en gebrek aan plezier ….

…Abu Sa’id, de predikant, zei: De kroon is prestige en gezag, en een man heeft een vrouw en een vrouw is een echtgenoot, en als het van goud is dat niet bezaaid is met substantie, geeft dit aan dat haar echtgenoot een oude man is. en sterft snel en hij erft onmiddellijk, en voor de man de dood van zijn vrouw snel en erft haar, en misschien was hij tirannie en tirannie ….

…Trouwen zien . Wat het huwelijk betreft, wie ziet dat hij met een vrouw is getrouwd en een vrouw heeft, zal gezag hebben en zo goed zijn als de schoonheid van de vrouw als hij haar inspecteert of haar kent, en als hij haar niet kende en haar niet inspecteerde of was naar hem genoemd terwijl ze onbekend was, dit duidt op zijn dood of de dood van een persoon door zijn handen, evenals of hij een bruidegom zag en zijn vrouw niet zag of Hij kende haar en degene die zag dat hij trouwde met de vrouw van zijn sjeik of zijn broer, dan zou hij veel goeds doen, en evenzo zou de vrouw haar huwelijk van deze soort zien. Als hij het niet betreedt of haar niet bedriegt, en als hij in die kwestie zegeviert, staat het niet vast, en sommigen van hen zeiden dat het zien van een huwelijk duidt op rijkdom en lijden met rijkdom en wie zag dat een vrouw met een andere echtgenoot trouwde, is in drie manieren als ze zwanger was en een dochter baarde of ze met haar wil trouwen of tussen haar en haar man wil vallen, en wie ziet dat hij met een vrouw is getrouwd en haar heeft bedrogen, het duidt op eer en het verwerven van eigendom dat hij niet bezat, en als een vrouw ziet dat ze getrouwd is op weg naar een echtgenoot terwijl ze versierd is en wat ze heeft bereikt, dan geeft dit aan dat er evenveel voordeel en plezier voor haar is als haar versiering voor haar man en haar bedrog . Het duidt op een voordeel en plezier voor haar b De omvang van de versiering en wie ziet dat hij met iets van een dier trouwde, geeft aan dat hij trouwt met een vrouw die verwant is aan dat dier…

…En er werd gezegd dat degene die een narcis in een schaal zag, het wordt geïnterpreteerd door een mooie vrouw of een slavin die haar bezit, en een vrouw heeft een echtgenoot die niet voor haar blijft, en of ze een echtgenoot heeft die stierf op namens haar of van haar gescheiden, en er werd gezegd dat de narcis werd gezien in termen van de zin, op wat voor manier dan ook dat het een plezier was ….

…Als je verliefd bent en je geliefde kant draagt, wordt er voor je gezorgd, want deze droom leidt tot oprechtheid in liefde en een verhoging van de positie . Als een vrouw van Akhramat droomt, zal ze blij zijn haar meest ambitieuze verlangens te realiseren, en de minnaar zal haar een klein oor geven . Ze zullen van hun kant niet geneigd zijn tot urgentie of arrogantie . Als u perforators koopt, leidt u een spraakmakende commerciële onderneming en wordt rijkdom een ​​echte vriend . Als u kant verkoopt, wegen uw verlangens zwaarder dan uw inkomstenbronnen . Als een meisje droomt dat ze kant maakt, dan voorspelt dit dat ze een knappe en rijke echtgenoot zal winnen . Als ze droomde dat ze haar trouwkleding met kant versierde, zou het lot haar zegenen met geliefden die voor haar charmes zouden buigen, maar het huwelijk zou verre van haar zijn ….