Al-Kirmani zei dat het visioen van de leeuw wordt geïnterpreteerd door de sultan, wie ziet dat hij de kop van een leeuw heeft geraakt, zal dan een staat bereiken, een hoge rang, geld en een zegen, vooral voor degene die at. het ….

…Wat is de uitspraak over degenen die in het visioen liegen? Een strenge waarschuwing voor degenen die liegen kwam in een droom, met Bukhari in zijn Sahieh deur : loog in zijn droom, en een been waarin recente voorbeelden : Ten eerste : de hadith van Ibn Abbas dat de Profeet vrede zij met hem zei : (( uit de droom van een droom die niet werd gezien die zou plaatsvinden tussen Sairtin en niet zal doen, en luisterde naar een interview met de mensen die ze met tegenzin of die van hem wegvluchtten, Alank de dag van de opstanding in zijn oor gieten , en beelden beeld gemarteld en opgedragen om het op te blazen en niet Bnafaj )) Verteld door Ahmad en Vrouwen uit de roman Qatada, moge Allah tevreden met hem zijn en kwam in een ander rapport van Abu Hurayrah : (( Wie heeft gelogen over zijn visioenen )). De tweede : de hadith van Ibn Umar dat de Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, zei : ((Het is de meest ongelukkige van de harige dat zijn ogen zien wat hij niet zag )) , en in de overlevering : (( wat hij niet zag )) en de betekenis : de harige is de grootste leugen, en de schuldige The Great Lie . En wat het betekent : hij die droomde, dat wil zeggen, aan wie deze droom was toegewezen . En je merkt uit de twee hadiths de ernst van de kwelling van de leugenaar in de droom op. De reden hiervoor wordt ons uitgelegd door Imam al-Tabari, die zei : De waarschuwing is alleen maar sterker geworden, hoewel wakker liggen misschien corrupter is dan het. Zoals het een getuigenis kan zijn bij het doden, hudud of het aannemen van geld; Omdat liegen in een droom tegen God loog dat ik zie wat ik niet heb gezien, en liegen tegen God meer dan liegen over de schepselen van het vers : { Het is onrechtvaardiger dan hij die een leugen verzint tegen Allah die degenen die aan de Heer offeren en zeggen hardop degenen die tegen hun Heer logen, niet Gods vloek over de onderdrukkers } [ Hood : 18] In plaats daarvan was liegen in een droom een ​​leugen tegen God vanwege de hadith : ((Het visioen maakt deel uit van het profeetschap )) , en wat was een deel van het profeetschap is van God, en ik keer terug naar het woord : (de ank ) ; En nu je opgelost lood bent, wordt het in zijn oor gegoten omdat de beloning hetzelfde is als het werk, en hier heb ik geen geluk dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in de hadith zei : (( Hij die droomt van een droom )) en noemde het een droom en noemde hem geen visioen omdat hij beweerde dat hij iets zag en niet zag, dus hij was een leugenaar en een leugen. Hij is van Satan, en de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: ~Ga voorbij : (De droom is van Satan )) , en alles wat van Satan is, is niet waar . Hier, geen geluksgelijkenis straffotograaf namelijk : (( Vlakhalqgua-pil of maak ritueel …)) praten, straf, die ligt in de droom die is : [te houden tussen Sairtin ] en de betekenis van het contract tussen de Alsairtin : om naar elkaar te spinnen , en dit is meestal onmogelijk, en de overeenkomst Hier tussen de fotograaf en de leugenaar in zijn droom : dat het visioen is gemaakt vanuit de schepping van God en het is een moreel beeld, dus ging hij in zijn leugen een beeld dat niet voorkwam, net zoals de fotograaf een beeld in het leven heeft geroepen dat geen werkelijkheid is, omdat het ware beeld het beeld is waarin de ziel zich bevindt, dus de eigenaar van het zachte beeld – de dromer – heeft iets aardigs en het is De connectie die wordt uitgedrukt door het contract tussen de twee gerst, en hij wees de eigenaar van het dichte beeld – de fotograaf – een ernstige zaak toe, namelijk om te voltooien wat hij creëerde door zijn claim door de ziel te blazen, en hij tekende en beloofde elk van hen dat hij wil Ik zou worden gemarteld totdat hij deed wat hem was toevertrouwd terwijl hij geen doener was, het is een metafoor voor de marteling van elk van hen altijd, behalve dat God genade met hen heeft, en deze nadruk op de leugenaar in zijn droom omdat hij loog over het geslacht van het profeetschap, en de fotograaf betwistte de Schepper in zijn macht…

…Fadl Othman bin Mazoon . Onder de dromen dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, een visioen initieerde van Umm AlAlaa Ansariyya, een oog dat naar Othman bin Maza’un rende, op gezag van Kharga bin Zaid bin Thabit op gezag van Umm AlAlaa – een vrouw van hun vrouwen die trouw beloofde aan de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken – zei ze : Uthman bin Maza’un vloog naar ons toe in de woonwijk Toen de Ansar stemde voor de verblijfplaats van de immigranten, en hij klaagde, we werden ziek totdat hij stierf, daarna deden we hem in zijn kleren, dus de boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, kwam naar ons toe, en ik zei : Moge God genade hebben op jou, Aba Al-Saib. Mijn getuigenis is op jou. God heeft je geëerd. Hij zei : (En wat denk je ) ? Ik zei : ik weet het niet, en God zei : ( Wat hem betreft, er kwam zekerheid tot hem dat ik het goede van God hoop, en God weet ik niet, en ik ben de boodschapper van God wat hij mij of u ) Umm AlAlaa zei : Bij God, ik eer niemand na hem. Ze zei : En ik zag Othman in slaap met lopende ogen, toen kwam ik tot de Boodschapper van God, Moge God hem zegenen en vrede schenken, en ik vertelde dat tegen hem en hij zei : En dat is zijn werk ….

…** Openbaring Mobile van Abu Amir ibn Anas van zijn ooms van vaderskant van de Ansar zei : zorg voor de Profeet vrede zij met hem hoe mensen ze verzamelen en er werd verteld : richtte de banier voor de aanwezigheid van gebed. Als ze toestemming zagen die elkaar niet leuk vonden, zei hij : hij herinnerde zich zijn Alguena – betekent Alhbor – Shaboor, de Joden hielden daar niet van en hij zei : ( Hij is van het bevel van de Joden. ) Hij zei, dus zei hij tegen hem de bel, en hij zei (het is op bevel van de christenen ) . Toen ging Abdullah bin Zayd weg terwijl hij in hen geïnteresseerd was, de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, en ik zag de oproep tot gebed in zijn slaap. Hij zei : Dus morgen bad de Boodschapper van God dat God met hem was en hij vertelde het hem, en hij zei : O Boodschapper van God, ik ben iemand die slaapt en wakker is, toen hij naar me toe kwam, en hij liet me de oproep zien om gebed. Hij zei : Umar ibn alKhattab had hem eerder gezien, dus hij bewaarde het twintig dagen. Toen vertelde hij de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, toen zei hij tegen hem : ( Wat weerhield je ervan mij te vertellen ) Hij zei : Abed ging mij voor God bin Zaid, je schaamde je, dus de boodschapper van God, vrede en zegeningen van God zij met hem, zei : ( Yabal, sta op en kijk wat Abdullah bin Zaid je beveelt te doen ) Hij zei : Toen gaf Bilal toestemming . En op gezag van Abd al-Rahman bin Abi Laila zei hij : De metgezellen van de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, vertelden ons dat Abdullah bin Zaid al-Ansari naar de profeet kwam, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, en zei : O Boodschapper van God, ik zag in een droom alsof een man opstond en tegen hem twee groen waren tegen een muurkam, dus maakte hij een oor dat voorover boog en ging zitten. Kada . Zeide hij, toen hoorde Bilal dat, dus stond hij op en riep een tweede oor, en hij stond bij twee en ging op een meter zitten ….

…De wig in een droom is koning . Dus wie zag dat een professor een paal in zijn rug sloeg, zou een meester of geleerde uit zijn lichaam komen . En als de paal van hout was gemaakt, dan zou er een huichelachtige zoon voor hem geboren worden, en als de pin eruit werd getrokken, stond hij op het punt te sterven . En als de wig van ijzer is, dan is het geld en macht . De wig duidt op angst en verdriet vanwege zijn taaiheid . De wig geeft de positie en standvastigheid aan in zaken en de dwang van aanname, verwijdering of reizen . Als het erop wees dat de jongen of de vrouw een bewijs waren van een lang leven . Er werd gezegd : de inzet is geld . En er werd gezegd : het duidt op liefde, zorgen en verdriet . En wie ziet dat hij een wig in een muur of grond heeft geslagen en celibatair is, trouwt, en als hij een vrouw heeft, wordt zij zwanger . Er werd gezegd : de brandstapel is een kwestie van hypocrisie ….

…Jaafar al-Sadiq zei dat Assad’s visie op drie manieren wordt geïnterpreteerd als een heerser, een sterke man en een sterke vijand ….

…Sommige sprekers zeiden dat hij die zag dat hij onrecht werd aangedaan door zijn meester, het een voordeel is en kan worden vrijgelaten, en als hij ziet dat hij de onderdrukker is, dan zullen ze boos worden en spijt krijgen, en als de onderdrukte wordt van zijn metgezellen, toen een schadelijke gebeurtenis van zijn meester en ontberingen, en sommige van de uitdrukkers zeiden dat ik in een droom het visioen haat van de onderdrukker die beroemd is vanwege onderdrukking en duisternis, zelfs als de droom hoe dan ook wordt geïnterpreteerd ….

…En wie Omar zag, moge God tevreden met hem zijn, Ibn Sirin zei dat hij zich goed zou gedragen, en er werd gezegd dat hij een lange levensduur en deugdzaam zou zijn door te zeggen dat de waarheid effectief was voor het goede, valsheid verwoestend en misschien zegen. de omvaart van het oude huis ….

…En wie ziet dat een nieuwe muur oud is, dan wordt op die plaats een nieuwe autoriteit vernieuwd en daarin verblijft ….

Het is zeldzaam voor Omar, die rechter is in de Levant, en hij reisde op een dag vanuit Mekka, en hij zag alsof de zon en de maan aan het vechten waren, en de planeten, sommige met de zon en sommige met de maan. , en dat hij een planeet was geworden, dus keerde hij terug om zijn visioenen aan Imam Omar te vertellen, moge God tevreden met hem zijn, en toen hij bij hem kwam, zei hij tegen hem: Ik ben niet van jouw weg teruggekeerd. Hij zei dat ik een visioen zag.Ik ging terug om de emir te vertellen. De gelovigen, toen imam Umar, moge God tevreden met hem zijn, zei tegen hem, toen ze zag dat je een planeet was, en je jezelf zag met de zon of met de maan. Hij zei met de maan. Hij zei: Dus ga naar buiten en doe helemaal geen werk voor mij. Toen hij bij hem wegging, zei imam Omar tegen zijn metgezellen. En als zijn visie waar is, zal hij uitgaan met degenen die ons niet overwinnen. Siffin-incident waarbij de man met de mensen van Levant werd gedood ….

…En wie Abdullah bin Abbas en Abdullah bin Masoud ziet, hij zal werken aan de taken van aanbidding en hard streven naar de daden van religie ….

…En wie een boomgaard ziet die door een waterrad wordt bewaterd en er niets in produceert, geeft aan dat zijn vrouw niet tevreden is met zijn stap ….

…Abu Al-Hassan Muhammad bin Ahmed bin Al-Abbas Al-Akhmimi vertelde het ons in Egypte. Hij zei : Abu Jaafar Muhammad bin Salama al-Tahawi vertelde het ons , hij zei : Muhammad bin Ibrahim bin Janad vertelde het ons . En Ibrahim bin Abi Dawood en Abu Umayyah zeiden : Sulayman bin Harb vertelde het ons, en de bewoordingen waren van Ibn Janad. Hij zei : Hammad bin Zaid vertelde ons op gezag van Al-Hajjaj Al-Sawwaf, en Abu Al-Zubayr op gezag van Jaber, dat Al-Tafil bin Amr naar de Profeet kwam, vrede en zegeningen zij met hem, en hij zei : O Boodschapper van God, bent u U bent in het fort van zijn fort en verhindert dat het versterkt wordt, hij werd vertrapt in de Jahiliyya, dus de Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, die de Almachtige God noemde aan de Ansar emigreerde toen naar Medina, de parasiet bin Amr migreerde naar hem, en een man van zijn volk migreerde met hem, en hij bevatte Medina. Dus hij werd ziek en ging naar buiten en nam de haken en sneed er zijn knokkels mee, en zijn handen werden bijgesneden totdat hij stierf . Al– Tafil Bin Amr zag hem in goede vorm en zei : Wat heeft jouw Heer jou aangedaan? Hij zei : Hij vergaf me mijn immigratie naar Medina naar zijn Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn. Hij zei : Wat zie ik als je je handen bedekt? Hij zei : mij is verteld dat wat je hebt bedorven, niet bij je past . Hij zei zijn verhaal tegen de Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, dan zei de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken : O God, zijn twee zonen, vergeef zo ….

…En Jaafar al-Sadiq al-Falah zei dat het in zeven aspecten wordt geïnterpreteerd, op zoek naar een legitiem levensonderhoud, goedheid, voordeel, ziekte, waardigheid en het verdienen van een toegestaan ​​levensonderhoud ….

…Jaafar Al-Sadiq zei dat het visioen van de lippen wordt geïnterpreteerd door de kinderen, dus de bovenste is een man en de onderste is een vrouw, dus wat in hen is gezien van Zayn en Shane zal daarop worden geïnterpreteerd. Wat betreft de mond, het is de sleutel tot het bevel van de man en zijn conclusie, de loop van zijn levensonderhoud en de plaats van zijn kracht ….

…Jaafar al-Sadiq zei dat een tandheelkundige visie wordt geïnterpreteerd op zes aspecten van het huishouden: een uitkering, leed, paradox en schade door familieleden ….

…Opruiing Hajjaj bin Yusuf 115 – over het veranderen van bin Hafs zei : zag Hajjaj bin Yusuf in een droomvisie als Hawwaaruwan Ottah een andere miste schreef het aan Abdul Almellk schreef hem Abdul Almellk : Gefeliciteerd Ba Abu Muhammad bereikte Ibn Sirin, hij zei : gemist Este hole Dit zijn twee charmes, de een realiseert zich en mist de ander. Hij zei : Toen ving hij de schedels op en miste de andere . * Wat betreft de schedels, het is de strijd die plaatsvond tussen Al-Hajjaj en Ibn Al-Ash’ath, en het begon in het jaar eenentachtig en eindigde in het jaar drieëntachtig . Wat betreft de tweede fitnah die de pelgrims misten en zich niet realiseerden, het is de fitnah van Yazid ibn al-Muhallab, en het begon in het jaar één en honderd en eindigde in het jaar twee en honderd, en het was tussen de dood van de pelgrims en het begin van vijf jaar ….

…Jaafar al-Sadiq zei dat de visie van het oog uitgaat van vijf aspecten: lengte, bestemming, ongeluk, angst, ziekte en een lang leven ….

Al-Kirmani zei: ~Als hij iets ziet in de schaal met snoep of lekker eten, dan geeft dit aan dat er een voordeel is van de waarde van het huis, en als het anders is, dan is de interpretatie ervan tegen .~…

…En Khaled Al-Isbahani zei: ~Papier wordt door papier gehaald om zijn naam af te leiden~, en sommige tolken zeiden wat dit bevestigt aan de afleiding van de naam, wat de woorden zijn van de Almachtige, dus stuur een van jullie met je papieren aan Medina, over wat hij getuigt, zoals argumenten, lezingen, huur, verslagen, vouchers en dergelijke .)…

…Jaafar al-Sadiq zei dat een visioen van vlees afhing van vijf aspecten: geld, erfenis, rijkdom, verdriet en rampspoed ….

Al-Kirmani zei dat de geiten verschillende soorten geiten, geiten, geiten en skeletten zijn. Wat betreft de geit, het wordt geïnterpreteerd door een grote man die leiding heeft in het werk van de wereld ….

Al-Kirmani zei Al-Kahal: een man die dierbaren samenbrengt om mensen rust te geven ….

…En Jaafar al-Sadiq, moge God tevreden met hem zijn, zei dat het visioen van al-Hasan en al-Husayn aangeeft dat er contact is met enkele oudsten, en hij zal goedheid en troost krijgen en kan sterven als een martelaar ….

…Wat betreft de geiten, zei al-Kirmani, wie zag dat hij een geit of zijn koning had geraakt, dan renden de ooien door de loop omdat ze daaronder zaten, en de ooi zou worden geïnterpreteerd in niet-Arabisch, en de geit zou in het Arabisch worden geïnterpreteerd, en het was ook zonder geld in het geld ….

…En het zien van de pigmentatie in de baard duidt op het verbergen van daden en gehoorzaamheid, het bedekken van armoede, en het kan duiden op kunstmatigheid en hypocrisie als het geverfd is, in tegenstelling tot de pigmentatie van moslims, en wie ziet dat hij pigmentatie heeft en de pigment, dan bedekt hij van zijn toestand wat beroemd is voor mensen. Hij toont zijn slimheid in zijn fabricage…

…En wie ziet dat hij een gebouw voor God bouwt, zoals een moskee, een baken, zijn kloof of iets dergelijks, dan is dit het bewijs van de gerechtigheid van zijn religie en de beloning van zijn hiernamaals . En er werd gezegd dat wie iets van dat lang overwoekerd zag, het een toename is van de islam en een vastberadenheid in religie, en het kan goed zijn voor de koning van die plaats ….

…** Het visioen van Khuzaymah bin Thabit op gezag van Umarah bin Khuzaymah bin Thabit dat zijn vader zei : ik zag in een droom dat ik op het voorhoofd van de Boodschapper van God neerknielde, moge God hem zegenen en hem vrede schenken. Ik informeerde de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, en hij zei : ( De ziel ontving de ziel en overtuigde de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken. Zijn hoofd was zo, dus plaatste hij zijn voorhoofd op het voorhoofd van de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken ….

…** Een visioen van de drie kaliefen . Onder de dromen die de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, ze zag en niet interpreteerde, waarvan de eerste de metgezel van het kalifaat was, die in de hadith van Al-Aswad bin Hilal op gezag van een man van zijn volk die hij altijd zei in de opvolging van Omar bin AlKhattab : Uthman bin Affan sterft niet voordat hij slaagt, we zeiden : waar heb je dat geleerd? Hij zei : Ik hoorde de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zeggen ( ik zag vanavond in een droom alsof drie van mijn metgezellen Abu Bakr wogen en wogen en wogen, toen woog en woog Umar ons, dan Oethman’s gewicht afgenomen en het was goed ….

Al-Kirmani zei dat de vulva als het van brokaat was en het werd gedragen als het het waard was, dan Mahmoud, en als het het niet waard is, dan is het niet Mahmoud en is het eenvoudige brokaat beter dan zijn kleur, en de smet en de vulva duiden op goed en voordeel, en de vulva, als deze is gemaakt van wol of katoen, duidt op de toename van religie en de goedheid van de zaak ….