…De strijd van de zon gaat uit tegen de koning, en de vermindering van de zonnestralen zal het prestige van de koning verlagen . Als hij de zon in twee helften ziet splitsen, dan blijft de helft over en de andere is weg, dan komt hij naar buiten naar de koning buiten, en als de overgebleven helft de gouden helft volgt en zich aansluit en terugkeert naar een gezonde zon, dan komt de buitenkant neemt het hele land in beslag, en als de lopende helft terugkeert naar de overgebleven helft en de zon terugkeert zoals het vroeger was, keerde zijn koning terug naar hem en won hij de buitenkant . Als elk van de twee helften op zichzelf de zon wordt, dan bezit de buitenkant wat er bij de koning van de koning is, en wordt hij zijn tegenhanger, en neemt de helft van zijn koninkrijk in beslag . Als hij de zon ziet vallen, is dat een ramp voor de waarden van de aarde of voor de ouders . Als hij zag alsof de zon in een huis was opgekomen en het hele huis verlichtte, zouden de mensen van het huis heerlijkheid, waardigheid en voedsel hebben . En wie zag dat hij de zon had ingeslikt, zou in een zwaar leven leven . Als hij dat zag, zou de koning sterven . En wie door zonlicht wordt geraakt, God zal hem een ​​grote schat en geld geven . En wie de zon op zijn bed ziet komen, zal ziek worden en zijn lichaam ontsteken . Als hij ziet alsof hij goed voor hem is, geeft hij vruchtbaarheid aan en vertrok, en geeft bij veel mensen de gezondheid aan . En wie de zon ook iets van hem afneemt of hem iets geeft, het is Mahmoud niet . Een van de aanwijzingen voor goede daden is dat een persoon de zon in zijn normale vorm en gewoonte ziet, en een toename of afname ervan kan schadelijk zijn . En wie de hitte van de zon vindt en zijn toevlucht zoekt in de schaduw, hij zal van verdriet worden gered . En wie het koud vindt in de schaduw en in de zon zit, zijn armoede is weg, want de kou is armoede . En wie in staat is om de zon te zien als deze zwart en warrig is, de koning is hem in elk geval verplicht . En er is overgeleverd dat de rechter van Homs zag alsof de zon en de maan werden gedood, en de planeten uit elkaar gingen, dus werd het gespleten met de zon en het werd gespleten met de maan . Hij vertelde zijn visioenen over Omar bin Al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn . Hij zei tegen hem : Met welke was je? Hij zei : met de maan . Umar las : ~ Dus we wisten het vers van de nacht uit en lieten ons het vers van de dag zien .~ En hij leidde hem af van het werk van Homs, dus oordeelde hij dat hij met Muawiya naar twee rijen ging en hij werd gedood . En wie de zon, de maan en de sterren op één plaats ziet samenkomen en hun koning, en ze hebben licht en stralen, dan is het gezegde aanvaardbaar voor de koning, de minister en de presidenten . Als het niet licht is, dan zit er niets goeds in voor de ziener . Als hij de zon en de maan op hem ziet neerkijken, zijn zijn ouders tevreden over hem . Als ze geen straal hebben, zijn ze boos op hem . Als hij rechts en links een zon en een maan ziet, voor of achter hem, dan zal hij worden gekweld door angst of rampspoed en nederlaag, en wordt hij gedwongen ermee te vluchten, omdat de Almachtige God zegt : “En de zon en de maan zijn samengekomen en de persoon zal zeggen wat de dag van ontsnapping is . ~ En de zwartheid van de zon, maan en sterren en hun rotatie, veranderen de zegeningen in deze wereld . En er gebeurde een zonsverduistering met de koning . En wie wolken ziet die de zon bedekken totdat het licht weg is, de koning zal ziek worden . Als hij ziet dat het niet beweegt in de wolken of eruit komt, dan zal de koning sterven, en kan de zon een wetenschapper zijn geweest die weet hoe de wolken geëvacueerd zijn, dan zal verdriet van hem verdwijnen . Maan : Oorspronkelijk de minister van de grootste koning, of een sultan zonder de grootste koning, en de sterren om hem heen zijn soldaten . En zijn huizen en woningen, of zijn vrouwen en dienstmaagden . En misschien geeft hij de geleerde en de jurist aan en al het bewijs dat hij leidt, omdat hij wordt geleid in de duisternis en straalt in het publiek . Het duidt op de jongen, de man en de meester, en de vrouw en zoon, vanwege zijn schoonheid en licht, hem vergeleek met de schoonheid van vrouwen en mannen, dus er wordt gezegd alsof de volle maan was alsof het een maanmaan was. . Vervolgens worden zijn ongevallen geïnterpreteerd en geoefend als vergelijkbaar met wat eerder in de zon werd genoemd, en het kan wijzen op een toename of afname, omdat het toeneemt en afneemt, zoals geld, werken en lichamen, samen met de eerdere aankondiging van verkeer, zoals als een patiënt die aan het begin van de maand ziet, op hem neergedaald is of hem bij hem gebracht heeft, dan zal hij ontwaken uit zijn probleem. Hij wordt gespaard van zijn ziekte . En als het een maand te kort is, dan is de ouderdom ervan voorbij en nadert de deadline het resterende aantal van de maand, het kan dagen zijn, en het kan een verzameling, maanden of jaren zijn, met bewijs dat daaraan in een droom is toegevoegd of in het wakkere leven . Als hij aan het begin van de maand neerdaalt, of als hij afwezig lijkt van zijn plaats, heeft hij zijn plaats verlaten en is hij van zijn reis gekomen . En als dat aan het einde van de maand was, na reizen en het verlaten van zijn vaderland . En wie hem bij zich ziet of in zijn schoot of in zijn hand, hij zal met een man trouwen naar zijn licht en licht, of hij nu een man of een vrouw is . Aisha, moge God tevreden met haar zijn, zag drie manen die in haar kamer vielen. Ze vertelde haar vader over haar visioen, moge God tevreden met hem zijn, en zei tegen haar : Als je visioen waar is, liggen er drie begraven in je kamer, ze zijn de beste van de mensen op aarde ….

…De moskee duidt in een droom aan de koning aan omdat hij religieuze zaken doet, en de heerser die onderscheid maakt tussen de zaak en het verboden, en de markt waarin mensen van plan zijn te profiteren, en elke persoon komt eruit met winst op basis van zijn lot en zijn werk . En het geeft al diegenen aan die gehoorzaamd moeten worden door een vader, een leraar, een beleefde en een wetenschapper . En duidt op gerechtigheid voor degenen die erin zijn binnengekomen in een droom die onrecht is aangedaan . En duidt de Heilige Koran aan voor het grote aantal dat het bevat . Het geeft de begraafplaats aan, een plaats van eerbied, wassen, parfum, stilte en richting de qiblah . En het geeft aan wat door de vijanden wordt gebruikt als bolwerk voor beveiliging tegen angst . De daken van de moskee zijn eigendom van de koning en degenen die bekend zijn met zijn omstandigheden . En burgemeester, senior staat en zijn vorsten . En hem beperken tot de breedte van gerechtigheid en geleerden die onder zijn gehoorzaamheid zijn . En de deuren zijn bedekt . De minaret is zijn plaatsvervanger of de eigenaar van zijn nieuws . En als hij de heerser aangeeft, dan zijn zijn pilaren van zijn tijd, zijn lampen, de verdiensten van zijn tijd en zijn jurisprudentie, en zijn beperking tot de vereenvoudiging van zijn uitspraken of wat hij erop werpt vanuit de wetenschappen, en zijn plafond is zijn boeken die hem bedekken en naar hen verwijzen, en zijn minaret is degene die mensen verzamelt voor wat hij hun van de verdienste geeft, en de preekstoel van de slaaf, en de mihrab van zijn vrouw, of wat duidt op levensonderhoud. De toegestane, de vuurtoren is een minister en de imam, en misschien geeft de vuurtoren zijn muezzin aan, de koran is zijn reciteerder, de preekstoel is zijn preek, de deur is bij zijn poort, en de curator staat op zijn lampen en borstels . Wat betreft de moskee die de koningen van de islam op hun reizen voortzetten en de feestelijke gebeden en andere dingen verrichten, het duidt op de oprichting van de religie, de suprematie van het woord van moslims, de overwinning op hun vijanden en de uitspraak over interpretatie is de regel van wat ze oprichten vanuit de legitieme gangen die de kastelen uitdrukken . En de moskee van Medina duidt zijn mensen aan, zijn leiders, zijn leiders, zijn lagere en zijn meesters, de mensen van herinnering, de peetvader van de imam van het volk, de preekstoel van hun autoriteit of hun prediker, en zijn lantaarns zijn de mensen van kennis, welwillendheid, jihad en voogdij in de ribat. Begeleiding en het volgen van zijn leiding en het uitvoeren van zijn bevelen, en gelooft in zijn smeekbede, en wat betreft de deuren zijn arbeiders, secretarissen en politie-eigenaren ….

…Wat betreft het zien van de doden, het mengen met hen, van hen nemen en aan hen geven, wie ziet dat een dode heeft geleefd, dan zal vreugde en geluk gebeuren. En wie ziet dat hij de doden heeft doen herleven, dan begroet hij een ongelovige en wie ziet dat er een dode heeft geleefd en vraagt ​​hem dan dat je gestorven bent en hij zei nee, maar je leefde, het geeft zijn goede toestand aan in het hiernamaals, en wie ziet dat een dode persoon boos is, geeft aan dat hij een testament heeft gegeven en niet naar zijn wil heeft gehandeld. En wie zag dat een dode lachte, is gunstig, geeft aan dat hij naastenliefde heeft ontvangen en dat het acceptabel is, en wie ziet dat een dode in goede conditie is terwijl hij zijn kleren draagt, geeft aan dat zijn dood goed is voor monotheïsme. Hij leefde terwijl hij in een moskee was, omdat hij veilig was voor de straf van de Almachtige God, en wie zag dat hij omging met de doden, reisde toen ver weg, en wie zag dat een dode lachte en huilde, het geeft aan dat hij stierf buiten de religie van de islam, en wie ziet dat een dode zijn gezicht zwart heeft gemaakt, geeft aan dat hij stierf als een ongelovige. Hij zag dat een dode hem over zijn zaak vertelde, want zoals hij zei, omdat de doden in het Huis van de Waarheid niets anders spreken dan een waarheid. En wie ziet dat een dode een kroon, juwelen of ringen heeft, of wat hem siert, of hij ziet hem op een bed zitten, dan geeft hij de goedheid van zijn beurt aan, en wie ziet dat een dode groene kleren draagt, het geeft aan dat zijn dood een soort getuigenis was, en een ieder die zag dat een dode het zou betwisten terwijl hij aarzelde om het te doen, of hij zou het prediken met de woorden van G.Laze, het geeft aan dat hij een zonde heeft begaan, dus hij zou zich tot God moeten bekeren, en misschien is de dode persoon in het bijzonder, en wie ziet dat de doden naakt zijn en zijn naaktheid blootgelegd, dan duidt het op zijn vertrek uit deze wereld naakt van goede daden, en als hij van de mensen van gerechtigheid, dan ruikt hij ernaar en wie een dode ziet met vuile kleren of ziek is, hij is verantwoordelijk voor zijn religie Het is tussen hem en de Almachtige God, vooral zonder de mensen, en wie ziet dat een dode bezig is iets goeds te doen baan, dan is hij goed in zijn recht in het Hiernamaals, en als zijn werk verwijtbaar is, dan daartegen, en wie een dode ziet die heeft geleefd en zijn plaats heeft ingenomen, dan krijgt iemand die hem volgt de voogdij en wie ziet dat een dode persoon klaagt over zijn hoofd, dan is hij verantwoordelijk voor het verwaarlozen van zijn ouders zaken, en als hij klaagt over zijn nek, dan is hij verantwoordelijk voor het verspillen van zijn geld of de vriendschap van zijn vrouw, en als hij klaagt over zijn hand, is hij verantwoordelijk voor zijn broer of partner of voor een eed die hij heeft gezworen een leugenaar en als hij klaagde over zijn maag, dan is hij verantwoordelijk voor de rechten van de vader en familieleden, en als hij klaagde over zijn been, is hij verantwoordelijk voor het uitgeven van zijn geld anders dan God wil, en als hij klaagt over zijn dij, dan is hij verantwoordelijk voor het doorsnijden van zijn baarmoeder, en als hij klaagt over zijn benen, dan is hij verantwoordelijk voor de dood van zijn leven in valsheid, en wie ziet dat een dode persoon bidt met de levenden, ze schieten tekort in wat wordt opgelegd de m van gehoorzaamheid, en wie ziet dat hij achter de doden in een onbekend huis is binnengegaan, dan deed hij het niet Hij komt eruit, hij sterft, en wie ziet dat hij met een dode persoon reist Omdat zijn zaak door hem en wie dan ook in de war is zag een dode persoon die hem kende en groette hem en vroeg hem, omdat hij dat jaar niet stierf en zijn goedheid en de goedheid van de toestand van de overledene aangeeft, en wie ziet dat een bekende dode weer is gestorven en zijn dood huilt, hij zal trouwen met een aantal van zijn familie en hij zal een bruid onder hen zijn, anders zal iemand sterven als hij geen reden heeft. De dood van zijn tegenhanger of zijn naam, en wie ziet dat een dode kreunt en zijn toestand niet dezelfde is, duidt op zijn slechte werk en beloning voor zijn lelijke daden. En wie ziet dat een groep doden op een plek iets eet, dat ding is duur en wie denkt dat hij de doden omhelst terwijl ze op een kussen liggen, zijn leven zal worden verlengd….

…Wat betreft de twee mannen, ze verwijzen naar de ouders, twee broers en de twee partners, wie denkt dat er een ongeluk bij hen is gebeurd, dan zijn interpretatie van hen, en wat betreft de bovenarmen, het zijn broers of twee zonen, hij heeft gerealiseerd. En zijn vriend en de alimentatie die hij spaart, en de lengte van de handen is een geschatte toename en hun tekort is daar tegen. En wie zag dat zijn hand was afgesneden en ervan gescheiden, zijn broer, partner of vriend stierf, of wat er tussen hen werd onderbroken in termen van continuïteit en harmonie, en het kan een eed zijn afgesneden om erbij te zweren en misschien was het ook zo. het afsnijden van een werk of anders dan de kost, anders zou het zijn barmhartigheid afsnijden. De ziener is een van de mensen van gerechtigheid die is afgesneden van incest, en er werd gezegd dat het zien van de afgehakte hand een beschuldiging is van diefstal of diefstal. En wie ziet dat zijn linkerhand is afgehakt, verbindt zijn verwantschap en ziet in zijn familie al het goede, en wie ziet dat zijn handen of een van hen gebroken is, het is een gesel die hem treft, en wie ziet dat een hand is witter dan de andere, dan is het. Hij ontsnapt aan het kwaad en overwint zijn tegenstanders, en als hij ziet dat hij zijn handen waste en ze schoonmaakte, is er niets mis met hem. En wie ziet dat hij zijn hand zonder pijn snijdt, dan is zijn hart gehecht aan de liefde van iemand, en er werd gezegd dat de handen de lengte van het leven afsnijden, en wie ziet dat hij op zijn handen loopt, is afhankelijk van sommige van zijn familieleden en die zagen dat hij ontsproot. Hij heeft wat hij ontkent als hij wakker is, dus het is niet Mahmoud. En wie ziet dat hij een hand in hand heeft, dan stopt hij de zonden, en wie ziet dat hij klapt, het is aan twee kanten, er werd gezegd vreugde en plezier, en er werd gezegd dat er geen voordeel in zit en op de poten slaan op het eerste gezicht duidt op het optreden van een calamiteit…

…Wie zijn hoofd ziet afhakken in een stad of plaats of bij een poort, dan komen de leiders van het volk naar die plaats, en als hij ziet dat hij van hen eet of iets neemt, dan is dat de winst van geld en voordeel, en wie ziet dat zijn hoofd groot is, dan is het een toename van zijn geld en als hij een positie heeft dan een toename in trots, en als het anders zo goed is in ieder geval, en wie ziet dat zijn hoofd klein is, dan het tegenovergestelde van het geval, en wie ziet dat zijn hoofd is als het hoofd van een olifant, paard, leeuw, muilezel of ezel, dan is dat lovenswaardig, en als het is als het hoofd van een kameel, vee, schaap of varken , dan is dit Mahmoud niet en sommigen van hen zeiden dat hij zijn kop zag als de kop van een beest. Het is toegestaan ​​om het te eten, dus er is niets mis mee, en als het iets is dat niet mag worden gegeten, dan zit er niets goeds in. En sommigen van hen zeiden dat het zien van de koppen van dieren geld en kop is. Als het afkomstig is van wat wordt gegeten, dan is het geld een echtgenote, en als het afkomstig is van iets dat niet kan worden gegeten, is het verboden. Profiteer ervan, evenals of hij hem zou betrekken bij wat niet zou moeten zijn zoals hij bij het ontwaken…

…En wie zijn baret van zijn hoofd ziet vallen of iemand die hem van zijn hoofd gooit, dan is hij geïsoleerd van zijn werk, en dat kan duiden op het verlies van zijn baas of het optreden van leed ….

Hoofd Als je iemands hoofd in je droom ziet en het is goed gevormd en helder, dan ontmoet je mensen met gezag en invloed die je een helpende hand kunnen bieden bij projecten van groot belang . Als u van uw hoofd droomde, wordt u bedreigd door nervositeit en hersenproblemen . Als je een hoofd gescheiden van zijn lichaam ziet en het is bloederig, zul je geconfronteerd worden met frustrerende teleurstellingen en de vernietiging van je favoriete hoop en verwachtingen . Als je jezelf met twee of meer hoofden ziet, voorspelt dit een snelle en ongebruikelijke stijging van het leven, maar de kans is groot dat de hoogte niet goed is vastgesteld . Als je droomt dat je hoofd pijn doet, betekent dit dat je onderhevig zult zijn aan angst . Als je droomde van een gezwollen hoofd, dan zul je meer goed dan slecht in je leven hebben . Als je droomde van het hoofd van een baby, wacht je veel plezier, en dit betekent ook financieel succes . Als je gedroomd hebt van het hoofd van een monster, betekent dit dat de aard van je verlangens op een laag niveau zal komen te staan ​​en dat je je alleen bezig zult houden met fysieke genoegens . Als je je hoofd wast, zal het een kus zijn voor vooraanstaande mensen vanwege je wijsheid en goede raad ….

…En wie ziet dat een man zijn hoofd slaat met een klop en de bessen in zijn hoofd en hun sporen blijven, hij wil dat zijn baas gaat, en als het in het ooglid van zijn ogen valt, wil hij zijn religie schenden, en als de lip van zijn ooglid wordt uitgetrokken dan roept hij hem tot een ketterij, en als hij zijn schedel raakt, dan heeft zijn uitdrukking zijn einde bereikt en bereikt de slagman zijn doel, en als hij de lob van zijn oor raakt en er bloed uitkomt van het, dus het klopt de dochter van de gehavende ….

…En als hij ziet dat hij een hoofd in zijn hand heeft, en hij heeft nog een normaal hoofd, geeft hij aan dat hij weerstand biedt aan een aantal van het ongedierte dat hem omringt en een aantal van zijn slechte dingen in zijn leven oplost ….

…En wie ziet dat zijn hoofd als het hoofd van een olifant is, zal geld en genade ontvangen van de kant van de sultan of wie zijn plaats inneemt ….

…En wie ziet dat zijn hoofd als het hoofd van een kameel is, geeft aan dat hij heeft begaan wat voor hem niet is toegestaan, en duidt misschien op verdoving, idiotie en onderwerping aan degenen onder hem ….

…En wie de pet van de koningen op zijn hoofd ziet, een van de koningen zal hem met genade en eer bereiken, en wie de pet van de indringers op de voorkant van zijn hoofd ziet, hij geeft de overwinning op zijn tegenstander aan ….

…Als hij ziet dat zijn hoofd niet wordt geslagen, verlaat hij zijn hoofd . Als hij vanuit die positie zijn hoofd zou dragen, zou zijn leiderschap verdwijnen ….

…En wie een hoed van zwarte zijde op zijn hoofd ziet, zoals de gewoonte is van niet-Arabieren, dan geeft hij goed en voordeel aan, en wie een gouden hoed op zijn hoofd ziet, is een hand waarmee een voordeel wordt verkregen van arrogante mensen van zwakke religie, en als het van zilver is, dan geeft dit aan dat er voordeel uit zijn kennis is. van ijzer, het Ezz en prestige en macht van de koning ….

…En wie ziet dat zijn hoofd gebogen is, dan is het een verlies van vernedering, en wie ziet dat zijn hoofd doof is geworden, dan geeft het zijn verderf aan, en als het goud of zilver wordt, krijgt hij geld van kinderen, en als het wordt lood of tin, dan is hij in gevaar en wordt vernietigd, en als het ijzer of steen wordt, dient hij de onderbenen, en als het hout wordt, duidt het op de dreiging van zijn leven, en als het aardewerk van klei wordt, dan wordt het maakt het mogelijk om iets van een bedreiging te doen ….

En wie zijn hoofd ziet als het hoofd van een olifant, een leeuw, een tijger of een wolf, er wordt gezegd dat hij de schepping van dingen hoger neemt dan zijn vermogen en er voordeel uit trekt en het leiderschap en de spijker op de vijanden

…En wie een kameel als paarden op zijn hoofd ziet, duidt op berouw en vasten en het vermijden van valse spraak, zoals de commandant van de getrouwe Ali, de vrijgevigheid van God, zei: Het gezicht van degene die bang is, heeft zijn hoofd in zijn mond ….

Het hoofd, zijn visie, duidt degene aan die over het kapitaal van mensen beschikt, zoals de kassamedewerker en de bankier, en zijn visie kan duiden op de dood of in tegenspoed terechtkomen . Als de hoofden onbekend zijn, en ze zijn met hun haar, horens en bloed, duidt dit op de vernietiging van geleerden en het vasthouden van de leiders, vooral als de verkoper van hen een ronddolende, zeer dappere is . En het hoofd is de eigenaar van de hoofden van mensen en verovert hun hoofden door autoriteit of industrie, als maatstaf . En het hoofd kruist met autoriteit ….

…En wie een tulband op zijn hoofd ziet, en die tulband is niet iemand die hem draagt ​​zoals hij, alsof hij een faqeeh was en een Turkse of Turkse tulband op zijn hoofd zag, en hij zag een tulband op zijn hoofd, dit is niet prijzenswaardig voor beiden ….

…En wie ziet dat zijn hoofd gekneusd is, dan negeert hij het duistere gebed toen het werd verteld op gezag van de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, op een nacht van gevangenen waarin hij een man zag kneuzen zijn hoofd op een rots en zei : Wat is dit, Gabriël? Hij zei deze die het duistere gebed negeert ….

…En wie ziet dat zijn hoofd als het hoofd van een schaap is, dan heerst onwetendheid over hem ….

…Als hij een koopman ziet alsof hij gebogen is, verliest hij zijn beroep . Als de man ziet dat hij met gebogen hoofd hangt, is zijn leven lang in inspanning en berisping, vanwege het verhaal van Harout en Marut, en als hij ziet alsof zijn hoofd in volheid gebogen is, dan heeft hij een zonde begaan en we hebben er spijt van en hebben er berouw van . De oorsprong van deze visie duidt op een lang leven, omdat de Almachtige God zegt : ~ En wie we ook leven, we zullen teruggaan in de schepping .~…

…Als hij zijn hoofd ziet als het hoofd van een ram, zal hij recht doen ….

Het hoofd zag het hoofd van een ram : het doet alsof het eerlijk is…

…En wie ziet dat hij een rauwe kop eet, er zitten twee kanten in. Er wordt gezegd dat geld of schuld zal worden verkregen van een leider, en als zijn hoofd bekend is, kan hij eten van het kapitaal van de eigenaar van het hoofd ….

…Als een vrouw ziet dat haar haar is afgeschoren, trekt haar man het uit of sterft ze . Als ze zag dat haar man haar hoofd schoor, of haar haar knipte in de Haram, dan duidde haar visioen op de vervulling van haar religie en de uitvoering van haar vertrouwen . En als ze zag dat haar man haar hoofd buiten het heiligdom schoor, gaf haar visioen aan dat hij haar in zijn huis opsloot, omdat de vogel in zijn nest zou blijven als hij zijn vleugel afsneed . En er werd gezegd dat haar scheren duidt op het doorbreken van haar sluier . En als ze zag dat iemand haar riep om haar haar te knippen, dan nodigt hij haar man in het geheim van haar uit bij andere vrouwen, en tussen haar en die persoon is er vijandschap en leed . En er werd gezegd dat hij die de coyotes van een afgehakte vrouw zag, nooit een kind baarde ….

…Abu Saeed, de prediker, zei een visioen van het hebben van een groot hoofd, een toename in eer en een kleinigheid tegen hem, en wie ziet dat zijn hoofd is gegroeid, duidt op het huwelijk als hij celibatair is, en voor de rijken als hij arm is, en als hij rijk is, zijn er veel kinderen en aan de spijker als hij een krijger is ….

…De barmhartige vader en de nobele Sheikh heeft zijn zoon niet achter op dat desolate, woestijn plaats in de woestijn van Mekka , zonder verlangen naar hem en hem herinneren , en zonder een bezoek aan hem van tijd tot tijd , en op een van deze bezoeken , en de jongen was opgegroeid en verhuisd , hij tolereerde wat zijn vader deed in achtervolging en werk , de mening van Hebron – Vrede zij met hem – dat hij werd geboden om deze zoon van zijn zoon te slachten , en toen de profeten van God in hun ogen sliepen en niet slapen in hun hart , dan is (de visie van de profeten is openbaring ), en dat is de reden waarom Hebron vastbesloten om het bevel van zijn Heer uit te voeren , en hij wilde hem niet lof voor deze bepaling , dat Ismaël alleen is , en dat hij was gezegend Sheikh large , op de 86- jarige leeftijd , en na jaren en jaren op te hebben gehoopt , ondanks dit alles , heeft de Khalil God besloten om te bereiken wat er wordt gedaan , het geloof van de gelovigen , en de overgave van Muslim s aan God alleen , wat de ultieme gehoorzaamheid en naleving van de orde van God demonstreert , dit is specifiek voor de islam , aangezien de islam gehoorzaamheid en naleving van God is , wat de eerste religie is en andere , en dit is beschreven als God – de Almachtige – dit , zeggen dat de Almachtige ( dit is een getoond plaag ) van Surat avat vers 106 dat Hebron, maar de opvatting dat displays dit is voor zijn zoon om vriendelijker te zijn hart en makkelijker voor hem om hem met geweld te nemen en slachten hem geforceerd . Laat ons Lees deze gulle verzen (en hij zei dat ik ga mijn Heer , zullen ze leiden me , Lord verleent me uit de rechtvaardigen , dus we hem predikte een jongen die is haleem , en toen hij bereikte met hem de sa’ ik , mijn vader zei dat ik in een droom zie dat ik je afslacht , dus kijk wat je ziet . Hij zei: Vader, doe wat je wordt geboden , je zult me ​​vinden, zo God wil, van de patiënt. , toen ze werden Moslim en een heuvel tot aan het voorhoofd , en Nadenah dat O Abraham visioen heeft bekrachtigd Voorwaar goed Ndza weldoeners , dit is een gesel getoond , en Vdenah grote slachting , en we lieten het in anderen , vrede op Abraham , evenals Wij belonen weldoeners , hij was een van onze gelovigen , en We gaven Izak een profeet van Rechtvaardigen )….

…En wie zag dat hij de Koran uit zijn hoofd leerde, maar hem niet uit zijn hoofd leerde, krijgt hem een ​​bezit . Want de Almachtige God zegt : ~ Ik ben terughoudend en deskundig .~…

…Jaber al-Maghribi zei: ~Wie denkt dat zijn hoofd is geworden als het hoofd van een olifant, dan volgt hij een grote staat, als hij daarvoor gekwalificeerd is, dan is hij goed .~…