…Het zien van het gebouw dat op de grond is ontstaan, een minimum particulier of openbaar voordeel voor zover hij het zag . Misschien was de interpretatie van de constructie het bouwen van een man met zijn gezin, dus als hij iets bouwt, duidt dit op de kwestie van de vrouw . Als hij ziet dat zijn huis een bekend aantal heeft uitgebreid, dan is het zijn wereldse capaciteit, en als de breedte de omvang ervan overschreed, zal een volk dat huis zonder toestemming betreden in een ramp, huwelijk of paniek . En er werd gezegd : wie ziet dat hij een gebouw aan het bouwen is, zal zijn familieleden, vrienden en soldaten verzamelen . Als hij een heerser is, is dat de terugkeer van zijn staat, de volledigheid van zijn geluk en de hoogte van zijn zaken in overeenstemming met de dikte en strakheid van het gebouw . Als hij het ontwortelde en verwijderde, dan scheidde hij de verzameling van zijn familieleden, metgezellen, vrienden en soldaten, en zijn staat was verdwenen . Als hij ziet dat het een oude structuur van een wereld vernieuwt, dan is het een vernieuwing van het leven van die wereld. Als het gebouw voor een farao of een onrechtvaardig persoon is, dan is het een vernieuwing van zijn leven . Als hij zag dat hij was begonnen met bouwen, dan groef hij het vanaf de fundering en bouwde het vanaf zijn beslissing, totdat hij het bouwde, dan is hij op zoek naar kennis, staat of ambacht, en hij zal krijgen wat hij wil . En wie ziet dat hij bouwt in een stad of dorp van Bunyana, dan zal hij daar met een vrouw trouwen, en als hij van klei bouwt, dan versiert hij en versiert hij een huichelarij, als hij bouwt uit klei, dan verdiende hij van toegestaan, en als het is gegraveerd dan is het kennis of staat, met zuiverheid en vreugde . Als hij ziet dat hij een gebouw van gips heeft gebouwd en er een schilderij voor heeft betaald, dan gaat hij de leugen in, want bouwen met stucwerk en het loon is huichelarij, en huichelarij is bouwen met stucwerk en loon . En er werd gezegd : wie pleisterwerk doet, doet wat hem niet mag . En wie ziet dat hij in vervreemding bouwt, dan trouwt hij met een vrouw wiens naam hem niet genoemd is, of dat hij in vervreemding verblijft en sterft . Bouwen met klei is religie en zekerheid . En droge modder is een gruwel van geld . En wie ziet dat het modder is in het graf van de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, dan moet hij de hadj verrichten . En wie ziet dat zijn huis modderig is en een ton nat, dan is hij goed . En wie ziet dat hij het eet, eet evenveel geld als hij at . En de prachtige constructie duidt op intimiteit, liefde, nageslacht, levensonderhoud, eerbiedwaardige kleding en de eerstgeborene van vrouwen . En misschien duidde de strakke constructie op kracht en intensiteit, of steun en hulp, en misschien duidde het visioen van het gebouw op een lang leven, en misschien duidde het gebouw op de bouwer ervan, en als het een kerk was, werd het aangeduid door een christen, en of het was een moskee, het werd aangeduid door een moslim, en als het een school was, werd het aangeduid door zijn jurist, of werd Ribat aangeduid door een ascetische aanbidder . En wie in een droom een ​​moskee bouwde of een plaats dicht bij de Almachtige God, of hij een koning was die de waarheid bevestigde en het goede oplegde en het kwade verbood, en als hij een geleerde was die een boek samenstelde dat mensen baat hadden bij zijn kennis of fatwa’s , en als hij geld had, betaalde hij de zakaat van zijn geld . Als hij alleenstaand was, trouwde hij . Als hij getrouwd was, zou hij een zoon hebben, en een goede man zou zich naar hem verspreiden . En als hij arm was, zou hij rijk zijn, anders zou hij mensen met goeden bijeenbrengen en hen helpen de Almachtige God te gehoorzamen, anders zal hij berouw tonen tot de Almachtige God voor wat hij heeft begaan, of zich bekeren tot de islam, of als martelaar sterven . Als hij bouwt door wat niet is toegestaan ​​om te bouwen, of afwijkt van de mihrab, of het afleidt naar een andere richting dan zijn richting, duidt dit op het tegenovergestelde van goed en kwaad. Als hij koepels ziet of ze in een droom bouwt , duidt dit op het verhogen van zijn status of het toetreden tot de mensen van het lot . En wie ziet dat hij een koepel boven de wolken heeft gebouwd, zal autoriteit en macht krijgen voor zijn heerschappij . En wie zag dat hij bouwwerken had boven de hemel en de aarde van groene koepels, zijn daden waren goed, en hij stierf op het getuigenis . En wie ziet dat hij een badkamer bouwt, bouwt die samen met een vrouw . Als hij de patiënt ziet alsof hij zijn huis aan het bouwen was en niet weet wanneer hij het verwoestte, dan is zijn lichaam weer gezond en is de ziekte waarin hij is vertrokken van hem teruggekeerd . En wie ziet dat zijn vader een structuur heeft gevestigd en zijn vis fokt, dan zal hij de daden van zijn vader voltooien, die hij had in een religie of een wereld . En wie ziet dat de arbeiders in zijn huis werken, zal ruzie maken met zijn vrouw of een vriend van hem en dergelijke verlaten ….

…Wat betreft de zee, het is de autoriteit, en de rivier is een heerser zonder haar. Dus wie de zee ziet of erop staat, dan gebeurt er iets met hem van de sultan dat hij niet wilde. En wie ziet dat de zee een tekort is en een kloof is geworden, dan verzwakt de autoriteit en gaat weg uit die landen waaruit de zee is verdwenen, en wie ziet dat hij de zee is ingegaan door te zwemmen totdat hij niet ziet, dit is zijn verderf. En wie zag dat hij verdronk in een zee of een rivier en er niet in stierf, dan verdrinkt hij in de kwestie van deze wereld, en misschien was hij veel zonden en zonden, en wie zag dat hij in een zee ging of een rivier en hem van zijn bodem en modder en modder raakt, dan zal hij door hen worden geraakt van de sultan of een oude man, en wie ziet dat hij een duiker in de zee is, duikt op parels of iets anders, dan zal hij ging uit, omdat hij kennis of geld zocht, en het raakte het volgens het schijnbare aantal parels en anderen, en wie zag dat hij water putte uit de zee of de rivier en het in een kom deed, dan slaat hij geld van een heerser , en als het water donker is, krijgt hij angst en iedereen die ziet dat hij een bad neemt of zich wast uit het zeewater of de rivier, en als hij ziek was, genas God hem of had hij een schuld die God regeerde, of maakte zich zorgen, zo God wil hij was bezorgd, of vreesde veiligheid, of in een gevangenis, hij ging eruit naar het goede, en als hij zag dat hij over het water liep in een zee of een rivier , dan duidt het op zijn goede religie en de geldigheid van zijn zekerheid, en wie een zwak waterrad zo vaak zag, zou een mens er niet in moeten verdrinken, want het is een goed leven voor mensen als het een gewone man is of voor degenen die dat waterrad bezitten Een man erin, want het is een goed leven voor mensen als het een algemeen leven is of voor iemand die dat waterrad in het bijzonder bezit, en wie ziet dat de zee uit de aarde is opgestegen, dan is hij een heerser die vreest dat hij wordt bedrogen of onrecht aangedaan, en wie ziet dat hij een zee of een rivier is binnengegaan, gaat een heerser of een heerser binnen, en als hij ziek is, zal zijn ziekte erger worden en als hij eruit gaat, slaat het goed van de sultan en voert weg van hem. En wie ziet dat hij een zee of een rivier aan de overkant heeft uitgehouwen, dan hakt hij ze of een heuvel en wordt daarvan verlost. En wie ziet dat hij vers water drinkt uit een rivier of een waterrad, dan zal hij het plezier van het leven en een lang leven lijden, en als het bitter of donker is, is zijn leven in zorgen, angst of verdriet en er werd gezegd dat hij evenveel ziek is als hij drinkt, en als hij weinig water ziet in een vat of op een plaats waar hij opgesloten zit, dan werd hij geboren, en als hij ziet dat hij heet water op hem is uitgegoten vanwaar hij dat doet niet voelen, dan is hij gevangen of ziek of gekweld door hen of bang voor de djinn in de mate van zijn hitte en wie het ook zag. Als hij in het water viel, zou hij in ernstige nood of ellende vallen, en wie denkt water in een kom, en als hij arm is, dan komt hij geld of een vrijgezel tegen, hij is getrouwd of getrouwd, zijn vrouw of ummah baarde zijn vrouw of zijn slavin, en als hij ziet dat hij water droeg in een kledingstuk of in wat hij ontkent dat hij er water in draagt, is ijdelheid en wie ziet, drinkt Hij water uit een mok of een beker of iets dergelijks. Als hij celibatair is, trouwt hij, en als hij ziet dat hij water leegt in een pot of een voorraadbak of een zak of iets anders, dan trouwt hij met een vrouw en wie ziet dat hij water naar zijn huis drijft, dan wordt al het goede naar haar toe gedreven en wie ziet dat er water in zijn huis is gestroomd of ogen erin barsten, want het zijn huilende ogen op een zieke of om afscheid te nemen van een reiziger of anderszins, en wie ziet dat het kanaal van zijn huis of boomgaard loopt, als hij zich zorgen maakt, zal hij worden vrijgelaten En als hij ziet dat het geblokkeerd is, worden zijn doctrines door hem geblokkeerd…

Een hond in een droom is een dwaze man, dus als hij blaft, dan is hij een dwaze, schandalige natuur . En wie een hond zag die hem beet, zou schade oplopen door zijn vijand . En wie een hond ziet die zijn kleren scheurt, een dwaas zal hem lasteren, en als hij zijn geblaf niet hoort, dan is hij een vijand . De hond is een gemene vrouw en de hondenpup is een geliefde jongen. Als hij blank is, dan is hij een gelovige, en als hij zwart is, dan heeft zijn gezin de overhand . Er werd gezegd : een bastaardpup opgevoed door een dwaze man . Een herdershond zal hiervan profiteren . De huishond is een oneerlijke vijand . De Saluki-hond geeft de geldigheid van de ziener voor het sultanaat aan . En de Chinese hond geeft aan dat de ziener zich mengt met buitenlanders . En wie zag dat hij een hond meenam, zou een bediende vergezellen . En als hij zag dat een hond hem gebeten had, leed hij ongeluk, schade en leed van een vriend of bediende . Als hij ziet dat hij met honden jaagt, zal hij zijn wens ontvangen . En als hij ziet dat hij honden doodt, dan zal hij zijn vijand voor zich winnen, en jachthonden zijn goed voor alle mensen, en als hij ze terug ziet komen van de jacht, dan duidt dat op de afwezigheid van paniek en werkloosheid . Als hij een blaffende hond ziet, duidt dit op schade . En de hond duidt koorts aan vanwege de planeet die de hond wordt genoemd, wat Sirius is, die de oorzaak is van koorts . En alle soorten honden duiden op vernederde mensen . En de honden van spelen en kletsen duiden op vreugde en plezier . En de waterhond duidt een werk aan dat niet wordt gedaan en valse hoop . En wie zag dat hij in een hond was veranderd, de Almachtige God had hem een ​​grote kennis geleerd, en hij werd afgewezen, dus beroofde God hem ervan . De hond is een zwakke vijand of een gierige man . En wie ziet dat een hond naar hem blaft, hoort woorden van een weinig mannelijk persoon die hij haat . En wie ziet dat hij het vlees van een hond eet, zal de overwinning behalen over zijn vijand en met zijn geld worden geslagen . En de hond geeft de bewaker aan . En hondenmelk drinken uit angst . Als een hond een kussen heeft, is de hond een vriend . De hond is een bedelaar en kan duiden op gemeenheid, vernedering en vernedering van de ziel . Misschien heeft de hond de claim op de wereld geleid zonder te redden . En de jachthond, Ezz, Rifaa en voeding . Een veehond is een goede buur die jaloers is op zijn familie en buurman . Misschien betekent het onderschrijven van de hond een boete . En het gezelschap van de hond duidt op het verdwijnen van het verhaal van de mensen van de grot . De hond is een conservatieve vrouw voor haar man die veel nakomelingen heeft . Misschien duidde de hond op ongeloof en wanhoop vanwege de genade van de Almachtige God . Het zien van een holbewonerhond duidt op angst, opsluiting of vlucht . En zijn visie in het land is het bewijs van de hernieuwing van het mandaat ….

…De sandaal uittrekken is een bediende of een vrouw . En de gewenste zool als er een weg en reis op is, en als zijn hoofdstel is afgesneden, hij blijft van een reis, en als zijn vallen of teugels zijn afgesneden of de zool is gebroken, dan wordt hem een ​​zaak voorgelegd dat hem ervan weerhield te reizen vanwege zijn afkeer ervan, en zijn wil om te reizen naar de kleur van zijn zool. En als het rood was, was het een genoegen, en als het groen was, was het voor religie, en als het geel was, was het een illusie . Omdat hij zag dat hij een schoen bezat, en de koning van een vrouw liep er niet in . Ze droeg ze vastgebonden aan een vrouw . Als ze ongehoord was, was ze een maagd, en evenzo, als ze gekleed was, droeg ze niet, en de vrouw werd toegeschreven aan de kleur van de zool, en als hij zag dat hij in sandalen liep, dan was een van hen werd van zijn been verwijderd en hij liet een broer of partner achter . Sandalen dragen terwijl je erin loopt, is een reis over land. Als hij ze draagt ​​en er niet in loopt, dan is zij een vrouw met wie hij trouwt . Als hij zag dat hij in zijn buurt wandelde, had hij gemeenschap met zijn vrouw . De harige binnenzool is geld, en de waterkant is een vrouw . En de enige van de deelnemer is een dochter, en als hij het ziet alsof hij nieuwe, harige, goedgeklede sandalen droeg, ging ze niet met haar om en droeg ze geen maagd . Als hij ziet alsof haar hiel is afgesneden, dan is ze een ongelooflijke vrouw . Hij zou met een vrouw trouwen zonder twee getuigen . Als ze de teugels niet had, trouwde hij met een vrouw zonder voogd . Als hij ziet alsof zijn zool is opgevouwen en de onderste plaat is gespleten en niet valt, baart zijn vrouw een meisje . Als de plaat aan de plaat vast komt te zitten, zal het leven van het meisje met haar moeder worden verlengd en als ze valt, sterft ze . En wie ziet alsof hij zijn zool heeft hersteld, vervangt het defect in de zaak van zijn vrouw en verbetert de omgang met haar . Als iemand anders het repareert, duidt dit op corruptie bij zijn vrouw, dus als hij zijn zool tegen de schoen duwt om het te repareren, helpt hij zijn vrouw om een ​​immorele daad te plegen . Als hij ziet alsof hij met een zool loopt, zal hij van zijn vrouw scheiden of zijn partner verlaten . Er werd gezegd dat dit visioen aangeeft dat hij gemeenschap heeft met een van zijn vrouwen zonder de andere, of dat hij onvolledig reist . Als hij zag alsof zijn zool afdwaalde of in het water viel, zou zijn vrouw toezien op het verderf en dan bevrijden . Als hij een man ziet die zijn sandaal heeft gestolen en hem heeft aangetrokken, dan bedriegt een man zijn vrouw, kent hem en accepteert dat . En de zool van zilver is vrij en mooi, en van kogels is een zwakke vrouw, en van vuur is een vernietigende vrouw, en van hout is een verraderlijke huichelachtige vrouw, en de zwarte zool is een rijke vrouw met lichtzinnigheid, en de zolen van kleur zijn een verwarde vrouw . En van koeienhuid is het van de Perzen, en van de paardenhuiden is het van de Arabieren, en van het leer van leeuwen is het van het duister van de sultans . En de linnen zool is een verborgen vrouw die vloeiend het Boek van God leest . En er werd gezegd dat het uittrekken van de sandalen veilig is en voogdij verkrijgt, omdat de Almachtige God zegt : ~ Doe je sandalen uit .~ Een man vroeg het aan Ibn Sirin, en hij zei : Ik zag dat mijn schoenen waren afgedwaald, en ik vond ze na ontbering . Hij zei : je zoekt geld en vindt het dan na ontbering . Er werd gezegd dat wandelen in de zool een reis is in gehoorzaamheid aan de Almachtige God, en Ibn Sirin werd gevraagd naar een man die sandalen aan zijn voeten zag en zei : Je reist naar het land van de Arabieren . En er werd gezegd dat de tong de broer aangeeft . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik in mijn schoenen liep, en het hoofdstel van een van hen was afgesneden, dus liet ik het achter en ging alleen . Hij zei tegen hem : heb je een afwezige broer? Hij zei : Ja . Hij zei : Jullie gingen samen naar de grond, dus liet je hem daar achter en keerde terug? Hij zei : Ja . Toen eiste Ibn Sirin terug en zei : ik zie je broer niet, maar hij heeft onze religie verlaten . Ford rouwt binnenkort ….

…Fadl Abdullah bin Salam . Op gezag van Qais ibn Abbad zei hij : Ik was in Medina met mensen, waaronder enkele metgezellen van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en een man kwam in zijn gezicht met een spoor van eerbied. Sommige mensen zeiden : Dit is een man uit de mensen van het Paradijs. Dit is een man uit de mensen van het paradijs. Hij bad twee rak’ahs waarin het is toegestaan. Toen ging hij naar buiten en volgde hem. Toen ik me op mijn gemak voelde, zei ik tegen hem : Toen je eerder binnenkwam, zei een man zo-en-dat en hij zei : Glorie zij God, wat moet iemand zeggen over wat hij niet weet, en ik zal met je praten Waarom zag dat een visioen in de tijd van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, dus vertelde ze hem dat je me in een weiland zag – hij noemde zijn capaciteit, gras en groen – en in het midden De kleuterschool is een ijzeren pilaar eronder in de grond en erboven in de lucht, daarboven een lus, en er werd mij verteld : ik zei hem : ik kan het niet. Dus Moncef kwam naar mij toe. Ibn Aoun zei, en de eerlijke dienaar zei : Met mijn kleren achter me, beschreef hij dat hij het met zijn hand van achter hem optilde, dus ik werd gescheiden totdat ik boven aan de pilaar was, dus ik nam het handvat , en het werd mij verteld. : Ostmk werd wakker en ze moet in mijn handen Vqsstha over de Profeet vrede zij met hem, hij zei : ( de kleuterkolom van de islam en die islamcolumn en die houvast het meest betrouwbaar en je bent op de islam tot je sterft ) zei de man Abdullah bin Salam . En in een overlevering : ik was in een cirkel waarin Saad bin Malik en Ibn Umar langskwamen, en Abdullah Ibn Salam kwam langs en ze zeiden: Dit is een man van de mensen van het Paradijs, dus ik stond op en zei tegen hem : Ze zeiden zo-en-dat en hij zei : Glorie aan God, ze hadden niet mogen zeggen: ik heb er geen kennis van, maar ik zag alsof er een pilaar in was geplaatst. Er was een groene kleuterschool in geïnstalleerd, met een knoopsgat hoofd, en op de bodem ervan was mooi – en de beurs was de Wasif – en mij werd verteld : ik bedierf het, en ik bedierf het totdat ik de handgreep nam, dus ik vertelde het aan de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, en de Boodschapper van God, moge God’s gebeden en vrede zij met hem, zei : ( Abdullah sterft terwijl het nemen van de meest betrouwbare pijl ) Op gezag van Kharsha ibn al-Hur, zei hij : ik was zittend in een cirkel in de Madinah-moskee. Hij zei : En er is een sjeik met een goede reputatie , Abdullah bin Salam. Hij zei : hij heeft een goed gesprek met hen gevoerd. Hij zei : Toen hij opstond , zeiden de mensen : hij die graag naar een man van de mensen van het paradijs kijkt, laat hem dit zien, zei hij. : Dus ik zei : Bij God, ik zal hem volgen , dus ik weet de locatie van zijn huis . Hij zei : ik volgde hem, en hij ging tot hij bijna Medina verliet, en ging toen zijn huis binnen. Hij zei : Dus ik vroeg hem om toestemming, dus hij gaf me toestemming, dus hij zei : Wat heb je nodig, zoon van mijn broer? Hij zei : ik zei tegen hem : ik hoorde mensen je vertellen wat je : is verheugd om een ​​man van de mensen van het paradijs te zien, laat hem naar deze Vojbna kijken om bij je te zijn zei : God kent de mensen van het paradijs en ik zal vertel je mm zei dat ik terwijl ik slaap als je naar me toe kwam een man tegen me zei : toen nam Met mijn hand, ik vertrok met hem. Hij zei: Dus ik zat op een paard in mijn noorden. Hij zei : ik nam om het te nemen. Hij zei tegen mij : neem het niet, want het is het pad van de eigenaren van het noorden. Hij zei : Als een paard een pad aan mijn rechterkant is, dan zei hij tegen mij : Neem hier mee en breng me een berg en hij zei tegen mij : Ga omhoog Hij zei : Dus ik ging als ik omhoog wilde, ik viel op Estée zei : dus ik deed het herhaaldelijk zei : dan zap me zodat hij me Amoad zijn hoofd in de lucht en onder de grond bracht in de bovenstaande aflevering, hij zei tegen me : stijg naar boven zei dit : ik zei : hoe ga ik omhoog met dit hoofd in de lucht, zei : hij nam mijn hand Vzgel mij zei : Als ik verwant ben aan lus zei : dan raakte de kolom trots zei : bleef gerelateerd aan de aflevering totdat er werd gezegd : twee doden Profeet vrede zij met hem Allah zij met gezegd : ( De manieren waarop ik aan de linkerkant zag, zijn de manieren waarop noordelijke eigenaren zeiden : De manieren waarop ik je rechterhand zag, dat zijn de wegen van de rechtshandigen, en wat de berg betreft, het is het huis van de martelaren , en je zult het niet bereiken. Hij klampt zich er nog steeds aan vast terwijl je sterft ). Zijn gezegde : Als een paard een methode is, zei Al-Nawawi : Het paard is een meervoud van avenue . En de benadering is het rechte pad en het pad van de methode tussen helder en zeggen : Zajal me betekent me gooien ….

…Al-Kalb : Zijn interpretatie verschilde. Sommigen van hen zeiden dat hij een slaaf was, en er werd gezegd dat hij een dwaze tiran is die blaft . En de leeuwen zijn Arabisch, en hij is een zwakke vijand met weinig ridderlijkheid, en de hond is een gemene vrouw, dus als zijn beet van haar wordt gehaat, en als een hond zijn kleren scheurt, dan scheurt een gemene man zijn vertoon . En door het eten van het vlees van een hond, verscheen het op een vijand die van zijn geld sloeg en zijn melk dronk met angst, en van een hondenkussen, dus de hond is op dat moment een vriend om hulp te zoeken en hulp te zoeken. , en de hond wijst naar de bewaker. En als hij een vijand of tegenstander had die hem vervloekte of hem onderdrukte, en als hij een slaaf had die hem verraadde, of een bewaker van zijn verraad, en als dat in de tijd van honger was, kreeg hij iets van hem, dan de omvang van de beet en de pijn die hij zou krijgen . En de hond is een gemene vrouw van slechte mensen . Puppy : geboren liefdevolle, zwarte puppy Saddh op zijn gezin . En het wit van zijn geloof, en er werd gezegd dat de pup van de hond een klootzak is, een man wiens mensen dwaas zijn van hoererij, en de hond is een dwaas, en een herdershond is geld dat hij ontvangt van een opperhoofd, en de hond is een onrechtvaardige vijand, en de welomschreven hond steunt zijn eigenaar boven zijn vijanden, maar hij is smerig en heeft geen ridderlijkheid . Er werd gezegd dat de eigenaar van deze visie macht en toereikendheid verkrijgt in het leven, en sommigen van hen zeiden : In interpretatie zijn honden indicatief voor schade, ellende en ziekte . En de vijand, behalve op één plaats, en hij is degene die speelgoed en onbezonnen neemt, want het duidt op leven in plezier en plezier, en de waterhond is een valse hoop en iets dat niet wordt vervuld . En alle soorten honden duiden op een volk van boosaardigheid . En er werd overgeleverd dat Abu Bakr Al-Siddiq, moge God tevreden met hem zijn, in zijn slaap het jaar van de verovering tussen Mekka en Medina zag, dat de Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, uit Mekka kwam onder zijn metgezellen, dus een hond kwam over hen heen, en toen ze haar naderden, ging ze op haar rug liggen, en als haar doktoren met melk zaten te strooien . Hij vertelde zijn visioenen aan de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, en hij zei : Hun hond ging, en hij accepteerde een dirham, en ze vragen je naar je familieleden terwijl je sommigen van hen ontmoet, en of je ontmoet Abu Sufyan bin Harb, dood hem niet . En wie een hond verandert, God leerde hem een ​​grote kennis en stal die er toen van, want de Almachtige zei : ~En vertel hun het nieuws van Hem die is gekomen, en we zullen van hen gescheiden worden .~ Er werd verteld dat een man zag dat de vagina van zijn vrouw twee honden had die schuren, dus vertelde hij zijn visioen op een kruising en zei : Dit is een vrouw die zich wilde scheren, dus excuseerde hij de eland, dus ze sneed hem met een paar van een schaar, en de man kwam naar zijn huis en palpeerde de vagina van zijn vrouw, en hij vond het schaarspoor ….

…Ibn Ishaq zei : Rabi’a bin Nasr, koning van Jemen, was een van de koningen . Altbabah en zag het visioen van zijn aura en Feza, het liet geen priester of tovenaar, noch Aaiva, noch een astroloog van de mensen van zijn koninkrijk toe, maar wekte hem op en zei tegen hen: Ik zag een visioen Hltinay en Fezat hen en zij vertelden ik het en Ptooelha , ze zeiden tegen hem : Aqssa we laten je weten Ptooelha , hij zei : ik zei je dat het niet geruststellend was. Hij vertelde je over de interpretatie ervan, omdat hij alleen de interpretatie kende voordat hij hem erover vertelde , en een van Ze zeiden tegen hem : Als de koning dit wil, dan moet hij mij een platte sturen en hij is niet een van hen die meer kennis van hen heeft. Ze vertellen hem erover . Hij vroeg ernaar , dus stuurde hij naar hen, en hij kwam naar hem toe voordat hij sneed en zei tegen hem : Ik zag een visioen dat me verbaasde en ik schrok ervan, dus hij vertelde me erover, want als ik erop raakte, Ik zou het interpreteren. Hij zei : ik wel , ik zag een lava die uit de duisternis kwam , en het viel in de grond van een beschuldiging, en iedereen at er een schedel van , dus de koning zei tegen hem : wat heb ik ervan gemist, o Satih, wat heb je in zijn interpretatie? Hij zei : Ik zweer bij de Ahartin van Hanash naar Thbtun land Turkije , Vlimlkn tussen Abyan en Jerash , de koning zei tegen hem : en mijn vader Facet dit voor ons drol object is kwetsend wanneer zal , Avi Zamani dit of daarna? Hij zei : zelfs na meer dan zestig of zeventig Laken , Aamadan-jaren , zei : Ofedom van hun koning of afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden voor een paar zeventig jaar , daarna worden ze gedood en ontsnapt . Hij zei : En wie komt daarna die hen doodt en verdrijft? Hij zei : Het wordt gevolgd door Iram bin Dhi Yazan , die uit Aden komt , en hij laat geen van hen achter met de eed . Hij zei : Komt dat door zijn autoriteit of is het afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden . Hij zei : Wie zal het snijden? Hij zei : Een slimme profeet , aan wie de openbaring komt van de Allerhoogste. Hij zei : Wie is deze profeet? Hij zei : Een man uit de zoon van Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , de koning zal tot het einde van het tijdperk in zijn volk zijn . Hij zei : is er een ander tijdperk ? Hij zei : Ja , waarop Alolon en anderen worden verzameld , is het gelukkig waar Verbeteraars , en Ishqy het Misbruikers , meer zeiden dat ze verdienen wat je me vertelt? Hij zei : Ja , en schemering en zonsondergang , en breuken als ze consistent zijn . Wat ik je heb verteld , is waar . Toen presenteerde hij een spleet op hem, en hij zei tegen hem, zoals hij tegen Sateh zei en het verborg, wat hij zei om te zien: zijn ze het eens of oneens , en hij zei : Ja , ik zag een lava die uit de duisternis kwam en viel tussen een weiland en een hoop en elke ziel at ervan. Hij zei : Toen hij hem dat vertelde, wist hij dat ze het ermee eens waren , omdat hun gezegde er maar één is. That Surface zei : Je viel op de grond van een beschuldiging, en elk lichaam at ervan , en hij zei een deel : het viel tussen een kleuterschool en een heuvel, en elke ziel at, dus de koning zei : ik heb een fout gemaakt, o deel ervan, wat heb je in de interpretatie ervan? Hij zei : ik zweer bij de Ahartin van de mens , het land Anzln Sudan , Vlegbann op elk kind Banan , en bezit tussen Abyan en Najran , de koning zei tegen hem : en mijn vader heeft dit aan ons doorgesneden, en wanneer zal drol kwetsend voorwerp? Op mijn tijd of daarna? Hij zei : Wie is deze grote zaak? Hij zei : Een jonge man die fysiek noch steden is , haalt ze uit het huis van iemand die weegt , dus laat hij niemand van hen achter in Jemen . Hij zei : Is zijn heerschappij blijvend of afgesneden? Hij zei : maar snijd de afzender van de Boodschapper af , komt goed en gerechtigheid , tussen de mensen van religie en de eer , wees koning in zijn volk – het huidige hoofdstuk , zei : welk daghoofdstuk? Hij zei : een dag waarop beloonde gouverneurs , en noemde het vanuit de hemel roept , hoorden van hen levenden en de doden , waarin mensen samenkomen om Meeqaat , zij het voor degenen die vrezen voor overwinning en goede daden , hij zei : verdienen wat er staat ? Hij zei : Ja, Heer van de hemelen en de aarde , en wat er tussen hen is van omhoog en omlaag brengen , als je wat ik heb voorzegd, volgt wat erin is . Ibn Ishaq zei : Hij viel in dezelfde Rabia ibn Nasr Maqla Fjhz zijn zonen, en beledigde zijn huis aan Irak, inclusief fixeren en schreef ze aan de koning van de koningen van Perzië vertelde hem Sabor bin Khrzad Vosknhm verwarring , het is de rest van de geboren Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , hij komt uit Jemen verhoudingen en kennis Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Die koning . Ibn Hisham zei : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir waarin hij me Khalaf al-Ahmar vertelde . Dit verhaal Ibn Hisham werd genoemd in de biografie en Ibn Jarir in zijn geschiedenis en Obongam Asbahani in tekenen van profetie en de zoon van velen aan het begin en het einde, allemaal van de zoon van Isaac en vermeerderd met Ibn Jarir in de roman tegen hem van Ibn Ishaq zei : Toen de Facet-constructie van Rabia Nasr zei dat bin zo Rabia, zijn zoon en zijn familie maakte, maakte Hij geen goud. Hij noemde dat bij de Arabieren en ze spraken erover totdat hij het noemde en het in hen wist . Toen Abessinië naar Jemen kwam, en de kwestie waarover ze spraken, gebeurde op bevel van de priesters . Al- Ashah zei : Ik ben een bin Qais bin Tha’labah al-Bakri in sommige van wat hij zegt en hij vermeldt wat er gebeurde uit de kwestie van die twee priesters. Plat en stekelig keek ze met lippen, zoals haar blik werkelijk, als de zei wolf toen hij gilde ….

…De strijd van de zon gaat uit tegen de koning, en de vermindering van de zonnestralen zal het prestige van de koning verlagen . Als hij de zon in twee helften ziet splitsen, dan blijft de helft over en de andere is weg, dan komt hij naar buiten naar de koning buiten, en als de overgebleven helft de gouden helft volgt en zich aansluit en terugkeert naar een gezonde zon, dan komt de buitenkant neemt het hele land in beslag, en als de lopende helft terugkeert naar de overgebleven helft en de zon terugkeert zoals het vroeger was, keerde zijn koning terug naar hem en won hij de buitenkant . Als elk van de twee helften op zichzelf de zon wordt, dan bezit de buitenkant wat er bij de koning van de koning is, en wordt hij zijn tegenhanger, en neemt de helft van zijn koninkrijk in beslag . Als hij de zon ziet vallen, is dat een ramp voor de waarden van de aarde of voor de ouders . Als hij zag alsof de zon in een huis was opgekomen en het hele huis verlichtte, zouden de mensen van het huis heerlijkheid, waardigheid en voedsel hebben . En wie zag dat hij de zon had ingeslikt, zou in een zwaar leven leven . Als hij dat zag, zou de koning sterven . En wie door zonlicht wordt geraakt, God zal hem een ​​grote schat en geld geven . En wie de zon op zijn bed ziet komen, zal ziek worden en zijn lichaam ontsteken . Als hij ziet alsof hij goed voor hem is, geeft hij vruchtbaarheid aan en vertrok, en geeft bij veel mensen de gezondheid aan . En wie de zon ook iets van hem afneemt of hem iets geeft, het is Mahmoud niet . Een van de aanwijzingen voor goede daden is dat een persoon de zon in zijn normale vorm en gewoonte ziet, en een toename of afname ervan kan schadelijk zijn . En wie de hitte van de zon vindt en zijn toevlucht zoekt in de schaduw, hij zal van verdriet worden gered . En wie het koud vindt in de schaduw en in de zon zit, zijn armoede is weg, want de kou is armoede . En wie in staat is om de zon te zien als deze zwart en warrig is, de koning is hem in elk geval verplicht . En er is overgeleverd dat de rechter van Homs zag alsof de zon en de maan werden gedood, en de planeten uit elkaar gingen, dus werd het gespleten met de zon en het werd gespleten met de maan . Hij vertelde zijn visioenen over Omar bin Al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn . Hij zei tegen hem : Met welke was je? Hij zei : met de maan . Umar las : ~ Dus we wisten het vers van de nacht uit en lieten ons het vers van de dag zien .~ En hij leidde hem af van het werk van Homs, dus oordeelde hij dat hij met Muawiya naar twee rijen ging en hij werd gedood . En wie de zon, de maan en de sterren op één plaats ziet samenkomen en hun koning, en ze hebben licht en stralen, dan is het gezegde aanvaardbaar voor de koning, de minister en de presidenten . Als het niet licht is, dan zit er niets goeds in voor de ziener . Als hij de zon en de maan op hem ziet neerkijken, zijn zijn ouders tevreden over hem . Als ze geen straal hebben, zijn ze boos op hem . Als hij rechts en links een zon en een maan ziet, voor of achter hem, dan zal hij worden gekweld door angst of rampspoed en nederlaag, en wordt hij gedwongen ermee te vluchten, omdat de Almachtige God zegt : “En de zon en de maan zijn samengekomen en de persoon zal zeggen wat de dag van ontsnapping is . ~ En de zwartheid van de zon, maan en sterren en hun rotatie, veranderen de zegeningen in deze wereld . En er gebeurde een zonsverduistering met de koning . En wie wolken ziet die de zon bedekken totdat het licht weg is, de koning zal ziek worden . Als hij ziet dat het niet beweegt in de wolken of eruit komt, dan zal de koning sterven, en kan de zon een wetenschapper zijn geweest die weet hoe de wolken geëvacueerd zijn, dan zal verdriet van hem verdwijnen . Maan : Oorspronkelijk de minister van de grootste koning, of een sultan zonder de grootste koning, en de sterren om hem heen zijn soldaten . En zijn huizen en woningen, of zijn vrouwen en dienstmaagden . En misschien geeft hij de geleerde en de jurist aan en al het bewijs dat hij leidt, omdat hij wordt geleid in de duisternis en straalt in het publiek . Het duidt op de jongen, de man en de meester, en de vrouw en zoon, vanwege zijn schoonheid en licht, hem vergeleek met de schoonheid van vrouwen en mannen, dus er wordt gezegd alsof de volle maan was alsof het een maanmaan was. . Vervolgens worden zijn ongevallen geïnterpreteerd en geoefend als vergelijkbaar met wat eerder in de zon werd genoemd, en het kan wijzen op een toename of afname, omdat het toeneemt en afneemt, zoals geld, werken en lichamen, samen met de eerdere aankondiging van verkeer, zoals als een patiënt die aan het begin van de maand ziet, op hem neergedaald is of hem bij hem gebracht heeft, dan zal hij ontwaken uit zijn probleem. Hij wordt gespaard van zijn ziekte . En als het een maand te kort is, dan is de ouderdom ervan voorbij en nadert de deadline het resterende aantal van de maand, het kan dagen zijn, en het kan een verzameling, maanden of jaren zijn, met bewijs dat daaraan in een droom is toegevoegd of in het wakkere leven . Als hij aan het begin van de maand neerdaalt, of als hij afwezig lijkt van zijn plaats, heeft hij zijn plaats verlaten en is hij van zijn reis gekomen . En als dat aan het einde van de maand was, na reizen en het verlaten van zijn vaderland . En wie hem bij zich ziet of in zijn schoot of in zijn hand, hij zal met een man trouwen naar zijn licht en licht, of hij nu een man of een vrouw is . Aisha, moge God tevreden met haar zijn, zag drie manen die in haar kamer vielen. Ze vertelde haar vader over haar visioen, moge God tevreden met hem zijn, en zei tegen haar : Als je visioen waar is, liggen er drie begraven in je kamer, ze zijn de beste van de mensen op aarde ….

…Het visioen van God, moge God tevreden met hem zijn, zei professor Abu Saad, moge God tevreden met hem zijn : wie ziet in zijn slaap alsof hij in de handen van de almachtige God staat, en de almachtige God kijkt naar hem, en als de visionair is een van de rechtvaardigen, dan is zijn visie een visioen van barmhartigheid, en als hij niet een van de rechtvaardigen is, dan moet hij voorzichtig zijn, want de Almachtige God zegt : ( Op de dag zullen mensen opstaan ​​tot de Heer van de werelden ). Als hij ziet alsof hij tegen hem spreekt, wees dan aardig voor hem en houd van de mensen, dan zegt de Almachtige God : (En breng hem dichtbij tijdens de vlucht ). Evenzo, als hij zag dat hij zich ter aarde wierp in de handen van God de Almachtige, omdat de Almachtige God zei : ~ Werp neer en kom dichtbij .~ Als hij zou zien dat hij van achter een sluier tot hem sprak, dan zou hij goed zijn in zijn religie en zou hij een trust uitoefenen als hij die in zijn hand had, en zou hij zijn gezag versterken . En als hij zag dat hij tot hem sprak zonder een sluier, dan zou het een vergissing zijn in zijn religie, omdat de Almachtige God zei : ( En geen mens zou tot hem kunnen spreken zonder een openbaring of van achter een sluier ) , als hij zag hem met zijn hart groot, alsof hij hem verheerlijkte, hij bracht hem dicht bij hem, eerde hem en vergaf hem, of hij rekende hem niet aan als attributen, ontmoette de almachtige God in de opstanding . Evenzo, als de Almachtige Hem ziet, Hij hem vergeving en genade heeft beloofd, is de belofte ongetwijfeld waar, omdat de Almachtige God de deadline niet overschrijdt, maar hem kwelt met rampspoed in zichzelf en zijn levensonderhoud zolang hij leeft . Als de Almachtige hem ziet alsof hij hem aanspoort, is hij klaar met datgene waar de Almachtige God niet mee instemt, omdat de Almachtige God zegt : ~Hij spoort u aan, zodat u het zult gedenken .~ Als hij gekleed was met een kledingstuk, dan is hij de zorg en ziekte van wat hij heeft geleefd, maar hij verdient veel dank . Er werd overgeleverd dat sommige mensen zagen alsof God hem in twee kledingstukken had gekleed, dus legde hij ze op zijn plaats, en hij vroeg het aan Ibn Sirin, en hij zei: bereid je voor op zijn rampspoed, en niet lang daarna haalde hij uit totdat hij de almachtige God ontmoette, en als hij een licht in hem zag, kon hij hem niet beschrijven, hij profiteerde niet van zijn handen wat hij leefde . Als hij zag dat de Almachtige God hem bij zijn naam of een andere naam noemde . Zijn bevel is hoog en hij overwint zijn vijanden, en als hij hem wat van de goederen van deze wereld geeft, verdient hij eerder zijn genade . Als hij ziet dat de Almachtige God boos op hem is, duidt dat op de verontwaardiging van zijn ouders jegens hem. Als hij ziet alsof zijn ouders boos op hem zijn, geeft dit aan dat God boos op hem is . Want Ezz zei dat zijn naam is ~ Dank mij en je ouders .~ En er werd in wat nieuws over verteld, het plezier van de Almachtige God, de tevredenheid van ouders, en de toorn van de Almachtige God in de toorn van de ouders . En er werd gezegd : wie ziet alsof de almachtige God boos op hem is, dan zal hij van een hoge plaats vallen . Omdat de Almachtige God zegt : ( En wie toorn tegen hem toelaat, hij zal zijn gril verliezen ). Als hij zag alsof hij van een muur, lucht of berg viel, duidt dat op de toorn van God Almachtig op hem . Als hij zichzelf in de handen van de Almachtige God ziet, op een plaats die hij kent, zullen gerechtigheid en vruchtbaarheid zich op die plek verspreiden, en de onderdrukkers komen om en de onderdrukten zegevieren . Als hij zag alsof hij naar de troon van God keek, de Gezegende en Verhevene is Hij, zou hij genade en barmhartigheid hebben . Als hij een voorbeeld of een beeld ziet, en hem wordt verteld dat hij jouw god is, of hij denkt dat hij zijn god is, glorie zij hem, dan aanbad hij hem en aanbad hij hem, dan is hij bezig met valsheid, op de begrijpen dat het waar is, en dit is een visioen van iemand die liegt tegen God de Almachtige . Als hij ziet alsof hij de Almachtige God beledigt, dan is hij een ongelovige van de genade van zijn Heer, de Verhevene, en is hij niet tevreden met zijn oordeel ….

…Le Barzoun : Grootvader van de man, dus wie ziet dat Barzouna zich wentelt in vuil en mest, dan zal zijn grootvader opstaan ​​en zal zijn geld groeien . En er werd gezegd dat de barzoon duidt op de ondervrouw, de slaaf en de bediende, en duidt op de grootvader, geluk en levensonderhoud, en de gemiddelde trots tussen een paard en een ezel, en de blonde van hen is verdriet . En wie rijdt met een schuur waarvan hij gewend is om op een merrie te rijden, zijn gestalte zal worden onthuld, zijn macht zal afnemen en zijn autoriteit worden vernederd, en hij kan zijn vrouw verlaten en met zijn moeder trouwen . Wat betreft degene wiens gewoonte is om op een ezel te rijden, hij rijdt met een condoom, waarvan de herinnering toeneemt en zijn inkomsten toenemen, en zijn glorie is hoog . Dit kan duiden op een huwelijk met de vrije na de natie . En wat groter is dan het paradijs, is beter in zaken van de wereld, dus wie ziet dat zijn barbarij in strijd is met hem, kan hem niet vasthouden, dan zal zijn vrouw de controle over hem hebben, en wie spreekt voor hem zal de barzoon veel geld krijgen van zijn vrouw en zal zijn status worden verhoogd . Als hij ziet dat hij een hol heeft, zal hij zijn vrouw een dienst bewijzen en er niet voor worden bedankt . Het rijden op een peridoot is ook een indicatie van reizen . En wie ziet dat hij op de achterkant van zijn schip loopt, hij zal ver reizen en goed worden aan de zijde van zijn vrouw, en wie ziet dat hij met hem heeft gereden en gevlogen tussen hemel en aarde, hij reist met zijn vrouw en hun status is verheven . Als hij ziet dat zijn vrouw hem bijt, dan verraadt zijn vrouw hem . En de dood van de dood van zijn vrouw . En wie zijn schip had gestolen, scheidde van zijn vrouw . Het verlies van de kooien is de immoraliteit van de vrouw . En wie een hond ziet die op zijn zeepokken springt, dan zal een magische vijand zijn vrouw volgen . Evenzo, als een aap erop springt, volgt een Jood zijn vrouw, en de Amerikaanse zeearend heeft de macht, en de leeuwen zijn geld en zadel . En wie zag dat een onbekende Birzoon zonder gereedschap zijn land binnenkwam, een niet-Arabische man kwam dat land binnen . De vrouwtjesgarnaal rennen de loop van het vrouwtjespaard . En er werd overgeleverd dat een vrouw naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag dat twee mannen Ali binnenkwamen, een van hen op een verderf en de ander op een Amerikaanse zeearend, en bij de eigenaar van de Amerikaanse zeearend werd een penis doorboord. het . Ibn Sirin zei tegen haar : Vrees God en pas op voor de eigenaar van de Amerikaanse zeearenden. Toen de vrouw vertrok van Ibn Sirin, volgde een man haar van Ibn Sirin, dus ging ze een huis binnen waarin een vrouw ervan werd beschuldigd de eigenaar te zijn van de Amerikaanse zeearend . Zei Ibn Sirin toen de vrouw hem verliet . Weet jij wie de eigenaar is van de Amerikaanse zeearenden? Ze zeiden nee . Hij zei : Zo en zo is de schrijver, zie je de Amerikaanse zeearenden witachtig in het zwart, en wat de adham betreft, die-en-zo is de eigenaar van het gezag van de emir van Basra en niet een hulpeloze ….

…Wat betreft de paarden die tussen de rondes door rennen, het zal gieten en regenen als het Arabieren zijn zonder zadels of ruiters . En wie een groep paarden ziet met zadels zonder knieën, het zijn vrouwen die samenkomen op een begrafenis of bruiloft . Wie een aantal paarden bezit of ze graast, hij zal jurisdictie hebben over volkeren, of hij zal zegevieren in zijn gebied . En wie een paard met een zadel berijdt, hij zal eer, eer en autoriteit verwerven, want hij is van de wagens van koningen en van de wagens van Salomo, vrede zij met hem . En zijn sultan kan een vrouw zijn met wie hij trouwt of een slavin die hij koopt . Als zijn knie geen harnas heeft, zit er in al zijn gezichten niets goeds in, omdat het hoofdstel een teken is van vroomheid, religie, onfeilbaarheid en bekwaamheid, dus als het hoofdstel ervan wordt verwijderd, zal dat van zijn hand worden verwijderd. hand . En wie zijn beest ziet, zijn bevel is zwak en zijn toestand is bedorven, en zijn vrouw is verboden, en zij ligt zonder onfeilbaarheid onder hem . En wie een onbekende merrie in zijn huis ziet, als hij een zadel heeft, komt een vrouw hem binnen met een huwelijk of extra of gastvrijheid, en als deze naakt is, komt een man hem binnen met een huwelijk of iets dergelijks . Ibn Sirin zei altijd : Degene die een paard naar iemand anders brengt, hem onrecht aandoet met een paard of met een getuigenis, hij ontleende dat aan zijn naam, alsof hij hem doodt of een heerser of een dief of zo naar hem knipoogt . En rijden geeft de nagel aan en het uiterlijk en geheugen, voor het rijden op de rug . De rit van een persoon kan zichzelf aangeven, en als hij recht is en in goede staat verkeert, en als hij verzameld is of alleen is of verdwaald, dan zal hij verloren gaan en gespeeld worden, en misschien geeft zijn rit de tijd, dag en nacht aan . De reserve is aangesloten bij degene die vooruitgaat in alles wat wordt aangegeven door zijn boot, of zijn opvolger na hem, of zijn voogd en dergelijke ….

…Gezien ). Als de man het draagt, dan zal hij trouwen, en het hemd voor de vrouw is een man die met hem zal trouwen, omdat de Almachtige God zegt : (Het zijn jouw kleren en jij bent hun kleding ). Als het overhemd is doorboord, laat de man zijn vrouw achter en als het overhemd gescheurd is, verlaat het haar . En wie zag dat hij een hemd droeg zonder hinderlaag, het is in overeenstemming met zijn schoonheid in zijn religie . En wie zag dat de zak van zijn hemd gescheurd was, ging een deur van armoede voor hem open . En wie ziet dat hij veel hemden heeft, zal in het hiernamaals een grote beloning en veel goede daden krijgen . En het witte overhemd Dean . En wie zag dat hij een overhemd kreeg, is goed nieuws . En wie ziet dat zijn overhemd kapot en vuil is, dan is hij armoede, illusie en strengheid . Als een vrouw ziet dat ze een nieuw, wijd hemd droeg, dan is dat goed in haar religieuze en wereldse toestand, of de goede toestand van haar man . En het witgroene overhemd duidt religie aan, het blauw geeft geen lof, het rood duidt op roem en het geel duidt op ziekte . En de nattigheid in een kledingstuk geeft aan dat iets hem verhindert om te reizen, dus als de nattigheid droog wordt, wordt de obstructie verwijderd . En wie zag dat hij een hemd droeg zonder zak en zonder kleding, gaf zijn dood aan . En wie een goed gemarkeerd hemd draagt, mag de hadj of reizen verrichten . En wie ziet dat hij een kort hemd draagt ​​dat zijn geslachtsdelen niet bedekt, schiet tekort in zijn religie . En wie een hemd van hout draagt, zal in de zee reizen, ook al is hij ziek en uit angst voor de dood . En wie een vers uit de koran op zijn overhemd ziet staan, zal zich aan de koran houden . En het zwarte hemd is zorgen en verdriet . En wie een overhemd ondersteboven zag, zijn toestand veranderde in strijd met zijn gewoonte . Misschien was het overhemd het huis van de man . Als iemand zijn shirt in de lengte gespleten ziet, wordt hij vrijgelaten, en als het wijd gespleten is, wordt dat over de breedte gezegd . En wie zijn hemd van achter hem weggegooid ziet, wordt beschuldigd van woorden die ter ere van hem zijn gezegd en hij zal er onschuldig aan zijn, en als het voor zijn ogen gebeurt, dan is de toespraak waarin hij wordt gezegd correct voor het verhaal van Jozef, vrede zij met hem . En wie zijn hemd uit de wolken zag, werd gezegend ….

…Wat muilezels en ezels betreft, wie ziet dat hij op een obscure muilezel rijdt, reist. Als hij op een muilezel rijdt met bewijs van reizen, dan is het een reis, anders heeft hij een lang leven, en als hij een zadel of een zadel erop ziet terwijl hij erop rijdt of zijn eigenaar, dan slaat hij een onvruchtbare vrouw, en de muilezels rennen de loop van de kleuren van de paarden en wie ziet dat de muilezel ermee versnelt, het is een dringende reis voor zijn eigenaar, en wie ziet dat hij van een muilezel afstamt, of hem heeft gedood, of een ongeval, dan dat interpreteren is als het interpreteren van een paard en wie ziet dat hij op een gehoorzame ezel reed, of het in zijn huis bracht, of daarmee verband hield, dan is het beter en komt hij uit een zaak en komt hij uit zijn geluk voor de toename en de hele ezel in het visioen is goed behalve zijn stem. Hij hoort zijn stem, het is wonderbaarlijk, en wie ziet dat hij een gerespecteerde ezel of ezels heeft, dan verhoogt hij zijn welzijn, en wie ziet dat hij op een ezel rijdt, zal worden gekweld door goedheid en zegen, en wie dat ziet zijn ezel sterft en heeft een zieke slaaf dan is het zijn dood en wie ziet dat hij zijn ezel heeft bedorven of verkocht of daarvan afstamt of zwak was dan duidt het op verlies en armoede. Wat de ezel betreft, zij is een bediende of een nederige vrouw, en wie ziet dat hij ezelinnenmelk drinkt, zal ziek worden door een lichte ziekte….

…Torrent, de staat en het leven . En wie ziet dat hij een slang heeft gedood, dan zal hij met een vrouw trouwen, en wie ziet dat de slang een huis heeft verlaten, het huis heeft verwoest en zijn volk heeft vernietigd . En wie leven uit zijn mond ziet komen en ziek is, zal sterven . En wie een slang in zijn mond ziet komen, hij zal zijn vijand verslaan . En wie ziet dat er een slang uit zijn neus of uit zijn rug komt, hij krijgt een zoon . En als het uit zijn oor of zijn maag komt, begaat hij een zonde . En buikslangen verwijzen naar familieleden, dus wie een van deze slangen ziet, laat iemand achter die het eet . Wie ziet dat hij slangen van zijn stoel in zijn hand gooit, zal een ramp ondergaan van de kant van zijn familieleden en zijn familie . Huizen zijn buren . De levens van de Badia zijn bandieten . En leven is kwaad en jaloezie, bedrog en bedrog, bedrog en voorwendselen van vijandschap . Yel, de staat en het leven . En wie ziet dat hij een slang heeft gedood, dan zal hij met een vrouw trouwen, en wie ziet dat de slang een huis heeft verlaten, het huis heeft verwoest en zijn volk heeft vernietigd . En wie leven uit zijn mond ziet komen en ziek is, zal sterven . En wie een slang in zijn mond ziet komen, hij zal zijn vijand verslaan . En wie ziet dat er een slang uit zijn neus of uit zijn rug komt, hij krijgt een zoon . En als het uit zijn oor of zijn maag komt, begaat hij een zonde . En buikslangen verwijzen naar familieleden, dus wie een van deze slangen ziet, laat iemand achter die het eet . Wie ziet dat hij slangen van zijn stoel in zijn hand gooit, zal een ramp ondergaan van de kant van zijn familieleden en zijn huishouden . Huizen zijn buren . De levens van de Badia zijn bandieten . En de levenden zijn kwaad en jaloezie, bedrog en bedrog, bedrog en voorwendselen van vijandschap ….

…Wat betreft het rennen en de vijand, of hij nu een ruiter was of liep, het duidt op gretigheid en hebzucht. Als hij zag dat hij bij zijn rennen of zijn vijand stond, dan was hij tevreden en niet geneigd tot hebzucht. Sommigen van hen zeiden dat degene die zag dat hij aan het rennen of rennen was en wist waar hij om vroeg, hij het snel zou beseffen en het zou krijgen, en als hij een berijder was, geeft dit aan dat hij zijn reis vernieuwt…

…En wie ziet dat het uit een vloeibaar waterrad stroomt, dan is het goed, voordeel, plezier en ontbering dicht bij wat blijkt uit de scheiding van rivieren. Er zit meer in een type dat zijn smaak of iets dergelijks haat ….

…Zwangerschap Als je droomt van lammeren die dartelen in groene weiden, voorspelt dit pure vriendschappen en onschuldige genoegens . En het voorspelt overvloedige gewassen voor boeren . En het bezit van anderen vergroten . Als je een dood lam ziet, symboliseert dit verdriet en verdriet . Het zien van bloed op een witte lamswol symboliseert dat de onschuldigen zullen worden misleid door het onrechtmatige gedrag van anderen . Een verloren lading geeft aan dat ondeugende mensen onder jouw controle zullen staan ​​en dat je voorzichtig moet zijn met je gedrag . Het zien van lammerenvellen duidt op comfort en plezier dat je van anderen oogst . Het slachten van een lam voor huishoudelijk gebruik symboliseert succes door plezier en tevredenheid op te offeren . Wat betreft het eten van lamskoteletten, duidt dit op een ziekte en grote bezorgdheid in het belang van de kinderen . Het zien van lammeren die voedsel van hun moeder krijgen, duidt op het geluk van opgewekte en intelligente huisgenoten, maar ook van mooie en geliefde kinderen . Als je droomde dat honden of wolven lammeren aten, dan geeft dit aan dat onschuldige mensen zullen lijden door toedoen van verraderlijke en sluwe klootzakken . Als je het geblaat van de lammeren hoort, zullen de mensen om je grootmoedigheid schreeuwen . Als je lammeren ziet in een winterstorm of in gevaar, duidt dit op teleurstelling in de hoop en bitterheid van het geluk . Als u een lam in uw dromen heeft, symboliseert dit dat uw omgeving vreugdevol en winstgevend zal zijn . Als je een lam in je armen draagt, zul je overweldigd worden door gelukkige interesses, waarop je een schat aan toewijding zult verdrijven, en je zult geen spijt krijgen van enige kosten als je reageert op de motieven van je hartstocht . Als je lamswol scheert, voorspelt dit dat je onzorgvuldig en hebzuchtig zult zijn . Je zult eerlijk zijn, maar je zult hardvochtig zijn . Als een vrouw droomde dat ze een lam had gevild, en ze ontdekte terwijl ze dat aan het doen was, dat het haar eigen kind was, dan duidt dit erop dat ze anderen verdriet zal bezorgen, en dit verdriet zal bij haar terugkeren en haar verdriet en verlies veroorzaken. ….

…Wie zag dat hij iets van zijn tanden behandelde : totdat hij het eruit trok, of hij zag dat dat hem van iets anders genas en het eruit trok, dan heeft hij een hekel aan een boete voor geld of iets dergelijks . Als hij ziet dat al zijn tanden eruit vallen en in zijn hand of in zijn bezit vallen, dan zal hij het aantal nakomelingen van de mensen van dat huis vergroten . Als hij zag dat ze allemaal vielen, zouden volgens Saeed bin Al-Musayyib mensen met zijn tanden voor hem sterven . Saeed gebruikte vaak namen bij de interpretatie, en als hij zag dat hij enkele van zijn tanden had verloren, zou hij degenen vervreemden die die tand aan hem toeschreven, en Al-Qayrawani zei : Misschien duiden de tanden op de tanden die een mens hebben. lichaam, en dat voedsel is verbonden met de buik . Het geld kan aangeven wat iemand gebruikt om in zijn levensonderhoud te voorzien, zoals vee, bedienden en comfort . Degene die zag dat zijn tanden allemaal uitvielen, ik keek naar zijn toestand, zijn tijd en zijn alertheid . Als zijn hele gezin ziek was door een plaag en dergelijke, kwamen ze om en bleef hij achter hen aan . En als hij geen familie heeft en geld heeft, wordt zijn geld beroofd en wordt zijn zegen weggenomen . Als hij arm was, stierf degene aan wie zijn tanden werden toegeschreven, en bleef achter hen aan . Wat betreft het verlies van een enkele tand, als deze zonder behandeling was en u ging er vanaf toen hij viel, stierf de patiënt uit zijn huishouden of werd hij door geld getroffen . En als hij het op het moment van zijn val in zijn hand nam of het in zijn kledingstuk kneep, kijk dan naar zijn toestand, en als hij een zwangerschap had, kwam er een kind naar hem toe volgens de waarde van de essentie van de tand en zijn locatie, anders is het goed voor een broer of familielid die hem had afgesneden . En als er bloed is, dan is dat de zonde van het doorsnijden van de baarmoeder, tenzij het een schuld verschuldigd is, en het is vereist en behandeld om het te elimineren ….

…Wat betreft het zien van de doden, het mengen met hen, van hen nemen en aan hen geven, wie ziet dat een dode heeft geleefd, dan zal vreugde en geluk gebeuren. En wie ziet dat hij de doden heeft doen herleven, dan begroet hij een ongelovige en wie ziet dat er een dode heeft geleefd en vraagt ​​hem dan dat je gestorven bent en hij zei nee, maar je leefde, het geeft zijn goede toestand aan in het hiernamaals, en wie ziet dat een dode persoon boos is, geeft aan dat hij een testament heeft gegeven en niet naar zijn wil heeft gehandeld. En wie zag dat een dode lachte, is gunstig, geeft aan dat hij naastenliefde heeft ontvangen en dat het acceptabel is, en wie ziet dat een dode in goede conditie is terwijl hij zijn kleren draagt, geeft aan dat zijn dood goed is voor monotheïsme. Hij leefde terwijl hij in een moskee was, omdat hij veilig was voor de straf van de Almachtige God, en wie zag dat hij omging met de doden, reisde toen ver weg, en wie zag dat een dode lachte en huilde, het geeft aan dat hij stierf buiten de religie van de islam, en wie ziet dat een dode zijn gezicht zwart heeft gemaakt, geeft aan dat hij stierf als een ongelovige. Hij zag dat een dode hem over zijn zaak vertelde, want zoals hij zei, omdat de doden in het Huis van de Waarheid niets anders spreken dan een waarheid. En wie ziet dat een dode een kroon, juwelen of ringen heeft, of wat hem siert, of hij ziet hem op een bed zitten, dan geeft hij de goedheid van zijn beurt aan, en wie ziet dat een dode groene kleren draagt, het geeft aan dat zijn dood een soort getuigenis was, en een ieder die zag dat een dode het zou betwisten terwijl hij aarzelde om het te doen, of hij zou het prediken met de woorden van G.Laze, het geeft aan dat hij een zonde heeft begaan, dus hij zou zich tot God moeten bekeren, en misschien is de dode persoon in het bijzonder, en wie ziet dat de doden naakt zijn en zijn naaktheid blootgelegd, dan duidt het op zijn vertrek uit deze wereld naakt van goede daden, en als hij van de mensen van gerechtigheid, dan ruikt hij ernaar en wie een dode ziet met vuile kleren of ziek is, hij is verantwoordelijk voor zijn religie Het is tussen hem en de Almachtige God, vooral zonder de mensen, en wie ziet dat een dode bezig is iets goeds te doen baan, dan is hij goed in zijn recht in het Hiernamaals, en als zijn werk verwijtbaar is, dan daartegen, en wie een dode ziet die heeft geleefd en zijn plaats heeft ingenomen, dan krijgt iemand die hem volgt de voogdij en wie ziet dat een dode persoon klaagt over zijn hoofd, dan is hij verantwoordelijk voor het verwaarlozen van zijn ouders zaken, en als hij klaagt over zijn nek, dan is hij verantwoordelijk voor het verspillen van zijn geld of de vriendschap van zijn vrouw, en als hij klaagt over zijn hand, is hij verantwoordelijk voor zijn broer of partner of voor een eed die hij heeft gezworen een leugenaar en als hij klaagde over zijn maag, dan is hij verantwoordelijk voor de rechten van de vader en familieleden, en als hij klaagde over zijn been, is hij verantwoordelijk voor het uitgeven van zijn geld anders dan God wil, en als hij klaagt over zijn dij, dan is hij verantwoordelijk voor het doorsnijden van zijn baarmoeder, en als hij klaagt over zijn benen, dan is hij verantwoordelijk voor de dood van zijn leven in valsheid, en wie ziet dat een dode persoon bidt met de levenden, ze schieten tekort in wat wordt opgelegd de m van gehoorzaamheid, en wie ziet dat hij achter de doden in een onbekend huis is binnengegaan, dan deed hij het niet Hij komt eruit, hij sterft, en wie ziet dat hij met een dode persoon reist Omdat zijn zaak door hem en wie dan ook in de war is zag een dode persoon die hem kende en groette hem en vroeg hem, omdat hij dat jaar niet stierf en zijn goedheid en de goedheid van de toestand van de overledene aangeeft, en wie ziet dat een bekende dode weer is gestorven en zijn dood huilt, hij zal trouwen met een aantal van zijn familie en hij zal een bruid onder hen zijn, anders zal iemand sterven als hij geen reden heeft. De dood van zijn tegenhanger of zijn naam, en wie ziet dat een dode kreunt en zijn toestand niet dezelfde is, duidt op zijn slechte werk en beloning voor zijn lelijke daden. En wie ziet dat een groep doden op een plek iets eet, dat ding is duur en wie denkt dat hij de doden omhelst terwijl ze op een kussen liggen, zijn leven zal worden verlengd….

…V : Bracht de Sunnah ons de legitimiteit van lezen voor zieke mannen en vrouwen? C : Profeet vrede zij met hem charme , is hij gegaan om de betoverende charme te verliezen ? Wordt het genoemd in de Sunnah-lezing voor vrouwen? Waarheid – mijn kennis – het jaar waarin het tegenovergestelde van wat er vandaag de dag heerst . Boodschapper vrede zij met hem beval behandeling en hij zei dat : ~ Er is alleen ziekte en Allah heeft hem genezing geopenbaard ~ (1), zijn kennis van zijn kennis en zijn onwetendheid van onwetendheid , en aan hem geopenbaard vanuit de Koran die genezend is. en genade voor de gelovigen , het werd door Gabriël voorgelezen aan de Boodschapper van Allah vrede Moge God met hem zijn en hem vrede schenken, en het is bewezen dat hij zichzelf tot een kom maakte voor behandeling, wat legitiem is voor deze ummah, maar werd het gerapporteerd dat hij voorlas aan een van de zieke patiënten? Is er gemeld dat een van de vrouwen tijdens zijn regering door enkele metgezellen aan haar werd voorgelezen en het antwoord was : Nee ; Dit is het bewijs dat dit werk nieuw is vandaag, en de Sunnah geeft aan dat een persoon voor zichzelf leest – en een vader of moeder bijvoorbeeld voorleest aan hun kinderen vanwege hun kleinheid of handicap, en het is bewezen dat de Boodschapper, moge God gebeden en vrede zij met hem, beval Aisha, moge God tevreden met haar zijn, om bescherming tegen het oog te zoeken (2). De vrede zij met hem wanneer . De slaap leest in zijn handen en spuugt erin, de twee hendels en de stoel, en veegt er dan zijn lichaam mee af. Dit is de Soenna (3), en niemand zal erop gebrand zijn om zelf van jou te genezen , dus lees over jezelf en vraag God om te genezen terwijl je zeker bent van het antwoord (4), en er is niets mis met onwetendheid over het lezen van sommigen ‘ om het zijn vader of zijn moeder of zijn vrouw te vragen, deze lezing is het project ‘ de vrouwen studeerden af ​​met een mahram aan een buitenlandse man en lazen ze dan op, mogen op haar borst spugen, dit is illegaal en kan de straf veroorzaken aan de eigenaar, en alle visioenen waarin hij de mens ziet, bevinden zich in deze cirkel of draaikolk van de patiënt en degenen om hem heen die ze dagelijks medeleven en vriendelijkheidsuitdrukkingen horen Kcolhm : Arme , ontzagwekkende waar, doe hetzelfde , Mndol , zijn oog . . . Enz . Deze zinnen maken goed en goed , ziek . . . En deze uitdrukkingen, bij God, dragen bij aan zijn slechte toestand . Ik zeg dat alle visioenen onder dergelijke omstandigheden pijpdromen kunnen zijn , wat inhoudt dat hij slaapt terwijl hij onder controle is van het zoeken naar een remedie of een medicijn of een tovenaar , en wie is hij? In plaats daarvan vragen sommigen van hen God voordat hij slaapt om het oog te zien. !! slaap, denkend aan degenen die Anah , en zijn magie? en dan slaapt en ziet in zijn droom dat de mensen het misschien voor het slapengaan hebben gedacht , of er kan aan worden getwijfeld , Vitohm daarom wordt het voorgeschreven in de stappen genomen uit de overblijfselen van zijn kleren of geïmpregneerd , en werd het zo het verzoek om genezing gebaseerd op dromen in een tijd van wetenschap , klopt dit ? Ik herhaal hier dat ik niet tegen één ben , en ik ben niet tegen de koranbehandeling met ziekenhuisopname , maar ik ben met de wetenschap tegen onwetendheid , die ons in deze tijd heeft gedood, verspreid door dodelijke ziekten , psychische aandoeningen , ziekten Chronische ziekten en daarmee ziekten – zoals ze zeggen . De gedwongen berijdt het moeilijke – en het publiek kan het zelf oplossen , dus als je tegen hen zegt : waarom? Hij zal door hen verrast zijn, en ze zullen geen bewijs afleiden uit de Koran of de Sunnah, maar uit de spreuken : … (Niemand voelt vuur behalve een man die er inferieur aan is ) … vertel het haar zuchtte ka NH wil dat je het steunt op deze gids , de ik zei tegen hem : dit is haram , hij zei : ( landde tussen jou en Ben vuurgegloeid !) Wisten de armen dat het vuur Stoklh en eet Mutawa, die Lefty en ruzie in God zonder kennis of begeleiding of Munir-boek , ~ tweede – vriendelijkheid om van het pad van Allah in deze wereld af te dwalen, schande en Nazigah de Dag des Oordeels, de pijniging van vuur ~ ( Hajj : 9 ). Ik bel hier om de juiste manier van behandelen te volgen . Nodig namens u dromen uit omdat er geen recept voor ziekte is, en ga naar de dokter of het ziekenhuis en neem een ​​behandeling , vraag God om te genezen , en lees de Koran voor uzelf en vraag God om te genezen , maar laat staan ​​deze illusies die er zijn. verspreiden : ( ik ben een verteller , ik Maaon , ik heb hetzelfde ). . . Enz. , En God zal je genezen, als God het wil , vertrouw alleen op God en zet angst, paniek en illusie van je opzij, en je zult genezen, als God het wil , en je zult niets verliezen . Ten zesde : sommige visioenen over kruisingen droegen bij aan de verspreiding van dit fenomeen – ik bedoel – het fenomeen van het zoeken naar behandelingen door middel van visioenen – interpreteren vaak sommige visioenen als Mndhirat om ziekten te krijgen vanwege de verspreiding van zonde . . , En door het gezegde van een aantal van hen dat hij het voorwerp door middel van de visie kan weten, en sommigen zeggen dat hij een positieve en genezing behandeling door middel van visioenen die hij heeft geprobeerd en gewerkt heeft bereikt , en ga zo maar door . . . De ketting gaat door , en ik zeg hier Predik niet emigreren , en Arvqgua-mensen , wees niet bang voor hen , en jij, wanneer de uitdrukking van een visie, want het was het kwaad van de ziener om hem te vragen wat Heer als de mens ziet wat hij haat de dingen die ik in het begin van het boek noemde (5), hoewel waar bewijs van iets onaangenaams voor zijn visie , jij, mijn broer, aan hem gehecht bent en bang maakt , Ibn Hajar (438 \ 12 ) wanneer de moderne woorden van de Profeet vrede zij met hem aan Abu Bakr : ~ Ik was sommigen en miste sommigen ~ (6) , dat Met deze uitdrukking de wereld het recht heeft om te zwijgen over de uitdrukking van het visioen of een deel ervan wanneer het waarschijnlijker is dat verborgenheid dan de herinnering . God zegene je met je kennis, en we staan ​​weer wanneer Aisha de dood van de vrouw van haar man kruist en ze bevalt van een jongen Vajra door te zeggen : ~ Meh O Aisha, als Abernhm voor een moslimvisie Vaabroha Ali goed, de visie zal zijn op wat de eigenaar kruist ” , verhaalde recaps (7). Ibn al- Arabi zei in zijn commentaar op de h’adieth van Abdullah bin Abbas, moge Allah tevreden zijn dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem), zei : ~ Terwijl ik sliep, zag ik dat hij Swaran in mijn handen legde, ging Vqtathma en Lthma, gaf me toestemming Venfajthma Aftara, Voolthma Kmaban uit te gaan . ~ Ubaid Allah zei : Een van hen was Al-Ansi, die werd vermoord door Fayrouz in Jemen, en de andere was Musaylimah . Verteld door Al-Bukhari (8). Ibn al- Arabi zei : De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) verwachtte dat de ongeldigheid Musaylimah beval Ansi Het eerste visioen van hen te leiden naar Lain hen en betaalde voor intact, het visioen indien doorgestreept, en is waarschijnlijk geïnspireerd, en de eerste sterker (9) , en dit is mogelijk, zoals we zeiden als De uitdrukking een correct aspect heeft, dus we kijken ernaar, en daarom kan er in het visioen van een van de vragenstellers of vragen zijn die een oog of aanraking aangeven, dus is het beter om het niet uit te drukken, en op je hoede te zijn voor wat er wordt gezegd dat het het kwaad van zulke visioenen zal afweren, en God weet het het beste, tenzij je het hebt ondertekend, is de zaak anders, Vijbrh om hier geduldig te zijn en het voordeel kan een visie zijn die de realiteit van het grote publiek waarschuwt, aangezien het wetenschappers onderdrukt, zeiden het mannelijke overwicht van geheimhouding (10). ________________ (1 ) Bukhari overleverde van Abu Hurayrah en intonaties : ~ Wat Allah heeft geopenbaard, heeft alleen een genezing gezonden ~ Zie : Fath al – Bari (134 \ 10 ) – op -. (2 ) Zie toespraak in Sunan Ibn Majah, het boek van de geneeskunde van de deur Astrqy van het oog . (3 ) Overgeleverd door Al- Bukhari door Aisha, moge Allah gezegd worden : De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) ging naar bed, trekjes in zijn handpalmen peulvrucht is één God en Palmaoztin allen , veeg dan haar gezicht af en sloeg zijn handen van zijn lichaam . Aisha zei : Toen klaagde hij vertelde me dat ik het door ~ . Conquest (10 /209 ) – op .. (4 ) Zie : Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah (168 \ 4 ) aan de Profeet te erkennen behandeling in detail , en om de profetische Altaomat te erkennen die God wil, grote resultaten leiden zoals Ibn zei waarden ( en probeer deze noemt Alaoz de hoeveelheid van hun voordelen en de ernst van de behoefte die het kent die de komst van de impact van Ain en betaal na zijn aankomst, volgens het geloof van de kracht van Qailha en de kracht van zichzelf en zijn bereidheid en kracht, de stabiliteit van zijn hart en de taken die het zijn toevertrouwd wapens en wapens Darabh ) a . van . zijn eerdere referentie . (5 ) zie blz. 24 et seq . (6 ) verschaft zijn commentaar, zie blz. 37. (7 ) verschaft zijn commentaar, zie blz. 39 . (8 ) overeengekomen verteld door Bukhari in het boek van expressie indien de deur gevlogen zaak in een droom ( 12/42 0 ) – op – , en Muslim in het boek Openbaring ( 15/34 ) – Referentie voormalige -. (9 ) zie Ibn Hajar – verovering – de vorige referentie ( 12/421 ). (10) Aangepast : Ibn Hajar – op (438.421 / 12) ** onder vermelding van Dr. Fahad Al – Osaimi…

…Betekent het zien van honden, katten, slangen en schorpioenen iets verdachts, ziekte of magie? Het feit dat deze vraag wordt een gegeven veel vragenstellers en Alsailat Hier moeten we onderscheid maken tussen twee dingen .. het ziet deze dingen vaak herhaald door deze sex visioenen kan worden voorproefje van zijn ziekte of charme of oog van het mengen van Gelads is goed, en Asthlal wat God is beroofd van kleding en voedsel en gewoonten, want wie ze maar een of twee keer ziet, ze duiden niets aan in het eerste deel, en het is een visioen dat wordt geïnterpreteerd volgens de toestand van de eigenaar, dus het belangrijkste is … om het geslacht van deze visioenen niet te begrijpen, één permanent ding, zoals magie en het oog, en het is bekend dat visioenen onmetelijk zijn, zodat een persoon een visie kan zien die voor hem wordt uitgedrukt met een vreugdevolle zaak, en een ander ziet het, en het drukt iets anders uit, ieder volgens zijn toestand en goedheid ….

…Het komt zelden voor dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei dat ik aan mijn vrouw twijfelde vanwege twee mannen, en vanavond zag ik twee honden vechten in haar vagina, daarna beet ze haar en verwondden ze haar, dus keek Ibn Sirin naar zijn gezicht en zag hem in een angstige verandering. Nu bij haar, raakte de man haar snel aan en vond haar, zoals hij zei, en hij vroeg haar daarover, en zij vertelde het hem volgens zijn beschrijving ….

…En wie ziet dat hij een volk in gebed leidt, volgt een toestand waarin hij zijn zaak aanpast of rechtzet en zijn situatie oplost. En wie ziet dat hij een onbekend volk leidt in een onbekende positie en niet weet wat hij leest, dan is hij ter ere van de dood en wie ziet dat hij staand bidt en de mensen zittend achter hem bidden, dan volgt hij een bevel waarnaar niemand wordt toegeschreven Daarom, wie ziet dat hij zittend bidt en de mensen bidden achter hem rechtopstaand, dan is zijn uitdrukking tegen wat eerder werd genoemd, en wie ziet dat hij zittend of liggend bidt, duidt op onvermogen om te doen iets, en het kan duiden op een malaise in het lichaam of op ouderdom, en wie ziet dat hij God vraagt ​​in zijn gebeden, hij zal een zoon hebben en wie ziet dat hij zat te groeten, het is een overschot aan goedheid, en wie dan ook zag dat hij zou neerknielen voor de Almachtige God, dan dankte hij God en breidde zijn leven uit tot de zoeker, en wie zag dat hij neerknielde of ter aarde lag, dit was een overwinning en een goede maar hij denkt dat hij op zijn gezicht viel zonder de bedoeling te hebben prost tarief, en of hij in een ruzie of oorlog was of een geschil niet werd gewonnen…

…Wat is uw boodschap aan degenen die geïnteresseerd zijn in het zien van de doden , en aan degenen die bang zijn door dit type te zien , of om de kwestie opmerkelijk te overdrijven? 1 – Je komt nu uit de levenden en je bent op de werkvloer. Vandaag is werk, geen afrekening, morgen is afrekening, en geen werk, dus wat gaat u vandaag doen? Wat ga je morgen doen ? 2- Je moet rechtvaardigheid en vriendelijkheid betonen aan de ouders in hun leven . En wacht niet tot als ze sterven, of een van hen sterft – na Omar Mubarak, zo God het wil – je spijt begint te krijgen en hoopt dat je ze in visioenen zult zien en hun instructies zult uitvoeren, wat misschien wel een droom is en lang nadenken. en wroeging over hun dood . 3- Als je twee ouders hebt of een van hen, en ze zijn erg oud, ga dan bij hen zitten en vergeet hun eenzaamheid en denk aan de woorden van de Boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken : “ Ondanks een neus ondanks een neus ondanks een neus ondanks een neus – hij zei het drie keer – wie zeiden ze, o boodschapper van God? Hij zal de hemel binnengaan . De betekenis is dat hij rechtvaardig is met hen, en in de roman ~ On the Greatness ~, wat betekent wanneer ze grappen maken en hun bewegingen verzwakken en de kracht van een zoon of dochter nodig hebben . 4- Heb je je testament geschreven? De lezer is misschien jong van leeftijd en zegt wat de reden is? Ik zeg : de dood kent jong of oud niet, en onze nobele boodschapper, zoals die van Ibn Umar kwam – moge God tevreden met hem zijn – zei : “ Wat is het recht van een moslim die iets aan te bevelen heeft om twee nachten zonder zijn testament is met hem geschreven ” Het lijdt geen twijfel dat de uitvoering van de wil van de overledene vereist is, tenzij hij bijvoorbeeld een Muharram of een breuk van de baarmoeder beval , net zoals het schrijven van een testament ook onenigheid tussen de erfgenamen voorkomt, en God weet beste ….

…Als hij zag dat hij in de winter een kledingstuk verkocht of wegnam, dan duidt dat op zijn armoede en zijn behoefte aan mensen . Hij zei dat Abu Said predikant kleding hoofd van de man waarschijnlijk zijn vak was dat hij doet en beveiligt ze van de armoede-enquête waarin een fout in de levenden en gaan rijkdom en uitbreiding in hen bevrijden en schade in de winter gunst ) en Almparty hem als de opschrift wordt aangegeven door een vrouw . Zei Jafar Sadiq interpreteerde Paljarah of de jongen, wat hij het ook van Zain of Shin zag, in hen zal terugkeren , en het aftrekken van de kleding die ze aan bepaalde aspecten ervan geven, wordt gevoeld dat het dragen van iets waarvan het goed wordt opgevat en er baat bij heeft als ze afkomstig zijn van katoen, een schoon en ruim en als Dd dus Vtobeirh tegen hem is en als ze van Silk zijn en niets is er niets mis mee en de verkoper ervan, want hij kiest deze wereld boven zijn hiernamaals . Abu Sa’eed zei dat het visioen van de predikant koud was, of ze nu gedetailleerd of niet gedetailleerd waren, ze tonen goed overgeleverd dat Abu Bakr, moge Allah tevreden met hem zijn, zei: O Boodschapper van Allah, ik zag gisteren op de papyrus petechia zei : twee zonen Thabr hen . En de inkt duidt op vreugde, geluk en kou, dat is naast het belachelijk maken van uitdrukking, behalve dat intimiteit in de wereld beter is dan in religie, en het is in interpretatie sterker dan wol . Men is van mening dat het dragen van Prada of gemengd met katoen Bharir het zonder het is, zelfs als het haraam rijkdom is zijde en de decoraties zijn gekleed op de markten, ze welkom zijn en alleen in tijden van plezier en voortekenen, evenals als ze in de rol zijn, tenzij het is een soort amusement . En wie ziet het vonnis van het kleed van de gekleed persoon wordt geïnterpreteerd in zijn geheel . En wie ziet dat hij in de winter zomerkleding draagt, zal het goede en het voordeel evenzeer verhogen als de waarde van wat hij draagt . Hij voelde dat hij kleren van vrouwen draagt, het verhoogde het geld met hen en de angst, maar de gevolgen zijn verschrikkelijk en overleven als ze een vrouw zagen die kleren van de mannen droeg, dat toont goed en nuttig . Al-Karmani zei: ~Wie zag dat hij minder kleren droeg dan de zijne, dan duidt het op de corruptie van zijn zaken, en als ze eleganter zijn dan zijn kleren, dan geeft hij de volgorde van zijn zaken aan .~ En wie ziet dat hij de kleding van de oudsten bij zich heeft, dan geeft het de hoogte van de zaak aan en het bedrag waaraan die kleren aan hem worden toegeschreven als hij daarvoor een gezin is, anders is het goed en nuttig . En wie ziet dat hij kleding heeft van de kleding van verdorven mensen, hij zal vele zonden en overvloedige zonden hebben . En wie ziet dat hij koningen draagt, wordt geïnterpreteerd op drie aspecten: dichter bij hen komen, goedheid, voordeel en regelmaat van zijn zaken verkrijgen, en de waardigheid en eer verkrijgen . Men is van mening dat het dragen van kleding van wetenschappers Welkom in Salah was voor de wereld van wetenschap en liefdadigheid en het Hiernamaals .) Hij voelde dat hij kleding draagt ​​van de wol waarvan het wordt geïnterpreteerd om het geld te verzekeren . Men is van mening dat het dragen van kleren dhimmis of Aharbeyen of zo, of Alrvdh, het zou geneigd zijn tot wat hij zei Jafar Sadiq’s visiekleren gaan nooit over negen aspecten van religie en rijkdom en prestige en voordeel en leven en werken ten gunste van de gerechtigheid van deze en schadeloosstelling als het is niet wat je de uitdrukking ontkennen en als de vrouw zag, dat ze ze droeg wat werd genoemd van het prijzenswaardig kleding, en haar interpretatie maakte haar recht met haar man en de integriteit van haar zaken . En Daniël zei een visioen van de kleren van de man: Als je kleren aantrekt, zul je worden uitgelegd als winst, en als je zwarte kleding ziet, dan heeft de koning het goede en is de parochie in nood . Al-Karmani zei: ~Wie ziet dat hij zwarte kleding draagt, zal lijden aan pijn, verdriet en verdriet, tenzij hij iemand is die ze draagt ​​terwijl hij wakker is en ervan op de hoogte is, en hij zal in moeilijkheden verkeren .~ Abu Sa’eed zei de predikant zwarte kleren voor degenen die gebruikt worden om letsel gehate dragen en werd verteld is de patiënt bewijs van de dood, omdat de mensen van calamiteiten dragen zwarte kleren en kleding nul dieback ziekte alleen in Dibaj of twinge of zijde, en deze dingen zijn geldig voor vrouwen en mannen van de corruptie van religie . Al-Karmani zei: Als de patiënt ziet dat hij een geel kledingstuk wast totdat het geel is verwijderd en de witheid verschijnt, dan wordt het kledingstuk geïnterpreteerd als een lichaam en wordt de gelige kleur overgedragen door zijn ziekte en zijn vertrek van hem . Het voelde dat het ontwapenen van een gele jurk het uit Sagmh niet gebeurde hem pijn deed wat hij haat in het geel van het scheuren van de jurk of zo, in tegenstelling tot alles wat in kleur wordt gedragen en de kleren groenen verheugden zich en plezier en Tawfiq Abu Sa’eed zei dat de predikant Groenen kleedde buurtmacht van religie en een toename van aanbidding en een dood goed geval wanneer God, die de kleding is van de mensen van de hemel, voor Zijn gezegde: Kom, en draag groene kledingstukken van Sundus en Abraq, en het dragen van groen duidt op de levenden de schade van een erfenis, en voor de doden dat hij als martelaar uit de wereld kwam . Al-Kirmani zei: “Wie ziet dat hij groene kleren draagt, wordt met eer en eer geïnterpreteerd. Wat betreft de witte kleding, ze zullen worden geïnterpreteerd als gewenst, vooral als het puur is . ~ Abu Sa’id, de predikant, zei dat witte kledingstukken geschikt zijn om ze als religie te dragen, en voor degenen die gewend zijn ze te dragen terwijl ze wakker zijn, en wat betreft de eigenaren van ambachten en ambachten, ze moeten het voor hen dragen . Al-Karmani zei: “Wie zag dat hij puur witte kleding draagt, geeft de goedheid van zijn religie en zijn goede conditie aan. ‘En zijn zorgen gingen naar zijn zeggen dat hij puur witte kleren draagt, en wat zijn blauwe kleren betreft, hij is schoon . Hij zei dat Kirmani zag dat hij kleren draagt ​​Zarka het is religie is goed en de kleren Rouge, ze haatten mannen alleen Almlhvh en Plinth beddengoed de blos van deze dingen duidt op plezier en is geldig voor vrouwen in Dnaahn zou roodachtige shows dragen die vechten zeer ernstig geschil en werd verteld snappers vreugde met punk In de wereld, zoals blijkt uit het verhaal van Qarun, en er werd gezegd dat het duidt op een overvloed aan geld terwijl het de rechten van God daarin verhindert . En wie zag dat hij droeg het op een feest of een groep, dat hij hem niet schaden . Hij zei dat Kirmani zag dat hij kleren van Hamra droeg, het wierp strijd en geschil, hoewel Welkom bij het mandaat dat hij ontving, misschien ging de vreugde van het vers uit naar zijn volk in de opsmuk en was gekleed in kleding Hamra en er werd gezegd dat het visioen van blozen , of het nu in kleding of iets anders is, ze tonen goedheid en misschien het visioen van erysipelas getoond in de jurk naar plezier . En wie ziet dat zijn kleren worden verbrand, dan zal hij evenveel schadelijke gevolgen voor hem krijgen als dat hij daardoor is verbrand, en wie ziet dat zijn kleren gescheurd zijn, zal het geheim uitleggen . Men is van mening dat het dragen van kleren van wol of dierenhaar of haar of zo. Het totaal van dat geld, als het zijde was of zo Fmal haram-jurk, een geplaveid bewijs van immoraliteit en de kleren vies, ze verdelen Bgham en verdriet, en de jurken Alkagd ze verdelen Baelchenaah niet goed erin, en de huid van de jurken krijgt interesse en voordeel in de mate die aan hem wordt toegeschreven dat de huidjurk je niet naait in termen van groothandel van alle variëteiten toont volledig gevuld met religie en misschien was dit weer een oude op het gezicht en kleren van de schatkist zullen Baezz en rijkdom overdragen . En wie ziet dat hij een kreupele jurk draagt, zal een vrouw in haar anus komen . Jaber zei dat de Marokkaan hun gehechtheid uitdrukte aan dingen alledaags Valbaad in kleding als het schoon is als nieuw, die gehecht is aan religie en de wereld en als de vuile vintage strakke Vdd dus misschien Del vuil in de jurk over de zwakte in religie en werd verteld of de vrouw zag dat ze een geel gewaad droeg, het was haar man, het verzwakt echter ) Hij was niet voor haar, dus nam hij een man . En wie ziet dat hij een opgevouwen kleed opent, duidt op reizen, en wie ziet dat hij een open kleed opvouwt, duidt op de afwezigheid van zijn reis . Khaled al- Isfahani zei dat de beste kleding en wat katoen was als het niet iets is van zijderupszijde, want het is puur, het is een goede religie en wereldse kleding als het patroon, katoen of zijde, ze verdelen geld haram en de corruptie van religie en zorgeloos . Hij zei Jafar Sadiq nieuwe jurk blanke man een vrouw en een vrouw en de koning van genade en het voordeel van een paar, het zag dat hij zijn mantel met hem uittrok dat hij in de koning van de dienst was, het is van zijn dienst maar niet zo goed als het wordt genoemd, en zag dat hij zijn kleren sneed, legde hij uit dat hij goed was . En wie ziet dat de dief zijn kleed uittrekt, hindert het voorkomen van corruptie onder vrouwen . Abu Saeed, de predikant, zei dat het kledingstuk met twee kanten of twee kleuren beleefdheid en voogdij aanduidt voor de mensen van religie en de wereld, en dat het nieuwe kledingstuk goed is voor de rijken en de armen . Het voelde dat magsuot kleren als nieuwe Vtmzkt niet in staat zijn om te repareren zoals het fascineert, zelfs zozeer als dat het leeft en het kind en de hoge waarde van de dienaren van de ziekte en de vrije genade jurken een soort hernieuwde schuld verhogen , de gedragen over zijn kleren toonde de goedkeuring van zijn geheime Alanath en misschien was de bedoeling goed van het schijnbare en misschien verdiende geld. Mdkhora en zijdebrokaat zijn niet geschikt om sokken te dragen voor de juristen want zij Aaolan hun verzoek minimaal en nodigen mensen uit tot ketterij en waren waarschijnlijk geldig voor niet- geleerden, ze interpreteren het werk vereist Paradise en besmet met dit vorstendom geeft ook aan dat huwelijken door een vrouw, eerlijk of concubinaat Bjarah Belle setting noemt de kruising in de uitdrukking van alles dat is van het geval van de ziener . De mantel duidt zijn gezichten aan . Al-Kirmani zei: ~Het wordt geïnterpreteerd als rechtvaardigheid in religie, voor de corrupte mensen met zwepen en voor anderen met pokkeninfectie in het lichaam .~ Abu Sa’eed zei dat de predikant de penistoestand overdraagt ​​die van haar familie was, vooral van de mensen van het ploegen en planten en het vruchtbare jaar voor degenen die van haar familie het toenemende plezier van een vrouw hebben en gaf Xia geld vanaf het punt van de Perzen en de mensen van onthulling en gokken, en kunnen zwepen opbouwen . Een toelaatbaar degene die een gezicht met gevolgen, en niemand is de schuld van dat, of het nu voor mannen of vrouwen, tenzij er iets van het verwerpelijke type wordt gemengd met hem . Wat betreft de inkt, het wordt met gratie geïnterpreteerd, en er zit niets in behalve het beste, vooral voor vrouwen, en er werd gezegd dat de visie van de kleding van vrijgevigheid een verdriet is . De zag dat zijn twee kledingstukken die Khgayn Mottagtaan boven elkaar droeg, wordt aangegeven door zijn dood en gescheurde kleding, terloops geïnterpreteerd letselproblemen en gescheurde langer geïnterpreteerde vulva en het dient als Alqaba en Duwaji als de vrouw zag dat haar kleren gewoon kort ontbraken, HTC verborgen en eten de nieuwe jurk eet halal geld en eet de jurk, zei Salmi zag dat zijn kleren nat van hem waren terwijl hij ze aantrok. Als hij op reis is, dan reist hij niet, en als hij iets van plan was , zou hij niet hebben . En hij die ziet dat hij zijn kleren verkoopt, is goed voor hem en er is niets goeds voor hem die ze koopt, en als hij ziet dat hij ze van zichzelf duwt, dan is dit de kwijtschelding van zijn armoede . En wie ziet dat hij nieuwe kleren draagt ​​nadat hij een bad heeft genomen, dan weigert hij met verlies van zorgen en verdriet, en wordt hij gespaard van iets onrechtvaardigs . En wie ziet dat hij draagt een verboden kledingstuk of iets toe te schrijven aan vrouwen, trouwt hij met een vrouw die is verboden, en voor de geborduurde kledingstukken, worden ze gedragen door hen, mijnen, en misschien wel de bekendheid van de vrouwen zijn gebroken . Hij voelde dat hij vrouwenkleding droeg, ze waren zwanger, ze kwamen naar het vrouwtje, hoewel hij niet zwanger was, het beïnvloedt schade of angst in hetzelfde geld net zo veel als Hnaatha waarschijnlijk zijn tijd en het kleed, dat is op de schouder geplaatst, interpreteerde het de menselijke religie die hem in de nek-aan-nekpositie van het secretariaat draagt . Er wordt gevoeld dat het een mantel is. Wel, hij Salah Dinh en te goeder trouw, en als hij de mantel zag die het op de Well-schouder draagt , nam de schuld toe en de gezondheid van de religie is niet goed in dun .) De waskleding die hij moet trekken het voelde dat het wassen van zijn kleren van vuil het toont zijn goedheid en redding van somberheid en verdriet en zijn welzijn en zijn schuld zal worden terugbetaald als hij het draagt, maar als hij het niet draagt, is het zonder dat . Al-Karmani zei: ~Schone kleren wassen als er vuil uit komt, dan is het corruptie in religie en het begaan van zonde .~ Abu Saeed Al-Waseer zei: Kleding wassen van vuil is een berouw, het wassen van sperma is een berouw van hoererij, en het wassen van bloed is een berouw van moord, en het wassen van excuus als berouw . Jaafar al-Sadiq zei: Kleding wassen met koud water betekent vier aspecten van berouw, welzijn, redding van Asir en veiligheid van angst, en ze wassen met warm water, verdriet, verdriet en ziekte . En er werd gezegd dat wie zag dat hij schone kleren wast, het een toename is van zijn vroomheid en vroomheid, en er werd gezegd dat dit extravagant was omdat het niet verdiende om gewassen te worden, en anderen zeiden dat daar geen kwaad in zit. en dat kan geen kwaad ….

…Ik heb een gebrek aan gezichtsvermogen, geeft dit iets aan? A : Deze vraag doet me denken aan de uitspraak van Ibn Omar, moge God tevreden zijn met hem, die zei : De man in het leven van de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zag een visioen dat hij vertelde aan de Boodschapper. van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, dan wenste ik een visioen te zien dat hij vertelde aan de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn. Ik heb eerder de hadith genoemd in het onderwerp van een vorige (1), en het antwoord op de vraag : Er zijn maar weinig visioenen van de mens die niets aangeven , aangezien het overvloedige niets aangeeft van Salah of corruptie zou niet menselijk moeten zijn. zo nerveus dat hij een visioen zag dat alarmerend was , Vidtrb en treurde en begon degenen die hem kruisten te onderzoeken . Integendeel, hij behandelt de zaak zoals vermeld in de Sunnah, dat als hij iets ziet dat hem verheugt, hij God dan laat prijzen. En als hij ziet wat hij haat, laat hij dan zijn toevlucht zoeken bij God tegen zijn kwaad, en het drie keer laten gaan en niemand overkomen, want het kan hem niet schaden . Bukhaari vertelde van Abu Qatada zei : Ik kon het visioen Vtmrdhana zien totdat ik de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) hoorde zeggen : ~ Openbaring goed van God. Als je zag wat hij liefheeft, gebeurt dat niet alleen door liefdes , en als hij zag wat hij haat Kulaitaoz Allah van het kwaad en spuugt Drie keer en praat met niemand, het zal hem geen kwaad doen . ~…

…Wat achter de stad is, is een vrouw, en alles is gerelateerd aan de muur, van dichtbij, ver en buiten, goed, plus en min, want zijn visioenen zijn goed en slecht voor de bovengenoemde, en wat betreft vonken en neerslag, ze alleen een uitdrukking hebben ….

…Wat is de uitspraak over het toeschrijven van een droom aan de duivel? Wat is de uitspraak over toeschrijving aan hem alleen als metafoor? Toen het tot ons kwam, werd gemeld dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : ((Het ware visioen is van God en de droom is van de duivel )) . Veel betrouwbare geleerden hebben iemand gevonden aan wie de droom wordt toegeschreven als metafoor voor het voorbeeld van de Mazzari in Sharh Sahih Muslim en Ibn Hajar in Fath al-Bari, terwijl ze spreken over de rechtvaardige visie : ( Het is met betrekking tot wat de duivel niet heeft toegang tot, en wat betreft wat een inkomen heeft, het wordt aan hem toegeschreven als een metaforisch percentage ). Ik zei : Maar de juiste mening is dat de acties worden toegeschreven aan hun onderwerp. Omdat Hij degene is die het initieerde en het deed, en het werd toegeschreven aan de Almachtige God, omdat Hij degene is die het heeft verordend en geschapen, zoals de Almachtige zei : { Wat is er van goedheid overkomen, is van God } dat wil zeggen, een act en een begin . En de Almachtige zei : ( Iedereen is bij God ), waarmee hij hun schepping en waardering bedoelt . En hieruit de daden van de duivel, zoals waswasah, misleiding, verleiding en het sluiten van een contract met de groep mensen, die allemaal echt aan de duivel worden toegeschreven. Het is de directe haar dit veel ontvangst in de Koran Almachtige zei : { Satan Sol ze dicteerde hen } , en de Almachtige zei : { Satan belooft je armoede en beveelt je immoreel te plegen } zei ook { en Kasemhma, ik ben ook voor degenen wie Nashan } en de Almachtige zeiden { ik ben een buurman jij } en gaven dit ook aan door vrede zij met hem te zeggen (( houd het hoofd van de duivel op het rijm van jou …)) Moslim nucleaire uitleg (6/65) en zeggende vrede zij met hem : ((de duivel is de zoon van Adam bloedstroom )) overeengekomen . Dit en zijn soortgenoten is een feit dat ze op een echte manier aan Satan toeschreef, omdat hij er de directe acteur van is, zelfs als ze allemaal naar de mening van God Almachtig en Zijn schepping en wil Almachtig zijn . Als hij, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : ((De droom is van Satan )) , dan moet het op het eerste gezicht gezegd worden, en de droom is van het soort dat hij de kinderen van Adam verleidt en intimideert . Al-Qadi en anderen zeiden : ( Hij is op zijn gezicht en dat God de Almachtige voor hem de kracht en het vermogen heeft gemaakt om door de binnenkant van de mens zijn bloed te laten stromen )….

…Ernstig . En als het negenentwintig is, duidt het op goedheid, opluchting en plezier . En als hij donder hoorde in een droom, en het visioen was op negen dagen in mei, duidde het op de dood van de edelen met de duif, en de dood vond plaats bij de Turken, en evenzo bij de schapen, en er zou veel regen vallen. , en de beste van de boomgaarden waren er in overvloed . Als het in de middelste tien is, treden er ernstige ziekten op . Als er donder wordt gehoord in een droom, en het visioen is in juni, tot tien dagen later, dan duidt het op de dood van geleerden en de meest eervolle in het land Egypte, de prijzen zijn laag, het geld groeit, en land en zee de visserij neemt toe . En als donder wordt gehoord en het visioen is in juli tot zes dagen ervan, dan zal de regen vallen in de maand december, en het planten zal vooruitgaan en groeien, en het grote volk van de Romeinen zal sterven, en de prijs daalt. in Jemen, en oorlog valt in het land van de Perzen en er is kwaad in het land van Egypte aan de kant van de koning, en ze vallen in gevangenschap in Children, en een koning komt uit het Oosten om hen als gevangenen naar zijn land te brengen. land . En als de donder aan het einde is of zeven overblijfselen ervan, dan duidt het op veiligheid in het hele land, en de prijs is goedkoop in het land Basra en het land Abessinië, en het land is zwart gemaakt tot de zwartheid van de Eufraat. , en sommige vruchten, zoals palm en bananen, krijgen gesel, en tarwe is er in overvloed . En als mensen aan het eind van het jaar bang zijn hun koning te vermoorden . Als er onweer wordt gehoord in een droom, en het visioen is in de maand augustus, dan is dat een goed teken voor de mensen van Levant en de mensen van Gorgan en Azerbeidzjan. De sprinkhanen worden verminderd en de koning van de Khazaren en de koning van Gog en Magog zullen sterven, en de gevechten vallen tussen hen in . En als er aan het einde ervan donder is, dan zal het vruchtbaar zijn in het land van Egypte en zijn overvloedige landen, en de prijzen zijn er goedkoop na onvruchtbaarheid, hoge prijzen en dood . Als er onweer wordt gehoord in een droom en het visioen is in de maand september in de tweede dagen ervan, dan zal er veel regen zijn, en droogte aan het begin van het jaar, en vruchtbaar aan het einde, en de sprinkhanen zal in het land van Kufa en de Tabahs van Basra zijn, en mensen vallen in grote honger, en moslims openen forten, en tussen de Romeinen en de Turken vechten voor een lange tijd, bevrucht de schijnvertoning en ontvangen zijn vruchten en granen . En als het op de tiende was, duidde het op het gebrek aan regen in dat jaar in de Maghreb, en de Almachtige God weet het het beste en Zijn afwezigheid is wijzer . En als het negenentwintig is, duidt het op goedheid, opluchting en plezier . En als hij donder hoorde in een droom, en het visioen was in negen dagen van mei, duidde het op de dood van de edelen met de duif, en de dood vond plaats bij de Turken, en evenzo bij de schapen, en er zou veel regen vallen. , en het goede van de boomgaarden was overvloedig aanwezig . Als het in de middelste tien is, treden er ernstige ziekten op . Als er donder wordt gehoord in een droom, en het visioen is in juni, tot tien dagen daarna, dan duidt het op de dood van geleerden en de meest eervolle in het land Egypte, de prijzen zijn laag, het geld groeit, en land en zee de visserij neemt toe . En als donder wordt gehoord en het visioen is in juli tot zes dagen ervan, dan zal de regen vallen in de maand december, en het planten zal vooruitgaan en groeien, en het grote volk van de Romeinen zal sterven, en de prijs daalt. in Jemen, en oorlog valt in het land van de Perzen en er is kwaad in het land van Egypte aan de kant van de koning, en ze vallen in gevangenschap in Children, en een koning komt uit het Oosten om hen naar zijn land te brengen als gevangenen . En als de donder aan het einde is of zeven overblijfselen ervan, dan duidt het op veiligheid in het hele land, en de prijs is goedkoop in het land Basra en het land Abessinië, en het land is zwart gemaakt tot de zwartheid van de Eufraat. , en sommige vruchten, zoals palm en bananen, krijgen gesel, en tarwe is er in overvloed . En als mensen aan het eind van het jaar bang zijn hun koning te vermoorden . Als er onweer wordt gehoord in een droom, en het visioen is in de maand augustus, dan is dat een goed teken voor de mensen van Levant en de mensen van Gorgan en Azerbeidzjan. De sprinkhanen worden verminderd en de koning van de Khazaren en de koning van Gog en Magog zullen sterven, en de gevechten vallen tussen hen in . En als er aan het einde daarvan onweer is, dan zal het vruchtbaar zijn in het land van Egypte en zijn overstromingen in de Nijl en de prijzen zijn er goedkoop in na onvruchtbaarheid, hoge prijzen en dood . Als er onweer wordt gehoord in een droom en het visioen is in de maand september in de tweede dagen ervan, dan zal het veel regenen, en zal er aan het begin van het jaar droogte zijn en aan het einde vruchtbaar, en de sprinkhanen zullen in het land van Koefa en de Tabahs van Basra zijn, en de mensen lijden grote honger, en moslims openen forten, en tussen de Romeinen en de Turken vechten voor een lange tijd, bevrucht de schijnvertoning en ontvangen zijn vruchten en granen . En als het op de tiende was, duidt dit op het gebrek aan regen in dat jaar in Marokko, en de Almachtige God weet het het beste, en Zijn afwezigheid is wijzer ….

…En wie een leeuw zag die achter zijn rug vandaan kwam en toen voor zijn gezicht verscheen, geeft aan dat er schade was en berispte de sultan nadat hij het hem had gevraagd .)…