…En Ibn Al-Fadl was een waardig man. Hij zei dat ik vanavond in mijn droom zag alsof ik met dadels en boter was gekomen, en ik at het en ging toen de hemel binnen. Al-Abbas Ibn Al-Walid zei: “We versnellen de dadels en boter voor jou, en God is van jou in de hemel. Sham Fassar kwam toen terug van de weg en zei tegen hem wat Wardak zei, als ik de zon en de maan zag samenkomen en sommige planeten met de zon en sommige met de maan, zei Omar met wat je ook zei, met de maanzap zei en werk niet voor mij in overeenstemming, lees dan nooit { Fmhona couplet night and made us a couplet day photoreceptor } Toen het Siffin Day was, werd de man vermoord met de mensen van Levant…

…** De visie van Ibn Abbas bij het doden van Hussein . Ibn Abbas – moge Allah tevreden met hen zijn – zei : Ik zag de Profeet vrede zij met hem in een droom een ​​halve dag met hem Ostos Ogbr fles waarin bloed sporen of iets plukte waar hij zei : Ik zei : O Boodschapper van God, wat is dit ? Hij zei : (Het bloed van Hussein en zijn metgezellen, ik heb hem sinds vandaag niet meer gevolgd .) Ammar, een van de vertellers van de hadith, zei : We leerden die dag uit ons hoofd en vonden hem die dag vermoord ….

…Wat de jakhals betreft, het wordt geïnterpreteerd op een manier die Ibn Sirin zei, degene die zag dat hij ruzie had met een jakhals, aangeeft dat er ruzie is tussen hem en zijn familieleden ….

…En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei: ~Ik zag alsof er een varken in mijn bed lag, en hij zei: ‘Ik zette voet op een Joodse vrouw .’…

Ibn Sirin zei dat schaken vals is en valse spraak ….

…Zei Ibn Sirin, en wie zag dat zijn geld werd geplunderd, geeft aan dat ze verontrust waren door de hoeveelheid van die overval ….

Ibn Sirin zei dat het visioen van de molen duidt op een ruzie en een gevecht, maar als de molen zijn eigendom is, dan is het minder een verleiding ….

Ibn Sirin zei : Het visioen van de minaret duidt op een man die mensen oproept tot het goede ….

…En Ibn Sirin zei: Wie heeft gezien dat hij watermeloen eet, komt uit verdriet en als hij in de gevangenis zit, wordt het vrijgelaten voor de woorden van de Almachtige. Een zwaarmoedige man, koud van hart, had geen glorie in de ogen van mensen ….

…En Ibn Sirin zei, als het aantal dinars vijf is, dan geeft het aan dat je iets doet dat acceptabel is, en als hij één dinar heeft, is een zoektocht niet groot of klein, dan wordt het geïnterpreteerd met een klein huis van goede daden. Als hij honderd dinar of duizend dinars heeft, wordt het geïnterpreteerd door kennis van de test te verkrijgen, maar als het aantal een paar is, zijn het geen individuen ….

…Wat de farao’s betreft, ze worden geïnterpreteerd volgens Ibn Sirin zei: wie een van de geavanceerde farao’s of een oneerlijke koning zag die een stad of land binnenkwam en erin woonde, het geeft de opkomst van de biografie van de farao’s op die plaats aan ….

…Later werd het visioen overgeleverd aan Ibn Sirin en Qatada noemde hem niet, dus hij zei dat dit een man van eer en reputatie is ….

…En Ibn Sirin zei dat de parels een mooi slavin zijn of een mooie vrouw, wie ziet dat hij veel parels heeft, dan wordt hij uitgelegd met de overvloed aan geld en genade, en er werd gezegd dat het visioen van sporadische parels wordt geïnterpreteerd door de Koran en als het is voorgeschreven, dan wordt het geïnterpreteerd met kennis en wijsheid, en wie ziet dat hij parels eet, geeft de woorden van monotheïsme en wijsheid of vergeet de Koran .)…

Ibn Sirin zei dat het duidt op een dienstmeisje en een bediende in een huis, en haar kuikens verwijzen naar de kinderen van slaven en bedienden ….

…Wat betreft de taoos, Ibn Sirin zei dat het mannetje van hem een ​​niet-Arabische koning is, en als hij ziet dat hij een mannelijke poot heeft, dan geeft dit zijn status aan bij een niet-Arabische koning, en het vrouwtje van hem is een niet-mahram-vrouw met geld, hasj en bedienden, hij trouwt met haar en krijgt kinderen van haar ….

Ibn Sirin zei dat poëzie niet prijst omdat ze vals is, en poëzie ter ere van de Boodschapper en soortgelijke woorden en wijsheid, want het is prijzenswaardig ….

Ibn Sirin Al-Shahd zei dat veel levensonderhoud voor de eigenaar aan de ene kant is toegestaan ​​zonder vermoeidheid, omdat het vuur hem niet raakte, en honing een klein middel was aan de ene kant dat hij het vuur aanraakte, en als hij zag honing neerdaalde uit de hemel voor een jaar, zijn visioenen wezen op Saladin en de algemene zegen ….

…Destiny is in a dream verwijst naar de wereld die op de stoel zit, en het vlees en de kruiden erin . Misschien de mogelijkheid om van haar te scheiden als ze in haar ketel zat en haar scheiding kookte . Het lot waardeert het huis . Het lot is in het huis van de patiënt als het onder vuur kookt en wat erin staat is niet bekend, dan is het kanon een vlinder, en de vlam van vuur is zijn nood, en het koken is zijn angst . En het vermogen om te concurreren of tevreden te zijn met wat mogelijk is . Het lot is een buitenlandse vrouw . Wie heeft gezien dat hij in een pan werd gekookt, krijgt veel geld van de sultan . Vlees en bouillon in de pot is een eervol bestaan ​​met woorden en ruzies ….

…Asparagus Dream Asperges betekent een welvarende oceaan en gehoorzaamheid door bedienden en kinderen . Asperges eten duidt op periodiek succes . ~ Asperges : plantensoorten Alzenbakah ~….

…Mint is in a dream geeft het overlijdensbericht van zijn naam aan ….

…Stone is in a dream verwijst naar de doden en kan duiden op mensen van wreedheid, nalatigheid, onwetendheid en werkloosheid . En de wijze mensen vergelijken de onwetenden met steen . En wie ziet dat hij een steen heeft, zal een man winnen of met een vrouw trouwen . En wie ziet dat hij een steen is geworden, hij is zijn Heer ongehoorzaam, verhardt zijn hart en corrumpeert zijn schuld, en als hij ziek was, stierf hij, of anders werd hij getroffen door een hemorragie . De val van de steen vanuit de hemel naar de aarde over de hele wereld of op de moskeeën duidt op een man die ver van het hart verwijderd is. Als de steen is gebroken en zijn fragmenten de huizen en huizen zijn binnengevlogen, geeft dit aan dat de rampen in die stad zijn verspreid, dus degene die zijn huis binnenkwam, viel er een granaatscherven in . Als de mensen in armoede verkeerden en bang waren voor voortzetting en bang waren voor de gevolgen, was de steen een kracht die op de plaats neerdaalde in overeenstemming met de sterkte en het gewicht van de steen . Als er veel stenen zijn waarmee de mensen werden gegooid, dan daalt de kwelling uit de lucht neer, want het is een epidemie, sprinkhanen, hagel, wind, overval en dergelijke . En wie ziet dat hij stenen of bergen vervoert, probeert iets moeilijks . En wie zag dat hij op een steen reed en alleenstaand was, zou trouwen . En wie ziet dat hij een steen aan zijn nek heeft gehangen, zal worden gekweld door benauwdheid en kwaad . En wie zag dat hij met een stok op een steen sloeg en er water uit explodeerde, en hij was arm, dan zal hij rijk zijn, en als hij rijk is, is hij rijker geworden, en misschien was hij een gelukkig levensonderhoud . Misschien verwijzen de stenen naar de aanbidders, asceten en de heren van nederige harten . Als de koning ziet dat hij een steen heeft, geeft dat aan dat hij een grote hoeveelheid geld heeft . Als de aanbidder ziet dat hij een steen heeft, zal zijn waardigheid in zijn land verschijnen . Als hij in een droom een ​​steen raakt en hij wordt ervan beschuldigd onschuldig te zijn, vooral als de steen ontsnapt terwijl hij hem volgt . Een steen is een steen voor iemand die hem belet te handelen . En misschien duidde de steen op een ongedierte ….

…Fils in a dream is praten met hypocrisie en argumentatie . En wie zag dat hij een dirham inslikte en het uit een penning haalde, dan is hij een ketter . Geld is rumoer en kwaad . En als het geld nodig is, dan is het ook nodig . En wie een dinar inslikt en het een cent betaalt, dan is hij een ongelovige na de islam, en de cent is bedrog en ongeloof, en het geld is vermoeidheid en verveling voor degenen die het in een droom raken . En geld duidt op verdriet, verdriet en spraak die wordt gevolgd door somberheid . En geld kan duiden op levensonderhoud of verlichting na nood . En geld dat bankroet is in rechtszaken of in debatten tussen geleerden . Zie ook de dirham ….