…Wat vind je ervan om het hypocriete nieuws van de Nacht van Kracht in een droom te verspreiden? Het is gebruikelijk onder mensen op zulke dagen elk jaar om Laylat al-Qadr te bepalen, en dat het de nacht van zo-en-die is, en vorig jaar ging het gerucht voor mij dat ik de Nacht van Kracht als de nacht van twintig had ingesteld. -vijf, en voor de kwijting van de verantwoordelijkheid zou ik het volgende willen verduidelijken : Vraag / Is er interesse Bepaal de Nacht van Macht? Wat is de uitspraak over wat sommigen doen bij het informeren of beperken van hen – op basis van visioenen – en onder het voorwendsel hen aan te sporen dat te doen of ernaar te streven? Ik beantwoord deze vraag door middel van de volgende punten : 1 / De uitdrukking van visioenen is gebaseerd op vermoeden en is niet gebaseerd op snijden. Ik waarschuw ook voor het introduceren van visioenen in het aspect van aanbidding, want religie is voltooid . 2 / We erkennen dat de visie van de gelovige waar is, en dat het deel uitmaakt van de delen van het profeetschap, en we ondersteunen ook de prediking van het goede met bewijs : de uitspraak van de profeet [ Er is niets over van het profeetschap behalve de evangelisten . Ze zeiden : wat is het goede nieuws? Hij zei dat het rechtvaardige visioen door de gelovige wordt gezien of door hem wordt gezien ], maar het visioen van de gelovige kan ook vals zijn, en er is voor hem geen verwijzing naar de onfeilbaarheid van vandaag die door dit of dat kan worden beslist . 3 / Dat deze ummah betere uitspraken en betere daden uitbracht dan de vorige, en dat ze de hele maand leefden, en deze ummah zal alleen geschikt zijn voor wat aan het begin ervan rechtvaardig is . 4 / De Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, bracht de metgezellen niet op de hoogte van een specifieke nacht, maar vertelde eerder dat het in de laatste tien dagen was, of de laatste zeven dagen, en dit zei hij nadat hij had vernomen dat sommige van zijn metgezellen, moge God tevreden met hen zijn, zagen de Nacht van Kracht in een droom, zo zei hij als in de hadith die hij vertelde. Al-Bukhari in zijn Sahih : [ Ik zie je visioenen samenspannen – dat wil zeggen, ze waren het erover eens – in de afgelopen zeven dagen, dus wie ze onderzoekt, moet ze in de afgelopen zeven dagen onderzoeken . ” Deze kwestie was een van de belangrijke zaken waarmee de metgezellen werkten, moge God tevreden met hen zijn, totdat werd gemeld dat ze de I’tikaaf in de middelste tien dagen uitvoerden om ernaar te zoeken, en dit is voordat de Profeet het in de afgelopen tien dagen . 5 / Ik zie de Profeet vrede zij met hem een groot deel van de nacht, en ging naar buiten om de metgezellen uit te vertellen , daarna Onisseha, en vertelde dat hij in een droom zag dat hij zich in water en modder ter aarde wierp, kwam een wolk Vmatart tot het dak van Sal van de moskee – was palmbladeren – gebed en vastgehouden, zei de verteller : ik zag de boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken, neergeworpen in water en modder, totdat ik een spoor van modder op zijn voorhoofd zag, en dit is een bevestiging van zijn visioen, moge God hem zegenen en vrede schenken, dus verliet hij het ochtendgebed met zijn gezicht gevuld met modder en water . 6 / Het kwam in de Sahih dat, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, hij zei : [ Ik ging naar buiten om je te vertellen over de Nacht van het lot, en tuurde – dat wil zeggen, maakte ruzie en ruzie – zo-en-zo, en het werd verhoogd, en hopelijk zou het goed voor je zijn …….] Hadith . Al-Subki al-Kabeer leidde uit dit verhaal af, zoals vermeld in Fath al-Bari 4/286: Het is wenselijk om de Nacht van Kracht te verbergen voor degenen die het hebben gezien . Dit komt omdat God aan zijn profeet heeft verordend dat hij hem er niet over inlicht . En al het goede is in wat voor hem bestemd is, dus het is wenselijk hem daarin te volgen . 7 / De betekenis van zijn uitspraak, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn : [ Moge het goed voor je zijn ]: Als de Nacht van Kracht op een bepaalde avond wordt ingesteld, zal deze daartoe beperkt zijn, dan wordt de aanbidding gemist in een andere , en dit gebeurde en gebeurt van veel mensen, zodat er sommigen zijn die opstaan voor de nacht waarvan wordt gezegd dat het Laylat al-Qadr is, en de rest achterlaten , en dit is een grote vergissing – zoals we eerder hebben uitgelegd -. 8 / Het is beter voor moslims om dergelijk nieuws over het bepalen van Laylat al-Qadr niet te verspreiden, of om enkele uitspraken van degenen die het uiten, te publiceren als de nacht van zo-en-die van de maand, wanneer het wordt bewezen uit de juiste overleveringen, dat het verbergen ervan was voor wijsheid en er is goed voor de ummah, en goed in het volgen van wat van de Boodschapper kwam, moge God hem zegenen en hem vrede schenken . 9 / vereist van moslims in algemene ijver en aanbidding en werk in deze hele maand, de laatste ervan en tien in het bijzonder, was de profeet vrede zij met hem, zoals vermeld in een interview met Aisha : Als er tien binnenkwamen, het schort strakker maken en leven voor de nacht, en maakte zijn gezin wakker ] , en in deze verwijzing naar Dringend om de conclusie te verbeteren, verzegelt God goed voor ons. Amen, o Heer der werelden … En God weet het het beste ….
Dromen over Idris ' naam wordt in een droom geïnterpreteerd
(136 betekenissen van dromen over Idris ' naam wordt in een droom geïnterpreteerd )…Wat is beter om te zeggen dat ik een visioen of een droom heb? Het adres van Bukhari is correct : de deur : het visioen van God , en dat betekent überhaupt en vermeld in de hadith : ~ Ware dromen van God en de droom van de duivel ~ en duidelijk dit om te zeggen : dat wat aan God wordt toegevoegd, is niet zei een droom te hebben die wordt toegevoegd aan de duivel wordt gezegd een visioen te hebben , een illegale daad is gebaseerd op optimisme en niet iedereen wordt een visioen genoemd, kwam als laatste in een interview ( Openbaring drie ) en noemde toen de moderne gelovigen genaamd elke soort visie van de naam , en ten gunste van optimisme de woorden vrede zij met hem ~ goede visie van God ~ in de roman : ~ goede visie ~ Dus hij noemde het Hassan…
…** Ik vervulde zijn wil in een droom op gezag van Ataa al-Khorasani die zei : ik kwam naar Medina en vroeg naar iemand die me vertelde over de hadith van Thabit bin Qais bin Shammas, en hij leidde me naar zijn dochter, en Ik vroeg haar en daarin stond : Toen Abu Bakr, moge God tevreden met hem zijn, de moslims een beroep deden op de mensen van afvalligheid en al-Yamamah en Muslima de leugenaar, liep Thabit Ibn Qais naar degene die wandelde toen ze Musaylimah ontmoetten en Bani Hanifa versloeg moslims driemaal, zei vast en Salem Mwale Abi Hudhayfah : wat Hzka we vochten met de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem Fjala voor zichzelf een struikelblok waar Vqatla zelfs doodde, zei : Warri, een man van de moslim vaste bin Qais in zijn droom, zei hij : ik ben wat gisteren vermoordde fokkers man Van de moslims nam hij een waardevol schild van mij, en zijn huis is aan het uiteinde van het leger, en bij zijn huis steekt een paard in zijn lengte. van geld ook en zo van Rqiqi oud en jij om deze droom te doen Vtadhaah zei : kwam Khalid bin Walid zijn regiment om Fujdha te beschermen zoals genoemd en presenteerde aan Abu Bakr, moge Allah tevreden met hem zijn en vertelde hem Abu Bakr geïmplementeerd, moge Allah wees tevreden met hem en zijn wil na zijn dood, we weten niet dat iemand zijn testament groen licht gaf na zijn dood, een No Thabit bin Qais bin Shammas, moge God tevreden met hem zijn . In de roman, Anas moge Allah tevreden met hem zijn dat bin Qais, moge Allah hem repareren, kwam op de dag van Al – Yamamah heeft gemummificeerd en gepubliceerd Okfanah zei : Oh God, ik heb jou genezen dan hem deze en verontschuldig me dan dat het zijn zijn schild Vsergt Farah, een man die ziet slapen, hij zei : De DERI in Hij schatte het onder de canon op die en die plaats en gaf hem geboden, dus zochten ze het schild, en ze vonden het, en ze leverden de geboden….
…En sommige van de sprekers zeiden dat een visioen van het dorp de afleiding van zijn naam uitdrukt, als het goed is, anders is het zoals vermeld ….
…Kunnen visioenen in slaap worden geïnterpreteerd? In sommige authentieke hadiths werd op gezag van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, genoemd dat hij enkele van de visioenen zag en tevreden was met hun interpretatie die in de droom werd genoemd. Zijn voorbeeld is bijvoorbeeld, maar niet beperkt tot : zijn visioenen van Umm Haram en dat ze bij degenen zijn die de zee binnenvallen, en zijn visioenen van Aisha : wanneer ik ze laat zien voordat ik, huwt Hij met haar, en zijn visioenen : In de Antichrist en Ibn Hajar genoemd in al-Fath op gezag van Ibn Battal aangevende dat dit mogelijk is. Ibn Battal zei toen hij sprak over de hadith van Ibn Umar toen hij de hel zag en dat het gevouwen was als een put : In deze hadith dat een deel van het visioen geen uitdrukking nodig heeft en dat wat wordt geïnterpreteerd in de slaap de interpretatie ervan is bij het ontwaken. , omdat de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, niet verder uitweidde over wat de koning uitlegde, en God weet het het beste ….
…V : Is het mogelijk om de Boodschapper te zien, moge God hem zegenen en vrede schenken? Had degene die de Boodschapper zag, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, op welke bladzijde dan ook, het als in de waarheid gezien? Ja , en misschien wel de belangrijkste voorbeelden van goede visie, de visie van de Profeet vrede zij met hem werd geleid door Imam Bukhari en het moslimwoord uit de hadith van Abu Hurayrah zei : De Boodschapper van Allah, vrede zij met hem : ~ van Rani in een droom heeft Rani, de duivel is niet voor mij ~(1). In zijn roman, ~ van Rani in een droom wakker Vsarani of alsof Rani waakzaamheid niet voor de duivel mij is . In de roman zei hij vrede zij met hem :~ van Rani was de mening van rechts ~, zei Ibn Sirin : Als Rah naar zijn beeld (2 ). Het feit dat wetenschappers verschilden in de betekenis van vrede zij met hem : van Rani in een droom zag ze mij … ~ Ibn Albaqlani zei : betekent dat zijn visie correct is, niet Bodgat noch vergelijkingen de duivel , en ondersteund door te zeggen dat de roman ‘ was de mening van de juiste ‘ zucht visie is correct , en het was Ibn Sirin als hij door een man werd gesneden dat hij de profeet (vrede zij met hem) zag , zei : roei me dat ik zag als hij beschreef een attribuut dat hij wist het niet, zei hij : Je zag hem niet . Ibn Hajar zei en zijn transmissieketen is authentiek (3). Anderen zeiden : maar het moderne fenomeen betekende dat hij het had gezien, het maakt het niet uit, het verhindert het . Anderen zeiden : waarschijnlijk zeggende vrede zij met hem : ~ verloren Rani of de rechter zag de duivel is in beeld ~ te doen als de mening van de beschreven bekende hem in zijn leven, de achter het geschil was een visie-interpretatie van Araaa feit , en het is waar dat hij een feit ziet, of het nu op zijn bekende of andere capaciteit was . Sommige geleerden zeiden : aangeduid Nabih Almachtige God die mensen zien hem te corrigeren alle oprechtheid en te voorkomen dat de duivel me voorstellen dat in geschapen opdat liggend op zijn tong in slaap als een schending van God de gewoonte van de profeten, vrede zij met hen een wonder , en als onmogelijk dat de duivel verbeeldde zich in zijn beeld in de waakzaamheid , als hij getekend was, verdacht hij de waarheid met leugen en deed hij niet wat hij bracht angst voor deze waarneming Vhamaha Allah van Satan en Nzgh en Osuste en reciteerde en Kedah (4), zei Imam Ibn Hajar : het lijkt mij dat wat in een droom met Rani wordt bedoeld, elk recept Felictbhr was en wist dat hij de waarheid van de Openbaring had gezien die van God komt, niet de verkeerde, dat is de droom, de duivel is niet voor mij (5) ~ Maar de betekenis van ~ alsof Rani waakzaam is ~ is onderworpen aan de woorden : een van hen : dat wat wordt bedoeld met de mensen van zijn tijd en betekent dat Rah slaapt en niet was geëmigreerd, help hem de Almachtige God voor migratie en zie dan de apostel zichtbaar de tweede vraag : hij ziet th e bekrachtiging van die visie met waakzaamheid in het Hiernamaals ; omdat hij in het hiernamaals de hele natie van Rah in de wereld ziet en niet heeft gezien . III : hij ziet in het Hiernamaals visioen van zijn eigen in de nabijheid van en krijg Chweath en dus ________________________________ (1 ) Verteld door Bukhari Net als in de opening (12 /383 ) deur zag de Profeet vrede zij met hem in een droom , en als moslim in de nucleaire sector ( 15/24 ). (2 ) Overgeleverd door Bukhari zoals in de opening ( 12/383 ) de Profeet vrede zij met hem in een droom zag , en als moslim in de nucleaire ( 15/26 ). (3 ) Zie : Ibn Hajar – op (4) Ibn Hajar – op – (12/389) en nucleaire vorige referentie – (15/25). (5) Ibn Hajar – Vorige referentie – (12/389). ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…
…Wat is de uitspraak over het gebruik van de term ~belichaming van God~ bij de bespreking van de vraag : kan God in een droom worden gezien? Wanneer je deze kwestie bespreekt, zul je enkele beschrijvingen vinden die niet geschikt zijn voor Hem, de Almachtige, zei de rechter : De geleerden zijn het erover eens dat het toegestaan is om de Almachtige God in een droom en de geldigheid ervan te zien. En andere dergelijke uitdrukkingen van de bijgewerkte uitdrukkingen die niet uit de woorden van God kwamen, noch de woorden van Zijn Boodschapper, en daarom worden ze niet ontkend en bevestigd pas na uitwerking, en als hun betekenis juist is, dan is het bewezen, anders het wordt ontkend . Daarom is het niet toegestaan om te zeggen : zijn toestand is een van de kenmerken van de lichamen, en het is niet toegestaan dat hij hem belichaamt. Omdat dit een van de bijgewerkte uitdrukkingen is ….
…Hij vond het geld van zijn vader door middel van een droom 79 – en uit het visioen dat plaatsvond, zei Ibn al-Qayyim dat Umair bin Wahb – moge God tevreden met hem zijn – in zijn slaap kwam en hem werd verteld : Ga naar zo-en- zo en uit het huis, graaf dan om het geld van je vader te vinden en zijn vader had geld begraven en stierf en raadde het niet aan Toen Amir opstond uit zijn slaap en het graven, en je vindt het geld van je vader , en zijn vader had geld begraven en stierf en beval het niet aan, dus stond Amir op uit zijn slaap en verachtte hij hem zoals hij hem bevolen had, dus sloeg hij tienduizend dirham en verloochende veel, dus betaalde hij zijn schuld af en verbeterde hij zijn toestand en de toestand van zijn huishouden en dit was na zijn veiligheid, en de jongste van zijn dochters zei hem : O Vader van onze Heer, deze die ons liefhad vanwege zijn religie is beter dan Hubl en troost, en als het niet was dat hij dit geld van jou zou hebben geërfd , maar aanbad hem een paar dagen. Ibn al-Qayyim zei : Ali bin Abi Talib al-Qayrawani zei : Ali bin Abi Talib al-Qayrawani zei : Deze hadith van Amir en de winning van geld in een droom is verbazingwekkend dan wat we hadden en we zagen in onze tijd in onze stad van mijn vader Muhammad Abdullah al-Baganashi was een rechtschapen man, beroemd omdat hij de doden zag en hen vroeg naar afwezigen en dit aan hun familie en hun familieleden overbracht, totdat hij daar beroemd om werd en velen van hem, zodat men naar hem en klaagt bij hem dat Hamima zonder wil stierf en geld heeft om hem niet naar zijn plaats te leiden, dus bereidt hij hem voor op het goede en roept God in zijn nacht om de beschreven doden te zien. En hij vraagt hem over de kwestie Re ermee ….
…Geld Als u geld vindt in een droom, voorspelt dit dat u voor eenvoudige problemen zult komen te staan, gevolgd door vele geneugten en een verandering van toestand . Als je geld hebt betaald in een droom, is dit een slecht voorteken . Als je een gouden munt hebt gevangen, voorspelt dit algemeen welzijn en geneugten . Als u geld verliest in een droom, voorspelt dit dat u te maken zult krijgen met een aantal verstoringen in de gezinsomgeving en dat uw bedrijf getuige zal zijn van enkele valkuilen . Als je geld in een droom hebt geteld en het tekortschiet, voorspelt dit dat je een bedrag zult betalen en daar verdrietig om zult zijn . Als je droomde dat je geld hebt gestolen, voorspelt dit dat je in gevaar bent en dat je je stappen moet afwegen . Geld besparen in een droom symboliseert rijkdom, rijkdom en gemoedsrust . Als je droomt dat je geld hebt gekocht, voorspelt dit dat je iets gaat huren. Als je jezelf in een droom ziet kijken naar een hoeveelheid geld, geeft dit aan dat rijkdom en prestige niet ver van je bereik zijn . Als je droomde dat je een rol met effecten vond en dat een meisje je erom vroeg, voorspelt dit dat een vriend van je je verlies zal veroorzaken in je vak . De persoon die de droom heeft gezien, zal ontdekken dat hij ver van de werkelijkheid leeft en onbewust zijn geld verkwist . Dit soort dromen is een waarschuwing . Als je droomt dat je een overvloed aan contant geld hebt, maar het kan lenen, voorspelt dit dat anderen je als een prominente man zullen beschouwen, maar degenen die je benaderen zullen merken dat je een huursoldaat en ongevoelig bent . Als een meisje droomt dat ze geleend geld uitgeeft, voorspelt dit dat ze betrapt zal worden op bedrog en een waardevolle vriend zal verliezen ….
…Het voordeel van een duidelijke, correcte droom als aan de voorwaarden wordt voldaan volgens wat we hebben genoemd, en het onder andere betrouwbaar is dat de consumptie ervan matig en niet vol is, en het eten van knoflook de droom verstoort ….
…Hoe kom ik af van het probleem van het verwachten van kwaad om me heen , als ik er een hartverscheurende droom in zie? Dit is een voorbeeld van de vele vragen , heb ik altijd gezien , en ik heb je niet verbergen dat ik een van degenen die met dit probleem leefde , als ik zie wat er zal gebeuren met een aantal om me heen , en dan woon ik in angst en af te wachten wat er kan gebeuren, en dit probleem bestaat ook voor sommige mensen in een staat van waakzaamheid !! Vanuit mijn standpunt kan hun gevoel van iets voordat het zich voordoet, van het soort inspiratie zijn ; Het is dat iemand over iets praat en God herleeft de waarheid op zijn tong . De Koran werd op zes plaatsen goedgekeurd . Omar bin Al-Khattab was inspirerend. De waarheid wordt op zijn tong uitgevoerd en de koran was het op zes plaatsen met hem eens. Het kwam in Sahih Muslim via Abdullah bin Omar, moge God tevreden met hem zijn. Hij zei, Umar zei : [ Mijn Heer stemde in in drie : het heiligdom van Ibrahim, de sluier en de Asara Badr ]. Toen de vrouwen van de profeet uit jaloezie tegen hem protesteerden, zei hij ook : Moge zijn Heer, als hij van u scheidde, hem inruilen voor betere echtgenoten van u, en het vers werd daardoor geopenbaard . In een authentieke hadith volgens Muslim stemde hij in met het verbod om voor de hypocrieten te bidden [ zie Sharh Al-Nawawi over Sahih Muslim 15/167] En hij ging ook akkoord met betrekking tot het verbod op alcohol. Al-Nawawi zei : Dit zijn er zes, en er staat niets in de bewoordingen van de vorige hadith over Umar dat toenemende goedkeuring ontkent, en God weet het het beste. Ik keer terug naar het vorige onderwerp en zeg : het kan een andere reden zijn, namelijk het gevoelige gevoel voor anderen te voelen en met hun problemen om te gaan, zoals bijvoorbeeld bij sommige moeders of vaders met hun kinderen gebeurt. de vader of moeder kan het lijden van een van de kinderen voelen terwijl hij vervreemd is, of in nood verkeert . Hij kan bijvoorbeeld zeggen : ik heb het gevoel dat mijn borst is samengetrokken door zus-en-zo, en deze kwestie kan anderen overkomen die zich door deze kenmerken onderscheiden, van sommige groepen, zoals sommige veiligheidsmensen, doktoren, leraren of mannelijke en vrouwelijke verpleegsters, en anderen die een gevoel hebben over voor wie hij verantwoordelijk is . Dit probleem kan op twee manieren worden aangepakt : 1 / Als deze intuïtie door een droom kwam, dan duwde hij het met de genoemde voorzorgsmaatregelen tegen de gehate visie, en het duwt dit ding waarvan hij vreest dat het zal gebeuren, zo God wil . En hij die met deze eigenschap is gekweld, moet erop aandringen dat God bidt om deze zaak namens hem af te weren, en hij zal niets hiervan zien, zo God het wil . 2 / En als deze intuïtie door inspiratie kwam, dan duwde hij het door smeekbede dat God deze eigenschap van hem zou verwijderen, en God was in staat om de vraag van de dienaar te beantwoorden, vooral voor degenen die aandringen op smeking, en God weet het het beste ….
…En gebeden om regen in een droom duiden op angst, ellende, hoge prijzen en een depressief leven . Het duidt op een ongeluk op die plaats van een liniaal of een liniaal . En het eclipsgebed van de zon en de maansverduistering duidt op het streven om troost te brengen aan degene naar wie de zon of de maan verwijst . Misschien duidt dit op het berouw van de boosdoener en de bekering van de ongelovige, of de dood van een geleerde . En wie ziet dat hij het supererogatoire of vrijwillige gebed bidt, geeft de goedheid van zijn religie en zijn aanhankelijkheid aan de Sunnah aan, of dat hij de kwestie van het Hiernamaals uitvoert, en het oppervlakkige gebed duidt op verkering en verbondenheid met de harten van mensen door dienst of geld, en als de ziener celibatair is, trouwde hij, en als hij getrouwd is, heeft hij twee zonen, omdat de Almachtige God zegt : ( En we gaven hem Isaac en Jacob overbodig ). En als hij vrijwillig tot God de Almachtige bidt en hij was arm, dan was hij rijk en werd hij goed, of hij werd een hechte band met de Almachtige God, en hij kan zich onder de mensen hebben verzameld om hun verlangens te verspreiden . En gebed van verlangens in een droom is een indicatie van de seizoenen . En het qadha-gebed is een indicatie van de vervulling van de religie, het berouw van de boosdoener, de bekering van de ongelovige of de vervulling van een gelofte . En het zittende gebed duidt op hulpeloosheid, mislukking en tevredenheid met wat u van uw levensonderhoud kunt maken, en misschien duidt het op een waarschuwing voor de ziekte van zijn vader of zijn leraar . En het gebed om vergeving duidt in een droom de vergeving van zonden aan. Als mensen het bidden, duidt dit op het neerdalen van regen, en als de aanbidder arm is, is hij rijk, en als hij onvruchtbaar is, zorgt hij voor mannelijke kinderen . Lofgebed in een droom is een teken van leiding en een teken van goedheid en het genereren van levensonderhoud . Vrijdaggebeden geven de aanbidder aan wat hij wil, of vreugde en getuigen van feestdagen, seizoenen en hadj . Vrijdaggebeden duiden, net als de korte gebeden, op reizen, of de onmiddellijke verlichting en ontmoeting met de geliefde . En het Eid al-Fitr-gebed in een droom is een indicatie van het afbetalen van de schuld, het genezen van zieken, het wegwerken van tegenspoed en het verlichten van zorgen . En het Eid al-Adha gebed duidt op imitatie van dingen, het houden van de wil en vervulling van de gelofte . Misschien duidden de twee gebeden op een ontmoeting met de vijanden, omdat hun ontmoeting met hen takbier is . En degene die iets verloor en zag dat hij op Eid aan hem teruggaf wat hij verloor, en als het Eid al-Fitr was, dan komt het uit ontbering tot capaciteit, en als Eid al-Adha eigendom was van een emancipatie of een gevangene , zou hij uit zijn gevangenis worden bevrijd, en als hij schulden had, zou zijn schuld voor hem worden besteed . En het Istikharah-gebed in een droom verdwijnt en verwart, en duidt op een goed resultaat . En het afwezigheidsgebed in een droom is een verzoek om winst ….
…Melk Melk drinken in een droom duidt op een overvloedige oogst voor de boer, vreugde thuis en een succesvolle reis voor de reiziger . Wat de vrouw betreft, deze droom is een goed voorteken . Het zien van grote hoeveelheden melk in een droom duidt op rijkdom en rijkdom . Wat betreft een droom dat u betrokken bent bij de melkhandel, dit betekent een toename van uw rijkdom . Als je droomde dat je gratis melk aan anderen uitdeelde, dan betekent dit dat je goed bent en zakaat voor het beste van je rijkdom . Als er melk wordt gemorst in een droom, betekent dit dat u een klein verlies en tijdelijke problemen zult lijden door uw vrienden . Maar als u droomt van vuile melk, betekent dit dat u eenvoudige problemen zult tegenkomen . Als de melk in de droom zuur was, betekent dit dat je je zorgen maakt en bang bent voor de problemen van vrienden . En als je in een droom tevergeefs probeert melk te drinken, betekent dit dat je het risico loopt iets waardevols te verliezen of dat je de vriendschap van een hooggeplaatst persoon verliest . Als je droomt van hete melk, betekent dit dat je een strijd aangaat, aan het einde waarvan je verlangens en aspiraties zullen worden vervuld . Wat baden met melk betreft, het betekent de vreugde en het gezelschap van goede vrienden ….
…Alle huwelijken : in een droom, als een persoon een natte droom heeft, dan is het voor hem verplicht om zich te wassen, dan is het geen visie…
…En wie Idris ziet, eer hem met vroomheid en verzegel hem goed ….
…Fitna create Qur’an 71 – mening Shafie Ahmed Satn beweert te zeggen dat de schepping van Alorteuran was overgeleverd dat Ibn al – in (de deugden van Imam Ahmad ) was overgeleverd aan de zoon van Salomo, zei : Hij vertelde me Shafei : Aarabie Neem mijn boek en knipperende hem en gaf hem aan Abu Abdullah Ahmad bin Hmpel I in reactie , zei hij Al-Rabee’, en ik kwam Bagdad met het boek en ontmoette Ajmad bin Hanbal in het gebed’ s ochtends, en ik bad met hem in het gebed ‘s ochtends. Toen hij van de mihrab wegging, overhandigde ik hem het boek en zei tegen hem : Dit is het boek van je broer Al-Shafi’i uit Egypte , dus Ahmed zei : Heb je er naar gekeken? Ik zei : Nee , en Ahmed brak de ring en las het boek, en zijn ogen vulden zich met tranen , en ik zei tegen hem : Waar gaat het over, O Abu Abdullah? Hij zei : Hij herinnert zich dat de profeet ( vzmh ) in een droom zag , dus zei hij tegen hem : Schrijf aan mijn vader, Abdullah Ahmad Ibn Hanbal, en lees vrede over hem en zeg dat je op de proef zult worden gesteld en bid tot de schepping van de Koran, dus verplicht hen niet. God zal kennis voor u doen opstaan tot de Dag der Opstanding . Spring zei : Ik zei : de Annunciatie trok zijn shirt uit na de wimpers Vdfh naar Vokzth en ging naar Egypte en nam het antwoordboek en overhandigde het aan Shafie en zei tegen mij : Aarabie, wat is er aan jou betaald ? Ik zei : het hemd dat zijn huid volgt , toen zei Al-Shafi’i tegen mij : we helpen je er niet mee, maar slecht, en betalen ons het geld om je ermee te associëren . En vertellers vertelden ook op een andere manier op gezag van Rabi` bin Sulaiman en zeiden daarin : dat Al-Shafi’i schriftelijk vermeldde dat hij de Profeet ( vzmh ) in zijn slaap zag en tegen hem zei : O Ibn Idris, dit is de fatwa van Aba Abd Allah Ibn Ahmad Ibn Hanbal dat hij zal worden onderzocht in de religie van God en tot mij zal bidden om te zeggen dat de Qur’an is gemaakt, dus het is niet zo, en het zal worden geslagen met een zweep, en dat God – de Almachtige – zal voor hem een jaar publiceren waarin de Dag der Opstanding niet valt, en hij noemde de rest van het verhaal op de hierboven vermelde manier ….
…Wie zijn naam op de bewaarde tablet ziet staan, geeft aan dat zijn tijd op handen is ….
…En onderwijs geïnterpreteerd als een hervormer Qassam erfenisuitkering ….
…Degene die in een droom terugkeert naar een toestand waarin hij wakker was, keert naar hem terug wat hij daarin tegenkwam van goed of kwaad ….
…Abu Sa’id, de prediker, zei dat Al-Sawsan twee manieren aanwijst voor de mensen van gerechtigheid, een goede lofprijs, en voor de mensen van corruptie, een last op de schijnbare betekenis van zijn naam, omdat het eerste deel slecht is, en ze zongen in de betekenis : Susanna, ik gaf me en wat … ik gaf me altijd een goede, de eerste is slecht en niet te vergeten … wat er van de naam overblijft is de slechte leeftijd….
…En Khaled Al-Isbahani zei: ~Papier wordt door papier gehaald om zijn naam af te leiden~, en sommige tolken zeiden wat dit bevestigt aan de afleiding van de naam, wat de woorden zijn van de Almachtige, dus stuur een van jullie met je papieren aan Medina, over wat hij getuigt, zoals argumenten, lezingen, huur, verslagen, vouchers en dergelijke .)…
…De ketting is gedecoreerd op zijn gezichten, dus wie ziet dat hij een ketting om zijn nek heeft, neemt een voogdijschap op zich of neemt een trust aan volgens de grootte van de ketting in zijn goedheid en lengte, en als hij bezaaid is met alle soorten juwelen, de voogdij is groter . En wie denkt dat hij een zware ketting heeft en te zwak is om die te dragen, dan volgt hij het mandaat en wordt hij zwak van het werk en het doen ervan . En er werd gezegd dat de visie van de ketting in termen van de zin imitatie is van een bevel of een trust, en dat de visie van de ketting van een vrouw wordt geïnterpreteerd boven haar echtgenoot. Wat ze daarin ook ziet vanuit een goed of een glans, het wordt erin geïnterpreteerd. Van haar voorkeur boven goud, en er werd gezegd, wordt het visioen van de ketting, zilver, geïnterpreteerd door een mooie slavin, en als het van een soort metaal is, dan wordt het overgedragen door het proces, en als het van de essentie of de achthoekige stenen, het wordt geïnterpreteerd door de kennis van de woorden van de Almachtige God, en hoe meer goed het is, hoe beter en beter kennis ….
…Er werd gezegd dat een visioen van de schil van de bomen wordt geïnterpreteerd door te vasten, en de takken worden geïnterpreteerd door de kinderen en familieleden, en de bladeren worden geïnterpreteerd door de natuur en de vrucht wordt geïnterpreteerd door religie ….
…Daniël zei dat zalven geïnterpreteerd worden met geld en genade, en geïnterpreteerd kunnen worden door erfenis en vette zalven, zoals olie van vlierbessen en lelieolie en dergelijke die geïnterpreteerd worden met kennis en wijsheid. Met het voordeel van de Arabieren en de olie van alsem, katten en dergelijke, zullen ze profiteren van de Arabieren ….
…Het visioen van alle jongens van God is genoemd – de Almachtige – door te zeggen : ( en ging met hem een van die jongens de gevangenis binnen , ze zei dat de andere tijdperken wijn ik liet zien en zei dat ik boven mijn hoofd brood bracht, eet de vogel van hem Nbina Ptooelh Voorwaar, we zien jullie van weldoeners ). Surah Yusuf Al-Ayyam 41. Toen vertelde hij hun de interpretatie van elk van hen, dus zei hij: ( O vrienden van de gevangenis, wat betreft een van jullie, zijn Heer zal wijn drinken, en de ander wordt uitgeschonken, en jullie eten medicijn uit zijn hoofd. ) Surat Yusuf, vers 36. Youssef, vrede zij met hem, werd geïnterpreteerd zoals hem werd verteld . Een van hen werd gekruisigd totdat ik de vogel uit zijn kop at , en de andere verliet de gevangenis en diende de koning . Ibn Jarir en al-Hakim vertelden op gezag van Abdullah bin Masoud – moge God tevreden met hem zijn – die zei : (De jongens die naar Yusef kwamen – moge zegeningen en vrede zij met hem – in het visioen loog alleen, dus toen hij begon hun visie, zeiden ze : We speelden en Yusef zei : (de materie waarin je je ondervraagd .) gouverneur zei : true op de toestand van de twee sjeiks overeengekomen, gouden Samenvattend , de zoon van velen, zei : als goed zoals geïnterpreteerd door Mujahid en Abdul Rahman bin Zaid bin Aslam en anderen , en die droom wordt Bbatal samengevat en het moet Ptooelh worden geïnterpreteerd ….
…Wat betreft de sprinkhanen, het zal worden geïnterpreteerd door het leger als het een vogel is, en de gekookte ervan zal worden geïnterpreteerd in de dirham en dinar, en als het onbekend is, zal het worden geïnterpreteerd door een onbekende koning ….
…Wat betreft de dekken die op de plaatsen van de presidenten zijn geplaatst met een tekening om erop te zitten en het ding ook te plaatsen, ze worden geïnterpreteerd door vrouwen, en als ze zijn ingericht, dan is het de beste en er werd gezegd dat het visioen van de hemelvaart op de zitstokken, bedden, preekstoelen, stoelen, barrages en dergelijke, het is de hoogte van de hoeveelheid en de hoogte en het bereiken van genade, goedheid en voordeel, en de afdaling van iets daarvan wordt niet zo geprezen en misschien waren Degenen met posities weerloos, en wie hoopt niet gewond te raken en elke stijging, vindt hij en elke druppel of afdaling is niet prijzenswaardig .) En degene die ziet dat hij daar iets van maakt, schrijft dat in benadering toe aan wat wordt toegeschreven voor hem dat type, laat hem zijn uitdrukking uitdrukken en het branden en breken in dat alles is niet Mahmoud . En wie ziet dat hij iets aan elkaar heeft vastgemaakt, zal dat uitleggen door dat op één plaats te verzamelen, hem zijn toestand in het visioen laten beschouwen . Wie ziet dat hij een van deze typen heeft, is op enigerlei wijze prijzenswaardig . En wie ziet dat zijn dek is geplaatst en andere galeien erop heeft terwijl hij erop zit, wordt op drie manieren geïnterpreteerd. Of hij trouwt met twee vrouwen of neemt twee banen aan als hij daarvoor gekwalificeerd is. Anders is het een grote eer en verheffing, en wie het niet verdient, is niet goed in zijn recht . Wat betreft het dek dat werd gebaad, het wordt geïnterpreteerd met een lift waarin de corruptie van de religie plaatsvindt, en het kan duiden op een nuttige gesluierde vrouw, en misschien was ze van weinig bescheidenheid, een prostituee, en misschien pleegde ze een onaangename zaak. Wat betreft de kist en de kist, ze zijn één betekenis ….
…Ibn Sirin zei dat de stieren geïnterpreteerd zullen worden door de niet-Arabieren, en als er meer dan veertien koeien zijn, zullen ze geïnterpreteerd worden in oorlog, en wat minder is, zal geïnterpreteerd worden als een ruzie ….
…Al-Barghash, want het wordt geïnterpreteerd door een schadelijke, verborgen, schadelijke persoon, die geen andere baan heeft dan hem te pesten, te schaden en te doden met een spijker . Wat betreft de bijen, het wordt geïnterpreteerd door een persoon met een gaas gezicht die inkomsten en levensonderhoud heeft, en er werd gezegd dat de bijen en hun verzamelingen zouden worden geïnterpreteerd door winst en de overvloed van de zegen, en er werd gezegd dat hij dat is. een uitkerende persoon ….
…De klomp, de kluis, heeft een gezicht, dus wie ziet dat hij een nieuwe klomp draagt, koopt een jongen . En wie ziet dat hij zijn klomp uittrekt, zal vallen tussen hem en degenen die hem gebruiken voor kwaad en verlatenheid . En wie ziet dat zijn klompen verbrand zijn, zal de dood van zijn knecht of de dood van zijn werkgever uitleggen . En wie ziet dat er een ongeluk in zijn klomp is gebeurd, zal worden geïnterpreteerd zoals vermeld . En wie ziet dat hij in een nieuwe klomp loopt en er bedreven in is, zijn zaken zijn in orde met zijn dienaren . En wie ziet dat hij zijn klomp heeft verwijderd en er geen effect op heeft gezien, of hij denkt dat hij iets goeds doet als hij hem uittrekt, dat kan hem geen kwaad . Abu Sa’id, de predikant, zei dat het visioen van de klomp wordt geïnterpreteerd door een hypocriete vrouw, en als hij een klomp ziet, dan wordt het geïnterpreteerd met wat hij zei. Als hij het draagt, is het eigendom van een dergelijke vrouw, als hij het niet draagt, kan dat hem geen kwaad. Het was afgesneden van reizen ….