…Wat betreft de keel, wie het ziet alsof hij hoest, zal klagen over een persoon die op de macht is aangesloten . Als hij zag alsof hij naar het oosten hoestte, zou hij sterven . En er werd gezegd dat hoesten aangeeft dat hij geïnteresseerd is in iemands klacht en niet over hem klaagt, en als hij ziet alsof er een haar of een draad uit zijn keel komt, dan strekt hij het uit en brak niet en brak niet volledig naar buiten komen, dan wordt zijn argument en ruzie met zijn baas verlengd . Als hij een koopman was, was zijn beroep uitgeput . Als hij zag alsof hij aan het wurgen was, was hij onderworpen om vertrouwen te nemen . Als hij sterft in de difterie, is hij arm . Als hij ziet alsof hij leefde nadat hij stierf, dan zal hij rijk worden na armoede, en als hij ziet alsof hij stikt, dan stort hij zichzelf in leed en verdriet ….

…De navel is in een droom een ​​teken van de moeder van de ziener of zijn vader, of zijn verdiensten waaruit hij leefde, of zijn ambacht dat hij beoefende . Misschien wees ze op zijn vrouw, zijn moeder of zijn verzegelde zak . En als hij zag dat zijn navel was geopend en hij ziek was, duidt dat op zijn dood . Misschien duidt de navel op plezier en geheim . En die zag dat hij twee prachtige slaven heeft . De navel is een mannenvrouw . En wie pijn in zijn navel ziet, dan verliest hij zijn ouders of zijn land, en als hij vervreemd is, duidt dat op zijn terugkeer naar zijn land ….

…Het tuig : een man van sluwheid en bedrog totdat het water verschijnt, het water toen bleek dat zijn contract voor hem was, en in de oorspronkelijke sluwheid bij het boren . En de graafmachine van de bergen is een man die mannen met beenderen oefent, en er is gezegd dat de graafmachine een man is in moeilijkheden en ontberingen, en hij ontsnapt niet aan datgene wat hij leefde, en als hij ziet alsof hij aan het graven is op aarde, dan gaat hij verder in een leugen die hem niet ten goede komt, en er werd gezegd dat de graafmachine een wraakzuchtige man is ….

…Het visioen van een mager meisje, mijn vader, een zomers ding Balastsaga voor opengewerkte ibn Nawfal – moge Allah tevreden met hem zijn – van zijn moeder mager meisje vader zomer zoon Hashim Lydda was Abdul Muttalib zei : Opeenvolgende de Quraish jaren Jdbh Oqahlt huid en schuur het bot , zei ze : Terwijl ik lieg Oh God, of Mhomh als ik Met een beroemde telefoon schreeuwend met een sahl-stem zeggend : Oh, Qoeraisj, deze profeet is door jou gestuurd, en dit is tijdens zijn vertrek, dus hij leeft in goedheid en vruchtbaarheid . Zie van jou geen lange, blanke man die naar twee ogen riekt , trots op hem is en een jaar aan hem gewijd is , maar laat hem hem en zijn zoon redden en vanuit elke buik een man tot hem wenden , niet Fliscnoa van water en geschaad van het goede en om de hoek te ontvangen , en vervolgens zorgvuldig gekozen House zeven keer om te leven, vader FBI’s Felictsag man en gelooft in de mensen , niet inclusief het pure en goede voor zichzelf , niet Vgshm als je wilt en je leeft . Ze zei : Dus de kennis van God werd een bange vrouw. Mijn huid en zijn geest stonden op. Mijn visie werd afgebroken, dus sliep ik in de rivieren van Mekka . Dus de heiligheid en het verboden, als hij erbij blijft , is abtahi, tenzij hij zegt dat dit de shaybah van lof is , dit is een shaybah , en de Quraysh zijn compleet met hem . En brak hem de hele buik van een man enscenering en Spreek en ontving brullen en klom toen op naar de vader Qubais en sloeg mensen die om hem heen begraven waren eens hun zoektocht tot armoede piek Vacetknoa Jnabiah en met hen de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, die dat dag Ghulam moge Oaf of angst ontstond, Abdul Muttalib zei : Oh God zegevierde Alkhalp De detector Courba jij de wereld is een leraar en beheerder is Mboukl en Hola Abdaak en Amaak Badhirat Ahramk klagen bij jou over hun jaar dat Oqahlt pantoffels mag splitsen , Vasaman God en Amatarn Geetha verschrikkelijke Mgdakka , wat Eu zelfs uit de lucht ging Pmaiha Okz-vallei Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, zegt ze Abdul Muttalib : Gefeliciteerd aan jou, Aba Al-Bathaa , Hanaa , dat wil zeggen , want je leefde de mensen van Batha, en in dat er staat Raqifa : Bashisa Al-Hamd, moge God onze stad water geven. We verloren het leven en het onderstreepte water. Dus de wateren en bomen leefden in een stroom van God met het gunstige. Er is niets in de mensen van gerechtigheid of gevaar, en in deze hadith is het vreemd dat we het kort uitleggen en zeggen : de moeder van Abd al-Muttalib is een soennitische daad . En verving Epast . En het dunner worden van het bot maakte hem zwak van inspanning . En hypnose eerste slaap en zonsopgang tijd . Door Hala geïnspireerde woordversnelling . En Hia – beperkt – regen en vruchtbaar , nauwelijks Otakm regen en vruchtbaarheid . En de botten die zich bij het oog voegen, zijn luider dan de grote . Sommige zijn dun van teint . En het hoge snuiven . En zeggende : Hij heeft een trots die hem bedroeft, hij moet zich verbergen en niet trots op zijn . De Sunnah is de weg . En leid hem , dat wil zeggen , mensen laten het zien . Laat ze schijnen , met de Sein en het Shin , dat wil zeggen , laat ze uitgieten , dat wil zeggen , laat ze dan wassen . Dan zonde, elke opluchting en opluchting . En elke Fasht en Shaybah Al-Hamad heeft de titel Abdul Muttalib gekregen . En ze voltooide het , dat wil zeggen , ze kwamen allemaal . En de tijdslimiet voor zijn zwijgen en zeggen : angst, dat wil zeggen, nabijheid . De eigenschap is nodig . En de binnenplaatsen excuses . En het jaar van droogte en nood . En hij bedoelt de schachten en de pantoffels van schapen en kamelen . En veel verwend . Geen druk . En het geluid is erg vloeibaar water . En Sheikh Sheikhs . En Aljzl laat en Jouni zwarte wolken . Zijn gezegde : in de stem van Sahl, met een zoete betekenis erin . En zijn gezegde : Een man is lang, wat betekent dat hij lang is, en als hij buitengewoon lang is, wordt er gezegd dat hij lang is met nadruk . En hij zei : Laat hem gaan , het delif is het langzame lopen, er wordt gezegd : hij loopt als hij loopt en de stepping boat . En ze zei : en in hen puur en goed van vreugde – betekent de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem – en zeggende : Mviodh , Mufiod is degene die zijn hart heeft gekwetst – een hart – pijn van . Paniek, annexatie, angst en paniek . En hij zei : Mijn huid stond op, wat het klemmen betekende, en er werd gezegd : ze wilde mijn haar stoppen, dus stond hij op van paniek . En God dwaalde door de geest en verbijsterd door de ernst van de emotie . En haar zei : Zo is de heiligheid en het verboden , dit komt door te zweren bij iets anders dan God en het is shirk , en dat gebeurde daaruit in de tijd van onwetendheid, en als dat polytheïsme is . En haar zei : Ze begraven eromheen, dat wil zeggen, ze lopen op het pad van Lena . En het gunstige vlak is een vlak, en het beste waarvoor het predikte schadelijk is, is de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn. Het is niet onwaarschijnlijk dat de verlichting van de Quraish te wijten is aan het feit dat hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, een van degenen is die onder hen hulp zoeken ….

…Goed, o commandant van de gelovigen 102 – Harun Al-Rashid zag een visioen dat je begreep, dus stuurde hij een brief aan Al-Kirmani, en toen hij bij hem kwam met een gelijkenis in zijn handen, was hij er leeg van en zei : Ik stuurde je een visioen dat ik zag, en hij zei : Wat is het? Hij zei : ik zag twee honden worden gebeten door een slavin uit mijn buurt. Al-Karmani zei tegen hem: ~Ik heb niets dan het goede gezien, o commandant van de gelovigen.~ Al-Rashid zei tegen hem : Zeg wat je ziet en wat je hebt? Toen zei hij tegen hem : Dit is een meid die met haar meeging voor haar gemeenschap, en je had geen relatie met haar, en ze was een vrouw met haar. Ze dacht eraan om zich te scheren en vond het spoor van de mousse en ze vond het vreselijk om in haar vorm te blijven, dus nam ze een klomp (1) Dus schoor ze wat haar en liet wat achter. Toen ze haar hierover vroeg, erkende ze het en geloofde Al-Kirmani, dus Al-Rasheed ging naar hem toe en zei tegen hem : Je was blij en tevreden met mij, en hij beval hem een ​​soennitische connectie te hebben, pas op met praten over toen je nog leefde, zei hij : Bij God, wat is ermee gebeurd zolang Rashid leeft ….

…De vallei in een droom duidt op een vermoeide reis, of een moeilijk persoon, en zijn visie kan duiden op goede daden en verbondenheid met God door goede uitgaven, en misschien geeft de vallei de bewoners aan of wat erin wordt verbouwd . En als de ziener de koning waardig was, dan was hij een koning en overwon hij zijn vijanden, en als hij rechtvaardig was, verschenen er veel waardigheden van hem, omdat de almachtige God zei : ( Toen hij bij haar kwam, riep ik ze uit de oever van de rechter vallei ). Misschien duidde dit op het neerdalen van regen . Misschien duidden de oplossingen in de vallei erop dat de boodschap aan de machtigen werd overgebracht, want de Almachtige God zei : ( Kwam de hadith van Mozes naar jou, toen zijn Heer hem riep dat de heilige vallei werd opgerold, ga dan naar Farao, dat hij overweldigd was? ). Misschien wees de vallei op de gevangenis omdat de bergen hem bevatten en hem binnengingen en verlaten . En wie ziet dat hij in een vlakke vallei zwemt tot hij een plaats bereikt die hij wil, dan gaat hij het werk van de sultan binnen en vervult zijn behoeften . En de vallei geeft de krijger van de weg aan . En wie een vallei graaft, een van zijn mensen sterft, en de vallei geeft aan dat hij zichzelf moet ontlasten, wie ziet dat hij in een vallei is gevallen en niet heeft geleden, hij zal voordeel halen uit een heerser of leiding van een heerser . En wie zag dat hij in een vallei leefde zonder te planten, dan moest hij de hadj verrichten . En wie zag dat hij in een vallei ronddoolde, zei poëzie ….

…En tenen : eigenaar van het geld van accessoires, en de werken van gerechtigheid, en de botten van zijn rijkdom, die het adopteerde en leefde

…De winkel : duidt elke plaats aan waar een persoon baat heeft bij interesse in zijn wereld en andere dingen, zoals zijn boomgaard, zijn feddan, zijn palmboom, zijn vrouw, zijn vader en zijn moeder, of zijn boek, uit de woorden van de publiek voor wie een interessante plaats heeft aangenomen, maak er zijn winkel van . Degene die zijn winkel zag, werd vernietigd, als zijn vader ziek was, stierf hij, omdat hij van hem leefde . En als zijn moeder ziek was, zou ze omkomen, want ze voedde hem op met haar melk en versterkte het met haar levensonderhoud . En zijn vrouw was zwanger of ziek, ze stierf omdat zij zijn wereldse leven is, zijn plezier en zijn plezier, en wie in haar schoot is, is zijn water, en zijn zoon is zijn geld in interpretatie . Als dat niet het geval is, wordt zijn levensonderhoud moeilijk en worden de plaatsen waar zijn kracht voor hem belemmerd, belemmerd . En wie ziet dat hij de deur van de winkel openbreekt, draait zich er vanaf . Als hij zag dat de deuren van de winkels gesloten waren, was hun bagage neergeslagen en hun zaak gesloten . Als hij ziet dat hun deuren geblokkeerd zijn, zullen ze sterven en zal de herinnering aan hen verdwenen zijn . Als hij zag dat het werd geopend, zou het de deuren van de handel voor hen openen ….

…En wie zag dat een dode een heerser was die leefde en zijn plaats innam, dan zal geen van zijn erfgenamen de voogdij verwerven ….

…Geeft in een droom vergeetachtigheid aan . Een man zei tegen Al-Hassan : O Abu Saeed, slaapt Satan, dus glimlachte hij en zei : Als hij sliep, zouden we grote verlichting hebben gevonden . Het zien van de duivel in een droom duidt op een geleerde die het gebed, de verduistering en het verwerven van zonden verkocht of verliet . Zijn visioen duidt ook op bedrog, bedrog, magie, afgunst en scheiding tussen de echtgenoten, in analogie met zijn verhaal met Adam, vrede zij met hem, en misschien duidde zijn visioen op afvalligheid van religie omdat hij een dienaar van de Almachtige God was, dus keerde hij terug door hem tegen te spreken en te verdrijven . Dan is het in de interpretatie die de ongelovige koning aangeeft, die is uitgerust voor soldaten en paarden, de Almachtige God zei : (En breng ze met uw paarden en uw voeten ). Als iemand ziet dat hij een duivel is geworden, is hij in zijn ogen gekwetst, of is hij afvallig geworden van zijn religie, of leefde vervreemd en stierf in nood, voorzien van nageslacht en geld, en zegevierde over zijn vijanden met bedrog en bedrog, en als hij de koning waardig was, een koning, en hij zou het verkeerde bevelen en verbieden wat bekend is . En wie ziet alsof hij de duivel heeft gedood, dan beraamt hij met sluwheid en bedrog, en als hij rechtvaardig en kuis is, veracht hij de zaak van de Almachtige God ….

Hij vond dat het noemen van de collectie totdat hij Kkabh werd, het zes aspecten van geld interpreteerde en weggestopt zodat het niet werkt en het paleis van zijn kinderen en zijn onvermogen om te begrijpen wat bereikte posities en leefde een gebrek aan handicap en gebrek aan leeftijd en moeilijkheden in zijn zaken en slib in verdienste, en zag dat het onmogelijk was het tekort na macht te hebben ….

…Wie hem in een droom ziet, duidt op getuigenis . En wie hem boos ziet, zal zonder berouw sterven . Degene die Azrael worstelt of hem verslaat, hij zal worden gered van ziekte, en als Azrael hem verslaat, zal hij sterven . En er werd gezegd : Hij die Azrael zag, leefde lang, en die Azrael, vrede zij met hem, was langer dan alle schepselen . En er werd gezegd : wie Azrael ziet, hij zal binnengaan in iets dat hij moet doen . En er werd gezegd : Zijn visie is een grote angst . En wie naar het beeld van Azrael wordt, zal de mensen verslaan, en er zullen grote dingen gebeuren met zijn handen . En wie ziet dat hij de Engel des Doods ontvangt, zal een erfenis ontvangen . En het visioen van Azrael, vrede zij met hem, is een indicatie van de scheiding van de menigte, de dood van de zieken, de sloop en brand, en verontrustend nieuws, waarvoor geschreeuw, geslagen en huilen noodzakelijk is . Misschien wezen zijn visioenen op het lage pensioen, het onvermogen om geld te verdienen, de gevangenisstraf en het vergeten van kennis, het opgeven van gebed en het inhouden van aalmoezen, en hoge prijzen . Misschien duidden de visioenen van Israfil en Azrael op het dwingen van de vijanden en het verloochenen van degenen die de opstanding en opstanding ontkennen ….

…Dorp Als u droomt dat u in een dorp woont, voorspelt dit dat u succesvol zult zijn in uw bedrijf en uw gezondheid . Als je in een droom het dorp hebt bezocht waarin je leefde toen je jong was, dan voorspelt dit een plotseling gelukkig ongeluk en gelukkig nieuws van reizende vrienden . Als je het dorp ondersteboven zag of de droom vaag was, voorspelt dit dat verdriet en problemen je binnenkort zullen omringen ….

Hij zei dat Kirmani zag dat het triest vreugdeloos was, dat het grote vreugde en groot genoegen leefde voor het zeggen van het Almachtige ~ Vothabkm mijnen Bgm ~ -vers , vooral als de ziener van de mensen van religie en rechtvaardigheid vreugde en plezier zal ontvangen, hoewel de mensen van corruptie, hij Moet Sakra de GM krijgen, en de Joy, het is niet prijzenswaardig ….