…Hoe dove mensen dromen ?? Horen ze het geluid in hun dromen? Komt er een nachtmerrie over hen? Verschilt een doof geboren persoon in dromen, ze zien en zich de geluiden voorstellen van wat ze zien, en wie later doof werd? Dit zijn verschillende vragen die bij iedereen die geïnteresseerd is of een specialist in de wetenschap van droomuitdrukking kan opkomen, en het trekt ook de aandacht van iedereen die ook van deze kunst houdt. Hoe kan een dove dromen? Hoe kunnen zijn dromen worden verklaard? Is zijn symbolische taal voldoende om het te begrijpen? En wanneer een normaal persoon deze kinetische taal vertaalt, nadat hij deze van hem heeft ontvangen, in een gesproken taal; Is dit genoeg, en kunnen hun visioenen dan worden uitgedrukt? Leidt de taal van de vertaler hier naar de exacte betekenis die de dove persoon wil? In het begin is er een verschil tussen degene die doof werd geboren en degene die kon horen, maar later doof werd … en elk van deze twee secties heeft zijn eigen manier van dromen … en dit is wat Ik zal het in het volgende artikel beschrijven … Wie wordt geboren in staat om te horen Toen werd hij volledig doof, dus hij zal hoogstwaarschijnlijk de droom zien, en hij zal het geluid niet horen, maar wanneer hij je zijn visie vertelt die hij zag, na zijn doofheid, zal hij u vertellen wat hij zag, en hij zal meten wat hij ziet van de dingen die hij zag, en hij hoorde ze niet, volgens wat hij reduceerde en in zijn geheugen bewaarde Voordat hij doof werd . Wat betreft degene die doof werd geboren, al deze mensen kunnen de stemmen nooit horen, dus zien ze de verschillende scènes en scènes in hun dromen zonder geluid, en hij kan meerdere scènes zien van mensen of levenloze voorwerpen, of hij kan zie bijvoorbeeld zijn ouders, of zijn familieleden of zijn vrienden, enz., en door met hen om te gaan en van hen te horen, ontdekte hij dat ze vaak degenen zien die het met hen eens zijn met deze handicap; De verklaring hiervoor is dat ze emotioneel of ruimtelijk heel dicht bij hen staan, dus het is niet verwonderlijk dat ze ook dicht bij hun ziel zijn, als de slaapstaat is gestegen, en de zielen, zoals vermeld in de Sahih, zijn gerekruteerde soldaten, dus ze zijn niet dicht bij hen, en wat door hen wordt afgewezen, is anders, dus de slaper ontmoet elkaar in de slaap in het algemeen, beiden en zijn vriend is een van de mensen van deze wereld, en het wordt afgemeten aan deze dove mensen, dus ze zien veel dove mensen . Nu we weten hoe dove mensen visioenen zien, hebben we een heel belangrijke kwestie. Wat is hoe hun visioenen kunnen interpreteren? Zal gebarentaal – of het nu van de vertaler is of van de doven zelf – voldoende zijn om de symbolische taal te begrijpen die van hen komt voor de overtocht? Ik zeg, hier is een heel belangrijke zaak, want de taal waarnaar uitdrukking wordt verwezen, is de taal van de spreker wanneer de dove het aan de toehoorder vertelt, of de toehoorder de kruising is en hier is de taal wat de kruising begrijpt naar zijn eigen cultuur, of de toehoorder is de vertaler voor degene die zal oversteken, en hier wordt u geleid door de taal en cultuur van de vertaler De oversteek moet zich hiervan dus bewust zijn en proberen eerlijk te zijn in het overbrengen van visioenen van zulke mensen , aangezien de dove persoon misschien een woord of een specifieke zin wil, en de vertaler van zijn symbolen een woord of een andere zin uitdrukt … Dit is erg illusoir, vooral wanneer het woord vervangen is, leidt het tot een heel andere betekenis . … Bij het uiten, en aan deze taak moet door de spreker aandacht worden besteed, om ervoor te zorgen dat vóór de uitdrukking van het symbool dat de doven wilden, en dit wordt gedaan door hem te vragen naar wie hij voor hem vertaalde … of door de doven zelf te vragen a over wat hij op een bepaalde manier naar hem wilde verwijzen. Nauwkeurig, omdat sommige tekens in de taal van doven meerdere verbale connotaties betekenen, zoals ik het door vertalers begreep, en zoals ik het in hun beeldtaal zag, en ik nam een ​​visioen van een dove persoon in mijn programma en live in de ether in het Al-Raya-kanaal, en toen de vertaler aan de doven verscheen door het te vertalen, was ik verbaasd over het woord dat hij zei, hij wilde uitdrukken waar de vinger in de schoen kwam, dus zei hij: Ring !! En toen ik hem vroeg of dit is wat de doven zelf zeiden? Hij antwoordde ontkennend en dat dit uit zijn woorden komt: hij noemt dit deel van de schoen een ring … terwijl je iemand vindt die dit type bijvoorbeeld de neus van schoenen noemt, en veel woorden meet met brede betekenissen bijvoorbeeld. En hij weet het of is geïnteresseerd in onderscheid tussen hen, alleen de oversteek . . ….

…In het visioen van de profeten en boodschappers in het algemeen en het visioen van Mohammed in het bijzonder, hoorde ik Abu Bakr Ahmed bin Al-Husayn bin Mahran Al-Maqri, hij zei : ik kocht een dienstmeisje waarvan ik denk dat het Turks is, en dat deed ze niet ken mijn tong, en ik ken haar tong niet, en mijn metgezellen hadden een buurman die van haar vertaalt, zei hij, dus op een dag sliep ze, dus realiseerde ik me terwijl ze huilde En ze huilt en zegt : O mijn heer, leer me de opening van het boek, dus ik zei tegen mezelf, ik kijk naar haar boosaardigheid, je kent mijn tong en praat niet met mij, dus mijn vrienden kwamen bij elkaar en zeiden tegen haar : je kende zijn tong niet en de tijd , hoe spreek je met hem? En de meid zei : ik zag in mijn droom een ​​boze man en veel mensen stonden achter hem terwijl hij liep, dus ik zei: wie is dit? Ze zeiden Mozes: vrede zij met hem . Toen zag ik een man die beter was dan hij en met mensen terwijl hij liep, dus ik zei: wie is dit? Dus zeiden ze Mohammed, vrede en zegeningen zij met hem, dus ik zei dat ik hiermee mee zou gaan, dus hij kwam bij een grote deur, dat is de poort van de hemel, dus klopte het en ging open voor hem en voor wie hij binnenkwam, en ik en twee vrouwen bleven, dus we controleerden de deur en die ging open, en er werd gezegd dat iemand die goed is om de opening van het boek te lezen toestemming krijgt, dus lezen en geven ze toestemming, en blijven ik ben . Dus hij leerde me de opening van het boek, zei hij, en ik leerde het met grote ontbering, en toen ik het bewaarde, viel het dood neer . Professor Abu Saad, moge God hem genadig zijn, zei : Het visioen van de profeten, moge Gods gebeden op hen zijn, is een van twee dingen, hetzij als goed nieuws, hetzij als waarschuwing . Dan zijn er twee aanvallen : een daarvan is dat hij een profeet ziet in zijn toestand en uiterlijk, want dat is het bewijs van de goedheid van de persoon van het visioen, zijn trots, de perfectie van zijn status en zijn overwinning op degenen die zijn tegen hem aan, en de tweede ziet hem met een fronsend gezicht de situatie veranderen. een profeet, gaf aan dat het Secretariaat en het Verbond verraden om het vers aan de kaak te stellen : ( let op de dingen Nqdahm hun verbond en ongeloof in de verzen van Allah en dood de profeten onrechtvaardig ). Dit is over het geheel genomen, en wat betreft de details : als hij Adam, vrede zij met hem, in zijn uiterlijk had gezien, zou hij een groot mandaat hebben bereikt als hij het waardig was . Omdat de Almachtige God zegt : ( Ik ben een kalief op aarde ) , en als hij ziet dat hij tot hem sprak, zal hij een briefje ontvangen waarin de Almachtige zegt : ( En Adam kende alle namen )….

…Wie hem in een droom ziet, geeft het kind te kennen dat hij medelijden met hem zal hebben vanuit het vuur van deze wereld en het hiernamaals . En het toont de professor om hem te disciplineren met zijn etiquette . En een gedisciplineerd persoon zoals hij kent uit het Boek van God Almachtig . Het visioen van de profeten en boodschappers, vrede zij met hen, duidt op waarschuwing en goed nieuws . Als je ze in gebed vertrouwt, of ze volgt op de weg, hem eten geeft, hem iets geurigs of heerlijks geeft, hem een ​​wetenschap leert, of hem goed vertelt, is dat een bewijs van zijn goede navolging van hen of het houden van hun soenna en ondeugd versa . Hun visie op de koningen en geleerden geeft de heersers van zaken aan, zoals heersers, predikers, imams, die worden beschouwd als beschouwd of opgeleid, omdat zij degenen zijn die de Almachtige God aanroepen . En wie in een droom profeetschap claimt, krijgt van hem een ​​nieuws over zijn bestemming . Als hij in een droom een ​​boodschapper of een beller van de Almachtige God wordt, als iemand hem beantwoordt en zijn claim van hem aanvaardt, zal hij een hoge status krijgen, anders wordt hij een makelaar of een muezzin . En wie een profeet uit de profeten zag, vrede zij met hen, en ze waren in een zegevierende oorlog of in de benauwdheid van Gods hulp voor hen . En wie zichzelf als een profeet ziet, zal als martelaar sterven en geduld hebben . En wie ziet dat hij enkele van de daden van aanbidding en gerechtigheid van de profeten verricht, dan is dit een bewijs van de geldigheid van zijn religie . En wie ziet dat hij een profeet is geworden, beveelt het goede en verbiedt het kwaad, en tegenspoed overkomt hem, en dan wordt hij gered door de goedheid van de Almachtige God . En wie ziet dat hij een profeet heeft gedood, geeft aan dat hij zijn trouw verraadt en het verbond breekt . En wie ziet dat een profeet hem slaat, zal hem iets vertellen dat hem vertraagde als hij een eerbaar man was . En wie zag dat de profeten tot hem spraken en de woorden goed waren, hij zou voordeel, eer, eer en vermelding onder de mensen krijgen . Een bezoek aan de profeet in een droom duidt op genegenheid voor God de Almachtige voor rechtvaardige daden, en duidt op zekerheid tegen angst, hoge status en verkering met geleerden, en duidt misschien op kennis en rationaliteit ….

…Het visioen van beschrijvend gebouwd verlegen van de profeet – vrede zij met hem – om met 60 te trouwen – vertelde haar verhaal Mohammed bin Saad in (( klassen )) en Tabarani in (( groot )) , ofwel Ibn Sa’d vertelde in de genoemde invasie van Khyber van het aantal metgezellen – moge Allah tevreden zijn Op hun gezag – dat de Boodschapper van God – moge God hem zegenen en vrede schenken – Safiye koos op de dag van Khyber en dat hij in haar gezicht een spoor van groen dicht bij haar zag oog, dus hij zei : (( Wat is dit )) ? En ze zei : O Boodschapper van God, ik zag in een droom een ​​maan komen naar iemand die aan het verdrinken was totdat hij in mijn steen viel, en ik vertelde dat aan mijn man Kenana, en hij zei : Je wilt onder deze koning zijn die komt uit Medina, en hij sloeg mijn gezicht . Wat betreft Al-Tabarani, het werd overgeleverd op gezag van Ibn Omar – moge God tevreden met hem zijn – die zei : Safiyyah had groen in mijn ogen, dus de Profeet – moge God hem zegenen en vrede schenken – zei tegen haar ( ( Wat is dit voor groen met je ogen )) ? Ze zei : ik zei tegen mijn man dat ik zag toen de slaper een maan zag die in mijn schoot viel, dus hij sloeg me en zei : wil je een koning die aan het keffen is ?…

…Satelliet drie 52 – Aisha – moge Allah tevreden zijn – zei : Ik zag in een droom alsof er drie satellieten waren afgezet in een twee Vqsst mijn visioen aan Abu Bakr – moge Allah tevreden met hem zijn – toen hij de Profeet begroef – vrede zij met hem – in mijn huis, zei Abu Bakr – moge Allah tevreden met hem zijn -: Dit is een van je manen, en het is zijn beste (1). * ; En in overlevering (2): Aisha – moge God tevreden met haar zijn – zei: ik zag drie manen die in mijn kamer vielen, dus ik vroeg Abu Bakr – moge God tevreden met hem zijn – en hij zei: O Aisha, als je geloof uw visie, de beste van de mensen van de aarde zullen worden begraven in uw huis drie. Toen de Boodschapper van God – moge God hem zegenen – werd gearresteerd Salaam – zei Zidfan Abu Bakr me : O Aisha, dit is je beste maan, en hij is een van hen . ( Toen werden Abu Bakr en Omar in haar huis begraven ). Umar ibn al-Khattab’s visie dat hij zal sterven. 53 – Op gezag van Maadan bin Abi Tabha al-Yamari stond dat Omar bin al-Khattab – moge God tevreden met hem zijn – op de preekstoel op vrijdag God prees en hem prees, daarna noemde hij de boodschapper van God – moge God’s gebeden en vrede zij met hem – en noemde Abu Bakr – moge God tevreden met hem zijn – toen zei hij : ik zag een visioen dat ik niet zie, behalve dat de aanwezigheid van mij die ik zag een stel Decca Enkerna was (3). En in een overlevering zei hij : Hij zei tegen mij dat het een rode haan was, dus vertelde Ali Asma bint Umais, de vrouw van Abu Bakr – moge God tevreden met hen zijn , haar – en ze zei : Een niet-Arabische man zal je vermoorden . In de roman (4) zei : ik zag in een droom alsof Decca Enkerna drie keer klikken, ik zei : Oagami, alsof van het bevel – moge Allah tevreden met hem zijn – dat Assanh Abu Lu’lu’ah en stierf in de jaar 23 AH . (1) Overgeleverd door de gouverneur in (( Mustadrak )) zei de ware toeschrijving Golden Ali was het daarmee eens, gecorrigeerd . (2) Deze roman is verteld door Tabarani in (( groot )) , de gouverneur en Bayhaqi in (( directories )) en correct toegeschreven . (3) Overgeleverd door Ahmad met een authentieke keten van vertellers . (4) Het is met de heerser in de toekomst ….

…Werd er bijvoorbeeld voor iemand die een goed visioen wilde zien, voor het slapengaan wat manieren gedaan of wat rare dingen mee te nemen? Het is reeds vermeld dat sommige van de zieke mensen hebben een dergelijke fout gemaakt , want het is als hij zelf een bepaald persoon , bijvoorbeeld , en zijn toestand verslechtert door de woorden van degenen die de ziekte te verhogen met hun beschrijvingen aan hem, zoals hun gezegde : Ma’oun , met een ziel . . . Enz. , Want deze situatie kan de eigenaar ervan duwen totdat hij een godin begint te vragen een droom te zien waardoor hij weet wat zijn toestand is , en hij kan denken aan degene die hem in deze situatie heeft veroorzaakt , of aan heksen , of aan een puber , en hij ziet in slaap , en vaak ziet hij het als pijpdromen – en dit is het geval – maar we kunnen een persoon hebben die niet lijdt aan enig pathologisch symptoom , zo noemden de geleerden van meningsuiting in een zaak die hij heeft moraal, waaronder : waarheidsgetrouw zijn in spraak en accent , slapen in een licht , aan de rechterkant , en een soera reciteren tijdens het slapen : (En de zon verduidelijkt het ) (1), en soera ( en de nacht als wazig ) (1), Soera : vijgen , oprechtheid en Almaoztin , dit met betrekking tot de Koran , ik vond geen bewijs voor deze toewijzing van dit hek , en gaf opdracht tot een andere oproep voor deze smeekbede : ( O Allah, ik zoek toevlucht bij u tegen slechte dromen En ik zoek mijn toevlucht bij u tegen de manipulatie van de duivel bij het waken en slapen , o God , Ik zoek je een visie van goed, oprecht, nuttig en onvergetelijk . Oh God , laat me zien waar ik van hou in mijn droom ) ‘1’. Er is geen twijfel dat de pure smeekbede van een persoon ligt in de buurt te worden beantwoord , vooral als hij dingen die de oproep beantwoord, waaronder doet : om heerlijk in voedsel, niet te drinken of eten alles maar goed , aan te dringen op God in smeekbede , en om Hem te smeken met honderd recepten, dit is passend voor hem om te antwoorden – vooral – als er een lange reis was die een overdrijving in kleding en vorm nodig had , en ik vond niets uit de Sunnah om deze smeekbede te ondersteunen dat Ibn Hajar gaf tijdens de verovering , dan is het niets meer dan een gebed , en een persoon roept God waarmee . God opent het, misschien wat Ibn Hajar van deze deur ademt ….

…De strijd van de zon gaat uit tegen de koning, en de vermindering van de zonnestralen zal het prestige van de koning verlagen . Als hij de zon in twee helften ziet splitsen, dan blijft de helft over en de andere is weg, dan komt hij naar buiten naar de koning buiten, en als de overgebleven helft de gouden helft volgt en zich aansluit en terugkeert naar een gezonde zon, dan komt de buitenkant neemt het hele land in beslag, en als de lopende helft terugkeert naar de overgebleven helft en de zon terugkeert zoals het vroeger was, keerde zijn koning terug naar hem en won hij de buitenkant . Als elk van de twee helften op zichzelf de zon wordt, dan bezit de buitenkant wat er bij de koning van de koning is, en wordt hij zijn tegenhanger, en neemt de helft van zijn koninkrijk in beslag . Als hij de zon ziet vallen, is dat een ramp voor de waarden van de aarde of voor de ouders . Als hij zag alsof de zon in een huis was opgekomen en het hele huis verlichtte, zouden de mensen van het huis heerlijkheid, waardigheid en voedsel hebben . En wie zag dat hij de zon had ingeslikt, zou in een zwaar leven leven . Als hij dat zag, zou de koning sterven . En wie door zonlicht wordt geraakt, God zal hem een ​​grote schat en geld geven . En wie de zon op zijn bed ziet komen, zal ziek worden en zijn lichaam ontsteken . Als hij ziet alsof hij goed voor hem is, geeft hij vruchtbaarheid aan en vertrok, en geeft bij veel mensen de gezondheid aan . En wie de zon ook iets van hem afneemt of hem iets geeft, het is Mahmoud niet . Een van de aanwijzingen voor goede daden is dat een persoon de zon in zijn normale vorm en gewoonte ziet, en een toename of afname ervan kan schadelijk zijn . En wie de hitte van de zon vindt en zijn toevlucht zoekt in de schaduw, hij zal van verdriet worden gered . En wie het koud vindt in de schaduw en in de zon zit, zijn armoede is weg, want de kou is armoede . En wie in staat is om de zon te zien als deze zwart en warrig is, de koning is hem in elk geval verplicht . En er is overgeleverd dat de rechter van Homs zag alsof de zon en de maan werden gedood, en de planeten uit elkaar gingen, dus werd het gespleten met de zon en het werd gespleten met de maan . Hij vertelde zijn visioenen over Omar bin Al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn . Hij zei tegen hem : Met welke was je? Hij zei : met de maan . Umar las : ~ Dus we wisten het vers van de nacht uit en lieten ons het vers van de dag zien .~ En hij leidde hem af van het werk van Homs, dus oordeelde hij dat hij met Muawiya naar twee rijen ging en hij werd gedood . En wie de zon, de maan en de sterren op één plaats ziet samenkomen en hun koning, en ze hebben licht en stralen, dan is het gezegde aanvaardbaar voor de koning, de minister en de presidenten . Als het niet licht is, dan zit er niets goeds in voor de ziener . Als hij de zon en de maan op hem ziet neerkijken, zijn zijn ouders tevreden over hem . Als ze geen straal hebben, zijn ze boos op hem . Als hij rechts en links een zon en een maan ziet, voor of achter hem, dan zal hij worden gekweld door angst of rampspoed en nederlaag, en wordt hij gedwongen ermee te vluchten, omdat de Almachtige God zegt : “En de zon en de maan zijn samengekomen en de persoon zal zeggen wat de dag van ontsnapping is . ~ En de zwartheid van de zon, maan en sterren en hun rotatie, veranderen de zegeningen in deze wereld . En er gebeurde een zonsverduistering met de koning . En wie wolken ziet die de zon bedekken totdat het licht weg is, de koning zal ziek worden . Als hij ziet dat het niet beweegt in de wolken of eruit komt, dan zal de koning sterven, en kan de zon een wetenschapper zijn geweest die weet hoe de wolken geëvacueerd zijn, dan zal verdriet van hem verdwijnen . Maan : Oorspronkelijk de minister van de grootste koning, of een sultan zonder de grootste koning, en de sterren om hem heen zijn soldaten . En zijn huizen en woningen, of zijn vrouwen en dienstmaagden . En misschien geeft hij de geleerde en de jurist aan en al het bewijs dat hij leidt, omdat hij wordt geleid in de duisternis en straalt in het publiek . Het duidt op de jongen, de man en de meester, en de vrouw en zoon, vanwege zijn schoonheid en licht, hem vergeleek met de schoonheid van vrouwen en mannen, dus er wordt gezegd alsof de volle maan was alsof het een maanmaan was. . Vervolgens worden zijn ongevallen geïnterpreteerd en geoefend als vergelijkbaar met wat eerder in de zon werd genoemd, en het kan wijzen op een toename of afname, omdat het toeneemt en afneemt, zoals geld, werken en lichamen, samen met de eerdere aankondiging van verkeer, zoals als een patiënt die aan het begin van de maand ziet, op hem neergedaald is of hem bij hem gebracht heeft, dan zal hij ontwaken uit zijn probleem. Hij wordt gespaard van zijn ziekte . En als het een maand te kort is, dan is de ouderdom ervan voorbij en nadert de deadline het resterende aantal van de maand, het kan dagen zijn, en het kan een verzameling, maanden of jaren zijn, met bewijs dat daaraan in een droom is toegevoegd of in het wakkere leven . Als hij aan het begin van de maand neerdaalt, of als hij afwezig lijkt van zijn plaats, heeft hij zijn plaats verlaten en is hij van zijn reis gekomen . En als dat aan het einde van de maand was, na reizen en het verlaten van zijn vaderland . En wie hem bij zich ziet of in zijn schoot of in zijn hand, hij zal met een man trouwen naar zijn licht en licht, of hij nu een man of een vrouw is . Aisha, moge God tevreden met haar zijn, zag drie manen die in haar kamer vielen. Ze vertelde haar vader over haar visioen, moge God tevreden met hem zijn, en zei tegen haar : Als je visioen waar is, liggen er drie begraven in je kamer, ze zijn de beste van de mensen op aarde ….

…En er werd gezegd dat wie zag dat iemand met zijn vrouw trouwt, hij het huwelijk zal verkrijgen als uit zijn beroep bekend is dat hij het zal ontvangen ….

…V : Bracht de Sunnah ons de legitimiteit van lezen voor zieke mannen en vrouwen? C : Profeet vrede zij met hem charme , is hij gegaan om de betoverende charme te verliezen ? Wordt het genoemd in de Sunnah-lezing voor vrouwen? Waarheid – mijn kennis – het jaar waarin het tegenovergestelde van wat er vandaag de dag heerst . Boodschapper vrede zij met hem beval behandeling en hij zei dat : ~ Er is alleen ziekte en Allah heeft hem genezing geopenbaard ~ (1), zijn kennis van zijn kennis en zijn onwetendheid van onwetendheid , en aan hem geopenbaard vanuit de Koran die genezend is. en genade voor de gelovigen , het werd door Gabriël voorgelezen aan de Boodschapper van Allah vrede Moge God met hem zijn en hem vrede schenken, en het is bewezen dat hij zichzelf tot een kom maakte voor behandeling, wat legitiem is voor deze ummah, maar werd het gerapporteerd dat hij voorlas aan een van de zieke patiënten? Is er gemeld dat een van de vrouwen tijdens zijn regering door enkele metgezellen aan haar werd voorgelezen en het antwoord was : Nee ; Dit is het bewijs dat dit werk nieuw is vandaag, en de Sunnah geeft aan dat een persoon voor zichzelf leest – en een vader of moeder bijvoorbeeld voorleest aan hun kinderen vanwege hun kleinheid of handicap, en het is bewezen dat de Boodschapper, moge God gebeden en vrede zij met hem, beval Aisha, moge God tevreden met haar zijn, om bescherming tegen het oog te zoeken (2). De vrede zij met hem wanneer . De slaap leest in zijn handen en spuugt erin, de twee hendels en de stoel, en veegt er dan zijn lichaam mee af. Dit is de Soenna (3), en niemand zal erop gebrand zijn om zelf van jou te genezen , dus lees over jezelf en vraag God om te genezen terwijl je zeker bent van het antwoord (4), en er is niets mis met onwetendheid over het lezen van sommigen ‘ om het zijn vader of zijn moeder of zijn vrouw te vragen, deze lezing is het project ‘ de vrouwen studeerden af ​​met een mahram aan een buitenlandse man en lazen ze dan op, mogen op haar borst spugen, dit is illegaal en kan de straf veroorzaken aan de eigenaar, en alle visioenen waarin hij de mens ziet, bevinden zich in deze cirkel of draaikolk van de patiënt en degenen om hem heen die ze dagelijks medeleven en vriendelijkheidsuitdrukkingen horen Kcolhm : Arme , ontzagwekkende waar, doe hetzelfde , Mndol , zijn oog . . . Enz . Deze zinnen maken goed en goed , ziek . . . En deze uitdrukkingen, bij God, dragen bij aan zijn slechte toestand . Ik zeg dat alle visioenen onder dergelijke omstandigheden pijpdromen kunnen zijn , wat inhoudt dat hij slaapt terwijl hij onder controle is van het zoeken naar een remedie of een medicijn of een tovenaar , en wie is hij? In plaats daarvan vragen sommigen van hen God voordat hij slaapt om het oog te zien. !! slaap, denkend aan degenen die Anah , en zijn magie? en dan slaapt en ziet in zijn droom dat de mensen het misschien voor het slapengaan hebben gedacht , of er kan aan worden getwijfeld , Vitohm daarom wordt het voorgeschreven in de stappen genomen uit de overblijfselen van zijn kleren of geïmpregneerd , en werd het zo het verzoek om genezing gebaseerd op dromen in een tijd van wetenschap , klopt dit ? Ik herhaal hier dat ik niet tegen één ben , en ik ben niet tegen de koranbehandeling met ziekenhuisopname , maar ik ben met de wetenschap tegen onwetendheid , die ons in deze tijd heeft gedood, verspreid door dodelijke ziekten , psychische aandoeningen , ziekten Chronische ziekten en daarmee ziekten – zoals ze zeggen . De gedwongen berijdt het moeilijke – en het publiek kan het zelf oplossen , dus als je tegen hen zegt : waarom? Hij zal door hen verrast zijn, en ze zullen geen bewijs afleiden uit de Koran of de Sunnah, maar uit de spreuken : … (Niemand voelt vuur behalve een man die er inferieur aan is ) … vertel het haar zuchtte ka NH wil dat je het steunt op deze gids , de ik zei tegen hem : dit is haram , hij zei : ( landde tussen jou en Ben vuurgegloeid !) Wisten de armen dat het vuur Stoklh en eet Mutawa, die Lefty en ruzie in God zonder kennis of begeleiding of Munir-boek , ~ tweede – vriendelijkheid om van het pad van Allah in deze wereld af te dwalen, schande en Nazigah de Dag des Oordeels, de pijniging van vuur ~ ( Hajj : 9 ). Ik bel hier om de juiste manier van behandelen te volgen . Nodig namens u dromen uit omdat er geen recept voor ziekte is, en ga naar de dokter of het ziekenhuis en neem een ​​behandeling , vraag God om te genezen , en lees de Koran voor uzelf en vraag God om te genezen , maar laat staan ​​deze illusies die er zijn. verspreiden : ( ik ben een verteller , ik Maaon , ik heb hetzelfde ). . . Enz. , En God zal je genezen, als God het wil , vertrouw alleen op God en zet angst, paniek en illusie van je opzij, en je zult genezen, als God het wil , en je zult niets verliezen . Ten zesde : sommige visioenen over kruisingen droegen bij aan de verspreiding van dit fenomeen – ik bedoel – het fenomeen van het zoeken naar behandelingen door middel van visioenen – interpreteren vaak sommige visioenen als Mndhirat om ziekten te krijgen vanwege de verspreiding van zonde . . , En door het gezegde van een aantal van hen dat hij het voorwerp door middel van de visie kan weten, en sommigen zeggen dat hij een positieve en genezing behandeling door middel van visioenen die hij heeft geprobeerd en gewerkt heeft bereikt , en ga zo maar door . . . De ketting gaat door , en ik zeg hier Predik niet emigreren , en Arvqgua-mensen , wees niet bang voor hen , en jij, wanneer de uitdrukking van een visie, want het was het kwaad van de ziener om hem te vragen wat Heer als de mens ziet wat hij haat de dingen die ik in het begin van het boek noemde (5), hoewel waar bewijs van iets onaangenaams voor zijn visie , jij, mijn broer, aan hem gehecht bent en bang maakt , Ibn Hajar (438 \ 12 ) wanneer de moderne woorden van de Profeet vrede zij met hem aan Abu Bakr : ~ Ik was sommigen en miste sommigen ~ (6) , dat Met deze uitdrukking de wereld het recht heeft om te zwijgen over de uitdrukking van het visioen of een deel ervan wanneer het waarschijnlijker is dat verborgenheid dan de herinnering . God zegene je met je kennis, en we staan ​​weer wanneer Aisha de dood van de vrouw van haar man kruist en ze bevalt van een jongen Vajra door te zeggen : ~ Meh O Aisha, als Abernhm voor een moslimvisie Vaabroha Ali goed, de visie zal zijn op wat de eigenaar kruist ” , verhaalde recaps (7). Ibn al- Arabi zei in zijn commentaar op de h’adieth van Abdullah bin Abbas, moge Allah tevreden zijn dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem), zei : ~ Terwijl ik sliep, zag ik dat hij Swaran in mijn handen legde, ging Vqtathma en Lthma, gaf me toestemming Venfajthma Aftara, Voolthma Kmaban uit te gaan . ~ Ubaid Allah zei : Een van hen was Al-Ansi, die werd vermoord door Fayrouz in Jemen, en de andere was Musaylimah . Verteld door Al-Bukhari (8). Ibn al- Arabi zei : De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) verwachtte dat de ongeldigheid Musaylimah beval Ansi Het eerste visioen van hen te leiden naar Lain hen en betaalde voor intact, het visioen indien doorgestreept, en is waarschijnlijk geïnspireerd, en de eerste sterker (9) , en dit is mogelijk, zoals we zeiden als De uitdrukking een correct aspect heeft, dus we kijken ernaar, en daarom kan er in het visioen van een van de vragenstellers of vragen zijn die een oog of aanraking aangeven, dus is het beter om het niet uit te drukken, en op je hoede te zijn voor wat er wordt gezegd dat het het kwaad van zulke visioenen zal afweren, en God weet het het beste, tenzij je het hebt ondertekend, is de zaak anders, Vijbrh om hier geduldig te zijn en het voordeel kan een visie zijn die de realiteit van het grote publiek waarschuwt, aangezien het wetenschappers onderdrukt, zeiden het mannelijke overwicht van geheimhouding (10). ________________ (1 ) Bukhari overleverde van Abu Hurayrah en intonaties : ~ Wat Allah heeft geopenbaard, heeft alleen een genezing gezonden ~ Zie : Fath al – Bari (134 \ 10 ) – op -. (2 ) Zie toespraak in Sunan Ibn Majah, het boek van de geneeskunde van de deur Astrqy van het oog . (3 ) Overgeleverd door Al- Bukhari door Aisha, moge Allah gezegd worden : De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) ging naar bed, trekjes in zijn handpalmen peulvrucht is één God en Palmaoztin allen , veeg dan haar gezicht af en sloeg zijn handen van zijn lichaam . Aisha zei : Toen klaagde hij vertelde me dat ik het door ~ . Conquest (10 /209 ) – op .. (4 ) Zie : Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah (168 \ 4 ) aan de Profeet te erkennen behandeling in detail , en om de profetische Altaomat te erkennen die God wil, grote resultaten leiden zoals Ibn zei waarden ( en probeer deze noemt Alaoz de hoeveelheid van hun voordelen en de ernst van de behoefte die het kent die de komst van de impact van Ain en betaal na zijn aankomst, volgens het geloof van de kracht van Qailha en de kracht van zichzelf en zijn bereidheid en kracht, de stabiliteit van zijn hart en de taken die het zijn toevertrouwd wapens en wapens Darabh ) a . van . zijn eerdere referentie . (5 ) zie blz. 24 et seq . (6 ) verschaft zijn commentaar, zie blz. 37. (7 ) verschaft zijn commentaar, zie blz. 39 . (8 ) overeengekomen verteld door Bukhari in het boek van expressie indien de deur gevlogen zaak in een droom ( 12/42 0 ) – op – , en Muslim in het boek Openbaring ( 15/34 ) – Referentie voormalige -. (9 ) zie Ibn Hajar – verovering – de vorige referentie ( 12/421 ). (10) Aangepast : Ibn Hajar – op (438.421 / 12) ** onder vermelding van Dr. Fahad Al – Osaimi…

…Welk advies heb je voor iemand die zich zorgen maakt en bang is voor dromen die ze zien en die misschien overdreven is? U bent niet de enige die lijdt. Dit is een van de nobele metgezellen, die is : Abu Salamah Abd al-Rahman bin Auf die zei : Ik zag het visioen me misselijk maken totdat ik de Profeet hoorde, vrede en zegeningen van God zij met hem, zeggende : (Het goede visioen is van God . En als hij ziet wat hij haat, laat hij dan zijn toevlucht zoeken bij God tegen zijn kwaad en tegen het kwaad van Satan, en laat hem driemaal ontsnappen, en vertel het aan niemand, want het zal hem geen kwaad doen .) Afgesproken . In de roman : ( ik kon het visioen Oary van hen zien, maar ik niet Ozml ) elk : Oary annexatie Humazah oog en stilte, zoals koorts, komt naar me toe vanuit mijn angst voor nominale waarde in mijn geest . En Azmal : door de hamza te combineren en de zai en de meme aan te halen, zal ik niet worden ingepakt en bedekt met koude koorts . En in de roman ( behalve dat herhaal ik niet ). En in het verhaal ( als ik zou zien, is het visioen zwaarder voor mij dan een berg ). O mijn broer en mijn zus, niet om in paniek te raken en te vrezen, en als je je toevlucht neemt tot de gezuiverde Sunnah, zul je een nuttig recept vinden waarvoor het in de Sahih kwam : ( Als een van jullie een visioen ziet dat hij haat, laat hem dan omkeren en draai drie keer naar links en vraag God om het goede ervan en zoek toevlucht bij God tegen het kwaad ) , en in een verhaal : ( Laat God drie keer toevlucht zoeken bij God tegen Satan ) , in de roman ( en herinnert hen aan een doe hem geen kwaad ). En wie dit recept ook doet, zijn droom valt niet en kan op een onomkeerbare manier vervallen . God weet…

…En wie zag dat iemand het met een pilaar met zijn hand pakte, dan duidt het op de zwakte van zijn kracht ….

…Ibrahim, vrede zij met hem, zijn visioen in een droom duidt op goedheid en zegen, aanbidding en soevereiniteit, levensonderhoud en altruïsme, zorg voor het rechtvaardige nageslacht, het goede opleggen en het kwaad verbieden, kennis en leiding, en het op volgorde achterlaten van familie en verwanten om God Almachtig te gehoorzamen . God Almachtig . Zijn visie geeft ook de medelevende vader aan, en dat Abraham, vrede zij met hem, de vader is van de islam, en hij is degene die ons vergiftigde met moslims . Misschien gaf zijn visioen aan dat hij in tegenspoed zou komen en er veilig voor zou zijn . Het kan ook aangeven . Hem zien op wat hij hoopt op goed of wetgeving, of het goede behouden, en de slechte broeders in de steek laten . Wat een persoon zag dat hij hem aanraakte, duidt op de liefde van God de Almachtige, net zoals zijn visioen de hadj aangeeft . En als een vrouw Ibrahim ziet, vrede zij met hem, in haar slaap, zal ze ontberingen lijden voor sommige van haar kinderen, maar de Almachtige God spaart hem van haar . En wie in een droom Abraham wordt, vrede zij met hem, duidt de rampspoed van de vijanden aan, maar hij overwint . En hij kan een staat of zijn imam aannemen en er rechtvaardig in zijn, of hij zal in wanhoop leven, en misschien brachten de boodschappers van de ouderlingen hem goed nieuws . En wie Abraham ziet, vrede zij met hem, hij overwint zijn vijanden, of hij krijgt een gelovige vrouw, of wordt onderworpen aan ontberingen en verdriet van een koning en ontsnapt daar vervolgens aan . En wie hem zag, nodigde hem uit en antwoordde hem met de Talbiyah, en hij haastte zich naar hem toe, zijn status zou stijgen . Als hij hem zag, riep hij hem maar gaf hem geen antwoord, of hij zag dat hij hem bedreigde, of hem bedreigde, of een frons zag, dan zou hij achter de hadj kunnen staan ​​met de mogelijkheid van hem, of hij zal een het gebed, of een steekpartij tegen de imam, of een huichelaar, en als hij hem als een ongelovige ziet, omarmt hij de islam, of een zondaar die berouw toont, of hij is een nalatiger. Om te bidden keerde hij ernaar terug . En wie verandert naar het beeld van Abraham, vrede zij met hem, of zijn kleed legt, hij zal worden gekweld . Misschien gaf zijn visioen aan dat verdriet en angst verdwenen waren en dat goedheid en leiding hem overkwamen . En er werd gezegd : Abraham ziende, vrede zij met hem, hinderde de vader ….

…En wie ziet dat een dode persoon vertelt over een persoon dat hij plotseling stierf of sterft, er is niets goeds in hem voor die persoon of voor de zoeker, en misschien stierf hij plotseling ….

…Hoe kom ik af van het probleem van het verwachten van kwaad om me heen , als ik er een hartverscheurende droom in zie? Dit is een voorbeeld van de vele vragen , heb ik altijd gezien , en ik heb je niet verbergen dat ik een van degenen die met dit probleem leefde , als ik zie wat er zal gebeuren met een aantal om me heen , en dan woon ik in angst en af te wachten wat er kan gebeuren, en dit probleem bestaat ook voor sommige mensen in een staat van waakzaamheid !! Vanuit mijn standpunt kan hun gevoel van iets voordat het zich voordoet, van het soort inspiratie zijn ; Het is dat iemand over iets praat en God herleeft de waarheid op zijn tong . De Koran werd op zes plaatsen goedgekeurd . Omar bin Al-Khattab was inspirerend. De waarheid wordt op zijn tong uitgevoerd en de koran was het op zes plaatsen met hem eens. Het kwam in Sahih Muslim via Abdullah bin Omar, moge God tevreden met hem zijn. Hij zei, Umar zei : [ Mijn Heer stemde in in drie : het heiligdom van Ibrahim, de sluier en de Asara Badr ]. Toen de vrouwen van de profeet uit jaloezie tegen hem protesteerden, zei hij ook : Moge zijn Heer, als hij van u scheidde, hem inruilen voor betere echtgenoten van u, en het vers werd daardoor geopenbaard . In een authentieke hadith volgens Muslim stemde hij in met het verbod om voor de hypocrieten te bidden [ zie Sharh Al-Nawawi over Sahih Muslim 15/167] En hij ging ook akkoord met betrekking tot het verbod op alcohol. Al-Nawawi zei : Dit zijn er zes, en er staat niets in de bewoordingen van de vorige hadith over Umar dat toenemende goedkeuring ontkent, en God weet het het beste. Ik keer terug naar het vorige onderwerp en zeg : het kan een andere reden zijn, namelijk het gevoelige gevoel voor anderen te voelen en met hun problemen om te gaan, zoals bijvoorbeeld bij sommige moeders of vaders met hun kinderen gebeurt. de vader of moeder kan het lijden van een van de kinderen voelen terwijl hij vervreemd is, of in nood verkeert . Hij kan bijvoorbeeld zeggen : ik heb het gevoel dat mijn borst is samengetrokken door zus-en-zo, en deze kwestie kan anderen overkomen die zich door deze kenmerken onderscheiden, van sommige groepen, zoals sommige veiligheidsmensen, doktoren, leraren of mannelijke en vrouwelijke verpleegsters, en anderen die een gevoel hebben over voor wie hij verantwoordelijk is . Dit probleem kan op twee manieren worden aangepakt : 1 / Als deze intuïtie door een droom kwam, dan duwde hij het met de genoemde voorzorgsmaatregelen tegen de gehate visie, en het duwt dit ding waarvan hij vreest dat het zal gebeuren, zo God wil . En hij die met deze eigenschap is gekweld, moet erop aandringen dat God bidt om deze zaak namens hem af te weren, en hij zal niets hiervan zien, zo God het wil . 2 / En als deze intuïtie door inspiratie kwam, dan duwde hij het door smeekbede dat God deze eigenschap van hem zou verwijderen, en God was in staat om de vraag van de dienaar te beantwoorden, vooral voor degenen die aandringen op smeking, en God weet het het beste ….

…Water Als u droomde van zuiver water, voorspelt dit dat u met plezier succes en plezier zult realiseren . En als het water modderig is, dan loop je gevaar en zal melancholie de plaats van vreugde innemen . Als u water in uw huis ziet stijgen, betekent dit dat u moeite zult hebben om het kwaad te weerstaan ​​en als u het water niet ziet zinken, zult u worden blootgesteld aan gevaarlijke schokken . Als je merkt dat je water eruit duwt en je voeten nat zijn geworden, voorspelt dit dat problemen, ziekte en ellende je zullen overbelasten, maar je zult ze frustreren met je ontwaken . Hetzelfde kan worden toegepast op troebel water dat opstijgt in schepen . Als je in modderig water bent gevallen, voorspelt dit dat je veel bittere fouten zult maken en als gevolg daarvan veel verdriet zult hebben . Als u troebel water drinkt, betekent dit ziekte, maar het drinken van helder en verfrissend water leidt tot de vervulling van goede hoop . Als je in het water speelt, betekent dit een plotseling ontwaken van liefde en genegenheid . Als je water op je hoofd sproeit, betekent dit dat je emotionele ontwaking tot liefde zal worden beantwoord met een bepaalde uitwisseling . Een meisje dat dromen bestudeert, vertelt de volgende droom en de metaforische gebeurtenis ervan in de wakkere wereld : ~ Zonder te weten hoe, reed ik op een boot in een droom en waadde ik door blauw en helder water totdat ik de aanlegsteiger bereikte die ik zo wit als sneeuw vond maar ruw en gebarsten . De volgende avond bezocht een aardige man mij, maar hij bleef buiten de tijd dat moeders het toelaten, ik werd er gewelddadig voor geslagen . ~ Het blauwe water en de mooie witte boot waren tekenen van teleurstelling in het symbool ….

…Het komt zelden voor dat hij vertelt dat een man naar een zee kwam om ervan te drinken, en er verscheen een dier aan hem dat hem aarzelde, toen zag hij dat hij een dier was geworden en daalde die zee af, en iedereen die naar drinken ervan kostte hem water. Hij is met hem toevertrouwd en hij is in zichzelf als een dierlijk lichaam, dan zijn er redenen die ertoe leiden dat u bij die koning in de plaats van de man arriveert, en hij zal voordeel halen uit de mensen in u, dus voor een beetje, de er kwam een ​​visioen uit toen je overstak, en hij belde de kruising en vertelde hem dat hij beter voor hem was ….

…Als hij de maan zag verdwijnen, dan is de zaak die hij zocht in goed of kwaad voorbij en voorbijgegaan . Als hij het ziet, staat de zaak aan het begin . En wie de volle maan in zijn plaats aan de hemel ziet schijnen, de minister van de koning zal de mensen van die plaats ten goede komen . En wie naar de maan kijkt en er een voorbeeld van zijn gezicht in ziet, zal sterven . En wie het zag alsof hij zich aan de maan vastklampte, hij zou de sultan goed ontvangen . En wie ziet alsof de maan donkerder is en de zoeker koning is, zijn kudde zal hem kwaad doen en zijn bevel ontkennen . En wie de maan ziet, wordt de zon, want de zoeker zal worden gekweld door goeds, eer en geld van de kant van zijn moeder of zijn vrouw . Hij die de maan ziet, is het met de maan eens, en hij wijst de reizigers, de navigator en de astroloog aan vanwege het vocht en de beweging ervan, en omdat de astroloog weet wat de maan nodig heeft . Er werd overgeleverd dat Ibn Abbas, moge God tevreden met hem zijn, in een droom zag alsof een maan met twee strengen van de aarde naar de hemel was opgekomen, dus vertelde hij het aan de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en toestaan hem vrede, en hij zei : Dat is je neef, hij bedoelt voor hem het beste gebed en de beste groeten . En er werd overgeleverd dat een vrouw naar Ibn Sirin kwam terwijl hij werd gevoed, en zei : Ik zag alsof de maan de kroonluchters was binnengekomen, en een beller riep naar Ibn Sirin, dus vertel hem je visioen . Toen pakte hij zijn hand van het eten en zei tegen haar : Wee je, hoe heb je het gezien? Toen keerde ze terug naar hem, en hij veranderde zijn kleur, en hij stond op terwijl hij zijn maag nam, en zijn zus zei Malik? Toen zei hij: ik beweerde dat ik zeven dagen dood was, dus stierf hij op de zevende . En een man zag alsof hij naar de lucht had gekeken en naar de maan had gekeken, maar hij zag het niet, en hij keek naar de aarde en zag dat de maan was vervaagd . Hij vertelde zijn visioen op een kruising en zei : als de persoon die dit visioen had een man was, dan had hij chemie en goud, dus zijn geld zou verloren gaan, en als hij arm was, zou hij in verval raken . En als een vrouw dat zou zien, zou haar man worden vermoord . En Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof de maan in ons huis was . Hij zei : de sultan daalt af in jouw Egypte . En de occultatie van de maan in de sluier loopt in de loop van de zon . Halve maan : duidt ook de koning, de gevangene, de leider, de presentator en de pasgeborene aan die uit de baarmoeder komt en begint met het geschreeuw en het dringende nieuws, de volgende verovering van de kant waaruit het opkwam, en de rebel en de buitenkant als het van buiten zijn plaats oprijst, of als er duisternis bij hem is, en het regent met bloed of goten die stromen zonder regen . En bij de komst van de afwezigen en bij de opkomst van de muezzin boven de minaret, hebben 262 schrijvers hun mannen verminderd , en als het een bruid is, dan zijn de sterren haar vrouwen . Wie twee manen aan de hemel ziet vechten met elk van die sterren, dat is een verschil of een oorlog tussen twee koningen of twee ministers of twee grote mannen, en de afwezige een van hen wordt verslagen, dat blijkt uit zijn zijde in de horizon en zijn plaats in de lucht, dus het wordt toegevoegd aan de koning van die koning op aarde . Evenzo, als hij twee planeten ziet vechten met sterren die elk van hen volgen . Als er geen sterren bij zijn, en hij ziet dat in zijn karakter of in zijn huis, en hij heeft twee vrouwen of partners, is het verschil tussen hen met de tong of met de hand . En als een vrouw of een slaaf dat ziet, of als hij ze boven zijn hoofd ziet vechten of valt, dan vecht de echtgenoot of de meester ook om hen met zijn broer of met een eerbare man van zijn soort . Dit kan bij de bediende duiden op een ruzie die plaatsvindt tussen zijn verkoper en zijn koper, en het kan bij een vrouw duiden op een kwaad dat gaande is tussen haar twee zonen of tussen haar twee dochters of tussen haar vader en haar echtgenoot, of tussen haar man en haar zoon…

…En wie zag dat hij iemand begroette met wie er geen vijandschap was, de moslim over hem zou gelukkig zijn . Als er vijandschap tussen hen is, dan overwint hij de moslim en gelooft in zijn voordelen . En wie ziet alsof hij een sjeik heeft begroet die hem niet kent, dan is dit een bescherming van de straf van de Almachtige God ….

…En wie ziet dat hij met een pen schrijft terwijl hij mijn moeder is, er zit niets goeds in, en het kan duiden op zijn aanstaande dood ….

…Wie ziet dat hij temidden van iemand in het midden is, dan is het volgens degenen die het uitdrukken als moord en de uitspraak ervan ….

…Als hij het zag alsof de dode hem zei: ~Je zult op die en die tijd sterven~, dan is zijn uitspraak waar . Als hij zag alsof hij een dode volgde en niet met hem een ​​huis binnenging, of binnenkwam en toen vertrok, dan nadert hij de dood en ontsnapt dan ….

…Er werd verteld dat een man zei : ik zag mijn hoofd geschoren en er kwam een ​​vogel uit mijn mond, en dat een vrouw me ontmoette en me in haar vagina stopte, en ik zag dat mijn vader me dringend eiste, en toen sloot hij me op. . Dus hij vertelde het aan zijn metgezellen, en hij zei dat ik het had genomen, en wat betreft de vogel die uit mij kwam, mijn ziel, en de vrouw die me in haar vagina bracht, de aarde graaft voor mij en ik ben afwezig erin, en wat betreft mijn vader die mij vraagt ​​en hem vervolgens voor mij opsluit, hij streeft ernaar om geraakt te worden door wat mij is overkomen . Toen werd de visionair als martelaar gedood . En een ander zag alsof hij zijn hoofd met zijn hand schoor, dus sneed hij het op een kruising en zei : Je betaalt je schuld af ….

…Haar hand droogde op in Manan 88 – op gezag van Hashan bin Hassan op gezag van Wasel Mawla Abi Ayyainah, op gezag van Musa bin Ubaidah, op gezag van Safiya bint Shaybah, die zei : Ik was bij Aisha – moge God wees tevreden met haar – en een vrouw kwam naar haar toe met haar hand en hij liet vrouwen haar vervloeken en ze zei : ik kwam naar jou behalve mijn hand Mijn vader was een man van tolerantie, en ik zag in een droom mannen die menstrueerde met gieters die degene die naar hen kwam drenken, en ik zag mijn vader, ik zei : Waar is mijn moeder? Hij zei : Kijk, toen keek ik, en als mijn moeder niets anders bij zich had dan een stuk vod, zei hij : ze gaf nooit liefdadigheid behalve met die lap en het vet van een koe die ze slachtten, want dat vet smolt en werd er zachter. , en ze zei en kreeg dorst, zei ze : Dus ik nam een ​​vat met vat en gaf het water, en ik riep van boven : wie het te drinken gaf , God zal zijn hand drogen Dus mijn hand werd zoals je kunt zien…

…Abu Sa’id, de prediker, zei dat Abu Bakr, moge God tevreden met hem zijn, zei: O Boodschapper van God, ik zag een verwant in mijn borst, zei hij, terwijl hij de kwestie van de mensen twee jaar lang volgde ….

…Als hij zag dat hij met een goede man was getrouwd, zou hij de goede man op de hielen slaan ….

…Kan iemand zonder dromen leven? ! Om deze vraag te beantwoorden, moet ons een belangrijke kwestie duidelijk zijn. Wat is : Moeten we hier de visie bespreken die van God komt, of de droom die van Satan komt als een realiteit, niet als een metafoor, of een pijpdroom die van een persoon en zijn denken is ……. ? De waarheid is dat de onderzoeken die ik heb gezien en gevonden aangeven dat er medicijnen worden gebruikt om sommige gevallen te behandelen, zoals zenuwinzinkingen of depressie, en deze medicijnen helpen dromen te elimineren !!!!!! Inderdaad, sommige van deze gevallen werden geregistreerd tijdens het slapen zonder dromen gedurende een periode van zes maanden !! Maar er werd ontdekt dat toen deze procedure werd geannuleerd, de hersenen een compensatieproces uitvoerden. Op de eerste nacht waarin de hersenen terugkeren naar hun normale positie, dromen ze bijvoorbeeld van 250 minuten in plaats van 100 minuten, en uiteindelijk erkende de studie dat het niet in staat was de oorzaak van het fenomeen dromen te achterhalen . Maar de kwestie die deze westerse wetenschappers verbijsterde, kan eenvoudig worden opgelost als het onderwerp van de visie uit de biologische materiële mal wordt verwijderd. Omdat de visie van God is, gerelateerd aan de ziel, en niet gerelateerd aan het lichaam en de materie, en het buiten de grenzen van menselijk of laboratoriumgevoel en controle valt, en de nobele boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zegt in de overeengekomen hadith door Abu Qatada : [De rechtvaardige visie is van God en de droom is van Satan ]. Wat betreft dromen, ze zijn van Satan een realiteit en geen metafoor, en zijn vijandschap is permanent voor de mens, en hij heeft beloofd voor ons te zitten en ons van het rechte pad te weerhouden, en zijn oorlog is permanent, of het nu gaat om waken of dromen. , en deze aanval kan tijdens de slaap worden afgeweerd of verminderd door de wettige zaken te blijven volgen, de wetten van God te behouden en door je niet af te wenden van de herinnering aan Allah, en je zult de bevestiging daarvan vinden in de woorden van de Heer. Almachtige : [ en stel hem voor is een leven van ontbering en Nhacrh de dag van de opstanding blind, de Heer niet Hchertna blind zei, ik zag, hij ook ( heb je onze tekenen gekregen Vnciha zowel als vandaag gedenkwaardig ]! ( Plan 124 : 126)….

…De deugd van Imam Yaqoub bin Sufyan 96 – Yaqoub bin Sufyan bin Jawan Al-Faswi (2) Al- Hadith Al-Hafiz, die een van degenen was die met vroomheid, ascese en starheid in het naleven van de Sunnah en Al- Hakim zei : (( Wat betreft zijn hoorzitting en zijn vrouw en leden van zijn toespraak, het is te veel om op te noemen )) en Abu zei Abd al-Rahman al -Nahawadi : Ik hoorde Yaqoub bin Sufyaniol : (( ik schreef ongeveer duizend sjeiks, en ze hebben allemaal het vertrouwen geschonden )). En Yaqoub zei ook: (( ik ging dertig jaar op reis )) en Abu Zar’ah al-Dimashqi zei : (( Twee mannen van nobele mensen kwamen naar ons toe, een van hen en ze werden gedeporteerd door Yaqoub bin Sufyan, de mensen van Irak konden het niet zien )) Hij stierf in het jaar zevenenzeventig en tweehonderd . Abdan bin Muhammad Al-Marwazi zei : (( Ik zag Yaqoub bin Sufyan in slaap, en ik zei : Wat heeft de Almachtige God met je gedaan? Hij zei : Hij vergaf me en beval me naar de hemel te komen zoals ik op aarde was )) . En vanuit Gods zorg over deze imam in zijn verzoek om een ​​hadith, die hij over zichzelf vertelde, gebruikten we het als een les voor studenten van kennis. * Muhammad bin Yazid al-Attar zei : ik hoorde Yaqoub bin Sufyan zeggen : (( Ik was op reis en bracht mijn leven door, dus ik raakte ‘s nachts verslaafd aan schrijven, en ik las overdag. de lamp, en het was winter, en het water daalde in mijn ogen, en ik zag niets, en ik huilde voor mezelf omdat ik was afgesneden van mijn land en wat ik had gemist door kennis, dus mijn ogen overwonnen me, dus ik sliep en zag de profeet – moge God hem zegenen en vrede schenken – , in slaap riep ik : ( Oh Jacob, waarom huilde je? )) Ik zei : O Boodschapper van God ging Bosra Vthsart over wat ik miste . Hij zei tegen me : (( Aden Mona )) Phinot hem en gaf zijn hand op mijn ogen als het lezen van Alihaa, en daarna werd ik wakker Vobesrt, nam ik cursief en ging het schrijven van (1). Het is overbodig om het onderwijs en de deugden 97 – I weet, o man, een moslim om deel te nemen aan Balnavlh van de beste wetenschap door zich bezig te houden met Balnavlh van aanbidding en dat de imams van de vier vier zeiden : Shafie : vroeg de beste wetenschap van gebed Vasten . Imam Ahmad ibn Hanbal – Gods genade en zegende ons met zijn kennis – wat ik vandaag bad, is niet verplicht, gerekend tot Bmmakrh Abi Zar’ah Ali Nawafly . Het kwam binnen ((The Order of Perception )) door Rechter Ayyad, 3: 234-235 , 240 , 261 in de vertaling van Imam Al- Muhadith , Al-Faqih Al-Abed Al-Zahid ( Abdullah Wahb Al-Qurashi van Egypte ), de metgezel van de imam Malik Al-Layth, Al-Thawri en anderen, die stierven in het jaar 197 AH, moge de Almachtige God hem genadig zijn, waarin werd gezegd dat Sahnoun zei : (( Ibn Wahb had zijn leven in drie Een derde is in Rabat, een derde kent Egypte, en een derde is op de hadj, en hij zei dat het een zesendertig hadj. Zijn neef zei : ik was met hem in Alexandrië, en het volk verzamelde zich bij hem en vroeg hem om kennis te verspreiden, dus zei hij tegen mij : Dit is een land van aanbidding, en zijn moeder gaf mezelf er zelden in met het werk van de mensen, dus ging hij voor hen zitten op de momenten dat hij zittend, en aanvaardde aanbidding en bewaking . Na twee dagen kwam een ​​persoon naar hem toe en vertelde hem dat hij zichzelf in een grote moskee had gezien in de richting van de Grote Moskee, en de profeet – moge God gebeden en vrede zij met hem – daarin en Abu Bakr aan zijn rechterkant, en Amr aan zijn linkerkant, en jij was tussen zijn handen, en in de moskee bloeiden lampen in de beste en helderste van hen. Toen werd het uitgeschakeld, toen zei de Boodschapper van God – moge God hem zegenen en vrede schenken – tegen je , o Abdullah, verbrand het en steek het aan, stel het dan uit, daarna bleef ik dagenlang en ik zag dat alle lampen waren zal worden gedoofd, dus zei Abu Bakr : O Boodschapper van God, zie je deze lampen? Hij zei – moge God hem zegenen en vrede schenken – Dit is Abdullah’s werk, hij wil het doven ! Ibn Wahb huilde, en de man zei tegen hem : Ik ben gekomen om je goed nieuws te brengen, en als ik wist dat hij je vertroebelde, zou ik niet zijn gekomen . Hij zei : Het is goed, dit is een visioen waarin ik predikte, ik dacht dat aanbidding beter was dan het verspreiden van kennis, dus liet hij veel ( tijd ) en zijn werk achter voor kennis, en hij beperkte zich ertoe dat ze hem en vroeg hem * Ibn Wahb zei : ik was in de handen van de koning die ik schreef, toen werd het gebed opgericht – en in een andere term gaf de muezzin toestemming – Er waren gepubliceerde boeken in zijn handen en ik nam het initiatief om ze te verzamelen, dus zei de eigenaar tegen mij : voor uw boodschappers is wat u doet niet beter dan waarin u zich bevindt ….

…Sommige tolken zeiden dat wie zag dat hij iemand raadpleegt, hij hem met vertrouwen vertrouwt, omdat hij, vrede zij met hem, zei : De raadgever is vertrouwd ….

…Voordeel: als een persoon een eerlijk visioen wil zien dat laat zien wat er in zijn geweten leeft, slaapt hij op de wassing aan zijn rechterkant, herinnert hij zich God en roept hij deze smeekbede op, overgeleverd op gezag van Jaafar al-Sadiq, en dit is : God, Ik gaf mijn ziel aan jou over en richtte mijn gezicht op jou, en ik vertrouwde jou mijn bevel toe, en ik nam mijn toevlucht tot jou met verlangen en angst tot jou, geen toevluchtsoord.En er is geen ontsnapping aan jou dan aan jou. Ik heb geloofd in uw boek dat ik heb geopenbaard en uw profeet die u hebt gestuurd. Gezegend zij onze Heer en Verheven bent u rijk en wij, de armen, zoeken uw vergeving en bekeren ons tot u, o Heer, ik vlucht van u naar u.O God, toon mij een waar visioen dat niet vals, goed, aangenaam, ongelukkig is, gunstig, niet schadelijk . En als hij wakker wordt, herinnert hij zich de almachtige God en vertelt hij een visioen over een bepaalde passage, en waar hij ook doorheen gaat, hij is van hem afhankelijk ….

…Op gezag van Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, op gezag van zijn vader op gezag van zijn grootvader, zei hij : Ik hoorde Abu Talib spreken op gezag van Abd al-Muttalib zei : Terwijl ik sliep in de steen, ik zag een visioen dat me trof, en ik was er doodsbang voor, dus kwam ik bij de Quraish-priester aan het einde van de prik en mijn koker raakte mijn schouders, dus toen ik ernaar keek wist ik In mijn gezicht de verandering , en ik ben op dat moment de meester van mijn natie , en ze zei : Onze meester Mabal is naar ons toe gekomen met een verandering van kleur. Heb je iets gezien van de twee gebeurtenissen van die tijd? Dus ik zei : Ja , en niemand sprak met haar totdat hij haar rechterhand kuste en dan zijn hand op de moeder van haar hoofd legde en vervolgens zijn behoefte noemde, en ik deed het niet omdat ik een groot nationalist was , dus ik zat en zei : ik zag vanavond terwijl ik in de steen sliep alsof een boom was gegroeid, zijn kop had de hemel bereikt en zijn heldere takken geraakt. En de Maghrib en ik zagen er geen bloeiend licht van was zeventig keer groter dan het licht van de zon, en ik zag Arabieren en niet-Arabieren ervoor neerknielen terwijl het elk uur toenam in kracht , licht en hoogte , een uur verborgen en een uur bloeien, en ik zag een band van Quraysh die zich aan zijn takken vastklampte, en ik zag mensen van de Qoeraisj die het willen snijden. Het gezicht was beter dan hij, en de wind was niet beter dan hij, dus brak hij hun ribben en trok hun ogen uit, dus ik hief mijn hand op om er een deel van te nemen, dus de jongeman hield me tegen, dus ik zei : Wie is het aandeel? Hij zei : Het aandeel is voor degenen die zich aan haar vastklampten en jou voorgingen aan haar , en ik merkte in paniek en paniekerigheid op , en ik zag dat het gezicht van de priesteres was veranderd, toen zei ze : als je je visie gelooft, zullen ze uit je hart, een man die het Oosten en het Westen bezit en mensen aan hem verschuldigd is , toen zei hij tegen Abu Talib : Misschien word je deze pasgeborene . Hij zei : Dus het was Abu Talib. Deze hadith komt voor en de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , is uitgegaan en zegt : “ De boom was. ~ En God kent Abu al-Qasim al-Amin het beste , dus er wordt tegen hem gezegd : Geloof je er niet in? Hij zegt : ( Belediging en schaamte )….