…** Zichzelf niet aanbevelen . Op gezag van Yahya ibn Abd al-Rahman ibn Hatib zei hij : Een van de vrouwen van de gelovigen verzameld met Aisha, de moeder van de gelovigen, moge God tevreden met haar zijn, en een van hen zei : Bij God, God kwelt mij nooit, maar beloofde trouw aan de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, op voorwaarde dat ik niets met God associeer, noch steel, overspel pleeg of Mijn zoon dood, en ik kom niet met een leugen dat ik ongehoorzaam ben tussen mijn handen en mijn voeten en ik niet ongehoorzaam aan hem ben en ik ben gestorven. Hij zei : ik ging terug naar haar huis en ik kwam in haar slaap en er werd haar gezegd : jij bent degene die naar de almachtige God komt om je niet te kwellen, dus zorg ervoor dat je iets zegt dat je niet aangaat en wat voorkwam dat je je niet verrijkte. Hij zei : Dus keerde ze terug naar Aisha, moge God tevreden met haar zijn. Tot haar : ik kwam in mijn droom, en mij werd zo-en-dat verteld en dat ik God om vergeving vraag en berouw voor Hem heb ….

…Uitkleden van kleren Degene die zag dat hij van zijn kleren was ontdaan en niet wist of hij hem in gerechtigheid of in ongehoorzaamheid aan het uittrekken was, en of de plaats waar hij hem uitdeed een markt was of onder de mensen, en de ‘awrah prominent aanwezig was, en alsof hij er verlegen voor was, en hij heeft er wat kleren aan, dan wordt zijn dekking geschonden, en niet. Er is een angst in dat, en als de naaktheid niet prominent aanwezig is, en hij staat er niet op om er verlegen voor te zijn , en hij heeft geen kleren aan, dan is hij veilig voor iets waar hij een hekel aan heeft, en als hij ziek is, zal de Almachtige God hem genezen, en als hij schulden heeft, zal God zijn schuld uitgeven, en als hij is bang, God zal hem beveiligen. De Almachtige, als hij geen kleren aan had, dan wanhoopte hij aan een man die om hem smeekte, of hij was geïsoleerd van het gezag waarin hij zat, of hij maakte een bevel ongeldig door waaraan hij zich vastklampt, dat alles als zijn naaktheid zichtbaar was en hij is als degene die zich ervoor schaamt, en als het niet ap ouder dan verandert zijn geld in een staat. Veiligheid en gezondheid door zijn vijand te verknoeien . En er werd gezegd : de onpartijdigheid is onrechtvaardigheid, en het uitkleden van de doden in een droom duidt erop dat de zoeker gedwongen wordt om van een vrouw te scheiden, of te reizen, of zich te bekeren van het opgeven van zonden en zich tot de islam te bekeren ….

En wie ziet dat hij in Mekka is terwijl hij bezig is met ascese, gerechtigheid en aanbidding, hij zal het goede en voordeel behalen in zijn religie en wereld, en wie ziet dat hij bezig is met kwaad en corruptie, dan is hij daar tegen ….

En wie ziet dat iemand die zijn uitspraak accepteert terwijl hij wakker is, hem meedeelt dat hij nooit zal sterven, dan zal hij worden gedood voor de zaak van God en daarna in leven blijven, omdat de Almachtige God zei: ‘ Denk niet aan degenen die werden gedood in de oorzaak van God om dood maar levend te zijn . ”Het vers ….

En wie ziet dat hij de voorraden in de bruidsschat stopt met een pen, dan geeft hij aan dat de kinderen verkregen hebben uit hoererij, en als de ring van goud is en hij is gebroken, dan geeft hij aan dat hij denkt en of hij van zilver is , dan trouwt hij met een vrouw of koopt hij een dienstmeisje, en als het nul is, dan geeft het het voordeel aan en als het van ijzer is, dan is het het. Het geeft zijn kracht in zaken aan, en als het van koper is, geeft het aan dat er is weinig goed, en als het van hout is, duidt het op strijd ….

En er werd overgeleverd dat er een man naar de profeet kwam, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en zei: O Boodschapper van God, vanavond zag ik mijn ziel en mijn geest verzameld in het beeld van menselijke wezens, dus kwam hij naar mij en dronk wijn met mij zoals we vroeger deden in Jahiliyyah, dus hij zei, vrede zij met hem : De geest wordt geïnterpreteerd door de wereld te verdelen, en de ziel wordt geïnterpreteerd door het hiernamaals te verdelen ….

…Het aantal honderdduizend vijfduizend 100-1000-5000: geeft de overwinning op de vijand van de Almachtige God aan : ( Uw Heer breidt u uit met vijfduizend angstige engelen ) en de duizend kunnen duiden op gebed in de Moskee van de Profeet ….

En Ibn Sirin zei dat het sahih van hen is omdat de ongelovige en de dhimmi van hen geldig zijn, dus het is beter voor hen om gelijk te hebben ….

En wie een wetenschapper ziet en mensen eraan werken en ervan profiteren, het is een mineraal dat mensen van plan zijn en er voordeel uit halen ….

En wie ziet dat het schip kapot is gegaan en de planken zijn verspreid en aan een van hen zijn vastgemaakt, dan zal hij toezicht houden op zijn vernietiging en dan worden gered, en als hij een handelaar was die zijn handel verloor, dan zou hij winst maken ….

…Al-Kirmani zei: ‘Wie ziet dat hij de woorden van priesters, kalligrafen en dergelijke spreekt, of tot hen woorden spreekt die daarvoor geschikt zijn, de interpretatie ervan is valsheid en ijdelheid en gelooft dat hij in een droom en wakker wordt is onwetendheid . ~…

En het zwaard werd geboren als een man en een sultan . En zijn natuur was geboren . En zijn enige was geboren ….

En wie ziet dat hij in zijn graf wordt gelegd, en een ontkenner en een ontkenner, vragen ze hem, want het geeft aan dat de koning agenten naar hem stuurt in volgorde en eis, en als hij ziet dat hij ze met een juist antwoord beantwoordt, dan is hij veilig van zijn kant, en als het antwoord fout is, verwerpt hij dat ….

En er werd gezegd dat iedereen die zag dat hij honing en honing at, sommigen van de uitdrukkers het haatten totdat ze het vertelden met het huwelijk van de moeder ….

En wie ziet dat het water van de zee woedde en zijn golven botsten en de wereld zwart maakten, dan is dat een bewijs van corruptie, ongehoorzaamheid en de overvloed aan zonde en zonden, want de Almachtige God zegt: ~Het is bedekt door golven van bovenaf. , met wolken erboven . ~…

…Hij zei dat het voordeel van de visie van de moslim Kirmani geloof de visie van de ongelovige en de visie van de wereld geloven dat de visie van de onwetenden en de visie van de visie van de verborgen geloven verborgen is en de visie van de man jinx en de visie van Sheikh getrouwere visie van de jonge man ….

…Abu Sa’id, de prediker en al-Karmani, zei: ~Wie zag dat hij een wilde koe had geslagen en het vlees ervan had opgegeten, zou geld van een mooie vrouw krijgen .~…

…Sommige samenstellers van interpretatieboeken zeiden hier dat de jujube en granaatappelboom het mandaat en de handhaving van een bevel is, en dat het kan worden geïnterpreteerd door een eerbare man ….

En wie ziet alsof hij is verdronken en hem een ​​keer laat duiken en een andere laat drijven en zijn handen beweegt, zal status en staat bereiken ….

…Als de vrouw ziet dat ze de preek leest en met kennis en wijsheid spreekt, wordt ze duidelijk ….

…Degene die ziet dat hij een man in een droom heeft begroet, en dat er geen vijandschap of ruzie tussen hen is, want de moslim die tegen hem is, overkomt de moslim met vreugde, veiligheid en goedheid, en als er vijandschap tussen hen is, zal de moslim overwinnen met de moslim tegen hem, en hij is veilig voor zijn kwaad, en als de moslim een ​​onbekende sjeik is, dan zal hij veilig zijn voor de kwelling van de almachtige God.Als hij een bekende sjeik is, zal hij veel aanplant krijgen en fruit. Als de moslim een ​​onbekende jongeman is, dan zal hij hem verraden van zijn vijand, en als de moslim een ​​man wil benaderen wiens antwoord is ontvangen, dan zal hij met hem trouwen aan wie hij voorstelt, en als zijn antwoord niet wordt beantwoord , hij zal niet met hem trouwen. Zijn antwoord, omdat die handel tussen hen is genezen, en als hij er niet op reageert, is het niet genezen en niet voltooid, en als zijn vijand hem begroette met een geschenk aan hem, dan zoekt zijn vijand verzoening bij hem, betaalt zijn schuld, of wordt beboet . Als hij zag dat hij werd begroet met een onbekende begroeting, accepteerde hij die, en zei hij salaam, beantwoordde de begroeting en werd ervoor beloond . Als hij het niet teruggeeft en het niet accepteert, heeft hij gezondigd en wordt hij er niet voor beloond . En er werd gezegd : En wie ziet dat hij begroet een man die gewond zal raken . En wie ziet dat hij iemand de hand schudt die aan hem gewend is, hem begroet en omhelst, dan is dat beter en wijst op goede woorden die hij hoort en spreekt zoals hij . Als hij ziet dat hij een vijand de hand schudt en hem omhelst, geeft dat aan dat zijn vijandschap zal verdwijnen . En wie ziet dat de engelen, vrede zij met hem, groet hem, God zal hem inzicht en het beste resultaat geven . En vrede in een droom duidt op onderwerping aan de moslim aan hem, en misschien duidt vrede op de behoefte aan degenen die hem willen teruggeven, vrede zij met hem, als iemands reactie op hem zal krijgen wat hij wil, anders zullen zijn goederen worden bedorven , of zijn uitspraak onder de mensen wordt niet geaccepteerd, en als hij om een ​​behoefte vraagt ​​en geen vrede initieert, zal zijn behoefte worden verontschuldigd . En als een volk voor de vrede begon te spreken, duidt dat op een schending van de Sunnah en een neiging tot innovatie . En als iemand hem begroette en niet reageerde, of hij reageerde met een gebaar, duidt dit op overgave ….

…Wat zijn de belangrijkste richtlijnen voor degenen die expressief wilden zijn? Ik zie het verlangen om lid te worden van de commentatoren van vele leden en leden, en dat beviel me, en zoals u opmerkt, hebben we de weg geopend voor de leden om op uw visioenen te reageren, en degenen die zich bij hen willen voegen, moeten schrijven naar mij op de privé-mail, zodat we zijn verzoek in overweging nemen, of het nu wordt geaccepteerd of afgewezen . En ik adviseer degenen die eerst met kennis willen leren en een visie willen uiten; Een wetenschap die sterk afhangt van uw indruk van de persoon van het visioen doordat u zijn woorden verslindt en daardoor de essentie van zijn persoonlijkheid kent, om zo de ware betekenis van zijn visie te bereiken, zo God het wil . Daarom hoop ik dat je zijn woorden onderzoekt, hem leert kennen door de symbolen van zijn visioen, en je niet haast, en jezelf afvraagt ​​hoe Ibn Sirin, moge God genade met hem hebben, onderscheid maken tussen twee mannen die één visioen zagen, dus zei hij over een van hen een dief, en zei hij over de ander dat hij de bedevaart zou verrichten? Het antwoord is dat hij ze zag, en de karakteristiek van een van hen was goed, dus legde hij hem uit dat hij de hadj uitvoerde, en de karakteristiek van de ander was anders dan dat, dus beschuldigde hij hem van diefstal . En jij, mijn broer, de oversteekplaats, zie niet degene die het visioen voor je schrijft op dit forum, dus wees voorzichtig met de urgentie en geef het visioen niet door tenzij het je duidelijk is wat de details van de eigenaren zijn, wat ik vroeg niet willekeurig, maar veeleer na lange ervaring en lijden, met de visioenen en hun eigenaren . Denk na over de woorden, er is een verschil tussen de woorden van de wereld en die van anderen, en er is een verschil tussen de woorden van de student en de werknemer, de prins, de rijken en de armen, en elk van hen heeft een betekenis dat past bij hem als je de uitdrukking uitspreekt, dus kun je dit opmerken en erover nadenken, o God, zorg voor je ! Ik zag de geschreven visioenen en ik druk ze nog steeds niet uit, behalve dat de vraag naar de uitdrukking van dit type hoog is en soms moeilijk te horen is, maar het is voor veel van de vragenstellers onmogelijk. Hij dwong me me terug te trekken uit deze beperking en de schriftelijke visioenen tot uitdrukking te brengen, hoewel ik zeg en nog steeds zeg dat de nauwkeurigheid ervan veel minder is dan de visioenen die horen uitdrukken en dit is een hogere graad, of persoonlijk, en dit is de hoogste graden . En te weten dat het tijdstip waarop u het visioen zag erg belangrijk is; Wat zijn de visioenen van de winter, anders dan de visioenen van de zomer ,,,, omdat het vuur in het eerste prijzenswaardig is, en in het tweede verwerpelijk, dus geef niet op met het kennen van de tijd van het visioen . En de laatste van deze aanwijzingen, voor de verteller, zijn visie, is te weten dat het visioen een massa is en vaak één betekenis heeft, dus verdeel het niet, en onthoud een deel en laat delen achter waarvan je denkt dat ze er geen hebben. betekenis, terwijl het erg belangrijk is voor degenen die het uiten. De visioenen die het heden aangeven, zijn vaak hun uitdrukking voor hem. Het is gerelateerd aan het visionaire heden, dus als je er in de war over bent en de betekenissen van de symbolen talrijk zijn, en dit gebeurt vaak, dan hoef je de eigenaar niet te vragen naar het onderwerp dat hem op dat moment bezighoudt, aangezien het voor u de horizon kan openen om het visioen te ontcijferen, en de vraagsteller moet waar zijn over de oversteek en hoeveel mensen mij hebben verteld over zijn omstandigheden waarin hij leeft. In de uitdrukking van zijn visie werd hij gered van een financiële, familie- of procescrisis, en dit gebeurt vaak, en dit ding wordt niet beledigd bij de kruising, maar geeft eerder zijn eerlijkheid aan en zijn gretigheid om de vraagsteller te dienen, en het valt mijn broer op dat er tegenwoordig minder mensen zijn dan degenen die inspiratie uitdrukken. Hij is degene die de waarheid op zijn tong vervult, en de eigenaar wordt de inspiratie genoemd, die erin slaagde de betekenis van de vragensteller op dat moment te verdiepen, en ze hoefden de vragensteller niet te vragen, maar waar zijn wij en deze, en God heeft genade met een persoon die zijn eigen lot kende ,,,,,, God weet het het beste…

…Wat is de uitspraak over degenen die in het visioen liegen? Een strenge waarschuwing voor degenen die liegen kwam in een droom, met Bukhari in zijn Sahieh deur : loog in zijn droom, en een been waarin recente voorbeelden : Ten eerste : de hadith van Ibn Abbas dat de Profeet vrede zij met hem zei : (( uit de droom van een droom die niet werd gezien die zou plaatsvinden tussen Sairtin en niet zal doen, en luisterde naar een interview met de mensen die ze met tegenzin of die van hem wegvluchtten, Alank de dag van de opstanding in zijn oor gieten , en beelden beeld gemarteld en opgedragen om het op te blazen en niet Bnafaj )) Verteld door Ahmad en Vrouwen uit de roman Qatada, moge Allah tevreden met hem zijn en kwam in een ander rapport van Abu Hurayrah : (( Wie heeft gelogen over zijn visioenen )). De tweede : de hadith van Ibn Umar dat de Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, zei : ((Het is de meest ongelukkige van de harige dat zijn ogen zien wat hij niet zag )) , en in de overlevering : (( wat hij niet zag )) en de betekenis : de harige is de grootste leugen, en de schuldige The Great Lie . En wat het betekent : hij die droomde, dat wil zeggen, aan wie deze droom was toegewezen . En je merkt uit de twee hadiths de ernst van de kwelling van de leugenaar in de droom op. De reden hiervoor wordt ons uitgelegd door Imam al-Tabari, die zei : De waarschuwing is alleen maar sterker geworden, hoewel wakker liggen misschien corrupter is dan het. Zoals het een getuigenis kan zijn bij het doden, hudud of het aannemen van geld; Omdat liegen in een droom tegen God loog dat ik zie wat ik niet heb gezien, en liegen tegen God meer dan liegen over de schepselen van het vers : { Het is onrechtvaardiger dan hij die een leugen verzint tegen Allah die degenen die aan de Heer offeren en zeggen hardop degenen die tegen hun Heer logen, niet Gods vloek over de onderdrukkers } [ Hood : 18] In plaats daarvan was liegen in een droom een ​​leugen tegen God vanwege de hadith : ((Het visioen maakt deel uit van het profeetschap )) , en wat was een deel van het profeetschap is van God, en ik keer terug naar het woord : (de ank ) ; En nu je opgelost lood bent, wordt het in zijn oor gegoten omdat de beloning hetzelfde is als het werk, en hier heb ik geen geluk dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in de hadith zei : (( Hij die droomt van een droom )) en noemde het een droom en noemde hem geen visioen omdat hij beweerde dat hij iets zag en niet zag, dus hij was een leugenaar en een leugen. Hij is van Satan, en de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: ~Ga voorbij : (De droom is van Satan )) , en alles wat van Satan is, is niet waar . Hier, geen geluksgelijkenis straffotograaf namelijk : (( Vlakhalqgua-pil of maak ritueel …)) praten, straf, die ligt in de droom die is : [te houden tussen Sairtin ] en de betekenis van het contract tussen de Alsairtin : om naar elkaar te spinnen , en dit is meestal onmogelijk, en de overeenkomst Hier tussen de fotograaf en de leugenaar in zijn droom : dat het visioen is gemaakt vanuit de schepping van God en het is een moreel beeld, dus ging hij in zijn leugen een beeld dat niet voorkwam, net zoals de fotograaf een beeld in het leven heeft geroepen dat geen werkelijkheid is, omdat het ware beeld het beeld is waarin de ziel zich bevindt, dus de eigenaar van het zachte beeld – de dromer – heeft iets aardigs en het is De connectie die wordt uitgedrukt door het contract tussen de twee gerst, en hij wees de eigenaar van het dichte beeld – de fotograaf – een ernstige zaak toe, namelijk om te voltooien wat hij creëerde door zijn claim door de ziel te blazen, en hij tekende en beloofde elk van hen dat hij wil Ik zou worden gemarteld totdat hij deed wat hem was toevertrouwd terwijl hij geen doener was, het is een metafoor voor de marteling van elk van hen altijd, behalve dat God genade met hen heeft, en deze nadruk op de leugenaar in zijn droom omdat hij loog over het geslacht van het profeetschap, en de fotograaf betwistte de Schepper in zijn macht…

…De prediker, zijn visioen in een droom, duidt op reinheid en eerbied, berouw van zonden en wenen, hoge status, een lang leven en verbinding met de leiders van de gelovigen . En de prediker wijst op het goede en het verbieden van het kwade . Het geeft ook de geneugten en ontmoeting in het seizoen aan . Als een alleenstaande vrouw hem zag, trouwde ze . De alleenstaande man zag hem ook en wees erop dat hij op zoek was naar verloving voor zichzelf . Als hij zag dat hij predikant werd en een van degenen was die de positie verdienden, nam hij een positie aan die bij hem paste . Als hij zich in een droom houdt aan de voorwaarden van de retoriek, zal hij schitteren over wat hij aanneemt. Als hij wit draagt ​​in plaats van zwart, neemt zijn waarde toe en zal hij in zijn levensonderhoud voorzien. Als hij zwart draagt ​​en niet predikt of in een droom zit, dan heeft hij de overhand op zijn leeftijdsgenoten, of er komt een plaag op hem neer waaraan hij wordt blootgesteld . En wie ziet dat hij predikt tijdens de Hajj-seizoen en niet in aanmerking komt voor de preek, noch in zijn huishouden die geschikt is voor haar, keert terug naar zijn naam of zijn tegenhanger van het volk, of hij bereikt een aantal rampen, of is met goedheid genoemd . En wie ziet dat hij de beste preek en gebed heeft en het voltooit met mensen terwijl ze naar zijn preek luisteren, dan wordt hij een wali van gehoorzaamheid . Zo niet, dan wordt hij niet opgevolgd en ontslagen . En wie een persoon ziet die geen moslim is en predikt, dan wordt hij moslim of sterft hij eerder . En als een vrouw ziet dat ze preken houdt en zich herinnert dat de preken aan kracht winnen, en als haar toespraak in de preek geen wijsheid en de preek is, dan wordt ze ontmaskerd en staat ze bekend om wat vrouwen ontkennen . En als de gouverneur ziet dat zijn preek is onderbroken en hij heeft deze niet afgemaakt, houdt zijn autoriteit daarmee op, en als een vrouw ziet dat ze verloofd is, zal ze met een goed mens trouwen . En als ze zich vrijdag verlooft terwijl een predikant aan het prediken is, dan scheidt haar man van haar en brengt ze het kind van hoererij ….

En wie iemand beledigt : van iets dat voor hem niet is toegestaan, zal de beledigde de belediging winnen ….

…V : Zijn er ware of rechtvaardige visioenen die iemand haat? C : visioenen van het goede, zoals hierboven vermeld, die een waarschuwing hebben, inclusief wat veelbelovend is, en in het alarmtype haat het de ziener, en zag de Profeet vrede zij met hem ossen slavenvrouwen en ole hem om zijn metgezellen te doden in de Slag om één , en in dit belang achter mij , want met inbegrip van het vallen op hem, zelfs als hij niet tevreden is, zijn beter degenen die hem aanvielen die het zullen verzachten en vriendelijk voor hem zullen zijn , en alert zijn voor dit voordeel ….

Wie ziet dat hij een gat aan het graven is om iemand of een put te ontmoeten, dan bedriegt hij en keert zich tegen hem als hij onder de mensen loopt van het gezegde: Wie heeft voor zijn gelovige broer een put gegraven die God erin heeft geworpen ….

En wie ziet dat hij een zadel heeft gekocht of dat iemand het hem heeft gegeven, koopt een slavin of stelt een vrouw voor met veel geld en krijgt van haar geld in termen van de erfenis ….

…Daniël zei: ‘Wie ziet dat hij iemand strijkt of strijkt, dan hoort hij woorden die nutteloos zijn en die zijn hart kunnen aantasten of beschuldigd kunnen worden van een beschuldiging, en als het strijken te wijten is aan een probleem, dan duidt het op de goedheid van zijn religie en wereld . ~…

En wie iemand water over hem ziet gieten, dan zal hij goed worden en van hem profiteren, en als het water slecht of onaangenaam van smaak en geur is, dan is de uitdrukking ervan tegen hem ….