…Wat betreft het zien van boeken en kranten, wie iets van de interpretatieboeken van de Koran in zijn hand ziet, zijn zaken zijn oprecht, en als hij ziet dat hij erover leest, doet hij problematische zaken en wie ziet uit de jurisprudentiebundels, dan is hij zal het pad van goede daden bewandelen en als hij ze leest, volgt hij de verboden, vermijdt hij de verboden, de keuze van het goede en wie zag uit de nieuwsberichten Of hij leest dat het dicht bij de koningen staat en wie het heeft gezien uit de boekdelen van oorsprong dan zoekt hij naar mysterieuze dingen en als hij er iets uit leest, werkt hij met iets dat er geen baat bij heeft en het kan gebeuren tussen hem en de mensen van controverse en het kan de opdracht zijn van iets dat ervoor verboden is en degene die het zag uit de spraakvolumes in het hoofdstuk over monotheïsme, logica en bewering of wat dat ook uitkomt, of hij leest er iets uit, hij houdt zich bezig met prachtige zaken, en wie ziet uit de delen van de deugden van lof en lof of iets uit hen voorleest, dan spreekt hij vloeiend de tong met goede daden en rechtvaardigheid is prijzenswaardig in zijn daden, vermijdt de wereld die het Hiernamaals zoekt en wie ziet uit boekdelen van gebeden en preken of leest er iets uit , God de Almachtige reageert. Zijn smeekbede wordt aan hem meegedeeld door iemand die veilig is en wie uit boekdelen ziet of er iets uit leest, dan geven mensen hem de schuld van zijn daden. Iets, het is de gerechtigheid van zijn wereldse werken en wie een van de dichtbundels ziet of er iets uit leest. Als hij poëzie heeft met deugden en monotheïsme, dan komt hij goed en voordelen tegen, en als het lof of vastberadenheid is, dan werkt hij door een daad te doen die hem de schuld geeft en mensen neerstrijkt, en hij heeft er geen interesse in in zijn religie en wereld, en wie boekdelen van expressie ziet of Hij leest er iets uit, dan komt er een hadith tot hem van een persoon met een grote bestemming, en hij krijgt daar goed en eer van. En wie de boekdelen van het verslag ziet of er iets uit voorleest, hij zal zich zorgen maken over de zoektocht van de wereld, en wie de boekdelen met anekdotes, lacht en gebreken van mensen ziet en ze verheerlijkt en wat er geen nut aan heeft of leest iets daaruit, dan wordt het uitgegeven. Hij deed een lelijke daad, en er werd gezegd dat als je het boek zag als het niet werd geopend en niet wist wat erin zat, het in elke situatie een goede zaak is….
Dromen over Iets in de anus
(59 betekenissen van dromen over Iets in de anus )…Het is in een droom uitgedrukt door de echtgenoot en geld . Wie zijn rectum geblokkeerd ziet, zal sterven . De kornoelje is een slaafse man . En er werd gezegd : hij is een man van hoorn en drummer . En er werd gezegd : het is een van de incest . En er werd gezegd : hij is een man die geheimen bewaart . En wie het kalf van een man ziet, zal van hem een regeling krijgen . En wie zijn anus afsneed, sneed een baarmoeder door . En wie iemands anus ziet, dan ziet hij een fronsend gezicht, en als er bloed of uitwerpselen uitkwamen, kwam er overeenkomstig dat geld uit . Het verlaten van uitwerpselen van een andere dan de gebruikelijke positie, het verlaten van geld zonder rente . En er werd gezegd : De achterpassage is een dwaze man, en de onbekende vrouw heeft het beheer van de wereld geregeld voor degene die hij zag . En wie de wormen uit zijn anus ziet komen, zijn kinderen zijn gescheiden . Als het bloed uit de achterkant komt, zijn het de kinderen van kinderen . En voor degene die is bevlekt met bloed dat eruit is gekomen, geld is verboden . En wie met een doek uit zijn anus of maag kwam, hij scheidde een alleenstaand volk, dat at van het geld voor zijn gezin . De tas, kist, winkel, huis, winkel of directiekamer van een man . En misschien verwijst de achterpassage in een droom naar waar hij mee bezig is terwijl hij wakker is, zoals messen, broeken of matten waarop hij zit, of waarop hij op een dier of zadel rijdt . Misschien duidde het op de gehoorzaamheid en ongehoorzaamheid van zijn eigenaar, en misschien duidde het op de deur van zijn geheim of zijn directe dienaar van zijn vuil, en misschien duidde het op de zorg voor rouw, en het duidt op de goot die bij het vuil van het huis hoort. en de peddel geeft het desolate huis dat niemand bezoeken, of de modderige grond die geen één cultiveert , en niemand maait het, en het geeft een man die zich afwendt van mensen vanwege zijn kwaad en onwetendheid, of de plaats van ketterij en immoraliteit, en misschien wijst de achterpassage naar de vervagende mond en duidt het op de vreugde en het plezier, en als hij die een hand had in een droom een slechte toename vertoonde, gaf hij aan dat hij van plan was naar binnen te sluipen om te vechten . En wie ziet dat een pauw uit zijn anus kwam, en een mooi meisje werd bij hem geboren, en als er een vis uitkwam, werd een lelijk meisje bij hem geboren, en als het wormen of luizen waren, dan werd hij gescheiden van zijn familieleden en als hij als slangen uit hem kwam, dan zijn ze in ieder geval vreemden ….
…Als hij zag dat hij in de winter een kledingstuk verkocht of wegnam, dan duidt dat op zijn armoede en zijn behoefte aan mensen . Hij zei dat Abu Said predikant kleding hoofd van de man waarschijnlijk zijn vak was dat hij doet en beveiligt ze van de armoede-enquête waarin een fout in de levenden en gaan rijkdom en uitbreiding in hen bevrijden en schade in de winter gunst ) en Almparty hem als de opschrift wordt aangegeven door een vrouw . Zei Jafar Sadiq interpreteerde Paljarah of de jongen, wat hij het ook van Zain of Shin zag, in hen zal terugkeren , en het aftrekken van de kleding die ze aan bepaalde aspecten ervan geven, wordt gevoeld dat het dragen van iets waarvan het goed wordt opgevat en er baat bij heeft als ze afkomstig zijn van katoen, een schoon en ruim en als Dd dus Vtobeirh tegen hem is en als ze van Silk zijn en niets is er niets mis mee en de verkoper ervan, want hij kiest deze wereld boven zijn hiernamaals . Abu Sa’eed zei dat het visioen van de predikant koud was, of ze nu gedetailleerd of niet gedetailleerd waren, ze tonen goed overgeleverd dat Abu Bakr, moge Allah tevreden met hem zijn, zei: O Boodschapper van Allah, ik zag gisteren op de papyrus petechia zei : twee zonen Thabr hen . En de inkt duidt op vreugde, geluk en kou, dat is naast het belachelijk maken van uitdrukking, behalve dat intimiteit in de wereld beter is dan in religie, en het is in interpretatie sterker dan wol . Men is van mening dat het dragen van Prada of gemengd met katoen Bharir het zonder het is, zelfs als het haraam rijkdom is zijde en de decoraties zijn gekleed op de markten, ze welkom zijn en alleen in tijden van plezier en voortekenen, evenals als ze in de rol zijn, tenzij het is een soort amusement . En wie ziet het vonnis van het kleed van de gekleed persoon wordt geïnterpreteerd in zijn geheel . En wie ziet dat hij in de winter zomerkleding draagt, zal het goede en het voordeel evenzeer verhogen als de waarde van wat hij draagt . Hij voelde dat hij kleren van vrouwen draagt, het verhoogde het geld met hen en de angst, maar de gevolgen zijn verschrikkelijk en overleven als ze een vrouw zagen die kleren van de mannen droeg, dat toont goed en nuttig . Al-Karmani zei: ~Wie zag dat hij minder kleren droeg dan de zijne, dan duidt het op de corruptie van zijn zaken, en als ze eleganter zijn dan zijn kleren, dan geeft hij de volgorde van zijn zaken aan .~ En wie ziet dat hij de kleding van de oudsten bij zich heeft, dan geeft het de hoogte van de zaak aan en het bedrag waaraan die kleren aan hem worden toegeschreven als hij daarvoor een gezin is, anders is het goed en nuttig . En wie ziet dat hij kleding heeft van de kleding van verdorven mensen, hij zal vele zonden en overvloedige zonden hebben . En wie ziet dat hij koningen draagt, wordt geïnterpreteerd op drie aspecten: dichter bij hen komen, goedheid, voordeel en regelmaat van zijn zaken verkrijgen, en de waardigheid en eer verkrijgen . Men is van mening dat het dragen van kleding van wetenschappers Welkom in Salah was voor de wereld van wetenschap en liefdadigheid en het Hiernamaals .) Hij voelde dat hij kleding draagt van de wol waarvan het wordt geïnterpreteerd om het geld te verzekeren . Men is van mening dat het dragen van kleren dhimmis of Aharbeyen of zo, of Alrvdh, het zou geneigd zijn tot wat hij zei Jafar Sadiq’s visiekleren gaan nooit over negen aspecten van religie en rijkdom en prestige en voordeel en leven en werken ten gunste van de gerechtigheid van deze en schadeloosstelling als het is niet wat je de uitdrukking ontkennen en als de vrouw zag, dat ze ze droeg wat werd genoemd van het prijzenswaardig kleding, en haar interpretatie maakte haar recht met haar man en de integriteit van haar zaken . En Daniël zei een visioen van de kleren van de man: Als je kleren aantrekt, zul je worden uitgelegd als winst, en als je zwarte kleding ziet, dan heeft de koning het goede en is de parochie in nood . Al-Karmani zei: ~Wie ziet dat hij zwarte kleding draagt, zal lijden aan pijn, verdriet en verdriet, tenzij hij iemand is die ze draagt terwijl hij wakker is en ervan op de hoogte is, en hij zal in moeilijkheden verkeren .~ Abu Sa’eed zei de predikant zwarte kleren voor degenen die gebruikt worden om letsel gehate dragen en werd verteld is de patiënt bewijs van de dood, omdat de mensen van calamiteiten dragen zwarte kleren en kleding nul dieback ziekte alleen in Dibaj of twinge of zijde, en deze dingen zijn geldig voor vrouwen en mannen van de corruptie van religie . Al-Karmani zei: Als de patiënt ziet dat hij een geel kledingstuk wast totdat het geel is verwijderd en de witheid verschijnt, dan wordt het kledingstuk geïnterpreteerd als een lichaam en wordt de gelige kleur overgedragen door zijn ziekte en zijn vertrek van hem . Het voelde dat het ontwapenen van een gele jurk het uit Sagmh niet gebeurde hem pijn deed wat hij haat in het geel van het scheuren van de jurk of zo, in tegenstelling tot alles wat in kleur wordt gedragen en de kleren groenen verheugden zich en plezier en Tawfiq Abu Sa’eed zei dat de predikant Groenen kleedde buurtmacht van religie en een toename van aanbidding en een dood goed geval wanneer God, die de kleding is van de mensen van de hemel, voor Zijn gezegde: Kom, en draag groene kledingstukken van Sundus en Abraq, en het dragen van groen duidt op de levenden de schade van een erfenis, en voor de doden dat hij als martelaar uit de wereld kwam . Al-Kirmani zei: “Wie ziet dat hij groene kleren draagt, wordt met eer en eer geïnterpreteerd. Wat betreft de witte kleding, ze zullen worden geïnterpreteerd als gewenst, vooral als het puur is . ~ Abu Sa’id, de predikant, zei dat witte kledingstukken geschikt zijn om ze als religie te dragen, en voor degenen die gewend zijn ze te dragen terwijl ze wakker zijn, en wat betreft de eigenaren van ambachten en ambachten, ze moeten het voor hen dragen . Al-Karmani zei: “Wie zag dat hij puur witte kleding draagt, geeft de goedheid van zijn religie en zijn goede conditie aan. ‘En zijn zorgen gingen naar zijn zeggen dat hij puur witte kleren draagt, en wat zijn blauwe kleren betreft, hij is schoon . Hij zei dat Kirmani zag dat hij kleren draagt Zarka het is religie is goed en de kleren Rouge, ze haatten mannen alleen Almlhvh en Plinth beddengoed de blos van deze dingen duidt op plezier en is geldig voor vrouwen in Dnaahn zou roodachtige shows dragen die vechten zeer ernstig geschil en werd verteld snappers vreugde met punk In de wereld, zoals blijkt uit het verhaal van Qarun, en er werd gezegd dat het duidt op een overvloed aan geld terwijl het de rechten van God daarin verhindert . En wie zag dat hij droeg het op een feest of een groep, dat hij hem niet schaden . Hij zei dat Kirmani zag dat hij kleren van Hamra droeg, het wierp strijd en geschil, hoewel Welkom bij het mandaat dat hij ontving, misschien ging de vreugde van het vers uit naar zijn volk in de opsmuk en was gekleed in kleding Hamra en er werd gezegd dat het visioen van blozen , of het nu in kleding of iets anders is, ze tonen goedheid en misschien het visioen van erysipelas getoond in de jurk naar plezier . En wie ziet dat zijn kleren worden verbrand, dan zal hij evenveel schadelijke gevolgen voor hem krijgen als dat hij daardoor is verbrand, en wie ziet dat zijn kleren gescheurd zijn, zal het geheim uitleggen . Men is van mening dat het dragen van kleren van wol of dierenhaar of haar of zo. Het totaal van dat geld, als het zijde was of zo Fmal haram-jurk, een geplaveid bewijs van immoraliteit en de kleren vies, ze verdelen Bgham en verdriet, en de jurken Alkagd ze verdelen Baelchenaah niet goed erin, en de huid van de jurken krijgt interesse en voordeel in de mate die aan hem wordt toegeschreven dat de huidjurk je niet naait in termen van groothandel van alle variëteiten toont volledig gevuld met religie en misschien was dit weer een oude op het gezicht en kleren van de schatkist zullen Baezz en rijkdom overdragen . En wie ziet dat hij een kreupele jurk draagt, zal een vrouw in haar anus komen . Jaber zei dat de Marokkaan hun gehechtheid uitdrukte aan dingen alledaags Valbaad in kleding als het schoon is als nieuw, die gehecht is aan religie en de wereld en als de vuile vintage strakke Vdd dus misschien Del vuil in de jurk over de zwakte in religie en werd verteld of de vrouw zag dat ze een geel gewaad droeg, het was haar man, het verzwakt echter ) Hij was niet voor haar, dus nam hij een man . En wie ziet dat hij een opgevouwen kleed opent, duidt op reizen, en wie ziet dat hij een open kleed opvouwt, duidt op de afwezigheid van zijn reis . Khaled al- Isfahani zei dat de beste kleding en wat katoen was als het niet iets is van zijderupszijde, want het is puur, het is een goede religie en wereldse kleding als het patroon, katoen of zijde, ze verdelen geld haram en de corruptie van religie en zorgeloos . Hij zei Jafar Sadiq nieuwe jurk blanke man een vrouw en een vrouw en de koning van genade en het voordeel van een paar, het zag dat hij zijn mantel met hem uittrok dat hij in de koning van de dienst was, het is van zijn dienst maar niet zo goed als het wordt genoemd, en zag dat hij zijn kleren sneed, legde hij uit dat hij goed was . En wie ziet dat de dief zijn kleed uittrekt, hindert het voorkomen van corruptie onder vrouwen . Abu Saeed, de predikant, zei dat het kledingstuk met twee kanten of twee kleuren beleefdheid en voogdij aanduidt voor de mensen van religie en de wereld, en dat het nieuwe kledingstuk goed is voor de rijken en de armen . Het voelde dat magsuot kleren als nieuwe Vtmzkt niet in staat zijn om te repareren zoals het fascineert, zelfs zozeer als dat het leeft en het kind en de hoge waarde van de dienaren van de ziekte en de vrije genade jurken een soort hernieuwde schuld verhogen , de gedragen over zijn kleren toonde de goedkeuring van zijn geheime Alanath en misschien was de bedoeling goed van het schijnbare en misschien verdiende geld. Mdkhora en zijdebrokaat zijn niet geschikt om sokken te dragen voor de juristen want zij Aaolan hun verzoek minimaal en nodigen mensen uit tot ketterij en waren waarschijnlijk geldig voor niet- geleerden, ze interpreteren het werk vereist Paradise en besmet met dit vorstendom geeft ook aan dat huwelijken door een vrouw, eerlijk of concubinaat Bjarah Belle setting noemt de kruising in de uitdrukking van alles dat is van het geval van de ziener . De mantel duidt zijn gezichten aan . Al-Kirmani zei: ~Het wordt geïnterpreteerd als rechtvaardigheid in religie, voor de corrupte mensen met zwepen en voor anderen met pokkeninfectie in het lichaam .~ Abu Sa’eed zei dat de predikant de penistoestand overdraagt die van haar familie was, vooral van de mensen van het ploegen en planten en het vruchtbare jaar voor degenen die van haar familie het toenemende plezier van een vrouw hebben en gaf Xia geld vanaf het punt van de Perzen en de mensen van onthulling en gokken, en kunnen zwepen opbouwen . Een toelaatbaar degene die een gezicht met gevolgen, en niemand is de schuld van dat, of het nu voor mannen of vrouwen, tenzij er iets van het verwerpelijke type wordt gemengd met hem . Wat betreft de inkt, het wordt met gratie geïnterpreteerd, en er zit niets in behalve het beste, vooral voor vrouwen, en er werd gezegd dat de visie van de kleding van vrijgevigheid een verdriet is . De zag dat zijn twee kledingstukken die Khgayn Mottagtaan boven elkaar droeg, wordt aangegeven door zijn dood en gescheurde kleding, terloops geïnterpreteerd letselproblemen en gescheurde langer geïnterpreteerde vulva en het dient als Alqaba en Duwaji als de vrouw zag dat haar kleren gewoon kort ontbraken, HTC verborgen en eten de nieuwe jurk eet halal geld en eet de jurk, zei Salmi zag dat zijn kleren nat van hem waren terwijl hij ze aantrok. Als hij op reis is, dan reist hij niet, en als hij iets van plan was , zou hij niet hebben . En hij die ziet dat hij zijn kleren verkoopt, is goed voor hem en er is niets goeds voor hem die ze koopt, en als hij ziet dat hij ze van zichzelf duwt, dan is dit de kwijtschelding van zijn armoede . En wie ziet dat hij nieuwe kleren draagt nadat hij een bad heeft genomen, dan weigert hij met verlies van zorgen en verdriet, en wordt hij gespaard van iets onrechtvaardigs . En wie ziet dat hij draagt een verboden kledingstuk of iets toe te schrijven aan vrouwen, trouwt hij met een vrouw die is verboden, en voor de geborduurde kledingstukken, worden ze gedragen door hen, mijnen, en misschien wel de bekendheid van de vrouwen zijn gebroken . Hij voelde dat hij vrouwenkleding droeg, ze waren zwanger, ze kwamen naar het vrouwtje, hoewel hij niet zwanger was, het beïnvloedt schade of angst in hetzelfde geld net zo veel als Hnaatha waarschijnlijk zijn tijd en het kleed, dat is op de schouder geplaatst, interpreteerde het de menselijke religie die hem in de nek-aan-nekpositie van het secretariaat draagt . Er wordt gevoeld dat het een mantel is. Wel, hij Salah Dinh en te goeder trouw, en als hij de mantel zag die het op de Well-schouder draagt , nam de schuld toe en de gezondheid van de religie is niet goed in dun .) De waskleding die hij moet trekken het voelde dat het wassen van zijn kleren van vuil het toont zijn goedheid en redding van somberheid en verdriet en zijn welzijn en zijn schuld zal worden terugbetaald als hij het draagt, maar als hij het niet draagt, is het zonder dat . Al-Karmani zei: ~Schone kleren wassen als er vuil uit komt, dan is het corruptie in religie en het begaan van zonde .~ Abu Saeed Al-Waseer zei: Kleding wassen van vuil is een berouw, het wassen van sperma is een berouw van hoererij, en het wassen van bloed is een berouw van moord, en het wassen van excuus als berouw . Jaafar al-Sadiq zei: Kleding wassen met koud water betekent vier aspecten van berouw, welzijn, redding van Asir en veiligheid van angst, en ze wassen met warm water, verdriet, verdriet en ziekte . En er werd gezegd dat wie zag dat hij schone kleren wast, het een toename is van zijn vroomheid en vroomheid, en er werd gezegd dat dit extravagant was omdat het niet verdiende om gewassen te worden, en anderen zeiden dat daar geen kwaad in zit. en dat kan geen kwaad ….
…En wie ziet dat hij daar iets van verwijdert met een licht, en als hij rijk is, zijn zijn rijkdom en macht verdwenen, en er wordt gezegd dat zijn geld zal gaan om een eigendom te kopen, en als hij arm is, is hij onmisbaar en moge God hem vrijlaten, en als hij wat verwijdert en de rest achterlaat, zal er iets uit zijn genade verdwijnen en wordt er iets uitgesteld en er wordt gezegd dat zijn trots zal verdwijnen en zijn genade voortduurt ….
…En wie denkt dat hij iets van metaal heeft gebroken, en als het type iets is waar hij van houdt, dan worden ze verkregen, en als het type iets is dat afkeurenswaardig is, is er niets mis mee, en er werd gezegd dat goud breken is het verwijderen ervan en het breken van de substantie is een corruptie in het geloof ….
…En wie ziet dat hij op het hoofd van een ander is geslagen met iets verdraaid, dan slaat hij hem met iets dat hem schaadt, evenals waarmee het hoofd raakt, zoals een zweep, penis of iets verdraaid en dergelijke ….
…De ring : Wat betreft de ring, het geeft aan wat hij bezit en waartoe hij in staat is, dus wie een ring gaf, kocht of hem gaf, zou autoriteit of koning krijgen als hij een van zijn familie was, omdat de koning van Salomo, vrede zij met hem, was in zijn ring, en het is ook van wat de koningen hun boeken drukken en het meest eervolle hun schatten . De koning kan een huis hebben waarin hij woont en het binnengaat of het bezit, en hij sluit het op haar deur, en het kan een vrouw zijn die met haar trouwt en bezit neemt van haar onschendbaarheid en haar ring breekt of zijn buik erin doordringt, en de kruidnagel wordt haar gezicht, en het nemen van de ring van de Almachtige God kan voor de asceet en aanbidder zijn om veilig te zijn van de Almachtige God voor het slechte bij de voltooiing van de conclusie. En hij nam het van de profeet over, moge Gods gebeden en vrede zijn over hem, of van de wereld, een goed nieuws van het verwerven van kennis, en dit alles is wat de ring zilver is, maar als het goud is, is er niets goeds in, en evenzo als het ijzer is, omdat het het sieraad is van de mensen van de hel, of koper voor wat in de naam van het woord slecht is, en wat gemaakt is met inbegrip van een van de uiteinden van de djinn, zoeken we toevlucht bij God tegen alle kwaad . Er werd gezegd : de ring duidt ook op de vader en de vrouw, of de aankoop van een slavin, huis, dier, geld of voogdij, en als het van goud is, dan is het de vernedering van een man, en er werd gezegd dat wie ziet dat hij een ijzeren ring draagt, duidt op een goed dat hij bereikt na vermoeidheid, en als het van goud is en een kruidnagel heeft, is het moeilijk . De holle en stille ringen zijn altijd goed, en de opgeblazen ringen met een vulmiddel binnenin duiden op moord en bedrog, omdat er iets in verborgen zit, of ze duiden op hoop op iets groots en veel voordelen omdat hun botten groter zijn dan hun gewicht, en wat betreft de ringen van een hoorn of ivoor, die zijn lovenswaardig bij vrouwen . En er werd gezegd dat de ring een grote sultan is, en de ring is de oorsprong van de koning, de lob is zijn prestige, het zegel is de toelaatbaarheid van de sultan, zijn geld en het mandaat, en de ring is zijn bevel en het verbod ervan, en de inscriptie erin is zijn bedoeling en bedoeling . Wie denkt dat de koning zijn karakter heeft ingeprent, krijgt snel het gezag van de koning, spreekt hem niet tegen, want de stempel is sterker dan de ring . En wie ziet dat hij een zilveren ring draagt en die vervolgens uitvoert waar hij maar wil, en het is toegestaan voor hem om dat te doen, dan zal hij autoriteit verwerven . En wie ziet dat hij is gestempeld met het zegel van de kalief en hij is van Bani Hashem of van de Arabieren, dan krijgt hij een groot mandaat, en als hij van de loyalist is of een vader heeft, dan sterft zijn vader en wordt hij een opvolger, en als hij geen vader heeft, dan zal zijn zaak veranderen in iets dat in strijd is met wat hij wenst . En als hij zag dat een buitenstaander een ongeldig mandaat had . En wie een ring vindt, hij heeft geld van de niet-Arabieren, of hij heeft een zoon geboren of getrouwd, en wie de kruidnagel van zijn ring ziet, wordt onstabiel, zijn gezag over de scheiding wordt verstoord, en als hij zijn kruidnagel ziet is gevallen, zijn zoon sterft of is weggegaan met een deel van zijn geld . En wie zijn ring afpakt en gouverneur is, dan wordt hij verwijderd, zijn bezittingen zijn weg, of is zijn vrouw gescheiden . En dat voor de vrouw de dood is van haar man of de mensen die het dichtst bij haar staan, en er is gezegd dat als iemand het draagt, iets dat aan de ring wordt toegeschreven, voor hem zal worden vernieuwd, en wie de ring ziet, wordt verbroken. en weg en de lob blijft, zijn autoriteit zal worden verwijderd en zijn naam, herinnering en schoonheid blijven . En de ring van goud is een ketterij en heeft een hekel aan religie en verraad in zijn bezit en bedrog in zijn kudde, en de ring is gemaakt van ijzer van een dappere sultan of een onderscheidende koopman, maar hij is inactief, en de ring is van geleid door een heerser in hem en dat zijn ze, en de ring met twee lobben is een schijnbare en verborgen autoriteit, en als die ring iets is dat aan handel wordt toegeschreven, dan is het winst. En als het wordt toegeschreven aan kennis, dan geneest het mensen van religie en de wereld . En de strakheid van de ring duidt op comfort en vulva . Wie een ring leent, heeft iets dat niet kan overleven, en wie op een ring met sproeten slaat, heeft iets dat hij nooit heeft gehad, zoals een huis, een dier, een dienstmeisje of een jongen . En als hij ziet dat ringen op de markt worden verkocht, dan verkoopt hij het eigendom van de hoofden van mensen . Als hij zeehonden in de lucht ziet regenen, krijgt hij in dat jaar kinderen . De ring is voor de Arabieren een vrouw, en van de gouden ring wordt gezegd dat het een vrouw is wiens geld op is . En wie het verzegelt met een ring aan zijn pink, verwijdert het dan van haar en steekt het in iets anders, dan leidt hij tegen zijn vrouw en roept op tot corruptie, en als hij ziet dat zijn ring die om zijn ringvinger zat eens in zijn overwinning en eenmaal in het midden zonder bij hem in de buurt te zijn, verraadde zijn vrouw hem . Wie zijn ring verkoopt voor een dirham, meel of sesam, hij verlaat zijn vrouw met goede woorden of met geld . Het kruidnagel wordt geboren, en als het kruidnagel van zijn ring van wezenlijk belang is, dan is het een kracht met goedheid, pracht, veel geld, herinnering en glorie . Als zijn kruidnagel van aquamarijn was, als hij een heerser was, dan was hij een dapper, majestueus en sterk, en als hij in de jongen was, dan was hij een beleefde jongen die een zak zou zijn, en als zijn kruidnagel kralen was, toen was hij een zwakke en beledigende autoriteit, en als de kruidnagel saffiergroen was, dan werd hij voor hem geboren als een kind van een gelovige die een wereld van begrip is, en de ring is van het hout van een hypocriete vrouw of een koning van hypocrisie, en als een vrouw een ring kreeg, zou ze trouwen of baren . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof mijn ring gebroken was . Hij zei dat als je gelooft, je van je vrouw zult scheiden . Het duurde slechts drie dagen voordat hij van haar scheidde . Een man kwam naar hem toe en zei : ik zag dat ik een ring in mijn hand had waarmee ik hem zou verzegelen in de mond van mannen en de baarmoeder van vrouwen, dus hij zei: je bent een man die de muezzin tegelijk roept behalve de tijd in de maand Ramadan, dus het is mensen verboden om te eten en te eten . En wie ziet dat het een zegel is voor een man op klei, dan zal degene die voor hem verzegeld is, autoriteit krijgen van de eigenaar van de ring . En wie ziet dat een koning of een heerser hem zijn ring heeft gegeven, hij doet hem om en hij was dat waardig, en hij kreeg macht, anders zou hij die teruggeven aan een volk dat hem of zijn clan zag of hem onder het volk noemde. of zijn tegenhanger erin, en het verkopen van de ring met de vrouw ….
…En wie ziet dat een dode hem iets van eten en drinken geeft en het niet eet, dan vermindert hij zijn geld met zijn maat, en dat hij het eet, is goed en nuttig, en als hij hem iets geeft van de goederen van de wereld, dan is het een goede gebeurtenis en is er hoop gekomen en wie een dode ziet, geeft hem iets van zijn kleren en trekt hem aan, dan zal er verdriet en ziekte zijn, en als hij het niet aanraakt en laat staan tot hij het aanneemt De dode persoon en zijn kleding, omdat het eerder het bewijs is van zijn reis van de wereld en Ibn Sirin zei: Wie zag dat een dode hem twee gewassen kledingstukken gaf, werd toen rijk, en wie zag dat een dode de zijne had geleend. kledingstuk en vroeg hem toen, het is een bewijs van de rechtspraak van die dode persoon uit goedheid en wie zag dat een dode hem een oud kledingstuk gaf, geeft gebrek aan.De ziener, zelfs als het kledingstuk nieuw is, geeft zijn rijkdom en hoge waarde aan, en wie ziet dat een dode hem heeft gegeven iets uit de Koran of boeken van jurisprudentie en dergelijke, dan is dit het bewijs dat de verzoening van gehoorzaamheid heeft plaatsgevonden en wie ziet dat hij iets aan de doden heeft verkocht, dan is het bewijs dat dat ding duur is en wie ziet dat hij heeft iets aan de doden gegeven Zijn antwoord op hem, omdat het schadelijk en gebrekkig is, en sommigen van hen zeiden dat iedereen die zag dat de doden hem iets van de lieveling van de wereld had gegeven, dus het is beter voor hem vanaf een punt waar hij is niet meegeteld, en wie ziet dat de doden hem kennen, zal evengoed goedheid in zijn religie hebben, en wie denkt dat hij zijn kleren uittrekt en ze draagt voor de doden, hij zal dit volgen als hij weet dat het is uit zijn bezit, en dat schaadt hem niet en alles wat hij ziet zal niet. Zoals hij het aan een dode gaf, dan is het niet aan Mahmoud behalve in twee gevallen. Als hij ziet dat hij zijn oom of tante iets heeft gegeven, dan heeft dat gevolgen voor een erfenis, en het zien van de oom en tante op welke manier dan ook dat het veilig was voor niet-bestaan, en wie ziet dat een dode voedsel koopt, dan is het van weinig bestaan, en als hij het verkoopt, zal het depressief zijn en wie ziet dat hij zich overgeeft aan de doden, dan predikt hij en keert terug verloren van hun misleiding…
…Degene die een bekende man iets ziet maken of hem iets geeft, dan is hij zichzelf, zijn naam of zijn tegenhanger, en er werd gezegd dat degene die een bekende man zag goed en zegen is, en als hij afwezig was, hij presenteerde of zijn nieuws of boek kwam ….
…En er werd gezegd dat iedereen die zag dat hij iets van het bovengenoemde opvoedde, of het nu een zondaar was of iets anders, het zou worden geïnterpreteerd door het verkrijgen van het mandaat van degenen wier familie het was, en zo niet, dan is het beter in ieder geval ….
…Ik heb een gebrek aan gezichtsvermogen, geeft dit iets aan? A : Deze vraag doet me denken aan de uitspraak van Ibn Omar, moge God tevreden zijn met hem, die zei : De man in het leven van de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zag een visioen dat hij vertelde aan de Boodschapper. van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, dan wenste ik een visioen te zien dat hij vertelde aan de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn. Ik heb eerder de hadith genoemd in het onderwerp van een vorige (1), en het antwoord op de vraag : Er zijn maar weinig visioenen van de mens die niets aangeven , aangezien het overvloedige niets aangeeft van Salah of corruptie zou niet menselijk moeten zijn. zo nerveus dat hij een visioen zag dat alarmerend was , Vidtrb en treurde en begon degenen die hem kruisten te onderzoeken . Integendeel, hij behandelt de zaak zoals vermeld in de Sunnah, dat als hij iets ziet dat hem verheugt, hij God dan laat prijzen. En als hij ziet wat hij haat, laat hij dan zijn toevlucht zoeken bij God tegen zijn kwaad, en het drie keer laten gaan en niemand overkomen, want het kan hem niet schaden . Bukhaari vertelde van Abu Qatada zei : Ik kon het visioen Vtmrdhana zien totdat ik de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) hoorde zeggen : ~ Openbaring goed van God. Als je zag wat hij liefheeft, gebeurt dat niet alleen door liefdes , en als hij zag wat hij haat Kulaitaoz Allah van het kwaad en spuugt Drie keer en praat met niemand, het zal hem geen kwaad doen . ~…
…En er werd gezegd dat degene die zag dat hij iets naar een markt bracht en het wilde verkopen maar het niet verkocht, dat het dan in vernedering zou plaatsvinden, en er werd gezegd dat het goed is als er niets in zit om iets te ontkennen als het wakker is ….
…Betekent het zien van honden, katten, slangen en schorpioenen iets verdachts, ziekte of magie? Het feit dat deze vraag wordt een gegeven veel vragenstellers en Alsailat Hier moeten we onderscheid maken tussen twee dingen .. het ziet deze dingen vaak herhaald door deze sex visioenen kan worden voorproefje van zijn ziekte of charme of oog van het mengen van Gelads is goed, en Asthlal wat God is beroofd van kleding en voedsel en gewoonten, want wie ze maar een of twee keer ziet, ze duiden niets aan in het eerste deel, en het is een visioen dat wordt geïnterpreteerd volgens de toestand van de eigenaar, dus het belangrijkste is … om het geslacht van deze visioenen niet te begrijpen, één permanent ding, zoals magie en het oog, en het is bekend dat visioenen onmetelijk zijn, zodat een persoon een visie kan zien die voor hem wordt uitgedrukt met een vreugdevolle zaak, en een ander ziet het, en het drukt iets anders uit, ieder volgens zijn toestand en goedheid ….
…En wie ziet alsof hij iets van de Kaaba heeft meegenomen, dan zal hij iets lijden van de kalief ….
…En wie ziet alsof hij iets heeft geproefd en de smaak ervan bitter vindt, dan zal hij om iets vragen dat hem zal schaden ….
…En wie denkt dat er iets verloren gaat als dat ding acceptabel is, geeft aan dat er iets schadelijks is gebeurd in de mate van de waarde van dat ding, en als het anders is, dan is de uitdrukking er tegen ….
…Hebben visioenen iets met magie te maken? En kunnen we , om u het onderwerp uit te leggen , de magie afleiden en wie het formuleert? En wanneer? Waar? Wat is de behandelingsmethode? Door middel van visioenen? Veel mensen die naar het visioen werden gevraagd, zagen haar , je merkt dat nadat je het visioen hebt afgesneden , het je vertelt . . Wetende dat ik betoverd ben . Of : ik zie Mnamat dromen en legde me uit dat ik de charme en het werk van mijn werk heb ; Het is bekend dat de betoverde vergezeld gaat van enkele dromen . Of : ik ben al heel lang een besmet oog , ik heb geen remedie gevonden . Of : ik vertelde dat ik Maaon of Maaonh ben , en vertelde me dat mensen betrouwbaar zijn ! ! Of : weten wanneer ik zo en te lezen , zodat de duur van die en die , en ik begon beter te voelen . En anderen . . . . ~ Dit , broeders en zusters, zijn voorbeelden en voorbeelden van sommige communicaties of sommige geschreven berichten die van tijd tot tijd worden ontvangen , en hier zijn mijn pauzes . . Ik hoop dat u het met belangstelling zult lezen, zodat uw oordeel correct kan zijn, zo God het wil . Ten eerste : magie bestaat , het beïnvloedt de werkelijke menselijke invloed , evenals het rechteroog en het heden , kwam het recht om de woorden te spreken, vrede zij met hem : ‘ Als het iets eerder was, ging Qadr aan het oog ‘ (1), en de woorden evenals het ~ rechteroog ~ (2). Ten tweede : onoplettendheid om God te noemen bestaat en escaleert onder de mensen om vele redenen en de bekende liefde voor de wereld en hun fascinatie en de verspreiding van zonden en de toegeeflijkheid , toegeven aan het eten van moslims . Ten derde : de afschaffing van de Koran en de hoek op de schappen in de moskeeën , of huizen , en heeft uitgegroeid tot een heleboel van ons niet gelezen door slechts een paar keer , en sommige lees het alleen in Ramadan, en een aantal op vrijdag , niet dit feit . . . En wat een feit ! ! Sommigen hangen zelfs gewoon aan de muur zonder het te lezen . Ten vierde : meer ouders voor zijn kinderen, geen vervuilende stoffen terug op dhikr en een andere legitimiteit die wordt gezegd in de ochtend en avond en voor het slapengaan en bij het betreden van het huis, het toilet betreden en eten en nieuwe dragen . . . En anderen . Dingen die ons allemaal elke dag overkomen . Ten vijfde : verspreid onwetendheid, laten we zeggen, wetenschap, en hier bedoel ik dat de legitieme en veel van de wetenschap wetenschap wordt genoemd, die Lifton-mensen zonder kennis en zonder curriculum of functionaris vinden, en Hola vindt dat ze de taak van een perversie van Ahdaah doen, en Ocefathm klaar om worden besteed aan degenen die hen bezoeken, soms zeggen ze : daar heb je charme, andere : daar heb je een oog, en je moet bijwonen en blinde sessies van behandeling, en jij en jij, en deze mensen aarzelen niet om te onthullen het lichaam van de patiënt, zelfs als het een vrouw is, en het blazen in haar lichaam, en ik vraag hier of dit werk legaal is? Laten we goed nadenken voor het antwoord, en we bieden het Shara categoriseren . Dit is wat nodig is . ___________________________________ (1 ) overgeleverd door Imam Muslim als in de nucleaire uitgelegd in het boek van vrede deur geneeskunde, ziekte en verfijning (16 \ 171 ) 0 vervolg gesprek : ~ Als Astgseltm Vagsilwa ~ – op – en Tirmidhi in de overgeleverd boek van de geneeskunde de deur van wat er in de spreuk van al-Ain en Bab Ma Jah kwam in die zin dat het oog goed is en haar wast – vorige referentie – en het werd overgeleverd door Ahmad in zijn Musnad in de Musnad al-Qabail . De hadith van Asma bint Umais, moge God tevreden zijn met haar – vorige referentie -. (2 ) Overeengekomen vanuit de h’adieth van Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zijn, zie Fath al – Bari boek medicijndeur rechteroog (203 \ 10 ) – op • Nucleair en om een moslim uit te leggen in het boek van geneeskunde, ziekte en Alrqi (14 \ 170 ) – Vorige referentie -. ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…
…Wie ziet dat hij iets aan het bakken is, is prijzenswaardig en duidt misschien op het einde van iets of het verwerven van een bestaan ….
…En wie ziet dat hij iets heeft geraakt van de intentie van de datum, dan is hij van plan te reizen, en er werd gezegd dat een visioen bedoeld is om te worden geïnterpreteerd door wat hij van plan was, en als er iets mee gebeurde, was dat wat hij bedoelde, gewenst, en als het er niet in stond, dan is het een reisgids ….
…En wie ziet dat hij een drank heeft gedronken vermengd met iets dat hij haat, er zit niets goeds in, en als het iets is dat hij liefheeft, is er niets mis mee ….
…En wie zag dat hij iets uit de bliksem nam, hij zou vragen om iets dat goed en heilzaam voor hem zou zijn, en dat de bliksem altijd scheen, de zegen in dat jaar zou groot zijn, vooral als er een lichte wind mee waaide, en er werd gezegd dat iedereen die de bliksem zag wapperen op een hoog gebouw en mensen die hun stemmen schreeuwden, duidt op een bezoek aan de nobele stad van de profeet, en er werd gezegd dat de bliksem overgaat in goud omdat het schijnt als goud ….
…En wie ziet dat hij iets van het dier heeft begraven, en als zijn type afkeurenswaardig was, dan ontmoette hij een man en schreef dat type aan hem toe, en als het hem beviel, had hij spijt, en misschien werd er iets gered ….
…En wie ziet dat hij iets in een grot heeft gestort, dan neemt de koning er iets uit, en er wordt anders gezegd omdat het de plaats van de cache is ….
…En wie ziet dat er iets uit zijn mond is gekomen dat zijn soort geliefd is, dan is het een toespraak van gerechtigheid en er werd een goede lof gezegd, en als hij ziet dat iets zijn soort haat, kwam uit hem terwijl hij wakker was, uitdrukking is tegen hem ….
…En wie ziet dat een dode hem iets onbekends geeft en niet bereikt wat hij is, dan is het in ieder geval een voordeel. Evenzo, als de dode persoon iets onbekends geeft, kan dat hem geen kwaad ….
…En wie ziet dat hij iets vult dat hij niet weet, dan wordt hij verwijderd van iets dat hij van plan was ….
…Daniël zei dat eenieder die zag dat een dode hem iets van eten en drinken gaf en het niet at, dan vermindert hij zijn geld met het bedrag daarvan, en als hij het eet, dan is het goed en een voordeel, en als hij geeft hem iets van wereldse goederen, dan zal het goede gebeuren en zal er hoop komen ….
…En sommige sprekers zeiden dat wie zag dat er iets in zijn graf was geschreven en dat er iets op zijn graf was geschreven, hij in de gevangenis zou blijven voor de gelijkenis die onder de mensen wandelt, geschreven met een eeuwige band ….
…En wie denkt dat de dode persoon gemeenschap heeft met iets van het dode dier, dan is hij in twee opzichten goed en een voordeel of iets onaangenaams. Een korte vermelding van de omgang met de doden is gepresenteerd in het hoofdstuk over omgang, zodat de scheiding deze betekenis niet verliest ….
…En wie ziet dat een overledene iets onbekends aan een groep geeft dat hij niet begrijpt, dan is het iets waarover ze geïnformeerd moeten worden ….