…Degene die zag dat hij een cheque bij zich had : het duidt op overwinning en steun, en het kan ook duiden op een verkoop of een lening, en het kan ook duiden op de aankoop van nieuwe kleding ….

…En wie ziet dat hij een kussen draagt, zal het missen ….

…Vlieger Als je ervan droomde om te vliegeren, dan betekent dit een grote manifestatie van rijkdom of werk, maar met weinig stabiliteit . Zie je een vlieger op de grond vallen, dan voorspelt dit teleurstelling en mislukking . Als je ervan droomde een papieren vliegtuigje te maken, zul je op kleine manieren een groot risico nemen en je zult proberen de persoon van wie je houdt te bezitten door feiten te verdraaien . Als je kinderen ziet vliegeren, dan betekent dit leuk en licht werk. Als de vlieger boven het gezichtsveld uitkomt, zullen de hoge verwachtingen en aspiraties zichzelf veranderen in teleurstellingen en verliezen ….

…Als je ervan droomde een augurk te zien, voorspelt dit dat je in vergeefse denkbeeldige projecten terecht zult komen . U moet verstandig en weloverwogen denken en actief uw bedrijf nastreven . Als een meisje droomde dat ze augurk at, voorspelt dit dat ze lui en niet ambitieus zal zijn in haar werk . Als ze droomde dat ze een augurk zag, voorspelt dit moeilijkheden en obstakels in de liefde, gevolgd door overwinning en geluk. Als ze droomde dat ze het eten van augurken begeerde, voorspelt dit het bestaan ​​van vele jaloerse rivaliteit die haar zal kunnen behandelen, tenzij ze voorzichtig is in haar privéaangelegenheden . Het zien van augurken in een droom voorspelt een mislukte verloving en problemen in de liefde ….

…Wat vind je van iemand die een visioen zag , toen wakker werd , weer in slaap viel en de voltooiing zag? Ik zie dat het eerste visioen waar en waar is , op voorwaarde dat het niet wordt voorafgegaan door erover na te denken , en wat betreft het laatste visioen dat er een aanvulling op is geworden , het is een pijldroom ….

…Sjaal Als je droomde dat je een sjaal uit iemands jurk zag vallen, voorspelt dit de geldigheid van toestemming met aardige vrienden, en je zorgen zullen je ook niet veel afschrikken . Als een meisje droomt dat ze een sjaal draagt, voorspelt dit dat ze binnenkort een goed huwelijksaanzoek zal ontvangen, maar door haar roekeloze gedrag zal ze in de fout gaan . Als ze ervan droomde dat andere meisjes sjaals droegen, zou ze concurrentie krijgen in haar haast om een ​​echtgenoot te krijgen . Als je een sjaal koopt, leef je een eenvoudig en zorgeloos leven . Als je droomt dat ze van streek of overstuur is door een sjaal, dan zul je merken dat een andere vrouw sociaal met haar concurreert om haar geneugten, genoegens en trekken . Als je droomde dat je een sjaal droeg, betekent dit dat je zult proberen de liefde en genegenheid van een bedrieglijke en onbeschaamde persoon te herwinnen . Als een meisje een sjaal koopt, zal ze loyaal zijn in haar relatie met haar man en zijn respect verdienen met haar zachte, vriendelijke en openhartige houding ….

…En wie ziet dat hij een brigadecontract voor hem heeft, en als hij hem waardig is, dan heeft hij het goede gezien, en als hij niet waardig is, dan heeft hij roem en wie een brigade in zijn hand ziet, is een boer die houdt het vast. En er werd gezegd dat degene die in zijn hand een speer zag waarin een brigade snel stierf of een zoon kreeg….

…Een bundel ijzeren staven Als je ervan droomde dikke rook te zien opstijgen uit een stapel ijzeren staven, geeft dit aan dat de vijanden je overweldigen, maar als de staven die bedoeld zijn voor het smeden van behandeling op hoog vuur helder ontbranden, zul je alle vervelende complicaties overleven en geniet van groot succes . Als je op ijzeren staven loopt die bedoeld zijn voor smeedbehandeling onder hoge temperaturen en in brand staan, zul je gewond raken door onhandige acties van vrienden . Als het je lukt om eroverheen te lopen zonder te worden verbrand, dan zul je een wonderbaarlijke stijging van het potentieel hebben . Als je ervan droomde deze tralies opgestapeld te zien worden om geëxecuteerd te worden door ze te verbranden, dan symboliseert dit dat je met verlies wordt bedreigd, maar als je het overleeft, zul je een lang succesvol leven hebben ….

…Qureis Als je droomde dat je door de doornen van Qureis liep zonder je te steken, voorspelt dit dat je omstandigheden zullen floreren . Maar als u de steek van doornen in een droom voelt, voorspelt dit dat u zich bedroefd en depressief zult voelen en anderen leed zal bezorgen . Als een meisje droomt dat ze door de doornen van een snuifje loopt, zullen veel mannen haar huwelijk aanbieden, en haar angstige beslissing zal haar in verwarring brengen . Als je ervan droomde een brandneteldoorn te zien, voorspelt dit dat je door een crisis en moeilijke omstandigheden zult gaan, en dit zal de rebellie van kinderen of bedienden vergezellen ….

…Als je droomt dat je met een dom persoon praat, betekent dit dat onverwachte gebeurtenissen in je leven je naar een hogere positie zullen tillen . Als je in een droom ziet dat ik zwijg, dan stelt de interpretatie je bloot aan rampen en grote ellende ….

…Sommige sprekers zeiden dat ik het leuk vind om steden binnen te gaan en er een hekel aan heb om ze te verlaten omdat ik dit herhaaldelijk heb geprobeerd ….

Al-Kirmani zei dat als een vrouw zag dat ze viooltjes uit zijn zweet plukte en het aan haar man gaf, dit duidt op zijn scheiding ….

…Er werd verteld dat een man zei : ik zag mijn hoofd geschoren en er kwam een ​​vogel uit mijn mond, en dat een vrouw me ontmoette en me in haar vagina stopte, en ik zag dat mijn vader me dringend eiste, en toen sloot hij me op. . Dus hij vertelde het aan zijn metgezellen, en hij zei dat ik het had genomen, en wat betreft de vogel die uit mij kwam, mijn ziel, en de vrouw die me in haar vagina bracht, de aarde graaft voor mij en ik ben afwezig erin, en wat betreft mijn vader die mij vraagt ​​en hem vervolgens voor mij opsluit, hij streeft ernaar om geraakt te worden door wat mij is overkomen . Toen werd de visionair als martelaar gedood . En een ander zag alsof hij zijn hoofd met zijn hand schoor, dus sneed hij het op een kruising en zei : Je betaalt je schuld af ….

…En wie ziet dat hij op een berg is en zijn positie erop heeft gevestigd, dan zal hij een grote macht van die man afnemen, en als hij rijk is, zal zijn geld toenemen, en als hij arm is, wordt hij rijk en correct. zijn toestand, en als hij bang is, zekerheid ….

…V : Is het mogelijk om de Boodschapper te zien, moge God hem zegenen en vrede schenken? Had degene die de Boodschapper zag, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, op welke bladzijde dan ook, het als in de waarheid gezien? Ja , en misschien wel de belangrijkste voorbeelden van goede visie, de visie van de Profeet vrede zij met hem werd geleid door Imam Bukhari en het moslimwoord uit de hadith van Abu Hurayrah zei : De Boodschapper van Allah, vrede zij met hem : ~ van Rani in een droom heeft Rani, de duivel is niet voor mij ~(1). In zijn roman, ~ van Rani in een droom wakker Vsarani of alsof Rani waakzaamheid niet voor de duivel mij is . In de roman zei hij vrede zij met hem :~ van Rani was de mening van rechts ~, zei Ibn Sirin : Als Rah naar zijn beeld (2 ). Het feit dat wetenschappers verschilden in de betekenis van vrede zij met hem : van Rani in een droom zag ze mij … ~ Ibn Albaqlani zei : betekent dat zijn visie correct is, niet Bodgat noch vergelijkingen de duivel , en ondersteund door te zeggen dat de roman ‘ was de mening van de juiste ‘ zucht visie is correct , en het was Ibn Sirin als hij door een man werd gesneden dat hij de profeet (vrede zij met hem) zag , zei : roei me dat ik zag als hij beschreef een attribuut dat hij wist het niet, zei hij : Je zag hem niet . Ibn Hajar zei en zijn transmissieketen is authentiek (3). Anderen zeiden : maar het moderne fenomeen betekende dat hij het had gezien, het maakt het niet uit, het verhindert het . Anderen zeiden : waarschijnlijk zeggende vrede zij met hem : ~ verloren Rani of de rechter zag de duivel is in beeld ~ te doen als de mening van de beschreven bekende hem in zijn leven, de achter het geschil was een visie-interpretatie van Araaa feit , en het is waar dat hij een feit ziet, of het nu op zijn bekende of andere capaciteit was . Sommige geleerden zeiden : aangeduid Nabih Almachtige God die mensen zien hem te corrigeren alle oprechtheid en te voorkomen dat de duivel me voorstellen dat in geschapen opdat liggend op zijn tong in slaap als een schending van God de gewoonte van de profeten, vrede zij met hen een wonder , en als onmogelijk dat de duivel verbeeldde zich in zijn beeld in de waakzaamheid , als hij getekend was, verdacht hij de waarheid met leugen en deed hij niet wat hij bracht angst voor deze waarneming Vhamaha Allah van Satan en Nzgh en Osuste en reciteerde en Kedah (4), zei Imam Ibn Hajar : het lijkt mij dat wat in een droom met Rani wordt bedoeld, elk recept Felictbhr was en wist dat hij de waarheid van de Openbaring had gezien die van God komt, niet de verkeerde, dat is de droom, de duivel is niet voor mij (5) ~ Maar de betekenis van ~ alsof Rani waakzaam is ~ is onderworpen aan de woorden : een van hen : dat wat wordt bedoeld met de mensen van zijn tijd en betekent dat Rah slaapt en niet was geëmigreerd, help hem de Almachtige God voor migratie en zie dan de apostel zichtbaar de tweede vraag : hij ziet th e bekrachtiging van die visie met waakzaamheid in het Hiernamaals ; omdat hij in het hiernamaals de hele natie van Rah in de wereld ziet en niet heeft gezien . III : hij ziet in het Hiernamaals visioen van zijn eigen in de nabijheid van en krijg Chweath en dus ________________________________ (1 ) Verteld door Bukhari Net als in de opening (12 /383 ) deur zag de Profeet vrede zij met hem in een droom , en als moslim in de nucleaire sector ( 15/24 ). (2 ) Overgeleverd door Bukhari zoals in de opening ( 12/383 ) de Profeet vrede zij met hem in een droom zag , en als moslim in de nucleaire ( 15/26 ). (3 ) Zie : Ibn Hajar – op (4) Ibn Hajar – op – (12/389) en nucleaire vorige referentie – (15/25). (5) Ibn Hajar – Vorige referentie – (12/389). ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Ruya Atika bint Abdul-Muttalib 56 – Op gezag van Muhammad bin Ishaq zei hij : Muhammad ibn Muslim al-Zuhri, Asim Ibn Umar ibn Qatada, Abdullah bin Abi Bakr en Yazid bin Roman vertelden me op gezag van Urwa bin al- Zubayr en andere geleerden op gezag van Ibn Abay – moge God tevreden met hen zijn – elk van hen vertelde me dat deze lezing bijeenkwam om te praten terwijl ze gevoed werden door de hadith van Badr, zei : tegen Masama de Boodschapper van Allah – vrede zij met hem – Abu Sufyan kwam van Sham littekens moslims naar hen toe en zei : deze Ir Quraish waar hun geld vandaan kwam moge God Infelkmoha Vantdb mensen bang zijn voor sommigen van hen en het gewicht van sommigen van hen en dat ze dat niet deden Ze dachten dat de Boodschapper van God – moge Gods gebeden en vrede met hem zijn – gooit een oorlog, en Abu Sufyan, toen hij naderde vanuit de Hijaz, was gevoelig voor het nieuws en vroeg diegenen die elkaar ontmoetten vanuit de Rukban uit angst voor de zaken van het volk totdat hij nieuws hoorde van enkele van de Rukban die Mohammed had een beroep gedaan op zijn metgezellen voor jou en voor je smaad, dus waarschuwde hij dat hij Dhamdam bin Amr Al-Ghafari inhuurde, hem naar Mekka stuurde en hem beval naar de Qoeraisj te komen, en hij zou ze uitschakelen voor hun geld, en hij vertelde dat Mohammed het aan zijn metgezellen had aangeboden, dus ging Dhamdham bin Amr snel naar Mekka . Ibn Ishaq zei : Dus vertel me wie ik niet beschuldig, op gezag van Ikrimah op gezag van Ibn Abbas, en Yazid bin Roman op gezag van Urwa bin Al-Zubayr, die zei : Atika, de dochter van al-Muttalib , zag de komst van de annexatie van Mekka in drie nachten, een visioen dat me bang maakte en vreesde dat uw volk er kwaad en ongeluk van zou binnenkomen, dus verborg hij wat hij u vertelde. Hij zei tegen haar : wat heb je gezien? Ze zei : ik zag een passagier naar een kameel komen voor hem totdat hij in de kom stond en toen met luide stem zei : vervreemd je niet, o familie van verraad aan je worstelaar in drie keer, dus ik zie mensen verzamelde zich om hem, toen ging hij de moskee binnen en de mensen volgden hem, terwijl ze om hem heen waren zoals hij met zijn kameel op de achterkant van de Kaaba en toen riep hij zo: vervreemd je Al Treachery niet voor je worstelaar in drie keer, toen vertegenwoordigde hij zijn kameel op het hoofd van Abu Qubays, toen schreeuwde hij zoals het, toen nam hij een steen en stuurde het, en het kwam te vallen, zelfs als het op de bodem van de berg was, zou het worden afgewezen . Al-Abbas zei : Bij God, dit is een visioen, en dat bent u, dus verberg het en vertel het aan niemand . Toen kwam Al-Abbas naar buiten en ontmoette Al-Walid bin Utbah bin Rabi’a en hij had een vriend . Al-Abbas zei : Dus ik ging het huis rond, en Abu Jahl bin Hisham in Rahat van Quraish Qud sprak met een somber visioen, en toen Abu Jahl me zag zei hij : O Abu Al-Fadl, als je klaar bent met je rondgang, dan kom bij ons, dus toen je klaar was, kwam je bij hen zitten. Abu Jahl zei tegen mij : Oh Bani Abdul Muttalib Wanneer is deze profetes met jou overkomen? Hij zei : wat is dat? Hij zei : Dat visioen dat ze zag, is onfatsoenlijk. Hij zei : Dus ik zei : wat heeft ze gezien? O zoon van Abd al-Muttalib, accepteerde u uw mannen niet om te profeteren zodat uw vrouwen zouden profeteren, en Atika beweerde in haar visioen dat hij zei: ~Ga je voor over drie, en we zullen op je wachten deze drie. Als je echt bent wat je zegt, dan zal het zijn dat als de drie slagen en daar niets van is, we een boek over je schrijven dat je liegt tegen de mensen van het Arabische huis. Abbas zei : zeker van wat het was van mij voor hem een groot ding, maar ik Jehdt het en Ankkrt om iets gezien te worden, hij zei : verdeel ons dan als ik niet langer een vrouw ben van de zonen van Abdul Muttalib kwam alleen naar mij , zei ze : Oorteurtm deze verworpen kwaadaardige die zich in je mannen bevindt en vrouwen mogen je opeten hoor je dan heb je er niet, iets wat ik hoorde, hij zei : ik zei : moge God deed wat ik had van mij tot hem van een grote HEM God Otardhan hem de teruggekeerde Okwilkenh, zei : Vdot op de derde dag van het visioen van Atika en Onaa ijzer geïrriteerd Ars ik ze hadden gemist het is alsof hij hem vangt, hij zei : ik ging de moskee binnen Ik zag hem ik zweer het Ik loop naar hem toe Otardh terug naar een deel van de deur van de moskee wordt intenser , hij zei : ik zei tegen mezelf : wat tegen hem over God, eet dit verschil met mij op dat Ohatmh, hij zei : als hij heeft gehoord wat ik niet heb hoorde, De stem van het toetreden tot Bin Amr Al-Ghafari die in de buik van de vallei schreeuwde, staande op zijn kameel, had zijn kameel en rond zijn reis en scheurde zijn shirt terwijl hij zei : Oh, leef Quraish, Al-Latimah Al-Latimah, je geld met Abi Sufyan. Mohammed bood het aan aan metgezellen waarvan ik niet zie dat jullie het zullen beseffen. Opluchting is opluchting, zei hij : Dus hij leidde me van hem af en wat uit het bevel kwam, nam van me af (1). * En in een verhaal : ik werd afgeleid door wat er van het bevel kwam, en het was niets anders dan het apparaat totdat we vertrokken, en het raakte Quraish met wat er gebeurde op de dag van Badr, door hun edelen te doden en hun keuze vast te leggen . Atika bint Abdul-Muttalib zei over wat ze zag, en wat de Qoeraisj daarover zei : was het visioen niet waar en kwam hij naar je toe om het te geloven, omdat een van de mensen voortvluchtig is, dus je zei, en ik niet liegen, maar wie een leugenaar is, vertelt het ons naar waarheid….

…Religie Als u droomde dat u godsdienstkwesties met sommige mensen besprak en religieuze neigingen voelde, dan voorspelt dit dat u betrokken zult raken bij dwaasheden die uw rustige leven bederven en leiden tot uw verlies in zaken en handel . Als een meisje droomt dat ze erg religieus is, dan zal ze ervoor zorgen dat de persoon die van haar houdt haar vervreemdt vanwege haar aanspraak op onschuld en vriendelijkheid . Als ze droomt dat ze niet religieus en niet zondig is, geeft dit aan dat ze zich zal onderscheiden door eerlijkheid, vriendelijkheid en aandacht voor anderen, waardoor ze het respect van anderen zal krijgen en de liefde van het andere geslacht en de meisjes van haar. geslacht voor haar . Maar als het volgens de visie van religie in de droom verkeerd is, dan betekent dit dat het zal ontdekken dat er morele wetten zijn die moeten worden gerespecteerd, anders verlies je het respect van mensen voor hen . Ze moet op haar gedrag letten. Als ze droomt dat ze huilt en treurt om schulden, betekent dit dat ze de verlangens van het hart niet zal vervullen . Als ze moedig is, maar niet verkeerd, dan zal ze de lasten van haar zorgen en lasten moedig dragen en zal ze moedig en standvastig de schuld en afkeuring van mensen onder ogen zien . Als je droomde dat je er spijt van had, verdrietig werd en jezelf de schuld gaf tijdens een religieuze preek, betekent dit dat je gedwongen zult worden om jezelf op te offeren om iemand te maken van wie je houdt en die je waardeert . Als je droomt dat religie in verval en zwakte is gedaald, dan betekent dit dat je je leven meer dan voorheen in aanbidding en harmonie met de Schepper zult leven, en dat je gedachten en gezindheden niet zondig en verkeerd zullen zijn zoals voorheen . Als je droomt dat een priester je tijdens een vergadering heeft verteld dat hij zijn baan heeft verlaten, geeft dit aan dat je vrede zult voelen en dat je overweldigd zult worden door een golf van psychologische troost . Maar als u een priester in een gemeenschap ontmoet en hij begint u de schuld te geven en u te verwijten, dan voorspelt dit dat de komende dagen voor u droevige en verontrustende gebeurtenissen zullen veroorzaken . Deze dromen kunnen letterlijk uitkomen in het praktische leven, en hier hebben ze misschien geen enkele symbolische betekenis. Religie houdt zich bezig met het beschermen van mensen tegen ondeugd, dus als ze van plan zijn om zijn leringen te negeren, wordt van hen verwacht dat ze een priester of kerk in hun droom zien als een voorbode van hun slechte daden . Als ze een godvruchtig en rechtvaardig leven leiden volgens de leringen van de kerk, dromen ze er zelden van de priester, de kerk of het huis van aanbidding te zien ….

…Wat zijn de kenmerken van de zoeker naar expressie of visiezoekers? Ten eerste : als het visioen werd uitgezonden, dan moet de spreker of de drager van het visioen getrouw zijn in de overdracht en er een controller van zijn, de bewoordingen kennen en de tijd van het zien ervan, alsof het de volledige eigenaar was, en om me te vertellen uitgaande van de toestand van de eigenaar, of om me bewust te zijn van de staat van de eigenaar wanneer er naar wordt gevraagd . Ten tweede : als het visioen van de eigenaar is, dan geef ik er de voorkeur aan dat hij mij op de hoogte stelt vanaf het moment van het visioen. Van een dag of week, zomer of winter … enz., En om de namen te informeren van degenen die hij in de droom zag, en om zijn burgerlijke staat te verduidelijken; De tijd van visie en de functionele status ervan, die voor mij noodzakelijke hulpmiddelen zijn, en God weet het het beste . Zijne Excellentie Sheikh Dr.Saad Al-Shari, een lid van de Council of Senior Scholars , bevestigde mij in een gesprek met mij over mijn tv-programma in een van de afleveringen die ik uitkwam tijdens de uitzending van mijn programma op Al-Raya Channel , dat ik degenen die naar hun visioenen vragen , moet vragen dat het niet hun bedoeling is om de gebreken van zo-en-zo te beschimpen. , Indien gezien in een droom, voor bijvoorbeeld , zei dat zijn deugd : vond hij te zeggen dat ik zag zo en zo, of zo en zo het werkt goed, alsook , op de kwestie van wraak en bloot te leggen Alamaaib , en dit is iets dat wordt misschien niet getoond , maar is vereist om de fouten van moslims en moslimvrouwen te dekken , en dit geweldige voordeel verklaarde hen van eminentie. Persoonlijk Burke ons in een teken ….

…Zijn visioenen van leugenaars Musaylimah en Al-Ansi op gezag van Nafi` bin Jubair op gezag van Ibn Abbas – moge God tevreden met hen zijn – hij zei : Musaylimah de leugenaar kwam op de tijd van de Boodschapper van God, moge God zegenen hem en schenk hem vrede, dus hij zei dat als Mohammed na hem de kwestie aan mij voorlegde, ik hem volgde en het in de mensen van veel van zijn volk presenteerde, dan kwam de boodschapper van God naar hem toe. God zij op hem en met hem Thabit Ibn Qais bin Shammas – en in de hand van de Boodschapper van God een stuk papier – totdat hij op Musaylimah stond te midden van zijn metgezellen en zei : ( Als je me om dit stuk zou vragen, zou ik niet geef het aan jou en je zult niet verder gaan dan Gods bevel in jou, en als ik erin slaagde je te verstoren, en ik zie je waarin ik het liet zien wat ik zag en dit is bewezen Hij antwoordt je namens mij ) Toen wendde hij zich af van hem Ibn Abbas – moge God tevreden zijn met hen beiden – en ik vroeg naar de woorden van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken ( je ziet waarin je liet zien wat ik zag ) en Abu Hurairah vertelde me dat de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken , zei ( Terwijl ik sliep, zag ik in mijn hand twee gouden armbanden Vohemena zeggen dat in een droom Onfajhma Venfajthma Aftara Voolthma leugenaars achter mij aan gaan, één blindheid en andere Musaylimah . verteld door Bukhari Obeid bin Abdullah bin drempel, zei : We hebben gehoord dat de leugenaar van Musaylimah de stad gaf, ging neer in het meisje Harith Dar was een meisje bin Harith onder Kraiz – en zij is de moeder van Abdullah bin Aamer – dus de Boodschapper van God kwam naar hem toe om te bidden dat God met hem en met hem Thabit bin Qais bin Shammas – die de prediker van de Boodschapper van God wordt genoemd, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn – en in de hand van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, stond er een balk op hem en hij praatte met hem. Musaylama zei tegen hem : Als je wilt, laat ons tussen jou en de zaak staan, dan leg je het voor ons na jou, dan zei de Profeet: Moge God hem zegenen en hem vrede schenken ( Als je me deze staf vroeg, wat ik gaf u, en ik zou u zien waarin ik het liet zien wat ik zag, en deze Thabit bin Qais zal u namens mij antwoorden ) dan keerde de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zich af. Ubayd Allah Abdullah zei : Ik vroeg Abdullah bin Abbas naar de visie van de Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, die hij noemde, zei Ibn Abbas – moge Allah tevreden met hen zijn – vertelde me dat de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem zei hij ) terwijl ik slaap Oreet hij legde in mijn handen Swaran ging Vfezathma en Lthma gaf me toestemming Venfajthma Aftara Voolthma leugenaars gaan uit, zeiden de dienaren van God : een – Ansi, die Fayrouz werd vermoord in Jemen en de andere Musaylimah de leugenaar ….

…Abu al-Qasim al-Husayn bin Bakr bin Harun vertelde ons, op gezag van Abu Muhammad al-Marashi, op gezag van Ahmad bin Muhammad bin al-Hajjaj, die zei : ik begreep het meest correcte van al-Shafi’i , Malik en Ahmad bin Hanbal, moge God tevreden zijn met hen, en al degenen die tot jurisprudentie leiden, dus ik was het oneens over hun uitspraken en hun verschillen in zaken, dus ik vond het leuk om de meest correcte te nemen. Hun woorden, ik vroeg God de Almachtige om me de profeet te laten zien, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in slaap, dus hij viel in mijn gedachten dat je vrijdagavond zou zien, dus toen vrijdagavond in magie was en ik mijn roos op had, en ik op mijn terug wachtend op de muezzin, mijn ogen overweldigden me en ik viel in mijn gedachten dat de profeet bad dat God hem zegene en vrede schenkt naar me toe komt, dus kwam er een man bij me met pallets en witte kleren, en hij groette en ging zitten, toen kwam de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, hem begroeten en kuste hem tussen zijn ogen en aw hem op het epitheton dat bij mij was, en op de kwaliteit die bij mij was, en met een groep van zijn metgezellen, dus hij zat en zat tussen zijn handen Dus ik vroeg hem over problemen, toen eindigde ik met wat ik had in jurisprudentie, dus ik vroeg hem naar een kwestie en hij zei : ik ben naar wat hij zegt, en hij knikte naar binnen voor hem . Toen vroeg ik hem naar een andere, en hij zei : volgens wat hij dit zegt, toen vroeg ik hem naar de kwesties van onenigheid, en hij was elke dag in zijn hand en hij zegt wat hij dit zegt, dus het viel in ik denk dat hij Ahmed bin Hanbal was . Ik zei: O Boodschapper van God, je bent op de proef gesteld . Hij was geduldig en zei tegen mij : Kijk wat God hem heeft aangedaan, toen wendde hij zich tot mij en zei : Bid de volgende dag met ons, dus ik zei: O Boodschapper van God, dat heb ik niet nodig . Toen werd het gebed gevestigd en de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, kwam naar voren en bad met ons en zei : Vrede zij met u en de genade van God . Dus ik ging naar rechts, en toen realiseerde ik me dat ik tegenover de qiblah stond ….

…Overlevende God 78 – Op gezag van Ibrahim bin Saad bin Saifi al-Makhzoumi, die een vriend was van Ubaid Ibn Qutham bin Abbas, zei hij : Hij stuurde Ubayd Allah bin Qotham naar mij, die ‘s middags de prins van Mekka was, en hij verbleef bij de bron van Maymoun in het huis van Lababah Bint Ali – dat wil zeggen, Ibn Abdullah bin Abbas – zijn vrouw en zij was bij hem Dus ik kwam toen hij doodsbang was, en hij zei : O Abu Ismail, dat wil zeggen, Ik zag God als liefde in wat ik zei , hij ging naar het aangezicht van een persoon van deze muur en zei : Terwijl de levenden en overvloedig goed zijn, draag hun goed op stokken, ik ben dood . Hij zei : Ik zei : Nee, God is van Satan , hij zei : Nee , bij God , hij zei : Ik zei : Vienai anderen , hij zei : Wie? Ik zei : Misschien zeiden de anderen , zei hij alsof je Blababh-meisje laat zien , is God de beste van mij , ik zweer het, zeiden we wat we maar een paar maanden bleven tot ze stierf aan zijn deur . Hij zei tegen mij : O Abu Ismail , is wat ik zei , hij zei : Toen construeerden we gezonden naar dat soort dingen , de tijd dat Votih zei : moge God naar dat specifieke gezicht komen, hij zei : Terwijl de buurt en het prima achteruit ging op hun eigen bestwil Luiten Ik ben God is dood . Hij zei : Nee, als God het wil . Hij zei : Er is geen deur om me uit te leggen . Hij zei : we bleven ongeveer een maand, toen stierf hij . Roy Alvakea zei ook dat Obeid – Allah ibn Qtm – dat is die dag en tegen Mekka – zei : ik zag in een droom dat een man tussen mijn handen stond, hij zei : Terwijl de buurt en achterlijk prima hun welvaart op zich namen op Lutes zei : Ik dacht dat het me zo aangaat , en ik zei : Neit tegen mezelf, en zei toen Lababa bint Ali bin Abbas, zijn vrouw, zei : Ze vindt het prima met mij en zij is degene die sterft . En ik bleef twee of drie maanden, dus stierf , en vestigde me na ongeveer maanden. Als Bmak mag graag de handen, zei hij : dan zeggen naar de degene die een houdt geschil dat is alert aan een andere doorgegeven later als alsof Kadi Harith bin Abi plezier dat hij noemde hen Vetodjaa hem en zei tegen hem : je beschermen God, O Prince , zei hij : hij stierf, maar hij stierf ….

…Oesters Als je droomde dat je oesters at, voorspelt dit dat je elk gevoel voor moraal of nauwgezetheid zult verliezen bij het najagen van je goedkope genoegens en je overgeeft aan je intense dorst naar winst en rijkdom . Als je droomde dat je oesters verkocht, voorspelt dit dat je je met al je energie zult haasten om liefde of rijkdom te winnen . Als je droomde dat je oesters zag, dan voorspelt dit goede dagen, een zoet leven en veel goede kinderen ….

…Een haai De haai in een droom voorspelt dat een angstaanjagende vijand je achtervolgt als een haai je vangt en aanvalt, dit voorspelt dat je tegenslagen zult krijgen die je in verdriet en zorgen storten . Als je droomde van een haai die in helder water zwom, voorspelt dit dat je zult genieten en genieten van vrouwen en een comfortabel leven, maar dat je zult lijden aan jaloezie en jaloezie, wat je onvermijdelijk angst, zorgen en ongelukkig maakt . Als je ervan droomde een dode haai te zien, voorspelt dit dat de omstandigheden zullen verbeteren en dat het geluk zal terugkeren om je te vergezellen in je bedrijf ….

…Een wond Als je van een wond droomde, betekent dit dat ziekte, of het verraad van een vriend je vreugde zal frustreren . Als je droomde dat je gewond was geraakt, dan voorspelt dit verdriet en een ongepaste wending op het werk . Als je ziet dat anderen gekwetst zijn, geeft dit aan dat je vrienden verkeerd zullen doen . Als u een wond geneest of verbindt, symboliseert dit dat u een gelegenheid zult hebben om uzelf te feliciteren met uw geluk ….

…De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Ik haat het visioen van schaamte en ik hou van het visioen van beperking . Wie ziet dat hij is geketend, dan is hij ook niet geloofde in God en Zijn genade, omdat God de Almachtige zei: ~ We hebben ketens in hun nek gemaakt , ~ en dit kan een indicatie zijn van een slecht einde ….

…De dronkenschap van de dood kwam 69 – een slavin die voor Moussa Al-Hadi was, hij hield heel veel van haar, terwijl ze op een dag hem zong als het idee van zijn afwezigheid bij haar en zijn verandering van kleur, en daarna een paar van de aanwezigen vroegen hem : wat is dit, o commandant van de gelovigen? Hij zei : ik nam het idee aan dat ik stervende was, en mijn broer Aaron zou na mij het kalifaat overnemen en met deze meid trouwen ( hij vertrok ), dus de aanwezigen kochten hem vrij en baden voor hem voor een lang leven . Vervolgens riep zijn broer Aaron en vertelde hem wat er was gebeurd Fozh Rashid, het Fasthfah Hadi geloof dat de ernstige echtscheiding en manumission Hajj lopen op blote voeten niet met haar trouwen, zwoer hem en aanhoudende bezwoer ook Vhfatt hem, het was niet alleen minder dan twee maanden tot hij stierf, en haar toespraken Rasheed zei : Hoe Baloamat dat jij en ik het zwoeren? Hij zei : ik doe boete voor jou en mij, dus trouwde hij met haar en ik had een groot fortuin met hem, zodat ze op zijn schoot sliep, zodat hij niet zou bewegen uit angst dat hij haar zou storen . Dus terwijl ze sliep op een slaperige nacht, zoals ze in paniek merkte, huilend, dus zei hij tegen haar : Wat zijn jouw zaken? Ze zei : O Commandant van de Gelovigen, ik zag deze Hadi in mijn droom toen hij zegt : ik heb mijn verbond verbroken nadat je niet in de buurt van de bewoners van de begraafplaatsen bent gekomen en mij bent vergeten en verdraaid bent in je geloof. Vóór de ochtend kwam ik waar ik naar Sa’er ging, dus Al-Rasheed zei tegen haar : Pipe dreams . Ze zei : Nee, bij God, commandant van de gelovigen, terwijl ik deze verzen in mijn hart schreef . Ze rilde en sloeg nog steeds tot ze voor de ochtend stierf ….

…Zeldzaam, zeiden sommige uiters, ik was de sluier en keek naar de eervolle kenmerken van het heiligdom van Alexandrië, dus ik zag alsof ik op een pittige kust op een klifstrand was, dus viel ik eronder, dus stond ik op na we vielen allemaal en wilden van die klif opstaan. Mijn briefpapier is alleen met een gouden zadel, een brokaat en een brokaat en veren en eer, dus ik kleedde me ter ere en reed dat paard, en als ik te midden van veel mensen ben ) lopen ze terwijl ik midden in de hen, zo weinig is er verstreken, en er gebeurden tussen mij en de plaatsvervanger van het nobele sultanaat, twee dingen en hij raakte in de war en lastig gevallen door te zeggen en hij wilde grote dingen doen, God kon dat niet doen En ik zag dat het een horror, en het was de uitdrukking van al-Zakiba en ik was erbij. Toen, na deze zaak een korte tijd later, kwam iemand die me vertelde over de komst van die man die ik met mijn hand van onder de klif met zijn ogen vandaan trok, samen met een eervolle traditie om de vervolging van het eervolle sultanaat te delegeren aan de eerder genoemde kloof. van wat er tussen mij en hem gebeurde, dus leek ik hem te ontmoeten, en als ik een Pers ben En ik gebruikte het op de manier van wat ik zag, dus deed ik eer aan en knielde ik neer dankzij God Almachtig, en een les volgde me in zijn uitdrukking, en ik reed op het paard, en de schepping volgde de manier die ik zag, dus wees God geprezen en dankbaar, en ik noemde dat om Gods zegen over mij te tonen ….

…Wat is de behandeling voor slapeloosheid? Slapeloosheid is ‘s nachts niet slapen . Het heeft zich verspreid en verergerd, vooral in deze moderne tijd, en het is niet gunstiger of effectiever dan de gezuiverde profetische voorschriften voor de behandeling van deze ziekte, en nadat we het uitgestrekte veld van het jaar waren binnengegaan, bracht ik je de volgende medicijnen, dus eet hen, drink en voed de ellendige armen . Al-Tirmidhi vertelde in zijn Sunnah dat Buraidah zei : Khaled klaagde bij de Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en zei : O Boodschapper van God ! Ik slaap ‘s nachts nooit van slapeloosheid, dus de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : Als ik naar je bed ga, zeg dan : O God, Heer van de zeven hemelen en wat ik ben gebleven, en Heer van de twee aarden en wat ik heb verlaagd, en de Heer van de demonen en wat ik ben gebleven, wees voor mij een naaste van het kwaad van uw schepping, allemaal dat een van hen mij zou verlaten. Of hij begeert mij, de glorie van uw naaste, de glorie van uw lof, en er is geen god dan u . Al-Tirmidhi zei : Dit is een hadith waarvan de transmissieketen niet sterk is . Deze hadith wordt echter ondersteund door wat hij hen leerde over angst : ik zoek toevlucht in de perfecte woorden van God tegen Zijn woede en straf, het kwaad van Zijn dienaren en de grillen van demonen, en ik zoek toevlucht bij U, Heer. , om bij te wonen . En het werd ook genoemd in een overlevering door Ibn al-Sunni, dat Zaid bin Thabit, moge God tevreden met hem zijn, klaagde over slapeloosheid bij de profeet, vrede en zegeningen zij met hem, en tegen hem zei : Zeg : O God, de sterren zijn misleid en de ogen zijn gekalmeerd, en je leeft en leeft, slaap niet. O buurt, o Qayyum, kalmeer. Nacht, en slaap mijn ogen . Hij zei het, dus ik ga naar de Almachtige God om te doen wat hij vond . Abdullah bin Amr ibn al-Aas, moge God tevreden met hem zijn, was gewoon om hen te onderwijzen vanuit de geest van zijn zonen, en wie zijn boeken niet begreep, gaf er vervolgens commentaar op, en het is niet duidelijk hoe relevant dit excuus voor behandel deze ziekte . Zie : Zad al- Ma`ad door Ibn Qayyim al-Jawziyyah : 4/212….

…Fitna create Qur’an 71 – mening Shafie Ahmed Satn beweert te zeggen dat de schepping van Alorteuran was overgeleverd dat Ibn al – in (de deugden van Imam Ahmad ) was overgeleverd aan de zoon van Salomo, zei : Hij vertelde me Shafei : Aarabie Neem mijn boek en knipperende hem en gaf hem aan Abu Abdullah Ahmad bin Hmpel I in reactie , zei hij Al-Rabee’, en ik kwam Bagdad met het boek en ontmoette Ajmad bin Hanbal in het gebed’ s ochtends, en ik bad met hem in het gebed ‘s ochtends. Toen hij van de mihrab wegging, overhandigde ik hem het boek en zei tegen hem : Dit is het boek van je broer Al-Shafi’i uit Egypte , dus Ahmed zei : Heb je er naar gekeken? Ik zei : Nee , en Ahmed brak de ring en las het boek, en zijn ogen vulden zich met tranen , en ik zei tegen hem : Waar gaat het over, O Abu Abdullah? Hij zei : Hij herinnert zich dat de profeet ( vzmh ) in een droom zag , dus zei hij tegen hem : Schrijf aan mijn vader, Abdullah Ahmad Ibn Hanbal, en lees vrede over hem en zeg dat je op de proef zult worden gesteld en bid tot de schepping van de Koran, dus verplicht hen niet. God zal kennis voor u doen opstaan ​​tot de Dag der Opstanding . Spring zei : Ik zei : de Annunciatie trok zijn shirt uit na de wimpers Vdfh naar Vokzth en ging naar Egypte en nam het antwoordboek en overhandigde het aan Shafie en zei tegen mij : Aarabie, wat is er aan jou betaald ? Ik zei : het hemd dat zijn huid volgt , toen zei Al-Shafi’i tegen mij : we helpen je er niet mee, maar slecht, en betalen ons het geld om je ermee te associëren . En vertellers vertelden ook op een andere manier op gezag van Rabi` bin Sulaiman en zeiden daarin : dat Al-Shafi’i schriftelijk vermeldde dat hij de Profeet ( vzmh ) in zijn slaap zag en tegen hem zei : O Ibn Idris, dit is de fatwa van Aba Abd Allah Ibn Ahmad Ibn Hanbal dat hij zal worden onderzocht in de religie van God en tot mij zal bidden om te zeggen dat de Qur’an is gemaakt, dus het is niet zo, en het zal worden geslagen met een zweep, en dat God – de Almachtige – zal voor hem een ​​jaar publiceren waarin de Dag der Opstanding niet valt, en hij noemde de rest van het verhaal op de hierboven vermelde manier ….

…** De visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, de oorzaak van zijn ziekte . Onder de hypocrisie is de visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in zijn ziekte dat de pijn die hem gekweld werd veroorzaakt door hekserij. Volgens Hisham bin Urwa, op gezag van zijn vader, op gezag van Aisha – moge God tevreden zijn met haar – zij zei : De magie van de Boodschapper van God, moge God zegene haar. Over hem en hem een ​​Jood uit de Joden van Bani Zureik genaamd Lapid bin Al-Asam die zei : Tot de boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, stelde hij zich voor dat hij iets aan het doen was en wat hij deed, zelfs als het was een dag of een nacht, de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, geroepen, toen gesmeekt, toen geroepen en toen zei Aisha : Ik voelde dat God me toestemming had gegeven toen ik hem ernaar vroeg. Twee mannen kwamen naar me toe, en een van hen zat aan mijn hoofd en de ander aan mijn been, en hij zei dat degene aan mijn hoofd tegen die aan mijn been of degene met een man zei tegen degene aan mijn hoofd : Welke pijn heeft de man? Hij zei : Van zijn medicijn? Hij zei : Labaid bin Al-Asam zei : In Hij zei : In Mashtat en Mushatta zei hij : Het is noodzakelijk om uit te gaan. Hij zei : waar is hij? Hij zei : In de put van Dhi Arawan. Ze zei : Toen kwam de Boodschapper van God, vrede en zegeningen van God zij met hem, naar haar toe met enkele van zijn metgezellen en zei toen : O Aisha, bij God, want haar water is henna, en alsof haar hoofd is gezeefd. De demonen . ”Ze zei : ik zei : O Boodschapper van God, heb je hem niet verbrand ? Hij zei : “ Nee, wat mij betreft, God heeft mij genezen en ik haatte het kwaad tegen mensen uit te lokken, dus beval ik het Vent ). Op gezag van Hisham bin Urwa op gezag van zijn vader op gezag van Aisha – moge God tevreden met haar zijn – zei ze : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, bracht zes maanden door met zien dat hij was komen en niet komen, dus twee engelen kwamen naar hem toe, en een van hen zat aan zijn hoofd en de andere aan zijn voeten, en een van hen zei : Wat is het? Hij zei : Matboub zei : Wie is zijn medicijn? Hij zei : Labaid bin Al-Aasem zei : Wat? Hij zei : kammen en kammen in gedroogde sorties zei in een put Dhiroan onder Raovh wekte de Profeet vrede zij met hem uit zijn slaap, hij zei : ( dwz Aisha Heb je gezien dat God Oftana in Ostftith ) en bracht de put en beval hem te nemen uit, zei hij : ( Deze put, die haar God liet zien alsof het water was De henna huilde, alsof de hoofden werden gezeefd door de hoofden van duivels. ( dus Aisha zei : Als je was alsof je wilde verspreiden, zei hij : ( Wat God betreft, God heeft mij gespaard en ik haat het om mensen hierdoor kwaad te provoceren. ~…